Thx geez, naja overnieuw dan hiers mn concept 

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Anoniem: 86949
Anoniem: 12179
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Bill Fleming is een dubieuze naam in 3Dland. Al weet ik daar verder niks van als wat ik gelezen heb. Dus wil ik hem ook niet neerhalen.Anoniem: 12179 schreef op 18 June 2003 @ 14:10:
Edit: Voor het maken van de complete texture gebruik ik een techniek van Bill Fleming wat wordt uitgelegd in het boek '3D Texture Workshop - painting hollywood creatures'. Zijn techniek is kort samengevat dat je altijd begint met het tekenen van de bumpmap. In de bumpmap stop je het meeste werk en die maak je zo gedetailleerd mogelijk. Wanneer de bumpmap af is kun je de color, specular en diffuse maps heel makkelijk maken door de bump als basis te maken. Voor de color map gebruik je bijvoorbeeld de bumpmap om goeie saturation te krijgen. Dit boek is echt super als je mooie gedetailleerde gezichtstextures wilt maken.
"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Laat ik dit zeggen, voordat ik iets van hem had gelezen had ik geen idee hoe ik moest beginnen aan een human face texture. Voor een beginner is het absoluut een aanrader, zeker als je bij 0 begint mbt face textures. 100% fotorealisme (wat in die CGtalk thread naar voren komt) leer je mi niet uit een boekje maar door ervaring, veel doen en vooral analyseren wat je in RL ziet.MaDDoG schreef op 18 juni 2003 @ 18:59:
[...]
Bill Fleming is een dubieuze naam in 3Dland. Al weet ik daar verder niks van als wat ik gelezen heb. Dus wil ik hem ook niet neerhalen.
Een interesante (en verhitte) discussie over zijn textuur methode's begint >>hier<<. En gaat nog een pagina of 4 door.
Als je erover denkt om het boek te bestellen is het misschien wel interesant leesvoer. En als je hebt al hebt.. er zijn zijn ook genoeg voorstanders in dat topic
Hm, ik vind je belichting een beetje vreemd, alsof hij van twee kanten belicht wordt.-db- schreef op 18 June 2003 @ 20:30:
En ook nog maar een wipje
[afbeelding]
Komt er niets kijk dan hier.
Of de volledige site.
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Anoniem: 63976
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 63976 op 18-06-2003 21:28 ]
[ Voor 9% gewijzigd door bgever op 18-06-2003 21:35 ]
ik denk dat er een verschil is met een idee dat je probeert uit te beelden en een blokkendoos. Je kunt met weinig complexiteit/ weinig polygons toch een mooi beeld zetten. Maar bij deze tractor zie je de onderdelen nog veel te los, het is niet een geheel.Dark Blue schreef op 18 June 2003 @ 19:02:
Maar, ik snap, dat jullie mijn model nogal een blokkendoos vinden. Dat vind ik zelf ook, maar dat hoort geheel bij het idee dat het moet geven...
[afbeelding]
Deze ben ik aan het namaken. Nou, met de eerdere hint in mijn eerste post en dit gegeven moeten jullie toch wel gaan snappen welke periode ik wil uitbeelden
Ff wachten op mijn rendertje
http://huonline.webservicez.nl/meuk/3d/menandmachine2.jpg
[afbeelding]
[ Voor 43% gewijzigd door geez op 18-06-2003 22:31 ]
vue? het lijkt wel brycegeez schreef op 18 June 2003 @ 22:26:
dacht al.. eerste dat me opviel was 2x dezelfde link.. vandaag geen wips meer van mij
@dark blue: ik raad je aan om op een ander programma over te stappen, want het is duidelijk dat je erg beperkt word door Vue
Hey lang niet gezienAnoniem: 12179 schreef op 18 juni 2003 @ 16:53:
@Morgoth: Als je dat waar kan maken in 3D wordt ie super denk ik !
Update van mijn bump:
[afbeelding]
En een grote versie staat hier: 1600x1200
Moet de verschillende layers in PS nog tunen. De rimpels boven zijn lip moeten bijvoorbeeld wat minder maar de kin mag wel wat meer texture hebben.
Ik denk dat ik een tweede bumpmap ga maken en die layer in Maya met deze want hij ziet er nog lang niet oud genoeg uit voor hetgeen ik van plan ben. Als ik op deze meer rimpels ga maken ben ik bang dat ik hem verpest.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 86949 op 18-06-2003 23:29 ]
[ Voor 34% gewijzigd door WILDEAAP op 18-06-2003 23:48 ]
De vos loopt door het bos.
Meer detailWILDEAAP schreef op 18 juni 2003 @ 23:47:
Loopt lekker dit topic. Veel deelnemers en wips, houden zo! (concept arts zelfs)
Zelf heb ik ook niet stilgezeten
[afbeelding]
Veel meer detail is de bedoeling, maar is ontzettend tijdrovend.
Aan zoiets heb ik ook een tijd zitten denken, maar ik dacht dat het er niet zo mooi uit zo zien, en nogal saai zou zijn, maar hiermee bewijs jij het omgekeerdeWILDEAAP schreef op 18 June 2003 @ 23:47:
Loopt lekker dit topic. Veel deelnemers en wips, houden zo! (concept arts zelfs)
[afbeelding]
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Die belichting heb ik er snel ingezet voor de wip (Wilde rood licht in het gat in zijn buik en moest daardoor ook meer lichten erin zetten.)Dark Blue schreef op 18 June 2003 @ 21:12:
[...]
Hm, ik vind je belichting een beetje vreemd, alsof hij van twee kanten belicht wordt.
bij fotografie heet dat tang-belichting en dat is errug onnatuurlijk)
Overigens staat je model nogal in een vreemde houding, alsof hij net zijn teen gestoten heeft en nu staat te vloeken...
[ Voor 13% gewijzigd door -db- op 19-06-2003 09:20 ]
Geef de vloer texture wat meer relief/bump. De muur ziet er klein beetje uit als een laag resolutie map. Probeer wat meer kleur aan te brengen.
http://hawvie.deviantart.com/
lijkt op een voet van Optimus Primal in Transformers:Beast Warsgeez schreef op 17 juni 2003 @ 20:23:
nieuwe wip
lastig werkmaar ja zo leer je
[afbeelding]
edit:
shit, vern**k ik de layout weer, sorreh
et is een Gundam Wing, of zon robot uit zon oude Beat em Up game, One Must Fall ofzoWILDEAAP schreef op 18 June 2003 @ 23:47:
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door agoNITE op 19-06-2003 12:02 ]
Anoniem: 70375
Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED
Anoniem: 13317
GeweldigAnoniem: 12179 schreef op 19 June 2003 @ 11:33:
Nog een wipje: texture in progress
[afbeelding]
Kleur van de lippen doe ik over want die zijn te donker en te rood denk ik.
[grol-en-grappen modus]Anoniem: 63976 schreef op 18 June 2003 @ 21:21:
[afbeelding]
nieuwe handjes
ik weet alleen nog niet waar hij tegen aan gaat staan...ideen?
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
tegen de lichtknopAnoniem: 63976 schreef op 18 June 2003 @ 21:21:
[afbeelding]
nieuwe handjes
ik weet alleen nog niet waar hij tegen aan gaat staan...ideen?
gewoon een woord:geAnoniem: 70375 schreef op 19 June 2003 @ 14:53:
Zo ik ben er ook maar eens aan begonnen.
Het belangrijkste deel van mijn robot is al klaar
[/url]]
mooi hoor maar , die bump op zijn kin is natuurlijk nog niet goed, maar ook de bump op zijn bovenlip zijn gewoon te... duidelijk (ik bedoel volgens mij zijn het gewoon zwarte strepen, blur deze b.v zodat er niet zo'n keiharde lijn ontstaat)Anoniem: 12179 schreef op 19 juni 2003 @ 11:33:
Nog een wipje: texture in progress
Kleur van de lippen doe ik over want die zijn te donker en te rood denk ik.
Inderdaad, ik zou ook de bumpmap een stuk zwakker maken. En ook niet de bumpmap gebruiken als basis van je je colormapAnoniem: 80198 schreef op 19 June 2003 @ 15:48:
[...]
mooi hoor maar , die bump op zijn kin is natuurlijk nog niet goed, maar ook de bump op zijn bovenlip zijn gewoon te... duidelijk (ik bedoel volgens mij zijn het gewoon zwarte strepen, blur deze b.v zodat er niet zo'n keiharde lijn ontstaat)
ook de bump op zijn wenkbrauw ziet er niet helemaal goed uit.
Ik denk dat je gewoon de bump map een stuk lager moet zetten of de lijnen moet blurren.
verder ziet ie er vet uit, maar als je zijn hoofd zoveel detail geeft moet natuurlijk ook zijn lichaam en scene in verhouding zijn met die detail, en vraag me af of je daar genoeg tijd en zin inhebt.
nou nog zijn skin texture......
to repetitive music."
The Only Good Silence Is The Silence With Music In It
Ziet er leuk uit, maar heeft weinig met het onderwerp te maken. :|Natuurlijk zit er een motor in, en de bestuurder is natuurlijk een mens, maar dat is niet waar het gaat in jouw scene. Ik zou als ik jou was dan ook maar wat anders bedenken, want in de categorie "orgineel" hoort dit ook niet thuisSchuey schreef op 19 June 2003 @ 15:12:
wat worden er weer mooie dingen gemaakt zeg, dan kom ik op de proppen met me pruts werkjemgoed, dit moet dus een Lotus Elise voorstellen, en het is de bedoeling dat er ook nog een rijder in komt te zitten
[afbeelding]
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
inquestos schreef op 19 June 2003 @ 16:58:
[...]
Ziet er leuk uit, maar heeft weinig met het onderwerp te maken. :|Natuurlijk zit er een motor in, en de bestuurder is natuurlijk een mens, maar dat is niet waar het gaat in jouw scene. Ik zou als ik jou was dan ook maar wat anders bedenken, want in de categorie "orgineel" hoort dit ook niet thuis
Ik vind trouwens over het algemeen dat de onderwerpen niet al te best zijn. Wordt een beetje te ruim /te breed naar het onderwerp gekeken. Die van 3D-god vind ik ook weer zoiets...
D'r zijn er een heleboel die wel op het goeie spoor zitten (=cyborg), maar orgineel is 't allemaal niet echt (kan nog komen natuurlijk), al vind ik die van WILDEAAP wel errug mooi
Ik heb zelf een meesterlijk idee al zeg ik het zelf.![]()
Maar wacht tot de Proefwerk/Examen-week achter de rug is
nou, nou...nou zo kan ie wel weerinquestos schreef op 19 juni 2003 @ 16:58:
[...]
Ik vind trouwens over het algemeen dat de onderwerpen niet al te best zijn. Wordt een beetje te ruim /te breed naar het onderwerp gekeken. Die van 3D-god vind ik ook weer zoiets...![]()
D'r zijn er een heleboel die wel op het goeie spoor zitten (=cyborg), maar orgineel is 't allemaal niet echt (kan nog komen natuurlijk), al vind ik die van WILDEAAP wel errug mooi
Anoniem: 34259
Anoniem: 9542
lol, ok, je hebt er mooi in gebruikt iigWILDEAAP schreef op 19 June 2003 @ 19:17:
Heb jij me geleerd hoor
Althans hoe de attenuation werkt. Verder gewoon een beetje glow toevoegen in photoshop en eventueel een klein lens flaretje.
[ Voor 27% gewijzigd door geez op 19-06-2003 20:24 . Reden: foutje in pic link ]
Misschien leuk voor iemand om een keer te modellenRecognizing his van is easy enough. It is enormous. It is eight feet high and wider than it is high, which would have made it a wide load in the old days when they had laws. The construction is boxy and angular; it has been welded together out of the type of flat, dimpled steel plate usually used to make manhole lids and stair treads [traanplaat dus?]. The tires are huge, like tractor tires with a more subtle tread, and there are six of them: two axles in back and one in front. The engine is so big that, like an evil spaceship in a movie, Y.T. feels its rumbling in her ribs before she can see it; it is kicking out diesel exhaust through a pair of squat vertical red smokestacks that project from the roof, towards the rear. The windshield is a perfectly flat rectangle of glass, about three by eigth feet, smoked so black that YT can't make out an outline of anything inside.
[....]
Where the driver's seat ought to be, there is a sort of neoprene puch about the size of a garbage can suspended from the ceiling by a web of straps, shock cords, tubes, wires, fiber-optic cables and hydrolic lines.
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
to repetitive music."
Anoniem: 68580
render hidden in je render menuarmageddon_2k1 schreef op 19 juni 2003 @ 20:41:
Okee, ik heb dus mijn spinnetje heel simpel wat bones en helpers gegeven om hem wat makkelijker te positioneren. Alleen nu wil ik, om een beetje fatsoenlijk te kunnen werken, dat het model gehide is, maar ik de bones zie, en dat als ik render doe, het model weer zichtbaar wordt. Ik wil dus niet de hele tijd Unhide All hoeven doen enzo. Weet iemand hoe dat moet?
"Iets van machines". Ja dat bedoel ik dus. Had je tekst wel gelezen, maar begrijp niet dat je dit dan vervolgens post. Is het nou de bedoeling dat je hiermee mee doet?? Natuurlijk moet je ruim denken, anders zou er niet eens plaats zijn voor orginaliteit, maar het moet wel enigzins binnen de grenzen van het onderwerp vallenAnoniem: 80198 schreef op 19 June 2003 @ 17:34:
[...]
nou, nou...nou zo kan ie wel weer, lees eerst effe mijn tekst voordat je er commentaar op geeft. Zoals ik al zei is dit voor een website, en omdat er toevallig ook nog iets van machine's in zitten heb ik hem gepost. Dus tuurlijk is het niet orgineel, t is voor een website (was dus niet bedoelt voor deze contest, maar kwam toevallig zo uit
).
En als je iets orgineels wil maak dan zelf wat orgineels (goed bedoelt).
En het is noujuist de bedoeling dat je het onderwerp een beetje ruim bekijkt, anders had ik wel mijn ander onderwerp genomen(fight master). Ik vind dat er allemaal mooie dingen worden gemaakt, en ja tuurlijk kan het niet allemaal orgineel zijn, dan zou het toch ook niet meer orgineel zijn(zoiets)
Moet je zelf weten, maar ik vind 't jammer dat iedereen nu zomaar wat lijkt te gaan doen. Als jij een auto kan posten, post straks iemand anders een koffiezetapparaat, en een ander een horloge, want daar zit toch ook iets van elektrisch in??Schuey schreef op 19 juni 2003 @ 17:55:
dacht dat inquestos de leiding hadhmm, dan ga ik gewoon door met deze
Ogen ga ik nog mee verder. Is eerste poging tot tekenen van oogjes ipv een paar procedurals erover heen. Ik denk trouwens dat ik de bump voor de hele onderste helft overnieuw ga maken inclusief de lippen.Dark Blue schreef op 19 June 2003 @ 18:28:
Dat hoofd, ik geloof van HeartCore:
- Ik vind de texture op de lippen heel onnatuurlijk, niemand heeft van die verticale smalle streepjes op zijn lippen, tenzij Max Factor een nieuwe trend wil gaan zetten![]()
- Verder zijn de ogen opvallend blauw - ze zouden beter aan de randen iets groener kunnen, en iets donkerder
Overigens wel een heel natuurlijke ligging in de oogkas.
Persoonlijk link ik het onderwerp niet echt aan een Lotus maar goed, ik leid deze contest nietDenk bijvoorbeeld aan films als "the matrix", "star wars",''terminator','
het onderwerp spreekt verder voor zich dus... let's begin modeling!
Het is al gelukt en ik heb 3ds maxAnoniem: 12179 schreef op 19 juni 2003 @ 22:55:
[...]
@Armageddon: Gewoon je bones in een aparte layer zetten en dan aan of uitklikken als je ze nodig hebt. Als je Maya gebruikt tenminste
[...]
Weet niet of dit in Max kan maar in Maya bind ik meestal twee versies van de geometry naar het skele, een high poly die ik hide totdat ik ga renderen en een low poly om fk/ik op te zetten.armageddon_2k1 schreef op 19 June 2003 @ 23:07:
[...]
Het is al gelukt en ik heb 3ds max. Werkt een stukkie makkelijker nu, ipv de hele tijd 15000 polygonen op mijn scherm die ik met FK moet gaan draaien enzo. Morgen maar ff ontwerpje maken voor de rest van mijn spin.
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 68580 op 20-06-2003 00:38 ]
Anoniem: 48458
Ik zeg niet dat het de bedoeling isinquestos schreef op 19 June 2003 @ 21:43:
[...]
"Iets van machines". Ja dat bedoel ik dus. Had je tekst wel gelezen, maar begrijp niet dat je dit dan vervolgens post. Is het nou de bedoeling dat je hiermee mee doet?? Natuurlijk moet je ruim denken, anders zou er niet eens plaats zijn voor orginaliteit, maar het moet wel enigzins binnen de grenzen van het onderwerp vallen
[...]
[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 80198 op 20-06-2003 08:32 ]
Ik werk met max 5.1, en ik heb de kwaliteit van de jpg op 100% staan (Als je kiest om op te slaan als jpg).Qylos schreef op 20 juni 2003 @ 11:54:
[...]
het valt me op dat jouw renders vrij onscherp zijn (NOFI). Heb je een of andere render instelling niet goed gedaan? Met wat voor een 3d prog werk je?
[ Voor 42% gewijzigd door -db- op 20-06-2003 11:59 ]
het valt me op dat jouw renders vrij onscherp zijn (NOFI). Heb je een of andere render instelling niet goed gedaan? Met wat voor een 3d prog werk je?-db- schreef op 20 June 2003 @ 11:50:
Ik heb het frame van de mechanische voet van mijn cyborg gemaakt.
Omdat het plaatje direct hier zetten toch niet werkt moet je er hier voor klikken.
En voor een wip van de volledige cyborg (Nog zonder de voet), klik je hier.
En dan nog de hele site hier.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 12179 op 20-06-2003 12:19 ]
Anoniem: 35969
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 35969 op 20-06-2003 12:54 ]
Mooie bump, het gedeelte rond de mond is nu een stuk beter.Anoniem: 12179 schreef op 20 June 2003 @ 12:18:
@DB: ben benieuwd hoe die cyborg eruit komt te zien. Ga je de texture tekenen of ga je procedurals gebruiken?
ik ook niet, maar iets beters kan ik niet verzinnen, tenminste wat haalbaar is voor mijn kunnen op dit momentAnoniem: 12179 schreef op 19 juni 2003 @ 22:55:
[...]
Ogen ga ik nog mee verder. Is eerste poging tot tekenen van oogjes ipv een paar procedurals erover heen. Ik denk trouwens dat ik de bump voor de hele onderste helft overnieuw ga maken inclusief de lippen.
@Wildeaap: Erg mooi gedaan! Ik vind dat koplamp effect erg strak.
@Armageddon: Gewoon je bones in een aparte layer zetten en dan aan of uitklikken als je ze nodig hebt. Als je Maya gebruikt tenminste
@Shuey: Uit de openingspost:
[...]
Persoonlijk link ik het onderwerp niet echt aan een Lotus maar goed, ik leid deze contest niet
Heh tanden wordt aan gewerkt, gelukkig hoef ik er, gezien zijn leeftijd, maar een handvol te makenAnoniem: 35969 schreef op 20 June 2003 @ 12:48:
Hij is inderdaad erg mooi !
Alleen een paar dingen :
-De winpers lijken aan de linkerkant van het rechteroog naar binnen te zitten.
-De bovenlip is een beetje te dun en te onduidelijk.
-De huiskleur is een beetje typisch, maar ik weet nog niet in wat voor scene hij komt , dus dat kan nog![]()
-De neus (vooral de bovenkant) is nog behoorlijk hoekig.
-De overgang van de streek rond de mond -> de rest van z'n hoofd is wat te abrubt naar mijn mening.
edit:
en hij heeft nog geen tanden
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 12179 op 20-06-2003 14:38 ]
Je kan het beste opslaan als BMP en dan met Paint (of een ander programma) de BMP omzetten naar JPG. De JPG via 3dmax is idd een beetje blurry-db- schreef op 20 juni 2003 @ 11:50:
Ik werk met max 5.1, en ik heb de kwaliteit van de jpg op 100% staan (Als je kiest om op te slaan als jpg).
Anoniem: 63976
http://gamez-only.madsims.net/hkuploader is ook een uploader, en je kunt er grotere plaatjes uppenAnoniem: 63976 schreef op 20 juni 2003 @ 15:41:
-db- anders moet je www.theforumisdown.com gebruiken om je plaatje te laten zien, hier kan je hem voor een bepaalde tijd neerzetten.
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Anoniem: 41017
Begint ook al wat te worden !Anoniem: 41017 schreef op 20 June 2003 @ 20:05:
[afbeelding]
nieuwe wip etcetcetcetc
heartcore: imo heb jet een beetje overdreven met de bumpmap, iets minder 'rimpels' zou em geen kwaad doen
[ Voor 11% gewijzigd door -db- op 20-06-2003 20:26 ]
Anoniem: 41017
hehe, maar misschien kun je de rimpels wat 'breder' maken want zo lijkt et alsof ie helemaal verschrompelt isAnoniem: 12179 schreef op 20 juni 2003 @ 20:16:
[...]
Begint ook al wat te worden !
Enne. wat mij betreft heeft ie nog te weinig rimpels, hij moet er uiteindelijk een jaartje of 150 uitzien vandaar
Hehe no problem-db- schreef op 20 June 2003 @ 20:24:
Weet iemand toevallig nog een goede en snel te leren tutorial voor landschappen, ander moet ik mijn hele achtergornd in photoshop maken.
En dat van die servers voor plaatjes, ik zal er eens naar kijken (alleen niet vandaag)
Ook krijg ik mijn wips nu scherper door ze in BMP te renderen en dan om te zetten naar JPG. Goeie tip van.......wie was het nou weer, effe geen zin om terug te lezen, maar bedankt.
[edit] oh, ja het was Mr_UnAnimouS. (Stond maar een paar posts terug.)
damn it..... Wou zo goed als hetzelfde maken....Anoniem: 41017 schreef op 20 June 2003 @ 20:05:
[afbeelding]
nieuwe wip etcetcetcetc
heartcore: imo heb jet een beetje overdreven met de bumpmap, iets minder 'rimpels' zou em geen kwaad doen
C&T comin' up;Qylos schreef op 20 June 2003 @ 22:22:
Wip
[afbeelding]
Wat ik nog moet/ga doen:
-. Nog meer detail
-. Wat dingen nog texturen
-. Belichting
C&T please
Licht heb ik nu fixed, ik heb een lamp op het plafond gemaakt. De grond texture zal ik wat minder tilenLiToKi schreef op 21 juni 2003 @ 00:16:
[...]
C&T comin' up;
- je grond texture tiled (nogal)
- en de rest ook, al valt dat minder op
- waar komt dat licht vandaan? je hebt een sterke lichtbron die alle aandacht trekt, maar hij valt alleen net van je render af... dus óf verander de belichting, óf laat es zien waar 't licht vandaan komt
Anoniem: 74854
Das niet helemaal slim om em meteen van MAX naar .jpg op te slaan, puur omdat ie daar wazig van wordt-db- schreef op 20 June 2003 @ 11:50:
Ik heb het frame van de mechanische voet van mijn cyborg gemaakt.
Omdat het plaatje direct hier zetten toch niet werkt moet je er hier voor klikken.
edit:
Aan de voet komt nog een hydraulisch systeem voor beweging ,schokdempers en nog rubbers op de plaatsen waar de voet de grond raakt.
En voor een wip van de volledige cyborg (Nog zonder de voet), klik je hier.
En dan nog de hele site hier.
edit 2:
[...]
Ik werk met max 5.1, en ik heb de kwaliteit van de jpg op 100% staan (Als je kiest om op te slaan als jpg).
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq