C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Anoniem: 41542
Heb nu eindelijk mijn setje daedric armor compleet. Seducer gevonden met de juiste pauldrons en dan een paar keer opnieuw laden, tot ik het lijk kon leegroven.
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat je je niet aan de kant van Dagoth Ur kan scharen. Dagoth Ur zegt wel steeds dat ie wil dat ik hem help, maar je krijgt nooit de gelegenheid. Hmmm, House Dagoth joinen en dan uiteindelijk Dagoth Ur himself verslaan om dan zelf de baas te worden. Klinkt best leuk
Anoniem: 75020
Maar:
Toen ik aan de main quest bezig was was op een bepaald moment die shaman verdwenen! Had net zo'n spirit bear afgemaakt en toen ik terugkwam was de shaman verdwenen. Ja, hij was echt verdwenen. Via het console kreeg ik hem ook niet tevoorschijn. Heb ik dus alles opnieuw moeten installen en moest ik een oude save laden en vervolgens het gehele solstheim avontuur opnieuw doen. Dat is toch wel weer vervelend....
Is het iemand trouwens opgevallen dat er maar 3 items zijn die een beetje de moeite waard zijn? Een robe die 4x mana capacity geeft, een ring die je in een weerwolf veranderd en nog een ring waarvan ik niet meer weet wat die deeed.
nou hen ik een vraag, ik kan namelijk wel een zooitje mooie spells kopen, maar ze zijn meestal op gebruikt en hij wil ze niet regeneraten zoals dat wel gebeurt bij de magische kracht van een wapen of armor.
wat doe ik fout? hoe moet ik regeneraten? hoe werkt het?
Om je magicka te regeneraten moet je slapen, maar er was echter één uitzondering. Als je als birthsign The Atronach hebt, kun je je magicka niet aanvullen door te slapen, maar zul je dit met behulp van een enchanted voorwerp moeten doen (door het van iemand anders af te halen dus)cardinal808 schreef op 10 July 2003 @ 01:14:
ik ben ook weer begonnen ondanks dat ik nooit verder ben gekomen dan level 3.
nou hen ik een vraag, ik kan namelijk wel een zooitje mooie spells kopen, maar ze zijn meestal op gebruikt en hij wil ze niet regeneraten zoals dat wel gebeurt bij de magische kracht van een wapen of armor.
wat doe ik fout? hoe moet ik regeneraten? hoe werkt het?
even een screenshot gemaakt van wat ik nou bedoel

de ring die je in het begin krijgt regenerate wel, maar de spells die ik kan kopen niet. ook wapens en armor werken allemaal perfect, maar dus niet de spells.
sign is trouwens de Lady, dus moet goed zijn
[ Voor 79% gewijzigd door Cardinal op 10-07-2003 15:04 ]
Des te langer het balkje des te groter de kans is.
De kans kun je verhogen door de skill die bij de spreuk hoort te verhogen en des te hoger je fatigue des te beter.
Ofwel, in het begin heeft het geen zin om een spreuk "Fire damage 100/100, 50ft, 2 sec" te maken, die kun je toch niet casten. Begin met 20/40, 10ft ofzo.
En je abilities (die staan boven de spreuken in je magicmenu) kun je maar 1 keer per 24 uur gebruiken.
[ Voor 14% gewijzigd door Gaius op 10-07-2003 15:46 ]
En wat dacht je van die mace die je op een gegeven moment krijgt? Beetje zwaar maar verder toch wel oke. En waar heb je die ring gevonden die je in een weerwolf verandert? Of als je de naam geeft, dan zoek ik het zelf wel op. Ik vind het trouwens veel leuker dat ze zoveel verschillende nieuwe armor en wapens hebben. En als ik me niet vergis zijn met Bloodmoon ook de kleren vernieuwd door heel Morrowind heen, of iig een groot gedeelte ervan.Anoniem: 75020 schreef op 09 juli 2003 @ 02:42:
Zow, ik heb na maanden van non-morrowind toch maar besloten om Bloodmoon aan te schaffen. Al die nieuwe beesten, skins en textures zijn geweldig! Dit was net wat morrowind nodig had. En ookal raas je in 3 dagen door heel Solstheim heen, het blijft een verfrissende ervaring. Lekker fun in teh snow.
Maar:
Toen ik aan de main quest bezig was was op een bepaald moment die shaman verdwenen! Had net zo'n spirit bear afgemaakt en toen ik terugkwam was de shaman verdwenen. Ja, hij was echt verdwenen. Via het console kreeg ik hem ook niet tevoorschijn. Heb ik dus alles opnieuw moeten installen en moest ik een oude save laden en vervolgens het gehele solstheim avontuur opnieuw doen. Dat is toch wel weer vervelend....
Is het iemand trouwens opgevallen dat er maar 3 items zijn die een beetje de moeite waard zijn? Een robe die 4x mana capacity geeft, een ring die je in een weerwolf veranderd en nog een ring waarvan ik niet meer weet wat die deeed.
Het zou naar het westen van Ald'Ruhn moeten liggen, volgens de faq, maar daar vind ik niets.
Volgens de in-game aanwijzingen zou het een beetje ten noorden van een kruising op de weg Ald'ruhn - Maar Gan moeten liggen. Ben bij iedere kruising naar het noorden gegaan en nergens die *** cave gevonden

Waar ligt die cave?
Anoniem: 29882
Ik zit nu bij de thieves guild in ald'ruhn. en daar moet ik een boek stelen uit "andanogwat manor". Daarvoor moest ik een helm stelen vanuit dezelfde manor, wat ook gelukt is. Maar dat boek kan ik nergens vinden...
iemand
Dat wezen is een Scamp, een daedric creature. Daedric dingetjes kun je alleen meppen met een magisch wapen. Het maakt niet uit wát voor spreuk er op rust, zolang er maar een spreuk op zit.
vrijwel overal, je kan het kopen maar ze zijn soms wat aan de prijzige kant... maar je vindt ze snel genoegDRAFTER86 schreef op 13 July 2003 @ 20:52:
Hmm en waar kan ik zoiets krijgen?
iemand al een oplossing voor ^^probleem?
je moet gewoon wat duurder en beter zwaard hebbenDRAFTER86 schreef op 13 July 2003 @ 20:29:
Hmm ben net begonnen, ik heb de Guild of Mages gejoind en ben nu lekker klusjes aan t opknappenmaar nu moet ik in een dorpje bij een Guild of Mages-member gaan kijken of alles goed is, als ik zn huisje binnen ga zit er een of ander wezen dat op Yoda uit starwars lijkt... Dus ik hak er lekker met mn zwaard op in... maar dan zegt ie "Your weapon has no effect". Welk wapen dan wel?
Tegenover de kamer waar je die helm uitgehaald hebt is nog een kamer. Daarin staat een kist waar het boek in zitAnoniem: 29882 schreef op 13 July 2003 @ 16:28:
Weer een (vast wel domme) vraag:
Ik zit nu bij de thieves guild in ald'ruhn. en daar moet ik een boek stelen uit "andanogwat manor". Daarvoor moest ik een helm stelen vanuit dezelfde manor, wat ook gelukt is. Maar dat boek kan ik nergens vinden...
iemand
en weer een domme vraag:
Kben nu bij de laatste missie van de thieves guild bij sadrith mora. Nu moet ik een staff jatten van een of andere guard in de telvianni tower. Walktrough zegt dat ik via de 'upper waistworks' naar binnen moet gaan. Maar het enige wat ik vind is lower tower+high tower (dacht ik). Waar zit die andere entrance
ff een ander vraagje (is waarschijnlijk al eens voorbij gekomen) maar hoelang duurt het voordat je Telvanni stronghold volledig volgroeid is?
Gokje, maar probeer dan eens de upper tower (ofzo). Ik weet niet meer precies waar ie is, maar vraag anders eens rond in de toren.Anoniem: 29882 schreef op 14 July 2003 @ 10:38:
Welzeker, kben al druk op zoek. Was de scroll even vergeten
en weer een domme vraag:
Kben nu bij de laatste missie van de thieves guild bij sadrith mora. Nu moet ik een staff jatten van een of andere guard in de telvianni tower. Walktrough zegt dat ik via de 'upper waistworks' naar binnen moet gaan. Maar het enige wat ik vind is lower tower+high tower (dacht ik). Waar zit die andere entrance
Lang? Ik weet het niet meer precies, ik weet alleen dat het bij mijn vorige character zodanig lang duurde dat ie niet eens af was tegen de tijd dat ik me zodanig verveelde dat ik weer overnieuw begon.joostve schreef op 14 July 2003 @ 13:00:
geen idee ik heb de thiefsguild nog nooit uitgespeeld want ik doe meestal de fighters guild en mages guild
ff een ander vraagje (is waarschijnlijk al eens voorbij gekomen) maar hoelang duurt het voordat je Telvanni stronghold volledig volgroeid is?
/edit
Heeft iemand trouwens al die pirate treasure gevonden op Solstheim?
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 41542 op 14-07-2003 15:55 ]
hoe kom ik d'raan? dmv een quest? zo ja waar die te starten?
vind het altijd wel leuk om naar iets nieuws op zoek te gaan
als je 'Felen Maryon's Staff' bedoelt weet ik niet waar jij die waistworks vandaan haalt, want in de walkthrough die ik gebruik staat dat het in de toren ergens ligtAnoniem: 29882 schreef op 14 July 2003 @ 10:38:
Welzeker, kben al druk op zoek. Was de scroll even vergeten
en weer een domme vraag:
Op www.m0use.net staat
Helende in the Sadrith Mora Hall ask you if you would like to steal the Wizard's Felen Maryon's ebony staff in Tel Branora (you can actually refuse, this is Helende's last quest for you). Since its a Telvanni tower, Helende is kind enough to provide three Quality Rising Force Potions for you to use. Tel Branora is at the far South East corner of the map and is easiest to reach by boat. Felen can be found up in Therana's Chamber accessed through the Upper Tower, East of the docks. He sells some nice conjuration spells, just about all of them in fact, so you may not wish to kill him if you can avoid it and need the spells. His staff is leaning against the bookcase behind him so anything you can do to increase your sneak effectiveness (such as chameleon) is helpful. Return to Helende for a reward of 250 gold and a Ring of Far Reaching (if you decide to keep the staff, which isn't half-bad, you don't get the gold).
ondertussen was het al gelukt btw
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 29882 op 14-07-2003 18:57 ]
Is iemand dit probleem ook tegengekomen en wat kan je eraan doen?
As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen
In een graftombe in het zuidoosten vind je een zootje skeletale piraten en de k'ptein heeft een sleutel bij zich. Het is niet echt een quest, maar ik zou denken dat die sleutel ook op een slot past, en ik kon in die tombe niet het goeie slot vinden.joostve schreef op 14 July 2003 @ 16:05:
nee nog niet
hoe kom ik d'raan? dmv een quest? zo ja waar die te starten?
vind het altijd wel leuk om naar iets nieuws op zoek te gaan
Ik ben het zelf niet tegengekomen, maar ik was dan ook niet uit op een robbertje vechten met de ordinatorshayate666 schreef op 14 July 2003 @ 19:36:
Ik zit dus met een redelijk probleem sinds ik tribunal geinstalleerd heb. Ik heb een Indoril helm gebruikt om een guard gek genoeg te krijgen om me aan te vallen. Maar nu ik de helm allang weg heb gedaan, blijven alle ordinators in Vivec me aan vallen. Ik heb al verscheidende plugins geinstalleerd die dit zouden moeten verwijderen, maar zonder resultaat.
Is iemand dit probleem ook tegengekomen en wat kan je eraan doen?
"ordinator stationary"->setfight 30"
Die waarde hoeft natuurlijk niet altijd 30 te zijn, zolang het maar iets is tussen de 0 en de 100. En er zijn ook nog lopende ordinators: "ordinator wander". Mocht je nog meer ordinators op de teentjes hebben getrapt, zoek dan maar eens de nog resterende soorten ordinators op in TES Construction Set.
edit:
Ik heb net de geadviseerde console command geprobeerd, het resultaat is vrij apart. De ordinator in kwestie stopt met aanvallen, loopt verder, om mij vervolgens bij het volgende rondje weer aan te vallen. Wat is er aan de hand hier? Is de invloed van Dagoth Ur al zo groot???
[ Voor 36% gewijzigd door hayate666 op 15-07-2003 01:03 ]
/edit
Probeer dan eens het commando:
"ordinator stationary"->stopcombat
Als het dan nog niet werkt, probeer dan beide commandos eens tegelijk na elkaar in de console.
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 41542 op 14-07-2003 22:06 ]
De volgorde waarin je het moest doen was:
"ordinator stationary"-> setfight 30
vervolgens:
"ordinator stationary"-> stopcombat
Als je dan hetzelfde doet voor "ordinator wander" valt geen enkele ordinator je meer lastig.
En inderdaad, taunten was misschien beter geweest, maar mijn speechcraft is daar nog niet echt op berekend
[ Voor 24% gewijzigd door hayate666 op 15-07-2003 01:01 ]
Taunten werkt altijd, alleen moet je bij een lage speechcraft het zo ontiegelijk vaak proberen. Wat ik altijd doe is het spraak schermpje zo groot maken dat als ik op Persuasion druk dat de cursor dan ook meteen boven taunt zit. Hoef je je muis niet meer te bewegen en hoef je alleen maar te klikken. Supermakkelijk. Wel ff zorgen dat je fatigue vol is, want het duurt zo ook al lang genoeghayate666 schreef op 15 juli 2003 @ 01:00:
En inderdaad, taunten was misschien beter geweest, maar mijn speechcraft is daar nog niet echt op berekend
Ik wil nog eens proberen of ik niet zo'n imperial guard kan laten sterven. Die imperial skirts die ze dragen zijn nergens te krijgen en het staat wel zo mooi voor mijn collectie
alleen het enige echte grote minpunt is dat die npc's zo ongelooflijk saai zijn.
Verder een erg leuk spel dat _te_ verslavend is. Bloodmoon moet ik ook maar eens gaan kopen.
En zodra ik klaar ben met me stage en meer tijd heb, denk ik dat ik aan een mod ga beginnen. Een complete stad onder de grond lijkt me wel wat. Zegmaar een soort van oude mijn.
En dan gewoon eerst leeg en dan later npc's erin. En dat je dan je eigen stuk kan krijgen wat uitgebreid kan worden door opdrachten uit te voeren.
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
Je kan ook in Seyda Neen in de Census en Excise office die guard doden. Die staat samen met Socius in een kamer, en als je ze allebei dood hoef je maar voor 1 de bounty te betalen.Anoniem: 41542 schreef op 15 July 2003 @ 14:13:
[...]
Taunten werkt altijd, alleen moet je bij een lage speechcraft het zo ontiegelijk vaak proberen. Wat ik altijd doe is het spraak schermpje zo groot maken dat als ik op Persuasion druk dat de cursor dan ook meteen boven taunt zit. Hoef je je muis niet meer te bewegen en hoef je alleen maar te klikken. Supermakkelijk. Wel ff zorgen dat je fatigue vol is, want het duurt zo ook al lang genoeg
Ik wil nog eens proberen of ik niet zo'n imperial guard kan laten sterven. Die imperial skirts die ze dragen zijn nergens te krijgen en het staat wel zo mooi voor mijn collectieIk denk dat ik maar es ga kijken of ik een zootje monsters Caldera ofzo in kan lokken. Gelukkig heb ik de Giants-mod, anders zou dit toch wel erg moeilijk worden
Socucius heeft anders niet echt veel bijzonders aanhayate666 schreef op 15 July 2003 @ 15:10:
[...]
Je kan ook in Seyda Neen in de Census en Excise office die guard doden. Die staat samen met Socius in een kamer, en als je ze allebei dood hoef je maar voor 1 de bounty te betalen.Ik ergerde me altijd zo kapot aan die Socius dat zn kleren nu als troffee op mn armor mannequin staan te pronken
Sjoring is trouwens best een slapjanus, die Orc in de buurt van Suran die om een fighters Death vroeg (Umbra dacht ik dattie heet) was stukken sterker (ik heb zelfde wapens + armor gebruikt en ben ondertussen niet omhooggegaan in m'n levels)
Screenie van gebruikte dingen (clickable):

Bij dat Umbra figuur heb ik >20 keer met m'n Glass Firesword en >10 Keer met m'n Glass Frostsword moeten meppen (en god weet hoeveel restore health potions zuipen).
Bij Sjoring hoefde ik slechts een stuk of 5 (misschien 6) keer met m'n Glass Firesword en 3 keer met m'n Conoon Chodala's Axe te meppen (wisselde van wapen omdat ik axe nog niet 100 heb en longsword wel).
Oftewel: Sjoring is way overrated
Umbra is idd een van de zwaarste tegenstanders in Morrowind. Maar als je zoveel moeite met em had, moet je toch eens proberen een beter zwaard op te zoeken. Ik heb Umbra ook een keer met een lvl 25-30 character verslagen, in 3 slagen verslagen met Chrysamere. Maar ja hij had mij ook van ongeveer 200 naar 10 geslagen met drie slagen
Anoniem: 33687
Klopt het echt btw dat je eerst MW moet masteren om Bloodmoon uberhaupt goed te kunnen spelen?
Umbra is in het begin een echte uitdaging jaAnoniem: 41542 schreef op 15 July 2003 @ 19:43:
[...]
Umbra is idd een van de zwaarste tegenstanders in Morrowind. Maar als je zoveel moeite met em had, moet je toch eens proberen een beter zwaard op te zoeken. Ik heb Umbra ook een keer met een lvl 25-30 character verslagen, in 3 slagen verslagen met Chrysamere. Maar ja hij had mij ook van ongeveer 200 naar 10 geslagen met drie slagen
als ik hem nu met mijn level 55 ventje aanval zal hij natuurlijk geen enkele kans maken
een goede manier om hem te doden is bv om hem van afstand te beschieten met een kruisboog.
wat ik me eigenlijk nog afvraag is of hij bij een quest hoort want in mijn journaal blijft er een soort van vraagstuk over Umbra open staan
weet iemand dat?
Voor zover ik weet is er geen quest van Umbra. Het is wel bij meer dingen zo dat je het afgerond heb en dat ze dan gewoon de hele tijd in je journal blijven staan.joostve schreef op 15 juli 2003 @ 22:33:
wat ik me eigenlijk nog afvraag is of hij bij een quest hoort want in mijn journaal blijft er een soort van vraagstuk over Umbra open staan
weet iemand dat?
En welk lvl zou dat ongeveer zijn?Pyrus schreef op 15 juli 2003 @ 20:39:
Je moet idd een redelijk level zijn, wil je op Solstheim (het eiland wat Bloodmoon toevoegt) overleven volgens mij. Ben er zelf ff geweest maar echt ver kwam ik niet(had geen armor, nauwelijks wapens en niet al te goede health
)
Ergens voor in de 20 dacht ik daar heb rondgerend... dus als je niet de hele tijd wilt healen enzo is 30 geen overbodige luxe, lijkt me.
weet het niet meer precies door gebrek aan savegames en screenshots

btw wat heeft het voor nut op al gelijk naar solsteim te gaan
ga eerst lekker de mainquest van morrowind uitspelen daar ben je al een hele tijd mee zoet
[ Voor 61% gewijzigd door joostve op 16-07-2003 10:54 ]
Anoniem: 34715
i agree.... ik ben eerst maar eens bezig met main quest.joostve schreef op 16 juli 2003 @ 10:53:
denk dat je er pas aan moet beginnen bij lvl 40 hoor
btw wat heeft het voor nut op al gelijk naar solsteim te gaan
ga eerst lekker de mainquest van morrowind uitspelen daar ben je al een hele tijd mee zoet
Daarna Tribunal
en dan zien we wel met bloodmoon
MQ + guild(s) -> Tribunal -> Bloodmoon was mijn planning ook eigenlijk
Jah maar Blodomoon heeft allemaal nieuwe features zoals die verbeterde quest journal en weet ik veel wat..Anoniem: 34715 schreef op 16 July 2003 @ 11:09:
[...]
i agree.... ik ben eerst maar eens bezig met main quest.
Daarna Tribunal
en dan zien we wel met bloodmoon
Ik speel graag met de allernieuwste opties i.p.v eerst de 'oude' Morrowind + z'n bugs te spelen.
Een vampier zijn is op zich wel eens grappig om te doen, maar je kan met niemand praten. In dit geval zou ik het niet doen, want je hebt net waarschijnlijk degene gedood die je quests kan geven. Er zijn drie clans vampieren, en tot welke clan je behoort wordt bepaald door de clan waar de vampier die je heeft besmet toe behoorde. Er zijn ook een paar losse quests die niet van je clan afkomstig zijn, maar als je er het meeste uit wil halen, dan moet je natuurlijk niet je opdrachtgever gaan wastenhayate666 schreef op 16 July 2003 @ 14:07:
Net weer iets aparts gehad. (geen probleem verder hoor) Ineens kwam ik erachter dat mijn ventje vampirism had opgelopen toen ik een vampire stronghold aan het schoonvegen was. Niet dat het mijn hobby is, maar het moest voor mijn Telvanni stronghold
Wat zijn jullie ervaringen met vampirism?
Je kan tot drie dagen na de besmetting jezelf gewoon genezen met een Cure Common Disease potion/spell/scroll. Ik was ook een keer besmet en besloot eens te gaan zien wat er gebeurde, maar besloot toen maar om een ouwe savegame te laden, en toen had ik opeens een spell waarmee ik een dwemer sphere kon summonen erbij (een spell die bij een bepaalde clan hoort). Dat was een aardige verrassing
Je kan natuurlijk het ook gewoon eerst installeren (en dus profiteren van de voordelen van de nieuwe updates) en dan gewoon nog niet naar Mournhold (Tribunal) en Solstheim (Bloodmoon) gaan.Anoniem: 33687 schreef op 16 July 2003 @ 14:37:
[...]
Jah maar Blodomoon heeft allemaal nieuwe features zoals die verbeterde quest journal en weet ik veel wat..
Ik speel graag met de allernieuwste opties i.p.v eerst de 'oude' Morrowind + z'n bugs te spelen.
?? Kan dat ook?Anoniem: 41542 schreef op 16 juli 2003 @ 16:45:
[...]
[...]
Je kan natuurlijk het ook gewoon eerst installeren (en dus profiteren van de voordelen van de nieuwe updates) en dan gewoon nog niet naar Mournhold (Tribunal) en Solstheim (Bloodmoon) gaan.
[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 33687 op 16-07-2003 17:14 ]
Anoniem: 34715
ik heb ze ook wel geinstalleerd tenminste moet bloodmoon nog kopen.Anoniem: 33687 schreef op 16 July 2003 @ 14:37:
[...]
Jah maar Blodomoon heeft allemaal nieuwe features zoals die verbeterde quest journal en weet ik veel wat..
maar tribunal staat wel geinstalleerd.
maar wat is het voordeel van de dingetjes uit bloodmoon dan?
Dat weet ik zo niet maar 'nieuw' is bijna altijd beter in gamesland.Anoniem: 34715 schreef op 16 July 2003 @ 17:58:
[...]
ik heb ze ook wel geinstalleerd tenminste moet bloodmoon nog kopen.
maar tribunal staat wel geinstalleerd.
maar wat is het voordeel van de dingetjes uit bloodmoon dan?
Wacht hier is een lijstje met een paar nieuwe features:
What are the key features of Bloodmoon?
*Become a werewolf and indulge your thirst for the hunt
*Fight new creatures including wolves, bears, ice minions, and spriggans
*Direct the construction of a mining colony
*Experience new weather types including snow and blizzards
*Can be experienced by any player at any point during Morrowind and Tribunal
Will the new functionality in Tribunal, like the revised journal and map, be in
Bloodmoon?
*Yes. You will be able to sort your quests by name and make notes on your map in Bloodmoon.
En vast en zeker nog wel meer engine tweaks, een betere item balance etc etc.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 33687 op 16-07-2003 18:09 ]
Natuurlijk kan dat ook
Over nieuwer is beter: Bloodmoon zorgde voor een paar vervelende dingetjes in Tribunal, wat ze nu met een nieuwe patch weer hebben moeten fixen. Hier is de patch voor Bloodmoon te vinden trouwens. En wat lees ik tot mijn verbazing in de patch release notes? Jawel, een daedric right pauldron in Bloodmoon!! Eindelijk een volledig daedric armor bij elkaar zonder iemand te hoeven doden
[...]
Een vampier zijn is op zich wel eens grappig om te doen, maar je kan met niemand praten. In dit geval zou ik het niet doen, want je hebt net waarschijnlijk degene gedood die je quests kan geven. Er zijn drie clans vampieren, en tot welke clan je behoort wordt bepaald door de clan waar de vampier die je heeft besmet toe behoorde. Er zijn ook een paar losse quests die niet van je clan afkomstig zijn, maar als je er het meeste uit wil halen, dan moet je natuurlijk niet je opdrachtgever gaan wasten
Je kan tot drie dagen na de besmetting jezelf gewoon genezen met een Cure Common Disease potion/spell/scroll. Ik was ook een keer besmet en besloot eens te gaan zien wat er gebeurde, maar besloot toen maar om een ouwe savegame te laden, en toen had ik opeens een spell waarmee ik een dwemer sphere kon summonen erbij (een spell die bij een bepaalde clan hoort). Dat was een aardige verrassing
[...]
Ik heb het inderdaad gemerkt dat niet iedereen (lees: niemand) je mag. Zelfs mijn mede-Telvanni wilden me voor experimenten gaan gebruiken.
Als het goed is heb je die Dwemer summon spreuk geleerd uit een boek dat je bij de Berne-clan moest gaan halen. (voor je Telvanni stronghold) Ik heb die spreuk ook, maar kan er als Nightblade niet zoveel mee. Met geen enkele conjuration spreuk trouwens.
[ Voor 9% gewijzigd door hayate666 op 16-07-2003 19:27 ]
Telvanni praten tenminste nog met je, of vallen je iig niet meteen aan als je met ze probeert te praten. Ik ben nog maar 1 keer geinfecteerd geraakt tijdens al mijn characters, en toen zat ik bij de Aundae clan. Nou moest ik voor hun ook 12 vampires wasten, dus ben ik toen even in Galom Daeus gaan koekeloeren. Zou dus idd best kunnen zijn dat ik die spell daar uit een boek heb gehaald, maar ik had het toen dus niet in de gaten.hayate666 schreef op 16 July 2003 @ 19:23:
Ik heb het inderdaad gemerkt dat niet iedereen (lees: niemand) je mag. Zelfs mijn mede-Telvanni wilden me voor experimenten gaan gebruiken.Ik ben er trouwens achter gekomen dat ik geinfecteerd was door de Berne-clan. Leuke boosts bij je thief skills
. Maar ik had gelukkig nog een save game van voordat het echt doorzette, want na het uitmoorden van compleet Balmora (
)gaat die vampierhaat ook wel weer vervelen.
Als het goed is heb je die Dwemer summon spreuk geleerd uit een boek dat je bij de Berne-clan moest gaan halen. (voor je Telvanni stronghold) Ik heb die spreuk ook, maar kan er als Nightblade niet zoveel mee. Met geen enkele conjuration spreuk trouwens.
En dat uitmoorden van iedereen... Dat ga ik ook maar eens proberen. Het is een RPG, dus ik zou dan kunnen zeggen dat mijn character grootheidswaanzin heeft gekregen (het is niet zo dat iemand me kan doodden ofzo
Welk lvl heeft je character? Als je maar een hoog genoeg lvl hebt, kun je alles
Moet je hier maar es kijken, daar staat een heleboel info over vampire quests en vampire-zijn. Het grote nadeel van vampier zijn is natuurlijk dat niemand met je wil praten, dus als je graag nog quests wil krijgen van het thieves guild, kan je niet ook nog een vampier zijn.Anoniem: 29882 schreef op 16 July 2003 @ 20:00:
Wat voor boosts krijg je bij de berne-clan? ik wil namelijk de master thief worden
Ik was zelf wel gecharmeerd van de +20 strength en +30 acrobatics. Lekker rond springen
Jajaja ben nog groen achter de oren wat Morrowind betreft hoor.Anoniem: 41542 schreef op 16 July 2003 @ 18:34:
[...]
Natuurlijk kan dat ookJe voegt een nieuw gebied toe, maar je hoeft er niet heen te gaan. Overigens heb je met alleen Tribunal ook al de extra opties in je journal en kun je aantekeningen maken op de kaart.
[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 33687 op 16-07-2003 20:17 ]
Mijn character is level 22 nu, een Dark Elf nightblade, Archmagister van de Telvanni, Grandmaster van de Morag Tong, Mastermind in het Thieves' Guild en Novice in de Blades (mainquest boeit me niet zoAnoniem: 41542 schreef op 16 July 2003 @ 20:04:
[...]
Telvanni praten tenminste nog met je, of vallen je iig niet meteen aan als je met ze probeert te praten. Ik ben nog maar 1 keer geinfecteerd geraakt tijdens al mijn characters, en toen zat ik bij de Aundae clan. Nou moest ik voor hun ook 12 vampires wasten, dus ben ik toen even in Galom Daeus gaan koekeloeren. Zou dus idd best kunnen zijn dat ik die spell daar uit een boek heb gehaald, maar ik had het toen dus niet in de gaten.
En dat uitmoorden van iedereen... Dat ga ik ook maar eens proberen. Het is een RPG, dus ik zou dan kunnen zeggen dat mijn character grootheidswaanzin heeft gekregen (het is niet zo dat iemand me kan doodden ofzoen ik ben tenslotte ook onsterfelijk geworden sinds dat corprus akkefietje), of misschien dat ie gek is geworden door slaapgebrek
(met Atronarch sign hoef je niet te gaan tukken om je restore health te krijgen). Kan ik em misschien ook nog stats geven die erbij horen, beetje met alchemy prutsen en dan heb ik zo al m'n attributes op een paar miljoen. Hmmm, dat kon leuk worden
![]()
Welk lvl heeft je character? Als je maar een hoog genoeg lvl hebt, kun je alles
Telvanni praten inderdaad nog met je, maar als je steeds te horen krijgt dat ze je open willen snijden, wordt je daar ook niet vrolijk van. Net zoals trouwens van die dromen die je steeds krijgt als je rust. Zieke dingen dat zeg!
Als ik een wat hoger level ben probeer ik de Vampire quests misschien nog wel eens, maar dat zie ik dan weer wel
[ Voor 14% gewijzigd door hayate666 op 17-07-2003 00:33 ]
* henkie196 spreekt uit ervaring
Het enige is dat als je immuun bent geworden voor alle ziekten dat je een spell moet hebben met weakness to disease als je nog vampire of werewolf wil worden.
"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"
Nu nog ff wachten op Bloodmoon
Dat is nog niks. Moet je voor de grap eens fortify intelligence gaan maken, en ze ook innemen. Dat heeft een mooi zich zelf versterkend effect. Overigens zijn fortify intelligence potions ook de enige manier waarop je zelf een enchanted object kunt maken. Zelf lijdt (...) ik nog steeds onder een restore health potion dat ik weken geleden (in Morrowind tijd natuurlijkhayate666 schreef op 17 juli 2003 @ 12:26:
Gelijk heb je, ik heb vanochtend toevallig eens wat alchemy geprobeerd. Met een skill van slechts 40 kreeg ik het al voor elkaar om een drankje te maken dat je 80 seconden lang 30 health per seconde erbij geeft!Enchanten laat ik altijd doen, dat houdt het in balance.
Dan wacht je een teleurstelling met Tribunal en Bloodmoon. Die zitten namelijk wel in zo'n lame plastic DVD doosjeAnoniem: 33687 schreef op 17 juli 2003 @ 13:37:
Woei! Morrowind = binnen. Een erg mooi gemaakte doos btw, toen ik formaat zag was ik even bang voor zo'n lame plastic DVD doosje maar dat valt dus mee!
Nu nog ff wachten op Bloodmoon
Ik heb veel gezien van Morrowind, maar wat is een secret master?ChromeBallz schreef op 17 July 2003 @ 13:30:
als je overpowered wilt vermijden, vermijdt dan secret masters..... en alchemy natuurlijk
Een secret master is iemand die een bepaalde skill tot 100 kan trainen, waar de meeste andere trainers dat meestal niet halen. Ik weet niet zeker wat ChromeBallz daar nou zo overpowered aan vind, maar misschien komt het doordat de trainers eigenlijk je skill niet alleen tot de honderd kunnen trainen, maar net zo hoog als het bepalende atribuut. Dus als je strength 90 is, kan de long blade secret master trainer je long blade skill maar tot 90 trainen, maar als je strength 180 is, kan ie je skill tot 180 trainen. Uiteraard blijft de waarde van je long blade skill 100, maar als dit een major of een minor skill is kun je zo wel nog levels stijgen boven het maximum levels dat je anders zou kunnen stijgen. Als ik het zo begrijpelijk heb uitgelegdhayate666 schreef op 17 juli 2003 @ 23:56:
Ik heb veel gezien van Morrowind, maar wat is een secret master?
Met maximum level bedoel ik dus het level waarbij al je major en minor skills op 100 staan, en je dus feitelijk niet verder kunt stijgen. Bij mij ligt dat bij lvl 70.

Best naar spel dit voor je vga.
Ps het water ziet er echt veel beter uit. Maar ik ga even kijken of ik dan beter 1280x960 kan gaan draaien of de aa/af uit.
Maar het blijft een ongelooflijk koel spel, alleen moet ik bloodmoon nog hebben
[ Voor 28% gewijzigd door nhimf op 18-07-2003 09:32 ]
Dat ligt aan de engine. Die is niet echt super geoptimaliseerd.nhimf schreef op 18 juli 2003 @ 09:30:
Ik heb mijn hercules 9800pro weer terug en ik wilde morrowind toch eens een keer met alles vol open (ook pixel shader aan) op 1600x1200 (volgens mij stond mijn aa en af nog aan) maar dat trok zelfs deze kaart niet. Ik haalde gewoon 10-15 fps
Best naar spel dit voor je vga.
Probeer de Morrowind FPS Optimizer eens: http://www.morrowind.nm.ru/ Daarmee kan je je fps-optimaliseren en ook TruForm aan zetten in de game (wel eerst even TruForm aanzetten in de drivers, anders merk je er nog niets van).
Ik haal nu gemiddeld zo'n 30 fps met alle eye-candy aan op 1280x960.
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Thx voor de tip, straks even uitproberen.CJ schreef op 18 July 2003 @ 09:48:
[...]
Dat ligt aan de engine. Die is niet echt super geoptimaliseerd.
Probeer de Morrowind FPS Optimizer eens: http://www.morrowind.nm.ru/ Daarmee kan je je fps-optimaliseren en ook TruForm aan zetten in de game (wel eerst even TruForm aanzetten in de drivers, anders merk je er nog niets van).
Ik haal nu gemiddeld zo'n 30 fps met alle eye-candy aan op 1280x960.
Ik haal op 1280x960 rond de 30fps al, maar meer == beter want het loopt niet altijd even soepel.
Okee, dat snap ik. Hoe zou je dan boven een maximum van 100 kunnen stijgen? Met potions, of alleen met zoiets als de 'corpus cheat'?Anoniem: 41542 schreef op 18 July 2003 @ 08:24:
[...]
Een secret master is iemand die een bepaalde skill tot 100 kan trainen, waar de meeste andere trainers dat meestal niet halen. Ik weet niet zeker wat ChromeBallz daar nou zo overpowered aan vind, maar misschien komt het doordat de trainers eigenlijk je skill niet alleen tot de honderd kunnen trainen, maar net zo hoog als het bepalende atribuut. Dus als je strength 90 is, kan de long blade secret master trainer je long blade skill maar tot 90 trainen, maar als je strength 180 is, kan ie je skill tot 180 trainen. Uiteraard blijft de waarde van je long blade skill 100, maar als dit een major of een minor skill is kun je zo wel nog levels stijgen boven het maximum levels dat je anders zou kunnen stijgen. Als ik het zo begrijpelijk heb uitgelegd
Met maximum level bedoel ik dus het level waarbij al je major en minor skills op 100 staan, en je dus feitelijk niet verder kunt stijgen. Bij mij ligt dat bij lvl 70.
(koste nog best wat quake strafewerk)

Allebei!hayate666 schreef op 18 July 2003 @ 18:02:
Gefeliciteerd met het doden van je eerste Mudcrab. Dat er nog maar veel mogen volgen.Wat wordt de volgende heldendaad? Stinky de rat slayen? Of toch maar Pietje de Scrib?
Zie die zogenaamde god op de grond naar adem snakken, kruipt ie weer op zn voetjes krijgt ie weer een klap op z'n kanis van mij. En de vloer maar weer kussen die Vivec
... nou ja... was wel leuk..... *ahem* ga maar weer es.
Rofl @ signature
//Edit// Nog een nubisch vraagje:
Ik kom er dus nu achter dat de longblade skill die ik in het begin gekozen heb niet echt een toppertje is aangezien ik een thief-warrior achtige player heb.
Kun je die Longblade skill nog omvormen tot een shortblade zodat ik ook nog een schild kan dragen? (Anders is block ook van weinig nut jah)
En wat is nog meer handig voor een karakter die erg goed kan knokken met wapens, een beetje magie, iets meer alchemie en flink wat thief en acrobat skills?
(Btw voor de Terry Brooks fans, mijn karakter heet Garret Jax, naar die dief achtige meester in de vechtkunst.)
[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 33687 op 19-07-2003 19:15 ]
Anoniem: 23522
Als je een diefachtige meester in de vechtkunst wil, neem dan een monkAnoniem: 33687 schreef op 19 July 2003 @ 00:57:
[...]
Rofl @ signature![]()
//Edit// Nog een nubisch vraagje:
Ik kom er dus nu achter dat de longblade skill die ik in het begin gekozen heb niet echt een toppertje is aangezien ik een thief-warrior achtige player heb.
Kun je die Longblade skill nog omvormen tot een shortblade zodat ik ook nog een schild kan dragen? (Anders is block ook van weinig nut jah)
En wat is nog meer handig voor een karakter die erg goed kan knokken met wapens, een beetje magie, iets meer alchemie en flink wat thief en acrobat skills?
(Btw voor de Terry Brooks fans, mijn karakter heet Garret Jax, naar die dief achtige meester in de vechtkunst.)
Zijn die uitgestorven dwarfen in Morrowind ook de geevolueerde overblijfselen van het menselijk ras?
Dat klinkt best interessant. Welke boeken heb je het precies over? Die wil ik ook wel eens lezen. Die dwarven ruins zou je als 'high tech' kunnen beschouwen, vanwege de robots die je erin kunt vinden. Maar de dwarves zijn niet een geevolueerd menselijk ras, het is gewoon het standaard verhaaltje over mensen, dwarves en elves, alleen zijn hier de dwarves uitgestorven. Waarom ze zijn uitgestorven, dat is een quest in het spel, en je kunt er aardig wat over vinden als je goed zoekt, maar dit verhaal is redelijk goed verborgen.Anoniem: 33687 schreef op 20 July 2003 @ 22:03:
Btw hebben de makers van Morrowind zich laten inspireren door de boeken van Terry Brooks? Een aantal namen komen me bekend voor zoals 'Morrowindl' (ook een mysterieus eiland) Enne...die dwarfen ruines komen ook in de boeken voor al is dat iets meer hightech spul uit lang vervlogen tijden na de 'great fire' (totale kernoorlog dus)
Zijn die uitgestorven dwarfen in Morrowind ook de geevolueerde overblijfselen van het menselijk ras?
Als je lid bent geworden bij het mages guild, moet je maar eens met Trebonius praten in Vivec, die geeft je de quest om er achter te komen hoe de dwarves zijn uitgestorven. Niet dat ie je enige hints geeft hoe je dat dan wel zou moeten doen, maar je kan maar het beste zeer zeldzame boeken verzamelen, en juiste personen vinden die er iets over zouden kunnen weten
Anoniem: 57309
Fortify Intelligence 385.777 point for 1.157285 sec
Value van 43.167 goudstukken...
Verder heb ik nog wat gebakken omtrent restore strength, en daar kwamen ook van die achterlijke waardes uit. Zodoende zou ik me nooit meer zorgen hoeven maken over mn gezondheid (niet dat dat nou wel moet...)
Daarna toch maar een oude savegame uit de kast getrokken...
Fortify Intelligence 2.981.991 pts for 8.945.966 secs.
En toen besloot ik dat het wel geinig was om met 74,5 miljoen intelligence te spelen... En dat was het ook wel voor een tijdje (je hoeft je voorlopig iig geen zorgen te maken over je magicka), maar het duurt nu al zolang... En het wil maar niet verdwijnen, je kan niet eens meer iets eten zonder dat je een belachelijk effect krijgt. Zo at ik een keer iets dat fortify health had. Het viel me toen pas later op dat ik opeens een health had van 1,2 miljoen. Ook die is nog steeds niet verdwenen. Maar goed, als ik terug zou gaan naar een oude save (als ik die nog heb) dan zou ik terug moeten naar een lvl 10 character, ipv mijn huidige lvl 55.
Let wel dat die boeken van Brooks minimaal 300 pagina's tellen dus je kan even vooruit:Anoniem: 41542 schreef op 20 July 2003 @ 23:05:
[...]
Dat klinkt best interessant. Welke boeken heb je het precies over? Die wil ik ook wel eens lezen. Die dwarven ruins zou je als 'high tech' kunnen beschouwen, vanwege de robots die je erin kunt vinden. Maar de dwarves zijn niet een geevolueerd menselijk ras, het is gewoon het standaard verhaaltje over mensen, dwarves en elves, alleen zijn hier de dwarves uitgestorven. Waarom ze zijn uitgestorven, dat is een quest in het spel, en je kunt er aardig wat over vinden als je goed zoekt, maar dit verhaal is redelijk goed verborgen.
The Original Shannara Trilogy
-The Sword of Shannara
-The Elfstones of Shannara
-The Wishsong of Shannara
The Heritage of Shannara
-The Scions of Shannara
-The Druid of Shannara
-The Elf Queen of Shannara
-The Talismans of Shannara
A Shannara Trilogy Prequel
-First King of Shannara
The Voyage of the Jerle Shannara
-Ilse Witch
-Antrax
-Morgawr
High Druid of Shannara
-Jarka Ruus (forthcoming September 2003)
-Tanequil (forthcoming September 2004)
-Book Three (untitled, forthcoming September 2005)
A Shannara Companion
-The World of Shannara
The Collected Shannara
-The Sword of Shannara Trilogy
-The Heritage of Shannara (forthcoming September 2003)
Het verhaalt lijkt een beetje op Tolkien maar dan beter,
Btw dat de dwergen afstammen van mensen klopte gedeeltelijk, er zijn nog steeds mensen maar alle andere rassen zijn door de oorlog geevolueerd. (gnomen, dwergen, trollen en mwellrets) De elfen waren er altijd al.
Ik zoek een manier om wat meer te kunnen dragen. Nu lees ik hier voornamelijk over cheats en dingen aan passen in de console, maar dat is uiteraard niet de bedoeling. Een bewaker had het over een speciaal iets waardoor ik meer kon dragen, dat zou wel makkelijk zijn.
Verder nog een vraagje:
Hoe verhoog ik mijn "personality". Deze staat nu op 25 en dat is toch wel bijzonder laag.
Strength krijg je op dezelfde manier hoger als personality, als je een level omhoog gaat hier één van je drie punten aan toekennen
Om dit sneller te laten gaan moet je dingen gebruiken die dit nodig hebben. Zo kun je voor Personality speechcraf, mercantile en illusion veel gebruiken en voor strength, medium + heavy armor, armorer, axe, long sword, blunt weapons, acrobatics.
[ Voor 9% gewijzigd door Pyrus op 22-07-2003 16:46 . Reden: ff nagezocht :) ]
Voor minder doe ik het nietAnoniem: 33687 schreef op 21 July 2003 @ 13:52:
Let wel dat die boeken van Brooks minimaal 300 pagina's tellen dus je kan even vooruit:
Uhm, Tolkien is helemaal niet massa = kassa. Het is zijn levenswerk, hij heeft het niet geschreven omdat zo graag geld ermee wilde verdienen. Dat moest ik toch even kwijtHet verhaalt lijkt een beetje op Tolkien maar dan beter,imho waren die boeken veels te soft, meer massa = kassa. In de Shannara trilogie had ik veel meer het idee dat de enorme horden demonen vs de elfen/dwergen/mensen legers op elkaar aan het inbeuken waren.
1) Als je meer gewicht wilt dragen, moet je dus je strength verhogen. Dit kan je doen door veel te doen met skills die afhangen van strength, dan krijg je een grotere multiplier voor strength als je een level stijgt. Verder kan je allerlei objecten, zoals kleding, armor, en zelfs wapens enchanten met een constant effect fortify strength enchantment. Ik heb bijvoorbeeld een Daedric Tower Shield enchant en heb daarmee een strength van 183 bereikt. Dat vertaalt zich naar een encumbrance van 915. Het zou natuurlijk nog veel extremer kunnen.wwillem schreef op 22 July 2003 @ 16:03:
Ik zoek een manier om wat meer te kunnen dragen. Nu lees ik hier voornamelijk over cheats en dingen aan passen in de console, maar dat is uiteraard niet de bedoeling. Een bewaker had het over een speciaal iets waardoor ik meer kon dragen, dat zou wel makkelijk zijn.
Verder nog een vraagje:
Hoe verhoog ik mijn "personality". Deze staat nu op 25 en dat is toch wel bijzonder laag.
2) Als je je personality wil verhogen, moet je skills gebruiken die van personality afhangen, zoals Illusion, Speechcraft en Mercantile. Dan krijg je een hogere multiplier bij het omhoog gaan van een level. De verdelingen zijn als volgt:
1-4 skill points - 2x multiplier
5-7 skill points - 3x multiplier
8-9 skill points - 4x multiplier
10 skill points - 5x multiplier
Dus als je 2x stijgt met bijvoorbeeld mercantile en 3x met Illusion, dan krijg je dus een 3x multiplier als je een level omhoog gaat.
Tenzij je personality zo laag is doordat je een paar keer drain personality (of was dat damage personality?) hebt ontvangen. Dan zou het getal 25 rood moeten zijn aangegeven. In dat geval moet je Restore Personality gebruiken. Je kunt dit doen met een spell, een scroll, of een potion. Ik kan me vergissen, maar ik dacht dat er ook een restore atributes te krijgen moet zijn door geld te doneren aan een shrine in een tempel. Als je geen scroll, potion of spell hebt, probeer dan eens of je er niet eentje bij een tempel of imperial shrine kunt vinden.
Verder zit ik nu in een tunnel waar ik een monster kan verslaan welke vuurballen schiet en enorm hard slaat. Ik ben er maar voor gevlucht, want die gast is wel erg sterk. Is er toevallig een snelle manier om die jodokus dood te maken
Anoniem: 4479
Het eerste deel wat uit zou komen (wapens), zou rond de 10.000 + (!) nieuwe zwaarden (met/inclusief pre- en suffixes) gaan bevatten. Helaas is de maker van deze mod al bijna twee weken afwezig.
Ik baal hiervan, want ik had me er best wel op verheugd en het al twee weken laten afweten van verdere updates doet mij het ergste vermoeden.
Het kan ook zijn dat de maker op vakantie is, maar ik vind het vreemd dat hij dat niet heeft laten weten
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 22-07-2003 20:11 ]
Het zal niet komen doordat je die ring niet terug hebt gegeven. Dit soort effecten kun je verwachten als je gaat knokken met bepaalde wizards, de verschillende bonewalkers, de ash vampires, en wat nog niet meer. Zij gooien dan een spel in jouw richting, drain/ damage personality. Je kan dit tegen gaan door te zorgen dat je Resist Magicka 100% hebt, maar aangezien dat nogal lastig is, is het makkelijker om naderhand Restore Personality scrolls/potions/spells te gebruiken.wwillem schreef op 22 July 2003 @ 17:47:
Aah, dank je. Dan zal ik idd dat eens moeten verbeteren. Personality staat in het rood. Komt misschien omdat ik een ring niet heb teruggegeven in het begin (hij was wel tof). Ik zal eens een cure proberen te zoeken.
Wat wel wat extra aandacht verdient, is drain/damage strength. Als je namelijk 0 strength meer hebt, kun je ook niks meer dragen en kun je dus ook niet meer lopen. Het is daarom aan te raden om zo snel mogelijk een restore strength spell te kopen. Je kunt ook Stone Flower Petals eten hiervoor, als je alchemy skill een beetje goed is. Voor restore personality kun je ook Heather eten.
Als je veel moeite hebt met een bepaald monster, probeer em dan eens mee te lokken naar een deur die naar een andere cell leidt. Dus als je em 'gebruikt', dan krijg je een laad scherm te zien. De monsters (en ook NPC's) zullen je niet volgen. Je kan dan steeds door die deur gaan als je bijna dood bent, een restore health spell/scroll/potion gebruiken of slapen gaan, om daarna weer fris naar binnen te gaan en het monster af te maken.Verder zit ik nu in een tunnel waar ik een monster kan verslaan welke vuurballen schiet en enorm hard slaat. Ik ben er maar voor gevlucht, want die gast is wel erg sterk. Is er toevallig een snelle manier om die jodokus dood te makenIk heb zelf al van alles geprobeerd, maar niets helpt.
Godv...sta je daar in die dungeon met 0 Strength en geen restore potion.
Leuk al die verschillende spells maarre.....moet je dan niet tonnen restore potions meeslepen??
//EDIT// Deze lieverd dus:

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 33687 op 22-07-2003 23:58 ]
Tips zijn altijd handig. Dat laatste had ik toevallig net ook ontdekt, alleen werkt dit niet bij dat uber monster. Die zet mij in de fik waardoor ik ook buiten de deur nog dood gaat. Maar ik vind er wel wat op.
Weet je toevallig ook nog wat leuks waardoor je vaker raak slaat met je wapen? De ventjes die ik sloop gaan meestal dood door de bliksem/andere magische troep die bij het wapen zit dat ik gebruik. Niet van het slaan zelf volgens mij.
Nou, het is een spell, daar heb je op zich niet een potion voor nodig, misschien een restore magicka potion op z'n tijd.Anoniem: 33687 schreef op 22 juli 2003 @ 21:50:
Leuk al die verschillende spells maarre.....moet je dan niet tonnen restore potions meeslepen??
Als het goed is gaan ze ook dood van het slaan zelf, de bliksem enzo helpt natuurlijk daar wel bij. En als je denkt dat dat niet genoeg helpt, moet je Vivec of Almalexia maar eens soultrappen en dan daarmee een ebony staff enchantenwwillem schreef op 22 July 2003 @ 22:15:
Weet je toevallig ook nog wat leuks waardoor je vaker raak slaat met je wapen? De ventjes die ik sloop gaan meestal dood door de bliksem/andere magische troep die bij het wapen zit dat ik gebruik. Niet van het slaan zelf volgens mij.
Ik ga denk ik maar eens Mournhold uitmoorden, nog even een of twee quests doen/afmaken en alle spells kopen en dergelijke, en dan een massa slachting aanrichten
Ja maar al die verschillende beesten kunnen je skills afjatten toch? Zo jat die Bonewalker je Strength en je speed, en andere wezens doen weer iets anders.Anoniem: 41542 schreef op 22 July 2003 @ 23:00:
[...]
Nou, het is een spell, daar heb je op zich niet een potion voor nodig, misschien een restore magicka potion op z'n tijd.
[...]
Zonder een hele vracht skill restore potions ben je de pineut als een beest een belangrijke skill afjat. (of ben ik nu errug noobisch bezig?
Btw ik heb een virtuele passie.......Dwarfen ruines raiden voor zeldzame spullen!

Btw dat ding rechts op de bank een stuk Dwemer schouder armor, ik zal proberen het compleet te krijgen maar is dat ook daadwerkelijk bruikbaar als goede bescherming?
Ik heb toch enigzins het idee dat we langs elkaar heen praten. Behalve potions, kun je ook nog restore atribute bewerkstelligen door een spell te gebruiken. Spells zijn dus die dingen die in het vakje linksonder staan als je op de rechtermuisknop hebt gedrukt, onder de map en naast je inventory. Als je nou voor ieder atribuut een restore spell hebt, heb je dus geen restore potions meer nodig.Anoniem: 33687 schreef op 22 July 2003 @ 23:57:
Ja maar al die verschillende beesten kunnen je skills afjatten toch? Zo jat die Bonewalker je Strength en je speed, en andere wezens doen weer iets anders.
Zonder een hele vracht skill restore potions ben je de pineut als een beest een belangrijke skill afjat. (of ben ik nu errug noobisch bezig?)
Aangezien ik alle soorten armor en unieke items/wapens wil hebben, heb ik ook al sinds enige tijd allerlei dwemer voorwerpen uitgestalt staanBtw ik heb een virtuele passie.......Dwarfen ruines raiden voor zeldzame spullen!
Ach, ik zou zeggen probeer het iig kompleet te krijgen. Staat mooi in je verzamelingBtw dat ding rechts op de bank een stuk Dwemer schouder armor, ik zal proberen het compleet te krijgen maar is dat ook daadwerkelijk bruikbaar als goede bescherming?
jawel, je hebt nog altijd restore intelligence nodig. Als je int. namelijk tot 0 is afgenomen, heb je geen magicka meer en kun je dus ook geen spells casten om de andere attributen omhoog te krjigenAnoniem: 41542 schreef op 23 July 2003 @ 09:01:
[...]
Ik heb toch enigzins het idee dat we langs elkaar heen praten. Behalve potions, kun je ook nog restore atribute bewerkstelligen door een spell te gebruiken. Spells zijn dus die dingen die in het vakje linksonder staan als je op de rechtermuisknop hebt gedrukt, onder de map en naast je inventory. Als je nou voor ieder atribuut een restore spell hebt, heb je dus geen restore potions meer nodig.
[...]
dit geld natuurlijk alleen in een situatie waarin intelligence + iets anders omlaag gehaald is
Restore willpower potion zou ook niet gek zijn trouwens, want als je willpower laag is heb je minder kans dat een restoration skill lukt.
Haha, zoiets doe ik meestal ookAnoniem: 33687 schreef op 22 July 2003 @ 23:57:
Btw ik heb een virtuele passie.......Dwarfen ruines raiden voor zeldzame spullen!
Ben ik trouwens de enige die jat van guilds waar ik lid van ben
Kan best, ben ook nog maar net begonnen met Morrowind hoor.Anoniem: 41542 schreef op 23 juli 2003 @ 09:01:
[...]
Ik heb toch enigzins het idee dat we langs elkaar heen praten. Behalve potions, kun je ook nog restore atribute bewerkstelligen door een spell te gebruiken. Spells zijn dus die dingen die in het vakje linksonder staan als je op de rechtermuisknop hebt gedrukt, onder de map en naast je inventory. Als je nou voor ieder atribuut een restore spell hebt, heb je dus geen restore potions meer nodig.
Ik vind deze juist wel knus doordat het buiten Balmora ligt, en je hebt een leuk labje om met Alchemy te klooien. Maar ik zal die andere ook eens bekijken.Ik zie trouwens dat je de Secluded Hide-Out plugin gebruikt, die is op zich wel mooi, maar heeft veel te weinig bergruimte, en later zal dat mooie meertje je fps ook behoorlijk pijn gaan doen. Mag ik A good place to stay aanraden? Kun je op morrowind.nl vinden, bij plugins DB, architectuur, en dan A good place to stay. Heb je ook meteen een paar armor mannequins om al je gevonden armors op uit te stallen
Lol ja dat doe ik ook wel eens, ik mag de thief guild niet zo dus als ik de kans krijg roof ik daar alles leeg.wwillem schreef op 23 July 2003 @ 14:32:
[...]
Haha, zoiets doe ik meestal ook, maar dan bij iedereen
. Een guard tower leegroven met een bewaker er naast is altijd leuk (sneak mode op het bed). Of de alchemi winkel leegroven (voor 10.000 aan spullen geleend, ik kan nu zelf drankjes brouwen).
Ben ik trouwens de enige die jat van guilds waar ik lid van benBij de magic guild moest ik een vals gem neerleggen, maar er lagen daar ook andere gems met een waarde van 70.000 in totaal. Dat laat je natuurlijk niet liggen
. Alleen heeft niemand het geld om zo'n ding te kopen van mij.
Dit topic is gesloten.