Heb een probleempje. In de Gateway Inn in Sadrith Mora zit zo'n geest, die kamer is haunted en dat houdt maar niet op. Dan moet je naar die mouth in de Telvanni council, ben ik naar toe gegaan, ik krijg geen tip oid hoe het op te lossen

Ik ben lid van Telvanni, bijna een stronghold

Maar weet iemand hoe ik dat oplos, die geest moet dus nokken, ik weet dat ik waarschijnlijk een sorcerer moet uitschakelen, maar waar die zit of wie het is??
Ik heb nu 2 greaves en 1 cuirass, deadric. Allemaal leuk en aardig, 1 greave heb ik gevonden in drens villaatje bij de plantage en de andere 2 heb ik gekregen van die gekke wizard in tel brandora, als je die boog afgeeft. Maar voor de rest heb ik nog geen deadric armor gevonden. Wapens al wel, longsword, shortsword, tanto, 3 daggers, war axe en een een claymore. Maar armor vind ik negens, ben de bekende Daedric ruines nog niet in geweest, daar ga ik zo in, bal fell voor die staff, een opdracht van big helende in dirty muriels. Maakt dat uit of je de "bekende" daedric shrines in gaat voor armor of niet?