Ik upload nu de eerste van gamespot. Duurt wel ff @ 14 kb/s
[ Voor 28% gewijzigd door Tekla op 15-05-2003 15:23 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 28% gewijzigd door Tekla op 15-05-2003 15:23 ]
[ Voor 31% gewijzigd door Eijkb op 15-05-2003 15:26 ]
.
Ik kan er ook wel een paar uploaden. Ik heb toch 50kb/s upload speedJayVee schreef op 15 May 2003 @ 15:19:
Uhm, ik wil wel een mirror maken. Maar dan moet wel iemand de filmpies uploaden, ik kan ze nergens krijgen. Ik heb dat cam filmpie met die graviton gun van 25,6 MB en de 11,6 QuickTime trailer van de E3.
Maar goed, hier komt de link:
ftp://half:life@130.89.160.89:21666
[ Voor 8% gewijzigd door Jerry op 15-05-2003 15:32 ]
Verwijderd
Super!!! thx voor ftpJayVee schreef op 15 mei 2003 @ 15:19:
Uhm, ik wil wel een mirror maken. Maar dan moet wel iemand de filmpies uploaden, ik kan ze nergens krijgen. Ik heb dat cam filmpie met die graviton gun van 25,6 MB en de 11,6 QuickTime trailer van de E3.
Ik heb nu een username + password nodig om op die ftp server aan te melden? Klopt dat?Verwijderd schreef op 15 mei 2003 @ 15:34:
[...]
Super!!! thx voor ftpik blijf er ff op todat alles geupt is
thx!
Jij werkt zeker niet zo vaak met ftpsblakez schreef op 15 mei 2003 @ 15:40:
[...]
Ik heb nu een username + password nodig om op die ftp server aan te melden? Klopt dat?
Zeer bedankt daar stonden de laatste 2 die ik miste op
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
Alleen filmpje 5 is nog maar volledig ge-upload, de rest is nog bezig met uploaden.. dus dan heb je halve filmpjes gedownload zeg maar..JayVee schreef op 15 May 2003 @ 15:52:
Hey, thx voor het uploaden...
Uhm, ik kan alleen filmpie 5 bekijken. Film 1 loopt na 48 seconden vast, Film 6 na 13 seconden. Heb QuickTime 6 net online geupdate. Iemand hetzelfde probleem?
Oh, de server laat trouwens alleen 20 users tegelijk toe.
Filmpje 5 was al klaar met uploaden, maar filmpje 6 is nu pas klaarJayVee schreef op 15 May 2003 @ 15:52:
Hey, thx voor het uploaden...
Uhm, ik kan alleen filmpie 5 bekijken. Film 1 loopt na 48 seconden vast, Film 6 na 13 seconden. Heb QuickTime 6 net online geupdate. Iemand hetzelfde probleem?
Oh, de server laat trouwens alleen 20 users tegelijk toe.
[ Voor 5% gewijzigd door Jerry op 15-05-2003 16:09 ]
Verwijderd
Die movies zijn corrupt ofzo? want halverwege de movie gaat quicktime raar doen...JayVee schreef op 15 May 2003 @ 15:19:
The devil is in the details.
Als je even had gekeken naar de startpost zag je dat ik die link had gebruikt
Die had ik ook al gezien, maar ik denk niet dat die filmpjes er al te lang opblijven, als iemand me kan vertellen dat ze dat wel zullen doen dan zet ik deze link (ook) in de startpostMr_UnAnimouS schreef op 15 May 2003 @ 16:23:
Op: ftp://half:life@130.89.160.89:21666
staat nu: Movie 1,3,4,5,6,7 (mov) + hl2 (mpeg)
Movie 2+8 zijn nog aan het uploaden.
Geen idee. Volgens mij is het een user pc, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggenMaRc0 schreef op 15 mei 2003 @ 16:26:
[...]
Als je even had gekeken naar de startpost zag je dat ik die link had gebruikt
[...]
Die had ik ook al gezien, maar ik denk niet dat die filmpjes er al te lang opblijven, als iemand me kan vertellen dat ze dat wel zullen doen dan zet ik deze link (ook) in de startpost
Hoe lang ben je van plan die filmpjes erop te laten? Als het minder dan een week is vind ik het niet de moeite waard om ze in de startpost te zetten namelijkJayVee schreef op 15 mei 2003 @ 16:31:
Ik kick even iedereen, heb alle filmpies en werkend. Dan mag iedereen weer gaan leechen!
Och, zet ze maar in de startpost. Maar zet er wel bij dat ze alleen van 10:00 tot 23:00 zeker te downloaden zijn en vanaf morgen alleen met 5 users tegelijk. En geen hammering.MaRc0 schreef op 15 May 2003 @ 16:33:
[...]
Hoe lang ben je van plan die filmpjes erop te laten? Als het minder dan een week is vind ik het niet de moeite waard om ze in de startpost te zetten namelijk
quicktimeVerwijderd schreef op 15 May 2003 @ 16:41:
Misschien erg dom, maar hoe speel je een .MOV af??
This is the Way.
Verwijderd
volgens mij zijn een paar movies corrupt... want halverwege de movie begint alles te laggen etc... kan iemand dat confirmen?Mr_UnAnimouS schreef op 15 May 2003 @ 16:23:
Op: ftp://half:life@130.89.160.89:21666
staat nu: Movie 1,3,4,5,6,7 (mov) + hl2 (mpeg)
Movie 2+8 zijn nog aan het uploaden.
Verwijderd
Lekker UTJayVee schreef op 15 May 2003 @ 15:19:
Yep!
[ Voor 8% gewijzigd door JayVee op 15-05-2003 17:21 ]
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Ik denk dat het in ieder geval niet lang meer duurt dat we spellen kunnen spelen die dezelfde kwaliteit hebben als bijv. de final fantasy film of het onlangs verschenen final flight of the osiris.. Ik vond de character animations en dan vooral het gezicht van dat meisje echt ongelooflijk mooi!!Xymox schreef op 15 mei 2003 @ 17:23:
Kippe(n)vel inderdaad !
Ik kreeg zowaar een flashback (hee, ook zo'n golden oldie uit het Amiga tijdperk -> flashback). Ik heb het niet vaak meer zoals vroeger, dat ik finaal uit mijn stoel viel van verbazing, maar de trailers van HL2 zetten een nieuwe mijlpaal !
Best grappig hoe de ontwikkelingen gaan vanaf de eerste games op de home computers tot wat ik hier voorgeschoteld krijg.
Zullen we over pak weg 5-10 jaar spelletjes spelen die niet meer te onderscheiden zijn van echte films ?
[ Voor 17% gewijzigd door Hahn op 15-05-2003 17:39 ]
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
-- Altijd blijven prutsen --
Uiteraard, al die filmpjes zijn gemaakt op een 9800 ProMaRc0 schreef op 15 May 2003 @ 17:38:
ATi pikt ook even een graantje mee met de hype van Half-Life 2:
[afbeelding]
ATi.com & Half-Life 2 @ ATi.com
We zullen die mede-tweakertjes maar niet verklappen welke originele en spactaculaire dingen we hebben gezien heCrash-Override schreef op 15 mei 2003 @ 18:05:
w000000000t![]()
![]()
die filmpjes!!!
heb ze zojuist allemaal gezien (alle 8 dus + de E3 teaser),
maar wat zijn dat verdomd geile filmpjes![]()
Verwijderd
...wat is er met die link aan de hand?FoggyFreek schreef op 15 mei 2003 @ 17:42:
hier staan ze allemaal, netjes gerangschikt
http://www.projectjen.net/files/
[ Voor 63% gewijzigd door cky op 15-05-2003 19:06 ]
Verwijderd
In dat eerste tech filmpje hebben ze het over de radeon 9800. De engine werkt met shaders op dezelfde manier zoals in films als toy story en monsters incIntronic schreef op 15 May 2003 @ 17:55:
[...]
Uiteraard, al die filmpjes zijn gemaakt op een 9800 Pro
Verwijderd
Verwijderd
welke? die van 11mb?Verwijderd schreef op 15 May 2003 @ 19:18:
Toen ik net de Trailer zag viel me mond open van verbazingHEFTIG man die trailer, whoaaaaa nu weet ik wrom er zoveel over gepraat wordt, VET VET VET !!!!
ZEKER een MUST HAVE !!!!!!!!!!
Hl2 > all --> For sure!!!!!!!!!
[ Voor 26% gewijzigd door Agent-X op 15-05-2003 19:51 ]
Ik zit ook te vrezen met mijn GF4 Ti4200 (wel @ 302/650mhzDaGreatRV schreef op 15 May 2003 @ 19:38:
We weten nu wel in iedergeval dat als je een ATI9800pro hebt, dat je op een zeer aangename FPS kan spelen. Maar zal die ook een beetje draaien op mijn 9700pro?. Het lijkt allemaal zo verweg en onrealistiesch. Maar het komt op ons af
. Dit is niet de eerste en zeerzeker niet de laatste mijlpaal in de gaming wereld.
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Verwijderd
Je hebt daar genoeg aan... dan kan je het nog met goede resoluties draaien hoor..vacuumcleaner schreef op 15 mei 2003 @ 19:47:
[...]
Ik zit ook te vrezen met mijn GF4 Ti4200 (wel @ 302/650mhz)
Dat wordt dus echt een nieuwe vidkaart aanschaffen
Dat weet ik, maar ik wil net zo draaien en de zelfde features hebben als die demo's, met minder neem ik geen genoegenVerwijderd schreef op 15 mei 2003 @ 19:51:
[...]
Je hebt daar genoeg aan... dan kan je het nog met goede resoluties draaien hoor..
Ik heb in het artikel gelezen dat HL2 ook op een tnt2 kaartje speelbaar moet zijn, natuurlijk kan je niet zoveel mooie resoluties draaien met alle opties aan maar een GF4 is genoeg om te kunnen genieten.
Volgens het artikel moest Valve nog ff de engine tweaken want de engine kon nog beter en sneller
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
[ Voor 12% gewijzigd door BruceLee op 15-05-2003 19:58 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Er wordt gesproken over een Radeon 9800 Pro, de rest van het systeem zal ook wel niet low budget zijnBruceLee schreef op 15 May 2003 @ 19:57:
maar op wat voor beest pc draaien ze dat spel maar neit daar op mijn pc gaat dat vast neit zo soepel meer lopen
Ik had eigenlijk gehoopt dat niemand dit had gehoopt.. Door gelekte dingen krijgen mensen verkeerde indrukken, omdat het spel nog helemaal niet af is. En ten tweede is het gewoon slechte publiciteit als er dingen uitlekken.( en wat hoop ik dat die tech demo uitlekt)
vacuumcleaner schreef op 15 May 2003 @ 20:00:
Zijn er mensen op dit forum die de eventuele (illegale) techdemo gaan spelen als je die kan bemachtigen?
Persoonlijk wacht ik tot HL2 officieel uit is, zo kan ik optimaal genieten
Precies wat ik er ook over dachtMaRc0 schreef op 15 mei 2003 @ 20:01:
Ik had eigenlijk gehoopt dat niemand dit had gehoopt.. Door gelekte dingen krijgen mensen verkeerde indrukken, omdat het spel nog helemaal niet af is. En ten tweede is het gewoon slechte publiciteit als er dingen uitlekken.
Dust Brothers -The Fight ClubMaiar schreef op 15 May 2003 @ 19:45:
Weet iemand misschien van wie dat omega geile muziekje is van die trailer?
update: dit filmpje halflife2_teaser_051403_320
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Verwijderd
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
e32k3-halflife2_pce32003_3dn_qt.mov enFrits Flits schreef op 15 May 2003 @ 22:22:
In welk filmpje komt Alyx voor? Ik heb alleen het 2de filmpje en de demo van de enige
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Verwijderd
Daar heb ik ook over nagedacht, maar toen bedacht ik me ook dat Valve heus wel slim genoeg is om ervoor te zorgen dat het geheel speelbaar blijft. Je ziet ook in de filmpjes dat je behoorlijk wat kogels kunt incasseren. Ik ga er dus vanuit dat de toenemende moeilijkheidsgraad door de super AI wordt gecompenseerd doordat jij meer kogels kunt verdragen en doordat de wapens wat krachtiger worden (en dat de tegenstanders dus wat sneller dood gaan dan in HL1 het geval was, hoewel ze daar ook al redelijk snel het loodje legden). Ik denk in ieder geval wel dat Valve slim genoeg is om te snappen dat een spel wel goed speelbaar moet zijn, dus ik verwacht dat de niveau's ongeveer gelijk liggen met die van HL1. Het kan wel gedurende het spel een stuk moeilijker worden omdat je dan creatiever leert denken en dus dan pas van alle mogelijkheden van de omgeving gebruik gaat maken. Want als ik die filmpjes bekijk, dan zie ik die speler allerlei dingen doen met de omgeving waar ik zelf nooit opgekomen was, aangezien ik (en met mij alle andere gamers) dat soort trucjes nog nooit ben tegen gekomen in games.DaGreatRV schreef op 15 mei 2003 @ 19:38:
Zal dit ook een mijlpaal worden in de gaming wereld, zoals met HL1 () het geval was?
De GFX is gewoon verbluffend, daar kun je niet omheen. Maar zal de gameplay ook wel zo lekker zijn als in deel 1? In de filmpjes ziet het er wel goed uit, dus dat zal wel snor zitte.
![]()
De AI is wel ontzettend goed, maar het spel wordt zo ontzettend moeilijk. kijk maar naar die filmpjes. Daar heb je toch flinke skillz voor nodig om een beetje te overleven. Ik denk dat het speelplezier een heel stuk afneemt als het zo moeilijk is/wordt.
[ Voor 26% gewijzigd door peke op 15-05-2003 23:45 ]
Verwijderd
Misschien ffies de proxy instellingen bekijken voor de installatie? Schijnt wel eens gekloot mee te zijn. Misschien heb je wel een proxy nodig, misschien niet. Hoewel ie dat dan meestal wel weer overneemt van IE, maar je zou 't ffies kunnen checken.corpseflayer schreef op 15 May 2003 @ 23:21:
Ik kan quicktime niet downloaden ffs, bij de setup zegt hij "couldn't establish connection" en dat terwijl het setup programma gewoon wel downloadable is van de apple site, weet iemand een quicktime mirror of heeft iemand een cure?
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Pubbert op 16-05-2003 08:44 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Heb je de laatste versie van quicktime? mijn versie is 6 en die doet het wel.CommanderKeen schreef op 16 mei 2003 @ 08:16:
erm any1? help me met het ontbreken van sound bij quicktime?
Wat mij opviel (iedereen ongetwijfeld) is dat er 2 soorten "anti-gravity" guns zijn.Mr_UnAnimouS schreef op 16 mei 2003 @ 10:07:
Dingen die mij opvallen in de filmpjes:
1. Ongelooflijk goeie/realistische physics (zie filmpje 1)
2. AI is een stuk slimmer (zie filmpje 2, mpeg)
3. Alles kan kapot/gebruikt worden
4. Omgeving is GROOOOOOT (zie filmpje met buggy)
5. Gezichtsuitdrukkingen zijn superrealistisch
6. Verschillende soorten manieren om voorbij objecten/mannetjes te komen
7. Supermooie HUD
8. Originele wapens
Kortom deze engine die ze gebouwd hebben wordt de nieuwe standaard voor de komende generatie spellen. En dat is alleen maar goed
.
Bij mij gaf ie bij het opstarten aan dat er een update nodig was. Ik klik natuurlijk op cancel en had toen geen geluid. Paar filmpjes verder vroeg ie weer of ik wilde updaten. Yes geklikt ---> geluid erbij.CommanderKeen schreef op 16 mei 2003 @ 08:16:
erm any1? help me met het ontbreken van sound bij quicktime?
Ik, geheel anders
Verwijderd
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
Volgens mij is er maar eentje, en zijn dat gewoon primary en secondary firemodes.vacuumcleaner schreef op 16 May 2003 @ 10:20:
[...]
Wat mij opviel (iedereen ongetwijfeld) is dat er 2 soorten "anti-gravity" guns zijn.
1tje met een blauwe straal en de andere zonder straal.
Als je de gene met die blauwe straal vergelijkt met die "alien" die die soldaat doorklieft, nadat je alyx hebt gesproken zie je een behoorlijke overeenkomst. Misschien is het wapen gebasseerd op de eigenschappen van die "alien"
Ik betwijfel enigzins of ze al een setting hebben die voor easy, normal en hard door kan gaan. Je moet het zo bekijken: het is een demo level. Ze laten wat mooie aspecten zien van het spel. Het zou toch wel vervelend zijn als je telkens doodging terwijl je iets wil laten zien. Ze hebben je character waarschijnlijk gewoon erg veel hitpoints gegeven, of ze laten de kogels erg weinig schade aanrichten. Maar het lijkt me sterk dat dit representatief is voor een moeilijkheidsgraad die je later in het uiteindelijke spel zult tegenkomen.Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 10:37:
Ik weet niet of godmodus aan stond, want voor zover ik weet ging er toch wel degelijk af en toe wat health van de speler af, en in één van de filmpjes ga je zelfs dood. Lijkt me sterk dat ze de hele tijd godmodus aan- en uitzetten. Grotere kans dat het niveau gewoon op easy stond.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq