Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.915 views sinds 30-01-2008

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:57
oke, ik heb aan de hand van gamefaqs een lijst opgesteld waarmee ik de volgende keer mee wil beginnen, wat vinden jullie ervan?

Major:
Acrobatics
Long Blade
Block
Heavy armor
Enchant

Minor:
Mysticism
Illusion
Alteration
Security
Restoration

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-08 03:22

hayate666

zwaardfetisjist

Acrobatics en Heavy armor bij elkaar vind ik wat vreemd, aangezien je maar heel laag springt als je een heavy armor aan hebt :P

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

• Cardinal
hayate666 schreef op 12 februari 2004 @ 13:36:
Acrobatics en Heavy armor bij elkaar vind ik wat vreemd, aangezien je maar heel laag springt als je een heavy armor aan hebt :P
als je het nodig hebt, dan doe je toch gewoon je armor af? :P
Het is ook een skill om je level up te kunnen boosten, want deze skill kan dat vrij makkelijk, je kan natuurlijk ook een andere skill nemen, maar het gaat er om welke je dan wel zou nemen.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:13

Haan

dotnetter

Athletics :)
Je rent altijd (lijkt mij, want lopen is zo traag), dus je wordt er altijd beter in

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Ik heb me een 2tal extra plug-ins gedownload.

Clifracer&Slaughterfish non-agro (betekent dat die klote beeste je niet aanvallen tenzij jij hun aanvalt.) Als je al lvl33 bent en je moet nog iedere 10 seconden in de ashlands zo'n kutbeest van je afslaan dan is de lol er snel van af.

En zo'n plug-in waarbij de merchants niet de dingen aandoen die jij ze verkoopt.
Want bij mij is het nu zo dat heel balmore in een dark brotherhood uitfit rondhuppelt :D en dat haalt de sfeer behoorlijk uit het spel.

Oh, en "A good place to stay", geweldig gewoon, maar eigenlijk nog steeds te weinig armor mannequins en tafels. :P

Verwijderd

hantheman.tk schreef op 12 februari 2004 @ 14:42:
Athletics :)
Je rent altijd (lijkt mij, want lopen is zo traag), dus je wordt er altijd beter in
Misschien is alchemy ook een aanrader. Je maakt potions die je weer kan verkopen met meestal winst én je kan dan min of meer je tempo waarmee je levelt bepalen (dat je bijvoorbeeld niet té snel levelt ;)).

@Legion: Vergeet Marksmanmod niet! Veel nieuwe pijlen e.d.! Prachtig voor booggebruikers! :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2004 16:01 ]

Verwijderd

Alchemy kan je heeeel makkelijk uitbuiten:

Maak potions die je intelligentie verhogen, zodat Alchemy betere resultaten opleverd. Zo kan je na het drinken van 5 van die drankjes restore health potions maken die 50 punten per seconde voor een minuut lang werken. Je kan ook nutteloze drankjes maken en die voor veel geld verkopen.

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Legion schreef op 12 februari 2004 @ 15:50:
Ik heb me een 2tal extra plug-ins gedownload.

Clifracer&Slaughterfish non-agro (betekent dat die klote beeste je niet aanvallen tenzij jij hun aanvalt.) Als je al lvl33 bent en je moet nog iedere 10 seconden in de ashlands zo'n kutbeest van je afslaan dan is de lol er snel van af.

En zo'n plug-in waarbij de merchants niet de dingen aandoen die jij ze verkoopt.
Want bij mij is het nu zo dat heel balmore in een dark brotherhood uitfit rondhuppelt :D en dat haalt de sfeer behoorlijk uit het spel.

Oh, en "A good place to stay", geweldig gewoon, maar eigenlijk nog steeds te weinig armor mannequins en tafels. :P
Leuk dingetje om te proberen: Enchant een item met constant health drain/damage (iig iets waardoor de gezondheid achteruit blijft gaan), een armor bijvoorbeeld. Verkoop dat ding aan een merchant. De merchant trekt em aan, en valt na een tijdje vanzelf dood neer, pak z'n spullen en verkoop ze aan een andere merchant. :P

Overigens is er nog een andere manier om niet aangevallen te worden door cliffracers: 100% chameleon. :)
Ander voordeel daarvan is, dat als je een vijand ziet die je moet/wilt doden, dan kun je naar hem toelopen en een mep geven. Hij zal je niet zien in eerste instantie waardoor je dubbele schade doet bij de eerste klap. :P

• Refragmental
Thufir_Hawat schreef op 12 februari 2004 @ 18:02:
[...]

Leuk dingetje om te proberen: Enchant een item met constant health drain/damage (iig iets waardoor de gezondheid achteruit blijft gaan), een armor bijvoorbeeld. Verkoop dat ding aan een merchant. De merchant trekt em aan, en valt na een tijdje vanzelf dood neer, pak z'n spullen en verkoop ze aan een andere merchant. :P
Of Constant effect Paralyse :P
Merchant doet de ring om en kan niks meer doen terwijl jij z'n winkel leegrooft :D

Verwijderd

Ey ik heb een flink aantal grand soul gems en een aantal greater soul gems gevonden en ik heb ook 2 grand souls gems met een golden saint en een ascendent sleeper erin en wat lagere enemys in andere gems.

maar als ik nou een item wil enchanten kan ik maar 3 dingen doen namelijk: Health, Soultrap en nog een weet zo snel ff niet welke.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik meerdere enchant mogelijkheden krijg?

Ik heb eens wat handige guides, walktroughs en FAQ gedownload en door gelezen maar ik zie het niet staan.....wie o wie weet het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Spells kopen bij de mage-guild/temple.
Je kunt nl alleen maar enchanten met de spells die je zelf kent. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 16:46:
Alchemy kan je heeeel makkelijk uitbuiten:

Maak potions die je intelligentie verhogen, zodat Alchemy betere resultaten opleverd. Zo kan je na het drinken van 5 van die drankjes restore health potions maken die 50 punten per seconde voor een minuut lang werken. Je kan ook nutteloze drankjes maken en die voor veel geld verkopen.
Zoals Dispel for 100000% :+ Of Restore Health for 20000 pts for 1000000 secs. Dat soort nutteloze dingen :P Of dat je je Intelligence hebt verhoogt naar 75 miljoen en dat je het niet meer kwijt kan. Of dat je dan per ongeluk iets eet wat je een Fortify Health van ruim 1 miljoen geeft. Bijvoorbeeld :+
Thufir_Hawat schreef op 12 februari 2004 @ 18:02:

Overigens is er nog een andere manier om niet aangevallen te worden door cliffracers: 100% chameleon. :)
Ander voordeel daarvan is, dat als je een vijand ziet die je moet/wilt doden, dan kun je naar hem toelopen en een mep geven. Hij zal je niet zien in eerste instantie waardoor je dubbele schade doet bij de eerste klap. :P
Constant effect Chameleon 100% kan je niet op 1 item verkrijgen, dan moet je zo ongeveer je hele outfit enchanten. Niet dat daar iets mis mee is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Legion schreef op 12 februari 2004 @ 15:50:

Ik weet wat je bedoelt, daarom heb ik ook mijn eigen grotten stelsel gecreeerd. Ik zou em je toe kunnen sturen, maar dan moet ik wel eerst uit zoeken welke textures ik erbij moet leveren zodat het allemaal nog goed eruit ziet.

Hmm, even m'n Morrowind folder bekeken: 1.8 GB. Bring on the textures! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 februari 2004 @ 12:20:

Constant effect Chameleon 100% kan je niet op 1 item verkrijgen, dan moet je zo ongeveer je hele outfit enchanten. Niet dat daar iets mis mee is :)
Klopt :) Maar de voordelen zijn erg groot. En het is geen probleem, ik heb een ring met summon Golden Saint, Umbra zwaardje derbij en rammen maar. Tis alleen vrij prijzig en als die rotte Golden Saints zo'n paralyzing glass zwaardje hebben duurt het ook nog vrij lang. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Je kan zelf spells maken, maar kan je de spells ook weer verwijderen?

Ik ben nu namelijk bezig met de boosting spell truc, maar er staan veel spells in die ik niet meer nodig heb, hoe haal ik die eruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op 13 februari 2004 @ 15:58:

Ik ben nu namelijk bezig met de boosting spell truc, maar er staan veel spells in die ik niet meer nodig heb, hoe haal ik die eruit?
Shift ingedrukt houden + linkermuisklik op de spell. En weg issie. (rtfm :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op 13 februari 2004 @ 15:58:

De boosting spell truc? Wat moet ik me daar bij voorstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
De boosting spell truc? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
al mijn major en minor skills op de 50 zitten, heb nog geen een vijand gedood behalve een zooitje assasins.(stuk of 3) ben trouwens ook level 12.

leuk he?(is geen cheat, is creatief met spells zijn)
maar weet iemand hoe je spells verwijderd :?

[ Voor 8% gewijzigd door Cardinal op 13-02-2004 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Tis niet alleen rtfm, maar ook rtfp* :D

*Read the fucking post, dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
I've read the fucking post, but it wasn't there....
bij de hand.

op page 5 staan trouwens f14 tomcats, waar kan je die vinden :P

update

Shift + click in vullen is minder woorden dan de post
voor het deleten van spells shift + click op de spell

[ Voor 35% gewijzigd door Cardinal op 13-02-2004 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:42

Upke dupke

Oompa Loompa

Nu ik dit topic weer active heb zien worden ben ik ook weer Morrowind aan het spelen. Ik ben er alleen wel een hele tijd uitgeweest. Ik heb Bloodmoon en Tribunal. Zijn er nog enkele goede plugins die ik moet (in de zin van, ze zijn zo goed) hebben. Die bugs fixen of zo? Of een mooie TC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666

hayate666

zwaardfetisjist

Ik vind de passive wildlife mod altijd wel leuk, omdat je dan ook eens gewoon door de omgeving kan zwerven zonder constant te moeten vechten met ratten en dergelijke. (maar vooral de cliffracers zijn het ergst)

[ Voor 4% gewijzigd door hayate666 op 15-02-2004 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil ook weer spelen maar mijn CD is kapot :( krijg 'Data error: cyclic redundancy error' bij het laden van de install al. Weet iemand toevallig wat ik hier aan kan doen of moet ik op een andere manier mijn cd terug 'krijgen'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royale de Luxe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:06

Royale de Luxe

The limit is out there

Verwijderd schreef op 15 februari 2004 @ 10:30:
ik wil ook weer spelen maar mijn CD is kapot :( krijg 'Data error: cyclic redundancy error' bij het laden van de install al. Weet iemand toevallig wat ik hier aan kan doen of moet ik op een andere manier mijn cd terug 'krijgen'?
Niet je cd wel je speler heeft er problemen mee... probeer je install cd eens op een andere pc, daar zal die wel werken.

Dus je CD/DVD speler eens kuisen of vervangen...

Als ik bij een waarzegster ga, weet zij dan ook op voorhand dat ik geen geld bij heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royale de Luxe schreef op 15 februari 2004 @ 11:54:
[...]

Niet je cd wel je speler heeft er problemen mee... probeer je install cd eens op een andere pc, daar zal die wel werken.

Dus je CD/DVD speler eens kuisen of vervangen...
mm vreemd zowel in mijn dvdspeler als in mijn brander doet ie het niet, maar ik ga nu even op de andere pc kijken offie daar wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke

Upke dupke

Oompa Loompa

'Data error: cyclic redundancy error'

Dit betekend gewoon gare CD. Ik heb verscheidene CD's die deze error geven. En het maakt niet uit in welke CD rom ik die probeer, ze blijven die error geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmmm ik heb dus mijn lieve enigste Deadric wakizashi ge-enchant.....alleen niet goed :(

Ik heb dus
Fire damage 10-15 on target
en
Health 15-20 on self gedaan

maar bij health in plaats van on self heb ik perongeluk on target gedaan :X
dus als ik nou een enemy hit dan doet het helemaal nix omdat hij gelijk word geheald :X.

kan ik mijn Deadric wakizashi nou weer de-chanten en als dat kan hoe moet ik dat doen want ik heb hem dus verkeerd ge-enchant maar dus ook nog een golden-saint ervoor gebruikt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Enchant verwijderen kan volgens mij niet.
Je kan dan nog twee dingen doen: terug naar een vorige savegame of een ander zwaard zoeken en dat goed enchanten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Voor de gein maar overnieuw begonnen, dit keer op een manier waarop ik nog niet gespeeld heb: de Battlemage. >:)

Toch wel weer erg veel lol, der is nog zo veel om te ontdekken en te verkennen. Ge-wel-dig. :)

Ik heb totaal geen wapens bij me, heb ik er eentje nodig, dan cast ik 'm wel, scheelt een boel gewicht. Zelfde geld voor helm, schild en handschoenen. Voor mn pantser doe ik het voor voorlopig maar even met de dragonbone cuirass. Ik heb nog geen zin om de temple quests te gaan doen voor de ebony mail.

Enniewee, tis dus een breton Battlemage met die stunted-magicka birthsign. Persoonlijk vind ik het moeten slapen voor mana of het moeten gebruiken van potions niet zo'n groot verschil, maar je krijgt wel veel meer mana.

Maar het speelt wel erg lekker, zo met die magie: Geen sleutel? hocus pocus, en daar is de sleutel. Stukje zwemmen? Over water lopen gaat sneller. Moeten we zwemmen? Mooi, kunnen we onder water ademhalen ook. :P

Goed, ik ga nog een paar questjes doen voor de mage guild, ik wil dat amulet hebben. :)

@NecrisPhayder: Verkoop dat ding, vind een nieuwe en doe het nu wel goed :P
Extra tip: koop de spell summon golden saint, hoef je ze niet meer te zoeken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Thufir_Hawat schreef op 15 februari 2004 @ 15:25:
Voor de gein maar overnieuw begonnen, dit keer op een manier waarop ik nog niet gespeeld heb: de Battlemage. >:)

Toch wel weer erg veel lol, der is nog zo veel om te ontdekken en te verkennen. Ge-wel-dig. :)

Ik heb totaal geen wapens bij me, heb ik er eentje nodig, dan cast ik 'm wel, scheelt een boel gewicht. Zelfde geld voor helm, schild en handschoenen. Voor mn pantser doe ik het voor voorlopig maar even met de dragonbone cuirass. Ik heb nog geen zin om de temple quests te gaan doen voor de ebony mail.

Enniewee, tis dus een breton Battlemage met die stunted-magicka birthsign. Persoonlijk vind ik het moeten slapen voor mana of het moeten gebruiken van potions niet zo'n groot verschil, maar je krijgt wel veel meer mana.

Maar het speelt wel erg lekker, zo met die magie: Geen sleutel? hocus pocus, en daar is de sleutel. Stukje zwemmen? Over water lopen gaat sneller. Moeten we zwemmen? Mooi, kunnen we onder water ademhalen ook. :P

Goed, ik ga nog een paar questjes doen voor de mage guild, ik wil dat amulet hebben. :)

@NecrisPhayder: Verkoop dat ding, vind een nieuwe en doe het nu wel goed :P
Extra tip: koop de spell summon golden saint, hoef je ze niet meer te zoeken. :)
Kun je met stunted Magika wel je magika bijvullen met potions????
Ik dacht altijd van niet. Als het wel zo is dan weet ik het meteen, ik slaap toch haast nooit in het spel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Legion schreef op 15 februari 2004 @ 16:53:
[...]

Kun je met stunted Magika wel je magika bijvullen met potions????
Ik dacht altijd van niet. Als het wel zo is dan weet ik het meteen, ik slaap toch haast nooit in het spel :D
Hoe anders? :)
Slapen en potions zijn AFAIK de ene methodes om je magicka bij te vullen, slapen werkt niet bij stunted magicka, als potions ook niet zouden werken heeft het weinig zin om het hele concept erin te bouwen. :D

Net een sensatie meegemaakt die ik met mijn lvl101 char al tijden niet meer heb meegemaakt: sterven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666

hayate666

zwaardfetisjist

Bestaat er een of andere plugin om te voorkomen dat de merchants het armor aantrekken dat je ze verkoopt? Ik heb al op google gezocht, maar ik kon het nergens vinden en zelf ben ik niet zo heel handig met die editor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
WOEI!!!

Ik heb zojuist de area effects van spells ontdekt :D
Fireball 50 damage over 50ft, vette fun, alles valt gewoon dood na 2-3 zo'n vuurballen. Nu nog een 100damage 50ft vuurbal kunnen maken en dan wordt het wel heeeel erg leuk >:)

Ik dacht dat je met stunted magika alleen maar magika kon krijgen wanneer je geraakt zou worden door magie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
hayate666 schreef op 15 februari 2004 @ 18:18:
Bestaat er een of andere plugin om te voorkomen dat de merchants het armor aantrekken dat je ze verkoopt? Ik heb al op google gezocht, maar ik kon het nergens vinden en zelf ben ik niet zo heel handig met die editor.
Ja...
Ik zal eventjes de link zoeken.

http://mwsource.com/cente...db.php?action=file&id=300

[ Voor 10% gewijzigd door Refragmental op 15-02-2004 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ooit de god-spells ontdekt? Ik weet niet of dit serieus spells zijn die je krijgt of dat mensen gewoon zelf superspells in elkaar hebben gezet... maar ze leken mij wel interessant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Legion schreef op 15 februari 2004 @ 19:28:
WOEI!!!

Ik heb zojuist de area effects van spells ontdekt :D
Fireball 50 damage over 50ft, vette fun, alles valt gewoon dood na 2-3 zo'n vuurballen. Nu nog een 100damage 50ft vuurbal kunnen maken en dan wordt het wel heeeel erg leuk >:)
Zoiets heb ik ook een keer gedaan met een ebony staff:
Cast on Strike
100 pts fire damage over 50 ft
100 pts weakness to fire
En dan wordt je aangevallen door een paar van die ashlanders. Boom. Iedereen dood :) Alleen jammer dat de staf na 2 a 3 keer meppen leeg was. Als er neutrale mensen in de buurt waren kon je em beter ook niet gebruiken :)
Ik dacht dat je met stunted magika alleen maar magika kon krijgen wanneer je geraakt zou worden door magie.
Jep, dat ook. Gewoon een Ancestor Ghost summonen, geef em een paar meppen en laat hem lekker een paar vuurballetjes op je afschieten die je dan absorbeert en waarmee je je magica pool weer kan aanvullen. Lekker simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Verwijderd schreef op 15 februari 2004 @ 20:08:
[...]

Zoiets heb ik ook een keer gedaan met een ebony staff:
Cast on Strike
100 pts fire damage over 50 ft
100 pts weakness to fire
En dan wordt je aangevallen door een paar van die ashlanders. Boom. Iedereen dood :) Alleen jammer dat de staf na 2 a 3 keer meppen leeg was. Als er neutrale mensen in de buurt waren kon je em beter ook niet gebruiken :)

[...]
Jep, dat ook. Gewoon een Ancestor Ghost summonen, geef em een paar meppen en laat hem lekker een paar vuurballetjes op je afschieten die je dan absorbeert en waarmee je je magica pool weer kan aanvullen. Lekker simpel.
Hmmmm, misschien in de constrution set een spell maken met een range van 1.000.000ft en een paar duizend damage, krijg je het hele eiland in 1 klap neer, alsof er een H-Bomb is gevallen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maaruh... die godspell? Iemand ooit gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666

hayate666

zwaardfetisjist

Ah thx! :*) Daar heb ik echt al lang naar gezocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 februari 2004 @ 22:48:
Maaruh... die godspell? Iemand ooit gevonden?
Daar heb ik nooit van gehoord, maar ik zal morgen wel eens kijken of ik em in de TES:CS kan vinden. Het is vrij waarschijnlijk dat het gewoon een spell is die iemand zelf geklust heeft die vrij destructief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik heb even een vraagje: ik wil in het Museum of Artifacts een aantal unique items verkopen, maar ze staan niet in het lijstje van die vrouw, terwijl ze wel in het boek staan beschreven. Een aantal andere items kon ik wel gewoon kwijt aan haar.
Hebben meer mensen hier last van en weet iemand hoe het zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boosting spells: (kan worden toegevoegd evt. aan startpost volgende deel, of niet :P)
(Ik doe dit ff uit mijn hoofd, dus als er iets niet goed is, sla me niet in elkaar ;).

Maak een spell (cast hem niet in de stad):
• summon golden saint voor 1 seconde op jezelf (volgens mij kan dat alleen op jezelf).
• soultrap on target, 1 sec
• Cast hem op de grond voor je en wat staat daar? Een gesummonede Golden Saint (zolang je hem niet vermoord)!

Vervang nu Golden Saint door strength, etc :).

Ja, dit is redelijk cheaten. :P

edit: Het kan zijn dat het niet helemaal klopt, maar ik heb Morrowind momenteel niet geinstalleerd vanwege een herinstall van windows. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2004 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bedoelt dus spells waarmee je makkelijk je skills kan verbeteren? Zo'n lekker simpele, nutteloze spell als bijvoorbeeld Cast on Self 1 sec Water Walking om je Alteration te verbeteren. Dat vind ik overigens geen cheaten, dat is gewoon efficient trainen. Mag ik overigens aanraden om Turn Undead for 1 sec on Touch te nemen in plaats van summon Golden Saint. Dat is makkelijker om te casten en minder irritant (de hele tijd een golden saint die voor je neus verschijnt en meteen weer verdwijnt) en je kan het gewoon in een stad doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net zoiets als de volgende methodiek:

Verbeter atheltics: hou de naar-voren-loop-knop ingedrukt door er iets zwaars op te leggen en ga naar school, kom terug en zie je skill lvl :)
Verbeter sneak: hou de sneak-knop ingedrukt terwijl je cursor gericht is op een item en er een ander poppetje in de kamer staat en leg er iets zwaars op en ga boodschappen doen, ff douchen e.d., kom terug en een hogere skill :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 11:51:
Net zoiets als de volgende methodiek:

Verbeter atheltics: hou de naar-voren-loop-knop ingedrukt door er iets zwaars op te leggen en ga naar school, kom terug en zie je skill lvl :)
Daar hebben ze al een toggleknop voor, op de pc is het de "q". Kijk maar eens bij je controls instellingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Legion schreef op 16 februari 2004 @ 14:49:
[...]

Daar hebben ze al een toggleknop voor, op de pc is het de "q". Kijk maar eens bij je controls instellingen ;)
Lol @ myself..... duh :) Ik had er niet aan gedacht. Alhoewel ik Q wel gebruik voor t gewone gebruik... want anders is t niet te doen. Ik heb Morrowind en Tribunal al utigespeeld en veel sidequests gedaan... en dat doe je niet als je alles zelf moet lopen :)

Trouwens... bezig met een nieuwe char. Een Breton is het, beetje magie, beetje fighting (met summoned items). Anyway... ik heb een mooie plugin gevonden... een of andere toren kwam er dan bij bij dat dorpje tussen Seyda N. en Balmora (beetje rechts in t midden). Gave toren joh... met teleport-deuren naar alle Mage guilds. Ook een hoop opslag ruimte en mooi ingericht. Echt een toppertje. Zowiezo cool om een HEEEELE grote toren voor jezelf te hebben :) I am god in this world. (Naja... niet echt eigeinlijk... maar dat komt nog wel... lvl 2 nu :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666

hayate666

zwaardfetisjist

Misschien is het handig om ff een link naar de plugin te geven of gewoon te zeggen hoe deze heet, voor het geval je interesse van andere mensen hebt gewekt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ook weer begonnen helaas met een hack en slash mannetje want ik heb net uitgevonden hoe leuk magic is :D mischien ff overnieuw beginnen binnekort..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 18:01

Ivo

Als je bij de Imperial Cult gaat kun je dan bij alle drie de takken joinen of kun je er maar eentje kiezen. De verschillende takken zijnde almonist, lay servant en shrine sergeant of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Volgens mij maar 1 kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo he he, het heeft ff geduurd maar ik ben via Tel Vos (waar ik even aangesterkd ben en ff wat nieuwe spullen heb aangeschafd)nu naar Khuul gereisd.

Oke,oke het is niet zo veilig als Balmora en Sceyda Neen maar iets veiliger dan in de Ash en Grazelands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 14:53:
[...]

Lol @ myself..... duh :) Ik had er niet aan gedacht. Alhoewel ik Q wel gebruik voor t gewone gebruik... want anders is t niet te doen. Ik heb Morrowind en Tribunal al utigespeeld en veel sidequests gedaan... en dat doe je niet als je alles zelf moet lopen :)

Trouwens... bezig met een nieuwe char. Een Breton is het, beetje magie, beetje fighting (met summoned items). Anyway... ik heb een mooie plugin gevonden... een of andere toren kwam er dan bij bij dat dorpje tussen Seyda N. en Balmora (beetje rechts in t midden). Gave toren joh... met teleport-deuren naar alle Mage guilds. Ook een hoop opslag ruimte en mooi ingericht. Echt een toppertje. Zowiezo cool om een HEEEELE grote toren voor jezelf te hebben :) I am god in this world. (Naja... niet echt eigeinlijk... maar dat komt nog wel... lvl 2 nu :P)
Zo'n soort van Isengard toren als in LOTR :D
Lijkt me wel stoer om zoiets te hebben, een toren gebouwd op een magische plek van waaruit je half Morrowind onder controle hebt.

Ik ben echt benieuwd wat ze van TES:IV gaan maken, als die uberhaupt al in de planning staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zooooooooooo groot is de toren nou ook weer niet hoor ;)
Maar hij is wel groot genoeg om errrug cool te zijn. Ik zal woensdag wel wat screenies posten. De naam van de mod kon ik niet meer vinden, maar het esp bestand heet: Archmagetower.esp. Dus de mod zal wel Archmage Tower heten ofzo :) Succes! Hij is echt leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ProPHeT_Ewok schreef op 16 februari 2004 @ 17:42:
Als je bij de Imperial Cult gaat kun je dan bij alle drie de takken joinen of kun je er maar eentje kiezen. De verschillende takken zijnde almonist, lay servant en shrine sergeant of iets dergelijks.
Volgens mij niet ;) Sterker nog, als je opdrachten van de baas van de Imperial Cult wilt krijgen, moet je alle opdrachten van iedereen hebben gedaan. Dan ben je almonist, lay servant en shrine sergeant in 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666

hayate666

zwaardfetisjist

Ik had net iets vaags met mn char. Hij was een crusader, maar liep met een zwaar negatieve armor rating rond, terwijl zn skills gewoon op volle kracht waren! Ik wilde toch al opnieuw beginnen, maar dat is wel erg vaag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 11:40:
[...]
Je bedoelt dus spells waarmee je makkelijk je skills kan verbeteren?
Nee, door deze exploit goed te gebruiken, kan je een karakter maken met oneindige stats. In het voorbeeld wat ik eerder geschetst had, blijft de Golden Saint dus een constant effect!

Dus als je dat doet met fortify strength 1 1secs on self en soultrap 1 sec on target en je doet het op de grond, dan wordt je strength voor altijd met 1 verhoogd!

(Anders maak ik wel screenshots van wat ik bedoel (moet ik het spel eerst erop hbben ;)).

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2004 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke

Upke dupke

Oompa Loompa

Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 20:51:
Maar hij is wel groot genoeg om errrug cool te zijn. Ik zal woensdag wel wat screenies posten. De naam van de mod kon ik niet meer vinden, maar het esp bestand heet: Archmagetower.esp. Dus de mod zal wel Archmage Tower heten ofzo :) Succes! Hij is echt leuk!
Alleen die mannequen gevallen werken niet goed hier. Ik krijg gele dikke lijnen. Zelfs als ik een complete armor set er in geplaatst heb blijft er een 5 hoek en een uitroep teken over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 20:51:
Ik heb hem ook net geinstalleerd en hij is echt inderdaad heel erg leuk! Ik ben vandaag opnieuw begonnen met een female Breton Battlemage.
Vooral de bibliotheek in de archtower vind ik schitterend, ik ben namelijk een boek-verzamelaar in het spel ;) . Wat ik een beetje jammer vind is dat er een boek in zit van 50000 credits, dit haalt de geloofwaardigheid van het spel enigszins weg.

Maar het is sowieso heel cool dat je gewoon je eigen wizard-tower hebt :*)

Ik heb hem gedownload vanaf mwsource.com , en dan Archmagetower (ik heb de oude versie nog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upke dupke schreef op 16 februari 2004 @ 23:54:

Alleen die mannequen gevallen werken niet goed hier. Ik krijg gele dikke lijnen. Zelfs als ik een complete armor set er in geplaatst heb blijft er een 5 hoek en een uitroep teken over.
Die 5 hoek met een uitroepteken is een teken dat hij de textures niet kan vinden, dus kijk eens in de zipfile van die mannequin mod of er textures bij zitten en kijk dan nog eens of ze in de goede directory terecht komen. En anders is het misschien zo dat Morrowind het model niet kan vinden, maar je moet het iig in die hoek zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Boosting spells part deax :P **** Spoiler Alert ****

• Koop een drain spell, elke voldoet, bij voorkeur de goedkoopste
• Ga naar een spellmaker en maak daar een spell bijvoorbeeld Drain Destruction.
• Range 100 to 100 for 2 seconde on self, kost 104 goudstukken
• Ga naar een trainer van de gekozen drain en cast de spell en train daar voor 1 goudstuk
• herhaal dit totdat je in het gewenste level zit.

Irrititant
• Na elke 10 keer trainen moet je level up indien major of minor skill :P
• Na 5 uur zitten alle Major en Minor skills op level 50 of hoger :p
• nog niets gezien en al in level 15 en hoger. :P

Je kan het zien als cheaten, ik zie het meer als creatief met spells. op deze manier kan je ook skills die niet in Major en Minor zitten boosten.

Kleine Walktrough ( Bron: GameFaqs)
In de prisontower(de kelder heet ook zo) van Fort Moonmoth zit een bewaker van het cellenblok, zij verkoop verschillende Drain spells (het maakt echt niet uit welke je koopt)
In de Mageguild in Balmora zit een spellmaker (helemaal beneden loopt altijd rond door de ruimte)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke

Upke dupke

Oompa Loompa

Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 00:04:
[...]
Die 5 hoek met een uitroepteken is een teken dat hij de textures niet kan vinden, dus kijk eens in de zipfile van die mannequin mod of er textures bij zitten en kijk dan nog eens of ze in de goede directory terecht komen. En anders is het misschien zo dat Morrowind het model niet kan vinden, maar je moet het iig in die hoek zoeken.
Bedankt. Ik heb alles toch geinstalleerd zoals het zou moeten. Hmmm. Ik zal eens op zoek gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
cardinal808 schreef op 17 februari 2004 @ 00:50:Irrititant
• Na elke 10 keer trainen moet je level up indien major of minor skill :P
Hoeft niet, ik heb nu al 94 punten in m'n lvl-up staan, ik kan dus nog 9 levels stijgen, maar ik heb helemaal nog niet gerust, ik wacht daar ook eventjes mee tot ik 100/10 heb :P
Dan rust ik 10x een uurtje en ben ik in 1 klap 10 lvls hoger ;)

Zit nu op lvl40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Legion schreef op 17 februari 2004 @ 15:46:
[...]

Hoeft niet, ik heb nu al 94 punten in m'n lvl-up staan, ik kan dus nog 9 levels stijgen, maar ik heb helemaal nog niet gerust, ik wacht daar ook eventjes mee tot ik 100/10 heb :P
Dan rust ik 10x een uurtje en ben ik in 1 klap 10 lvls hoger ;)

Zit nu op lvl40
Niet de slimste manier van levellen... want nu mag je iedere keer maar 1 punt in 3 attributen stoppen voor de komende 9 levels, en anders hadje elk level een groter aantal punten mogen verdelen over 3 attributen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Is niet slim om zo te levelen. :)

Je kunt namelijk multipliers verdienen voor je attributen (speed/strength/etc).
Als je namelijk 10x een skill traint, krijgt de governing attribute een x5 multiplier.
Maar dan moet je wel op tijd even rusten, de multipliers worden niet "onthouden".

offtopic:
Damn you bram333654 :P

[ Voor 10% gewijzigd door Gaius op 17-02-2004 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thufir_Hawat schreef op 17 februari 2004 @ 15:53:
Is niet slim om zo te levelen. :)

Je kunt namelijk multipliers verdienen voor je attributen (speed/strength/etc).
Als je namelijk 10x een skill traint, krijgt de governing attribute een x5 multiplier.
Maar dan moet je wel op tijd even rusten, de multipliers worden niet "onthouden".

offtopic:
Damn you bram333654 :P
Damn me? What did i do?
Anyway... misschien ben ik nog zo vriendelijk om vandaag wat screenies te posten van die towerplugin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 15:53:
[...]

Niet de slimste manier van levellen... want nu mag je iedere keer maar 1 punt in 3 attributen stoppen voor de komende 9 levels, en anders hadje elk level een groter aantal punten mogen verdelen over 3 attributen.
Ik had alles al gemaxed op lvl25 ;)
Het handige is... wanneer je lvl up bent kun je je bonus punten boosten door misc-skills te trainen.

Heb je bij een lvl-up bijvoorbeeld een 2x bonus voor Strenght, 3x bonus voor Agility en een 2x bonus voor Endurance, dan je al die bonussen naar 5x krijgen door een misc-skill te trainen met dezelfde main-attribute, bijvoorbeeld je misc skill Axe een 5tal punten omhoog trainen, plots heb je dan een 4x bonus, train je je Misc axe skill nog meer dan kun je komen op een 5x bonus.

Om een bonus van 5x te krijgen moet je minstens 10x een skill met dezelfde main-attribute trainen, maakt niet uit of die bij major, minor of misc staat.
Je kunt bijvoorbeeld 5x axe trainen en 5x armorer, dan krijg je een 5x bonus bij je lvl-up voor strenght.

Het kost je wel wat, maar je lvlt behoorlijk sterk.
Ik heb nu op m'n lvl40 al m'n attributen gemaxed op Luck na, die zit nu op 60.
Ook heb ik al 4-5 skills op 100 staan. Allemaal met behulp van trainers ;)
Al mijn geld gaat naar trainers, en dat geld krijg ik allemaal bijelkaar door die assassins van de Dark-Brotherhood, ik heb nog een stuk of 7 complete outfits liggen, een 5tal deadric weapons van 48000 per stuk, een hoop Ebony darts van 2000 per stuk, etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 16:10:
[...]

Damn me? What did i do?
Je poste hetzelfde als wat ik zei net iets eerder. :P

Overigens ben ik inmiddels arch-mage, dus nu gaan we voor het Telvanni huis, die schijnen ook nog wel wat leuke rewards te hebben. Tevens ben ik aan het aftellen om goldbrand in mijn bezit te krijgen, maar die rotte orc bouwt niet door. :P
Ook vlieg ik nu door Vvardenfell heen: 70% magic resistance + boots of blinding speed. Nu nog ff kijken welke quest ook al weer zorgde voor die helm van Oreyn Bearclaw. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

:'( ik heb m'n boots of blinding speed aan het museum verkocht. Waarom!? |:(
Gelukkig is er nog de Shrine of Daring oid, waar je Levitate 100pt krijgt voor een hele tijd :) moet ik alleen telkens weer daarheen om opnieuw op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Die schoentjes kun je natuurlijk gewoon terug jatten. En aangezien ze maar 500 piek waard zijn, kun je de bounty gewoon afbetalen aan een willekeurige guard.
Toch zou ik eerst ergens "marken" om vervolgens in dat museum de schoentjes te jatten en direct te recallen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Thufir_Hawat schreef op 17 februari 2004 @ 19:56:
Die schoentjes kun je natuurlijk gewoon terug jatten. En aangezien ze maar 500 piek waard zijn, kun je de bounty gewoon afbetalen aan een willekeurige guard.
Toch zou ik eerst ergens "marken" om vervolgens in dat museum de schoentjes te jatten en direct te recallen. >:)
Da's idd wel een goeie! Ik ga het zo eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zijn de beste major en minor skills voor zon battlemage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666

hayate666

zwaardfetisjist

Dat is gewoon een standaard class die je kan kiezen. Het is in feite gewoon een mage maar met de skills heavy armor en axe/long blade erbij als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik had net toch iets raars:
Was bezig met een side quest in Tribunal met ene Golena Sadri, die ik uiteindelijk heb moeten doodmaken...
Maar zij droeg dus een aantal pijlen van ebony met paralyse en poison geloof ik en die pakte ik, maar toen keek ik nog een keer op het lichaam en bleek ze er weer 50 te hebben, die pak ik, en weer en weer en weer... eindresultaat een kleine 800 superpijlen >:) >:) (meer kon ik niet dragen helaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hantheman.tk schreef op 18 februari 2004 @ 19:03:
Ik had net toch iets raars:
Was bezig met een side quest in Tribunal met ene Golena Sadri, die ik uiteindelijk heb moeten doodmaken...
Maar zij droeg dus een aantal pijlen van ebony met paralyse en poison geloof ik en die pakte ik, maar toen keek ik nog een keer op het lichaam en bleek ze er weer 50 te hebben, die pak ik, en weer en weer en weer... eindresultaat een kleine 800 superpijlen >:) >:) (meer kon ik niet dragen helaas)
Hmmm, die 'feature' moet ik ook eens proberen :+

• Cardinal
wandelde laatst ook Tribunal binnen, ff de sewers checken. dat was dom......dood :P

ben trouwens
a. nog nooit zo ver geweest met het spel. ben nu missies aan het doen voor de fighters guild en de mage guild.
b. snap eindelijk hoe je Soultrap moet gebruiken etc. zoveel soulgems, dat ik maar een enchant moet gaan trainen. (is niet te betalen)
c. weet niet wat ik met mijn geld moet doen (30K, nee niet enchanten, kan ook gratis, ben een hollander, remember)
d. weet niet hoe ik morgen naar school moet (vergeet elke keer weer de tijd :X )

kortom, geweldig

• Haan

Haan

dotnetter

cardinal808 schreef op 19 februari 2004 @ 01:26:
wandelde laatst ook Tribunal binnen, ff de sewers checken. dat was dom......dood :P

ben trouwens
a. nog nooit zo ver geweest met het spel. ben nu missies aan het doen voor de fighters guild en de mage guild.
b. snap eindelijk hoe je Soultrap moet gebruiken etc. zoveel soulgems, dat ik maar een enchant moet gaan trainen. (is niet te betalen)
c. weet niet wat ik met mijn geld moet doen (30K, nee niet enchanten, kan ook gratis, ben een hollander, remember)
d. weet niet hoe ik morgen naar school moet (vergeet elke keer weer de tijd :X )

kortom, geweldig
30k... goed begin... ik heb nu rond de 800K }) een beetje schatten zoeken en die in het museum verkopen is zeer rendabel!

• Gaius
  • Niet online
hantheman.tk schreef op 19 februari 2004 @ 09:50:
[...]

30k... goed begin... ik heb nu rond de 800K }) een beetje schatten zoeken en die in het museum verkopen is zeer rendabel!
Deadric ruines plunderen en die wapens verkopen aan creeper is rendabeler. >:)

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
cardinal808 schreef op 19 februari 2004 @ 01:26:

ben trouwens

kortom, geweldig
soultrappen moet je gewoon lekker met zijn dwarven axe doen.. die zijn er best vee in morrowind in the thombs...

en 30k .. lekker op de bank zetten en ervan gaan trianen :)

Verwijderd

Thufir_Hawat schreef op 19 februari 2004 @ 10:55:
[...]

Deadric ruines plunderen en die wapens verkopen aan creeper is rendabeler. >:)
Vooral aan een creeper met 100.000 of meer goud >:) })

• Haan

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 11:21:
[...]

Vooral aan een creeper met 100.000 of meer goud >:) })
Maar dat is valsspelen ;)

Verwijderd

Nou ja... je kunt natuurlijk eerst items van 5000 verkopen, dan een dag wachten, dan een item van 10.000 verkopenv oor 5.000 en dat ene item van 5000... dan weer een dag wachten en dat item van 5.000 weer verkopen etc etc... maar dan is zo'n mod toch wat sneller ;)

Verwijderd

Mmm... Assu is maar lastig te vinden.

Ps: Hoe doden jullie, als Mage, een GOlden Saint? Mijn god... die zijn niet te doen... elke spell die ik erop gooi krijg ik terug. Hoe stop je dat?

• Cardinal
heb zojuist "The robe of ST. Roris" gevonden.

blijkbaar vonden de mensen van bethesda het te makkelijk worden :(
stelletje grapjassen, weet er iemand een plug-in die deze verandering ongedaan maakt?
(even voor de duidelijkheid hij doet nu "cast on Use" Health en Fatigue 15 point ipv "constant effect")
het is namelijk in een patch gezet, en terug patchen schiet dus niet op, anders kan ik tribunal en Bloodmoon niet installen en dat ik ook een beetje zonde

[ Voor 15% gewijzigd door Cardinal op 19-02-2004 13:16 ]

• Gaius
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 12:10:

Ps: Hoe doden jullie, als Mage, een GOlden Saint? Mijn god... die zijn niet te doen... elke spell die ik erop gooi krijg ik terug. Hoe stop je dat?
Battlemage, longsword dus (goldbrand) >:)

Overigens zou ik als ik jou was de spell absorb health ergens kopen, als die wordt gereflect doet het geen schade. :)

Die plug-in kun je zelf maken, maar ik zal eens een poging doen. :P
Maar met dat ding ben je echt onkwetsbaar, dat lijkt me niet echt leuk meer, maar goed, wie ben ik. :)

edit:
Blijkbaar heb ik morrowind van mn laptop afgegooid, dus dat wordt op zn vroegst vanavond pas.

[ Voor 9% gewijzigd door Gaius op 19-02-2004 13:20 ]

Verwijderd

Jee.... grotje in Assu gehaald, mooie staf erbij, en het volgende "geheim" ook maar meteen gevonden, dus nog een ringetje erbij. Staat leuk in de collectie.

Verder... ik moet levellen, nog 9 levels destruction voordat ik een volgend level in de mage guild mag. Ben zelf ondertussen level 23 ongeveer.

• Refragmental
Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 12:10:

Zo'n Golden Saint sla ik in 2-3 klappen dood.
Zelfs een Deadroth (zo'n krokodil) heb ik eens een keertje volledig in m'n naakie in een fist-fight uitgeschakeld >:)

Verwijderd

Ik ben nu lvl 43 imperial, maar het begint een beetje saai te worden. Misschien toch maar eens bloodmoon halen, weet iemand of deze moeilijker is.
O ja,100 athletics en 110 acrobatics is _/-\o_

Als mage heb ik nog nooit een Golden Saint kapotgemaakt, maar met m'n enchanted daedric claymore is hij in 2 klappen dood

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2004 22:23 ]

• Refragmental
Woei!!

M'n eerste CE ring gemaakt.
Met:
-Night Eye 25pts
-Restore Fatigue 3pts (genoeg om geen fatigue kwijt te raken onder het rennen.
-Water Breathing

Komt precies op 120 echantment punten uit.
Aangezien ik toch vaak zwem en vaak in donkere ruimtes ben is deze ring voor mij extreem handig. :)

Verwijderd

Legion schreef op 19 februari 2004 @ 22:47:
Woei!!

M'n eerste CE ring gemaakt.
Met:
-Night Eye 25pts
-Restore Fatigue 3pts (genoeg om geen fatigue kwijt te raken onder het rennen.
-Water Breathing

Komt precies op 120 echantment punten uit.
Aangezien ik toch vaak zwem en vaak in donkere ruimtes ben is deze ring voor mij extreem handig. :)
Vergeet ook niet een ce levitate te maken, soms handig om hoge plaatsen (makkelijk) te bereiken :).

• Haan

Haan

dotnetter

[quote]Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 22:20:
Ik ben nu lvl 43 imperial, maar het begint een beetje saai te worden. Misschien toch maar eens bloodmoon halen, weet iemand of deze moeilijker is.

Ik ben ook ergens rond level 43,44. Ik heb een heleboel ce fortify agility gevonden, staat bij mij nu op 190 :9 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
ik maak altijd een waterwalking constant effect ring echt super handig
probeer hem zo vroeg mogelijk te maken zodat je er nog veel plezier van hebt.

een ring met levitate constant effect is ook handig alleen moet je die regelmatig af doen anders wordt het spel saai

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]hantheman.tk schreef op 19 februari 2004 @ 23:01:
Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 22:20:

Ik ben ook ergens rond level 43,44. Ik heb een heleboel ce fortify agility gevonden, staat bij mij nu op 190 :9 _/-\o_
naja niet echt moeilijk, maar wel leuk. in de beschrijving stond voor higher level characters, maar early twenties vond ik nou niet echt high level, en ik heb toch het eindbaasje op level 22 ofzo verslagen.

ik had dan ook een uber char. (tijd terug alweer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 10:23:
hantheman.tk schreef op 19 februari 2004 @ 23:01:

naja niet echt moeilijk, maar wel leuk. in de beschrijving stond voor higher level characters, maar early twenties vond ik nou niet echt high level, en ik heb toch het eindbaasje op level 22 ofzo verslagen.

ik had dan ook een uber char. (tijd terug alweer)
Ik vond Tribunal toch nog best wel pittig, zelfs op lvl 28, al hangt dat behoorlijk er van af of je je beste wapen skill gebruikt en welk wapen je gebruikt. Bloodmoon schijnt nog moeilijker te zijn, maar dat heb ik nog maar 1 keer gespeelt en dat was met een character waarbij ik wat te enthousiast was geweest met alchemy, waardoor ook Bloodmoon niet echt een uitdaging bleek.

Heeft iemand anders trouwens ook dat je maar 1 keer door iemand van het Dark Brotherhood wordt overvallen? Ik ben zelf dus maar 1 keer overvallen, de 2e keer dat ik ging slapen ofzo, maar verder nooit meer. Terwijl ik bij eerdere spelen toch echt meerdere keren overvallen werd. Heeft dit misschien te maken met dat ik mods gebruik die extra wezens toevoegen aan Morrowind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

de vraag is vast al wel eens langs gekomen, maar ik heb het volgende probleem:
Als ik begin in morrowind kan ik niks vasthouden, geen lockpick geen wapen. Ik heb de orginele versie en ik heb morrowind al meer gespeeld. Wat moet ik doen om wel m'n wapens ed te kunnen gebruiken??

kan ook m'n vuisten niet gebruiken :?

[ Voor 8% gewijzigd door BigFast op 20-02-2004 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666

hayate666

zwaardfetisjist

Is dat voordat je de Census office uit bent zeg maar? Dat gebeurd namelijk als je die dolk niet van de tafel pakt aan het begin van het spel. Dan krijg je pas combat bewegingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Heeft iemand anders trouwens ook dat je maar 1 keer door iemand van het Dark Brotherhood wordt overvallen? Ik ben zelf dus maar 1 keer overvallen, de 2e keer dat ik ging slapen ofzo, maar verder nooit meer. Terwijl ik bij eerdere spelen toch echt meerdere keren overvallen werd
ben nu in totaal 3 keer overvallen. volgens mij doen ze het random, want ben 2 keer achter elkaar aangevallen en de laatste was 30 speeldagen later. sinds een hele lange tijd wordt ik al niet meer aangevallen. weet niet waar het mee te maken heeft, maar hoe hoger je level wordt hoe minder vaak ze komen, maar hoe lastiger ze worden.

@Bigfast

Na de Census Office, kan je wapens gebruiken, ik been aan dat je al verder bent gekomen daar na, je kan of de knoppen "[ ]" gebruiken of een wapen slepen in je characterplaatje. mocht het nog niet lukken raad ik je aan even een patch te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoever is iedereen inmiddels?

Ik ben nog altijd aan het levellen om Archmage te kunnen worden in de mage guild. Ergens deze week moet het ervan komen. Dat lijkt me meteen een mooi moment om wat leuke screenies te maken en hier te posten.

Verder... mijn mooie vault voor alle items begint langzaamaan een beetje beter gevuld te worden. Erg leuk. Voor de liefhebbers zal ik deze week de link naar de mod geven die ik gebruik (een Archmage tower, waar je je spullen kunt neergooien en er zit een verborgen ruimte in).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Ik zit inmiddels op lvl23, ben Arch Mage, ben nu bezig om die propylon indexen te verzamelen, en ga daarna quests doen voor House Telvanni. :)
Aan de mainquest heb ik nog niet eens gedacht of uberhaupt in de verleiding gekomen daaraan te beginnen, ik moet zelfs nog naar die gast in Balmora.

Mocht je die link niet meer kunnen vinden, kun je ook de mod naar me toe mailen, wil ik em evt wel op mn webspace hosten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Hoever is iedereen inmiddels?
Ik ben inmiddels Master van de Fightersguild.

Naast dat moet ik ook nou een quest doen om Wizard te worden, helaas is me niet duidelijk wat ik moet doen, moet namelijk onderzoeken wat er met de dwergen is gebeurd en daar is informatie nou niet echt geweldig over. (deadric ergens....welke dan ook)

Heb al een aantal lastige missies gedaan voor de verhaallijn, ben namelijk ook al Journeyman geworden. Je moet alleen steeds wachten, das wel irritant dus het is handig om er meteen mee te beginnen, hij is nogal een langzame lezer zal ik maar zeggen.

Ook zit ik er aan te denken om me bij de Temple Order aan te melden, wegens gebrek aan missies bij andere Guilds.

Bij de Thiefsguild kom ik niet meer binnen, zeker niet nadat ik alle Guildmasters inclusief de Masterthief heb vermoord....... waren ze niet blij mee.

Ook zal ik binnenkort eens moeten kiezen tussen Redoran en Telvanni, Hluulu valt af omdat dat meer de thief kant op gaat. ben nu een behoorlijk gebalanceerd character. Samensmelting tussen een Mage en een Fighter en dat bevalt me eigenlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik ben nog altijd aan het schatten jagen :7 Het museum begint intussen aardig gevuld te raken, ik begrijp alleen niet dat er een heleboel items uit dat boek van ze niet worden aangenomen. Heb je met veel pijn en moeite een ring weten te vinden, blijk je het voor niks te hebben gedaan :(
Ik heb me ook nog aangemeld bij de Tempel, maar dat schiet nog niet zo op.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.