bij sommige mensen vraag je je af of ze nog wel aan PCs mogen
voor hun eigen veiligheid en voor de kat dan.
ik dacht dat ik het erg had met
Tich keren vingers open halen aan slecht afgewerkte kasten.
vinger tussen CPU fan krijgen als hij op top speed draait
(ding had weekje alle kleuren van de regenboog.)
kijken of die koel elementen echt warm worden
(lekkere brandblaar)
achter de HD zitten (HD kooitje van chieftec) om te kijken of er echt een leuke wind uit de fan komt en dan net iets tever je hand naar binnen duwen.
zo slim zijn een Chieftec Bigtower te kopen hem beneden vol te proppen en dan in je eentje naar boven naar je kamer brengen met een gekneusde enkel en lekkere griep
en dan het ding als je boven bent op je voet laten vallen (de inhoud was nog OK me teen niet)
schijnt dat die kast dik over de 20 kilo was en ding is toch al moeilijk vast te pakken
gat in de bovenkant van me kast maken en zagen en met de andere hand de plaat vast houden
lette even niet op en zaagde in me vinger.
bij mij is het niet de PC die het moet ontgelden maar meestal ik zelf
voor hun eigen veiligheid en voor de kat dan.
ik dacht dat ik het erg had met
Tich keren vingers open halen aan slecht afgewerkte kasten.
vinger tussen CPU fan krijgen als hij op top speed draait
(ding had weekje alle kleuren van de regenboog.)
kijken of die koel elementen echt warm worden
(lekkere brandblaar)
achter de HD zitten (HD kooitje van chieftec) om te kijken of er echt een leuke wind uit de fan komt en dan net iets tever je hand naar binnen duwen.
zo slim zijn een Chieftec Bigtower te kopen hem beneden vol te proppen en dan in je eentje naar boven naar je kamer brengen met een gekneusde enkel en lekkere griep
en dan het ding als je boven bent op je voet laten vallen (de inhoud was nog OK me teen niet)
schijnt dat die kast dik over de 20 kilo was en ding is toch al moeilijk vast te pakken
gat in de bovenkant van me kast maken en zagen en met de andere hand de plaat vast houden
lette even niet op en zaagde in me vinger.
bij mij is het niet de PC die het moet ontgelden maar meestal ik zelf