Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 10:17:
Vraagje, ik doe nu een quest voor de Imperial Legion. Ik moet een sukkel, Jocien Danois o.i.d. bevrijden, die door Ashlanders gevangen genomen is. Ik ga naar het kamp, die zeggen dat ze dat lastpak naar een stel heksen hebben gestuurd. Daar aangekomen praat ik met die heksen, ze zoeken een vervanger.
Uit het Ashlander camp weet ik iemand over te halen om mee te gaan. Wat is nu het problem? De heksen willen maar niet begrijpen dat die vervanger voor hun neus staat, grrr.
Nu kan ik deze quest natuurlijk op de hak-en-zaag manier oplossen, maar waarom kan het kennelijk niet normaal?
Hier had ik de laatste keer ook wat problemen mee, en wat voor mij werkte was weer wat afstand nemen van het kamp, zorgen dat je NPC meekomt, en dan weer terug lopen. Als het goed is krijg je dan een berichtje in je journal dat het je gelukt is.
corpseflayer schreef op 20 August 2003 @ 11:21:
Na een half jaar in de kast te liggen heb ik het spel weer bovengehaald en de main quest uitgespeeld.
Ik vond het best leuk tot het uit was, geen filmpje, geen wijzigingen in de character dialogen, geen veranderingen whatsoever behalve dan 1 vorte update in je journal.
Kijk dit vind ik nu zo stom aan een game, een kuteinde.
Ze hadden beter wat minder zitten zotzooien met die belachelijke miniquestjes zoals begeleidt meneer X naar shrine Y, daar zit dit het spel dus echt vol van.
Dan kan ik je nu zeggen: Dit spel is niet voor jou

Je kan wel gewoon alleen de main quest doen, maar dan kan je net zo goed elke andere (lineaire) rpg gaan spelen. Het mooie van Morrowind is dat de main quest helemaal niet belangrijk is, je hebt (bijna) volledige vrijheid om te doen en laten wat je wilt. En mocht dit wel erg los van alles staan volgens jou, kun je altijd nog proberen baas te worden in elke guild/faction/house die je maar kunt vinden. Hierbij volg je ook nog een vrij duidelijke lijn. Of je gaat, zoals velen die Morrowind spelen, proberen zoveel mogelijk unieke items vinden, alle armors volledig te vinden, lekker een paar mods downloaden om je Morrowind universum uit te breiden.
BigFast schreef op 20 August 2003 @ 12:57:
Vraagje... Ik heb een vrouwtje doodgeslagen, die van de vuurtoren, en nu zou het erg handig zijn als ik die kan respawnen. Nu heb ik in de startpost gelezen hoe het zou moeten. Maar dat is dus niet helemaal gelukt, wat moet ik precies invullen behalve placeatpc?? Moet ik ook distance etc invullen??
Als ze dood is, helpt placeatpc niet meer. Dan werkt waarschijnlijk het commando "resurrect" wel. Voor gebruik van deze commandos type je:
PlaceAtPC->"thavere vedrano"1,1,1
"thavere vedrano"->resurrect
Als je haar hebt vermoord, heeft ze waarschijnlijk een bloedhekel aan je, en zal je aanvallen zodra ze je ziet. Om dit te omzeilen, type in je console (en in deze volgorde):
"thavere vedrano"->setfight 30
"thavere vedrano"->stopcombatDat is wel een pittige mod met 26.7 MB, maar we gaan em proberen

Zijn de monsters hierin uit Giants, of zijn het gewoon sterke versies van normale tegenstanders?