Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Als het publiek onze cases tenminste mooi genoeg vind

Weteringbrug ZO 9.900Wp — NW 6.270Wp — Totaal 16.170Wp — 5 x MHI L/L (SCM / SRK / ZSX)
Verwijderd

Misschien kom ik ook wel met m'n gemodde Bensu
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
2 nog welVerwijderd schreef op 17 June 2003 @ 20:31:
Ik denk niet dat mijn 2nieuwe case mods optijd klaar zijn om mee te doen aan de case mod. wedstrijd, maar ik denk niet dat iemand dat erg vind.
ik weet dat het volgens sommigen hier niet hoort
...
Zelf woon ik in B. Karspel ( Ja bij die trein vandalenVerwijderd schreef op 18 juni 2003 @ 18:46:
Ik wil gaan maar geen vervoer vanuit Alkmaar. Zal hem dus over moeten slaan.
Je kan misschien meerijden als je naar hoorn kan komen dan pik ik je op @ station
Turn it off and on again.
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2003 12:41 ]
smartassVerwijderd schreef op 19 juni 2003 @ 12:41:
tippelen is verboden smokeyi'll bring the cam, you bring the bandit
Neem maar lege cdtjes mee
Ben op vakantie vanaf morgen maar als je hier een berichtje achterlaat komt het goedVerwijderd schreef op 19 June 2003 @ 17:02:
sounds cool.. Moet ff kijken of dat lukt, laat binnen 2 dagen weten, ok?
Verwijderd
Je moet zelf maar zien of je het doet, misschien wel leuk, zit je straks met 20 man in 1 wagon, gesellie
Met OC-days kan dat natuurlijk ook, alleen moet je dan niet dat Casejunkies - Overdose op de ramen plakken he

maar dat gaat geloof ik niet gebeuren
edit: die kleine monsters maken korte metten met je hardware... pappie B_B leert ze al op jonge leeftijd
[ Voor 21% gewijzigd door FiXeL op 19-06-2003 21:24 ]
Verwijderd
FiXeL schreef op 19 juni 2003 @ 21:23:
hahaha! naja, ik zit hopelijk niet met huilende babies aan boord, sinds ik waarschijnlijk met Bart Banaan meerijdt... als ie zn koters meeneemt, is het idd minder...
maar dat gaat geloof ik niet gebeuren
edit: die kleine monsters maken korte metten met je hardware... pappie B_B leert ze al op jonge leeftijd
Vorige keer op OC-days Jaap's zoon gezien, ging ie spellen installen enzo
Verwijderd
Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 23:42:
Mini-banaan kreeg Dremel van Sinterklaas .............. so watch it
Verwijderd
Verwijderd
lol ik ben even groot als een 10 jarigeVerwijderd schreef op 19 juni 2003 @ 21:57:
[...]
offtopic:
Vorige keer op OC-days Jaap's zoon gezien, ging ie spellen installen enzoEn papa was te druk bezig met andere dingen
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2003 01:44 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op 21 June 2003 @ 01:33:
[...]
lol ik ben even groot kleinals een 10 jarige
maar gelukkig veel 1337er met mijn modje En als Jaap's zoon nou al die mods heeft gemaakt
ben je dan nogsteeds de 1337ste?
), en geavanceerde vrienden kring
vriendenkring, waar heb je die gekocht?
(moet ik ook hebben joh
)
Patser.Verwijderd schreef op 21 June 2003 @ 01:33:
[...]
lol ik ben even groot als een 10 jarigemaar gelukkig veel 1337er met mijn modje, en geavanceerde vrienden kring
Verwijderd
Verwijderd

P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.
Verwijderd
ik kan me kees opzijn kop zetten, en flink laten schudden, fftjes ontluchten je kunt weer gaan, alhoewel mijn phase changer de verschuiving van vloeistof niet zo leuk vind, zeker niet als het in de expansiebuis komtmark10123 schreef op 22 June 2003 @ 14:17:
Ik heb een vraagje!? Hoe gaan de mensen die waterkoeling hebben hun pc's meenemen??? Want er mogen toch geen luchtbellen in de slangen komen of wel????
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2003 16:09 ]
Inderdaad, ik kom er volgens mij elke dag langs, maar zou echt niet weten waar het is. Is het aan de bleekstraat tegenover dat flatgebouw? Dan zou ik toch eens beter moeten zoeken.Verwijderd schreef op 22 June 2003 @ 16:09:
misschien heeft PO wat pics van de loods zelf, dat we een indruk kunnen krijgen van hoe groot het is e.d.? (péééééjóóóóó)
En kun je er ook gewoon even komen kijken of moet je je eerst opgeven?
Verwijderd
Je kan gewoon langskomen, geen entreekosten oidChrizzly schreef op 22 juni 2003 @ 16:59:
[...]
Inderdaad, ik kom er volgens mij elke dag langs, maar zou echt niet weten waar het is. Is het aan de bleekstraat tegenover dat flatgebouw? Dan zou ik toch eens beter moeten zoeken.
Owk, maar het project waar ik het over heb is nog niet af, dus dr zijn geen fotosVerwijderd schreef op 17 juni 2003 @ 05:02:
[...]
Als je het over OverDose hebt, de loods is groot, maar tientallen kasten wordt toch wat teveel van het goede, aangezien er ook nog veel andere dingen zijn. Je kan je kast inschrijven en de 10 beste entries worden uitgenodigd hun mod mee te nemen naar eindhoven, alwaar door de bezoekers de winnaar zal worden gekozen. Wil je je kast dus meenemen, schrijf je in en maak kans in de gelegenheid gesteld te worden je kast live te showen. Daarnaast maak je dan ook kans op flinke hardware prijzen.
En de kast waar ik nu achter zit is niet dermate mooi
Is dat ding nu nog niet af ??? tis alweer zowat CampZone tijd hoor
bron: Overdosepsu waterkoel-design
Mod een 450 Watt Enermax voeding zoals de EG465AX-VE(G) FMA tot een watergekoelde voeding. De winnende mod moet zo simpel en efficiënt mogelijk zijn. Meer informatie volgt....
Wat moet ik me hier nou eigenlijk bij voorstellen? Of is het alleen nog maar een idee
[ Voor 13% gewijzigd door bredend op 22-06-2003 22:23 ]
neej hijs nog niet afThe_Resetter schreef op 22 juni 2003 @ 21:35:
Is dat ding nu nog niet af ??? tis alweer zowat CampZone tijd hoor

het is zo namelijk na jaar van data heb ik nogsteeds niet een nieuwe schakelpaneel gefixed
maareh moet idd nog wat fixen

Verwijderd
Kleine Bleekstraat. Naast nummer 8 en je mag onaangemeld binnenkomen, NP, alleen als je vindt dat je case mee moet doen aan de compo moet je dat ff opgeven.Chrizzly schreef op 22 June 2003 @ 16:59:
[...]
Inderdaad, ik kom er volgens mij elke dag langs, maar zou echt niet weten waar het is. Is het aan de bleekstraat tegenover dat flatgebouw? Dan zou ik toch eens beter moeten zoeken.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2003 11:44 . Reden: correctie adres ]
Verwijderd
ik kom ook eventjes langs, drinken we een colaatjeVerwijderd schreef op 22 June 2003 @ 23:30:
[...]
Oude Bleekstraat. Naast nummer 8 en je mag onaangemeld binnenkomen, NP, alleen als je vindt dat je case mee moet doen aan de compo moet je dat ff opgeven.
Maar wat moet ik me precies voorstellen van die workshops???
Wil al tijdje lcd maar als er daar een paar honderd man zijn en die willen allemaal die workshop zien wordt da een beetje lastig of doen ze er een paar per dag ofzo??
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
Verwijderd
Een colaatje dus, tapvergunning is te veel rompslomp. En volgens mij is dat maar goed ook ............ je moet de kat niet op het spek binden / je moet de caseJunkie niet op de krat binden!Verwijderd schreef op 23 June 2003 @ 01:51:
[...]
ik kom ook eventjes langs, drinken we een colaatje( of amsteltje als je heb liggen )
je kan anders hele leuke dingen doen met een bierkratVerwijderd schreef op 23 June 2003 @ 13:34:
[...]
Een colaatje dus, tapvergunning is te veel rompslomp. En volgens mij is dat maar goed ook ............ je moet de kat niet op het spek binden / je moet de caseJunkie niet op de krat binden!
Verwijderd
We zijn ook een beetje educatief bezig, dat kan wederom geen kwaad.Triple X schreef op 23 June 2003 @ 21:41:
PO heb je last van t spreekwoorden virus ofzo, op CJ ook al
Verwijderd
Oc is op 19 en de 20e?
Horen we graag waar precies.
cu,
richyman en lampie
Verwijderd
Kleine Bleekstraat naast nr 8
5611 VD Eindhoven
en ff een sneak-preview van de ruimte vóór Overdose 2003

Nouja, wel gezellig
Dr staat al een fan zo te zien
En daar aan de muur ook nog iets
Jammer dat de OC-days niet doorgaan. Maargoed, je kan ook niet alles hebben
Hopelijk kan ik ze in het najaar wat opleuken met koud koper
[ Voor 35% gewijzigd door bredend op 24-06-2003 17:42 ]
OC-DAYS GAAN IN JULI NIET DOOR
GEVOLG VAN VEEL VERANDERINGEN ALHIER
UITERAARD DOEN WE ONS BEST OM DEZE WEL IN HET NAJAAR TE DOEN
MAAR ALLEMAAL NU NAAR OVERDOSE !!!!!!
DAAR BEN IK OOK MET WAT SYSTEEMPJES TE VINDEN
Verwijderd
edit: peter is vergeten te vermelden dat ik ook @ overdoos ben, alleen niet met een pc denk ik
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2003 16:46 ]
Verwijderd
Vraagje, hoe laat begint het cicus?Wij komen graagVerwijderd schreef op 24 June 2003 @ 11:45:
Nogmaals en dit maal volledig en compleet:
Kleine Bleekstraat naast nr 8
5611 VD Eindhoven
en ff een sneak-preview van de ruimte vóór Overdose 2003![]()
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd

Ik vind het iig wel jammer. Iedereen is natuurlijk in Eindhoven welkom, ons programma zal jullie niet teleurstellen.
Zaal open 10.00, sluitingstijd 18.00
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2003 20:09 ]
petervandamned schreef op 24 June 2003 @ 16:17:
SLECHT NIEUWS
Verwijderd
idd!Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 20:03:
Jammer jongensMaar maak er dan in december wel wat moois van he?!
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2003 20:10 ]
Verwijderd
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
edit doh, aquapromlo

[ Voor 10% gewijzigd door rimpeldinky op 24-06-2003 22:36 ]
*burp*

[ Voor 82% gewijzigd door rimpeldinky op 24-06-2003 22:37 ]
*burp*
kom je naar drome toeBart_Banaan schreef op 24 juni 2003 @ 21:08:
Das echt jammer! Ik had echt zin in juli: OD, OC en CZ achter elkaar! nu heb ik een weekie niks te doen. Nou dan maar wat nieuws verzinnen en bouwen voor de OC-dagen @ december.
ben ik ook met barebone mod
moet nog wat aan gefixed worden, want mijn slangen sluiten niet lekker aan op alu buisjes

Op het plaatje leek het net of jullie de bleekstraat bedoelden, maar de kleine bleekstraat ligt er net achter. (Voor het geval mensen een paar uur reizen en het anders niet kunnen vinden).
Is er misschien iemand die zin heeft om daar mijn Club3D Radeon 9700np te voltmodden?
Ik haal nu 'slechts' 326/299 met de standaard koeling
Koekie?
Verwijderd
Dump je vraag anders effe in het CJ Overdose forum, nisschien meldt zich een ervaren V-modder.Hazuki schreef op 24 June 2003 @ 23:45:
Lijkt me wel interessant om er heen te gaan, ookal ben ik een newbie op GoT(ik zwerf hier al ruim een half jaar rond, maar dit is pas mijn 2e post).
Is er misschien iemand die zin heeft om daar mijn Club3D Radeon 9700np te voltmodden?![]()
Ik haal nu 'slechts' 326/299 met de standaard koeling. Ik ben te bereiken op evan1@chello.nl
ik had het dus nog voller geplandBart_Banaan schreef op 24 June 2003 @ 21:08:
Das echt jammer! Ik had echt zin in juli: OD, OC en CZ achter elkaar! nu heb ik een weekie niks te doen. Nou dan maar wat nieuws verzinnen en bouwen voor de OC-dagen @ december.
Drome10, OD, OC en dan nog is CZ
Damn, Overdose is alleen 's zaterdags en dan moet ik dus werken. Bovendien heb ik geen zin om te treinen naar Eindhoven, aangezien ik pas op 16 juli rijexamen heb.petervandamned schreef op 24 June 2003 @ 16:17:
SLECHT NIEUWS
Nou ja, dan maar hoopvol wachten op OC-Days. Heb ik ook wat meer tijd om met me pc te klooien. Die KT133A blijft maar zo traag, ondanks aankomende Waterkoeling ed.
Neem maar mee doe ik het wel voor jeHazuki schreef op 24 June 2003 @ 23:45:
Lijkt me wel interessant om er heen te gaan, ookal ben ik een newbie op GoT(ik zwerf hier al ruim een half jaar rond, maar dit is pas mijn 2e post).
Is er misschien iemand die zin heeft om daar mijn Club3D Radeon 9700np te voltmodden?![]()
Ik haal nu 'slechts' 326/299 met de standaard koeling. Ik ben te bereiken op evan1@chello.nl
Verwijderd
Verwijderd
verw8 dan wel dat je NIEUWE casemods afzijn hoor tom, mijn pc78 (als hij het overleefd) komt er ook testaan, kan je me meteen hints geven voor mijn volgende mod (weer pc78??Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 20:13:
Ik vind het een hele verstandige beslissing van de OC-Shop om het op een ander moment te houden, nu zit er 6maanden tussen en is het ook leuker om naar beide tegaan.
neej jij niet...
[edit]
wat is dat nou weer voor een vraag!! iedereen mag komen..
[ Voor 15% gewijzigd door ReseTTim op 29-06-2003 13:37 ]
nee, ik bedoel om m'n case te showenReseTTim schreef op 29 juni 2003 @ 13:36:
[...]
neej jij niet...
[edit]
wat is dat nou weer voor een vraag!! iedereen mag komen..
Verwijderd
Verwijderd
In princiepe komt iedereen zonder case. Alleen als je je case in de casemod competition inschrijft maak je kans dat je wordt uitgenodigd je case mee te nemen naar het event. Het is ook mogelijk om je case ter plekke te laten modden of zelf te modden, maar dit dien je eerst aan te geven op het casejunkies forum.Verwijderd schreef op 29 June 2003 @ 20:25:
mag je ook komen zonder case???? of met case en dan daar modden???
Voor meer info over de casemod compo, check http://www.casejunkies.com/overdose Behalve dat je je case dan live kan showen op het event, maak je ook nog eens kans op geweldige hardware prijzen!
Ziet er veelbelovend uit, ik zou zeggen, schrijf je in voor de compo!
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2003 20:40 ]
*zucht*
ik zou zeggen, ram er een CCFL in...

Verwijderd
tsja shit happens, sorrieKaj. schreef op 29 June 2003 @ 21:59:
Buu.. heb ik eens een auto onder m'n kont, gaan de OC-days niet door.. En Overdose weet ik nog steeds niet of ik kan.
Verwijderd
Op Overdose lopen diverse compos en zijn onder andere de volgende goodies te winnen:
LCD kitjes, originele Dremelkitjes, een plexi case, fancontrollers, diverse paketten met casemodgoodies van Vantec/Sunbeam, T-shirts, micro-cars
Tevens zijn er nog wat spullen onderweg maar die noem ik nog niet, aangezien ik die liever eerst in de pocket wil hebben alvorens dat wereldkundig te maken. Maar natuurlijk is meedoen weer veel belangrijker als winnen.
Ik ga denk ik ook wel. Als het goed is samen met BronX.SmokeyTheBandit schreef op 18 juni 2003 @ 23:40:
[...]
Zelf woon ik in B. Karspel ( Ja bij die trein vandalen)
[afbeelding]
Je kan misschien meerijden als je naar hoorn kan komen dan pik ik je op @ station
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Roosendaal --> Eindhoven.
Dus als je om n ritje verlegen zit, mag je mee.
Dit betekend trouwens niet dat ik en mijn maten je prive chauffeur zijn, of je rotzooi gaan dragen.
Verwijderd
Leeftijd maakt niet uit, ik ben zelf 13 en ik kom ookCerielTjuh schreef op 02 July 2003 @ 12:53:
Is er een leeftijd gesteld dus boven de 18 of zo of is iedereen welkom? Ben zelf 17 en wil met nog een paar vrienden komen....
/me begint steeds harder te balen dat zijn case nog niet af isVerwijderd schreef op 02 juli 2003 @ 08:17:
Om al een tipje van de spreekwoordelijke sluier op te tillen .............
Op Overdose lopen diverse compos en zijn onder andere de volgende goodies te winnen:
LCD kitjes, originele Dremelkitjes, een plexi case, fancontrollers, diverse paketten met casemodgoodies van Vantec/Sunbeam, T-shirts, micro-cars
Tevens zijn er nog wat spullen onderweg maar die noem ik nog niet, aangezien ik die liever eerst in de pocket wil hebben alvorens dat wereldkundig te maken. Maar natuurlijk is meedoen weer veel belangrijker als winnen.
[ Voor 5% gewijzigd door floriske.nl op 02-07-2003 13:13 ]
Verwijderd
Prijzen
De winnaars (nummers 1 t/m 3) hebben de keuze uit de volgende pakketen:
- Grafisch 240*128 white/blue LCD + CCFL + Baybus
- Sunbeam Acrylic Case + Vantec Nexus NXP-201
- Orginele Dremel MultiPro met 40 accessoires
Elke deelnemer ontvangt zo ie zo een:
- Speeze BreezeFan
- Speeze Sleutelhanger
- Alternate Balpen
Nou mensen, wie durft!
Om je op weg te helpen
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2003 15:30 ]
En er zijn is nog veel meer belangrijker dan meedoenVerwijderd schreef op 02 July 2003 @ 08:17:
Om al een tipje van de spreekwoordelijke sluier op te tillen .............
Waarom staat er op de site niets meer over die compos? Het zag er veelbelovend uit! Zijn ze nog in ontwikkeling ofzo?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2003 08:13 ]