Ik zou constant affect Chameleon nemen. Daarvan is het zeker dat niemand je ziet.En als je constant effect invisibility hebt, kun je dan alles stelen wat je maar wilt?
Die +strength zooi, kun je beter anders doen: Als je ipv +45, +1 - 89 strength op een item laat enchanten, heb je er namelijk veel meer profijt van. Het werkt zo: Jij equiped het item, het item geeft je (bijv) 23 strength. Deze strength blijft er dus uiteraard constant bij. Dus, jij her-equiped het item. Hierdoor krijg je dus ipv die eerdere 23 een hoger, of lager, +strength effect. Dit dus blijven herhalen tot je minimaal op de +80 zit.Ik heb nu:
2 ringen met heal 5 hp/sec constant effect
1 amulet met +24 str constant effect
1 deadric towershield met +45 str constant effect
1 exquisite shirt met open 100 pts on target
Die weerseffecten kun je, dacht ik, veranderen via de console.
edit:
ChangeWeather "RegionID" x
-For weather, x can be the following values:
-0: Clear
-1: Cloudy
-2: Foggy
-3: Overcast
-4: Rain
-5: Thunder
-6: Ash
-7: Blight
Tis niet echt ideaal, maar wellicht kun je er iets mee.
[ Voor 15% gewijzigd door Gaius op 25-03-2004 18:12 ]
Heb een probleempje. In de Gateway Inn in Sadrith Mora zit zo'n geest, die kamer is haunted en dat houdt maar niet op. Dan moet je naar die mouth in de Telvanni council, ben ik naar toe gegaan, ik krijg geen tip oid hoe het op te lossen
Ik ben lid van Telvanni, bijna een stronghold
Maar weet iemand hoe ik dat oplos, die geest moet dus nokken, ik weet dat ik waarschijnlijk een sorcerer moet uitschakelen, maar waar die zit of wie het is??
Ik heb nu 2 greaves en 1 cuirass, deadric. Allemaal leuk en aardig, 1 greave heb ik gevonden in drens villaatje bij de plantage en de andere 2 heb ik gekregen van die gekke wizard in tel brandora, als je die boog afgeeft. Maar voor de rest heb ik nog geen deadric armor gevonden. Wapens al wel, longsword, shortsword, tanto, 3 daggers, war axe en een een claymore. Maar armor vind ik negens, ben de bekende Daedric ruines nog niet in geweest, daar ga ik zo in, bal fell voor die staff, een opdracht van big helende in dirty muriels. Maakt dat uit of je de "bekende" daedric shrines in gaat voor armor of niet?
Ik heb nu 2 greaves en 1 cuirass, deadric. Allemaal leuk en aardig, 1 greave heb ik gevonden in drens villaatje bij de plantage en de andere 2 heb ik gekregen van die gekke wizard in tel brandora, als je die boog afgeeft. Maar voor de rest heb ik nog geen deadric armor gevonden. Wapens al wel, longsword, shortsword, tanto, 3 daggers, war axe en een een claymore. Maar armor vind ik negens, ben de bekende Daedric ruines nog niet in geweest, daar ga ik zo in, bal fell voor die staff, een opdracht van big helende in dirty muriels. Maakt dat uit of je de "bekende" daedric shrines in gaat voor armor of niet?
Iemand nog een linkje waar ik die mooie plug-ins kan downloaden? Die Atmospheric sounds lijkt me wel wat
Anoniem: 9942
Of altijd een paar restore strength potions meenemen, of simpelweg een restore strength spell hebben als je restoration niet al te slecht is...Heeft iemand een tip tegen beesten die je strengt drainen??
Wie voelt zich geroepen om aan deel 7 te beginnen?
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
[BigFast schreef op 25 maart 2004 @ 18:21
Heb een probleempje. In de Gateway Inn in Sadrith Mora zit zo'n geest, die kamer is haunted en dat houdt maar niet op. Dan moet je naar die mouth in de Telvanni council, ben ik naar toe gegaan, ik krijg geen tip oid hoe het op te lossen
Ik ben lid van Telvanni, bijna een stronghold
Maar weet iemand hoe ik dat oplos, die geest moet dus nokken, ik weet dat ik waarschijnlijk een sorcerer moet uitschakelen, maar waar die zit of wie het is??
==========================================================
Ga naar iedere willekeurige Telvanni, maar bij voorkeur die gast in de Gateway Inn waar je de quest van kreeg en vraag naar een conjuration expert. De rest mag je zelf doen
edit: je moet daarvoor eerst aan de mouth in de Council Hall vragen naar de Gateway haunting. Dat heb je gedaan denk ik?
Ga naar iedere willekeurige Telvanni, maar bij voorkeur die gast in de Gateway Inn waar je de quest van kreeg en vraag naar een conjuration expert. De rest mag je zelf doen
edit: je moet daarvoor eerst aan de mouth in de Council Hall vragen naar de Gateway haunting. Dat heb je gedaan denk ik?
[ Voor 18% gewijzigd door hayate666 op 25-03-2004 21:53 ]
As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen
Anoniem: 42998
Dus ik kan m'n geenchante schild nog eens echanten?Thufir_Hawat schreef op 25 maart 2004 @ 18:07:
[...]
Die +strength zooi, kun je beter anders doen: Als je ipv +45, +1 - 89 strength op een item laat enchanten, heb je er namelijk veel meer profijt van. Het werkt zo: Jij equiped het item, het item geeft je (bijv) 23 strength. Deze strength blijft er dus uiteraard constant bij. Dus, jij her-equiped het item. Hierdoor krijg je dus ipv die eerdere 23 een hoger, of lager, +strength effect. Dit dus blijven herhalen tot je minimaal op de +80 zit.
Anoniem: 41682
nee je kan hem niet nog eens enchanten maar af doen en opnieuw aan doen zeg maar. Verder is constant effect verdwenen als je de nieuwste patch haalt.
Voor de weer effecten er is wel een plugin die ze "verwijderd" lees uitzet maar weet de naam niet meer. En als je pc dat niet aan kan ga eens zo'n propylon chamber in
vraag me af of je dan de 2 fps kan halen
Voor de weer effecten er is wel een plugin die ze "verwijderd" lees uitzet maar weet de naam niet meer. En als je pc dat niet aan kan ga eens zo'n propylon chamber in
100% resist magic werkt ook heel goed tegen drain strength
werkt tegen best veel trouwens. Ik lach me altijd helemaal een breuk als ik vervolgens een absorb magicka spell gebruik, lekker opladen en dan keihard terugslaan
Kater? Eerst water, de rest komt later
Euh das juist het probleem, die krijg ik dus niet, die keuze; Gateway haunting en ik heb wel die quest gekregenhayate666 schreef op 25 maart 2004 @ 20:57:
[BigFast schreef op 25 maart 2004 @ 18:21
Heb een probleempje. In de Gateway Inn in Sadrith Mora zit zo'n geest, die kamer is haunted en dat houdt maar niet op. Dan moet je naar die mouth in de Telvanni council, ben ik naar toe gegaan, ik krijg geen tip oid hoe het op te lossenIk ben lid van Telvanni, bijna een stronghold

Heb je wel de goeie Mouth gekozen om het aan te vragen?
As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen
Ik ben hard op zoek naar een goed zwaard, en wel een long sword, het liefst eenhandig. Iemand een idee? Ik heb nu een steel katana 
typo

typo
[ Voor 6% gewijzigd door Getah op 26-03-2004 07:32 ]
Paat maar met die mouth (Arara Uvulas) is dacht ik de 2e aan de rechterkant. Praat verder over conjuration expert met andere mensen en dan krijg je te horen wie een expert is.
de goldbrand alleen is die niet zo makkelijk te krijgenGetah schreef op 26 maart 2004 @ 07:32:
Ik ben hard op zoek naar een goed zwaard, en wel een long sword, het liefst eenhandig. Iemand een idee? Ik heb nu een steel katana
typo
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Anoniem: 41542
Zoals joostve al zei, Goldbrand is een goed zwaard. Als je Tribunal hebt kun je ook Trueflame krijgen, alleen om die te kunnen krijgen moet je eerst een paar pittige quests doen.Getah schreef op 26 maart 2004 @ 07:32:
Voorlopig is het dan waarschijnlijk ook handiger om gewoon een daedric longsword of katana te zoeken.
Goldbrand is juist simpel te krijgen, alleen duurt het 40 dagen. Je hoeft alleen maar een stukje te zwemmen (als je nog een zwak character hebt: levitate tot boven het beeld en duik dan naar beneden, zodra het beeld begint te praten kun je direct weg, teleporteren of weer weg levitaten ofzo), daarna hoef je geeneens een beest te verslaan, je hoeft alleen maar een boek en 2000 piek te hebben.joostve schreef op 26 maart 2004 @ 09:41:
[...]
de goldbrand alleen is die niet zo makkelijk te krijgen
Ik loop steeds kloten met mijn levels en geld. Dat gaat niet snel genoeg.
Hoe kan ik snel level-uppen en geld bij krijgen?
Hoe kan ik snel level-uppen en geld bij krijgen?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Ik gebruik zelf de stelregel dat constant effect items geen ranges mogen hebben. Dat gaat een beetje tegen het principe van constant effect in. Het is gewoon een zware cheat..Thufir_Hawat schreef op 25 maart 2004 @ 18:07:
[...]
Die +strength zooi, kun je beter anders doen: Als je ipv +45, +1 - 89 strength op een item laat enchanten, heb je er namelijk veel meer profijt van. Het werkt zo: Jij equiped het item, het item geeft je (bijv) 23 strength. Deze strength blijft er dus uiteraard constant bij. Dus, jij her-equiped het item. Hierdoor krijg je dus ipv die eerdere 23 een hoger, of lager, +strength effect. Dit dus blijven herhalen tot je minimaal op de +80 zit.
Tenzij je natuurlijk niet gaat swappen en de allereerste waarde gebruikt.. leuk gokje
Een Daedric Towershield krijgen is eigenlijk ook een cheat (exploit), maar daar valt nog enigszins wat voor te zeggen aangezien zo'n shield erg stoer staat
Hoezo? Als een golden saint zo'n ding laat vallen, en je gebruikt hem is het toch geen cheat? Zo vaak laat ie ze nou ook weer niet vallen. Of ik begrijp je verkeerd.QuarK schreef op 26 maart 2004 @ 11:05:
[...]
Een Daedric Towershield krijgen is eigenlijk ook een cheat (exploit), maar daar valt nog enigszins wat voor te zeggen aangezien zo'n shield erg stoer staat
Dat van die variabele constante effecten heb je wel een punt, maar tegelijkertijd levert het ook veel frustratie op (die bonewalkers met hun drain strength

Ik heb veel geld, veel leuke items om te enchanten en veel soulgems.
Is er een plaats waar veel golden saints te vinden zijn?
Das juist het probleem zij geeft mij geen tips, kan nl niet op haunted gateway klikken.Anoniem: 41682 schreef op 26 maart 2004 @ 08:43:
Paat maar met die mouth (Arara Uvulas) is dacht ik de 2e aan de rechterkant. Praat verder over conjuration expert met andere mensen en dan krijg je te horen wie een expert is.
Staat de quest wel in je Journal geschreven?
Helaas zijn er geen plekken waar je veel golden saints kunt vinden, alhoewel er wellicht mods zijn die dat soort plekken toevoegen.Anoniem: 42998 schreef op 26 maart 2004 @ 14:07:
Ik heb veel geld, veel leuke items om te enchanten en veel soulgems.
Wat ik zelf altijd doe (en sommigen/velen zullen dit cheaten vinden) is:
• Console openen
• Type: PlaceAtPC,"golden saint",[hoeveelheid],[afstand],[richting]
Ik weet niet zeker of er bij "golden saint" een spatie moet tussen golden en saint, of dat er een underscore moet. Mijn vorige pc wilde nog wel eens crashen als ik te veel golden saints op deze manier op riep (zo'n 20), dus enige mate van terughoudendheid is geboden.
Wat ik me trouwens net bedenk, je kan ze natuurlijk ook legaal (zonder console) summonen. Er is echter maar 1 persoon in het spel die deze spell verkoopt. Je vindt hem in Tel Branora, op hetzelfde nivo als die gekke Telvanni vrouw. Deze spell kost alleen meer dan 100 magica, dus je moet of een character hebben die dat heeft, of je moet 'creatief' zijn met alchemy (verhoog je ook meteen de kans dat je spell lukt). Niet te creatief natuurlijk, want een heel hoge intelligence kan nare bijwerkingen hebben (en vooral niet weg willen gaan).
Als je em jat van een summoned Golden Saint, vlak voordat hij/zij dood gaat, dan maak je misbruikt van een exploit in de game engine (resulteert vaak in een crash).Thufir_Hawat schreef op 26 maart 2004 @ 13:31:
[...]
Hoezo? Als een golden saint zo'n ding laat vallen, en je gebruikt hem is het toch geen cheat? Zo vaak laat ie ze nou ook weer niet vallen. Of ik begrijp je verkeerd.
Het gejatte shield zou eigenlijk moeten verdwijnen (het lijk verdwijnt ook tenslotte).
Ik heb nog nooit een golden saint in het wild met een daedric towershield gezien, dus ik was even vergeten dat dat in principe ook een mogelijkheid is
Hoewel ik al _veel_ game uren in Morrowind besteed heb heb ik nog nooit legaal een daedric towershield gevonden..
In de Grazelands zitten behoorlijk wat golden saints, ben lvl 28 op het moment maybe dat dat er invloed op heeft, ik heb net een wilde GS gedood en die had een Daedric towershield bij zich
Dus het kan wel degelijk.
@Fuelke daar heb ik eigenlijk nog niet naar gekeken, maar ik dacht het wel, omdat ik naar die dunmer toe ging en hem vertelde dat ik die ghost gemold had, toen zei hij dat dat geen zin had, en dat ik naar die mouth moest gaan, op dat moment was mijn journal upgedate.
@Fuelke daar heb ik eigenlijk nog niet naar gekeken, maar ik dacht het wel, omdat ik naar die dunmer toe ging en hem vertelde dat ik die ghost gemold had, toen zei hij dat dat geen zin had, en dat ik naar die mouth moest gaan, op dat moment was mijn journal upgedate.
[ Voor 39% gewijzigd door BigFast op 26-03-2004 15:12 ]
Ik ben lvl 34 nu. Ik draag glass armor zodat ik die nog wat train.
Ebony staf kun je heel leuk enchanten
3 sec fire damg 74-75
range 50 ft
2 klappen en heel de fighter's guild dood
Ebony staf kun je heel leuk enchanten
3 sec fire damg 74-75
range 50 ft
2 klappen en heel de fighter's guild dood
ook opnieuw begonnen na tribunal uitgespeeld te hebben.
kzit nu 2 uren te zoeken, maar hoe heette ook alweer die mod waarbij je over de level 100 grens kan trainen.
ik kan me tenminste herinneren dat ik zoiets gelezen heb hier. et gaat mij vooral om de speed (die nu dus op 100 zit).
edit: 2 uur en 10 minuten; hij heet dus cap remover
edit2: hehe kzag em net staan. zoeken op woorden als level en 100 is niet slim
edit2,5: ongelooflijk, tribunal is nodig om deze mod te activeren. zit ik midden in bloodmoon kan ik die mod nog es gaan zoeken
kzit nu 2 uren te zoeken, maar hoe heette ook alweer die mod waarbij je over de level 100 grens kan trainen.
ik kan me tenminste herinneren dat ik zoiets gelezen heb hier. et gaat mij vooral om de speed (die nu dus op 100 zit).
edit: 2 uur en 10 minuten; hij heet dus cap remover
edit2: hehe kzag em net staan. zoeken op woorden als level en 100 is niet slim
edit2,5: ongelooflijk, tribunal is nodig om deze mod te activeren. zit ik midden in bloodmoon kan ik die mod nog es gaan zoeken

[ Voor 35% gewijzigd door MUSTIS op 27-03-2004 00:25 ]
Anoniem: 4479
Cap removerMUSTIS schreef op 27 maart 2004 @ 00:06:
ook opnieuw begonnen na tribunal uitgespeeld te hebben.
(30 seconden zoeken
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 27-03-2004 00:13 ]
dan klik je op andere dingen tot dat je wel info krijgt. duurde mij ook wel ff ik heb zelfs een guide gepakt want bij die mouth ging bij mij ook nie goed.BigFast schreef op 26 maart 2004 @ 14:18:
[...]
Das juist het probleem zij geeft mij geen tips, kan nl niet op haunted gateway klikken.
Deze game is zooo goed, dat ze een online versie ofzo van moeten maken, tenminste Co-Op (een mmorpg zou wel leuk zijn
)
Ik ben naar de Shrine of Azura geweest, en dat standbeeld verteld dus zo'n heel verhaal.
Het komt erop neer dat je een deadra moet killen ergens op een eilandje in de buurt van Dagon Fel. Ik heb al een hele tijd gezocht maar ik kan dat beest, noch dat mannetje/vrouwtje die je moet beschermen, maar niet mag storen, vinden.
Ben ik duidelijk en zo ja, weet iemand waar ik dit kan vinden?
Het komt erop neer dat je een deadra moet killen ergens op een eilandje in de buurt van Dagon Fel. Ik heb al een hele tijd gezocht maar ik kan dat beest, noch dat mannetje/vrouwtje die je moet beschermen, maar niet mag storen, vinden.
Je kunt de spreuk ook op een exquisite ring laten enchanten.Anoniem: 41542 schreef op 26 maart 2004 @ 14:24:
[...]
Helaas zijn er geen plekken waar je veel golden saints kunt vinden, alhoewel er wellicht mods zijn die dat soort plekken toevoegen.
Wat ik zelf altijd doe (en sommigen/velen zullen dit cheaten vinden) is:
• Console openen
• Type: PlaceAtPC,"golden saint",[hoeveelheid],[afstand],[richting]
Ik weet niet zeker of er bij "golden saint" een spatie moet tussen golden en saint, of dat er een underscore moet. Mijn vorige pc wilde nog wel eens crashen als ik te veel golden saints op deze manier op riep (zo'n 20), dus enige mate van terughoudendheid is geboden.
Wat ik me trouwens net bedenk, je kan ze natuurlijk ook legaal (zonder console) summonen. Er is echter maar 1 persoon in het spel die deze spell verkoopt. Je vindt hem in Tel Branora, op hetzelfde nivo als die gekke Telvanni vrouw. Deze spell kost alleen meer dan 100 magica, dus je moet of een character hebben die dat heeft, of je moet 'creatief' zijn met alchemy (verhoog je ook meteen de kans dat je spell lukt). Niet te creatief natuurlijk, want een heel hoge intelligence kan nare bijwerkingen hebben (en vooral niet weg willen gaan).
Ik heb nu een ander probleempje. Je krijgt van de guildleader in Ald'ruhn nadat je de necromancer in Vas hebt gekilled een nieuwe opdracht. Deze keer moet je een ex-Redoran member opsnorren en afmaken. Deze kerel zit op een eiland in de sheograd region, zuid-west van Vas. Op een eiland ten zuid-westen van Vas vind je een Deadric shrine, ik dacht dat dit het eiland was, ik fijn die shrine in. Is daar zowiezo niets echt heel erg nuttigs te vinden en ik vind daar ook geen doorgang naar die cavern van die ex-redoran dude. Nu is mijn vraag waar zit die cave entrance van die kerel, er werd aan het begin al gezegd dat die ingang erg lastig te vinden was, maar of ik zit op een verkeerd eiland of ik ben echt heel erg scheef...
Getah schreef op 27 maart 2004 @ 18:22:
Ik ben naar de Shrine of Azura geweest, en dat standbeeld verteld dus zo'n heel verhaal.
Ik weet geen van beide meer precies, maar voor al jullie vragen over quests en wat dan ook: Bezoek eens the uesp. Ze hebben daar echt een mega uitgebreide walkthrough voor zo ongeveer alle quests. Probeer maar eens hier te kijken of je het antwoord kunt vinden. Het antwoord voor Azura's shrine kun je hier vinden.BigFast schreef op 27 maart 2004 @ 20:33:
Ik heb nu een ander probleempje. Je krijgt van de guildleader in Ald'ruhn nadat je de necromancer in Vas hebt gekilled een nieuwe opdracht. Deze keer moet je een ex-Redoran member opsnorren en afmaken. Deze kerel zit op een eiland in de sheograd region, zuid-west van Vas. Op een eiland ten zuid-westen van Vas vind je een Deadric shrine, ik dacht dat dit het eiland was, ik fijn die shrine in. Is daar zowiezo niets echt heel erg nuttigs te vinden en ik vind daar ook geen doorgang naar die cavern van die ex-redoran dude. Nu is mijn vraag waar zit die cave entrance van die kerel, er werd aan het begin al gezegd dat die ingang erg lastig te vinden was, maar of ik zit op een verkeerd eiland of ik ben echt heel erg scheef...
Voor azura's quest (die ander weet ik echt niet precies) moet je naar een eilandje gaan helemaal in het noorden van Vvardenfel. Als je op je papieren kaart kijkt, zie je helemaal bovenaan 4 eilandjes. De op de tweede van rechts kun je een huisje ontwaren. Dit eilandje moet je hebben, en is ook nauwelijks te missen aangezien het wemelt van de daedric creatures. Gewoon alle beestjes op dat eiland mollen. Niet vergeten dat je niet met de kluizenaar (in het huisje) mag praten.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 41542 op 27-03-2004 22:36 ]
Anoniem: 97951
Wie weet trouwens waar je Morrowind: Game of the Year Edition voor de PC kan halen? Op Bol.com kan je ze enkel apart bestellen....
Die editie is velen malen goedkoper namelijk dan het apart kopen.
Game of the year edition is dacht ik alleen voor de xbox. Ik kan het ook wel fout hebben hoor.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 41682 op 28-03-2004 18:12 ]
Nee, is ook voor de pc beschikbaar. Heb een post of 100 500 terug ofzo nog een link gegeven, zal hem ff zoeken.
Toch een beetje langer geleden dan ik dacht
Gevonden
Gevonden
Pyrus schreef op 30 januari 2004 @ 08:26:
Ja, de GOTY versie is ook al hier te krijgen.
Gevonden met www.vergelijk.nl:
www.winkelwijs.nl <-- hele site werkt nu (28 maart) niet meer
www.2fast4ucomputers.nl
[ Voor 73% gewijzigd door Pyrus op 28-03-2004 13:59 ]
Als je een creditcard hebt: http://www.play.com/play2...e=title&r=PC&title=142839Anoniem: 97951 schreef op 28 maart 2004 @ 00:14:
Wie weet trouwens waar je Morrowind: Game of the Year Edition voor de PC kan halen? Op Bol.com kan je ze enkel apart bestellen....Die editie is velen malen goedkoper namelijk dan het apart kopen.
18 pond.
Anoniem: 97951
Oke bedankt is reeds besteld. Scheelt aanzienlijk wat euro's. Had Morrowind al, maar dat was zo'n stomme budget version. Dus zonder een fatsoenlijke handleiding in boekvorm en geen kaart van Vvardenfell. Maar die heb ik inmiddels al weer door verkochtPyrus schreef op 28 maart 2004 @ 13:50:
Nee, is ook voor de pc beschikbaar. Heb een post of 100 500 terug ofzo nog een link gegeven, zal hem ff zoeken.
Gevonden
[...]
Ben nog lang niet sterk genoeg om in Tribunal zowel Bloodmoon rond te zwerven(Lvl 5), maar dan heb ik reeds profijt van de verbeteringen die deze 2 addons met zich meebrengen.
Je kan ze installeren maar je hoeft ze niet te laden
maar dan heb je wel de nieuwste patch. Zo speel ik namelijk ook als ik die wil gaan spelen laad ik ze wel
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 41682 op 28-03-2004 18:12 ]
Ze zijn zeker de moeite waardGetah schreef op 29 maart 2004 @ 08:01:
Misschien een stomme vraag, maar zijn die add-ons de moeite waard?
Graag verder in Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 7
Dit topic is gesloten.