Deeltje II, omdat deeltje I te vol zat. Deeltje I: Thermaltake Aquarius II Cooling het gaat over dit setje: Thermaltake Aquarius II Cooling Handige Review Links: Madshrimps Overclokercafe PC-Arena Motherboards Dit is de doos + inhoud. ![]() Leuk video filmpje: Video 15.8 MB en dit is bijv. de opstelling die ik zelf heb gemaakt: Lege Kast Volle Kast BackUp Ding Rad + Pomp Pomp Met Kapot Ding Blokje + Temp Zonder Kast!! :D KLIK VOOR FOTOS Mini FAQ: Wat voorn temps krijg je ongeveer?? -Ik zelf haal met mijn 1700+ temps zoon 25 Graden. Als ik hem oc naar 2600+ dan heb ik temps van 35 Graden. Andere users hebben soms wel temps van zoon 40 graden. [bijv Smarron met een vcore van 1.8] Kan ik dit setje uitbreiden?? -Ja als je dit wilt kan dit. de slangen kunnen over een 8mm blokje. Alleen de temps worden wel wat warmer. Moet ik die spiralen erin doen?? -Deze spiralen zorgen ervoor dat de slangen niet snel buigen. Je kan ze er wel in laten als je dat mooier vind. Whelp!! Me slangen worden Groen!!! -Dan had je dat groene goedje er niet in moeten gooien dat je erbij kreeg. dit is wel verstandiger want dit helpt tegen corrensie. Is deze set 100% universeel?? -Ja je kan met dit setje op elke mobo terecht. Er is nog niemand die dat heeft bewezen dat het niet kan. Uhm. Dit is de eerste keer dat ik wc heb, kan ik dit wel inelkaar zetten?? -Zelfs voor de ergste n0_ob's is dit een makkie. [If you can't build your wc, go back to making paper planes!! Belangerijk om te weten!!: Ben je een echte lanpartyanimal?? hou dan wel je kast rechtop en niet op de kop of schuin/scheef als je aan het sjouwen bent. de backupreceiver lekt als je hem op de kop houdt Nog vragen die bij elke watercooling van pas komen?? Watercooling topic |
offtopic:
Is er iemand die perse wil dat hier wat bij moet komen staan, meel/msn het dan even, dan word het al wat minder cheapo.
Is er iemand die perse wil dat hier wat bij moet komen staan, meel/msn het dan even, dan word het al wat minder cheapo.
SauS©
[ Voor 108% gewijzigd door Anoniem: 75962 op 17-06-2003 12:27 ]