De Helm of Oreyn Bearclaw zou inderdaad moeten verschijnen in haar lijstje, deze staat immers ook in haar script. De daedric scourge en daedric crescent staan niet in het script, dus die verschijnen ook niet in de opties. Je kunt ze eventueel zelf toevoegen.joostve schreef op 06 maart 2004 @ 14:23:
maar bv de Helm of Oreyn Bearclaw moet toch gewoon in je lijst komen te staan als je met haar praat![]()
bij mij is dat niet zo en het zelfde geld voor de Scoure, Draedric Cresent en nog een paar.
Ik heb ze gisteren verkocht.. stout hé
ik wil het juist proberen zonder al die artifactsThufir_Hawat schreef op 06 maart 2004 @ 17:55:
Maar waarom zou je uberhaupt die helm verkopen? Tis de beste helm uit het hele spel.
anders wordt het zo makkelijk
het enige artifact dat ik gebruik zijn The Boots of Blinding speed.
[ Voor 12% gewijzigd door joostve op 06-03-2004 18:41 ]
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Ik gebruik de meeste artifacts ook als trofee. De enige die ik nu gebruik zijn Goldbrand en de Staff of Magnus. Is veel beter voor de uitdaging vind ik.
As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen
eej jonge
Ja ik "speelde" .. kheb ze vorige maand allemaal uitgespeeld in 3 weekjes dus voor mij voorlopig wel ff genoeg
[ Voor 8% gewijzigd door Loona35 op 06-03-2004 20:45 ]
Vraag... er zijn verschillende soorten bonemold armors. Een gewone zonder "rare" naam, die heb ik atm 3x compleet, maar je hebt ook nog twee andere soorten. Klopt het als ik zeg dat je een hlaalu guard taunt en hem doodt, dat alleen de helm, cuirass en de pauldrons van dat andere merk bonemold zijn en de rest zoals boots en greaves standaard bonemold??
Verwijderd
ja je heb alleen een speciale pauldrons (schouders) en helm en cuirrias. Als je bijv die mannequin in mijn huisje volledig wilt aankleden moet je die andere gebruiken 
Ps. nog opmerkingen van me huisje
Edit:
Aangezien ik toch me tec cs open heb dit is er : Bonemold complete set Bonemod Armun-an (helm, curiass, pauldons) en Gah-Julan(helm, curiass, pauldons).
Er zijn nog een paar andere zoals : redoran founders helm, chuzei helm, redoran banner shield, redoran guard shield, telvanni guard shield, en nog een gah-julan helm met enchantment maar die ligt volgens de tec:cs nergens
Ps. nog opmerkingen van me huisje
Edit:
Aangezien ik toch me tec cs open heb dit is er : Bonemold complete set Bonemod Armun-an (helm, curiass, pauldons) en Gah-Julan(helm, curiass, pauldons).
Er zijn nog een paar andere zoals : redoran founders helm, chuzei helm, redoran banner shield, redoran guard shield, telvanni guard shield, en nog een gah-julan helm met enchantment maar die ligt volgens de tec:cs nergens
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 15:39 ]
voor de gene die Bloodmoon hebben
ik heb een soort schatkamer ontdekt.
hij is ten vinden op een eilandje ten oosten van Skaal Village
ik heb een soort schatkamer ontdekt.
hij is ten vinden op een eilandje ten oosten van Skaal Village
Ik ben weer opnieuw begonnen, maar het is gewoon niet meer leuk door al die crashes 
Ze moeten van Bethesda eens contact opnemen met het figuur van Deviance, hun release was namelijk veel stabieler dan het spel nu is
ja, ik heb dus ook een hele tijd met een illegale vesie gespeeld. Nu legaal met patches enzo
In de 3 of 4 uur die ik gespeeld heb is het al 3 keer gecrashed
Nouja, ik maak er gewoon het beste van.
Als ik hiermee weer een stuk verder ben ga ik weer verder met m'n oude char. ff Tribunal uitspelen en daarna Bloodmoon
Ze moeten van Bethesda eens contact opnemen met het figuur van Deviance, hun release was namelijk veel stabieler dan het spel nu is
ja, ik heb dus ook een hele tijd met een illegale vesie gespeeld. Nu legaal met patches enzo
Als ik hiermee weer een stuk verder ben ga ik weer verder met m'n oude char. ff Tribunal uitspelen en daarna Bloodmoon
Verwijderd
Klopt, je hebt gewoon bonemold, Gah-Julan bonemold en nog eentje. Naast speciale helm, cuirass en pauldrons, zijn er volgens mij ook nog verschillende shields. De rest is altijd hetzelfde, dus je hoeft niet meer verder te zoeken naar die soorten armorBigFast schreef op 07 maart 2004 @ 01:01:
Vraag... er zijn verschillende soorten bonemold armors. Een gewone zonder "rare" naam, die heb ik atm 3x compleet, maar je hebt ook nog twee andere soorten. Klopt het als ik zeg dat je een hlaalu guard taunt en hem doodt, dat alleen de helm, cuirass en de pauldrons van dat andere merk bonemold zijn en de rest zoals boots en greaves standaard bonemold??
Verwijderd
Ik heb er toch echt niet zoveel last van soms na een aantal uur spelen een crash to desktop. Verder ja spontane reboots maar dat komt door mijn vidkaart die wordt wat heet na een tijdje
Dat valt nog best mee hoor!Pyrus schreef op 07 maart 2004 @ 14:11:
Ik ben weer opnieuw begonnen, maar het is gewoon niet meer leuk door al die crashes
Toen ik het speelde op m;n ouwe pc gebeurde het zeker 1 keer per 5 minuten, echt gek werd ik er van. Nu gebeurt het een stuk minder gelukkig
Kater? Eerst water, de rest komt later
Tribunal is die nieuwe stad.Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 19:56:
Waar is die nieuwe stad in Tribunal ergens?
Je kan vanuit Ebonheart er naar toe teleporten. Dat kan bij de vrouwlijke mage in de rode robe bij de ingang van de Council Chambers. (ben even haar naam kwijtVerwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 19:56:
Waar is die nieuwe stad in Tribunal ergens?
ow, nog een vraag. Heb hem ook al een keer langs zien komen, maar in welk topic 
Als je naar je inventory gaat heb je normaal 4 schermpjes, je inventory, map vna morrowind, je skills ed en een magic schermpje, laat die laatste nu net weg zijn
Hoe kan dit en belangrijker hoe krijg ik het weer terug?
Als je naar je inventory gaat heb je normaal 4 schermpjes, je inventory, map vna morrowind, je skills ed en een magic schermpje, laat die laatste nu net weg zijn
Je kan klikken op die kleine icoontjes onderaan. Zo kan je naar hartelust schermpjes weg en terug toverenBigFast schreef op 07 maart 2004 @ 22:04:
ow, nog een vraag. Heb hem ook al een keer langs zien komen, maar in welk topic
Als je naar je inventory gaat heb je normaal 4 schermpjes, je inventory, map vna morrowind, je skills ed en een magic schermpje, laat die laatste nu net weg zijn![]()
Hoe kan dit en belangrijker hoe krijg ik het weer terug?
Heb toenet maar eens twee van mijn Soulgems gebruikt.
Had er namelijk een stuk of 18 en 12 daarvan bevatten Golden Saints. Heb ze op mijn Ebony Bracers gebruikt. resultaat:
Left Bracer: Levitation Constant effect
Right Bracer: Night-Eye Constant effect
Iemand nog meer leuke iedeen? met health heb ik al geprobeerd, alleen dat schiet niet echt op. Kan namelijk maar heel weinig health kwijt.
Mijn laatste Idiote Enchant Actie

Summen Flame Atronach Constant Effect.
Die waslijst onderin zijn trouwens allemaal Constant Effecten, geen een is gesummoned. Nou nog een spel vinden van een Dremora Lord en een Golden Saint. Laatste is leuk voor Soulgems. Als ie dood gaat wordt ie opnieuw gesummoned.
Had er namelijk een stuk of 18 en 12 daarvan bevatten Golden Saints. Heb ze op mijn Ebony Bracers gebruikt. resultaat:
Iemand nog meer leuke iedeen? met health heb ik al geprobeerd, alleen dat schiet niet echt op. Kan namelijk maar heel weinig health kwijt.
Mijn laatste Idiote Enchant Actie

Die waslijst onderin zijn trouwens allemaal Constant Effecten, geen een is gesummoned. Nou nog een spel vinden van een Dremora Lord en een Golden Saint. Laatste is leuk voor Soulgems. Als ie dood gaat wordt ie opnieuw gesummoned.

[ Voor 40% gewijzigd door Cardinal op 08-03-2004 00:01 ]
Verwijderd
Probeer maar eens Restore Fatigue, kun je gewoon rondrennen zonder dat je fatigue opraakt. En ondanks dat je er niet veel op kwijt kan, zelfs een beetje Restore Health is mooi mee genomen. Bedenk je maar eens dat je dat kleine beetje wel per seconde, iedere seconde erbij krijgt.cardinal808 schreef op 07 maart 2004 @ 23:48:
Heb toenet maar eens twee van mijn Soulgems gebruikt.
Altijd leukMijn laatste Idiote Enchant Actie
[afbeelding]
Verwijderd
ik geloof dat ik al mijn kleren toendertijd had geenchant met 1 -23 fortify strength.
en dan uit en aandoen totdat je 21 of 22 ofzo hebt. Met kleren bedoel ik truitje broekje rokje enzo.
ERrug usefull
Ik speel dit spel al een tijdje niet meer, maar ik weet wel dat ik echt super gear had
.
Ga de helm van oreyn BearClaw maar es zoeken, die is echt goed
en dan uit en aandoen totdat je 21 of 22 ofzo hebt. Met kleren bedoel ik truitje broekje rokje enzo.
ERrug usefull
Ik speel dit spel al een tijdje niet meer, maar ik weet wel dat ik echt super gear had
wat dachten jullie van een ring met waterwalking constant effect of zoals hierboven al gemeld is een ring met restore fatique maar mijn fatique gaat al haast nooit opVerwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 09:51:
ik geloof dat ik al mijn kleren toendertijd had geenchant met 1 -23 fortify strength.
ERrug usefull
Ik speel dit spel al een tijdje niet meer, maar ik weet wel dat ik echt super gear had.
Verwijderd
Ik weet dat het erg laat is maar toch als nog dank je wel heb mijn spulletjes weer gevonden.hayate666 schreef op 05 maart 2004 @ 14:35:
Die spullen worden naar de dichtstbijzijndste Evidence chest gebracht. Meestal staat hij in het dichstbijzijndste Imperial fort, maar soms ook ergens anders, zoals in Seyda Neen (in de census office). Dus het hangt er vanaf waar je je spullen hebt afgegeven waar ze zijn. (maar verdwenen zijn ze nooit)
Ik heb net het huisje ArchmageTower2 geprobeerd, en deze ziet er echt heel erg mooi uit.
Helaas vind ik dat ook deze toren te weinig ruimte heeft voor armor mannequins (er passen wel aardig wat, maar niet genoeg), te weinig ruimte voor alle artifacts en wapens, en veel te weinig boekenkasten.
Heeft nog iemand een suggestie voor een mooi huisje? Eentje voor een echte verzamelaar van armors, wapens, artifacts en boeken? Display ruimte dus, niet gewoon kisten.
Helaas vind ik dat ook deze toren te weinig ruimte heeft voor armor mannequins (er passen wel aardig wat, maar niet genoeg), te weinig ruimte voor alle artifacts en wapens, en veel te weinig boekenkasten.
Heeft nog iemand een suggestie voor een mooi huisje? Eentje voor een echte verzamelaar van armors, wapens, artifacts en boeken? Display ruimte dus, niet gewoon kisten.
Mournhold is de nieuwe stad bedoel je.. en eigenlijk issie juist oud en niet nieuw
Uhm...loona35 schreef op 08 maart 2004 @ 15:10:
[...]
Mournhold is de nieuwe stad bedoel je.. en eigenlijk issie juist oud en niet nieuw

Dat bedoel ik.
De vraag was overigens niet hoe die hete, maar waar ie lag.
Kijk, zwevende NPC's 

Gebeurt soms als Morrowind net een stukje gaat laden terwijl je loopt rond te springen, dan val je door de vloer. Niet zo erg hier in Ebonheart, maar in Vivec moet je helemaal rond.

Gebeurt soms als Morrowind net een stukje gaat laden terwijl je loopt rond te springen, dan val je door de vloer. Niet zo erg hier in Ebonheart, maar in Vivec moet je helemaal rond.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
ja ik heb het één keer met mijn charter meegemaakt dat ik door de vloer heen gingFuelke schreef op 08 maart 2004 @ 16:15:
Kijk, zwevende NPC's
[afbeelding]
weet iemand nog een leuke plek die het bezoeken waard is in Solstheim?
Dat heb ik ook best vaak gehadFuelke schreef op 08 maart 2004 @ 16:15:
Kijk, zwevende NPC's
[afbeelding]
maar die vraag was al circa 2x beantwoordLegion schreef op 08 maart 2004 @ 16:12:
De vraag was overigens niet hoe die hete, maar waar ie lag.
Verwijderd
Ik kan me een mod herinneren Artuzu genaamd. Op zich wel mooi weergegeven, behoorlijk wat ruimte voor mannequins en ook heel veel display cases. De kamer die bedoeld is voor de wapens opslag heeft een hele kale muur die bedoeld is voor een mod waarmee je de wapens in rekken kunt plaatsen, maar mij is niet bekend dat deze mod al klaar is (heb ook al enige tijd er niet meer naar gekeken).QuarK schreef op 08 maart 2004 @ 14:49:
Ik heb net het huisje ArchmageTower2 geprobeerd, en deze ziet er echt heel erg mooi uit.
Ik heb het ook wel eens gehad dat ik door de geometry heen viel en dat ik me vervolgens in een onmetelijke ruimte met een plens water bevond. *quickload* Was op zich wel grappig, want ik kon dus helemaal geen geometry meer zien, niks, nada, noppes.Fuelke schreef op 08 maart 2004 @ 16:15:
Kijk, zwevende NPC's
[afbeelding]
Ik heb maar een 3-tal plugins:
• Real Signposts plugin: kan je de wegwijzers meteen lezen zonder dat je er eerst over moet gaan met de muis. Die had ik trouwens al meteen geinstalleerd voor ik begon met Morrowind. heb dus nooit de originele wegwijzers gezien.
• Earthly Delights plugin: voegt extra mogelijkheid toe aan House of Delights in Suran, alleen kom je wel duizelig buiten
(ik denk dat je Willpower even aangetast is). Verder zorgt het ook nog dat de danseressen op de benedenverdieping niet meer van hun podium af kunnen dansen. Alleen jammer dat 1 van hen er al af was gedanst voor het installeren van de plugin.
• Bitter Coast Sound plugin: zorgt voor extra geluiden en insecten in de swamps van de Bitter Coast.
• Real Signposts plugin: kan je de wegwijzers meteen lezen zonder dat je er eerst over moet gaan met de muis. Die had ik trouwens al meteen geinstalleerd voor ik begon met Morrowind. heb dus nooit de originele wegwijzers gezien.
• Earthly Delights plugin: voegt extra mogelijkheid toe aan House of Delights in Suran, alleen kom je wel duizelig buiten
• Bitter Coast Sound plugin: zorgt voor extra geluiden en insecten in de swamps van de Bitter Coast.
Als het goed is kun je dat oplossen door in het console "RA" te tikken, dit reset de NPC weer. Erg handig als ze weer eens precies in de deuropening staan.Fuelke schreef op 08 maart 2004 @ 17:28:
• Earthly Delights plugin: voegt extra mogelijkheid toe aan House of Delights in Suran, alleen kom je wel duizelig buiten(ik denk dat je Willpower even aangetast is). Verder zorgt het ook nog dat de danseressen op de benedenverdieping niet meer van hun podium af kunnen dansen. Alleen jammer dat 1 van hen er al af was gedanst voor het installeren van de plugin.

Verwijderd
Lvl 10 ben ik nu.
Ik ga proberen die Orc om te leggen bij Suran, met zijn soultrap zwaard.
Iemand tips hiervoor, vorige keer dat ik het probeerde ging ik dood
Dat ga ik eens proberen, heb een aantal NPC's die in de weg staan, zoals diegene die je kan transporteren in de Balmora Mages Guild, staat vlak in de opening van dat kamertje, en de Stilt Rider vent in Gnisis die staat helemaal onderaan bij de rivierThufir_Hawat schreef op 08 maart 2004 @ 18:17:
[...]
Als het goed is kun je dat oplossen door in het console "RA" te tikken, dit reset de NPC weer. Erg handig als ze weer eens precies in de deuropening staan.

Neem wat summon scrolls bij de hand. Zo heb ik hem ook verslagen: Summon Golden Saint, Flame Attronach & Skeleton en dan er samen op timmerenVerwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 18:27:
Lvl 10 ben ik nu.
[ Voor 30% gewijzigd door Fuelke op 08-03-2004 19:28 ]
Die maffe orc met de glazen harnas?Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 18:27:
Lvl 10 ben ik nu.
/edit
jat gelijk die 2 dreugh armor stukken bij de trader wat hoger in Suran. Die liggen vaak gewoon op zijn toonbank ofzo. Armor lvl 59 helm enzo
Ik had iig die paar hele grote. Sea of Destiny, Havish enzo. En verder was vooral Drake's Armor handig. Da's een extra trader met alle deadric shit in zijn inventory te koop. Is handig om je spullen aan te verkopen. Je loopt al snel met spullen die je nergens kwijt raakt voor de echte waarde. (meestal kunnen ze niet eens meer dan 5k betalenFuelke schreef op 08 maart 2004 @ 17:28:
• Earthly Delights plugin: voegt extra mogelijkheid toe aan House of Delights in Suran, alleen kom je wel duizelig buiten(ik denk dat je Willpower even aangetast is). Verder zorgt het ook nog dat de danseressen op de benedenverdieping niet meer van hun podium af kunnen dansen. Alleen jammer dat 1 van hen er al af was gedanst voor het installeren van de plugin.
[ Voor 66% gewijzigd door Loona35 op 08-03-2004 19:42 ]
Nee, das Umbra niet.loona35 schreef op 08 maart 2004 @ 19:38:
[...]
Die maffe orc met de glazen harnas?.. gewoon kei hard op timmeren. Lvl 10 ken je em makkelijk aan. Je kan healen bij die tavern onderaan bij de silt strider.
Umbra is best wel een erg pittige tegenstander, als je het eerlijk wilt spelen.
Umbra zit ruim buiten Suran, over de bergen.
[ Voor 7% gewijzigd door Gaius op 08-03-2004 20:07 ]
Tip: Probeer op een ontoegankelijke berg te gaan staan. Pak je boog en vergeet niet een zwik pijlen mee te nemen, want "er op in hakken" is niet de oplossing in level 10, want het is een van de meest lastige vijanden van Morrowind.Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 18:27:
Lvl 10 ben ik nu.
Heb al Levitation Constant. hoef je niet meer over het water te lopen, bijkomend voordeel het kost ook geen Fatiquewat dachten jullie van een ring met waterwalking constant effect of zoals hierboven al gemeld is een ring met restore fatique maar mijn fatique gaat al haast nooit op
De flame atronach kan je niet bijhouden, maar das geen punt. Item eruit halen. verdwijnt de atronach. item terug plaatsen, staat ie weer voor je neus.Maarruh, kan die Flame Atronarch je wel bij houden als je full speed door Morrowind crossed? Zie ik daar trouwens ook een CE invisibility (dat oogje naast Night Eye) of is dat gewoon een Detect iets?
Dat oogje is 100% blinding, maar dat heeft volgens mij nooit bij mij gewerkt, want ik zie nog prima(effect van boots of blinding speed)
[ Voor 51% gewijzigd door Cardinal op 08-03-2004 21:34 ]
Oh die... die heb ik volgens mij afgemaakt als werewolf .. tis iig de moeite waard om die harnassen te gaan halen en evt. te verpatsen als je toch in de buurt bent.Thufir_Hawat schreef op 08 maart 2004 @ 20:07:
[...]
Nee, das Umbra niet.
Umbra is best wel een erg pittige tegenstander, als je het eerlijk wilt spelen.
Umbra zit ruim buiten Suran, over de bergen.
/edit
mijn zelf gefixte item wat ik fijnste vond was
deadric zwaard (die zwaarste versie) die is iets van 30-70 en daarbij 3-70 lightning dmg
en verder deadric armor + helm met zo'n gewichtsverlager en deadric boots met waterwalking for 370 secs. En natuurlijk die spulletjes van de main quest.
[ Voor 27% gewijzigd door Loona35 op 08-03-2004 23:27 ]
* nhimf is ook weer begonnen met morrowind, probleem alleen is dat het spel _te_ verslavend is. 
Ooit ben ik begonnen met een stad te maken in het oosten (vind dat het daat toch te leeg is), alleen nooit echt iets van geworden. Iemand die nog een leuke mod gemaakt heeft?
Ooit ben ik begonnen met een stad te maken in het oosten (vind dat het daat toch te leeg is), alleen nooit echt iets van geworden. Iemand die nog een leuke mod gemaakt heeft?
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
Verwijderd
Ik ben net weer opnieuw begonnen en nu viel mij wat op, ik starte als een Dark Elf met het Stride sterrenbeeld. Ik heb nu plotseling alle magic-items uit m'n vorige spel (o.a. Bound Dagger en Summum Ancestor).
Is dit normaal, of weer een bug
?
Is dit normaal, of weer een bug
Verwijderd
Een tweede mogelijkheid zou kunnen zijn om "tcl" te gebruiken, en het weer uit te zetten als je door de in de weg zittende npc heen bent gestapt.Thufir_Hawat schreef op 08 maart 2004 @ 18:17:
[...]
Als het goed is kun je dat oplossen door in het console "RA" te tikken, dit reset de NPC weer. Erg handig als ze weer eens precies in de deuropening staan.
Of je kan de console ingaan, poppetje selecteren door erop te klikken en intikken "sethealth 0". Als je dan ervoorbij bent klik je er weer op terwijl je in de console bent en tik je "resurrect".
Doe dit niet met belangrijke personen, ivm scripts die door de war kunnen lopen.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2004 14:24 ]
Verwijderd
Heb een tijdje geleden een plugin gedownload die abandoned flat heet (v2.0)
Is (vind ik) een leuke plugin waarbij je een eigen huisje en een paar extra quests krijgt.
Niks mis mee maar als ik mijn boeken allemaal in de bibliotheek in dat huis neer wil zetten krijg ik ze wel op de shelves maar niet in verticale stand (staand dus) ik kan ze alleen maar liggen stapelen.
Heb al geprobeerd of ik wat kon doen met de editor en toen zag ik dat alle boeken die staan (als voorbeeld heb ik de bookstore in vivec genomen) daar appart zijn neergezet via de editor, met andere woorden als ik het op die manier zou doen kan ik dus niet via het spel mijn boeken in de "kast zetten".
Mijn vraag is dus:"weet iemand een manier om je boeken netjes vanuit het spel in de kast te kunnen zetten"?
Alvast bedankt voor jullie moeite
Is (vind ik) een leuke plugin waarbij je een eigen huisje en een paar extra quests krijgt.
Niks mis mee maar als ik mijn boeken allemaal in de bibliotheek in dat huis neer wil zetten krijg ik ze wel op de shelves maar niet in verticale stand (staand dus) ik kan ze alleen maar liggen stapelen.
Heb al geprobeerd of ik wat kon doen met de editor en toen zag ik dat alle boeken die staan (als voorbeeld heb ik de bookstore in vivec genomen) daar appart zijn neergezet via de editor, met andere woorden als ik het op die manier zou doen kan ik dus niet via het spel mijn boeken in de "kast zetten".
Mijn vraag is dus:"weet iemand een manier om je boeken netjes vanuit het spel in de kast te kunnen zetten"?
Verwijderd
Zo ben ik nu,

Iemand tips?
/edit
Wat is het nut van een broek ofzo dragen?
Heeft geen defense en geen skills.

Iemand tips?
/edit
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2004 20:28 ]
Nee, maar je kunt wel een enchantment op de broek aanbrengen.Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 20:22:
Zo ben ik nu,
[afbeelding]
[afbeelding]
Iemand tips?
/edit
Jij loopt toch ook nie zonder...?Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 20:22:
Zo ben ik nu,
[afbeelding]
[afbeelding]
Iemand tips?
/edit
Met mijn level 10 Knight had ik hem zo te pakkenFuelke schreef op 08 maart 2004 @ 19:26:
[...]
Neem wat summon scrolls bij de hand. Zo heb ik hem ook verslagen: Summon Golden Saint, Flame Attronach & Skeleton en dan er samen op timmeren
gewoon met de ring die je voor 80 % cloacked.. Die vond ik ergens, bij zo'n vrouw die haar ring kwijt was in een vijver..
Hij ziet je dan niet eens, en ga dan maar eens lekker hakken
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Je kan een plugin downloaden op www.mwsource.com. Daar kan je boeken mee draaien en in elke stand neerleggen (ik heb hem zelf ookVerwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 19:25:
Heb een tijdje geleden een plugin gedownload die abandoned flat heet (v2.0)
Verwijderd
Dat is geen bug, dat is zeer normaal. Als je Conjuration als major skill hebt, krijg je automatisch Summon Ancestor Ghost and Bound Dagger.Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 13:25:
Ik ben net weer opnieuw begonnen en nu viel mij wat op, ik starte als een Dark Elf met het Stride sterrenbeeld. Ik heb nu plotseling alle magic-items uit m'n vorige spel (o.a. Bound Dagger en Summum Ancestor).
Is dit normaal, of weer een bug?
Ik ga zo opnieuw beginnen als tovenaar. Ik heb nu praktisch alles in Morrowind en Tribunal gedaan met m'n Knight, maar ik ben zo sterk dat er weinig uitdaging meer in het spel zit.
Al ga ik wel m'n Trueflame zwaardje missen
Al ga ik wel m'n Trueflame zwaardje missen
Kennen jullie trouwens de Abu's Retreat Plugin? Die gebruik ik nu, je krijgt dan een heel mooi huis vlakbij Pelagiad en een ring om erheen te teleporten. In het huis heb je een Alchemy kamer, een greenery, keuken, slaapkamer en natuurlijk een display ruimte met armor mannequins en tafels en displays e.d. Ik vind het heel mooi, maar heb er nooit iemand anders over gehoord.
Ben nu trouwens dus weer opnieuw begonnen en het lopen gaat zo langzaam! Snel de Boots of Blinding Speed weer vinden
@joostve: Leuk vind ik dat, die filmpjes en screenshots
hoe join je trouwens de East Empire Company?
Ben nu trouwens dus weer opnieuw begonnen en het lopen gaat zo langzaam! Snel de Boots of Blinding Speed weer vinden
@joostve: Leuk vind ik dat, die filmpjes en screenshots
Verwijderd
Mooi filmpje,
Kan iemand mij vertellen hoe de plugin heet dat je je eigen huisje hebt met van die etalage poppen?
Kan iemand mij vertellen hoe de plugin heet dat je je eigen huisje hebt met van die etalage poppen?
1 post boven je noemt er eentjeVerwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 14:00:
Mooi filmpje,
Keyword is "armor mannequins".
Verder zijn er echt heel erg veel huisjes die de mannequins gebruiken.
A Good Place To Stay of Archmage Tower zijn enkele die ik heb geprobeerd.
Ik heb nog steeds geen perfect huis gevonden, en ben toch sterk aan het overwegen om te leren bouwen in de editor..
"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"
Verwijderd
Dat had ik dus ook, dus toen ben ik zelf aan het klussen geslagen. Alleen is het voor mij nooit echt 'af'. Dan loop je door je huisje en denk je: 'dat mis ik nog' of 'dat moet anders'. Zo blijf ik dus aan de gang met m'n huisjeQuarK schreef op 10 maart 2004 @ 14:05:
Ik heb nog steeds geen perfect huis gevonden, en ben toch sterk aan het overwegen om te leren bouwen in de editor..
Verwijderd
Ja voor jezelf bouw je verder als het voor het publiek is kan je alleen regelmatig updates doen
Heeft iemand toevallig nog de MultiMark-plugin voor Morrowind, Tribunal en Bloodmoon bij de hand? Kan hem nog maar op twee sites vinden en daarvan komt van een het registratiemailtje maar steeds niet en van de andere is het een Duitse versie 
Na nog meer zoeken toch nog gevonden op www.mwsource.com
Na nog meer zoeken toch nog gevonden op www.mwsource.com
[ Voor 13% gewijzigd door Pyrus op 10-03-2004 19:38 ]
Verwijderd
Ik ben nu net begonnen met het spel sins 2 dagen, me engels is niet 100% maar toch, doe zulke games beetje voor fun, en ja ik ben noob.
Maar hoe ga ik level omhoog, ik weet 10 blabla omhoog
alleen
mijn progress is 11/10
, en gebeurd nog niks
Hoe kan dit, heb wel ruzie met alles en iedereen, er staat 5130 op me hoofd
kan iemand me vertellen waarom ik niet level 2 word, lijkt me ook als je slechte pad kiest je omhoog gaat of niet, pls help me
Maar hoe ga ik level omhoog, ik weet 10 blabla omhoog
alleen
mijn progress is 11/10
Hoe kan dit, heb wel ruzie met alles en iedereen, er staat 5130 op me hoofd
kan iemand me vertellen waarom ik niet level 2 word, lijkt me ook als je slechte pad kiest je omhoog gaat of niet, pls help me
Verwijderd
Je moet net zolang springen, beestjes killen, rennen, sloten openmaken etc.
Totdat er komt te staan: You should meditate on what you've learnt.
Als je dan gaat slapen ben je een lvl up.
Totdat er komt te staan: You should meditate on what you've learnt.
Als je dan gaat slapen ben je een lvl up.
Kijkt hier iemand anders ook zo uit naar Tamriel Rebuilt and Wizards Islands?
Zijn 2 van de beste mods die er zijn, en niemand kent ze....
"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"
Verwijderd
Wizard Islands ken ik niet, maar Tamriel Rebuilt heeft zeker wel mijn aandacht. Alleen is dat zo'n groot project, je kan je met recht afvragen of het ooit af gaat komen.ChromeBallz schreef op 10 maart 2004 @ 21:30:
Kijkt hier iemand anders ook zo uit naar Tamriel Rebuilt and Wizards Islands?
Ik gebruik nu trouwens ook de Animal Realism plugin, dan wordt je tenminste niet meer om de haverklap door die irritante Cliffracers (ik noem ze CliffBitches) aangevallen.
Verwijderd
Mensen bedankt voor de tip, ben level 2:)
Had bij breatheart ofzo, een kasteel, daarbuiten rechts en dan bij de bocht ging ik water in, zat een deur onder water, ging naar een tunnelm en stond iemand in, die uit het leger ofzo gezet was, had ik hem vermoord, super gaaf armor pakje. van 165 armor ofzo:|, had zelf armorrate 30 aan, alleen nu vallen al die normale ridders me aan, die door die stad loopt,
Ik zal het vast ook wel normaal kunnen krijgen, maar moeten zeker heel veel dingen voor gedaan worden?
Hoop dat ik beetje duidelijk ben
Had bij breatheart ofzo, een kasteel, daarbuiten rechts en dan bij de bocht ging ik water in, zat een deur onder water, ging naar een tunnelm en stond iemand in, die uit het leger ofzo gezet was, had ik hem vermoord, super gaaf armor pakje. van 165 armor ofzo:|, had zelf armorrate 30 aan, alleen nu vallen al die normale ridders me aan, die door die stad loopt,
Ik zal het vast ook wel normaal kunnen krijgen, maar moeten zeker heel veel dingen voor gedaan worden?
Verwijderd
Een level 2 ventje dat het Lord's Mail vind (en en passant ook nog de gast die het draagt weet te verslaan). Niet slechtVerwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 22:04:
Hmm, laat maar. Ik zie in je vorige post dat je al een bounty van 5130 op je hoofd had staan. Tja, dan heb je vast iets behoorlijk crimineels gedaan. Waarschijnlijk iemand dood gemept? Tja en wat doe je eraan? Je kan lid worden bij het Thieves Guild (in Balmora, South Club ofzo) en dan kan je tegen een redelijke prijs je bounty afkopen. Ik weet niet of je je nog kan aangeven zodat je de gevangenis in gaat (moet je wel eerst al je spullen op de grond leggen, anders worden alle dingen die je hebt gestolen (of gewoon hebt meegenomen omdat toch niet ernaar keek
Aangezien je toch in Ebonheart bent, breng ook meteen een bezoekje aan Vivec, kun je nog meer armor verzamelen
er ligt ook nog een leuke glass dagger in de grotVerwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 22:04:
Had bij breatheart ofzo, een kasteel, daarbuiten rechts en dan bij de bocht ging ik water in, zat een deur onder water, ging naar een tunnelm en stond iemand in, die uit het leger ofzo gezet was, had ik hem vermoord, super gaaf armor pakje. '(
maar die moet je zelf maar zoeken
Verwijderd
Nog een tip:
Gooi je armor op de grond,
Geef je aan en betaal geld. En haal je armor weer op.
hehe oude flauwe "bug" eigenlijkVerwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 22:48:
Nog een tip:
op fileplanet.com staat een huis dat groot is en helemaal leeg. Hij is niet eens geplaatst in de wereld dus als je heel klein beetje met de editor overweg kan kun je hem dus zelf plaatsen en er meubels inzetten (met de juist pack die er ook downloadable is)QuarK schreef op 10 maart 2004 @ 14:05:
[...]
1 post boven je noemt er eentje
Keyword is "armor mannequins".
Verder zijn er echt heel erg veel huisjes die de mannequins gebruiken.
A Good Place To Stay of Archmage Tower zijn enkele die ik heb geprobeerd.
aanrader dus
/edit
er is ook een geinig huis downloadbaar dat onder de silt rider van Balmora ligt, geheel ingericht maar wel heel mooi en leuke locatie
/edit 2
andere brute mod vond ik Mines of Moria uit LOTR. Ligt in Balmora en ziet er geinig uit en zit vol leuke beesjes om af te maken als je lvl 25+ bent. Andere hele leuke is the prison ship, dan moet je die groene kerel van het begin gaan opzoeken en helpen ontsnappen. Non-fighting quest, best geinig
[ Voor 23% gewijzigd door Loona35 op 10-03-2004 22:58 ]
Verwijderd
Lastig spel haha, misschien is het beter als ik opnieuw begin en dan het verhaal lees, en geen guard neer sla:D, maar ja ben soms te agressief, de reden dat ik die ene man kon doden was beserk:D, dat werkte goed met me orc:)
Is het mogelijk om een member erbij te hebben, meestal kan je met zulke spellen wel team bouwen, of bij deze niet
en heeft iemand toevallig een link met walktrough of uitleg of iets dergelijks, zou maybe handig voor me zijn:D
Wil in ieder geval iedereen bedanken die me helpt, best tof:)
Is het mogelijk om een member erbij te hebben, meestal kan je met zulke spellen wel team bouwen, of bij deze niet
en heeft iemand toevallig een link met walktrough of uitleg of iets dergelijks, zou maybe handig voor me zijn:D
neeVerwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 22:56:
Verwijderd
Orc, dat heb ik nog nooit eerder geprobeerd. Hmmm....Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 22:56:
Lastig spel haha, misschien is het beter als ik opnieuw begin en dan het verhaal lees, en geen guard neer sla:D, maar ja ben soms te agressief, de reden dat ik die ene man kon doden was beserk:D, dat werkte goed met me orc:)
Het is in het origineel niet mogelijk, maar ik heb op het officiele forum wel eens iets gezien over een mod waarmee je wel teamleden kunt krijgen. En voor andere mensen hier, deze teamleden kunnen je zelfs bijhouden als je boots of blinding speed gebruikt, naar het schijnt, plus dat ze niet zo gemakkelijk als de andere NPCs ergens in vast blijven zitten.Is het mogelijk om een member erbij te hebben, meestal kan je met zulke spellen wel team bouwen, of bij deze niet
Een goeie site was altijd uesp op m0use.net, maar die kan ik de laatste tijd niet meer bereiken. Het schijnt dat ze wat problemen hebben met hun server of iets dergelijks.en heeft iemand toevallig een link met walktrough of uitleg of iets dergelijks, zou maybe handig voor me zijn:D
Maar ja, het mooie van Morrowind is natuurlijk dat je alles zelf kunt/moet uitvinden, en zelf kan bepalen wat je wil doen. Behalve natuurlijk genocide, want dat bemoelijkt de meeste quests in grote mate
dat hebben ze al een jaarVerwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 23:29:
Een goeie site was altijd uesp op m0use.net, maar die kan ik de laatste tijd niet meer bereiken. Het schijnt dat ze wat problemen hebben met hun server of iets dergelijks.
maar het is wel irritant want net als je ff wilt kijken is hij offline
Verwijderd
Ja, klopt ja. Het is al zeker een jaar dat ik er niet tot nauwelijks op kan komen, maar een paar maanden geleden deed ie het ineens weer even, met iets over hun provider die hun problemen gaf of iets dergelijks. Is wel jammer, want op de uesp hadden/hebben ze echt een schat aan info over morrowind.joostve schreef op 10 maart 2004 @ 23:54:
[...]
dat hebben ze al een jaarweet ook niet precies wat er aan de hand is
Verwijderd
http://64.141.101.231/~uesp werkte het altijd nog wel op, helaas krijg ik nu hier een 404joostve schreef op 10 maart 2004 @ 23:54:
[...]
dat hebben ze al een jaarweet ook niet precies wat er aan de hand is
Je zou eventueel kunnen kijken of Wayback misschien er nog wat op heeft staan, maar bij mij krijg ik hier ook een fout.
http://uesp.net/ Deze deed het net bij mij
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2004 00:16 ]
Verwijderd
Wai! Hardstikke fijn, kan ik gewoon weer kijken als ik iets precies wil wetenVerwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 00:14:
http://uesp.net/ Deze deed het net bij mij(zie ook dit topic op het elderscrolls forum
Chimarvamidium, dat boek zoek ik en ik kan het niet vinden in de mage guild in vivec, die vrouw had ik nl al een keer geraid dus alles is weg, ben alle bookstores en verkopers in vivec en balmora afgegaan, niemand heeft het nog. Het lag toch in die kist in dat voorraadkamertje??
Weet iemand hoe ik dat boek terug krijg, bv met behulp van de console, maar wat moet ik dan typen?? Was dus een slimme raid...
Weet iemand hoe ik dat boek terug krijg, bv met behulp van de console, maar wat moet ik dan typen?? Was dus een slimme raid...

Ik las eerder hier iets over een "levitate constant" item. Heeft iemand er ook wel eens aan gedacht om jezelf tot "morrowind airlines" te bombarderen? Ik maak gebruik van een constant levitate 8 amulet. Erg langzaam, tenzij je de boots of blinding speed én een resist magicka constant item erbij aandoet. Nu kan ik dus met een moordgang over land en zee vliegen. Doe ik overigens wel alleen als er noodzaak toe is. Wordt anders een beetje saai spel.
Als je het écht niet meer terug kan vinden: player->AddItem "BookSkill_Heavy Armor3" 1BigFast schreef op 11 maart 2004 @ 11:56:
Chimarvamidium, dat boek zoek ik en ik kan het niet vinden in de mage guild in vivec, die vrouw had ik nl al een keer geraid dus alles is weg, ben alle bookstores en verkopers in vivec en balmora afgegaan, niemand heeft het nog. Het lag toch in die kist in dat voorraadkamertje??
Verwijderd
Ik had voor de gein even robe of st. Roris gehaald,
Hij is niet zo goed meer als eerst, maarja ik zit nu vast in die tombe. De deur gaat niet meer open. Foutje in het spel denkik.
Is er een command om te teleporteren ofzo?
Hij is niet zo goed meer als eerst, maarja ik zit nu vast in die tombe. De deur gaat niet meer open. Foutje in het spel denkik.
Verwijderd
coc"cell naam"Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 14:30:
Ik had voor de gein even robe of st. Roris gehaald,
of
coe"cell naam" voor exteriors
Verwijderd
Ik heb net via het vermoorden van de Duke, vedam dern een construction contract gehad...wat kan ik hier mee???
Heb veel geld 178k..lvl 50 ofzo...volop armour..maar heb geen idee wat ik met dit contract moet...???
Heb veel geld 178k..lvl 50 ofzo...volop armour..maar heb geen idee wat ik met dit contract moet...???
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2004 15:19 ]
Verwijderd
Lol, mensen kap nou s met t vermoorden van iedereen. Daar heb je echt niks aan... maar goed. Met dat contract had je een huisje kunnen laten bouwen bij een van de Great Houses (Hlaalu, Telvanni, Redoran). Maar ik weet niet of dat nu nog steeds werkt...Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 15:13:
Ik heb net via het vermoorden van de Duke, vedam dern een construction contract gehad...wat kan ik hier mee???
Verwijderd
Een propylon index? Ga dan eens naar het mage guild in Caldera. Staat op de bovenverdieping een mannetje die wel wat work voor je heeft.Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 17:37:
Ik heb een idex gevonden voor zo'n kamertje in zo'n fort.
Wat is hier de bedoeling van?
Een eigen fort en dorp bouwen bouwen die niet groter mag zijn dan 400 feet in elke richting en maximaal 10 ventjes om je dorp te verdedigenKan iemand mij uitleggen wat ik moet doen met zo'n constuction contract!
Verwijderd
Ja dat staat erin, dat klopt, maar hoe kan ik hem gebruiken, hoe kan ik laten bouwen...???

Het werd hierboven al ergens gezegd, maar je hebt er pas wat aan als je voldoende hoge rank hebt in een Great House. Dan mag je je eigen stronghold laten bouwen en daarvoor heb je dan dat contract voor nodig.Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 21:51:
Ja dat staat erin, dat klopt, maar hoe kan ik hem gebruiken, hoe kan ik laten bouwen...???
Verwijderd
Ik was net even bij de Free Record shop en daar zag ik dus Morrowind liggenvoor maar 5.99. Ik dus meteen het spel halen en installeren thuis, maar het spel loopt echt voor geen meter!!!!
Als ik langs bepaalde muren loop of ik kom een charachter tegen in een dorp dan zakt de fps gewoon naar 5 per seconden. Op sommige punten als ik geen mannetjes zie stijgt het fps weer naar 130 ofzo. Ik ben ook nog maar net begonnen en heb net mijn character aangemaakt. Vanaf het begin ging het al traag en heb er nu al genoeg van.
Ik heb een ati radeon 9700 pro met een amd 2400+, 512 400mhz geheugen en 120 gig hardeschijf, maar het loopt supertraag.
Ik heb ook al geprobeerd om de nieuwste patch te installeren, maar dan crasht het spel gewoon en kom ik elke keer weer op mijn bureaublad terecht met een foutmelding (standaard foutmelding die je krijgt als een programma vastloop of niet reageert en dat je het probleem dan kan doorsturen naar microsoft)
Daarna opnieuw geinstalleerd en het spel draait alleen zonder patches, anders werkt het niet.
Ik heb ook al meerdere versies van de catalyst gebruikt (3.8 3.9 en 3.10) en dat hielp ook niet. Weet iemand anders wat het kan zijn? Als het zo doorgaat krijg ik ook nog spijt dat ik er 5,99 aan heb uitgegeven
Als ik langs bepaalde muren loop of ik kom een charachter tegen in een dorp dan zakt de fps gewoon naar 5 per seconden. Op sommige punten als ik geen mannetjes zie stijgt het fps weer naar 130 ofzo. Ik ben ook nog maar net begonnen en heb net mijn character aangemaakt. Vanaf het begin ging het al traag en heb er nu al genoeg van.
Ik heb een ati radeon 9700 pro met een amd 2400+, 512 400mhz geheugen en 120 gig hardeschijf, maar het loopt supertraag.
Ik heb ook al geprobeerd om de nieuwste patch te installeren, maar dan crasht het spel gewoon en kom ik elke keer weer op mijn bureaublad terecht met een foutmelding (standaard foutmelding die je krijgt als een programma vastloop of niet reageert en dat je het probleem dan kan doorsturen naar microsoft)
Daarna opnieuw geinstalleerd en het spel draait alleen zonder patches, anders werkt het niet.
Ik heb ook al meerdere versies van de catalyst gebruikt (3.8 3.9 en 3.10) en dat hielp ook niet. Weet iemand anders wat het kan zijn? Als het zo doorgaat krijg ik ook nog spijt dat ik er 5,99 aan heb uitgegeven
Verwijderd
Het klopt dat er aardig wat voor nodig is om het spel soepel te laten lopen, maar dit is idd wat extreem. Heb je niet toevallig een paar opties op je videokaart aanstaan (FSAA, AA) waardoor hij zo langzaam gaat?
Over die patch, je moet niet de europese versie patch installeren voor versie 1.2.7022, maar de amerikaanse versie. Tenminste, als ik de europese versie installeerde, klapte het spel er altijd meteen weer uit, en bij de Amerikaanse versie had ik geen centje pijn
Over die patch, je moet niet de europese versie patch installeren voor versie 1.2.7022, maar de amerikaanse versie. Tenminste, als ik de europese versie installeerde, klapte het spel er altijd meteen weer uit, en bij de Amerikaanse versie had ik geen centje pijn
Verwijderd
lijkt me toch sterk dat het aan de hardware ligt want die ligt ver boven die van mij en ik kan nog best spelen alleen als hij een nieuwe cell laad gaat het schokkerig. en in de propylon chambers
dir effecten kan mijn vidkaart denk niet aan dan heb ik echt 3 fps maar normaal in de dorpen een fps of 20.
Het ligt natuurlijk ook hoe jij je options heb staan heb jij alles op max of niet.
Het ligt natuurlijk ook hoe jij je options heb staan heb jij alles op max of niet.
Verwijderd
Ik zal even proberen om een niet europese versie van de patch te installeren en dan te kijken of het dan ook werkt.
Ik heb de problemen ook gewoon op 800x600 terwijl ik dan ook alles op laag heb staan. Aan de opties van de videokaart ligt het ook niet. AA en AF staat uit. Heb zelfs alle instellingen op maximale prestaties gezet in plaats van qualiteit. Erg vreemd dus terwijl ik er superveel zin in heb om dit spel te kunnen spelen.
Vanavond zal het wel niet lukken, want mijn vrouwtje komt langs en dan ga je natuurlijk niet de hele avond kompjoeteren
Ik heb de problemen ook gewoon op 800x600 terwijl ik dan ook alles op laag heb staan. Aan de opties van de videokaart ligt het ook niet. AA en AF staat uit. Heb zelfs alle instellingen op maximale prestaties gezet in plaats van qualiteit. Erg vreemd dus terwijl ik er superveel zin in heb om dit spel te kunnen spelen.
Vanavond zal het wel niet lukken, want mijn vrouwtje komt langs en dan ga je natuurlijk niet de hele avond kompjoeteren
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2004 20:29 ]
Verwijderd
das inderdaad erg vreemd dan zou het op mijn pc met een xp1700 512mb en gf4mx 440 beter draaien ofzo
Dit topic is gesloten.