Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.911 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb trouwens nog een vervelend iets:
Voor de temple guild moest ik 7 plaatsen bezoeken en bij elke plaats iets speciaals doen. Ik sta nu bij het paleis waar ik niet in kan (maar waar ik wel moet zijn). Vlak hiervoor moest ik het "stop the moon" oracle een magisch drankje geven, waarvoor ik als "beloning" levitation heb gekregen. Oftewel, ik kan zweven. Das allemaal heel tof, maar ik kan niet rusten / slapen en ook sneak mode werkt niet meer.

Hoe kan je dit af zetten :? In het inventory menu kan je erop klikken, maar er gebeurt geen reet.

Edit: Na een minuut of 20 is het vanzelf uitgegaan... wha'ever.

[ Voor 8% gewijzigd door dr snuggles op 23-07-2003 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes! Eindelijk is het me gelukt! Ik ben nu de trotse eigenaar van enkele Imperial Skirts, om mijn collectie imperial armor kompleet te maken :Y) Effe zo'n skelton giant mee gelokt naar dat fort vlakbij Ald-Ruhn. En hopla, drie guards dood en ook nog twee imperial archers :9
Pyrus schreef op 23 July 2003 @ 10:05:
[...]

jawel, je hebt nog altijd restore intelligence nodig. Als je int. namelijk tot 0 is afgenomen, heb je geen magicka meer en kun je dus ook geen spells casten om de andere attributen omhoog te krjigen ;)
dit geld natuurlijk alleen in een situatie waarin intelligence + iets anders omlaag gehaald is

Restore willpower potion zou ook niet gek zijn trouwens, want als je willpower laag is heb je minder kans dat een restoration skill lukt. :)
Het is mij eigenlijk nog nooit gebeurt dat ik te lage intelligentie had of te lage willpower, maar ik zorg dan ook dat ik resist magicka op 100% heb. Dan heb je daar helemaal geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 July 2003 @ 18:07:
Yes! Eindelijk is het me gelukt! Ik ben nu de trotse eigenaar van enkele Imperial Skirts, om mijn collectie imperial armor kompleet te maken :Y) Effe zo'n skelton giant mee gelokt naar dat fort vlakbij Ald-Ruhn. En hopla, drie guards dood en ook nog twee imperial archers :9
Nounou, en ik heb een volledige Adamantium Armor set! :P

Kewl, nu lijk ik op 'de huurling' uit de gelijknamige strips!
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/mr_6/205/wouter-himself/PLAATJESMAP/Adamantium.jpg

En geen gemekker dat het een plugin is! Het is een officiele Bethesda plugin dus dat mag. >:) (En ik heb het ook nog door puur toeval gevonden btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaan er geen schilden bij dat armour?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 July 2003 @ 22:49:
Eigenlijk is dat niet het volledige armor. Je mist de helm nog ;) Volgens mij wordt die niet verkocht (maar dat weet ik niet zeker) en zou je dan de 'Helm of Tohan' plugin moeten gebruiken. Dat is ook een officiele plugin.
En geen gemekker dat het een plugin is! Het is een officiele Bethesda plugin dus dat mag. >:) (En ik heb het ook nog door puur toeval gevonden btw)
Mij zul je niet horen dat het een plugin is. Sterker nog, al was het een mooi uitziend, beetje fatsoenlijk gebalanceerd armor uit een niet officiele plugin, dan had je meteen erbij mogen vertellen hoe die heette en waar je em vandaan had ;) Trouwens, dit armor zit ook bij Tribunal erin.
Verwijderd schreef op 24 July 2003 @ 03:59:
Bestaan er geen schilden bij dat armour?
Nope, helaas niet. Is bij wel meer later toegevoegde armors zo, bij het Royal armor uit Tribunal zit geen schild en de snow bear en snow wolf armors uit Bloodmoon hebben ook geen eigen schild. Dark brotherhood armor uit Tribunal heeft trouwens ook geen schild.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2003 10:22 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 July 2003 @ 10:22:
[...]
Eigenlijk is dat niet het volledige armor. Je mist de helm nog ;) Volgens mij wordt die niet verkocht (maar dat weet ik niet zeker) en zou je dan de 'Helm of Tohan' plugin moeten gebruiken. Dat is ook een officiele plugin.
[...]
Mij zul je niet horen dat het een plugin is. Sterker nog, al was het een mooi uitziend, beetje fatsoenlijk gebalanceerd armor uit een niet officiele plugin, dan had je meteen erbij mogen vertellen hoe die heette en waar je em vandaan had ;) Trouwens, dit armor zit ook bij Tribunal erin.
Geen officiele plugin? Ik heb die armor gevonden op de officiele Morrowind site:
http://www.elderscrolls.c...wnload_redirect.htm&bg=05

Daarom dacht ik dat het een plugin van de makers was.
Maaare ik zal ook eens op zoek gaan naar die helm als ik klaar ben met die dwarfen puzzelbox. (en natuurlijk het compleet leeghalen van de dwarf stad, leve de Pack Gaur!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=18360634,noline]ICBM schreef op 24 juli 2003 @
Geen officiele plugin? Ik heb die armor gevonden op de officiele Morrowind site:
http://www.elderscrolls.c...wnload_redirect.htm&bg=05

Daarom dacht ik dat het een plugin van de makers was.
Het is ook van de makers. Ik zei in mijn vorige post ook al was het een niet officiele plugin. Goed lezen ;) Het is een officiele plugin, maar als je een armor tegenkomt dat niet officieel is, maar wel mooi eruit ziet (gebalanceerd kan ik het zelf ook wel maken), dan mag je het me vertellen :)
leve de Pack Gaur!)
Leve constant effect fortify strength kleding! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leve fortify strength potion 1.000.000 pts for 4.000.000 sec...

Ik weet de exacte waarde niet uit mn hoofd, maar met een beetje inventief brouwen heb ik zulke potions al gemaakt. Daarna wel een vorige savegame erbij gepakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Verwijderd schreef op 23 juli 2003 @ 22:49:

Ik heb altijd dat die armor nogal mager is kwa spaces. Maar dat zal wel komen doordat ik vooral de zwaardere armor draag en dus dat lekker train :P

Ik draag nu wat ebony troep, het is nogal zwaar, maar werkt bij mij wel lekker.
Ik zal wel een shot maken als ik thuis ben.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan ik die headmaster van de morag tong vinden :? kwil graag lidworden, maar ik moet zoeken naar ene eno hlaalu. Dus ik kijken in hlaalu district in vivec, maar daar kan ik hem nog niet vinden...

iemand een idee? :)

ik heb ook gehoord dat hij ergens onder de arena zit, maar waar :?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2003 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 July 2003 @ 12:51:
waar kan ik die headmaster van de morag tong vinden :? kwil graag lidworden, maar ik moet zoeken naar ene eno hlaalu. Dus ik kijken in hlaalu district in vivec, maar daar kan ik hem nog niet vinden...

iemand een idee? :)

ik heb ook gehoord dat hij ergens onder de arena zit, maar waar :?
De toegang tot het Morag Tong hoofdkwartier kun je vinden in de storage area van Vivec, Arena. Moet je dus eerst van de waistworks naar de canalworks en dan de storage area in. In een kamertje vind je dan een luik dat op slot zit, en als je daardoor heen gaat, dan zit je in het hoofdkwartier van de Morag Tong. De master vinden moet dan niet zo moeilijk meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat maar, kheb reeds gevonden ;)

toch bedankt

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2003 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een tip gevraagt:

Wat kan ik doen met:
Grand Soulgem
-Winged Twilight van 60.000 (creatief gejat, muahaha)
-Dwarfen Spectre van 40.000
Greater Soulgem
-Storm Atronach van 9000
-Dremora van 6000
-Ash Zombie van 6000
Common Soulgem
-Bonewalker van 3000

Wat voor nuttigs kan ik daarmee doen? Ik zoek iets wat mijn Imperial Broadsword een 'extra' boost geeft. (of iets beters natuurlijk)
Ik kan nog geen Constant effect met die Winged Twilight maken zeker? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-08 03:22

hayate666

zwaardfetisjist

Verwijderd schreef op 26 July 2003 @ 23:30:
Een tip gevraagt:

Wat kan ik doen met:
Grand Soulgem
-Winged Twilight van 60.000 (creatief gejat, muahaha)
-Dwarfen Spectre van 40.000
Greater Soulgem
-Storm Atronach van 9000
-Dremora van 6000
-Ash Zombie van 6000
Common Soulgem
-Bonewalker van 3000

Wat voor nuttigs kan ik daarmee doen? Ik zoek iets wat mijn Imperial Broadsword een 'extra' boost geeft. (of iets beters natuurlijk)
Ik kan nog geen Constant effect met die Winged Twilight maken zeker? :'(
Ik heb zelf die Winged Twilight gebruikt om een poison damage van 10 tot 25 op een daedric tanto te zetten. Het klinkt weinig, maar het ding had 500 charges en gebruikte maar 5 per keer. Schoot wel lekker op :Y)

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:26

Pyrus

Hardknock life

Een CE kan volgens mij alleen maar een Golden Saint in een Grand Soulgem of in Azuras Star.

Maar wat je het beste kunt doen is een paralyze/poison/frost/fire/shock/drain health when strikes (een van die dus, wat je bij de hand hebt :P)
Kijk echter wel ff op welk wapen dat je hebt je het meeste kunt enchanten, want met 1 is ook niet zó handig :P

[ Voor 3% gewijzigd door Pyrus op 27-07-2003 00:09 ]

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 13:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Ik had vroeger zon mod voor morrowind waar je je view distance zo hoog kon zetten als je wou, weet iemand welke dat is? mss een linkje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pyrus schreef op 27 juli 2003 @ 00:08:
Een CE kan volgens mij alleen maar een Golden Saint in een Grand Soulgem of in Azuras Star.
En niet te vergeten met een Ascended Sleeper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-ETz-Memphis Z schreef op 27 July 2003 @ 01:12:
Ik had vroeger zon mod voor morrowind waar je je view distance zo hoog kon zetten als je wou, weet iemand welke dat is? mss een linkje? :)
Yep, http://morrowind.nm.ru/Morrowind%20FPS%20Optimizer/ :)
(Jammer dat die Trueform niet werkte, kreeg contant crashes. Dat zou toch moeten werken op een 9700 + dx9)
Verwijderd schreef op 27 juli 2003 @ 01:33:
[...]
En niet te vergeten met een Ascended Sleeper :)
Hmm zou ik die CE dudes al aankunnen met lvl 14? :P En waar kan ik ze vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hayate666 schreef op 27 July 2003 @ 00:03:
... het ding had 500 charges ...
Heeft een Winged Twilight een charge van 500? Dat moet ik es proberen, Golden Saints hebben namelijk een charge van 400, dus zou een Winged Twilight de betere keus zijn voor een wapen (als je voor Cast When Strikes gaat).
Verwijderd schreef op 27 July 2003 @ 12:42:
Hmm zou ik die CE dudes al aankunnen met lvl 14? :P En waar kan ik ze vinden.
Als je het een beetje tactisch speelt, mbv een deur naar een andere cell bv, kan je ze wel aan. Ascended Sleepers kun je vinden in shrines aan Dagoth Ur, die shrines zien er ongeveer net zo uit als een mijn, of een smokkelaars grot. Een Ascended Sleeper is echter een lvl 25 creature, ik kan me vergissen, maar dat betekent denk ik dat je em pas tegen komt als je lvl 25 of hoger bent. Wel even oppassen dat je niet toevallig een Ascended Sleeper met een naam (Dagoth [vul maar in]) te pakken neemt, want daarmee kun je geen CE item maken.
Golden Saints zijn lvl 20 creatures en je kunt ze vinden in en om Daedric Shrines, maar ook soms in het wild in The Grazelands of The Ashlands.

Als je toch niet genoeg geduld heb om te wachten tot je ze in het wild tegenkomt, dan kan je het via de console proberen:
PlaceAtPC "golden saint"1,1,1 , waarbij de eerste 1 op het aantal slaat, de tweede op de afstand en de derde op de richting. Varieer naar believen, zou ik zeggen.
Voor Ascended Sleepers:
PlaceAtPC "ascended_sleeper"1,1,1

Is het trouwens iemand anders gelukt om Almalexia in een grand soulgem te krijgen? Ik kreeg haar namelijk alleen maar in Azura's Star. Is wellicht ook zo voor Vivec, maar dat heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd. Wel een soulvalue van 1500 (!) voor Almalexia. Daar heb ik dus maar een fijn wapentje van gemaakt (Ebony Staff met een drain magicka, paralyze en poison :Y))

Weet iemand trouwens ook wat precies de effecten van de Enchant skill zijn op het gebruik van enchanted items? Ik weet wel dat je bij het gebruik van een enchanted item eveneens je enchant skill traint, maar ik heb nog niet met zekerheid kunnen vaststellen of ik ook minder charge per keer gebruik bij een hogere enchant skill. En ook niet of je een object beter kunt enchanten bij een hogere skill lvl. Hiermee bedoel ik dus bv dat je ipv 10-25 enchantment een 25-40 enchantment op hetzelfde object kunt krijgen als je een hogere enchant skill waarde hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 13:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Ik ben "net" terug opnieuw begonnen, en ik ben vergeten waar ik die dwemer puzzel box vind :? kzit al in de juiste cave... Kan iemand me vlug helpen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EtzMemphis: Vrij simpel. Je komt de cave dus in, je loopt met de bocht mee naar beneden (langs de stenen 'trap'). Nou, daar beneden zaten wat ventjes, maar die moet niet door een van die deuren benedenlangs, je moet bovenlangs (wederom via een stenen 'trap'). Ergens daarboven zit een deur en ook een minibaasje. Hakhak, killkill, en daar ergens ligt de box. Beetje goed zoeken joh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand trouwens ENIG idee wat ik kan doen met dat klokkenspel in die Shrines? Ook na het doorlopen van de mainquest heb ik werkelijk geen flauw idee... ik kan er een slechte versie van 'vader jacob' mee spelen, maar ze zullen toch ook wel een functie vervullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
't heeft geen functie, je kan er alleen evil deuntjes op spelen.. ze moeten een mod maken dat je die dingen bij je thuis kan nerzetten !, dan kan je de buren [fargoth] lekker boos maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dat is lekker! :(

Ik agree om met Ulyne Henim die Necromancher @ Vas eiland te wasten....en wat doet die muts......rend ze al schreeuwend de kamer binnen waar ze vrolijk 'probeerd' 2 zwaarbewapende Dremora's te wasten... |:( 8)7

Eh is dat mens niet goed bij der kop? Zelfs ik ben niet zo stom om het tegen 2 van die gasten op te nemen........leuk....zij houd het 2 seconden vol en ik slaag er na een zwaar gevecht in die 2 te mollen + een champion Skeleton.
Yeee ik keer terug naar Ald-Ruhn word die Fighter guild gast pissig op mij! :(

Life sucks, zelfs in VR :P
Wel een voordeeltje, k'ep nu een asskickende Ebony Broadsword!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:46
Verwijderd schreef op 28 July 2003 @ 12:38:
Nee dat is lekker! :(

Ik agree om met Ulyne Henim die Necromancher @ Vas eiland te wasten....en wat doet die muts......rend ze al schreeuwend de kamer binnen waar ze vrolijk 'probeerd' 2 zwaarbewapende Dremora's te wasten... |:( 8)7

Eh is dat mens niet goed bij der kop? Zelfs ik ben niet zo stom om het tegen 2 van die gasten op te nemen........leuk....zij houd het 2 seconden vol en ik slaag er na een zwaar gevecht in die 2 te mollen + een champion Skeleton.
Yeee ik keer terug naar Ald-Ruhn word die Fighter guild gast pissig op mij! :(

Life sucks, zelfs in VR :P
Wel een voordeeltje, k'ep nu een asskickende Ebony Broadsword!
Hoe heb je die Dremora's gekilled? Bij komt er eentje steeds weer terug uit de dood :( stom beest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DRAFTER86 schreef op 28 July 2003 @ 12:41:
[...]

Hoe heb je die Dremora's gekilled? Bij komt er eentje steeds weer terug uit de dood :( stom beest.
Terug uit de dood? :? Ik heb er gewoon op los gebeukt met fireballs, shock + het betere hakwerk en ze gingen uiteindelijk neer. Ik heb nog nooit een Dremora weer op zien staan. :P (Wel als je ze bewusteloos hebt gemept btw)

//edit//

Kan iemand mij ff uitleggen hoe die weapon stats werken?
Wat is het verschil tussen een:

Ebony Broadsword
Longsword, 1 handed
CH:4-26
SL:2-26
TH:2-26

En een Glass StormSword
Longsword, 1 handed
CH:2-24
SL:1-33
TH:3-30
+ Shock Damage 3-7

De cijfers lijken vij aardig op te gaan, dat Ebony ding is in sommige punten zelfs beter. Is een duurder wapen zoals dat glass ding altijd een betere optie? (Meer damage)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2003 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DRAFTER86 schreef op 28 July 2003 @ 12:41:
Normaal gesproken is dood toch echt dood. Het kan zijn dat je em neerslaat, en dat ie dan op z'n knieen zakt en vervolgens weer opstaat. Het kan ook zo zijn (als die dremora op respawn staat) dat als je dispose corpse doet, vervolgens de cell verlaat en weer terugkeert, dat ie er dan weer staat. Gerespawned dus. als je het lijk laat liggen, zou het 3 dagen moeten duren voordat ie weer respwaned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat bedoel je met uitleggen hoe de weapon stats werken? Dat lijkt mij toch duidelijk...
In dit geval lijkt mij het Glass StormSword beter... met TH doet hij ietje meer damage en je krijgt er Shock Damage bij (zolang de vooraad strekt :P). Alleen geloof ik dat een Ebony Zwaard uiteindelijk minder snel stuk gaat, die hoef je dus minder te repareren.
Een duurder wapen is niet per definitie beter... ik heb hele goede goedkope items gezien en hele dure waardeloze items.

ps: Mijn level 1 mage gaat lekker... is het een beetje te doen om het uit te spelen met een Mage? Ik word continue wel gek van de mana die op is... kun je daar een CE spell voor maken, op een robe ofzo (restore magicka 10 pts ofzo)?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2003 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 July 2003 @ 17:45:
ps: Mijn level 1 mage gaat lekker... is het een beetje te doen om het uit te spelen met een Mage? Ik word continue wel gek van de mana die op is... kun je daar een CE spell voor maken, op een robe ofzo (restore magicka 10 pts ofzo)?
Ik heb het eigenlijk nooit gedaan, en je maakt het jezelf wel vrij moeilijk (vooral in het begin) maar dat het moeilijker is, is op zich niet verkeerd. Met een warrior wordt het al gauw vrij simpel.

Je kan niet een CE restore magicka maken, want die spell is niet beschikbaar. Wel kan je zelf restore magicka potions maken, wat je ook al behoorlijk overpowered kan maken, zeker in samenwerking met bepaalde fortify potions ;) Wat je overigens wel kan doen is CE fortify intelligence doen, hiermee vergroot je ook je magicka pool.
Je kan natuurlijk het ook eens proberen met absorb magicka.
Verder is het het overwegen waard om een character te nemen die een magicka multiplier heeft, zoals Bretons en High Elfs, eventueel in combinatie met signs als Atronarch en Mage. Met Atronarch moet je alleen in de gaten houden dat je magicka zich niet aanvult als je slaapt. Dit is echter te ondervangen door conjuration als major of minor skill te nemen, dan krijg je namelijk meteen vanaf het begin een summon ancestor ghost. Als je die een paar meppen geeft, vuurt ie vuurballen op je af, die door de spell absorbtion van Atronarch een bepaalde kans hebben om om te worden gezet in magicka.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Ok klik op de thumbnail hieronder voor een groter shot van mijn gedeeltelijke ebony armor. Op dit moment alleen de helm. cruisass, laarzen zijn ebony, de rest is allemaal imperial zooi(imperial steel)

ps hij is 1600x1200 dus nogal groot :P (rond de 125kb)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/8703/thumb.jpg

[ Voor 43% gewijzigd door nhimf op 28-07-2003 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En mijn dude, lvl 19 onderhand in Adamantium med. armor (helm en schild nog te vinden) met een Dragonscale tower shield & Helmet.
Verder bewapend met een Glass Stormsword & dwarfen crossbow + 50 enchanted shock bolts & 100 Steel bolts + de nodige magische ringen.

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~wouter-himself/PLAATJESMAP/De%20Huurling.jpg

Jammer dat die groene kleur niet zo bij het armor past :P .....ik had liever dat Ebony Broadsword gehouden maar dat glass ding is helaas sterker.
(Ik wil hem op deze dude laten lijken)
Afbeeldingslocatie: http://www.segrelles.com/works/vseg_ilust_m2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.segrelles.com/vseg_dibu.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2003 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09-2024
Als je als mage gaat spelen en toch flink wil kunnen blijven vechten dan zou ik me vooral op alchemy en enchant richten, als je daar mee eenmaal hoog zit dan kan je echt goeie magische wapens maken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Manie Riets schreef op 28 July 2003 @ 21:45:
Als je als mage gaat spelen en toch flink wil kunnen blijven vechten dan zou ik me vooral op alchemy en enchant richten, als je daar mee eenmaal hoog zit dan kan je echt goeie magische wapens maken >:)
Komt u maar, ;) Ik heb een Glass Stormsword en een Golden Saint ge-soultrapped...tips?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2003 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 July 2003 @ 22:09:
Komt u maar, ;) Ik heb een Glass Stormsword en een Golden Saint ge-soultrapped...tips?
Tips... hmmm. Neem een ander zwaard? Dit zwaard heeft al een enchantment, en dan past er niet nog eentje bij. Neem een exquisite ring of amulet, die kun je lekker hoog enchanten. Als je per se een wapen wilt nemen, probeer een daedric wapen te vinden. Dremora's en Dremora Lords dragen vaak daedric wapens. Oh, en maak een zootje fortify intelligence potions. Als je je intelligence opschroeft naar 5000 zou iedere enchantment die je probeert wel moeten lukken, ongeacht je enchantment skill.

BTW Admantium armor heeft geen schild

Misschien nog wat meer info over enchanting?...

Info taken from the official Morrowind boards (UAP) :

ENCHANTING

Souls
All biological creatures in the game have souls and can be caught, including ghosts and skeletons. Mechanical units, such as the Dwemer Centurion Sphere, Dwemer Steam Centurion and Dwemer Spider have no souls. Each kind of creature has a different size of soul. The easy low-level creatures will have lower valued souls then the more difficult high-level creatures.

Creatures, soulvalue, and level of creature

- Alit, 20, 3
- Alit-blighted, 25, 7
- Alit-diseased, 25, 3
- Ancestor ghost, 100, 1
- Ascended sleeper, 400, 25
- Ash ghoul, 250, 15
- Ash slave, 100, 5
- Ash zombie, 100, 8
- Atronach Flame, 105, 7
- Atronach Frost, 138, 9
- Atronach Storm, 150, 15
- Bonelord, 100, 8
- Bonewalker, 75, 4
- Bonewalker Lesser, 65, 3
- Bonewalker Greater, 75, 7
- Clannfear, 100, 7
- Cliffracer 20, 4
- Cliffracer Blighted 20, 8
- Cliffracer Diseased 20, 4
- Corpus Lame 160, 8
- Corpus Stalker, 100, 5
- Daedroth, 195, 12
- Dremora, 100, 9
- Dremora Lord, 200, 12
- Dreugh, 75, 5
- Dwarven Ghost, 200, 5
- Golden Saint, 400, 20
- Guar, 20, 3
- Guar Wild, 20, 3
- Hunger, 250, 11
- Kagouti, 20, 4
- Kagouti Blighted, 20, 8
- Kagouti Dieased, 20, 4
- Kwama Forager, 15, 2
- Kwama Forager Blighted, 15, 6
- Kwama Queen, 30, 6
- Kwama Warrior, 20, 3
- Kwama Blighted Warrior, 30, 7
- Kwama Worker, 8, 2
- Kwama Blighted Worker, 8, 6
- Kwama Diseased Worker, 8, 2
- Kwama Entrance, 8, 2
- Mudcrab, 5, 1
- Mudcrab Diseased, 5, 1
- Netch Betty, 75, 10
- Netch Bull, 50, 4
- Nixhound, 10, 2
- Nixhound Blighted, 10, 6
- Ogrim, 165, 11
- Ogrim Titan, 70, 15
- Rat, 10, 2
- Rat Blighted, 10, 4
- Rat Diseased, 40, 3
- Scamp, 100, 5
- Scrib, 10, 1
- Scrib Blighted, 30, 4
- Scrib Diseased, 30, 1
- Shalk, 30, 6
- Shalk Blighted, 30, 10
- Shalk Diseased, 30, 6
- Skeleton, 30, 3
- Skeleton Archer, 30, 3
- Skeleton Champion, 200, 10
- Skeleton Warrior, 30, 7
- Skeleton Entrance, 30, 2
- Slaughterfish, 10, 2
- Slaughterfish Small, 10, 2
- Winged Twilight, 300, 15
- Vivec God, 1000, 100

The creatures listed here are all the common creatures as they will appear in the game. The unique creatures bonded to certain places and quests are not listed. Such as the different Dagoths, but these all have souls with a value of at least 250, so grand soulgems are needed to trap them. Only Vivec I put in. Know that Dagoth Ur himself has no soul.

BTW: Not important for the enchanting itself, but you will notice loaded soulgems can be worth quite some drakes. The price of a loaded soulgems is made up by this formulae; -> value soulgem X value soul.

Trapping Souls
Before you can use souls, you have to ‘trap’ them. You’ll need a soultrap spell to do this. Cast the soultrap on the creature which soul you want. A purple kind of twinkle will start swirling around the creature after you’ve cast the spell successfully. Now you have to kill the creature before the spell wears of. If you succeed, you will get a message which will tell you; “you caught a soul”.

NOTE: Always make sure you have the proper kind of soulgem in your inventory to trap the soul in.

BTW: Some of the creatures you encounter use ‘dispel’ after you trapped them. Cast the spell again.

BTW 2: NPC’s have no souls! (At least no souls which can be trapped)

Soulgems
Not every soul will fit in every gem, it’s good to know which soul fits in which gem.
The basic rule is this. Each kind of soulgem can contain a soul which is maximal three times as big as the value of the soulgem.
For example: Petty soulgems can contain souls which are max. 30. Common soulgems 120 and Grand 600. That means that if you wish to trap Vivec’s soul you’ll need Azura’s star.
If you have different kind of soulgems in your inventory, the caught soul will be trapped in the smallest gem possible.

The different soulgems in the games are the following:

In order of value, and thus containment size:

- petty soulgem value 10
- lesser soulgem value 20
- common soulgem value 40
- greater soulgem value 60
- grand soulgem value 200
- AZURA’S STAR value 5000

NOTE: Azura’s star is a special case compared to the other soulgems. All soulgems are used up, and disappear, when you actually use them. Azura’s Star however is a reusable soulgem. This means the gem will not disappear after you use it, but only the soul it contained. The gem itself will be empty again and can be used again.

BTW -> Azura’s Star is a unique item!

Enchanting Process
To make an enchanted item you can either try to make it yourself, or visit a ‘qualified’ enchanter. To make an item yourself, just drop the loaded soulgem you want to use on your portrait and a menu will pop up. This menu will let you choose between making a new enchanted item, or charging up an existing one. When you choose to create a new item, the rest of the process will be the same as visiting an enchanter.
Know however that when you do it yourself your success depends on your enchanting skill. A skill level of 100 will give the highest chance of success, but still no 100%. When you fail to enchant, the soul is gone but the gem remains. Visiting an enchanter cannot fail, always success but you have to pay for the services.

1) To make an enchanted item, one needs a loaded soulgem and an item. The items you can enchant are all non-magical weapons, armorparts and pieces of paper like writs, white paper and written notes. If you enchant papers, you will create scrolls. They can only be used once. When you select the enchanting service at an enchanter or drop a loaded soulgem on your portrait a menu will pop up.

2) At the top of this menu you can give your item a self-made name. You’ll see there will be already a name in the namebox when you’ve selected an item, this is the official name of the item. You can just delete this name and rename it.

3) Under the namebox, there are two small empty squares. The first is used to select the item you wish to enchant. When you click in the empty square, a little version of your inventory will pop up with all the items you have in your inventory witch can be enchanted. The second square is used to select the soul you wish to use. Click the square and a little menu will pop up with all the loaded soulgems you have in your inventory.

4) After you selected an item and a soulgem, you’ll see at the upper right corner of the menu three terms; enchantment, cast cost and charge.

Enchantment: is shown as xx/xx. Every item has it’s own specific enchantment points, that’s the number at the right side of the slash (/). The effects you’ll select cost a certain amount of enchantment points, that’s the first number, left of the slash (/). The first number may never exceed the second number.

Cast cost: is the amount of charged points you lose when you use the item. (You can also see it as magicka. Cast cost is the amount of magicka it costs to use the item, this is not your magicka, but kind of the magicka from the item)

Charge: is the amount of points you have on your item. This is determined by the soul you use. If you use a soul with a 150 soulvalue (storm atronach) you’ll have 150 charge points. If the effect you have on your item will take 10 points, you can use it 15 times before the item is empty and has to reload. (Same here, see it as magicka. When using a 150 pts soul, the item will have 150 magicka points)

5) Under the namebox all the magic effects you can use are listed. This list depends on the spells you learned. You can only select spells you’ve in your ‘possession’, the spells you bought. So just buy every spell you see, gives you lots of possibilities.

6) When you select an effect you want to use another little menu will pop up. This menu will show you the following options:

Range: Here you have to choose between: target/touch/self. If you choose ‘touch’, the effect is cast when you touch the creature. ‘Self’ means the effect affects yourself. ‘Target means that you ‘shoot’ you effect, meaning you’ll have to go into spellmode.

Magnitude: This is the result your item will have when used. For example: the amount of damage when used. Increasing the magnitude uses more enchantment points.

Duration: This is the time your effect will be active. Increasing the duration will significantly increase the amount of enchantment points used.

Area: This is the area in which your effect is active. Increasing the area also uses more enchantment points.

7) The last thing you have to select is which type you want your enchantment to be. This can/must be chosen below the list of effects. You can choose between; ‘cast when strikes’, ‘cast when used’, ‘constant effect’ and ‘cast once’.

Cast when strikes: This means that your effect is cast when you swing your weapon. Weapons are the only items which can have ‘cast when strikes’. If you select ‘cast when strikes’ make sure you select ‘touch’ either. This is chosen under ‘range’.

Cast when used: This means you will have to go into spellmode (with your hands out in front of you) to cast the effect. You first have to select the effect in your ‘magic items’ menu.

Constant effect: This means that the effect is constant active on self. This means that ‘self’ is the only option you have under range when selecting ‘constant effect’.
NOTE: If you wish to select ‘constant effect’ make sure you have a trapped soul with a value of min. 400. This means that only Golden Saints, Ascended Sleepers and Vivec’s soul provide this possibility.

Cast once: This is only possible to select if you enchant a scroll or paper. The effect can only be cast once, same as scrolls already in the game.

8 ) When you’re done adding the wished effects and completed all the other options, all you have to do is click the button ‘buy’ and your item is created. If you enchant yourself click the button ‘create’.

NOTE: Not every effect you wish to add provide you with the same options. For example; ‘bound armor/weapon’ is only possible on ‘self’ and not on target or touch. So the options also depend on the chosen effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
  • Laatst online: 22:46
Verwijderd schreef op 28 July 2003 @ 17:16:
[...]
Normaal gesproken is dood toch echt dood. Het kan zijn dat je em neerslaat, en dat ie dan op z'n knieen zakt en vervolgens weer opstaat. Het kan ook zo zijn (als die dremora op respawn staat) dat als je dispose corpse doet, vervolgens de cell verlaat en weer terugkeert, dat ie er dan weer staat. Gerespawned dus. als je het lijk laat liggen, zou het 3 dagen moeten duren voordat ie weer respwaned.
Aha dan is dat het, ik rustte steeds 24u voor ik verder ging zodat ik dan mijn Magische zooi weer kon gebruiken, dan zijn er dus zo drie dagen voorbij :)
txs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
Verwijderd schreef op 28 July 2003 @ 22:09:
[...]

Ik speelde als mage ging als volgt te werk:
-met alchemy potions maken voor fortify intelligence (fortify tot ongeveer 2000)en fortify luck (fortify ongeveer tot 1000)
-enchant tot 100 getraind
-exquisite amulet of ring kopen/jatten
-de spells die je enchantments wilt gebruiken moet je kopen, koop bijv iets met fire damage en iets met frost damage

Nu kan je met die soulgem, en je atributes zo hoog gaan enchanten, op bijv die de exquisite ring kan je ranged fire en forst damage van beide 90 doen, 180 damage per schot, een heel krachtig wapen dus voor een mage aangezien je heel snel achter elkaar kan vuren, het schot altijd lukt en geen magicka gebruikt

Je kan ook wat fortifiy enchant ringen maken, dan heb je nog meer kans dat de enchantment lukt

Constant effect vind ik eigenlijk nie zo intressent, bijna nix heeft zo'n grote enchant waarde dat je er echt iets goeds mee kan maken

Op een wapen kan je een cast when strikes effect doen maar dat kan alleen op een wapen waar nog geen enchantment op zit

Voor de rest is kan je nog een aantal hele handige items maken, bijv intervention ringen, levitate, shield, open locks, chameleon, etc. Je kan alle magic effect gebruiken met enchant, en dus alles ermee maken, het duurt alleen wel ff voordat je sterk genoeg bent om echt sterke enchantments te maken.

Eerst vond ik als mage spelen maar nix maar op deze manier werd het toch intressant, de combi alchemy/enchant is echt kick :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet me maar gaan verdiepen in het alchemy gedoe. PS: Ik ivnd het lastig spelen met de mage... ik doe nu Bloodmoon en alles sterft niet echt geweldig... hoe doen jullie (mages) dat? Ik moet ZOO vaak schieten om ze dood te krijgen... en ik gebruik zelf geen armor, dus t is erg lastig. Iemand een truc of tip? En mijn mana gaat er nu ook te hard doorheen door de grote bigdamage skills... :S

EDIT: Ik ben bezig met die quest voor de 6 stenen in Bloodmoon. Maar mijn god... die Lightkeeper Grahl... hoe krijg je die OOIT dood met een pure mage? (geen fysieke wapens).

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2003 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
Echt sterke wapens kan je alleen maken met enchant:
-tot 180 damage per schot
-je kan super snel vuren, paar keer per seconde
-lukt altijd
-gebruikt geen magicka

Als je echt een sterke mage wil zijn kan dat alleen met enchanten, tenminste, dat is mijn conclusie na veel probeersels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n Dwarfen zooi verzameling is bijna compleet op wat stukken armor na! :)
(Btw waar zijn die stukken papier voor waarop de bouwplannen van een soort mechanisch insect staan?)

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/mr_6/205/wouter-himself/PLAATJESMAP/Dwarf%20stuff.jpg

Hmz ik geloof dat ik wel wat overpowered ben voor m'n lvl 25......dieven en beesten zijn geen enkel probleem meer, zelfs Golden Saints en Deadra's (1 op 1) zijn no match voor een Glass stormsword @ lvl 75. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Verwijderd schreef op 30 July 2003 @ 20:06:
(Btw waar zijn die stukken papier voor waarop de bouwplannen van een soort mechanisch insect staan?)

[afbeelding]

Hmz ik geloof dat ik wel wat overpowered ben voor m'n lvl 25......dieven en beesten zijn geen enkel probleem meer, zelfs Golden Saints en Deadra's (1 op 1) zijn no match voor een Glass stormsword @ lvl 75. >:)
Die ronde dwarven war axe (zoiets heet ie) is een erg fijn ding. Ik loop er zelf mee rond te huppelen. Lekkere damage, en ziet er nog mooi uit ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 July 2003 @ 20:06:
Heb je Foeburner ook al? Ziet er hetzelfde uit als de
dwemer claymore, maar heeft slechtere stats. Sommige van die bouwplannen zijn quest objecten, die je moet vinden voor iemand, andere kun je gewoon gebruiken als decoratie ;)
Dan ben je helemaal niet overpowered (voor een lvl 25 charakter dan). Jij had toch ook bloodmoon? Moet je voor de grap maar eens Solstheim gaan, als je je te sterk voelt. Mocht je tribunal ook hebben, ook daar zijn wel tegenstanders die je heel wat minder overpowered kunnen laten voelen. En als je die uitbreidingen niet hebt, moet je voor de grap maar eens de giants mod downloaden. Dan zul je alleen wel voor lief moeten nemen dat je af en toe weg moet rennen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdomme, mijn install van Tribunal liep verkeerd, en dus heb ik morrowind eraf gegooid. Maar nu de plug ins niet helemaal hetzelfde zijn loopt het spel verschrikkelijk, en zitten er een hoop fouten in. De saves uiteraard wel bewaard

Weg lvl 30 thief :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 July 2003 @ 13:53:
Verdomme, mijn install van Tribunal liep verkeerd, en dus heb ik morrowind eraf gegooid. Maar nu de plug ins niet helemaal hetzelfde zijn loopt het spel verschrikkelijk, en zitten er een hoop fouten in. De saves uiteraard wel bewaard

Weg lvl 30 thief :(
Beetje brakke oplossing mischien maar ik heb ergens gelezen over console commands waarmee je je skills handmatig kon wijzigen.
Verder zijn er zeker commands om items op te roepen. (als je nog weet wat je had)

Kijk eens op 'Morrowind Console commands' of 'Cheats', :) het moet mogelijk zijn om je thief handmatig weer op te bouwen dacht ik.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2003 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, maar het irritante is vooral dat ik door errors krijg omdat de save nu opeens wordt gerunned met foute plug ins. Ook is de peformance van de game erg gedaald ( :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Even een verschrikkelijk nOOb vraagje:
hoe level je :P
in andere RPG's gaat levelen op het begin snel, en daarna steeds langzamer.
Maar hier heb ik al uren gespeeld (4/5 en ik ben nog steeds geen level 2 :| )

en nog iets:
Ik heb een missie aangenomen om een slaaf naar vorar helas (oid) te brengen (In balmora) alleen is die deur waar die gast zit locked met een super hoog level lock.
nou heb ik ergens al een paar soorten lockpicks gekocht, maar die waren allemaal niet goed genoeg :?
hoe moet het dan?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 31 July 2003 @ 23:48:
1.hoe level je :P

en nog iets:
2.Ik heb een missie aangenomen om een slaaf naar vorar helas (oid) te brengen (In balmora) alleen is die deur waar die gast zit locked met een super hoog level lock.
nou heb ik ergens al een paar soorten lockpicks gekocht, maar die waren allemaal niet goed genoeg :?
hoe moet het dan?
1. Je gaat een level up na elke 10 experience points, die krijgt je door trainingen te betalen of gewoon good 'ol meppen en beuken bijvoorbeeld.
In het begin ga je idd snel totdat je niet meer verder kan trainen, dat kreeg ik zo rond de 50. Daarna gaat alles idd een stuk langzamer.

2. Die missie heb ik nog niet gedaan maar die lvl xxx lock kan je altijd openbreken met een 'Lock splitter' spell. Ik weet zo niet waar je die kan vinden maar stroop eens wat smokkelaars grotten af of de mages guilds.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2003 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 July 2003 @ 21:08:
Mja, maar het irritante is vooral dat ik door errors krijg omdat de save nu opeens wordt gerunned met foute plug ins. Ook is de peformance van de game erg gedaald ( :? )
Heb je Morrowind helemaal opnieuw geinstalleerd? Verder zouden problemen met plugins meestal beperkt moeten blijven tot foutmeldingen bij het laden van een ouwe savegame, als je daarna 1 keer saved zou het voorbij moeten zijn.

En ICBM> Met de console kan je je character wel weer opnieuw lvl 30 maken, maar dan ben je nog steeds alle items die je had verzameld kwijt, alle quests die je gedaan had zou je weer opnieuw moeten doen. Beetje vervelend allemaal.
TheEvilCuber schreef op 31 juli 2003 @ 23:48:
Met Morrowind ga je in het begin meestal ook sneller omhoog dan later. Om dit te bereiken moet je je major en minor skills gebruiken. Als je al zoveel uren gespeeld hebt, heb je waarschijnlijk al genoeg punten om een level omhoog te gaan. Om dit te controleren, ga je naar je inventory/stats/map/magic scherm en hou je je cursor over de 1 die bij je level staat. Als daar 10 of hoger staat, moet je gaan slapen, en zul je als je wakker wordt een level omhoog gaan.
en nog iets:
Ik heb een missie aangenomen om een slaaf naar vorar helas (oid) te brengen (In balmora) alleen is die deur waar die gast zit locked met een super hoog level lock.
hoe moet het dan?
Je security skill is waarschijnlijk nog te laag om het slot open te kunnen maken (zeker niet met apprentice lockpicks). Je het kunnen proberen met een Open spell, als je alteration skill een beetje goed is. Anders kun je kijken of je ergens Ondusi's Open Door of Locksplitter scrolls kunt vinden. Het is waarschijnlijk een goed idee om tegen de slaaf te zeggen dat hij daar moet blijven wachten (als dat tenminste een optie is), tot je de deur wel open kunt krijgen.

Ik kan me vergissen, maar ik dacht dat je de slaaf ook naar de Argonian Mission in Ebonheart kon brengen, om hem naar de vrijheid te brengen. Dit zou je ook kunnen zien als het 'goede' doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 00:00:
[...]

1. Je gaat een level up na elke 10 experience points, die krijgt je door trainingen te betalen of gewoon good 'ol meppen en beuken bijvoorbeeld.
In het begin ga je idd snel totdat je niet meer verder kan trainen, dat kreeg ik zo rond de 50. Daarna gaat alles idd een stuk langzamer.

2. Die missie heb ik nog niet gedaan maar die lvl xxx lock kan je altijd openbreken met een 'Lock splitter' spell. Ik weet zo niet waar je die kan vinden maar stroop eens wat smokkelaars grotten af of de mages guilds.
Kleine aanvulling:

1. Je krijgt alleen die experience points als je een major of een minor skill traint. Dus als je een major skill of een minor skill een level omhoog gaat, dan krijg je een experience point erbij. Dus niet als je een misc. skill traint, wat je wel gewoon moet doen, als je ze gebruikt.

Ik heb nu eindelijk Bloodmoon, dus ik ben weer up to date.
Ik ben maar gelijk opnieuw begonnen.
Wat ik altijd doe, is zelf een class maken, zodat ik meer kan varieren.
Omdat ik graag orc speel en een orc een lage personality heeft, zorg ik ervoor dat illusion een major of minor skill is, zodat ik makkelijk en snel mijn personality kan trainen.
En ik heb als sign Tower genomen, zodat ik lekker locks tot 50 kan openen zonder probleem.

ps ik ben altijd een melee mannetje, omdat ik niet zo van long range attacks hou. Maar het voordeel in dit spel is, dat je ook andere skills kan trainen en je dus een babarian achtig poppetje kan maken welke ook goed is in spells.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nhimf schreef op 01 August 2003 @ 10:22:
[...]

Kleine aanvulling:

1.
ps ik ben altijd een melee mannetje, omdat ik niet zo van long range attacks hou. Maar het voordeel in dit spel is, dat je ook andere skills kan trainen en je dus een babarian achtig poppetje kan maken welke ook goed is in spells.
Geen long range atacks? Je weet niet wat je mist, :P met een beetje sneakwerk + een dwarfen crossbow met zilveren bolts snoep je zo de helft van alle health af...en dan staat er ook nog een lvl 97 custom enchanted Ebony Shocksword op ze te wachten...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2003 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/evilcuber/ScreenShot3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/evilcuber/ScreenShot4.jpg

ff wat pics van mijn (inmiddels) level 3 Orc :P
en dus die slaaf die ik weg moet brengen (rabina)

was net dus even langs de Ghost gate geweest en ergens een mijn in.
Daar heb ik dus 32x glass gejat >:) (twv 200gpc pstk)

nu weer even helemaal terug naar Ebonheart (om het goede te doen met die slaaf :P) en onderweg natuurlijk wel nog wat mensen bestelen en mijn glass verkopen want die shit is echt waardevol _/-\o_

[ Voor 70% gewijzigd door Collaborator op 01-08-2003 15:53 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 13:29:
[...]

Geen long range atacks? Je weet niet wat je mist, :P met een beetje sneakwerk + een dwarfen crossbow met zilveren bolts snoep je zo de helft van alle health af...en dan staat er ook nog een lvl 97 custom enchanted Ebony Shocksword op ze te wachten...
Nou ik train het wel, maar het is geen primary iets, en ik gebruik het wel, maar ik ben vooral close combat.
soms wil ik het als minor skill hebben, maar geen major skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 01 August 2003 @ 15:42:
[afbeelding]

[afbeelding]

ff wat pics van mijn (inmiddels) level 3 Orc :P
en dus die slaaf die ik weg moet brengen (rabina)
^^ Zozo.....hoe komen we aan die Bonemold armor meneertje?? >:)

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2003 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 17:31:
[...]

^^ Zozo.....hoe komen we aan die Bonemold armor meneertje?? >:)
O-) >:)
ik moord echt hele dorpen uit, en ga daarna naar een thieves guild om de prijs van mijn hoofd af te halen.

ik had net echt wat vaags:
ik kom terug van de red mountan (zuidkant) en loop uit de poort.
kom ik een beestje tegen (zon bug -soort klein insect).. doet een soort magic attack op me, de eerste keer gebeurt er niks, en daarna ineens wel.
-Nu kan ik ineens niet meer begewen omdat ik teveel bij me heb (ineens 50 te veel :?) alleen maar omdat dat beestje wat tegen me deed (soort magic) terwijl ik daarvoor gewoon een heel eind kon lopen ik moet nu dus mijn zware en zeldzame glas uit die mein achterlaten
-kan ik dat later rustig weer ophalen, of is het dan weg?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 01 August 2003 @ 21:28:
[...]

O-) >:)
ik moord echt hele dorpen uit, en ga daarna naar een thieves guild om de prijs van mijn hoofd af te halen.

ik had net echt wat vaags:
ik kom terug van de red mountan (zuidkant) en loop uit de poort.
kom ik een beestje tegen (zon bug -soort klein insect).. doet een soort magic attack op me, de eerste keer gebeurt er niks, en daarna ineens wel.
-Nu kan ik ineens niet meer begewen omdat ik teveel bij me heb (ineens 50 te veel :?) alleen maar omdat dat beestje wat tegen me deed (soort magic) terwijl ik daarvoor gewoon een heel eind kon lopen ik moet nu dus mijn zware en zeldzame glas uit die mein achterlaten
-kan ik dat later rustig weer ophalen, of is het dan weg?
Let er bij het slachten wel op dat je geen belangrijke quest NPC dood heh. ;)

Maarre die 'tor' doet een 'burden' of 'drain strength' spell op jouw waardoor je minder sterk word. Als je geen 'restore strength' potio/spell hebt ben je phucked.. >:) Je moet dan idd wat loot achterlaten tot je je kracht terug hebt. *Het zal niet zo gauw verdwijnen...zolang je maar weet waar je het gelaten hebt...*

(Btw het eerste wat ik deed na zo'n actie was ASAP Restore Atribute spells laten maken van ALL m'n skills.)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2003 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Nu ik eindelijk het spel een beetje door heb ben ik maar overnieuw begonnen en ditmaal gewoon als Imperial
Ik ben nog maar net Seyda Neen uit en kijk wat ik al allemaal heb gevonden >:) O-)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/evilcuber/erik2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/evilcuber/erik1.jpg

check mn nieuwe Axe :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

hmm, ik moet bij de caves van sargon een dude doden.. maar nou zeggen ze dat dat boven Maar Gan is.. nou ik heb 6 blokjes (van de world map) in het noorden van Maar Gan ge-explored.. maar ik zie et niet..
iemand die me kan helpen?

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
sargon ligt op het langwerpige eiland boven het Urshilaku camp
(om precies te zijn rechts van het midden)

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
weet iemand hoe ik een op een stuk armor een resist magic voor 50 tot 100% kan maken ?(constant effect)
het verkrijgen van resist magic lukt mij niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of het makkelijk is om zo'n hoog constant effect te krijgen. Er is echter wel een armor dat 60% CE resist magic heeft..
*** 1 minuut later ***

Ik heb het voor je opgezocht. De "Cuirass of the Savior's hide" heeft een AR van 233 en 60% resist magicka. Je kunt hem op de volgende wijze verkrijgen (copy-paste):

"This item is located in a closet in the tower of Tel Fyr, on the upper level. This item is a harder to get than the others since you need to cross the water from Sadrith Mora, levitate to the upper level, and open the closet that is locked with 100pts".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Ben weer opnieuw begonnen na een paar maand niet meer te hebben gespeeld. Zit nu na een weekendje spelen op level 11. Tijd om verder te spelen. :P

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook voor het CE enchanten:

Ik zoek de allerduurste kleren die er zijn! Ik heb al een Brocade shirt maar waar vind ik de rest? En is er kleding (dus geen armor!) met een hogere enchant waarde?

(Ik ga niet m'n armor niet enchanten omdat dat dom staat.) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Exquisite kleren hebben de hoogste enchant waarde.
Waar vind je ze? In dure huizen (grote villa's) en klerenwinkels natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Ald'Ruhn vragen wat winkeliers of je van spullen van hun terug wilt krijgen, omdat er niet voor betaald is. Daar zitten wat exquisite kleren tussen. Maar in het algemeen kan je ze ook nog wel eens oppikken van iemand in een Daedra shrine of in een dungeon... ik heb iig niet het idee dat ze erg schaars zijn :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2003 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:06

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

De fine clothier is Balmora verkoopt een aantal exquisite kleren :) Volgens mij kun je daarna gewoon 24 uur resten oid en hij is weer gerestocked :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, maar er zwerven ook van die extra speciale 'Brocade' kleren rond.
Ik heb het Brocade shirt (is 320 waard) dus al maar nu de belt en pants nog. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2003 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even zoeken in TES: CS levert op dat er maar 1 Brocade Shirt is, op NPC Ienas Sarandas. Geen andere Brocade kleding. Waarde is 360, maar enchantment waarde is gelijk aan die van exquisite clothes: 60. Als je graag hoge enchantment waarde dingen wil hebben, probeer dan exquisite amulets en rings, met een enchantment waarde van 120 bijna het hoogste in het spel, afgezien van de daedric tower shield (225), daedric shield (150), en ebony tower shield (eveneens 150). Over het algemeen hebben daedric armor de hoogste enchantment waarde op alle stukken, behalve dan de Telvanni Cephalapod Helm met een enchantment waarde van 100. Mocht je geinteresseerd in andere enchantment waardes, de Construction Set is je vriend. Mocht je niet weten hoe je dat alles oproept in CS, vraag het dan maar even.

Ik dacht trouwens ook dat de fine clothier in Balmora niet de exquisite rings en amulets restocked.

En Resist Magicka op 100% krijgen is via enchanted dingen vrijwel onmogelijk te krijgen, en wellicht ook een beetje zonde. De Cuirass of Savior's Hide is natuurlijk een mooie met 60% Resist Magicka, en als je dan ook nog een Breton bent (zoals ik :*)), heb je dus al 110% Resist Magicka. Reflect is trouwens misschien nog wel beter dan Resist Magicka, maar nog moelijker te maken. Op exquisite clothing kun je slechts 1-4% CE Reflect krijgen, dacht ik. Maar als je Tribunal hebt, kun je misschien de koning zijn Royal Signet Ring aftroggelen (lees: van zijn lijk af plukken). Uiteraard nadat je alle quests gedaan hebt in Tribunal. Het is wel een beetje (beetje veel) een overpowered item, met CE 10 restore health, 10 restore fatigue, 100% reflect en zo nog wat dat ik me niet kan herinneren en waarin ik geen zin heb om het op te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

ik word nu steeds doodgemaakt door een mannetje en zit nu dus vast, dus nu wilde ik ff een cheat gebruiken voor godmode maar hij doet het niet
kan iemand ff helpen:
ik typ dus dit:
player -> setlevel 20 (oid)
maar dat werkt niet, hij zegt dat ie player niet kent ofzo
dus ik typte Wizzard (zo heet mijn mannetje) maar die kent ie ook niet :?

help..

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-08 03:22

hayate666

zwaardfetisjist

God mode is als console command gewoon TGM. Met dezelfde console command zet je het weer uit.

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 August 2003 @ 22:52:
<Een verhaal over hoeveel bepaalde items er zijn in het spel dmv Tes:construction set>
Bedenk wel, dat eventuele via scripts verkregen voorwerpen, niet geteld kunnen worden op deze manier. Er kunnen misschien meerdere van zijn

Bijvoorbeeld in Bloodmoon is er een gastje dat wapens/armor maakt, en deze worden toegevoegd middels een script; de tes:cs kan hier geen reference naar maken (het is ondoenlijk om elk script te controleren) en dus wordt dit niet meegerekend als een item.

/behulpzaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ik ben eigenlijk nog een keer van plan om aantekeningen te maken van waar al de artifacts liggen.
lekker handig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Ik ga deze keer alles markeren op mijn kaart en dan een groot plaatje van maken zodat alles makkelijker terug te vinden is.
Dus als ik langs een ingang kom dan markeer ik deze. Vind ik een mannetje dan markeer ik deze (vergat dat nog wel eens en kon hem dan later niet terug vinden).
Het is altijd leuk om opnieuw te beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm sommige boeken zijn best wel bloederig eigenlijk! >:)
Bv de 'The Axeman' waarin een vader (met losse handjes) met een bijl aan stukken word gehakt door z'n zoon. :9

Offee 'Marksmanship' (ofzoiets) waar een slaaf de zoon van zijn baas traint in het boogschieten.......met als resultaat dat de zoon (een sukkel) zijn eigen vader een pijl door z'n keel schiet.. :D :D >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of wat dacht je van deze:

----------------------------------------------------------------------------------------------------

The Lusty Argonian Maid

Act IV, Scene III, continued

Lifts-Her-Tail: Certainly not, kind sir! I am here but to clean your chambers.

Crantius Colto: Is that all you have come here for, little one? My chambers?

Lifts-Her-Tail: I have no idea what it is you imply, master. I am but a poor Argonian maid.

Crantius Colto: So you are, my dumpling. And a good one at that. Such strong legs and shapely tail.

Lifts-Her-Tail: You embarrass me, sir!

Crantius Colto: Fear not. You are safe here with me.

Lifts-Her-Tail: I must finish my cleaning, sir. The mistress will have my head if I do not!

Crantius Colto: Cleaning, eh? I have something for you. Here, polish my spear.

Lifts-Her-Tail: But it is huge! It could take me all night!

Crantius Colto: Plenty of time, my sweet. Plenty of time.

END OF ACT IV, SCENE III

----------------------------------------------------------------------------------------------------

:o O_O
Verwijderd schreef op 04 August 2003 @ 23:44:

Bedenk wel, dat eventuele via scripts verkregen voorwerpen, niet geteld kunnen worden op deze manier. Er kunnen misschien meerdere van zijn

Bijvoorbeeld in Bloodmoon is er een gastje dat wapens/armor maakt, en deze worden toegevoegd middels een script; de tes:cs kan hier geen reference naar maken (het is ondoenlijk om elk script te controleren) en dus wordt dit niet meegerekend als een item.

/behulpzaam
Dat weet ik wel, maar in dit geval was ie op NPC Ienas Serandas geplaatst, en dat is dacht ik degene van wie je allemaal spul terug moet brengen naar de winkels waar hij ze gekocht heeft, omdat ie ze niet kan betalen. Daarom leek het me sterk dat er nog meer zouden verschijnen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2003 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

zijn er hier mensen nog bezig met een leuke mod? (kick :P)

Ik heb er nog geen tijd voor, maar er komt er wel 1 (ooit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben momenteel (fragmentarisch) bezig met het maken van een plek om al je rotzooi kwijt te kunnen. Ik vond dat 'A good place to stay' wat te weinig mannequins had, en eigenlijk ook te veel in 1 kamer. En die Armor Mannequin plugin waarbij je poppen bij een gast in Caldera kunt kopen hebben zo'n lelijke houten kop, dat ziet er niet uit als je een open helm erop zet. Dus maak ik nu een mod met een schuilplaats die er uitziet zoals ik dat in gedachten heb.

Maar zoals gezegd (getyped eigenlijk) ik ben er maar af en toe mee bezig, dus dat kan nog wel een tijdje duren voordat het af is. Het is eigenlijk ook alleen voor eigen gebruik bedoelt, niet zozeer voor publicatie. Ik ben alleen wel benieuwd of het straks ook op een ander systeem wil werken, of ik de goeie textures weet te vinden om er een volledig pakket van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm een ernstig dilemma..... :)

Ik heb de allerzwaarste wapens binnen handbereik die ik ook nog een heel sterk kan enchanten...maar....dan ben ik oppermachtig voor de sterkste gastjes.

En nog belangrijker....die Diadric rommel is LELIJK!! Dat Ebony longsword (1 handed) ziet er tenminste uit als een zwaard. (net zoals de bredere versie die ook errug mooi is) :9
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/nummer1.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Nummer2.jpg

Dat Deadric longsword heeft veel enchant points maar dat ding ziet eruit als een soort speer. (vanuit 1e person)
Totaal nutteloos eigenlijk het hele 'look' probleem maar het oog wil ook wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://stuwww.uvt.nl/~s333654/stuff/mwnd/ScreenShot%2017.gif
Ik zwem lekker het snelst :P

Afbeeldingslocatie: http://stuwww.uvt.nl/~s333654/stuff/mwnd/ScreenShot%2018.gif
Met de zon in de rug trekt mijn Nord ten strijde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
maak ook eens een foto van je stats >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://stuwww.uvt.nl/~s333654/stuff/mwnd/ScreenShot%2022.gif
U vraagt, ik lever :) Maar goed, valt verder weinig aan te zien toch? Mannetje, wapentje, armortje, raar zaadje (quest item), en verder een beetje de standaard skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm Constant Effect Strength, Constant Effect Agility (voor Blocken)
en Constant Effect Restore health en Fatique. :P :P
Zelf al mept een dude me halfdood, dan knalt m'n Health binnen 10 seconden weer naar 100%. En de Fatique balk gaat nu met moeite leeg.

De zaken gaan dus goed, zeker met een Drain health longsword, een Fire damage knots en een dwarven crossbow. >:)

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/mr_6/205/wouter-himself/PLAATJESMAP/1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/mr_6/205/wouter-himself/PLAATJESMAP/2.jpg

Btw zijn er echt geen restore Magic spells te vinden? Kan ik die ook CE'en :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2003 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
  • Laatst online: 09-05 18:07
Ik heb nu een probleem met bloodmoon, ik startte de ritual of the gifts, die zes stenen quest dus, en sindsdien zegt iedereen tegen me: The guard remains silent" als ik ze aanspreek. Daarna kan je alleen maar kiezen om het gesprek te stoppen, en verder kan je dus nergens naar vragen. Het kom overal voor, in mournhold, op vvardenfell en op solstheim. Ik heb nu de gifts quest voltooid en nog steeds blijft het probleem. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog nooit van deze bug gehoord, en ook op andere fora kan ik geen melding vinden van deze bug. Daarom is het misschien wel zo dat dit te maken heeft met een mod die je gebruikt.

En als je graag wat meer info zou willen krijgen, probeer dan eens een post te zetten op het officiele forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
inderdaad, het was om een of andere reden de (prachtige) silgrad tower plugin, (www.silgrad.com)

Nu alles weer in orde, en de laatste quest van bm aan het doen ;)

screenies soon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 31 July 2003 @ 23:48:
Levelen is afhankelijk van je Minor/Major skills, wanneer je in totaal 10 punten in die skills omhoog gaat kom je in anmerking voor een level-up. Dan moet je wel even rusten ("meditate").

Lastig aspect daarbij is wel dat je dan 3 stats omhoog kunt laten gaan, wil je maximale bonussen, dan moet je minstens 10 punten aan Misc/Minor/Major skills behorend bij bvb. Strength (Long Sword, Acrobatics, Blunt Weapon, ...) .

Ik heb zelf een Excel sheet gemaakt waarin ik kan nakijken hoever ik ben en hoeveel punten ik in totaal nodig om om alle 3 de stats 5 punten omhoog te krijgen.

Dit maakt karakters maken erg pittig, kies nooit Major/Minor skills die te makkelijk omhoog gaan, zoals Athletics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo gaat Athletics zo snel omhoog dan? Bij mij gaat ie af en toe een puntje omhoog. Bij skills die snel stijgen denk ik meestal eerst aan alchemy en acrobatics. Als je toch zo serieus bezig bent (ik ook tijdens mijn laatste spel ;)) Dan natuurlijk proberen endurance zo snel mogelijk tot 100 te krijgen. Meestal zorg ik er trouwens voor dat ik bij 2 atributes een 5x multiplier heb, en dan stop ik de laatste in Luck. Met 100 luck vind je bijvoorbeeld veel vaker grand soulgems in de kratten met random loot erin.

En als je er toch zo mee bezig bent met karakter creeeren, kun je ook meteen letten op dat je Luck als 1 van je favoriete atributes kiest, dat scheelt weer 10 levels voordat je luck op 100 zit. En natuurlijk Endurance ook als favoriete atribute, dan gaat je health wat sneller omhoog. En als je helemaal erin opgaat, dan kies je je major/minor skills ook nog zo dat je later je maximale level wat hoger hebt liggen, dus vermijden van skills met bonussen van je ras of van je school (magic/combat/stealth).

Je kan het natuurlijk een beetje overdrijven, maar je moet toch wat als je het spel al een paar keer hebt gespeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
Zijn hier ook nog mensen die met echt serieuze mods bezig zijn? Ik ben vandaag voor het eerst de editor ingedoken, en hij is eigenlijk best simpel en effectief :)

Heb nu al een eiland ter grootte van balmora, met wat exterior spul zoals bomen en huizen en een heuse vuurtoren, maar de interior cells moet ik nog aan beginnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thettes schreef op 12 augustus 2003 @ 22:23:
Zijn hier ook nog mensen die met echt serieuze mods bezig zijn? Ik ben vandaag voor het eerst de editor ingedoken, en hij is eigenlijk best simpel en effectief :)

Heb nu al een eiland ter grootte van balmora, met wat exterior spul zoals bomen en huizen en een heuse vuurtoren, maar de interior cells moet ik nog aan beginnen ;)
Ik hoop op nog een 'Siege at Firemoth' achtige Mod.
Die vond ik errug cool met al die horden skeletten. Normaal heb je hooguit 2 skeletten tegelijk tegen je maar met die MOD dus een heel strand vol....
Yum een lekkere slachting was dat. _/-\o_
Alleen jammer dat ze vielen als vliegen (waren gewone warriors) >:) Ik had liever een strand vol Skelletton Champions gehad.

Ook cool om de ravage te zien toen het fort onder de voet geworpen werd door de skeletten, allemaal dode imperials die wanhopig geprobeerd hebben baricades op te werpen etc. More please!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2003 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
Inderdaad, dat was de beste officiele plug-in imho :)

Die grurn (eindbaas) vond ik overigens best moeilijk, stond in geen verhouding met die andere skeletons. Je companions waren overigens vrij nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Firemoth mod was idd wel lagguh. Alleen zouden ze de skeleten moeten vervangen door Dremora's/Dremora Lords en Golden Saints. Eventuele moeilijke tegenstanders Tribunal en Bloodmoon worden natuurlijk ook gewaardeerd. Oh, en als ze dan ook nog respawnen ben ik helemaal tevreden :) En dan ook nog zonder de companions. Eindbaas stond idd in geen verhouding tot de rest, maar was op zich ook wel lekker taai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^ Lol jah, ik moest zelfs het Umbra zwaard afstoffen om die dude te mollen. :P

Maare wat ik nog wou vragen: Ik ben dus voor die Propylon indexes naar de wizzard Balandas Demnevanni gegaan (In Gnisis), en die gast heeft notabene een
Centurion (shock) Sphere als guard!

Stoer, kan ik ook aan zo'n ding komen? 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2003 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik me niet vergis kan je aan die gast vragen of hij nog chores voor je heeft (ik weet het niet meer precies, en m0use.net/uesp doet het even niet, maar het is mogelijk dat je Telvanni moest zijn om een quest van hem te krijgen, ik dacht van niet, maar ik weet het dus niet zeker) en dan moet je 2 dingen voor hem doen, en dan krijg je die Centurion Sphere als beloning voor de 2e quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 August 2003 @ 20:50:
Als ik me niet vergis kan je aan die gast vragen of hij nog chores voor je heeft (ik weet het niet meer precies, en m0use.net/uesp doet het even niet, maar het is mogelijk dat je Telvanni moest zijn om een quest van hem te krijgen, ik dacht van niet, maar ik weet het dus niet zeker) en dan moet je 2 dingen voor hem doen, en dan krijg je die Centurion Sphere als beloning voor de 2e quest.
Ah thx, ik ben nu wel lid van House Hlaalu maar desnoods down ik die Mod waardoor je lid kan worden van alle houses. Als dwemer fan moet ik dat ding hebbe. :P

Verwijderd

Zo ik ben nou ook weer is met Morrowind + tribunal bezig :) .
Ik loop als Nord warrior maar met stats en skillz ben ik nog niet hoog.
Is het ook slim als ik eerst de subquests doe om genoeg skill te krijgen voor de hoofdquest enzo? :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 August 2003 @ 00:53:
Zo ik ben nou ook weer is met Morrowind + tribunal bezig :) .
Ik loop als Nord warrior maar met stats en skillz ben ik nog niet hoog.
Is het ook slim als ik eerst de subquests doe om genoeg skill te krijgen voor de hoofdquest enzo? :)
Ja, dat is een goed idee, sterker nog, je opdrachtgever voor (het begin van) de main quest vertelt je iedere keer als je een oude quest heb afgerond dat je maar wat beter moet worden door lid te worden bij het fighters en mages guild. Ik ga meestal zelf in het begin op zoek naar zeldzame en unieke items/wapens/bepantsering, en dan ben ik lvl 40/50 voordat ik zelfs maar met het fighters of mages guild begin ;)

Verwijderd

Ik ben vanmiddag ff aan het huppelen geweest en heb wat leuke spulletjes gescoord.
waaronder een waraxe en een claymore >:) .
Ben nou bezig om naar Ebonheart te reizen en daar melding maken over de huurlingen die ik al tot 2 keer toe kontschop heb gegeven.

• Manie Riets
Na meer als een jaar toch eindelijk Morrowind bestelt, plus de uitbreidingen, eindelijk weer een schoon geweten :) Alleen vroeg ik me af welke patches ik moet installeren? Als ik bijv eerst morrowind installeer, en dan tribunal en dan bloodmoon? Alleen de bloodmoon patch of ook die voor tribunal?

Verwijderd

Manie Riets schreef op 14 August 2003 @ 18:01:
Na meer als een jaar toch eindelijk Morrowind bestelt, plus de uitbreidingen, eindelijk weer een schoon geweten :) Alleen vroeg ik me af welke patches ik moet installeren? Als ik bijv eerst morrowind installeer, en dan tribunal en dan bloodmoon? Alleen de bloodmoon patch of ook die voor tribunal?
Installatie volgorde:
Morrowind
Tribunal
Bloodmoon
European Bloodmoon patch (vooropgesteld dat je een europese morrowind/bloodmoon hebt besteld)

• Manie Riets
Mijn dank is groot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik d8 laten we Morrowind weer eens spelen..... :)

Alleen nu ben ik onderweg een kerel tegengekomen (Hlorman Wine-Sot) net boven het stadje Caldera...die een quest heeft.

"De heks opzoeken die ergens in het noord westen zit" 8)7

Dikke lol, ik heb me lam gezocht.....

Weet iemand toevallig waar zij is ?

[ Voor 15% gewijzigd door rlkz op 15-08-2003 01:06 ]

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Oops ! 8)7 verkeerde knop

[ Voor 94% gewijzigd door rlkz op 15-08-2003 01:05 ]