Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.913 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ooit eens begonnen met monk skills(en ik was een kat hoe heet het ook alweer in MW). Ik hou er niet van het mezelf makkelijk te maken (zoals redquard enzo... miezen leer echt vechten :P, bikkels spelen moeilijke chars....), maar morrowwind heeft me nooit kunnen bevatten(kep het bjina uitgespeeld, maar echt heeft het me nooit kunnen boeien). Het heeft zeker leuke entiteiten enzo, maar op dit moment geef mij maar NWN:SoU of gothic2. Ik ben een rpg liefhebbre en dit zuigt als bakstenen door een spaghetti zeef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 October 2003 @ 02:04:
ben weer overnieuw begonnen met morrowind _/-\o_ na een hele lange tijd niet meer heb gespeeld.

ik heb nou de fightersguild uitgespeelden wil die thiefs guild nu joinen maar ze laten me niet binnen zal maar zeggen :|

ik weet dat ik geen andere thiefs heb afgemaakt en ik heb al een aantal dingen geprobeerdt.

1.) ze zeggen dat ik niet overeen kom met hun standards terwijl ik me sneak en security skils al tot 40 a 45 heb opgekrikt.
2.) heb die suger lips habasi al tot 100% uitgebribet en nog wil ie me niet laten joinen.

ff voor de duidelijkheid wat voor een ventje ik heb:
ras: Dark Elf
class: Warrior
level 10
Het ligt niet aan het feit dat je niet aan hun eisen voldoet, maar meer dat jij niet het soort persoon bent dat zij in hun organisatie wensen. Dit komt omdat je voor het fighters guild al het codebook heb gehaald. De enige manier waarop je nu nog zou kunnen lid worden van het thieves guild, is door overnieuw te beginnen, of het volgende commando in je console tikken:

PCJoinFaction "Thieves"

Je bent nu lid van het thieves guild! Als je nu met Habashi praat krijg je je eerste opdracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
http://users.adelphia.net/~amito/MW1.htm
ik zat gister dit journal eens door te lezen en dan krijg je toch weer de kriebels om het spel te gaan spelen :9

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis inderdaad een leuk journaal, heb er ook wel veel aan gehad. Ik heb het spel al met verschillende chars uitgespeeld..
Het is jammer, dat ze het journaal niet meer update, laatste update is al weer tijdje geleden..

Naja, ik zou zeggen ga je gang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
dit spel speel ik maanden achter elkaar dan weer maanden niet en dan opeens krijg ik er weer zin in >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, alleen werkt het spel bij mij niet meer zodra ik de european patch intstalleer.
Moet ik dan de usa patch intalleren of wat?
Vroeger deed hij het nog gewoon, en ik ga het niet weer spelen zonder indicatie van de damage van de tegenstander. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 October 2003 @ 02:04:
ben weer overnieuw begonnen met morrowind _/-\o_ na een hele lange tijd niet meer heb gespeeld.

ik heb nou de fightersguild uitgespeelden wil die thiefs guild nu joinen maar ze laten me niet binnen zal maar zeggen :|

ik weet dat ik geen andere thiefs heb afgemaakt en ik heb al een aantal dingen geprobeerdt.

1.) ze zeggen dat ik niet overeen kom met hun standards terwijl ik me sneak en security skils al tot 40 a 45 heb opgekrikt.
Wat zijn je statistics verder (Dex, Str enzo)? Op zich is het juist goed om eerst Fighters Guild te doen in Balmora, als je al lid bent van de Thieves Guild lukt de Code book quest niet namelijk.

Ehmm, maar je moet wel direct na de code book quest de Fighters Guild joinen, later krijg je hoogst discutabele quests, waar de ex-Guildmaster in een andere plaats je ook voor waarschuwt (regelrechte oorlog met Thieves Guild).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 oktober 2003 @ 11:52:
Mja, alleen werkt het spel bij mij niet meer zodra ik de european patch intstalleer.
Moet ik dan de usa patch intalleren of wat?
Vroeger deed hij het nog gewoon, en ik ga het niet weer spelen zonder indicatie van de damage van de tegenstander. :)
Gewoon US patch installeren, dat werkt het beste. Of natuurlijk gewoon Tribunal en/of Bloodmoon erbij installeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
jongens als jullie nog een mooie skin willen, hier staan een paar mooie
http://home.wnm.net/~bgriff/MW_Home.html

Afbeeldingslocatie: http://home.wnm.net/~bgriff/MW_FM02_comp1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wnm.net/~bgriff/MW_FM02_comp2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wipe-out
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 07:56

wipe-out

oud icon, geen zin in nieuwe:)

ik ben het spel net gaan spelen, en af en toe word er gezegd dat er iets toegevoegd is aan m'n journal (oid geloof ik). hoe kan ik bekijken wat hier allemaal in staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
wipe-out schreef op 29 oktober 2003 @ 23:19:
ik ben het spel net gaan spelen, en af en toe word er gezegd dat er iets toegevoegd is aan m'n journal (oid geloof ik). hoe kan ik bekijken wat hier allemaal in staat?
Gewoon met de J knop :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wipe-out
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 07:56

wipe-out

oud icon, geen zin in nieuwe:)

ok, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
klote dat www.morrowind.nl het niet meer doet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar "Morrowind Kol 2003" voor staat ?
Wordt hier aangeboden :

http://oas2000.proxis.be/...LS&mi=4497043&si=44536287

Ik hoop dat 't een uitgave is van Morrowind + de twee expansies als een GOTY, maar ligt de prijs daarvoor niet wat laag ?

Iemand ?

EDIT : Okee, heb zojuist wat naar winkels gemailed - blijkbaar is 't gewoon de oorpronkelijke uitgave als budgettitel.

Kwam er echter geen Game of the Year-versie op de markt binnenkort ?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2003 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb die budget versie van Morrowind ook al bij de Bart Smit gezien, buitenkansje als je em nog niet had.
Het lijkt er inderdaad op dat er een GOTY uitgave van Morrowind uitkomt, zie ook hier. Dat is de online winkel van Bethesda, dus als die zeggen dat ie eerste week van november verscheept wordt, dan zal dat wel kloppen. Wanneer hij dan ook hier in de winkels ligt zou ik alleen niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Hoe moet je in Mournhold die soldaatjes aan het praten krijgen??

Ik hoorde van zo'n kerel dat hij wel drank wilde, maar ik kan nergens wat vinden??

En ook in de dorpjes willen ze, haast, niet met me praten??

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Vanitas schreef op 07 november 2003 @ 13:02:
Hoe moet je in Mournhold die soldaatjes aan het praten krijgen??

Ik hoorde van zo'n kerel dat hij wel drank wilde, maar ik kan nergens wat vinden??

En ook in de dorpjes willen ze, haast, niet met me praten??
ik weet niet precies wat je bedoeld, probeer het eens beter uit te leggen
misschien kan dit je ook nog helpen
http://m0use.net/~uesp/morrow/tribunal/quest/trbquest.shtml

ik had nog een vraag ivm de Construction set
is het mogelijk om met een soort van zoek functie te zien waar een npc geplaatst is in de morrowind map
dus als ik bv opzoek ben naar een ene Caius Cossades
dat ik dan te zien krijg dat hij in Balmora te vinden is

vroeger kon je dat zo mooi op www.morrowind.nl vinden maar die database is nu offline gehaald :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joostve schreef op 09 november 2003 @ 12:53:
[...]
..
ik had nog een vraag ivm de Construction set
is het mogelijk om met een soort van zoek functie te zien waar een npc geplaatst is in de morrowind map
dus als ik bv opzoek ben naar een ene Caius Cossades
dat ik dan te zien krijg dat hij in Balmora te vinden is
..
Eens kijken hoe het ook al weer werkt:
• Start de editor, en vink de bestanden aan die nodig zijn (voor tribunal, tribunal.esm aanvinken)
• Ga naar de npc tab en selecteer de npc die je zoekt
• Rechtermuisknop->info
• Je ziet de cellen waar ze gebruikt zijn
(eventueel)
• dubbelklik erop om precies te zien waar de npc staat.

/edit:

Om te kijken waar op de kaart de cel zich bevindt:
• In cell view, ordenen op type,
• dubbelklik op een deur in de lijst "Cell view"
• Om te kijken waar de deur heen gaat, dubbelklik op de deur zelf op de 3d view
• middels de grijze knop onder teleport kan je zien waar de deur naartoe leidt.

Sla de wijzigingen niet op, zolang je verder niets verandert! (dubbelklikken op de deur leidt er vaak toe dat de cel gewijzigd wordt (een ster achter de naam)).

Hopelijk is deze "tutorial" duidelijk genoeg. ;) :)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2003 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 18:20:
[...]

Eens kijken hoe het ook al weer werkt:
• Start de editor, en vink de bestanden aan die nodig zijn (voor tribunal, tribunal.esm aanvinken)
• Ga naar de npc tab en selecteer de npc die je zoekt
• Rechtermuisknop->info
• Je ziet de cellen waar ze gebruikt zijn
(eventueel)
• dubbelklik erop om precies te zien waar de npc staat.

Hopelijk is deze "tutorial" duidelijk genoeg. ;) :)
Dat had ik ff nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren een nieuwe videokaart (radeon9700pro) maar ik dacht verbetering te gaan zien in bijvoorbeeld het water maar dat ziet er nog steeds zo gaar uit als eerst :9

Catalyst 3.8 en DirectX 9.0b heb ik geinstalleerd... (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 19:33:
Ik heb sinds gisteren een nieuwe videokaart (radeon9700pro) maar ik dacht verbetering te gaan zien in bijvoorbeeld het water maar dat ziet er nog steeds zo gaar uit als eerst :9

Catalyst 3.8 en DirectX 9.0b heb ik geinstalleerd... (8>
de radeon ondersteund toch ook PS 2.0

je moet bij de auto run op opties klikken en dan pixelshader aan zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 oktober 2003 @ 09:29:
[...]

Wat zijn je statistics verder (Dex, Str enzo)? Op zich is het juist goed om eerst Fighters Guild te doen in Balmora, als je al lid bent van de Thieves Guild lukt de Code book quest niet namelijk.

Ehmm, maar je moet wel direct na de code book quest de Fighters Guild joinen, later krijg je hoogst discutabele quests, waar de ex-Guildmaster in een andere plaats je ook voor waarschuwt (regelrechte oorlog met Thieves Guild).
strenght enzo maakt niet veel uit. Als je in het begin van het spel (als level 1 ventje) de thief guild joint zijn die strengt ,endurance, etc. allemaal het zelfde (mischien bij sommige rassen bepaalde 1 a 2 exp. hoger weet het niet zeker)

en het probleem is dat de fighters guild al heb uitgespeeld en door die code book quest niet meer bij de thieve guild kan joinen.
maar ik type die code wel in de console wel die jullie hebben gegeven.
schild een hoop tijd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
En Catalyst 3.9 is uit. Die is volgens mij wat beter dan de 3.8...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
joostve schreef op 09 november 2003 @ 12:53:
[...]

ik weet niet precies wat je bedoeld, probeer het eens beter uit te leggen
misschien kan dit je ook nog helpen
http://m0use.net/~uesp/morrow/tribunal/quest/trbquest.shtml
Niet van Tribunal, maar van Bloodmoon.
Mournhold is toch van Bloodmoon?? Of haal ik het door elkaar?

Nou iig, ik was dus naar dat eiland gezwommen en, als ik tegen iemand (in een dorpje) praat kan ik enkel maar voor goodbye kiezen.
Ze mogen me niet ofzo.

Dit gebeurt niet bij elk karakter dat je tegenkomt.

En in het noorden zat zo'n burgt met van die soldaten, maar die zeggen dat ze niet met je willen praten als je ze geen drinken geeft, maar ik het geen idee wat ze willen hebben.
En ik moest met die soldaten praten wat er zoal gebeurde van hun leider??

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Vanitas schreef op 12 november 2003 @ 11:36:
[...]

Niet van Tribunal, maar van Bloodmoon.
Mournhold is toch van Bloodmoon?? Of haal ik het door elkaar?

Nou iig, ik was dus naar dat eiland gezwommen en, als ik tegen iemand (in een dorpje) praat kan ik enkel maar voor goodbye kiezen.
Ze mogen me niet ofzo.

Dit gebeurt niet bij elk karakter dat je tegenkomt.

En in het noorden zat zo'n burgt met van die soldaten, maar die zeggen dat ze niet met je willen praten als je ze geen drinken geeft, maar ik het geen idee wat ze willen hebben.
En ik moest met die soldaten praten wat er zoal gebeurde van hun leider??
http://m0use.net/~uesp/mo.../quest/bm_lowmorale.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat jij bedoelt, is niet Mournhold (die is van Tribunal), maar Fort Moonmoth. Als je iets te horen wilt krijgen van iemand van die soldaten, moet je ergens wat drank opsnorren, Sujamma bijvoorbeeld en met dat in je inventory eens met zo'n soldaat praten.

Overigens kun je op die link die je gequote hebt ook informatie vinden over Bloodmoon. Moet je deze link maar eens proberen. Daar kun je allerlei info vinden over Morrowind, Tribunal en Bloodmoon.

/edit
joostve was me al voor zie ik :+

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2003 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
heeft iemand wel eens gehoord van het "Clutter warehouse, everything must go"
is iemand er wel eens geweest? en zo ja hoe kom je er?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
als je de cellname weet kun je daar komen via de console.
moet je even intikken coc "cellname" en voila :)

Verwijderd

joostve schreef op 12 november 2003 @ 22:07:
heeft iemand wel eens gehoord van het "Clutter warehouse, everything must go"
is iemand er wel eens geweest? en zo ja hoe kom je er?
Is volgens mij een testje van de programmeurs. Ik heb em wel gezien in de Construction Set (zoeken op Daedric armor: ej, 'Lord of Clutter', wie's da' nou? :)) Ik ben er nog nooit in het spel geweest, en dat is zonder console commando ook niet mogelijk volgens mij.

Heb het even opgezocht, het is Lord Cluttermonkey, in cell genaamd 'Clutter Warehouse - Everything Must Go!'. Alle deuren in deze cell komen uit op een andere deur binnen dezelfde cell, dus kun je er normaal gesproken niet in komen.
Zag ik ook net in CS: 'Character Stuff Wonderland'. Inclusief een 'test_crate_all_weapons' en een 'test_crate_all_armor'. Uiteraard ook zonder een ingang. Mocht je ze ingame willen bekijken, type dan:

COC, Clutter Warehouse - Everything Must Go!
of:
CenterOnCell, Character Stuff Wonderland

• Vanitas

• Vanitas
Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 15:17:
Wat jij bedoelt, is niet Mournhold (die is van Tribunal), maar Fort Moonmoth. Als je iets te horen wilt krijgen van iemand van die soldaten, moet je ergens wat drank opsnorren, Sujamma bijvoorbeeld en met dat in je inventory eens met zo'n soldaat praten.

Overigens kun je op die link die je gequote hebt ook informatie vinden over Bloodmoon. Moet je deze link maar eens proberen. Daar kun je allerlei info vinden over Morrowind, Tribunal en Bloodmoon.

/edit
joostve was me al voor zie ik :+
Hoe heet het eiland van Booldmoon dan??

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-08 03:22

hayate666

zwaardfetisjist

Solstheim. Niet zo heel moeilijk te vinden hoor :P

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

• joostve
Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 00:09:
[...]

Is volgens mij een testje van de programmeurs. Ik heb em wel gezien in de Construction Set (zoeken op Daedric armor: ej, 'Lord of Clutter', wie's da' nou? :)) Ik ben er nog nooit in het spel geweest, en dat is zonder console commando ook niet mogelijk volgens mij.

Heb het even opgezocht, het is Lord Cluttermonkey, in cell genaamd 'Clutter Warehouse - Everything Must Go!'. Alle deuren in deze cell komen uit op een andere deur binnen dezelfde cell, dus kun je er normaal gesproken niet in komen.
Zag ik ook net in CS: 'Character Stuff Wonderland'. Inclusief een 'test_crate_all_weapons' en een 'test_crate_all_armor'. Uiteraard ook zonder een ingang. Mocht je ze ingame willen bekijken, type dan:

of:
klopt ik zat ff wat te rommelen in de constuction set en toen kwam ik dus in het clutter warehouse terecht
ik zag al dat de deuren eigenlijk naar niks leidden, maar ik kon me haast niet voorstellen dat ik deze grote ruimte gemist had in het spel
maar er zijn meer ruimtes waar je niet via een deur kan komen
zoals die ruimte waar je de deadric Cresent moet halen
dan wordt je gewoon naar die ruimte geteleporteerd.

• joostve
Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 00:09:
[...]

Mocht je ze ingame willen bekijken, type dan:

of:
ik heb het ff geprobeerd maar de console commands werken niet

Verwijderd

joostve schreef op 13 november 2003 @ 10:39:
[...]

ik heb het ff geprobeerd maar de console commands werken niet
Zonder de komma achter coc intikken.. Dus coc <naam> en als de naam een spatie heeft, doe er dubbele aanhalingstekens omheen.

Dus:

coc "Vivec, foreign quarters", bijvoorbeeld.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2003 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
hayate666 schreef op 13 november 2003 @ 09:51:
Solstheim. Niet zo heel moeilijk te vinden hoor :P
Daz waar, maar ik had ze gewoon door elkaar gehaald. >:)

Tribunal heb ik niet eens.

Verwijderd

hmm, ik heb een probleem...

ik ben nu in urshilaku camp en ik wil met sul matul praten over de hele nerevarine shit, ik heb nu toestemming van die gast in de tent naast die van sul matul om met hem te praten, maar ik heb hiervoor sul matul blijkbaar al zo pissig gemaakt dat hij me meteen aanvalt als ik in zn hutje kom, ik kan nu dus niet meer fatsoenlijk met hem praten :( wat nu???

• Pyrus
  • Laatst online: 13-09 18:26

Pyrus

Hardknock life

Je zou het zelfde trucje kunnen proberen wat je kan gebruiken als je een stel Ordinators pissig gemaakt hebt en die je on-sight onvallen.
Ik dacht dat het zoiets was:
op ~ drukken
code:
1
set fight "naam van degene die je aanvalt" -> 30

Dan kun je iig weer met hem praten.

Voor de precieze naam ff de constructionset raadplegen

LinkedIn

Verwijderd

Pyrus schreef op 20 november 2003 @ 09:26:
Je zou het zelfde trucje kunnen proberen wat je kan gebruiken als je een stel Ordinators pissig gemaakt hebt en die je on-sight onvallen.
Ik dacht dat het zoiets was:
op ~ drukken
code:
1
set fight "naam van degene die je aanvalt" -> 30

Dan kun je iig weer met hem praten.

Voor de precieze naam ff de constructionset raadplegen
Of, als hij al dood is, kan je de console openen, op hem klikken, en "resurrect" intikken, en evt dat setfight 30, terwijl je op hem klikt. (hint: pak eerst zijn spullen ;)).

Ik weet alleen niet hoe dat evt zit met scripts die aan hem verbonden zijn die al wat doen als hij dood is.

• joostve
zo ff een paar screenshots van mijn krijger :9 ( met 8x fsaa)
al best goed voor een level 29 ventje
ik heb de mainquest al uitgespeeld en ik ben de leider van de fighters en mages guild
de plaatjes zijn allemaal clickable
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knmg0243/fotos/morrowind1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knmg0243/fotos/morrowind2.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knmg0243/fotos/morrowind3.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knmg0243/fotos/morrowind4.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knmg0243/fotos/morrowind5.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knmg0243/fotos/morrowind6.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knmg0243/fotos/morrowind7.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knmg0243/fotos/morrowind8.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knmg0243/fotos/morrowind9.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knmg0243/fotos/morrowind10.JPG

Verwijderd

Mooie plaatjes ;) Ik krijg er ook weer zin van om Morrowind te gaan spelen :9
Hintje: als je Tribunal en Bloodmoon hebt (en Bloodmoon heb je, zo te zien) kun je ook vrij gemakkelijk het daedric cuirass en daedric pauldrons vinden. Voor Bloodmoon moet je dan alleen wel even de patch installeren.
Ik moet toch echt binnenkort maar eens mijn eigen hide out afklussen, en dan weer opnieuw beginnen :)

Verwijderd

ik heb met mijn mannetje helemaal geen daedric aan..
ik heb een combinatie van medium en heavy armour
helm of oreyn bearclaw
ebony mail
bobs (alleen voor die +200 speed) ik resist magick toch 100% :P
die goeie gloves (+20 agility en strength enzo
en de rest van de armour gejat van die speciale high ordinator
ik heb hier tribunal met een level 21 char ofzo uitgespeeld
shield = btw dat beste schild ehm weet ff naam niet meer..
en dan wat leuke ringen en amulets
marara' s ring geloof ik en die van de koning van tribunal..

• joostve
Verwijderd schreef op 20 november 2003 @ 17:08:
ik heb met mijn mannetje helemaal geen daedric aan..
ik heb een combinatie van medium en heavy armour
helm of oreyn bearclaw
ebony mail
bobs (alleen voor die +200 speed) ik resist magick toch 100% :P
die goeie gloves (+20 agility en strength enzo
en de rest van de armour gejat van die speciale high ordinator
ik heb hier tribunal met een level 21 char ofzo uitgespeeld
shield = btw dat beste schild ehm weet ff naam niet meer..
en dan wat leuke ringen en amulets
marara' s ring geloof ik en die van de koning van tribunal..
dit schild wat links van mijn hoofd ligt bedoel je waarschijnlijk
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knmg0243/fotos/morrowind6.JPG

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Het is nog steeds jammer dat morrowind als warrior zo saai speelt [geen moves, alleen slaan..] Ik ben nog steeds af en toe bezig met m'n wizard, geen bloodmoon gekocht, maar wel tribunal + main story uitgespeeld. Alles met alleen magic doen is best leuk, maar je ziet wel dat het spel daar niet voor is gemaakt [te veel resists/reflect, en niks wat je er tegen kan doen]

Misschien moet ik maar eens een bare-hand fighter maken :P..

oude plaatjes

bijna niks anders nu, alleen bittercup in een van de kastjes, en heel wat mournhold spul :P

[ Voor 27% gewijzigd door agentorangina op 20-11-2003 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zat net even te kijken naar interessante mods, en wat zie ik? Het 'Better Bodies' project heeft nu een beta release! In deze mod vervangen ze de lichamen voor mooiere modellen en textures, net als al eerder is gedaan met de hoofden en haarstijlen. Nog even een linkje naar de webpagina waar je de beta kan verkrijgen. Meer dan genoeg screenies daar ook trouwens, mocht je benieuwd zijn of het nu daadwerkelijk een verbetering zou zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ik zie eigenlijk alleen maar nude models en die beta pack staan geen screenshots van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ziet er leuk uit denk dat ik hem eens ga proberen
eigenlijk zou er een upgrade moeten komen voor alle npc's
maarja beetje veel werke he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 23:29:
hmm ik zie eigenlijk alleen maar nude models en die beta pack staan geen screenshots van...
Moet je maar eens op die link kijken, onder die vier download links staan 12 links met screenshots van zowel naakte modelen als modelen met ondergoed. Sterker nog, je kan kiezen of je een pakket met naakte modelen wil downloaden, of een pakket met ondergoed aan.
joostve schreef op 26 november 2003 @ 08:31:
ziet er leuk uit denk dat ik hem eens ga proberen
eigenlijk zou er een upgrade moeten komen voor alle npc's
maarja beetje veel werke he
Ze werken ook aan betere lichamen voor alle npc's, maar dit is de beta release, dus hier zit alleen nog maar in wat ze tot nu toe af hadden.

Maar eigenlijk zou alle kleding ook aangepast moeten worden. Op sommige screenshots zie je zo'n nieuw model met een oude broek aan, en dat ziet er toch echt niet uit. Maar goed, we moeten maar blij zijn met wat we krijgen, nietwaar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Zo is dat kerel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ik heb net adusamsi assurnarairan gered uit een gevangenis in Rotheran Arena
ik moest haar een ring geven waardoor ze zich kon teleporteren uit de gevangenis

maar wie weet wie de opdrachtgever is om haar te bevrijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joostve schreef op 30 november 2003 @ 16:30:
ik heb net adusamsi assurnarairan gered uit een gevangenis in Rotheran Arena
ik moest haar een ring geven waardoor ze zich kon teleporteren uit de gevangenis

maar wie weet wie de opdrachtgever is om haar te bevrijden?
Dat is die chick van de Imperial Cult, die je de laatste opdrachten geeft voor de imperial cult (opgezocht, is dus Lalaia Varian). Je kan haar vinden in de Imperial Cult shrine in Ebonheart. Maar ik geloof dat als je meteen met haar praat over dat je die ene uit Rotheran red, krijg je later niet meer de opdrachten die je anders daarvoor zou hebben gekregen. Zie ook The UESP. Je zou dus, als je meteen met die Lalaia Varian zou praten, niet meer de opdracht krijgen voor de boots of the apostle en de ring of wind.

Tenminste, dat denk ik op basis van eerdere ervaring bij het imperial legion. Ik had iemand ergens vandaan gered, en ik praat met de baas van het imperial fort bij Ald'Ruhn, en die vond het prachtig dat ik em gered had, en gaf me meteen een volgende opdracht, waardoor ik de eerste opdracht misliep. Ik meen me ook vagelijk iets soortgelijks te herinneren met de mages guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is vast wel 's gevraagd, maar is het daedric kostuum volledig te bemachtigen zonder die gast in tel fyr te doden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 05:21:
het is vast wel 's gevraagd, maar is het daedric kostuum volledig te bemachtigen zonder die gast in tel fyr te doden?
Ja, dat kan, maar dan moet je wel zowel Tribunal als Bloodmoon hebben. Vooral de pauldrons zijn lastig te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-07 15:18

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Zo ik kon bij me pa op het werk het geld opmaken van zo een PC-prive project.

System Info

Shuttle SN85G4
AMD Athlon 64 3200+
1GB(2x512) DDR3500 Level 2 Mushkin 222 (een mem reep is er nog niet)
Sapphire ATI Radeon 9800XT 256MB DDR2
S-ATA 250GB MaxtorMaxLine Plus II
Sound Blaster Audigy 2 ZS Platinum Pro

Anisotrope Filtering [AF] 6x
Full Scene Anti-Aliasing [FSAA] 16x

voor de rest als op max van quality

Morrowind Info

View Distance Max 100%
AI Max 100%
Reosulite 1024x768
Pixel Shaders on
Shadows Max 100%

Expansion Pack van Bethesda Softworks

Tribunal
Bloodmoon

Bethesda Softworks Mods

Bcsounds
Master index
Adamantium Armor
EBQ Aritfact
Siege at Firemoth

Mods van ?

VendorGoldincreaseBalmora
Bank Mod 2.1

Hier zet ik nog wel een paar bij als ik er geweest ben.

Mijn test ik loop door de heel stad.

Als ik in de stad van Seyda Neen ben haal ik Minmaal 27 FPS Max 73
Als ik in de stad van Balmora ben haal ik Minmaal 38 FPS Max 69
Als ik in de stad van Vivec ben haal ik Minmaal 32 FPS Max 86

Ik speel nu Morrowind zo als het moeste zijn geweest.

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat klinkt wel fijntjes, alhoewel ik me niet geheel aan de indruk kan onttrekken dat je je nieuwe machine aan het showen ben. Overigens kan je waarschijnlijk de resolutie ook nog wel wat hoger zetten, probeer maar eens 1600x1200. Ik speel zelf op een veel mindere machine op 1280x1024, de resolutie maakt vrij weinig uit voor je fps. En als je toch aan het showen ben, heb je ook shadows op 100% staan? ;)

Ik heb zelf net mijn eigen hide out afgeklust (alhoewel ik toch iedere keer er weer wat aan wil veranderen :+) en ben dus maar eens opnieuw begonnen met Morrowind, en zal me deze keer proberen te houden aan de klasse die ik kies en niet zwaar op alchemy en enchanting gaan leunen. Ik speel nu ook met Wakim's Game Improvement mod, en het is wel aardig om te zien wat hij allemaal heeft verandert. Zo zijn vooral de wijzigingen die hij heeft gemaakt aan de voorwaarden die een Guild of House stelt van grote invloed op het begin spel. Je kan namelijk niet meteen meer bij ieder Guild joinen, en voortgang gaat ook een stuk trager, omdat je eerst je stats moet verbeteren (lees: in level stijgen). Komt dan nog bij dat ik het idee heb dat je wat langzamer stijgt in level omdat hij ook dat soort dingen heeft aangepast, vooral bij wapens en armor, waar je normaal gesproken het snelst mee verbetert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-

-=unicron=-

Verwijderd schreef op 21 december 2003 @ 21:22:
Dat klinkt wel fijntjes, alhoewel ik me niet geheel aan de indruk kan onttrekken dat je je nieuwe machine aan het showen ben. Overigens kan je waarschijnlijk de resolutie ook nog wel wat hoger zetten, probeer maar eens 1600x1200. Ik speel zelf op een veel mindere machine op 1280x1024, de resolutie maakt vrij weinig uit voor je fps. En als je toch aan het showen ben, heb je ook shadows op 100% staan? ;)

Ik heb zelf net mijn eigen hide out afgeklust (alhoewel ik toch iedere keer er weer wat aan wil veranderen :+) en ben dus maar eens opnieuw begonnen met Morrowind, en zal me deze keer proberen te houden aan de klasse die ik kies en niet zwaar op alchemy en enchanting gaan leunen. Ik speel nu ook met Wakim's Game Improvement mod, en het is wel aardig om te zien wat hij allemaal heeft verandert. Zo zijn vooral de wijzigingen die hij heeft gemaakt aan de voorwaarden die een Guild of House stelt van grote invloed op het begin spel. Je kan namelijk niet meteen meer bij ieder Guild joinen, en voortgang gaat ook een stuk trager, omdat je eerst je stats moet verbeteren (lees: in level stijgen). Komt dan nog bij dat ik het idee heb dat je wat langzamer stijgt in level omdat hij ook dat soort dingen heeft aangepast, vooral bij wapens en armor, waar je normaal gesproken het snelst mee verbetert.
Zeker wil ik laten zijn wat mijn PC kan. Dat zal ik niet ontkennen.

Shadows Max is 100%

Over de resolutie nog mijn Monitor kan niet hoger dan 1024x768

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 15:51
Ben nu opnieuw met Morrowind begonnen, een tijdje geleden speelde ik de pc-versie. Nu speel ik het op de xbox, het is echt zo gaaf...Echter 1 nadeel: Op de xbox versie zie je niet hoeveel leven je tegenstander nog heeft, dus je weet niet wanneer diegene waartegen je vecht dood gaat ;(. Dat is soms zwaar irritant...(Is trouwens wel verandert in de GOTY versie, maar ik heb dus de normale)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Ik ben van plan om Morrowind te kopen.
Zijn de uitbreidingen de moeite waard?

En zo ja... kan ik dan gelijk alle 2 de uitbreidingen installeren zonder aan het spel te zijn begonnen?
Dus dat ik een complete install maak van Morrowind + Bloodmoon + Tribunal + patches en dan pas begin met spelen?
Of moet ik pas de uitbreidingen instaleren nadat ik Morrowind heb uitgespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee je kan alles meteen installeren, maar het duurt even voor je naar de gebieden uit de uitbreiding kan :)
Morrowind is een superleuk en uitgebreid spel, je beleeft er echt weken en weken plezier aan. Echt een aanrader.

Was de ondertitel niet: "live another life"?

Dit spel komt daar best dichtbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
leuk dat er weer gereageert wordt hier :)
bij veel mensen zal het begin tegenvallen omdat je nog zo langzaam loopt en je nog nieteens sterker bent dan een rat.
maar het is juist leuk om je skills te trainen en te zien dat je langzamerhand steeds beter wordt. op een gegeven moment ben je zo sterk dat je iedereen met één of twee slagen neerslaat (zelfs ordinators).

over de uitbreidingen het enige nadeel vind ik als je tribunal geinstalleerd hebt dat je op een gegeven moment wordt wakker gemaakt door die moordenaars die nogal sterk zijn voor je charter op dat moment, het voordeel is weer als je ze toch kan doden dat hun armor veel waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
joostve schreef op 26 januari 2004 @ 10:40:
leuk dat er weer gereageert wordt hier :)
bij veel mensen zal het begin tegenvallen omdat je nog zo langzaam loopt en je nog nieteens sterker bent dan een rat.
maar het is juist leuk om je skills te trainen en te zien dat je langzamerhand steeds beter wordt. op een gegeven moment ben je zo sterk dat je iedereen met één of twee slagen neerslaat (zelfs ordinators).

over de uitbreidingen het enige nadeel vind ik als je tribunal geinstalleerd hebt dat je op een gegeven moment wordt wakker gemaakt door die moordenaars die nogal sterk zijn voor je charter op dat moment, het voordeel is weer als je ze toch kan doden dat hun armor veel waard is.
Ik heb het een tijdje gespeeld, tot dat ik het ging behandelen als een MMORPG. Je run gaat omhoog als je rent, dus liet ik hem een nachtje tegen een muur rennen. Toen was voor mij de lol eraf. Zeker als je dan ziet dat je al je stats met de cheats zo kunt verhogen (de aanwezigheid van cheats verzieken bij mij dus al een spel, niet het gebruik).

Gaf me nogal een gevoel van nutteloos bezig zijn :P In een MMORPG heeft die progressie nog zin, in een offline spel is het gewoon zonde van mn tijd. En dan weet ik tenminste zeker dat er geen cheats zijn...

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 26-01-2004 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:49

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik vond het nog steeds een tof spel. Ik ben nu al wat verder in het spel, maar er veranderd niet zoveel aan het spel.. De monsters blijven hetzelfde, de maps worden wel een beetje eentonig....

Cheating is niets aan.. Wat wel leuk en handig is als je telkens zover moet reizen...
met de editor bezig gaan...
Zo kan je deuren in je hometown maken en in andere steden de deur ook plaatsen.. Zo kan je via deuren versneld reizen ipv... Silkstryders, boten.. ;) en het is helemaal gratis.

Dit spel moet ook maar eens geupdated worden, of nieuw deel uitkomen dat ook multiplay optie heeft....

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het mooiste aan Morrowind is toch wel de enorme hoeveelheid mods die ervoor te vinden zijn. Overigens zou ik Legion aanraden om Tribunal en Bloodmoon er wel bij te doen, al was het alleen maar om het geupdate journal en het feit dat je dan aantekeningen kan maken op de map.

Dat de monsters eentonig zijn, tja, ook daar kun je verandering in aanbrengen met een aantal mods, ik noem bijvoorbeeld Morrowind Additions, Giants, Morrowind creatures, en zelfs Tribunal en Bloodmoon leveren een keur aan nieuwe monsters.

Cheaten (of overmatig gebruik van alchemy) is inderdaad wat suf. Maar je hebt het natuurlijk helemaal zelf in de hand. De mogelijkheid is er, maar je hoeft het niet te gebruiken.

En ik twijfel er niet aan dat ze al bezig zijn met een vervolg op Morrowind, al kan (en zal) dat natuurlijk nog wel een paar jaartjes op zich laten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Ik heb het al via Bol.com besteld :)

Morrowind, Tribunal en Bloodmoon.
Binnen 2-3 dagen zal ik het binnenkrijgen, kan niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Ik zie op de site van Morrowind allerlei plugins.
http://www.elderscrolls.c...wnload_redirect.htm&bg=05

Moet ik deze ook allemaal direct installen na de installatie?
Of zijn sommige niet aan te raden? Of verpesten ze het verhaallijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige wat ik je kan aanraden om in ieder geval te installeren is de Bloodmoon patch. De plugins (of mods) zijn volledig optioneel en veranderen niets aan de hoofdverhaallijn. Het is ook niet nodig om ze meteen te gebruiken, daar kan je ook best nog mee wachten tot je er zin in hebt gekregen. Ik zal bespreken van welke ik denk dat ze wel de moeite van het downloaden waard vind. Dat is dus puur een persoonlijke mening van Bethesda's plugins, maar misschien heb je er wat aan.

Siege at Firemoth: Veel mensen vinden dit een slechte, zoniet de slechtste officiele mod, maar ik vind em wel aardig. Veel zwakke tegenstanders waar je je in bosjes doorheen moet hakken :9 Alleen de eindbaas is echt een moeilijke tegenstander.
Adamantium Armor: Alhoewel dit armor ook bij Tribunal zit, vind ik deze mod zeker de moeite waard, al was het alleen maar omdat hij dan makkelijk te krijgen is in Vivec en je em niet helemaal hoeft laten maken in Mournhold (Tribunal).
LeFemm Armor: Een armor speciaal voor de vrouwelijke karakters. Ik zou em alleen al nemen omdat het een extra armor toevoegd aan het spel, en omdat veel modders op basis van deze mod de andere armors hebben aangepast.]
Master Index: Voegt aardig wat quests toe aan het normale spel en zorgt voor extra transportatie mogelijkheden binnen Vvardenvel (het eiland waarop Morrowind zich afspeelt). Dus hoef je minder te lopen en dat is altijd gunstig.
Helm of Tohan: Deze mod voegt eigenlijk alleen een adamantium helm toe aan het spel, die niet in de Adamantium Armor mod zit.
Area Effect Arrows: Weet ik eigenlijk niet zoveel vanaf.
Bitter Coast Sounds: Extra geluiden, kan nooit kwaad.
Entertainers: Alhoewel ik em wel geinstalleerd heb, heb ik eigenlijk nooit iets nieuws gemerkt, maar dat is mijn onoplettendheid.

Verder zou ik de links die daar ergens ook moeten staan naar modsites van fans ook willen aanraden, zeker als je iets nieuws wilt doen, als je een plek zoekt om al je spullen te dumpen, of gewoon nieuwsgierig bent naar de mods die de fans gemaakt hebben.

Voor de gevorderde Morrowind speler: Moet je deze mod eens zien! Ziet er allemaal erg mooi uit, moet je vooral dat filmpje eens bekijken bij de update van 5 januari. Ik hoop alleen dat hij de mod deze keer wel af maakt, aangezien hij tot januari er al een half jaar niks aan gedaan had. In dit verband is misschien dit ook wel leuk :)

/edit
Die mog-mod is dus nog niet af. Mocht je wel geinteresseerd zijn om het model in-game te zien, ik geloof dat Morrowind Additions (even naar beneden scrollen) dit model ook gebruikt voor een nieuw monster.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2004 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Letsnow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-04 16:34
Entertainers : ergens in een bar in balmora krijg je nu de mogenlijkheid om de gasten te amuseren door grapjes te vertellen , een of andere rare dans te doen en nog een paar dingen en je kan er dan geld mee verdienen. Je moet met de barvrouw praten om dit te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil
  • Laatst online: 29-08 02:10

Virgil

We're not alone

Ja ik ben hem ook gaan spelen.

Ben nu een lvl 6 Khajiit en ik ben een Thief the Bandit :* .Dat vind ik persoonlijk erg goed voor een beginneling :)

Nu heb ik alle jobs voor habashi al gedaan en ben ik bezig met de jobs van Aengoth the jeweler. Nu moet ik dus in een dwemer ruin 4 pieces scrap metal halen alleen ik heb maar 1 dwemer ruin kunnen vinden. Arngkthand, en dat met behulp van de 'main' quest vanwege die gast uit de fighters guild...

Nu heb ik daar iedereen in geslacht met mijn elite short blade en handtohand skills en is er geen stukje meer te vinden.

Vragen:

-Waar kan ik nog meer dwemer ruins vinden ?
-Hoe kom ik bij lower arngkthand ? Heb die key wel en al hele ruins afgezocht maar kan echt niets vinden. Geen secret passage of wat :)

--edit-

Btw, ik heb echt superveel stuff gestolen. Allemaal gems en diamonds. Alleen waar kan ik ze kwijt ? Geen enkele trader heeft genoeg geld :D

[ Voor 10% gewijzigd door Virgil op 29-01-2004 20:14 ]

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Ik heb vandaag Morrowind en Tribunal binnengekregen, morgen krijg ik Bloodmoon.

Wat behoort er allemaal in de doos van Morrowind te zitten?
Ik heb nu de budget versie in een DVD doosje met alleen een CD, dus geen handleiding enzo :(

In Tribunal zit tenminste nog een map van een stad. In een mooie kleine doos van karton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
De map en de handleiding. :)
Maar, maar, ik heb alleen maar een plastic doosje van Tribunal, maar der is ook een versie met een kartonnen doosje?

Bij mij is de kaart die bij Tribunal zat ook een kaart voor Morrowind zelf, is dat bij jou ook het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-

-=unicron=-

SeRRveR schreef op 29 januari 2004 @ 20:11:
Ja ik ben hem ook gaan spelen.

Ben nu een lvl 6 Khajiit en ik ben een Thief the Bandit :* .Dat vind ik persoonlijk erg goed voor een beginneling :)

Nu heb ik alle jobs voor habashi al gedaan en ben ik bezig met de jobs van Aengoth the jeweler. Nu moet ik dus in een dwemer ruin 4 pieces scrap metal halen alleen ik heb maar 1 dwemer ruin kunnen vinden. Arngkthand, en dat met behulp van de 'main' quest vanwege die gast uit de fighters guild...

Nu heb ik daar iedereen in geslacht met mijn elite short blade en handtohand skills en is er geen stukje meer te vinden.

Vragen:

-Waar kan ik nog meer dwemer ruins vinden ?
-Hoe kom ik bij lower arngkthand ? Heb die key wel en al hele ruins afgezocht maar kan echt niets vinden. Geen secret passage of wat :)

--edit-

Btw, ik heb echt superveel stuff gestolen. Allemaal gems en diamonds. Alleen waar kan ik ze kwijt ? Geen enkele trader heeft genoeg geld :D
Install de MOD VendorGoldincreaseBalmora maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Thufir_Hawat schreef op 29 januari 2004 @ 21:24:
De map en de handleiding. :)
Maar, maar, ik heb alleen maar een plastic doosje van Tribunal, maar der is ook een versie met een kartonnen doosje?

Bij mij is de kaart die bij Tribunal zat ook een kaart voor Morrowind zelf, is dat bij jou ook het geval?
Hmmm ik heb dus geen Map en Handleiding :(

Bij Tribunal kreeg ik een map van een stad "Mournhold".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UNICRONBOT schreef op 29 januari 2004 @ 22:02:

Install de MOD VendorGoldincreaseBalmora maar ;)
Of, zonder mods, ga naar Creeper in Caldera, of probeer de Drunken Mudcrab te vinden. Ik denk alleen niet dat de Drunken Mudcrab ook miscellaneous items koopt, alleen armor en wapens, dacht ik, maar hij heeft wel 10000 gold en geeft de volle mep. Net als Creeper trouwens, maar die heeft 'maar' 5000 gold.
Legion schreef op 29 januari 2004 @ 22:58:

Hmmm ik heb dus geen Map en Handleiding :(

Bij Tribunal kreeg ik een map van een stad "Mournhold".
De handleiding zal wel als pdf ergens op de cd staan (dat is tenminnste meestal zo met budget versies), maar... je zei dat je maar 1 cd had bij Morrowind, dus geen TES CS cd? Jammer alleen dat je geen kaart hebt van Morrowind, dat is namelijk wel handig. Hmmm, ik heb zelf nog een mooi jpg-je van de kaart ergens op mijn harde schijf rondzwerven, maar ik lijk geen linkje ernaar te kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 23:27:
[...]

De handleiding zal wel als pdf ergens op de cd staan (dat is tenminnste meestal zo met budget versies), maar... je zei dat je maar 1 cd had bij Morrowind, dus geen TES CS cd? Jammer alleen dat je geen kaart hebt van Morrowind, dat is namelijk wel handig. Hmmm, ik heb zelf nog een mooi jpg-je van de kaart ergens op mijn harde schijf rondzwerven, maar ik lijk geen linkje ernaar te kunnen vinden.
:(
Morgen dan maar in de stad de orginele versie proberen te vinden met Handleiding, Map en Tes:CS cd.
Klote budget versie, ik wist wel dat er iets niet klopte :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John117
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-02 23:59
Weet iemand hier toevallig of die Morrowind GOTY edition ook naar NL komt?

Ben al een tijd fan van morrowind en was een tijdje gestopt (Ik had ALLES! gedaan), maar ik had bloodmoon nog niet zo lang dus die moest ik nog spelen.

Is er ook informatie over GOTY? (extra,s, maps, paar nieuwe quests?).

Als er niet veel nieuws aan is heeft het voor mij niet veel nut (ik heb alles al).
Weten jullie daarom nog leuke mods/plugins met een beetje verhaal of leuke quests? (de officiele plugins waren erg leuk:) ).

Specs: AMD X2 4400, 2gb ddr400, X1900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Laatst online: 13-09 18:26

Pyrus

Hardknock life

Ja, de GOTY versie is ook al hier te krijgen. :)
Gevonden met www.vergelijk.nl:
www.winkelwijs.nl
www.2fast4ucomputers.nl

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John117
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-02 23:59
Thanks ik ga zeker ff kijken.
(Ik hoop dat hij ook gewoon bij de gratis platen zaak komt te liggen dan kan ik em gewoon in de stad halen).

Specs: AMD X2 4400, 2gb ddr400, X1900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Legion schreef op 30 januari 2004 @ 00:54:
[...]

:(
Morgen dan maar in de stad de orginele versie proberen te vinden met Handleiding, Map en Tes:CS cd.
Klote budget versie, ik wist wel dat er iets niet klopte :(
*kuch*. (en dan de morrowind kaart onderaan in het midden pakken! :)

(Of de grote kaart van 5,3 MB). Lijkt me gedetailleerd genoeg :). En alt-tab zou moeten werken (bij mij werkt het half :P) om de kaart te kunnen bekijken.

Ik zal anders wel even een spiegel maken om te kijken of de kaart kleiner kan worden, maar anders moet je het maar doen met de bovenstaande links :).

Site werkt bij mij snel zat. Handleiding kan ik zo niet vinden maar zo uitgebreid was hij volgens mij niet (lang geleden dat ik het gespeeld heb :)).

En trouwens, meer info over goty kan je natuurlijk op de site van het spel vinden ;). Volgens mij is het gewoon morrowind, bloodmoon en tribunal in één package.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2004 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:19
DEnk dat ik die GOTY versie maar eens gaat aanschaffen als hij in de winkels ligt :)

heeft iemand hem al gezien bij FRS of dixons ?

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 17:17:
[...]

*kuch*. (en dan de morrowind kaart onderaan in het midden pakken! :)

(Of de grote kaart van 5,3 MB). Lijkt me gedetailleerd genoeg :). En alt-tab zou moeten werken (bij mij werkt het half :P) om de kaart te kunnen bekijken.

Ik zal anders wel even een spiegel maken om te kijken of de kaart kleiner kan worden, maar anders moet je het maar doen met de bovenstaande links :).

Site werkt bij mij snel zat. Handleiding kan ik zo niet vinden maar zo uitgebreid was hij volgens mij niet (lang geleden dat ik het gespeeld heb :)).

En trouwens, meer info over goty kan je natuurlijk op de site van het spel vinden ;). Volgens mij is het gewoon morrowind, bloodmoon en tribunal in één package.
Wow!!

Mijn dank is groot.
Deze manual stond op de Cd, stond niet zo veel in.
Tes:CS stond ook gewoon op de Cd, het enige wat ik dus miste was dus de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Wat een spel zeg.
Echt MEGA groot.

Waar kan ik trouwens soulgems vinden? (Heb zojuist soultrap en enchantment ontdekt :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Ik zou zeggen, doe de Azura quest, dan krijg je azura's star. Dat is een herbruikbare grand soulgem. :)

Je moet daarvoor naar Azura's shrine (dat grote standbeeld) helemaal rechstonderin.

[ Voor 32% gewijzigd door Gaius op 02-02-2004 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Ik heb een beetje een noob vraagje, ik ben namelijk net begonnen :P Ik heb als char een Thief, dat ik heb ik in bijna elke RPG, bevalt me meestal wel ;) Ik heb in Balmora al flink wat geld verdiend met het stelen van dingen en die weer doorverkopen (bijvoorbeeld het jatten van Master lockpicks voor de ogen van een trainer, en daarna snel de Silt Strider nemen, om niet gepakt te worden :o).

Nu doe ik opdrachten voor de Thief Guild, de eerste missie was peanuts, die diamant stelen. Maar nu moet ik aan een sleutel van een of ander huis zien te komen... Ik ben dat huis binnengelopen en heb de eigenaar neergestoken :+ Sleutel gestolen en aan mijn opdrachtgever gegeven.. maar ik kreeg geen geld omdat het kennelijk niet de bedoeling was dat die marktkoopman het loodje zou leggen :{

Ik dacht toen, kan ik hem niet pickpocketen (heb volgens mij 46 sneak)... maar hoe doe ik dat? Of moet je die quest anders oplossen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
da_rippah schreef op 02 februari 2004 @ 20:23:
Ik heb een beetje een noob vraagje, ik ben namelijk net begonnen :P Ik heb als char een Thief, dat ik heb ik in bijna elke RPG, bevalt me meestal wel ;) Ik heb in Balmora al flink wat geld verdiend met het stelen van dingen en die weer doorverkopen (bijvoorbeeld het jatten van Master lockpicks voor de ogen van een trainer, en daarna snel de Silt Strider nemen, om niet gepakt te worden :o).

Nu doe ik opdrachten voor de Thief Guild, de eerste missie was peanuts, die diamant stelen. Maar nu moet ik aan een sleutel van een of ander huis zien te komen... Ik ben dat huis binnengelopen en heb de eigenaar neergestoken :+ Sleutel gestolen en aan mijn opdrachtgever gegeven.. maar ik kreeg geen geld omdat het kennelijk niet de bedoeling was dat die marktkoopman het loodje zou leggen :{

Ik dacht toen, kan ik hem niet pickpocketen (heb volgens mij 46 sneak)... maar hoe doe ik dat? Of moet je die quest anders oplossen :?
het lijkt me niet verstandig om met een bounty snel de siltstrider te nemen
die bounty blijft namelijk gewoon staan en zodra je balmora weer in komt zullen de guards je als nog arresteren.
ik heb hier een kleine walktrough kunnen vinden voor je probleem :

Sugar-Lips Habasi in the Balmora Hall asks you get the key for Nerano Manor. Two people in Balmora have the key, Ondres Nerano has the key in the bottom part of the Manor (the key is for the top part), and his servant, Sovor Trandel, in the Council Club. If you kill Nerano, you fail the quest as Habasi sees no point in stealing from a dead man (not to mention the bad rep it would give). You must either pick pocket the key from either of them, or kill Sovor (note that Sovor is killed in another quest so don't feel bad if you have to). Another alternative is to bribe Sovor to get the key (cost me one 1000 gold bribe, so its not really worth it). Of course, once you have the key, there's no reason not to check out the Manor for yourself, to get the good pickings. Return to Habasi for a reward of 500 gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Ja ik snap het, dat je hem moet pickpocketen of moet taunten.... maar ik weet dus niet HOE ik moet pickpocketen! :o

Die Sover krijg ik niet zover, ik heb ook niet geld genoeg om hem te briben en vechten of pickpocketen kan ik denk ik wel vergeten met 5 mensen in de kamer met ons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
da_rippah schreef op 02 februari 2004 @ 20:46:
Ja ik snap het, dat je hem moet pickpocketen of moet taunten.... maar ik weet dus niet HOE ik moet pickpocketen! :o

Die Sover krijg ik niet zover, ik heb ook niet geld genoeg om hem te briben en vechten of pickpocketen kan ik denk ik wel vergeten met 5 mensen in de kamer met ons...
met ctrl ingehouden en spatie kan je zijn inventorie bekijken zorg er wel voor dat je het onopvallend doet
ik denk niet dat het je daar zal lukken omdat het idd nogal druk is
ik weet niet meer hoe ik het gedaan heb :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Nou ja, ikheb nog maar wat extra cash verdiend en die servant voor 400 gebribed, zo is het wel gelukt :) Nu Dwarven Artifacts zien te vinden... ook lastig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joostve schreef op 02 februari 2004 @ 21:17:
[...]

met ctrl ingehouden en spatie kan je zijn inventorie bekijken zorg er wel voor dat je het onopvallend doet
ik denk niet dat het je daar zal lukken omdat het idd nogal druk is
ik weet niet meer hoe ik het gedaan heb :X
Voor pickpocketen zijn 2 skills belangrijk. Sneak, voor het ongezien blijven, en security voor het ongemerkt kaalplukken zelf. Wat ook wel eens wil helpen is een telekenisis spell, zodat je het van een afstandje kan doen. Tipje: probeer dit soort dingen met maximale fatigue, anders zullen ze veel eerder mislukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Wat is de beste creature om te soultrappen?
Ik neem aan dat een grand soulgem de beste soort soulgem is.
Ik ben nu continue ratten en scribs aan het soultrappen in petty soulgems en enchant daar common ringen mee met "restore health".

Elke ring heeft een charge van 10, het kost 1 om te casten en het geneest 7 punten (per ring 70 punten healen :)). ik loop met een paar van die ringen op zak in plaats van potions :P
Want het fijne is... iedere keer wanneer je een tijdje rust, dan laden die ringen zich weer opnieuw op.
Nu nog een ring met cure disease en cure blight disease en dan heb ik haast geen potions meer nodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Legion schreef op 03 februari 2004 @ 00:07:
Wat is de beste creature om te soultrappen?

<tekst>
Grand soulgems en Golden Saints of Winged Twilights natuurlijk! (Maakt niet uit of je ze gesummoned hebt) Kan je Constant Effect items mee maken (wel voor veel geld), zoals een CE restore health op een jurk. Het spel wordt er echter wel een stuk(/nog) simpeler van :).

(Je kan het natuurlijk ook in de TESCS bekijken :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
helaas pindakaas. ;)

Winged Twilights leveren "maar" 60k op, terwijl souls waarmee je CE-items kunt maken 80k opleveren.

Je bedoelt natuurlijk de Ascended Sleeper. :)

offtopic:
Damn, ik heb het spel al zeker 6 maanden niet meer gespeeld, waarom weet ik zulk soort gedetailleerde info nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Thufir_Hawat schreef op 03 februari 2004 @ 01:00:
helaas pindakaas. ;)

Winged Twilights leveren "maar" 60k op, terwijl souls waarmee je CE-items kunt maken 80k opleveren.

Je bedoelt natuurlijk de Ascended Sleeper. :)

offtopic:
Damn, ik heb het spel al zeker 6 maanden niet meer gespeeld, waarom weet ik zulk soort gedetailleerde info nog?
Zo ik heb net ook alle 3 de delen even gekocht origineel. Ben nog niet klaar met Morrinwd zelf dus Bloodmoon en Tribunal moeten even wachten. Maar ik ben inmiddels lvl 27 Adventurer dus het moet wel lukken lijkt me.

Wat betreft die soulgem, ik heb er van 70k ... daar zitten die beesten uit Bloodmoon in die 3x dood gaan achter elkaar. Ik heb er ook nog 1tje met een draak die waar ik 25x zo lang over heb gedaan om dood te maken maar da's een mod dus dat telt niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zodiac
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 10:59
Spriggans... Klote beesten/vrouwen, toen ik ze voor de eerste keer tegenkwam en een paar doodde en verder liep, draaide ik me om om te zien dat ze weer allemaal achter me aan liepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zodiac schreef op 03 februari 2004 @ 12:26:
Spriggans... Klote beesten/vrouwen, toen ik ze voor de eerste keer tegenkwam en een paar doodde en verder liep, draaide ik me om om te zien dat ze weer allemaal achter me aan liepen.
Dan heb ik toch liever die poppetjes die wat (nuttigs) bij zich hebben, zodat jij je daar over kan ontfermen en het kan verkopen.

Helaas heb ik al te veel verkocht aan een koopman, want mijn xp2000+ moet ~10 seconden laden om het venster te openen :X.

Misschien vanavond maar eens verder spelen, ben nu bezig om alle mensjes uit te moorden >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 12:32:
[...]

Dan heb ik toch liever die poppetjes die wat (nuttigs) bij zich hebben, zodat jij je daar over kan ontfermen en het kan verkopen.

Helaas heb ik al te veel verkocht aan een koopman, want mijn xp2000+ moet ~10 seconden laden om het venster te openen :X.

Misschien vanavond maar eens verder spelen, ben nu bezig om alle mensjes uit te moorden >:).
Doe je netjes, ik heb nu 4 miljoen op de bank staan. Geld komt vanzelf wel binnen.
Maar mocht het niet genoeg zijn, heb ik nog voor 10 miljoen ofzo aan daedric items liggen. :P
Misschien toch ook maar weer eens mee verder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Ik ben opnieuw begonnen, nu als Nord :)

Hebben jullie trouwens al eens naar de maan (2 zelfs) gekeken in het spel?
De eerste keer dat ik die zag heb ik gewoon een paar minuten ernaar gekeken, machtig mooi gewoon.

Dit is echt een spel dat me erg opslokt in de sfeer.
Vraag me alleen af waar Mournhold ligt, staat nergens op de map :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Legion schreef op 03 februari 2004 @ 20:02:
Ik ben opnieuw begonnen, nu als Nord :)

Hebben jullie trouwens al eens naar de maan (2 zelfs) gekeken in het spel?
De eerste keer dat ik die zag heb ik gewoon een paar minuten ernaar gekeken, machtig mooi gewoon.

Dit is echt een spel dat me erg opslokt in de sfeer.
Vraag me alleen af waar Mournhold ligt, staat nergens op de map :?
Ik kijk ook nog regelmatig naar de nachtelijke hemel, en het is inderdaad een prachtig gezicht :)

Als je naar Mournhold wil, moet je eerst door iemand van de Dark Brotherhood worden aangevallen. Dan stap je naar een willekeurige guard toe, die je doorverwijst naar iemand in Ebonheart, die je dan weer doorverwijst naar iemand die je erheen teleporteerd. Mournhold hoort op het vaste land te liggen, ergens ver weg van Vvardenfell (het eiland waarop Morrowind zich af speelt).

Thufir_Hawatt> Welke bank mod gebruik jij? Ik wil het zelf ook wel eens proberen. Alhoewel je aan zoveel geld eigenlijk niet zoveel hebt, ik heb zelf nooit meer dan 200k gehad, schat ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Deze bankmod gebruik ik. :)
De bank mod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Zo... net morrowind voor het eerst uitgespeeld. In denk ik iets rond de 4 volle dagen spelen. Nog 2 te gaan nu + die lading mods nog. :D

die bank mod is trouwens erg relaxed ja! Heb er zo snel als ik kon iets van 60k op gezet, dat groeit echt heel erg snel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Ik heb een klein probleem.

Ik ben de orders van de Fight Guild aan het doen... moet nu een codebook ophalen.

Alleen heb ik het probleem dat ik ook lid ben van de Thiefs Guild, dat book krijg ik dus niet, zelfs niet met door haar disposition naar 100 te krijgen, ik moet het dus stelen, jammer genoeg heb ik maar een security en sneak van beiden 5 :(

Is er een optie om tijdelijk uit een guild te stappen?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.