Weet iemand of het mogelijk is om bv een backup te maken op je ipod?
aac draait gewoon op 2e gen iPod met 1.3 update.
aac owned de helft kleiner betere kwaliteit :D:D:D
Je kan ook van de iPod opstarten, het is gewoon een FireWire schijf voor Windows namelijk. Als je de extra software hebt kan je er pas MP3, AAC, Audible etc op afluisteren.
Weet iemand trouwens of de Windows iTunes ook met Mac iPods om kan gaan?
Weet iemand trouwens of de Windows iTunes ook met Mac iPods om kan gaan?
Die zijn bij www.mailamac.nl in de aanbieding voor 99 euro ex btw.Verwijderd schreef op 19 oktober 2003 @ 12:40:
[afbeelding]
iemand ervaring met deze speakers? Staan voor 99 $ op amazon.com en voor 129 $ bij de apple store. Lijkt me wel vet staan bij je IPOD in je kamer (als het geluid tenminste wat is)
Zijn wel vet past mooi bij je iPod, maar ik denk niet dat het vordelijk is voor de accu. Als je je iPod gaat gebruiken als een stereo
Wie weet waar je iPod post kan halen/bestellen?
Maak nie uit hoe, zolang maar iPod op staat is goed.
Zoiets zou vet zijn: http://gallery.ipodlounge.com/image/ipods_world1609.jpg
Niet van dat formaat dan
Maak nie uit hoe, zolang maar iPod op staat is goed.
Zoiets zou vet zijn: http://gallery.ipodlounge.com/image/ipods_world1609.jpg
Niet van dat formaat dan
[ Voor 8% gewijzigd door O.D.Smolik op 19-10-2003 20:27 ]
Ik denk dat je wel wat kan krijgen bij redlightrunner.
Is maar 1tje, maar best duur van vanaf 20 dollar ofzo. Ik dacht eerder aan 10 euro.
Verwijderd
ja dat kan, je Ipod is gewoon een extra Schijf dus je kunt er alles op zetten wat je wil.Verwijderd schreef op 19 October 2003 @ 16:09:
Kan. Probleem is dat je bestandsstrucuur overhoop gegooid wordt als je je ipod vult, alle bestanden krijgen een nummer waardor het niet meer bruikbaar is op de PC.Verwijderd schreef op 19 October 2003 @ 16:09:
Ik heb tot nu toe 2 programma's gevonden die mp3's van ipod naar pc kunnen halen: Ipod plugin voor Total Commander, en Anapod.
Anapod lijkt ok (van de makers van Notmad explorer voor Nomad Jukebox), die plugin is volgens mij een hobbyprojectje.
Ik ga binnenkort de plugin proberen. Als het nix is koop ik Anapod (15$).
Veel info hierover staat op www.ipoding.com
[ Voor 6% gewijzigd door Largo op 20-10-2003 10:05 ]
Volgens mij bedoelt hij of je een backup van je gewone bestanden op je iPod kan zetten. Zoals caporegime zegt kan dat gewoon, ik gebruik m'n iPod ook om presentaties mee te nemen, als ik van iemand een laptop leen. Best ideaal als die geen RW-drive heeft, en je toch nog iets aan je presentatie wil veranderen, en het uiteindelijke bestand weer mee wil nemen.
MP3 van je iPod afhalen, waarbij je ook een mooie naam krijgt, kan ook met EphPod, moet je wel even instellen hoe je die naam wil krijgen, en je moet ze vantevoren echt goed getagged hebben.
MP3 van je iPod afhalen, waarbij je ook een mooie naam krijgt, kan ook met EphPod, moet je wel even instellen hoe je die naam wil krijgen, en je moet ze vantevoren echt goed getagged hebben.
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Ik zie het nu ook ja, thanksTarin schreef op 20 October 2003 @ 10:15:
Volgens mij bedoelt hij of je een backup van je gewone bestanden op je iPod kan zetten.
Dat wist ik niet? Kun je me uitleggen hoe? Ik heb alles volledig v1 en v2 getagged dus het zou moeten lukken dan.Tarin schreef op 20 oktober 2003 @ 10:15:
...
[ Voor 31% gewijzigd door Largo op 20-10-2003 15:31 ]
Verwijderd
Bij de Dixsons hebben ze nu Ipod 20gb versie 1.2 voor 295euro voor mac.
Lijkt me wel een leuke aanbeiding of niet? En flashen naar pc versie is ook geen probleem of kan ik beter een versie 2.0 kopen? een 15gb versie voor 400 euro ongeveer.
Nog ff 1 vraagje: kun je er ook data opzetten of echt alleen maar mp3's en audiofiles?
Lijkt me wel een leuke aanbeiding of niet? En flashen naar pc versie is ook geen probleem of kan ik beter een versie 2.0 kopen? een 15gb versie voor 400 euro ongeveer.
Nog ff 1 vraagje: kun je er ook data opzetten of echt alleen maar mp3's en audiofiles?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2003 17:31 ]
Heel eenvoudig, selecteer de liedjes die je wil hebben, rechtsklik en kies "Copy Songs to Directory"Largow schreef op 20 October 2003 @ 15:28:
[...]
Dat wist ik niet? Kun je me uitleggen hoe? Ik heb alles volledig v1 en v2 getagged dus het zou moeten lukken dan.
Bij Extras|Configurations kan je op het tabblad "Advanced Options" onderaan aangeven hoe de files genoemd moeten worden, bijvoorbeeld "%A - %L - %N - %T" voor *zijstraat noemt* "Jamiroquai - The Return of the Space Cowboy - 05 - Manifest Destiny"
edit:
net ontdekt: als je "%a\%l\%n - %t" aangeeft, gooit hij ze ook netjes in directory's (zoals c:\Jamiroquai\The Return of the Space Cowboy\05 - Manifest Destiny), waarbij hij netjes de mappen aanmaakt, is erg handig voor 'back-uppen' bij iemand anders
net ontdekt: als je "%a\%l\%n - %t" aangeeft, gooit hij ze ook netjes in directory's (zoals c:\Jamiroquai\The Return of the Space Cowboy\05 - Manifest Destiny), waarbij hij netjes de mappen aanmaakt, is erg handig voor 'back-uppen' bij iemand anders
Ik denk dat ik voor de v1.2 zou gaan.Verwijderd schreef op 20 October 2003 @ 17:27:
Bij de Dixsons hebben ze nu Ipod 20gb versie 1.2 voor 295euro voor mac.
Ik vind de eerste versie eerlijk gezegd toch mooier, bovendien gaat die iets langer mee op 1 acculading, en heb je meer opslagruimte, en issie ruim €100 goedkoper
Onder windows ME, 2k en XP wordt de iPod standaard automagisch herkend als externe HDD, als je hem inplugt. Dus je kan er ook andere files op zetten. Als je hem echter ook als draagbare HDD wil gebruiken, kan je beter voor de 2.x gaan, die kan je nl. ook aan usb2.0 hangen (en dus ook aan 1.1), waardoor je meer kans hebt dat de pc waar je in de buurt bent je iPod aankan.
[ Voor 10% gewijzigd door Tarin op 20-10-2003 18:02 ]
Verwijderd
Tnx voor je advies Tarin, ik denk dat ik die v1.2 morgen ga kopen.
Alleen jammer dat die wat zwaarder en groter is.
Kun je ook gewoon een andere koptelefoon gebruiken of werkt die afstandsbediening dan niet meer?
btw Is er nog een apple site met de oude versie?
Kun je ook gewoon een andere koptelefoon gebruiken of werkt die afstandsbediening dan niet meer?
Verwijderd
Moet ik hem dan gewoon formateren in windows ofzo? en als ik de data op een andere pc wil zetten geen ipod software installen maar gewoon aansluten verwisselbare schijf etc..Verwijderd schreef op 19 oktober 2003 @ 22:29:
[...]
ja dat kan, je Ipod is gewoon een extra Schijf dus je kunt er alles op zetten wat je wil.
Verwijderd schreef op 20 October 2003 @ 19:30:
[...]
Moet ik hem dan gewoon formateren in windows ofzo? en als ik de data op een andere pc wil zetten geen ipod software installen maar gewoon aansluten verwisselbare schijf etc..
Tarin schreef op 20 October 2003 @ 17:59:
[...]
Onder windows ME, 2k en XP wordt de iPod standaard automagisch herkend als externe HDD, als je hem inplugt.
[...]
Je hoeft in principe niets te formatteren of whatever, zolang je maar een Windows-pod hebt. Apple-pods worden niet zomaar overal ondersteund, daar heb je Macdrive voor nodig (voor zover ik weet, ben niet zo'n held op het gebied van de Mac-bestandssystemen).
ywcVerwijderd schreef op 20 October 2003 @ 18:36:
Tnx voor je advies Tarin, ik denk dat ik die v1.2 morgen ga kopen.
Tuurlijk, je kan in de afstandsbediening een koptelefoon, of voor mijn part een jack naar computerspeakers of je stereo steken. In de iPod zelf ook. Is gewoon zo'n standaard-koptelefoonstekkertje. Ik persoonlijk vind het wel jammer dat de gemiddelde hoofdtelefoon een haakse stekker heeft..
Mocht je een andere hoofdtelefoon gaan kopen (is op zich aan te raden, de originele heeft vrij weinig bas), is de Sennheiser MX400 een dikke aanrader.
Ik zie overigens op de Apple-site zelf niets meer over 1.x, afgezien van de software.
Verwijderd
nee ik vind hem geen aanrader omdat ik hem erg groot vind. En je accu gaat al meer dan 10 uur mee dus het is eigelijk niet nodig.-A3AAN- schreef op 10 October 2003 @ 17:47:
Jah65 euro inderdaad.
Hoe lang kun je nu in totaal dan gebruik maken van je ipod met zo'n ding er bij??
Is het dus wel een aanrader?
Ik weet niet precies hoelang hij nu mee gaat omdat ik hem nog niet echt goed uitgetest heb.
Voordat me ipod bijna leeg was had ik al weer een stopcontact.
Verwijderd
Ik haal 7mb/sec met overzetten lekker snel
Ik wil graag een iPod van www.ebay.com halen
Paar vragen: is het veilig met ebay, betaal namelijk met paypal?
en krijg ik geen problemen met de douane, dus dat ik invoerrechten moet betalen enzo?
Ben benieuwd of meer mensen ervaringe hebben met ebay.com en vanuit USA naar Nederlands sturen.
Paar vragen: is het veilig met ebay, betaal namelijk met paypal?
en krijg ik geen problemen met de douane, dus dat ik invoerrechten moet betalen enzo?
Ben benieuwd of meer mensen ervaringe hebben met ebay.com en vanuit USA naar Nederlands sturen.
Verwijderd
O.D.Smolik geloof het niet, het is toch 2de hands dan.
Maar als je tegen die persoon zegt dat hij het gewoon in een doosje doet zonder dat erop staat *ipod blaahblaah* krijg je zeker geen problemen.
Ik wel eens wat dingen door een vriend laten kopen in de US en dan sturen zei het gewoon hoef je ook geen btw te betalen. Moeten ze het wel in een normale verpakking doen, niet in de orginele doos ofzo laten zitten
Maar als je tegen die persoon zegt dat hij het gewoon in een doosje doet zonder dat erop staat *ipod blaahblaah* krijg je zeker geen problemen.
Ik wel eens wat dingen door een vriend laten kopen in de US en dan sturen zei het gewoon hoef je ook geen btw te betalen. Moeten ze het wel in een normale verpakking doen, niet in de orginele doos ofzo laten zitten
Ok, die gasten zijn dan iig wel te vertrouwen.Verwijderd schreef op 21 oktober 2003 @ 23:06:
O.D.Smolik geloof het niet, het is toch 2de hands dan.
Maar sommige bieden iPod's aan die nieuw in de plastic zitten?
" O.D.Smolik geloof het niet, het is toch 2de hands dan. "
Heb jij er ervaringen mee? Zeggen ze het gewoon omdat het in plastic zit, beter verkoopt ofzo?
Verwijderd
N30-1337:
bij welke dixons heb je die ipod-aanbieding gekocht? kan er op de site van dixons namelijk niks over vinden, en het klinkt als een heel erg leuke aanbieding!
bij welke dixons heb je die ipod-aanbieding gekocht? kan er op de site van dixons namelijk niks over vinden, en het klinkt als een heel erg leuke aanbieding!
Verwijderd
Blijven mijn nummers op mijn iPod staan, wanneer ik de softwareupdate 2.0.1 erop zet?
Met de vorige update heb ik namelijk enorm gekloot gehad en waren mijn nummers allemaal verdwenen.
Ik kan voor alle zekerheid een backup maken, maar dat is best veel werk als je nummers van verschillende computers hebt gehaald.
Dus heeft iemand al problemen gehad of gaat het allemaal probleemloos tot nu toe?
Met de vorige update heb ik namelijk enorm gekloot gehad en waren mijn nummers allemaal verdwenen.
Ik kan voor alle zekerheid een backup maken, maar dat is best veel werk als je nummers van verschillende computers hebt gehaald.
Dus heeft iemand al problemen gehad of gaat het allemaal probleemloos tot nu toe?
nee hoor hoeft niet tweedehands te zijn, als er nieuw bij staat dan kan je daar vanuit gaan. Er zijn ook veel webshops die via Ebay aanbieden voor een lager bedrag, maar hou de verzendkosten in de gaten, en eventuele ebay veilingkosten, soms kom je dan gewoon weer op het zelfde bedrag namelijk.O.D.Smolik schreef op 21 oktober 2003 @ 23:36:
[...]
Ok, die gasten zijn dan iig wel te vertrouwen.
Maar sommige bieden iPod's aan die nieuw in de plastic zitten?
" O.D.Smolik geloof het niet, het is toch 2de hands dan. "
Heb jij er ervaringen mee? Zeggen ze het gewoon omdat het in plastic zit, beter verkoopt ofzo?
Je kan ook naar de feedback score kijken van de verkoper, dan weet je gelijk wat voor een persoon hij/zij is, en hoeveel tevreden transacties hij/zij heeft gedaan.
Ebay werkt wel fijn hoor....betalen via Paypal, kan je altijd laten terugdraaien via je CC maatschappij, dus je bent redelijk veilig...
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Met een nieuwe firmware blijven de nummers er opstaan. Alleen in het geval van een restore, en dus ook met een oudere firmware installen, worden er nummers gewist.
En de nieuwste firmware is trouwens 2.1.
En de nieuwste firmware is trouwens 2.1.
misschien een beetje een domme vraag, maar ik kan er nou niet uit wijs worde hoe het nou zit me die 2e gen en 3e gen ipods.
Zien de tweede en derde gen er nou precies hetzelfde uit of zijn dat de 1e en 2e gen?
Daarbij in welke groottes word die 3e gen nou geleverd (15/30 of 20/40)??
helaas kan ik dit nergens vinden toch wil ik er zeker van zijn dat ik wel de nieuwste koop.
Als laatste nog de vraag: wat raden jullie aan? Firewire kaartje kopen of De USB 2.0 kabel kopen? (allebei ca. €20,-)
Zien de tweede en derde gen er nou precies hetzelfde uit of zijn dat de 1e en 2e gen?
helaas kan ik dit nergens vinden toch wil ik er zeker van zijn dat ik wel de nieuwste koop.
Als laatste nog de vraag: wat raden jullie aan? Firewire kaartje kopen of De USB 2.0 kabel kopen? (allebei ca. €20,-)
I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©
De 1e en 2e gen zien er hetzelfde uit. de 3e gen is dunner en in mijn ogen mooier (kheb em zelf ookPainxiom schreef op 23 October 2003 @ 14:02:
misschien een beetje een domme vraag, maar ik kan er nou niet uit wijs worde hoe het nou zit me die 2e gen en 3e gen ipods.
De 3e gen word geleverd in groottes van 10gb / 15gb / 20gb / 40gb. De 15gb is nog maar moeilijk te krijgen, maar mocht je de 10gb willen kopen, pak dan de 15gb. Deze heeft een stuk extra's en maar een kleine meerprijs (20 of 30 euro meer voor een dockingstation, afstandsbediening, tasje, en nog wat meer leuke dingen).
Persoonlijk heb ik een firewire kaart gekocht, mede omdat ik USB 2.0 niet had, en USB 1.1 me net iets te langzaam ging (1mb/s t.o.v. de 4mb/s die ik nu haal met firewire).
USB versus FireWire is je eigen keuze, ik zou zo geen nadeel zien aan een firewire kaartje, tenzij je PCI sloten tekort komt...
bedankt voor de info, hier heb ik dus twwe weken naar zitten zoeken 
maarre weet iemand nou ook iets af van een externe unit waarmee je radio op je Ipod kan luisteren?
maarre weet iemand nou ook iets af van een externe unit waarmee je radio op je Ipod kan luisteren?
I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©
Nadeel van firewire is dat het net iets minder gangbaar is en dus de ipod minder makkelijk en snel als draagbare harde schijf gebruikt kan worden (buiten beschouwing gelaten hoe praktisch dat is met de snelheden van usb 1.1).Weppel schreef op 23 October 2003 @ 14:07:
[...] USB versus FireWire is je eigen keuze, ik zou zo geen nadeel zien aan een firewire kaartje, tenzij je PCI sloten tekort komt...
@painxiom: usb 2.0 kabel, bedoel je daar firewire -> usb kabel mee? waar heb je die gezien voor EUR 20?
Verwijderd
vandaag gezien bij de Dixons in Utrecht (Vredenburg)Verwijderd schreef op 22 oktober 2003 @ 10:44:
N30-1337:
gvd, bij de dixons hier in enschede, willen ze hem niet over laten komenVerwijderd schreef op 23 October 2003 @ 16:01:
[...]
vandaag gezien bij de Dixons in Utrecht (Vredenburg)
kan iemand van jullie hem versturen voor een lichte vergoeding?
(ik heb het over de 10 gig versie van 200 euro)
Hier staat wat
Waar niet? Hier een linkje naar de Free Record Shop (€25,-)fjorden schreef op 23 October 2003 @ 15:20:
[...]
@painxiom: usb 2.0 kabel, bedoel je daar firewire -> usb kabel mee? waar heb je die gezien voor EUR 20?
http://www.freerecordshop...view.asp?ProductID=361410
Verwijderd
Mis ik nu iets?? een Ipod 10gig voor €200?Flappiewappie schreef op 23 October 2003 @ 16:29:
[...]
(ik heb het over de 10 gig versie van 200 euro)
Ik ben zelf ook opzoek naar een ipod, maar €400 voor 15gb en €450 voor 20gb vind ik voorlopig nog wat prijzig.
Dus waar zie je die €200 voor een 10gig?
iig niet in Utrecht of Vredenburg (las ik ook ergens iets van een aanbieding ofzo?). Net gebeld, hadden beiden geen meer
Heuj!
In Dixons in Amsterdam verkopen ze de oude iPod 20Gb voor 500 nogwat echt schandalig....Euc- schreef op 23 October 2003 @ 17:53:
iig niet in Utrecht of Vredenburg (las ik ook ergens iets van een aanbieding ofzo?). Net gebeld, hadden beiden geen meer
Maar ik ben zelf opzoek naar een goedkope 10 of 15 GB ipod. Weet iemand waar ze de 15 GB voor een goede prijs verkopen??
Verwijderd
Daar zit ik ook naar te kijken, 15gb komt net goed uit qua extra's..
Ik hoorde gister bij Dixons in Zeist dat ze de Apple Ipods eruit gingen gooien. Ze hadden er alleen nog maar de (old) Mac Ipods, die kostte €298 voor 10gb en €449 voor 20gb als ik het goed heb.
de enige winkel die voor mij in aanmerking lijkt te komen is machouse, en anders koop ik hem via apple.nl, zet ik gelijk mijn naam op de achterkant.
Ik hoorde gister bij Dixons in Zeist dat ze de Apple Ipods eruit gingen gooien. Ze hadden er alleen nog maar de (old) Mac Ipods, die kostte €298 voor 10gb en €449 voor 20gb als ik het goed heb.
de enige winkel die voor mij in aanmerking lijkt te komen is machouse, en anders koop ik hem via apple.nl, zet ik gelijk mijn naam op de achterkant.
haha jij ook hier? word het nog wat dan bij de pirmafoonEuc- schreef op 23 October 2003 @ 17:53:
Hier staat wat
Verwijderd
volgens mij stond vandaag bij Dixons Utrecht (op Vredenburg) een 20gb Mac versie (1 of 2) van de iPod voor 296 eurootjes, maar pin me er niet op vast 
Wel weet ik zeker dat er maar één model iPod stond

Wel weet ik zeker dat er maar één model iPod stond
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2003 23:38 ]
Ik dacht meer aan zoiets als dit:Verwijderd schreef op 23 October 2003 @ 18:02:
Daar zit ik ook naar te kijken, 15gb komt net goed uit qua extra's..
[afbeelding]
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Verwijderd
Euc- :
sorry, maar ik was je voor denk ik. ik had er 1 apart laten leggen en gisteravond opgehaald. ben nu de errug blije bezitter van een 20gig ipod....
sorry, maar ik was je voor denk ik. ik had er 1 apart laten leggen en gisteravond opgehaald. ben nu de errug blije bezitter van een 20gig ipod....
Verwijderd
Ik had dinsdag een 10 gb mac bij de dixons in zwolle laten achterhouden voor E 278. Kwam hem woensdag ophalen, scant de verkoper hem in, is-ie ineens voor 196 want de oude prijs stond nog in de vitrine. Dat zijn de mooie kortingen he
Weet iemand wat de normale levertijd voor een Ipod bij Apple.nl is ? En werkt die orderstatus daar wel eens ?
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Mjah
Ben niet zo tevreden over die 'levertijd'. 2 Weken terug besteld, nog steeds niet binnen.
Hij moest helemaal vanaf Taiwan gehaald worden en nu ligt/lag 'ie in Limburg, heeft daar 2 dagen geleden.. Pfew, duurt mij allemaal echt te lang.. Maarja, denk dat TNT wel iets beters te doen heeft dan mij mijn post te bezorgen

Hij moest helemaal vanaf Taiwan gehaald worden en nu ligt/lag 'ie in Limburg, heeft daar 2 dagen geleden.. Pfew, duurt mij allemaal echt te lang.. Maarja, denk dat TNT wel iets beters te doen heeft dan mij mijn post te bezorgen
Mijne was er binnen 8 werkdagen. Orderstatus werkt wel maar loopt 1-2 dagen achter, dus eigenlijk nutteloos.Scrummie schreef op 24 October 2003 @ 19:14:
Weet iemand wat de normale levertijd voor een Ipod bij Apple.nl is ? En werkt die orderstatus daar wel eens ?
Klinkt niet echt positief dus..
Noujah, dan verwacht ik 'm wel volgende week ofzo.. Hoop zo snel mogelijk maar dat zal wel weer niet gebeuren, veel mazzel heb ik niet met dat soort dingen
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
mailamac.nl is die van mij vandaan gekomen.. leuke prijs, en goede support
Studenten en leraren krijgen korting bij apple.
Als je maar koopt via de onderwijsstore, zo heb je bijv. al die 20 gig voor 412 euro tov 450 scheelt je toch al weer 38 euro. Doe je voordeel ermee!
Als je maar koopt via de onderwijsstore, zo heb je bijv. al die 20 gig voor 412 euro tov 450 scheelt je toch al weer 38 euro. Doe je voordeel ermee!
Verwijderd
Ik heb een paar pagina's posts doorgelezen maar ik heb nog heel wat vraagjes:
Als ik het goed begrijp wordt de ipod (nieuwe versie) zonder dat je drivers hoeft te installeren herkent als externe harde schijf. Hiervoor moet je wel USB gebruiken of kan het ook met firewire?
Je kan dat gewoon vanuit de verkenner drag and drop bestanden van en naar je ipod kopieren?
En als je dat met bestanden met een mp3 extensie doet dan geeft de ipod ze een rare numerieke naam omdat Apple zo een beetje wil tegengaan dat ipods gebruikt worden om mp3tjes naar andere computers over te brengen?
Eerst leek de ipod mij niks omdat ik dacht dat je aan itunes of een ander vervelend programma vast zit maar nu wordt ie wel erg aantrekkelijk. Alleen de batterij...
Ik hoor dat de batterijen van versie 1 problemen geven. Is dit omdat er iets mis was met de batterijen of gewoon omdat versie 1 het langst in gebruik is er daar dus veel batterijen van aan het verslijten zijn?
Wat me wel opvalt is dat de eerdere versies litium polymeer batterijen hebben en de nieuwste versie een litium ion. Ik dacht dat litium polymeer beter was. Iig lichter en meer capaciteit. Of is het hele gedoe dat de batterijen steeds minder lang meegaan inherent aan litium polymeer en is dat met de nieuwe litium ion modellen verholpen?
De nieuwste versie zou 8 uur met z'n batterijen doen. Haal je die 8 uur ook met gemiddeld gebruik (af en toe eens nummertje opzoeken of skippen) of is dat als je hem 8 uur continu onder ideale omstandigheden laat spelen? En in hoeverre is de levensduur er op vooruit gegaan in de nieuwste firmware? Iemand al ervaring hiermee?
Als ik het goed begrijp wordt de ipod (nieuwe versie) zonder dat je drivers hoeft te installeren herkent als externe harde schijf. Hiervoor moet je wel USB gebruiken of kan het ook met firewire?
Je kan dat gewoon vanuit de verkenner drag and drop bestanden van en naar je ipod kopieren?
En als je dat met bestanden met een mp3 extensie doet dan geeft de ipod ze een rare numerieke naam omdat Apple zo een beetje wil tegengaan dat ipods gebruikt worden om mp3tjes naar andere computers over te brengen?
Eerst leek de ipod mij niks omdat ik dacht dat je aan itunes of een ander vervelend programma vast zit maar nu wordt ie wel erg aantrekkelijk. Alleen de batterij...
Ik hoor dat de batterijen van versie 1 problemen geven. Is dit omdat er iets mis was met de batterijen of gewoon omdat versie 1 het langst in gebruik is er daar dus veel batterijen van aan het verslijten zijn?
Wat me wel opvalt is dat de eerdere versies litium polymeer batterijen hebben en de nieuwste versie een litium ion. Ik dacht dat litium polymeer beter was. Iig lichter en meer capaciteit. Of is het hele gedoe dat de batterijen steeds minder lang meegaan inherent aan litium polymeer en is dat met de nieuwe litium ion modellen verholpen?
De nieuwste versie zou 8 uur met z'n batterijen doen. Haal je die 8 uur ook met gemiddeld gebruik (af en toe eens nummertje opzoeken of skippen) of is dat als je hem 8 uur continu onder ideale omstandigheden laat spelen? En in hoeverre is de levensduur er op vooruit gegaan in de nieuwste firmware? Iemand al ervaring hiermee?
(deze post is laat gemaakt, en op een zaterdagavond, trek je conclusies mbt spelfouten).Verwijderd schreef op 26 oktober 2003 @ 02:07:
Ik heb een paar pagina's posts doorgelezen maar ik heb nog heel wat vraagjes:
Het apparaat gaat hier ongeveer 6 tot 8 uur mee met redelijk tot vaak skippen. Die 10 uur ga je makkelijk halen als je af en toe een nummertje skipt.
Wbt de FireWire/ USB auto detectie kan ik je helaas niets over zeggen, maar het lijkt me wel dat deze automagisch als een extra HD word gezien ... tis tenslotte gewoon een externe harddisk..
Verwijderd
de nieuwe en de oude worden via firewire ook gewoon als extra HDD gezien.
en nee, zonder extra software kun je geen mp3's drag & droppen op je ipod. ja het kan wel, maar je kunt ze dan niet afspelen. aan de andere kant, vind ik itunes bijv. erg makkelijk in gebruik. en ook een ephpod is lekker makkelijk. maar ja tis maar net wat je gewent bent.
en nee, zonder extra software kun je geen mp3's drag & droppen op je ipod. ja het kan wel, maar je kunt ze dan niet afspelen. aan de andere kant, vind ik itunes bijv. erg makkelijk in gebruik. en ook een ephpod is lekker makkelijk. maar ja tis maar net wat je gewent bent.
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2003 11:12 ]
Dit is al de 2e email van een ebayuser die mij iPod's aanbied voor een aantreklijk prijs. Volgens mij is dat vragen om problemen, als ik er op in gaHello,
I sell this ipod so cheap because i oppened a shop in Italy and i don't have more money...I think that you understand me.
My minimum order is 500 pounds.
I am a honest seller,i have two children home and i don't rick to go at jeale.
If you are realy inetersted please email me a.s.a.p
Regards,
Roberto
<x>wrote:
Hi,
I'm interested in your iPod. Sounds weird but how do I
know that I can trust you? And why it's so cheap? On ebay you can sell them
for more.
----- Original Message -----
From:
To:
Sent: Monday, October 27, 2003 12:31 AM
Subject: Question from eBay Member
>
> To member: hlzorange
> From member: x@yahoo.com
>
--------------------
Hello dear buyer,
I have a bussiness proposal for you:
I see that you are intrested to buy an Apple iPod.
If you are intrested to buy right now I will make a discount
and I will sell you this units a this prices:
Apple iPod--5 GB(1,000 Songs)------125 pounds
Apple iPod--10GB(2,500 Songs)------170 pounds
Apple iPod--15GB(3,500 Songs)------185 pounds
Apple iPod--20GB(5,000 Songs)------195 pounds
Apple iPod--30GB(7,500 Songs)------220 pounds
Apple iPod--40GB(! 10,000 Songs)-----240 pounds
balbala...(specs enzo.)

Weet iemand mischien een Nederlandse winkel , waar ik hem gewoon vanmiddag kan halen ??
Het liefst een 10GB versie!
Het liefst een 10GB versie!
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Mail-A-Mac is de plek waar je moet zijn. De 10gb hebben ze op voorraad voor zover ik weet.
Niet doen. Gewoon wat meer geld uit geven, weet je tenminste zeker dat je er wat voor terug krijgt.O.D.Smolik schreef op 27 October 2003 @ 01:00:
[...]
Dit is al de 2e email van een ebayuser die mij iPod's aanbied voor een aantreklijk prijs. Volgens mij is dat vragen om problemen, als ik er op in ga
Er zijn zoveel winkels waar je hem kan halen, dealers staan vermeld op de Apple-NL site. Ik zou trouwens de voorkeur hebben om hem bij een Mac Centre te halen (in Rotterdam zit er bijvoorbeeld ook één, daar heb ik hem gehaald) aangezien deze ook studentenkorting geven (voordelig als je student ben) en deze een stuk beter geinformeerd zijn dan een normale Mac-dealer.
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Verwijderd
Bij de nieuwe firmware zeggen ze ook dat er een verbeterde on-the-go playlist is, wat is hier aan veranderd?
ik hoorde dat je de 5gb i-pod voor 169 bij de primafoon kan halen... is dit goedkoop?, zo ja, kan iemand dat bevestigen?
Verwijderd
Ik heb een Ipod 20gb met firmware 1.2.6 was eerst voor mac heb hem geflashed naar windows. Maar vanmorgen bleef mijn ipod helemaal hangen reageerde op niks meer.
Gelukkig was de battery bijna leeg viel na 3 uurtjes uit (hd blijft de heletijd spinnen dat hoor je lijkt me niet echt gezond) toen ik thuis kwam ff ingestoken op de firewire en nu doet ie het weer.
Ik heb dat al eens eerder gehad toen had ik meteen een nieuwe gekregen van de dixsons. Weet iemand waar dat aan ligt? Ligt niet aan de mp3s want op de mp3 waar ie vandaag bleef hangen heb ik al zeker 10 keer gespeeld.
Gelukkig was de battery bijna leeg viel na 3 uurtjes uit (hd blijft de heletijd spinnen dat hoor je lijkt me niet echt gezond) toen ik thuis kwam ff ingestoken op de firewire en nu doet ie het weer.
Ik heb dat al eens eerder gehad toen had ik meteen een nieuwe gekregen van de dixsons. Weet iemand waar dat aan ligt? Ligt niet aan de mp3s want op de mp3 waar ie vandaag bleef hangen heb ik al zeker 10 keer gespeeld.
Verwijderd
Is wel redelijk goedkoop ja alleen bij de 5gb versie krijg je geen remote (en draagtasje maar dat boeit niet echt)El_Hefe schreef op 27 oktober 2003 @ 19:00:
ik hoorde dat je de 5gb i-pod voor 169 bij de primafoon kan halen... is dit goedkoop?, zo ja, kan iemand dat bevestigen?
Op mail-a-mac zie ik de ipod 10gb voor 285 euro. Die wilde ik gaan kopen maar ik heb 2 vraagjes:
1-I dit er een van de 3e revisie?
2-Zoja, deze ondersteund dus usb?? (aangezien ik GEEN firewire heb), een Firewire to usb verloopstukje is ook goed
2-Zoja, deze ondersteund dus usb?? (aangezien ik GEEN firewire heb), een Firewire to usb verloopstukje is ook goed
leoaq.fm // Jeune Loop
Verwijderd
net ff op die site gekeken, dat is de nieuwe versie ja en die heeft een usb aansluiting. Oudere versie die ik heb heeft alleen firewireleokennis schreef op 27 October 2003 @ 19:23:
Op mail-a-mac zie ik de ipod 10gb voor 285 euro. Die wilde ik gaan kopen maar ik heb 2 vraagjes:
k hartstikke fijn! Dan wordt het deze ipv. een hdd 100 van 320 euro!
leoaq.fm // Jeune Loop
Die 285 is excl. btw en zonder verzendtkosten 9 excl. btw. Inclusief btw en verzendkosten zou het dan 350 euro kosten.leokennis schreef op 27 October 2003 @ 19:23:
Het gaat om de 3e gen. iPod. Verloopstekkers van firewire naar usb vind je moeilijk/zijn er niet?
Een betere oplossing is die speciale usb en firewire kabel van apple, kosten rond de 25 euro te halen bij apple.nl en freerecordshop.
Maar ik denk dat het handiger is om een goedkoop firewirekaart te halen. Die kosten maar 20-30 euro? En de voordeel is dat de iPod opgeladen word tijdens het uploaden van muziek.
hmm ja dan weet ik het ook niet meer...en hdd100 voor 320 euro of een 10gig ipod voor 350......
leoaq.fm // Jeune Loop
Die 30 euro is het echt wel waard voor een iPod. iPod is gewoon kunstleokennis schreef op 27 October 2003 @ 19:47:
hmm ja dan weet ik het ook niet meer...en hdd100 voor 320 euro of een 10gig ipod voor 350......
qua design, besturing over alles is nagedacht. Geluid is echt goed vergeleken met ander mp3,cd en md spelers. Op www.hardware.info staat een review van de Philips HDD 100 en ze zijn er niet echt lovend over.
Verwijderd
Weet iemand waar het aan kan liggen?Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 19:05:
Ik heb een Ipod 20gb met firmware 1.2.6 was eerst voor mac heb hem geflashed naar windows. Maar vanmorgen bleef mijn ipod helemaal hangen reageerde op niks meer.
edit: Ipod op de computer aansluiten zolang hij nog niet is uitgevallen doordag de battery leeg is werkt niet. Dan wordt ie niet eens herkent door de pc
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2003 20:52 ]
Uw gebeden zijn verhoord, de iPod is besteld!Die 30 euro is het echt wel waard voor een iPod. iPod is gewoon kunst
qua design, besturing over alles is nagedacht. Geluid is echt goed vergeleken met ander mp3,cd en md spelers. Op www.hardware.info staat een review van de Philips HDD 100 en ze zijn er niet echt lovend over.
BTW, die docks kun je toch ook los kopen? Maar werkt zo'n dock dan ook met de 10 gig versie?
en nog 1 ding: heeft een Asus P4P800 moederbord firewire?
In een review zag ik wel staan: IEEE 1394 connector? ja. Maar een aansluiting kon ik niet echt vinden achter in onze comp.....
leoaq.fm // Jeune Loop
Ik vat die kabel nog steeds niet, dat ding wat je los kan kopen voor 23,-. 'iPod Firewire-USB-Firewire-USB Dock Connector' ding
Ik snap er werkelijk geen flikker van 
Heb ik een dock nodig om dat kabeltje werkend te krijgen
Ik heb namelijk geen firewire, alleen 4 USB ports.. Dus heb er meteen zo'n kabeltje bij bestelt.. Maar aangezien er 'Dock' in staat, en ik de 10GB versie heb, zonder Dock, dacht ik: Werkt dat wel?
Zo niet: Moet ik dan een dock voor 40,- Euro kopen?
Voor alle duidelijkheid, het gaat om dit kabeltje: Pod Dock Connector-naar-FireWire-USB 2.0-kabel (voor de pc). De uitleg op apple.nl is als volgt:
Via de iPod Dock Connector-naar-FireWire-USB 2.0-kabel* kunnen klanten met een Windows-pc een complete muziekbibliotheek naar de iPod kopiëren met een overdrachtssnelheid tot 480 Mbps. U kunt de batterij van de iPod opladen tijdens het synchroniseren door de FireWire-kabel op de iPod Power Adapter aan te sluiten. Alleen compatibel met de nieuwe iPod-modellen van 10, 15 en 30 GB met een dockconnector.
* Switch begint _nogal_ onzeker te worden.
Ah, Hardware.info geeft al wat geruststelling, al ben ik daar nog niet helemaal zeker van
.
leokennis: IEEE 1394 is firewire, technologie van Mac (800 Mbps dacht ik), en is ook verkrijgbaar voor PC, kost maar zo'n 30 euro ofzo (Vraag me niet waarom ik dat niet gekocht heb ipv zo'n kabeltje waar ik niks van snap
).
Heb ik een dock nodig om dat kabeltje werkend te krijgen
Voor alle duidelijkheid, het gaat om dit kabeltje: Pod Dock Connector-naar-FireWire-USB 2.0-kabel (voor de pc). De uitleg op apple.nl is als volgt:
Via de iPod Dock Connector-naar-FireWire-USB 2.0-kabel* kunnen klanten met een Windows-pc een complete muziekbibliotheek naar de iPod kopiëren met een overdrachtssnelheid tot 480 Mbps. U kunt de batterij van de iPod opladen tijdens het synchroniseren door de FireWire-kabel op de iPod Power Adapter aan te sluiten. Alleen compatibel met de nieuwe iPod-modellen van 10, 15 en 30 GB met een dockconnector.
Ah, Hardware.info geeft al wat geruststelling, al ben ik daar nog niet helemaal zeker van
leokennis: IEEE 1394 is firewire, technologie van Mac (800 Mbps dacht ik), en is ook verkrijgbaar voor PC, kost maar zo'n 30 euro ofzo (Vraag me niet waarom ik dat niet gekocht heb ipv zo'n kabeltje waar ik niks van snap
[ Voor 43% gewijzigd door Switch op 27-10-2003 22:43 ]
Damn, als je die docking nog bij gaat kopen, kon je beter een 15 gig nemen, was goedkoper uit. En dan kreeg je ook nog een afstandbieding, beschermhoesjeleokennis schreef op 27 October 2003 @ 22:01:
[...]
Uw gebeden zijn verhoord, de iPod is besteld!
BTW, die docks kun je toch ook los kopen? Maar werkt zo'n dock dan ook met de 10 gig versie?
In een review zag ik wel staan: IEEE 1394 connector? ja. Maar een aansluiting kon ik niet echt vinden achter in onze comp.....
Ja, de dockingstation doet het gewoon met de 10 gig.
En jawel, je Asus mobo heeft firewire!
Domme vragen bestaan niet, wel domme mensenSwitch schreef op 27 October 2003 @ 22:32:
Ik vat die kabel nog steeds niet, dat ding wat je los kan kopen voor 23,-. 'iPod Firewire-USB-Firewire-USB Dock Connector' dingIk snap er werkelijk geen flikker van
Heb ik een dock nodig om dat kabeltje werkend te krijgenIk heb namelijk geen firewire, alleen 4 USB ports.. Dus heb er meteen zo'n kabeltje bij bestelt.. Maar aangezien er 'Dock' in staat, en ik de 10GB versie heb, zonder Dock, dacht ik: Werkt dat wel?
Ah, Hardware.info geeft al wat geruststelling, al ben ik daar nog niet helemaal zeker van.
leokennis: IEEE 1394 is firewire, technologie van Mac (800 Mbps dacht ik), en is ook verkrijgbaar voor PC, kost maar zo'n 30 euro ofzo (Vraag me niet waarom ik dat niet gekocht heb ipv zo'n kabeltje waar ik niks van snap).
Dat Pod Dock Connector-naar-FireWire-USB 2.0-kabel, zoals dat heet.
Werkt zo:

Verwijderd
ja dat mobo heeft firewire heb voor een vriend een pc gebouwt met dat mobo.(zit naast de bovenste usb poorten) tenminste bij mij p4c800 die mobos verschillen niet zo veel.leokennis schreef op 27 oktober 2003 @ 22:01:
[...]
Uw gebeden zijn verhoord, de iPod is besteld!
en ja die docks kun je los kopen maar dan kun je beter de 15gb versie kopen als je alles wil erbij wilt kopen ben je veel goedkoper uit. btw dock heb je niet echt nodig.
edit: O.D.Smolik was me beetje voor

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2003 23:55 ]
Verwijderd
aargh jammer, ik lees net dat er een memory card reader is voor aan dat docking station... maar dus niet voor de 1e&2e generatie iPods.
zou wel een ideale combi zijn, mn iPod mee op vakantie en digicam en als mn flashcards vol zijn even overzetten naar de iPod. Card reader kost wel 128 euro
zit er nu toch wel over te denken om mn 1e gen. 10 gb te gaan verkopen...
linkje
zou wel een ideale combi zijn, mn iPod mee op vakantie en digicam en als mn flashcards vol zijn even overzetten naar de iPod. Card reader kost wel 128 euro
zit er nu toch wel over te denken om mn 1e gen. 10 gb te gaan verkopen...
linkje
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2003 09:06 ]
ok ik heb dus blijkbaar firwire. Maar, hoe ziet zo'n aansluiting er dan uit? Via internet heb je plaatjes die eruit ziejn als een soort mini-usb met een deukje erin aan de onderkant, maar zoiets kan ik niet echt vinden.
Zo'n dock was ook niet van plan te kopen, maar wie weet kjomt sinterklaas nog langs dit jaar.
En die 10 gig ipod, kun je dus óók via firewire connecten? Als dat zo is doek dat, wordt ie gelijk opgeladen! Hij heeft toch wel overlaad beveiliging hè??
Zo'n dock was ook niet van plan te kopen, maar wie weet kjomt sinterklaas nog langs dit jaar.
En die 10 gig ipod, kun je dus óók via firewire connecten? Als dat zo is doek dat, wordt ie gelijk opgeladen! Hij heeft toch wel overlaad beveiliging hè??
leoaq.fm // Jeune Loop
Inderdaad. Als je bedenkt hoeveel compactflash kaartjes je daarvoor kunt kopen... (Ik denk zo'n 512MB)Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 08:51:
.......mn iPod mee op vakantie en digicam en als mn flashcards vol zijn even overzetten naar de iPod. Card reader kost wel 128 euro......
die firewire kaarten, zijn die eenvoudig in te bouwen?
heeft iemand er toevallig nog een t koop voor weinig geld??
leoaq.fm // Jeune Loop
Firewirekaartje kost niets (Sweex fiwikaartje), en inbouwen is op zich niet lastig.leokennis schreef op 28 October 2003 @ 14:37:
PC uit, kast open, fiwikaartje in leeg PCI-slot (dingen zijn meestal wit, haal ook het afdekplaatje weg
WinME/2k/XP moeten ze standaard herkennen (vragen evt. om drivers), win98 heeft een update nodig.
nee ik heb xp. Maarre, je hoeft geen kabel aan te sluiten ofzo? Dan kan ik het denk ik ook wel!
leoaq.fm // Jeune Loop
Dank jewel, voor de snelle reply ^_^. Ben weer helemaal gerustgesteld
.
Vandaag @ 17:00 uur heb ik m'n iPod \o/. Kijk er nu al naar uit
Vandaag @ 17:00 uur heb ik m'n iPod \o/. Kijk er nu al naar uit
me 2. Heb net 350 euro moeten pinne-->doet pijn! Maar ik heb hem via mailamac, geen id wanneer ik em dan krijg...hoop deze week!
leoaq.fm // Jeune Loop
Deze week ga je zeker wel halenleokennis schreef op 28 October 2003 @ 15:31:
me 2. Heb net 350 euro moeten pinne-->doet pijn! Maar ik heb hem via mailamac, geen id wanneer ik em dan krijg...hoop deze week!
jiehie! *gaat gauw 20 cd's rippen incl goede tags*
dit wordt ene mooie week!
dit wordt ene mooie week!
leoaq.fm // Jeune Loop
Meestal wil het kaartje ook graag voeding hebben inderdaad, maar die heb je als het goed is nog wel los in je kast hangen (dezelfde plug als aan je HDD zit).leokennis schreef op 28 October 2003 @ 15:21:
nee ik heb xp. Maarre, je hoeft geen kabel aan te sluiten ofzo? Dan kan ik het denk ik ook wel!
WRom ga je een firewirekaart kopen als die op je mobo zit?leokennis schreef op 28 oktober 2003 @ 14:37:
Geld te veel

Oké, heb eindelijk mijn iPod. Érg mooi dingetje
.
Maar ik snap weer eens helemaal niks: De install. Ik wil iTunes (Windows) gebruiken om m'n iPod mee te organizen. Nu zit er zo'n MusicMatch (Wat kut schijnt te zijn) cd bij, die heb ik geisntalleerd, en vervolgens de 2.0.1 update van Apple.nl. Maar iTunes zeurt over incorrecte install?
Heeft iemand hier ervaring mee?
Bewuste foutmelding (iTunes): the software required for communication with the iPod is not installed correctly. Please reinstall iTunes to install iPod's software
//edit
Ok, heb dus blijkbaar USB 1.1
. Werkt wel met ephPod (Zit nu muziek te luisteren
), wel jammer dat het zo langzaam gaat (70MB in 1,30mins
). Wou ook dat iTunes het deed, had helemaal een playlist samengesteld enzo, die ik niet naar ephPod kan exporten, is wel minder.
Maar ik snap weer eens helemaal niks: De install. Ik wil iTunes (Windows) gebruiken om m'n iPod mee te organizen. Nu zit er zo'n MusicMatch (Wat kut schijnt te zijn) cd bij, die heb ik geisntalleerd, en vervolgens de 2.0.1 update van Apple.nl. Maar iTunes zeurt over incorrecte install?
Heeft iemand hier ervaring mee?
Bewuste foutmelding (iTunes): the software required for communication with the iPod is not installed correctly. Please reinstall iTunes to install iPod's software
//edit
Ok, heb dus blijkbaar USB 1.1

[ Voor 42% gewijzigd door Switch op 28-10-2003 19:48 ]
Ik heb ook een 20GB iPod besteld (V3) en gelijk 2 iskins (kleuren: snow en asphalt) van www.iskinworld.com. Je betaalt geen verzendkosten en je krijgt 2 iskins voor de prijs van 1 (alleen voor v3 ipods though). Bovendien krijg je er iShades bij (1 per iskin), dit zijn schermbeschermers, en een tpu zipcase bij elke bestelde iskin. De tpu zipcase is een doorzichtig tasje waar een ipod maar ook de accessoires in passen.

Je krijgt dus 2 iskins, 2 ishades en 2 tpu zipcases voor ongeveer 33 euro! Je moet alleen wel een creditcard hebben.

Je krijgt dus 2 iskins, 2 ishades en 2 tpu zipcases voor ongeveer 33 euro! Je moet alleen wel een creditcard hebben.
Omdat ik blijkbaar geen asus p4p800 maar een asus p4p 8x heb. Ik vrees dus dat ik geen firewire heb...WRom ga je een firewirekaart kopen als die op je mobo zit?
Geld te veel
leoaq.fm // Jeune Loop
Mag ik ook voor mijn toekomste iPod...Eggy schreef op 28 October 2003 @ 19:35:
Ik heb ook een 20GB iPod besteld (V3) en gelijk 2 iskins (kleuren: snow en asphalt) van www.iskinworld.com. Je betaalt geen verzendkosten en je krijgt 2 iskins voor de prijs van 1 (alleen voor v3 ipods though). Bovendien krijg je er iShades bij (1 per iskin), dit zijn schermbeschermers, en een tpu zipcase bij elke bestelde iskin. De tpu zipcase is een doorzichtig tasje waar een ipod maar ook de accessoires in passen.
[afbeelding]

@leokennis:
Hmm geen firewire zie ik http://www.asus.com/prog/spec.asp?m=P4P8X&langs=01
Maar ik hier nog wel 1 liggen. Dus als je interesse heb, mail me!
4 poorts ding, 3 extern en 1 intern en het is een eentje met NEC chip.
[ Voor 14% gewijzigd door O.D.Smolik op 28-10-2003 21:11 ]
Moet je alleen wel voor 1 nov bestellen, dan stopt de 2 voor de prijs van 1 actieO.D.Smolik schreef op 28 October 2003 @ 21:04:
[...]
Mag ik ook voor mijn toekomste iPod...
@leokennis:
Hmm geen firewire zie ik http://www.asus.com/prog/spec.asp?m=P4P8X&langs=01
Maar ik hier nog wel 1 liggen. Dus als je interesse heb, mail me!
4 poorts ding, 3 extern en 1 intern en het is een eentje met NEC chip.
Ik bedoel heb geen creditcard...Eggy schreef op 28 oktober 2003 @ 21:31:
[...]
Moet je alleen wel voor 1 nov bestellen, dan stopt de 2 voor de prijs van 1 actie
He Smolik, voor hoeeveel geld verkoop je die firewire kaart??
leoaq.fm // Jeune Loop
Verwijderd
ik heb een apple versie van de ipod, kan ik nu met itunes op mijn pc toch via firewire mijn ipod verbinden?
Check je mail kiddo.leokennis schreef op 28 oktober 2003 @ 21:46:
He Smolik, voor hoeeveel geld verkoop je die firewire kaart??
Verwijderd
Argh nu is me ipod weer blijven hangen weet nou niemand waar dat aan ligt....
Als ik um insteek in me pc doet hij niks wordt niet eens gevonden door windows (xp)
en je kan de hd horen spinnen. Nu moet ik weer wachten dat de batt leeg is en dan doet ie het pas weer
Als ik um insteek in me pc doet hij niks wordt niet eens gevonden door windows (xp)
en je kan de hd horen spinnen. Nu moet ik weer wachten dat de batt leeg is en dan doet ie het pas weer
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2003 22:51 ]
Verwijderd
Eggy mag ik de helft van die hoesjes kopen, aangezien je er 2 krijgt en er maar 1 gebruikt?
Ik ga ze allebei gebruikenVerwijderd schreef op 28 oktober 2003 @ 23:14:
Eggy mag ik de helft van die hoesjes kopen, aangezien je er 2 krijgt en er maar 1 gebruikt?:p
Nee, dat kan niet, aangezien Windows niet overweg kan met het filesystem van een voor de Mac geformatteerde iPod. Dus je zal er echt een Windows-iPod van moeten maken.Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 21:56:
ik heb een apple versie van de ipod, kan ik nu met itunes op mijn pc toch via firewire mijn ipod verbinden?
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Verwijderd
Voor Michey. Deze heb ik vorige week geplaatst. Ik heb hem nog steeds. Dus...
Verwijderd schreef op 16 October 2003 @ 10:36:
Ik heb van de week twee iSkins besteld bij iSkinworld. Ik moest er twee bestellen om boven een bepaald bedrag uit te komen, want anders moest ik portokosten betalen. Vandaag zijn ze aangekomen.
Ik hoef er echter maar 1, dus ik heb een iSkin kleur Tropical Mist (lichtblauw) in de aanbieding. Erbij zitten ook een beltclip, raampje en een zo'n doorzichtig ritstasje.
kosten €16.
Wie heeft intresse?
stuur een mailtje naar kesselvanmaaike@hotmail.com
Dit topic is gesloten.