Ik schaam me er meer voor als dat ik er trots op ben maar ja hier komen ze
(btw ik woon in een studenten flat en heb 1 kat)
1# stage: we krijgen een nieuwe server binnen 12000 euro (incl hd back up systeem) 12 min en het was allemaal naar de klote ik weer met mijn overcloken
2# thuis: kat die een fan wel lekker vond toen hij aanstond en op tafel lag, mauwww weg snorhaar
3# thuis: molex stekkers afknippen en open laten liggen dan gebeld worden en 2 min later mauwww, kat op 12 volt
4# thuis lianli pc 71 gekocht. 2 ccfl's erin op de bodem recht, Yes het past net. zijpaneel met raam erin en knap weg ccfl (past niet)
5# fan proberen vast te zetten terwijl hij draait vinger ertussen bloed schiet alle kanten op daardoor video kaart kortsluiting.
6# 220 op je flikker omdat je denkt dat er geen stroom op een kabel staat als hij alleen in het stopkontact zit, en je knipt hem door.
7# cdrom opschroeven en dan aanzetten. 3 dingen springen er los en dan naar het ziekenhuis kunnen om iets uit je oog te laten halen.
8# dremelen met een aangepaste slijpschijf (20cm doorsnede) erop die niet 100% recht staat zodat hij eraf vliegt en in je moeders klere kast schiet.
9# op een stomme manier een koeler op je video kaart maken die er vervolgens afflikkert en dan je hele Creative Audigy 2 uit zijn socket ragt.
10# een licht gevend draadje in je ramplank maken en na een half uur je ramplank kunnen blussen
11# poes die altijd op monitor ligt maar nadat ik een nieuwe monitor had er ineens heel snel vanaf ging (net voordat de monitor in de fik vloog)
12# een glas-vezel netwerk met je buurjongen aanleggen, met een kabel van 70 euro. en dan gaat de voordeur open en klapt mijn deur dicht waar dus die kabel tussen lag )nooit ge-netwerkt)
13# 3 kwartier bezig zijn om je cdrom je shadowen en dat je moeder een keer komt poetsen en ff wil msn'n en dan op de een af andere manier je mooie mod eraf krijgt gerukt
14# een pc aanzetten en dat hij het niet doet dat 10 keer proberen en dan erachter komen dat er niks in de kast zit.
15# dual proc op stage binengekregen en natuurlijk ff kijken hoe er zonder koelers uitziet. dan de proc eraf. proc er terug op krak, blijkt dat bij een dual proc ook zo'n hendeltje aan de socket zit.
16# aan je kast beginnen te zagen en denken "eee hij is wel mooi kaal nu" todat hij uitelkaar valt.
17# 220 fan aansluiten op 5 v en afvragen waarom hij het niet doet.
18# raampje willen maken in je compaq 450 euro pda, en dan uit schieten met je schroeven draaier
19# een desktop pc van de boven kant (precies boven je proc) voorzien van een fan. die vastplakken met ducktape. blijkt een soc1 proc best wel hoog te zijn, dus als je de kap erop doet dat dan je proc afbreekt in zijn soc
20# nieuwe soc 1 proc haalen, dan de fan boven op de kap doen met ducktape, blijkt dat er veel warmte na overckloken afkomt zodat de tape smelt en PRECIES tussen je koeler en proc komt. dan je koeler eraf halen en schoonmaken met iets?.
na een 3 sec schoonmaken ff iets te drinken halen terug komen en al het plasick van proc weg (waar ik het mee schoongemaakt heb weet ik niet het stond in de zaak.)
21# 's nachts met je zatte kop ff nog gauw een fan aansluiten en dan 3 min later met je zatte kop op de EHBO zitten (en bloede wow)
22# pc uitzetten en meteen de voeding openschroeven beetje rond grijpen en 3 meter achteruit vliegen.
23# tegen je stage begeleider zeggen dat een anti electric statice mat niet nodig is 3 kwartier later toch maar een besteld.
24# water koeling aansluiten en pc aanzetten en erachter komen dat je een slang naast je hebt liggen die er toch echt wel inhoorde
25# atx voeding op laptop mobo modden en afvraagen warom het brand-alarm afgaat.
26# pc in lego kast bouwen en 's morgen wakker worden en zien dat de kast iets kleiner is geworden en mooie rond je mobo is gesmolten.
Hier stop ik maar het word echt te erg nou dak eroverna denk
btw er is ook heeeeeeeel veel goed gegaan
en de poes leeft nog alleen mist hij veel haren enz.
*Edit
ff een beetje ABN toegepast
[
Voor 3% gewijzigd door
World Citizen op 12-01-2004 15:50
]