[PC] Half-Life 2 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.425 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

von gRantFroEsE ,01.August 2003 um 10:53 :

Vivendis PR-Direktorin Amy Farris hat HomeLan Fed.com gegenüber telefonisch die Aussage gemacht, dass es sich es sich bei den News um eine Verschiebung von Half Life 2 um einen "Kommunikationsfehler" handelt und Valve immer noch den 30. September als Releasedatum anpeilt.
Damit wären eigentlich all unsere Sorgen vom Tisch - Wenn, ja wenn wir nicht schon vorher einige 180° Wendungen erlebt hätten. Trotzdem glaube ich, dass dies das Ende der Spekulationen darstellt und der 30. September nun wiederum als Releasedatum steht.

oftewel, geen zorgen. Komt wel goed op 30Sept. :*)

bron: http://hl2.daddeltreff.de/news.php?section=1&id=102

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:43

beany

Meeheheheheh

Iets uitgebreidere uitleg & in het nederlands: http://www.gamez.nl/content/nieuws.phtml?id=6237

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

ik heb geen moment getwijfeld aan valve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En toch twijfel ik nog steeds, niet aan Valve want die doen hun best. Het is allemaal onofficieel werk, en Valve laat niet echt wat van zich horen... het lijkt een stuk positiever nu, maar ik ben pas gerustgesteld als Valve nog steeds denkt dat ze het gaat halen :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2003 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 15:38
rig0r schreef op 01 August 2003 @ 11:21:
Ik krijg weer een nieuw filmpje binnen op Steam :)
Welke dan? Is dat dan die ene op straat met Barney?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou die ene met Barney moeten zijn, maar ze doen eerst die ene met de Ant Lions ("Bug bait")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Ik heb nu ook Steam geinstalleerd, maar ik zie niks van een nieuw filmpje :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 01 August 2003 @ 16:26:
Hij bedoelt dat hij kan zien dat er een filmpje wordt gedownload als ie steam aan heeft staan. (door naar zijn download meter te kijken).

Het downloaden kun je nu al doen, maar wanneer je het echt kunt zien bepaalt valve weer pas straks. DIt is om de drukte ene beetje te spreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom zo'n scheef gelul steeds.... is er niet gewoon 1 bron die altijd klopt, de developers zelf ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03 16:08
[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 01 augustus 2003 @ 16:26:
Ow sorry, movies worden idd gepreload en pas later geunlocked zodat je ze kan bekijken. Het enige wat je dus ziet is dat Steam de movies aan het updaten is (als je op Monitor ramt). En daarna is het dus ff afwachten wanneer de movie geunlocked wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

al enige new over waneer dit filmpje unlocked gaat worden .. ?
net ff tunnels zitten kijken .... 't idd echt om te kwijlen...

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 22:14
Volgens mij was 't al eerder gezecht in dit topic, maar met die tools kan je die filmpjes echt soepel laten lopen op minder snelle computers. http://www.radgametools.com/down/bink/radtools.exe

Gewoon de settings wat downgraden (16 bit ipv 32 ofzo), hier lopen ze iig super nu (duron 1300 / gf2mx)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
CRiMiNaL schreef op 01 augustus 2003 @ 18:51:
al enige new over waneer dit filmpje unlocked gaat worden .. ?
net ff tunnels zitten kijken .... 't idd echt om te kwijlen...
Staat dit keer niks over op de steam forums. Zal toch vandaag wel unlocked worden neem ik aan. Maar vandaag duurt nog wel ff voor Valve software :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

't was wel een redelijk grote ... dus ik gok ook op "bug bait" ... maargoed .. we will see .. :) morgenochtend .. nu ZUIPEN ;)

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Hmm, op gamespot is de release date veranderd van 30 sept naar Q4 2003. Zou dat een reactie zijn op de geruchten van laatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Vast, en nu genoeg over release date, je hoort vanzelf wanneer hij komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:09
als gabe zegt dat ie op 30 september uit is dan vertrouwe ik die man :P

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
Bugbait is unlocked ;)

Edit: hmm gaaf weer dit. Vooral die kogelinslagen, kogels gaan echt door deuren heen nu dus je ziet ook de kogelgaten aan de andere kant van deur. Is et al 30 September ? :P

[ Voor 81% gewijzigd door rig0r op 01-08-2003 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

deze is ook weer NET ZO sweet ... :) .... IDD wou dat het al 30 sept was ... :P en dat een goede gedachte om deze avond mee af te sluiten ;)

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Niet online
Wat lijkt het mij een levenswerk om levels te maken voor dit spel, zo gedetailleerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Cubix schreef op 01 August 2003 @ 23:58:
Wat lijkt het mij een levenswerk om levels te maken voor dit spel, zo gedetailleerd!
ach dat is ook voor ut2k3 een pokkewerk. Spellen worden steeds geavanceerder en steeds moooier dus ook de kunst van hetmodden word steeds professioneler :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Och man, ik heb nu alle filmpjes in 10 fps gekeken (en op space zodra ik even wou genieten) Wat een details! Glimmende muurtjes, perfecte kogelgaten, lichamen maar ook onderdelen die eeuwig blijven liggen (zelfs het glas!) daadwerkelijk richtende AI, man o man. Dit word zo ontzettend heerlijk.
Oke Oke, er zijn wat clipping problemen maar eerlijkgezegd boeit me dat niet, het zou het helemaal af maken, dat wel. Maar Half-Life 2 is nu al bovenaards ;)

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:57
Nog geen gewone download mirror voor bug bait, want ik heb het niet zo op steam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net ook even 't nieuwste filmpje (Bugbait) gekeken, en damn wat is 't weer lekker. De graphics, de gameplay, 't originele idee met die bolletjes, de AI, wat wil je nog meer in een game? Ik zou 't echt niet weten. Eén nadeel van al die filmpjes, je gaat 't spel steeds meer willen spelen. Maar goed, dat wordt nog even wachten, maar ik denk dat 't 't wachten wel waard is.

Valt me op dat de filmpjes nu met wat meer regelmaat beschikbaar komen. Hopelijk houden ze dat even vast. Valve heeft gezegt (tenminste, dat geloof ik wel) dat ze na de bekende E3 filmpjes nieuwe media ging vrijgeven (screenshots en videos). Kan niet wachten ;).

Ben overigens erg benieuwd naar de high-res versie van het Strider filmpje. Wil wel eens weten hoe dat er uit gaat zien. Maar dat wordt nog even wachten denk ik. Volgende is 't filmpje met Barney, dus ik ben benieuwd. Hoe dan ook, dit spel gaat 't helemaal maken dat lijkt me wel duidelijk. Alleen niet voor de non-FPS'ers onderons misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albinoraptor schreef op 02 August 2003 @ 01:39:
Nog geen gewone download mirror voor bug bait, want ik heb het niet zo op steam :)
Hij is nu beschikbaar bij Fileplanet.

Ben ik blij da'k Steam gebruik ;), hoef 'k niet te gaan wachten bij Fileplanet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Verwijderd schreef op 02 augustus 2003 @ 01:44:
[...]

Hij is nu beschikbaar bij Fileplanet.

Ben ik blij da'k Steam gebruik ;), hoef 'k niet te gaan wachten bij Fileplanet :).
Had he over gewone download mirror ;) :p
Steam heel leuk alleen heb geen plaats voor al die rotzooi die hij me stuurt :D
Need new HDD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albinoraptor schreef op 02 August 2003 @ 01:46:
[...]

Had he over gewone download mirror ;) :p
Steam heel leuk alleen heb geen plaats voor al die rotzooi die hij me stuurt :D
Need new HDD :)
Mjah, Steam neemt bij mij 1,47 GB in. Dat is HL1 + HL2 Media. Wel een beetje veel inderdaad, maar jah, 'k heb ook bijna 100 GB (nou ja, op 't moment ffies niet, hardeschijfje niet in gebruik wegens stroom gebrek ;)), dus dan is dat niet zo'n probleem :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:48
Hmz, zat ik hier net nog eens naar de E3 trailer te kijken voor de fun. Merkte ik iets dat niet echt normaal was, weer een van de bugs in HL2.

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/psykoman/hl.jpg

In de rode cirkel zie je net naast de deur een grijze vlek. Achter de muur staat één van je "teamgenoten".

De grijze vlek wordt veroorzaakt door de gast achter de muur, net alsof hij deels door de muur loopt, of zijn schaduw aan de verkeerde kant van de muur wordt geprojecteerd.
Eerst dacht ik dat het ging om een schaduw van de gast die al binnen was gekomen. Bij nader inzicht was dit niet zo.

offtopic:
Dit zal waarschijnlijk al duizenden keren besproken zijn...

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik vond tunnels.exe overigens niet zo spectaculair. Het draaide wel goed, maar heeft dit ook met je systeem te maken? Was dit nou zeg maar een ' ingame-preview' ofzo?

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Die giant bug lijkt wel heel erg op de scraps van Abe Oddysee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op 02 augustus 2003 @ 03:01:
Ik vond tunnels.exe overigens niet zo spectaculair. Het draaide wel goed, maar heeft dit ook met je systeem te maken? Was dit nou zeg maar een ' ingame-preview' ofzo?
Het is ongeveer de kwaliteit van hoe het ingame wordt, maar het is gewoon een filmpje wat je draait. Het Bink formaat is gewoon wat aan de zware kant, vandaar dat het bij sommige niet soepel loopt.
PeGys schreef op 02 augustus 2003 @ 02:18:
Hmz, zat ik hier net nog eens naar de E3 trailer te kijken voor de fun. Merkte ik iets dat niet echt normaal was, weer een van de bugs in HL2.

[afbeelding]

In de rode cirkel zie je net naast de deur een grijze vlek. Achter de muur staat één van je "teamgenoten".

De grijze vlek wordt veroorzaakt door de gast achter de muur, net alsof hij deels door de muur loopt, of zijn schaduw aan de verkeerde kant van de muur wordt geprojecteerd.
Eerst dacht ik dat het ging om een schaduw van de gast die al binnen was gekomen. Bij nader inzicht was dit niet zo.
Hetzelfde is te zien bij de Hydra in 'Tunnels'. Maar ik neem aan dat ze het wel oplossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
PeGys schreef op 02 August 2003 @ 02:18:

[afbeelding]

offtopic:
als je het mij vraagt dan is daar niks verkeerds aan. Ik zie in ieder geval niets geks aan dat plaatje.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
PeGys schreef op 02 August 2003 @ 02:18:
[...]
offtopic:
Dit is inderdaad al een paar keer besproken ja :) Kijken of het op de high-res versie beter te zien is. Ik ga d'r vanuit dat dit gewoon kleine glitches zijn die er nog wel uitgehaald worden (of er al uit zijn probably).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Ik wacht met smart op de volgende ..... maar m'n steam staat nog niet op "working" dus mischien word het wel wachten tot na het weekend :(

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:08

GG85

.......

2 kleine puntjes van kritiek: 1: Het lijkt in bugbait net of je zweeft ipv. loopt, 2: Die bugs zijn wel erg lowpoly ivm. de rest van de omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
GG85 schreef op 02 August 2003 @ 13:41:
2 kleine puntjes van kritiek: 1: Het lijkt in bugbait net of je zweeft ipv. loopt, 2: Die bugs zijn wel erg lowpoly ivm. de rest van de omgeving.
1) valt wel mee ik vind het er niet anders uitzien dan menig ander fps game
2) Heb ze neit gezien dus kan er niet over oordelen

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

GG85 schreef op 02 August 2003 @ 13:41:
met dat zweven bedoel je dat hij heeel smooth loopt, dat is denk ik speciaal gedaan voor de demo, het viel me in andere ookal op, er zit geen "bob" in. Maargoed ... ziet er zo wel mooier uit.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:19
Net ff het HL2 trapdown filmpje bekeken. Echt superstoer, het ziet er allemaal zo geweldig realistisch uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje hoe hebben juliie het gedaan met jullie pc ik bedoel ik moet een ander pc hebben voor hl2 hoe hebben jullie dat gedaan en is het zo dat ik een ati radeon nodig ga hebben als ik hl2 af wil spelen heb je de prijs van zo een kaart gezien damn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta te popelen tot HL 2 uit komt :D ! Game ziet er supermooi uit ten opzichten van de oude versie! ( ookal mag die er ook best zij ;) ) Ik hoop wel dat ze het grappige spash effect met mensen in multiplayer wel behouden en natuurlijk ook op de singel player, want als ik dat zie lach ik me helemaal verrot :) ! Natuurlijk mag het achterlijk rondzwaaien met de koevoet in de multiplayer niet ontbreken want dat is ook zo lachwekkend :D, heeft iemand dat ook :)?

Ik ben trouwens ook eventjes die trailer aan het downloaden, ben erg benieuwd :P

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2003 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

PeGys schreef op 02 augustus 2003 @ 02:18:

[afbeelding]

offtopic:
dat witte vlekje is gewoon de deurknop lijkt mij :/. voor de rest ga ik niet de hele tijd kijken wat er nou voor de rest niet klopt. als jij aan het spelen bent zie je dat eht niet :/.

[ Voor 9% gewijzigd door Tripp op 02-08-2003 16:18 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 August 2003 @ 15:16:
ff een vraagje hoe hebben juliie het gedaan met jullie pc ik bedoel ik moet een ander pc hebben voor hl2 hoe hebben jullie dat gedaan en is het zo dat ik een ati radeon nodig ga hebben als ik hl2 af wil spelen heb je de prijs van zo een kaart gezien damn
Wat heb jij met je toetsenbord gedaan? Je . en , schijnen kapot te zijn.

Je hoeft geen Radeon te hebben (de 9500/9700 is niet eens zo duur meer), maar het is wel aan te raden. Voor de rest hebben wij onze PC lief en met respect behandeld, dus ze hebben ons toegezegd hun best te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Laatst online: 11:46
ik quote zowaar iemand:
Originally posted by MelvinB
Et blijft leuk om fouten uit filmpjes e.d te halen.

Hier van het Bugbait HL2-filmpje:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/melvin83/Temp/fout1.png

De raak-het-glas-Decals overlappen een ander materiaal-surface, in dit geval metaal.
Eronder zie je zoals het moet; Decals op metaal geven een ander soort impact-effect dan wanneer het glas wordt geraakt.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/melvin83/Temp/fout2.png
Hier zie je een soort van mist-bundel dat ergens van een lamp moet komen. Ik zie daar in de buurt geen gele lightsource. Ook zie je dat óf hij door vloer van die brug heenbreekt óf dat het ergens anders wegkomt. Ook zie je dat dat geval met de camera meedraait.

Voor de rest heb ik nog nix gevonden.

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De raak-het-glas-Decals overlappen een ander materiaal-surface, in dit geval metaal.
Eronder zie je zoals het moet; Decals op metaal geven een ander soort impact-effect dan wanneer het glas wordt geraakt.
Deze viel mij ook al op. Het loopt iets teveel door, anders had het de lichtval geweest kunnen zijn die de vorm verlicht op een ander vlak. Maar ik neem aan dat ook dat wel goed komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Hier zie je een soort van mist-bundel dat ergens van een lamp moet komen. Ik zie daar in de buurt geen gele lightsource. Ook zie je dat óf hij door vloer van die brug heenbreekt óf dat het ergens anders wegkomt. Ook zie je dat dat geval met de camera meedraait.
Als ik goed kijk lijkt het of er achter die paal een lamp verscholen zit, die het licht verspreidt.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet blijven toegeven dat HL2 er over het algemeen beter uitziet, wat aantrekkelijker ook om te spelen lijkt me, maar dat licht... pff.. doomIII is daar toch echt stukken beter in :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen toch, hebben jullie nu niets anders te doen dan alle fouten uit deze filmpjes te halen ;).
Trouwens, het filmpje heet ook niets voor niets "bugbait" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
Verwijderd schreef op 02 augustus 2003 @ 18:35:
ik moet blijven toegeven dat HL2 er over het algemeen beter uitziet, wat aantrekkelijker ook om te spelen lijkt me, maar dat licht... pff.. doomIII is daar toch echt stukken beter in :o
Maybe, maar Doom III wordt imo weer zo'n dom knal spel zonder sfeer, verhaal en zonder interactie met de levels. Net zoals Unreal Tournament 2k3, het ziet er prachtig uit, maar het is echt <alleen maar> dom beestjes afknallen. Dan heb ik toch liever een spel met misschien iets minder mooiere graphics t.o.v. Doom III, maar wel met een verhaal, interactie en bovenal sfeer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rig0r schreef op 02 August 2003 @ 19:59:
[...]

Maybe, maar Doom III wordt imo weer zo'n dom knal spel zonder sfeer, verhaal en zonder interactie met de levels. Net zoals Unreal Tournament 2k3, het ziet er prachtig uit, maar het is echt <alleen maar> dom beestjes afknallen. Dan heb ik toch liever een spel met misschien iets minder mooiere graphics t.o.v. Doom III, maar wel met een verhaal, interactie en bovenal sfeer :P
Dan ken jij verhaal achter doom III nog niet. Ze hebben nu niet voor niets een schrijver ingehuurd voor het verhaal. Maar goed voordat dit weer een doom3 vs half-life 2 gaat worden, deze demos zijn van een build van vorig jaar dus de kans is groot dat de "meeste bugs" er wel uit gehaald zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
Ok, we laten 'verhaal' achterwege ;)

Waar staat btw dat dit van een build van vorig jaar is ? Laten ze ons een beetje ouwe rommel downloaden met Steam :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
rigor, weet je wat. we zetten gewoon de laatste beta van HL2 op het internet, zodat iedereen em alvast gratis kan downloaden en niemand em meer koopt straks / de verassing er helemaal af is

btw, wat doen mensen een moeite om bugs uit filmpjes te halen... die filmpjes zijn al een jaar oud.....

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Verwijderd schreef op 02 August 2003 @ 20:03:
[...]

Dan ken jij verhaal achter doom III nog niet. Ze hebben nu niet voor niets een schrijver ingehuurd voor het verhaal. Maar goed voordat dit weer een doom3 vs half-life 2 gaat worden, deze demos zijn van een build van vorig jaar dus de kans is groot dat de "meeste bugs" er wel uit gehaald zijn.
as far as i know is het hetzelfde verhaal uit doom 1:

Geheim lab op mars > daar gaat iets fout > demonen worden verlost > rotzooi > jij mag het oplossen

maar ja ik heb net dat filmpje gezien en mij viel dat raam ook al op (dat dat glasbreektexture ding doorloopt) en die lamp.. daar heb ik 2x of 3x naar gekeken maar er zit helemaal niks van een lamp achter die paal dat wat je ziet is namelijkj een stuk muur van iets anders

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
RocketKoen schreef op 02 August 2003 @ 20:24:
rigor, weet je wat. we zetten gewoon de laatste beta van HL2 op het internet, zodat iedereen em alvast gratis kan downloaden en niemand em meer koopt straks / de verassing er helemaal af is

btw, wat doen mensen een moeite om bugs uit filmpjes te halen... die filmpjes zijn al een jaar oud.....
Doet de :+ het niet bij jou ofzo ?

En hoe ouder de fimpjes, hoe beter :) Ben wel benieuwd of die 'extra' movies die ze gaan releasen dan recenter zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door rig0r op 03-08-2003 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

we moeten er eerst nog 3 "e3's" krijgen .... naar mijn idee ... en daar zijn zo nog niet mee begonnen, mischien morgen weer .. :)

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

E3 / Spaceworld / ECTS
3 evenementen per jaar :) (of was ECTS nou gekapt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

RSP schreef op 03 augustus 2003 @ 12:05:
E3 / Spaceworld / ECTS
3 evenementen per jaar :) (of was ECTS nou gekapt?)
ik bedoelde meer nog 3 fimpjes die we al gezien hadden op de E3 Trailer

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het Valve team heeft al de tijd om deze 'bugs' eruit te halen. Zo te zien zijn het geen engine bugs maar hl2 bugs... laten we dat maar hopen :). Damn, ik kan niet wachten op Hl2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Als we zo gaan mierenneuken heb ik ook nog een buggie :D

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/erik.franken/tmp.JPG

Beestje gaat een beetje door het matras heen

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zal ook wel opgelost worden, die matras zal wel omvallen ofzo. Best apart trouwens dat die soldaten dekking zoeken achter een (kogelvrije?) matras :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
ze zoeken dekking achter een bed

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Met het huidige tempo van uitbrengen van filmpjes zijn we redelijk gauw door alle filmpjes heen. Dan moeten ze toch nog wat verzinnen om ons de laatste maand te laten overleven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik weet wel dat het genieten wordt met mijn nieuw systeem... ik kan nog moeilijk w8en :*)

Aantal punten uit HL2 wat geweldig is:

* Beste FPS wordt vervolgd
* Tsjek die water reflections
* Speelbaar op een ouder systeem, duz op een P4 2Ghz/2500+ soepel _/-\o_
* VET veel detail

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
ThE DarK SpiRiT schreef op 03 August 2003 @ 21:08:
* Speelbaar op een ouder systeem, duz op een P4 2Ghz/2500+ soepel _/-\o_
Noem jij dat een ouder systeem? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Hij bedoelt omdat het op een ouder systeem al goed loopt, het op zijn 1337 (;)) config helemaal goed loopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bekijk de filmpjes met veel plezier en dat er bugs inzitten boeit mij niet echt. Ik weet zeker dat als het spel uitkomt dat er vast nog wel wat bugs in zitten en in Doom 3 zullen ook zeker wel wat bugs inzitten.
Zijn er wel spellen die perfect zijn en geen enkel bugs gezitten?? Nee, want bugs zijn menselijke fouten en mensen zullen altijd fouten blijven maken. Dus je ontkomt er niet aan. Voor de rest zijn de filmpjes gewoon erg vet en deze game ga ik zeker legaal halen. Ben niet iemand die dat snel doet, maar deze zeker weten wel. Alleen spellen met een goede multiplayer koop ik legaal en dat zal deze ook wel hebben (hoop ik dan maar).

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2003 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En er is weer nieuwe stof tot speculatie opgedoken. Deze keer van het duitse blad Gamestar.
Daarin wordt vermeld dat Ati de nieuwe radeon 9900 bundeld met Halflife2. Dit gebeurt al in september........... Volgens Ati is de goldstatus van HL2 13 sept............. Klinkt interesant. Er wordt nog gesuggereerd dat Ati en Valve een strategische alliantie hebben; dit naar aanleiding van de grafx fouten in nvidia kaarten........

Link:http://www.gamestar.de/news/pc-spiele/action/13386/

Artikel:
ATIs nächste Silizium-Kreation, die Radeon 9900 Pro, erscheint im September 2003 zusammen mit Half-Life 2. Dies meldet der GameStar in seiner aktuellen Ausgabe, die am 6. August erscheint. Nach GameStar-Recherchen planen Grafikkarten-Hersteller ihre Radeon 9900 Pro-Platinen in den USA mit dem 3D-Shooter Half-Life 2 zu bündeln. Dessen momentan gültiger Gold-Termin (Zeitpunkt der Fertigstellung) ist der 13. September 2003, was den Terminverschiebungs-Spekulationen der letzten Tage widerspricht. Zudem rückt dies die »Fehler bei Nvidia-Karten«-Diskussion in ein neues Licht, denn vermutlich steckt zu nicht unwesentlichen Teilen eine strategische Partnerschaft hinter den technischen Problemen. Weitere Einzelheiten zur Radeon 9900 Pro und Half-Life 2 lesen Sie im GameStar 09/2003.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Hey das cool. Dus als je Half-Life 2 haalt krijg je de radeon 9900 er gratis bij? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
wel vreemd dat Ati zelf niets zegt dan hè
als je HL2 mag bundelen met je nieuwste hardware is dat een enorme boost voor je PR.
wel toevallig dat ze dan alleen 1 klein duits gameblad hierover hebben verteld....

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

spokje schreef op 03 August 2003 @ 23:06:
Hey das cool. Dus als je Half-Life 2 haalt krijg je de radeon 9900 er gratis bij? :+
8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:19
Jah dat zou wel leuk zijn dan, want dat de radeon 9900 veel geld gaat kosten kun je zo wel raden. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Mooi.
Want als de 9900 uit is, is de 9700 goedkoper. :)

offtopic:
Hee! psst! Wat zal ik doen? Een 9700 of een 9700 PRO? Het verschil is wat mij betreft geen 100 euro waard, maar ik heb het niet naast elkaar zien draaien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, dit is wel het overwegen waard om mijn 9700pro te verkopen en meteen een 9900pro + HL2 aan te schaffen!

indien het performance verschil groot genoeg is natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky

cky

is er al ergens anders wat over geschreven over die combinatie?

want ik heb toch een nieuwe videokaart nodig, en halflife 2 wilde ik ook zo graag hebben.

dus dit zou een hele goede deal zijn,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky

cky

ze zouden natuurlijk ook, halflife 2 alleen met de 9900 kunen uitgeven en het spel pas los verkopen na een week of 3,
zou best slim zijn.. maar wel sneaky :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 augustus 2003 @ 02:01:
hmm, dit is wel het overwegen waard om mijn 9700pro te verkopen en meteen een 9900pro + HL2 aan te schaffen!

indien het performance verschil groot genoeg is natuurlijk.
het lijkt me echtwel dat hl2 helemaal soepel loopt op een 9700 pro.
Zo mooi is het nou ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
Zo mooi is het nou ook weer niet?
Bekijk ff het filmpje van kleiners lab, kijk hoe gedetaileerd die mensen zijn. Je ziet bij die meid zelfs haar sleutelbenen, en het licht dat steeds verandert daarop.
Doom3 wordt misschien mooier, maar kan een stuk minder dan HL2. Ook is het al een tijd geleden dat we de eerste geruchten over Doom3 hoorden, en hij nog steeds in de maak is. HL2 sinds een paar maanden, en komt volgens de Valve nog steeds uit op 30 Sep.

En toch gaat HL2 beter verkopen dan Doom3, niet iedereen heeft zo'n super pc om dat spel te draaien. En ik ben ook niet van plan een nieuwe te kopen voor Doom, dus ik laat het lekker in de winkel leggen, of regelen het op een goedkopere manier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 14:58
het gaat er niet om of het mooi is, het gaat erom of je een Radeon9700 pro moet inruilen om dit spel te spelen, en dat lijkt mij sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donderdraak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-07-2017
ik ben gewoon van plan om het te spelen met mijn radeon 9600 pro grafische kaartje!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
Omg! 13 (of 30) september is helemaal niet meer zo ver weg!! :D Mssn duurt het nog wel ietsjes langer voordat het in NL echt verkrijgbaar is, maar goed. Ik kijk iig met smart uit naar de eerste demo. :) Hopelijk koopt m'n broer 't spel, want ik vind 50 euro oid nog steeds veel voor een spelletje. Koop ik liever een reepje ram erbij voor dat bedrag.

[ Voor 4% gewijzigd door Aham brahmasmi op 04-08-2003 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Aham brahmasmi schreef op 04 August 2003 @ 13:30:
Omg! 13 (of 30) september is helemaal niet meer zo ver weg!! :D Mssn duurt het nog wel ietsjes langer voordat het in NL echt verkrijgbaar is, maar goed. Ik kijk iig met smart uit naar de eerste demo. :) Hopelijk koopt m'n broer 't spel, want ik vind 50 euro oid nog steeds veel voor een spelletje. Koop ik liever een reepje ram erbij voor dat bedrag.
Spaar jezelf nu dan een breuk (zeg maar 8 weken x 6 euro, kom je een heel eind ;)) dat doe ik ook... en dat rammetje, screw it :P HL2 is stukken belangrijker :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Waar heb je meer plezier aan? Aan een spel of aan een rammetje? Dikkere kans dat een rammetje niks staat te doen in jou systeem dan dat jij niks staat te doen in de wereld die hl2 heet :P

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koop je toch dat dimmetje + half-life 2 >:) Desnoods werk je ff een weekje erbij maar dan heb je dubbel zoveel plezier.

Las trouwens op het steam forum dat de SDk mogelijk binnenkort (augustus) gereleased wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Iemand had al eerder de vraag gesteld, of de edittor die bij de SDK zit (?), ook al ingame preview kon doen. Maar daar was geen antwoord op gekomen. Verder vraag ik me ook nog af; als ze die edittor bij de SDK leveren, lijkt mij dat die SDK niet door jan en alleman te downloaden valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Vanvond om 23:00 is er een interview met de developers van Half-Life 2
te volgen op
irc.half-lifenews.com
#halflife2news

Ik zit i.i.g te wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

2300 onze tijd? Ben benieuwd!

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

JayVee, join je de channel even als JayVee ? kunnen we mooi speculeren over het gesprek :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
5 weken werken * 150 pleuro per week - rijles
vette pech voor mn rijles dan maar ff. je moet je prioriteiten goed hebben staan :P

edit: het is btw 2300 GMT, dat is 0100 CEST (dst) << hier dus

[ Voor 20% gewijzigd door RocketKoen op 04-08-2003 20:22 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:00
Ik dacht dat de leveleditor (hammer) bij het spel zat, maar wat de SDK dan moet bevatten weet ik eigenlijk ook niet, een soort van scripting taal misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar haal ik de filmpjes, de URL's uit de startpost zijn dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik het gelezen had zou er een map/model bij zitten waarmee het facial systeem getoond wordt. Hopelijk komt er meer info vrij na die chatsessie op irc over de SDK of misschien wordt die daarna wel vrijgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op 04 augustus 2003 @ 21:59:
Waar haal ik de filmpjes, de URL's uit de startpost zijn dood.
via Steam

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

FoggyFreek schreef op 04 augustus 2003 @ 20:13:
JayVee, join je de channel even als JayVee ? kunnen we mooi speculeren over het gesprek :D
Hey, ik zie het beetje laat.
Ik kom eraan! ff mIRC installeren! 8 )

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
  • Laatst online: 21-08 15:00
Helmet joined ook irc maar eens :P ben benieuwd of er veel tweakers zijn
ik zet iig ff [got] achter me naam :p

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me mag vragen stellen straks :)

Ik werk mee aan de Cold War: Melting point mod, en werd gevraagd of ik mee wou doen. Het probleem is alleen dat ik niet echt supervragen heb, maargoed :)

Het begint trouwens om middernacht, niet 23:00.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2003 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Join #hl2got op dezelfde server, kunnen we mooi in het nederlands speculeren over de Source Engine.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:00
Terr, als ik de beschrijving van melting point zo zie zou ik vooral vragen gaan stellen over schaal.

Bijvoorbeeld, hoeveel man op een server maximaal.
Maximale grootte van de levels, invloed op latency.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Ik kom er ook ff aan, maar eerst ff [got] achter de nick zetten :p
offtopic:
of voor de nick zoals men wenst :D

[ Voor 33% gewijzigd door Exe-cuter op 04-08-2003 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Closing Link: Bam| by irc.pcgamingnetworks.com (Sorry, your connection class is full - try again later or try another server)

Beetje druk? :+ Na ja, time to sleep anyway :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

jongens nog andere server van dat netwerk waar ik op kan connecten ?? mij conn class is full zegt ie :(

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky

cky

kom er ook nie in.....
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.