Voor de gein maar overnieuw begonnen, dit keer op een manier waarop ik nog niet gespeeld heb: de Battlemage.
Toch wel weer erg veel lol, der is nog zo veel om te ontdekken en te verkennen. Ge-wel-dig.
Ik heb totaal geen wapens bij me, heb ik er eentje nodig, dan cast ik 'm wel, scheelt een boel gewicht. Zelfde geld voor helm, schild en handschoenen. Voor mn pantser doe ik het voor voorlopig maar even met de dragonbone cuirass. Ik heb nog geen zin om de temple quests te gaan doen voor de ebony mail.
Enniewee, tis dus een breton Battlemage met die stunted-magicka birthsign. Persoonlijk vind ik het moeten slapen voor mana of het
moeten gebruiken van potions niet zo'n groot verschil, maar je krijgt wel veel meer mana.
Maar het speelt wel erg lekker, zo met die magie: Geen sleutel? hocus pocus, en daar is de sleutel. Stukje zwemmen? Over water lopen gaat sneller. Moeten we zwemmen? Mooi, kunnen we onder water ademhalen ook.
Goed, ik ga nog een paar questjes doen voor de mage guild, ik wil dat amulet hebben.
@NecrisPhayder: Verkoop dat ding, vind een nieuwe en doe het nu wel goed

Extra tip: koop de spell summon golden saint, hoef je ze niet meer te zoeken.