Ok, ik heb dus ook weer leuke nieuwe speeltjes voor mijn iPod...
Allereest, de
iTrip.

De iTip is een FM zender die u aansluit op uw iPod. U kunt dan uw iPod muziek via elke FM radio (dus ook uw autoradio) beluisteren! De iTip krijgt de stroom via de iPod en heeft dus geen batterijen nodig. Bovendien kunt u de iPod opladen terwijl u de iTrip gebruikt.
U kunt elke FM frequentie gebruiken, deze kunt u direct via de iPod selecteren na het intstalleren van de software.
Ik heb hem op diverse radio's getest en hij werkt echt geweldig. Je moet het volume van de iPod op ongeveer 50% zetten en dan is het geluid iets zachter dan dat van een gemiddeld radiostation. Verder kun je nog wat met de toonregeling van de iPod spelen om het geluid nog wat "vetter" of "sprankelender" te laten klinken..
Het kiezen van een frequentie is echt een eitje, je hebt gewoon een lijstje met alle mogelijke frequenties op de iPod en kunt de gewenstde frequentie dan gewoon selecteren...
De 2e uitbreiding voor mijn iPod is de
iSkin.

Dit is rubber hoesje voor de ipod, verkijgbaar in diverse kleuren. Ik heb gekozen voor transparant, omdat ik dat het mooiste vond.
(andere keuzes in NL: blauw en grijs)
Ik heb de 20GB iPod 2nd generation. De iSkin past echt perfect en zorgt er voor dat mijn iPod veel degelijker aanvoeld en goed beschermd is. ReseTTim heeft de 10GB Ipod 2nd gen (iets dunner) en die heeft iets ruimte maar het hoesje zit nog steeds heel stevig om zijn iPod.
De iTrip en de iSkin zijn beide leuke accesoires voor je iPod en allebij zijn ze netjes afgewerkt en van hoge kwaliteit. In Nederland zijn deze producten onder andere verkrijgbaar bij
www.voorjegemac.nl
Ik heb wel wat problemen ondervonden ivm levertijd (meer dan een maand !!!) en het niet terug bellen/mailen van de winkel.
Maar ik denk dat dit incidenteel was en heb verder geen negatieve dingenen ondervonden...
[
Voor 3% gewijzigd door
Verwijderd op 05-11-2003 17:07
. Reden: domme typo.. :( ]