[3D] Contest v12: Modelcontest 'men and machine' * Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 2.331 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35969

Zo ook maar een WIPje van mij :
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=173836
Klikbaar.
Er is nog een hele hoop te doen. Ik hoop dat ik het haal voor de deadline.... wordt weer (net als de animatiecontest) ff lekker stressen.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-04 16:15
Denk dat ik binnenkort m'n final ga inveren, die heel erg op m'n laatste wip gaat lijken.

@PJanssen: ik vind het mooi, alleen vind ik het verband niet echt tussen men and machine. En je hebt nog veel te doen natuurlijk :)

[ Voor 120% gewijzigd door Qylos op 27-06-2003 17:33 ]

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Qylos schreef op 27 juni 2003 @ 17:31:
[..]
@PJanssen: ik vind het mooi, alleen vind ik het verband niet echt tussen men and machine. En je hebt nog veel te doen natuurlijk :)
Dat deel zit er ook nog niet in ;) (zie ook mijn conpept een tijdje geleden.
Ik heb nog ongelofelijk veel texture en modelwerk te doen. Zo'n escherbeestje maken is al niet makkelijk, laat staan hem op een originele manier op een machine laten lijken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:50

-db-

Hoi

update:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/cyborg-2(-db-).jpg
hoofd zit vast en 3 extra schokdempers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
-db- schreef op 27 June 2003 @ 21:13:
update:
[afbeelding]
hoofd zit vast en 3 extra schokdempers.
Hehe leuk gedaan :) Maar waarom heeft hij in z'n ene been wel schokdempers en in de andere niet? Omdat het andere deel organisch is zeker :)

Naar mijn id is het hoofd wat aan de grote kant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-

-db-

Hoi

Qylos schreef op 28 June 2003 @ 10:45:
[...]

Hehe leuk gedaan :) Maar waarom heeft hij in z'n ene been wel schokdempers en in de andere niet? Omdat het andere deel organisch is zeker :)

Naar mijn id is het hoofd wat aan de grote kant :)
Ja, andere is organisch, en het hoofd heb ik wat problemen mee om het goed te krijgen.
Update van de voet:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/cyborg-voet(-db-).jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68580

vet gedaan die voet! Kzou btw wel de metaal texture die erop zit verandere, ik denk dat minder hoge specular (is daar een nederlands woord voor? :) ) of minder bump beter staat.(welk programma werk je eigelijk mee?)

en wederom post ik een wipje, kleine vordering, maja ik krijg steeds leuke ingevingen als ik aan de slag ga, dus was veel te lang bezig met zn benen :)
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~rhoetjes/25.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 68580 op 28-06-2003 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een kleine update, vandaag maar weinig tijd gehad :
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=175974
De truck is nu getextured, dus dat is klaar, nu de rest nog..... :)
En nog steeds een hele, hele hoop te doen.

Is er eigenlijk nog een restrictie wat betreft de resolutie van de final ? (Dat ivm zichtbaar detail enzo)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 35969 op 28-06-2003 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Final

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/Final_1.jpg

Ik ga 2 juli weg en zal dus niet kunnen stemmen, maar er kan natuurlijk wel op mij gestemd worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ik kan maar 1 ding zeggen: wauw, en dat geldt voor elk model in deze topic.
Knap gemaakt allemaal hoor!
Ben benieuwd naar de "final" renders :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hymz/tweakers_manandmachine/wip10.jpg

weer iets verder :Y)

nog niet helemaal tevreden over belichting maar komt wel goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-05 15:44
Je ziet nu niet echt meer dat 't een vrouw is he Hymzje, die houding is totaal niet duidelijk vanaf dit camera-standpunt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weet ik t00kje :) , maar kvond deze houding leuker dan een gewone :D maar char wordt nog wel beter belicht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Nice hymtje :D

Jouw style heeft wel iets, maar jammer dat je model zo moeilijk te zien is. Wat is het eigenlijk ? Ojah, die gast met een tv op z'n hoofd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thnx qylos ;)

jij wordt met elke contest beter :)

de model wordt nog wel beter belicht, dit is meer een pose test + de lampen die ik er al had hangen :P ( 35 omni's :| )

model wordt nog beter belicht :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hymz/tweakers_manandmachine/wip11.jpg

verlichting iets aangepast :Y)

bijna klaar \o/ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zeer netjes, geinspireerd door zon plaatje van cgtalk? ( link deed et me aan denken)
al heb ik natuurlijk wat puntjes van kritiek :)
de pose... die zou ik nog steeds anders maken :), of geef der in ieder of een decoleté of een paar schouderbandjes, et lijkt nu alsof ze mantiete heeft.
verder zou ik de plaats van de linkerhand iets verandere, die hangt nu een beetje vaag
en tot slot vinnik dat het net lijkt alsof de buizen die de achterwand in gaan ervoor geplakt zijn (dat zijn ze natuurlijk ook, maar ik bedoel dat er een beetje detail inmag dat ze in de achterwand zitten, paar bouten ofzo ;) )

neemt natuurlijk niet weg dat ik et er vet mooi uit vind zien, en die verlichting is zeker netjes gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehe, die buizen klopt idd, maar et punt is dat je die half ziet vanwege de belichting, kan er wel shitload detail inproppen maar als je die details niet ziet is dat zonde ;)

linkerhand klopt ook, maar keb echt geen idee waar ik em moet laten :| misschien die ook maar op de grond zetten :P

dat decolete kank niet meer veranderen want dan moet ik em weer riggen en dat lukt niet ivm tijd :/ maar je hebt gelijk ( dat stukkie lijkt me nooit :( binnenkort maar eens een anatomie studie doen :D )

de final wordt ook gerenderen uit een ander perspectief :)

maar thnx voor je comment :D daar kan ik tenminste wat mee _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

np :)

nieuwe wip, kritiek aub :D
(en misschien nog een paar leuke id-en voor zn arme? :P)
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~rhoetjes/27.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vind em heel leuk :)

misschien er een iets menselijker aspect ingooien? een oogbal of een hand :) die kant op want zo is ie meer machine dan mens ;)

verder heel leuk :) als jem leuk belicht ( misschien caustics voor die buizen als je dat lukt ) wordt ie heel leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Laatst online: 29-03 14:59
of maak van dat groene iets lichtgevends... en idd wat menselijke aspecten erin.. dit is compleet machine :9 misschien een oogbal in een bak water :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26590

In die groene bol in zn hoofd even een hersentje modelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bedankt voor de kritieken, immer hendig om te krijgen :P

@hymz & geez, hij krijgt in ieder geval nog huid, al is die doorzichtig als van een kwal maar ok :P verder verzamelt ie mensen(zal er eentje in een hand hebben), en word de zak die eronder hangt meer als menselijke huid, met uitstekende ledematen etc. (das teminste het plan ;))
@hymz: caustics.. hmmm nooit mee gewerkt eigelijk :) kan dat ook met de gewone scanline van max?
@ geez, beetje glow kan grappig zijn, maar ik weet niet of ik dan wel et id van dat et doorzichtige buizen zijn behoud, moet ik ff uitproberen :)
@ gerbens, ik wilde wel iets anders maken erin, maar complete hersens neem ik denk ik de tijd niet voor, in de uiteindelijke render word ie van de voorkant gezien, en dan staan er 7 ogen voor :P

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 68580 op 29-06-2003 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Anoniem: 68580 schreef op 29 June 2003 @ 21:14:

[afbeelding]
Ga je nog een leuke omgeving maken? Dat maakt het allemaal nog leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

Ohaj: Animatrix, walkers? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:47
die zien er veel anders uit joh :P

runners heten ze zelfs geloof ik :D

[ Voor 37% gewijzigd door Schuey op 30-06-2003 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41237

Anoniem: 68580 schreef op 29 June 2003 @ 21:14:

[afbeelding]
om ff eerlijk te zijn: ik vind dat lichaam echt fout. die ogen zijn vet man, je zou dat hoofd een menselijke vorm moeten geven en het lichaam ook maar je moet het zelf weten

nofi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, en dat kan ik nu zeker nog aanpasse :P, vergeet niet dat ie nog huid krijgt, en hijs echt niet als cyborg bedoeld, meer als een soort van alien.
Hijs btw inderdaad een beetje geinspireerd op the animatrix, maar dan niet uit die aflevering (die had ik toen nog nie gezien :)) enige wat ik er eigelijk uit gehaald heb is dat ie veel van die rooie robotogen gekrege heeft, rest van et model was ervoor al bedacht/geinspireerd door andere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05-2024
Nou ja ben ff bezig geweest

Hier een wipje

Ik heb nog geen id wat ik in de linker boven hoek moet ztten. Ook de belichting kan beter vind ik
C&C plz
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/jaguare/wip4.jpg

The Only Good Silence Is The Silence With Music In It

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Jaguar_e schreef op 30 June 2003 @ 15:43:
Nou ja ben ff bezig geweest

Hier een wipje

Ik heb nog geen id wat ik in de linker boven hoek moet ztten. Ook de belichting kan beter vind ik
C&C plz
[afbeelding]
Het is nu nog allemaal heel erg donker belicht en daardoor is het allemaal niet zo duidelijk. Gooi er wat meer omni's in :)

Moet het een stad voorstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74854

ik denk een stad gebouwd op een processor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-04 15:56

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Mensen ik ben weer back in town!!!

Ik heb een zeer heerlijke vakantie gehad en ga nu hard aan het modellen... :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
je moet het zien dat die vliegtuigjes, eletronen en datapakketjes rond brengen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80198

Topicstarter
t is ingeval wel orgineel ;) , het model werk en belichting kan natuurlijk nog wel beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
ja das waar
Ik ben nu aan het proberen of ik op de dichtsbijzijnde vliegtuigjes een meshsmooth kan plakken zodar daat mijn comp gaat flippen.
Ik heb maar een p3 500 en matrox kaartje, en dit is hem al "te" moeilijk.
ik heb de sfeer verhoogt door met wat mist aan de gang te gaan.
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/jaguare/Wip5.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Jaguar_e op 30-06-2003 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63976

wipje:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.co.uk/phoenx/lampje3.jpg

ziet er nog bagger uit, moet nog texturen, omgeving en nog wat aan lampje veranderen.
en dan hopen dat ik genoeg tijd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wacco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-03-2023

wacco

cli, hlt.

Woei! Alleen morgen nog maar school! Dus ik had zoiets van; laat ik ook es wat in elkaar gaan draaien.

WIP:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/mimsmeeuwisse/wipmanmachine.png
Het idee is dus dat er tegen dat muurtje een ventje komt te staan.

Spolap: Interactive webcomic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Anoniem: 63976 schreef op 30 June 2003 @ 21:10:
wipje:

[afbeelding]

ziet er nog bagger uit, moet nog texturen, omgeving en nog wat aan lampje veranderen.
en dan hopen dat ik genoeg tijd heb.
Nice :) Ziet er niet bagger uit hoor ;) Misschien nog wat meer detail aan het lampje (die met de armen) ? Leuk bedacht trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86949

Zo, kheb een tijdje zitten kloten enzo, maar ben weer rustig begonne verdere wip:

Comment plz

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/17wip.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82720

Beetje a la die clip van cassius? (als ik zo naar de kleuren + die balken achter die vliegtuigjes kijk)
Stoer wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-05 09:24

LauPro

Prof Mierenneuke®

Even iets anders: Ik heb totaal geen idee hoe je zo'n 'WIP' maakt maar wat ik wel zie is dat sommigen een bepaalde 'structuur' aanbrengen waardoor het model te bewegen is. Is het dan misschien niet leuk om er een kort filmpje van te maken? Lijkt mij iig wel gaaf :9~ .

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
LauPro schreef op 01 July 2003 @ 00:12:
Even iets anders: Ik heb totaal geen idee hoe je zo'n 'WIP' maakt maar wat ik wel zie is dat sommigen een bepaalde 'structuur' aanbrengen waardoor het model te bewegen is. Is het dan misschien niet leuk om er een kort filmpje van te maken? Lijkt mij iig wel gaaf :9~ .
Dan moeten die met bones gaan werken enzo en ik weet niet of ze dat kunnen/willen. Ik kan het misschien wel maar ik heb geen personage in m'n scene (en ik heb al m'n final ingeleverd :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jaguar_e schreef op 30 June 2003 @ 20:37:
ja das waar
Ik ben nu aan het proberen of ik op de dichtsbijzijnde vliegtuigjes een meshsmooth kan plakken zodar daat mijn comp gaat flippen.
[afbeelding]
op zich is ie best sfeervol, maar ik vin em nog een beetje vaag :)
als ik et goed begrijp is et een stad in/op een printplaat, dan zijn die dinge op de wegen autootjes, maar ik zie geen vliegtuigjes? of zijn dat ze :P
naja, ik zou als ik jou was in ieder geval de grondtexture een stuk duidelijker maken, nu is et een beetje vaag groen met een witte streep, enne, voor als je probleme heb met hoe ie loopt, bij meshsmooth "render values" omhoog gooie, en niet de gewone iterations, verder kan je dingen die je niet gebruikt "hiden" (aanklikken, rechs klikken , hide selected), en je kan objecten laten zien als "bounding boxes"(aanklikken, rechs klikken => properties, show as box aanvinken)
btw, als je mijn monster bekijkt, dies inmiddels zon 300000 polygoontjes zonder de meshsmooths, en ik kan er nog steeds wel mee werken op mn p3 600
dus ik verwacht dat je hier ook nog wel mee verder kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Jaguar_e schreef op 30 June 2003 @ 20:37:
ja das waar
[afbeelding]
Misschien kan je er ook wat meer detail in gooien want nu is het nog een beetje simpel (nofi). Ook met de textures moet je een hoop doen, die zijn wat wazig en onduidelijk. Probeer het zo te maken dat je meteen ziet dat het een soort mobo is met de auto's als electronen (ofzo) want eerst dacht ik dat het een soort snelweg uit de toekomst was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
ja het is idd niet totaal duidelijk blijkt. Ik zal eens kijken of ik nog wat kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:10

heuveltje

KoelkastFilosoof

klonk............. kwartje valt
dat oranje ding rechtsboven is een zo'n zalman orb
en dat linkse een zalman NB heatsink ?

* heuveltje vind het een beetje te vaag, maar kan het zelf (nog) niet beter

zorg iig voor wat krassen ed misschien dat de schaal dan iets duidelijker word.
als je behoefte aan hebt kan ik wel eens proberen een stuk koper te macro-fotograferen
ik denk dat dat wel een aardige texture op kan leveren...................

[ Voor 4% gewijzigd door heuveltje op 01-07-2003 09:58 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LauPro schreef op 01 juli 2003 @ 00:12:
dan moet je idd met bones werken ( die van mij is wel 'animatable' :P ) maar voor animaties meot je 2 contests trug ( zie start post ) van de contest 'inanimatable objects' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Final

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hymz/tweakers_manandmachine/final.jpg
klik voor huge

:)

ik stuur me punten rond 19:00 vrijdag want ik ga naar Drome ( anders moet je op mij wachten tot zondag :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Anoniem: 41017 schreef op 01 juli 2003 @ 17:19:
Final

[afbeelding]
klik voor huge

:)

ik stuur me punten rond 19:00 vrijdag want ik ga naar Drome ( anders moet je op mij wachten tot zondag :) )
Very nice :) :)

Morgen ga ik voor een lange tijd op vakantie, ik kan dus niet stemmen maar heb m'n final ingeleverd. Op mij stemmen kan dus wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFASS
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-02 12:45
leuke wips jongens, ik kijk nog wel ff of ik wat inlever

offtopic:
hoe maken jullie die glow?
dat is het enige wat me niet lukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat kun je bij videopost doen (in max dan.)
-> Render -> Video Post -> Lens effects glow oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ok ik heb besloten om ook mee te doen :). Kijken of ik het red in die paar dagen :P. Dat wordt elke dag flink doorwerken, maar ik heb vakantie dus dat moet wel lukken ;).

Eerste wipje:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/wip-mm.jpg
(Het wordt een soort bio-suit ;)).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

http://80.61.77.217/zut/rubyerback.avi

divx5.03

keiharde pr0n ;)
WoMEN & Machine.

[ Voor 27% gewijzigd door Allochtoon op 01-07-2003 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-04 10:50

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Nasty... ;)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41237

Allochtoon schreef op 01 July 2003 @ 20:37:
http://80.61.77.217/zut/rubyerback.avi

divx5.03
en geloof niet altijd wat je ziet :+

WoMEN & Machine.
ik wist het :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
Wagelijk :D

die is wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72246

Very nice Hymn !
Hoe krijg je dat "mistig" effect in die afbeelding ? Ik veronderstel iets met Photoshop ... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87808

kicke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72246 schreef op 02 July 2003 @ 11:46:
Very nice Hymn !
Hoe krijg je dat "mistig" effect in die afbeelding ? Ik veronderstel iets met Photoshop ... :?
trukje van Litoki :P

in geval van 3dmax

Render -> effects -> blur -> luminance en dan ff knooien met de settings :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wipje:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.co.uk/phoenx/lampje5.jpg

het moet dus het buro van willie wortel voorstellen maar er moet nog veel bij en af.

edit:
had wat kleurtjes aangepast maar vond het niet de moeite om een nieuwe post te maken.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 63976 op 03-07-2003 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 20:10

heuveltje

KoelkastFilosoof

Liev :)

maar WW was wel een ongelovige sloddervos.
dus echt passen vind ik de omgeving dan nog niet :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Laatst online: 10:15

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

heuveltje schreef op 02 July 2003 @ 12:58:
Liev :)

maar WW was wel een ongelovige sloddervos.
dus echt passen vind ik de omgeving dan nog niet :)
De koffievlek is er al :)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook maar weer een update van mijn kant:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=181654
Klikbaar

Ben nog steeds niet begonnen met de 'men' en de 'machine' waar het eigenlijk om gaat :/

Nu eerst maar eens de belichting overhoop gooien, want dat lijkt ook nergens op....

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 35969 op 02-07-2003 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Iedereen is weer wips aan het posten dus laat ik ook maar effe een wipje zien ;).

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/wip-mm2.jpg

Er moet nog veel gebeuren (machine erbij, kamer inrichten, enz).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86949

ben weer ff bezig geweest en heb een paar kleine dingetjes gemaakt.
wip update:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/19wip.jpg

Comment plz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Omgeving (erg simpel, maar heb niet veel tijd :P).
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/wip-mm3.jpg
Er komen nog wel wat details in als ik er tijd voor kan maken.

(btw er moeten nog wel lichten gemaakt worden + textures dus genoeg te doen ;)).

[ Voor 20% gewijzigd door Jerry op 03-07-2003 13:28 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70375

Door een ongelukje met mijn pc ben ik mijn maxfiles kwijt, daardoor ben ik maar even opnieuw begonnen.

't is een aibo, maar hij is nog lang niet af ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.cyb-ymer.be/aibo-wip1.jpg
c&c welcome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
Nou ik stuur maar weer eens een wipje.
Ik ben ff gaan klote met de textures. En zie hier het resultaat
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/jaguare/Wip6.jpg

C&C welcome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Laatst online: 25-04 10:19
stomme vraag misschien? maar wat is het?
:?
ik herken eenw eg met iets van auto's. Maar dan houdt het een beetje op bij mij...

Sorry, ik probeer niet lullig over te komen maar ik zie het niet.

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is een macro opname van een pc (zie je toch wel ? :P)
Wat misschien kan helpen is het volgende:
-Depth of Field gebruiken, geeft een betere 'miniatuur-indruk'
-Highres texture gebruiken voor de 'grond'
-Meer chips, zodat het geheel herkenbaarder wordt.
-Belichting iets natuurlijker maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Laatst online: 25-04 10:19
hmmm
dat had ik dus echt niet gezien... sorry... (nog steeds niet trouwens)
(no offence...)

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Laatst online: 10:15

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Ik ook niet hoor party42 :)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
Dank je voor de feedback
Helaas ik render niet met brazil Pjansen. of kan ie dit ook instellen met de normale render van 3dmax5
???

Meer chips ik zal eens kijken of ik nog wat bij kan modelen. Heb nog maar 4 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
weer maar eens een wipje

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/jaguare/Wip7.jpg

Wat heb ik gedaan
Belichting verbeterd
Textures betergemaakt
Mist iet wat veranderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48458

Da's een stuk duidelijker :)
Misschien nog iets minder mist, mijn PC is niet zo rokerig :)
Om het nog wat sneller herkenbaar te maken zou je een close-up foto van je mobo kunnen maken, of een Asus/Abit/Epox/whatever logo erop kunnen plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Anoniem: 70375 schreef op 03 July 2003 @ 14:56:
Door een ongelukje met mijn pc ben ik mijn maxfiles kwijt, daardoor ben ik maar even opnieuw begonnen.

[afbeelding]
c&c welcome
Cool man _/-\o_
Kan je me eens globaal uitleggen hoe je dat gedaan hebt?
Ik krijg het niet voor elkaar

Met dat zwarte raam er zo mooi en netjes in bedoel ik dan

[ Voor 8% gewijzigd door Guillome op 04-07-2003 17:18 ]

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
Goed idee paidor
Ik zal eens kijken of ik nog tijd ga vinden voor 8 julie
Moet de brievenbus schuren en schilderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7431

XLerator schreef op 04 July 2003 @ 17:13:
[...]

Cool man _/-\o_

Ja ik vind ook dat ie een mooie stijl heeft, het is een beetje verfrissend vergeleken met de andere maxers (alhoewel ik bijna alles erg mooi vind in dit topic). Anderen hebben vaak een wat donkere game look ofzo. Dit is een soort mac look, die ze destijds ook op http://www.whoswe.com hadden (down helaas).

Ben benieuwd naar je eindwerk.

Hymm gaf jij nou trouwens max cursussen?

Verder voor iedereen weer erg mooi werk!

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 7431 op 05-07-2003 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70375

XLerator schreef op 04 July 2003 @ 17:13:
[...]

Cool man _/-\o_

uitleg geven is niet mijn sterkste kant dus I'll give it a shot

eerst heb ik de globale vorm gecreeerd en daarna ben ik een beetje op een manier te werk gegaan die ik normaal nooit gebruik.

Eerst heb ik een spline getekent van het stuk dat ik wou scheiden en dit geextrude. Daarna heb ik mijn globale vorm en de geextrude lijn gekopieerd zodat ik ze 2 maal heb.

Dan met bolean eerst het glas uit de vorm gehaald en daarna uit het gekopieerde stuk het glas gehaald met bolean intersection. Daarom passen de beide stukken zo goed. Ze zijn namelijke dezelfde figuur maar dan telkens het andere gedeelte erafgetrokken.

Ik hoop dat dit wat duidelijk is :)

Nu het kuttige gedeelte: door een kapotte hd ben ik mijn werk weer kwijt en moet ik dus opnieuw beginnen. Ik hoop dat ik het nog af ga krijgen tegen dinsdag maar ik ga mijn best doen. Nu echter ga ik gewoon met textures het raam en zo doen.

Dat gaat sneller. :P

funksngrooves: thx voor de verwijzing naar whoswe, die mannen waren echt super _/-\o_ }) "do yo feel lucky punk" })

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 70375 op 05-07-2003 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-

-db-

Hoi

:'( Ik schrijf me uit deze contest. :'( , bijna niets meer gedaan sinds de laatste wip en ik heb ook geen tijd en zin om het nog af te maken, moet nog veel te veel aan gebeuren.

Ik maak het wel nog af, maar dan op mijn gemak. De vorderingen zullen te volgen zijn in ht 3D topic.
:'( :'( :'( :'( :'( :'(

Voor de anderen hoop ik dat ze er wat moois van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

als ik jou was zou ik iig je laatste wip meegeven als de echte.. heb je iig nog meegedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-

-db-

Hoi

wdekreij schreef op 05 July 2003 @ 20:28:
als ik jou was zou ik iig je laatste wip meegeven als de echte.. heb je iig nog meegedaan :)
8) Ik geef liever op wanneer mij nog wat aan eer rest, dan dat ik een werk als af betitel terwijl het nog lang niet in dergelijk stadium verkeert. :+

Nee, serieus, zoals het nu is zie ik het nut niet om het nog in te leveren als final. Om het ook maar iets voor te laten stellen moet er nog veel werk aan gebeuren.

Ik kan wel zeggen dat ik het leuk vond om mee te doen en er ook weer van geleerd heb.

Ik probeer het wel weer eens in de volgende contest of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DarkShadow-
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
WILDEAAP schreef op 26 June 2003 @ 02:29:
Maar weer es een update
[afbeelding]
Ik weet nog niet wat voor texture er op de poot moet komen -> iemand een idee?
Verder hmm, nog wel een paar dingen die ik wil toevoegen.
wow

Specialist in:
Soldeerstations
Oscilloscoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heren ik moet me uitschrijven, ga morgen op vakantie en het gaat me in geen mogelijkheid lukken om het nog af te krijgen dus mijn laatste wip is meteen mijn final. de tekening zelf maak ik denk wel af als ik terug ben. alvast gefeliciteerd voor de winnaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WILDEAAP
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-08-2021

WILDEAAP

De aap heet Wil...

Zo dit is mn final, uiteraard clickable.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/weerts1/FINALklein.jpg

De vos loopt door het bos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Damn :9 :9 :9
Errrrg mooi zeg WileAap
Heb je m ook geanimeerd??

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Laatst online: 01-05 20:00
Ik ga kijken of ik nog wat kan maken. Moet ik eerst wel een mooi en uitvoerbaar idee bedenken :)

@WILDEAAP: 1-ste prijs waardig :)

btw. Waarom schrijft iedereen zich nou uit? Heb ik eigenlijk nog nooit gezien... (wel dat er veel meer wips dan finals worden gepost.)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WILDEAAP
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-08-2021

WILDEAAP

De aap heet Wil...

XLerator schreef op 07 July 2003 @ 19:27:
Damn :9 :9 :9
Errrrg mooi zeg WileAap
Heb je m ook geanimeerd??
Nee heb em niet geanimeerd helaas, wel een leuk idee. (als ik het goed kon)
Mag ik iedereen eraan laten herinneren dat je alleen nog vandaag en morgen de tijd hebt een final in te leven....

De vos loopt door het bos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Laatst online: 29-03 14:59
schrijf me ook uit... echt te weinig tijd gehad... :/ jammer

Zal uiteraard proberen de volgende contest wel weer mee te doen :)

[ Voor 37% gewijzigd door geez op 07-07-2003 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij mij gaat het ook niet meer lukken om iets serieus te produceren voor morgen :/
Volgende keer beter hoop ik ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Joehoieiiii ik ga vanavond ff bezig :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80198

Topicstarter
Anoniem: 70375 schreef op 03 July 2003 @ 14:56:

[afbeelding]
c&c welcome
hoe heb je dat matriaal zo gekregen?? k ben bezig met een auto en heb dus ook zo'n soort matriaal nodig maar gewoon standaart brazil carpaint werkt niet dus....????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je moet natuurlijk wel de achtergrond / omgeving voor de relfecties hebben, anders is het hele effect in 1 klap weg.

Dit kan heel simpel met een bitmap als enviroment, maar ook met 'hot-boxes', gewoon witte planes in de scene die de reflectie geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Nog een laatste wip voordat ie final gaat :).
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/wip-bijna-final.jpg

Het texturen moet ik nog aardig leren ;). Wat er nog moet gebeuren is: licht (heel belangrijk :P), kleine dingen modelen en de main character moet nog in een pose gezet worden. Misschien kijk ik of ik nog wat textures kan veranderen, want ik ben nog niet helemaal tevreden over sommige textures. Maar goed het is de eerste keer dat ik met textures werk dus ik ben nog aan het leren :).

Comments welkom uiteraard...

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Kite
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-02 11:28

Mr_Kite

Alles van waarde is weerloos

ziet er aardig uit, ik zou alleen je character wel riggen, want zo in die vliegtuighouding da's ook niets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Laatst online: 01-05 20:00
Ok, ga nu ook nog ff wat in elkaar zetten. Hoop dat 't nog lukt. 't idee is er in ieder geval. Ik weet niet of ik nog een wip kan inleveren

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Ok, ik vind m'n 3D ontwerp nu wel ongeveer af (helemaal af is ie natuurlijk nooit). Misschien ga ik er nog mee verder, maar dat zie ik nog wel ;).

FINAL:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/man-machine-contest-thumb.jpg

Klik voor de grote versie van 1024x768

[ Voor 4% gewijzigd door Jerry op 08-07-2003 19:41 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Als je het toch lettertroep vindt, laat het er dan uit.... op deze manier verneukt het de layout en ik vind dit tekst erbij echt zwaar overdone; gewoon een netjes zwart of wit lijntje eromheen werkt prima hoor :)

Ik ga weer ff verder... doeii :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Dark Blue schreef op 08 July 2003 @ 19:34:
Als je het toch lettertroep vindt, laat het er dan uit.... op deze manier verneukt het de layout en ik vind dit tekst erbij echt zwaar overdone; gewoon een netjes zwart of wit lijntje eromheen werkt prima hoor :)

Ik ga weer ff verder... doeii :)
Zo beter? (zie post ^^)
je hebt wel gelijk, ik was misschien iets te enthousiast met PsP :D (eerste keer dat ik iets met Psp 8 deed :P).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/pet.gif was lief bedoeld hoor!

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.