en ik ben ook van de partij
Ik kom ook en neem mijn ouders mee
Proud member of Tacopsclan [CLS]
Verwijderd
Als ze maar niet overal met hun vingers aanzitten! Komen er meer ouders?? Moet ik nog snel een ballenbak regelen of een sprinkussen?
Verwijderd
Of een hoekje met een openhaard en warme chocomelVerwijderd schreef op 03 July 2003 @ 20:41:
[...]
Als ze maar niet overal met hun vingers aanzitten! Komen er meer ouders?? Moet ik nog snel een ballenbak regelen of een sprinkussen?
Maar ik zal ophouden met fantaseren
Ik verheug me nu al om is die extreme machines van sommigen te bekijken, proms zijn altijd leuk, maar ook de kasten zonder extreme koeling zijn zeker niet mis!
Hebben degene die liepen te zeuren over vervoer dat trouwens al gevonden, zo nee: koop een treinkaartje! Allemaal komen jullie, ik wil een paar mensen echt is in het echt zien

Verwijderd
ouders van 50 jaar gne gne, oh eeen lichtje, oh zoon kijk wat een pc, oh zoon, oh zoon dit, oh zoon dat, wahhaahahaVerwijderd schreef op 03 July 2003 @ 20:41:
[...]
offtopic:
als je dan toch bezig ben, kan je een kinder crash voor mij regelen ?

Verwijderd
We kunnen de ''oudjes'' laten patiencenVerwijderd schreef op 03 July 2003 @ 23:14:
[...]
ouders van 50 jaar gne gne, oh eeen lichtje, oh zoon kijk wat een pc, oh zoon, oh zoon dit, oh zoon dat, wahhaahaha
offtopic:
LOL dan mag PO ook meedoen zeker
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
ik baal... ik kan niet
wel ingeschreven voor de casemod compo, maar die ga ik dus niet meemaken...
slap excuus 1:
ik kan met B_B meerijden, maar die blijft het hele weekend, en dat is me net ff wat teveel..
slap excuus 2:
moet de 12e op verjaardagsvisite, en aangezien ik helemaal uit dokkum komen moet, wordt dat een ranzig latertje... (als ik überhaubt zaterdagavond thuis ben)
ik wil best een dagje heen, maar een heel weekend gaat me net wat te ver, sorry...
slap excuus 1:
ik kan met B_B meerijden, maar die blijft het hele weekend, en dat is me net ff wat teveel..
slap excuus 2:
moet de 12e op verjaardagsvisite, en aangezien ik helemaal uit dokkum komen moet, wordt dat een ranzig latertje... (als ik überhaubt zaterdagavond thuis ben)
ik wil best een dagje heen, maar een heel weekend gaat me net wat te ver, sorry...
Verwijderd
Laat BB je case meenemenFiXeL schreef op 04 July 2003 @ 00:15:
ik baal... ik kan nietwel ingeschreven voor de casemod compo, maar die ga ik dus niet meemaken...
slap excuus 1:
slap excuus 2:
Verwijderd
ga dan met de trein en geef je case mee aan B_B, of ga op de heen of terugweg met bart mee. Geen probleem, jij bent gewoon op OD
Ik heb ook een probleem: WERK EN GEEN VERVOER. Daar waar de meeste tweakers maar een van beide hebben heb ik beide
Verwijderd
Een beetje direkteur neemt een dag vervoer en koopt een treinkaartje of huurt een Limousine met chauffeur.Gr0wLiThE schreef op 04 juli 2003 @ 01:07:
Ik heb ook een probleem: WERK EN GEEN VERVOER. Daar waar de meeste tweakers maar een van beide hebben heb ik beide
Verwijderd
Hee, ik zie mijn kast op de Overdose website staan.....Wat een eer!!
Gaat er nog een mailing de deur uit wanneer en waar je moet zijn?
Gaat er nog een mailing de deur uit wanneer en waar je moet zijn?
Verwijderd
Inschrijving loopt tot de 5e, komend weekeinde bekijken we ff de inzendingen, begin volgende week krijgen de genomineerde modders een mailtje. Maar om al ff voor te zijn, de meeste info vind je al op de OD site, het adres is bekend en de case moeten de 12e tussen 10 en 12 aangeleverd worden, liefst zo vroeg mogelijk, anders mis je een deel publiek cq publieksstemmen!
Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 09:04:
[...]
Maak maar LOL, maar die ouwe is wel goed genoeg om CM-minded nederland bij elkaar te trommelen ...........
Was toch maar een grapje
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
tja zou graag willen en keesmod meenemen maar heb nog geen vervoer, kan moeilijk met m'n kast in de trein gaan zitten, 1 x in de bus geprobeert en daar kwam die niet helemaal heel uit....:)
dus als er iemand nog in de buurt van breda komt, please let me know!
dus als er iemand nog in de buurt van breda komt, please let me know!
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
Mijn ouders willen ook meedoen met hun casemod
woei effe inschrijven
Proud member of Tacopsclan [CLS]
Ik ga op Vrijdag (de 11 's middags rond 2 a 3) er heen, en ben zaterdag avond rond 11 a 12en weer terug. Dus het is maar een half weekeind, en je kan gerust om 23uur op een verjaardags feestje aankomen...FiXeL schreef op 04 July 2003 @ 00:15:
ik baal... ik kan nietwel ingeschreven voor de casemod compo, maar die ga ik dus niet meemaken...
slap excuus 1:
ik kan met B_B meerijden, maar die blijft het hele weekend, en dat is me net ff wat teveel.........
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Ik zit volgende week in Niekerk (25 km < Groningen). Nu kan ik wel die dag 4 uur in de trein zitten (groningen-eindhoven-utrecht) voor 37 euro, maar als ik mee kan rijden is het helemaal beter natuurlijk 
Ik zit alleen wel met een fiets daar
Ik zit alleen wel met een fiets daar
keuze uit?Verwijderd schreef op 02 July 2003 @ 14:31:
Om iedereen die nu nog zat te twijfelen te overtuigen! Hier zijn de prijzen voor de Casemod Competition!
Prijzen
De winnaars (nummers 1 t/m 3) hebben de keuze uit de volgende pakketen:
- Grafisch 240*128 white/blue LCD + CCFL + Baybus
- Sunbeam Acrylic Case + Vantec Nexus NXP-201
- Orginele Dremel MultiPro met 40 accessoires
Elke deelnemer ontvangt zo ie zo een:
- Speeze BreezeFan
- Speeze Sleutelhanger
- Alternate Balpen
Nou mensen, wie durft!
Om je op weg te helpen
wordt dat vechten voor de eerste 3 ?
Ik mag eerst kiezen, dan de nummer 2, en nummer 3 krijgt wat overblijft 
* bredend vind het mooie prijzen, vooral die dremel!
Verwijderd
Jij durft je mod niet eens op te geven, misschien maar beter ookbredend schreef op 06 July 2003 @ 00:01:
Ik mag eerst kiezen, dan de nummer 2, en nummer 3 krijgt wat overblijft

Inschrijven voor de casemod compo is niet meer mogelijk
ik wilde net nog me lego kast opgeven, die ik in aller ijl weer gefatsoeneerd heb

maar gaat dus niet meer
zijn er maar 5 die meedoen dan
lekkere grote kans dat je wint dan
edit:
hmm op page staan maar 5 plaatjes van cases, op forum lees ik net dat er 10 deelnemers zijn
hmm op page staan maar 5 plaatjes van cases, op forum lees ik net dat er 10 deelnemers zijn
zal ik me Legokast toch meenemen dan?
of is daar geen plaats voor?
[ Voor 50% gewijzigd door Rebels op 07-07-2003 16:51 ]
Verwijderd
Inderdaad wat vreemd.....10 deelnemers op t forum......5 pics op de site.
Ach, hoe minder zielen hoe meer vreugd zeg ik altijd maar.....(ik ruik de dremelset al)
Ach, hoe minder zielen hoe meer vreugd zeg ik altijd maar.....(ik ruik de dremelset al)
denk toch dat het er 10 zijn hoorVerwijderd schreef op 07 July 2003 @ 17:01:
Inderdaad wat vreemd.....10 deelnemers op t forum......5 pics op de site.
dus jij bent "een" opponent van mij?
edit:
hmm, mooi kastje heb je, zie 'm voor het eerst nu eigenlijk
hmm, mooi kastje heb je, zie 'm voor het eerst nu eigenlijk
[ Voor 19% gewijzigd door Rebels op 07-07-2003 17:41 ]
Verwijderd
Opponent klinkt zo vijandig.........Maar goed, ik zie me kast op de website staan dus ga ik er maar vanuit dat ik "mag" komen, alhoewel dat nog niet officieel bevestigd is.
Moet nog eens bedenken hoe ik dat ding mee ga krijgen.....Tis niet echt iets wat je even onder je arm meeneemt. Staan er monitoren eigenlijk? Ik kan me fysio gelijk wel bellen als ik me 22"Iiyama CRT mee moet nemen.
Overigens ga ik daar schaamteloos reclame maken voor Gigabyte.....Ik excuseer mij al bij voorbaat maar die gasten sponsoren mij een 9800 Pro en met een beetje mazzel hoeven ze die ook niet terug ook.
Moet nog eens bedenken hoe ik dat ding mee ga krijgen.....Tis niet echt iets wat je even onder je arm meeneemt. Staan er monitoren eigenlijk? Ik kan me fysio gelijk wel bellen als ik me 22"Iiyama CRT mee moet nemen.
Overigens ga ik daar schaamteloos reclame maken voor Gigabyte.....Ik excuseer mij al bij voorbaat maar die gasten sponsoren mij een 9800 Pro en met een beetje mazzel hoeven ze die ook niet terug ook.
Verwijderd
Morgen worden de 10 deelnemers bekend gemaakt op forum en via mail. Die 5 op de site zijn deelnemers ................ te veel werk gehad, te weinig tijd om die ander 7 deelnemers er ook bij te zetten, sorry: prioriteiten.
Niet teveel sluikreclame svp
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2003 21:38 ]
woei, ik heb mailVerwijderd schreef op 07 July 2003 @ 21:37:
Morgen worden de 10 deelnemers bekend gemaakt op forum en via mail. Die 5 op de site zijn deelnemers ................ te veel werk gehad, te weinig tijd om die ander 7 deelnemers er ook bij te zetten, sorry: prioriteiten.
ik ben er zaterdag
Verwijderd
ik hoop dat in aanwezig zal zijn, zo niet dan zien jullie modkidje pas op de oc-days eind dit jaar
bla 
nog steeds niet mn laatste onderdeel binne
is maar de vraag of ik het haal
ff kijken dus

nog steeds niet mn laatste onderdeel binne
is maar de vraag of ik het haal
ff kijken dus
Als je op Overdose iemand ziet lopen met een groot GoT logo op de achterkant van zijn t-shirt en daar mark10123 onder ,dan ben ik dat!!!
P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.
Verwijderd
Voor dat je weet hebben we dat logo uit je shirt geDremeldmark10123 schreef op 09 July 2003 @ 13:59:
Als je op Overdose iemand ziet lopen met een groot GoT logo op de achterkant van zijn t-shirt en daar mark10123 onder ,dan ben ik dat!!!
ik kom ook ff langs denk ik... heb ik zoiets ook een keer gezien
¯\_(ツ)_/¯
Mooi dat dit wel doorgaat

Ik zal kijken of ik er rond 09.00 kan zijn indien jullie dan al aanspreekbaar zijn
Ik zal kijken of ik er rond 09.00 kan zijn indien jullie dan al aanspreekbaar zijn
Turn it off and on again.
Verwijderd
Om 9 uur - na een uitgebreid ontbijt - stappen wij uit het ***** sterren hotel, in de limousine naar 'de loods'....SmokeyTheBandit schreef op 09 juli 2003 @ 17:09:
Mooi dat dit wel doorgaat![]()
Ik zal kijken of ik er rond 09.00 kan zijn indien jullie dan al aanspreekbaar zijn![]()

Verwijderd
10.00 tot 18.00, met een mod mag je eerder komen....Verwijderd schreef op 09 July 2003 @ 18:52:
Ik kom ook langs om eens rond te neuzen, vanaf hoe laat ben ik welkom?
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2003 21:15 ]
Verwijderd
ik ben er met 2 bezig, en nee deze zijn nog niet af helaas.Verwijderd schreef op 09 July 2003 @ 18:55:
[...]
10.00 tot 18.00, met een mod mag je eerder komen....(nieuwe nog niet af zeker?
)
Ik moet om 9.00 in Someren zijn voor mijn auto(nieuwe OC moter in gezet, 325I op geboord naar 2800cc met zo`n kleine 200PK )
Dus als ik daar klaar ben kom ik wel langs.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2003 19:02 ]
vandaag even uit verveling een el-cheapo zeeman t-shirt gemod voor zaterdag
(ik vond hier ineens nog een oude doos met van die transfer vellen)
het is niet super gelukt (de kleuren kloppen niet echt met wat ik geprint had en ik ben schijnbaar niet geduldig genoeg om het lang genoeg onder de strijkbout te houden
), maar heeft me toch weer even bezig gehouden
Tot zaterdag
p.s. op de mouw staat het logo van chieftec industrial

het is niet super gelukt (de kleuren kloppen niet echt met wat ik geprint had en ik ben schijnbaar niet geduldig genoeg om het lang genoeg onder de strijkbout te houden

Tot zaterdag
Dus ik kan niet uitslapen ;-). HEt zal de avond daarvoor wel laat worden ivm uittesten van Bensu Track.Verwijderd schreef op 09 July 2003 @ 18:55:
[...]
10.00 tot 18.00, met een mod mag je eerder komen....(nieuwe nog niet af zeker?
)
Hey dat heb je Nageaapt!!!!!floriske.nl schreef op 09 July 2003 @ 19:01:
vandaag even uit verveling een el-cheapo zeeman t-shirt gemod voor zaterdag(ik vond hier ineens nog een oude doos met van die transfer vellen)
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
het is niet super gelukt (de kleuren kloppen niet echt met wat ik geprint had en ik ben schijnbaar niet geduldig genoeg om het lang genoeg onder de strijkbout te houden), maar heeft me toch weer even bezig gehouden
![]()
Tot zaterdag
P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.
nageaapt nog welmark10123 schreef op 09 July 2003 @ 19:52:
[...]
Hey dat heb je Nageaapt!!!!!![]()
. Ik zie je dan daar wel rondlopen. Ik heb alleen het logo van GoT er toch wel iets groter op staan!!!
edit:
ik moet zaterdag eerst om 10.30 mijn certificaat ophalen, dus ben er niet de hele dag
en 's avonds geef ik een feestje (neej, ik ga niet iedereen uitnodigen
) dus ik moet ook wat eerder weer weg 
ik moet zaterdag eerst om 10.30 mijn certificaat ophalen, dus ben er niet de hele dag
[ Voor 23% gewijzigd door floriske.nl op 09-07-2003 20:15 ]
Bij mij komt het logo van GoT op mijn rug. En daar staat dan AmpSource onder en daar onder weer mark10123. RazorBlade is trouwens mijn Game naam! Maar daar kan je mij aan herkennen. Een vriend van mij gaat ook mee en die heeft ook zo'n logo alleen dan wel met de naam Ice T.
[ Voor 4% gewijzigd door mark10123 op 10-07-2003 22:25 ]
Verwijderd
Artiesten zijn wel vanaf 9 uur welkom, maar alleen om even de strategie door te spreken, de deuren gaan gewoon om 10 uur voor het massaal toegestrommde publiek open, zoals reeds eerder bekend gemaakt!
Verwijderd
Nog even een quote uit een post hier ergens boven (andere pagina), fout van me..... met een mod mag je NIET eerder komen, dus niet allemaal eerder dan 10 uur komen, vanaf 10 uur!!! (foutje sorry....
)
edit:
PO eerder, zoals hij zegt: de artiesten op afspraak
PO eerder, zoals hij zegt: de artiesten op afspraak
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2003 21:21 ]
Verwijderd
hoelaat ga jij tom?Verwijderd schreef op 09 July 2003 @ 19:00:
[...]
ik ben er met 2 bezig, en nee deze zijn nog niet af helaas.
Ik moet om 9.00 in Someren zijn voor mijn auto(nieuwe OC moter in gezet, 325I op geboord naar 2800cc met zo`n kleine 200PK )
wil wel ff met je in je nieuwe auto zitten hoor, ff kijken hoe hard hij optrekt
ok danVerwijderd schreef op 09 July 2003 @ 21:17:
Artiesten zijn wel vanaf 9 uur welkom, maar alleen om even de strategie door te spreken, de deuren gaan gewoon om 10 uur voor het massaal toegestrommde publiek open, zoals reeds eerder bekend gemaakt!
Dat wou ik even weten
Verwijderd
Idd, 200PK trekt wel lekkerVerwijderd schreef op 09 July 2003 @ 22:41:
[...]
hoelaat ga jij tom?
wil wel ff met je in je nieuwe auto zitten hoor, ff kijken hoe hard hij optrekt
ik ben er tussen 9 en 10Verwijderd schreef op 09 July 2003 @ 21:17:
ik hoop dat er veel visit0rz komen
hopelijk kan ik me frozenCPU stuff nog inbouwen voor he begint
[ Voor 9% gewijzigd door Rebels op 10-07-2003 00:03 ]
Verwijderd
* Alain heeft het voor elkaar gekregen zijn pa en ma te laten rijden, kunnen zij ook nog beetje in Eindhoven shoppen enzo 
en we nemen RaZoRbLaDe ook mee
en we nemen RaZoRbLaDe ook mee
Verwijderd
ik kom ook JEUJ 
ik ga morgen en overmorgen heledag door modden en proberen mijn systeem lopend te krijgen, me mod zal dan nog niet af zijn...zal zowieso geen wc in zitten, maar prom moet hopelijk lopen...
en me window zal dan denk ik ook nog niet af zijn mja we proberen hem zover mogelijk in gereedheid te brengen, en lukt ut niet dan lukt ut niet
ik ga morgen en overmorgen heledag door modden en proberen mijn systeem lopend te krijgen, me mod zal dan nog niet af zijn...zal zowieso geen wc in zitten, maar prom moet hopelijk lopen...
en me window zal dan denk ik ook nog niet af zijn mja we proberen hem zover mogelijk in gereedheid te brengen, en lukt ut niet dan lukt ut niet
Gewoon 24/7 modden nuVerwijderd schreef op 10 July 2003 @ 00:56:
ik kom ook JEUJ
laat me raden, je moet op de boerekamplaan zijn... bij hollanders?Verwijderd schreef op 09 July 2003 @ 19:00:
[...]
ik ben er met 2 bezig, en nee deze zijn nog niet af helaas.
¯\_(ツ)_/¯
En zijn er nog meer mensen die een GoT T-Shirt aan gaan doen???
[ Voor 84% gewijzigd door mark10123 op 10-07-2003 22:25 ]
ja die ken ik dan bedoel je deze zekerbeschuitfluiter schreef op 10 July 2003 @ 15:49:
[...]
laat me raden, je moet op de boerekamplaan zijn... bij hollanders?

http://www.motorenrevisiehollanders.nl/
Verwijderd
]ben jij er ook wel eens geweest dan?Haeg schreef op 10 July 2003 @ 23:18:
[...]
ja die ken ik dan bedoel je deze zeker[afbeelding]
http://www.motorenrevisiehollanders.nl/
Ik heb er al eens eersder(10jaar geleden) een revisie motor gekocht en was toen zeer tevreden met de motor en de service.
k, polletje hoeveel erkomen?
ik weet zo ff niet hoe dat moet, maar ben wel benieuwd
* Rebels is paraat morgen vroeg
ik weet zo ff niet hoe dat moet, maar ben wel benieuwd
* Rebels is paraat morgen vroeg
Overdose krijgt de premiere te zien van mijn 2x cpu + 2x gpu watergekoeld via 1 waterkoeling systeem
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
why not...Verwijderd schreef op 12 juli 2003 @ 01:11:
iedereen veel plezier, en laat ff weten wie de mastah in bensu racen isModKid komt niet
mijn p4, p3, gf 1 quadro en ati r9500@9700 is watergekoeld
Verwijderd
vraag je aan mij of ik kom, kom ik speciaal voor jouVerwijderd schreef op 12 juli 2003 @ 01:11:
iedereen veel plezier, en laat ff weten wie de mastah in bensu racen isModKid komt niet
[edit]
Kunnen we niet beter met gewone rc cars racen, dan neem ik mun tamiya bakje wel mee
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2003 01:53 ]
Verwijderd
Das mooi op tijd aangevenVerwijderd schreef op 12 juli 2003 @ 01:11:

dit is de eerste dag van me vakantie
vroeg
Hier heb je alvast wat piccies...

rest hier-> http://www.xs4all.nl/~bitch013/Community/Overdose2003/
njoy
Greetz to all Modders from Frenkie aka [RAG]Bitchie

rest hier-> http://www.xs4all.nl/~bitch013/Community/Overdose2003/
njoy
Greetz to all Modders from Frenkie aka [RAG]Bitchie
My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc
Verwijderd
* Alain en RaZoRbLaDe zijn ook alweer trug 
veel nice cases gezien
en ik heb mn pics ook al (bijna, upping atm...) online staan ...
http://members-2.home.nl/rvdeur
veel nice cases gezien
http://members-2.home.nl/rvdeur
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2003 17:41 . Reden: snellere server ... ]
Pics vallen me een beetje tegen. Ongeveer hetzelfde wat je ook in casemodtopics ziet. Als iemand nog pics heeft van overdose ipv cases post maar een url 
Ik ben toch blij dat ik geen 20 Euro voor een treinkaartje heb uitgegeven.....
Ik ben toch blij dat ik geen 20 Euro voor een treinkaartje heb uitgegeven.....
was erg leuk, lekker druk
lekker praten, lekker kijken
en lekker 2de geworden met de contest!
Hey mensen twas ontzettend leuk...
enne, tx nog voor die Voodoo 1
ikwas de gelukkige van lootje 454
Volgend jaar benik er weer!
[ Voor 36% gewijzigd door Lethal op 12-07-2003 21:20 ]
Verwijderd
wie en welke case is eerste geworden?Rebels schreef op 12 July 2003 @ 20:20:
was erg leuk, lekker druk
Dat is Mojo Powah geworden, heeft gekozen voor de PLexi case en Vantec nexus baybus.
Verwijderd
jij was er dus net als mij ook niet tom?
ik kon helaas niet komen i.v.m. mijn kranten en omdat we voor wat nieuwe spulletjes @ nieuwe huis gingen kijken, is er volgend jaar weer een overdose met een contest? (ME will be there, you 2 tom?)
mja meschien al @ oc-days iig die ga ik echt niet missen no mather what..
damn leuke cassies gezien, en had ook nog wel ff willen racen
ow dat was jijLethal schreef op 12 July 2003 @ 20:47:
ik schaamde me dat ik 3 keer de hoofdprijs had
met de 2de prijs in de contest erbij kom ik er echt wel tevreden vandaan!
alhoewel de 2de plaats me een beter gevoel geeft dan de prijzen!
* ReseTTim heeft niet meegedaan blijkbaar aan een contest.. moest je blijkbaar ergens voor aanmelden wat ik neit wist.. heb nu wel een relaxte usb fan op me gericht die ik heb gehad 
* ReseTTim gaat ffies fotoz uppen
picsReseTTim schreef op 12 juli 2003 @ 23:59:
* ReseTTim heeft niet meegedaan blijkbaar aan een contest.. moest je blijkbaar ergens voor aanmelden wat ik neit wist.. heb nu wel een relaxte usb fan op me gericht die ik heb gehad
l33t3 USB fan jah
Hij was er zekers wel. maar ik weet ook niet meer van wie de vase was. Het was zekers een geslaagde dag en VYW is ook in de prijzen gevallenVerwijderd schreef op 12 July 2003 @ 23:20:
[...]
jij was er dus net als mij ook niet tom?
ik kon helaas niet komen i.v.m. mijn kranten en omdat we voor wat nieuwe spulletjes @ nieuwe huis gingen kijken, is er volgend jaar weer een overdose met een contest? (ME will be there, you 2 tom?)
mja meschien al @ oc-days iig die ga ik echt niet missen no mather what..
damn leuke cassies gezien, en had ook nog wel ff willen racen
jah je case was ook niet 100% in orde of wel ? want de voorkand lag nog helemaal los. Die kast die naast je stond was ook super en al helemaal qua gewicht 85 kiloReseTTim schreef op 12 July 2003 @ 23:59:
Is zag hetLethal schreef op 12 July 2003 @ 20:47:
Over de apple beeldscher vis mod : Er moeten meer vissen in hij is zo zielig als i daar alleen moet zitten
[ Voor 48% gewijzigd door Astennu op 13-07-2003 00:32 ]
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Verwijderd
eey cool, wist ik niet dat martijn best of show had gewonne...veeet (heeft mijn stem zekers gedaan
)
ennuh martijn, wat heb je nu gewonnen?
ennuh martijn, wat heb je nu gewonnen?
En wie heeft mij allemaal zien lopen??? Op de foto's van Frenkie 123 zie je bij de kabelmesh MIJN Voeding liggen!!!!! Wat heb ik er ammel gekocht: 2x blue 20cm. ccfl's , 1x red 30cm. ccfl , 1x dual blue 30cm. ccfl (opgehaald op overdose van een IA) , Thermaltake Ram cooling. Kabelmesh. En ik heb kei veel spul uit de NEEM NU GRATIS MEE BAK van Bart_banaan. En met het lotjes kopen heb ik de hoofdprijs gewonnen een Zalman Cpu Cooler (Voor pentium 4). En die heb ik dus net opgeblazen dus als iemand een Zalman moet geef ff een seintje! En met de lotjes heb ik ok nog een Blue ccfl gewonnen en ook weer een pentium4 cpu cooler!
Ja ik was er ook en vond het ook wel lachen om alles zo te zien. Volgende keer kom ik waarschijnlijk ook weer.
Maar van die compo's heb ik niet veel meer terug gezien of heb ik gewoon niet goed gekeken?
Maar van die compo's heb ik niet veel meer terug gezien of heb ik gewoon niet goed gekeken?
Verwijderd
ik heb je ongeveer 4 uur zien kabelmeshenmark10123 schreef op 13 July 2003 @ 00:32:
En wie heeft mij allemaal zien lopen??? Op de foto's van Frenkie 123 zie je bij de kabelmesh MIJN Voeding liggen!!!!! Wat heb ik er ammel gekocht: 2x blue 20cm. ccfl's , 1x red 30cm. ccfl , 1x dual blue 30cm. ccfl (opgehaald op overdose van een IA) , Thermaltake Ram cooling. Kabelmesh. En ik heb kei veel spul uit de NEEM NU GRATIS MEE BAK van Bart_banaan. En met het lotjes kopen heb ik de hoofdprijs gewonnen een Zalman Cpu Cooler (Voor pentium 4). En die heb ik dus net opgeblazen dus als iemand een Zalman moet geef ff een seintje! En met de lotjes heb ik ok nog een Blue ccfl gewonnen en ook weer een pentium4 cpu cooler!

Verwijderd
woei netjes martijn maar volgende x moet je het tegen mij en versteeg afleggen, zo be awareAstennu schreef op 13 July 2003 @ 00:28:
[...]
Hij was er zekers wel. maar ik weet ook niet meer van wie de vase was. Het was zekers een geslaagde dag en VYW is ook in de prijzen gevallenSmokey heeft de best of show award binnen gehaald
netjes gedaan martijn
damn damn damn voel me zowat schuldig tegenover VYW is dat dave enz. ook niet geweest zijn.
btw ff offtopic, tom dan was je auto dus zo klaar, hoefde er niet aan gerommeld te worden?
die 85 kilo case was niet van mij! die was van een vriend die mee was..
[edit]
fotoz uppen.. so fotoz dus
zon 60 stuks..
[edit]
fotoz uppen.. so fotoz dus
[ Voor 29% gewijzigd door ReseTTim op 13-07-2003 01:00 ]
Verwijderd
ik was om half4 klaar in Someren en we hebben bijna het hele motorblok na gekeken en alles afgesteld, konden het niet vinden.Verwijderd schreef op 13 July 2003 @ 00:38:
[...]
woei netjes martijn maar volgende x moet je het tegen mij en versteeg afleggen, zo be aware
damn damn damn voel me zowat schuldig tegenover VYW is dat dave enz. ook niet geweest zijn.
btw ff offtopic, tom dan was je auto dus zo klaar, hoefde er niet aan gerommeld te worden?
Toen ban ik nog even op de terug weg langs gegaan bij Overdose ik was daar om 16.15 en het was nog goed druk en gezellig.
Verwijderd
nope je was er om 15:55Verwijderd schreef op 13 juli 2003 @ 00:49:
[...]
ik was om half4 klaar in Someren en we hebben bijna het hele motorblok na gekeken en alles afgesteld, konden het niet vinden.
Toen ban ik nog even op de terug weg langs gegaan bij Overdose ik was daar om 16.15 en het was nog goed druk en gezellig.
Had nog ff met je willen lullen, misschien nog wel ff wat advies in ontvangst nemen over mijn mod, mja moest weg he...
[b]en dan nu de fotoz van het evenement.. wij waren er btw pas rond 14.45 uur ivm wij nog de huur auto moesten halen en nog 2 grote cases in de auto moesten stoppen..

de grabbelton van overdose.. kon je leuk spul uithalen..

wat epia mods. linker is van T-mug en de middelste van Bart_Banaan, van wie de rechter is weet ik zo 1-2-3 niet..

zeer nette case
ik hoorde dat de zijkant van een koelkast afkomstig is.. kortom mooi spul dus.. 

again epia mods..

een geinige legercase mod

leger casemod samen met een ander mod.. btw dat deurtje zat wat los

mmh.. ik rook niet dus heb er ook nix aan maar wel handig dit

van een mr. rebels.. geinig om van dichtbij te zien die case.. vooral die asbak aan de voorkant..

mojo zijn mod die dus 1ste is geworden en nog wat andere mods..

een 1 cdrom speler hoogte schakelpaneel mod

wat is ie toch grooooot

spacebase 1 van de cases van Bart_Banaan + T-Mug zijn case..

Smokey the bandit pakt uit

en @ front..

via peltier element wordt zijn watergekoeld.. nix geen radiator dus..

een prachtige cycloon
in de reservoir van gerco..

deze is ook zwaar stoer..
btw er mag geen alu/ metaal iig onder die plaat..

wat RC auto's o.a. tamiya

audi TT

chassis..

leuke hoovercraft

lady spotted.. jaja.. ze verkocht casemod stuff.. ik denk dat ze veel verkocht.. want anders kom je niet bij haar in de buurt.. maar ik wel
leuke dame en ze vond me case ook mooi

bensu auto's

kijk ze is al een beetje aan het klussen..

antec case waar net het 1 en ander aan gemod is..

de bensu racebaan

nog een dame! het moet niet gekker worden
maareh zij verkocht.. naja dat is dus de vraag.. ze moest eten en drinken verkopen..

overzicht foto!

lcdzz

MORE

een geweldige aquarium waar een visje in zwemt

big screen
en de moboborg van Bart_Banaan.

PO druk bezig met het modden van een lian-li.. mojo kijkt maar wat omzich heen en wil eigenlijk niet op de foto

en daar zit het stelletje compleet in de schaduw natuurlijk.. stel je voor je krijgt zon en verkleurd

irmand wou niet op de foto..

versteeg says goodbye.. bye tom..

schakelpaneel aan de achterkant van een epia mod

en nu lcd wel ingebouwd

Bart_Banaan druk bezig met window mod..

het zal er toch in moeten passen!

kijk het past

sommigen kennen mij al
sorry kon het niet laten.. ze stond er mooi voor en tis zon mooi kontje

en dan gaan we nu naar het station..

voedingskabels kabel meshen... wat een werk..

tja.. dies stevig / sterk

wat een lamzak
echt gewoon zo neegeploft..

eindresultaat van de lian-li die PO gemod heeft..

Gerco druk bezig met zijn 85 kilo weegende case..
TIP: als je een case gaat bouwen die je veel gaat verslepen maak hem LICHT!!

iedereen is al druk bezig met opruimen.. overdose is zon beetje op zijn tijd..

tja je staat er toch nog op

overzicht foto..

wat tamiya dozen van RC wagens

druk bezig met opruimen..
.
opruiming..

iedereen heeft zijn spullen gepakt en praat nog een beetje na.. of hangen ze daar maar wat?

gerco helpt smokey the bandit met het tillen van de case.. zeker ook een zwaar ding..
al met al overdose was geslaagd
de grabbelton van overdose.. kon je leuk spul uithalen..
wat epia mods. linker is van T-mug en de middelste van Bart_Banaan, van wie de rechter is weet ik zo 1-2-3 niet..
zeer nette case
again epia mods..
een geinige legercase mod
leger casemod samen met een ander mod.. btw dat deurtje zat wat los

mmh.. ik rook niet dus heb er ook nix aan maar wel handig dit
van een mr. rebels.. geinig om van dichtbij te zien die case.. vooral die asbak aan de voorkant..
mojo zijn mod die dus 1ste is geworden en nog wat andere mods..
een 1 cdrom speler hoogte schakelpaneel mod
wat is ie toch grooooot
spacebase 1 van de cases van Bart_Banaan + T-Mug zijn case..
Smokey the bandit pakt uit
en @ front..
via peltier element wordt zijn watergekoeld.. nix geen radiator dus..
een prachtige cycloon
deze is ook zwaar stoer..
wat RC auto's o.a. tamiya
audi TT
chassis..
leuke hoovercraft
lady spotted.. jaja.. ze verkocht casemod stuff.. ik denk dat ze veel verkocht.. want anders kom je niet bij haar in de buurt.. maar ik wel
leuke dame en ze vond me case ook mooi
bensu auto's
kijk ze is al een beetje aan het klussen..
antec case waar net het 1 en ander aan gemod is..
de bensu racebaan
nog een dame! het moet niet gekker worden
overzicht foto!
lcdzz
MORE
een geweldige aquarium waar een visje in zwemt
big screen
PO druk bezig met het modden van een lian-li.. mojo kijkt maar wat omzich heen en wil eigenlijk niet op de foto
en daar zit het stelletje compleet in de schaduw natuurlijk.. stel je voor je krijgt zon en verkleurd
irmand wou niet op de foto..
versteeg says goodbye.. bye tom..
schakelpaneel aan de achterkant van een epia mod
en nu lcd wel ingebouwd
Bart_Banaan druk bezig met window mod..
het zal er toch in moeten passen!
kijk het past
sommigen kennen mij al
en dan gaan we nu naar het station..
voedingskabels kabel meshen... wat een werk..
tja.. dies stevig / sterk
wat een lamzak
eindresultaat van de lian-li die PO gemod heeft..
Gerco druk bezig met zijn 85 kilo weegende case..
TIP: als je een case gaat bouwen die je veel gaat verslepen maak hem LICHT!!
iedereen is al druk bezig met opruimen.. overdose is zon beetje op zijn tijd..
tja je staat er toch nog op
overzicht foto..
wat tamiya dozen van RC wagens
druk bezig met opruimen..
opruiming..
iedereen heeft zijn spullen gepakt en praat nog een beetje na.. of hangen ze daar maar wat?
gerco helpt smokey the bandit met het tillen van de case.. zeker ook een zwaar ding..
Leuke reportage! 3e epia mod is trouwens van XNDR. Was een geslaagde dag! Volgende x weer.
dat zijn weer vele bekende koppen
helaas was ik niet aanwezig door ziekte maar volgende keer zeker weer.
en zoals altijd wie heeft de pics als een van de eerste online
juist tim 
kon ik tenminste een beetje sfeer indruk krijgen
helaas was ik niet aanwezig door ziekte maar volgende keer zeker weer.
en zoals altijd wie heeft de pics als een van de eerste online
kon ik tenminste een beetje sfeer indruk krijgen
Doe mij maar een paar van die Tamiya dozen, en dan bij jou in Heemstede op de baan van de MACH racenReseTTim schreef op 13 July 2003 @ 01:35:
[b]en dan nu de fotoz van het evenement.. wij waren er btw pas rond 14.45 uur ivm wij nog de huur auto moesten halen en nog 2 grote cases in de auto moesten stoppen..
<een zooi pics met tekst>
[ Voor 90% gewijzigd door Sir_Killalot op 13-07-2003 06:55 ]