[PC] Half-Life 2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.422 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@NIC schreef op 24 april 2003 @ 22:48:
[...]

Laat me raden, je hebt zeker nooit HL singleplayer gespeelt ?
En speciaal gekocht voor CS dat je nu nog steeds fanatiek speelt ?
Jouw opmerking is kortzichtig en dom. |:(

De reden waarom het nog zo goed wordt verkocht is omdat ze HL toen er nodig voor hadden om andere mods te spelen, zonder de goede mods was de community allang uitgestorven... singleplayer is na 2 keer uitspelen saai, HL DM is nooit een grote community geworden...

Zolang er geen goede mods voor komen zal HL DM ook snel uitsterven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Verwijderd schreef op 24 April 2003 @ 22:57:
[...]

De reden waarom het nog zo goed wordt verkocht is omdat ze HL toen er nodig voor hadden om andere mods te spelen, zonder de goede mods was de community allang uitgestorven... singleplayer is na 2 keer uitspelen saai, HL DM is nooit een grote community geworden...

Zolang er geen goede mods voor komen als HL DM ook snel uitsterven...
Dank je :*

Idd Half-Life verkoopt nog steeds goed door al die mods.
Máár HL heeft zich eerst prima gered met singleplayer en zou dat nog steeds doen.
Je kunt niet zeggen dat HL alleen maar succesvol is/was door de mods, want die waren er nog niet eens en toen was het al een absolute topper.
En wie heeft het over HL DM :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwartjuh schreef op 24 April 2003 @ 22:54:
[...]

Dat is wel 1 van de n00bigste opmerkingen die ik ooit gehoort heb! CS en DoD en TF waren niks zonder Half-Life, dát klopt... maar andersom :D

Laat me niet lachen. HL was fantastisch, en verkocht gigantisch. Die mods rekten dat succes alleen maar uit!
Door de HL engine kan nogsteeds heel makkelijk gecheat worden ondanks de anti-cheat software en patches...

Zonder HL bestond geen CS, zucht.. mee eens ja maar wat is HL zonder CS?

Het waren wel de gratis mods die HL langer populair hield...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:40

Gotiniens

Fairly odd Tim

weetje we hebben nu 3 verhaal lijnen gehad in HL1, Maar we missen er nog 1, In bleu shift ontsnappen namelijk nog een paar sceintists. Die zijn niet zomaar aan komen kakken lijkt me :) , die hebben ook door vents gekropen headcrabs geknalled en slaves gekilled. En omdat ze met meerdere personen zijn zou het zeker cool zijn als ze allemaal playable zijn. zodat je met meerdere personen een puzzel moet oplossen, persoon a zet hier een switch om, persoon b daar en deurtje gaat open. Brengt toch weer een extra dimensie aan HL.
Zou wel cool zijn als dat als expansion kwam in HL2, tog nog Black Mesa :).

Het kan natuurlijk ook dat ze die al klaar hebben voor hl1 en dat als hl2 word uitgesteld ze als zoetmakertje "white shift" uitbrengen |:(

Ik vind alleen niet dat ze een g-man story moeten maken, omdat dat tog de meest mysterieuze persoon is, en dat is wel leuk als dat zo blijft >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mischien heeft die stad city17 iets te maken met black mesa en de experimenten alleen in het groot. en zijn de wetenschappers daar naar toe gegaan. en black mesa als speel terrijn gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens

Gotiniens

Fairly odd Tim

Verwijderd schreef op 24 April 2003 @ 23:01:
[...]

Door de HL engine kan nogsteeds heel makkelijk gecheat worden ondanks de anti-cheat software en patches...

Zonder HL bestond geen CS, zucht.. mee eens ja maar wat is HL zonder CS?

Het waren wel de gratis mods die HL langer populair hield...
[flame]
En zonder CS was de wereld voor de tweaker heel wat fijner >:)
sorry maar ik erger me soms aan die gamers, die maar 3 zinnen kennen:
CS dit
CS dat
m3 1337 j00 n00b fuck1n5 f45
[/flame]

Geloof me, lang voordat ik een echte tweaker was, kreeg ik van een klasgenoot een cd met "roller coaster tycoon", op deze cd stond toevallig ook een spelletje "half-life", Heb toen RCT een half uurtje gespeeld, Toen dacht ik half-life maar eens proberen.....

En dat heb ik geweten :9
de eerst volgende weken heb ik geen RCT aangeraakt, ik was helemaal verslaafd aan het vette single player verhaal, want multiplayer........dat kost me een bult telefoon tikken "eg nei dat gaan we neit doen" 8)

toen ik al een betere tweaker werd (en kabel had :P) kwamen opfor en bleu shift uit, weer was ik helemaal verslaafd aan het verhaal en heb ik ze weken lang gespeeld. Ook had ik in die tijd gehoord van mods, maar geen 1 was echt wat ze beloofden. dus de meeste haalden het neit bij mij.

Dat de mods hebben geholpen klopt, en zal ik ook zeker neit ontkennen (ik ken genoeg mensen die HL hebben gekocht alleen voor CS) maar dat het niks was zonder die mods is zeker niet waar

[ Voor 12% gewijzigd door Gotiniens op 24-04-2003 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-06 16:54

H-Alien

aka Schenk

Verwijderd schreef op 24 april 2003 @ 22:05:
Ïk heb 1 spel gehad waar ik van kon schrikken. :P

was die G-man die knakker aan t einde die in dat zwarte pak ?? :?
Om heel eerlijk te zijn vind ik System Shock 2 toch nog het toppunt van een sfeervolle game, daar heb ik me pas echt rot geschrokken en niet zo weinig ook :)

G-Man was idd de man in het blauwe pak op het einde (die je overigens veel eerder ook al een paar keer tegenkomt, in de treinrit naar de testing chamber toe zelfs al)

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:07
Ik heb nog nooit een MOD gespeeld die ik echt leuk vond, HL, OPFOR en Blue Shift daarentegen... fantastisch.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat de single player van HL me in 1998 had getrokken maar toen liep het niet/nauwelijks op onze PC dus kocht ik HL 2 jaar geleden voor de mods (meer DoD dan CS..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ik weet nog wel dat ik destijds HL kocht, omdat er een goeie review erover stond in de Power Unlimited :D. Ik ben er speciaal voor op de trein gestapt en naar utrecht gegaan ;).
Ik heb HL gekocht voor singleplayer (en de leveleditor :P) in het begin. Dit spel heeft z'n geld dubbel en dwars opgebracht.

Ik denk dat de packs die later uitgekomen zijn (half-life generation, enz...) meer gericht waren op de mods waardoor er minder mensen voor singleplayer half-life gingen.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Bij OpForce aan het eind gaat black mesa de lucht dus in, maar dat zie je niet, misschien cool als ze iets daarover in een intro doen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 16:10
Novah schreef op 25 April 2003 @ 09:51:
Bij OpForce aan het eind gaat black mesa de lucht dus in, maar dat zie je niet, misschien cool als ze iets daarover in een intro doen ofzo.
Ik dacht dat black mesa al in hl1 genuked werd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 12:08

markvt

Peppi Cola

Dr. Strangelove schreef op 23 april 2003 @ 00:17:
[...]

Donkey Kong gooide ook barrels naar je :+
nee, hij gooide ze naar beneden niet gericht dus geen AI ;)

Maargoed HL2 gaat weer een spel voor me collectie worden.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ja, laten we allemaal vertellen hoe we begonnen te spelen!

Ik had van SolidCobra (toen waren we beide nog geen tweakurtjes) gehoord dat hij een spel had, Half Life genaamd, waarin je maar 5 wapens had (bleken later dus vijf categorieen te zijn). Dus ik zeg: Nou dat spel speel ik nooit, dom spel met weinig wapens, het zal wel dom zijn. Maar we lopen een keer door de stad en mijn broertje ziet HL Generations te staan en koopt die. Ik thuis stiekem spelen (ik had immers gezegd dat ik er nix aan vond) en OMG! ik word HOPELOOS verslaafd. Ik probeer het uit te spelen, maar op het eind (Interloper (btw ook favo hoofdstuknaam :) ) kom ik vast te zitten. Ik geef niet op en speel het een tijdje later (net voordat Blue Shift uitkomt) nog eens, ik speel het uit, speel erachteraan OpFor uit, en vervolgens Blue Shift, allemaal achter elkaar... en toen... ...leegte... tot ik Max Payne ontdekte wat ik ook een prachtige game vond, dat spel heeft me samen met het vrij nieuwe Splinter Cell aardig weten te boeien. (Al is Splinter Cell veels te kort)
Verwijderd schreef op 24 april 2003 @ 22:57:
[...]

Zolang er geen goede mods voor komen zal HL DM ook snel uitsterven...
disagree, HLDM is "not the issue" en HLSP is na 2x uitspelen NIET saai... wel eens gedaan?? Ik ontdek steeds weer nieuwe dingen... niet saai dus

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2003 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12
* spokje heeft het spel een aantal jaren geleden gewoon in de bieb gehuurd en is er zo verslaafd aan geraakt.

Ik heb 't nooit gekocht tot nu toe, ben ik nu slecht? ;)

Speel nu nog steeds multiplayer (tfc) en ben sinds een paar dagen single player ook weer bezig ;)

[ Voor 15% gewijzigd door spokje op 25-04-2003 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens

Gotiniens

Fairly odd Tim

de Hl DM is niet slecht vind ik. de keren dat ik het heb gespeeld vond ik het altijd leuker dan CS of TFC (TFC is ook wel vet tho). HL DM is lekker hectisch en door de snelheid is het een leuke wedstrijd "wie kan het snelste klikken op de muisknop". Het is dus niet echt tactisch maar wel heel leuk :). en je moet zeker wel skillz hebben, dus het is neit dom schieten nadenken is ook wel vereist.

[ Voor 36% gewijzigd door Gotiniens op 25-04-2003 11:24 . Reden: klas genoot klikte op "verstuur bericht" |:( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gotiniens schreef op 24 april 2003 @ 23:08:
weetje we hebben nu 3 verhaal lijnen gehad in HL1, Maar we missen er nog 1, In bleu shift ontsnappen namelijk nog een paar sceintists. Die zijn niet zomaar aan komen kakken lijkt me :) , die hebben ook door vents gekropen headcrabs geknalled en slaves gekilled. En omdat ze met meerdere personen zijn zou het zeker cool zijn als ze allemaal playable zijn. zodat je met meerdere personen een puzzel moet oplossen, persoon a zet hier een switch om, persoon b daar en deurtje gaat open. Brengt toch weer een extra dimensie aan HL.
Dat is ongeveer de gameplay van Half-Life: Decay, de uitbreiding op HL die bij de PS2 versie zat.
Gotiniens schreef op 24 April 2003 @ 23:19:
toen ik al een betere tweaker werd (en kabel had :P) kwamen opfor en bleu shift uit, weer was ik helemaal verslaafd aan het verhaal en heb ik ze weken lang gespeeld. Ook had ik in die tijd gehoord van mods, maar geen 1 was echt wat ze beloofden. dus de meeste haalden het neit bij mij.
Dan heb je wel erg lang over Blue Shift gedaan ;)
Novah schreef op 25 april 2003 @ 09:51:
Het spel kent geen intro's of cut-scenes. Net zoals in Half-Life 1 beleef je alles door de ogen van Freeman (bron: Computer Gaming World). In de PC Gamer stond een interessante theorie dat - nu het spel zich in Europa afspeelt - Amerika wellicht helemaal verwoest is of overgenomen door de Aliens. Het zijn maar speculaties, maar het zou wel erg vet zijn.

Ik heb Half-Life trouwens voor het eerst gespeeld via een illegale Twilight versie (yep, toen deed ik nog aan illegalerij, inmiddels ben ik een eerlijke gamer geworden :*) ). Ik speelde toen nog niet echt FPS spellen, en weet nog wel dat ik het echt super sfeervol vond, maar ver kwam ik niet. Vandaar dat ik met God modus een eind ben gekomen, en toen ben gestopt. Ik heb het hierna laten liggen, maar het spel had zo'n indruk op me gemaakt dat ik later het Half-Life Generationspack heb gekocht, en ook Blue Shift toen deze uit kwam. Toen heb ik ze wel gewoon gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens

Gotiniens

Fairly odd Tim

d
daylife schreef op 25 April 2003 @ 11:41/:
[...]
Dat is ongeveer de gameplay van Half-Life: Decay, de uitbreiding op HL die bij de PS2 versie zat.
Hmmm, vertel daar eens wat meer over?
Dan heb je wel erg lang over Blue Shift gedaan ;)
ik bedoelde op for en bleu shift samen, en toen had ik ook al breedband internet en dus kon ik ook MP doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
Woei * Freek is klaar :D

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/hlend.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees al een paar keer HL blah blah en CS blah blah. Er is goed nieuws! Je kunt dit namelijk ook combineren; dat geval heet dan CounterLife en is natuurlijk een mod.......... :)

http://www.cl.cscentral.com/

Voor alle CS fans die HL single player nog niet gespeeld hebben kunnen nu met CS wapens en gadgets de HL single player spelen....... ;)

Maar het is idd waar dat Valve heel erg veel aan de mod community hebben te danken. Daarom ondersteunen ze ook de modmakers met diverse tools en als er eentje er boven uit steekt wordt het opgenomen in het Valve assortiment.
Bij de ontwikkeling van Halflife2 hebben ze daar dan ook de nodige aandacht aan besteed. Veel van de ontwikkelaars tools zijn gebruiksvriendelijk gemaakt zodat de mod community er weer flink mee uit hun dak kunnen gaan. Dat heeft ook een flink deel van de ontwikelings tijd gekost. Maar het is natuurlijk een geniale zet, die les hebben ze allang geleerd door het succes van CS. Het is daarom ook verbazing wekkend dat je de andere game firma's niet hetzelfde ziet doen of op zijn hoogst wat half werk afleveren (Q3 Ut2K3)...............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 12:45:
Lees al een paar keer HL blah blah en CS blah blah. Er is goed nieuws! Je kunt dit namelijk ook combineren; dat geval heet dan CounterLife en is natuurlijk een mod.......... :)

http://www.cl.cscentral.com/

Voor alle CS fans die HL single player nog niet gespeeld hebben kunnen nu met CS wapens en gadgets de HL single player spelen....... ;)

Maar het is idd waar dat Valve heel erg veel aan de mod community hebben te danken. Daarom ondersteunen ze ook de modmakers met diverse tools en als er eentje er boven uit steekt wordt het opgenomen in het Valve assortiment.
Bij de ontwikkeling van Halflife2 hebben ze daar dan ook de nodige aandacht aan besteed. Veel van de ontwikkelaars tools zijn gebruiksvriendelijk gemaakt zodat de mod community er weer flink mee uit hun dak kunnen gaan. Dat heeft ook een flink deel van de ontwikelings tijd gekost. Maar het is natuurlijk een geniale zet, die les hebben ze allang geleerd door het succes van CS. Het is daarom ook verbazing wekkend dat je de andere game firma's niet hetzelfde ziet doen of op zijn hoogst wat half werk afleveren (Q3 Ut2K3)...............
Die mod heb ik al flink wat keren gespeeld. Erg cool om HL SP te spelen met Counter-strike wapens 8).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Is het eigenlijk mogelijk om als je met z'n allen sven co-op doet, de half-life offline maps ook te spelen? Zou wel kewl zijn als je met z'n allen effe zo snel mogelijk HL probeert uit te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat kan :)
Heb me nog nooit echt in HL single player verdiept, lijkt me leuk om het eens met een paar tweakers te doen *D
Co-operative gameplay has been absent from the majority of recently released games, and is sorely missed by fans of the game mode. Sven Co-op fills this gap by providing not only the ability to play the original Half-Life Single-Player game co-operatively, but also a broad range of diverse co-operative scenarios

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2003 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
Hm.. denk dat ik nog maar 's een poging moet doen om 'm uit te spelen :)
* M@NIC start HL.exe 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt me inderdaad wel gaaf om eens met een paar mensen via Sven Co-op het originele Half-Life te spelen. Je kunt dan alleen niet in één stuk door spelen tot het einde vrees ik, of je moet met z'n allen wel erg hard rennen. Heb je wel kans dat je onderweg wat mensen verliest en toch nog in je eentje tegenover Nihilanth staat :D.

/me download Sven Co-op

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2003 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:16

JWO

nee zodra iemand weer bij een "loading" is komen die anderen daar direct ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Laatst online: 10-09 14:40

Frits Flits

SOUND! Designer

Sfeervol plaatje met kleine hints. Check dat bordje met 'exit' boven de deur. Dat is dus echt de exit :) Ik heb nog een demo van het einde. Ik kijk wel of ik het kan uploaden :Y)

Wat is Sven Co-op??

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, dat is beter. Kun je ook halverwege het spel starten? Want normaal gesproken zit je dan zonder HUD en wapens.

EDIT: Flits check http://www.svencoop.com. Het is een MOD waarmee je Half-Life Co-op kunt spelen.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2003 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaatZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 22:38

BaatZ

Prullenbakker :?

Ik stel voor om een lijst bij te houden van mensen die mee willen doen met de GoT HL Time Challenge
Heb alleen geen fuck verstand van html en zo om dat allemaal bij te houden op een website.
En dan nog: waar trekken we een goeie snelle server vandaan ?

[ Voor 84% gewijzigd door BaatZ op 25-04-2003 14:11 ]

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens

Gotiniens

Fairly odd Tim

sven coop is zeker vette mod :D
hij lagt alleen een beetje over internet :(

BTW count me in :)

[ Voor 14% gewijzigd door Gotiniens op 25-04-2003 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, count me ook in :). Ik heb net Sven Co-op geinstalleerd. Drie bestanden waren er nodig:

- svencoop20f.exe (volledige mod versie 2.0)
- svencoop20f-21.exe (update naar versie 2.1)
- sc21_spsupportupd.exe (support voor de HL singleplayer maps voor SC versie 2.1)

[ Voor 7% gewijzigd door Microkid op 22-10-2021 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand een Sven Co-op server opstarten (HL levels)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het net even offline uitgeprobeerd, en het werkt prima! Je kunt gewoon een map uit Half-Life kiezen, en dan krijg je automatisch een wapen en kun je spelen. Als je dood bent kun je na 2 seconden weer respawnen. Overigens heb ik vandaag geen tijd om te spelen (vanavond misschien wel), dus als er iets gestart wordt om samen HL helemaal te gaan spelen dan heb ik de voorkeur om dat morgen te doen, liefst 's avonds.

Btw ik zal nu even een server starten, dus als je zin hebt kom dan maar even Liquid. Als er over 5 minuten nog niemand is zet ik 'm weer af. IP = *removed*.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2003 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maakt mij niet uit wanneer we gaan, maar morgenavond lijkt me prima aangezien de werkende tweakers dan ook mee kunnen doen, is er iemand die alvast wat wil klooien op een servertje add me dan op MSN; liquidlzrd@hotmail.com

Ik ben nu even de single player patch aan het downloaden, als ik die heb geinstalleerd kom ik eraan _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2003 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens

Gotiniens

Fairly odd Tim

wacht ff joh, moet sommige dingen nog isntallen, ik had nog een oude 2.0 beta liggen namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Cool dat is wel een leuk idee om te doen :).
Count me in (msn: mr_unanimous17@hotmail.com)

Morgenavond is een goed idee. Ik moet morgen ook werken namelijk :(.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 07-09 22:20
Ik doe ook mee, vanavond of morgen avond

larsvdberg@planet.nl

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz, zou ook graag mee willen doen, maar morgen avond moe'k werken :? Beetje jammer, ander keertje misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Iemand de PCGameplay al gekocht? Ligt al in de winkels :)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Sven Co-op is/was in #Spielerij één van de meest gespeelde spellen :) Paar weken (onderhand al maanden :() geleden speelden we het dagelijks, helaas was onze 'server' (Fuelke :)) out of harddisk space en moesten we dus wachten op een nieuwe hardeschijf. Maandag komt die dan eindelijk en dan kunnen we weer met de mensen uit #Spielerij Svennen :Y)
Mod is extreem cool, Half-Life singleplayer was erg leuk, maar Co-op maakt het echt nog 10x leuker, je kan elkaar helpen, samen lol trappen etcetera. Hoe meer mensen, hoe meer vreugde trouwens, we speelden het vaak met 3 man, maar ook wel eens met 5 of 6 man en dat is al helemaal leuk. Ok, je bent sneller door levels heen, maar het is erg veel lachen geblazen met zoveel mensen :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
MaRc0 schreef op 25 April 2003 @ 15:08:
Sven Co-op is/was in #Spielerij één van de meest gespeelde spellen :) Paar weken (onderhand al maanden :() geleden speelden we het dagelijks, helaas was onze 'server' (Fuelke :)) out of harddisk space en moesten we dus wachten op een nieuwe hardeschijf. Maandag komt die dan eindelijk en dan kunnen we weer met de mensen uit #Spielerij Svennen :Y)
Mod is extreem cool, Half-Life singleplayer was erg leuk, maar Co-op maakt het echt nog 10x leuker, je kan elkaar helpen, samen lol trappen etcetera. Hoe meer mensen, hoe meer vreugde trouwens, we speelden het vaak met 3 man, maar ook wel eens met 5 of 6 man en dat is al helemaal leuk. Ok, je bent sneller door levels heen, maar het is erg veel lachen geblazen met zoveel mensen :)
Goed nieuws idd, ik ben altijd een vast bezoeker van #spielerij en Sven Coop is echt leuk (als je tenminste niet met lamers speelt).

Alleen... hoop ik wel dat voor Half-Life 2 die Sven Coop mod wat meer...... eigen feeling krijgt. Maping enzo ziet er beetje.... cheapo uit, kwee nie hoe je dat noemt, tis een feeling dat het mist, zoals dat TFC, DoD en CS dat wel hebben. Maar toch is het een coole mod daar niet van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
wow dat lijkt me echt cool
enig spel wat ik totnutoe co-op gespeeld heb is Serious Sam en dat was echt superlol

met HL moet het nog vetter zijn, vanavond als ik thuis ben wel ff installeren denk ik :9

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was erg leuk net op de server van daylife :)

Die custom maps van Sven zijn ook wel leuk trouwens, sommige hebben nog echt de Half-Life feeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal er morgenavond zijn. Laten we in een channel afspreken rond 20.00u. Ik moet helaas weg nu, ik lees het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Laatst online: 13-08 08:13

Spleasure

Ik hier?

Weet iemand wat die gozer aan het einde van HL en OpFor zegt? Of heeft iemand een transcript van alle HL dialogen? Ze praten niet allemaal even duidelijk nl....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zet zo een Sven servertje op, ik post zo het IP.

De server is up @ 62.251.10.68:27015, komt allen[/b]

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2003 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Verwijderd schreef op 25 april 2003 @ 15:59:
Ik zet zo een Sven servertje op, ik post zo het IP.
Misschien is het beter om het IP in een IRC kanaal te vermelden in plaats van hier. Dit topic gaat over Half-Life 2, maar de laatste pagina('s) is er alleen maar over Sven Co-op gepraat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Hahah, mjah ben wel benieuwd hoe dat zou zijn, met die levels tussendoor laden enzo. Alleen je moet het wel goed met elkaar afspreken dat als 1 moet stoppen dat je bijv. allemaal stopt. Je kan dat level later zo weer opstarten nl. en dan met z'n allen verder gaan, maar ik vraag me af; hoe doe je dat dan als je tussendoor moet laden, raak je elkaar dan niet kwijt?

* spokje heeft wel eens zin om te proberen :P

Al ben ik net wel een eind op weg om het in me 1tje te doen.

En wat als er iemand dood gaat? :P En hoe verdeel je de wapens? en en en en? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De gewone wapens krijg je als je aan een nieuw level begint, er ligt verder alleen health en armor en wat speciale wapens, je respawnt aan het begin als je doodgaat, als iemand het level haalt gaan de achterblijvers ook mee naar het nieuwe level.

Je kunt zo vaak doodgaan als je maar wilt :P

De server is nu up btw..

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2003 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWO

JWO

ehh je server is niet up :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 15:38
Hmm, kan morgenavond niet. Dan is het grote VatenBierenFeest >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 16:13:
De gewone wapens krijg je als je aan een nieuw level begint, er ligt verder alleen health en armor en wat speciale wapens, je respawnt aan het begin als je doodgaat, als iemand het level haalt gaan de achterblijvers ook mee naar het nieuwe level.

Je kunt zo vaak doodgaan als je maar wilt :P
Maar 't betekent dus wel dat je helemaal overnieuw moet beginnen als je doodgaat? Das wel frustrerend. Of spawn je dan op het punt waar je op 't moment bent?

En hoe doe je dat in het begin? Kan je ipv 1 hev-suit, X hev-suits pakken, of loopt de helft zonder pak rond ;)

Lijkt me wel cool als je dat met 32 man doet ofzo, 32 mensen in die trein :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Vanaf nu kunnen alle Sven Co-op gerelateerde reply's in [rml][ HL] Sven Co-op[/rml] :)
Dus nu weer ontopic over Half-Life 2 :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 25-04-2003 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWO

JWO

spokje schreef op 25 april 2003 @ 16:33:
[...]

Maar 't betekent dus wel dat je helemaal overnieuw moet beginnen als je doodgaat? Das wel frustrerend. Of spawn je dan op het punt waar je op 't moment bent?

En hoe doe je dat in het begin? Kan je ipv 1 hev-suit, X hev-suits pakken, of loopt de helft zonder pak rond ;)

Lijkt me wel cool als je dat met 32 man doet ofzo, 32 mensen in die trein :D
die trein zit er niet in, zijn hier en daar stukjes tussen uit geknipt, je begint bij sector C testlabs en recource facility's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer over 2 minuten nog eens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm kut ik wil ook sven co-op spelen :D kep al heel lang geen HL meer gespeeld wel alles uitgespeeld enzo. FF de HL cdrom zoeken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

*nu weer ontopic!*

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Whoeii nieuwe plaatjes :)

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/tf2/hl2/40.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/tf2/hl2/41.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/tf2/hl2/42.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/tf2/hl2/43.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/tf2/hl2/44.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/tf2/hl2/45.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/tf2/hl2/46.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

Spleasure schreef op 25 april 2003 @ 15:58:
[...]
Weet iemand wat die gozer aan het einde van HL en OpFor zegt?
* WJP zoekt z'n sound bestandjes en luistert goed

Gordon Freeman in the flesh, or rather in the Hazard suit. I took the liberty to of your weapons, most of them were goverment property, as for the suit I think you earned it. The ?border? world Xen is in our control, for the time being. Thanks to you. Quite a nasty pice of job you menaged over there, I am impressssssed.

That's why I'm here, mr Freeman. I have recommanded your services to my *uuhh* employers, and they have offericed my to offer you a job, they agree with me that you have limitlesssss potential.

You prove yourself a decicif man so I don't expect you don't have deciding what to do.

If your interestid just step into the portal and I will take that as a yessss, otherwise well *uuhm* I can offer you a battle where you don't have a chance of winning. Rather a anti climax after what you just surfived.....

Time to choose....

Ik weet het m'n engels is niet goed :P

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-07 09:16
beters !!! plaatje 42 doet het alleen niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Grijns schreef op 25 april 2003 @ 17:15:
[...]

beters !!! plaatje 42 doet het alleen niet ?
Die is er waarschijnlijk niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
WJP schreef op 25 April 2003 @ 17:13:
[...]

Gordon Freeman in the flesh, or rather in the Hazard suit. I took the liberty to of your weapons, most of them were goverment property, as for the suit I think you earned it. The ?border? world Xen is in our control, for the time being. Thanks to you. Quite a nasty pice of job you menaged over there, I am impressssssed.

That's why I'm here, mr Freeman. I have recommanded your services to my *uuhh* employers, and they have offericed my to offer you a job, they agree with me that you have limitlesssss potential.

You prove yourself a decicif man so I don't expect you don't have deciding what to do.

If your interestid just step into the portal and I will take that as a yessss, otherwise well *uuhm* I can offer you a battle where you don't have a chance of winning. Rather a anti climax after what you just surfived.....

Time to choose....

I think you have made a good desision :) ofzoiets zegt ie ook nog :)

Ik hoop niet dat de game te duister wordt zoals doom 3. HL was al angstaanjagend genoeg in het licht en dat maakte het ook wat "realistischer"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWO

JWO

daar voor hebben we misschien nu wel nightvision ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer dat die server vol is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
WJP schreef op 25 April 2003 @ 17:13:
[...]

Time to choose....

Hihi,ik heb dat stuk ook eens opgeschreven (half jaartje geleden),ff kijken of ik je kan verbeteren....

"...to releave you from your weapons..."
En dan die klote zin die ik ook niet versta : "The ?modar? world,Xen..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 17:34:
jammer dat die server vol is :(
Je hebt het waarschijnlijk over die Sven Co-op server, dan moet je eigenlijk hier wezen: [rml][ HL] Sven Co-op[/rml] ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou ook trouwens mooi zijn als half-life (1) nagemaakt wordt op de half-life 2 engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn crap :/ pc gameplay heeft precies dezelfde pics en niks nieuws dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

thacow schreef op 25 April 2003 @ 17:28:
[...]
I think you have made a good desision :) ofzoiets zegt ie ook nog :)
Wisely done mr Freeman, I'll see you up ahead.

Dat zegt ie denk ik pas als je in de portal stapt, anders:

No regret's mr Freeman

d8 ik tenminste :P

[ Voor 6% gewijzigd door WJP op 25-04-2003 18:49 ]

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens

Gotiniens

Fairly odd Tim

hmmm, puntje 3 van de dingen die ze zeker weten: barney speelt een grotere rol, en zal naast je vechten. Dus dat betekent waarschijnlijk geen "bleu shift 2" omdat je het grootste gedeelte van zijn belevenissen kent.

/me gotiniens vraagt zich af wat er met sheppard gebeurt (opposing force 2????)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:12
Was het maar vast kerst... Ik heb net het stuk zitten lezen en vond het zeer strak dat ze samen werken met de mod nouwers, zodat we niet eerst een half jaar hoeven te wachten op een speelbare versie van een mod.
Las trouwens ook dat er in mei (begin mei retail en twee weken later downloadable) een upgrade voor DoD voor halflife 1 uitkomt... De tij die overbrugt moet worden is wat dragelijker gemaakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is wel vaag dat ze in de PC Gameplay tot 3 of 4 vier toe als releasedatum kerst 2003 noemen, terwijl in andere magazines en in het artikel van CNN 30 september stond. Ik hoop uiteraard op 30 september, kerst 2003 duurt me veel te lang..

De PC Gameplay bevat bijna geen nieuwe screenshots, en een beetje nieuwe informatie:

> Het spel speelt zich op verschillende locaties af, waaronder City 17, maar we zullen ook herkenbare locaties bezoeken (terug naar de BMRF??);
> Alles is wat grootschaliger: de Alien invasie heeft zich uitgebreid naar Europa;
> Een geheime politie macht heeft de touwtjes in handen in City 17, en ze zijn op jacht naar jou;
> De Aliens en agenten vinden elkaar afmaken belangrijker dan jou, en dus zullen ze als er én Aliens én agenten aanwezig zijn eerst elkaar aanvallen voordat ze zich op jou richten;
> Valve laat enkele MOD makers in augustus naar hun kantoor komen voor een cursus V-Source, zodat er al snel na het verschijnen van het spel een paar goede mods uitkomen;
> Binnenkort onthult Valve meer over Team Fortress 2;
> Er zullen zowel in de single- als multiplayer voertuigen aanwezig zijn die je kunt besturen, waaronder jeeps en APC's.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2003 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 21:44:
Is wel vaag dat ze in de PC Gameplay tot 3 of 4 vier toe als releasedatum kerst 2003 noemen, terwijl in andere magazines en in het artikel van CNN 30 september stond. Ik hoop uiteraard op 30 september, kerst 2003 duurt me veel te lang..

De PC Gameplay bevat bijna geen nieuwe screenshots, en een beetje nieuwe informatie:

> Het spel speelt zich op verschillende locaties af, waaronder City 17, maar we zullen ook herkenbare locaties bezoeken (terug naar de BMRF??);
> Alles is wat grootschaliger: de Alien invasie heeft zich uitgebreid naar Europa;
> Een geheime politie macht heeft de touwtjes in handen in City 17, en ze zijn op jacht naar jou;
> De Aliens en agenten vinden elkaar afmaken belangrijker dan jou, en dus zullen ze als er én Aliens én agenten aanwezig zijn eerst elkaar aanvallen voordat ze zich op jou richten;
> Valve laat enkele MOD makers in augustus naar hun kantoor komen voor een cursus V-Source, zodat er al snel na het verschijnen van het spel een paar goede mods uitkomen;
> Binnenkort onthult Valve meer over Team Fortress 2;
> Er zullen zowel in de single- als multiplayer voertuigen aanwezig zijn die je kunt besturen, waaronder jeeps en APC's.
Interessante nieuwtjes :). Alleen puntje 4 is een beetje vaag lijkt me. Dat de aliens en die agenten eerst elkaar afknallen, en dan pas jouw gaan afmaken. Lijkt me niet helemaal de bedoeling :?.

Wat ook erg interessant is, zijn puntje 5, 6 en 7. Vooral 6 vind ik wel interessant. Zit al een tijd op dat spel te wachten, maar nog steeds verrekte weinig over bekend. Ik mag toch aannemen dat die gaat draaien op de nieuwe Source engine van Valve. Anders wordt 't wel heel erg jammer :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Voertuigen :? Daar gaat het oude half-life gevoel :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
EXE-cuter schreef op 25 April 2003 @ 22:17:
Voertuigen :? Daar gaat het oude half-life gevoel :'(
Dat wordt volgens mij ook verpest als je moet samenwerken met iemand.

Maar je kan natuurlijk wel leuke dingen doen met voertuigen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 08-09 16:28
Ik heb hier de PCgameplay voor me liggen en heb net hun half life 2 special gelezen.. Die game gaat volgens mij onze stoutste dromen overtreffen! :) Ik citeer een stuk uit de special:
"Zo word je op een gegeven moment in de duinen achterna gezeten door een vijftal Ant Lions. Dit is een nieuw type alien dat verassend veel weg heeft van de bugs uit Starship Troopers. Al vurend probeer je beschutting te zoeken achter de rotsen. Plotseling graven de Ant Lions zich in (een erg knap effect trouwens). De reden hiervoor is dat ze zich bedreigd voelen door het verschijnen van een nieuwe alien, een nog grotere Ant Lion. Deze zet onmiddelijk de achtervolging in op Gordon. Nog net kan je onder een soort van hunebed schuilen. De Ant Lion zoekt onmiddelijk naar een ingang en probeert om je te pakken te krijgen. Als een bloedhond snuffelt ie het hunebed af, terwijl je angstig toekijkt. Voordat ie erin slaagt een ingang te vinden, zet je het opnieuw op het lopen. Net voordat ie je inhaalt, merkt ie marines met een APC op. Omdat zij een grotere bedreiging vormen dan Gordon, gaat de Ant Lion hier eerst op af. Wat volgt is een schitterend gevecht, waarin de Ant Lion erin slaagt de APC te laten kantelen en van een duin laat storten. In de verwarring kan je ontkomen. Het unieke hieraan is dat niets hiervan gescript is. Het spel maakt volledig gebruik van AI routines en een geavanceerde pathfinding. Was je bijvoorbeeld de andere kant opgelopen, dan had de Ant Lion de marines niet gezien en zou ie je zijn blijven achtervolgen. Het is niet makkelijk om nog orgineel uit de hoek te komen, maar Valve is er duidelijk in geslaagd!"
En zo staan er nog tig van die ervaringen in die half life 2 special.. :9 Ik zie het al helemaal voor me!! Dat wordt echt smullen geblazen!! _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door blakez op 25-04-2003 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

OMG, wat een AI! Zo kan je echt het spel bijna helemaal zelf bepalen. Let's kick some ass!

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Laatst online: 09:56

Q-bone

Dusss...

das kut, en jij maar hopen dat je die mariniers tegen komt ;)

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Hoeveel kost PC Gameplay trouwens en waar kan je dat blad kopen?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Laatst online: 01-01 13:01
Frits Flits schreef op 25 april 2003 @ 23:44:
Hoeveel kost PC Gameplay trouwens en waar kan je dat blad kopen?
Bijna overal , Bruna , Ako , etc............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
Is het artikel in de pc gameplay goed of gewoon een herhaling van wat we al in de engelse scans hebben kunnen lezen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 21:49:
[...]Ik mag toch aannemen dat die gaat draaien op de nieuwe Source engine van Valve. Anders wordt 't wel heel erg jammer :?.
Dat klopt. En dat is ook de reden dat ze nooit iets van TF2 hebben laten zien, omdat ze daarmee anders al de technologie achter HL2 zouden onthullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Laatst online: 15:49

KneoK

Not in a million lightyears

Verwijderd schreef op 25 april 2003 @ 21:49:
[...]

Interessante nieuwtjes :). Alleen puntje 4 is een beetje vaag lijkt me. Dat de aliens en die agenten eerst elkaar afknallen, en dan pas jouw gaan afmaken. Lijkt me niet helemaal de bedoeling :?.

Wat ook erg interessant is, zijn puntje 5, 6 en 7. Vooral 6 vind ik wel interessant. Zit al een tijd op dat spel te wachten, maar nog steeds verrekte weinig over bekend. Ik mag toch aannemen dat die gaat draaien op de nieuwe Source engine van Valve. Anders wordt 't wel heel erg jammer :?.
Misschien meer als in Postal 2. Dat vijanden onder elkaar ook meer actief zijn. Als 1 partij schiet of aanvalt zal de andere reageren, of jij nou de ene partij bent of de aliens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 21:49:
[...]

dat gebeurt ook al in hl1. De head-crabs en de vreemde geel-prut-spugende-beesten-met-tentakel-bek zijn niet echt vriendjes... sterker nog, de prut-spugers vallen ook elkaar aan. :) Daarbij vechten ook de soldaten met alles wat alien is. ( mooie scenes zijn er te zien in hl sp. :) )

Dat ze nu onderscheid maken in gevaar en het grootste gevaar eerst aanvallen is wel mooi. In hl1 vecht de AI gewoon met de eerste die schiet. :)

prut spuger:
Afbeeldingslocatie: http://www.computerandvideogames.com/screenshots_library/dir_31/vortal_pic_15682.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Grijns op 26-04-2003 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Laatst online: 12-09 15:37
Maar voertuigen is ook niet geheel nieuw. In HL1 kon je al verschillende keren in treintjes rijden. Dit keer zal het iets uitgebreider zijn, denk ik, met iets meer vrijheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Mottebelke schreef op 26 April 2003 @ 11:35:
Maar voertuigen is ook niet geheel nieuw. In HL1 kon je al verschillende keren in treintjes rijden. Dit keer zal het iets uitgebreider zijn, denk ik, met iets meer vrijheid.
Yup, treintjes waren altijd erg leuk om in te rijden :P
Maar hopelijk worden bijvoorbeeld auto's als je ze helemaal los kan besturen wel een beetje goed te besturen, want dat was nogal een gekut in bijvoorbeeld een aantal mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
waarom krijg ik de pcgameplay nooit op tijd ben wel abbonee maar heb nog niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tommilio schreef op 26 April 2003 @ 11:50:
waarom krijg ik de pcgameplay nooit op tijd ben wel abbonee maar heb nog niks :(
Als je NLer bent: Tiz een Belgisch blad, duurt dus ff voordat ie in NL is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
Dat met die AI is wel super gaaf, maar dat hebben we wel al meer gehoord :P ben benieuwd wat Valve er van kan maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Ik hoop dat F6 en F7 weer net zo lekker werken, als in HL1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 april 2003 @ 12:20:
[...]

Ik zag volgens mij een PCGameplay blad liggen bij de c1000... zag ook gorden erop met "halflife2"... Of was dat een ander blad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Verwijderd schreef op 26 april 2003 @ 13:42:
[...]

Ik zag volgens mij een PCGameplay blad liggen bij de c1000... zag ook gorden erop met "halflife2"... Of was dat een ander blad?
Vrijwel elk (PC)blad die deze maand uitkomt heeft Gordon en "Half-Life 2" op de cover, dus het kan een ander blad zijn ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Correctie... Keek net ff op de deurmat. PCGP :) WOEI!!!! ik ben komende paar uur aan het lezen :)

voor de Team Fortress fans:
Team Fortress 2 komt er binnenkort aan en zal gebruik maken va nde Half-Life 2 Engine

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2003 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 April 2003 @ 12:20:
[...]

Hoe lang doet zo'n postduif er over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 April 2003 @ 14:30:
[...]

Hoe lang doet zo'n postduif er over?
Verwijderd schreef op 26 april 2003 @ 13:49:
Correctie... Keek net ff op de deurmat. PCGP :) WOEI!!!! ik ben komende paar uur aan het lezen :)
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 april 2003 @ 21:44:
1. Het spel speelt zich op verschillende locaties af, waaronder City 17, maar we zullen ook herkenbare locaties bezoeken (terug naar de BMRF??);
2. Alles is wat grootschaliger: de Alien invasie heeft zich uitgebreid naar Europa;
3. Een geheime politie macht heeft de touwtjes in handen in City 17, en ze zijn op jacht naar jou;
4. De Aliens en agenten vinden elkaar afmaken belangrijker dan jou, en dus zullen ze als er én Aliens én agenten aanwezig zijn eerst elkaar aanvallen voordat ze zich op jou richten;
5. Valve laat enkele MOD makers in augustus naar hun kantoor komen voor een cursus V-Source, zodat er al snel na het verschijnen van het spel een paar goede mods uitkomen;
6. Binnenkort onthult Valve meer over Team Fortress 2;
7. Er zullen zowel in de single- als multiplayer voertuigen aanwezig zijn die je kunt besturen, waaronder jeeps en APC's.
Thx, for the info :)

1. Het is mooi om te horen dat er nieuwe locaties zijn nu ook aan de overkant van de oceaan :). Hoop in de buurt van Nederland maar het zal wel niet. Ergens bij Wit Rusland ofzo...

4. Leuk en zo te zien zal er wel een goede AI zijn. :)

5. Zodat er CS2 zal komen een half jaar later? :)

6. Eindelijk TFC 2... daar heb ik naar uitgekeken. _/-\o_

7. Ik ben bang dat het gaat laggen netzoals bij CS jeepathon, we zullen zien... Bij BF1942 is het wel goed geregeld als het aankomt op mp voertuigen... heeft dat de maken met de netcode of the engine?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Laatst online: 12-09 15:37
Hum, over die herkenbare locatie's: ik denk eerder dat je weer teruggaat naar Xen, want aangezien HL2 net als deel 1 geen briefings, cutscenes of dergelijke kent, is het ook niet mogelijk om ff over te springen naar de andere kant van de oceaan.
En Xen is in verband met de aliens een logischere locatie om weer te bezoeken.

[edit] Er was trouwens wel een screenshot van een teleportgeval, dus misschien dat je toch naar een andere locatie wordt geteleport.

[ Voor 19% gewijzigd door Mottebelke op 26-04-2003 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
spokje schreef op 26 April 2003 @ 13:26:
Ik hoop dat F6 en F7 weer net zo lekker werken, als in HL1 :)
Ik hoop dat ik quick load weer op een andere toets in mag stellen.

pleur je in een of andere raketschacht, gvd ff quick loaden douw je op quick save |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Mottebelke schreef op 26 April 2003 @ 14:41:
Hum, over die herkenbare locatie's: ik denk eerder dat je weer teruggaat naar Xen, want aangezien HL2 net als deel 1 geen briefings, cutscenes of dergelijke kent, is het ook niet mogelijk om ff over te springen naar de andere kant van de oceaan.
En Xen is in verband met de aliens een logischere locatie om weer te bezoeken.

[edit] Er was trouwens wel een screenshot van een teleportgeval, dus misschien dat je toch naar een andere locatie wordt geteleport.
Ja,ik denk dat men ondertussen de teleport-technology al helemaal onder controle heeft
(aan de researchers die tijdens Blue-Shift op Xen waren,was dat zelfs al denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird
  • Laatst online: 14-08 03:28

srblackbird

ThinkGEEK

Ze hebben in de PCGP het over kerst 2003, kan iemand 30 september bevestigen als release datum ?
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.