[PC] Half-Life 2 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.299 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

owk .. omg het weer ff op een on-topic onderwerp te krijgen ... alle filmpjes zijn erg indrukwekkend, het schijnt dat er binnenkort ook een soort ingame demo uitkomt ..... dus niet demo - spel maar demo- filmpje, verwacht hier iig nog een hogere kwaliteit van ... omdat het dus niet met camera is opgenomen. but we have to wait and see .....

I'ts gonna be a Loooooong wait .......

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 13:46

BaRF

bijna kerst

CRiMiNaL schreef op 18 May 2003 @ 18:35:
owk .. omg het weer ff op een on-topic onderwerp te krijgen ... alle filmpjes zijn erg indrukwekkend, het schijnt dat er binnenkort ook een soort ingame demo uitkomt ..... dus niet demo - spel maar demo- filmpje, verwacht hier iig nog een hogere kwaliteit van ... omdat het dus niet met camera is opgenomen. but we have to wait and see .....

I'ts gonna be a Loooooong wait .......
mmm, maar die filmpjes waren toch echt game-demo? die 500mb versie was geen cam-capture :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:24
Die 500MB versie was wel n cam-capture, maar van behoorlijk goede kwaliteit.

If it ain't broken, tweak it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

FatalError schreef op 18 May 2003 @ 18:39:
Die 500MB versie was wel n cam-capture, maar van behoorlijk goede kwaliteit.
inderdaad dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:31
Alleen die 500Mb versie was bij sommige stukken wat donkerder dan die 8 afzonderlijke filmpjes/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

laten we nou maar ophouden over die 500MB ..... want daar kan ik niet aan komen .... en jullie eigenlijk ook niet legaal ..... ik ben iig hard aan het zoeken of er nog wat nieuws is op verschillende sites ... maar tot nu toe weinig luck ... als jullie wat vinden .. POSTUUUH :P

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Laatst online: 22-12-2024
Op de trailers zie je dat de kleuren in de spel erg vaak veranderen ik vind het best irritant, bij elke beweging veranderd het van kleur ,of gaat dat nog veranderen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Nu heb ik de schurft aan quicktime en dat virus-gelijkende programma installeer ik dus niet, maar is er een andere manier om die mov files af te spelen? Of heeft iemand ze geconverteerd naar een normaal gangbaar formaat zoals mpeg?

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supern00b
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05-2023
Dam, net die halflife 2 movie/trailer bekeken, maar das echt vet. Al die losse opjecten smijten en kapot maken, autootje crossen ect. en dan niet te vergeten die kwaliteit. Erg netjes gedaan vind ik.

Staat nu op verschillende newsservers.

Modbreak:
Niet doen :/

--- Edit ---

Efbe , zit niet te zo zeuren man. Je lijkt wel een nerd. Gewoon effe installen, ff kijke en hoppa er weer af, boeie :P

[ Voor 69% gewijzigd door M@NIC op 18-05-2003 21:20 ]

Abit KR7A-RAID, Athlon TB-1200, Corsair PC-2400, Hercules Geforce 3 Ti 500 Numero 1 Till 1400MHz 8737 Numero 1 Till 1500 MHz 9013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

erm ... ik denk dat het posten van newsservers ook tot warez behoort ... dus editen maar ff :?

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supern00b
Pardon ? sinds wanneer is newsserver warez ? Doe effe normaal.

Zolang je playable Demo's, patches, trailers/movies, mods, freeware ect, post/download is er niks aan de hand natuurlijk. Je moet natuurlijk niet met illegale programma's aan komen zetten of course.

[ Voor 182% gewijzigd door Supern00b op 18-05-2003 19:43 ]

Abit KR7A-RAID, Athlon TB-1200, Corsair PC-2400, Hercules Geforce 3 Ti 500 Numero 1 Till 1400MHz 8737 Numero 1 Till 1500 MHz 9013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

CRiMiNaL schreef op 18 May 2003 @ 18:49:
laten we nou maar ophouden over die 500MB ..... want daar kan ik niet aan komen .... en jullie eigenlijk ook niet legaal ..... ik ben iig hard aan het zoeken of er nog wat nieuws is op verschillende sites ... maar tot nu toe weinig luck ... als jullie wat vinden .. POSTUUUH :P
ik niet legaal? ik heb wel degelijk een fileplanet account hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Supern00b schreef op 18 May 2003 @ 18:56:
Efbe , zit niet te zo zeuren man. Je lijkt wel een nerd. Gewoon effe installen, ff kijke en hoppa er weer af, boeie :P
Heh, ja dat eraf halen is het hem juist. Quicktime is niet zomaar te uninstallen, net als dat andere ranzige playertje, realplayer. Naja, het is toch een must have, HL2, dus die koop ik wel. Ik kon gelukkig de video van G-man wel bekijken, en dat was echt watertanden. Met HL1 waren ze al goed bezig met hun bones-system dat goed in elkaar zat, en nu zie je de vruchten van 5 jaar doorontwikkeling van die techniek. Vlak na HL1 heb ik nog een OpenGL modelviewer gemaakt, heb toen een tijdje zitten mailen met die orthopedist daar die die bone-renderer gemaakt had, en ze waren toen pal na HL1 al vrij ver met het verbeteren van die techniek, o.a. het blenden van animaties van verschillende skeletdelen tot 1 nieuwe animatie. Dat dat tot dit zou leiden had ik overigens niet verwacht, echt megagoed die bone-animations van bv die g-man-nieuw

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
EfBe schreef op 18 May 2003 @ 20:30:
[...]

Heh, ja dat eraf halen is het hem juist. Quicktime is niet zomaar te uninstallen, net als dat andere ranzige playertje, realplayer. Naja, het is toch een must have, HL2, dus die koop ik wel. Ik kon gelukkig de video van G-man wel bekijken, en dat was echt watertanden. Met HL1 waren ze al goed bezig met hun bones-system dat goed in elkaar zat, en nu zie je de vruchten van 5 jaar doorontwikkeling van die techniek. Vlak na HL1 heb ik nog een OpenGL modelviewer gemaakt, heb toen een tijdje zitten mailen met die orthopedist daar die die bone-renderer gemaakt had, en ze waren toen pal na HL1 al vrij ver met het verbeteren van die techniek, o.a. het blenden van animaties van verschillende skeletdelen tot 1 nieuwe animatie. Dat dat tot dit zou leiden had ik overigens niet verwacht, echt megagoed die bone-animations van bv die g-man-nieuw
Als we jou toch niet hadden ;)

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Je hoort ook nog iemand van de toeschouwers"can a run this on my 486?" dan even later de valve persoon:"Here's the stuff for your 486" als hl2 begint (na de tech demo) toeschouwer: "This means I have to upgrade?""That spreadsheet ran so wel" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supern00b
Reactie op Efbe

O vandaar dat ik hem niet eraf krijg. Nooit gewete :P En die realplayer heb ik helaas ook ja. (a must have :) ) Zelfs ook nog een DivX player anders ken ik niet die HalfLife2gsi.avi bekijken van fileplanet. Heeft een of andere DX50 (mpeg 4 geloof of zo) codec. Tis wat met al die meuk he ? :+
vacuumcleaner schreef op 18 mei 2003 @ 20:49:
[...]

Als we jou toch niet hadden ;)
Ik heb hem anders 3 keer moete lezen, maar hij brengt het best leuk :P
En ik denk dat ik het snap _/-\o_

[ Voor 39% gewijzigd door Supern00b op 18-05-2003 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 09:44
BaRF schreef op 18 May 2003 @ 19:30:
[...]

ik niet legaal? ik heb wel degelijk een fileplanet account hoor :)
was je username&pass? dan kunnen wij hem ook ff downe :D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03 13:37
Ik haal hem nu binnen vanaf die nieuwsgroep :) Gaat lekker rap.

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

geez schreef op 18 mei 2003 @ 21:06:
[...]

was je username&pass? dan kunnen wij hem ook ff downe :D ;)
pas op he :P hier zijn al wat porblemen door ontstaan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
die ;) staat er ook niet zonder reden BaRF :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
*zucht* Vanaf nu is dat randje opzoeken afgelopen.
Eerst volgende die het wel nodig vind om dit te doen mag z'n mail gaan checken :/

geez > je bent idd gevaarlijk bezig

[ Voor 13% gewijzigd door M@NIC op 18-05-2003 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
Mijn excuses M@NIC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

c'mon guy's .... ontopic ... we kunnen het wel ..... ?

maar bij mij remaint nog 1 grote vraag ... want CS:CZ/TF2 zouden op dezelfde engine gemaakt worden als HL2, maar ik heb al verschillende screenies gezien van CS:CZ en die graphics gaan by far niet zover als ik vandaag gezien heb .. dus hoe zit dan nou precies ?

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Ik vraag me trouwens af of we niet te veel verwachten van het interactiviteits gehalte van het spel :P In die filmpjes is zo'n beetje ALLES te vernielen en te uh gravitaten maar zou dat nou in het hele spel zo zijn? Dat zou wel extreem geweldig zijn, maar hoe haalbaar is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRiMiNaL schreef op 18 mei 2003 @ 21:28:
c'mon guy's .... ontopic ... we kunnen het wel ..... ?

maar bij mij remaint nog 1 grote vraag ... want CS:CZ/TF2 zouden op dezelfde engine gemaakt worden als HL2, maar ik heb al verschillende screenies gezien van CS:CZ en die graphics gaan by far niet zover als ik vandaag gezien heb .. dus hoe zit dan nou precies ?
tf2 is uitgesteld/stopgezet, maar later wel hervat omdat wat ze wouden niet haalbaar was op de (aangepaste) oude engine. En cs:cz is op een aangepaste hl1 engine en zou nooit op een HL2 engine uitkomen. HL2 komt het eerst op de markt met de totaal nieuwe engine genaam Valve source (v-source)

en cs:cz is geen CS2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaRF schreef op 18 May 2003 @ 21:36:
Ik vraag me trouwens af of we niet te veel verwachten van het interactiviteits gehalte van het spel :P In die filmpjes is zo'n beetje ALLES te vernielen en te uh gravitaten maar zou dat nou in het hele spel zo zijn? Dat zou wel extreem geweldig zijn, maar hoe haalbaar is dat?
eigenlijk weet niemand dat hier :) maar de V-Source engine is kwa gfx en physics (havok2) veruit de meest geavanceerde engine die dit jaar op de markt komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
CS:CZ is 1 pot rommel.Het zou me niks verbazen als ze het helemaal aflassen die handel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

uuhhhm ... in 4 jaar is een hoop haalbaar .... btw als ze de game engine op het gebied van entity's doorontwikkeld hebben vanaf HL1 .... dan zijn die losse "prefabs" geen probleem. Iedereen die met WorldCraft heeft gewerkt kent het wel. je maakt 1 keer een prullebak je maakt er een prefab van en je gebruikt em 10x in je level.... denk dat het dus goed mogelijk is dat er zoveel verschillende interactieve dingen in rond zweven .... maar het neemt wel erg veel processor kracht in beslag ... en daar twijfel ik dus aan. Valve beweert dat het spel ook met lagesysteem specs goed te spelen is ... maar ik denk dat het uiteindelijke minimale toch wel rond de 2/2.5 Ghz ligt met toch wel minimaal een Radeon 9500.... en dan heb ik het over minimaal ....

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 22:52

bAdmuTs

mAzE

CS:CZ is denk ik de moeite niet eens meer waard aangezien CS2 ook niet zo lang meer op zich zal laten w8 na de release van hl2 (hoop ik). Besef wel ff wat voor een mogelijkheden de hl2 engine zal gaan bieden aan mods :D, vooral CS2 >:), schuilen 8er een kissie heeft geen zin meer enz. Kan iig niet meer w8en
CRiMiNaL schreef op 18 May 2003 @ 21:43:
uuhhhm ... in 4 jaar is een hoop haalbaar .... btw als ze de game engine op het gebied van entity's doorontwikkeld hebben vanaf HL1 .... dan zijn die losse "prefabs" geen probleem. Iedereen die met WorldCraft heeft gewerkt kent het wel. je maakt 1 keer een prullebak je maakt er een prefab van en je gebruikt em 10x in je level.... denk dat het dus goed mogelijk is dat er zoveel verschillende interactieve dingen in rond zweven .... maar het neemt wel erg veel processor kracht in beslag ... en daar twijfel ik dus aan. Valve beweert dat het spel ook met lagesysteem specs goed te spelen is ... maar ik denk dat het uiteindelijke minimale toch wel rond de 2/2.5 Ghz ligt met toch wel minimaal een Radeon 9500.... en dan heb ik het over minimaal ....
Ik denk dat valve daar wel rekening mee gehouden heeft en de systeem eisen laag heeft gehouden, er zijn nog weinig mensen met een 9500 en een 2 ghz. Dan zouden ze heel wat publiek mislopen en dat was juist een van de sterke punten van HL1

[ Voor 65% gewijzigd door bAdmuTs op 18-05-2003 21:45 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

EXE-cuter schreef op 18 May 2003 @ 21:40:
CS:CZ is 1 pot rommel.Het zou me niks verbazen als ze het helemaal aflassen die handel
zo'n opmerking slaat in mijn opinie nergens op als je em niet ff motiveert ....

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EXE-cuter schreef op 18 May 2003 @ 21:40:
dat zou best kunnen. Een hele tijd geleden heb ik trailers gezien van cs:cz maar ik vond het niet geweldig... En ik ben benieuwd of ze ook de AI van HL2 gebruiken voor dit spel aangezien dit een signleplayer game wordt. De makers van cz:cz (wat trouwens niet de projectleider van HL2 is) heeft het erover dat als CS 1.6 uitkomt dat dat spel compatible is met cs:cz dus je kan cs:cz ook MP spelen. Ze hebben de engine wel wat aangepast maar ik ben bang dat dat niet veel uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Verwijderd schreef op 18 May 2003 @ 21:45:
[...]

dat zou best kunnen. Een hele tijd geleden heb ik trailers gezien van cs:cz maar ik vond het niet geweldig... En ik ben benieuwd of ze ook de AI van HL2 gebruiken voor dit spel aangezien dit een signleplayer game wordt. De makers van cz:cz (wat trouwens niet de projectleider van HL2 is) heeft het erover dat als CS 1.6 uitkomt dat dat spel compatible is met cs:cz dus je kan cs:cz ook MP spelen. Ze hebben de engine wel wat aangepast maar ik ben bang dat dat niet veel uitmaakt.
Er komt een speciale podbot versie (iig van de maker van podbot) in dus geen AI van HL2
CRiMiNaL schreef op 18 May 2003 @ 21:48:
dus we krijgen strax :

HL1 engine :
CS 1.6

Verbeterde HL1 engine :
CS:CZ

HL2 engine :
Half-Life 2
CS 2
TF 2

:?
jep :D, alleen CS2 en TF2 zullen nog wel even duren ben ik bang :S

[ Voor 25% gewijzigd door bAdmuTs op 18-05-2003 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

dus we krijgen strax :

HL1 engine :
CS:CZ
CS 1.6

HL2 engine :
Half-Life 2
CS 2
TF 2

:?

en dat in 4-6 maanden ... :S ... gloof d'r nix van
alleen CS2 en TF2 zullen nog wel even duren ben ik bang :S
kunnen ze niet maken tegenover de CS community .... 2 maanden na de release can HL2 alla ... maar langer niet ..... Vooral niet omdat ze nu al samenwerken bij valve ....

[ Voor 69% gewijzigd door CRiMiNaL op 18-05-2003 21:53 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRiMiNaL schreef op 18 mei 2003 @ 21:43:
De projectleider van HL2 heeft het erover dat je zelfs HL2 kan spelen op een tnt2 kaartje maar een 1.5Ghz moet voldoende zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

An upgraded Hammer editor should ship with the game, but instead of just editing maps it's now described as a "complete development environment" for maps, mods, and more.
Half-Life 3 is planned, so expect another cliffhanger ending.
bah .... WEER zo'n einde ... had gehoopt nu aan het eind G-man wel ff om uitleg te kunne vragen .... :P
although a 2ghz with a GeForce4 is recommended.
dus we zitten toch op de 2Ghz wil je het normaal kunnen spelen

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRiMiNaL schreef op 18 May 2003 @ 22:19:
[...]

bah .... WEER zo'n einde ... had gehoopt nu aan het eind G-man wel ff om uitleg te kunne vragen .... :P
jammer, ik hoopte dat ik de g-man anaal kon misbruiken op het einde voor het niet openen van de black mesa waarbij ik de halve game moest omlopen :P
dus we zitten toch op de 2Ghz wil je het normaal kunnen spelen
Wees gerust, doom 3 zal wel op een 3ghz gespeeld moeten worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

An upgraded Hammer editor should ship with the game, but instead of just editing maps it's now described as a "complete development environment" for maps, mods, and more.
Half-Life 3 is planned, so expect another cliffhanger ending
Cool eigen mods maken etc... ben benieuwd hoe moeilijk dat is. Maps maken voor half life en cs was niet zo moeilijk alleen was zenuwslopend werk met allerlei errors :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb net die filmpjes gezien en ben echt zeer onder de indruk. Hopelijk gaat mijn midrange systeem dit aanvaardbaar draaien. Het ziet er heel erg realistisch uit en mooi creepy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

idd .... het zijn mooie filmpjes, en goede reviews ... en ik ben bang dat dit ook tot 30 sept een goed bewaard geheim blijft.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 15:38
Weet iemand of die effecten in het derde filmpje (e32k3-halflife2_pce32003_3dn_qt.mov) bij die glazen buizen met oranje vloeistof, of dat DX8 of DX9 effecten zijn? Dan weet ik of ik tegen die tijd een Radeon9500 ofzo moet kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 10:21

boesOne

meuh

Damn, heb net de filmpjes gezien en mijn bek hangt open.

Die physics, sodeju.. das echt knap..

Denk dat carmack erg hard aan het proggen is :)

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Zie je mail
offtopic:
wow :) mijn eerste echte waarschuwing, omdat ik er heilig van overtuigd was dat die ftp legaal was ! :) sorry M@nic.

Ik heb gehoord dat er verscheidene mensen suggeren dat Valve de Techdemo vrij gaat geven in een enkel .exe bestand. Dit gerucht is vooral te vinden op fora, zal er dus maar niet al teveel waarde aan hechten

[ Voor 41% gewijzigd door FoggyFreek op 19-05-2003 01:53 ]

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supern00b
Deze link is zo wie zo legaal, kenne ze gelijk effe checke.

http://www.fileplanet.com/section.aspx?s=93941&v=0

Je kan er ook komen via : Home / Gaming / Action / First Person / Half-Life Series / Half-Life 2 / Media / Movies

Daar staat onder andere die Exclusive Half-Life 2 Gameplay Video
Filename: half_life_2_full_gsi.zip. van 500 Mb

The demonstration of Half-Life 2 was unquestionably one of the hits of this year's E3. FilePlanet All FilePlanet users now have an opportunity to experience this demo thanks to a +500 MB, 25 minute, insanely hi-res QuickTime video.

Ook staat er de Half-Life 2 E3 2003 Movie van 24.4 Mb op. Maar als je geen uurtje in de rij wilt wachten moet je effe kijken op de bekende newsservers want daar heb ik heb opgezet.

http://www.fileplanet.com/files/120000/123787.shtml

Bij fileplanet mot je wel effe gratis registeren om te kunnen downen.

Zie voor yourself.

Dus waar jullie illegaal vandaan halen :? ikke nie snap nie

ps. En waarom ik niet mag verwijzen naar een nieuwsgroep snap ik eerlijk gezegd ook niet, maar als het een policy is van GOT dan zal daar wel een goeie reden voor zijn en zie je mij dat ook niet meer doen. Misschien dat een moderator mij het een en ander kan verduidelijken en/of eventueel mij kan verwijzen naar die policy/FAQ ?
FoggyFreek schreef op 19 May 2003 @ 01:52:
Ik heb gehoord dat er verscheidene mensen suggeren dat Valve de Techdemo vrij gaat geven in een enkel .exe bestand. Dit gerucht is vooral te vinden op fora, zal er dus maar niet al teveel waarde aan hechten
Wat is nu weer een techdemo ? Heb ik weer iets gemist ?

[ Voor 135% gewijzigd door Supern00b op 19-05-2003 02:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeh, zietter cool uit..
dit gaat me vriendin leuk vinden die was ook al gek op deel 1, laatstaan deel 2
kan niet wachten tot hij er is :)
30 september...
hmmz verjaardags cadeau :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:57
http://www.gamer.nl/nieuws/17815

Is dit een nieuw filmpje? Voor de mensen die lid zijn Shacknews, vertel het ons :P

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, dat filmpje is harstikke legaal en er worden mensen voor gewaarschuwt :?
Lijkt me logisch als je hem gewoon van FilePlanet (zonder betaalde subscription) kunt downloaden en als Skynet hem ook op hun FTP heeft staan...\

FilePlanet exclusive betekent dat de file exclusief (en dat is hij nu dus niet meer, net als de PlanetSide beta, die kon je na een paar dagen ook van andere servers downloaden) door FilePlanet gehost word. Het is echt niet illegaal om iets wat ze gratis aanbieden te mirroren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

jdiezrequejo schreef op 19 May 2003 @ 07:46:

Is dit een nieuw filmpje? Voor de mensen die lid zijn Shacknews, vertel het ons :P
Op de site wordt aangegeven dat het filmpje het formaat 720x480 heeft. De eerder genoemde 500Mb film is 640x360 !

Wellicht dezelfde footage, maar dan met een hogere framesize ?

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zijn idd dezelfde beelden, als het klopt wat ik gehoord heb, maar dan weer op betere kwaliteit. Valve draait op de E3 steeds dezelfde demo's, dus ik denk dat we niets anders te zien krijgen van het spel (misschien op wat screenshots na)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 15-09 10:53
Maar ik denk niet dat de meeste nu nóg een keer 500 mb gaan downloaden, voor misschien iets betere kwaliteit nog.. Zo kan je aan de gang blijven natuurlijk.. 8)7 Maar wel fijn natuurlijk voor degene die die 500 mb movie van fileplanet nog niet hebben.. :)

[ Voor 23% gewijzigd door blakez op 19-05-2003 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

cool trouwens, nu ik over die level editor denk :) daar kun je nu natuurlijk exht gestoord-vernietigbare levels mee maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

BaRF schreef op 19 May 2003 @ 09:09:
cool trouwens, nu ik over die level editor denk :) daar kun je nu natuurlijk exht gestoord-vernietigbare levels mee maken :D
Idd :D. Gewoon je eigen straat namaken, nu dat de engine grote omgevingen aankan :9.
Ik denk dat ik weer ga beginnen met mappen na 30 sept. 8). Nadat ik hem uiteraard uitgespeeld heb ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Hopelijk wordt er niet al teveel DX9 vereist en gaat gewoon de krachtpatser CPU al het fraaie werk verzetten. Dat scheelt me weer bejaarde videokaarten vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Mr_UnAnimouS schreef op 19 May 2003 @ 09:15:
[...]

Idd :D. Gewoon je eigen straat namaken, nu dat de engine grote omgevingen aankan :9.
Ik denk dat ik weer ga beginnen met mappen na 30 sept. 8). Nadat ik hem uiteraard uitgespeeld heb ;).
lol, hoppa bij je buren naarbinnen en alles aan PUIN! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Laatst online: 18:40

Pubbert

random gestoord

iemand dat 500mb filmpje al?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Dond3r schreef op 19 May 2003 @ 09:30:
iemand dat 500mb filmpje al?
ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
  • Laatst online: 01-09 17:03
ja und ?
zelfde ? als de 8 andere ?

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

salutem schreef op 19 May 2003 @ 10:06:
ja und ?
zelfde ? als de 8 andere ?
Betere resolutie + de filmpjes zijn een paar seconden langer + het is 1 lange film :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

Wekkel schreef op 19 May 2003 @ 09:18:
Hopelijk wordt er niet al teveel DX9 vereist en gaat gewoon de krachtpatser CPU al het fraaie werk verzetten. Dat scheelt me weer bejaarde videokaarten vervangen.
Ik weet wel zeker dat het helemaal geen DX9 wordt! Wie heeft er nou een DX9 kaart? (ik toevallig >:) )
Zal wel DX7 of zo worden, een GeForce2 moet het toch prima kunnen? En zelf zeggen ze dat een TNT of zo het nog kan?

Misschien dat je dan dingen als bump mapping mist en die shaders krijg je ook niet voor elkaar met een TNT denk ik... Maar het wordt zeker geen DX9 game.

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Mr_UnAnimouS schreef op 19 May 2003 @ 10:13:
[...]

Betere resolutie + de filmpjes zijn een paar seconden langer + het is 1 lange film :).
nou er zijn dus 2 stukken toegevoegd die wel even een cool stukje interactiviteit laten zien :) eerste stukje xtra laat het water van dichtbij meemaken (as in - pleur er in)

en het 2e stukje xtra beeld laat zien dat het leuk is om met een ronddraaiend mes zombies in tweeen te hakken,die daarna met hun armpjes voortkruipen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
  • Laatst online: 01-09 17:03
hewhehehe

ben ik ff blij dat ik em tog down.

381 mb and still going @ 75 kb senks planet !

[ Voor 35% gewijzigd door salutem op 19-05-2003 10:41 ]

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De V Source engine gaat veel functies bieden die in geen enkele andere engine mogelijk zijn >:)

Ik zag ook in het 3e filmpje dat er levensechten kraaien bij die dode zombie zaten en wegvlogen... best wel knap gedaan eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaGreatRV
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-01-2021

DaGreatRV

Wah seggie nou?

JayVee schreef op 19 May 2003 @ 10:27:
[...]

Ik weet wel zeker dat het helemaal geen DX9 wordt! Wie heeft er nou een DX9 kaart? (ik toevallig >:) )
Zal wel DX7 of zo worden, een GeForce2 moet het toch prima kunnen? En zelf zeggen ze dat een TNT of zo het nog kan?

Misschien dat je dan dingen als bump mapping mist en die shaders krijg je ook niet voor elkaar met een TNT denk ik... Maar het wordt zeker geen DX9 game.
De game is zeker DX9! Als het spel hekent dat je een DX7 kaart hebt, worden alleen de door DX7 ondersteunde features weergegeven (Dus geen pixelshaded water of realtime positional/source lighting)

Je moet natuurlijk wel DX9 installed hebben, ookal heb je een videokaart die van een lagere DX versie is. (voor geluid en multiplayer)

BTW, kijk nog eens zo'n filmpje en zeg dan nog eens dat het DX7 is. 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door DaGreatRV op 19-05-2003 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Is het filmpje wat minder donker ? want die van Gamespy is nogal donker en daardoor zie je gedeeltes niet.
Valve draaide niet altijd het filmpje met die scanners, (of andere beestjes dat weet ik niet) maar in ieder geval, die begint ook in een steegje, met mooie partical effecten, tevens vuurt Gorden er nog een vlamraket af. waarna een ventje in vlammen naar beneden stort..

Wat mij trouwens opviel, ze zijn nog niet echt klaar met de reload animaties MP5 bij het strider filmpje doet een reload, maar niet laat gewoon het magazijn erin zitten :P

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alle filmpjes tot nu toe gezien, behalve die onlangs op Gamers.nl stond. Die is als het goed is nu aan 't downen bij mij thuis, maar ik ben nu op school, dus ik ben benieuwd of ie klaar is als 'k thuis kom. Hoe dan ook, alle filmpjes zijn gewoon geweldig. De 5 lange jaren stilte rondom Valve heeft wel z'n vruchten afgeworpen. Wat een fantastische engine. Zoveel detail, en zo mooi, ik kan nu al niet meer wachten.

Wat hebben we gemopperd op Valve de laatste tijd. Kwam er weer een patch uit voor CS, was het weer niet goed. En TF2, ja, daar wist niemand eigenlijk wat van. Maar ondertussen waren ze gewoon met dit fantastische project bezig. En TF2 komt er ook aan, maar dan wel met de V-Source engine. Wat willen we nog meer.

Ik moet zeggen dat ik het ongelovelijk knap vind wat Valve hier doet. In de eerste plaats is het ze gewoon gelukt om dit project 5 jaar stil te houden. Dat betekent dat de mensen die er aan hebben gewerkt zich ook allemaal stil gehouden hebben. Dat betekent dus ook dat ze allemaal gedreven waren om het project tot een goed einde te brengen. En ik heb er veel vertrouwen in dat dat ook gaat lukken.

Laten we trouwens eens gaan speculeren over de multiplayer. Hoe denken jullie dat Valve dat gaat doen? Het enige wat ze er tot nu toe over gezegd hebben is dat het er in zit. Maar hoe en wat zeggen ze niet. Met zo'n engine kan je het toch moeilijk op een simpele deathmatch houden (hoewel ik wel hoop dat dat er in blijft, want dat vind ik nog steeds het leukste aan HL1). Maar hou zouden ze de geavanceerde physics en alle andere trucs die in dit engine zitten nuttig kunnen gebruiken in multiplayer? Ik zou het werkelijk waar niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Tja, je kunt barrels en verwarmingen optillen en daarmee je vijand voor z'n sodemieter schieten. Maar ik denk dat op die manier binnen de kortste keren zo'n level half afgebroken is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Wat mij wel bot lijkt is als er bijv iemand onder een balkon staat te campen knal je gewoon het balkon op ze kop >:), of 8er kisten schuilen heeft niet echt veel zin meer aangezien die ook kapot kunnen, zit iemand 8er een kissie en je pleurt er een he naartoe en diegene wordt gespiest door de splinters van de kist >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 19 May 2003 @ 12:32:
Tja, je kunt barrels en verwarmingen optillen en daarmee je vijand voor z'n sodemieter schieten. Maar ik denk dat op die manier binnen de kortste keren zo'n level half afgebroken is :)
Mjah, dat kon in Red Faction ook. Dus waarom niet in Half-Life? ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
bAdmuTs schreef op 19 May 2003 @ 12:33:
Wat mij wel bot lijkt is als er bijv iemand onder een balkon staat te campen knal je gewoon het balkon op ze kop >:)
Heheh zullen ze in Maastricht blij mee zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supern00b
Die van fileplanet en die ik eerder gedownload heb van de newsservers (zie topic eindje terug) zijn exact hetzelfde iig. Zowel qua resolutie (640x360) als grootte (544.804.829 bytes) qua tijd (22:47:03) en even licht/donker.

Die van gamer.nl weet ik nog niet, die downloaden kost nog zo'n 4 uur (peer 2 peer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:20

Bezulba

Formerly known as Eendje

heeft iemand nog een goede mirror? 8 kb/s is niet snel :(

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaGreatRV
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-01-2021

DaGreatRV

Wah seggie nou?

Ik denk dat ze met CS2 al een heel eind zijn.

Want een paar maanden terug was er op ned1 of 2 zo'n reportage over CS verslaafden en hoe slecht gamen wel voor je is :+ .

Die reporter ging langs bij de maker van CS (die Vietnamees) en die was al aan het moddelen en animaten voor CS2 >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diertje
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

DaGreatRV schreef op 19 May 2003 @ 13:26:

Want een paar maanden terug was er op ned1 of 2 zo'n reportage over CS verslaafden en hoe slecht gamen wel voor je is :+ .

Die reporter ging langs bij de maker van CS (die Vietnamees) en die was al aan het moddelen en animaten voor CS2 >:) .
Weet je wel hoe oud die docu was?

Ze lieten een paar models zien die waarschijnlijk uit een vroeg stadium van CS:CZ kwamen

Ik, geheel anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Furknell schreef op 19 May 2003 @ 13:37:
[...]

Weet je wel hoe oud die docu was?

Ze lieten een paar models zien die waarschijnlijk uit een vroeg stadium van CS:CZ kwamen
Die docu was volgens mij uit 2000/2001 en toen waren ze al bezig met HL2 dus het zou heel goed kunnen dat dit voor HL2 was ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag toch hopen dat dat geen models zijn die icm met de V-Source engine gebruikt worden ant die models waren best brak, ik denk ook dat het Condition Zero models waren/zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met geluk kan ik hem vanavond spelen, ben wel benieuwt hoe hij is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diertje
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

Mr_UnAnimouS schreef op 19 May 2003 @ 13:39:
[...]

Die docu was volgens mij uit 2000/2001 en toen waren ze al bezig met HL2 dus het zou heel goed kunnen dat dit voor HL2 was ;).
Ze houden de hele game 5 jaar geheim, maar iemand mag wel in een internationale documentaire wat materiaal laten zien. :+

Ik, geheel anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op 19 May 2003 @ 14:36:
Met geluk kan ik hem vanavond spelen, ben wel benieuwt hoe hij is :)
Wat spelen?? Afspelen in je quicktime speler zeker :P.
Furknell schreef op 19 May 2003 @ 14:37:
[...]

Ze houden de hele game 5 jaar geheim, maar iemand mag wel in een internationale documentaire wat materiaal laten zien. :+
Het kan zijn dat hij (Gooseman) alvast aan het werken was aan de models/animaties.

[ Voor 42% gewijzigd door Jerry op 19-05-2003 14:38 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 10:21

boesOne

meuh

Furknell schreef op 19 mei 2003 @ 14:37:
[...]

Je zag niks.. alleen hoe een ventje dood viel in wireframe.. Was totaal niet boeiend die footage.
Die docu ging alleen over de CSscene en dat de ventjes toch wel erg veel tijd eraan spendeerden, maar dat het toch eigenlijk best een sociale boel was op zo'n LAN..
:D
Geen bloeddorstige toestanden enzo..

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

Ik hoor geruchten van een leaked versie van de E3 demo. Weet iemand wat hier van waar is? het lijkt me leuk om dit weer te proberen. net zoals vorig jaar bij Doom3 wat overigens redelijk draaide. dit is dus geen suggestie naar een link oid alleen de vraag naar het bestaan van een leak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

Weet iemand ook nog of je die docu ergens kunt downloaden of bekijken? Of zeg ik nu iets wat niet mag? :X
Ik kan hem namelijk nog wel gebruiken voor m'n documap :P

[ Voor 4% gewijzigd door WJP op 19-05-2003 14:56 ]

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaGreatRV schreef op 19 May 2003 @ 13:26:

Die opnames zijn gemaakt sinds beta 7.1 en toen 1.1 bestond hebben ze dat uitgezonden in Nederland. Hij heeft het waarschijnlijk over cs: cz... (en nee, dat is geen cs2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

gaan jullie anders even een CS topic beginnen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Laatst online: 25-08 12:54
OMG! 1 uur gewacht tot die download klaar is... zegtie op 100% "The downloaded file cannot be saved ERROR: de syntax van de bestandsnaam, mapnaam of volumenaam is onjuist" |:(

Iemand een ideetje wat de beste oplossing is? (als die er is)

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Kwartjuh schreef op 19 May 2003 @ 15:12:
OMG! 1 uur gewacht tot die download klaar is... zegtie op 100% "The downloaded file cannot be saved ERROR: de syntax van de bestandsnaam, mapnaam of volumenaam is onjuist" |:(

hoe heb je gedownload? met explorer of een manager ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwartjuh schreef op 19 May 2003 @ 15:12:

Misschien ffies tussen je Temporary Internet Files kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Met DAP gedownload... zal ff kijken in de temp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Kwartjuh schreef op 19 May 2003 @ 15:15:
Met DAP gedownload... zal ff kijken in de temp...
mmm, maybe iets proberen met resumen van een mirror server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Nope, hij staat niet in mijn temp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Vaag... ff de bestandsnaam verandert, en nu doet ie het :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

RSP schreef op 19 mei 2003 @ 14:52:
Ik hoor geruchten van een leaked versie van de E3 demo. Weet iemand wat hier van waar is? het lijkt me leuk om dit weer te proberen. net zoals vorig jaar bij Doom3 wat overigens redelijk draaide. dit is dus geen suggestie naar een link oid alleen de vraag naar het bestaan van een leak :)
Ik laat het deze keer lekker zitten, denk ik. Gewoon het origineel kopen en fijn genieten. Van Doom3 beta heb ik ook niet echt genoten, maar ik wilde toch echt even zien hoe die koppen nou gerenderd zouden worden en of het echt zo subliem was. Afgezien van een buitengewoon slechte fps waren de renders inderdaad prachtig en daarmee had ik wel even genoeg gezien. Met de geruststelling dat de komende engines weer een grote sprong voorwaarts betekenen (met Unreal2 als huidige koploper, grafisch dan) kan ik mij meer dan voldoende vinden met het bekijken van de rijkelijk voorhanden HL2 footage ipv een vage beta downen en het halve spel al spelen voordat het uberhaupt uit is. Deze keer geen doom3 beta remake voor mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

Wekkel schreef op 19 May 2003 @ 15:35:
Ik laat het deze keer lekker zitten, denk ik. Gewoon het origineel kopen en fijn genieten. Van Doom3 beta heb ik ook niet echt genoten, maar ik wilde toch echt even zien hoe die koppen nou gerenderd zouden worden en of het echt zo subliem was. Afgezien van een buitengewoon slechte fps waren de renders inderdaad prachtig en daarmee had ik wel even genoeg gezien. Met de geruststelling dat de komende engines weer een grote sprong voorwaarts betekenen (met Unreal2 als huidige koploper, grafisch dan) kan ik mij meer dan voldoende vinden met het bekijken van de rijkelijk voorhanden HL2 footage ipv een vage beta downen en het halve spel al spelen voordat het uberhaupt uit is. Deze keer geen doom3 beta remake voor mij ;)
Misschien wel, maar als ik me wilde laten verrassen door de gameplay had ik de movies van de E3 ook wel laten zitten. en meer dan dat zal niet getoond worden, ik wil het gewoon ff zelf proberen en meer niet :) dat was met doom3 ook het geval en vond ik eigenlijk wel erg fijn :) maar tot nog toe geen mensen die een eventuele leak kunnen bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Wekkel schreef op 19 May 2003 @ 15:35:
[...]

Vergeet die engine van S.T.A.L.K.E.R. niet he! Ziet er ook erg indrukwekkend uit allemaal ;)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 07-09 22:20
Yak, een leakversie spelen! imho het zelfde als HL2 illegaal spelen.

Ik wacht braaf tot 30 september :Y) en speel dan zonder bugs oid op volle FPS snelheid.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
vacuumcleaner schreef op 19 May 2003 @ 15:47:
Yak, een leakversie spelen! imho het zelfde als HL2 illegaal spelen.
Ik zie het gewoon als een proefexemplaar. Als ik hem daarna koop ben ik toch niet illegaal bezig O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Hou er nou maar over op voordat mensen gaan denken dát ie geleaked is :P :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supern00b
pfff, nu is er weer een hogere resolutie versie verschenen van 587.4 MB.

http://www.fileplanet.com/files/120000/123983.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
RSP schreef op 19 May 2003 @ 14:52:
Waar heb je die geruchten eigenlijk vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Laatst online: 15-09 14:30
is die 500 mb film weer een .mov bestand?

want dan moet ik ff quicktime downen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:04

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

T7D_Sneezy schreef op 19 mei 2003 @ 16:16:
is die 500 mb film weer een .mov bestand?

want dan moet ik ff quicktime downen
Yep, zipfile en daar zit een .mov file in

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

Heeft iemand dat filmpie van 720x480 al (506MB)? Schijnt nogal legaal te zijn.
Heeft iemand een mirror, ik ben met 20kb/s aan het downloaden.. 8 |

[ Voor 3% gewijzigd door JayVee op 19-05-2003 16:38 ]

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.