Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.789 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:55

Haan

dotnetter

Op mijn oude duron 900 met geforce 2 mx liep het spel ook al prima, wel met de meeste opties uit, maar toch.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108581

* Helaas. Die kaart is een scan van de map die je krijgt als het spel koopt en daar zit copyright op. Daar gaan we je dus ook niet aan helpen *

[ Voor 90% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 13-03-2004 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:48

Pyrus

Hardknock life

kaart van Vvardenfell
All hail google

[ Voor 181% gewijzigd door Pyrus op 13-03-2004 14:53 ]

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107743

Ik heb morrowind een tijdje gedraaid op 128 mb ram, 866 mhz, 16 mb videokaartje en het liep redelijk met niet al te veel graphic-opties aan. Nu draai ik het op het dubbele daarvan en alles loopt redelijk al word ik redelijk moe van het loaden tussen verschillende exterior cells.
Enfin.. ik ga maar weer eens house telvanni overtuigen dat ik de beste keus voor Hortator ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-05 16:53
Ik dacht met werewolf ook vlug ff de map volledig vol te rennen maar damn.. wat een shit werk moet dit zijn geweest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4479

Helaasch ligt uesp weer eens plat op de meest onbetrouwbare servers van Bethesda (althans, daar draaide het op IIRC), anders kan je daar een kaart vanaf halen die zeer veel overeenkomsten heeft met de kaart die bij het spel zelf zit en in weze een scan is.

Wat er illegaal aan zou zijn kan ik dus niet bevatten (aannemend dat de site eerder heeft gedraaid op een oudere server van Bethesda, althans, heb ik eens gelezen in een draad op het forum van hen). Ik heb de link zelfs een keer hier geplaatst en er geen opmerkingen op gekregen :).

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 13-03-2004 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41682

er ziin maps te vinden die ingame zijn gemaakt dus met alle mijnen enzo erop. die zijn download baar met een programma en ook zonder proggie online te vinden. het heet iets van morrowind interactive map ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Anoniem: 41682 schreef op 13 maart 2004 @ 17:34:
er ziin maps te vinden die ingame zijn gemaakt dus met alle mijnen enzo erop. die zijn download baar met een programma en ook zonder proggie online te vinden. het heet iets van morrowind interactive map ofzo
deze is ingame gemaakt niet dan?

Afbeeldingslocatie: http://home.arcor.de/joelklink/morro_weltkarte.jpg

het kan toch niet uitgebreider dan dit volgens mij.. die mini-map die je ingame heb kun je moeilijke online zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
ik kon hem nergens meer vinden op internet moet ik zeggen.
dus ik heb hem ff geupload voor jullie
ik gebruik hem zelf al zolang ik morrowind speel en het is echt super handig

veel plezier ermee
morrowind interactive map download

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42998

Hoeveel van die artifacts zijn er?
Van die wapens die je aandoet en dan ga je dood.
En waar dienen ze voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Anoniem: 42998 schreef op 13 maart 2004 @ 19:02:
Hoeveel van die artifacts zijn er?
Van die wapens die je aandoet en dan ga je dood.
En waar dienen ze voor?
1/ een stuk of 20/30 weet niet precies maar wat maakt het uit :?
2/ er zijn 2 wapens die je niet zonder Wraightguard kan dragen en dat zijn de
Sunder en de Kneeing. volgens mij heeft dit te maken met dat je ze niet
zomaar kan gebruiken, maar alleen met het doel om Dagoth Ur te verslaan.
na de mainquest kan je ze natuurlijk gebruiken wanneer je wilt
3/ om Dagoth Ur te verslaan ;)

[ Voor 11% gewijzigd door joostve op 13-03-2004 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

loona35 schreef op 13 maart 2004 @ 17:57:
[...]

deze is ingame gemaakt niet dan?

[afbeelding]

het kan toch niet uitgebreider dan dit volgens mij.. die mini-map die je ingame heb kun je moeilijke online zetten.
kijk de post van joostve die map bedoelde ik en dies het beste zoveel details alle mines caves etc staan erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38022

Ik heb net de US versie van de patch geinstalleerd en het spel werkt nu dus wel goed gelukkig. Op de plekken waar ik eerst niet hoger kwam dan 5 frames haal ik nu met gemak 80-100 frames. Beetje vreemd, maar het werkt in ieder geval.
Ik merk wel dat als ik realtime shadow aan heb dat de framerate wel stukken lager is en de graphics zelf zien er ook een stukken beter uit.

Ben dus er blij en nu kan ik dan eindelik dit spel spelen. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eigenlijk moet je alle plekken op de kaart lekker zelf ontdekken. Fijn al de vage beschrijvingen uitwerken, de lol is er voor mij toch een beetje af als ik op een kaartje(afgezien van die van mezelf in-game natuurlijk) kan zien waar ik precies moet zijn.

Nu nog even het laatste ashcamp overtuigen dat ik de incarnated Nerevar ben en dan de 6de trial, wat die dan ook wezen mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[edit] Ik moet zeggen dat als ik realtime shadows gebruik dat het spel wel erg traag loopt. Framerate zakt zonder problemen naar de 10-15 frames. Het is gelukkig niet zo dat ik het mis ofzo. Zonder schaduw kan ik het spel op 1600x1200 draaien met 60 frames gemiddeld.

Verder bevalt het spel me wel, maar is het ook handig als je ECHT met iedereen gaat praten? Ik weet zelf ook wel dat ik in feite de vrijheid heb om overal naar toe te gaan waar ik maar wil. Dus het hoeft niet dacht ik zo (zal waarschijnlijk ook wel het anwoord zijn op mijn vraag ;) )

oeps, heb per ongeluk een quote van mezelf gedaan :P

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 38022 op 14-03-2004 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had net voor de gein Divayth Fyr omgelegd.
Maar dan krijg je de melding dat je een oudere game moet loaden. Zijn er geen andere manieren om aan zijn leuke spulletjes te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Anoniem: 42998 schreef op 14 maart 2004 @ 16:22:
Maar dan krijg je de melding dat je een oudere game moet loaden. Zijn er geen andere manieren om aan zijn leuke spulletjes te komen?
Als je de spulletjes in die ruimte bedoeld: die kan je gewoon pakken, het kan hem geen reet schelen of je wat meeneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mja dan krijg je idd een msg dat de verhaallijn kapot is zeg maar en moet je een vorige save game openen. meestal vinden dat soort mensen je niet aardig enof kan je niet met ze praten en zeggen ze meteen goodbye :)
je kan npc's wel terug zetten maar vaak werkt het niet super :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Mja, theoretisch, als je het spel al hebt uitgespeeld kun je hem wel omleggen.
Andere oplossing: Armor eater gebruiken, sloop zn armor tot het echt kapot is. Dan zal het verdwijnen naar zn inventory, vervolgens kun je hem pickpocketen. :)

Trouwens, als je dat ene speciale zwaard gaat halen bij de Divayth Fyr, dan wordt je getransporteerd naar een andere cel. In die cel moet je snel een mark-spell casten. Dan dood je die gast die op je af komt stormen. Je wordt nu terug getransporteerd naar Divath Fyr, en je hebt dat speciale zwaard. Cast nu de recall-spell en pak het tweede zwaard van die dooie gast. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108581

gentalman jim stacy , deze kerel zoek ik om grand master van the fighter guild te worden, maar ik kan hem nergens vinden hij moet zich ergens in Vivec bevinden zou iemand me uit kunnen leggen waar...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ik dacht in de foreign quarters, waistworks, daar is een boekhandel en achter aan die winkel zit een deur naar die Jim.
goed verstopt dus ;)
Thufir_Hawat schreef op 14 maart 2004 @ 16:39:
Trouwens, als je dat ene speciale zwaard gaat halen bij de Divayth Fyr, dan wordt je getransporteerd naar een andere cel. In die cel moet je snel een mark-spell casten. Dan dood je die gast die op je af komt stormen. Je wordt nu terug getransporteerd naar Divath Fyr, en je hebt dat speciale zwaard. Cast nu de recall-spell en pak het tweede zwaard van die dooie gast. :P
wat voor zwaard is dat dan?

[ Voor 65% gewijzigd door joostve op 14-03-2004 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
hele plaatje staat er niet meer, dus groter is ie niet:
Afbeeldingslocatie: http://images.google.nl/images?q=tbn:tUJmFR3rH-kJ:www.m0use.net/~adam/pics/items/elven_crescent.jpg
Die dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou heb ik super vette boots gevonden, Ten pace boots ofzoiets.
Maar als ik die aandoe zie ik geen schoenen. Kan het zijn dat ik die textures niet heb ofzo?
Waar kan ik die downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Thufir_Hawat schreef op 14 maart 2004 @ 17:23:
hele plaatje staat er niet meer, dus groter is ie niet:
[afbeelding]
Die dus. :)
die krijg je toch sowieso al als je dat mannetje dood in die cell waar je geteleporteerd wordt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Anoniem: 42998 schreef op 14 maart 2004 @ 18:27:
Nou heb ik super vette boots gevonden, Ten pace boots ofzoiets.
Maar als ik die aandoe zie ik geen schoenen. Kan het zijn dat ik die textures niet heb ofzo?
Waar kan ik die downloaden?
Tis een bekende bug. Als je alle updates hebt geinstalleerd en het is nog niet opgelost denk ik niet dat er uberhaupt een oplossing voor is.

@joostve: Ja, maar diegene die je krijgt is dat amulet wat wordt veranderd. Het echte zwaard heeft dat lijk nog in die cel. :P

[ Voor 14% gewijzigd door Gaius op 14-03-2004 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Ik heb nu Morrowind Additions geinstalleerd voor mijn "nieuwe" (level 11 atm) character.
Hoe lastig zijn alle nieuwe monsters? Ik ben er verschillende tegengekomen, en ze waren redelijk lastig.
Ik ben ook even naar de 3 dragon isles gegaan, en werd behoorlijk snel geslacht ;)

Wordt het echt heel erg lastig?
Ik ben namelijk aan het twijfelen wat ik zal gaan enchanten op mijn tower shield, en m'n kleding:
Constant restore health of sanctuary is leuk, maar een beetje cheape taktiek die ik liever niet gebruik. Constant chameleon kan een stuk leuker zijn, of constant to een attribute (of skill).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41542

QuarK schreef op 14 maart 2004 @ 21:33:
Ik heb nu Morrowind Additions geinstalleerd voor mijn "nieuwe" (level 11 atm) character.
Hoe lastig zijn alle nieuwe monsters? Ik ben er verschillende tegengekomen, en ze waren redelijk lastig.
Ik ben ook even naar de 3 dragon isles gegaan, en werd behoorlijk snel geslacht ;)

Wordt het echt heel erg lastig?
Ik ben namelijk aan het twijfelen wat ik zal gaan enchanten op mijn tower shield, en m'n kleding:
Constant restore health of sanctuary is leuk, maar een beetje cheape taktiek die ik liever niet gebruik. Constant chameleon kan een stuk leuker zijn, of constant to een attribute (of skill).
Morrowind Addition gebruikt leveled creatures, dus de moeilijkheidsgraad wordt aangepast aan het lvl van je ventje. Over het algemeen zijn de tegenstanders wat pittiger, maar daar ging het in de eerste plaats toch ook om? Voor mij dan ;) Ik zou alleen voorlopig bij draken uit de buurt blijven. Ik heb er wel eens eentje vlakbij Caldera naar Caldera gelokt en vervolgens toegekeken hoe die draak 3 guards afslachte (yay! meer armor voor mij + imperial skirt :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Is Additions goed te doen met gewoon equipment? Dus met de gebruikelijke artifacts, en 1 constant life restore item (niet te hoog)?
Of is het echt lastiger dan de gewone game? Dit is inderdaad de reden waarom ik Additions heb geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

|:( Ik begreep al niet waarom ik telkens dood ging met m'n low-level tovenaar... blijk ik de moeilijkheidsgraad op +100 te hebben staan |:( 8)7
Kijk, en nu gaat het opeens allemaal een stuk makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:26
de moeilijkheidsgraad op +100 te hebben staan
kan je de moeilijkheid instellen dan ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cardinal808 schreef op 17 maart 2004 @ 09:33:
[...]

kan je de moeilijkheid instellen dan ? 8)7
Je kan de moeilijkheids inderdaad instellen. Het zit ergens in options, waar precies weet ik niet. Het is een een schuifbalkje. Als je helemaal naar links gaat is het easy met -100 ofzo en als je naar rechts gaat is het hard +100 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Wist ik niet, is ook eigenlijk niet interresant door een simpele reden.

Mocht het namelijk te moelijk zijn, dan is het vaak zo dat het ook niet de bedoeling is dat je daar komt. Maar ga hem zeker uitproberen, nu maar hopen dat je het in-game ook kan opschroeven, want het wordt voor mij een beetje makkelijk.

Heb bijvoorbeeld een Strenght van 10.000 en een Intellegence van 100.000.
Nu denken mensen dan wordt het te simpel, maar dat is niet waar. je hebt namelijk binnen 5 schoten de "Bow of Shadows" kapot geschoten, en met 20 hakken "Goldbrand" gesloopt.
alle behalve simpel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cardinal808 schreef op 17 maart 2004 @ 09:46:
Wist ik niet, is ook eigenlijk niet interresant door een simpele reden.

Mocht het namelijk te moelijk zijn, dan is het vaak zo dat het ook niet de bedoeling is dat je daar komt. Maar ga hem zeker uitproberen, nu maar hopen dat je het in-game ook kan opschroeven, want het wordt voor mij een beetje makkelijk.

Heb bijvoorbeeld een Strenght van 10.000 en een Intellegence van 100.000.
Nu denken mensen dan wordt het te simpel, maar dat is niet waar. je hebt namelijk binnen 5 schoten de "Bow of Shadows" kapot geschoten, en met 20 hakken "Goldbrand" gesloopt.
alle behalve simpel :P
Gewoon esc indrukken en naar de opties en je kan het ook gewoon ingame veranderen. Wel handig dat je ook ingame het kan veranderen. Heb ik trouwens niet eerder in een spel gezien, wat ik me kan herinneren.

Ben zelf nog maar net begonnen en mijn mannetje zit nu op level 3.
Heeft iemand nog tips of manieren om snel levels omhoog te gaan?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 38022 op 17-03-2004 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Anoniem: 38022 schreef op 17 maart 2004 @ 10:08:
[...]

Gewoon esc indrukken en naar de opties en je kan het ook gewoon ingame veranderen. Wel handig dat je ook ingame het kan veranderen. Heb ik trouwens niet eerder in een spel gezien, wat ik me kan herinneren.
Moeilijksgraad werkt geloof ik wel pas vanaf Tribunal expansie.
Trainen,trainen,trainen... Al het geld dat je verdient investeren in training, dat werkt imo het best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Een drain skill kopen in het fort bij Balmora. daarna in de mage Guild een spell maken.
bijvoorbeeld, Drain Acrobatics, Drain whatever voor 105 goudstukken. (100 to 100 for 2 seconds) dat voor een trainer casten en dan tot level 50 trainen voor 1 goudstuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gewoon veel potions en wapens en armor aan creeper verkopen dan wordt je rijk zat :) zit overal minimaal op de 35 nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38022 schreef op 17 maart 2004 @ 10:08:

Wel handig dat je ook ingame het kan veranderen. Heb ik trouwens niet eerder in een spel gezien, wat ik me kan herinneren.
* henkie196 slaat dadonator
Foei, ken je klassiekers. In Fallout kon je dat namelijk ook al ;)
cardinal808 schreef op 17 maart 2004 @ 10:52:

Een drain skill kopen in het fort bij Balmora. daarna in de mage Guild een spell maken.
bijvoorbeeld, Drain Acrobatics, Drain whatever voor 105 goudstukken. (100 to 100 for 2 seconds) dat voor een trainer casten en dan tot level 50 trainen voor 1 goudstuk.
Hej, das een leuke, dat moet ik eens gaan proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
Elke keer als ik potions maak met alchemy, dan stacken die dingen niet in mijn inventory. Dus kan ik me een ongeluk klikken om ze op 1 stapel te krijgen.
Is dit een bug die ik heb of is dit bij iedereen zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Nee, dit is op te lossen:
Ga naar een merchant, open het handelscherm en sluit het weer.
Volgens mij worden ze dan gestackt.
Hoewel dit ongetwijfeld weer de moeilijke manier is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thufir_Hawat schreef op 17 maart 2004 @ 18:31:
Nee, dit is op te lossen:
Ga naar een merchant, open het handelscherm en sluit het weer.
Volgens mij worden ze dan gestackt.
Hoewel dit ongetwijfeld weer de moeilijke manier is :P
Deze bug is volgens mij geïntroduceerd door Tribunal. Ik wil nog aan toevoegen dat door het openen en sluiten van containers de potions ook weer gestapeld worden (als ik het goed heb) :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Even proberen.
Alvast bedankt. :)

Het werkt.
Dank u. :P

[ Voor 30% gewijzigd door Freak op 17-03-2004 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4479 schreef op 17 maart 2004 @ 18:56:
[...]

Deze bug is volgens mij geïntroduceerd door Tribunal. Ik wil nog aan toevoegen dat door het openen en sluiten van containers de potions ook weer gestapeld worden (als ik het goed heb) :).
En dat heb je goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Een handige tip voor het kopen van spells en reizen:

Als je zorgt dat je uitgerust bent (fatige op 100%), dan is dat allemaal goedkoper.
Zo wilde ik eerst de spel Wild Levitate kopen voor 1050 (ongeveer) en toen ik helemaal uitgerust was, kostte hij nog maar 850 (ook ongeveer :P ).

Het was mij al opgevallen dat reizen met de silt strider niet altijd even duur was, nu snap ik ook waarom.

De tip van het trainen voor 1 gold per level werkt erg goed, een beetje _te_ goed :P
Daarom gebruik ik het ook niet, anders kan je alles lekker opwerken, zonder het spel te spelen. (Maar gelukkig wordt er wel veel gebruikt gemaakt van leveled creatures, anders wordt het echt veel te snel dat je gemakkelijk overal doorheen kan rennen)

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97951

Ik ben een vette n00b wat betreft morrowind, maar ik heb een vraagje:
Ik wil de plugin real sign posts instaleren. Nu ik dit gedaan heb start de launcher op en activeer hem. Maar hij geeft een foutmelding omdat er geen Morrowind.esm staat maar MORROWIND.ESM oftewel in hoofdletters. Vandaar de foutmelding. Nu is mijn vraag hoe los ik dit op? 8)7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57309

Ik ken de foutmelding niet, maar wellicht is het een optie om je morrowind.esm te renamen naar hoofdletters danwel kleine letters?

Vergeet bij het installen van een mod ook niet desbetreffende mod aan te vinken in dat menuutje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
  • Laatst online: 08-05 07:08
FF voor de duidelijkheid, met tribunal en bloodmoon is de hele daedric armor set te vinden. Een cuirass en pauldron zijn in tribunal, e ander pauldron in bloodmoon. Gewoon ff goed zoeken en uitkijken :D

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe kan het dat, wanneer je gehandeld hebt met een handelaar en z'n sympathie daardoor omhoog gaat van bijvoorbeeld 40 naar 41, je het volgende moment waarneer je weer met hem spreekt hij weer een sympathie heeft van 40? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Dat is gewoon zo..
Maar het werkt andersom ook, dus als je teveel om korting hebt gezeurd is ie dat als je weer met hem praat gewoon weer vergeten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan niet meer handelen in het trade house in Seyda Neen, omdat ik Moon Sugar heb. Wtf is Moon sugar en wat kan je ermee?
Heb Morrowind btw nog maar net :)......wel te zien geloof ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Moon sugar is een illegaal goedje wat je gebruikt wordt om een illegaal drankje (ben ff naam kwijt) te stoken. Het zijn iig een soort witte korreltjes, kijk maar in je inventory en dan bij misc items (of all natuurlijk). Mocht je het niet zien, gewoon ff met je cursor langs alle dingetjes gaan totdat je de naam ziet verschijnen :P

Het probleem dat je niet kunt handelen is makkelijk op te lossen, gewoon al je Moon Sugar eventjes laten vallen :)

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-05 21:32
Ik heb zojuist weer eens Morrowind en de 2 addons geinstalleerd.. Maar welke patches moet ik nu precies downloaden om het spel tot op heden toe te updaten? Op de site van Morrowind staat er een patch voor Tribunal en één voor Bloodmoon en ook enkele voor Morrowind, maar die hoeven niet geinstalleerd te worden wanneer je Tribunal al hebt geinstalleerd.. Moet ik nu eerst die Tribunal patch installeren en daarna de Bloodmoon patch, of is die Bloodmoon patch voldoende?? (Ik heb trouwens de Europese versie)

[ Voor 4% gewijzigd door blakez op 19-03-2004 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe omzeil ik voorwerpen die 'trapped' zijn? Er zit namelijk in een tomb aan de bitter coast region een trapped voorwerp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 30-05 13:49

Fuelke

Forza Ferrari

Anoniem: 97951 schreef op 19 maart 2004 @ 23:19:
Hoe omzeil ik voorwerpen die 'trapped' zijn? Er zit namelijk in een tomb aan de bitter coast region een trapped voorwerp!
Koop ergens bij de Thieves Guild "Probes"
blakez schreef op 19 maart 2004 @ 19:34:
Ik heb zojuist weer eens Morrowind en de 2 addons geinstalleerd.. Maar welke patches moet ik nu precies downloaden om het spel tot op heden toe te updaten?
Bij het installeren van Bloodmoon wordt je versie van Morrowind & Tribunal reeds geupdate, dus enkel de Bloodmoon patch volstaat.

[ Voor 117% gewijzigd door Fuelke op 19-03-2004 23:26 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

blakez schreef op 19 maart 2004 @ 19:34:
Ik heb zojuist weer eens Morrowind en de 2 addons geinstalleerd.. Maar welke patches moet ik nu precies downloaden om het spel tot op heden toe te updaten? Op de site van Morrowind staat er een patch voor Tribunal en één voor Bloodmoon en ook enkele voor Morrowind, maar die hoeven niet geinstalleerd te worden wanneer je Tribunal al hebt geinstalleerd.. Moet ik nu eerst die Tribunal patch installeren en daarna de Bloodmoon patch, of is die Bloodmoon patch voldoende?? (Ik heb trouwens de Europese versie)
Je hoeft alleen de patches van Bloodmoon te installeren

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97951 schreef op 19 maart 2004 @ 23:19:
Behalve probes, kan je het voorwerp dat getrapped is ook laten triggeren van afstand (mits het een selecteerbaar voorwerp is) :).

Dit heeft mij altijd geholpen, want ik vind het zeer irritant om ook nog eens probes in mijn hotkeys te frotten (die altijd de volste pakt bij mij, waardoor ik 10 verschillende probes met ieder ~18 charges heb in mijn inventory).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4479 schreef op 19 maart 2004 @ 23:53:
[...]

Behalve probes, kan je het voorwerp dat getrapped is ook laten TRIGGEREN van afstand (mits het een selecteerbaar voorwerp is) :).

Dit heeft mij altijd geholpen......
Uhm :) ...dit mag je wel even uitleggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106029

Hij bedoelt (denk ik): Er zijn voorwerpen waarmee je de deur kan "openen" en dus van een afstand de met een spreuk beveiligde deur te openen zonder wonden op te lopen.

Alleen weet ik niet met welke items... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106029 schreef op 20 maart 2004 @ 00:28:
Hij bedoelt (denk ik): Er zijn voorwerpen waarmee je de deur kan "openen" en dus van een afstand de met een spreuk beveiligde deur te openen zonder wonden op te lopen.

Alleen weet ik niet met welke items... }:O
Ik zou toch echt denken dat ik het woord telekinese wel gebruikt had in mijn post. :o :X }:O

Met telekinese kan je voorwerpen op afstand bedienen en dus de val af laten gaan zonder dat je wordt geraakt :) (en dat het je probes kost).

Telekinese kan je zowel op items vinden (enchanted) of als spreuk (ik weet niet meer waar, maar de tes:construction set zal je er wel mee helpen als je er niet meer uitkomt ;)).

Dit werkt in ieder geval op deuren en containers, ik weet voorzover niet of het werkt op andere dingen (maar vallen zitten meestal toch op containers en deuren).

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 20-03-2004 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Of je bent een vent en je negeert die val gewoon. :P
Meestal stellen ze toch geen reet voor en daarbij heb ik stunted magicka en een hele boel absorb magicka (of heet dat absorb spell? ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb iemand neergemaaid ergens in een cave en die had toevalliger wijs een probe :P
Heb trouwens ook 3 diamanten gevonden in een, door rotsen stuk geslagen, schip aan de kust van bitter coast. En heb er een nieuw beroep bij: jawel....Parelduiker.
Dit spel is echt waanzinnig.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Anoniem: 97951 schreef op 20 maart 2004 @ 13:13:
Ik heb iemand neergemaaid ergens in een cave en die had toevalliger wijs een probe :P
Heb trouwens ook 3 diamanten gevonden in een, door rotsen stuk geslagen, schip aan de kust van bitter coast. En heb er een nieuw beroep bij: jawel....Parelduiker.
Dit spel is echt waanzinnig.........
Die dingen leveren toch niet zo heel veel op? 500 gold ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Parelduiker, heb ik ook oit een tijdje gedaan, de mooiste omgeving om te duiken is toch wel tussen Vos en Tel Mora. vooral als de zon schijnt of net onder gaat.
Die dingen leveren toch niet zo heel veel op? 500 gold ofzo?
Als je net begonnen bent, en niet weet hoe je snel moet levelen is het heel lucratief.

[ Voor 35% gewijzigd door Cardinal op 20-03-2004 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
cardinal808 schreef op 20 maart 2004 @ 13:19:
Parelduiker, heb ik ook oit een tijdje gedaan, de mooiste omgeving om te duiken is toch wel tussen Vos en Tel Mora. vooral als de zon schijnt of net onder gaat.

[...]

Als je net begonnen bent, en niet weet hoe je snel moet levelen is het heel lucratief.
oh .. ik steelde ze altijd gewoon B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-07-2023
Ik heb zojuist Morrowind maar eens geïnstalleerd (orgineel natuurlijk ;) ) en ik heb de nieuwste patch maar eens gedownload. Ik heb hem uiteindelijk maar via een fileshare programma gedownload want die op de officiele site is down ofzo :(

Nu installeer ik de patch, en start het spel op.

** loading Morrowind.esm **
** initializing data **

** crash naar windows **

ik hoop dat het probleem duidelijk is, en ik hoop dat iemand een oplossing weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
verkeerde patch gedownload :?
• European version
• American version

en volgens mij moest je de laatste hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Getah schreef op 20 maart 2004 @ 14:50:
Ik heb zojuist Morrowind maar eens geïnstalleerd (orgineel natuurlijk ;) ) en ik heb de nieuwste patch maar eens gedownload. Ik heb hem uiteindelijk maar via een fileshare programma gedownload want die op de officiele site is down ofzo :(
De patch misschien niet downloaden van fileshare programma's misschien :P

http://www.elderscrolls.c...wnload_redirect.htm&bg=05 << werkt hier prima hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
En let even op dat als je de uitbreidingen hebt je alleen bloodmoon patch moet installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-05 21:04
Fuelke schreef op 19 maart 2004 @ 23:21:
[...]
Bij het installeren van Bloodmoon wordt je versie van Morrowind & Tribunal reeds geupdate, dus enkel de Bloodmoon patch volstaat.
Lamaar! Grrrrrrrrrr :(

[ Voor 48% gewijzigd door Refragmental op 20-03-2004 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Ik liep in Vivec, het Telvanni gedeelte op zoek naar een wizard die iemand invisible had gemaakt en kwam langs de telvanni vault daar.
Even een kijkje naar binnen genomen en na wat trap/locked doors en 2 storm autronarchs uiteindelijk in de vault gekomen.

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~postfam/telvannivault.JPG

Zodra ik wat pakte zaten helaas die ordinators in me nek, maar na een paar keer laden, toen ze toevallig in een hoekje zaten en met behulp van wat chameleon was die hele vault binnen luttele seconden leeg. :+

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~postfam/vaultitems.JPG

Niet slecht. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
cardinal808 schreef op 20 maart 2004 @ 14:59:
verkeerde patch gedownload :?
• European version
• American version

en volgens mij moest je de laatste hebben.
Oh.. dat vind ik niet logisch aangezien ik in Nederland woon. Ik zal het eens proberen.
Fuelke schreef op 20 maart 2004 @ 15:02:
[...]

De patch misschien niet downloaden van fileshare programma's misschien :P

http://www.elderscrolls.c...wnload_redirect.htm&bg=05 << werkt hier prima hoor.
Ik krijg een pagina waar staat: Pagina kan niet gevonden worden.. :'( :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Getah schreef op 20 maart 2004 @ 16:16:
Ik krijg een pagina waar staat: Pagina kan niet gevonden worden.. :'( :?
Als je problemen hebt na het installeren van de europese patch, moet je idd gewoon de amerikaanse patch installeren. Bij mij werkt de europese patch link ook niet, maar die voor de amerikaanse versie werkt wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
Gelukkig, met die amerikaanse patch doet hij het wel :D

Alleen nu het volgende probleem: af en toe ben ik een tijdje aan het spelen, en dan ineens crasht het spel naar de desktop. Het ligt niet aan m'n hardware, die is goed genoeg, en het wordt ook niet heet ofzo. Er is ook geen regelmaat, het lijkt volledig willekeurig te zijn wanneer het spel 'besluit' om maar weer eens af te sluiten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Getah schreef op 20 maart 2004 @ 17:23:
Gelukkig, met die amerikaanse patch doet hij het wel :D

Alleen nu het volgende probleem: af en toe ben ik een tijdje aan het spelen, en dan ineens crasht het spel naar de desktop. Het ligt niet aan m'n hardware, die is goed genoeg, en het wordt ook niet heet ofzo. Er is ook geen regelmaat, het lijkt volledig willekeurig te zijn wanneer het spel 'besluit' om maar weer eens af te sluiten...
Bekende problemen. Het ligt niet aan jou, het ligt niet aan je comp, het ligt aan Morrowind. Morrowind heeft wel eens de neiging om te crashen als er een nieuwe cel geladen wordt, of gewoon als Morrowind je niet meer leuk vind ;) Het gebeurt bij mij niet zo vaak, zeg eens in de 2 a 3 uur games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
Maar ik vind het zo raar dat het vaker gebeurt nadat ik de patch had geïnstalleerd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eranum
  • Laatst online: 21-05 21:21

Eranum

geek!

Mmh, ik zie dit topic en ik denk, mmmh, mijn character heeft al een lange rust pauze gehad. Maar weken al niet meer gespeelt, binnenkort maar weer eens de draad oppaken.

Nu ben ik in dit topic al wat posts tegengekomen over wat mods, maar wordt er eigenlijk niet echt wijzer uit. Welke zijn de echte aanraders die je er gewoon bij moet hebben?

tää on taas niin tätä

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Atmospheric Sound Effects vind ik persoonlijk een hele goede, het vervangt veel van de standaard geluiden en daardoor krijgt het spel veel meer sfeer. (persoonlijk vind ik de enige sfeer die in het originele spel zit dus als je in die graftombes loopt als lvl1 char :P)
En New NPC Replacer is ook wel mooi. Vervangt veel/alle originele gezichten van NPC's. Spel wordt er dus voornamelijk mooier op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ThePartyBorg: en vergeet niet "marsmanmod 1.4" (misschien wel hoger). Dit is een zegen voor archer characters. :).

Ik heb even gezocht naar een url: http://wizards-islands.com/intelli/intellimods.htm

Hier staat hij wel bij, met wat andere mods van die gast. Misschien zit er wel meer tussen wat je bevalt.

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 21-03-2004 12:52 . Reden: urelltje opgezocht. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er zijn zeer veel mods eigenlijk kan je ze in een paar types indelen:
Cheat, sfeer, moeilijkheid, nieuwe items, huisjes etc, npc en quests. en je heb hele grote mods die voegen hele gebieden toe met huizen npc quests etc etc.

Je moet gewoon kijken wat jouw leuk lijkt. Test hem anders eerst met een test char voordat je hem met je echte char gebruikt dan is er nix aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit is misschien leuk voor de volgende startpost: een lijst met links naar modsites (kon ik zo niet vinden in de sp) :).

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 21-03-2004 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Anoniem: 4479 schreef op 21 maart 2004 @ 12:54:
Dit is misschien leuk voor de volgende startpost: een lijst met links naar modsites (kon ik zo niet vinden in de sp) :).
Is idd een goed idee. Er zijn er al een heleboel voorbij gekomen, maar dat zoekt wat lastig op natuurlijk. En we zijn alweer bijna toe aan deeltje 7 inmiddels :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
"A good place to stay" is een erg mooie huismod.
Van buitenaf zie je alleen een deur in een berg vlak naast de Balmora temple.
Binnenin heb je een slaapkamer, alchemy/enchant room met potjes voor alle ingredients, een mooie ruimte met tafels om alles op te leggen en ook nog een armor ruimte met iets van 20 armor mannequins om je armor op te showen.
En meeeeeeeer dan zat kisten, om alles kwijt te kunnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb thieves guild gejoined en bij je tweede taak moet je een key krijgen van ene mafkees in council club. Nu zegt hij niks over een key dus taunt ik hem maar net zolang hij goodbye zegt. Maar als dit nu eenmaal lukt dan vallen die andere 2 die erbij staan me ook aan! :? Das nog een beetje teveel van het goeie voor een nog maar net lvl 3 mannetje.....
Heb btw voor het eerst onweer gehoord.....had me boxen goed luid staan zo dat je de sfeer extra opsnuift.....begint het te regenen en opeens KLABOOOOEM...schrok toch wel ff. :) :P 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666
  • Laatst online: 16-02 03:57

hayate666

zwaardfetisjist

Anoniem: 97951 schreef op 21 maart 2004 @ 22:58:
Ik heb thieves guild gejoined en bij je tweede taak moet je een key krijgen van ene mafkees in council club. Nu zegt hij niks over een key dus taunt ik hem maar net zolang hij goodbye zegt. Maar als dit nu eenmaal lukt dan vallen die andere 2 die erbij staan me ook aan! :? Das nog een beetje teveel van het goeie voor een nog maar net lvl 3 mannetje.....
Heb btw voor het eerst onweer gehoord.....had me boxen goed luid staan zo dat je de sfeer extra opsnuift.....begint het te regenen en opeens KLABOOOOEM...schrok toch wel ff. :) :P 8)
Je moet de sleutel jatten en niet zn hersens inslaan :P Alleen heb je daar wel een aardige sneak skill voor nodig. Anders moet je eerst eens de missies in Ald'Ruhn of Sadrith Mora doen als je het te moeilijk vindt nog.

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Je moet de sleutel jatten en niet zn hersens inslaan Alleen heb je daar wel een aardige sneak skill voor nodig. Anders moet je eerst eens de missies in Ald'Ruhn of Sadrith Mora doen als je het te moeilijk vindt nog.
Er is nog iemand die de sleutel heeft. In de "rijke" buurt van Balmora. Staat in de uitleg van de missie, wie de sleutel allemaal heeft. De andere persoon die de sleutel heeft is namelijk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cardinal808 schreef op 22 maart 2004 @ 11:25:
[...]

Er is nog iemand die de sleutel heeft. In de "rijke" buurt van Balmora. Staat in de uitleg van de missie, wie de sleutel allemaal heeft. De andere persoon die de sleutel heeft is namelijk makkelijker.
Hmm, ik denk dat mijn sneak level nog niet hoog genoeg is, want ze hebben beide in de gaten wanneer ik hun pickpocket. Is het erg als je ze killed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97951 schreef op 22 maart 2004 @ 23:04:
Hmm, ik denk dat mijn sneak level nog niet hoog genoeg is, want ze hebben beide in de gaten wanneer ik hun pickpocket. Is het erg als je ze killed?
Voor die gast in de Council Club: dat is niet erg. Er is een andere quest waarbij je gevraagd wordt hem (en anderen) te wasten. Als je die gast in het huis waste, zijn de bazen van de Thieves Guild niet zo blij met je, aangezien hij voor hun een bron van inkomsten is/was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Als je die gast in het huis waste, zijn de bazen van de Thieves Guild niet zo blij met je, aangezien hij voor hun een bron van inkomsten is/was.
ze waren niet zo blij nee, maar kon wel aan de volgende missie beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Anoniem: 41542 schreef op 23 maart 2004 @ 00:13:
[...]
Voor die gast in de Council Club: dat is niet erg. Er is een andere quest waarbij je gevraagd wordt hem (en anderen) te wasten. Als je die gast in het huis waste, zijn de bazen van de Thieves Guild niet zo blij met je, aangezien hij voor hun een bron van inkomsten is/was.
Ze wasten is op zich niet erg (toch maar de commona tong), maar ze zijn wel verdomde sterk, dus met een l1 of l2 char is het erg lastig ze te wasten.
Maar een summon <vul hier een leuke creature in> spell/scroll doet wonderen.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm.. ik had de tribunal en bloodmoon patch geinstalleerd (beiden amerikaans) en er is geen vuiltje aan de lucht.

A good place to stay heeft naar mijn mening een beetje weinig mannequins, maar is voorderest heel praktisch dus ook mijn keuze.
Je kan natuurlijk ook zelf een huisje maken met de TES!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
A good place to stay heeft naar mijn mening een beetje weinig mannequins, maar is voorderest heel praktisch dus ook mijn keuze.
Ja, daar heb ik nu ook last van. In het begin denk je "wat moet ik met al die ventjes", maar later heb je er een chronisch te kort aan.
Ik moet alleen een nieuwe uitdaging vinden in het spel. ben namelijk in tegenstelling tot vorige keren veel te sterk geworden. Kan makkelijk overal binnen lopen en hoef me geen zorgen te maken over mijn health.
Heb de main story lin nog niet uitgespeeld, daar moet ik maar eens aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
Als je zo'n plug-in installeerd (bijvoorbeeld die atmospheric sounds, waar ik graag nog een linkje van wil :) ) is het dan niet zo dat je huidige character niet meer gebruikt kan worden? Ik heb namelijk die update geïnstalleerd, en toen kon ik m'n andere character weggooien... hij vroeg de hele tijd of ik door wilde gaan omdat de versie anders was enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Getah schreef op 24 maart 2004 @ 20:53:
Als je zo'n plug-in installeerd (bijvoorbeeld die atmospheric sounds, waar ik graag nog een linkje van wil :) ) is het dan niet zo dat je huidige character niet meer gebruikt kan worden? Ik heb namelijk die update geïnstalleerd, en toen kon ik m'n andere character weggooien... hij vroeg de hele tijd of ik door wilde gaan omdat de versie anders was enzo.
Dan zeg je toch gewoon OK en speelt vrolijk verder :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666
  • Laatst online: 16-02 03:57

hayate666

zwaardfetisjist

Inderdaad, je kan altijd gewoon OK drukken met het installeren van plugins en dan werkt het gewoon weer :?

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Getah schreef op 24 maart 2004 @ 20:53:
Moet je in je Morrowind.ini file toevoegen onder [general]:
AllowYesToAll=1
Dan krijg je de optie om in 1 keer alle foutmeldingen weg te klikken :) Voor de rest gewoon door klikken en dan kan je gewoon spelen.

Hetzelfde met mods weghalen, je kan dan een heleboel foutmeldingen krijgen, maar gewoon doorklikken, en als je dan weer je spel geladen hebt, meteen saven, dan krijg je de volgende keer iig geen foutmelding meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Of gewoon de plugins laden in de Editor en ze opnieuw opslaan, dan krijg je die melding ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zie een mod die Sea of Destiny heet, waarbij je een nieuw eiland erbij krijgt. Heeft iemand deze mod al eens geprobeerd en is die de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fuelke schreef op 24 maart 2004 @ 22:34:
Of gewoon de plugins laden in de Editor en ze opnieuw opslaan, dan krijg je die melding ook niet.
Alleen, als je bloodmoon hebt, rost de editor meteen een hele berg ongewild spul erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9942

Ze wasten is op zich niet erg (toch maar de commona tong), maar ze zijn wel verdomde sterk, dus met een l1 of l2 char is het erg lastig ze te wasten.
Maar een summon spell/scroll doet wonderen.
Een levitate 1pt for 180 secs doet ook wonderen... Zelfs voor een L1 mage/thief nog wel te casten, en in combinatie met een boog erg nuttig :) Als je in de hoek boven de trap gaat zweven, ben je buiten bereik voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik heb net het nut van de command creature spell ontdekt. Toen ik het eerder op een beest uitprobeerde ging ie me alleen volgen, lekker nutteloos dacht ik.
Maar nu bleek het dat zo'n beest ook je tegenstanders aanvalt :)
En het allermooiste is dat het ook werkt bij creatures die je tegenstanders heeft gecast.. >:)
Dus als je tegenstander een Dremora Lord oid tevoorschijn tovert, keert die zich tegen hem en kan jij toekijken hoe ze elkaar afmaken })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand een tip tegen beesten die je strengt drainen??
Ik moet elke keer heel mn equipment afladen, str restoren en weer aandoen omdat ik 190 str ofzo heb.
En welke wapens zijn het beste om te enchanten? De ebony staf is wel goed volgens mij.

Ik heb nu:
2 ringen met heal 5 hp/sec constant effect
1 amulet met +24 str constant effect
1 deadric towershield met +45 str constant effect
1 exquisite shirt met open 100 pts on target

En als je constant effect invisibility hebt, kun je dan alles stelen wat je maar wilt?

//edit

Nog een vraagje, is er een patch of een instelling waarmee je de extreme weeromstadigheden uit kunt zetten. Het is wel een leuke sfeer, maar mijn PC kan de sneeuwstormen en harde regenbuien niet echt aan. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 42998 op 25-03-2004 17:56 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.