maar qua graphics wel een tikkie hoger volgens mij
en?blakez schreef op 17 mei 2003 @ 19:36:
[...]
Zijn dat 6 nieuwe filmpjes of andere versies dan de 8 die we al eerder gezien hebben? Of zijn het compleet andere, want dan d/l ik ze direct!
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Verwijderd
maar toch vind ik de gfx van hl2 mooier dan doom3. Doom3 gfx lijkt teveel op plastic achtige overbelichte objecten... en ik ben wel benieuwd op wat voor een systeem die demo is gedraaid.Maxow schreef op 17 May 2003 @ 20:31:
maar qua graphics wel een tikkie hoger volgens mij
Uhm HL2 wordt gebaseerd op de V-SOURCE Engine die door Valve zelf gemaakt isSkizzik schreef op 17 mei 2003 @ 21:09:
Ik heb de topic even doorgelezen, maar kwam zo snel niets tegen over de nieuwe graphics engine. Ik heb ergens gelezen dat ze gebruik gaan maken van HAVOK. Hier een paar fantastische demo's van de HAVOK2 engine:
Fallguy
Hangar
Zombie
Valve had toch een hele nieuwe engine ontwikkeld genaamd "V-Source" ?Skizzik schreef op 17 May 2003 @ 21:09:
Ik heb de topic even doorgelezen, maar kwam zo snel niets tegen over de nieuwe graphics engine. Ik heb ergens gelezen dat ze gebruik gaan maken van HAVOK. Hier een paar fantastische demo's van de HAVOK2 engine:
Fallguy
Hangar
Zombie
[ Voor 3% gewijzigd door blakez op 17-05-2003 21:12 ]
Hmm, dan moet ik even kijken waar ik dit vandaan heb
* dream0r heeft het toch ergens gelezen.
Is er over die "V-Source" al meer bekend dan ?
* dream0r heeft het toch ergens gelezen.
[ Voor 24% gewijzigd door dream0r op 17-05-2003 21:12 ]
Ik heb ff zelf een achtergrond gemaakt met 3dmax...

Is dus het logo van HL2. rest is zwart, dus dat hoeft niet geshowed te worden.
Hij is niet echt perfect, maar goed genoeg voorlopig

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Verwijderd
havok?Skizzik schreef op 17 May 2003 @ 21:09:
Fallguy
Hangar
Zombie
ik dacht dat ze hun eigen engine gebruikten
de V Source (Vsource)
Kwartjuh schreef op 17 May 2003 @ 21:13:
[afbeelding]
offtopic:
Ziet er wel geinig uit, alleen waarom in vredesnaam met 3dsmax ?
Ziet er wel geinig uit, alleen waarom in vredesnaam met 3dsmax ?
Kan niet meer vinden, waar ik dat HAVOK vandaan heb

[ Voor 7% gewijzigd door dream0r op 17-05-2003 21:15 ]
Verwijderd
Ja. Als je de 8 movies download van hl2 @ E3 en de PC bladen doorleest.Skizzik schreef op 17 May 2003 @ 21:11:
Hmm, dan moet ik even kijken waar ik dit vandaan heb![]()
/me heeft het toch ergens gelezen.

Ben bezig met de movies
En de bladen moet ik dan maar even gaan lezen.
[ Voor 48% gewijzigd door dream0r op 17-05-2003 21:18 ]
Volgens mij wel, maar minder geaffanceerd... In doom3, het enige wat ik gezien heb isdie lamp die kon bewegen, maar bij hl2 kan eigenlijk alles bewegen...Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 19:39:
De Doom 3 engine kan die engine ook dingen doen wat ook geshowed wordt in de 8 filmpjes van HL2?
offtopic:
Wie zijn dat in je avatar, Znz die zijn wel
Wie zijn dat in je avatar, Znz die zijn wel
HAVOK is de physics engine, dus Valve heeft zelf engine(graphics en AI enze) gemaakt en HAVOK engine geimplementeerd 
HAVOK engine werd ook gebruikt in Deus Ex dus is al wat ouder, dacht dat UT2003 ook iets van hun gebruikte ofzo. (EDIT: Dus niet waar wordt gebruikt in Deus Ex 2 en daarom kende ik het al ergens van.
)
En DOOM3/HL2 discussie hoeft niet hier gevoerd te worden lijkt me, zelfde als discussie tussen console/PC, PS2/XBOX allemaal nutteloos want we worden het toch nooit eens
[offtopic]
Slechte nieuws is dat HAVOK engine ook werd gebruikt in A2 Racer

[ / offtopic]
HAVOK engine werd ook gebruikt in Deus Ex dus is al wat ouder, dacht dat UT2003 ook iets van hun gebruikte ofzo. (EDIT: Dus niet waar wordt gebruikt in Deus Ex 2 en daarom kende ik het al ergens van.
En DOOM3/HL2 discussie hoeft niet hier gevoerd te worden lijkt me, zelfde als discussie tussen console/PC, PS2/XBOX allemaal nutteloos want we worden het toch nooit eens
[offtopic]
Slechte nieuws is dat HAVOK engine ook werd gebruikt in A2 Racer
[ / offtopic]
[ Voor 20% gewijzigd door Albinoraptor op 17-05-2003 21:29 ]
Verwijderd
fantastische demo's? ik heb zombie gedownload en krijg alleen maar een movie te zien van een geweer van zeer slechte kwaliteit...Skizzik schreef op 17 May 2003 @ 21:09:
Fallguy
Hangar
Zombie
Zoals ik dus al zei het gaat op physics niet om grafische engine, snappieVerwijderd schreef op 17 May 2003 @ 21:41:
[...]
fantastische demo's? ik heb zombie gedownload en krijg alleen maar een movie te zien van een geweer van zeer slechte kwaliteit...
Waarom maak je dit in godsnaam met 3dmaxKwartjuh schreef op 17 May 2003 @ 21:13:
[afbeelding]
psycics = havoc
Engine = V-source,
gesnapt?
Engine = V-source,
gesnapt?
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Verwijderd
woeiPress Release Archive
Havok physics for Half Life 2
14th May 2003, San Francisco - Havok physics is at the heart of the eagerly awaited Half Life 2 from Valve Software. Physics gameplay is considered one of the key new departures in the sequel and is an integral part of the game experience.
"Making a game with the complex physics interactions and physics gameplay of Half-Life(R) 2 is really hard - but it would have been impossible if we hadn't started with robust fundamental physics technology from Havok."
“Havok has been working with Valve for almost three years to deliver breakthrough physical gameplay. Havok 2, launched at GDC 2003 incorporates all that we have learned from working with each other,
particularly in the area of character control and ragdolls”, said Dr. Steven Collins CTO, Havok
Apart from character physics, Havok runs environmental dynamics allowing interactivity with most objects and where else could you put a crowbar in the works to stop a dynamically modeled machine? Stay tuned to the Havok website for updates on physics in Half Life 2 as we approach ship date.
Havok
Havok Game Dynamics SDK is the fastest, most flexible cross-platform game dynamics solution available on the market today. Havok 2 can now deliver a highly-optimized ragdoll framework to deliver multiple rag dolls on all consoles. The Havok engine can easily be integrated with all third party and in-house rendering engines and is optimized for all the leading development platforms, including PlayStationÓ2, XboxÔ, GameCubeÔ and the PC.
Over 60 top game developers, including Remedy, Ion Storm and Valve have already used Havok to hit the ground running in their development process
-- Altijd blijven prutsen --
Of het mag of niet, iig bedanktFoggyFreek schreef op 17 May 2003 @ 21:58:
Het film(pje) van 500 MB kun je halen op ... , dit is dus volgens mij geen warez...
Tip als hij het niet doet gebruik WS_FTP, met leechFTP kwam ik er niet op en met IExplorer ook niet.
Verwijderd
Die FTP wordt nogal druk bezocht (door mensen uit de hele wereld) en zit best vol. Gewoon blijven proberen, bij sommige programma's kan je instellen dat ie het na zoveel secondes weer moet proberen. Zeg niet dat ie het iedere seconde moet proberen, want dat heet 'Hammeren', 30-60 seconden is prima
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2003 22:20 ]
Hmmm met leechFTP begon ding raar te doen en met WS_FTP zat ik er in 1 keer op en downloaden gaat als een trein 3.06Mbps, dus of het echt zo druk is betwijfel ik, of die het is wel een erg lekkere serverVerwijderd schreef op 17 May 2003 @ 22:18:
Die FTP wordt nogal druk bezocht (door mensen uit de hele wereld) en zit best vol. Gewoon blijven proberen, bij sommige programma's kan je instellen dat ie het na zoveel secondes weer moet proberen. Zeg niet dat ie het iedere seconde moet proberen, want dat heet 'Hammeren', 30-60 seconden is prima
Verwijderd
BTW, de andere 2 staan ook op de /trailer directory.blakez schreef op 17 mei 2003 @ 19:36:
[...]Zijn dat 6 nieuwe filmpjes of andere versies dan de 8 die we al eerder gezien hebben? Of zijn het compleet andere, want dan d/l ik ze direct!
k, my mistakeAlbinoraptor schreef op 17 mei 2003 @ 21:25:
HAVOK is de physics engine, dus Valve heeft zelf engine(graphics en AI enze) gemaakt en HAVOK engine geimplementeerd
HAVOK engine werd ook gebruikt in Deus Ex dus is al wat ouder, dacht dat UT2003 ook iets van hun gebruikte ofzo. (EDIT: Dus niet waar wordt gebruikt in Deus Ex 2 en daarom kende ik het al ergens van.)
[offtopic]
Slechte nieuws is dat HAVOK engine ook werd gebruikt in A2 Racer![]()
[ / offtopic]
Pfff het is nog zo lang wachten tot 30 sept.
Gelukkig ben ik nu wel de lange trailer aan het downloaden
Kan iemand de filename van het 500mb filmpje effe posten?
ULTRAZIEK BRUUT filmpje!!! echt ongezond mooi!!!!
Vooral de interactie met de omgeving is fantastisch!!
Vooral de interactie met de omgeving is fantastisch!!
If it ain't broken, tweak it!
Eindelijk kan je 'goed' verstaan wat die gast tijdens het filmpje allemaal zegt, maar damn ook al heb ik het al 3x gezien (de 8 losse filmpjes) het blijft indrukwekkend.
Die filmpies op de E3 zijn niet alleen intresant omdat ze uit zichzelf al intresant zijn maar je hoort ook wat andere mensen ervan denken. Dat filmpje van Halo 2 op de E3 is echt lachwekkend. Er word daar een filmachtige scene nagespeelt in Halo 2, het publiek zit in een soort bioszaal en juicht bij het trekken van dual uzi's bijv. Prachtig 
Dat heb ik nou ook! Dat Doom 3 lijkt net plastic, maar wel mooi. HL 2 is meer preciezer ofzo. Het heeft meer detail.Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 21:02:
maar toch vind ik de gfx van hl2 mooier dan doom3. Doom3 gfx lijkt teveel op plastic achtige overbelichte objecten... en ik ben wel benieuwd op wat voor een systeem die demo is gedraaid.
Zou je voor ons een 1280x1024 mirrortje willen maken. Ik vind de wallpaper wel netjesKwartjuh schreef op 17 May 2003 @ 21:13:
[afbeelding]
wat ik toch nog steeds niet kan geloven is dat alle materialen zijn zoals ze zijn. Bijvoorbeeld in het laatste stukje dat met die striders, dan hangen er electriciteitskabels aan houten houders aan de huizen vast. Nou lijkt het me best wazig dat je ook dat hout kapot kan schieten en dat dan gewoon de hele zooi naar beneden komt. Net zoals bomen, dan zou je dus ook gewoon takken van de bomen kunnen schieten, oftewel het hele decord vernielen. Stel dat je bezig gaat met een rocket launcher
, dan zou je toch ook dunne muren eruit moeten kunnen blazen
. Dan zou er toch ergens een limiet moeten zijn?
Het ideale spel (in dit genre) is uiteraard waarin de werkelijke wereld nagebootst wordt en wel zodanig dat alles reageert zoals je zou verwachten. Een huisje zou je met een raketwerper zo kunnen bestoken dat het instort zodra er niet genoeg draagkracht is omdat de muren zijn vernield. En ik denk dat dit toch gaat gebeuren, gezien het tempo van de technologische ontwikkelingen. Zodra elk voorwerp zich houdt aan de fysische wetten, kan je alles doen wat je in de werkelijkheid ook kan doen (of juist niet kan doen).
En als de graphics dan ook niet meer van echt zijn te onderscheiden en je hebt 3D projectiesystemen zodat jezelf ook in het spel kan betrekken, dan kom ik nooit meer buiten !
Ik denk dat ik dat zeker nog ga meemaken.
En als de graphics dan ook niet meer van echt zijn te onderscheiden en je hebt 3D projectiesystemen zodat jezelf ook in het spel kan betrekken, dan kom ik nooit meer buiten !
Ik denk dat ik dat zeker nog ga meemaken.
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Denk niet dat dit er snel zal komen gezien het veel te veel tijd vergt om zoiets in een game te verwerken. HL2 opzich kostte al 5 jaar werk. Pas als meer en meer bedrijven technologieën ontwikkelen om te licencieëren ipv er een game mee te maken kan dit op gang komen ( rendering engines, psychic engines, sound engines [D3 heeft een 6 channel surround output support en surround via headphones], etc.)
Dan koop je al je technologie en besteedt je al je tijd aan art en design
Dan koop je al je technologie en besteedt je al je tijd aan art en design
[ Voor 9% gewijzigd door peke op 18-05-2003 01:16 ]
Ik denk dus dat physics-engines en sound-engines belangrijker worden dan de grafische enigine's (tenminste; realistischer dan foto heeft toch geen nut) Het laatste wordt uiteraard eerder bereikt, maar voor de ultieme game-ervaring wordt de physics-engines veel belangrijker. En opzich lijkt me dit niet moeilijk, Er moet een algemeen model voor de natuur opgesteld worden wat gedetailleerd genoeg is voor algemene natuurkundige wetten(zwaartekracht; wrijving; mechanica; interactie materialen/atomen + een P4 400.000Ghz)
Maar ik vermoed dat processerpower de limiterende factor is, niet de creativiteit van de ontwikkelaar
EDIT:
Een ontzettend belangrijk onderdeel vergeten: AI, dit is volgens mij nooit klaar. zoiets kan altijd beter lijkt me
Maar ik vermoed dat processerpower de limiterende factor is, niet de creativiteit van de ontwikkelaar
EDIT:
Een ontzettend belangrijk onderdeel vergeten: AI, dit is volgens mij nooit klaar. zoiets kan altijd beter lijkt me
[ Voor 11% gewijzigd door Sogree op 18-05-2003 14:09 ]
Verwijderd
Ik had er ook al over nagedacht of je elke muur in halflife 2 kan vernietigen als je een rakketwerper had. Dan kan je gewoon een weg door het level boren
, maar ik denk dat dat niet de bedoeling is en dat valve alleen kleine objecten physics eigenschappen geeft en geen omringende muren etc...
Maar hoe ze het met MP doen is me nog een raadsel. Stel je voor je heb die scene met de vallende vaten tegen de uitstekende palen, wordt het serverside of clientside bepaald hoe de vaten vallen?
Maar hoe ze het met MP doen is me nog een raadsel. Stel je voor je heb die scene met de vallende vaten tegen de uitstekende palen, wordt het serverside of clientside bepaald hoe de vaten vallen?
casualiteitVerwijderd schreef op 18 May 2003 @ 02:02:
Ik had er ook al over nagedacht of je elke muur in halflife 2 kan vernietigen als je een rakketwerper had. Dan kan je gewoon een weg door het level boren, maar ik denk dat dat niet de bedoeling is en dat valve alleen kleine objecten physics eigenschappen geeft en geen omringende muren etc...
De client bepaald de actie: stuk hout is weggeschoten, de server regelt de reactie: loopbaan v/d vallende vaten. Zo zou ik het doen in elk geval!
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
*edit: e32k3-halflife2_pce32003_3dn_qt als je het stukje bekijkt waar de dokter aan het typen is, zie je dat zijn hand wordt vergroot onder het vergrootglas!
(na 1min20)
[ Voor 39% gewijzigd door srblackbird op 18-05-2003 03:06 ]
Verwijderd
Dat Fileplanet filmpje is zeer indrukwekkend, vooral de physics 
"Will this run on my 486?"":D
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2003 09:14 ]
Dat haalde ik dus door elkaar, maar dat bedoelde ik ookAlbinoraptor schreef op 17 May 2003 @ 21:25:
HAVOK engine werd ook gebruikt in Deus Ex dus is al wat ouder, dacht dat UT2003 ook iets van hun gebruikte ofzo. (EDIT: Dus niet waar wordt gebruikt in Deus Ex 2 en daarom kende ik het al ergens van.)
[offtopic]
Slechte nieuws is dat HAVOK engine ook werd gebruikt in A2 Racer![]()
[ / offtopic]
Toen ik dat eerste filmpje zag met die gravity gun moest ik meteen aan Havok denken! Ik wist niet dat dat ook echt in het spel gebruikt werd, maar ik heb daar zelf heel veel mee gekloot in 3d studio! Echt leuk, maar als je daar een beetje effecten mee wilt bereiken moet je in max behoorlijk lang laten rekenen! Hoe de hell doen ze dan real-time
En al die prachtige effecten zoals Yorick al opmerkte: Dat vergroot glas en dat stukje met die camera
Oh mijn God, mn armen er af als ik voor dit spel mn geforce ti4200 ga vervangen!
Oh mijn God, mn armen er af als ik voor dit spel mn geforce ti4200 ga vervangen!
Na het zien van de nieuwe filmpjes is het behoorlijk lastig geworden om niet heel enthousiast te worden, ziet er echt heel goed uit
waarom zou je niet enthousiast willen worden?Manie Riets schreef op 18 mei 2003 @ 11:14:
Na het zien van de nieuwe filmpjes is het behoorlijk lastig geworden om niet heel enthousiast te worden, ziet er echt heel goed uit
Verwijderd
Dat laatste filmpje met die 'Buggy' is ook geweldig...
Komt hij zo'n vliegend monster tegen en hij wordt daardoor aangevallen. Daarna rijdt hij die soldiers om (en ze vallen allemaal levensecht dood) en gaat lekker stunten alsof het een racespel is
. Vliegend monster nogsteeds achter em aan... Monster gaat schieten en de auto's worden gewoon fucking verplaatst door de inpact van de kogels... daarna ontwijkt het monster de rakket. daarna wordt hij neergeschoten en blijkt hij fucking groot te zijn die alles in zi'n weg verplaatst.
Dit gaat zo'n coole game worden.
Vooral met MP want de HL2 engine (havok2) is dus erg geschikt voor voer tuigen
Dit gaat zo'n coole game worden.
Haha, ik hoorde hem ook, wat een gastVerwijderd schreef op 18 mei 2003 @ 08:14:
Dat Fileplanet filmpje is zeer indrukwekkend, vooral de physics
"Does that mean i have to upgrade?" "My spreadsheat run zo well"
[ Voor 16% gewijzigd door vacuumcleaner op 18-05-2003 11:20 ]
/dubbel
[ Voor 109% gewijzigd door vacuumcleaner op 18-05-2003 11:20 ]
Verwijderd
Ja 
"This is the part that won't run on a 486"
En dat "vliegende monster" lijkt me meer op iets mechanisch dan een monster hoor, een soort vliegtuigje, er zat ook nog een soort machinegun op dus dan is het al helemaal geen monster
En dat "vliegende monster" lijkt me meer op iets mechanisch dan een monster hoor, een soort vliegtuigje, er zat ook nog een soort machinegun op dus dan is het al helemaal geen monster
Omdat ik er nog niet klaar mee ben zoals gezegdtec schreef op 17 mei 2003 @ 21:46:
[...]
Waarom maak je dit in godsnaam met 3dmaxdat kan toch veeeel makkelijker met photoshop
Maar dat is het zelfde met die striders. Misschien is het een soort voertuig van die aliens. Of van een groepering tegen jou..Verwijderd schreef op 18 May 2003 @ 11:56:
Ja
[ Voor 5% gewijzigd door vacuumcleaner op 18-05-2003 12:07 ]
Verwijderd
boeieVerwijderd schreef op 18 mei 2003 @ 11:56:
Ja
het zag er iig eerst klein uit en waneer het neerkwam was het ding pas groot
Ik heb ff een nieuwe render gemaakt op 1152x864, af te halen op:
http://members.home.nl/fmhuizing/hl2renderkopie.jpg
enjoy
enjoy
Verwijderd
Was niet zo heel groot volgens mij.. even cappen, en die striders schoten met een soort bio-blasts, geen kogels.
@Kwartjuh:
Wat een
background!
Kun je er aub ook 1 op 1024*768 maken met de rechterhoek (dat puntje) iets meer "naar binnen gedrukt" zodat hij aan het uiteinde wat ronder is
Als je tijd/zin hebt kun je dan misschien ook het logo iets meer naar boven draaien, zodat je er meer tegenaan kijkt 
@Kwartjuh:
Wat een
Kun je er aub ook 1 op 1024*768 maken met de rechterhoek (dat puntje) iets meer "naar binnen gedrukt" zodat hij aan het uiteinde wat ronder is
offtopic:
ik weet dat ik veeleisend ben
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2003 12:37 ]
Verwijderd
Mooi Kwartjuh, maar je zou misschien nog wat aan de textures kunnen doen.Kwartjuh schreef op 18 mei 2003 @ 12:23:
Ik heb ff een nieuwe render gemaakt op 1152x864, af te halen op:
enjoy
Wil je eventueel ook de 3dmax file online zetten??
Je beboelt een soort bioblast chaingun?Verwijderd schreef op 18 May 2003 @ 12:34:
Was niet zo heel groot volgens mij.. even cappen, en die striders schoten met een soort bio-blasts, geen kogels.
@Kwartjuh:
Wat eenbackground!
Kun je er aub ook 1 op 1024*768 maken met de rechterhoek (dat puntje) iets meer "naar binnen gedrukt" zodat hij aan het uiteinde wat ronder isAls je tijd/zin hebt kun je dan misschien ook het logo iets meer naar boven draaien, zodat je er meer tegenaan kijkt
offtopic:
Want hij heeft ook nog een pulse rifle (waarmee hij die brug en gordon knalt)
Hmm .. ik heb 8 losse filmpjes van HL2, opgenomen door gamespot met 'n camera ... en eentje van 500 Mb met 'n interview met 2 mensen van Valve ...
Is er dan nog een ander filmpje? Ik heb heel 't topic doorlezen, maar kan nergens een link vinden .. is dat alleen voor subscribers van FilePlanet ?
Is er dan nog een ander filmpje? Ik heb heel 't topic doorlezen, maar kan nergens een link vinden .. is dat alleen voor subscribers van FilePlanet ?
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Verwijderd
de striders, de fliegende helicopter dingen, de vliegende mes apperaatjes die door alles heen gaan en de combine zijn biomecha aliens..
dus geen voertuigen oid
dus geen voertuigen oid
Ik snap niet echt wat je bedoelt? En dat is een beetje gedraaid is... dat is het designVerwijderd schreef op 18 May 2003 @ 12:34:
@Kwartjuh:
Wat eenbackground!
Kun je er aub ook 1 op 1024*768 maken met de rechterhoek (dat puntje) iets meer "naar binnen gedrukt" zodat hij aan het uiteinde wat ronder isAls je tijd/zin hebt kun je dan misschien ook het logo iets meer naar boven draaien, zodat je er meer tegenaan kijkt
offtopic:
Ik kan nog wel 2 andere reso's maken...
interresse?
Das lomp... hij heeft Gordon gemirrored... nou zat teken BM teken verkeerd omVerwijderd schreef op 18 May 2003 @ 13:25:
[afbeelding]
Wallpaper gemaakt door iemand van het Halflife2.net forum
Hij is wel cool... beetje druk, houd ik niet zo van
btje jammer van dat HL logo verkeerd om op Gordon zun pak. Verder best leuk gedaan.
fucking hellllllllllll...
ik heb net die filmpjes gekeken en ik begon zowat te huilen zo veel indruk maken ze...
Damn
Ik... Moet... Spel... Hebben.... NU!
ik heb net die filmpjes gekeken en ik begon zowat te huilen zo veel indruk maken ze...
Damn
Ik... Moet... Spel... Hebben.... NU!
Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
Drool factor: 'flood'
We want teh demo!!!
We want teh demo!!!
Nope...
Verwijderd
pech gehad.
maar ik vind de wallpaper wel goed in negatief, maar dat is natuurlijk mijn menig

of:

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2003 14:18 ]
nieuwe mirror van filmpje: <ik haal hem weg, want dit schijnt niet te mogen>
Sorry.
Sorry.
[ Voor 64% gewijzigd door FatalError op 18-05-2003 15:20 ]
If it ain't broken, tweak it!
Uhm, volgens mij had er net al iemand een mailtje gekregen voor het posten van een link. Ik zou hem ff weghalen!
Vette wallpapers trouwens jongens! Nu nog eentje met Doom III erbij? 8 )
Vette wallpapers trouwens jongens! Nu nog eentje met Doom III erbij? 8 )
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

[ Voor 99% gewijzigd door srblackbird op 18-05-2003 15:23 ]
Modbreak:
Volgende keer mag je je mail checken.
[ Voor 43% gewijzigd door M@NIC op 18-05-2003 21:24 ]
Verwijderd
hallo ik ben virgil en wat hier stond mocht niet
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2003 16:06 ]
ty voor de links maar geeneen werkt
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
als je 4 posts naar boven had gekeken, zag je dat zijn url weg was gehaald omdat het niet mocht, en als je vorige pagina's had gelezen, had je ook kunnen zien dat een modje had verteld dat dit niet mocht. Dus haal ze maar weg. (tog bedankt)
Verwijderd
Die 500 mb wat is daar anders aan die 8 filmpjes? Ze zijn toch hetzelfde alleen een betere kwaliteit en 2 min extra?
Trouwens ik had me broek naar beneden toen ik die filmpjes voor de zoveelste keer bekeek
Trouwens ik had me broek naar beneden toen ik die filmpjes voor de zoveelste keer bekeek
Verwijderd schreef op 18 mei 2003 @ 15:56:
Die 500 mb wat is daar anders aan die 8 filmpjes? Ze zijn toch hetzelfde alleen een betere kwaliteit en 2 min extra?

btw, dat filmje van 500 is GEEN must have, die 8 zijn zelfs soms van betere kwaliteit; alleen de lip-sinc is beter
[ Voor 17% gewijzigd door srblackbird op 18-05-2003 16:03 ]
Uhm... over dat grote filmpje. Stel je hebt die en de nieuwste Quicktime (online update). En die kleine filmpies doen het maar de grote niet... Wat zou je dan moeten doen? Iemand een tip?
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
uh dat filmpje van 500mb is gewoon hetzelfde maar dan BETERE kwaliteit hoorYorick schreef op 18 May 2003 @ 15:57:
[...]
btw, dat filmje van 500 is GEEN must have, die 8 zijn zelfs soms van betere kwaliteit; alleen de lip-sinc is beter
dat moet idd even wegVerwijderd schreef op 18 May 2003 @ 15:48:
*foute links*
(nee ik quote ze NIET)
ik weet niet of deze al gepost is maar dit is een filmpje van 500mb
Verwijderd
was dat maar waar!Evil M@V schreef op 18 mei 2003 @ 16:52:
Is er ook al bekend of er een demo/publicbeta uit komt?
Ik zou zelfs die tech demo wel willen hebben, alles kapot schieten en met dat magnetische gun spelen
Helaas denk ik niet dat er HL2 demo's uitkomen maar dat zou wel mooi zijn
Het spel komt al 30 september uit (dus 4 maandjes)
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2003 17:01 ]
Verwijderd
Kun je dan nog het logo iets naar boven kunnen kantelen, zodat hij nog wel schuin is maar je meer door de 2 heen kunt kijken?
En misschien de "punt" waarin het logo rechtsboven uitloopt iets ronder/boller, dan is hij perfect (is al heel mooi hoor
Hoop dat je het zo wel snapt
iig bedankt
offtopic:
Wie maakt er nu een wallpaper met een Doom 3 logo + screenie aan de ene kant en HL 2 logo en screenie aan de andere kant

Wie maakt er nu een wallpaper met een Doom 3 logo + screenie aan de ene kant en HL 2 logo en screenie aan de andere kant
Ik heb het filmpje nu ook en vind het best de moeite, 22m47s lang en lekkere kwaliteit
Verwijderd
Ik vind hem ook wel de moeite waard, best lang, redelijke kwaliteit (ook fullscreen) en je moet die filmpjes gewoon gezien hebben
Kunnen mensen please alleen weer wat posten als ze iets nuttigs te melden hebben en voor de mensen die alleen de laatste paar reply's hebben gelezen en met links aankomen --> ga ff wat nuttigs doen zoals de deze hele topic doorlezen.
Verwijderd
ga ff wat nuttigs doen zoals de deze hele topic doorlezen.
hou je mond.............Modbreak:
Hou zelf je mond, en hou je een beetje in
[ Voor 34% gewijzigd door M@NIC op 18-05-2003 21:22 ]