[PC] Half-Life 2 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.301 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

misschien wanneer je shield helemaal weg is dat het dan sneller eraf gaat was ook in HL1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de enigste mirrors die ik kan vinden is: http://gamefiles.blueyond...games/trailers/halflife2/

Maar is niet snel... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 17:03
Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 10:53:
[...]

Wat me trouwens nog opviel bij dat buggy filmpje is dat ie z'n shotgun weggooide om een rocket launcher op te rapen. Buggies zijn goed, lekker carmageddonnen >:)
Buggy ??

je kan toch altijd je wapen weggooien in hl ?

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-09 10:57
Furknell schreef op 16 May 2003 @ 10:24:
[...]

Bij mij gaf ie bij het opstarten aan dat er een update nodig was. Ik klik natuurlijk op cancel en had toen geen geluid. Paar filmpjes verder vroeg ie weer of ik wilde updaten. Yes geklikt ---> geluid erbij.
held O+

dat had ik ook weg geklikt
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
ff de layout verneuke :P

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=120308

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

salutem schreef op 16 May 2003 @ 11:50:
[...]

Buggy ??

je kan toch altijd je wapen weggooien in hl ?
Hij bedoelt buggy als in "de wagen waarin je rijdt" :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
Mr_UnAnimouS schreef op 16 May 2003 @ 12:04:
[...]

Hij bedoelt buggy als in "de wagen waarin je rijdt" :P.
ow lol :P:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat filmpje met Barney and de prof. dat leek net in het echt... woei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03 16:08
Sjees, dit ziet er wreed uit. Die releasedate gaat wel gehaald worden lijkt me, ze zijn echt wel heel ver als je die filmpjes bekijkt.

Jammer dat GOT geen erectie emoticons heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ismael86
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 21:32
wow dat ziet er echt uit. vraag me af waarom de kleur steeds veranderd of ligt dat alleen aan de video

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:19

Maxow

Hidden Sound System

vroeg ik me ook al af. Als dat in het spel ook zo is wordt je volgens mij vrij snel zeeziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-09 08:21
rig0r schreef op 16 mei 2003 @ 12:27:
Sjees, dit ziet er wreed uit. Die releasedate gaat wel gehaald worden lijkt me, ze zijn echt wel heel ver als je die filmpjes bekijkt.

Jammer dat GOT geen erectie emoticons heeft ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.angelfire.com/on/SaskiaNoteboom/smilies/ani-ruk.gif

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
haha LOL!!!!

Denk alleen niet dat ze hem toevoegen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Laatst online: 03-09 10:57
die kleuren liggen gewoon aan de cam van die ign dewds (prutsers :D)

[ Voor 3% gewijzigd door CommanderKeen op 16-05-2003 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een groot deel van de filmpjes bekeken en ik moet zeggen dat het wel een enorme indruk op mij maakt. Da's eigenlijk best jammer, want dan zijn dalijk mijn verwachtingen weer te hoog :{
Ach hell, ik zie wel.
Het geen wat h]mij het meeste opvalt is de enorme orginaliteit van de wapens.
Die gravity gun is heel erg orgineel, maar die bolletjes waar die beesten op af komen is ook enorm leuk, ik vraag me alleen af hoe ze iedere keer weer die beesten ergens vandaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 07-09 22:20
Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 14:15:
Ik heb nu een groot deel van de filmpjes bekeken en ik moet zeggen dat het wel een enorme indruk op mij maakt. Da's eigenlijk best jammer, want dan zijn dalijk mijn verwachtingen weer te hoog :{
Ach hell, ik zie wel.
Het geen wat h]mij het meeste opvalt is de enorme orginaliteit van de wapens.
Die gravity gun is heel erg orgineel, maar die bolletjes waar die beesten op af komen is ook enorm leuk, ik vraag me alleen af hoe ze iedere keer weer die beesten ergens vandaan halen.
Ik denk dat het aan het level lag, overal waar Gordon zo een bolletje gooide kwamen die "bugs" (SST) uit het raam, de grond, door de muur. Ik denk dat je alleen bij bepaalde levels die bugs kan oproepen.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 19:14

Magic666

No one's neighbour!

Die "bugs" kunnen ook alleen door een gat naar binnen komen, in dat washok zie je n.l dat ie eerst een raam kapot schiet waar ze door komen!

Briljant! Net als die Strider...... GET THE HELL OUTTA HERE! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
vacuumcleaner schreef op 16 mei 2003 @ 14:35:
[...]

Ik denk dat het aan het level lag, overal waar Gordon zo een bolletje gooide kwamen die "bugs" (SST) uit het raam, de grond, door de muur. Ik denk dat je alleen bij bepaalde levels die bugs kan oproepen.
edit/

alle filmpjes waren in mijn ogen grandioos, maar de ene met die striders waren echt ongelovelijk.

Die striders hebben 2 soorten wapens, een soort Chaingun en een Pulserifle als het waren. Wanneer die pulse rifle wordt afgeschoten zie je eerst alle materie rondom die strider zich naar de strider trekt en dan met een enorme knap wordt weggeschoten.
Ik heb dit meerdere malen gezien en het ziet er echt supergaaf uit.
check de "brug" in dat strider filmpje je ziet dat het zich als het ware naar de strider "trekt" en vervolgens ontploft. Ook als op het laatst gorden wordt geschoten zie je ook dat alle materie richting die strider gaan.

check trailer 8 van 1min22 tot 1min25 en 2min 40 tot 2min42

Ook dat al die kereltjes om je heen "strider" roepen is gaaf.

En als laatste zie je die strider ook dat kereltje doorklieven met zijn poot, errug heftig.

edit2/

Kep het filmpje weer gezien en wat me nu opvalt is de schaduw van de 2de strider op dat gebouw, erg mooi :)

[ Voor 7% gewijzigd door vacuumcleaner op 16-05-2003 14:54 ]

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

doorklieven en daarna weer losschoppen!

En inderdaad wordt eerst alles naar de strider toegezogen! Dat gaat nog wat worden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Volgens mij gaat ati er een bundelpakket van maken, HL2 + Ati9800 voor maar € 500

(Dit was een grapje, niet dat iedereen om bronnen gaat schreeuwen ;) )

[ Voor 32% gewijzigd door vacuumcleaner op 16-05-2003 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
Wreed is dat als je die gravity gun gebruikt om die radiator tegen dat ventje bovenaan de trap te smijten. :D Ook leuk om te zien dat ze die deur die je barricadeert met een tafel inbeuken, maar ik vraag mij af of dat niet op de eoa manier is voorgeprogrammeerd (een 'event' die plaatsvind bij die specifieke deur, als je er iets voor zet). Ik hoop het niet...
Hetzelfde met die plek waar je die container naar beneden laat vallen mbv een granaat; vlak daarvoor, als ze je al opgemerkt hebben, blijven ze langs de rand van het dak waar je op staat schieten, ook als je ze niet kunnen zien. Het zou leuk zijn als dit soort dingen echt in de AI zitten, en dus op elk moment in het spel kunnen gebeuren (niet alleen op bepaalde punten in het spel) -- ik vermoed van wel, kijkend naar de tijd die ze in het spel gestopt hebben. :)

Wat mij wel meteen opviel, was dat degene die het spel speelt er wel erg slecht/sloom in is, hij lost een paar schoten op vijanden en loopt dan weer verder. En er gaat idd wel erg weinig health van af als je geraakt wordt...

Ik heb trouwens maar 1 filmpje kunnen dl'en helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, hij speelt erg traag, maar als je als een uber-fps-killer-biatch door een level/demo heen ragt denk ik niet dat veel mensen op het detaill kunnen letten, en dat vele mogelijkheden voorbij gaan omdat je te snel speelt.

Tis maar een gedachte, maar ik heb er geen moeite mee dat hij traag gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Nou, ik moest denken aan het filmpje van HL 1; dat ging gewoon snel -- sneller dan ik het zelf speel zelfs. Dat was dan misschien weer iets te snel, maar in dit ene HL2 filmpje gebruikt de speler het pistool ronduit klunzig... je ziet dus niet wat je met het wapen kan/hoe krachtig het is. Hij gebruikt alleen die gravity gun, wat op zich wel leuk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valve beweert dat nix is voorgeprogrammeerd. sommige stukken zijn wel getriggered maar dat is ook alles.. alle inteactiviteit tussen de monsters, die commando's en jij en de omgeving is gedaan door de ai.ik hoop dat de Gause ook weer van de partij is.., über wapen

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2003 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm weet niet of het jullie was opgevallen maar mij wel :) Het filmpje met de striders, dan pakt hij op een gegeven moment zn gravity gun en pakt hij letters van een gebouw af en schiet die op die striders. Leuke hieraan is dat hij eerst de F pakt en daarna de U.... get it? FU= FUCK YOU :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Hahaha ! Lol ! was me nog niet opgevallen ! hahah, scherp Gubbo !

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 17:11:
Valve beweert dat nix is voorgeprogrammeerd. sommige stukken zijn wel getriggered maar dat is ook alles.. alle inteactiviteit tussen de monsters, die commando's en jij en de omgeving is gedaan door de ai.ik hoop dat de Gause ook weer van de partij is.., über wapen
Van HL1 zeiden ze ook dat alles AI was - en later bleek dat 't een grote gescripte zooi was :)

(Wat IK helemaal niet erg vind hoor, 't gaat mij om het resultaat.... mensen vergeten vaak dat AI ook maar gewoon een set predefined actions is die tegen elkaar afgewogen / gecombineerd worden..)

Edit:

Ik bedoel - als je die grote strider zo maakt :
"Als er een mannetje minder dan 3 meter bij je poot vandaan is, stamp 'm dan plat"

en je zorgt in 't gameplay-script dat er in die scene een mannetje dicht langs die strider loopt,
is het aan de ene kant AI die 't doet.
(Hij zou 't ook doen op een andere plek als er een mannetje dicht langsloopt.)
Aan de andere kant kan je het gescript noemen, want *dat* stuk is wel zo gemaakt dat dat mannetje *altijd* dicht genoeg bij m in de buurt komt om zeker te weten dat ie gespiest gaat worden.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2003 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 17:40:
[...]

Van HL1 zeiden ze ook dat alles AI was - en later bleek dat 't een grote gescripte zooi was :)

(Wat IK helemaal niet erg vind hoor, 't gaat mij om het resultaat.... mensen vergeten vaak dat AI ook maar gewoon een set predefined actions is die tegen elkaar afgewogen / gecombineerd worden..)
Net of er geen verschil is in het resultaat van die twee mogelijkheden die jij noemt; gescripte gebeurtenissen/handelingen van figuren in het spel vinden plaats op 1 bepaal punt in het spel, AI blijft altijd hetzelfde het hele spel door en bepaalt voor een veel groter gedeelte je spelplezier (domme tegenstanders=saai). Dat bijvoorbeeld de marines in HL 1 zo goed granaten kunnen gooien vond ik een element in het spel; het zou stom zijn als zoiets maar 1 keer door een scriptje voorkwam... ik bedoel maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
Heeft iemand nog een werkende link voor die movies :?

Alle voorgaande doen et niet meer, en ik heb er pas 3 binnen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aham brahmasmi schreef op 16 May 2003 @ 17:46:
[...]
Net of er geen verschil is in het resultaat van die twee mogelijkheden die jij noemt; gescripte gebeurtenissen/handelingen van figuren in het spel vinden plaats op 1 bepaal punt in het spel, AI blijft altijd hetzelfde het hele spel door en bepaalt voor een veel groter gedeelte je spelplezier (domme tegenstanders=saai). Dat bijvoorbeeld de marines in HL 1 zo goed granaten kunnen gooien vond ik een element in het spel; het zou stom zijn als zoiets maar 1 keer door een scriptje voorkwam... ik bedoel maar...
Welk gedeelte van mn post begrijp je nou niet ?
Het feit dat ik zeg dat HL1 voor 't grootste gedeelte uit scripts bestond,
of de manier waarop ik de subtiele lijn tussen scripten en AI probeer duidelijk te maken ..?

:O

Edit:
Sorry voor de botte reactie, maar misschien moet je eerst even in m'n profile kijken voordat je me gaat uitleggen hoe het allemaal zit :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2003 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 17:32:
Ehm weet niet of het jullie was opgevallen maar mij wel :) Het filmpje met de striders, dan pakt hij op een gegeven moment zn gravity gun en pakt hij letters van een gebouw af en schiet die op die striders. Leuke hieraan is dat hij eerst de F pakt en daarna de U.... get it? FU= FUCK YOU :)
Da's erg ver gezocht, er hangen maar 3 letters.. dan heeft ie ook niet veel keuze he ;)

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tentacle1 schreef op 16 May 2003 @ 18:16:
[...]

Da's erg ver gezocht, er hangen maar 3 letters.. dan heeft ie ook niet veel keuze he ;)
Het viel mij eerlijk gezegd ook gelijk op :{

Trouwens, 3 letters, van de 26 letters van het alfabeth, en dan precies FU pakken?
Niet zo ver gezocht lijkt mij toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hoort het publiek er ook om lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja waarom zou je anders letters naar een strider gooien :S :) wat helpt dat nou , dat is natuurlijk symbolisch bedoelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
OMG!!!...
Wat ziet dit er waanzinng uit :)
Wat mij het meest aanspreekt is dat de hele omgeving interactief is..
Die demo met die matrassen bv..
Er werdt er 1 op een doos gelegd en die vormde zich helemaal OM die doos heen..SUPER!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
rig0r schreef op 16 May 2003 @ 17:47:
Heeft iemand nog een werkende link voor die movies :?

Alle voorgaande doen et niet meer, en ik heb er pas 3 binnen 8)
Hier kan je ze vinden en met een heerlijke speed downen :)

http://www.halflife.org

Edit:Ik zie op die site dat er een nieuw filmpje te zien is..
Helaas kan ik hem niet afspelen..
Welk proggy moet ik hiervoor dan wel gebruiken?

[ Voor 23% gewijzigd door melly op 17-05-2003 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Waarschijnliijk heb je de nieuwste mediaplayer (9) van MS nodig, dit is erg herkenbaar.

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
Thx :)
Dat was het probleem inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Laatst online: 15-09 22:31
wow..... die filmpjes zijn echt supergeil. Die shaders die ze gebruiken maakt het echt prachtig en die bump mapping op de grond tussen die stenen omg wat mooi :)

Ik kan echt niet wachten.

edit:
En die prachtige Lip sync zoals je dat in het laatste filmpje zag, nog nooit eerder vertoond

[ Voor 23% gewijzigd door MailMan op 17-05-2003 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06-2024
Nieuwe supertrailer @ fileplanet... +500 MB, wie heeft een accountje?
Ik kan alleen op fucking public servers... :'( Bietje spiegele ofzo... iemand? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
Postov schreef op 17 mei 2003 @ 09:44:
edit:
En die prachtige Lip sync zoals je dat in het laatste filmpje zag, nog nooit eerder vertoond
In de normale filmpjes vind ik die lipsync eerlijk gezegd niet zo super. In dat GMan filmpje is dat al een heel stuk beter. Maar wat nog meer indruk maakte op mij waren zijn gezichtsuitdrukkingen en hoe realistisch alles was. Hij kon echt verschrikt kijken of een beetje gemeen, z'n mond klopte met de tekst en je zag ook echt goed z'n ogen en die bewogen echt. Alleen zal het ingame niet zo mooi zijn aangezien dit nogal scripted leek.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

please.. heeft iemand een mirror voor dat 500 mb filpie.. please..

jah.. dat gman lipcync filmpie is cool.. jammer dat ze geen beelden hebben van de editor.. ik wil wel eens weten hoe gemakkelijk dat apperaatje is

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2003 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaRc0 schreef op 17 mei 2003 @ 10:16:
[...]
In de normale filmpjes vind ik die lipsync eerlijk gezegd niet zo super. In dat GMan filmpje is dat al een heel stuk beter. Maar wat nog meer indruk maakte op mij waren zijn gezichtsuitdrukkingen en hoe realistisch alles was. Hij kon echt verschrikt kijken of een beetje gemeen, z'n mond klopte met de tekst en je zag ook echt goed z'n ogen en die bewogen echt. Alleen zal het ingame niet zo mooi zijn aangezien dit nogal scripted leek.
zo mooi inderdaad niet maar je moet ook niet vergeten dat Alyx ook scripted was he en die zag er toch ook mooi uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
De lipsync in HL2 is gekoppeld aan het bijbehorende .wav bestandje. Zo kunnen mods hun eigen wavbestandje maken en deze vervolgens koppelen aan een persoon in het spel zodat de lippen de juiste bewegingen maken op het .wav bestandje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vacuumcleaner schreef op 17 May 2003 @ 12:05:
De lipsync in HL2 is gekoppeld aan het bijbehorende .wav bestandje. Zo kunnen mods hun eigen wavbestandje maken en deze vervolgens koppelen aan een persoon in het spel zodat de lippen de juiste bewegingen maken op het .wav bestandje
Hmmz, ik neem aan dat dat wel de nodige eisen aan een model stelt. Er zullen wel bepaalde spieren of zo gedefiniëerd moeten worden die de bewegingen van de mond bewerk stelligen, anders kan het nooit volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 12:06:
[...]

Hmmz, ik neem aan dat dat wel de nodige eisen aan een model stelt. Er zullen wel bepaalde spieren of zo gedefiniëerd moeten worden die de bewegingen van de mond bewerk stelligen, anders kan het nooit volgens mij.
Klopt, maar het zou een onderdeel van de source engine zijn. De ontwikkelaars van valve hebben dit zelf gemeld in een interview (staat ergens in deze topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
bah..wat een flikkers weer @ fileplanet..kan er echt zo boos om worden..beetje betalen voor gratis files :( |:(

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
evilpin0 schreef op 17 mei 2003 @ 12:18:
bah..wat een flikkers weer @ fileplanet..kan er echt zo boos om worden..beetje betalen voor gratis files :( |:(
Ik zag het ook inderdaad, MAAR volgens mij gaat die 500mb file om een iets grotere versie van de files die "wij" al hebben, weetjewel trailer 1 tm 8.
Ze zeggen nl dat je 25 min kan kijken, en als je trailer 1 tm 8 opteld kom je ook ong uit op 25min toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
als dat zo is...zal het wel erg grote flash zijn .. :D en er staat footage..ik geloof dat die trailers niet allemaal footage zijn toch?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

footage = beelden/beelmateriaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird
  • Laatst online: 14-08 03:28

srblackbird

ThinkGEEK

http://www.gamespy.com/e32003/preview/pc/1002433/index.shtml je mist een heel klein beetje aan het eind bij 1 t/m 8 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

25 min aan gameplay footage?
Is dat ook opgenomen door een camera gericht op zo'n scherm?

Ik wil wedden dat die 8 filmpjes daarin voorkomen... maar ik heb genoeg ingamefootage gezien om mezelf te overtuigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slayer
  • Laatst online: 13:08

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

http://www.halflife2.net/

daar staan ze ook ..... :9~ _/-\o_

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:18
Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 12:32:
footage = beelden/beelmateriaal
Ach, als het maar interessant klinkt he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand dit filmpje al gezien:

http://217.13.1.25/E32003/hl2_gman.wmv

Die emoties van de G-Man zijn echt super realitisch weergegeven. Het lijkt net alsof hij er gewoon echt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 13:28

BaRF

bijna kerst

oh mijn god dat filmpje van de g-man... _O_

(http://217.13.1.25/E32003/hl2_gman.wmv <- die dus)

edit: hehe taz :P

[ Voor 12% gewijzigd door BaRF op 17-05-2003 12:59 ]

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 12:56:

Die emoties van de G-Man zijn echt super realitisch weergegeven. Het lijkt net alsof hij er gewoon echt is.
ik krijg een foutmelding: internal error!

edit: laat maar!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2003 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaRF schreef op 17 mei 2003 @ 12:57:
oh mijn god dat filmpje van de g-man... _O_

(http://217.13.1.25/E32003/hl2_gman.wmv <- die dus)
I was just saying that ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 12:58:
[...]

I was just saying that ;).
ik zag het :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Laatst online: 10-09 11:51
Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 12:56:

Ik vind iets van 67 spieren in zijn gezicht? Jees, ze willen de game laten draaien op een 2200 minimaal met gf4 hoe krijgen ze dat met zulke details voor mekaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novah schreef op 17 mei 2003 @ 13:05:
[...]
Ik vind iets van 67 spieren in zijn gezicht? Jees, ze willen de game laten draaien op een 2200 minimaal met gf4 hoe krijgen ze dat met zulke details voor mekaar.
Kijk, dat vind 'k nou weer een goeie vraag. Maar jah, dat is voor hun een weet, voor ons een vraag ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Novah schreef op 17 May 2003 @ 13:05:
[...]
nou ze hebben het nog niet verteld, maar om het spel te spelen moet je ook een pci insteek kaart hebben met een SEPU er op. SourceEmotion Processing Unit :+

edit:

ik ben nu bezig met filmpje 1 te kijken met die gravity gun enzo, en ik ben gewoon aan het huilen van emotie...

[ Voor 13% gewijzigd door BaRF op 17-05-2003 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 19:54

jasjenl

Liab A Tymo

Hm, normaal doen pc spellen me eigenlijk weinig tot niets, maar wat ik hier in die filmpjes zie vind ik toch wel indrukwekkend. Met name wat ze hier qua physics realisme laten zien vind ik erg goed. Tot nog toe maakt dit op mij in ieder geval meer indruk dan wat ik van bijvoorbeeld Doom 3 of Halo 2 gezien heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slayer
  • Laatst online: 13:08

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

http://www.fileplanet.com/files/120000/123983.shtml?r=5

filmpje van 500 mb , maar je moet lid zijn :(

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

cool ik ben lid :P en mn datalimiet staat weer op nul dus loaden :) mij benieuwen of het iets nieuws is :D

zo te zien is dat dus de combi van die anderen, maar nu volgens fileplanet in 'insanely high res' :P

[ Voor 15% gewijzigd door BaRF op 17-05-2003 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaRF schreef op 17 mei 2003 @ 13:43:
[...]

cool ik ben lid :P en mn datalimiet staat weer op nul dus loaden :) mij benieuwen of het iets nieuws is :D
;) Up hem dan ffies zodat wij 'm ook kunnen zien ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

GAAAAAP dat klere fileplanet ook :( 20 kb/s ipv mn normale 200 en ook nog eens maar 1 verbindin met accelerator :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hopelijk is het met een andere camera gemaakt.. want de gamespot camera geeft de kleuren nogal raar weer.

let us know wanneer je em binne hebt. ik MOET die 500mb video hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 17:40:
[...]

Edit:

Ik bedoel - als je die grote strider zo maakt :
"Als er een mannetje minder dan 3 meter bij je poot vandaan is, stamp 'm dan plat"

en je zorgt in 't gameplay-script dat er in die scene een mannetje dicht langs die strider loopt,
is het aan de ene kant AI die 't doet.
(Hij zou 't ook doen op een andere plek als er een mannetje dicht langsloopt.)
Aan de andere kant kan je het gescript noemen, want *dat* stuk is wel zo gemaakt dat dat mannetje *altijd* dicht genoeg bij m in de buurt komt om zeker te weten dat ie gespiest gaat worden.
Het grote verschil echter tussen AI is dat, zoals je het zelf zegt, een combinatie tussen verschillende scripts. Terwijl ' echte ' scripts maar uit 1 stukje code bestaat.
Het spel wordt dan ook veel complexer en minder voorspelbaar omdat het allemaal afhangt van de situatie.
Het zou echt leuk zijn dat valve de waarheid spreekt en dat niets gescripted zou zijn. Maar daar heb ik soms mijn twijfels bij. Want waarom schiet de strider op dat gebouw met zijn superwapen.
Maar ik hoop echt dat ze niet liegen, want zo kan je het spel op verschillende manieren spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff andtwoorden op je "waarom schiet de strider op het gebouw" vraag.. de ai vetelt de strider dat hij niet onder de bug doorpast in de voledige lengte.. dus de strider schiet op de brug en hopelijk de brug te vernietigen zodat ie erdoor heen kan lopen.. (de makelijkste optie) maar dit mislukt omdat hij nogsteeds niet onder de brug doorpast (de basis van de brug blijft staan).. daarom probeert hij telkens onder de brug door te kruipen wat hem uiteindelijk lukt (dus daarom de moeilijke manier) dit zie je niet goed omdat de video een beetje kut is (te fel).. (hopelijk is het op de 500 mb versie wat beter te zien)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2003 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Nou ik zou zeggen BaRF keep us updated :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik ook nog erg toevallig vind: in het 2e filmpje wanneer de container naar beneden valt is het personage toertjes aan het lopen ipv van weg te lopen. Toevallig komt hij juist onder de ijzeren balk terecht. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Tommilio schreef op 17 mei 2003 @ 16:02:
Nou ik zou zeggen BaRF keep us updated :D
Hehe deal :P Ik zit nu op 85% nog 24 minuutjes! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Om iets na 5uur weten we wat het resultaat is dan is het filmpje bekeken door BaRF oef wat spannend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Tommilio schreef op 17 May 2003 @ 16:19:
Om iets na 5uur weten we wat het resultaat is dan is het filmpje bekeken door BaRF oef wat spannend :D
hehe lol :) gaat dan iedereen het downloaden ofzo? :P het is trouwens iets sneller geworden: nog maar 10 minutes

edit: nog 5 :+

[ Voor 3% gewijzigd door BaRF op 17-05-2003 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En? Hoe issie? Inderdaad "insanely hi-res" of valt het wel mee? /me is erg nieuwsgierig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

uitpakken aant bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
En dan nog de upload tijd :)
..
We wachten..wachten..en wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

ok ik heb gekeken. Het is inderdaad gewoon g_man filmpje + 1/8 achter elkaar, en insane resolutie is bij fileplanet 640x380. Fijne is wel dat die kleuren nu niet zo f#$ked up zijn, maar nog steeds is er een vreemde motion blur achtig iets waarneembaar, maar het is geen cam shoot :)

Kortom voor de fans de 500mb wel waard :P maar als je die andere filmpje genoeg vond dan zou ik die 500mb aan een echte film uitgeven ofzo :Y)

edit: he wacht eens even, er zitten wel wat nieuwe stukjes in? ff checken :)

idd, dat filmpje wat normaal nr 3 was, is nu 'ietsjes' langer, je valt namelijk in het water nadat je een beest hebt geslagen met je breekijzer :P

ok, nieuwe edit: dat filmpje met die zwaaiende balk die die mannetjes neermaait gaat ook verder :D Onder andere met een stukje waar wat van die zombie-dingen in tweeen gehakt worden door een ronddraaiende rotor :D moooie effecten :)

en een prachtig fik-element :) er wordt zelf geklapt door het publiek! Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/barfclap.gif

[ Voor 50% gewijzigd door BaRF op 17-05-2003 17:02 . Reden: correctie, g man zit er ook bij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je em ergens uploaden.. ik ben een HL2 fan en ik wil em zeer graag zien!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 17:09:
kan je em ergens uploaden.. ik ben een HL2 fan en ik wil em zeer graag zien!!
doneer mij maar 500mb ruimte :P

[wazige lieve modus]

Voor de ECHTE fans kan ik hem eventueel wel op cdtje gooien en op de post doen? Voor zeg maar de kostprijs?

[/wlm]

[ Voor 26% gewijzigd door BaRF op 17-05-2003 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

argh! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een moeite. me al hopen dat meneer BaRF een eigen ftptje heeft oid zodat ik em daarvanaf kan helen.. voornix met hoop gewach dus.. ik gah er geen geld voor betalen.. dan zitten we al 2 a 3 dagen verder en zijn er ondertussen al 80 mirrors met deze movie verschenen.. alle moeite voornix dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Modbreak:
Eerst vragen dan doen.

[ Voor 20% gewijzigd door M@NIC op 17-05-2003 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

ey, BarF is heilig oke :) (Planetside rulez) Hij heeft zijn best gedaan en verteld ons hier mooi ff wat er nieuw in is. Ga zelf maar goed op zoek, hij zal inderdaad snel oppoppen. Ik begrijp dat je teleurgesteld bent, maar afsnauwen hoeft nou ook weer niet...

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat zou vet zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

FoggyFreek schreef op 17 May 2003 @ 17:19:
ey, BarF is heilig oke :) (Planetside rulez) Hij heeft zijn best gedaan en verteld ons hier mooi ff wat er nieuw in is. Ga zelf maar goed op zoek, hij zal inderdaad snel oppoppen. Ik begrijp dat je teleurgesteld bent, maar afsnauwen hoeft nou ook weer niet...
_O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mjah oke foggyfreek.. srry BaRF voor het "afsnouwen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 17:22:
mjah oke foggyfreek.. srry BaRF voor het "afsnouwen"
:>

btw ik mag mn fileplanet account niet hier sharen...

[ Voor 19% gewijzigd door BaRF op 17-05-2003 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
Het filmpje dat op Fileplanet staat is exclusive en dus alleen voor subscribers.
Request en mirrors vallen dus onder warez, pas er aub een beetje op.

edit:
Ik ga niet alles hier boven verwijderen, vanaf deze reply is het gewoon afgelopen :)

[ Voor 27% gewijzigd door M@NIC op 17-05-2003 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
Tis ineens heel gezellig in #halflife2 op quakenet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

M@NIC schreef op 17 mei 2003 @ 17:28:
Het filmpje dat op Fileplanet staat is exclusive en dus alleen voor subscribers.
Request en mirrors vallen dus onder warez, pas er aub een beetje op.

edit:
Ik ga niet alles hier boven verwijderen, vanaf deze reply is het gewoon afgelopen :)
k sorry, hey maar ik HEB toch eerst gevraagd en toen niet gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Ik heb nooit gevraagd of ie het wou uppen wou alleen weten of er wat nieuws in zat tnx barf you rock :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Ongelooflijk!!

http://www.ejoop.com/pcgames/halflife/

Download en huiver!!

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Die extra stukjes zijn wel gaaf ja! Vooral met die auto die ietwat van zijn plaats afwijkt! ;)

Heerlijk die nieuwsgroepen! ;)

Dat zijn toch dezelfde filmpjes allemaal die je bij Joop kunt downloaden?

[ Voor 24% gewijzigd door Magic666 op 17-05-2003 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 15-09 10:53
Zijn dat 6 nieuwe filmpjes of andere versies dan de 8 die we al eerder gezien hebben? Of zijn het compleet andere, want dan d/l ik ze direct! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Zijn aan de naam te zien dezelfde.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Doom 3 engine kan die engine ook dingen doen wat ook geshowed wordt in de 8 filmpjes van HL2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nope.. de doom3 engine is qua psychics en ai heel wat minder geadvanceerder dan hl2
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.