heheh, ben het wel met je eens, maar anders
verwend, sja, ik had ook ooit een NES, en dan speelde je een spelletje helemaaal grijs, maar dat doe ik nu ook, alle spellen die ik binnenkrijg (orgineel of dl'ed) speel ik plat als ze leuk zijn.
Unreal heb ik echt in een uur of 10 uitgespeeld, generals heb ik wat langer over gedaan, maar ook TE Kort, etc etc.
het waren allemaal top spellen, stuk voor stuk hebben ze me kunnen boeien, ik zeg dus ECHT NIET dat het kut spellen zijn, alleen VEEL te kort.
baldurs gate 1, letterlijk honderden uren (lekker kloten en trainen enzo) dat soort spellen vind je niet zo snel meer... (of ik heb te weinig geduld

(valt mee hoor ))
maaruh, verwend, denk het wel, als we idd alles maar naar binnen leechen, en het spelen en na 10 mins het niets vinden, sja...
maarja, zie het als concurentie, is een spel echt GOED, dan koop ik het ook echt, is het prut, dan download ik het, check het uit, en misschien pleur ik het weg.
Half life heb ik orgineel (ook voor CS) alles van C&C ook (behalve generals, viel me gewoon tegen! (<- te kort ;P ))
maarja, kan een heel betoog gaan schrijven over waarom wel en niet kopies, maar daar ging het niet over.
ging over HL2
heeft iemand sites met nieuws?
wil graag wat berichten horen over wat er precies in zit...
zal nog wel in de NDA zitten, maar toch, is er niet ergens iets geleaked?
ohja, wat ik nog kwijt wou, het is en blijft allemaal speculatie over hoe goed een spel gaat zijn, je zit jezelf onwijs op te fokken, hoe goed het word etc, en als het tegen valt is je hele game verneukt, en stop je met spelen.
als valve alles geheim houd zou ik dat wel een goeie zet vinden, houd de spanning der in
[
Voor 11% gewijzigd door
TepelStreeltje op 15-04-2003 16:30
]