Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.790 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57309

Ik ken de foutmelding niet, maar wellicht is het een optie om je morrowind.esm te renamen naar hoofdletters danwel kleine letters?

Vergeet bij het installen van een mod ook niet desbetreffende mod aan te vinken in dat menuutje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-05 07:08
Anoniem: 42998 schreef op 14 maart 2004 @ 16:22:
Ik had net voor de gein Divayth Fyr omgelegd.
Maar dan krijg je de melding dat je een oudere game moet loaden. Zijn er geen andere manieren om aan zijn leuke spulletjes te komen?
FF voor de duidelijkheid, met tribunal en bloodmoon is de hele daedric armor set te vinden. Een cuirass en pauldron zijn in tribunal, e ander pauldron in bloodmoon. Gewoon ff goed zoeken en uitkijken :D

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97951

Hoe kan het dat, wanneer je gehandeld hebt met een handelaar en z'n sympathie daardoor omhoog gaat van bijvoorbeeld 40 naar 41, je het volgende moment waarneer je weer met hem spreekt hij weer een sympathie heeft van 40? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:55

Haan

dotnetter

Dat is gewoon zo..
Maar het werkt andersom ook, dus als je teveel om korting hebt gezeurd is ie dat als je weer met hem praat gewoon weer vergeten :D

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan niet meer handelen in het trade house in Seyda Neen, omdat ik Moon Sugar heb. Wtf is Moon sugar en wat kan je ermee?
Heb Morrowind btw nog maar net :)......wel te zien geloof ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:48

Pyrus

Hardknock life

Moon sugar is een illegaal goedje wat je gebruikt wordt om een illegaal drankje (ben ff naam kwijt) te stoken. Het zijn iig een soort witte korreltjes, kijk maar in je inventory en dan bij misc items (of all natuurlijk). Mocht je het niet zien, gewoon ff met je cursor langs alle dingetjes gaan totdat je de naam ziet verschijnen :P

Het probleem dat je niet kunt handelen is makkelijk op te lossen, gewoon al je Moon Sugar eventjes laten vallen :)

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-05 21:32
Ik heb zojuist weer eens Morrowind en de 2 addons geinstalleerd.. Maar welke patches moet ik nu precies downloaden om het spel tot op heden toe te updaten? Op de site van Morrowind staat er een patch voor Tribunal en één voor Bloodmoon en ook enkele voor Morrowind, maar die hoeven niet geinstalleerd te worden wanneer je Tribunal al hebt geinstalleerd.. Moet ik nu eerst die Tribunal patch installeren en daarna de Bloodmoon patch, of is die Bloodmoon patch voldoende?? (Ik heb trouwens de Europese versie)

[ Voor 4% gewijzigd door blakez op 19-03-2004 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe omzeil ik voorwerpen die 'trapped' zijn? Er zit namelijk in een tomb aan de bitter coast region een trapped voorwerp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 30-05 13:49

Fuelke

Forza Ferrari

Anoniem: 97951 schreef op 19 maart 2004 @ 23:19:
Hoe omzeil ik voorwerpen die 'trapped' zijn? Er zit namelijk in een tomb aan de bitter coast region een trapped voorwerp!
Koop ergens bij de Thieves Guild "Probes"
blakez schreef op 19 maart 2004 @ 19:34:
Ik heb zojuist weer eens Morrowind en de 2 addons geinstalleerd.. Maar welke patches moet ik nu precies downloaden om het spel tot op heden toe te updaten?
Bij het installeren van Bloodmoon wordt je versie van Morrowind & Tribunal reeds geupdate, dus enkel de Bloodmoon patch volstaat.

[ Voor 117% gewijzigd door Fuelke op 19-03-2004 23:26 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

blakez schreef op 19 maart 2004 @ 19:34:
Ik heb zojuist weer eens Morrowind en de 2 addons geinstalleerd.. Maar welke patches moet ik nu precies downloaden om het spel tot op heden toe te updaten? Op de site van Morrowind staat er een patch voor Tribunal en één voor Bloodmoon en ook enkele voor Morrowind, maar die hoeven niet geinstalleerd te worden wanneer je Tribunal al hebt geinstalleerd.. Moet ik nu eerst die Tribunal patch installeren en daarna de Bloodmoon patch, of is die Bloodmoon patch voldoende?? (Ik heb trouwens de Europese versie)
Je hoeft alleen de patches van Bloodmoon te installeren

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4479

Anoniem: 97951 schreef op 19 maart 2004 @ 23:19:
Behalve probes, kan je het voorwerp dat getrapped is ook laten triggeren van afstand (mits het een selecteerbaar voorwerp is) :).

Dit heeft mij altijd geholpen, want ik vind het zeer irritant om ook nog eens probes in mijn hotkeys te frotten (die altijd de volste pakt bij mij, waardoor ik 10 verschillende probes met ieder ~18 charges heb in mijn inventory).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4479 schreef op 19 maart 2004 @ 23:53:
[...]

Behalve probes, kan je het voorwerp dat getrapped is ook laten TRIGGEREN van afstand (mits het een selecteerbaar voorwerp is) :).

Dit heeft mij altijd geholpen......
Uhm :) ...dit mag je wel even uitleggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106029

Hij bedoelt (denk ik): Er zijn voorwerpen waarmee je de deur kan "openen" en dus van een afstand de met een spreuk beveiligde deur te openen zonder wonden op te lopen.

Alleen weet ik niet met welke items... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106029 schreef op 20 maart 2004 @ 00:28:
Hij bedoelt (denk ik): Er zijn voorwerpen waarmee je de deur kan "openen" en dus van een afstand de met een spreuk beveiligde deur te openen zonder wonden op te lopen.

Alleen weet ik niet met welke items... }:O
Ik zou toch echt denken dat ik het woord telekinese wel gebruikt had in mijn post. :o :X }:O

Met telekinese kan je voorwerpen op afstand bedienen en dus de val af laten gaan zonder dat je wordt geraakt :) (en dat het je probes kost).

Telekinese kan je zowel op items vinden (enchanted) of als spreuk (ik weet niet meer waar, maar de tes:construction set zal je er wel mee helpen als je er niet meer uitkomt ;)).

Dit werkt in ieder geval op deuren en containers, ik weet voorzover niet of het werkt op andere dingen (maar vallen zitten meestal toch op containers en deuren).

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 20-03-2004 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Of je bent een vent en je negeert die val gewoon. :P
Meestal stellen ze toch geen reet voor en daarbij heb ik stunted magicka en een hele boel absorb magicka (of heet dat absorb spell? ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb iemand neergemaaid ergens in een cave en die had toevalliger wijs een probe :P
Heb trouwens ook 3 diamanten gevonden in een, door rotsen stuk geslagen, schip aan de kust van bitter coast. En heb er een nieuw beroep bij: jawel....Parelduiker.
Dit spel is echt waanzinnig.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-05 16:53
Anoniem: 97951 schreef op 20 maart 2004 @ 13:13:
Ik heb iemand neergemaaid ergens in een cave en die had toevalliger wijs een probe :P
Heb trouwens ook 3 diamanten gevonden in een, door rotsen stuk geslagen, schip aan de kust van bitter coast. En heb er een nieuw beroep bij: jawel....Parelduiker.
Dit spel is echt waanzinnig.........
Die dingen leveren toch niet zo heel veel op? 500 gold ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:26
Parelduiker, heb ik ook oit een tijdje gedaan, de mooiste omgeving om te duiken is toch wel tussen Vos en Tel Mora. vooral als de zon schijnt of net onder gaat.
Die dingen leveren toch niet zo heel veel op? 500 gold ofzo?
Als je net begonnen bent, en niet weet hoe je snel moet levelen is het heel lucratief.

[ Voor 35% gewijzigd door Cardinal op 20-03-2004 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
cardinal808 schreef op 20 maart 2004 @ 13:19:
Parelduiker, heb ik ook oit een tijdje gedaan, de mooiste omgeving om te duiken is toch wel tussen Vos en Tel Mora. vooral als de zon schijnt of net onder gaat.

[...]

Als je net begonnen bent, en niet weet hoe je snel moet levelen is het heel lucratief.
oh .. ik steelde ze altijd gewoon B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-07-2023
Ik heb zojuist Morrowind maar eens geïnstalleerd (orgineel natuurlijk ;) ) en ik heb de nieuwste patch maar eens gedownload. Ik heb hem uiteindelijk maar via een fileshare programma gedownload want die op de officiele site is down ofzo :(

Nu installeer ik de patch, en start het spel op.

** loading Morrowind.esm **
** initializing data **

** crash naar windows **

ik hoop dat het probleem duidelijk is, en ik hoop dat iemand een oplossing weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
verkeerde patch gedownload :?
• European version
• American version

en volgens mij moest je de laatste hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Getah schreef op 20 maart 2004 @ 14:50:
Ik heb zojuist Morrowind maar eens geïnstalleerd (orgineel natuurlijk ;) ) en ik heb de nieuwste patch maar eens gedownload. Ik heb hem uiteindelijk maar via een fileshare programma gedownload want die op de officiele site is down ofzo :(
De patch misschien niet downloaden van fileshare programma's misschien :P

http://www.elderscrolls.c...wnload_redirect.htm&bg=05 << werkt hier prima hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
En let even op dat als je de uitbreidingen hebt je alleen bloodmoon patch moet installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-05 21:04
Fuelke schreef op 19 maart 2004 @ 23:21:
[...]
Bij het installeren van Bloodmoon wordt je versie van Morrowind & Tribunal reeds geupdate, dus enkel de Bloodmoon patch volstaat.
Lamaar! Grrrrrrrrrr :(

[ Voor 48% gewijzigd door Refragmental op 20-03-2004 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Laatst online: 13-05 13:47
Ik liep in Vivec, het Telvanni gedeelte op zoek naar een wizard die iemand invisible had gemaakt en kwam langs de telvanni vault daar.
Even een kijkje naar binnen genomen en na wat trap/locked doors en 2 storm autronarchs uiteindelijk in de vault gekomen.

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~postfam/telvannivault.JPG

Zodra ik wat pakte zaten helaas die ordinators in me nek, maar na een paar keer laden, toen ze toevallig in een hoekje zaten en met behulp van wat chameleon was die hele vault binnen luttele seconden leeg. :+

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~postfam/vaultitems.JPG

Niet slecht. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
cardinal808 schreef op 20 maart 2004 @ 14:59:
verkeerde patch gedownload :?
• European version
• American version

en volgens mij moest je de laatste hebben.
Oh.. dat vind ik niet logisch aangezien ik in Nederland woon. Ik zal het eens proberen.
Fuelke schreef op 20 maart 2004 @ 15:02:
[...]

De patch misschien niet downloaden van fileshare programma's misschien :P

http://www.elderscrolls.c...wnload_redirect.htm&bg=05 << werkt hier prima hoor.
Ik krijg een pagina waar staat: Pagina kan niet gevonden worden.. :'( :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41542

Getah schreef op 20 maart 2004 @ 16:16:
Ik krijg een pagina waar staat: Pagina kan niet gevonden worden.. :'( :?
Als je problemen hebt na het installeren van de europese patch, moet je idd gewoon de amerikaanse patch installeren. Bij mij werkt de europese patch link ook niet, maar die voor de amerikaanse versie werkt wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
Gelukkig, met die amerikaanse patch doet hij het wel :D

Alleen nu het volgende probleem: af en toe ben ik een tijdje aan het spelen, en dan ineens crasht het spel naar de desktop. Het ligt niet aan m'n hardware, die is goed genoeg, en het wordt ook niet heet ofzo. Er is ook geen regelmaat, het lijkt volledig willekeurig te zijn wanneer het spel 'besluit' om maar weer eens af te sluiten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Getah schreef op 20 maart 2004 @ 17:23:
Gelukkig, met die amerikaanse patch doet hij het wel :D

Alleen nu het volgende probleem: af en toe ben ik een tijdje aan het spelen, en dan ineens crasht het spel naar de desktop. Het ligt niet aan m'n hardware, die is goed genoeg, en het wordt ook niet heet ofzo. Er is ook geen regelmaat, het lijkt volledig willekeurig te zijn wanneer het spel 'besluit' om maar weer eens af te sluiten...
Bekende problemen. Het ligt niet aan jou, het ligt niet aan je comp, het ligt aan Morrowind. Morrowind heeft wel eens de neiging om te crashen als er een nieuwe cel geladen wordt, of gewoon als Morrowind je niet meer leuk vind ;) Het gebeurt bij mij niet zo vaak, zeg eens in de 2 a 3 uur games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
Maar ik vind het zo raar dat het vaker gebeurt nadat ik de patch had geïnstalleerd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eranum
  • Laatst online: 21-05 21:21

Eranum

geek!

Mmh, ik zie dit topic en ik denk, mmmh, mijn character heeft al een lange rust pauze gehad. Maar weken al niet meer gespeelt, binnenkort maar weer eens de draad oppaken.

Nu ben ik in dit topic al wat posts tegengekomen over wat mods, maar wordt er eigenlijk niet echt wijzer uit. Welke zijn de echte aanraders die je er gewoon bij moet hebben?

tää on taas niin tätä

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Atmospheric Sound Effects vind ik persoonlijk een hele goede, het vervangt veel van de standaard geluiden en daardoor krijgt het spel veel meer sfeer. (persoonlijk vind ik de enige sfeer die in het originele spel zit dus als je in die graftombes loopt als lvl1 char :P)
En New NPC Replacer is ook wel mooi. Vervangt veel/alle originele gezichten van NPC's. Spel wordt er dus voornamelijk mooier op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ThePartyBorg: en vergeet niet "marsmanmod 1.4" (misschien wel hoger). Dit is een zegen voor archer characters. :).

Ik heb even gezocht naar een url: http://wizards-islands.com/intelli/intellimods.htm

Hier staat hij wel bij, met wat andere mods van die gast. Misschien zit er wel meer tussen wat je bevalt.

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 21-03-2004 12:52 . Reden: urelltje opgezocht. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41682

Er zijn zeer veel mods eigenlijk kan je ze in een paar types indelen:
Cheat, sfeer, moeilijkheid, nieuwe items, huisjes etc, npc en quests. en je heb hele grote mods die voegen hele gebieden toe met huizen npc quests etc etc.

Je moet gewoon kijken wat jouw leuk lijkt. Test hem anders eerst met een test char voordat je hem met je echte char gebruikt dan is er nix aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit is misschien leuk voor de volgende startpost: een lijst met links naar modsites (kon ik zo niet vinden in de sp) :).

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 21-03-2004 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Anoniem: 4479 schreef op 21 maart 2004 @ 12:54:
Dit is misschien leuk voor de volgende startpost: een lijst met links naar modsites (kon ik zo niet vinden in de sp) :).
Is idd een goed idee. Er zijn er al een heleboel voorbij gekomen, maar dat zoekt wat lastig op natuurlijk. En we zijn alweer bijna toe aan deeltje 7 inmiddels :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Laatst online: 13-05 13:47
"A good place to stay" is een erg mooie huismod.
Van buitenaf zie je alleen een deur in een berg vlak naast de Balmora temple.
Binnenin heb je een slaapkamer, alchemy/enchant room met potjes voor alle ingredients, een mooie ruimte met tafels om alles op te leggen en ook nog een armor ruimte met iets van 20 armor mannequins om je armor op te showen.
En meeeeeeeer dan zat kisten, om alles kwijt te kunnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb thieves guild gejoined en bij je tweede taak moet je een key krijgen van ene mafkees in council club. Nu zegt hij niks over een key dus taunt ik hem maar net zolang hij goodbye zegt. Maar als dit nu eenmaal lukt dan vallen die andere 2 die erbij staan me ook aan! :? Das nog een beetje teveel van het goeie voor een nog maar net lvl 3 mannetje.....
Heb btw voor het eerst onweer gehoord.....had me boxen goed luid staan zo dat je de sfeer extra opsnuift.....begint het te regenen en opeens KLABOOOOEM...schrok toch wel ff. :) :P 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666
  • Laatst online: 16-02 03:57

hayate666

zwaardfetisjist

Anoniem: 97951 schreef op 21 maart 2004 @ 22:58:
Ik heb thieves guild gejoined en bij je tweede taak moet je een key krijgen van ene mafkees in council club. Nu zegt hij niks over een key dus taunt ik hem maar net zolang hij goodbye zegt. Maar als dit nu eenmaal lukt dan vallen die andere 2 die erbij staan me ook aan! :? Das nog een beetje teveel van het goeie voor een nog maar net lvl 3 mannetje.....
Heb btw voor het eerst onweer gehoord.....had me boxen goed luid staan zo dat je de sfeer extra opsnuift.....begint het te regenen en opeens KLABOOOOEM...schrok toch wel ff. :) :P 8)
Je moet de sleutel jatten en niet zn hersens inslaan :P Alleen heb je daar wel een aardige sneak skill voor nodig. Anders moet je eerst eens de missies in Ald'Ruhn of Sadrith Mora doen als je het te moeilijk vindt nog.

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Je moet de sleutel jatten en niet zn hersens inslaan Alleen heb je daar wel een aardige sneak skill voor nodig. Anders moet je eerst eens de missies in Ald'Ruhn of Sadrith Mora doen als je het te moeilijk vindt nog.
Er is nog iemand die de sleutel heeft. In de "rijke" buurt van Balmora. Staat in de uitleg van de missie, wie de sleutel allemaal heeft. De andere persoon die de sleutel heeft is namelijk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cardinal808 schreef op 22 maart 2004 @ 11:25:
[...]

Er is nog iemand die de sleutel heeft. In de "rijke" buurt van Balmora. Staat in de uitleg van de missie, wie de sleutel allemaal heeft. De andere persoon die de sleutel heeft is namelijk makkelijker.
Hmm, ik denk dat mijn sneak level nog niet hoog genoeg is, want ze hebben beide in de gaten wanneer ik hun pickpocket. Is het erg als je ze killed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97951 schreef op 22 maart 2004 @ 23:04:
Hmm, ik denk dat mijn sneak level nog niet hoog genoeg is, want ze hebben beide in de gaten wanneer ik hun pickpocket. Is het erg als je ze killed?
Voor die gast in de Council Club: dat is niet erg. Er is een andere quest waarbij je gevraagd wordt hem (en anderen) te wasten. Als je die gast in het huis waste, zijn de bazen van de Thieves Guild niet zo blij met je, aangezien hij voor hun een bron van inkomsten is/was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Als je die gast in het huis waste, zijn de bazen van de Thieves Guild niet zo blij met je, aangezien hij voor hun een bron van inkomsten is/was.
ze waren niet zo blij nee, maar kon wel aan de volgende missie beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Anoniem: 41542 schreef op 23 maart 2004 @ 00:13:
[...]
Voor die gast in de Council Club: dat is niet erg. Er is een andere quest waarbij je gevraagd wordt hem (en anderen) te wasten. Als je die gast in het huis waste, zijn de bazen van de Thieves Guild niet zo blij met je, aangezien hij voor hun een bron van inkomsten is/was.
Ze wasten is op zich niet erg (toch maar de commona tong), maar ze zijn wel verdomde sterk, dus met een l1 of l2 char is het erg lastig ze te wasten.
Maar een summon <vul hier een leuke creature in> spell/scroll doet wonderen.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107743

Hmm.. ik had de tribunal en bloodmoon patch geinstalleerd (beiden amerikaans) en er is geen vuiltje aan de lucht.

A good place to stay heeft naar mijn mening een beetje weinig mannequins, maar is voorderest heel praktisch dus ook mijn keuze.
Je kan natuurlijk ook zelf een huisje maken met de TES!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
A good place to stay heeft naar mijn mening een beetje weinig mannequins, maar is voorderest heel praktisch dus ook mijn keuze.
Ja, daar heb ik nu ook last van. In het begin denk je "wat moet ik met al die ventjes", maar later heb je er een chronisch te kort aan.
Ik moet alleen een nieuwe uitdaging vinden in het spel. ben namelijk in tegenstelling tot vorige keren veel te sterk geworden. Kan makkelijk overal binnen lopen en hoef me geen zorgen te maken over mijn health.
Heb de main story lin nog niet uitgespeeld, daar moet ik maar eens aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
Als je zo'n plug-in installeerd (bijvoorbeeld die atmospheric sounds, waar ik graag nog een linkje van wil :) ) is het dan niet zo dat je huidige character niet meer gebruikt kan worden? Ik heb namelijk die update geïnstalleerd, en toen kon ik m'n andere character weggooien... hij vroeg de hele tijd of ik door wilde gaan omdat de versie anders was enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Getah schreef op 24 maart 2004 @ 20:53:
Als je zo'n plug-in installeerd (bijvoorbeeld die atmospheric sounds, waar ik graag nog een linkje van wil :) ) is het dan niet zo dat je huidige character niet meer gebruikt kan worden? Ik heb namelijk die update geïnstalleerd, en toen kon ik m'n andere character weggooien... hij vroeg de hele tijd of ik door wilde gaan omdat de versie anders was enzo.
Dan zeg je toch gewoon OK en speelt vrolijk verder :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666

hayate666

zwaardfetisjist

Inderdaad, je kan altijd gewoon OK drukken met het installeren van plugins en dan werkt het gewoon weer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Getah schreef op 24 maart 2004 @ 20:53:
Moet je in je Morrowind.ini file toevoegen onder [general]:
AllowYesToAll=1
Dan krijg je de optie om in 1 keer alle foutmeldingen weg te klikken :) Voor de rest gewoon door klikken en dan kan je gewoon spelen.

Hetzelfde met mods weghalen, je kan dan een heleboel foutmeldingen krijgen, maar gewoon doorklikken, en als je dan weer je spel geladen hebt, meteen saven, dan krijg je de volgende keer iig geen foutmelding meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Of gewoon de plugins laden in de Editor en ze opnieuw opslaan, dan krijg je die melding ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zie een mod die Sea of Destiny heet, waarbij je een nieuw eiland erbij krijgt. Heeft iemand deze mod al eens geprobeerd en is die de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fuelke schreef op 24 maart 2004 @ 22:34:
Of gewoon de plugins laden in de Editor en ze opnieuw opslaan, dan krijg je die melding ook niet.
Alleen, als je bloodmoon hebt, rost de editor meteen een hele berg ongewild spul erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9942

Ze wasten is op zich niet erg (toch maar de commona tong), maar ze zijn wel verdomde sterk, dus met een l1 of l2 char is het erg lastig ze te wasten.
Maar een summon spell/scroll doet wonderen.
Een levitate 1pt for 180 secs doet ook wonderen... Zelfs voor een L1 mage/thief nog wel te casten, en in combinatie met een boog erg nuttig :) Als je in de hoek boven de trap gaat zweven, ben je buiten bereik voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik heb net het nut van de command creature spell ontdekt. Toen ik het eerder op een beest uitprobeerde ging ie me alleen volgen, lekker nutteloos dacht ik.
Maar nu bleek het dat zo'n beest ook je tegenstanders aanvalt :)
En het allermooiste is dat het ook werkt bij creatures die je tegenstanders heeft gecast.. >:)
Dus als je tegenstander een Dremora Lord oid tevoorschijn tovert, keert die zich tegen hem en kan jij toekijken hoe ze elkaar afmaken })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42998

Heeft iemand een tip tegen beesten die je strengt drainen??
Ik moet elke keer heel mn equipment afladen, str restoren en weer aandoen omdat ik 190 str ofzo heb.
En welke wapens zijn het beste om te enchanten? De ebony staf is wel goed volgens mij.

Ik heb nu:
2 ringen met heal 5 hp/sec constant effect
1 amulet met +24 str constant effect
1 deadric towershield met +45 str constant effect
1 exquisite shirt met open 100 pts on target

En als je constant effect invisibility hebt, kun je dan alles stelen wat je maar wilt?

//edit

Nog een vraagje, is er een patch of een instelling waarmee je de extreme weeromstadigheden uit kunt zetten. Het is wel een leuke sfeer, maar mijn PC kan de sneeuwstormen en harde regenbuien niet echt aan. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 42998 op 25-03-2004 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
En als je constant effect invisibility hebt, kun je dan alles stelen wat je maar wilt?
Ik zou constant affect Chameleon nemen. Daarvan is het zeker dat niemand je ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Ik heb nu:
2 ringen met heal 5 hp/sec constant effect
1 amulet met +24 str constant effect
1 deadric towershield met +45 str constant effect
1 exquisite shirt met open 100 pts on target
Die +strength zooi, kun je beter anders doen: Als je ipv +45, +1 - 89 strength op een item laat enchanten, heb je er namelijk veel meer profijt van. Het werkt zo: Jij equiped het item, het item geeft je (bijv) 23 strength. Deze strength blijft er dus uiteraard constant bij. Dus, jij her-equiped het item. Hierdoor krijg je dus ipv die eerdere 23 een hoger, of lager, +strength effect. Dit dus blijven herhalen tot je minimaal op de +80 zit. :P

Die weerseffecten kun je, dacht ik, veranderen via de console. :)

edit:

ChangeWeather "RegionID" x
-For weather, x can be the following values:
-0: Clear
-1: Cloudy
-2: Foggy
-3: Overcast
-4: Rain
-5: Thunder
-6: Ash
-7: Blight

Tis niet echt ideaal, maar wellicht kun je er iets mee. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Gaius op 25-03-2004 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

Heb een probleempje. In de Gateway Inn in Sadrith Mora zit zo'n geest, die kamer is haunted en dat houdt maar niet op. Dan moet je naar die mouth in de Telvanni council, ben ik naar toe gegaan, ik krijg geen tip oid hoe het op te lossen :| Ik ben lid van Telvanni, bijna een stronghold :) Maar weet iemand hoe ik dat oplos, die geest moet dus nokken, ik weet dat ik waarschijnlijk een sorcerer moet uitschakelen, maar waar die zit of wie het is??

Ik heb nu 2 greaves en 1 cuirass, deadric. Allemaal leuk en aardig, 1 greave heb ik gevonden in drens villaatje bij de plantage en de andere 2 heb ik gekregen van die gekke wizard in tel brandora, als je die boog afgeeft. Maar voor de rest heb ik nog geen deadric armor gevonden. Wapens al wel, longsword, shortsword, tanto, 3 daggers, war axe en een een claymore. Maar armor vind ik negens, ben de bekende Daedric ruines nog niet in geweest, daar ga ik zo in, bal fell voor die staff, een opdracht van big helende in dirty muriels. Maakt dat uit of je de "bekende" daedric shrines in gaat voor armor of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
Iemand nog een linkje waar ik die mooie plug-ins kan downloaden? Die Atmospheric sounds lijkt me wel wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9942

Heeft iemand een tip tegen beesten die je strengt drainen??
Of altijd een paar restore strength potions meenemen, of simpelweg een restore strength spell hebben als je restoration niet al te slecht is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Wie voelt zich geroepen om aan deel 7 te beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666

hayate666

zwaardfetisjist

[BigFast schreef op 25 maart 2004 @ 18:21
Heb een probleempje. In de Gateway Inn in Sadrith Mora zit zo'n geest, die kamer is haunted en dat houdt maar niet op. Dan moet je naar die mouth in de Telvanni council, ben ik naar toe gegaan, ik krijg geen tip oid hoe het op te lossen :| Ik ben lid van Telvanni, bijna een stronghold :) Maar weet iemand hoe ik dat oplos, die geest moet dus nokken, ik weet dat ik waarschijnlijk een sorcerer moet uitschakelen, maar waar die zit of wie het is??
==========================================================

Ga naar iedere willekeurige Telvanni, maar bij voorkeur die gast in de Gateway Inn waar je de quest van kreeg en vraag naar een conjuration expert. De rest mag je zelf doen ;)

edit: je moet daarvoor eerst aan de mouth in de Council Hall vragen naar de Gateway haunting. Dat heb je gedaan denk ik?

[ Voor 18% gewijzigd door hayate666 op 25-03-2004 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thufir_Hawat schreef op 25 maart 2004 @ 18:07:
[...]

Die +strength zooi, kun je beter anders doen: Als je ipv +45, +1 - 89 strength op een item laat enchanten, heb je er namelijk veel meer profijt van. Het werkt zo: Jij equiped het item, het item geeft je (bijv) 23 strength. Deze strength blijft er dus uiteraard constant bij. Dus, jij her-equiped het item. Hierdoor krijg je dus ipv die eerdere 23 een hoger, of lager, +strength effect. Dit dus blijven herhalen tot je minimaal op de +80 zit. :P
Dus ik kan m'n geenchante schild nog eens echanten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee je kan hem niet nog eens enchanten maar af doen en opnieuw aan doen zeg maar. Verder is constant effect verdwenen als je de nieuwste patch haalt.

Voor de weer effecten er is wel een plugin die ze "verwijderd" lees uitzet maar weet de naam niet meer. En als je pc dat niet aan kan ga eens zo'n propylon chamber in :) vraag me af of je dan de 2 fps kan halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

100% resist magic werkt ook heel goed tegen drain strength >:) werkt tegen best veel trouwens. Ik lach me altijd helemaal een breuk als ik vervolgens een absorb magicka spell gebruik, lekker opladen en dan keihard terugslaan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

hayate666 schreef op 25 maart 2004 @ 20:57:
[BigFast schreef op 25 maart 2004 @ 18:21
==========================================================

Ga naar iedere willekeurige Telvanni, maar bij voorkeur die gast in de Gateway Inn waar je de quest van kreeg en vraag naar een conjuration expert. De rest mag je zelf doen ;)

edit: je moet daarvoor eerst aan de mouth in de Council Hall vragen naar de Gateway haunting. Dat heb je gedaan denk ik?
Euh das juist het probleem, die krijg ik dus niet, die keuze; Gateway haunting en ik heb wel die quest gekregen :| :? Volgens mij mis ik ergens iets maar die dunmer zegt echt dat ik naar die mouth moet gaan en dat ik bij haar een tip krijg, niet de oplossing. dus euh... 8)7 schiet mij maar lek. Dit is echt een van de weinige waar ik echt vastloop erg frustrerend :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666

hayate666

zwaardfetisjist

Heb je wel de goeie Mouth gekozen om het aan te vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
Ik ben hard op zoek naar een goed zwaard, en wel een long sword, het liefst eenhandig. Iemand een idee? Ik heb nu een steel katana :X

typo :+

[ Voor 6% gewijzigd door Getah op 26-03-2004 07:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Paat maar met die mouth (Arara Uvulas) is dacht ik de 2e aan de rechterkant. Praat verder over conjuration expert met andere mensen en dan krijg je te horen wie een expert is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
Getah schreef op 26 maart 2004 @ 07:32:
Ik ben hard op zoek naar een goed zwaard, en wel een long sword, het liefst eenhandig. Iemand een idee? Ik heb nu een steel katana :X

typo :+
de goldbrand alleen is die niet zo makkelijk te krijgen

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Getah schreef op 26 maart 2004 @ 07:32:
Zoals joostve al zei, Goldbrand is een goed zwaard. Als je Tribunal hebt kun je ook Trueflame krijgen, alleen om die te kunnen krijgen moet je eerst een paar pittige quests doen.

Voorlopig is het dan waarschijnlijk ook handiger om gewoon een daedric longsword of katana te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
joostve schreef op 26 maart 2004 @ 09:41:
[...]

de goldbrand alleen is die niet zo makkelijk te krijgen
Goldbrand is juist simpel te krijgen, alleen duurt het 40 dagen. Je hoeft alleen maar een stukje te zwemmen (als je nog een zwak character hebt: levitate tot boven het beeld en duik dan naar beneden, zodra het beeld begint te praten kun je direct weg, teleporteren of weer weg levitaten ofzo), daarna hoef je geeneens een beest te verslaan, je hoeft alleen maar een boek en 2000 piek te hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:42

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik loop steeds kloten met mijn levels en geld. Dat gaat niet snel genoeg.
Hoe kan ik snel level-uppen en geld bij krijgen?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Thufir_Hawat schreef op 25 maart 2004 @ 18:07:
[...]

Ik gebruik zelf de stelregel dat constant effect items geen ranges mogen hebben. Dat gaat een beetje tegen het principe van constant effect in. Het is gewoon een zware cheat..
Tenzij je natuurlijk niet gaat swappen en de allereerste waarde gebruikt.. leuk gokje :)

Een Daedric Towershield krijgen is eigenlijk ook een cheat (exploit), maar daar valt nog enigszins wat voor te zeggen aangezien zo'n shield erg stoer staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
QuarK schreef op 26 maart 2004 @ 11:05:
[...]
Een Daedric Towershield krijgen is eigenlijk ook een cheat (exploit), maar daar valt nog enigszins wat voor te zeggen aangezien zo'n shield erg stoer staat ;)
Hoezo? Als een golden saint zo'n ding laat vallen, en je gebruikt hem is het toch geen cheat? Zo vaak laat ie ze nou ook weer niet vallen. Of ik begrijp je verkeerd. :)

Dat van die variabele constante effecten heb je wel een punt, maar tegelijkertijd levert het ook veel frustratie op (die bonewalkers met hun drain strength :r) en je moet ze veel her-equipen voordat je er echt voordeel uithaalt. Daarbij, dit spel is, hoewel briljant, extreem goed en zeer mooi ook bijzonder ongebalanceerd. Je kunt op zo veel verschillende manieren nagenoeg onkwetsbaar worden. Maar tegelijkertijd vind ik dat 1 van de pluspunten van dit spel: complete vrijheid in doen en laten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb veel geld, veel leuke items om te enchanten en veel soulgems.
Is er een plaats waar veel golden saints te vinden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

Anoniem: 41682 schreef op 26 maart 2004 @ 08:43:
Paat maar met die mouth (Arara Uvulas) is dacht ik de 2e aan de rechterkant. Praat verder over conjuration expert met andere mensen en dan krijg je te horen wie een expert is.
Das juist het probleem zij geeft mij geen tips, kan nl niet op haunted gateway klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Staat de quest wel in je Journal geschreven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42998 schreef op 26 maart 2004 @ 14:07:
Ik heb veel geld, veel leuke items om te enchanten en veel soulgems.
Is er een plaats waar veel golden saints te vinden zijn?
Helaas zijn er geen plekken waar je veel golden saints kunt vinden, alhoewel er wellicht mods zijn die dat soort plekken toevoegen.

Wat ik zelf altijd doe (en sommigen/velen zullen dit cheaten vinden) is:

• Console openen
• Type: PlaceAtPC,"golden saint",[hoeveelheid],[afstand],[richting]

Ik weet niet zeker of er bij "golden saint" een spatie moet tussen golden en saint, of dat er een underscore moet. Mijn vorige pc wilde nog wel eens crashen als ik te veel golden saints op deze manier op riep (zo'n 20), dus enige mate van terughoudendheid is geboden.

Wat ik me trouwens net bedenk, je kan ze natuurlijk ook legaal (zonder console) summonen. Er is echter maar 1 persoon in het spel die deze spell verkoopt. Je vindt hem in Tel Branora, op hetzelfde nivo als die gekke Telvanni vrouw. Deze spell kost alleen meer dan 100 magica, dus je moet of een character hebben die dat heeft, of je moet 'creatief' zijn met alchemy (verhoog je ook meteen de kans dat je spell lukt). Niet te creatief natuurlijk, want een heel hoge intelligence kan nare bijwerkingen hebben (en vooral niet weg willen gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Thufir_Hawat schreef op 26 maart 2004 @ 13:31:
[...]

Hoezo? Als een golden saint zo'n ding laat vallen, en je gebruikt hem is het toch geen cheat? Zo vaak laat ie ze nou ook weer niet vallen. Of ik begrijp je verkeerd. :)
:)
Als je em jat van een summoned Golden Saint, vlak voordat hij/zij dood gaat, dan maak je misbruikt van een exploit in de game engine (resulteert vaak in een crash).
Het gejatte shield zou eigenlijk moeten verdwijnen (het lijk verdwijnt ook tenslotte).

Ik heb nog nooit een golden saint in het wild met een daedric towershield gezien, dus ik was even vergeten dat dat in principe ook een mogelijkheid is ;)
Hoewel ik al _veel_ game uren in Morrowind besteed heb heb ik nog nooit legaal een daedric towershield gevonden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

In de Grazelands zitten behoorlijk wat golden saints, ben lvl 28 op het moment maybe dat dat er invloed op heeft, ik heb net een wilde GS gedood en die had een Daedric towershield bij zich :) Dus het kan wel degelijk.

@Fuelke daar heb ik eigenlijk nog niet naar gekeken, maar ik dacht het wel, omdat ik naar die dunmer toe ging en hem vertelde dat ik die ghost gemold had, toen zei hij dat dat geen zin had, en dat ik naar die mouth moest gaan, op dat moment was mijn journal upgedate.

[ Voor 39% gewijzigd door BigFast op 26-03-2004 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben lvl 34 nu. Ik draag glass armor zodat ik die nog wat train.
Ebony staf kun je heel leuk enchanten :D

3 sec fire damg 74-75
range 50 ft

2 klappen en heel de fighter's guild dood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

ook opnieuw begonnen na tribunal uitgespeeld te hebben.

kzit nu 2 uren te zoeken, maar hoe heette ook alweer die mod waarbij je over de level 100 grens kan trainen.
ik kan me tenminste herinneren dat ik zoiets gelezen heb hier. et gaat mij vooral om de speed (die nu dus op 100 zit).

edit: 2 uur en 10 minuten; hij heet dus cap remover
edit2: hehe kzag em net staan. zoeken op woorden als level en 100 is niet slim :o
edit2,5: ongelooflijk, tribunal is nodig om deze mod te activeren. zit ik midden in bloodmoon kan ik die mod nog es gaan zoeken |:(

[ Voor 35% gewijzigd door MUSTIS op 27-03-2004 00:25 ]

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MUSTIS schreef op 27 maart 2004 @ 00:06:
ook opnieuw begonnen na tribunal uitgespeeld te hebben.

kzit nu 2 uren te zoeken, maar hoe heette ook alweer die mod waarbij je over de level 100 grens kan trainen.
ik kan me tenminste herinneren dat ik zoiets gelezen heb hier. et gaat mij vooral om de speed (die nu dus op 100 zit).
Cap remover :), onderaan staat de dl link

(30 seconden zoeken ;) :D :P).

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 27-03-2004 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BigFast schreef op 26 maart 2004 @ 14:18:
[...]

Das juist het probleem zij geeft mij geen tips, kan nl niet op haunted gateway klikken.
dan klik je op andere dingen tot dat je wel info krijgt. duurde mij ook wel ff ik heb zelfs een guide gepakt want bij die mouth ging bij mij ook nie goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Deze game is zooo goed, dat ze een online versie ofzo van moeten maken, tenminste Co-Op (een mmorpg zou wel leuk zijn B) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
Ik ben naar de Shrine of Azura geweest, en dat standbeeld verteld dus zo'n heel verhaal.
Het komt erop neer dat je een deadra moet killen ergens op een eilandje in de buurt van Dagon Fel. Ik heb al een hele tijd gezocht maar ik kan dat beest, noch dat mannetje/vrouwtje die je moet beschermen, maar niet mag storen, vinden.

Ben ik duidelijk en zo ja, weet iemand waar ik dit kan vinden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Anoniem: 41542 schreef op 26 maart 2004 @ 14:24:
[...]

Helaas zijn er geen plekken waar je veel golden saints kunt vinden, alhoewel er wellicht mods zijn die dat soort plekken toevoegen.

Wat ik zelf altijd doe (en sommigen/velen zullen dit cheaten vinden) is:

• Console openen
• Type: PlaceAtPC,"golden saint",[hoeveelheid],[afstand],[richting]

Ik weet niet zeker of er bij "golden saint" een spatie moet tussen golden en saint, of dat er een underscore moet. Mijn vorige pc wilde nog wel eens crashen als ik te veel golden saints op deze manier op riep (zo'n 20), dus enige mate van terughoudendheid is geboden.

Wat ik me trouwens net bedenk, je kan ze natuurlijk ook legaal (zonder console) summonen. Er is echter maar 1 persoon in het spel die deze spell verkoopt. Je vindt hem in Tel Branora, op hetzelfde nivo als die gekke Telvanni vrouw. Deze spell kost alleen meer dan 100 magica, dus je moet of een character hebben die dat heeft, of je moet 'creatief' zijn met alchemy (verhoog je ook meteen de kans dat je spell lukt). Niet te creatief natuurlijk, want een heel hoge intelligence kan nare bijwerkingen hebben (en vooral niet weg willen gaan).
Je kunt de spreuk ook op een exquisite ring laten enchanten. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

Ik heb nu een ander probleempje. Je krijgt van de guildleader in Ald'ruhn nadat je de necromancer in Vas hebt gekilled een nieuwe opdracht. Deze keer moet je een ex-Redoran member opsnorren en afmaken. Deze kerel zit op een eiland in de sheograd region, zuid-west van Vas. Op een eiland ten zuid-westen van Vas vind je een Deadric shrine, ik dacht dat dit het eiland was, ik fijn die shrine in. Is daar zowiezo niets echt heel erg nuttigs te vinden en ik vind daar ook geen doorgang naar die cavern van die ex-redoran dude. Nu is mijn vraag waar zit die cave entrance van die kerel, er werd aan het begin al gezegd dat die ingang erg lastig te vinden was, maar of ik zit op een verkeerd eiland of ik ben echt heel erg scheef...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Getah schreef op 27 maart 2004 @ 18:22:
Ik ben naar de Shrine of Azura geweest, en dat standbeeld verteld dus zo'n heel verhaal.
Het komt erop neer dat je een deadra moet killen ergens op een eilandje in de buurt van Dagon Fel. Ik heb al een hele tijd gezocht maar ik kan dat beest, noch dat mannetje/vrouwtje die je moet beschermen, maar niet mag storen, vinden.

Ben ik duidelijk en zo ja, weet iemand waar ik dit kan vinden? :)
BigFast schreef op 27 maart 2004 @ 20:33:
Ik heb nu een ander probleempje. Je krijgt van de guildleader in Ald'ruhn nadat je de necromancer in Vas hebt gekilled een nieuwe opdracht. Deze keer moet je een ex-Redoran member opsnorren en afmaken. Deze kerel zit op een eiland in de sheograd region, zuid-west van Vas. Op een eiland ten zuid-westen van Vas vind je een Deadric shrine, ik dacht dat dit het eiland was, ik fijn die shrine in. Is daar zowiezo niets echt heel erg nuttigs te vinden en ik vind daar ook geen doorgang naar die cavern van die ex-redoran dude. Nu is mijn vraag waar zit die cave entrance van die kerel, er werd aan het begin al gezegd dat die ingang erg lastig te vinden was, maar of ik zit op een verkeerd eiland of ik ben echt heel erg scheef...
Ik weet geen van beide meer precies, maar voor al jullie vragen over quests en wat dan ook: Bezoek eens the uesp. Ze hebben daar echt een mega uitgebreide walkthrough voor zo ongeveer alle quests. Probeer maar eens hier te kijken of je het antwoord kunt vinden. Het antwoord voor Azura's shrine kun je hier vinden.

Voor azura's quest (die ander weet ik echt niet precies) moet je naar een eilandje gaan helemaal in het noorden van Vvardenfel. Als je op je papieren kaart kijkt, zie je helemaal bovenaan 4 eilandjes. De op de tweede van rechts kun je een huisje ontwaren. Dit eilandje moet je hebben, en is ook nauwelijks te missen aangezien het wemelt van de daedric creatures. Gewoon alle beestjes op dat eiland mollen. Niet vergeten dat je niet met de kluizenaar (in het huisje) mag praten.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 41542 op 27-03-2004 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wie weet trouwens waar je Morrowind: Game of the Year Edition voor de PC kan halen? Op Bol.com kan je ze enkel apart bestellen.... :| Die editie is velen malen goedkoper namelijk dan het apart kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Game of the year edition is dacht ik alleen voor de xbox. Ik kan het ook wel fout hebben hoor.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 41682 op 28-03-2004 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Nee, is ook voor de pc beschikbaar. Heb een post of 100 500 terug ofzo nog een link gegeven, zal hem ff zoeken.

Toch een beetje langer geleden dan ik dacht :P
Gevonden :)
Pyrus schreef op 30 januari 2004 @ 08:26:
Ja, de GOTY versie is ook al hier te krijgen. :)
Gevonden met www.vergelijk.nl:
www.winkelwijs.nl <-- hele site werkt nu (28 maart) niet meer
www.2fast4ucomputers.nl

[ Voor 73% gewijzigd door Pyrus op 28-03-2004 13:59 ]

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Anoniem: 97951 schreef op 28 maart 2004 @ 00:14:
Wie weet trouwens waar je Morrowind: Game of the Year Edition voor de PC kan halen? Op Bol.com kan je ze enkel apart bestellen.... :| Die editie is velen malen goedkoper namelijk dan het apart kopen.
Als je een creditcard hebt: http://www.play.com/play2...e=title&r=PC&title=142839
18 pond. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pyrus schreef op 28 maart 2004 @ 13:50:
Nee, is ook voor de pc beschikbaar. Heb een post of 100 500 terug ofzo nog een link gegeven, zal hem ff zoeken.

Toch een beetje langer geleden dan ik dacht :P
Gevonden :)

[...]
Oke bedankt is reeds besteld. Scheelt aanzienlijk wat euro's. Had Morrowind al, maar dat was zo'n stomme budget version. Dus zonder een fatsoenlijke handleiding in boekvorm en geen kaart van Vvardenfell. Maar die heb ik inmiddels al weer door verkocht :)
Ben nog lang niet sterk genoeg om in Tribunal zowel Bloodmoon rond te zwerven(Lvl 5), maar dan heb ik reeds profijt van de verbeteringen die deze 2 addons met zich meebrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kan ze installeren maar je hoeft ze niet te laden :) maar dan heb je wel de nieuwste patch. Zo speel ik namelijk ook als ik die wil gaan spelen laad ik ze wel :)

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 41682 op 28-03-2004 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
Misschien een stomme vraag, maar zijn die add-ons de moeite waard? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Getah schreef op 29 maart 2004 @ 08:01:
Misschien een stomme vraag, maar zijn die add-ons de moeite waard? :P