peter kan jij mij je huis tel. nr. nog even mailen, ik wil je bellen maar ben je tel weer eens kwijt.petervandamned schreef op 13 July 2003 @ 06:40:
dat zijn weer vele bekende koppen
helaas was ik niet aanwezig door ziekte maar volgende keer zeker weer.
en zoals altijd wie heeft de pics als een van de eerste onlinejuist tim
kon ik tenminste een beetje sfeer indruk krijgen
ik ben heel thuis gekomen.. dit kwam mede door dat ik waarschijnlijk heen en ook terug met groot licht heb gereden
ja anderhalf uur lang dus!! 
naja ik was zichtbaar iig.. wij snapten ook pas later waarom die lichtsignalen er waren
naja ik was zichtbaar iig.. wij snapten ook pas later waarom die lichtsignalen er waren
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
IK ben ook weer thuis, en heel duf nog!
Allemaal harstikke bedankt voor het tot een groot succes maken van deze eerste Overdose!
Ik vond het weer geweldig om alle bekenden weer eens te ontmoeten, en nieuwe 'bekenden' te ontmoeten!
Ik ga strax even de pics een beetje sorteren, en dan uppen! Zitten veel leuke pics bij van kwijlende en gapende mensen, gemaakt van achter de stands
Ik vond het geweldig!!
Allemaal harstikke bedankt voor het tot een groot succes maken van deze eerste Overdose!
Ik vond het weer geweldig om alle bekenden weer eens te ontmoeten, en nieuwe 'bekenden' te ontmoeten!
Ik ga strax even de pics een beetje sorteren, en dan uppen! Zitten veel leuke pics bij van kwijlende en gapende mensen, gemaakt van achter de stands
Ik vond het geweldig!!
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Verwijderd
En via deze weg wil ik even iedereen bedanken die op mij heeft gestemd en waar ik de derde plaats aan te danken heb: De dremelkit zal van pas komen.
Was gezellig, drukker dan ik had verwacht. En ik ben lekker bijgekleurd buiten in het zonnetje.
En voor bart banaan: het is lullig dat ik dat LCD scherm weer moest meenemen, maar hij is in ieder geval weer veilig thuisgekomen.
Was gezellig, drukker dan ik had verwacht. En ik ben lekker bijgekleurd buiten in het zonnetje.
En voor bart banaan: het is lullig dat ik dat LCD scherm weer moest meenemen, maar hij is in ieder geval weer veilig thuisgekomen.
Meneer versteegVerwijderd schreef op 13 July 2003 @ 11:00:
[...]
peter kan jij mij je huis tel. nr. nog even mailen, ik wil je bellen maar ben je tel weer eens kwijt.
welk een eer dat U om mijn huis nummer vraag
voor Uw hoogheid zal ik een uitzondering maken
bij deze gemaild
ik wil meeeeeeeeeeeeeeer pics zien
menaar banaan
U heeft toch zeker ook bergen gemaakt met de fijne olympus camera
waar zijn deze te bewonderen ???
peter-out
Klopt dit was case nr 13 van onze goede m8 XNDRBeun_de_Haas schreef op 13 juli 2003 @ 01:43:
Leuke reportage! 3e epia mod is trouwens van XNDR. Was een geslaagde dag! Volgende x weer.
Zelf had ik The Best Case Of The Show Award gewonnen
Gewonnen :
1x Spire Br33z3fan USB bureau ventilatortje
1x Sunbeam 80 mm CCFL Fan Green ( Bleek bij aansluiting blauw
en de Topper :
1x Powertip 240128a blauwe LCD
Was een heel geslaagde dag en zeer leuk om iedereen weer eens te ontmoeten
En tip voor Tim :
Rijd niet met groot licht
Turn it off and on again.
Verwijderd
hoe heeft gerco dat cycloontje in zijn resevour gekregen?
maffe manier van slangen aansluiten??
Ja klopt zo is het idd gedaan strooming een bepaalde kant opsturenVerwijderd schreef op 13 July 2003 @ 14:39:
Eerst was de cube van XNDR nr 12SmokeyTheBandit schreef op 13 July 2003 @ 14:18:
[...]
Klopt dit was case nr 13 van onze goede m8 XNDR
Hier nog een megapic_ zoom_ding_foto.. (modemalert!!! 2.5 mb)Verwijderd schreef op 13 juli 2003 @ 14:39:
http://www.xs4all.nl/~kinglode/pics/Overdose/IMG_0504.JPG
[ Voor 38% gewijzigd door Lethal op 13-07-2003 15:28 ]
Verwijderd
Hee mensen,.. ik ben nu al druk bezig met de film die ik aan het maken was... Probleem is alleen dat door de harde muziek sommige gesprekken moeilijk te verstaan zijn en ook zijn sommige stukjes iets te donker... 
Ik zal mijn best doen om er wat leuks van te maken.. Via Firewire gedownload naar mijn computer...Totaal bijna 9 GB....
Ik zal mijn best doen om er wat leuks van te maken.. Via Firewire gedownload naar mijn computer...Totaal bijna 9 GB....
AuVerwijderd schreef op 13 juli 2003 @ 15:28:
Hee mensen,.. ik ben nu al druk bezig met de film die ik aan het maken was... Probleem is alleen dat door de harde muziek sommige gesprekken moeilijk te verstaan zijn en ook zijn sommige stukjes iets te donker...
Ik zal mijn best doen om er wat leuks van te maken.. Via Firewire gedownload naar mijn computer...Totaal bijna 9 GB....![]()
Flink comprimeren en Xviden maar
Ik heb even mijn fotos geupped en je kan ze hier vinden
http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?p=42245#42245
(bedankt PureOptical voor het lenen vd flashcard)
http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?p=42245#42245
(bedankt PureOptical voor het lenen vd flashcard)
probeer es XividVerwijderd schreef op 13 juli 2003 @ 15:41:
Welke kan ik het beste gebruiken ? Ik zat aan DivX 5.05 te denken...
Ben zelf Xvid voorstander omdat dat kwalitatief ff beter isVerwijderd schreef op 13 July 2003 @ 15:41:
Welke kan ik het beste gebruiken ? Ik zat aan DivX 5.05 te denken...
9 gig das nog nix.. ik heb hier nog op een hdd een capture liggen van 12gig...Verwijderd schreef op 13 July 2003 @ 15:28:
Ik zal mijn best doen om er wat leuks van te maken.. Via Firewire gedownload naar mijn computer...Totaal bijna 9 GB....![]()
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Ook ik heb natuurlijk wat piccies genomen, hier hier zijn ze dan!
Ik zou het leuk vinden als iedereen die zichzelf herkend (of een ander) even zijn Nick-name erbij kan zetten, zodat we weten wie wie is! Ik heb alle pics in 1600x1200 beschikbaar voor de liefhebber, meld het maar ff, dan PM ik de gevraagde pic(s) wel....
Als eerste een foto van vrijdagavond, rond 7-en: de crew-members die in de loods, hebben overnacht:

v.l.n.r.: de crew-members uzuri, (het hoofd van) T-mug, Trebor(=geen crew, maar echt addicted), Hummel-X, Redox, Fleppuhstein, en dan de twee echte addicteds FirewurX en OvErDoSe
De pics:

Ik zou het leuk vinden als iedereen die zichzelf herkend (of een ander) even zijn Nick-name erbij kan zetten, zodat we weten wie wie is! Ik heb alle pics in 1600x1200 beschikbaar voor de liefhebber, meld het maar ff, dan PM ik de gevraagde pic(s) wel....
Als eerste een foto van vrijdagavond, rond 7-en: de crew-members die in de loods, hebben overnacht:

v.l.n.r.: de crew-members uzuri, (het hoofd van) T-mug, Trebor(=geen crew, maar echt addicted), Hummel-X, Redox, Fleppuhstein, en dan de twee echte addicteds FirewurX en OvErDoSe
De pics:

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Op deze foto's zie je mij!!! Ik ben daar bezig met mijn Kabelmesh voor mijn voeding! Ik ben degene met die bril op en da witte T-Shirt aan! En op de laatste die voorover gebogen staat. En je ziet dan dat er GoT achter op mijn T-Shirt staat. En die andere gast is Ice T. We mochten zelfs bijna niet naar binnen van T-Mug (vuile Fl*kk*r).

[ Voor 4% gewijzigd door mark10123 op 13-07-2003 17:39 ]
P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.
Verwijderd
mark ik heb gehoord dat je uren over die mesh deed hahaha, en dat was nog een simpel psutje
mooie foto's mensen
herken er zeer veel van
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
hehe
gelukkig heeft niemand mij op de foto weten te plakken
Ik was zelf met mijn stomme hoofd
mijn digicam vergeten. Maar gelukkig zijn er genoeg foto's gemaakt daaro 
/me vind het nog steeds jammer dat zijn case niet op tijd af was voor de compo
/me vind het nog steeds jammer dat zijn case niet op tijd af was voor de compo
Verwijderd
dat draaikolk gebeurens is idd leuk, is dat nou verkregen door een zogenoemde wasbak effect? (een volle wasbak laten leeglopen als je dat niet begrijpt
)
als bb het doet doe ik het ook 
Ik open maar een nieuw topic om zo de oudere niet te zwaar te belasten, and with no further interruptions, le pix
2,66mb totaal

Ik open maar een nieuw topic om zo de oudere niet te zwaar te belasten, and with no further interruptions, le pix
2,66mb totaal
Verwijderd
Hahahahahha, niet naar binnen, had je geen GoT shirt aan moeten trekken, PO zei het de dag ervoor nog, GEEN mensen met GoT shirtjemark10123 schreef op 13 July 2003 @ 17:38:
Op deze foto's zie je mij!!! Ik ben daar bezig met mijn Kabelmesh voor mijn voeding! Ik ben degene met die bril op en da witte T-Shirt aan! En op de laatste die voorover gebogen staat. En je ziet dan dat er GoT achter op mijn T-Shirt staat. En die andere gast is Ice T. We mochten zelfs bijna niet naar binnen van T-Mug (vuile Fl*kk*r).
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
[quote]Bart_Banaan schreef op 13 juli 2003 @ 17:24:
[...]

hehe, dat ben ik voor de gene die het nog niet wisten
Die linker dus..
[...]

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2003 13:23 ]
Verwijderd
[quote]Verwijderd schreef op 13 July 2003 @ 21:09:
..............lichtblauwe longsleeve en interresant doen met een videocamera..
Dat wist ik inderdaad niet, want volgens mij sta ik daar toch echt op !!!Bart_Banaan schreef op 13 juli 2003 @ 17:24:
[...]
[afbeelding]
Verwijderd
[quote]Verwijderd schreef op 13 juli 2003 @ 21:17:
en daarnaast Martijn aka SmokeyTheBanditVerwijderd schreef op 13 July 2003 @ 21:09:
[...]
Dat wist ik inderdaad niet, want volgens mij sta ik daar toch echt op !!!
Kom op zeg ik moest mijn vriend ook helpen ,en ik had de mijne al na 3 uur afVerwijderd schreef op 13 July 2003 @ 17:45:
mark ik heb gehoord dat je uren over die mesh deed hahaha, en dat was nog een simpel psutje
Ik vin het maar een naai streek die fl*kk*rs kunnen toch wel tegen een geintje. Ik dacht dat casejunkies en tweakers in vrede naast elkaar leefdenVerwijderd schreef op 13 July 2003 @ 19:01:
[...]
Hahahahahha, niet naar binnen, had je geen GoT shirt aan moeten trekken, PO zei het de dag ervoor nog, GEEN mensen met GoT shirtjeT-Mug good job
![]()
Eigenlijk had je ze een OD shirtje moeten laten kopen, dan mochten ze wel naar binnen
(niks tegen GoT, wel grappig ghehe)
P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.
[quote]SmokeyTheBandit schreef op 13 July 2003 @ 22:54:
maar hoezo phun?, met me prijzen?
jij had het meeste bekijks volgens mij over de hele dag
niet voor niks nr1 "Best of show"!
dat is gaver dan de prijzen vind ik
toch een zwaar mooie beloning voor je vele werk!
die kwoots gaan lekker zow
maar hoezo phun?, met me prijzen?
jij had het meeste bekijks volgens mij over de hele dag
dat is gaver dan de prijzen vind ik
[ Voor 24% gewijzigd door Rebels op 14-07-2003 00:00 ]
Verwijderd
Ik weet niet hoe oud Mark10123 en Ice T zijn, maar ik denk dat ik wel zo'n beetje de jongste was daaro 
Leuk om nu weten tegen wie je praat op MSN/forum en hoe diegene eruit zien enzo
(nu weet ik ook eindelijk dat dat razorblade is
)
Leuk om nu weten tegen wie je praat op MSN/forum en hoe diegene eruit zien enzo
Ik heb die 2 om half11 binnen zien komen ofzow, toen hebben ze 6 uur lang een voeding gemeshed en waren ze weer wegVerwijderd schreef op 13 July 2003 @ 23:59:
Ik weet niet hoe oud Mark10123 en Ice T zijn, maar ik denk dat ik wel zo'n beetje de jongste was daaro
Leuk om nu weten tegen wie je praat op MSN/forum en hoe diegene eruit zien enzo(nu weet ik ook eindelijk dat dat razorblade is
)
werd nog in de zeik gezet met ze GoT t-shirt bij de tombola
ze hadden het eig niet zo op GoTters op een Casejunkies evenement MET EEN DIKKE KNIPOOG he
me l33t GoT scherpje kraakten ze ook af, moest Casejunkies staan
We kwamen ten eerste al om 5min. voor 10 binnen. En we hebben er gaan 6 uur over gedaan. Ik ten minste niet! Ice T wel zoiets. En we waren daar nog niet gelijk weg ik heb daar super veel gekocht en rond gekeken. Je kan nou ook niet echt zeggen dat als je daar heel de dag rond loopt dat je nog nie alle kraampjes gezien hebtRebels schreef op 14 July 2003 @ 00:06:
[...]
Ik heb die 2 om half11 binnen zien komen ofzow, toen hebben ze 6 uur lang een voeding gemeshed en waren ze weer weg
werd nog in de zeik gezet met ze GoT t-shirt bij de tombola
ze hadden het eig niet zo op GoTters op een Casejunkies evenement MET EEN DIKKE KNIPOOG he
me l33t GoT scherpje kraakten ze ook af, moest Casejunkies staan, jaah ,lol
[afbeelding]
mark10123 schreef op 14 July 2003 @ 00:10:
[...]
We kwamen ten eerste al om 5min. voor 10 binnen. En we hebben er gaan 6 uur over gedaan. Ik ten minste niet! Ice T wel zoiets. En we waren daar nog niet gelijk weg ik heb daar super veel gekocht en rond gekeken. Je kan nou ook niet echt zeggen dat als je daar heel de dag rond loopt dat je nog nie alle kraampjes gezien hebt.
haha

ik lach niks of niemand uit he
ik vermaakte me gewoon tot in kleinste detail
[ Voor 9% gewijzigd door Rebels op 14-07-2003 00:16 ]
Waarom moeten wij nou ook altijd belachelijk gemaakt worden???
ow k#t, zo bedoel ik het dus helemaal nietmark10123 schreef op 14 July 2003 @ 00:18:
Waarom moeten wij nou ook altijd belachelijk gemaakt worden???
het spijt me, het viel me gewoon op
ik maak toch niemand belachelijk?
edit:
jongen, ik mocht willen dat ik er zo vroeg bij was als jullie, dan had ik nog veel verder kunnen zijn,
ga zo door, als je het echt leuk vind en je houdt het zo vol , wordt je echt goed
ik ben 27
en doe het pas 4 jaar ofzow
jongen, ik mocht willen dat ik er zo vroeg bij was als jullie, dan had ik nog veel verder kunnen zijn,
ga zo door, als je het echt leuk vind en je houdt het zo vol , wordt je echt goed
ik ben 27
[ Voor 51% gewijzigd door Rebels op 14-07-2003 00:24 ]
Da weet ik ook wel hoor das maar een grapje!
Maar wij dachten van laten wij nou eens een GoT T-Shirt aan doen ,omda wij namelijk dachten dat er wel meer GoTers rond zouden lopen! Oh ja ik zag da iemand vroeg hoe oud wij zijn. Ice T is net 16 geworden toenstraks namelijk naar de bios geweest voor zijn feest. En ik ben helaas nog 15 ,maar da duurt nie meer zolang ,want dan begin ik namelijk aan mijn super motaar!!!
Verwijderd
Dit klinkt een beetje als: ik ben goed in modden en IceT is een n00b in moddenmark10123 schreef op 14 July 2003 @ 00:10:
[...]
We kwamen ten eerste al om 5min. voor 10 binnen. En we hebben er gaan 6 uur over gedaan. Ik ten minste niet! Ice T wel zoiets. En we waren daar nog niet gelijk weg ik heb daar super veel gekocht en rond gekeken. Je kan nou ook niet echt zeggen dat als je daar heel de dag rond loopt dat je nog nie alle kraampjes gezien hebt.
16 en 15mark10123 schreef op 14 July 2003 @ 00:23:
Da weet ik ook wel hoor das maar een grapje!![]()
Maar wij dachten van laten wij nou eens een GoT T-Shirt aan doen ,omda wij namelijk dachten dat er wel meer GoTers rond zouden lopen! Oh ja ik zag da iemand vroeg hoe oud wij zijn. Ice T is net 16 geworden toenstraks namelijk naar de bios geweest voor zijn feest. En ik ben helaas nog 15 ,maar da duurt nie meer zolang ,want dan begin ik namelijk aan mijn super motaar!!!
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2003 00:26 ]

wit shirt met zonnebril; da ben ik
¯\_(ツ)_/¯
[quote]Rebels schreef op 13 July 2003 @ 23:56:

Die lichteffecten van de jouwe mogen er ook wezen he
en je dremel skillz niet te vergeten

[edit]
Wat is er in godsnaam aan de hand met GoT alles ziet er verdraaid uit
Ja er gaat idd iets niet goed
Bedoel er niks mee hoor is een quote uit een filmmaar hoezo phun?, met me prijzen?
Dank jejij had het meeste bekijks volgens mij over de hele dag
dat is gaver dan de prijzen vind ik![]()
Die lichteffecten van de jouwe mogen er ook wezen he
[edit]
Wat is er in godsnaam aan de hand met GoT alles ziet er verdraaid uit
[ Voor 7% gewijzigd door SmokeyTheBandit op 14-07-2003 09:58 ]
Ik sta oook nog regelmatig op de foto's .. maarja dat laten we maar zitten
[quote]SmokeyTheBandit schreef op 14 juli 2003 @ 09:57:
er begon er 1 met z'n kwoot tags verkeerd neer tezetten en die kwooten wij allemaal lekker mee ,geen zin om te verbeterenRebels schreef op 13 July 2003 @ 23:56:
[...]
Ja er gaat idd iets niet goed![]()
[...]
Bedoel er niks mee hoor is een quote uit een film![]()
[...]
Dank je![]()
Die lichteffecten van de jouwe mogen er ook wezen heen je dremel skillz niet te vergeten
![]()
[edit]
Wat is er in godsnaam aan de hand met GoT alles ziet er verdraaid uit![]()
Verwijderd
Ok mensen, ik heb bij die pic ff alle namen gezet wat ik maar zo kon zien 

Ahum, ik ben over maandje 17 en jij bent pas 15....dus uh? Stfu

Wat is dit voor geweldige mod??
Absoluut mijn favoriet!
Verwijderd
Dit is de Kleefkees ...... maar geen geintjes over Butch, das de officieele Casejunkies-PETRekkie schreef op 14 July 2003 @ 13:38:
[afbeelding]
Wat is dit voor geweldige mod??![]()
Absoluut mijn favoriet!
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2003 14:11 ]
Verwijderd
Ter info:
De uitslag van de publieksjury casemodcompo@overdose 2003
1: Mojo^PoWaH's Draakilan Plexicase/Vantec fanbus
2: Rebels Rebelscase Grafisch LCD/CCFL/6 ch.switchbus
3: Usename77 : Aqua-Lian Li Dremel met 40 acessoires
Best of show: Smokey the Bandit : Power-rig Grafisch LCD/CCFL-fan
Ook de andere deelnemers gingen niet geheel onbedeeld naar huis, mannen bedankt, ook door jullie bijdrage was Overdose 2003 een giga-succes
3: Usename77 : Aqua-Lian Li Dremel met 40 acessoires
Ook de andere deelnemers gingen niet geheel onbedeeld naar huis, mannen bedankt, ook door jullie bijdrage was Overdose 2003 een giga-succes
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2003 16:11 . Reden: foutje casetitel ]
Verwijderd
Heb ik gewonnen met een ammunitionbox? Wat stoer. Ik dacht dat ik een Aqua Lian Li had...Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 14:51:
Ter info:
3: Usename77 : Ammunitionbox-PC Dremel met 40 acessoires
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ging die prijsuitreiking ook wat vaag. Volgens mij en iedereen om mij heen werd Mojo omgeroepen als de nummer drie.
foutjeVerwijderd schreef op 14 July 2003 @ 14:51:
Ter info:
3: Usename77 : Ammunitionbox-PC Aqua-Lian Li Dremel met 40 acessoires
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dan moet je me eig ook es vertellen , als ik goed lees he dat formulier voor de contest staat er dat er ook door de vakjury beoordeeld zou worden , niks van gemerkt en
hoeveel punten scheelde het tussen nr 1,2&3?
Verwijderd
Foutje in de casenaam, excuse moi, het was een zwaar weekendVerwijderd schreef op 14 juli 2003 @ 15:30:
[...]
Heb ik gewonnen met een ammunitionbox? Wat stoer. Ik dacht dat ik een Aqua Lian Li had...
Nou ging die prijsuitreiking ook wat vaag. Volgens mij en iedereen om mij heen werd Mojo omgeroepen als de nummer drie.
Verwijderd
hoe krijgen ze hem zo op de muur geplakt?Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 14:06:
[...]
Dit is de Kleefkees ...... maar geen geintjes over Butch, das de officieele Casejunkies-PET
Verwijderd
Er stond ook iemand met lcdtjes waarvan hij zei ze te verkopen, ik moest mijn emailadres geven en dan zou hij de dag erna alle info toesturen. Die email heb ik dus nog steeds niet, ben ik nou in een slechte grap getrapt of zal er iets mis gegaan zijn met het opgeven van mijn emailadres?
Verwijderd
nope...die gast is mail.eve als ik het goed hebVerwijderd schreef op 14 July 2003 @ 23:44:
Er stond ook iemand met lcdtjes waarvan hij zei ze te verkopen, ik moest mijn emailadres geven en dan zou hij de dag erna alle info toesturen. Die email heb ik dus nog steeds niet, ben ik nou in een slechte grap getrapt of zal er iets mis gegaan zijn met het opgeven van mijn emailadres?
Gathering of Tweakers is niet de juiste plek om uit te vechten hoe en waarom CJ ontstaan is. Replies getrashed.
Verwijderd
Met goedkeuring van BalusC ga ik hier verder met de Overdose 2003 film...
Puntje van aandacht... GEEN ONZIN REPLIES MEER OVER DOWNLOADSNELHEDEN !!
..........hierdoor is het vorige topic gesloten...
Vind de download hier, of bestel hem op CD bij de Topic-Poster...
http://www.team-raw.com/Overdose/overdose2003.avi
of hier:
ftp://212.64.15.228/
Mail voor bestellingen roelandstoter@hotmail.com
LET OP !! Deze film is gecompressed met XVid, dus vergeet niet de codec te installeren.....
Puntje van aandacht... GEEN ONZIN REPLIES MEER OVER DOWNLOADSNELHEDEN !!
..........hierdoor is het vorige topic gesloten...
Vind de download hier, of bestel hem op CD bij de Topic-Poster...
http://www.team-raw.com/Overdose/overdose2003.avi
of hier:
ftp://212.64.15.228/
Mail voor bestellingen roelandstoter@hotmail.com
LET OP !! Deze film is gecompressed met XVid, dus vergeet niet de codec te installeren.....
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2003 10:39 ]
Ik heb de film gekeken, en 1 ding weet ik: als er nog ens eens zoiets komt: I'me in!
Film is Uber, Loop zelf ook wel een paar in de background, en sta met de uitrijkingen foto's te schieten.
http://www.team-raw.com/Overdose/XviD.exe
En dit is de bijbehorende Codec
Bij mij werkt ie wel onder Realplayer, maar Quicktime en WMP niet...
En dit is de bijbehorende Codec
Bij mij werkt ie wel onder Realplayer, maar Quicktime en WMP niet...
[ Voor 3% gewijzigd door bredend op 31-07-2003 20:50 . Reden: Realplayer kapt tijdens het meshen... ]