Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.912 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 18:07
Verwijderd schreef op 14 August 2003 @ 09:40:
[...]

Ja, dat is een goed idee, sterker nog, je opdrachtgever voor (het begin van) de main quest vertelt je iedere keer als je een oude quest heb afgerond dat je maar wat beter moet worden door lid te worden bij het fighters en mages guild. Ik ga meestal zelf in het begin op zoek naar zeldzame en unieke items/wapens/bepantsering, en dan ben ik lvl 40/50 voordat ik zelfs maar met het fighters of mages guild begin ;)
dat doe je vreemd.. de eerste keer dat ik het speelde had ik het spel met mijn lvl 19 imperial al uitgespeeld :) (main quest dus)

NU rond level 30 in mijn huidige game, en andere games rond de 25..

Bloodmoon doe ik nu met m'n lvl 43 high elf maar de mortrag glacier doorkomen blijft een hels karwei :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

ThE DarK SpiRiT schreef op 15 August 2003 @ 01:03:
Ik d8 laten we Morrowind weer eens spelen..... :)

Alleen nu ben ik onderweg een kerel tegengekomen (Hlorman Wine-Sot) net boven het stadje Caldera...die een quest heeft.

"De heks opzoeken die ergens in het noord westen zit" 8)7

Dikke lol, ik heb me lam gezocht.....

Weet iemand toevallig waar zij is ?
Nee, maar je kan wel even proberen in naburige steden/dorpjes/kampen.
Dus ga naar een dorpje in het noordwesten en praat met mensen daar.
Ik heb die quest ook wel eens gedaan, maar ik zou het niet meer weten.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThE DarK SpiRiT schreef op 15 augustus 2003 @ 01:03:
Ik d8 laten we Morrowind weer eens spelen..... :)

Alleen nu ben ik onderweg een kerel tegengekomen (Hlorman Wine-Sot) net boven het stadje Caldera...die een quest heeft.

"De heks opzoeken die ergens in het noord westen zit" 8)7

Dikke lol, ik heb me lam gezocht.....

Weet iemand toevallig waar zij is ?
Vanaf de plek waar je die gast bent tegengekomen, neem je de afslag naar het noorden, en als de weg zich dan splitst, neem de rechter afslag. Even verderop staat aan de rechterkant van de weg de 'heks'.
Ik heb trouwens gemerkt dat als je de kant van de heks kiest, dat deze 'quest' niet uit je journal verdwijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 11:05
Echt een geweldig spel :(

Ik heb het geinstalleerd, en meteen patch 1.2 er over gedaan, en ik wil het opstarten en ik krijg het opstart scherm van F1 99/02 :?

Maar goed dat heb ik dus geuninstalleerd en toen kreeg ik nog het EA sports F1 99/02 opstart scherm en daarna ging hij morrow.scm en wat data loaden, en daarna knalde ik weer naar de desktop.

Nu heb ik het spel ook maar geuninstalleerd en via reg cleaner de heleboel weg gegooid.
En daarna weer overnieuw gedaan en nu komt niet eens meer het bethesda filmpje en loading .scm enzz :?

Wat is hier fout ?

Ik heb windows xp sp1 + ati catalyst 3.6 met controlpannel 3.0
Specs = Game-sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RS_003 schreef op 15 August 2003 @ 12:58:
Echt een geweldig spel :(

Ik heb het geinstalleerd, en meteen patch 1.2 er over gedaan, en ik wil het opstarten en ik krijg het opstart scherm van F1 99/02 :?

Maar goed dat heb ik dus geuninstalleerd en toen kreeg ik nog het EA sports F1 99/02 opstart scherm en daarna ging hij morrow.scm en wat data loaden, en daarna knalde ik weer naar de desktop.

Nu heb ik het spel ook maar geuninstalleerd en via reg cleaner de heleboel weg gegooid.
En daarna weer overnieuw gedaan en nu komt niet eens meer het bethesda filmpje en loading .scm enzz :?

Wat is hier fout ?

Ik heb windows xp sp1 + ati catalyst 3.6 met controlpannel 3.0
Specs = Game-sys
:? Dus als je Morrowind opstart krijg je F199/02 ervoor? Imho is er iets goed mis met je Register. :P Probeer eens met Regcleaner alles op te schonen:
Tools->Registry Cleanup->Do them all, en dan nog eens handmatig checken naar ouwe sleutels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 augustus 2003 @ 11:38:
[...]

Vanaf de plek waar je die gast bent tegengekomen, neem je de afslag naar het noorden, en als de weg zich dan splitst, neem de rechter afslag. Even verderop staat aan de rechterkant van de weg de 'heks'.
Ik heb trouwens gemerkt dat als je de kant van de heks kiest, dat deze 'quest' niet uit je journal verdwijnt.
ThnX ;)

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, ik doe nu een quest voor de Imperial Legion. Ik moet een sukkel, Jocien Danois o.i.d. bevrijden, die door Ashlanders gevangen genomen is. Ik ga naar het kamp, die zeggen dat ze dat lastpak naar een stel heksen hebben gestuurd. Daar aangekomen praat ik met die heksen, ze zoeken een vervanger.

Uit het Ashlander camp weet ik iemand over te halen om mee te gaan. Wat is nu het problem? De heksen willen maar niet begrijpen dat die vervanger voor hun neus staat, grrr.
Nu kan ik deze quest natuurlijk op de hak-en-zaag manier oplossen, maar waarom kan het kennelijk niet normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
probeer het hier eens mee

Radd Hard-Heart in the Moonmoth Legion Fort asks you to rescue Jocien Ancois - a man attempting to teach Imperial culture to the Ashlanders - who was kidnapped from the Erabenimsun camp by outcast Ashlanders. Once you reach the Erabenimsun camp you will find out that Jocien is being held by a witch-woman, a Mabrigash, called Zennammu. You will find her encampment nearby (if you follow the lava flow you will find a trail of pages from one of Jocien's books that will lead you there). Zennammu will say that she needs a man When you ask after Jocien - she is willing to trade him for the hunter Assaba-Bentus. If you return to the Erabenimsun camp and approach Assaba-Bentus you need to convince him to come with you - acuse him of being afraid to face the witch-women and he will eventually come with you. Once you and Assaba-Bentus arrive they will released Jocien.

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Na een half jaar in de kast te liggen heb ik het spel weer bovengehaald en de main quest uitgespeeld.
Ik vond het best leuk tot het uit was, geen filmpje, geen wijzigingen in de character dialogen, geen veranderingen whatsoever behalve dan 1 vorte update in je journal.
Kijk dit vind ik nu zo stom aan een game, een kuteinde.
Ze hadden beter wat minder zitten zotzooien met die belachelijke miniquestjes zoals begeleidt meneer X naar shrine Y, daar zit dit het spel dus echt vol van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

Vraagje... Ik heb een vrouwtje doodgeslagen, die van de vuurtoren, en nu zou het erg handig zijn als ik die kan respawnen. Nu heb ik in de startpost gelezen hoe het zou moeten. Maar dat is dus niet helemaal gelukt, wat moet ik precies invullen behalve placeatpc?? Moet ik ook distance etc invullen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Letsnow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-04 16:34
Verwijderd schreef op 13 August 2003 @ 00:00:
Die Firemoth mod was idd wel lagguh. Alleen zouden ze de skeleten moeten vervangen door Dremora's/Dremora Lords en Golden Saints. Eventuele moeilijke tegenstanders Tribunal en Bloodmoon worden natuurlijk ook gewaardeerd. Oh, en als ze dan ook nog respawnen ben ik helemaal tevreden :) En dan ook nog zonder de companions. Eindbaas stond idd in geen verhouding tot de rest, maar was op zich ook wel lekker taai.
Moet je eens manus castle mod proberen daar moet je ook een kasteel bestormen maar ik kan je garanderen dat de vijand iets moeilijker is. Hier te dl
http://thelys.free.fr/m6n6m6.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 10:17:
Vraagje, ik doe nu een quest voor de Imperial Legion. Ik moet een sukkel, Jocien Danois o.i.d. bevrijden, die door Ashlanders gevangen genomen is. Ik ga naar het kamp, die zeggen dat ze dat lastpak naar een stel heksen hebben gestuurd. Daar aangekomen praat ik met die heksen, ze zoeken een vervanger.

Uit het Ashlander camp weet ik iemand over te halen om mee te gaan. Wat is nu het problem? De heksen willen maar niet begrijpen dat die vervanger voor hun neus staat, grrr.
Nu kan ik deze quest natuurlijk op de hak-en-zaag manier oplossen, maar waarom kan het kennelijk niet normaal?
Hier had ik de laatste keer ook wat problemen mee, en wat voor mij werkte was weer wat afstand nemen van het kamp, zorgen dat je NPC meekomt, en dan weer terug lopen. Als het goed is krijg je dan een berichtje in je journal dat het je gelukt is.
corpseflayer schreef op 20 August 2003 @ 11:21:
Na een half jaar in de kast te liggen heb ik het spel weer bovengehaald en de main quest uitgespeeld.
Ik vond het best leuk tot het uit was, geen filmpje, geen wijzigingen in de character dialogen, geen veranderingen whatsoever behalve dan 1 vorte update in je journal.
Kijk dit vind ik nu zo stom aan een game, een kuteinde.
Ze hadden beter wat minder zitten zotzooien met die belachelijke miniquestjes zoals begeleidt meneer X naar shrine Y, daar zit dit het spel dus echt vol van.
Dan kan ik je nu zeggen: Dit spel is niet voor jou ;)
Je kan wel gewoon alleen de main quest doen, maar dan kan je net zo goed elke andere (lineaire) rpg gaan spelen. Het mooie van Morrowind is dat de main quest helemaal niet belangrijk is, je hebt (bijna) volledige vrijheid om te doen en laten wat je wilt. En mocht dit wel erg los van alles staan volgens jou, kun je altijd nog proberen baas te worden in elke guild/faction/house die je maar kunt vinden. Hierbij volg je ook nog een vrij duidelijke lijn. Of je gaat, zoals velen die Morrowind spelen, proberen zoveel mogelijk unieke items vinden, alle armors volledig te vinden, lekker een paar mods downloaden om je Morrowind universum uit te breiden.
BigFast schreef op 20 August 2003 @ 12:57:
Vraagje... Ik heb een vrouwtje doodgeslagen, die van de vuurtoren, en nu zou het erg handig zijn als ik die kan respawnen. Nu heb ik in de startpost gelezen hoe het zou moeten. Maar dat is dus niet helemaal gelukt, wat moet ik precies invullen behalve placeatpc?? Moet ik ook distance etc invullen??
Als ze dood is, helpt placeatpc niet meer. Dan werkt waarschijnlijk het commando "resurrect" wel. Voor gebruik van deze commandos type je:

PlaceAtPC->"thavere vedrano"1,1,1
"thavere vedrano"->resurrect

Als je haar hebt vermoord, heeft ze waarschijnlijk een bloedhekel aan je, en zal je aanvallen zodra ze je ziet. Om dit te omzeilen, type in je console (en in deze volgorde):

"thavere vedrano"->setfight 30
"thavere vedrano"->stopcombat
Letsnow schreef op 20 August 2003 @ 13:18:
Moet je eens manus castle mod proberen daar moet je ook een kasteel bestormen maar ik kan je garanderen dat de vijand iets moeilijker is. Hier te dl
http://thelys.free.fr/m6n6m6.htm
Dat is wel een pittige mod met 26.7 MB, maar we gaan em proberen :) Zijn de monsters hierin uit Giants, of zijn het gewoon sterke versies van normale tegenstanders?

• Letsnow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-04 16:34
Dat is wel een pittige mod met 26.7 MB, maar we gaan em proberen :) Zijn de monsters hierin uit Giants, of zijn het gewoon sterke versies van normale tegenstanders?
Sterkere versies van normale tegenstanders maar ze hebben een paar nieuwe flashy wapens. Heb hem niet uitgespeeld omdat ik niet zo voor hack&slash ben. Dus misschien komen er wel giant in.

• joostve
ik snap nog steeds niet wat die Dreamers betekenen.
als je aan het eind zit van de main quest dan verschijnen er op sommige plaatsen ventjes genaamd Dreamers dus
je kan ze dood slaan maar naar 24 uur staan ze er weer en ze hebben ook niks nuttigs te melden
weet iemand hoe je van die ventjes af komt of wat nou de bedoeling is hiervan

Verwijderd

joostve schreef op 20 augustus 2003 @ 10:54:
probeer het hier eens mee

Zennammu will say that she needs a man When you ask after Jocien - she is willing to trade him for the hunter Assaba-Bentus. If you return to the Erabenimsun camp and approach Assaba-Bentus you need to convince him to come with you - acuse him of being afraid to face the witch-women and he will eventually come with you. Once you and Assaba-Bentus arrive they will released Jocien.
Dat heb ik juist gedaan en dat werkt niet. Hij staat zo'n beetje voor haar neus en ze blijft maar roepen van is hij nog onderweg?

Verwijderd

joostve schreef op 21 August 2003 @ 12:08:
ik snap nog steeds niet wat die Dreamers betekenen.
als je aan het eind zit van de main quest dan verschijnen er op sommige plaatsen ventjes genaamd Dreamers dus
je kan ze dood slaan maar naar 24 uur staan ze er weer en ze hebben ook niks nuttigs te melden
weet iemand hoe je van die ventjes af komt of wat nou de bedoeling is hiervan
Wanneer je in het gebied de Sixth House bases uitkamt dan verdwijnen de Dreamers. Dreamers zijn mensen die door Dagoth Ur worden beinvloed, Ash statues hebben hier ook wat mee te maken. Na de 2 of 3e quest in de Main quest lijn komen die mensen op.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 13:35:
[...]

Wanneer je in het gebied de Sixth House bases uitkamt dan verdwijnen de Dreamers. Dreamers zijn mensen die door Dagoth Ur worden beinvloed, Ash statues hebben hier ook wat mee te maken. Na de 2 of 3e quest in de Main quest lijn komen die mensen op.
Ah die Ash Statues! Geen ID waarom maar ik neem die dingen altijd mee op een rooftocht. Dus je kan wat met die krengen of is het gewoon decoratie?

• joostve
Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 13:30:
[...]

Dat heb ik juist gedaan en dat werkt niet. Hij staat zo'n beetje voor haar neus en ze blijft maar roepen van is hij nog onderweg?
loop dan ff uit het hutje en ga weer naar binnen
probeer opnieuw aan te lopen als het echt niet lukt
ik had er ook last van, toen ik naar buiten ging lukte het ineens

Verwijderd

Letsnow schreef op 21 August 2003 @ 10:37:
Sterkere versies van normale tegenstanders maar ze hebben een paar nieuwe flashy wapens. Heb hem niet uitgespeeld omdat ik niet zo voor hack&slash ben. Dus misschien komen er wel giant in.
Het zijn idd gewoon sterkere versies van normale tegenstanders. En aangezien al dat hack&slash idd vrij snel gaat vervelen (een beetje blijven klikken en zo af en toe je PC-tje in de goede richting wijzen) ben ik het maar eens gaan proberen met magic. En dat lukt ook best aardig moet ik zeggen. Moet je natuurlijk niet gaan voor destruction-achtige dingen, maar met een zootje summons kom je een aardig eind.

Nou hoor je wel eens van die mensen zeggen dat je met een pure mage sommige tegenstanders gewoon niet om krijgt, omdat ze te hoge resist magicka/reflect hebben, maar dan hebben ze dus nog niet gedacht aan conjuration. Stuur er maar een paar Golden Saints, Winged Twilights, Dremora's, Storm Atronarches, etc., er achteraan. Hoef je zelf verder geen vinger uit te steken.
Verwijderd schreef op 21 augustus 2003 @ 13:30:
Je moet hem ook niet de hut in brengen. Probeer hem eens in de richting van het kampvuur buiten te krijgen, dat werkte iig voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
Het valt mij op dat je voor goede battles zonder vechten ej magicka toch altijd te laag is... levitaten doe je met the boots of the apostle, aanvallen met vampiric ring (kan overigens maar 3 keer) en danben je aangewezen op je magicka. Ik heb zelf nu ongeveer 350, en het is veel te weinig voor een paar flinke spells of genoeg ECHT goede summons..

Ik reflect gelukkig ongeveer alles wat op me afgevuurd wordt, heb ik toch nog een soort magic battle ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joostve schreef op 21 augustus 2003 @ 23:03:
[...]

loop dan ff uit het hutje en ga weer naar binnen
probeer opnieuw aan te lopen als het echt niet lukt
ik had er ook last van, toen ik naar buiten ging lukte het ineens
Dankjewel, ik heb het geprobeerd en het werkte inderdaad. Mooi, ik vond het trouwens ook weer een leuke quest, met name de vervanger ronselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 21:47:
[...]

Ah die Ash Statues! Geen ID waarom maar ik neem die dingen altijd mee op een rooftocht. Dus je kan wat met die krengen of is het gewoon decoratie?
Ash statues zijn een soort middelen waarmee Dagoth Ur zijn invloed op mensen buiten het Ghostfence weet te krijgen. Wanneer je bijvoorbeeld in Vivec in bepaalde buurten huizen gaat bekijken kom je soms een foute woning tegen, met daarin ook Ash Statues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thettes schreef op 22 August 2003 @ 03:14:
Het valt mij op dat je voor goede battles zonder vechten ej magicka toch altijd te laag is... levitaten doe je met the boots of the apostle, aanvallen met vampiric ring (kan overigens maar 3 keer) en danben je aangewezen op je magicka. Ik heb zelf nu ongeveer 350, en het is veel te weinig voor een paar flinke spells of genoeg ECHT goede summons..
Tsja, ik denk dat het anders te makkelijk zou worden. De kunst is mijns inziens meer het inzetten van een juiste en efficiente techniek. Sowieso moet je een erg hoog skill-level hebben om botte spreuken succesvol in te kunnen zetten.

Effectief gezien gebruik ik weinig magie, maar meer enchanted items. De voornaamste reden daarvoor is dat het langzaam is, zeker als je daarna gaat schakelen naar melee wapen.

Magie werkt volgens mij het beste van afstand en als voorbereiding of als "disabling optie". Ik denk verder dat je wat subtieler moet werken. Bijvoorbeeld Burden in combinatie met afstand houden en met boog uitschakelen of iets soortgelijks met Damage Speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thettes schreef op 22 August 2003 @ 03:14:
Tenzij je natuurlijk gebruik maakt van de meest krachtige skill die je als mage tot je beschikking hebt: Alchemy. Even voor een battle je intelligence naar 1000 opschroeven, misschien nog een stevig restore health/magicka/fatigue erbij, en je kan er weer even tegenaan.
Ik reflect gelukkig ongeveer alles wat op me afgevuurd wordt, heb ik toch nog een soort magic battle ;)
Ben je een stoute jongen geweest en heb je een koning een bepaald ringetje afhandig gemaakt? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 August 2003 @ 18:07:
[...]
Tenzij je natuurlijk gebruik maakt van de meest krachtige skill die je als mage tot je beschikking hebt: Alchemy. Even voor een battle je intelligence naar 1000 opschroeven, misschien nog een stevig restore health/magicka/fatigue erbij, en je kan er weer even tegenaan.
Hmm ja maar is het gebruik van Uberpotions wel helemaal de 'bedoeling'?
Doordat het systeem van MW 'niet helemaal waterdicht' is kun je die belachelijke superpotions maken die een skill over de 1000 knallen.

Imho is dat een vorm van cheaten, ook al is het mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

Ik zit met een probleem. Ik kan geen spells of ringen ed meer gebruiken dan krijg ik de foutmelding do you want to delete this item?? Iets van die strekking. Weet iemand wat dit is? Want ik wordt er echt gestoord van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BigFast schreef op 23 August 2003 @ 19:50:
Ik zit met een probleem. Ik kan geen spells of ringen ed meer gebruiken dan krijg ik de foutmelding do you want to delete this item?? Iets van die strekking. Weet iemand wat dit is? Want ik wordt er echt gestoord van...
Je kan spells deleten door Shift ingedrukt te houden en op de betrefende spell te klikken. Dan krijg dat "Do you want to delete this item" bericht. (is dus geen foutmelding)

Het enige wat ik kan bedenken is dat je Shift toets 'vast' zit of dat je Capslock aan hebt staan. Maar dat is vreemd dan want dat probleem heb ik dus nooit met mijn toetsenbord. (andere taal/toets indeling ofzo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
wat ik nog niet snap is hoe ik een constant fortify effect kan krijgen op een item
bv ik wil een armor enchanten met een constant fortify luck effect.
ik heb een grand soul gem met een golden saint erin dus ik kan fortify effect aanzetten.
in mijn spell lijst heb ik fortify strength, personality, agility enz spells.
maar als ik een stuk armor ga enchanten komen die spells niet in het lijstje voor. doe ik iets verkeerd of moet ik een beter stuk armor hebben?
als voorbeeld bedoel ik zoiets als de Boots of blinding speed (constant effect fortify speed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joostve schreef op 24 August 2003 @ 13:35:
wat ik nog niet snap is hoe ik een constant fortify effect kan krijgen op een item
bv ik wil een armor enchanten met een constant fortify luck effect.
ik heb een grand soul gem met een golden saint erin dus ik kan fortify effect aanzetten.
Niet ieder item kan zo'n spreuk hebben. Een item heeft een bepaalde enchantment value en je kan niet hoger dan die waarde in spreuken erin verwerken.

Voor Constants zou ik Exquisite rings aanbevelen, die hebben de hoogste enchantment value (120) of exquisite amulets, op armor gebied moet je denken aan Ebony/Daedric armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
een constant effect kan ik bijna overal wel op krijgen maar waarom kan ik geen fortify speed op een armor zetten als ik wel de spells ervoor heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joostve schreef op 24 August 2003 @ 17:01:
een constant effect kan ik bijna overal wel op krijgen maar waarom kan ik geen fortify speed op een armor zetten als ik wel de spells ervoor heb
Domme vraag mischien maar weet je zeker dat die Fortify Speed Spell echt een SPELL is en geen Scroll? Je kan namelijk alleen Spells gebruiken voor enchanten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
sorry ik zie nu wat ik verkeerd doe
ik heb geen fortify speed spells maar Restore speed spells :S

maar hoe maak je dat zoiets als de boots of blinding speed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een fortify speed spell dus :)

Soulgem met Golden Saint / Ascended Sleepr + item + fortify spell = mogelijke CE fortify...

Geen scroll iig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
die fortify spells zijn zeker erg zeldzaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zijn er in de mages guild te Sadrith Mora te krijgen...

Then again, het makkelijkste antwoord staat hierboven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Hmm, ik heb Dagoth Hlevul omgelegd, heb de robe. Maar ik kom niet uit de Assemanu Shrine, alletwee de deuren willen niet open...
Heeft iemand hier een oplossing voor? :)

Problem solved...
Heb gewoon even dit gebruikt:

Place character in the named cell centeroncell <cell ID> or coc <cell ID>

En dan: coc Assemanu. :P

[ Voor 32% gewijzigd door Tatsu op 25-08-2003 21:31 ]

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tatsu schreef op 25 August 2003 @ 20:58:
Hmm, ik heb Dagoth Hlevul omgelegd, heb de robe. Maar ik kom niet uit de Assemanu Shrine, alletwee de deuren willen niet open...
Heeft iemand hier een oplossing voor? :)

Problem solved...
Heb gewoon even dit gebruikt:

Place character in the named cell centeroncell <cell ID> or coc <cell ID>

En dan: coc Assemanu. :P
Loop je zomaar in het wild rond zonder divine intervention / "die-andere-weg-hier-scroll, loop je zonder mark / recall spreuken cq amuletten?

BE-LA-CHE-LIJK

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg ik ben eindelijk eens begonnen met Solstheim te verkennen nu ik nog maar lvl 51 ben. (anders word het te makkelijk) :X

Nu heb ik natuurlijk wel een mooi huisje (bij voorkeur boomhut) nodig om m'n crap in op te slaan. Ik heb al 1 huis gevonden (Lenne's Realestate) maar is dat alles?
Zoek ik niet goed of zijn Mods voor BM erg schaars? :?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2003 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Verwijderd schreef op 25 August 2003 @ 23:59:
[...]

Loop je zomaar in het wild rond zonder divine intervention / "die-andere-weg-hier-scroll, loop je zonder mark / recall spreuken cq amuletten?

BE-LA-CHE-LIJK

;)
Hmm, nu je het zegt... :P
Maar even terug naar mijn stash huisje, daar even wat Divine Intervention scrollen vandaan plukken.

Is hier iemand al level 51, kom ik aanzetten met 23... :P

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Ik ben opzoek naar de Spell breaker (artifact)
hij is te vinden in Bthuand en ik heb in de editor gekeken waar hij precies ligt
maar hij is gewoon niet op de plek waar hij hoort
weet iemand of die artifact in verband staat met een quest?
zo ja welke?
bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
nog een vraagje :P
weet iemand hoe ik aan de ring of Khajiit kom (is ook een artifact)
hij is nergens te vinden en je moet hem krijgen via een quest of het uitspelen van een guild denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joostve schreef op 26 August 2003 @ 15:14:
Ik ben opzoek naar de Spell breaker (artifact)
hij is te vinden in Bthuand en ik heb in de editor gekeken waar hij precies ligt
maar hij is gewoon niet op de plek waar hij hoort
weet iemand of die artifact in verband staat met een quest?
zo ja welke?
bvd
Spell Breaker ligt helemaal achterin die ruine, achter een paar rotsen. Het maakt deel uit van een quest die je kunt krijgen van een vampier die een ancestral tomb zit. Ik denk dat het de Salvel Ancestral Tomb is. Die zit nog net binnen de ghostfence, aan de oostkant. Als je de oostelijke weg naar het noorden neemt, zou je em vanzelf moeten vinden. Je moet natuurlijk wel vampier zijn om deze quest te kunnen krijgen.
joostve schreef op 26 August 2003 @ 16:10:
nog een vraagje :P
weet iemand hoe ik aan de ring of Khajiit kom (is ook een artifact)
hij is nergens te vinden en je moet hem krijgen via een quest of het uitspelen van een guild denk.
Je krijgt em via een quest, en ik heb em laatst nog gekregen, maar ik weet helemaal niet meer welke quest en van wie ik em kreeg. En helaas werkt http://www.m0use.net/~uesp/morrow/espmor.shtml niet meer.

/edit
Een Find Text in TES CS doet wonderen :) Kennelijk krijg je de Ring of Khajiit als je een opdracht doet voor de daedra Mephala. Ik ben niet 100% zeker, maar ik denk dat deze daedra een shrine heeft in het hoofdkwartier van de Morag Tong. Als je daar bent, moet je met iemand praten die je vraagt of je iemand in Balmora wil vergiftigen met Treated Bittergreen Petals. Als je na dit gedaan te hebben terug keert, mag je praten met Mephala, die je daarop de Ring of Khajiit geeft. (dit alles onder voorbehoud dat ik het goed heb onthouden ;))

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2003 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09-2024
Nu ik wat sterke magic ringen hebt ge-enchant (180 damage p schot) valt het me op dat ik daar steeds meer zelf het slachtoffer van ben, bijv tegen Golden een Saint, die kennelijk een hoge reflect hebben. Hoe kan je je hier het beste tegen verdedigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Verwijderd schreef op 26 August 2003 @ 16:48:
[...]

Spell Breaker ligt helemaal achterin die ruine, achter een paar rotsen. Het maakt deel uit van een quest die je kunt krijgen van een vampier die een ancestral tomb zit. Ik denk dat het de Salvel Ancestral Tomb is. Die zit nog net binnen de ghostfence, aan de oostkant. Als je de oostelijke weg naar het noorden neemt, zou je em vanzelf moeten vinden. Je moet natuurlijk wel vampier zijn om deze quest te kunnen krijgen.
[...]
Je krijgt em via een quest, en ik heb em laatst nog gekregen, maar ik weet helemaal niet meer welke quest en van wie ik em kreeg. En helaas werkt http://www.m0use.net/~uesp/morrow/espmor.shtml niet meer.

/edit
Een Find Text in TES CS doet wonderen :) Kennelijk krijg je de Ring of Khajiit als je een opdracht doet voor de daedra Mephala. Ik ben niet 100% zeker, maar ik denk dat deze daedra een shrine heeft in het hoofdkwartier van de Morag Tong. Als je daar bent, moet je met iemand praten die je vraagt of je iemand in Balmora wil vergiftigen met Treated Bittergreen Petals. Als je na dit gedaan te hebben terug keert, mag je praten met Mephala, die je daarop de Ring of Khajiit geeft. (dit alles onder voorbehoud dat ik het goed heb onthouden ;))
bedankt voor je reactie
daar ga ik morgen op me vrije dag eens lekker voor zitten dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de plugin balmora's house gedownload maar waar moet je die in plakken.

ik heb namelijk alles al geprobeerd maar ik zie nergens dat huis staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Manie Riets schreef op 26 augustus 2003 @ 17:39:
Nu ik wat sterke magic ringen hebt ge-enchant (180 damage p schot) valt het me op dat ik daar steeds meer zelf het slachtoffer van ben, bijv tegen Golden een Saint, die kennelijk een hoge reflect hebben. Hoe kan je je hier het beste tegen verdedigen?
Zelf een hoge reflect hebben? Of een hoge resist fire/frost/shock/poison/magicka, net wat je wilt. Verder kan ik niks zinnigs bedenken, behalve misschien dat je beter kunt overstappen naar conjuration. Doe bijvoorbeeld een ring die summon golden saint en summon winged twilight tegelijk doet. Een combinatie van wat anders leidt meestal tot zelf vernietiging, omdat ze dan zelf spells gaan schieten, die niet alleen de tegenstander, maar ook jou en andere beesten die je misschien gesummoned had (daedroth en storm atronarch hebben daar bijvoorbeeld een handje van).
Verwijderd schreef op 26 August 2003 @ 23:33:
ik heb de plugin balmora's house gedownload maar waar moet je die in plakken.

ik heb namelijk alles al geprobeerd maar ik zie nergens dat huis staan.
Je moet de plugin uitpakken in je Morrowind\Data Files directory, ervoor zorgend dat de .esp file in de Data Files directory (en niet een sub directory) terecht komt. Dan ga je naar je Morrowind Launcher, en klik je op Data Files. Vink dan je mod van voorkeur aan, klik op ok en start Morrowind op.

Als je em dan nog niet kunt vinden, kijk dan eens in de readme die ongetwijfeld bij die plugin zal zitten, waar het huisje precies staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het probleem is dat je hem niet 'geactiveerd' hebt dmv het aanviken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Verwijderd schreef op 26 augustus 2003 @ 16:48:
[...]

/edit
ik wordt echt gek hoor
in de Editor staat toch echt duidelijk dat hij achter een rots ligt. (zoals jij ook zegt)
maar als ik hem ga opzoeken ligt hij er gewoon niet :(
zou hij er pas komen te liggen als je die quest geactiveerd hebt?
ik kan ook lid worden van de vampieren alleen is het dan niet zo dat mensen niet meer met je willen praten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Laatst online: 06-05-2022
ik heb Morrowind maar weer is geinstalleert.. ik gelijk spelen, maar me computer crashed als ik in het begin buiten de boot stap.. dan crashed me hele computer gewoon en moet ik me comp opnieuw opstarten.. ik weet niet hoe dat komt, onder win98 werkte hij gewoon goed. is er een patch ofzo?

Computer spec:

P4 2.66 Ghz
512mb ram
Radeon 9600 128 mb
120 gig

[ Voor 3% gewijzigd door ADMK op 27-08-2003 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joostve schreef op 27 August 2003 @ 16:07:
ik wordt echt gek hoor
in de Editor staat toch echt duidelijk dat hij achter een rots ligt. (zoals jij ook zegt)
maar als ik hem ga opzoeken ligt hij er gewoon niet :(
zou hij er pas komen te liggen als je die quest geactiveerd hebt?
ik kan ook lid worden van de vampieren alleen is het dan niet zo dat mensen niet meer met je willen praten?
Volgens mij hoort ie er gewoon te liggen en is ie niet quest geactiveerd. Misschien dat 1 van de mods die je gebruikt de Spell Breaker er per ongeluk uit haalt? Misschien eens proberen Spell Breaker nog een keer op te zoeken als je in CS dezelfde mods meelaad als die je gebruikt in het spel.

De meeste mensen willen inderdaad niet meer met je praten als je vampier bent, en sommige zullen je zelfs aanvallen als je met ze praat. Niettemin zou ik het zeker gewoon eens proberen. (Toch jammer dat m0use.net het niet meer doet, die hebben hier lekker veel info over.) Als je wilt proberen of het quest activated is, moet je eens deze plugin proberen, die laat je veranderen in een vampier, zodat je kunt proberen of het al dan niet quest activated is.
ADMK schreef op 27 augustus 2003 @ 16:46:
ik heb Morrowind maar weer is geinstalleert.. ik gelijk spelen, maar me computer crashed als ik in het begin buiten de boot stap.. dan crashed me hele computer gewoon en moet ik me comp opnieuw opstarten.. ik weet niet hoe dat komt, onder win98 werkte hij gewoon goed. is er een patch ofzo?

Computer spec:

P4 2.66 mhz
512 ddr
Radeon 9800 pro 128 mb
120 gig
Ik neem aan dat je win xp draait. Ik heb zelf dit nog niet meegemaakt, maar het kan zeker geen kwaad om de laatste patch te downloaden. Als je geen Tribunal en Bloodmoon hebt, dan moet je dus patch 1.2.0722 hebben. In dit geval kan je waarschijnlijk het beste de US versie van de patch hebben, omdat de europese versie bij verschillende mensen (waaronder ik zelf) ervoor zorgt dat het spel crashed bij het laden van een oude savegame, of het starten van een nieuwe game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
ik heb de patch geinstalleert maar de game crashed nog steeds, en ja ik gebruik Win XP Home edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:26

Pyrus

Hardknock life

Al eens andere drivers geprobeerd? (nieuwere/oudere)

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
zoals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

nouja, ik weet niet welke catalyst je nu draait, maar ik zou gewoon eens nieuwere (als die er zijn) of anders oudere downloaden en proberen

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
Ik had nog even een bericht tussendoor, mijn eerste mod is nu te downloaden ;)

nadruk op eerste, staat bij mij voor op een inefficiente manier iets wat verre van perfect is maken, verwacht dus nog geen quests etc.

downloaden kan op www.kalmora.tk

(de naam is rip-off, I know ;))

• joostve
ja maar wat kan je met jou plug in dan?

Verwijderd

Geef eens wat meer info over de mod, is het alleen een hide-out? Heeft het nieuwe npc's / texture's / unique items oid? Issie uitvoerig getest (ook samen met de meest bekende mods)?

Info, info... :)

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Ik ben vorige week voor het eerst serieus begonnen met Morrowind. Nu speel ik op de standaard moeilijkheidsgraad dus zeg maar op 0. Ik ben inmiddels redelijk gevorderd maar er is nog veel te doen. Ben bijvoorbeeld ook nog niet begonnen aan de Main Quest. Nu zit ik te twijfelen tussen doorgaan of opnieuw beginnen met een nieuw karakter op een hogere moelijkheidsgraad.

Nou is mijn vraag : op welk niveau spelen jullie en wat is een uitdaging en toch gebalanceerd en leuk? Spelen jullie op +100 of iets er tussen in?

• thettes
Ok, m'm mod is een klein eilandje bij seyda neen met een stadje erop, er komen nog quests later. Hij is getest met de officiele plugins, silgrad tower, en nog wat andere mods. Giants 2 etc. veroorzaken geen problemen, dat zou ook eigenlijk niet moeten kunnen.

het enige wat er nu is is een eiland en wat huisjes, vele nog zonder interior. Een ondergronds daedric ruin is er ook al gedeeltelijk.

het is de eerste keer dat ik ook maar iets mod voor welk spel dan ook, dus reken HELEMAAL nergens op :)

hf anywayz :p

Verwijderd

Dracul schreef op 28 August 2003 @ 10:31:
Nou is mijn vraag : op welk niveau spelen jullie en wat is een uitdaging en toch gebalanceerd en leuk? Spelen jullie op +100 of iets er tussen in?
Ik begin meestal met de moeilijkheidsgraad op 0, als ik lvl 25-30 ben zet ik de Giants2 mod aan, en dan kan ik wel weer even toe tot een lvl 35-40, en dan de moeilijksheidsgraadschuif helemaal naar rechts (100 dus).
thettes schreef op 28 augustus 2003 @ 11:12:
Ok, m'm mod is een klein eilandje bij seyda neen met een stadje erop, er komen nog quests later. Hij is getest met de officiele plugins, silgrad tower, en nog wat andere mods. Giants 2 etc. veroorzaken geen problemen, dat zou ook eigenlijk niet moeten kunnen.

het enige wat er nu is is een eiland en wat huisjes, vele nog zonder interior. Een ondergronds daedric ruin is er ook al gedeeltelijk.

het is de eerste keer dat ik ook maar iets mod voor welk spel dan ook, dus reken HELEMAAL nergens op :)

hf anywayz :p
Uhm, moet je me toch eens uitleggen waarom je een mod die nog niet eens half af is uitbrengt. En is een hele stad als eerste project niet ook wat veel? Ik ben zelf bezig met een mooie plek waar je al je spul kwijt kan en ik vind dat ook al meer dan genoeg werk. Nou ik het er toch over heb, waar zouden jullie deze hide out het liefst zien? En zeg alsjeblieft niet Balmora, want daar zitten al zoveel hide outs. Ik zat zelf te denken aan Ald-Ruhn ofzo, maar ik hoor graag waar jullie em zouden willen zien.

• Gaius
  • Niet online
Caldera is een mooie plek. :)

Vlak bij een mage guild en die ene gast waar je die propylon master index van krijgt zit daar ook. Ofwel, als je daar begint ben je overal op de map binnen 10 minuten. :)

Het probleem wat ik heb met zelfgemaakte plug-ins, is dat ik er telkens een deur bij krijg als ik een nieuwe plug-in erbij laad (zoals Bloodmoon). Erg leuk, om 4 keer een deur open te moeten doen voordat je er door kan. Dit gebeurt alleen met mijn eigen gemaakte plug-ins. :?

Ik moet weer eens verder gaan met Morrowind, maar ik heb geen zin om opnieuw te beginnen en ook geen zin om verder te gaan met mijn uber character. Dilemma :+

• thettes
Ik release hem niet eens officieel ofzo, daarvoor ben ik veel te slecht in modden nog ;)

Het is eigenlijk vooral om gewoon te kunnen downloaden als ik bij iemand anders ben, dan is het leuk om te laten zien. en ik had laatst wat tijd over dus heb snel een kleine site eromheen gemaakt. En dat is natuurlijk nog steeds wel het posten waard imo :)

een leuke hide out lijkt me moeilijk. Balmora is standaard, maar daar kom je wel het meeste. Als je goede teleport mogelijkheden maakt moet het ook mogelijk zijn om het zomaar ergens midden in zee op een eilandje te bouwen o.i.d., dan moet je gewoon iets scripten dat je er naar toe kan emt een bepaald item ofzo, en dat je met dat item ook uit je hide-out weer terug naar de plaats van waar je geteleport bent naar je hide-out. Ik weet niet of dat een beetje vernieuwend is? bestaat vast al ;)

Kijk anders naar je eigen character, en noteer waar je vaak komt, en of dat ook voor de meeste characters zou gelden.

Verwijderd

Bittercoast is ook errug mooi, offe de Grazelands.:9 (Een huis in een stad is weer zo standaard)
En dan als huisje een grote boomhut(en) in een dicht bos (voor Bloodmoon bijvoorbeeld) of voor Morrowind een hele hoge toren/uitkijkpost met een lift systeem. :9~

En dan een Teleport ring waarmee je naar je hideout kan teleporteren en de
mogelijkheid om de Master Propylon index te gebruiken.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2003 17:34 ]

• thettes
of verbind er een quest aan voor een speciaal item zoals een teleport ring ?

• Gaius
  • Niet online
Ik ben wel begonnen aan een "huisje", die in het verlengde van de Odai rivier ligt. Dat wil zeggen, vanaf de kust zie je 'm niet net en vanaf de torens zie je de kust ook net niet. :)

In grote lijnen is ie klaar, het interieur moet nog afgemaakt worden, er moeten nog NPC's in en het belangrijkste, er moeten nog transport mogelijkheden in (bootje, tovenaartje).

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~mjzwetsloot/morrowindscreenshots/sionascr2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~mjzwetsloot/morrowindscreenshots/sionascr3.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Gaius op 28-08-2003 18:42 ]

Verwijderd

Thufir_Hawat schreef op 28 August 2003 @ 15:25:
Caldera is een mooie plek. :)

Vlak bij een mage guild en die ene gast waar je die propylon master index van krijgt zit daar ook. Ofwel, als je daar begint ben je overal op de map binnen 10 minuten. :)

Het probleem wat ik heb met zelfgemaakte plug-ins, is dat ik er telkens een deur bij krijg als ik een nieuwe plug-in erbij laad (zoals Bloodmoon). Erg leuk, om 4 keer een deur open te moeten doen voordat je er door kan. Dit gebeurt alleen met mijn eigen gemaakte plug-ins. :?
Dat is nogal een bekend probleem geloof ik. Op de officiele forum zijn daar een heleboel topics over te vinden, zoals bijvoorbeeld deze, of deze of doe gewoon een search naar "doubling" en "mod". Ik weet zelf niet waardoor het komt of hoe je het op moet lossen, en ik verwacht het probleem niet te krijgen in mijn mod (iig niet met deuren), omdat ik toch iedere keer met een deur naar een nieuwe cell laad (om de framerate een beetje hoog te houden als je alle armor mannequins vol gehangen hebt.
Ik moet weer eens verder gaan met Morrowind, maar ik heb geen zin om opnieuw te beginnen en ook geen zin om verder te gaan met mijn uber character. Dilemma :+
Ik wil iedere keer als ik het speel meer mannequins en meer ruimtes om ze neer te zetten, wat dan weer leidt naar dat ik moet gaan modden aan mijn eigen plekje, maar dat is weer zoveel werk. En dan wil ik weer spelen, maar is mn plugin nog niet af, dus moet ik weer aan mijn plugin werken. Dilemma :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FUCK!!! Ik heb per ongeluk die Krish dude gekilled die je toegang moet verlenen tot Karstaag! |:( |:( Die gast rende op me af dus pompte hem vol met pijlen en heb daarna gesaved... :(

Wat nu?? Kan je die gast nog spawnen via de console??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
heb je geen auto-save van voor het ongeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09-2024
Verwijderd schreef op 29 August 2003 @ 20:24:
FUCK!!! Ik heb per ongeluk die Krish dude gekilled die je toegang moet verlenen tot Karstaag! |:( |:( Die gast rende op me af dus pompte hem vol met pijlen en heb daarna gesaved... :(

Wat nu?? Kan je die gast nog spawnen via de console??
typ in de console: placeatpc "krish",1,1,1

Krish moet dan zijn hele naam zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thufir_Hawat schreef op 29 August 2003 @ 20:27:
heb je geen auto-save van voor het ongeval?
.........Ik heb de autosave optie uitgezet... |:( 8)7 :(
Manie Riets schreef op 29 August 2003 @ 20:48:
[...]

typ in de console: placeatpc "krish",1,1,1

Krish moet dan zijn hele naam zijn
Werkt niet. (heb geprobeerd) die Krish is niet zomaar een NPC maar een speciaal quest gozertje. Die kan je niet spawnen.

Als enigste optie heb ik nog deze: journal BM_FrostGiant1 90.

//Edit// ^^

Shit, zo skip je alleen de hele Karstaag quest.

Weet iemand dan het 'COC' command voor de Banquet Hall? Ik heb al van alles geprobeerd maar ik kom niet in de goede Cell.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2003 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Ok.. ik heb nu weer een prob (de vid. is al opgelost, ik heb die omega drivers geinstalleert).. maar ik had morrowind Handmatig verwijdert (Erg dom) maar nu kan ik hem niet weer installeren, dan krijg ik dat uninstall schermpje met Repair, Modify en Verwijderen en geen van die 3 helpen.. maar hoe kan ik hem opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

ff met een programmaatje je register opschonen. Je kunt bv. regclean gebruiken

als het goed is kun je hem dan wel weer gewoon installeren.

[ Voor 18% gewijzigd door Pyrus op 29-08-2003 23:18 ]

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
nog steeds niet gelukt :'(

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/ronkramer/huh1.jpg

ik heb dus dit nog steeds in m'n Software, maar hij is al gede-installeert :/ dus het ligt aan de register, hoe kan ik dat Morrowind opzoeken?

[ Voor 81% gewijzigd door ADMK op 30-08-2003 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier wel een succes!

Eerst een COC "Solstheim, Castle Karstaag, Banquet Hall" gedaan om vervolgends bij
die andere riekling 'Dulk' een Player->PlaceATPC "BM_riekling_Krish_UNIQU" 1,1,1 te doen.

Pfff volgende keer toch iets beter uitkijken.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

ADMK schreef op 29 August 2003 @ 23:29:
nog steeds niet gelukt :'(

[afbeelding]

ik heb dus dit nog steeds in m'n Software, maar hij is al gede-installeert :/ dus het ligt aan de register, hoe kan ik dat Morrowind opzoeken?
In regedit bewerken > zoeken :?

Ik heb vandaag Morrowind gekocht :) nog niet echt gespeeld, komt morgen wel :)

Ik heb er 7.50 voor betaald, nette prijs :P

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
morrowind mag wel wat duurder denk ik, het is zo'n goed spel :D

En je moet inderdaad met regedit klooien, of even een tooltje downloaden daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Godver.. na 5 uurtjes non-stop zoeken is het eindelijk gelukt, ik heb de map van morrowind gedelete die in de register zit, hij zat in : HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\ een of ander map met cijfers en letters

Eindelijk heb ik hem weer geinstalleert, maar nu crashed nadat ik bij die gaurd ben en verteld dat ik uit het boot moet, druk ik op space dan CTD ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ADMK schreef op 31 August 2003 @ 22:17:
Godver.. na 5 uurtjes non-stop zoeken is het eindelijk gelukt, ik heb de map van morrowind gedelete die in de register zit, hij zat in : HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\ een of ander map met cijfers en letters

Eindelijk heb ik hem weer geinstalleert, maar nu crashed nadat ik bij die gaurd ben en verteld dat ik uit het boot moet, druk ik op space dan CTD ik :(
Dat had ik ook! Helaas heeft MW wel meer van dat soort bugs.

Ik weet helaas niet precies meer hoe ik het heb opgelost maar ik geloof dat ik alle
options (Graphics/gameplay/geluid) zo laag mogelijk heb gezet.
Toen kwam ik wel langs dat luik en heb daarna alle opties weer op max gezet + Gesaved.

Kijk eens op wat MW forums, er waren veel meer luitjes met dat probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het een slecht spel... Het kost je veel teveel tijd om te spelen :) Ik weet niet hoeveel uur ik er al in heb zitten, maar rond de 400 denk ik toch wel. En NOG heb ik de mainquest niet uitgespeeld :p

Telkens weer opnieuw begonnen omdat mn character me _toch_ niet aanstaat, ik te ubermachtig ben en het over een andere boeg wil gooien, of, zoals de laatste keer, ik mn hideout aan wilde passen en het op de een of andere manier voorelkaar kreeg om mn savegame met lvl 70+ character te verklooien...

Nu dus alweer opnieuw begonnen, zit weer rond lvl 40/45 en wil het nu uit gaan spelen. Tribunal en Bloodmoon ernaast om ook in 1 rits uit te spelen... Bloodmoon ben ik echter nog niet (serieus) aan begonnen, dus wilde ik vragen wat de 'mooiste' of meest 'bevredigende' volgorde van uitspelen is: eerst mainquest Morrowind, of eerst 1 vd 2 expansions... (Dit om te voorkomen dat ik NOG een keer opnieuw moet beginnen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een lange tijd niet gespeeld te hebben(ik was vrij actief in de eerdere topics) besloot ik op een middag maar weer eens morrowind op te starten.
Maar, zelfs na opnieuw installeren en patchen klapt het spel er constant uit.
Het introtje, het laden en initialiseren gaat goed, en dan is het exit morrowind en klapt het spel er uit.
Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

De stabiliteit is idd niet om over naar huis te schrijven. Bij mij knalde het er vaak uit tijdens een loading sequence, willekeurig. Soms pas na een hele tijd, maar soms ook een paar keer achter elkaar. Ik heb het een tijd laten liggen en ben nu verder gegaan. Ondertussen heb ik de mainquest uitgespeeld en ben ik gewoon wat aan het rondlopen/questen, maar het crasht dus niet meer.
Alleen toen ik de shrine na ghostgate pakte crashte die meteen 3 keer achter elkaar. Het leek er verdacht veel op dat ik gewoon niet naar m'n voeten moest kijken :{ en toen de blessing uit was gewerkt (shield en nog wat dacht ik) crashte het niet meer :?

Trouwens, Er zit ergens onder Vos een grot met "uncharted caves" van dinges (naam ff kwijt), Daar staat een of andere mage en er ligt een boek waar een "warning" instaat dat er toch geen drol te halen is.
Een stuk verderop in die grotten liggen dan wat deadric ruin blokken in de weg bij een doorgang naar een frost atronaugh en een winged twilight met unieke namen, en als je die molt krijg je een journal update. Hoort dit bij een quest oid? want ik trok het heel slecht dat ik niet door die blokken heenkon en er in de omtrek van die grot geen andere grot was die daar ook uitkwam dat ik me er even doorheen ge'fixme'd heb. Die grot bleek ook geen andere ingang te hebben. :?

[edit]
grot heet dubdilla

[ Voor 3% gewijzigd door Clay op 01-09-2003 13:34 ]

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Met de stabiliteit heb ik niet heel veel te klagen, pas een keer of 3 gecrasht sinds ik hem gekocht heb (maart ofzo ergens). Wat me wel opvalt is dat de legale en gepatchte versie veel meer crasht dan de gereleaste versie (even lang mee gespeeld zo ongeveer) :X

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Clay schreef op 01 September 2003 @ 13:28:
De stabiliteit is idd niet om over naar huis te schrijven. Bij mij knalde het er vaak uit tijdens een loading sequence, willekeurig. Soms pas na een hele tijd, maar soms ook een paar keer achter elkaar. Ik heb het een tijd laten liggen en ben nu verder gegaan. Ondertussen heb ik de mainquest uitgespeeld en ben ik gewoon wat aan het rondlopen/questen, maar het crasht dus niet meer.
Alleen toen ik de shrine na ghostgate pakte crashte die meteen 3 keer achter elkaar. Het leek er verdacht veel op dat ik gewoon niet naar m'n voeten moest kijken :{ en toen de blessing uit was gewerkt (shield en nog wat dacht ik) crashte het niet meer :?

Trouwens, Er zit ergens onder Vos een grot met "uncharted caves" van dinges (naam ff kwijt), Daar staat een of andere mage en er ligt een boek waar een "warning" instaat dat er toch geen drol te halen is.
Een stuk verderop in die grotten liggen dan wat deadric ruin blokken in de weg bij een doorgang naar een frost atronaugh en een winged twilight met unieke namen, en als je die molt krijg je een journal update. Hoort dit bij een quest oid? want ik trok het heel slecht dat ik niet door die blokken heenkon en er in de omtrek van die grot geen andere grot was die daar ook uitkwam dat ik me er even doorheen ge'fixme'd heb. Die grot bleek ook geen andere ingang te hebben. :?

[edit]
grot heet dubdilla
**spoiler**

klopt, dit is onderdeel van de quest om als je een vampire bent weer terug naar niet-vampire te worden. Je moet dan van een of andere god, die twee deadra mollen en dan maakt hij je weer mens.
de shrine waar die god in zit, zit boven het plaatsje waar unbra vlakbij is.

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Ik ben net tot Nerevarine benoemd geworden van de Erabenimsum. De net nieuw benoemde leider aldaar vertelt me dat ik met wise woman moet gaan praten over 'the sizing of the Erabenimsum', maar dat mens wil daar helemaal niet over praten (geen optie in het menu) :?
Ook heb ik het nog niet in m'n inventory gevonden of het ergens zien liggen zodat ik het kan lenen O-)
Mis ik nu iets :?

Ook heb ik een gigantische performance drop als er een Winged Twilight in de buurt is. M'n fps blijft dan gewoon op 5 steken, terwijl het normaal 20 à 30 is. Zogauw als dat beest dood is, is m'n fps weer gewoon :?
Allerlei instellingen al geprobeerd hoogste tot laagste zowel in Morrowind als FSAA en AA, niets krijgt het bij die winged twilight boven de 5 fps uit :/ :?

Specs:
AMD TB 1333
512 MB PC2100
Radeon 9500pro (128 MB)
Catalyst 3.7 (probleem was ook bij andere catalysts)
Morrowind + Tribunal + Bloodmoon geïnstalleerd.

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Pyrus schreef op 13 September 2003 @ 20:56:
Ik ben net tot Nerevarine benoemd geworden van de Erabenimsum. De net nieuw benoemde leider aldaar vertelt me dat ik met wise woman moet gaan praten over 'the sizing of the Erabenimsum', maar dat mens wil daar helemaal niet over praten (geen optie in het menu) :?
Ook heb ik het nog niet in m'n inventory gevonden of het ergens zien liggen zodat ik het kan lenen O-)
Mis ik nu iets :?
helemaal geen opties om te praten?
want als het goed is moet je nog een amulet of ring van haar krijgen genaamd Seizing of the Erabenimsun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Ja, wel de gewone opties, maar niets over de Seizing of the Erabenimsum.

Als ik Han-Ammu aanspreek krijg ik:
Afbeeldingslocatie: http://members-2.home.nl/pyrus/morrowind/ashkantn.jpg
Quote uit m'n journal:
Han-Ammu, now Ashkhan of the Erabenimsun, has named me Erabenimsun Nerevarine, Champion of the Erabenimsun, and Protector of the People. I must also go to wise woman Manirai and get from her the Seizing of the Erabenimsun, an enchanted heirloom of the tribe, which shall be a sign to all Dunmer that the Erabenimsun have named me Nerevarine.
Ga ik dan naar de wisewoman om dat ding te claimen, krijg ik dit:
Afbeeldingslocatie: http://members-2.home.nl/pyrus/morrowind/wisewomantn.jpg

Nergens kan ik dus praten over dat ding :/

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een ring gevonden waarmee mijn character kan worden veranderd in een weerwolf.
Wat zijn eigenlijk de mogelijkheden bij weerwolven. Zijn er quests voor en hoe kom je er eigenlijk weer vanaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Pyrus schreef op 14 September 2003 @ 11:41:
Ja, wel de gewone opties, maar niets over de Seizing of the Erabenimsum.

Als ik Han-Ammu aanspreek krijg ik:
[afbeelding]

[...]

Ga ik dan naar de wisewoman om dat ding te claimen, krijg ik dit:
[afbeelding]

Nergens kan ik dus praten over dat ding :/
probeer ze allemaal eens zou ik zeggen
ja je moet wat he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

mja, je moet wat... helpt helaas niet :(
Zo dat stukje nog maar eens doen... kijken of het dan wel lukt.
eerste keer bij die quest crashte het spel, tweede keer dit, wie weet drie maal is scheepsrecht :P

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Niet online
Hehe >:)

Ik heb binnenkort mijn Asus V9280S [Ti4200 @ 275/600Mhz] in mijn nieuwe computer zitten, maar toch heb ik een vraagie:

Ga ik "Morrowind: The Elder Scrolls 3" goed draaien met deze videokaart ? op een resolutie van 1024x768x32 en alles op Full/High

Ik vraag dit omdat ik geen benchmarks of andere tests ben tegengekomen op het internet.

( P.S.: Ik heb nu een MX460, duz ik weet niet beter :P )

Mijn aankomende specs:

2600+
A7N8X Deluxe
V9280S
512 DDR

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^ Morrowind zal prima draaien met alles of hoog detail, maar Bloodmoon zal soms nog wel eens schokken vrees ik. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Niet online
Ik ben lekker bezig geweest, want ik ben het package voor die gast in Balmora kwijt geraakt ;(

Lekker handig dus.
En om helemaal overnieuw te beginnen is echt zonde....

Maar nu is de vraag hoe kun je die respawn'en ? of kan dat niet ?

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jep, dat kan, moet je de console naar beneden halen met ~ en dan type je:

AddItem->"bk_a1_1_caiuspackage",1

• Masterfvz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:51

Masterfvz

AKA Freakazoid

kep een probleempje.
Ik was door zo'n bonelord of whatever aangevallen. Die heeft dus nu me strengh naar 0 gebracht. Wonderbaarlijk heb ik hem en zijn meester nog kunnen doden, maar nu kan ik niet meer bewegen en ik heb nix om me zelf weer op krachten te kijgen. Moet ik nu die gast weer op nieuw doden?

SPECS

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Heb je ook geen almsivi/divine intervention dingetje bij je?

Welke gast :?
Maar als je een savegame laadt waar je dat nog niet gedaan hebt, zul je dat inderdaad opnieuw moeten doen om die quest (ik ga er maar even vanuit dat het voor een quest is) te voltooien

LinkedIn

Verwijderd

je kunt ook alles uit doen(echt alles)
en dan naar een shrine of imperial cult waggelen, je strength restoren en weer terug waggelen.
Je kunt ook Divine danwel almsivi Intervention casten en dan de imperial cult dan wel temple inlopen als je je hele inventory op de grond hebt gegooit.
De tweede methode is beter omdat je dan minder kans hebt om te worden aangevallen terwijl je in je blootje zonder wapen door de bossen loopt...

suc6

• Masterfvz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:51

Masterfvz

AKA Freakazoid

*wis wis*

ik kan dus wel open :P maar ik sta nu bij die temple en ik speel het nog niet zo lang, wie kan dat voor mij restoren? de strengh dus

[ Voor 68% gewijzigd door Masterfvz op 24-09-2003 17:03 ]

SPECS

Verwijderd

Dan moet je een offering geven bij een van die driehoekige pilaartjes (ook wel shrines genoemd). Een offering houdt in dit geval een bepaalde hoeveelheid cash in (50 of 100 dacht ik). Als je bij een imperial cult bent aangeland, moet je naar bij het altaar (waar de baas van die shrine staat) een offering doen.

Het is waarschijnlijk wel handig als je straks een restore strength koopt, dan hoef je tenminste niet iedere keer terug naar een temple of imperial cult. Ik weet alleen even zo gauw niet waar je die dingen precies kunt krijgen, maar ik denk dat er vast wel iemand in Balmora is die dat heeft, of anders een andere restore atribuut spell, waarmee je dus met spell making zelf een restore strength kunt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben weer overnieuw begonnen met morrowind _/-\o_ na een hele lange tijd niet meer heb gespeeld.

ik heb nou de fightersguild uitgespeelden wil die thiefs guild nu joinen maar ze laten me niet binnen zal maar zeggen :|

ik weet dat ik geen andere thiefs heb afgemaakt en ik heb al een aantal dingen geprobeerdt.

1.) ze zeggen dat ik niet overeen kom met hun standards terwijl ik me sneak en security skils al tot 40 a 45 heb opgekrikt.
2.) heb die suger lips habasi al tot 100% uitgebribet en nog wil ie me niet laten joinen.

ff voor de duidelijkheid wat voor een ventje ik heb:
ras: Dark Elf
class: Warrior
level 10
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.