Bedankt Henkie... ik heb me maar bij de Hlaalu gevoegd (plus de temple, nu nog de morag tong, imperial cult en legion en dan zit ik overal bij

).
Ik heb tevens vandaag voor het eerst een Dwemer Ruin bezocht (die in de buurt van Balmore) MIJN GOD ZEG!!! Wat vond ik dat een mega ervaring zeg

Ik heb nu een nieuwe obsessie... dwarven/dwemer objecten verzamelen.
Ik heb die hele ruin leeg gehaald... op 1 klein stom doosje na, dat kon ik niet oppakken omdat het onderdeel is van de main quest (de puzzle box).
Heb nu al een dwarven Battle Axe, Shortsword, Spear, War Axe, Crossbow, Cuirrias, Boots, Left bracer.
Een hoop Goblets, mugs, pitchers, bowls, een stuk of 40 dwemer coins, een sleutel, een heleboel scrap metal, stuk of 20 van die Kogs van 50lbs per stuk, een dwemer cyllinder, coherer en tube. (Ik wil heel graag die schematics hebben die in Tel Vos in dat dwemer museum aan de muur hingen, vind je die ook in de ruins?)
Alleen heb ik geen plaats om het te bewaren

Ik heb nu alles netjes geplaatst in een slaapkamer op de mages guild in Ald-Ruhn.
Ik moet dus serieus een plaats hebben waar ik alles goed uit kan stallen met weapon racks, armor mannequins plus wat tafels.
Gelukkig heb ik gehoord dat je je eigen stronghold krijgt naarmate je je omhoog werkt in een house. Nu maar hopen dat die op een erg makkelijk bereikbare plaats ligt en dat je daar ook goed je spullen op kunt slaan.
Het liefst heb ik een huis/mansion/paleiz

waar ik naar toe kan teleporteren wanneer ik dat wil, en waarvan uit ik ook weer terug kan teleporteren naar de plaats waar ik vandaan kwam geteleporteerd.