bij mij duurt het ook nog 4 uur voordat ie binnen is 
en dan nog quicktime ook

en dan nog quicktime ook
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Vet, wat voor PC heb jijvacuumcleaner schreef op 19 mei 2003 @ 15:47:
Yak, een leakversie spelen! imho het zelfde als HL2 illegaal spelen.
Ik wacht braaf tot 30 septemberen speel dan zonder bugs oid op volle FPS snelheid.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2003 16:45 ]
Verwijderd
woepsMr_UnAnimouS schreef op 19 May 2003 @ 14:37:
[...]
Wat spelen?? Afspelen in je quicktime speler zeker.
[...]
Het kan zijn dat hij (Gooseman) alvast aan het werken was aan de models/animaties.
Waar, bij filefront? Zegtie bij mij "File Too Big for Download Servers"
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
Je moet ook die file sharing knop nemen, de middelste als ik mij niet vergisJayVee schreef op 19 mei 2003 @ 16:51:
[...]
Waar, bij filefront? Zegtie bij mij "File Too Big for Download Servers"
Kan je ff linkie geven?
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
Ja, daar ben ik aan het downloaden, met 15,7kb/s... schiet niet erg op. 9 uur nog!kiddyl schreef op 19 mei 2003 @ 16:55:
Hier is de link voor US Mirror2:
http://web.filefront.com/...dXRoL3AycCNGSUxFUEFUSCM=;
Ff wachten totdat het download-schermpje komt.
Sneller dan mijn 100MBit campusnet?
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
Verwijderd
2 GHz P4 waarschijnlijk, wat dus voor AMD dus een XP2000+ is. Mijn XP 1700+ @ 2,25 GHz (gaat over een tijdje naar 2,4 GHz met wc waarschijnlijk) zal het vast wel trekken.CRiMiNaL schreef op 18 May 2003 @ 22:19:
[...]
bah .... WEER zo'n einde ... had gehoopt nu aan het eind G-man wel ff om uitleg te kunne vragen ....
[...]
dus we zitten toch op de 2Ghz wil je het normaal kunnen spelen
Verwijderd
Man, je kan bij verscheidene Internet shops de Radeon 9800 Pro al kopen.Aham brahmasmi schreef op 19 mei 2003 @ 17:15:
[...]
2 GHz P4 waarschijnlijk, wat dus voor AMD dus een XP2000+ is. Mijn XP 1700+ @ 2,25 GHz (gaat over een tijdje naar 2,4 GHz met wc waarschijnlijk) zal het vast wel trekken.Alleen wacht ik nog even met een nieuwe videokaart; de Radeon 9500 vind ik nog steeds te duur eigenlijk, en de 9600 (Pro) is nog niet te koop...
Nope, die van fileplanet is 587.4 MB en die van filefront is 506,36MBVerwijderd schreef op 19 May 2003 @ 17:11:
Is hl2_gameplay_improved_gsi.zip (FilePlanet) hetzelfde als half_life_2_720_480_trailer.zip (FileFront)
Verwijderd
Verwijderd
Ehmz, op FilePlanet lees ik dat ie 30 fps is. Vraag me af of je 't verschil merkt, maar goed. Kunnen ze niet eens een AVI maken? 'k vind die QuickTime player zo slecht. Anywayz, 'k ben nu die van FileFront aan 't converteren naar AVI, in DV formaat, dus dat duurt nog wel ffies.JayVee schreef op 19 May 2003 @ 17:17:
[...]
Nope, die van fileplanet is 587.4 MB en die van filefront is 506,36MB
Lekker duidelijk allemaal... Maar bij FilePlanet ben ik aan het wachten en de wachttijd wordt alleen maar langer
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door FoggyFreek op 19-05-2003 17:24 ]
-- Altijd blijven prutsen --
Verwijderd
Hmmz, mjah, ik wil mijn versie ook wel ffies uploaden, als ie van degelijke kwaliteit is, want ik had hem net met de default instellingen geconverteerd maar dat was brakke kwaliteit.Verwijderd schreef op 19 May 2003 @ 17:22:
Ik wil die van FilePlanet straks wel converten naar AVI of een ander gangbaar formaat, eventueel ook uploaden als iemand ruimte heeft, dan staat hij er morgen wel op
Ow... ik wist niet dat die docu al zo oud wasVerwijderd schreef op 19 May 2003 @ 14:57:
[...]
Die opnames zijn gemaakt sinds beta 7.1 en toen 1.1 bestond hebben ze dat uitgezonden in Nederland. Hij heeft het waarschijnlijk over cs: cz... (en nee, dat is geen cs2)
Verwijderd
Verwijderd
Had hier nog iemand in topic, effe saven met andere naam en dan deed hij hetVerwijderd schreef op 19 mei 2003 @ 18:43:
http://members.rott.chello.nl/j.brouwera/err.jpg
Weet iemand misschien wat ik aan deze error kan doen? Ik word er namelijk behoorlijk ziek van
Idd, ben ik nou 2x de zelfde +/- 500 mb aan het downloaden of niet?Albinoraptor schreef op 19 May 2003 @ 18:54:
[...]
Had hier nog iemand in topic, effe saven met andere naam en dan deed hij het
Maar wil effe weten of het nou over een betere versie gaat dan die van gamespy
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
inderdaad, probeer eens met andere naam, want zie ik daar nu een * in de filename??? dat kan nooit goedgaanVerwijderd schreef op 19 May 2003 @ 18:43:
http://members.rott.chello.nl/j.brouwera/err.jpg
Weet iemand misschien wat ik aan deze error kan doen? Ik word er namelijk behoorlijk ziek van
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Daar hebben we KaZaA dus voor...
Verwijderd
"unable to select database"
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2003 20:15 ]
Verwijderd
This is just a rumour at the moment but I've had a few emails says that the Technology Demo for Half Life 2 has leaked to the web? I am off to do some investigation! Hehe Looks like another head will roll if this is true.
Update: Well I've found some Download links for the Half Life 2 Technology Demo but as the links are being hit hard! I've haven't been able to download the Demo! So we can not confirm anything yet! but I did get an email from someone claiming to be from Valve! LOL the short of it don't post links or we'll sue your ass! Hehe
www.simsport-racing.com
Verwijderd
yepMitt3nz schreef op 19 May 2003 @ 21:28:
Mooi filmpje
De physics maken die van UT2003 totaal belachelijk..
Verwijderd
Verwijderd
alsof emule/kazaa een medium is om hoaxes te checken......Verwijderd schreef op 19 May 2003 @ 22:50:
Inderdaad, zelfs geen fakes![]()
Bespaar jezelf de moeite van het zoeken want waarschijnlijk is het een hoax
blup
Verwijderd
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Thats the way, aha aha, i like it!Verwijderd schreef op 19 mei 2003 @ 23:37:
Op het HL2 kanaal waar ik nu al een paar dagen zit wordt er ook constant gevraagd naar een techdemo. Hij is er niet, en hij komt er ook niet denk ik. Doom 3 werd uitgedeeld aan videokaart fabrikanten, HL2 is alleen getoond bij de Valve stand zelf... ze houden alles toch nog een beetje mysterieus
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Verwijderd
Dat zal nooit lukken, als het zelfs bij Matrix: Reloaded niet lukt zal het ook niet met HL2 lukkenVerwijderd schreef op 19 mei 2003 @ 23:54:
Ik hoop dat er paar weken voor de officiele releasegeen ISO's lekken en dat de europe release vlak of gelijktijdig met de VS zal zijn... Alle HL2 fans het spel op dezelfde dag, dat lijkt me het mooiste aangezien er 'spoilers' kunnen zijn...
Nou ik weet et zo net nog niet, ze hebben 5 jaar lang hun mond erover kunnen houden dus lijkt me niet dat een van die dudes hl2 laat lekken, hoop ik althansAlbinoraptor schreef op 20 May 2003 @ 00:00:
[...]
Dat zal nooit lukken, als het zelfs bij Matrix: Reloaded niet lukt zal het ook niet met HL2 lukken
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Matrix reloaden =Albinoraptor schreef op 20 mei 2003 @ 00:00:
[...]
Dat zal nooit lukken, als het zelfs bij Matrix: Reloaded niet lukt zal het ook niet met HL2 lukken
Zal best, maar als die tech demo in handen is van Ati dan kan iemand van Ati het wel lekken. Zie Doom IIIvacuumcleaner schreef op 20 May 2003 @ 00:11:
[...]
Matrix reloaden =
Een film
- Werken veel meer mensen aan
- Werken ook niet zulke belangrijke mensen aan (figurantjes) die wel een xtra-tje willen verdienen
- Is veel bekender bij het grote publiek.
HL2 =
Een game
- Al het tegenovergestelde van mijn argumenten van een film.
Conclusie, HL2 heeft een veel kleinere kans om gelekt te worden
Okay, maar Doom3 is veel langer aangekondigd dat hij uitkomt dan HL2, langer aangekondigd = meer tijd om hem te lekken[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 20 mei 2003 @ 00:22:
[...]
Zal best, maar als die tech demo in handen is van Ati dan kan iemand van Ati het wel lekken. Zie Doom III
Since the leaked version is rumored to have hit the warez monkeys, we are taking the appropriate steps to remove discussion of it since it is not a legal release. Only official screenshots and information will be allowed!
Verwijderd
Jah... maar gelukkig heeft Carmack dus wel Doom³ naar de kaartenbakkers gedaanvacuumcleaner schreef op 19 mei 2003 @ 23:44:
[...]
Thats the way, aha aha, i like it!
5 jaar stilte is![]()
Geen techdemo =![]()
Alle ervaringen pas bewaren tot het volledige spel =![]()
![]()
aah dat is toch juist geweldig manT7D_Sneezy schreef op 19 mei 2003 @ 23:32:
alleen het publiek tijdens die film is irri,
een gast zit te miepen over zijn 468 en zon andere zit steeds alleen te klappen
Naaah, die feedback hadden ze echt niet nodig hoor. Toen was de engine echt nog lang niet af. Hadden ze zelf ook wel kunnen testen allemaal. En denk je dat mensen die een geleakte versie een email schrijft aan id?[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 20 May 2003 @ 09:56:
Ik denk dat ze bij Id software heel wat feedback hebben gekregen over bugs op verschillende hardwareplatforms en OS en. Dus volgens mij was het niet zo'n ramp voor ze.
Dat staat er dus niet..........vacuumcleaner schreef op 20 May 2003 @ 08:27:
[...]
Since the leaked version is rumored to have hit the warez monkeys, we are taking the appropriate steps to remove discussion of it since it is not a legal release. Only official screenshots and information will be allowed!
As this is a leaked tech demo that was not meant for the public,it will be treated as pirated software. Warez is not allowed on this discussion board.
There is nothing wrong with asking when it will be released as a retail version or what system will I need to run the released version etc., but anyone posting asking where to download it or posting their warez screenies will be banned.
Imand heeft dus niet door valve vrijgelate pics geplaatst
Verwijderd
wie zegt dat dan?eendje schreef op 19 mei 2003 @ 23:33:
[...]
alsof emule/kazaa een medium is om hoaxes te checken......
PIII 800@804 Mhz
idd indrukwekkendViperGTS schreef op 20 May 2003 @ 10:34:
gisteravond die E3 film gedownload en dit moest ik nog ff kwijt: OMG
te vette engine zeg, dat een FPS nog zo vernieuwend kon zijn had ik niet verwacht, echt alle voorwerpen enzo zijn op te pakken.
Ik vind het i.ig. veel indrukwekkender dan Doom3, das ook erg mooi maar HL2 is veel realistischer
enige minpunt is wel dat ik nu zeker weet dat ik het niet zal kunnen spelen met de release, was nl niet van plan in september al een nieuwe pc aan te schaffen![]()
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2003 10:51 ]
hehe krijg je straks in het spel de melding "This game will not run on an ATi card. Please buy a Nvidia" - press OK to quit.Verwijderd schreef op 20 May 2003 @ 10:49:
Hehe... als ATI perongeluk weer een demo is kwijt geraakt dan waren ze echt de lul geweestValve kicks ATI in tha ass.
lukt nooit..bAdmuTs schreef op 20 May 2003 @ 00:04:
[...]
Nou ik weet et zo net nog niet, ze hebben 5 jaar lang hun mond erover kunnen houden dus lijkt me niet dat een van die dudes hl2 laat lekken, hoop ik althans
Bier, Whiskey en Metal!!
www.simsport-racing.com
Nou iets van 3GB lijkt mij niet zo snel te verspreiden. Vooral niet omdat Valve met alle macht het verspreiden van die demo wil tegen gaan.H-Alien schreef op 20 May 2003 @ 11:49:
Serieus als het gerucht van de leak waar zou zijn an zou er ondertussen meer dan een dag later echt wel ergens somewhere iets te vinden moeten zijn, zoiets groots als een gelekte hl tech demo verspreid zich als een lopen vuurtje.
www.simsport-racing.com
Helaas...Op IRC was ie idd te vinden een bestand van 3 gig maar hijs nep is al bevestigd door meerdere partijen
Verwijderd
Zijn dat de final cs hoesjes? Die zien er wel mooi uit[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 20 May 2003 @ 13:06:
Ik ga dat spel echt zo snel mogelijk bestellen bij de eerste de beste winkel die hem aanbiedt
[afbeelding]
Ik denk dat dit het eerste spel kan worden wat bij gamespot.com de perfecte score haalt.
Graphics: 10 (enough said)
Sound: 9/10 (tot nu toe niet veel over gehoord, maar zal wel erg goed zijn)
Gameplay: 10 (ook duidelijk)
Value: 10 (door alle mods die in de loop der tijd uit zullen komen)
Tilt: 10
Dus een 9,8 of een 10
cs hoesjes?Verwijderd schreef op 20 mei 2003 @ 13:21:
[...]
Zijn dat de final cs hoesjes? Die zien er wel mooi uit
maar ik denk iig dat het zeker een 9 haalt
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Verwijderd
ik hoop een combi! Kartonnen doos met een plastic coatinkjeVerwijderd schreef op 20 May 2003 @ 14:01:
Zal het in een kartonnen doos zitten of een modern plastic jasje? Ik heb liever dat laatste want gta: vc begint al te slijten
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2003 14:30 ]
The first casualty in war is always the truth...
nee! Zijn die er dan?Verwijderd schreef op 20 May 2003 @ 14:29:
Zijn al die teasers van E3 hier al voorbij gekomen?
[afbeelding]
Nop, zo stonden ze uitgestald op E3Magic666 schreef op 20 mei 2003 @ 14:36:
[...]
nee! Zijn die er dan?
Die hoesjes........ ik weet het niet hoor, ziet er erg ehhhh..... fake uit.
Het betere knip en plakwerk?
Verwijderd
Ben ik wel met je eens, moet niet zo moeilijk zijn voor de gemiddelde soeper om dat in elkaar te zetten. Desondanks zien ze er wel leuk uit natuurlijkMagic666 schreef op 20 May 2003 @ 14:36:
[...]
nee! Zijn die er dan?
Die hoesjes........ ik weet het niet hoor, ziet er erg ehhhh..... fake uit.
Het betere knip en plakwerk?
aha........ het ziet er wel goed uit hoor, maar een beetje fake komt het wel over. Kan me niet voorstellen dat dit de definitieve verpakkingen zijn.
Wow, dat zijn nog eens mooie dozen[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 20 May 2003 @ 13:06:
Ik ga dat spel echt zo snel mogelijk bestellen bij de eerste de beste winkel die hem aanbiedt
[afbeelding]
Ik denk niet dat je 4 maanden van te voren kan voorspellen wat een spel voor een cijfer zal krijgen. Misschien qua graphics, maar gameplay valt niet te voorspellen.Ik denk dat dit het eerste spel kan worden wat bij gamespot.com de perfecte score haalt.
Graphics: 10 (enough said)
Sound: 9/10 (tot nu toe niet veel over gehoord, maar zal wel erg goed zijn)
Gameplay: 10 (ook duidelijk)
Value: 10 (door alle mods die in de loop der tijd uit zullen komen)
Tilt: 10
Dus een 9,8 of een 10
The devil is in the details.
thnx
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq