Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
vraag je aan mij of ik kom, kom ik speciaal voor jouVerwijderd schreef op 12 juli 2003 @ 01:11:
iedereen veel plezier, en laat ff weten wie de mastah in bensu racen isModKid komt niet
[edit]
Kunnen we niet beter met gewone rc cars racen, dan neem ik mun tamiya bakje wel mee
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2003 01:53 ]
Verwijderd
Das mooi op tijd aangevenVerwijderd schreef op 12 juli 2003 @ 01:11:
iedereen veel plezier, en laat ff weten wie de mastah in bensu racen isModKid komt niet
dit is de eerste dag van me vakantie
vroeg

rest hier-> http://www.xs4all.nl/~bitch013/Community/Overdose2003/
njoy
Greetz to all Modders from Frenkie aka [RAG]Bitchie
My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc
Verwijderd
veel nice cases gezien
http://members-2.home.nl/rvdeur
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2003 17:41 . Reden: snellere server ... ]
Ik ben toch blij dat ik geen 20 Euro voor een treinkaartje heb uitgegeven.....
lekker praten, lekker kijken
en lekker 2de geworden met de contest!
enne, tx nog voor die Voodoo 1
ikwas de gelukkige van lootje 454
Volgend jaar benik er weer!
[ Voor 36% gewijzigd door Lethal op 12-07-2003 21:20 ]
Verwijderd
wie en welke case is eerste geworden?Rebels schreef op 12 July 2003 @ 20:20:
was erg leuk, lekker druk
lekker praten, lekker kijken
en lekker 2de geworden met de contest!
Dat is Mojo Powah geworden, heeft gekozen voor de PLexi case en Vantec nexus baybus.
Verwijderd
jij was er dus net als mij ook niet tom?
ik kon helaas niet komen i.v.m. mijn kranten en omdat we voor wat nieuwe spulletjes @ nieuwe huis gingen kijken, is er volgend jaar weer een overdose met een contest? (ME will be there, you 2 tom?)
mja meschien al @ oc-days iig die ga ik echt niet missen no mather what..
damn leuke cassies gezien, en had ook nog wel ff willen racen
ow dat was jijLethal schreef op 12 July 2003 @ 20:47:
Hey mensen twas ontzettend leuk...
ik schaamde me dat ik 3 keer de hoofdprijs had
met de 2de prijs in de contest erbij kom ik er echt wel tevreden vandaan!
alhoewel de 2de plaats me een beter gevoel geeft dan de prijzen!
* ReseTTim gaat ffies fotoz uppen
picsReseTTim schreef op 12 juli 2003 @ 23:59:
* ReseTTim heeft niet meegedaan blijkbaar aan een contest.. moest je blijkbaar ergens voor aanmelden wat ik neit wist.. heb nu wel een relaxte usb fan op me gericht die ik heb gehad
l33t3 USB fan jah
Hij was er zekers wel. maar ik weet ook niet meer van wie de vase was. Het was zekers een geslaagde dag en VYW is ook in de prijzen gevallenVerwijderd schreef op 12 July 2003 @ 23:20:
[...]
jij was er dus net als mij ook niet tom?
ik kon helaas niet komen i.v.m. mijn kranten en omdat we voor wat nieuwe spulletjes @ nieuwe huis gingen kijken, is er volgend jaar weer een overdose met een contest? (ME will be there, you 2 tom?)
mja meschien al @ oc-days iig die ga ik echt niet missen no mather what..
damn leuke cassies gezien, en had ook nog wel ff willen racen
jah je case was ook niet 100% in orde of wel ? want de voorkand lag nog helemaal los. Die kast die naast je stond was ook super en al helemaal qua gewicht 85 kiloReseTTim schreef op 12 July 2003 @ 23:59:
* ReseTTim heeft niet meegedaan blijkbaar aan een contest.. moest je blijkbaar ergens voor aanmelden wat ik neit wist.. heb nu wel een relaxte usb fan op me gericht die ik heb gehad
Is zag hetLethal schreef op 12 July 2003 @ 20:47:
Hey mensen twas ontzettend leuk...
Over de apple beeldscher vis mod : Er moeten meer vissen in hij is zo zielig als i daar alleen moet zitten
[ Voor 48% gewijzigd door Astennu op 13-07-2003 00:32 ]
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Verwijderd
ennuh martijn, wat heb je nu gewonnen?
P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.
Maar van die compo's heb ik niet veel meer terug gezien of heb ik gewoon niet goed gekeken?
Verwijderd
ik heb je ongeveer 4 uur zien kabelmeshenmark10123 schreef op 13 July 2003 @ 00:32:
En wie heeft mij allemaal zien lopen??? Op de foto's van Frenkie 123 zie je bij de kabelmesh MIJN Voeding liggen!!!!! Wat heb ik er ammel gekocht: 2x blue 20cm. ccfl's , 1x red 30cm. ccfl , 1x dual blue 30cm. ccfl (opgehaald op overdose van een IA) , Thermaltake Ram cooling. Kabelmesh. En ik heb kei veel spul uit de NEEM NU GRATIS MEE BAK van Bart_banaan. En met het lotjes kopen heb ik de hoofdprijs gewonnen een Zalman Cpu Cooler (Voor pentium 4). En die heb ik dus net opgeblazen dus als iemand een Zalman moet geef ff een seintje! En met de lotjes heb ik ok nog een Blue ccfl gewonnen en ook weer een pentium4 cpu cooler!
Verwijderd
woei netjes martijn maar volgende x moet je het tegen mij en versteeg afleggen, zo be awareAstennu schreef op 13 July 2003 @ 00:28:
[...]
Hij was er zekers wel. maar ik weet ook niet meer van wie de vase was. Het was zekers een geslaagde dag en VYW is ook in de prijzen gevallenSmokey heeft de best of show award binnen gehaald
netjes gedaan martijn
damn damn damn voel me zowat schuldig tegenover VYW is dat dave enz. ook niet geweest zijn.
btw ff offtopic, tom dan was je auto dus zo klaar, hoefde er niet aan gerommeld te worden?
[edit]
fotoz uppen.. so fotoz dus
[ Voor 29% gewijzigd door ReseTTim op 13-07-2003 01:00 ]
Verwijderd
ik was om half4 klaar in Someren en we hebben bijna het hele motorblok na gekeken en alles afgesteld, konden het niet vinden.Verwijderd schreef op 13 July 2003 @ 00:38:
[...]
woei netjes martijn maar volgende x moet je het tegen mij en versteeg afleggen, zo be aware
damn damn damn voel me zowat schuldig tegenover VYW is dat dave enz. ook niet geweest zijn.
btw ff offtopic, tom dan was je auto dus zo klaar, hoefde er niet aan gerommeld te worden?
Toen ban ik nog even op de terug weg langs gegaan bij Overdose ik was daar om 16.15 en het was nog goed druk en gezellig.
Verwijderd
nope je was er om 15:55Verwijderd schreef op 13 juli 2003 @ 00:49:
[...]
ik was om half4 klaar in Someren en we hebben bijna het hele motorblok na gekeken en alles afgesteld, konden het niet vinden.
Toen ban ik nog even op de terug weg langs gegaan bij Overdose ik was daar om 16.15 en het was nog goed druk en gezellig.
Had nog ff met je willen lullen, misschien nog wel ff wat advies in ontvangst nemen over mijn mod, mja moest weg he...
de grabbelton van overdose.. kon je leuk spul uithalen..
wat epia mods. linker is van T-mug en de middelste van Bart_Banaan, van wie de rechter is weet ik zo 1-2-3 niet..
zeer nette case
again epia mods..
een geinige legercase mod
leger casemod samen met een ander mod.. btw dat deurtje zat wat los
mmh.. ik rook niet dus heb er ook nix aan maar wel handig dit
van een mr. rebels.. geinig om van dichtbij te zien die case.. vooral die asbak aan de voorkant..
mojo zijn mod die dus 1ste is geworden en nog wat andere mods..
een 1 cdrom speler hoogte schakelpaneel mod
wat is ie toch grooooot
spacebase 1 van de cases van Bart_Banaan + T-Mug zijn case..
Smokey the bandit pakt uit
en @ front..
via peltier element wordt zijn watergekoeld.. nix geen radiator dus..
een prachtige cycloon
deze is ook zwaar stoer..
wat RC auto's o.a. tamiya
audi TT
chassis..
leuke hoovercraft
lady spotted.. jaja.. ze verkocht casemod stuff.. ik denk dat ze veel verkocht.. want anders kom je niet bij haar in de buurt.. maar ik wel
leuke dame en ze vond me case ook mooi
bensu auto's
kijk ze is al een beetje aan het klussen..
antec case waar net het 1 en ander aan gemod is..
de bensu racebaan
nog een dame! het moet niet gekker worden
overzicht foto!
lcdzz
MORE
een geweldige aquarium waar een visje in zwemt
big screen
PO druk bezig met het modden van een lian-li.. mojo kijkt maar wat omzich heen en wil eigenlijk niet op de foto
en daar zit het stelletje compleet in de schaduw natuurlijk.. stel je voor je krijgt zon en verkleurd
irmand wou niet op de foto..
versteeg says goodbye.. bye tom..
schakelpaneel aan de achterkant van een epia mod
en nu lcd wel ingebouwd
Bart_Banaan druk bezig met window mod..
het zal er toch in moeten passen!
kijk het past
sommigen kennen mij al
en dan gaan we nu naar het station..
voedingskabels kabel meshen... wat een werk..
tja.. dies stevig / sterk
wat een lamzak
eindresultaat van de lian-li die PO gemod heeft..
Gerco druk bezig met zijn 85 kilo weegende case..
TIP: als je een case gaat bouwen die je veel gaat verslepen maak hem LICHT!!
iedereen is al druk bezig met opruimen.. overdose is zon beetje op zijn tijd..
tja je staat er toch nog op
overzicht foto..
wat tamiya dozen van RC wagens
druk bezig met opruimen..
opruiming..
iedereen heeft zijn spullen gepakt en praat nog een beetje na.. of hangen ze daar maar wat?
gerco helpt smokey the bandit met het tillen van de case.. zeker ook een zwaar ding..
al met al overdose was geslaagd
helaas was ik niet aanwezig door ziekte maar volgende keer zeker weer.
en zoals altijd wie heeft de pics als een van de eerste online
kon ik tenminste een beetje sfeer indruk krijgen
Doe mij maar een paar van die Tamiya dozen, en dan bij jou in Heemstede op de baan van de MACH racenReseTTim schreef op 13 July 2003 @ 01:35:
[b]en dan nu de fotoz van het evenement.. wij waren er btw pas rond 14.45 uur ivm wij nog de huur auto moesten halen en nog 2 grote cases in de auto moesten stoppen..
<een zooi pics met tekst>
al met al overdose was geslaagd
[ Voor 90% gewijzigd door Sir_Killalot op 13-07-2003 06:55 ]
Verwijderd
peter kan jij mij je huis tel. nr. nog even mailen, ik wil je bellen maar ben je tel weer eens kwijt.petervandamned schreef op 13 July 2003 @ 06:40:
dat zijn weer vele bekende koppen
helaas was ik niet aanwezig door ziekte maar volgende keer zeker weer.
en zoals altijd wie heeft de pics als een van de eerste onlinejuist tim
kon ik tenminste een beetje sfeer indruk krijgen
naja ik was zichtbaar iig.. wij snapten ook pas later waarom die lichtsignalen er waren
Allemaal harstikke bedankt voor het tot een groot succes maken van deze eerste Overdose!
Ik vond het weer geweldig om alle bekenden weer eens te ontmoeten, en nieuwe 'bekenden' te ontmoeten!
Ik ga strax even de pics een beetje sorteren, en dan uppen! Zitten veel leuke pics bij van kwijlende en gapende mensen, gemaakt van achter de stands
Ik vond het geweldig!!
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Verwijderd
Was gezellig, drukker dan ik had verwacht. En ik ben lekker bijgekleurd buiten in het zonnetje.
En voor bart banaan: het is lullig dat ik dat LCD scherm weer moest meenemen, maar hij is in ieder geval weer veilig thuisgekomen.
Meneer versteegVerwijderd schreef op 13 July 2003 @ 11:00:
[...]
peter kan jij mij je huis tel. nr. nog even mailen, ik wil je bellen maar ben je tel weer eens kwijt.
welk een eer dat U om mijn huis nummer vraag
voor Uw hoogheid zal ik een uitzondering maken
bij deze gemaild
ik wil meeeeeeeeeeeeeeer pics zien
menaar banaan
U heeft toch zeker ook bergen gemaakt met de fijne olympus camera
waar zijn deze te bewonderen ???
peter-out
Klopt dit was case nr 13 van onze goede m8 XNDRBeun_de_Haas schreef op 13 juli 2003 @ 01:43:
Leuke reportage! 3e epia mod is trouwens van XNDR. Was een geslaagde dag! Volgende x weer.
Zelf had ik The Best Case Of The Show Award gewonnen
Gewonnen :
1x Spire Br33z3fan USB bureau ventilatortje
1x Sunbeam 80 mm CCFL Fan Green ( Bleek bij aansluiting blauw
en de Topper :
1x Powertip 240128a blauwe LCD
Was een heel geslaagde dag en zeer leuk om iedereen weer eens te ontmoeten
En tip voor Tim :
Rijd niet met groot licht
Turn it off and on again.
Verwijderd
maffe manier van slangen aansluiten??
Ja klopt zo is het idd gedaan strooming een bepaalde kant opsturenVerwijderd schreef op 13 July 2003 @ 14:39:
hoe heeft gerco dat cycloontje in zijn resevour gekregen?
Eerst was de cube van XNDR nr 12SmokeyTheBandit schreef op 13 July 2003 @ 14:18:
[...]
Klopt dit was case nr 13 van onze goede m8 XNDR
Hier nog een megapic_ zoom_ding_foto.. (modemalert!!! 2.5 mb)Verwijderd schreef op 13 juli 2003 @ 14:39:
hoe heeft gerco dat cycloontje in zijn resevour gekregen?
http://www.xs4all.nl/~kinglode/pics/Overdose/IMG_0504.JPG
[ Voor 38% gewijzigd door Lethal op 13-07-2003 15:28 ]
Verwijderd
Ik zal mijn best doen om er wat leuks van te maken.. Via Firewire gedownload naar mijn computer...Totaal bijna 9 GB....
AuVerwijderd schreef op 13 juli 2003 @ 15:28:
Hee mensen,.. ik ben nu al druk bezig met de film die ik aan het maken was... Probleem is alleen dat door de harde muziek sommige gesprekken moeilijk te verstaan zijn en ook zijn sommige stukjes iets te donker...
Ik zal mijn best doen om er wat leuks van te maken.. Via Firewire gedownload naar mijn computer...Totaal bijna 9 GB....![]()
Flink comprimeren en Xviden maar
http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?p=42245#42245
(bedankt PureOptical voor het lenen vd flashcard)
probeer es XividVerwijderd schreef op 13 juli 2003 @ 15:41:
Welke kan ik het beste gebruiken ? Ik zat aan DivX 5.05 te denken...
Ben zelf Xvid voorstander omdat dat kwalitatief ff beter isVerwijderd schreef op 13 July 2003 @ 15:41:
Welke kan ik het beste gebruiken ? Ik zat aan DivX 5.05 te denken...
9 gig das nog nix.. ik heb hier nog op een hdd een capture liggen van 12gig...Verwijderd schreef op 13 July 2003 @ 15:28:
Hee mensen,.. ik ben nu al druk bezig met de film die ik aan het maken was... Probleem is alleen dat door de harde muziek sommige gesprekken moeilijk te verstaan zijn en ook zijn sommige stukjes iets te donker...
Ik zal mijn best doen om er wat leuks van te maken.. Via Firewire gedownload naar mijn computer...Totaal bijna 9 GB....![]()
Ik zou het leuk vinden als iedereen die zichzelf herkend (of een ander) even zijn Nick-name erbij kan zetten, zodat we weten wie wie is! Ik heb alle pics in 1600x1200 beschikbaar voor de liefhebber, meld het maar ff, dan PM ik de gevraagde pic(s) wel....
Als eerste een foto van vrijdagavond, rond 7-en: de crew-members die in de loods, hebben overnacht:

v.l.n.r.: de crew-members uzuri, (het hoofd van) T-mug, Trebor(=geen crew, maar echt addicted), Hummel-X, Redox, Fleppuhstein, en dan de twee echte addicteds FirewurX en OvErDoSe
De pics:

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

[ Voor 4% gewijzigd door mark10123 op 13-07-2003 17:39 ]
P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.
Verwijderd
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
/me vind het nog steeds jammer dat zijn case niet op tijd af was voor de compo
Verwijderd
Ik open maar een nieuw topic om zo de oudere niet te zwaar te belasten, and with no further interruptions, le pix
2,66mb totaal
Verwijderd
Hahahahahha, niet naar binnen, had je geen GoT shirt aan moeten trekken, PO zei het de dag ervoor nog, GEEN mensen met GoT shirtjemark10123 schreef op 13 July 2003 @ 17:38:
Op deze foto's zie je mij!!! Ik ben daar bezig met mijn Kabelmesh voor mijn voeding! Ik ben degene met die bril op en da witte T-Shirt aan! En op de laatste die voorover gebogen staat. En je ziet dan dat er GoT achter op mijn T-Shirt staat. En die andere gast is Ice T. We mochten zelfs bijna niet naar binnen van T-Mug (vuile Fl*kk*r).
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
[...]

hehe, dat ben ik voor de gene die het nog niet wisten
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2003 13:23 ]
Verwijderd
Dat wist ik inderdaad niet, want volgens mij sta ik daar toch echt op !!!Bart_Banaan schreef op 13 juli 2003 @ 17:24:
[...]
[afbeelding]
hehe, dat ben ik voor de gene die het nog niet wisten
..............lichtblauwe longsleeve en interresant doen met een videocamera..
Verwijderd
en daarnaast Martijn aka SmokeyTheBanditVerwijderd schreef op 13 July 2003 @ 21:09:
[...]
Dat wist ik inderdaad niet, want volgens mij sta ik daar toch echt op !!!
..............lichtblauwe longsleeve en interresant doen met een videocamera..
Kom op zeg ik moest mijn vriend ook helpen ,en ik had de mijne al na 3 uur afVerwijderd schreef op 13 July 2003 @ 17:45:
mark ik heb gehoord dat je uren over die mesh deed hahaha, en dat was nog een simpel psutje
Ik vin het maar een naai streek die fl*kk*rs kunnen toch wel tegen een geintje. Ik dacht dat casejunkies en tweakers in vrede naast elkaar leefdenVerwijderd schreef op 13 July 2003 @ 19:01:
[...]
Hahahahahha, niet naar binnen, had je geen GoT shirt aan moeten trekken, PO zei het de dag ervoor nog, GEEN mensen met GoT shirtjeT-Mug good job
![]()
Eigenlijk had je ze een OD shirtje moeten laten kopen, dan mochten ze wel naar binnen
(niks tegen GoT, wel grappig ghehe)
die kwoots gaan lekker zow
maar hoezo phun?, met me prijzen?
jij had het meeste bekijks volgens mij over de hele dag
niet voor niks nr1 "Best of show"!
dat is gaver dan de prijzen vind ik
toch een zwaar mooie beloning voor je vele werk!
[ Voor 24% gewijzigd door Rebels op 14-07-2003 00:00 ]
Verwijderd
Leuk om nu weten tegen wie je praat op MSN/forum en hoe diegene eruit zien enzo
Ik heb die 2 om half11 binnen zien komen ofzow, toen hebben ze 6 uur lang een voeding gemeshed en waren ze weer wegVerwijderd schreef op 13 July 2003 @ 23:59:
Ik weet niet hoe oud Mark10123 en Ice T zijn, maar ik denk dat ik wel zo'n beetje de jongste was daaro
Leuk om nu weten tegen wie je praat op MSN/forum en hoe diegene eruit zien enzo(nu weet ik ook eindelijk dat dat razorblade is
)
werd nog in de zeik gezet met ze GoT t-shirt bij de tombola
ze hadden het eig niet zo op GoTters op een Casejunkies evenement MET EEN DIKKE KNIPOOG he
me l33t GoT scherpje kraakten ze ook af, moest Casejunkies staan
We kwamen ten eerste al om 5min. voor 10 binnen. En we hebben er gaan 6 uur over gedaan. Ik ten minste niet! Ice T wel zoiets. En we waren daar nog niet gelijk weg ik heb daar super veel gekocht en rond gekeken. Je kan nou ook niet echt zeggen dat als je daar heel de dag rond loopt dat je nog nie alle kraampjes gezien hebtRebels schreef op 14 July 2003 @ 00:06:
[...]
Ik heb die 2 om half11 binnen zien komen ofzow, toen hebben ze 6 uur lang een voeding gemeshed en waren ze weer weg
werd nog in de zeik gezet met ze GoT t-shirt bij de tombola
ze hadden het eig niet zo op GoTters op een Casejunkies evenement MET EEN DIKKE KNIPOOG he
me l33t GoT scherpje kraakten ze ook af, moest Casejunkies staan, jaah ,lol
[afbeelding]
mark10123 schreef op 14 July 2003 @ 00:10:
[...]
We kwamen ten eerste al om 5min. voor 10 binnen. En we hebben er gaan 6 uur over gedaan. Ik ten minste niet! Ice T wel zoiets. En we waren daar nog niet gelijk weg ik heb daar super veel gekocht en rond gekeken. Je kan nou ook niet echt zeggen dat als je daar heel de dag rond loopt dat je nog nie alle kraampjes gezien hebt.
haha

ik lach niks of niemand uit he
ik vermaakte me gewoon tot in kleinste detail
[ Voor 9% gewijzigd door Rebels op 14-07-2003 00:16 ]
ow k#t, zo bedoel ik het dus helemaal nietmark10123 schreef op 14 July 2003 @ 00:18:
Waarom moeten wij nou ook altijd belachelijk gemaakt worden???
het spijt me, het viel me gewoon op
ik maak toch niemand belachelijk?
jongen, ik mocht willen dat ik er zo vroeg bij was als jullie, dan had ik nog veel verder kunnen zijn,
ga zo door, als je het echt leuk vind en je houdt het zo vol , wordt je echt goed
ik ben 27
[ Voor 51% gewijzigd door Rebels op 14-07-2003 00:24 ]
Verwijderd
Dit klinkt een beetje als: ik ben goed in modden en IceT is een n00b in moddenmark10123 schreef op 14 July 2003 @ 00:10:
[...]
We kwamen ten eerste al om 5min. voor 10 binnen. En we hebben er gaan 6 uur over gedaan. Ik ten minste niet! Ice T wel zoiets. En we waren daar nog niet gelijk weg ik heb daar super veel gekocht en rond gekeken. Je kan nou ook niet echt zeggen dat als je daar heel de dag rond loopt dat je nog nie alle kraampjes gezien hebt.
16 en 15mark10123 schreef op 14 July 2003 @ 00:23:
Da weet ik ook wel hoor das maar een grapje!![]()
Maar wij dachten van laten wij nou eens een GoT T-Shirt aan doen ,omda wij namelijk dachten dat er wel meer GoTers rond zouden lopen! Oh ja ik zag da iemand vroeg hoe oud wij zijn. Ice T is net 16 geworden toenstraks namelijk naar de bios geweest voor zijn feest. En ik ben helaas nog 15 ,maar da duurt nie meer zolang ,want dan begin ik namelijk aan mijn super motaar!!!
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2003 00:26 ]

wit shirt met zonnebril; da ben ik
¯\_(ツ)_/¯
Ja er gaat idd iets niet goed
Bedoel er niks mee hoor is een quote uit een filmmaar hoezo phun?, met me prijzen?
Dank jejij had het meeste bekijks volgens mij over de hele dag
niet voor niks nr1 "Best of show"!
dat is gaver dan de prijzen vind ik![]()
toch een zwaar mooie beloning voor je vele werk!
Die lichteffecten van de jouwe mogen er ook wezen he
[edit]
Wat is er in godsnaam aan de hand met GoT alles ziet er verdraaid uit
[ Voor 7% gewijzigd door SmokeyTheBandit op 14-07-2003 09:58 ]
er begon er 1 met z'n kwoot tags verkeerd neer tezetten en die kwooten wij allemaal lekker mee ,geen zin om te verbeterenRebels schreef op 13 July 2003 @ 23:56:
[...]
Ja er gaat idd iets niet goed![]()
[...]
Bedoel er niks mee hoor is een quote uit een film![]()
[...]
Dank je![]()
Die lichteffecten van de jouwe mogen er ook wezen heen je dremel skillz niet te vergeten
![]()
[edit]
Wat is er in godsnaam aan de hand met GoT alles ziet er verdraaid uit![]()
Verwijderd
Ahum, ik ben over maandje 17 en jij bent pas 15....dus uh? Stfu

Wat is dit voor geweldige mod??
Absoluut mijn favoriet!
Verwijderd
Dit is de Kleefkees ...... maar geen geintjes over Butch, das de officieele Casejunkies-PETRekkie schreef op 14 July 2003 @ 13:38:
[afbeelding]
Wat is dit voor geweldige mod??![]()
Absoluut mijn favoriet!
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2003 14:11 ]
Verwijderd
De uitslag van de publieksjury casemodcompo@overdose 2003
1: Mojo^PoWaH's Draakilan Plexicase/Vantec fanbus
2: Rebels Rebelscase Grafisch LCD/CCFL/6 ch.switchbus
3: Usename77 : Aqua-Lian Li Dremel met 40 acessoires
Best of show: Smokey the Bandit : Power-rig Grafisch LCD/CCFL-fan
Ook de andere deelnemers gingen niet geheel onbedeeld naar huis, mannen bedankt, ook door jullie bijdrage was Overdose 2003 een giga-succes
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2003 16:11 . Reden: foutje casetitel ]
Verwijderd
Heb ik gewonnen met een ammunitionbox? Wat stoer. Ik dacht dat ik een Aqua Lian Li had...Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 14:51:
Ter info:
3: Usename77 : Ammunitionbox-PC Dremel met 40 acessoires
Ook de andere deelnemers gingen niet geheel onbedeeld naar huis, mannen bedankt, ook door jullie bijdrage was Overdose 2003 een giga-succes
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ging die prijsuitreiking ook wat vaag. Volgens mij en iedereen om mij heen werd Mojo omgeroepen als de nummer drie.
foutjeVerwijderd schreef op 14 July 2003 @ 14:51:
Ter info:
3: Usename77 : Ammunitionbox-PC Aqua-Lian Li Dremel met 40 acessoires
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dan moet je me eig ook es vertellen , als ik goed lees he dat formulier voor de contest staat er dat er ook door de vakjury beoordeeld zou worden , niks van gemerkt en
hoeveel punten scheelde het tussen nr 1,2&3?
Verwijderd
Foutje in de casenaam, excuse moi, het was een zwaar weekendVerwijderd schreef op 14 juli 2003 @ 15:30:
[...]
Heb ik gewonnen met een ammunitionbox? Wat stoer. Ik dacht dat ik een Aqua Lian Li had...
Nou ging die prijsuitreiking ook wat vaag. Volgens mij en iedereen om mij heen werd Mojo omgeroepen als de nummer drie.
Verwijderd
hoe krijgen ze hem zo op de muur geplakt?Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 14:06:
[...]
Dit is de Kleefkees ...... maar geen geintjes over Butch, das de officieele Casejunkies-PET
Verwijderd
Verwijderd
nope...die gast is mail.eve als ik het goed hebVerwijderd schreef op 14 July 2003 @ 23:44:
Er stond ook iemand met lcdtjes waarvan hij zei ze te verkopen, ik moest mijn emailadres geven en dan zou hij de dag erna alle info toesturen. Die email heb ik dus nog steeds niet, ben ik nou in een slechte grap getrapt of zal er iets mis gegaan zijn met het opgeven van mijn emailadres?
Gathering of Tweakers is niet de juiste plek om uit te vechten hoe en waarom CJ ontstaan is. Replies getrashed.
Verwijderd
Puntje van aandacht... GEEN ONZIN REPLIES MEER OVER DOWNLOADSNELHEDEN !!
..........hierdoor is het vorige topic gesloten...
Vind de download hier, of bestel hem op CD bij de Topic-Poster...
http://www.team-raw.com/Overdose/overdose2003.avi
of hier:
ftp://212.64.15.228/
Mail voor bestellingen roelandstoter@hotmail.com
LET OP !! Deze film is gecompressed met XVid, dus vergeet niet de codec te installeren.....
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2003 10:39 ]
En dit is de bijbehorende Codec
Bij mij werkt ie wel onder Realplayer, maar Quicktime en WMP niet...
[ Voor 3% gewijzigd door bredend op 31-07-2003 20:50 . Reden: Realplayer kapt tijdens het meshen... ]