The first casualty in war is always the truth...
Je op de rad altijd nog een enermax fan zetten ofzo, die is adjustable dus kan je zo hard (en zo luidruchtig) mogelijk laten draaien zoals jij zelf wil. Het pompje maakt maar voor 20dB geluid ofzo, dus dat valt echt wel mee
[ Voor 45% gewijzigd door JaY- op 22-06-2003 21:40 ]
dan hoor je nix. teminste bij mij niet, waarschijnlijk alleen me hdds.Alpha-xp schreef op 22 June 2003 @ 21:12:
kan iemand een sample opnemen van het geluid ?vanaf een meter afstand ofzo ^___^
Verwijderd

en hij kost 5,06 euro
http://www.perfect-systems.nl/info.asp?Info=41513
Dat kan, je kan ook gewoon MBM5 downloaden, en een alarmtemperatuur instellen, dat kost helemaal niksVerwijderd schreef op 23 June 2003 @ 02:10:
Is dit niet makkelijk voor de mensen die hun pompje niet vertrouwen?
[afbeelding]
en hij kost 5,06 euro
http://www.perfect-systems.nl/info.asp?Info=41513
life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
Heb ik eindelijk mijn watercooling draaien, eindelijk van dat lawaai af van mijn CPU-Cooler, maar nu word nog alles veel te warm. Moet ik nog mn casefans aanzetten (baybus)
Vanmorgen toen ik keek was (of je het gelooft of niet) mijn Case-Temp hoger dan de CPU temp (48c en 49c)
Had ook al een paar X gereboot.
Komt door die Zalman HP80A, die verwarmt de hele kast.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
-Alseerst ben ik van plan om op de rad een fanduct (8x8cm) erop te zetten ( http://www.perfect-systems.nl/info.asp?Info=37886 )
-Daarna ipv de standaard fan een Thermaltake Smart Case Fan II ( http://www.thermaltake.com/products/dcfan/a1357.htm )
- Heel misschien nog op die fanduct een verloopstukje van 80 naar 120mm fan, zodat er een monster op gebouwd wordt met mer cfm om zo de koeling te bevorderen
naja, nu nog ff wachten op mn geld....:/
Met mijn vorige koeler (Arctic super silent pro) werd mijn processor 59* stressed.
ps. Dit is wel met een kamertemp van 25*.
Maar... het niveau komt nu bijna op LOW, ik heb het backup reservoir er nog aanhangen. Vult ie zichzelf bij nu? Of moet ik er nog iets aan doen?
Ik had hetzelfde. Je hebt het backup reservoir waarschijnlijk te vol, dan loopt het water niet goed door naar te pomp. Het water moet onder de bovenste aansluiting van het reservoir staan.Beekforel schreef op 24 juni 2003 @ 22:28:
Ik heb het setje nu een tijdje draaien en heb al een paar dingetjes bedacht die ik moet gaan aanpassen (o.a. 120MM fan op radiator, 2 x 120MM fan voor airflow en iets aan dat kogeltje in de pomp). Dat is verder niet echt een probleem...
Maar... het niveau komt nu bijna op LOW, ik heb het backup reservoir er nog aanhangen. Vult ie zichzelf bij nu? Of moet ik er nog iets aan doen?
Dit heb ik... ik heb ook het idee dat het backup reservoir voller wordMadMarky schreef op 24 juni 2003 @ 22:43:
[...]
Ik had hetzelfde. Je hebt het backup reservoir waarschijnlijk te vol, dan loopt het water niet goed door naar te pomp. Het water moet onder de bovenste aansluiting van het reservoir staan.
Condensvorming gaat daar misschien heen ofzo?
Verwijderd
Dat zeikstraaltje wat de standaard pomp levert is niet zo sterk, en dat kan de back-up receiver makkelijk aan, maar als ik die eheim pomp er op zet denken jullie dat het dan nog steeds werkt?
Life goes as it goes.
Een 1900+ is toch 1600 mhz. Ik heb mijn 1700+ nu op 1640 mhz staan met 1,82 Vcore. Stressed wordt hij nu 44* met een kamertemp van 23*. Ik heb wel een redelijke airflow.Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 09:45:
Ik krijg mijn xp1900 (palomino) niet onder de 50 graden. is dit normaal?????
Ik heb het koelblok met de 4 schroeven vastgezet en hij werd eerst een aantal graden warmer. Vervolgens heb ik de moertjes nog iets vaster gedraaid met m'n vingers wat zorgde voor een tempdaling van 2*. Dus misschien zit je koelblok niet strak genoeg....
Before:
After:
en deze was ik ff aan het twijfelen of ik deze hier al gepost had, maar dit is hoe ik mijn radje "cool" het zijn vier fans op 5 volt. dus je hoort de db echt niet meer.
Dit is een 700kb foto, dus die heb ik niet als plaatje neergezet :P, klik dus hier om het hem te openen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2003 10:53 ]
Verwijderd
heb hem niet overgeklokt en de pasta zit goed ik gebruik gewoone zilver pasta ook de voltage is op z'n laagst 1.66 hij is nog gewoon stabiel bij die voltage
Verwijderd
[ Voor 149% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2003 12:32 ]
Zorg dat je iig één 8x8 fan hebt die wat airflow geeft in de buurt van je cpublokje en chipset enz... Ik heb met de kast dicht non-oc'ed zonder die fan namelijk ook temps van 46 idle. Zodra de kast open gaat en die fan op m'n hdd's, chipset, cpublok en zm-hp80a staat te blazen daalt de temp al snel naar 36 idleVerwijderd schreef op 25 June 2003 @ 12:28:
mijn vraag is dan hoe krijg ik hem dan wat koeler ik vindt persoonlijk wel dat ie best warm wordt met water cooling mijn kast staat nu momenteel open dus echt warm wordt het niet daarbinnen de enige echte waarmte bron is mijn radeon 9700 pro bba
[edit]
een palomino wordt zoiezo veel warmer dan een tbred en ook tussen die zit weer verschil, want de A wordt ook nog steeds warmer dan de B (* JaY- heeft natuurlijk weer een A.....
[ Voor 19% gewijzigd door JaY- op 25-06-2003 12:37 ]
Verwijderd
Reservior = Oude brood trommel
Pompje = komt uit een huiskamer fontijntje
Slangetjes = heb ik gekocht bij tuincentrum
Coolblokje = Selfmade van een hol messing buisje tussen de cool ribben gebogen
Radiator = groot coolblok waar slangetjes tussen liggen en waar dan 3 fans tegen aan blazan
Prijs ong 15 euro....
vladje schreef op 25 June 2003 @ 12:45:
Is hier iemand die zen setje op een 2800+ heeft draaien en wat zijn de temps?
Ik denk dat freakstar hier wel ongeveer een al een antwoord op gaf. Een 2800+ draait op 2,08Ghz en freakstar draait op 2,2Ghz en die wordt 56C stressedBeekforel schreef op 25 juni 2003 @ 12:31:
Ik heb een XP2500+ Barton op 2.2Ghz draaien, 56 Graden C stressed. Vind ik een nette temp, het is namelijk nooit warmer! (Met luchtkoeling haalde ik soms temps van 70 graden...)
Verwijderd
En ik zoek eigenlijk gewoon een echt waterblokje dat op een 370 past en wat niet duur is...
mischien een beetje offtopic maar doe het toch
check mijn site www.pcasemod.tk
Verwijderd
heb hem hier draaien met een Barton 2800+ @2.2 GhZ, 177 FSB (3200+ rating) met Vcore op 1,725. Temps idle 45, stressed 49, mobo idle 30, stressed 33.vladje schreef op 25 June 2003 @ 12:45:
Is hier iemand die zen setje op een 2800+ heeft draaien en wat zijn de temps?
ik heb het setje draaien zonder veren in slangen en met een extra 80mm fanduct + 80 mm fan ACHTER de radiator, dus 1 fan voor (standaard fan) en 1 fan achter.
Zo'n fanduct moet ik ook is gaan maken denk ik, wel iets anders dan. De intake fan komt op een fanductje te staan zodat de lucht wat beter door de radiator heen kan en de fan goed de koude lucht van buiten kan halen.
casefans dus. Kheb mooi plaats voor 2 80mm outtake bovenin. Intake 1x80 of 1x120?Beekforel schreef op 25 June 2003 @ 10:12:
Ik ben van mening dat je met deze set nog wel een beetje airflow nodig hebt, ook voor de koeling van andere onderdelen!
Maar dat wil ik helemaal niet. Ik wil minder herrie niet meer
[ Voor 11% gewijzigd door t3q op 25-06-2003 16:11 ]
Life goes as it goes.
Verwijderd
hier wat fotos (staat ook in post hier je kleine mods topic)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2003 16:17 ]
Verwijderd
jah,aramdin schreef op 25 juni 2003 @ 16:35:
ziet er bruut uit! 1 vraagje over die eheim pomp...Moet je die handmatig aan/uit schakelen?
Ik heb ehm gewoon in een verdeelbak zitten, waar een schakelaar op zit, zodat ik ehm daar mee aan en uit kan doen. En om dit niet te vergeten: mn beeldscherm gaat ook zo aan en uit
Maar opzich continu laten draaien kan ook, dat ding verbruikt toch maar 5 wat
Verwijderd
- idd 8mm, eerst kreeg ik met geen mogelijkheid de slang er overheen, maar uiteindelijk met zeep ging t vrij soepel...aramdin schreef op 25 June 2003 @ 17:06:
Je hebt ook een verloopstekker naar 8mm erop zitten als het goed is he? Dat blauwe nippeltje doel ik dan opEn wat voor fan heb je erop geknald ipv die standaard oranje?
- 1 x 80 mm ysetec (kreeg je als je voor meet dan 100 euro bestelde bij freezing hardware er gratis bij
en nog een 80 mm noname, verplaatst een hoop lucht en een hop db... maar ik kan ze schakelen tussen 7 en 12 volt dus ik word gelukkig niet doof
Waar heb je die blauwe slangklemmen gehaald, want die zien er netjes en zeer functioneel uit!
Life goes as it goes.
cpufan @ 12 volt 43/50 idle 45/54 stressed
iets in deze richting.
[ Voor 18% gewijzigd door t3q op 25-06-2003 18:25 ]
Life goes as it goes.
Na de zomer ga ik btw nieuw sysje halen : abit nf7-s, 2x256mb pc3200 en barton 2500+. Daar is de set eigenlijk voor bedoeld.
[ Voor 95% gewijzigd door t3q op 25-06-2003 18:31 ]
Life goes as it goes.
Verwijderd
freezinghardware.nlJaY- schreef op 25 June 2003 @ 17:24:
het ziet er netjes uit vrieserik (shit had bijna vieserik getypt)
Waar heb je die blauwe slangklemmen gehaald, want die zien er netjes en zeer functioneel uit!
Verwijderd
Zojuist goed nieuws van Thermaltake gekregen.........
De Thermaltake setjes hebben vernieuwde pompjes.........
De keramieke lagers zijn vervangen door roestvast staal..........
Deze pompjes worden geleverd bij de nieuwe shipping die wij vanaf 11 juli in op voorraad hebben.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
Het is namelijk dat ik deze set zou willen monteren op een slot1 (Tualatin op BX) en daar is de ruimte tussen slot en DIMMs beperkt tot een zestal cm.
Neem daarbij nog de nodige ruimte om de bocht in de slangen te maken en je zal begrijpen dat het nipt is.
Dus als iemand even zou willen meten?
Verwijderd
Dit betekend niet dat de huiding pompjes vervangen worden als deze niet defect zijn......Smarron schreef op 26 June 2003 @ 15:05:
Betekent dit ook dat de huidige pompjes geruild mogen worden en deze wat betere resultaten laten zien ?
Ook zal er geen verandering zijn in prestatie...er is enkel een zwak onderdeel vervangen zodat er minder pompjes defect raken.
De ontstaande defecten aan de pompjes zijn hoofdzakelijk het gevolg van gebroken ceramieke lagers. Deze kunnen breken door schokken/ of stoten.
Verwijderd
Had ik graag voor je willen doen maar ik ben helemaal uitverkocht tot dat de vernieuwde setjes binnen komen.Verwijderd schreef op 26 June 2003 @ 15:32:
Kan er iemand eens meten hoe ver die geribbelde aansluitstukken uit het koelblokje steken? Overal vind ik dat het koelblokje zelf 12mm. hoog is, maar er wordt niks gezegd over de totale hoogte (inclusief koppelingen).
Het is namelijk dat ik deze set zou willen monteren op een slot1 (Tualatin op BX) en daar is de ruimte tussen slot en DIMMs beperkt tot een zestal cm.
Neem daarbij nog de nodige ruimte om de bocht in de slangen te maken en je zal begrijpen dat het nipt is.
Dus als iemand even zou willen meten?
Verwijderd
Verwijderd
Valt er nu echt wat aan te veranderen of is het toch beter als je er een ander pomp op zet?
Raar, ik heb laatst ook het pompje stuk gehad, kan ik gewoon bij de winkel laten, ze bellen me als ik er een nieuwe is. Rest van het setje kon ik gewoon thuishouden (maar ja daar heb ik nu toch niks aanVerwijderd schreef op 26 juni 2003 @ 19:14:
mijn pomp is dus defect, maar als ik ehm wil ruilen moet ik de hele set terugsturen....dat slaat toch nergens op?
life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
Verwijderd
(bij mij ratelt de pomp dus ook Valt er nu echt wat aan te veranderen of is het toch beter als je er een ander pomp op zet?)
Kan je niet net zo goed een andere pomp kopen van 60/70 euro zodat je direct een betere pomp hebt?
Verwijderd
[dit is trouwens HenK, zit ff op een account van een maat van me :P]
Verwijderd
Toen ik hem voor het eerst aandeed had hij dit probleem al en heb het lucht er al een paar keer uitgehaald. Misschien dat er een manier is om dit geluid er uit te halen anders koop ik liever een nieuwe pomp omdat mijn temps wel veel lager zijn geworden en het setje mij wel bevalt behalve die klote pomp dan,.
Als iemand een oplossing weet over het geratel hoor ik dat graag.
Daar een paps 12db fan aan vast gemaakt met mn rad er weer onder. (net zoals vrieserik85). Heerlijk stil (als mn pompje even geen herrie maakt)
Spiralen uit de slangen gehaald, maar mijn idle temp is nog steeds 48c
2000+ palomino

(Misschien is dat allemaal al uitgelegd in het filmpje, maar ik heb hier op school geen speakers en thuis kan ik em niet kijken)
@Jay- : Als je gaat stunten; houdt me op de hoogte
Verwijderd
koop gewoon een nieuwe pomp net als ik gedaan heb....werkt perfect, ziet er beter uit, betere prestaties, betrouwbaarder....en zo kan je wel ff door gaanVerwijderd schreef op 26 June 2003 @ 23:08:
Ja last heb ik dat ding rateld heel erg., heb nu meer lawaai dan als met mijn vorige lucht gekoeld systeem.
Toen ik hem voor het eerst aandeed had hij dit probleem al en heb het lucht er al een paar keer uitgehaald. Misschien dat er een manier is om dit geluid er uit te halen anders koop ik liever een nieuwe pomp omdat mijn temps wel veel lager zijn geworden en het setje mij wel bevalt behalve die klote pomp dan,.
Als iemand een oplossing weet over het geratel hoor ik dat graag.
Temps zijn ERG goed te noemen, zeker nu ik m'n kast erg verkeerd in elkaar heb zitten. Alle fans blazen namelijk nu naar binnen incl. die van de voeding.
Na een tijdje wordt heel m'n kast nu best warm (je kan m nog net aanraken) omdat ie nergens de lucht kwijt kan... Maar het heeft wel een voordeel: De kamer waar ik zit wordt nu niet extra verwarmd!
Ik moet nog een hole in m'n case dremelen aan de bovenkant zodat ik er een 5 volt fan op kan zetten en alles kan ontsnappen, maar daar wordt aan gewerkt!
Temp is nu met kast dicht zo'n 52 graden na een uur of 2 full load (in het begin ligt het rond de 38 graadjes). Cpu is een AMD 1700+ @ 2140 Mhz
Vrieserik las ik nou (heel veel) posts geleden dat jij een 120 > 80 mm airduct op de radiator had gezet met een 120mm fan? De foto's doen het namelijk niet meer daarvan...
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
Mja, ik laat em denk ook maar eventjes hangen zo, heb nog niet zoveel tijd om er mee te gaan rotzooienVerwijderd schreef op 28 June 2003 @ 14:54:
ik had het ook gezien, snapte niet waarom hij dat deed. TT heeft waarschijnlijk niet voor nix die inkeping erin gemaakt dat hij "eigenlijk" maar op 1 manier op de socket moet. dus ik laat hem maar lekker hangen.
@Jay- : Als je gaat stunten; houdt me op de hoogte
Nu was ik nog van plan om een blowhole te maken in het dak van mijn case voor het rad.
Hij staat voorlopig nog als intake tussen 2 fans in. Ik wil het dus maken zoals vrieserik85 het heeft:

Alleen heeft hij dus een sterke pomp... Zou dit ook mogelijk zijn met dit pompje?
domme opmerking
[ Voor 11% gewijzigd door xentar op 30-06-2003 18:52 ]
7 volt =
Fanrood op Molexgeel
Fanzwart op Molexrood
5 volt=
Fanrood op Molexrood
Fanzwart op Molexzwart
12 volt=
Fanrood op Molexgeel
Fanzwart op Molexzwart
of je koopt gewoon een convertertje
[ Voor 20% gewijzigd door JaY- op 01-07-2003 09:47 . Reden: linkje ]
Mag ik vragen waar jij dat Eheim pompje vandaan hebt?Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 16:16:
vandaag mn eheim pomp er op gezet: WAT EEN STILTE OPEENS !!!!! En de temp is 3 graden gedaalt
hier wat fotos (staat ook in post hier je kleine mods topic)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb er nog niet zoéén gezien... of heb je dat reservoir er zelf opgemaakt (hoe?).
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
Verwijderd
Werkt goed zo hoor met 2 fans...xentar schreef op 30 June 2003 @ 18:50:
Ik heb er zo net mijn Mafkees chipset blokje tussengezwierd. Voorlopig nog niet op de NB maar gewoon los in mijn case als test. Dankzij het fonteintje (water dat mijn res in stroomt) kan ik de flow wat in de gaten houden en deze is toch echt wel een stuk minder geworden.
Nu was ik nog van plan om een blowhole te maken in het dak van mijn case voor het rad.
Hij staat voorlopig nog als intake tussen 2 fans in. Ik wil het dus maken zoals vrieserik85 het heeft: [afbeelding]
Alleen heeft hij dus een sterke pomp... Zou dit ook mogelijk zijn met dit pompje?
edit:
domme opmerking
de pomp? zou ik je niet aanraden...Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 07:30:
Heb heel wat posts afgelezen, maar hoe zet ik dat ding nu op 7 Volt ?
Verwijderd
was ook sarcastisch bedoelt hoorVerwijderd schreef op 02 July 2003 @ 13:17:
[...]
ik denk dat hij de fans bedoelt, pompje op 7V zou ik ook niet aanraden.
ff...ben je een inwoner van heerenveen en/of omstreken ? (ik zag exile voeding)
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2003 19:13 ]
ja het is een exile voeding. maar dat kan je toch echt niet zien bij mijn kast ????
Verwijderd
ik welVerwijderd schreef op 02 July 2003 @ 21:54:
"als je het tegen mij had......"
ja het is een exile voeding. maar dat kan je toch echt niet zien bij mijn kast ????
gewoon je specs page gechecked....

-beugel-
-stukje metaal-
-waterblok-
-processor-
-socket-
Heeft iemand hier ervaringen mee?
edit:
Of is het beter om de beugel een stuk in te korten, zodat alleen de gaten voor socket A eraan blijven zitten. Dit is ook een mogelijkheid, maar dan heb ik geen beugel meer voor als ik een keer upgrade naar een p4 oid.
[ Voor 17% gewijzigd door Melvin15397 op 04-07-2003 08:29 ]
Dan gebruik je toch gewoon de klem, werkt hier perfect hoor!
Verwijderd
Dit probleem kwam ik ook tegen. Ik heb gewoon een stukje van die klem afgezaagt zodat die om die condensatoren zit.Melvin15 schreef op 04 July 2003 @ 08:21:
Ik heb van de week mijn nieuwe moederbord, een Abit Nf7-s binnen gekregen, en daar past de beugel om het waterblok met 4 schroeven vast te zetten er niet op, omdat deze op de naast de socket staande rij condensators drukt. Deze condensators zijn iets hoger dan het waterblok op de processor. Nu vroeg ik me af of het mogelijk is om de ruimte tussen de beugel en het waterblok groter te maken door er een stukje metaal tussen te klemmen. Zodat je van boven naar beneden krijg:
-beugel-
-stukje metaal-
-waterblok-
-processor-
-socket-
Heeft iemand hier ervaringen mee?
edit:
Of is het beter om de beugel een stuk in te korten, zodat alleen de gaten voor socket A eraan blijven zitten. Dit is ook een mogelijkheid, maar dan heb ik geen beugel meer voor als ik een keer upgrade naar een p4 oid.
Dat heb ik nu ook, alleen heb ik wel de delen van de klem waar die mee om het lipje van de socket valt omgedraaid, omdat die anders ook niet past.xentar schreef op 04 July 2003 @ 12:11:
[...]
Dan gebruik je toch gewoon de klem, werkt hier perfect hoor!
Totdat de gergelde koeler van zich liet horen

Tijd voor oorkleppen, óf, je voelt het al aankomen, WATERKOELING
Tja ja, eigenlijk ben ik "er niet kapot van" maar mijn oren willen ook wel wat.
Ik heb veel van het topic gelezen (niet alles want het is een berg hé) maar kon niet vinden waar en hoe je de GPU koeler kan krijgen.
Dus in het kort:
Waar kan je voor dit set een GPU koeler krijgen, en wat kost die?
Past die koeler dan ook op een ASUS V9900 ULTRA (ja daar gaat het om)
En is de koeling dan verder goed genoeg om én de CPU en de GPU goed te koelen?
Past dit set goed op een ASUS A7N8 mobo?
Sys specs in het kort:
ASUS A7N8x mobo,
XP2500+ @ XP3200+ (2205 Mhz)
LIAN-LI PC 71 met window
SCSI ultra 160 met 3 10.000 tpm schijven.
Alvast bedankt!
NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com
Asetek Coolings draadje
bij http://www.xxlcases.nl/ staat ie op de homepagina, hijs nu 259 btw
Ik heb hem op een A7N8X mobo en past er perfect op, zowel met klemmetjes als met de beugel.
Ik koel momenteel CPU en NB en mijn temps zijn idle 33 stressed 42 @ 12.5*166(2400+@2600+) Heb brakke mem dat niet hoger dan 180mhz wil
Je kan best eerst een waterblok zoeken dat op je grafische kaart past. Ik heb mijn blokje van de IA v mafkees/jupiler , heb er wel andere pilaartjes moeten opzetten want de slangetjes zijn maar 5mm/9mm.
Ik had op dit forum al vaker gelezen dan de pomp niet echt het beste onderdeel van de set is bij sommigen, maar de tijd dat ik de set nu heb, heb ik niet echt veel last gehad van gekraak of gebrom. Maar nu wat er dus vanavond gebeurde:
Ik zat rustig wat de internetten en opeens komt er een vaag lawaai uit m'n kast. Ik denk dat het het beste te vergelijken is met het geluid van een staafmixer in een kom met water. Dit was wat er dus eigenlijk ook aan de hand was! De "kop" van het "zuigstuk" van de pomp is er dus bij mij afgevlogen! Het is dus dat doorzichtige stuk dan in de binnenkant van de pomp zit jusit boven het witte draaiding. Het leek plots wel of ik een milkshake mixer in m'n kast had gemod (dat is dus niet zo he!
Gelukkig is er verder weinig gebeurd, maar het is toch wel ff raar hoor als je zoiets door je raampie in je kast ziet!
Ik zal maar ff contact opnemen met de winkel (tweakstore) hoe ik het verder af moet handelen (ik neem toch aan dat zoiets onder de garantie valt...).
Zijn er trouwens nog meer mensen die dit is overkomen? (Met die dop dus)
Verwijderd
@G4s: je zal alleen je pompje hoeven opsturen denk ik, dus die radiator heeft er niets mee te maken
Verwijderd schreef op 26 June 2003 @ 14:55:
Hallo Allemaal,
Zojuist goed nieuws van Thermaltake gekregen.........
De Thermaltake setjes hebben vernieuwde pompjes.........
De keramieke lagers zijn vervangen door roestvast staal..........
Deze pompjes worden geleverd bij de nieuwe shipping die wij vanaf 11 juli in op voorraad hebben.

te maken! Woensdag op de post gedaan naar Wintelco,
en heb zaterdag ochtent weer een nieuwe gekregen!
Alleen nog geen tijd gehad om hem weer erin te zetten......(bier_drink_tijd....:)
Dus dat komt morgenavond we!
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2003 22:15 ]
Smartass!!!
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2003 15:58 ]
Dit topic is gesloten.