Het grote (oude/nieuwe) IPod topic

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.565 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-07 08:57

Nietzman

Woei!

Ik ben waarschijnlijk heel er lui door niet alle pagina's door te lezen, (Internet is aan het puberen hier.) maar heeft iemand hier ervaring mee?
"The external battery pack will give you MANY hours of playing time, at least 40-50 hrs."
Dat lijkt me wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97030

Afbeeldingslocatie: http://www.iskin.com/store/images2/exo2/eXo2LeftSide.gif

Een prachtig hoesje voor mijn ipod alleen er komt 16 dollar verzend kosten bij wat hem in totaal 45 dollar maakt. Weet iemand nog een shop waar je deze kan kopen?

Zo nee, waar kan ik het goedkoopst een transparante kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ochoch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-10-2020
Nietzman schreef op 10 december 2003 @ 13:59:
Ik ben waarschijnlijk heel er lui door niet alle pagina's door te lezen, (Internet is aan het puberen hier.) maar heeft iemand hier ervaring mee?

[...]

Dat lijkt me wel wat.
Dacht gelezen te hebben dat de accu van de iPod 850 mAh levert, dus als er 4 batterijen van bijvoorbeeld 2100 mAh in zitten heb je grofweg 10 x zoveel speelduur als de originele batterij...
Op www.ipodbattery.com staat trouwens meer info over de gebruikte batterijen in de iPod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:13
Anoniem: 97030 schreef op 10 december 2003 @ 13:50:
[...]

Waar kan je zien welke versie je hebt?
sylvesterrr schreef op 03 december 2003 @ 22:41:
Lees de handleiding door!

Instellingen -> Info
....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ochoch schreef op 10 december 2003 @ 15:02:
[...]

Dacht gelezen te hebben dat de accu van de iPod 850 mAh levert, dus als er 4 batterijen van bijvoorbeeld 2100 mAh in zitten heb je grofweg 10 x zoveel speelduur als de originele batterij...
Op www.ipodbattery.com staat trouwens meer info over de gebruikte batterijen in de iPod.
4x2100 baterijen heeft niet 10 keer zoveel power, omdat het maar 1,2 volt per baterij is, en de ipod LiION baterij 3.7 volt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slybas
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2020

slybas

ontkennen alles

Z___Z schreef op 10 december 2003 @ 16:38:
[...]

4x2100 baterijen heeft niet 10 keer zoveel power, omdat het maar 1,2 volt per baterij is, en de ipod LiION baterij 3.7 volt.
Maar in serie klopt het wel 3*1.2 = 3.6V is dus OK en dan 2100mAh tegenover 850mAh is een factor 2 dus in theory gaat dat dan 2* zolang mee :9

[ Voor 8% gewijzigd door slybas op 10-12-2003 16:43 ]

http://www.regroup.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-07 08:33
Anoniem: 97030 schreef op 10 december 2003 @ 14:22:

Zo nee, waar kan ik het goedkoopst een transparante kopen?
goedkoper dan 30 euro kan je um (nieuw) niet krijgen.
Zo als ik al zei: www.iskinworld.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-07 14:33
Ik heb een probleempje met mijn iPod (versie 1). Ik heb XP opnieuw geinstalleerd, en nu synched het ding niet meer met iTunes. Ik gebruik ipv een PCI kaart nu de onboard Firewire port, en de iPod wordt ook gewoon herkend als een IE1394 device. Sterker nog, iTunes roept dat er een iPod is aangesloten maar dat ik mijn iPod software moet upgraden. Ik weet niet precies over welke software het gaat, maar ik heb een iPod Software 1.2 van Apple geinstalleerd, al weet ik niet precies wat dat ding installeert. Daarnaast draai in 4.1.1 van iTunes.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:46
Dr. Strangelove schreef op 10 december 2003 @ 18:39:
Ik heb een probleempje met mijn iPod (versie 1). Ik heb XP opnieuw geinstalleerd, en nu synched het ding niet meer met iTunes. Ik gebruik ipv een PCI kaart nu de onboard Firewire port, en de iPod wordt ook gewoon herkend als een IE1394 device. Sterker nog, iTunes roept dat er een iPod is aangesloten maar dat ik mijn iPod software moet upgraden. Ik weet niet precies over welke software het gaat, maar ik heb een iPod Software 1.2 van Apple geinstalleerd, al weet ik niet precies wat dat ding installeert. Daarnaast draai in 4.1.1 van iTunes.
Je moet ff 1.3 installen... die heeft iTunes support. Die kun je hiero downen:
http://a1408.g.akamai.net....20030724.frcdw/setup.exe

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99610

Sorry indien deze vragen al zouden beantwoord zijn, maar ik vond er niets van terug.

Ik ben van plan een ipod 40 gb te kopen maar ik vind het design van de nieuwe ipod eigenlijk verschrikkelijk lelijk en niet echt om aan te zien. Ik begrijp niet waarom het design eigenlijk veranderd is want de vorige versie vond ik perfect, maar die is nog amper verkrijgbaar en heeft minder opties. Maar nu to the point, is het mogelijk om de front van de nieuwe ipod te vervangen door een andere. Een soort case modding eigenlijk. Ik bedoel geen skins want dat vind ik ook niet mooi. Ik vind het design toch wel vrij belangrijk.

Alvast bedankt

Verwijderd

uhm nee de formaat van de nieuwe is niet hetzelfde als bij de ouwe dus zou de hardware los in de case zitten en de knoppen zitten ook niet op dezelfde plaatsen en waar haal je een ouwe case . Die zijn namelijk niet los te krijgen en er zijn natuurlijk nog andere problemen maar ja dit is al zat

Verwijderd

Ik lees in ander topics dat mensen vinden dat de Ipod nu al niet meer top-of-the-bill is...

Xclef?,Rio Karma? e.d zouden al beter zijn enzo.

Wat vinden jullie?

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 12:53:
Ik lees in ander topics dat mensen vinden dat de Ipod nu al niet meer top-of-the-bill is...

Xclef?,Rio Karma? e.d zouden al beter zijn enzo.

Wat vinden jullie?
waar lees je dat en wat is de motivatie?

Als ik nu weer zou moeten kiezen zou ik alleen de iriver iHP 120 meenemen.
Maar dat zou ik waarschijnlijk toch weer kiezen voor de ipod ivm gebruiksgemak, looks en accesoires (itrip bijvoorbeeld).

Ik denk eerlijk gezegd dat de ipod ene heel andere klasse is dan die 2 die jij noemt.

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07 10:09
denk dat ik alleen de philips zou bedenken. maar als ik zo de reviews lees is de Philips toch een teleurstelling. Ipod is gewoon rete mooi en design speelt toch een belangrijke rol

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05 09:41
Ik zou gewoon weer een iPod nemen. :>

kleurbleur.nl

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Chillmeister schreef op 11 december 2003 @ 14:52:
denk dat ik alleen de philips zou bedenken. maar als ik zo de reviews lees is de Philips toch een teleurstelling. Ipod is gewoon rete mooi en design speelt toch een belangrijke rol
kan je ook een schilderij kopen ;)

Verwijderd

Largow schreef op 11 december 2003 @ 13:28:
[...]

waar lees je dat en wat is de motivatie?

Als ik nu weer zou moeten kiezen zou ik alleen de iriver iHP 120 meenemen.
Maar dat zou ik waarschijnlijk toch weer kiezen voor de ipod ivm gebruiksgemak, looks en accesoires (itrip bijvoorbeeld).

Ik denk eerlijk gezegd dat de ipod ene heel andere klasse is dan die 2 die jij noemt.
wat is er volgens jou gebruikersvriendelijker aan de iPod? Misschien is de IHP wel veel makkelijk. geen extra software nodig etc...

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-03 14:29

sjaakaq

It might get loud

nou de navigatie op de ipod is echt ontzettend handig. Handiger dan bij andere mp3 spelers.

leoaq.fm // Jeune Loop

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 15:22:
[...]

wat is er volgens jou gebruikersvriendelijker aan de iPod? Misschien is de IHP wel veel makkelijk. geen extra software nodig etc...
Met name de remote van de irivers vind ik minder (ik heb de slimx550 gehad, heeft dezelfde afstandbediening).
Verder zijn de ipod dock en de touch sensitive knoppen echt super.

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07 10:09
leokennis schreef op 11 december 2003 @ 15:39:
nou de navigatie op de ipod is echt ontzettend handig. Handiger dan bij andere mp3 spelers.
alleen jammer dat alles met ID3 tags wordt gedaan, en toch jammer dat ik niet een "tree directory" kan gebruiken. je weet wel zoiets als NCD, norton commander maar dan voor de iPod. Maar hij is wel heel makkelijk in gebruik, maar ik ben dan niks anders gewend dus is het ook moeilijk om te vergelijken

• bbbrumbrum
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Largow schreef op 11 december 2003 @ 16:21:
[...]

Met name de remote van de irivers vind ik minder (ik heb de slimx550 gehad, heeft dezelfde afstandbediening).
Verder zijn de ipod dock en de touch sensitive knoppen echt super.
Iedereen is hier toch erg pro-ipod, een beetje té, denk ik. De objectiviteit gaat een beetje verloren.

Een IRiver afstandsbediening slecht? LCD display en alle functies erop! Daar kan een Ipod van drooomen!

Maargoed, een Ipod word het dus niet voor mij, X-Clef, RIo Karma of Rio Nitrus....

Die gaan tenminste een dag mee qua battery-life! :P

Ogg en FLAC ondersteuning voor deze speler? Goede batterij? Ext. HDD? Betere geluidskwaliteit? Gunstig geprijsd? Daarop: gunstig geprijsde accesoires?

Toch allemaal met: NEE! te beantwoorden.... Het is en blijft een mooi spelerke, maar als je kritisch gaat kijken heeft hij toch wel wat 'flaws'...
Maarja, omdat de Ipod een kleine revolutie heeft gestart, word hij toch als uitgangspunt gezien en word er toch te snel gegeneraliseerd over hoe goed hij dan is 'omdat zoveel mensen hem hebben'

Sofar.... :*)

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op naar deel 2, 1000+ posts is wel weer genoeg :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.