Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.914 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 14:15
Legion schreef op 03 februari 2004 @ 23:08:
Ik heb een klein probleem.

Ik ben de orders van de Fight Guild aan het doen... moet nu een codebook ophalen.

Alleen heb ik het probleem dat ik ook lid ben van de Thiefs Guild, dat book krijg ik dus niet, zelfs niet met door haar disposition naar 100 te krijgen, ik moet het dus stelen, jammer genoeg heb ik maar een security en sneak van beiden 5 :(

Is er een optie om tijdelijk uit een guild te stappen?
Nope. Eens lid, altijd lid. Al doe je er niks mee, of wil je eruit.

Er zijn wel character editors te vinden op het net, waarmee je jezelf eruit kan 'hacken', maar da's weer zo niet-RPG-erig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Laatst online: 20:49

Pyrus

Hardknock life

Legion schreef op 03 februari 2004 @ 23:08:
Ik heb een klein probleem.

Ik ben de orders van de Fight Guild aan het doen... moet nu een codebook ophalen.

Alleen heb ik het probleem dat ik ook lid ben van de Thiefs Guild, dat book krijg ik dus niet, zelfs niet met door haar disposition naar 100 te krijgen, ik moet het dus stelen, jammer genoeg heb ik maar een security en sneak van beiden 5 :(

Is er een optie om tijdelijk uit een guild te stappen?
Je kunt proberen haar zo lang te taunten totdat ze je aanvalt. Zorg er wel voor dat zij jou als eerste raakt, anders heb je het hele guild in je nek hangen en wordt je eruit gezet.
Save ff voordat je dit gaat proberen, want helemaal zeker dat het werkt ben ik niet :X :P

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 18:07
spoiler:

dieven zijn liev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pyrus schreef op 03 februari 2004 @ 23:39:
[...]

Je kunt proberen haar zo lang te taunten totdat ze je aanvalt. Zorg er wel voor dat zij jou als eerste raakt, anders heb je het hele guild in je nek hangen en wordt je eruit gezet.
Save ff voordat je dit gaat proberen, want helemaal zeker dat het werkt ben ik niet :X :P
Inderdaad even saven voordat je begint, haar taunten totdat ze je aanvalt (gemiddeld moet je ongeveer vijf keer (in 1 gesprek!) succesvol taunten voordat ze aanvallen). Het helpt (zoals altijd) als je fatigue vol is voordat je begint. En als ze dan het gesprek beeindigt, wacht tot zij jou raakt, dan is zij begonnen en kan jij het ongestraft af maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet wat ik fout gedaan heb, maar ik zit vast bij een quest in Bloodmoon.

Na allerlei omzwervingen heb ik nu geweldige armour (her hands), maar degene die mij info moet geven over mijn quest wil niet meer praten omdat ik "out of uniform" ben. Echter, als ik alles uittrek en de standaard soldaten-armour (ben even naam kwijt, Imperial nogwat) aan doe, dan zegt ze nog steeds hetzelfde. Heb al allerlei variaties op de armour geprobeerd, maar ze blijft zeuren over mijn uniform... wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 07:11:
Ik weet niet wat ik fout gedaan heb, maar ik zit vast bij een quest in Bloodmoon.

Na allerlei omzwervingen heb ik nu geweldige armour (her hands), maar degene die mij info moet geven over mijn quest wil niet meer praten omdat ik "out of uniform" ben. Echter, als ik alles uittrek en de standaard soldaten-armour (ben even naam kwijt, Imperial nogwat) aan doe, dan zegt ze nog steeds hetzelfde. Heb al allerlei variaties op de armour geprobeerd, maar ze blijft zeuren over mijn uniform... wat nu?
Vreemd, normaal gesproken zou elk imperial cuirass voldoende moeten zijn. Dus imperial chain mail cuirass, imperial steel cuirass, imperial silver cuirass, templar cuirass, en wat nog niet meer.

Ik heb ook nog even gekeken of dit vaker is voorgekomen (wel goede armor maar nog steeds het bericht krijgen dat je 'out of uniform' bent) op de officiele forums, maar ik heb daar zo gauw niks kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net Morrowind binnengekregen na het een tijd illegaal te hebben gespeeld. Ik ga nu dus lekker opnieuw beginnen...
Welke mods gebruiken jullie eigenlijk?

Ik zat eraan te denken om een archer te maken... maar ik weet nog niet zo goed welk ras e.d. Woodelves lijken hier het beste voor. Maar misschien een leuke uitdaging om een fighter/archer te maken met de nadruk op marksmanskills. Maar dan wel met een fightercharacter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 10:06:
Ik heb net Morrowind binnengekregen na het een tijd illegaal te hebben gespeeld. Ik ga nu dus lekker opnieuw beginnen...
Welke mods gebruiken jullie eigenlijk?

Ik zat eraan te denken om een archer te maken... maar ik weet nog niet zo goed welk ras e.d. Woodelves lijken hier het beste voor. Maar misschien een leuke uitdaging om een fighter/archer te maken met de nadruk op marksmanskills. Maar dan wel met een fightercharacter...
ik zou een Breton nemen want die heeft 50% magica resistance
als je dan de boots of blinding speed haalt kan direct al met 200 ptn sneller lopen
alleen wordt het scherm dan wat donkerder.
verder is het een goede fighter en een goede magician

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mm, ik twijfel nog. Eigenlijk wil ik een heavy armor gaan nemen ofzo... ik weet het nog niet zo goed :)

EDIT: Het is een darkelf / Dunmer geworden. Met als skills de light armor, long and short swords, marksman en destruction. Van alles wat dus... ben benieuwd. Heb alle questjes rondom het begindorpje gedaan en zit nu in Balmora bij Casius.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2004 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zodiac
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 10:59
Tip: Maak een Archer/Thief, met als ras een Wood Elf. Er zijn veel goede bogen in het spel, en de leukste manier van aanvallen vind ik nog wel met een boog schieten. Focus op Light Armor (De mooiste armors zijn light) en op een paar dievenskillzzzz...

Je Great House wordt natuurlijk Hlaalu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

So far, so good...

Ben inmiddels in het camp van die Ursula ofzo. Tot nu toe gaat het redelijk goed. Met mijn dwarven crossbow (die moet worden vervangen die een Daerdric Bow later) en wat destruction skills gaat het best goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Wat een spel zeg :D

Ik stik nu van de voorwerpen, ik ben ze maar gaan opslaan in de mages guild in Ald'Ruhn, makkelijk en snel te bereiken.

Eigenlijk zou je een eigen huis moeten hebben waar je vanuit iedere plaats naartoe zou kunnen teleporteren (en weer terug), om je spullen op te slaan.

Wat zijn trouwens de stats van alle soorten wapens en armor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Legion schreef op 05 februari 2004 @ 23:09:
Wat een spel zeg :D

Ik stik nu van de voorwerpen, ik ben ze maar gaan opslaan in de mages guild in Ald'Ruhn, makkelijk en snel te bereiken.

Eigenlijk zou je een eigen huis moeten hebben waar je vanuit iedere plaats naartoe zou kunnen teleporteren (en weer terug), om je spullen op te slaan.

Wat zijn trouwens de stats van alle soorten wapens en armor?
Je bent in ieder geval niet de eerste die graag een huis zou willen, dus zoek maar eens wat mods op. Sites met veel mods zijn bijvoorbeeld http://www.rpgplanet.com/morrowind/, of http://www.euro-morrowind.com/. Mods met huizen die mij persoonlijk goed zijn bevallen zijn 'A good place to stay', 'Artuzu', 'abandoned flat' en 'Anastasio the great's hideout'. Alhoewel de laatste wel vrij klein is. Momenteel gebruik ik mijn zelf gekluste hideout :)

Stats van armor kan je het gemakkelijkst vinden door TES CS te openen, en dan bij file>data files... en dan morrowind en eventueel Tribunal en Bloodmoon aanvinken. Dan kan je alle stats van alle armors bekijken, alleen de armor rating staat er niet bij, maar die is ook afhankelijk van je skill level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Wat moet ik me bij deze plugin voorstellen?
Komt er dan ergens een gebouw(en) waar je je geld kunt opslaan en rente krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, heb gisteravond Morrowind met zowel Tribunal als Bloodmoon geinstalleerd. :)

En ga weer helemaal van voor af aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zodiac
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 10:59
Legion, wanneer je tot een Great House toetreed krijg je na verloop van tijd een Manor, Castle of Stronghold.

Gewoon volhouden. Of A Nice Place to Stay 1.8 installeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Legion schreef op 06 februari 2004 @ 00:37:
[...]

Wat moet ik me bij deze plugin voorstellen?
Komt er dan ergens een gebouw(en) waar je je geld kunt opslaan en rente krijgt?
U gaat door voor de magnetron! :P
Ook kun je huisjes kopen, maar het enige handige daaraan is dat je tevens een sleutel erbij krijgt waardoor je kunt teleporten naar je huis.
Hint, zonder sleutel (of was het de deed) die je krijgt, kom je je huis niet meer zo makkelijk binnen, niet binnen laten liggen dus. :P

Aan de ene kant lijkt het me weer hartstikke leuk om te beginnen met morrowind, aan de andere kant heb ik geen zin om weer te moeten wegrennen (nou ja, rennen :+ ) voor ratten.
Ik denk dat ik voor de gein maar een startpakketje maak in TES, scheelt me weer de eerste 2/3 quests die ik anders moet doen voor de mage guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:33
Thufir_Hawat schreef op 06 februari 2004 @ 16:32:
[...]

U gaat door voor de magnetron! :P
Ook kun je huisjes kopen, maar het enige handige daaraan is dat je tevens een sleutel erbij krijgt waardoor je kunt teleporten naar je huis.
Hint, zonder sleutel (of was het de deed) die je krijgt, kom je je huis niet meer zo makkelijk binnen, niet binnen laten liggen dus. :P

Aan de ene kant lijkt het me weer hartstikke leuk om te beginnen met morrowind, aan de andere kant heb ik geen zin om weer te moeten wegrennen (nou ja, rennen :+ ) voor ratten.
Ik denk dat ik voor de gein maar een startpakketje maak in TES, scheelt me weer de eerste 2/3 quests die ik anders moet doen voor de mage guild.
Waar kan ik die mod vinden voor die huizen.

en kan iemand mij even een paar goede mod geven die je zeker moet hebben ..

[ Voor 3% gewijzigd door ravw op 06-02-2004 17:14 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je krijgt als je de main quest speelt en je aansluit bij een van de Houses vanzelf een huis.

En anders ga je in balmora naar een huisje, slacht je iemand af en klaar.

Of je wacht tot de leider van de blades (ff naam vergeten), wordt opgeroepen, en hij laat zijn huis aan je achter.

@Legion> je kan je ook eerst opwerken in de thieves guild. je krijgt dan als je hoog bent het boek van haar door er naar te vragen..;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zodiac schreef op 06 februari 2004 @ 16:23:
Legion, wanneer je tot een Great House toetreed krijg je na verloop van tijd een Manor, Castle of Stronghold.

Gewoon volhouden. Of A Nice Place to Stay 1.8 installeren :P
Even een vraagje over de legions, als je als militair toetreed, kan je jezelf dan ook echt opwerken ofzo?
Of krijg je dan gewoon een subquest?

Met opwerken bedoel ik dus dat je echt een rang kan krijgen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 10:22:

Even een vraagje over de legions, als je als militair toetreed, kan je jezelf dan ook echt opwerken ofzo?
Of krijg je dan gewoon een subquest?

Met opwerken bedoel ik dus dat je echt een rang kan krijgen 8)
Zodra je toetreed krijg je een rang in het Imperial Legion, net als met alle andere Guilds, Houses, etc. Je kan jezelf opwerken tot de baas van het imperial legion op Vvardenvell. Dus veel plezier ermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 10:46:
[...]
Zodra je toetreed krijg je een rang in het Imperial Legion, net als met alle andere Guilds, Houses, etc. Je kan jezelf opwerken tot de baas van het imperial legion op Vvardenvell. Dus veel plezier ermee :)
Cool, General Stormblast, leider der Vvardenfell Legions 8) _/-\o_ .

Maar eerst ff verder levellen, anders krijgen ze een generaal die na 4 klappen alsnog zand gaat eten. 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2004 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Even een vraagje , ik moet van de Fighter guild een CODEBOOK halen bij de zuid wall.

Maar dat mens waar ik hem moet halen geet hem niet , en als ik haar daar over aan speek dan snap ze het niet :(

Wat moet ik doen .

[ Voor 3% gewijzigd door ravw op 07-02-2004 17:14 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Blackhole schreef op 07 februari 2004 @ 17:13:
Even een vraagje , ik moet van de Fighter guild een CODEBOOK halen bij de zuid wall.

Maar dat mens waar ik hem moet halen geet hem niet , en als ik haar daar over aan speek dan snap ze het niet :(

Wat moet ik doen .
Ben je lid van de Thiefs Guild?
Zo ja, vergeet het dan maar, dan krijg je dat boek alleen door het van haar te stelen of haar te doden, zo nee, dan moet je je disposition zo hoog mogelijk maken bij haar, en dan geeft ze het boek wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Legion schreef op 07 februari 2004 @ 17:24:
[...]

Ben je lid van de Thiefs Guild?
Zo ja, vergeet het dan maar, dan krijg je dat boek alleen door het van haar te stelen of haar te doden, zo nee, dan moet je je disposition zo hoog mogelijk maken bij haar, en dan geeft ze het boek wel.
Hoe maak je je disposition hoger bij haar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackhole schreef op 07 februari 2004 @ 18:52:
[...]

Hoe maak je je disposition hoger bij haar?
Misschien door te briben??

Schelden hielp al niet vanmiddag :/ dan die bitch maar omkopen, je heb toch geld zat >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Jeuj, ben nog ff verder gegaan met Morrowind (bloodmoon).
Ben nu werewolf. >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thufir_Hawat schreef op 07 februari 2004 @ 21:01:
Jeuj, ben nog ff verder gegaan met Morrowind (bloodmoon).
Ben nu werewolf. >:) :P
En? Bevalt ,t?

Nee ga ,t niet zelf proberen, ik fileer jullie soort dan liever >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Ik heb de opdrachten van dat vrouwtje af (Fighter guild )

Waar moet ik nu die andere opdrachten halen van de Fighter guild ?
Want mijn laaste opdracht was die orc slopen :D (speel zelf ook een orc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Praat nog eens met haar, ze geeft je wel een tip om verder te gaan hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 21:14:
[...]

En? Bevalt ,t?

Nee ga ,t niet zelf proberen, ik fileer jullie soort dan liever >:)
Mwah, gaat wel.
Je lijkt vrij snel te zijn, maar mijn character wordt nogal verzwakt door dat weerwolf zijn. Van 282 strength terug naar 150. :(
Plus, wat wel erg kut is, is dat ik weer mijn hele fortify strength gear moet aan en uit trekken tot ik rond de 280 zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thufir_Hawat schreef op 08 februari 2004 @ 02:09:
[...]

Mwah, gaat wel.
Je lijkt vrij snel te zijn, maar mijn character wordt nogal verzwakt door dat weerwolf zijn. Van 282 strength terug naar 150. :(
Plus, wat wel erg kut is, is dat ik weer mijn hele fortify strength gear moet aan en uit trekken tot ik rond de 280 zit.
Zal vast denk ik ook komen om dat ,t inweze net als vampirisme een ziekte is :( ,dus je wordt toch verzwakt op een of andere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutser
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-02-2021
morrowind bloodmoon rocks heb het zelf ook

en al best wel al een tijdje , het ruigste vind ik gewoon dat ik mijn eigen Talisman Of dead heb gemaakt , en een soort kernbom is geworden ,

en met mijn toverstaffie 4 keer zo snel kan vliegen , als dat ik hem toen gevonden had :)

ik ben nu een echte tovenaar , en ben nu op weg mijn pelgrims tocht aan het afmaken :) dus een monik

leukste vind ik om dief te worden
zakkerollen enzo , ben ik ook aardig goed in geworden :)

voor iedereen die dit spel niet heeft :) kopen gaan _/-\o_

alles wat niet zo mooi is , kan toch weer heel mooi zijn voor andere dingen :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AAAAAAAAAAAAAARRGGGHH!!! :( .

Ik ben verdwaald in de ashlands, was op weg naar de westgash regions.

En als dat niet genoeg is word ik door een dief een mage en zo,n kaakklem op pootjes achtervolgd :( .

Ben nu lvl 2 maar m,n zwaard en armor hangen nog met elastiekjes aanelkaar :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
Wat heb je in lvl 2 dan ook in de ashlands te zoeken?? :p

Blijf lekker bij de bitter coast, ascadian isles ;)

Veel succes verder in ieder geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof dat ik ergens een verkeerde weg ben ingeslagen.

:X WTF doe ik op de Grazelands :X :( !!!!???? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
Dan heb je een flink stuk gelopen :)

Kijk op je map, en ga naar een stadje.. bijna overal is wel vervoer te vinden.

Welke missie moet je trouwens doen nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thettes schreef op 08 februari 2004 @ 14:12:
Dan heb je een flink stuk gelopen :)

Kijk op je map, en ga naar een stadje.. bijna overal is wel vervoer te vinden.

Welke missie moet je trouwens doen nu?
Ben nu gewoon m,n skills aan ,t trainen en aan ,t exploren. :)

Ga binnenkort aan de missies beginnen als ik lvl 3 of 4 ben.

Goeie voorbereiding kan geen kwaad.

En Tel Voss is de dichtsbijzijnde stuk beschaving in de buurt, dus ik ga daar maar ff heen, ff healen repareren en tot rust komen. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
En koop gelijk een paar van die almsivi intervention (of die ander) scrolls, samen met de mark en recall spell. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
bloodmoon en morrowind uitgespeeld .. ben nu lvl 46

heb me ff imuun gemaakt voor werewolf want dat was maar irritant, maar die ring ruled wel :) Ken je echt heerlijk snel (lees binnen paar minuutjes) van de ene kant naar de andere kant van morrowind rennen en springen hehe :)

erg handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 februari 2004 @ 14:31:

Ben nu gewoon m,n skills aan ,t trainen en aan ,t exploren. :)

Ga binnenkort aan de missies beginnen als ik lvl 3 of 4 ben.

Goeie voorbereiding kan geen kwaad.

En Tel Voss is de dichtsbijzijnde stuk beschaving in de buurt, dus ik ga daar maar ff heen, ff healen repareren en tot rust komen. :7
Dan ben je wel erg veel aan het reizen. Ik ben nu lvl 20, maar ik ben nog niet verder geweest dan Sadrith Mora en Gnisis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 februari 2004 @ 17:10:
[...]
Dan ben je wel erg veel aan het reizen. Ik ben nu lvl 20, maar ik ben nog niet verder geweest dan Sadrith Mora en Gnisis :)
Ach je gaat een eindje wandelen, slacht ,t een en ander af, je weet hoe het gaat.
En dan zit je ineens ergens in the middle of nowhere |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Tis erg makkelijk om te verdwalen in dit spel.

Zo moest ik eens naar Gnaar Mok (een stadje aan de westerse kust), maar kwam uiteindelijk in Maar Gan (ergens in het noorden van de Ashlands) terecht :D totaal de verkeerde richting op.

Ben nog geen enkele keer aan de oostkust geweest, vraag me af hoe het daar uit ziet.

Ik ben nu lvl28 ofzo, heb bijna al mijn attributen gemaxed, alleen strenght en Intelligence staan nog op 97 ofzo. En nog steeds ben ik bezig met die simpele quests van de Fighters, Mages en Thiefs Guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Legion schreef op 08 februari 2004 @ 19:33:
Tis erg makkelijk om te verdwalen in dit spel.

Zo moest ik eens naar Gnaar Mok (een stadje aan de westerse kust), maar kwam uiteindelijk in Maar Gan (ergens in het noorden van de Ashlands) terecht :D totaal de verkeerde richting op.

Ben nog geen enkele keer aan de oostkust geweest, vraag me af hoe het daar uit ziet.

Ik ben nu lvl28 ofzo, heb bijna al mijn attributen gemaxed, alleen strenght en Intelligence staan nog op 97 ofzo. En nog steeds ben ik bezig met die simpele quests van de Fighters, Mages en Thiefs Guild.
haha :) Toen ik voor de eerste keer speelde heb ik dat ook gedaan, op een gegeven moment begon school weer geloof ik en ben ik gestopt met spelen. Ik was lvl 25 ergens en niet verder gekomen dan guild quests enzo hehe :D

Nu heb ik deze week morrowind, bloodmoon en tribunal in 2 weekjes uitgespeeld. Ben tot lvl 46 gekomen en alles ging me er easy af :) Heb er ongeveer 4 á 5 x 24 uur aan gespeeld om dat te doen.

Het zal wel even duren voordat ik opnieuw begin, want ik ben nu gewend aan transporteren met die ring van tribunal, lange afstanden rennen via werewolf ring en korte stukjes loop en spring ik met zowel atheltics op 90+ als acrobatics op 90+ .. echt een hel om dan met een popje wat hooguit 30 heeft te gaan rennen hahaha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 februari 2004 @ 18:13:

Ach je gaat een eindje wandelen, slacht ,t een en ander af, je weet hoe het gaat.
En dan zit je ineens ergens in the middle of nowhere |:(
Ik weet nog wel de eerste keer dat ik het spel ging spelen, toen ging ik ook even rondstruinen. Alleen kwam ik niet verder dan Hla Oad :P En ik speel nu met een paar mods die wat extra wezens toevoegen aan het eilandje, zoals Morrowind Additions, Creature Pack en Rogues & Ambushes. Dat heeft de gemiddelde moeilijkheidsgraad van Morrowind zodanig omhoog gebracht dat ik het reizen (tenminste op lagere lvls) tot een minimum beperkt houd. Er zijn nu nog steeds momenten dat ik moet wegrennen voor veel te sterke tegenstanders (ben ik even blij dat ik atheletics als minor skill heb :+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Verwijderd schreef op 08 februari 2004 @ 22:43:
[...]

Ik weet nog wel de eerste keer dat ik het spel ging spelen, toen ging ik ook even rondstruinen. Alleen kwam ik niet verder dan Hla Oad :P En ik speel nu met een paar mods die wat extra wezens toevoegen aan het eilandje, zoals Morrowind Additions, Creature Pack en Rogues & Ambushes. Dat heeft de gemiddelde moeilijkheidsgraad van Morrowind zodanig omhoog gebracht dat ik het reizen (tenminste op lagere lvls) tot een minimum beperkt houd. Er zijn nu nog steeds momenten dat ik moet wegrennen voor veel te sterke tegenstanders (ben ik even blij dat ik atheletics als minor skill heb :+).
Moet je giants installeren.. daar ben je als lvl 20 nog steeds goed vaak de l*l als je er 2 tegelijk tegenkomt :)

/edit
giants is dus zon mod met extra creatures, niet alleen giants maar andere lelijke dingen

[ Voor 6% gewijzigd door Loona35 op 08-02-2004 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
loona35 schreef op 08 februari 2004 @ 23:14:
[...]

Moet je giants installeren.. daar ben je als lvl 20 nog steeds goed vaak de l*l als je er 2 tegelijk tegenkomt :)
waar kan je al die MODS vinden waar jullie het over heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil
  • Laatst online: 29-08 02:10

Virgil

We're not alone

Trouwens wat doe ik aan dat irritante laden de hele tijd.

Ik ben thief, ik spring dus alleeeeen maar en na 2 sprongen gaat ie weer het volgende gedeelte van de map laden.

Is een reepje geheugen erbij prikken logisch om dan via een config manier de grid size te vergroten om zodanig de hoeveelheid van laden te verminderen ?

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je wapen skill richting de 100 is, en je armor draagt, kun je de meeste tegenstanders van giants wel aan. Al blijft het wel altijd oppassen bij de echt zware tegenstanders (ik denk aan van die grote skeleten, titans, etc). Alleen vind ik die monsters van giants er een beetje slecht uitzien.

In Morrowind Additions heb je meer nieuwe modellen, die er heel mooi uitzien, zoals vlinders (ze heten motten volgens de mod, maar dat is dan de meest kleurrijke mot die ik ooit heb gezien. ergo, het zijn vlinders ;)), mogs (zien er heel lief uit) en nog meer.

En dan zijn er in een andere mod, Creature Pack, nog tegenstanders die pas verschijnen vanaf lvl 150. Over zware tegenstanders gesproken.
Blackhole schreef op 08 februari 2004 @ 23:15:

Mods vind je bijvoorbeeld in grote getale op:
http://www.euro-morrowind.com/
http://www.rpgplanet.com/morrowind/
Je kunt daar natuurlijk ook meer links vinden voor homepages van modders.
SeRRveR schreef op 09 februari 2004 @ 11:35:
Trouwens wat doe ik aan dat irritante laden de hele tijd.

Ik ben thief, ik spring dus alleeeeen maar en na 2 sprongen gaat ie weer het volgende gedeelte van de map laden.

Is een reepje geheugen erbij prikken logisch om dan via een config manier de grid size te vergroten om zodanig de hoeveelheid van laden te verminderen ?
Ik kan het zo gauw even niet meer precies vinden, maar je kan wel je 'morrowind.ini' editen. Volgens mij zijn voor jouw probleem de volgende waardes van belang:
Interior Cell Buffer=10
Exterior Cell Buffer=32
Je zou ze kunnen veranderen naar een hogere waarde. Probeer maar wat, zou ik zeggen, en kijk (en zoek) anders eens op de officiele forums voor meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-11-2024
Het leek mij niet goed om een nieuw topic te openen, maar bij deze de vraag.
Mijn minor skill short blade was eerst 100
nu is hij rood en 99
Het lijkt mij een permanent drain skill

iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Heb geknokt met een necro btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
hemz schreef op 09 februari 2004 @ 14:09:
Het leek mij niet goed om een nieuw topic te openen, maar bij deze de vraag.
Mijn minor skill short blade was eerst 100
nu is hij rood en 99
Het lijkt mij een permanent drain skill

iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Heb geknokt met een necro btw :)
Naar een Almsivi tempel gaan en bij zo'n shrine een Almsivi restoration kopen a 35 gold?
Of naar een Impirial Cult shrine gaan en daar een donatie geven waardoor je je atts en skills kunt restoren.

Wil je snel bij 1 van z'n shrines komen dan pak je gewoon een Almsivi/Divine Intervention scroll, die zet recht voor de tempel neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
@ henkie196
haha die zijn idd behoorlijk lelijk, maarjah wel goed voor je XP en de afwisseling. Maar hoe kun je ooit lvl 150 halen? volgens mij is dat niet mogelijk want niet bij alle skills krijg je punten om te lvl'en.
Blackhole schreef op 08 februari 2004 @ 23:15:
[...]

op fileplanet kun je er honderden donwloaden. Ik heb er nu een stuk of 30 van hun lopen. Probeer iig Sea of Destiny enzo.

Let wel op dat je ze niet zomaar ff aan en uit zet want opnieuw laden van een save game komt met errors. En tis heel veel werk om al die errors weg te klikken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
Ik heb mijn lvl 56 character gedag gezegd, en ga nu voor de 5e keer het spel uitspelen. Ben nog steeds lvl 1, en nu weer een imperial warrior, met acrobatics als major skill :D (levelen rocks :))

Mages en archers zijn wel leuk, maar toch erg onpraktisch helaas heb ik in m'n vorige 2 games uitgevonden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
thettes schreef op 09 februari 2004 @ 18:03:
Ik heb mijn lvl 56 character gedag gezegd, en ga nu voor de 5e keer het spel uitspelen. Ben nog steeds lvl 1, en nu weer een imperial warrior, met acrobatics als major skill :D (levelen rocks :))

Mages en archers zijn wel leuk, maar toch erg onpraktisch helaas heb ik in m'n vorige 2 games uitgevonden. :(
ja da's wel het jammere van Morrowind... ga je mage of erger nog, thief spelen dan maak je het jezelf enorm moeilijk. Zeker omdat halve tijd iedereen van alles resist enzo. En ook omdat je voor main quest alleen maar long blades en blunt weapons krijgt zoals Sunder of The Fireclaw .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loona35 schreef op 09 februari 2004 @ 16:47:
@ henkie196
haha die zijn idd behoorlijk lelijk, maarjah wel goed voor je XP en de afwisseling. Maar hoe kun je ooit lvl 150 halen? volgens mij is dat niet mogelijk want niet bij alle skills krijg je punten om te lvl'en.
Je kan een strafbaar feit plegen en in de gevangenis gegooid worden, dan nemen je skills weer af en kan je er weer tegenaan. Persoonlijk vind ik dit wat omslachtig, dus heb ik nu een mod draaien waarmee je je skills boven de 100 kunt krijgen, en je stats ook trouwens. Ik dacht dat het wel geinig was om eens te proberen :)
Let wel op dat je ze niet zomaar ff aan en uit zet want opnieuw laden van een save game komt met errors. En tis heel veel werk om al die errors weg te klikken :D
Errors? Errors? U vraagt, wij draaien:

Voeg aan je Morrowind.ini de volgende regel toe onder [general]:
AllowYesToAll=1

Dan krijg je voortaan naast alleen yes en no bij je foutmeldingen ook Yes To All. Erg makkelijk mocht je zomaar willen besluiten om Giants niet meer te willen draaien. Dat zijn namelijk ERG veel foutmeldingen waar je je doorheen moet klikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

/edit
giants is dus zon mod met extra creatures, niet alleen giants maar andere lelijke dingen
Hey ik mis hier iets intessants geloof ik.

Eventuele site met info of link naar deze en de creature mod??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Je kan een strafbaar feit plegen en in de gevangenis gegooid worden, dan nemen je skills weer af en kan je er weer tegenaan. Persoonlijk vind ik dit wat omslachtig, dus heb ik nu een mod draaien waarmee je je skills boven de 100 kunt krijgen, en je stats ook trouwens. Ik dacht dat het wel geinig was om eens te proberen
Hoeft niet eens, der zit een 'feature' in morrowind, waardoor je bij mastertrainers die een skill trainen waarvan de governing attribute boven de 100 ligt (door een item dus) die skill kunt blijven trainen. Aangezien de skill niet hoger kan dan 100 is de verhoging van 100 naar 100, maar je krijgt de punt wel voor het levellen gebeuren, dus na 10 keer ga je gewoon een level omhoog. :)

Als je trouwens bang bent dat je als mage je eigen spreuken ge-reflect krijgt, moet je absorb health spells gebruiken. Deze worden niet ge-reflect, ze doen echter ook geen schade. Maar goed, daar heb je eltonbrand voor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loona35 schreef op 09 februari 2004 @ 18:18:

ja da's wel het jammere van Morrowind... ga je mage of erger nog, thief spelen dan maak je het jezelf enorm moeilijk. Zeker omdat halve tijd iedereen van alles resist enzo. En ook omdat je voor main quest alleen maar long blades en blunt weapons krijgt zoals Sunder of The Fireclaw .
Een dief zwak? Ben je Keening vergeten, of de Black Hand Dagger? Short blades zijn bepaald niet ondervertegenwoordigt bij de krachtige wapens.

En zolang je Enchant en Alchemy hebt als mage kan je ook behoorlijk uber zijn. Ik kan het weten :)
Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 18:38:

Creature Pack (en andere mods) bij Mephisto. Hmmm, ik zie dat zijn mods ook op TheLys staan. Daar vind je trouwens ook Morrowind Additions. Onder andere :)
Thufir_Hawat schreef op 09 februari 2004 @ 18:42:

Hoeft niet eens, der zit een 'feature' in morrowind, waardoor je bij mastertrainers die een skill trainen waarvan de governing attribute boven de 100 ligt (door een item dus) die skill kunt blijven trainen. Aangezien de skill niet hoger kan dan 100 is de verhoging van 100 naar 100, maar je krijgt de punt wel voor het levellen gebeuren, dus na 10 keer ga je gewoon een level omhoog. :)
Features :D Zo kan het ook ja, dat was ik alweer vergeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
@ henkie

oh relaxed, hoe heet die MOD precies?
en thnx voor die tip, ik moest laatst een sound mod uitzetten, dat was nog 4x zoveel als giants aaaaah 8)7
Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 18:38:
[...]

fileplanet zoals ik al zei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
1 ding snap ik niet.

Het Enchanten van een Bow, ik heb nu een bow ge-enchant die 11 shock-damage doet.
Tis met "cast when strikes" en "touch".

Alleen hij doet helemaal niks daarmee :?
Hoe vaak ik ook een creature raak, geen enkele shock damage, ook wordt er niks van de charge gebruikt. Waar ligt dit aan?

[ Voor 11% gewijzigd door Refragmental op 09-02-2004 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Nee, een boog zelf raakt niets. De pijlen, die raken je vijand.
Maar voor leuke pijlen moet je de area-effect mod maar ff downloaden: krijgen je explosieve pijlen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu in een stadje Bomora ofzo im Morrowind zelf en telkens komt er zon assasin aan en die krijg ik neit gekilled met geen mogelijkheid......

Als ik sla sla ik ALTIJD mis sla helemaal nix raak, heb net de fighters guilt gejoined.

weet iemand hoe ik hem kan killen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 23:57
Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 23:08:
Ik zit nu in een stadje Bomora ofzo im Morrowind zelf en telkens komt er zon assasin aan en die krijg ik neit gekilled met geen mogelijkheid......

Als ik sla sla ik ALTIJD mis sla helemaal nix raak, heb net de fighters guilt gejoined.

weet iemand hoe ik hem kan killen?
Zou toch eens wat duidelijker zijn met welke missie, van wat en waarom. want hier is geen touw aan vast te knopen. In de stad Balmora komt iig in het begin geen assasin op je af rennen :P

hmm, mijn handen beginnen weer te jeuken, waar had ik de cd gelaten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jawel ik heb het tot nu toe al een paar keer gehad dan komt er zon assasin helemaal in het zwart een of ander raar brilletje op en komt altijd snachts, in het begin gooit hij met messen....ik zit nu niet echt in een missie

ik heb alleen opdracht gehad om met iemand te gaan praten over de ratten plaag, dat is de eerste opdracht die je krijgt van de fighters guilt voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
ik heb alleen opdracht gehad om met iemand te gaan praten over de ratten plaag, dat is de eerste opdracht die je krijgt van de fighters guilt voor zover ik weet.
ja die zit aan de overkant van het water aan de rand, praktisch naar beneden lopen vanaf de fightersguild en dan zit je in het huis rechts aan de overkant. op de map staan ook namen van de mensen die er wonen, heel erg handig.

Die assasin 's nacht heb ik nog nooit gezien, maar er zijn zoveel dingen die ik nog niet heb gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op 09 februari 2004 @ 23:30:
[...]
Die assasin 's nacht heb ik nog nooit gezien, maar er zijn zoveel dingen die ik nog niet heb gezien
Mja morrowind deed dus een autosave en gelijk daarna kwam de assasin dus als ik hem nou laad dan komt gelijk die assassin eraan en die krijg ik met geen mogelijkheid gekilled.....de mede-guilt mensen helpen ook geen handje dus daar heb ik ook vrij weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 23:20:
jawel ik heb het tot nu toe al een paar keer gehad dan komt er zon assasin helemaal in het zwart een of ander raar brilletje op en komt altijd snachts, in het begin gooit hij met messen....ik zit nu niet echt in een missie

Dat zijn de assassins van het Dark Brotherhood, die komen van de Tribunal expansie. Als je ze met geen mogelijkheid dood krijgt, moet je even bij je skills kijken wat je beste wapen skill is. Daar zoek je dan een wapen bij. Als het dan nog niet lukt, probeer dan eens in slaap te vallen vlak bij een deur die je naar een andere cell brengt (dus bijvoorbeeld een deur die een huis in/uit gaat). Die assassins komen altijd tijdens je schoonheidsslaapje (maar niet noodzakelijkerwijs iedere keer dat je gaat slapen. Maar goed, als je door een deur gaat die je naar een andere cell brengt (je ziet een laad dingetje) dan kunnen die assassins je niet volgen.
loona35 schreef op 09 februari 2004 @ 18:57:
@ henkie

oh relaxed, hoe heet die MOD precies?
en thnx voor die tip, ik moest laatst een sound mod uitzetten, dat was nog 4x zoveel als giants aaaaah 8)7
Dat is geen mod die je hoeft te downloaden. Kijk maar eens in je Morrowind folder, en zoek daar het bestand 'morrowind.ini'. Daar zie je dan op de eerste regel [General] staan. Zet hieronder (maakt niet zoveel uit waar, zolang het maar voor het regeltje [LightAttenuation] is):

AllowYesToAll=1

Je kunt ook meteen nog een paar andere mooie dingen veranderen, zoals het aanzetten van screenshots, of dat het spel de fps laat zien. Voor screenshots vind het regeltje:

Screen Shot Enable=0

en verander de waarde van 0 naar 1. Voor fps vind:

Show FPS=0

En verander weer 0 naar 1.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2004 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 23:46:
[...]

Dat zijn de assassins van het Dark Brotherhood, die komen van de Tribunal expansie. Als je ze met geen mogelijkheid dood krijgt, moet je even bij je skills kijken wat je beste wapen skill is. Daar zoek je dan een wapen bij. Als het dan nog niet lukt, probeer dan eens in slaap te vallen vlak bij een deur die je naar een andere cell brengt (dus bijvoorbeeld een deur die een huis in/uit gaat). Die assassins komen altijd tijdens je schoonheidsslaapje (maar niet noodzakelijkerwijs iedere keer dat je gaat slapen. Maar goed, als je door een deur gaat die je naar een andere cell brengt (je ziet een laad dingetje) dan kunnen die assassins je niet volgen.

[...]
Dat is geen mod die je hoeft te downloaden. Kijk maar eens in je Morrowind folder, en zoek daar het bestand 'morrowind.ini'. Daar zie je dan op de eerste regel [General] staan. Zet hieronder (maakt niet zoveel uit waar, zolang het maar voor het regeltje [LightAttenuation] is):

AllowYesToAll=1

Je kunt ook meteen nog een paar andere mooie dingen veranderen, zoals het aanzetten van screenshots, of dat het spel de fps laat zien. Voor screenshots vind het regeltje:

Screen Shot Enable=0

en verander de waarde van 0 naar 1. Voor fps vind:

Show FPS=0

En verander weer 0 naar 1.
nee ik bedoelde hoe die mod heette waardoor jij hogere skills kan halen dan 100 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loona35 schreef op 10 februari 2004 @ 10:06:

nee ik bedoelde hoe die mod heette waardoor jij hogere skills kan halen dan 100 ;)
Ah :) Die heet CapRemover en die kan je hier vinden. Ik kan je wel aanraden om eerst de readme te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-11-2024
Legion schreef op 09 februari 2004 @ 15:08:
[...]

Naar een Almsivi tempel gaan en bij zo'n shrine een Almsivi restoration kopen a 35 gold?
Of naar een Impirial Cult shrine gaan en daar een donatie geven waardoor je je atts en skills kunt restoren.

Wil je snel bij 1 van z'n shrines komen dan pak je gewoon een Almsivi/Divine Intervention scroll, die zet recht voor de tempel neer.
Ik heb van alles geprobeerd met shrines, maar kan je misschien wat specifieker zijn?
Locatie shrine e.d. Ik heb werkelijk alles geprobeerd zoals googlen, commands in console, zelfs almsivi restoration bij een shrine. (restored attributes zoals strength, maar geen skills) Maar short blade blijft 99 in rood.

edit:
ik ben vampire geweest, maar heb de quest gedaan om weer gewoon te worden.

[ Voor 17% gewijzigd door hemz op 10-02-2004 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hemz schreef op 10 februari 2004 @ 15:37:
[...]

Ik heb van alles geprobeerd met shrines, maar kan je misschien wat specifieker zijn?
Locatie shrine e.d. Ik heb werkelijk alles geprobeerd zoals googlen, commands in console, zelfs almsivi restoration bij een shrine. (restored attributes zoals strength, maar geen skills) Maar short blade blijft 99 in rood.

edit:
ik ben vampire geweest, maar heb de quest gedaan om weer gewoon te worden.
Volgens mij is er zowiezo geen restore shortblade potion/scroll/ability. Kijk eens of je niet iets draagt wat je -1 geeft aan de shortblade skill?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hemz schreef op 10 februari 2004 @ 15:37:

Probeer eens een Divine Intervention Spell/Scroll, dan wordt je automatisch naar de dichtstbijzijnde Imperial Cult Shrine geteleporteerd. Imperial Cult Shrines kun je ook vinden in ieder Fort. Zo'n shrine is een soort altaar waar je op kunt klikken. Je krijgt dan een schermpje of je 10 wil doneren. Doe dat en vervolgens kun je Restore Skill aanklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henky196 Bedankt het is gelukt.

maar nu het volgende probleem:

Ik moet van de fightersguild een schuld gaan ophalen bij Helvane Desele in Suran,
ik heb heel suran doozocht maar ik kan hem niet vinden hij is niet in dat stadje.....waat iemand waar ik die gast kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 21:36:
Henky196 Bedankt het is gelukt.

maar nu het volgende probleem:

Ik moet van de fightersguild een schuld gaan ophalen bij Helvane Desele in Suran,
ik heb heel suran doozocht maar ik kan hem niet vinden hij is niet in dat stadje.....waat iemand waar ik die gast kan vinden?
In het noordwesten van Suran is een bar, gemakkelijk te herkennen aan de drie schaarsgeklede dames die er dansen op de begane grond. De barman (of eigenlijk barvrouw) van die bar is degene die je zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 05:59:
[...]

In het noordwesten van Suran is een bar, gemakkelijk te herkennen aan de drie schaarsgeklede dames die er dansen op de begane grond. De barman (of eigenlijk barvrouw) van die bar is degene die je zoekt.
ja als je van de siltstrider afloopt in Suran gelijk aan je rechter hand

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 12:39:
[...]

Ah :) Die heet CapRemover en die kan je hier vinden. Ik kan je wel aanraden om eerst de readme te lezen.
nice! thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Ik heb een paar vraagjes...

Als ik me aansluit bij bijvoorbeeld House Hlaalu, kan ik me dan ook nog aansluiten bij House Redoran? (welke House factions zijn er nog meer?)
Kan ik me trouwens bij alle factions aansluiten? Of sluit de 1 de ander uit?

Ik zit nu bij de Fighters, Mages en thiefs guild, kan ik nog bij de Morag Tong, Imperial Cult, Temple en Imperial Legion?
Ik wil namelijk zo veel mogelijk quests doen voordat ik aan de main quest begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Legion schreef op 11 februari 2004 @ 15:31:
Ik heb een paar vraagjes...

Als ik me aansluit bij bijvoorbeeld House Hlaalu, kan ik me dan ook nog aansluiten bij House Redoran? (welke House factions zijn er nog meer?)
Kan ik me trouwens bij alle factions aansluiten? Of sluit de 1 de ander uit?

Ik zit nu bij de Fighters, Mages en thiefs guild, kan ik nog bij de Morag Tong, Imperial Cult, Temple en Imperial Legion?
Ik wil namelijk zo veel mogelijk quests doen voordat ik aan de main quest begin.
Als je bij een faction wil, zoals Fighters, Mages en Thieves guild, Morag Tong, Imperial Cult, Temple of Imperial Legion zijn er in principe geen beperkingen. Het enige waar je rekening mee moet houden is dat je de missie met het 'code book' voor het Fighters Guild nog niet mag hebben gedaan voordat je het Thieves Guild joined.

Voor de 3 Houses ligt het anders. Je kunt maar 1 House joinen. Het schijnt mogelijk te zijn om 2 Houses te joinen, of zelfs alle drie, maar mij is niet bekend hoe dat moet (ik ben eerlijk gezegd ook nog nooit Grandmaster van een House geweest).

De 3 Houses zijn:
• House Hlaallu - Ruwweg kan je zeggen dat dit huis voor de dieven onder ons is.
• House Redoran - Voor de Fighters
• House Telvanni - Voor de Mages.
Dat is ruwweg de indeling voor de 3 Houses, maar je kunt natuurlijk zelf kiezen welke je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok gevonden....

Ik weet het....Ik stel veel vragen (ok moet kunnen :))

nog een vraag eigenlijk vind ik hem wel belangrijk......Ik heb zitten lezen over
soul-gem`s en ik heb er wat gekocht en wat items ge-enchant. maar ik kan nergens meer Grand-gem`s krijgen/kopen. Ik heb er 1 kunnen kopen bij de mages guild in Balmora, maar ik kan nergens anders meer grand-gems kopen.

Waar kan ik nog meer grand-gems krijgen/kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Bedankt Henkie... ik heb me maar bij de Hlaalu gevoegd (plus de temple, nu nog de morag tong, imperial cult en legion en dan zit ik overal bij :)).

Ik heb tevens vandaag voor het eerst een Dwemer Ruin bezocht (die in de buurt van Balmore) MIJN GOD ZEG!!! Wat vond ik dat een mega ervaring zeg :o
Ik heb nu een nieuwe obsessie... dwarven/dwemer objecten verzamelen.
Ik heb die hele ruin leeg gehaald... op 1 klein stom doosje na, dat kon ik niet oppakken omdat het onderdeel is van de main quest (de puzzle box).
Heb nu al een dwarven Battle Axe, Shortsword, Spear, War Axe, Crossbow, Cuirrias, Boots, Left bracer.
Een hoop Goblets, mugs, pitchers, bowls, een stuk of 40 dwemer coins, een sleutel, een heleboel scrap metal, stuk of 20 van die Kogs van 50lbs per stuk, een dwemer cyllinder, coherer en tube. (Ik wil heel graag die schematics hebben die in Tel Vos in dat dwemer museum aan de muur hingen, vind je die ook in de ruins?)

Alleen heb ik geen plaats om het te bewaren :(
Ik heb nu alles netjes geplaatst in een slaapkamer op de mages guild in Ald-Ruhn.

Ik moet dus serieus een plaats hebben waar ik alles goed uit kan stallen met weapon racks, armor mannequins plus wat tafels.
Gelukkig heb ik gehoord dat je je eigen stronghold krijgt naarmate je je omhoog werkt in een house. Nu maar hopen dat die op een erg makkelijk bereikbare plaats ligt en dat je daar ook goed je spullen op kunt slaan.
Het liefst heb ik een huis/mansion/paleiz ;) waar ik naar toe kan teleporteren wanneer ik dat wil, en waarvan uit ik ook weer terug kan teleporteren naar de plaats waar ik vandaan kwam geteleporteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 20:33:
Ok gevonden....

Ik weet het....Ik stel veel vragen (ok moet kunnen :))

nog een vraag eigenlijk vind ik hem wel belangrijk......Ik heb zitten lezen over
soul-gem`s en ik heb er wat gekocht en wat items ge-enchant. maar ik kan nergens meer Grand-gem`s krijgen/kopen. Ik heb er 1 kunnen kopen bij de mages guild in Balmora, maar ik kan nergens anders meer grand-gems kopen.

Waar kan ik nog meer grand-gems krijgen/kopen?
Doe de Azura shrine quest (onderdeel van de Pilgrims Path quest van de Temple), daar krijg je een herbruikbare Grand Soulgem. Wanneer je je aanmeldt bij de temple krijg je een boek genaamd "The Pilgrims Path", daarin staat precies beschreven waar die shrine staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 10:20
Zit geduldig te wachten op de morrowind GOTY versie, heb em bij play besteld maar hij is out of stock :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Legion schreef op 11 februari 2004 @ 20:53:
Bedankt Henkie... ik heb me maar bij de Hlaalu gevoegd (plus de temple, nu nog de morag tong, imperial cult en legion en dan zit ik overal bij :)).

Ik heb tevens vandaag voor het eerst een Dwemer Ruin bezocht (die in de buurt van Balmore) MIJN GOD ZEG!!! Wat vond ik dat een mega ervaring zeg :o
Ik heb nu een nieuwe obsessie... dwarven/dwemer objecten verzamelen.
Ik heb die hele ruin leeg gehaald... op 1 klein stom doosje na, dat kon ik niet oppakken omdat het onderdeel is van de main quest (de puzzle box).
Heb nu al een dwarven Battle Axe, Shortsword, Spear, War Axe, Crossbow, Cuirrias, Boots, Left bracer.
Een hoop Goblets, mugs, pitchers, bowls, een stuk of 40 dwemer coins, een sleutel, een heleboel scrap metal, stuk of 20 van die Kogs van 50lbs per stuk, een dwemer cyllinder, coherer en tube. (Ik wil heel graag die schematics hebben die in Tel Vos in dat dwemer museum aan de muur hingen, vind je die ook in de ruins?)

Alleen heb ik geen plaats om het te bewaren :(
Ik heb nu alles netjes geplaatst in een slaapkamer op de mages guild in Ald-Ruhn.

Ik moet dus serieus een plaats hebben waar ik alles goed uit kan stallen met weapon racks, armor mannequins plus wat tafels.
Gelukkig heb ik gehoord dat je je eigen stronghold krijgt naarmate je je omhoog werkt in een house. Nu maar hopen dat die op een erg makkelijk bereikbare plaats ligt en dat je daar ook goed je spullen op kunt slaan.
Het liefst heb ik een huis/mansion/paleiz ;) waar ik naar toe kan teleporteren wanneer ik dat wil, en waarvan uit ik ook weer terug kan teleporteren naar de plaats waar ik vandaan kwam geteleporteerd.
Ja,cool he, die dwarven ruins? 8)
Zelf spaar ik alles wat enigszins waarde heeft, zo heb ik bijv al 350 deadrahearts a 200 piekies per stuk. :P

A good place to stay is een hele mooie opberg-mod, voor in Balmora.
Dan heb je nog Anastasia (of zoiets), een nog mooiere mod, mits je pc de framerates aankan, en als nadeel: die opbergplaats ligt in Seyda Neen.

Zelf heb ik een huisje gemaakt met idiote opslag capaciteit in Caldera, m.i. de perfecte plaats voor zo'n huisje, want:
• Caldera ligt centraal
• Caldera heeft een mage-guild
• In die mage-guild kun je de opdracht uitvoeren waardoor je de propylon index krijgt. Hierdoor kun je vanuit de mage-guild naar ieder Fort (niet dwarven/deadric) en weer terug. :)

Zal ze ff uploaden, die mods.

A Good place to stay 1.8
Anastasio's hide-out
Huisje, gemaakt door ondergetekende :P
Master index, voor die propylon zooi

Die masterindex is trouwens een officiele plug-in van Bethesda zelf.

Overigens is het wel erg leuk om zo'n paleisje te krijgen van je House, maar de opslag om nog maar te zwijgen over de lokatie is nie veel, maar toch leuk om eens uit te proberen. :)

Mocht je evt dat huisje in caldera gebruiken, let me know als er iets beter aan kan, of dat errors in zitten.

[ Voor 15% gewijzigd door Gaius op 11-02-2004 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Thufir_Hawat schreef op 11 februari 2004 @ 21:13:
[...]

Ja,cool he, die dwarven ruins? 8)
Zelf spaar ik alles wat enigszins waarde heeft, zo heb ik bijv al 350 deadrahearts a 200 piekies per stuk. :P

A good place to stay is een hele mooie opberg-mod, voor in Balmora.
Dan heb je nog Anastasia (of zoiets), een nog mooiere mod, mits je pc de framerates aankan, en als nadeel: die opbergplaats ligt in Seyda Neen.

Zelf heb ik een huisje gemaakt met idiote opslag capaciteit in Caldera, m.i. de perfecte plaats voor zo'n huisje, want:
• Caldera ligt centraal
• Caldera heeft een mage-guild
• In die mage-guild kun je de opdracht uitvoeren waardoor je de propylon index krijgt. Hierdoor kun je vanuit de mage-guild naar ieder Fort (niet dwarven/deadric) en weer terug. :)

Zal ze ff uploaden, die mods.

A Good place to stay 1.8
Anastasio's hide-out
Huisje, gemaakt door ondergetekende :P
Master index, voor die propylon zooi

Die masterindex is trouwens een officiele plug-in van Bethesda zelf.

Overigens is het wel erg leuk om zo'n paleisje te krijgen van je House, maar de opslag om nog maar te zwijgen over de lokatie is nie veel, maar toch leuk om eens uit te proberen. :)

Mocht je evt dat huisje in caldera gebruiken, let me know als er iets beter aan kan, of dat errors in zitten.
Ik moet uiteraard wel Armor Mannequins hebben... en als het mogelijk is ook weapons racks aan de muur ofzo.

De officieele plug-ins heb ik al, ben van plan om die master index binnenkort te doen.

Kan ik allebei die huisjes pakken?
En wat moet ik me erbij voorstellen?
Komen er dan gewoon huisjes bij of worden er al bestaande huisjes omgetoverd?

Oh ja... ik heb de boots of blinding speed... wtf is daar de bedoeling van? Ben helemaal blind, maar heb wel een speed van 300, om nou als een blinde kip overal doorheen te racen lijkt me ook niet zo geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Die Hide-Out is echt een super huisje, zelfs al is er weinig opslagplek. ((Trouwens, dat heb je niet eens echt hard nodig, want het meeste is eigenlijk het bewaren niet [veel is waardeloos, alleen de echt mooie items etc. bewaar ik.]))

Ik moet binnenkort weer eens verder gaan =).

Wat ook een aan te raden mod is 'no-glo' [zal er even naar zoeken] want dat glimmen van magic items ziet er vaak idioot uit [op clothing, armours etc.]

Het is nog steeds jammer dat Morrowind zo'n saai combat systeem heeft [mep mep mep] en mages erg zwak zijn. Ik heb het wel uitgespeeld (met een full-spell caster, geen close combat) maar in Tribunal kon ik niet verder (de op 1-na laatste boss was immune voor alles) Ook moest je de hele tijd tonnen magica potions brouwen om een beetje sterke [zelfgemaakte] spells te kunnen gebruiken. Je kan natuurlijk de potion-cheat gebruiken, maar dat is gewoon nep.

[ Voor 36% gewijzigd door agentorangina op 11-02-2004 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Legion schreef op 11 februari 2004 @ 20:56:
[...]

Doe de Azura shrine quest (onderdeel van de Pilgrims Path quest van de Temple), daar krijg je een herbruikbare Grand Soulgem. Wanneer je je aanmeldt bij de temple krijg je een boek genaamd "The Pilgrims Path", daarin staat precies beschreven waar die shrine staat.
Is dat de enige manier om een nieuwe grand gem te krijgen?

Want ik wil er wel meer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Legion schreef op 11 februari 2004 @ 21:35:
[...]

Ik moet uiteraard wel Armor Mannequins hebben... en als het mogelijk is ook weapons racks aan de muur ofzo.

De officieele plug-ins heb ik al, ben van plan om die master index binnenkort te doen.

Kan ik allebei die huisjes pakken?
En wat moet ik me erbij voorstellen?
Komen er dan gewoon huisjes bij of worden er al bestaande huisjes omgetoverd?

Oh ja... ik heb de boots of blinding speed... wtf is daar de bedoeling van? Ben helemaal blind, maar heb wel een speed van 300, om nou als een blinde kip overal doorheen te racen lijkt me ook niet zo geweldig.
In "a good place to stay" zitten veel armor mannequins, in "ananas hide-out" niet zo veel, maar wel mooie kastjes voor helmen in te leggen (stuk of 4 geloof ik).
Je kunt allebei de huisjes pakken, ze vervangen niets vitaals. A good place to stay is een groot in Balmora, dichtbij de tempel daarzo en die "ananas hide-out" verandert een huisje in Seyda Neen, dwz: er komt een luik in de vloer. that's it.

Boots of blinding speed: Die blindness hangt af van je magical resistance. Als je 50% resistance hebt, ben je maar de voor helft blind, alsof je een hele goede zonnebril op hebt. Tipje/feature: Als je op het moment van aantrekken 100% magical resistance hebt, treed die blindness dus totaal niet op. Als je 1 seconde daarna weer 0% resistance hebt, blijf je toch gewoon zien. 8)
Je kunt dus met items, potions en spells zorgen voor een tijdelijke 100% magical resistance en dan die schoentjes aantrekken.

@NecrisPhayder: Nee, Grand Soulgems vind je meestal ook in smuggler-hideouts en in deadric forten, maar dat hangt ook erg van je luck af. Die Azura's star is echt het makkelijkst, hoewel ik nu ook zo'n 60 grand soulgems heb liggen. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Gaius op 11-02-2004 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Thufir_Hawat schreef op 11 februari 2004 @ 21:46:
[...]

In "a good place to stay" zitten veel armor mannequins, in "ananas hide-out" niet zo veel, maar wel mooie kastjes voor helmen in te leggen (stuk of 4 geloof ik).
Je kunt allebei de huisjes pakken, ze vervangen niets vitaals. A good place to stay is een groot in Balmora, dichtbij de tempel daarzo en die "ananas hide-out" verandert een huisje in Seyda Neen, dwz: er komt een luik in de vloer. that's it.
Dat huisje in Seyda Neen boeit me niet, ik had het over die in Balmora en over die wat jij zelf had gemaakt... ik wil ze namelijk beiden wel eventjes proberen, mits ze me geen quests of andere zaken door elkaar gooien.
Boots of blinding speed: Die blindness hangt af van je magical resistance. Als je 50% resistance hebt, ben je maar de voor helft blind, alsof je een hele goede zonnebril op hebt. Tipje/feature: Als je op het moment van aantrekken 100% magical resistance hebt, treed die blindness dus totaal niet op. Als je 1 seconde daarna weer 0% resistance hebt, blijf je toch gewoon zien. 8)
Je kunt dus met items, potions en spells zorgen voor een tijdelijke 100% magical resistance en dan die schoentjes aantrekken.
Ahaaaaa! Toch maar weer eens proberen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 21:41:
[...]

Is dat de enige manier om een nieuwe grand gem te krijgen?

Want ik wil er wel meer hebben.
Geen idee, maar met een re-usable grand gem heb je ook geen andere gems meer nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Legion schreef op 11 februari 2004 @ 21:49:
[...]

Dat huisje in Seyda Neen boeit me niet, ik had het over die in Balmora en over die wat jij zelf had gemaakt... ik wil ze namelijk beiden wel eventjes proberen, mits ze me geen quests of andere zaken door elkaar gooien.

[...]
Je kunt natuurlijk altijd even een backup maken van je savegames en dan gewoon proberen. Is het nix, is er ook nix verloren. :)

Overigens is mijn huisje niet bijzonder, alleen veel (understatement) opslagruimte en centrale ligging. Geen armor mannequins dus, was me te ingewikkeld. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thufir_Hawat schreef op 11 februari 2004 @ 21:46:
[...]

@NecrisPhayder: Nee, Grand Soulgems vind je meestal ook in smuggler-hideouts en in deadric forten, maar dat hangt ook erg van je luck af. Die Azura's star is echt het makkelijkst, hoewel ik nu ook zo'n 60 grand soulgems heb liggen. :)
Waar liggen die deadric forten ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Verspreid over Vvardenfell, maar daar heb je een hele mooie kaart van. Mocht dat niet zo zijn, moet je er maar eentje downloaden.

Overigens is het wel aan te raden om die forten pas te gaan verkennen boven lvl10 ofzo, de dremora (lords) zijn nogal pittig voor low-level chars. Kunnen wel erg leuke wapens bij zich hebben trouwens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:13

Haan

dotnetter

Aaah, Morrowind blijft fantastisch!
Ben twee weken geleden weer begonnen, met de Tribunal expansie voor het eerst :9~ smullen!
Even een tip voor mensen die uitleg vragen hier, als je even googlet, heb je zo een walkthrough gevonden. Natuurlijk alleen gebruiken als je er echt niet meer uitkomt ;)

Dat is niet vervelend bedoelt trouwens hoor, gewoon een nuttige tip

[ Voor 11% gewijzigd door Haan op 11-02-2004 22:42 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamefaqs is ook goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
nou weet ik weer waarom ik met het spel gestopt was, ik ben gewoon te zwak. :'(

ik ga toch maar weer gewoon simpele zielen afslachten, want de quests zijn gewoon te lastig, ik zal eens uitzoeken of er ook in een tutorial staat hoe sterk je moet zijn voor een bepaalde quest.

ik ben nu in het "mechanische fort", Arkngthand. waar je ook de Dwemer puzzelbox vandaan haalt. als je die hebt ingeleverd krijg je een sleutel, voor weer het zelfde "fort", nou kan ik 1 persoon tegelijk wel aan, maar twee vijanden is gewoon niet haalbaar. (balmora, richting fort Moonmoth, brug over en je kijkt er tegen aan)
Ben op dit moment level5, en op elke debiele plaats die ik toch niet overleef ben ik al geweest (missie van Urshilaku Camp), wist niet hoe snel ik er vandaan moest komen.

Die soulgems heb ik nooit gesnapt, weet niet hoe het moet. ik weet dat als je een vijand hebt verslagen dan kan je zijn "soul" vangen in een gem, en daarmee kan je wapens enchanten, alleen waarmee kan je die "soul" mee vangen, wat heb je er voor nodig aan items en skills?

Update: even lopen zoeken op het internet en gevonden dat je de spell "soultrap" nodig hebt. alleen dan zal ik waarschijnlijk magic skills nodig hebben en die heb ik niet :Y) . Iets voor de volgende keer

wat nemen de meeste mensen hier trouwens als Major en als Minor skills, heb namelijk weer zin op opnieuw te beginnen, aangezien ik toch niet heel ver ben.

Op dit moment heb ik

Major:
Block
Long Blade
Medium Armor
Heavy Armor
Marksman (ik hou van pijl en boog, schiet ook alles zowat raak)

Minor:
Small Blade
Acrobatics
Restoration
Merchantile
Security (wil geen dief zijn, maar wel kunnen inbreken :P )

[ Voor 25% gewijzigd door Cardinal op 11-02-2004 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Thufir_Hawat

Die plugin van "A good place to stay", hoe instal ik die?
Er zit namelijk geen plugin-file bij, alleen maar mapjes met textures enzo.

Edit:

Heb het al gevonden, moet met winrar worden uitgepakt.

[ Voor 22% gewijzigd door Refragmental op 12-02-2004 00:06 ]

• Cardinal
ik zag trouwens op internet een zooitje smerige trucjes om alle skills te verhogen, die ga ik zeker uitproberen. "It's not a cheat, it's a bug"

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Ja, ik zit ook fijn te cheaten.

een goeie is in de console player->setskill value
Dus zoiets als player->setaxe 99

Dat soort cheats gebruik ik voor mijn wapens. Dan mis ik niet zoveel. Ik vind het namelijk onrealistisch om van 10 centimeter afstand een klap te missen.... doe dan iets in de trend van hoe lager Axe, hoe minder scade je opbrengt gezien je nog niet efficient bent in het uitdelen van gerichte klappen en dat je langzamer slaat ofzo.
Maar zo'n miss/hit systeem.... zo oudbollig en nep.

Helaas geeft dat een vervelende keerzijde. Je leveled niet meer op. Ik heb zo'n 20 quests gedaan voor een Guild maar ik ben nog steeds op de helft naar Level 2. Heh, zo kom ik nergens in het spel. Dus moet ik dat omhoog cheaten, en dan ook nog eens mijn traits omhoog cheaten omdat je als je een level omhoog gaat punten kan uitdelen aan traits.

Het spel volgens de regels uitspelen heb ik al gedaan, maar ik vind mijn eigen regels veel beter. Het spel word er namelijk niet te makkelijk door. Je gaat wellicht wat sneller door de begin stukjes... maar je blijft een slappe character.

• Cardinal
Helaas geeft dat een vervelende keerzijde. Je leveled niet meer op. Ik heb zo'n 20 quests gedaan voor een Guild maar ik ben nog steeds op de helft naar Level 2.
heeft er ook mee te maken welke skills je hebt en welke je daarvan ook gebruikt. als je bijvoorbeeld alleen maar magic skills hebt en je bent met een axe aan het kutten, dan zal het niet erg hard opschieten denk ik zo.
de "cheats" die ik gebruik zijn niet door de console, maar door fouten in het spel.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:13

Haan

dotnetter

cardinal808 schreef op 11 februari 2004 @ 23:26:

wat nemen de meeste mensen hier trouwens als Major en als Minor skills, heb namelijk weer zin op opnieuw te beginnen, aangezien ik toch niet heel ver ben.

Op dit moment heb ik

Major:
Block
Long Blade
Medium Armor
Heavy Armor
Marksman (ik hou van pijl en boog, schiet ook alles zowat raak)

Minor:
Small Blade
Acrobatics
Restoration
Merchantile
Security (wil geen dief zijn, maar wel kunnen inbreken :P )
Ik heb (uit m'n hoofd)
Major:
Armorer (niet zo handig achteraf, duurt LANG voordat je 1 puntje stijgt :( )
Block
Axe
Heavy Armor

Minor:
Long Blade
Medium Armor
Athletics
Enchant (buitengewoon handig als je niet kan toveren zelf, je items laden nl steeds sneller op naarmate je hier meer bedreven in bent :) )
Acrobatics

Ik heb hiermee het Imperial Legion gedaan, Dagoth Ur gesloopt en ben nu Mournhold aan het zuiveren van ongedierte >:)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.