[PC] Half-Life 2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 3.421 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Verwijderd schreef op 25 april 2003 @ 18:00:
Zou ook trouwens mooi zijn als half-life (1) nagemaakt wordt op de half-life 2 engine.
Zullen modteams vast wel aan gaan werken, lijkt me echt wel cool het eerste gedeelte iig (heel half-life nabouwen lijkt me monikenwerk).
Frits Flits schreef op 25 April 2003 @ 23:44:
Hoeveel kost PC Gameplay trouwens en waar kan je dat blad kopen?
5.10 Zonder CD's en is overal te koop in Nederland (en Belgie).
Verwijderd schreef op 26 april 2003 @ 12:20:Als je NLer bent: Tiz een Belgisch blad, duurt dus ff voordat ie in NL is
Vreemd, ik heb hem hier gister in een hele zooi winkels zien liggen, als jij een abbo hebt en hem nog niet hebt... snap ik ook niet.
thacow schreef op 26 April 2003 @ 14:46:Ik hoop dat ik quick load weer op een andere toets in mag stellen.

pleur je in een of andere raketschacht, gvd ff quick loaden douw je op quick save |:(
Idd, F6 en F7 zaten veel te dicht bij elkaar, ik gebruikte F5 en F9, zitten op een appart gedeelte van de F-pad. En bij een hele shitload anders games gebruikte ze die combo ook (Max Payne enz). Tis me welles voorgekomen, daarom save ik ook altijd gewoon dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

MaRc0 schreef op 26 April 2003 @ 11:37:
Yup, treintjes waren altijd erg leuk om in te rijden :P
Weten jullie nog de eerste keer dat Counter-Strike van die rijdende treintjes had? Ben de naam van de map even kwijt, was een de_ iig. Mijn god, heb nog nooit zo in een deuk gelegen om een spelletje als toen met het treintje rijden en de bijhorende hilarische acties :D :D

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de_railroad was het geloof ik. Erg geschikt voor sniperveld.. :)

Was tot beta 7.1 geloof ik, daarna was die map officieel uit de mapcycle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, F6 en F7 zaten veel te dicht bij elkaar
Volgens mij was het F5 en F7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 april 2003 @ 16:11:
[...]

Volgens mij was het F5 en F7.
Nope, toch echt F6 en F7. Ik had laatst ook da'k F7 indrukte ipv F6, kon 'k weer opnieuw beginnen :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12
thacow schreef op 26 april 2003 @ 14:46:
[...]

Ik hoop dat ik quick load weer op een andere toets in mag stellen.

pleur je in een of andere raketschacht, gvd ff quick loaden douw je op quick save |:(
Haha, ja ok. Maar ik bedoel dat je weer net zo vaak kan saven als je zelf wilt, en dat het net zo makkelijk gaat. (dus niet dat je bijvoorbeeld zoals in resident evil eerst een typmachine moet vinden. Dat is zo frustrerend als je plotseling ergens heen moet, en je kan dat spel niet uitzetten omdat ie niet kan saven :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spokje schreef op 26 April 2003 @ 16:16:
[...]

Haha, ja ok. Maar ik bedoel dat je weer net zo vaak kan saven als je zelf wilt, en dat het net zo makkelijk gaat. (dus niet dat je bijvoorbeeld zoals in resident evil eerst een typmachine moet vinden. Dat is zo frustrerend als je plotseling ergens heen moet, en je kan dat spel niet uitzetten omdat ie niet kan saven :P)
Hehe, maar 't voegt wel weer iets toe aan de spanning ;) B).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Zow wat gaan de replies snel :P typ effe wat en ineens staat er al weer berichten onder ;)

Ja ok, maar toch.... ;)
Maar idd, hoe frustrerend als je idd net ergens invalt, effe snel F7; drukje op f6, kan je weer een oudere save-game opzoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
W00t, kep net ff Half-life Generations 3 gehaald, Die High Defenition Pack is echt erg leuk, vooral omdat hij ook op de oudere add-on packs en HL zelf natuurlijk werkt. (ik had Blue Shift nog niet, dus heb ik nu HL 2x, Oppfor 3x en Blue Shift 1x, Counterstrike retail 2x, wie durft er nu nog te zeggen dat ik geen die-hard fan ben :p )

De deur gaat nu op slot, ik heb enkele liters cola en bier en wat voedsel gehaald. Boxen gaan volluit en ik ga HL, Oppfor en Blue Shift ff uitspelen.
It's gonna be a long freaky, scary saterday evening.

En ontopic deel ik mee dat ik erg onder de indruk ben van wat ik net heb gelezen over die AI. Als alleen sommige scene's gescript zijn en voorderest alles afhangt van de AI van het spel wordt het echt de ultieme belevenis!!

[ Voor 14% gewijzigd door vacuumcleaner op 26-04-2003 16:32 ]

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 16:28
Hoe waar is eigenlijk het gerucht dat Half life 2 nvidia only zal worden? Een maandje geleden was daar heel wat over te doen.. Maar nu de gekte rondom Half life 2 is begonnen heb ik daar eigenlijk nog helemaal nix over gehoord.. Zal zeer waarschijnlijk wel een hoax geweest zijn.. laten we 't iig hopen.. :)

[ Voor 4% gewijzigd door blakez op 26-04-2003 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Laatst online: 03-09 10:57
heb het blad gelezen...
en
omg
zo'n
zin
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
echt geweldig, dag doom 3, hoi hl2 ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
blakez schreef op 26 April 2003 @ 16:40:
Hoe waar is eigenlijk het gerucht dat Half life 2 nvidia only zal worden? Een maandje geleden was daar heel wat over te doen.. Maar nu de gekte rondom Half life 2 is begonnen heb ik daar eigenlijk nog helemaal nix over gehoord.. Zal zeer waarschijnlijk wel een hoax geweest zijn.. laten we 't iig hopen.. :)
Mjah, het gaat gewoon op alle kaarten werken. Van voodoo tot radeon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blakez schreef op 26 April 2003 @ 16:40:
Daar is echt helemaal niks van waar! (gelukkig maar, nu kunnen we allemaal opgelucht ademhalen).

Sterker nog, ATI heeft zelfs de primeur en HL2 zal worden getoond op een ATI videokaart:
The game will make its public debut next month at the Electronic Entertainment Expo (E3), the trade show of the gaming industry, at the booth of graphic chip developer ATI. A non-interactive theater will show gameplay (much like id Software and Activision (ATVI: Research, Estimates) debuted "Doom III" last year).
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Aaaaaaaaaah,video's _/-\o_ :> :9~ :9~ B)
(tijdens E3 that is 8)7 )

[ Voor 32% gewijzigd door Exe-cuter op 26-04-2003 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-07 09:16
euh, hoe wat waar link ?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Laatst online: 03-09 10:57
erm, is het mayb tof om cs wapens enzo te combineren met sven coop? of ga ik dan even iets te ver?" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een idee voor de makers van Counterlife, lijkt mij wel leuk iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Grijns schreef op 26 April 2003 @ 17:48:
[...]

euh, hoe wat waar link ?!?
Sorry,ik had het over de vorige post (tijdens E3 that is 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5. Valve laat enkele MOD makers in augustus naar hun kantoor komen voor een cursus V-Source, zodat er al snel na het verschijnen van het spel een paar goede mods uitkomen;
7. Er zullen zowel in de single- als multiplayer voertuigen aanwezig zijn die je kunt besturen, waaronder jeeps en APC's.
Deze punten zijn voor mij toch wel het belangrijkst, nu er eindelijk code inzit voor voertuigen en een aantal modders nu al worden uitgenodigt om te leren coden met de HL2 engine moet HL2 wel een grote mod community krijgen net als HL1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

CommanderKeen schreef op 26 April 2003 @ 19:04:
erm, is het mayb tof om cs wapens enzo te combineren met sven coop? of ga ik dan even iets te ver?" ;)
Je kan wel singleplayer HL spelen met CS wapens :Y)
linkie: http://www.cl.cscentral.com/
Verwijderd schreef op 26 April 2003 @ 19:08:
Misschien een idee voor de makers van Counterlife, lijkt mij wel leuk iig
idd :)

[ Voor 25% gewijzigd door Jerry op 26-04-2003 20:05 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Voor de liefhebbers; vanavond starship troopers op Yorin, kunnen we vast aan de bewegingen wennen :P (21:00)

[ Voor 4% gewijzigd door FoggyFreek op 26-04-2003 20:33 ]

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

FoggyFreek schreef op 26 april 2003 @ 20:32:
Voor de liefhebbers; vanavond starship troopers op Yorin, kunnen we vast aan de bewegingen wennen :P (21:00)
Laten we hopen dat HL2 niet net zo slecht wordt als deze film, want wat een diepgang :O

Maar dankzij deze mooie ontwikkeling heb ik mn zin gezet op het uitspelen van HL, wat k nooit eerder heb gedaan dankzij crahes of andere lompe dingen waardoor de zin daarin wordt verminderd :|.

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Waarom mag ik nou nog steeds niet al die aliens vechten....
Niet eerlijk. :(
Maar verder super tof.
Heb vanmiddag tijdens werk pauze snel die preview gelezen en :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 16:33
spokje schreef op 26 April 2003 @ 16:51:
[...]

Mjah, het gaat gewoon op alle kaarten werken. Van voodoo tot radeon ;)
Ja, maar je moet niet vragen hoe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Tentacle1 schreef op 26 April 2003 @ 23:33:
[...]
Laten we hopen dat HL2 niet net zo slecht wordt als deze film, want wat een diepgang :O

Maar dankzij deze mooie ontwikkeling heb ik mn zin gezet op het uitspelen van HL, wat k nooit eerder heb gedaan dankzij crahes of andere lompe dingen waardoor de zin daarin wordt verminderd :|.
Starship troopers was juist leuk. :) :)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Ja, lekker 100% actie. Sommige dingen slaan echt nergens op, maar vind de film wel vermakelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

ik vond hem echt SLECHT :) dan liever Sphere op rtl5, die was best gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, ben HL1 weer aan 't uitspelen, op Hard, alleen zit nu zeg maar best wel in een vervelend stukje. Ik moet die Lambda Core inschakelen of zo, maar d'r lopen overal van die Alien Grunts rond, en die zijn nogal dodelijk. En ammo is er zeg maar ook niet echt veel. Nou jah, gewoon blijven proberen waarschijnlijk ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

starship troopers gisteren nog weer ff gezien. tis idd 99% actie en 1% acteertalent. maar tis dan ook een actiefilm he.

ben nu veel bezig met sven-op, best wel grappig om es een keer niet tegen elkaar maar met elkaar te spelen. ben alleen nog op zoek naar een goede crosshair. (als dit tenminste bestaat)

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 16:10
Verwijderd schreef op 27 april 2003 @ 13:15:
Hehe, ben HL1 weer aan 't uitspelen, op Hard, alleen zit nu zeg maar best wel in een vervelend stukje. Ik moet die Lambda Core inschakelen of zo, maar d'r lopen overal van die Alien Grunts rond, en die zijn nogal dodelijk. En ammo is er zeg maar ook niet echt veel. Nou jah, gewoon blijven proberen waarschijnlijk ;).
Overkwam me ook regelmatig ja, dat je nog 50hp hebt en alleen de crowbar om 3 alien grunts uit schakelen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Verwijderd schreef op 27 april 2003 @ 13:15:
Ik heb HL ook al op hard uitgespeeld en had eigenlijk nooit echt last van te weinig ammo.Het vliegen-wapen moet je eens leren gebruiken,is ontzettend handig voor soldaten,voor rond hoeken te schieten enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 15:38
Bij deze scan http://www.worldoverclock...orld_High_Res_Scans-6.jpg lijkt wel alsof er in het tweede plaatje rechtsonder een soort lichtgevend konijn ofzo zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Haha, ja idd :D
Een wit konijn in een onderzeeer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
ben hl1 sp weer aan het spelen, verbezingwekkend dat na een kwartiertje de grafische kwaliteit niet meer opvalt en dat het gewoon weer goed aanvoelt... prachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ben ook van plan om hl weer te spelen nooit helemaal uit kunnen spelen ga ik nu doen kwam nogal om dat ik cs verslaaft ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Verwijderd schreef op 27 April 2003 @ 18:27:
ja ben ook van plan om hl weer te spelen nooit helemaal uit kunnen spelen ga ik nu doen kwam nogal om dat ik cs verslaaft ben
Probeer daarna Oppfor en Blue shift, erg de moeite waard ;)

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird
  • Laatst online: 14-08 03:28

srblackbird

ThinkGEEK

CommanderKeen schreef op 26 April 2003 @ 16:41:
heb het blad gelezen...
en
omg
zo'n
zin
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
echt geweldig, dag doom 3, hoi hl2 ;P
Dat zou ik toch niet zo willen stellen, zeker na het spelen van e3_3 (doom3 alpha O-) B)) zou ik wel willen zeggen dat DooM III erg geweldig is. >:)
Maar de DooM III en Half-Life 2 klassiekers zullen worden, staat voor mij al wel vast. (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Laten we Doom 3 en Half-life als 2 aparte,originele en revolutionaire games zien en niet als concurrenten plz :X :+

offtopic:
De Gordon Freeman (8> icon is cool :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 20:52
Beginnen jullie niet aan jullie systeempjes te twijfelen? ik wel iedergeval als je dat grafische geweld hier: http://www.worldoverclockers.com/HL2/ bekijkt denk ik van: "JEEJ" met m'n ti4200....

edit:
_/-\o_ Aan t einde van de PC gameplay staat dat t als een trein liep met een P4 2 Ghz en een geforce 4! _/-\o_

[ Voor 29% gewijzigd door -LA- op 27-04-2003 21:07 ]

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-LA- schreef op 27 april 2003 @ 21:04:
Beginnen jullie niet aan jullie systeempjes te twijfelen? ik wel iedergeval als je dat grafische geweld hier: http://www.worldoverclockers.com/HL2/ bekijkt denk ik van: "JEEJ" met m'n ti4200....
Ik ben al aan 't zoeken naar een mogelijke upgrade van m'n PC'tje ;). Maar de systeemeisen hebben ze zo laag mogelijk geprobeerd te houden. 't moet nog draaien op een 700 Mhz PC met een TNT2 videokaart. Dat is dan natuurlijk wel heel erg minimaal. Aangeraden wordt een 2 Ghz machine met een GF2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
-LA- : Zeer veel hangt af van de engine en hoe de game ineensteekt.Bij zowel HL2 als D3 heb ik daar het volste vertrouwen in,zeker als ik kijk naar hoe brak Postal 2 bij mij draait terwijl het eigenlijk niet zo super is qua graphics, detail en levelgrootte.
We zullen wel zien he :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diertje
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

-LA- schreef op 27 April 2003 @ 21:04:

edit:
_/-\o_ Aan t einde van de PC gameplay staat dat t als een trein liep met een P4 2 Ghz en een geforce 4! _/-\o_
Ik heb ook net een ti4200. Maar let wel op....een geforce 4 mx zal ie waarschijnlijk niet zo lekker op lopen ;) . Die had ik eerst, maar de ti4200 is 2x zo snel ofzo :P .

Ik kan me zelfs nog herinneren dat John Carmack openlijk de GF4MX afraade voor elke gamer.
edit:

[flame]
GeForce 4 mx serie is nVidia's grootste wanactie ooit ;)
[/flame]

Ik, geheel anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Furknell schreef op 27 April 2003 @ 21:14:
[...]

Ik heb ook net een ti4200. Maar let wel op....een geforce 4 mx zal ie waarschijnlijk niet zo lekker op lopen ;) . Die had ik eerst, maar de ti4200 is 2x zo snel ofzo :P .

Ik kan me zelfs nog herinneren dat John Carmack openlijk de GF4MX afraade voor elke gamer.
edit:

[flame]
GeForce 4 mx serie is nVidia's grootste wanactie ooit ;)
[/flame]
Hmmz, ik heb laatst de GeForce 4 MX 440 in m'n vaders computer even door 3D Mark 2001 SE gehaald. Kreeg een score die nog lager was dan die van m'n eigen GeForce 2 Ti kaartje gebenchmarkt met oudere drivers notabene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Laatst online: 14:45
GF4 MX is goedkoop rond de 80 euro en denk dat daarom veel mensen die kopen "het is een geforce 4" denken ze dan maarja als een geforce 4 al bijna kan vergelijken met een gf2 Ti tja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 01:12
Ik denk dat je dan beter deze kan nemen: Club3D ATI Radeon 9500 - € 94,-
Inderdaad zeer mooi geprijsd :) En ook geen grapje, want in de pricewatch staan 8 winkels die deze kaart verkopen tussen de 94 en de 105 euro.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

Ik denk nog niet aan een upgrade... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Ik ook niet :P
Maar al deze screenshots zijn gemaakt met een Geforce4. Dus nog zonder DX9 features. En het schijnt dus dat DX9 goed gebruikt is voor de V-Source engine. Ben dus zeer benieuwd hoe het met DX9 features er uit ziet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Laatst online: 10-09 14:40

Frits Flits

SOUND! Designer

[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 28 April 2003 @ 13:35:
Ik ook niet :P
Maar al deze screenshots zijn gemaakt met een Geforce4. Dus nog zonder DX9 features. En het schijnt dus dat DX9 goed gebruikt is voor de V-Source engine. Ben dus zeer benieuwd hoe het met DX9 features er uit ziet :P
Kan het nog mooier dan? :o

* Frits Flits krijgt volgende week een Ati 9700 :Y)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 12:29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doet t niet ?

code:
1
2
3
4
5
6
7
Forbidden
You don't have permission to access /davemcd/wtf_barney_HL2.jpg on this server.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.22 Server at www.svencoop.com Port 80

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2003 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Zo linken werkt helaas niet :)
Ik heb 'm even geupload:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/marc0h/wtf_barney.jpg

Hij lijkt inderdaad erg veel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat Valve snel met teaser movies aankomt zetten :) De gfx is enorm verandert als je HL1 met HL2 screens vergelijkt... en niet vergeten hoe positief Gabe Newell spreekt over de V-Source engine :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird
  • Laatst online: 14-08 03:28

srblackbird

ThinkGEEK

En waar is de PCZONE ? Niet in de winkel op het ogenblik, iemand.. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Yorick schreef op 28 april 2003 @ 14:56:
En waar is de PCZONE ? Niet in de winkel op het ogenblik, iemand.. ?
In de brief die de abonnee's kregen stond dat ie 29 mei in de bus zou moeten vallen. Morgen dus :)
Rare dag, maar ja, hij is al meer dan een week uitgesteld :P
In de winkel zelf zal ie denk ik een paar daagjes later liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw: de PCGameplay lag wel zaterdag in de tijdschriften winkel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

MaRc0 schreef op 28 April 2003 @ 14:59:
[...]

In de brief die de abonnee's kregen stond dat ie 29 mei in de bus zou moeten vallen. Morgen dus :)
Rare dag, maar ja, hij is al meer dan een week uitgesteld :P
In de winkel zelf zal ie denk ik een paar daagjes later liggen.
Is het morgen dan 29 mei???? :P :+

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Mr_UnAnimouS schreef op 28 April 2003 @ 15:16:
[...]

Is het morgen dan 29 mei???? :P :+
Ooh hé, dat was me niet opgevallen. Ik had het gewoon overgetypt van de brief en daar staat echt letterlijk 29 mei. Hun fout dus, niet de mijne :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

MaRc0 schreef op 28 April 2003 @ 15:16:
[...]

Ooh hé, dat was me niet opgevallen. Ik had het gewoon overgetypt van de brief en daar staat echt letterlijk 29 mei. Hun fout dus, niet de mijne :+
Is dat effe lullig voor de abonee's als ie op 29 mei pas komt :D ;).

[ Voor 5% gewijzigd door Jerry op 28-04-2003 15:18 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, was me ook al opgevallen toen ik die brief van HCC las. Stomme fout, maar goed, morgen zal ie wel komen. De PC Gameplay lag vrijdag btw al in de winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:40

Gotiniens

Fairly odd Tim

vandaag is de NDA afgelopen, zou er nu meer info bijkomen of zouden ze alles wat ze wisten hebben vrijgegeven? ik ben wel benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blakez schreef op 25 april 2003 @ 23:29:
Ik heb hier de PCgameplay voor me liggen en heb net hun half life 2 special gelezen.. Die game gaat volgens mij onze stoutste dromen overtreffen! :) Ik citeer een stuk uit de special:

[...]

En zo staan er nog tig van die ervaringen in die half life 2 special.. :9 Ik zie het al helemaal voor me!! Dat wordt echt smullen geblazen!! _/-\o_
Dat vond ik altijd het mooiste wat er is. Beetje npc's tegen elkaar uit spelen. Vooral in Doom. Kamertje binnenlopen, zorgen dat ze lekker pissed op elkaar worden, kamertje uit, even wachten... Prachtig was dat. Helemaal in Doom 2, met die gast die dooien weer tot leven kon brengen.

In zo'n wad file, lekker knusjes met veel vijanden, en dan je killratio tot 30k op laten lopen :P Dikke pret :) Ik hoop dat je zulks in Halflife 2 ook kan beleven :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Laatst online: 10-09 11:51
Verwijderd schreef op 28 April 2003 @ 15:32:
Ja, was me ook al opgevallen toen ik die brief van HCC las. Stomme fout, maar goed, morgen zal ie wel komen. De PC Gameplay lag vrijdag btw al in de winkels.
Ja en daar kunnen ze dus op worden aangesproken (boetes?). Ze mochten niets voor 28 April releasen en hun blad lag al voor het weekend in de winkels. Als niemand zich aan die NDA houd, wat heeft het dan nog voorn nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Novah schreef op 29 April 2003 @ 01:27:
[...]
Ja en daar kunnen ze dus op worden aangesproken (boetes?). Ze mochten niets voor 28 April releasen en hun blad lag al voor het weekend in de winkels. Als niemand zich aan die NDA houd, wat heeft het dan nog voorn nut.
Zal allemaal wel loslopen, tenslotte was er begin vorige week (rond de 20e) al van alles over HL2 op internet te vinden, incl. screenshots! Alles wat op internet ge-released wordt is m.i. dan net zo 'strafbaar' als de te vroege release in een gameblad. Valt dus weinig tegen te beginnen...

[ Voor 5% gewijzigd door KillerBee op 29-04-2003 08:19 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Laatst online: 10-09 14:40

Frits Flits

SOUND! Designer

MaRc0 schreef op 28 April 2003 @ 13:52:
[...]

Zo linken werkt helaas niet :)
Ik heb 'm even geupload:

[afbeelding]

Hij lijkt inderdaad erg veel :)
Zijn er ook foto's van Alyx? :P

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Frits Flits schreef op 29 April 2003 @ 09:20:
[...]

Zijn er ook foto's van Alyx? :P
Yeah baby yeah! Groovy baby! :)

(in de trant van je icon ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag netjes de PC-ZONE ontvangen en ging natuurlijk gelijk de screenies bekijken van HL2. Ik moet zeggen, de graphics zien er niet zo gelikt uit (mening :) ).

Ik denk wel dat deze game het vooral moet hebben van de gameplay en natuurlijk de meeslepende verhaallijn.

Ondanks dat enige minpuntje van de graphics kijk ik toch uit naar deze game.

De release van HL2 is toch 30 september?

BTW, idd krijgen de abbo's de PCZONE op 29 april ipv 29 mei....

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2003 11:27 . Reden: paar brakke zinnen.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 16:10
Verwijderd schreef op 29 april 2003 @ 11:17:
Ik heb vandaag netjes de PC-ZONE ontvangen en ging natuurlijk gelijk de screenies bekijken van HL2. Ik moet zeggen, de graphics zien er niet zo gelikt uit (mening :) ).

Ik denk wel dat deze game het vooral moet hebben van de gameplay en natuurlijk de meeslepende verhaallijn.

Ondanks dat enige minpuntje van de graphics kijk ik toch uit naar deze game.

De release van HL2 is toch 30 september?

BTW, idd krijgen de abbo's de PCZONE op 29 april ipv 29 mei....
De screen's die in de PC-ZONE staan lijken me ook niet echt in-game shots maar dat valt natuulijk nog maar te bezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
De meeste plaatjes zullen niet ingame zijn, maar ik vind het er echt niet lelijk uitzien hoor.
Op bladzijde 66 staat een groot plaatje die ook wel niet ingame zal zijn, maar wel erg realistisch is. (Wel makkelijke manier om een blad te vullen trouwens :P)
Die Dr. Eli Vance op bladzijde 68 links onderin ziet er trouwens fantastisch uit, echt een zeer mooie verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Laatst online: 19-05 15:21
Alles is ingame ofwel een sketch, fimpjes zijn er niet in het spel dus.
Lees de artikels maar eens goed, die gezichten enzo zijn dus wel ingame :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop alleen wel dat er genoeg levels zijn zodat je het niet in 2 dagen uitspeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Verwijderd schreef op 29 april 2003 @ 11:43:
Ik hoop alleen wel dat er genoeg levels zijn zodat je het niet in 2 dagen uitspeelt.
Er werd beloofd dat je ongeveer 36 tot 48 uur over het spel zal doen. Als jij niet meer dan 18 uur per dag speelt dan moet je er dus langer dan 2 dagen over doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
spokje schreef op 27 april 2003 @ 17:38:
Haha, ja idd :D
Een wit konijn in een onderzeeer 8)7
Het lijkt wel op dat konijn van de Matrix (follow the white rabbit)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Weet je wat je moet doen ?

Je moet een game op hard beginnen in plaats van easy, dan doe je er een stuk langer over ! Tevens neem je daardoor de omgeving veel beter in je op en geniet je veel meer dan als je vrolijk huppelend en eenvoudig alles aan het afpoppend de levels aan het spelen bent.
(ik heb vietcong in 4 weken uitgespeeld, omdat ie op vietnam stond :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
Mja sommige mensen denken dat ze goed zijn als ze bv Unreal 2 op Easy in 12uur ofzo kunnen uitspelen terwijl het spel dan net zo goed niet had kunnen spelen. Je moet je toch inleven in de hoofdpersoon en het spel niet zo afraffelen. Ben dit zeker niet van plan bij Half-Life 2. Lekker op me gemak dit spel uitspelen in een donkere kamer met het geluid zo hard mogelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

_SouLmaN_ schreef op 29 April 2003 @ 12:15:
Lekker op me gemak dit spel uitspelen in een donkere kamer met het geluid zo hard mogelijk :D
helemaal mee eeens!!!!
blij met me surround sound :)

IK kan niet wachten

echt weer eens een spel waard om te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 16:33
_SouLmaN_ schreef op 29 april 2003 @ 12:15:
Lekker op me gemak dit spel uitspelen in een donkere kamer met het geluid zo hard mogelijk :D
Doom 3 is daar ook een goed spel voor >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

_SouLmaN_ schreef op 29 april 2003 @ 12:15:
Mja sommige mensen denken dat ze goed zijn als ze bv Unreal 2 op Easy in 12uur ofzo kunnen uitspelen terwijl het spel dan net zo goed niet had kunnen spelen. Je moet je toch inleven in de hoofdpersoon en het spel niet zo afraffelen. Ben dit zeker niet van plan bij Half-Life 2. Lekker op me gemak dit spel uitspelen in een donkere kamer met het geluid zo hard mogelijk :D
Yeh, Unreal 1 kon je ook vrij snel uitspelen, maar tijdens het spelen heb ik alles wat aan textmateriaal te vinden was (die nali boekjes enzo) gelezen dan wordt je veel verder ondergedompeld in het verhaal. :) En datzelfde ben ik weer van plan met Halflife 2 te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillyJW
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-07 14:41

SillyJW

der Gemutlichkeit

Misschien kijk ik er overheen hoor... en dan wordt t wel een btje een domme opmerking bedenk ik me net ... maareuhm :)
Waar slaat de naam halflife eigenlijk op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

half leven, erm ,waar slaat de naam doom op ? doem ? waar slaat de naam quake op, aardbeving ? ik bedoel maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij had ik HL1 meteen op easy gezet... speelde het in 5 dagen uit en er waren sommige stukken die best pittig waren. Sommige levels waren erg gefrustreerd. bv die met die portals waar je met een bepaald rime doorheen moest etc.. Het is jammer dat je elk moment in de game kan saven... ze moeten in hl2 zo doen dat je op bepaalde moment van een level alleen kan saven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SillyJW schreef op 29 April 2003 @ 13:52:
Misschien kijk ik er overheen hoor... en dan wordt t wel een btje een domme opmerking bedenk ik me net ... maareuhm :)
Waar slaat de naam halflife eigenlijk op?
Ik weet het eigenlijk niet, maar ik heb gehoord dat Half-Life een wetenschappelijke term is, net als Blue Shift. De betekenis van Opposing Force lijkt me duidelijk.

EDIT: Ik heb even gezocht met Google:
The term half life refers to the time it takes for half the element to decompose. Biological half life means the amount of time it takes for radiocaesium to leave the sheep.
en
The length of time for a radioactive substance to lose half of its radioactivity from decay. At the end of one half-life, only 50% of the original radionuclide remains
Kijk ook eens op http://www-ed.fnal.gov/sa...tivities/ctshalfstud.html. /EDIT

Ik heb vanochtend de PCZB gekregen. 16 pagina's aan Half-Life 2, maar helaas weinig dat nog niet bekend was en ook geen nieuwe screenshots (wel pagina-grote shots). Geen wonder ook: Valve geeft nu nog maar een beperkte hoeveel informatie en screenshots vrij, en daar zullen alle magazines het mee moeten doen. Wat wel nieuw was:

> Er zitten geen Xen levels in het spel, maar "we wilden Xen naar de Aarde brengen en het laten versmelten met realistische omgevingen", aldus Gabe Newell;
> Dr. Eli Vance, de vader van Alyx, vertelt je wat er gebeurde tussen Half-Life 1 en 2;
> Er is slechts één Barney in het spel;
> De Alien Slaves staan aan jouw kant, hoe dit komt, kom je tijdens het spelen te weten;
> Tegenstanders die we kennen zijn de Bull Squids en een hele reeks Head Crabs (variërend in grootte);
> Ze hergebruiken het oude AI systeem van Half-Life, maar dan weliswaar zwaar aangepast;
> Tegenstanders kunnen je overal volgen op elk type terrein, en zijn ook in staat de springen en ladders te beklimmen. Daarnaast kunnen ze deuren openen of inbeuken, of er een gat in maken.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2003 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Sluiten jullie je dan op voor 5 dagen ofzo? Ik kan me herinneren dat ik er toch wel wat weken zoet mee ben geweest. Maar ik speel dan wel hooguit drie uur op een avond (ook nog werk enzo... :) )

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
FoggyFreek:
half leven, erm ,waar slaat de naam doom op ? doem ? waar slaat de naam quake op, aardbeving ? ik bedoel maar.
Er zit altijd een betekenis aan zo'n naam, je verzint niet een naam omdat dat wel leuk klinkt. Doom is gewoon de naam omdat alles verdoemt is en jij alles moet gaan redden. Quake is beving, geen aardbeving, het moet zeg maar aankondigen dat Quake je wereld wel eens op z'n kop zou kunnen gaan zetten.

Ik ben ook wel benieuwd wat Half-Life betekend :)
daylife:
[...]

Ik weet het eigenlijk niet, maar ik heb gehoord dat Half-Life een wetenschappelijke term is, net als Blue Shift. De betekenis van Opposing Force lijkt me duidelijk.
Blue Shift was gewoon omdat je een bewaker (Blue, blauwe pakken) speelde. Je had een shift, je moest dus wisselen met de vorige bewakers en zodoende het spel gaan spelen, niet bepaald een wetenschappelijke term dus :)
Opposing Force is inderdaad duidelijk, omdat je de tegenpartij speelde van Gordon Freeman in Half-Life zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue Shift verwijst inderdaad naar je rol als bewaker, maar ik heb gehoord dat het daarnaast nog een 2e, wetenschappelijke betekenis heeft. Wat betreft Half-Life: zie m'n ge-edite vorige post.

Weer een edit: dit heb ik gevonden over Blue Shift:
Blue shift is a scientific term. In the 1960s a shift in the wavelengths of red light being emitted from distant bodies in space supported the 'big bang' theory, proving that these stars were moving away and therefore establishing that the universe was expanding. Artists and authors at the time stripped this term of its scientific context using this concept of a shift in light by culturally associating it to such ideas as images and actions from a past time connecting with the present, or simply that of expansion in any area of life. A blue shift in wavelengths of light is the opposite in principle.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2003 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Blue Shift. Dat heb je als je met een snelheid in de orde van de lichtsnelheid van een object af beweegt. Het lijkt dan alsof het licht van dat object een langere golflengte heeft. Het schuift meer richting het blauwe deel van het kleurenspectrum. Eigenlijk is het dus het doppler effect voor licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

heb net halflife generations 3 besteld....
moest het gewoon (legaal) hebben uit respect voor de makers, en omdat ik HL3 wel financieren.

HALF-LIFE generation [3]
Includes 4 award-winning titles: Half-Life; Opposing Force; Counter Strike and Blue Shift, the latest official expansion set
EUR 27,90 incl. BTW / EUR 23,45 excl. BTW

5 euros verzendkosten,

ik ben weer blij voor vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 29 April 2003 @ 14:43:
Blue Shift. Dat heb je als je met een snelheid in de orde van de lichtsnelheid van een object af beweegt. Het lijkt dan alsof het licht van dat object een langere golflengte heeft. Het schuift meer richting het blauwe deel van het kleurenspectrum. Eigenlijk is het dus het doppler effect voor licht.
Wat jij beschrijft is een red shift. Rood heeft een langere golflengte dan blauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Vanitas schreef op 29 April 2003 @ 11:53:
[...]

Het lijkt wel op dat konijn van de Matrix (follow the white rabbit)
Daar d8 ik ook meteen aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
cky schreef op 29 April 2003 @ 14:58:
heb net halflife generations 3 besteld....
moest het gewoon (legaal) hebben uit respect voor de makers, en omdat ik HL3 wel financieren.

HALF-LIFE generation [3]
Includes 4 award-winning titles: Half-Life; Opposing Force; Counter Strike and Blue Shift, the latest official expansion set
EUR 27,90 incl. BTW / EUR 23,45 excl. BTW

5 euros verzendkosten,

ik ben weer blij voor vandaag
Van die bestelling ga je geen spijt krijgen! Kep hem ook net 2 dagen geleden besteld omdat ik Blue-shift niet legaal had. Kocht hem voor 29.95 bij Scheltema amsterdam - Koningplein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Half-Life (halveringstijd) is eigenlijk wel erg logisch.
Want je hebt de guass rifle heeft met magnetisme te maken.
De lambda bunker, de tau gun ze hebben allemaal Radioactiviteit/atoom termen gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Als jullie eens op de Doos van half-life kijken staat daar deze formule

102
Afbeeldingslocatie: http://images.google.nl/images?q=tbn:guJ6i6iiwK0C:carol.wins.uva.nl/~delaat/optical/lambda-red.jpg = decay constant

of

102 / Afbeeldingslocatie: http://images.google.nl/images?q=tbn:guJ6i6iiwK0C:carol.wins.uva.nl/~delaat/optical/lambda-red.jpg = decay constant

Volgens mij heeft die veel temaken heeft met de betekenis Half-life

Op de doos/cd zelf staan als je goed kijkt berekeningen of formules.

Volgens mij heb ik hier als een een topic over gelezen op PHL, waar iedereen zijn mening uitte over de betekenis Half-life

[ Voor 62% gewijzigd door vacuumcleaner op 29-04-2003 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is eigenlijk de beste volgorde om Half-Life, Opposing Force en Blue Shift in te spelen? De volgorde waarin ze uitkwamen, dus HL, OF, BS of moet je na HL eerst BS spelen? Ik las ergens in dit topic geloof ik dat aan het eind van Opposing Force Black Mesa wordt vernietigd, dan is het toch raar om vervolgens Blue Shift te gaan spelen? Ik wil namelijk voor HL2 uitkomt alledrie originele 'delen' helemaal uitspelen; HL nooit helemaal uitgespeeld, OpFor alleen mee begonnen en Blue Shift moet ik zelfs nog kopen ;).

Ik heb hier de PC Gameplay en de PC Zone liggen en het ziet er goed uit, vol verwacthing klopt mijn hart _/-\o_
Hopelijk komt er een demo :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

[gman fan mode]
Ik heb halflife weer even in sneltreinvaart uitgespeeld en daarbij specifiek gelet op gman. :P

Dit heb ik gevonden:

1e keer:
In het begin in de trein
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/wjpole/gman/1.jpg

edit:

2e keer:
Voordat de test is gedaan in een kantoortje. kon ik maar liplezen.... :P
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/wjpole/gman/13.jpg

3e keer:
Daar loopt ie naar een kantoortje, als je daar komt dan is ie natuurlijk weg.
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/wjpole/gman/2.jpg

4e keer:
achter die deur waar je natuurlijk niet langs kan. Als je hem in noclip achterna gaat dan blijft ie achter die achterste deur staan. (waar je hem normaal niet ziet)
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/wjpole/gman/3.jpg

5e keer:
Loopt ie ook weer. :o
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/wjpole/gman/4.jpg

6e keer:
Daar stapt ie in de teleporter. Was bijna te laat met screenshot nemen :P
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/wjpole/gman/12.jpg

7e keer:
Op het einde als hij je dat verhaal verteld
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/wjpole/gman/8.jpg

Weet iemand trouwens wat dit teken betekend op z'n koffer?
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/wjpole/gman/6.jpg

oei. Ik wist niet dat ze ook blauwe schermen hadden in de Black mesa.... Misschien dat de test daarom fout ging :+
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/wjpole/gman/10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/wjpole/gman/11.jpg
[/gman fan mode]

[ Voor 7% gewijzigd door WJP op 29-04-2003 18:36 . Reden: 2e keer added ]

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Volgens mij kom je de G-man nog eens tegen tssn je foto 3 en 4 (zo in een langwerpige kamer,met kartonnen dozen,en links een trap met van die tongbeesten opt plafond ) Maar meestal heb je het zo druk met soldaten te knallen dat hij niet opvalt.
Ik heb hem ooit eens 6-7 keer tegengekomen d8 ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tussen foto 1 en 2 kom je hem ook nog een keer tegen als je opweg naar het expiriment bent, dan zit hij met een scientist te praten geloof ik. Ik ben hem wel een stuk of 8/9 keer tegen gekomen in half-life

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2003 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Verwijderd schreef op 29 April 2003 @ 18:02:
Tussen foto 1 en 2 kom je hem ook nog een keer tegen als je opweg naar het expiriment bent, dan zit hij met een scientist te praten geloof ik. Ik ben hem wel een stuk of 8/9 keer tegen gekomen in half-life
idd gisteren nog een stukje gespeelt, na de trein in de intro zie je hem achter een raam praten met een scientist....je hoort m ook heel vaag maar niet verstaanbaar

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillyJW
  • Laatst online: 07-07 14:41

SillyJW

der Gemutlichkeit

vacuumcleaner schreef op 29 April 2003 @ 15:30:
Als jullie eens op de Doos van half-life kijken staat daar deze formule [...]
Volgens mij heeft die veel temaken heeft met de betekenis Half-life
Op de doos/cd zelf staan als je goed kijkt berekeningen of formules.[...]
Intertesting...
Ik vroeg het me eigenlijk vooral af, omdat het wellicht ook iets zou kunnnen vertellen over het verdere verhaal in hl2. Maar misschien ook niet en zijn we vooral bezig onzelf op te geilen over hetgeen er allemaal komen gaat :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

gevonden...

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/wjpole/gman/13.jpg

:P

je kon hem alleen niet dood krijgen...
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/wjpole/gman/14.jpg