Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.916 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
hantheman.tk schreef op 24 februari 2004 @ 08:59:
Ik ben nog altijd aan het schatten jagen :7 Het museum begint intussen aardig gevuld te raken, ik begrijp alleen niet dat er een heleboel items uit dat boek van ze niet worden aangenomen. Heb je met veel pijn en moeite een ring weten te vinden, blijk je het voor niks te hebben gedaan :(
ja daar had ik ook altijd last van :( super vervelend is dat
houd d'r wel rekening mee dat je nog 2 artifacts moet schenken aan het museum voor de mainquest van Tribunal.
ik ben sinds vorige week ook overnieuw begonnen met een Breton en zit nu al tegen de level 40 geloof ik :) ik zal in de loop van de dag wat screenshots plaatsen.

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
cardinal808 schreef op 24 februari 2004 @ 02:37:
[...]

Ik ben inmiddels Master van de Fightersguild.

Naast dat moet ik ook nou een quest doen om Wizard te worden, helaas is me niet duidelijk wat ik moet doen, moet namelijk onderzoeken wat er met de dwergen is gebeurd en daar is informatie nou niet echt geweldig over. (deadric ergens....welke dan ook)

Heb al een aantal lastige missies gedaan voor de verhaallijn, ben namelijk ook al Journeyman geworden. Je moet alleen steeds wachten, das wel irritant dus het is handig om er meteen mee te beginnen, hij is nogal een langzame lezer zal ik maar zeggen.

Ook zit ik er aan te denken om me bij de Temple Order aan te melden, wegens gebrek aan missies bij andere Guilds.

Bij de Thiefsguild kom ik niet meer binnen, zeker niet nadat ik alle Guildmasters inclusief de Masterthief heb vermoord....... waren ze niet blij mee.

Ook zal ik binnenkort eens moeten kiezen tussen Redoran en Telvanni, Hluulu valt af omdat dat meer de thief kant op gaat. ben nu een behoorlijk gebalanceerd character. Samensmelting tussen een Mage en een Fighter en dat bevalt me eigenlijk wel.
Ik neem aan dat je die quest van Trebonius (de Arch Mage himself) hebt gehad? Indien hierop uw antwoord ja is, kun je de quest gewoon negeren. Als je hem toch perse wil doen, zou ik eens een bezoekje brengen aan de last living dwarf, in het corprosorium (of hoe je dat ook spelt :P ) onder Tel Fyr. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Thufir_Hawat schreef op 24 februari 2004 @ 14:10:
[...]

Ik neem aan dat je die quest van Trebonius (de Arch Mage himself) hebt gehad? Indien hierop uw antwoord ja is, kun je de quest gewoon negeren. Als je hem toch perse wil doen, zou ik eens een bezoekje brengen aan de last living dwarf, in het corprosorium (of hoe je dat ook spelt :P ) onder Tel Fyr. :)
Ik heb die quest van Trebonius succesvol volbracht, wanneer je de Dwemer Ruins quests van Edwinna doet in Ald-Ruhn dan kom je bij die quests een 3tal boeken tegen, deze moet je laten vertalen (je krijgt een samenvatting van die persoon) bij iemand in Gnisis (in die koepel aan de west kant volgens mij), deze samenvatting is genoeg voor Trebonius om de quest als gedaan af te stempelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jee ik ben nu ook archmage :) Jammer dat het verder een beetje zoals voorheen is.. veranderd niet zoveel. Wel een leuk amulet erbij... verder... mmm... archmage dus. Oh ja... die Trebonius dacht samen met mij te regeren, daarmee was ik het niet eens. Toen heb ik hem net zolang gepest totdat hij wou knokken... en dat redde hij niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Trebonius is maar een zwak mannetje. Als lvl23 char raakte ik hem 1 keer (met goldbrand), toen had ie nog ca10% hitpoints over. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Thufir_Hawat schreef op 24 februari 2004 @ 22:38:
Trebonius is maar een zwak mannetje. Als lvl23 char raakte ik hem 1 keer (met goldbrand), toen had ie nog ca10% hitpoints over. :P
ja idd als je het mij vraagt een beetje te zwak
mochten ze wel wat sterker maken :(

ik ben nu bijna klaar met de Temple missies
als ik daarmee klaar ben zal ik proberen een filmpje te uploaden van mijn stats en ventje

ff een fototje tussen door :P
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knmg0243/Morrowind%202004-02-24%2019-51-59-85.JPG

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2004 23:42 . Reden: *plak* ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joostve: Mag ik je introduceren aan de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif-knop? joostve - editknop, editknop - joostve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
jaja ik was het even vergeten
zal er voortaan beter op letten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
mijn ventje

oh ik had misschien weer beter kunnen editten >:)

[ Voor 26% gewijzigd door joostve op 25-02-2004 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joostve schreef op 25 februari 2004 @ 11:10:
mijn ventje

oh ik had misschien weer beter kunnen editten >:)
Koel filmpje :) hoe maak je dat eigenlijk? En nou nog wat actie erbij in het filmpje, een stevig muziekje eronder en je hebt je eigen music video! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-11-2024
ff een andere vraag :)
Klopt het dat met de update de robe St Joris waardeloos word omdat het constante effect verloren gaat en ipv constant --> cast when used?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hemz schreef op 25 februari 2004 @ 16:06:
ff een andere vraag :)
Klopt het dat met de update de robe St Joris waardeloos word omdat het constante effect verloren gaat en ipv constant --> cast when used?
Ja.
Maar tegelijkertijd word de game weer een stuk interessanter... want een constante healing maakte alles wel te makkelijk. Over te makkelijk gesproken... zijn er items die constant +magicka geven?? Want al die potions worden vervelend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:42

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 16:28:
[...]

Ja.
Maar tegelijkertijd word de game weer een stuk interessanter... want een constante healing maakte alles wel te makkelijk. Over te makkelijk gesproken... zijn er items die constant +magicka geven?? Want al die potions worden vervelend...
Ja, fortify intelligence items, die zijn er wel (ik weet niet uit m'n hoofd welke)
-mentor's ring +10 intelligence
-keening +50 magicka
-necromancer's amulet (van Trebonius) +25 intell.

[ Voor 12% gewijzigd door Haan op 25-02-2004 16:48 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemz
  • Laatst online: 05-11-2024
Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 16:28:
[...]

Ja.
Ik ben een klein stukje verder met questen en ik moest de rob einleveren dus dan is het minder moeilijk om weg te geven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik blijk net een groot probleem te hebben :'(
Ik heb me aangemeld bij de Imperial cult en ben enthousiast aan het werk gegaan. Nu mag ik de gevorderde missies zeg maar doen, maar ik blijk een aantal items te moeten opsporen die ik allang aan het museum heb verkocht |:(
en terug jatten daaruit lukt ook niet, want dan word ik afgemaakt door de guards, zonder me de kans te geven om een boete te betalen :'(
ik vind dit wel heel jammer, want zo kom ik niet verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hantheman.tk schreef op 25 februari 2004 @ 18:51:
Ik heb me aangemeld bij de Imperial cult en ben enthousiast aan het werk gegaan. Nu mag ik de gevorderde missies zeg maar doen, maar ik blijk een aantal items te moeten opsporen die ik allang aan het museum heb verkocht |:(
en terug jatten daaruit lukt ook niet, want dan word ik afgemaakt door de guards, zonder me de kans te geven om een boete te betalen :'(
Beter leren jatten :) Zorg dat je goed verborgen bent. Neem wat potions chameleon mee ofzo (invisiblity werkt niet echt... want zodra je iets doet wordt je weer zichtbaar). Het is wel goed te doen hoor... je zult denk ik alleen een paar leveltjes moeten levellen in de sneak-skills :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
hantheman.tk schreef op 25 februari 2004 @ 18:51:
Mark casten op een veilige lokatie en dan direct na het jatten recall casten. :P
Ze hakken je trouwens in de pan omdat je a) nog te zwak bent :P en b) omdat de boete hoger is dan 5000 piekjes en dan wordt je boete omgezet in de doodstraf })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 19:02:
[...]

Beter leren jatten :) Zorg dat je goed verborgen bent. Neem wat potions chameleon mee ofzo (invisiblity werkt niet echt... want zodra je iets doet wordt je weer zichtbaar). Het is wel goed te doen hoor... je zult denk ik alleen een paar leveltjes moeten levellen in de sneak-skills :)
Niet alleen sneak skill is belangrijk voor jatten, je moet inderdaad ongezien blijven, maar daar heb je ook zo'n mooie ring voor die je 80% chameleon geeft voor een minuutje. Voor jatten is ook je security skill belangrijk. Het bepaalt namelijk of je alle items je kunt zien die de ander in zijn inventory heeft en het bepaalt ook hoe goed je ongemerkt objecten uit de ander zijn inventory kunt verwijderen (oftewel: jatten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 14:53:
[...]

Koel filmpje :) hoe maak je dat eigenlijk? En nou nog wat actie erbij in het filmpje, een stevig muziekje eronder en je hebt je eigen music video! :P
gewoon met het programma Fraps
heel makkelijk te gebruiken

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 21:24:
[...]
Niet alleen sneak skill is belangrijk voor jatten, je moet inderdaad ongezien blijven, maar daar heb je ook zo'n mooie ring voor die je 80% chameleon geeft voor een minuutje. Voor jatten is ook je security skill belangrijk. Het bepaalt namelijk of je alle items je kunt zien die de ander in zijn inventory heeft en het bepaalt ook hoe goed je ongemerkt objecten uit de ander zijn inventory kunt verwijderen (oftewel: jatten).
Vergeet eveneens telekinesis niet. Niets zo mooi als achter een pilaar staan zodat de winkelier je niet kan zien en wat spullen op afstand jatten :).

• hayate666
  • Laatst online: 16-08 03:22

hayate666

zwaardfetisjist

Jatten werkt voor mij altijd goed met een chameleon 100% spell. Die kun je gewoon vrij goedkoop zelf laten maken en de slagingskans is ook nog eens erg goed ;) Ze hebben me nog nooit betrapt terwijl ik die spreuk gebruikte. (je kan zelfs iets jatten terwijl je gewoon iemand in zn linkerneusgat kijkt :P)

[ Voor 32% gewijzigd door hayate666 op 26-02-2004 11:21 ]

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

• Haan

Haan

dotnetter

Het is al gelukt :)
Je komt ook al een heel eind met de kleren van Caius trouwens. Maar wat een teleurstelling die Imperial Cult zeg. Ik ben nu Primate (hoogste rang) en dat was dan dat... anticlimax ;(

Verwijderd

hayate666 schreef op 26 februari 2004 @ 11:20:
....terwijl je gewoon iemand in zn linkerneusgat kijkt :P)
En dat levert weer leuke screenshots op ;)

• CT
  • Laatst online: 14-09 18:38

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Ik speel nu GOTY editie op de XBox, maarruhh het wilt nog niet helemaal vlotten.
Ik ben begonnen met een thiefje en in balmora bij de mage guild liggen op een dienblad wat dure dingen (aan het begin dus al). EN ik heb als sign shadow gekozen dus ik kan al ontzichtbaar worden.
Met dit truucje kon ik dus meteen een of ander amulet jatten (gand soul amulet Winged Twilight), dat ding is 60k waard en ik ben dus meteen miljonair :P Dus dit gaat nog redelijk.. (wel ERG makkelijk)

Maar het vechten snap ik niet 100%, en het levelen. Ik ging dus ff slapen en baf ik was level2 (??) En niemand heeft echt healing potions te koop, ja hier en daar 1tje, maar per combat zuip ik er al snel 5 ofzo.. (dus doe ik iets fout?)
Ik ben nu in de dwarven mine (eerste 'echte' missie voor zowel de fighter als de thief guild) en daar verloopt het vechten ook nog vrij lastig...

Misschien wat beginner tips? Want opzich vind ik het spel wel erg indrukwekkend, lekker veel opties.

Verwijderd

CT schreef op 26 februari 2004 @ 19:46:
Ik speel nu GOTY editie op de XBox, maarruhh het wilt nog niet helemaal vlotten.
Ik ben begonnen met een thiefje en in balmora bij de mage guild liggen op een dienblad wat dure dingen (aan het begin dus al). EN ik heb als sign shadow gekozen dus ik kan al ontzichtbaar worden.
Met dit truucje kon ik dus meteen een of ander amulet jatten (gand soul amulet Winged Twilight), dat ding is 60k waard en ik ben dus meteen miljonair :P Dus dit gaat nog redelijk.. (wel ERG makkelijk)

Maar het vechten snap ik niet 100%, en het levelen. Ik ging dus ff slapen en baf ik was level2 (??) En niemand heeft echt healing potions te koop, ja hier en daar 1tje, maar per combat zuip ik er al snel 5 ofzo.. (dus doe ik iets fout?)
Ik ben nu in de dwarven mine (eerste 'echte' missie voor zowel de fighter als de thief guild) en daar verloopt het vechten ook nog vrij lastig...

Misschien wat beginner tips? Want opzich vind ik het spel wel erg indrukwekkend, lekker veel opties.
Uhm of je miljonair bent dat betwijfel ik, je moet eerst maar eens een npc vinden om die te verkopen voor 60000, en dan kom je nog 940000 centjes tekort 8)7 . Over het vechten gesproken, als je skill level wat je gebruikt laag is(zeg maar minder als 30) verwacht dan niet veel rake klappen.

Tja wat tips om te beginnen, probeer gewoon te doen wat je leuk lijkt. Ik heb er bv voor gekozen om eerst te gaan levelen, ben nu lvl44 en heb al aardig wat skill maximaal, ja 1 tip die belangrijk is, probeer athletics en acrobatics flink te trainen(ga desnoods net zoals ik in 1 van de quarters van Vivec buiten trappen op en af springen :+ )

• joostve
CT schreef op 26 februari 2004 @ 19:46:

Denk er wel om dat je op een gegeven moment een keuze moet maken tussen de Thief of fighters guild.
ik begin zelf altijd eerst met de mages guild omdat dat nog weinig vechtkunst vraagt

Verwijderd

joostve schreef op 26 februari 2004 @ 23:31:
[...]

Denk er wel om dat je op een gegeven moment een keuze moet maken tussen de Thief of fighters guild.
ik begin zelf altijd eerst met de mages guild omdat dat nog weinig vechtkunst vraagt
Huh? Je hoeft helemaal niet te kiezen tussen het Fighters Guild en het Thieves Guild. Je moet er alleen om denken dat je lid wordt van het Thieves Guild voor dat je die missie van het codebook doet voor het Fighters Guild en als je van die gast in Vivec van het Fighters Guild de opdracht krijgt om alle masters van het Thieves Guild om te leggen moet je even advies vragen aan die Fighters Guild gast in Ald-Ruhn.

Wat ik meestal in het begin doe is veel rondstruinen, dus zelf lopen/springen naar de volgende stad, veel op onderzoek gaan, een beetje met beestjes knokken. Ik zou de omzwervingen in eerste instantie wel beperkt houden tot de Bitter Coast Region en Azura's ... Region (ben ff de precieze naam kwijt). Oh, en vermijd daedric ruins voor de eerste tien levels. De monsters worden dan misschien wel gespawned naar jouw huidige level, maar de npc's die er rond zwerven zijn in het begin wel een paar tikjes te moeilijk. En het is ook handig om te weten dat je die ghosts die je misschien al rond hebt zien vliegen niet kunt doden zonder een zilveren of enchanted wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 23:52:
[...]

Huh? Je hoeft helemaal niet te kiezen tussen het Fighters Guild en het Thieves Guild. Je moet er alleen om denken dat je lid wordt van het Thieves Guild voor dat je die missie van het codebook doet voor het Fighters Guild en als je van die gast in Vivec van het Fighters Guild de opdracht krijgt om alle masters van het Thieves Guild om te leggen moet je even advies vragen aan die Fighters Guild gast in Ald-Ruhn.
oh ik dacht dat je er alleen met cheaten omheen kon
weer wat geleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joostve schreef op 27 februari 2004 @ 00:24:
[...]

oh ik dacht dat je er alleen met cheaten omheen kon
weer wat geleerd :)
lol. En hoe lang speel je dit spel nou al? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Hoe maak ik me wapen dan silver enhanced?! Want die geestjes zou ik wel graag zien sterven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CT schreef op 27 februari 2004 @ 11:59:
Hoe maak ik me wapen dan silver enhanced?! Want die geestjes zou ik wel graag zien sterven..
Gewoon een silver weapon kopen :) Niet enhancen ofzo... Silver Longsword, silver axe, silver mace, silver bla bla :) Werkt allemaal. Of een wapen die bijv. shock of fire dmg doet, dat kan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Ik had net een wapen met 200 paralyse charges maar die was na 3x hakken al 'leeg'...
Hoe vul ik dat ding bij? Ik kon zo'n winged amulet van 60k erop gebruiken en die verdween toen.. maar echt gevuld was dat wapen toen niet.. en als vullen 60k kost is dat wel ERG duur :P Dusss ik zal wel iets fout doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,
als eerst alvast SORRY voor namen die ik niet weet of spellingsfouten hiervan.

Ik zit in Ald'Ruin en kreeg daar na veel geslijm een hele zooi kleding van een mevrouw (riem, extravagante broek, een of andere dure broek, 2 ringen en Designers Shoes). Deze vrouw was geld schuldig aan de kleding vrouw in de Scrap. Na veel geslijm kreeg ik dit alles en moest het van haar naar de eigenaren bregen en zei ging naar de tempel om te trainen.

Dus ik bracht alles weg, maar ik kon de eigenaar van de Designers Shoes niet vinden! Mr./Mrs. Vari. Waar zit die?

Edit: |:( Het blijkt dat hij gewoon in de Scrap zat :P. Dus het is gelukt.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2004 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CT schreef op 27 februari 2004 @ 11:59:
Zoals bram hierboven al zegt, een zilveren wapen volstaat. Een andere optie is dat je een enchanted wapen gebruikt. Een enchanted wapen heeft onder de normale stats nog iets staan van "Cast When Strikes" of "Cast When Used" of zelfs "Constant Effect", gevolgt door de effecten die dan optreden (en dat kan van alles zijn, Fire damage, Frost damage, levitation, paralyze, heal, etc.).

/edit
CT schreef op 27 februari 2004 @ 12:17:
Ik had net een wapen met 200 paralyse charges maar die was na 3x hakken al 'leeg'...
Hoe vul ik dat ding bij? Ik kon zo'n winged amulet van 60k erop gebruiken en die verdween toen.. maar echt gevuld was dat wapen toen niet.. en als vullen 60k kost is dat wel ERG duur :P Dusss ik zal wel iets fout doen ;)
Je doet niks verkeerd, het ligt aan je lage enchanting skill dat het zo weinig effect heeft (en dat je wapen zo snel leeg is, maar dat in mindere mate). Je kunt zelf ook redelijk eenvoudig van dat soort gems maken. Dan moet je een paar lege soul gems hebben, een Soultrap spell en een paar gewillige slachtoffers. Eerst vind je een wezen, een rat, een mudcrab, wat dan ook (alleen bij npc's werkt het niet). Je doet een Soultrap op zo'n wezen, mept em dood en als het goed is heb je dan een soulgem die gevuld is met de 'ziel' van dat beestje. Dit soulgem kan je dan op dezelfde manier op je zwaard gebruiken als bij die van 60K.

Overigens laad je wapen zich zelf wel weer op in verloop van tijd, maar dat kan best lang duren. En je wapen hoeft ook geen charge te hebben om zo'n spook neer te meppen, hij hoeft alleen maar enchanted te zijn.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2004 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om precies te zijn: in 24 uur gametijd vult een wapen/amulet/etc wat geenchant is zich helemaal bij :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 12:17:
Dus ik bracht alles weg, maar ik kon de eigenaar van de Designers Shoes niet vinden! Mr./Mrs. Vari. Waar zit die?
als je de voornaam ook nog weet kan je het zo opzoeken in de constructionset.
als het niet lukt wil ik het wel voor je doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://stuwww.uvt.nl/~s333654/morrowind1.jpg
Mijn karakter...
Stats: Darkelf, een vrouwelijke met een mooie skin. Momenteel level 4 en hard op weg naar level 5. Deze moet de mainquest weer gaan halen en ook Tribunal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:57
Zal ook maar een een plaatje posten

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/Morrowind.jpg

Zoals je ziet heb ik er een hobby bij, namelijk Armor sparen
Ook heb ik twee leuke ringen gevonden die allebei een rits constant effect doen.
Van de actieve spells is namelijk niets gecast, dit is constant.(Marara's Ring en nog een...)

Heb het gisteren trouwens ook voorelkaar gekregen om Vampier te worden, was ik alleen niet zo blij mee, ben er namelijk niet achtergekomen wat de cure is voor Vampirism, alleen dat er een ventje in Vivec die de cure wist. (hijs dood)

Heb dus maar een savegame gepakt waar ik het nog niet had, moest gelukkig maar een uurtje spelen overdoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie armor combinatie
Zoals je ziet heb ik er een hobby bij, namelijk Armor sparen
Welkom bij de club :)
Ook heb ik twee leuke ringen gevonden die allebei een rits constant effect doen.
Van de actieve spells is namelijk niets gecast, dit is constant.(Marara's Ring en nog een...)

Heb het gisteren trouwens ook voorelkaar gekregen om Vampier te worden, was ik alleen niet zo blij mee, ben er namelijk niet achtergekomen wat de cure is voor Vampirism, alleen dat er een ventje in Vivec die de cure wist. (hijs dood)

Heb dus maar een savegame gepakt waar ik het nog niet had, moest gelukkig maar een uurtje spelen overdoen.
Had (waarschijnlijk) niet gehoeven. De eerste drie dagen nadat je vampirism krijgt, kun je het nog genezen met een Cure Common Disease. Pas na drie dagen wordt je echt een vampier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Ik heb nu van de fighters guild de missie van het code book gekregen.. leuk en aardig.. maar de thiefsguild (ik ben ook thief) zegt dat ik nu moet kiezen waar me loyaltie ligt :P Ik las hier verderop in het topic dat het niet moest uitmaken of je thief werd als het maar voor deze missie was.. hoe los ik het nu dan op? zonder een van de guilds te hoeven verliezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben maar weer begonnen met een nieuw huisje te maken voor mezelf in balmora. Naja versie 2 van mijn 1e huisje :D Het lijkt op de a good place to stay mod maar dan groter ruimer en meer mannequins. Nu met wat echte quests om naar binnen te kunnen.

De vorige keer heb ik armour mannequins gebruikt die van "hout" zijn naja met hout textures. Ik vroeg me af of iemand ook weet of er andere textures voor de mannequins zijn. Teminste iets wat er mooier uit ziet als hout :)

Voor de mensjes hier is versie 1 : http://home.wanadoo.nl/famrietveld/morrowind/ te halen maar pas op hij veranderd veel aan het uiterlijk van balmora teminste een berg daar staat een soort van fort op dan met muur er omheen en 2 guard towers etc. En er zitten veel bugs in dus daarom een nieuwe versie :)

Zo ziet het er tot nu toe uit: plaatje

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2004 20:32 . Reden: plaatje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CT schreef op 27 februari 2004 @ 20:46:
Ik heb nu van de fighters guild de missie van het code book gekregen.. leuk en aardig.. maar de thiefsguild (ik ben ook thief) zegt dat ik nu moet kiezen waar me loyaltie ligt :P Ik las hier verderop in het topic dat het niet moest uitmaken of je thief werd als het maar voor deze missie was.. hoe los ik het nu dan op? zonder een van de guilds te hoeven verliezen?
Je kunt gewoon door blijven gaan bij zowel het fighters guild als het thieves guild. Bij deze missie kun je twee dingen doen (eigenlijk nog wel meer, maar dat zou inhouden dat je bij 1 van beide guilds moet stoppen):

1) Jat het codebook van haar. Als je kan, de volgende methode is over het algemeen makkelijker.
2) Taunt haar totdat ze aanvalt, wacht dan tot zij jou 1x heeft geraakt en maak haar dan af.

BTW, is dat chobits in jouw icoon?
Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 17:31:
Ik ben maar weer begonnen met een nieuw huisje te maken voor mezelf in balmora. Naja versie 2 van mijn 1e huisje :D Het lijkt op de a good place to stay mod maar dan groter ruimer en meer mannequins. Nu met wat echte quests om naar binnen te kunnen.

De vorige keer heb ik armour mannequins gebruikt die van "hout" zijn naja met hout textures. Ik vroeg me af of iemand ook weet of er andere textures voor de mannequins zijn. Teminste iets wat er mooier uit ziet als hout :)

Voor de mensjes hier is versie 1 : http://home.wanadoo.nl/famrietveld/morrowind/ te halen maar pas op hij veranderd veel aan het uiterlijk van balmora teminste een berg daar staat een soort van fort op dan met muur er omheen en 2 guard towers etc. En er zitten veel bugs in dus daarom een nieuwe versie :)

Zo ziet het er tot nu toe uit: plaatje
Ziet er op zich wel aardig uit, maar misschien een aantal tips. Het ziet er nu uit alsof je alle ruimtes in 1 cell hebt geplaatst. Op zich niks mis mee, maar als je later in het spel je huisje een beetje vol hebt gebouwd, gaat dit je fps wel omlaag sleuren, en hard ook. Ik heb zelf voor mijn eigen huisje alle armor mannequins ingedeeld in 4 verschillende cells, omdat ik altijd een enorme duik in m'n framerate kreeg als ik mijn armor kamertje in een 'a good place to stay' binnen liep. In totaal bestaat mijn huisje uit: een hoofdcomplex, een woon/slaapkamer, een bibliotheek, een kamer voor de opslag van verschillende kledingstukken, inclusief nog 2 kamers met armormannequins om mooie kledingscombinaties te showen, een kamertje om wapens te repareren en te oefenen, 4 kamers voor armor display, 1 kamer om mijn wapens te showen en op te bergen, een kamer voor alchemie en enchanting, een kamer voor dieven spullen en wat dieven oefeningen (sneak, security) en nog een kamertje met een zwembad, eigenlijk alleen omdat dat ook vaak in andere mods wordt gedaan :+

En dat maakt in totaal... uh... 15 cells. Met 79 mannequins. En die komen gerust wel allemaal vol ;)

Voor mannequins, klikje:
There are more complicated/better ways to do this, but this is probably the eaisiest way:

Create a new race: Reason you do this is because there are no sound files attached to a new race by default. If you don't do it this way, everytime you walk into the room, you will hear them die. Some people notice this, some don't, so it's up to you if you want to go to these extremes. If the noise doesn't bother you, you don't need to make a new race, just make a new NPC.

Making a new race:
-Character/Race/New
call them mannequin (whatever)

Make the body parts:
-go to the "Body Parts" tab of the Object Window
-pick any race that you want to use for your mannequins
(imperial for instance)
-start with the ankle
-doubleclick on the "b_n_imperial_m_ankle" bodypart
-property sheet comes up
-give it a unique id (b_n_mannequin_m_ankle for instance)
-click on the race pull-down and assign the new part to your new mannequin race (don't forget to do this)
-hit save and it'll tell you that you have created a new object and ask you if you want to save it
-answer yes
-do this for ALL body parts (you only need one head/hair)

Make your mannequin:
-now, go the the NPC tab of the Object Window, and right-click any where in that window
-select New

Fill in the following-
ID- mannequin_man (for instance)
Name- Mannequin
Race- Mannequin (You did create a new race, right?)
uncheck "Auto Calculate Stats"
set their health to 0
set unarmored to 0
set light/medium/heavy armors to 100

Script Part:
-click the button next to the Script pull-down
-a greyed out script window will appear
-Menu/New
-copy/paste the following:

------------------------------------------------------------------------------------------

begin armormanNogo

SkipAnim

end armormanNogo

------------------------------------------------------------------------------------------

Place him in the game via the editor.

Do not click on "Dispose of Corpse" when accessing his inventory in game!

Did a re-skin for mine. Took the face I wanted to use and "de-featured" it.

Doing it this way is best if you're going to include them in a mod, cause you won't have to include any new meshes/textures, thus keeping the file size down. Nor will you have to include another mod, or parts of another mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah de main kamers worden aparte cells maar voor het overzichtje zit het in elkaar geplakt dit is mijn work mod space. een plek waar ik alles test etc en als het goed zit doet ik copy paste naar de echte plek. Maar zoals jij beschrijft zitten er wel erg veel cells bij jouw in. Opzich geen ramp maar laden is altijd irritant en ik heb geen probleem in mijn huidige huisje heb ik 23 armour mannequins volledig aangekleed staan en dan doet ie het prima.

Bedankt voor het linkje maar ik wou eigenlijk zelf iets van mannequins met een steel look ofzo geen echte mensen gebruiken maar dat het nog wel duidelijk is dat het mannequins zijn en het liefst kant en klaar die ik met tesame in me mod kan importeren :P

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2004 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666

hayate666

zwaardfetisjist

Ik vind de meeste hideouts die er op het net rondzweven meestal erg groot en onrealistisch. Wat dat betreft vind ik Anastasio the great's hideout de beste hideout plugin, juist omdat je een beetje selectief moet zijn in wat je tentoon stelt, en tegelijk niet zo weinig plek hebt dat je niks meer kwijt kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Dit is het meest rare dat ik ooit heb gezien

Ik liep door een Tomb en daar stuite ik op een doolhof (onderste plaatje, erg donker)
Daarnaast vond ik een Begraafboot(bovenste plaatje) met daarop een lijk met allemaal fancy stuff.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/Boot.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/Doolhof.jpg

Zoiets ben ik nog nooit tegen gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee daar ben ik nog nooit geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Ik wel, en dat is imho een van de mooiste/beste plekken in heel het spel. Niet zo'n 14 in een dozijn graftombe, hier is echt moeite in gestoken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op 02 maart 2004 @ 21:44:
Dit is het meest rare dat ik ooit heb gezien

Ik liep door een Tomb en daar stuite ik op een doolhof (onderste plaatje, erg donker)
Daarnaast vond ik een Begraafboot(bovenste plaatje) met daarop een lijk met allemaal fancy stuff.

[afbeelding]

[afbeelding]

Zoiets ben ik nog nooit tegen gekomen
Jep, mooi plekje is dat. Moet je ook eens omhoog kijken, kun je nog een daedric helm vinden voor je collectie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666

hayate666

zwaardfetisjist

Waar bevindt die tomb zich dan ergens? Dat lijkt me wel een aardig plekje om eens te gaan scouten :P Een hint is goed genoeg, ik hoef niet de precieze plek te weten.

edit: Ik kan me herinneren dat het de tombe van een of andere Nord was die omgekomen was in een van de eerste oorlogen van de Dunmer en de Dwemer. Heb ik dit goed onthouden? :P

[ Voor 61% gewijzigd door hayate666 op 03-03-2004 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hayate666 schreef op 03 maart 2004 @ 00:26:
Waar bevindt die tomb zich dan ergens? Dat lijkt me wel een aardig plekje om eens te gaan scouten :P Een hint is goed genoeg, ik hoef niet de precieze plek te weten.

edit: Ik kan me herinneren dat het de tombe van een of andere Nord was die omgekomen was in een van de eerste oorlogen van de Dunmer en de Dwemer. Heb ik dit goed onthouden? :P
Hint: Ten zuiden van Molag Mar.

En wat jij je kan herinneren is iets van Bloodmoon, en dat slaat dus niet op deze tomb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Hint: Ten zuiden van Molag Mar.
Correct, Als je het schier eiland neemt is het een eiland ten zuid-westen van het schiereiland en ten noordwesten van Tel Branora.

Zal nog wel eens goed kijken voor die Deadric helm, want die heb ik niet gevonden. Is dat bij het doolhof of bij het dodenschip?.
Voor de mensen die er nog niet geweest zijn, je hebt wel een skill of spell nodig om twee maal een level 80 deur door te komen en een paar level 70 schatkisten.

qua schatten heb ik er wel een set Ebony Bracers gevonden, was ik ook al blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op 03 maart 2004 @ 10:37:

Zal nog wel eens goed kijken voor die Deadric helm, want die heb ik niet gevonden. Is dat bij het doolhof of bij het dodenschip?.
Voor de mensen die er nog niet geweest zijn, je hebt wel een skill of spell nodig om twee maal een level 80 deur door te komen en een paar level 70 schatkisten.
Die helm kun je bij het dodenschip vinden. Goed het plafond afzoeken naar onregelmatigheden, het is vrij lastig te vinden. Ik dacht trouwens dat je 4 deuren van 70 tot 90 lock level moest doorwerken om er te komen. Naja, het is ook al weer een tijdje terug voor mij :)

/edit
Het waren dus 3 deuren van 80-90, en, ook wel interessant, het is de enige plek waar je die daedric helm in het hele spel kunt vinden. Het is ook de beste trouwens :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
cardinal808 schreef op 03 maart 2004 @ 10:37:
[...]

Correct, Als je het schier eiland neemt is het een eiland ten zuid-westen van het schiereiland en ten noordwesten van Tel Branora.

qua schatten heb ik er wel een set Ebony Bracers gevonden, was ik ook al blij mee :)
is het toevallig de Eratammus-Sannemmu Egg Mine?
wat ook heel erg de moeite waard is is Ibar-Dad
daar bevind zich voor zover ik me kan herinneren 1 artifact + een deadric helm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joostve schreef op 03 maart 2004 @ 14:56:
[...]

is het toevallig de Eratammus-Sannemmu Egg Mine?
wat ook heel erg de moeite waard is is Ibar-Dad
daar bevind zich voor zover ik me kan herinneren 1 artifact + een deadric helm
Het is niet toevallig de Eratammus-Sannemmu Egg Mine, waar dat zich dan ook mag bevinden ;) In Ibar-Dad kan je inderdaad ook een daedric helmpje vinden, maar dat is de Daedric Face of Terror (plus nog meer daedric spul) en degene waar wij het over hadden is de Daedric Face of God. (overigens ook met nog meer daedric spul :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666

hayate666

zwaardfetisjist

Heerlijke tomb inderdaad! Hier is echt met aandacht aan gewerkt. Ik vind trouwens de Deadric face of Terror de mooiste deadric helm, maar dat face of god is ook niet slecht :P

Kleine hint over die Deadric helm: Kijk boven het schip. (met nadruk op BOVEN :P)

[ Voor 20% gewijzigd door hayate666 op 03-03-2004 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Ik heb me nou toch een vaag probleem :?
heb er ff een filmpje van gemaakt
iemand dit ook wel eens gehad?

Filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 20:49

Pyrus

Hardknock life

Jup, heb ik ook gehad.
Weet niet meer zeker of het steeds opnieuw gebeurde of dat één keer opnieuw proberen het verhielp. Als het steeds opnieuw gebeurd moet je ff patchen, dat zou het moeten verhelpen :)

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Pyrus schreef op 03 maart 2004 @ 22:01:
Jup, heb ik ook gehad.
Weet niet meer zeker of het steeds opnieuw gebeurde of dat één keer opnieuw proberen het verhielp. Als het steeds opnieuw gebeurd moet je ff patchen, dat zou het moeten verhelpen :)
patchen ik heb de laatste versie naar mijn weten
tribunal + bloodmoon. ik zal voor de zekerheid ff de laatste update reinstallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Kun je 'm anders niet met pijl en boog omleggen? Of een toverspreukje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Thufir_Hawat schreef op 03 maart 2004 @ 22:25:
Kun je 'm anders niet met pijl en boog omleggen? Of een toverspreukje?
nee dat laatste wat hij zegt is gescript het maakt niet uit of je bij hem staat of niet

edit:
Jahoor de patch heeft geholpen bedankt :>
ik dacht dat ik al de laaste versie had eigenlijk

[ Voor 18% gewijzigd door joostve op 03-03-2004 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
nog maar een plaatje, hou altijd van plaatjes in een topic :P

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/Armor.jpg

Heb nou de Ebony Armor compleet, vind hem eigenlijk mooier dan de Deadric Armor, die ziet er uit als een voodoo costuum. Ook het Dwemer Armor is erg apart. Naast deze heb ik ook het Glass Armor setje compleet, alleen is deze niet zo sterk, netzoals Adamantium. weet niet hoe het komt, maar ze zijn erg zwak, misschien door een patch ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joostve schreef op 03 maart 2004 @ 22:34:
[...]

nee dat laatste wat hij zegt is gescript het maakt niet uit of je bij hem staat of niet

edit:
Jahoor de patch heeft geholpen bedankt :>
ik dacht dat ik al de laaste versie had eigenlijk
Dat klopt ja, dat krijg je als je de baas van de Dark Brotherhood wil wasten nadat je Bloodmoon hebt geinstalleerd. En dat wordt verholpen in de laatste patch voor Bloodmoon. Maar daar was je dus al achter :+
cardinal808 schreef op 03 maart 2004 @ 23:00:
nog maar een plaatje, hou altijd van plaatjes in een topic :P

[afbeelding]

Heb nou de Ebony Armor compleet, vind hem eigenlijk mooier dan de Deadric Armor, die ziet er uit als een voodoo costuum. Ook het Dwemer Armor is erg apart. Naast deze heb ik ook het Glass Armor setje compleet, alleen is deze niet zo sterk, netzoals Adamantium. weet niet hoe het komt, maar ze zijn erg zwak, misschien door een patch ofzo.
Nee, dat komt omdat het light, respectievelijk medium armor is. Deze soorten armor hebben wat slechtere armor rating dan de beste heavy armor, en vooral light armor heeft erg weinig 'health'. Maar, glass armor ziet er wel wijs uit :) en het weegt ook nog eens bijna niks.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL @ filmpie idd een leuke bug

Omdat een foto wel leuk is hier 1tje van mijn mannequins :)

Afbeeldingslocatie: Http://home.wanadoo.nl/famrietveld/morrowind/Huisje.JPG

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2004 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Voor de mensen die dringend behoefte hebben aan armor/wapens:
typ in de console: coc "character stuff wonderland" ... (ik wil niet teveel verraden, maar trek wel alvast je zwaard)
Is dit cheaten? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Nee hoor :P
Maar je hebt er nog eentje: coc "everythingmustgo" geloof ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12

Zeror

Ik Henk 'm!

hantheman.tk schreef op 04 maart 2004 @ 15:09:
typ in de console: coc "character stuff wonderland" ... (ik wil niet teveel verraden, maar trek wel alvast je zwaard)
Laat me raden er komen een aantal monsters of iets dergelijks die moet doden voor die armor/weapons.
En als dit zo is. Op welk level moet je minimaal zijn dan om te vechten?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
hantheman.tk schreef op 04 maart 2004 @ 15:09:
en dan?
want de console accepteerd het wel maar er gebeurd niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

joostve schreef op 04 maart 2004 @ 15:49:
[...]

en dan?
want de console accepteerd het wel maar er gebeurd niks
Het zou gewoon moeten werken, bij mij doet t wel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb morrowind alweer een tijdje in de kast liggen, na maanden van speelplezier.
Nu ik dit topic zo door lees, krijg ik toch best weer wat zin om het te gaan spelen.

Heeft iemand nog wat tips van mods die het spel nog wat uitdagender maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
met het ventje waarmee ik nu bezig ben heb ik heel goed gewerkt met de vermenigvuldigingsfactor bij het levelen.
ik ben nu dus level 43 en heb strength/intelligence/willpower/personality al op 100 staan, en de rest volgt ook snel :)
maar het levelen gaat wel steeds moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

Euh henkie... waar ligt die sleutel. Heb nl weinig zin om heel balmora ondersteboven te gooien voor die sleutel... Ben je zo aardig om iets op te lichten, een tipje van de sluier bv. ;).

Weet iemand nog wat orcisch armor. Caldera in dat huisje waar creeper zit heb ik het al weg gehaald. Bij de armourer in Balmora heb ik de boots en de cuirass gejat. :P Maar ik mis nog wel wat. Ik weet dat er bij die ruine ten noorden van Ahl Oad een orc zit met complete armor, maar die is voorlopig niet aan de orde, te sterk.

[ Voor 50% gewijzigd door BigFast op 05-03-2004 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Hmmm

Ik ben zojuist begonnen met de main quest maar eens (op lvl70 ofzo :D)
Moest naar Arkngthand en daar een doosje ophalen, ok simpel.
Doosje gevonden en in de tussentijd ook maar de rest van Arkngthand leeggerooft, elke kamer en kist e.d. leeggehaald.

Doosje gegeven aan die gast, krijg ik plots een sleutel voor "Lower Arkngthand" :?
Iets gemist? Ik heb daar alles al verkend en iedere gesloten deur open gemaakt met spels en lockpicks. ik ben heel zorgvuldig wanneer ik verken, en ik weet dus zeker dat ik alles heb geopend daar.

Is er dan toch nog een ruimte die er plots bijkomt nadat je die sleutel krijgt, of was dat gewoon voor een highlvl gesloten deur die ook zonder die sleutel open te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Das gewoon een sleutel voor een highlvl gesloten deur. :)
Zinloze dingen die sleutels :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Thufir_Hawat schreef op 05 maart 2004 @ 08:52:
Das gewoon een sleutel voor een highlvl gesloten deur. :)
Zinloze dingen die sleutels :Y)
niet als je direct aan de mainquest begint.
dan zijn je skills nog lang niet zo goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:08
Ben opnieuw begonnen nu ik de GOTY versie heb.

Ik probeer het nu puur op magie.

Breton, womburn en een leuk setje magic skills :)
Ben nu beetje de mage guild quests aan het doen en tegelijkertijd die van house telvanni (daar kan je heel snel een glass paralyse dagger krijgen trouwens).
maar die gebruik ik toch niet, heb totaal geen wapen skills.

Iemand nog goede tips voor leuke quests voor een beginnende magier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 16:28:
Heb morrowind alweer een tijdje in de kast liggen, na maanden van speelplezier.
Nu ik dit topic zo door lees, krijg ik toch best weer wat zin om het te gaan spelen.

Heeft iemand nog wat tips van mods die het spel nog wat uitdagender maken?
Het gebruikelijke zou ik aanraden, van die mods die creatures toevoegen/bestaande creatures moeilijker maken. Dus Giants (ziet er alleen een beetje lame uit), Morrowind Additions (bereid je maar alvast voor om regelmatig weg te rennen :)), Morrowind Creatures (tegenstanders tot lvl 150 (zeggen ze)), rogues & ambushes. Dat waren wel zo'n beetje alle mods die ik zo gauw kan bedenken.
BigFast schreef op 05 maart 2004 @ 01:07:
Euh henkie... waar ligt die sleutel. Heb nl weinig zin om heel balmora ondersteboven te gooien voor die sleutel... Ben je zo aardig om iets op te lichten, een tipje van de sluier bv. ;).

Weet iemand nog wat orcisch armor. Caldera in dat huisje waar creeper zit heb ik het al weg gehaald. Bij de armourer in Balmora heb ik de boots en de cuirass gejat. :P Maar ik mis nog wel wat. Ik weet dat er bij die ruine ten noorden van Ahl Oad een orc zit met complete armor, maar die is voorlopig niet aan de orde, te sterk.
Ik kan me verschillende daedric ruins met behoorlijk wat orcish armor herinneren, en dan heb je nog Umbra, die ffies ten oosten van Suran zijn dood staat op te wachten (maar die waarschijnlijk wel een meer dan een beetje te sterk voor je is. En dan lopen er nog een paar rond op Valenvaryon. Ik zou alleen toch eerst maar wat aan je skills en je level werken voordat ik dat zou proberen.

Overigens, welke sleutel refereer je naar in Balmora?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:08
Ergens in zo'n dwemer ruin kwam ik ook aardig wat orcs tegen kan ik herrinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Ik ga binnenkort weer eens aan een game beginnen. Ik ben op dit moment alvast mods aan het verzamelen (grote quests erbij, giants2 enzo).
Hebben jullie nog suggesties voor een mooi huisje? In mijn vorige games had ik A Good Place To Stay, en die beviel wel, maar ik wil nu wel iets anders.

Het heeft (ruwweg) deze eisen:
- veel ruimte, mooi ingericht
- veel armor mannequins, ik wil alle armors gaan verzamelen en displayen.
- veel ruimte om artifacts te displayen, op tafels of in kasten ofzo..
- een bibliotheek, ik wil van alle boeken eentje verzamelen (geweldig leeswerk)
- veel kisten voor losse rommel
- bij voorkeur geen cheat items toevoegen. Een teleport item mag, kan handig zijn, en ik ben niet verplicht het te gebruiken/bewaren
- bij voorkeur een toren

Weet iemand iets wat op deze eisen lijkt? :)

Nog een vraagje:
Is die oude mercantile bug eigenlijk al gefixt? Hoe hoger je mercantile, hoe minder je krijgt voor verkopen?

[ Voor 8% gewijzigd door QuarK op 05-03-2004 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn wel behoorlijk ruimte tower mods maar ken ze niet bij naam. Het zijn wel pittige eisen voor een toren hoor :)

En een bieb dies leuk kan alleen niet standaard boeken recht op neerzetten :( dat vindt ik zo jammer dus heb ik me boeken maar in een aso grote kist gedaan bij mij lees stoeltje ;)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Archmage Tower mod doet het meeste wel ... doe maar s googlen. Ik gebruik m zelf ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 10:22:
Dus Giants (ziet er alleen een beetje lame uit), Morrowind Additions (bereid je maar alvast voor om regelmatig weg te rennen :)), Morrowind Creatures (tegenstanders tot lvl 150 (zeggen ze)), rogues & ambushes.
Van Giants was ik niet zo weg. Vond de meeste nieuwe creatures niet mooi en passen in de spel.
Van morrowind Additions en creatures heb ik nog nooit gehoord, dus die zal ik ff downloaden.

Heb wel al een nieuwe character gemaakt, die zich voornamelijk gaat bezig houden met markmanship en short blade. Na een uurtje spelen zit ik al op lvl 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi ik heb een paar maanden geleden fanatiek morrowind gespeeld.
Nu heb ik het weer uit de kast gehaald en heb ook tribunal geinstalleerd. Maar ik merk nog geen verschil. Wat voegt Tribunal toe aan het orginele morrowind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Wat voegt de marksmanmod eigenlijk precies toe? Volgens de readme zitten er een boel nieuwe items bij, maar kun je nu ook bijv. hele stacks van arrows tegelijk enchanten?

Enne, zijn de creatures van Giants2 eigenlijk echt zo lelijk? Of valt het best mee?

Ik ga de Archmage Tower binnenkort proberen. Deze tower heeft dus veel ruimte voor armor + artifacts + wapens + boeken?

[ Voor 42% gewijzigd door QuarK op 05-03-2004 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 11:11:
Er zijn wel behoorlijk ruimte tower mods maar ken ze niet bij naam. Het zijn wel pittige eisen voor een toren hoor :)

En een bieb dies leuk kan alleen niet standaard boeken recht op neerzetten :( dat vindt ik zo jammer dus heb ik me boeken maar in een aso grote kist gedaan bij mij lees stoeltje ;)
Daar heb je een heel mooie mod voor, Book Rotation. Gebruik ik ook om boeken bij mij in de kast te plaatsen, ziet er heel mooi uit, zoals je bieb zich langzaam begint te vullen en alle planken vol raken O+

/edit
Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 12:11:
Hoi ik heb een paar maanden geleden fanatiek morrowind gespeeld.
Nu heb ik het weer uit de kast gehaald en heb ook tribunal geinstalleerd. Maar ik merk nog geen verschil. Wat voegt Tribunal toe aan het orginele morrowind?
Een nieuwe stad, Mournhold. En als je gaat slapen wachten enge mannen je op :)
QuarK schreef op 05 maart 2004 @ 12:15:
Wat voegt de marksmanmod eigenlijk precies toe?
Beter enchanten van arrows ofzo? Hele stacks tegelijk misschien?

Enne, zijn de creatures van Giants2 eigenlijk echt zo lelijk? Of valt het best mee?
Tja, de creatures van Giants2 gebruiken vooral al bestaande models en skins, hooguit met een nieuw kleurtje en vaak behoorlijk vergroot. Mooi is anders.
Morrowind Creatures voegt ook geen nieuwe modelen toe, maar doet tenminste niets vreemds met de bestaande modelen. Deze mod maakt al bestaande tegenstanders gewoon wat taaier, in toenemende mate naarmate je lvl stijgt.
Morrowind Additions voegt een heleboel nieuwe models toe, waarvan sommige echt juweeltjes zijn. En er zitten echt een paar tegenstanders tussen die ervoor zorgen dat je zelfs op hoge levels nog eens moet wegrennen.
Rogues & Ambushes zorgt ervoor dat je zo af en toe ('s nachts en buiten steden) wordt overvallen door steeds moeilijker wordende NPC's. Ze overvielen mij laatst in Arktgand (ofzo) met drie gasten in heavy armor en paralyze zwaardjes. Ik kon eigenlijk alleen maar wegrennen (of afgeslacht worden).

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QuarK schreef op 05 maart 2004 @ 12:15:
Wat voegt de marksmanmod eigenlijk precies toe?
Voor zo ver ik weet, krijg je een hele boel nieuwe soort pijlen, bogen en darts

edit:
zie hier voor meer info

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah de book rotate mod die ken ik maar das een aparte mod zit dacht ik niet standaard bij huizen ofzo :)

Edit:

En die sleutel je heb toch niet mijn modje genomen :P dan moet je inderdaad een sleutel vinden. Als het zo is hier een tipje hij ligt midden in balmora daar waar de npc's niet lopen :) in een klein kistje zit ie.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 12:16:
Tja, de creatures van Giants2 gebruiken vooral al bestaande models en skins, hooguit met een nieuw kleurtje en vaak behoorlijk vergroot. Mooi is anders.
Morrowind Creatures voegt ook geen nieuwe modelen toe, maar doet tenminste niets vreemds met de bestaande modelen. Deze mod maakt al bestaande tegenstanders gewoon wat taaier, in toenemende mate naarmate je lvl stijgt.
Morrowind Additions voegt een heleboel nieuwe models toe, waarvan sommige echt juweeltjes zijn. En er zitten echt een paar tegenstanders tussen die ervoor zorgen dat je zelfs op hoge levels nog eens moet wegrennen.
Rogues & Ambushes zorgt ervoor dat je zo af en toe ('s nachts en buiten steden) wordt overvallen door steeds moeilijker wordende NPC's. Ze overvielen mij laatst in Arktgand (ofzo) met drie gasten in heavy armor en paralyze zwaardjes. Ik kon eigenlijk alleen maar wegrennen (of afgeslacht worden).
Ok, dus jij raad me Morrowind Additions aan ipv Giants? Omdat de models mooier zijn, en omdat de encounters moeilijker zijn? Prima, dan probeer ik die wel.
Ik neem aan dat er geen conflicten met andere mods zijn, als ik de LLM gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 10:22:
Overigens, welke sleutel refereer je naar in Balmora?
Van die stronghold die je gebouwd hebt. Neem aan dat die van jou is.

Ah hij was dus van mACE, bedankt voor de tip :)
Alleen het volgende probleem, zal vast wel langs geweest zijn ofzo, maar op het moment dat ik de alchemy room inloop en als ik de armor en weapons room inloop krijg ik een fout melding en als ik die allemaal wegklik zie ik in de armor room allemaal gele vlekken op de plek van de mannequins, moet ik die eerst nog downloaden oid??

[ Voor 46% gewijzigd door BigFast op 05-03-2004 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QuarK schreef op 05 maart 2004 @ 12:40:
[...]

Ok, dus jij raad me Morrowind Additions aan ipv Giants? Omdat de models mooier zijn, en omdat de encounters moeilijker zijn? Prima, dan probeer ik die wel.
Ik neem aan dat er geen conflicten met andere mods zijn, als ik de LLM gebruik?
LLM is List Merger? Ik heb iig geen problemen met deze mod ondervonden.
BigFast schreef op 05 maart 2004 @ 13:16:
[...]

Van die stronghold die je gebouwd hebt. Neem aan dat die van jou is.

Ah hij was dus van mACE, bedankt voor de tip :)
Alleen het volgende probleem, zal vast wel langs geweest zijn ofzo, maar op het moment dat ik de alchemy room inloop en als ik de armor en weapons room inloop krijg ik een fout melding en als ik die allemaal wegklik zie ik in de armor room allemaal gele vlekken op de plek van de mannequins, moet ik die eerst nog downloaden oid??
Dan mis je de textures die de mannequins gebruiken, ik weet niet welke textures mACE heeft gebruikt, maar ik neem aan dat hij die je wel na kan sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens heb een probleempje na uren huppelen door de wereld van Morrowind heb ik allemaal kruiden en andere ingrediënten voor potions verzameld.
Wil op een gegeven moment wat aan zo'n guard vragen zegt ie dat ik wat spullen gejat heb, nu kan dit wel kloppen je weet hoe dat gaat je ziet een mooie morter en pestel en denkt die wil dikkie dik wel hebben ;) .
Dus hij zegt omdat je het netjes meld hoef je maar 1 drake boete betalen dus ik gedaan en lekker verder gespeeld (en gesaved).
Wil ik op een gegeven moment een potion maken is niet alleen mijn morter en pestle weg maar ook mijn hele verzemeling ingredienten (en dat waren er echt veel) :'( .
Mijn vraag is dus kan ik ergens bij de guards (of misschien gevonden voorwerpen) mijn spulletjes komen kopen/halen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666

hayate666

zwaardfetisjist

Die spullen worden naar de dichtstbijzijndste Evidence chest gebracht. Meestal staat hij in het dichstbijzijndste Imperial fort, maar soms ook ergens anders, zoals in Seyda Neen (in de census office). Dus het hangt er vanaf waar je je spullen hebt afgegeven waar ze zijn. (maar verdwenen zijn ze nooit :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben weer begonnen, ik ben lvl 1 heb ontzettende klote spullen maar wel deadric greaves :D
Heb ze ergens gejat, waar ik nu niet meer welkom ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Er was toch ook zo'n mooie interactive map utility?
Weet iemand de link voor me?

Ik heb hier versie 0.7.1 hires (mim_hi.exe) liggen, maar er moet vast een nieuwere zijn. Eentje met de Bloodmoon map bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah dat klopt die textures zaten er niet bij omdat het eigenlijk een mod is die geen release heeft gehad :P En hierdoor werd ie alleen maar onnodig groot om te testen ;)

maar de meshes en textures staan nu in een zip file hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

Ty :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
niet als je direct aan de mainquest begint.
dan zijn je skills nog lang niet zo goed
Hij zegt in zijn post dat ie in level 70 zit :X
Ergens in zo'n dwemer ruin kwam ik ook aardig wat orcs tegen kan ik herrinneren.
:X heb je wel een kaart ofzo? tel er namelijk wel een stuk of 10 en weet er ook nog een paar te vinden die niet op de kaart staan
Is die oude mercantile bug eigenlijk al gefixt? Hoe hoger je mercantile, hoe minder je krijgt voor verkopen?
Ooit gehoord van de "Creeper" en "the talking mudcrab"?
Die laatste bestaat trouwens echt, en ik kan je vertellen dat als je voor hem staat dat er gewoon "Mubcrab" staat, hij valt je alleen niet aan. (eiland ten zuid-oosten van "Mzahnch")
Een nieuwe stad, Mournhold. En als je gaat slapen wachten enge mannen je op
De enge mannen willen mij niet meer hebben, heb ze al dagen niet meer gezien, eigenlijk alleen in de begin levels en later zag ik ze nooit meer

Heb trouwens de laatste tijd wel steeds meer problemen met de stabiliteit van Morrowind, eerlijk gezegd heb ik het nooit zo erg gehad voor Bloodmoon en Tribunal. Meestal gooit ie me weer terug naar de desktop en kan ik de laatste savegame weer pakken.
Ik save dus bij elke scheet tegenwoordig.
Valt me wel op dat ie vaak crashed bij het laden van het volgende stukje veld en als ik vijanden aanval. Heb nu de laatste patch geinstalleerd, maar daar heb ik ook al fouten in ontdekt. dus is maar ff wachten op de volgende patch denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

Heb net ff een cave, shurinbaal, geraid, vlakbij Gnaar Mok, heel erg veel leuke items, o.a. 2x dwarven claymore, 2x dwarven broadsword + zooi smarragden, diamanten etc. Rechter dwarven bracer + wat enchanted ringen en amuleten. Tis allemaal wel te doen. Lukte mij vrij aardig met m'n lvl 10 char. Alleen een tovenaar die op een verhoging in het water zit lukte mij niet, die summonde een greater bonewalker ed. Maar tis allemaal erg leuk daar :) Ow ja mark en recall is erg nuttig. Had 640 waar ik 450 kon dragen, gelijk naar m'n hide-out gecast :)

I know iedereen is veel sterker hier :P

[ Voor 6% gewijzigd door BigFast op 06-03-2004 04:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
weet iemand de oorzaak al waarom je sommige artifacts niet aan het museum kan verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joostve schreef op 06 maart 2004 @ 10:48:
weet iemand de oorzaak al waarom je sommige artifacts niet aan het museum kan verkopen?
Heb je al eens het museum geopend in TES: CS? (Cell = Mournhold, Museum of Artifacts). Het lijkt mij dat alles in 1 oogopslag duidelijk wordt. Als je een artifact aan het museum verkoopt, wordt dat vervangen door een artifact met dezelfde stats, maar met een iets andere TES naam en dat object wordt geshowed in het Museum of Artifacts. Als een object er dus niet van te voren door de programmeurs in gezet is, kan je dat object dus ook niet verkopen. Het script van de dame aan wie je het moet verkopen laat ook duidelijk zien dat er gewoon een bepaald aantal items ingeprogrameerd zijn. FF een lijstje van wat je allemaal kunt verkopen:

• Eleidon's Ward
• Lord's Mail
• Cuirass of Savior's Hide
• Ten Pace Boots
• Ebony Mail
• Boots of the Apostle
• Bloodworm Helm
• Auriel's Shield
• Boots of Blinding Speed
• Spear of Bitter Mercy
• Umbra Sword
• Fang of Haynekhtnamet
• Auriel's Bow
• Veloth's Judgement
• Mace of Molag Bal
• Bow of Shadows
• Dragonbone Cuirass
• Goldbrand
• Helm of Oreyn Bearclaw
• Ice blade of the Monarch
• Chrysamere
• Ring of Phynaster
• Skull-Chrusher
• Spell Breaker
• Staff of Hasedoki
• Staff of Magnus
• Vampiric Ring
• Warlock's Ring
• Mace of Slurring
• BiPolar Blade
• Robe of the Lich
• Dagger of Symmachus

Mocht je het er niet mee eens zijn dat bepaalde items niet in deze lijst staan, lijkt het me betrekkelijk eenvoudig om deze toe te voegen met een plug-in. Gewoon het item erbij zetten in het script (beetje copy-pasten) en het item in kwestie gecopieerd met ander naampje een plekje in het museum te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
maar bv de Helm of Oreyn Bearclaw moet toch gewoon in je lijst komen te staan als je met haar praat :?
bij mij is dat niet zo en het zelfde geld voor de Scoure, Draedric Cresent en nog een paar.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.