Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb sinds een paar dagen een 3d gen 15GB iPod. Vandaag ik er ff wat muziek aan het opzetten toen ineens het icoontje verdwenen was dat hij aangesloten was. Dus ik probeer opnieuw op te starten om te zorgen dat dat icoontje weer in beeld komt en zo de iPod veilig af te sluiten, alleen dit gebeurt niet.

Er blijft nu steeds Do Not disconnect in beeld staan en ik weet eigenlijk helemaal niet hoe ik dit moet oplossen, heeft iemand een idee hoe ik kan zorgen dat mn pc mn iPod weer detecteerd?

Hij is trouwens nog wel steeds aan het opladen.

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Euh, bij mij zegt de ipod dat altijd, hoort dat niet dan?

Eerst krijg je zo'n appletje te zien, als je em aansluit, vervolgens wacht je even en volgens mij zie je dan even dat ie geconnect is. Hierna krijg je dat Do not disconnect gebeuren te zien, totdat je hem dus weer unmount, waarna er staat Safe to disconnect oid :)

En ik heb er nog geen problemen mee gehad..

Dus volgens mij is wat jij hebt normaal :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Verwijderd

Topicstarter
nee, want ik kan em niet meer unmounten dat is het probleem. ik heb dat icoontje niet meer mn computer ziet hem ook niet meer, maar er blijft do not disconnect in beeld staan

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als je dat Unplug hardware icoontje niet meer ziet, kun je via de Add/Remove hardware icon in het Control Panel hetzelfde doen. Kies dan voor Uninstall/Unplug a device, Unplug / Eject a device.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu die apple device geuninstalled, maar het blijft in beeld staan :'( ik snap er nix van. ik zal wel iets fout hebben gedaan, maar i'm running out of options. Ik zie trouwens nergens Unplug/Eject a device staan (kheb ook de nl versie, maar zoiets zie ik ook niet)

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 17:39:
ik heb nu die apple device geuninstalled, maar het blijft in beeld staan :'(
Waarom geuninstalled? Je moet hem ejecten/unmounten.
Ik zie trouwens nergens Unplug/Eject a device staan (kheb ook de nl versie, maar zoiets zie ik ook niet)
Als je de wizard draait onder Windows 2000 is het 2x de onderste optie. Maar ik denk dat het nu weinig zin meer heeft aangezien je PC die hele iPod niet meer zal zien.

[ Voor 11% gewijzigd door blackd op 25-09-2003 17:46 ]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~rauf/ipod.jpg

en als je de ipod er weer insteekt enablen.
:>

Imperfectionist.

Verwijderd

Topicstarter
oke ik zal het proberen, maar er staat een uitroeptekentje bij dat device.... magoed ik zal het NU proberen.... alleen als ik disable komt er geen "OK to disconnect" in beeld te staan van mn iPod

• Ra5a
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 17:59:
oke ik zal het proberen, maar er staat een uitroeptekentje bij dat device.... magoed ik zal het NU proberen.... alleen als ik disable komt er geen "OK to disconnect" in beeld te staan van mn iPod
paar seconden wachten

Imperfectionist.

Verwijderd

Topicstarter
Ra5a schreef op 25 September 2003 @ 18:00:
[...]

paar seconden wachten
nope, werkt niet... hij blijft op do not disconnect

er blijft een uitroeptekentje bij het device staan zodra ik hem weer inschakel.....

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2003 18:08 ]

• Ra5a
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 18:07:
[...]

nope, werkt niet... hij blijft op do not disconnect

er blijft een uitroeptekentje bij het device staan zodra ik hem weer inschakel.....
hmm
rechtermuisknop> eigenschappen
wat staat er als fout..

Imperfectionist.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ff de apple winkel opgebeld en die vertelden mij dat ik mn device moest uitschakelen dan met menu en play de iPod resetten en dan weer inschakelen.....

en dat werkte :D :)

ik ben weer blij, bedankt voor jullie hulp. Dit kan dicht voor de eeuwige searchvelden
Pagina: 1