[PC] Half-Life 2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.423 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
In HL 1 had elk skelet een fix-point voor een wapen, dus als de armen bewogen, dan bewoog het wapen mee.. Ze zullen vast nu hetzelfde idee gebruiken, dus de vrijere beweging van de armen laat automatisch het wapen meebewegen. Dan moeten ze alleen nog maar het wapen model netjes positioneren ten opzichte van het skelet [wat het mannetje ook gebruikt], en zorgen dat de animatie waarin het model staat als het dat wapen draagt aansluit..

[ Voor 8% gewijzigd door agentorangina op 23-04-2003 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Ik kreeg net een brief van de HCC, met de reden waarom de huidige PCZone uit is gesteld. Natuurlijk wist ik allang dat het voor Half-Life 2 was, maar wel netjes dat ze het toch melden :)
En het laat natuurlijk ook zien hoe groots zo'n spel wel niet wordt aangekondigd, als je bladen een week (of meer) later laat uitkomen voor één aankondiging voor een spel.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de positieve reacties op m'n samenvatting!
EXE-cuter schreef op 23 april 2003 @ 18:40:
[...]

Je zegt daar : "Net na je vertrek",maar de black ops waren er toch al voordat je naar xen ging :?

Voor de rest een mooie samenvatting
Hmz, daar heb je inderdaad gelijk in, in Apprehension kwam je de stealth assassins voor het eerst tegen. Echter, de mannelijke variant hierop komt wel later, in Half-Life zitten alleen vrouwen. Maar het klopt inderdaad dat ze al waren gestuurd nog vóórdat Race-X zijn intrede deed.

Overigens vind ik ook dat de Half-Life 2 screenshots een andere feel hebben dan het originele spel had. Ik heb echter ook gelezen dat Valve demo's heeft getoond met levels die niet in het spel komen, zoals Mottebelke al schreef. Bovendien toont de locatie genoeg mogelijkheden voor Half-Life achtige levels, zoals ook te zien is op de screenshot onderaan deze pagina: http://ieng9.ucsd.edu/~csiqi/hl2/page09.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
WJP schreef op 23 April 2003 @ 18:48:
[...]

"You can never know the truth. You are our thieves, we are their slaves. I am the last?You are man, he?s not man, for you he waits. Now, DIE!"

Coole tekst.

Alleen nu weten we nooit de waarheid natuurlijk en wat dat beest er mee bedoelde. :'(
"You are man, he?s not man, for you he waits" ----> Jij bent mens,de G-man niet
"for you he waits" -----> De G-man heeft je nodig,jij bent dus belangrijk voor hem
"You are our thieves" ------> De onderzoekers van Black-Mesa hebben verschillende onderzoeken gedaan op Xen en dus ook veel dingen meegenomen (zie vooral Blue-Shift)
"we are their slaves" ------> Zie bv de map Interloper (of toch een in die buurt ;) ) ,die aliens die stralen schieten werken als slaaf,wsl voor een ander ras (= G-man's ras)
"I am the last" ------> Dat stuk embrio is dus de laatste van zijn ras 8)

Ik heb nooit geweten dat Nihilanth dat zei,maar ik heb er deze teorie van gemaakt.Graag discussies al jullie het niet met me eens zijn. :9
Het valt me op dat mijn teorie veel weg heeft van het verhaal "Poke 646",een zeer goede sp-mod die zich afspeelt na half-life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
MaRc0 schreef op 23 April 2003 @ 22:27:
Ik kreeg net een brief van de HCC, met de reden waarom de huidige PCZone uit is gesteld. Natuurlijk wist ik allang dat het voor Half-Life 2 was, maar wel netjes dat ze het toch melden :)
En het laat natuurlijk ook zien hoe groots zo'n spel wel niet wordt aangekondigd, als je bladen een week (of meer) later laat uitkomen voor één aankondiging voor een spel.
Daar geef ik je 100% gelijk in.Eigenlijk zou men dit ook voor Doom 3 moeten doen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EXE-cuter schreef op 23 April 2003 @ 22:45:
[...]

Daar geef ik je 100% gelijk in.Eigenlijk zou men dit ook voor Doom 3 moeten doen :?
Nee want daar weten we al 2 jaar van dat hij komt, dit is echt uniek!!! Het grootste vervolg ooit voor een game en dan zolang geheim houden dat is UNIEK en daar kan menig softwarehouse een voorbeeld aan nemen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Verwijderd schreef op 23 April 2003 @ 22:53:
[...]

Nee want daar weten we al 2 jaar van dat hij komt, dit is echt uniek!!! Het grootste vervolg ooit voor een game en dan zolang geheim houden dat is UNIEK en daar kan menig softwarehouse een voorbeeld aan nemen!!!
Nou,en daar geef ik je ook 100% gelijk in :p
Maar toch ff mijn gelijk proberen te krijgen :

-Doom is DE classieker onder de shooters,dus daar zou een boekje ook wel eens een uitstelletje voor kunnen nemen
-Als de release-date op september staat,dan respect als het in september uitkomt ***kuch* ut2003*kuch***

Maar je hebt wel gelijk,het is iets unieks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
EXE-cuter schreef op 23 April 2003 @ 22:45:
[...]

Ben het met Gubbo eens, er zijn al duizenden screenshots, filmpjes en zelfs een leaked alpha van DooM 3 op het internet te vinden. Ook tientallen tijdschriften hebben hem op de cover gehad. DooM 3 heeft niets meer van de primeur, de game komt gewoon ergens..... een keer.... slechte zaak dat die alpha was geleakt trouwens. Hopelijk gaat er niets mis bij Valve, dat zou ik echt jammer vinden van ze.
EXE-cuter schreef op 23 April 2003 @ 23:00:
[...]

Nou,en daar geef ik je ook 100% gelijk in :p
Maar toch ff mijn gelijk proberen te krijgen :

-Doom is DE classieker onder de shooters,dus daar zou een boekje ook wel eens een uitstelletje voor kunnen nemen
-Als de release-date op september staat,dan respect als het in september uitkomt ***kuch* ut2003*kuch***

Maar je hebt wel gelijk,het is iets unieks
UT2003 daar zijn 2 beta's van geleaked, de game is al ruim jaren van te voren aangekondigd. Er zijn veel ontslagen gevallen door de beta's enz enz enz... Half-Life 2 is ruim 4 jaar in productie... de game is bijna af, ze hebben nu nog tot eind augustus/begin september om de puntjes op de i te zetten om vervolgens de game 30 September te kunnen releasen. Half-Life (1) werd 1 Oktober gereleased, dus op 1 dag na is het dan 5 jaar geleden dat HL1 op ons wachtte.

Half-Life werd zelf ook stipt op tijd afgeleverd dus ik heb de volste vertrouwen in Valve dat ze het hoopje data op tijd afleveren.

[ Voor 48% gewijzigd door Novah op 23-04-2003 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:40

Gotiniens

Fairly odd Tim

EXE-cuter schreef op 23 april 2003 @ 22:41:
[...]

"You are man, he?s not man, for you he waits" ----> Jij bent mens,de G-man niet
Daar had ik nou laatst een discussie over met de TS (klasgenoot), Toen wist ik echter niet wanneer dit werd gezegd, ik zal het eens opzoeken 8)7.

Ik blijf er tot nu iniedergeval bij dat the G-man van de regering is, en dat er nog een heel groot verhaal achter hem hangt (zoiets als de smoking man in de X-files), je ziet hem in hl1 namelijk ook praten met een sceintist, het lijkt me dus een bekende. Maarjah, mischien is in half-life de regering al jaren op de hoogte van aliens en hebben ze een alieantie gesloten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Gotiniens schreef op 23 April 2003 @ 23:18:
[...]

Daar had ik nou laatst een discussie over met de TS (klasgenoot), Toen wist ik echter niet wanneer dit werd gezegd, ik zal het eens opzoeken 8)7.

Ik blijf er tot nu iniedergeval bij dat the G-man van de regering is, en dat er nog een heel groot verhaal achter hem hangt (zoiets als de smoking man in de X-files), je ziet hem in hl1 namelijk ook praten met een sceintist, het lijkt me dus een bekende. Maarjah, mischien is in half-life de regering al jaren op de hoogte van aliens en hebben ze een alieantie gesloten :9
dat maakt half-life mede tot een vette klassieker, dat verhaal, telkens weer wat erbij etc. aan de ene kant kan ik het zelf wel vergelijken met the X-Files of The Matrix, die moest ik ook vaak zien / spelen om te begrijpen en vaak kom je weer nieuwe dingen tegen..

ik wacht in spanning op half-life 2 8) als mn pc het trekt :>

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op csnation las ik dat ze ook al bezig zijn met de planning van Half-Life 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:50

Flexx

This side up

Verwijderd schreef op 23 april 2003 @ 23:37:
op csnation las ik dat ze ook al bezig zijn met de planning van Half-Life 3.
Als je de PCGamer hebt gelezen dan zie je ook dat die gast van Valve dat verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens

Gotiniens

Fairly odd Tim

Yonni schreef op 23 april 2003 @ 23:28:
[...]

dat maakt half-life mede tot een vette klassieker, dat verhaal, telkens weer wat erbij etc. aan de ene kant kan ik het zelf wel vergelijken met the X-Files of The Matrix, die moest ik ook vaak zien / spelen om te begrijpen en vaak kom je weer nieuwe dingen tegen..

ik wacht in spanning op half-life 2 8) als mn pc het trekt :>
Van x-files is ook cool, dat een soort "Bleu shift" van is gemaakt. De serie "The lone gunmen" gaat namelijk over die 3 computer nerds (bah vies woord
8)7 ) die mulder en scully soms tegenkomen. Ik heb de serie nog neit betrapt op momenten die je in x-files en in lone gunmen ziet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 07-09 22:20
MaRc0 schreef op 23 april 2003 @ 22:27:
Denk je nog na het "lezen" van de screens en het zien van de ingescande plaatjes dat de PCZone nog iets nieuws te melden heeft? Ik niet iig, maar ik koop hem wel :Y)

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
vacuumcleaner schreef op 24 april 2003 @ 08:38:
[...]

Denk je nog na het "lezen" van de screens en het zien van de ingescande plaatjes dat de PCZone nog iets nieuws te melden heeft? Ik niet iig, maar ik koop hem wel :Y)
Ik heb nog bijna niks gelezen van wat er onder de screens stond, hooguit de bijschriften van de plaatjes, dus dat maakt me niet uit. En de PCZone zal ook wel z'n eigen mening erbij plaatsen. En verder krijg ik de PCZone elke maand thuis bezorgt en staat er niet alleen maar Half-Life 2 erin, dus lezen zal ik 'm zeker doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er btw wat bekend ovedr de engine? of word er gewoon weer een aangepaste hl1 engine gebruikt ofzo? (alla u, ut, ut2k3, u2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Verwijderd schreef op 24 April 2003 @ 08:49:
Is er btw wat bekend ovedr de engine? of word er gewoon weer een aangepaste hl1 engine gebruikt ofzo? (alla u, ut, ut2k3, u2)
Valve heeft de engine helemaal zelf opgebouwd, maar daar hebben ze nu dan ook al bijna 5 jaar tijd voor gehad :)

Quotje om het te bevestigen:
The Half-Life 2 engine, built from the ground up, and boasting cinematic quality graphics at blistering frame rates, looks like it will easily topple Doom3's engine before ID even releases it!

[ Voor 26% gewijzigd door Hahn op 24-04-2003 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Yorick schreef op 23 April 2003 @ 20:11:
Maar deze engine is beter dan die van Carmack (aldus de bronnen :P)
Nja, maar ik kan ook niet echt meer zeggen dat Carmack nog steeds die 3D-god is. Quake was IMHO een vrij grote stap voorwaarts, maar sindsdien zijn er plenty goeie 3D engines uitgekomen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ik was trouwens gisteren weer is HL 1 aan het doen :9. En het viel me op dat ik HL nog niet op deze computer gedaan had. Alle levels laden binnen de seconde :D. Dit was wel effe anders, toen ik het voor het eerst speelde en ik 10 minuten moest wachten totdat hij uitgeladen was ;).
Het is wel leuk om te zien dat ik nu een stuk makkelijker monsters af kan maken (op hoogste skill). Ik denk dat dit door Counter-strike komt :P.

* Jerry gaat eerst HL uitspelen dan OF en dan Blueshift 8).
Ik vermaak me wel de komende dagen :D.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 16:10
Het gaat er niet alleen om dat het er allemaal super uitziet, maar ook een beetje de "feel" van de engine. Ik heb liever dat karakters echt "leven" zoals je bv die groene stroom stralen brakende aliens zag ademen in hl1, dan dat alles er super mooi uitziet maar dat het er allemaal wat te statisch uitziet :)

just my 2 cents :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 15:38
De Doom III engine is heel erg goed voor licht schaduw effecten in kleine ruimte's. In die gelekte Doom III alpha is ook een scene waar je een stukje van de 'buitenwereld' ziet, maar dat ziet er gewoon erg crap uit. De Halflife2 engine is zowel binnen als buiten heel erg goed, zoals je wel in de screenshots kan zien. Dat is wel erg gaaf, want dan zijn ze niet zo beperkt tot kleine ruimtes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
G-man is alien, en daar blijf ik bij... waarom zou je anders voor hem werken mét een aantal aliens van Xen?

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Kwartjuh schreef op 24 april 2003 @ 09:37:
G-man is alien, en daar blijf ik bij... waarom zou je anders voor hem werken mét een aantal aliens van Xen?
OF hij is een soort EARTH Ambassadeur die het contact houdt tussen aarde en Xen....

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
thacow schreef op 24 April 2003 @ 09:37:
Het gaat er niet alleen om dat het er allemaal super uitziet, maar ook een beetje de "feel" van de engine. Ik heb liever dat karakters echt "leven" zoals je bv die groene stroom stralen brakende aliens zag ademen in hl1, dan dat alles er super mooi uitziet maar dat het er allemaal wat te statisch uitziet :)

just my 2 cents :)
Mijn mening is dat de HL2 engine een soort "realistische" engine is. Niet supergelikt maar puur gebasseerd op de realiteit zoals het zien van vallend stof in de zonnestralen, het bewegen van een powercable in de wind, Het anders klinken van materialen als je er met een wapen op schiet, het altijd kunnen breken van hout maar niet van staal. Alles wat ik tot nu toe heb gelezen wijst erop dat het een ultra realistische engine wordt...

[ Voor 3% gewijzigd door vacuumcleaner op 24-04-2003 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

MaRc0 schreef op 24 april 2003 @ 08:52:
[...]

Valve heeft de engine helemaal zelf opgebouwd, maar daar hebben ze nu dan ook al bijna 5 jaar tijd voor gehad :)

Quotje om het te bevestigen:

[...]
Het physics gedeelte komt van dues ex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_UnAnimouS schreef op 24 April 2003 @ 09:37:
Ik was trouwens gisteren weer is HL 1 aan het doen :9. En het viel me op dat ik HL nog niet op deze computer gedaan had. Alle levels laden binnen de seconde :D. Dit was wel effe anders, toen ik het voor het eerst speelde en ik 10 minuten moest wachten totdat hij uitgeladen was ;).
Het is wel leuk om te zien dat ik nu een stuk makkelijker monsters af kan maken (op hoogste skill). Ik denk dat dit door Counter-strike komt :P.

/me gaat eerst HL uitspelen dan OF en dan Blueshift 8).
op de hoogste moeilijkheids graad ben je idd nog wel even bezig vrees ik })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op 24 april 2003 @ 10:09:
[...]

op de hoogste moeilijkheids graad ben je idd nog wel even bezig vrees ik })
Valt mee }). Ik ben al bij de "women in black" >:).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
heeft iemand toevallig de laatste tijd Half-life generations 3 gekocht?
Waar kan ik die kopen en voor welke prijs?
Kep HL Generations 1 en Opposing Force. Blue Shift had ik ooit eens meegenomen uit Maleisie :Y), maar die is zoek dus ik wil de originele weer en die zit in HL Generations 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norbert
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 23:13
vacuumcleaner schreef op 24 april 2003 @ 10:23:
Kep HL Generations 1 en Opposing Force. Blue Shift had ik ooit eens meegenomen uit Maleisie :Y), maar die is zoek dus ik wil de originele weer en die zit in HL Generations 3
€ 28,95 bij www.pcmedia.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Ik wil hem vandaag halen in amsterdam of amstelveen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norbert
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 23:13
vacuumcleaner schreef op 24 April 2003 @ 10:48:
[...]

Ik wil hem vandaag halen in amsterdam of amstelveen :Y)
Hier dan, zelfs nog goedkoper € 27,90 www.comcol.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird
  • Laatst online: 14-08 03:28

srblackbird

ThinkGEEK

Mr_UnAnimouS schreef op 24 April 2003 @ 09:37:
Ik was trouwens gisteren weer is HL 1 aan het doen :9. En het viel me op dat ik HL nog niet op deze computer gedaan had. Alle levels laden binnen de seconde :D.
* srblackbird gaat eerst HL uitspelen dan OF en dan Blueshift 8).
Ja binnen de seconde :) dat heb ik ook dat speelt heel erg lekker, en nu onder OpenGL of Direct3D ziet het spel er nog mooi uit ook :D
vacuumcleaner schreef op 24 April 2003 @ 10:23:
Je kan het beste ff naar de winkel rennen :) Hier in Arnhem bij Dynabite is ie heel goedkoop (HL+CS+OF+BS in een 4 cd box )
Een jaar geleden gekocht en ik heb er nog steeds plezier van. Daarom vraag ik me wel af of deze game nog beter kan qua gameplay.

edit* HALF-LIFE generation dus :P

[ Voor 10% gewijzigd door srblackbird op 24-04-2003 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Yorick schreef op 24 April 2003 @ 11:25:
[...]

Ja binnen de seconde :) dat heb ik ook dat speelt heel erg lekker, en nu onder OpenGL of Direct3D ziet het spel er nog mooi uit ook :D

[...]

Je kan het beste ff naar de winkel rennen :) Hier in Arnhem bij Dynabite is ie heel goedkoop (HL+CS+OF+BS in een 4 cd box )
Een jaar geleden gekocht en ik heb er nog steeds plezier van. Daarom vraag ik me wel af of deze game nog beter kan qua gameplay.

edit* HALF-LIFE generation dus :P
Ik ren zometeen ff naar de ceintuurbaan in amsterdam, moet lukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Yorick schreef op 24 april 2003 @ 11:25:
[...]

Zeker omdat ik nu gewoon de resolutie lekker op kan krikken tot 1280x960 :9~ (het is dat m'n monitor niet meer aankan :P) + ik kan met een commandline commando (-32bpp) op 32bits kleuren spelen, want ik geloof dat HL automatisch 16bits kleuren instelt :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird

srblackbird

ThinkGEEK

Mr_UnAnimouS schreef op 24 April 2003 @ 11:39:
[...]

Zeker omdat ik nu gewoon de resolutie lekker op kan krikken tot 1280x960 :9~ (het is dat m'n monitor niet meer aankan :P) + ik kan met een commandline commando (-32bpp) op 32bits kleuren spelen, want ik geloof dat HL automatisch 16bits kleuren instelt :).
Maar speel je ook met FSAA aan en AF ? Dat doe ik nu wel. Ik vraag me alleen af of mijn kaart dat trekt bij Half-Life 2... nou ja ik heb nu niet voor niets een 9800pro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Yorick schreef op 24 April 2003 @ 11:49:
[...]

Maar speel je ook met FSAA aan en AF ? Dat doe ik nu wel. Ik vraag me alleen af of mijn kaart dat trekt bij Half-Life 2... nou ja ik heb nu niet voor niets een 9800pro ;)
Ohja die kan ik ook nog aanzetten :D.
Gelijk proberen als ik thuis ben :). Je kan HL nog best mooi maken voor deze tijd ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En met de model update die bij BlueShift zit wordt het ook al stukje beter van tov orginele models....................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er trouwens al iest duidelijk over of Halflife 2 op de xbox uitkomt, las daar laatst namelijk wel iets over op gamer.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillyJW
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-07 14:41

SillyJW

der Gemutlichkeit

Dear Mr. Tom:

Don't shoot. I surrender!

Done and done. The content has been removed.

- The Most Reverend Chen

Tom McNamara wrote:

> Dear Reverend Chen:
>
> It has come to our attention that you have posted material appearing in the June issue of PC Gamer to your website. That is a violation of U.S. copyright laws. If you do not remove this material from your website immediately, I will have to refer the matter to our legal counsel.
>
> Sincerely,
>
> Tom McNamara
> --PC Gamer
>
>
Ik wilde die screenies ook wel ff zien, waar hier en daar naar gelinkt wordt.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:12
Ik heb de screenies een beetje zitten bekijken en kan eigenlijk al niet wachten tot de de makers van Day of Defeat het over gaan zetten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

Mr_UnAnimouS schreef op 24 April 2003 @ 09:37:En het viel me op dat ik HL nog niet op deze computer gedaan had. Alle levels laden binnen de seconde :D.
Dat vond ik nou altijd ook een goed punt van Half-life.

klik luister en huiver :P

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WJP schreef op 24 April 2003 @ 15:25:
[...]
Dat vond ik nou altijd ook een goed punt van Half-life.

klik luister en huiver :P
hihi, eng :P

maar ffkes serieus mensen: als BM niet in HL2 voorkomt, gaan we dat zelf mappen hoor... serieus... /me eist BM, dat is gewoon een deel van het HL universum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 April 2003 @ 15:36:
[...]

hihi, eng :P

maar ffkes serieus mensen: als BM niet in HL2 voorkomt, gaan we dat zelf mappen hoor... serieus... /me eist BM, dat is gewoon een deel van het HL universum...
BM :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Laatst online: 10-09 11:51
ge-flopt schreef op 24 April 2003 @ 15:10:
Ik heb de screenies een beetje zitten bekijken en kan eigenlijk al niet wachten tot de de makers van Day of Defeat het over gaan zetten :p
Dat word het Valve team denk ik, aangezien ze nu het DoD team ook al helpen met de retail.

Ik denk (voorspelling) dat als bijv de coders klaar zijn met Half-Life 2 ze door gaan werken met Counter-Strike 2, zelfde met de mappers, sound en andere artists. Counter-Strike 2 is natuurlijk beetje anders omdat er al een Counter-Strike bestaat en volgensmij het beste is die om te zetten in een nieuw grafisch en technisch jasje maar niets proberen te veranderen aan de gameplay, als dat af is is het mogelijk om CS te tweaken... updates te maken, gameplay tweaks zoals ze bij normale updates altijd gebeurt. Lijkt me sterk dat ze niet gaan werken aan CS 2 terwijl Counter-Strike (1) een super succes is.

Lijkt me btw ook wel vaag, kan het me nu nog niet voorstellen. New update:
Counter-Strike 2.0.1.8 ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Black Mesa... ook al is die doodgenuked, er is nog zat over... die wil ik terugzien in HL2 :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 11:05
Verwijderd schreef op 24 April 2003 @ 15:42:
[...]

Black Mesa... ook al is die doodgenuked, er is nog zat over... die wil ik terugzien in HL2 :>
zoals ik al 10x heb laten weten ofzo :z O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Verwijderd schreef op 24 April 2003 @ 15:42:
[...]

Het zou me niet verbazen dat je wél terug gaat naar de Black Mesa Facility... (mischien om een alien artifact op te zoeken ofsow)

HL is gewoon geen HL zonder de Black Mesa :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

Sorry, this site is temporarily unavailable!
The web site you are trying to access has exceeded its allocated data transfer. Visit our help area for more information.
Access to this site will be restored within an hour. Please try again later.
http://www.geocities.com/hl_nihilanth/index.htm

LOL dat is snel :P

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird

srblackbird

ThinkGEEK

software mode en D3D met en zonder en met FSAA en AF
Net ff gemaakt, kan je het verschil zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

heb blue shift trouwens nooi tgespeeld.

Kent iemand GunMan chronicles nog? Had dat ook uberhaupt iets met hl1 te maken? want was wel zelfde engine en ook door valve gemaakt :).

* Tripp zoekt internet af voor blue shift

[ Voor 11% gewijzigd door Tripp op 24-04-2003 16:39 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
executor schreef op 24 april 2003 @ 16:38:
Kent iemand GunMan chronicles nog? Had dat ook uberhaupt iets met hl1 te maken? want was wel zelfde engine en ook door valve gemaakt :).
Eerste wat je zegt is goed, tweede niet. Het is inderdaad de Half-Life engine, maar het is zeker weten niet door Valve gemaakt. Gunman Chronicles zou eerst een gratis mod worden voor HL, maar Valve vond het er zo goed uitzien dat ze geld boden om het spel in de winkels uit te laten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

MaRc0 schreef op 24 April 2003 @ 16:41:
[...]
Eerste wat je zegt is goed, tweede niet. Het is inderdaad de Half-Life engine, maar het is zeker weten niet door Valve gemaakt. Gunman Chronicles zou eerst een gratis mod worden voor HL, maar Valve vond het er zo goed uitzien dat ze geld boden om het spel in de winkels uit te laten komen.
hmmk :), dus wel uitgebracht door valve, vandaar dat ik dat dacht.

[ Voor 4% gewijzigd door Tripp op 24-04-2003 16:51 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blah blah.. nog ff commentaar over dat je zei aan zei met de xen aliens vecht.. dit is niet door een allicantie tussen bepaalde aliens en je science team of je baas..

de "ant lions", die starship troopers bug beesten laten een geur af waarmee ze elkaar kunen herkennen.. destemeer je met die beesten vecht en in aanraking komt destemeer gah je ruiken als een van hun, en dus laten ze je met rust omdat ze denken dat ej hun eigen bent. en dus maken ze jou niet af maar wel de genen die er neit alienachtig ruiken :) dus dit werkt dan in je voordeel.
dit bedoelen ze dus met dat je hulpt krijgt van xen beesies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Verwijderd schreef op 24 april 2003 @ 17:15:
blah blah.. nog ff commentaar over dat je zei aan zei met de xen aliens vecht.. dit is niet door een allicantie tussen bepaalde aliens en je science team of je baas..

de "ant lions", die starship troopers bug beesten laten een geur af waarmee ze elkaar kunen herkennen.. destemeer je met die beesten vecht en in aanraking komt destemeer gah je ruiken als een van hun, en dus laten ze je met rust omdat ze denken dat ej hun eigen bent. en dus maken ze jou niet af maar wel de genen die er neit alienachtig ruiken :) dus dit werkt dan in je voordeel.
dit bedoelen ze dus met dat je hulpt krijgt van xen beesies
Ik haalde er meer uit dat scientists een geur hadden ontwikkeld die je op je moet spuiten :? , maar het komt eigenlijk opt zelfde neer he 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
executor schreef op 24 April 2003 @ 16:38:
heb blue shift trouwens nooi tgespeeld.

* vacuumcleaner zoekt internet af voor blue shift
Gunman chonicles, kep hem laatst nog gekocht, ook een meesterlijk spel. Zou eerst als mod uitkomen maar toen zag valve er geld in en bracht de retail versie uit. 5 euro bij de bartsmit nu trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
MaRc0 schreef op 24 april 2003 @ 16:41:
[...]
lees voor ik blaat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWO
  • Laatst online: 19:16

JWO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Is deze al gepost?
Schijnt ingame te zijn.

Afbeeldingslocatie: http://www.planethalflife.com/images/screensnew/hl2_cnn.jpg

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Hacku schreef op 24 april 2003 @ 19:21:
Is deze al gepost?
Schijnt ingame te zijn.

[afbeelding]
Vetjes ! vanwaar heb je die ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWO
  • Laatst online: 19:16

JWO

cnn d8 ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gomaster
  • Laatst online: 13-09 21:33
Komt er nou ook een cs 2?
cnn d8 ik ;)
Ja idd, check t.net maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Nu online
CNN en half-life :+ wel grappig
wel vette in game screen :) kan niet w8 tot dat i uit is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Shockers schreef op 24 april 2003 @ 20:08:
CNN en half-life :+ wel grappig
wel vette in game screen :) kan niet w8 tot dat i uit is :X
Tweakers.net heeft Half-Life 2 ook al aangekondigd. Toch wel erg knap hoeveel aandacht HL2 wel niet krijg, zelfs sites die normaal gesproken nooit meldingen doen over (aangekondigde) spellen hebben toch nieuwsitems erover :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Nu online
MaRc0 schreef op 24 april 2003 @ 20:11:
[...]

Tweakers.net heeft Half-Life 2 ook al aangekondigd. Toch wel erg knap hoeveel aandacht HL2 wel niet krijg, zelfs sites die normaal gesproken nooit meldingen doen over (aangekondigde) spellen hebben toch nieuwsitems erover :)
ahja zie et :) half-life 2 word gewoon weer een topper :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Half-Life 2 is scheduled for a September 30th release.
Yes, you're still Gordon Freeman, and yes, the story assumes you went to work for the G-Man.
Half-Life 2 takes place in a European city called "City 17."
Headcrabs will be back! Although some of the Xen aliens will be your friends?
Barney is back. And so is Half-Life's original writer, Marc Laidlaw.
While the new engine has all sorts of fancy features, it's still designed to work on lower-end machines. Apparently a 700mhz processor and a video card capable of running DX6 is enough, although a 2ghz with a GeForce4 is recommended.
The girl in the promo art is named Alyx, a daughter of a scientist who factors into the story somehow. She's not playable.
Scripted Sequences will be more interactive.
Half-Life 3 is planned, so expect another cliffhanger ending.
http://www.planetunreal.com

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat artikel wat 28 april pas hoort uit te komen Was ingescanned op deze site: http://www.megaone.com/hl2/index.html

Maar deze is alweer offline gehaald.. Mocht blijkbaar niet.

Er stond iig in dattie 30 september uitkomt en een volledig nieuwe engine heeft, even voor de mensen die die krabjes niet leuk gaan vinden... Ze zitten er wel in ;) en ook een stel oversized soort mieren...

Er speelt ook een vrouw in mee, NPC.. dochter van een wetenschapper.. de G-man komt ook terug.

Er zullen aliens aan Gordon freeman's kant staan (ja zo heet ie nogsteeds! de hoofdrolspeler! ;) )

Vooral aan de AI en de graphics is gesleuteld. De graphics zijn van Zeer hoge kwaliteit, Ook voor mapmakers en modmakers is er best een goede kans dat ze krijgen wat ze willen ;) de geluiden van bijv muren of deuren zijn texture gebonden, plak er een houttexture op en de deur klinkt als hout, plak er een staal texture op en de deur klinkt als ijzer.

De AI, Nieuw AI systeem, voorbeeldje: Alien flink wat verdiepingen hoog.. loopt door een stad heen, komt een brug tegen, kan ie niet overheen.. heeft 3 lange poten. alien analyseerd de omgeving en bukt onder de brug door, volledig uit zichzelf... Geen scripting meer.... :)

Dit zijn de dingen die ik mij nog herrinder uit het stukje ;)

De plaatjes zagen er veelbelovend uit, het spel gaat zich voor 90% afspelen in een oost europees lijkende stad... Een klein stukje alien wereld maar niet meer zo maf spring oefeningen zoals in de eerste HL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3x raden wat ik net vind op emule....

Het complete Half life 2 artikel van de pcgamer (engels) wat 28 april uit moet komen..

het stukje waar ik hierboven over vertel....

Iemand geinterreseerd? ;) ik kan em denk ik niet online zetten.. en zeker niet op GoT... Is volgens mij nou niet bepaald legaal..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Rexomnium

Vincam aut moriar

Verwijderd schreef op 24 april 2003 @ 20:34:

Het complete Half life 2 artikel van de pcgamer (engels) wat 28 april uit moet komen..

Iemand geinterreseerd? ;) ik kan em denk ik niet online zetten.. en zeker niet op GoT... Is volgens mij nou niet bepaald legaal..... :P
Het aanbieden is volgens mij ook niet zo legaal ;)

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus moet je snel wezen met een reactie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
O-) ik niet hoor O-)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Laatst online: 22-06-2022
Verwijderd schreef op 24 April 2003 @ 20:34:

ehm, als je wacht tot de 28e is het in principe legaal volgens mij :)

edit:

MaRc0: Gunman zou een total conversie van HL worden, geen mod O-)

[ Voor 8% gewijzigd door G33rt op 24-04-2003 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
als je tot de 28e w8 is het ook neit legaal, anders zou je ook gamges na de releas date mogen sharen (en nee dat mag niet >:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
* M@NIC schopt de discussie weer de legale kant op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
gelukkig hebben we modjes, ik zla dadelijk es proberen op fo uit te spelen (moet voor de zoveelste keer weer op nieuw beginnen, alweer een virus/fout gehad :( (en ja silence me hd is snel vol (met 4 man achter 1 pc :P))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odin
  • Laatst online: 30-07 10:54

Odin

¯¯¯¯¯

laat maar volgens mij is dat een beetje illegaal :)

[ Voor 119% gewijzigd door Odin op 24-04-2003 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:55
Good morning mr freeman, looks like you're running late....

JAAAAAAAAA CCCCRRRRROOOWWWWWBAAAARRRRKKKIIIILLLLLLL!!!!!!!!!

Als ze de beklemmende sfeer en de SCHRIKmomenten van deel 1 er GVD maar in laten zitten! Ik koop de game zowieso maar oh wee als hij niet zoals deel is..... GRRRRRR Satchell-attack!

Ik verwacht dat ze de spanning daar wel hebben weten terug te brengen naar het tweede deel. Overigens is het niet altijd zo dat "deel 2" van iets altijd zo erg zuigt hoor...

Volgende maand de eerste info in de bladen, naast die van CNN. Even checken of ze al systeemspecs laten doorschemeren dan kan ik daar mijn computer op aanpassen welke ik eigenlijk volgende maand aan wilde schaffen.

Time to choose........ It's time to choose :*)

Modbreak:
Kan ook prima zonder bold :)

[ Voor 15% gewijzigd door M@NIC op 24-04-2003 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
er zijn als specs hoor (als je het topic door hebt gelezen) varieren van een P!!! 700mhz met TNT2 tot een p4 2gz met GF4

[off topic] WHHHHHHAAAAAAAAA HL wil niet installen :'( hij hangt tijdens de digital wave test :'( ik hoor het geluid wel maar kan nix kiezen [/off topic]

[ Voor 40% gewijzigd door Puc van S. op 24-04-2003 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Kijk eens naar deze topic,daar vertelden we onze verwachtingen voor een eventuele HL2 :
wat te verwachten van Half-Life 2

Een deel van mijn verwachtingen destijds :
5)Geen marketing
---->Geen demo's,previews,aankondigingen/uitstellingen.Als ze hl2 goed maken,dan is dat niet nodig,dan koopt een durver het spel,en IEDEREEN koopt dat dan ook,geen valse verwachtingen,veel traantjes bij horen van nieuws enz...
Ik zat er precies niet zo ver langs he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
Nog meer P.C. Zone abonees hier? kreeg net een brief binnen waarin stond dat het blad een maand later kwam

Guess why?

Half-Life 2 komt erin te staan

Ben vet benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
HCC zei een week hoorde ik net....

Owja HL2 zal volgens een of ander vaag artikel dat ik net las (iets met June2003 eronder) :+ compatible zijn met DX6 videokaarten.... Meteen weer mensen blij :P

Overigens even he. Verwacht totdat je het speelt niet meer dan deel 1 was... Dan kan het alleen maar meevallen!

[ Voor 5% gewijzigd door Gody op 24-04-2003 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Het is wel het beste om niets meer te verwachten dan deel 1, want bij Unreal 2 was ik wel een beetje teleurgesteld, want het ouwe Unreal gevoel zat zeker niet in deel 2...vond ik dan.

Maar goed hopelijk is dat bij Half-Life 2 anders ;) oopz...think half-life 1

Maar goed :) afwachten weer allemaal, zal vast wel weer een tijdje duren voordat die in de winkels ligt, word weer screenshot geilen een tijdje

En doom 3 komt er ook nog tussen en Duke Nuken Forever :) eindelijk is het zover dat er weer is iets GRUWELIJKS uit gaat komen ;)

I love it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
Doom 3 zou wel gruwelijk moeten worden wordt gezegd... En filmpjes tonen een groot beest een ljik meeslepen in een toilet, nou dat moet goedkomen.

Duke Nukem forever verwacht ik op de een of andere manier echt van dat t boring wordt. Dukenukem 3d's source code is overigens vrijgegeven afgelopen week....

Eind dit jaar komt HL2 zegt men.... Afwachten inderdaad..... En dan doen we!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ïk heb 1 spel gehad waar ik van kon schrikken. ALs jehalflife 1 in een donkere kamer hebt gespeeld, met boxen hard aan, snachts of hoofdtelefoon op, dan weet je waar ik het over heb. En de multiplayer is de enigste die zich nog op mij computer bevind...... Ongelofelijk veel respect voor dat spel. :) Alleen één opmerking, wie is die G-MAN? Weet ik niet, zal hem vast gelijk herkennen alleen weet ik het neit, ondanks dat ik dat spel 7 keer heb uitgespeeld..... :)

En nu maar hopen dat je 2 crowbars kunt vasthebben, dubbele pret >:) :P

was die G-man die knakker aan t einde die in dat zwarte pak ?? :?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2003 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
lol 2 wapens wil ik eigelijk nog nix over weten :) verras me maar is,

En tjah die G-Man ;) daarom is ut G-Man...totally X-Files achtige mothafuckah...word weinig over vrijgegeven..volgens mij is ut Goverment-Man ofzo whehe

Misschien meer duidelijkheid in Deel 2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja idd, die je wel vaker ziet lopen ja.. dat is die G-man

in deel 2 EN 3 komt ie wel weer voor hoor ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2003 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Zeker weten :) beetje het Mysterie van HL eigelijk hehe.

Grappig eigelijk hoe zown simpel spel om het ff grof uit te drukken best wel veel voor je kan betekenen..zoveel tijd aan besteed, en kijk CS...en al die mods en maps...

Half-Life heeft echt een geschiedenis gedrukt

Hopelijk echt hopelijk laat Deel 2 & 3 hetzelfde achter zich..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 april 2003 @ 22:07:
Ja idd, die je wel vaker ziet lopen ja.. dat is die G-man

in deel 2 EN 3 komt ie wel weer voor hoor ;)
shiittt misschien lukt het me nu wel om em in te halen ;) Vaak geprobeerd maar jammergenoeg nooit gelukt ahhaha B) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de hype is begonnen :/ , dit keer niet door een bedrijf maar door de gamers

nou maar hopen dat et niet uitloopt op een flop a la unreal2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Unreal 2? Is dat al uit dan? ;)

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
offtopic:
Ik vond die trailer van DNF van 2000/2001 zo geweldig stoer,maar tzal er ondertussen wel weer heel anders uitzien :'(

Man ! wat wordt (is) 2003 een vet jaar :8 Zaaaaaaaaaalig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 15:38
Verwijderd schreef op 24 April 2003 @ 22:05:
Ïk heb 1 spel gehad waar ik van kon schrikken. ALs jehalflife 1 in een donkere kamer hebt gespeeld, met boxen hard aan, snachts of hoofdtelefoon op, dan weet je waar ik het over heb. En de multiplayer is de enigste die zich nog op mij computer bevind...... Ongelofelijk veel respect voor dat spel. :)
Heheh das inderdaad leuk, 's nachts spelen met licht uit en headphone ofzo >:)
Maar in dat opzicht vond ik Aliens vs Predator2 (als je als marine speelde) nog enger. Was het doodstil, hoor je alleen je motion sensor zachtjes pingen. Heb je echt het idee dat elk moment zo'n alien op je nek springt. Brr dat was pas eng :X

Maar begrijp me niet verkeerd, Half-Life is natuurlijk het beste spel ooit (tot nu toe ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Laatst online: 10-09 14:40

Frits Flits

SOUND! Designer

Verwijderd schreef op 24 april 2003 @ 22:13:
de hype is begonnen :/ , dit keer niet door een bedrijf maar door de gamers

nou maar hopen dat et niet uitloopt op een flop a la unreal2
Voorpret blijft toch altijd het leukste.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
En ik dacht dat avatars jatten verboden was? :z
Zou u dan zo vriendelijk willen zijn uw eigen te maken, dank u :)

[ Voor 19% gewijzigd door Kwartjuh op 24-04-2003 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Half-Life was niks zonder de goede mods zoals CS, TFC en DoD

Als Half-Life 2 zal uitkomen zal eerst single player masaal worden gespeeld, gelijktijdig Hl2 multiplayerDM (?) en na paar maandjes hoor je er niets meer van netzoals Unreal2k3...

Het wordt wachten tot er goede mods ervoor uitkomen, mischien CS2 (en nee geen CS:CZ, nog steeds oude hl engine, maar beetje aangepast)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
Verwijderd schreef op 24 april 2003 @ 22:46:
Laat me raden, je hebt zeker nooit HL singleplayer gespeelt ?
En speciaal gekocht voor CS dat je nu nog steeds fanatiek speelt ?

[ Voor 36% gewijzigd door M@NIC op 24-04-2003 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird

srblackbird

ThinkGEEK

Frits Flits schreef op 24 April 2003 @ 22:38:
[...]

Voorpret blijft toch altijd het leukste.
Niet als het spel echt goed word...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens

Gotiniens

Fairly odd Tim

[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 24 april 2003 @ 22:29:
[...]

Heheh das inderdaad leuk, 's nachts spelen met licht uit en headphone ofzo >:)
Maar in dat opzicht vond ik Aliens vs Predator2 (als je als marine speelde) nog enger. Was het doodstil, hoor je alleen je motion sensor zachtjes pingen. Heb je echt het idee dat elk moment zo'n alien op je nek springt. Brr dat was pas eng :X

Maar begrijp me niet verkeerd, Half-Life is natuurlijk het beste spel ooit (tot nu toe ;) )
Aliens vs predator (ik bedoel 1) vond ik al eng in het klare dag licht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOOOOOOOOHOOOOOOOO

ik heb er ECHT zo'n zin in :)

Hopenlijk brengt het een goed vervolg van de single player versie van Half-Life!

Add-ons zoals Blue-Shift waren iig echt niks. Maar ik denk dat we er ook niet weer TEVEEL van mogen verwachten. Maar ik kijk er toch nog stiekem naar uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Verwijderd schreef op 24 April 2003 @ 22:46:

Als Half-Life 2 zal uitkomen zal eerst single player masaal worden gespeeld, gelijktijdig Hl2 multiplayerDM (?) en na paar maandjes hoor je er niets meer van netzoals Unreal2k3...

Het wordt wachten tot er goede mods ervoor uitkomen, mischien CS2 (en nee geen CS:CZ, nog steeds oude hl engine, maar beetje aangepast)..
Dat is wel 1 van de n00bigste opmerkingen die ik ooit gehoort heb! CS en DoD en TF waren niks zonder Half-Life, dát klopt... maar andersom :D

Laat me niet lachen. HL was fantastisch, en verkocht gigantisch. Die mods rekten dat succes alleen maar uit!

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.