[PC] Half-Life 2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.415 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
De headcrabs & zombies zijn iig geval terug:

Afbeeldingslocatie: http://www.broadbandreports.com/r0/download/335183~de7f798f7d4f02f2f236aa758091455c/hl7.jpg

:9~

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Grappig dit! Iedereen die wacht op brokjes info :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 April 2003 @ 22:37:
Gerucht:
De dame is het spel, is de dochter van de Scientist Walter. Je weet wel, die met het brilletje :)

Kweenie of het waar is, zou goed kunnen.
Lijkt me niet waar. Die Walter heet Bennett van achteren (bron: http://www.planethalflife.com/features/walter/ ), en de achternaam van Alys is duidelijk iets met een V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah hmm, misschien is die V d'r 2e naam? Wie weet? ik bedenk maar wat :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Mensen zijn bang dat Half-Life 2 overhyped gaat worden, maar kijk hier eens. Iedereen wil elk stukje over HL2 lezen, elk plaatje wordt pixel per pixel uitgekiend, alles wordt uitgedokterd. Vind je het gek dat gehypede spellen tegen vallen na dit soort hypes...

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Verwijderd schreef op 22 April 2003 @ 22:43:
Ah hmm, misschien is die V d'r 2e naam? Wie weet? ik bedenk maar wat :o
Vance klinkt als een achternaam... weet het niet zeker though...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Dit plaatje
Afbeeldingslocatie: http://www.broadbandreports.com/r0/download/335182~6846b59965b60ed2218d17aa23b70143/hl6.jpg

is concept art als ik het bijschrift goed heb ontcijferd. Lijkt idd ook wel op art dus kan goed kloppen.

En die dochter, we noemen elke scientist wel Walter maar die hebben waarschijnlijk allemaal een andere naam lijkt me. En er zijn 3 modellen dacht ik toch? Je kunt er alle kanten mee op ;)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat staat er dan bij de text?? Deel het met ons!! :)

En we hebben 't dus over het model Walter. Das die met dat brilletje. De enige met bril trouwens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Pff ik kan uit die laatste screens niet veel opmaken qua text, ik heb mijn best gedaan. Het nieuwe verhaal jah... mij lijkt het zeker wat, Half-Life's verhaal was ook niet echt top.

Je werkt in een geheim ondergronds .... bedrijf die testen doet,
Er gaat op een goede dag was mis,
Er ontstaan aliens door die vage experimenten (of worden getelepoort)
Je moet ontsnappen.

Als je een zuiggame had gemaakt was het 10x nix geweest maar Half-Life had gewoon zo'n sfeertje, diep ondergronds, achter elke hoek kon wel een beest zitten, de puzzles die je had of truckjes die je moest toepassen om verder te komen. Daarom was het spel zo cool. Maar ze moeten wel zorgen dat het weer 1 grote missie word vol met avontuur, verrassingen enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm.. ik word niet echt warm van deze klein half gare ass-tacular plaatjes.. Spijt me zeer.. :|

Ik wacht wel tot morgen en dan lees ik alles wel in 1x.. Hopelijk zijn er dan ook betere screenies te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er morgen dan? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Dan komt ie denk ik uit z'n bed en gaat ie alles hier lezen...

Ligt het aan mij of zit jij 24 uur per dag op Half-Life 2 te hopen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JULLIE WOUDEN HELDERE PLAATJES? HIER ZIJN ZE!!!!!!!!

Afbeeldingslocatie: http://www.personal.psu.edu/users/j/m/jmm546/hl2/hl1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.personal.psu.edu/users/j/m/jmm546/hl2/10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.personal.psu.edu/users/j/m/jmm546/hl2/3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.personal.psu.edu/users/j/m/jmm546/hl2/6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.personal.psu.edu/users/j/m/jmm546/hl2/81.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.personal.psu.edu/users/j/m/jmm546/hl2/building.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.personal.psu.edu/users/j/m/jmm546/hl2/concept1.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.personal.psu.edu/users/j/m/jmm546/hl2/fire.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.personal.psu.edu/users/j/m/jmm546/hl2/runyo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaRc0 schreef op 22 April 2003 @ 22:58:
[...]

Dan komt ie denk ik uit z'n bed en gaat ie alles hier lezen...

Ligt het aan mij of zit jij 24 uur per dag op Half-Life 2 te hopen :?
Precies, het nieuws komt nu heel langzaam binnen dus ik verwacht morgen een mooie nieuws update met verhaalachtergron, karakters info, vijanden etc...

Bovendien ben ik erg moe anders had ik alle nieuwe ontwikkelingen ook gevolgd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
WAAAAHHH, die pics, dat water, de personages. Die spin op die grote poten, WAR OF THE WORLDS!! OMG!!!

* vacuumcleaner valt ff flauw

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie mogen mij en m'n bronnen wel heel erg bedanken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Verwijderd schreef op 22 April 2003 @ 23:04:
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JULLIE WOUDEN HELDERE PLAATJES? HIER ZIJN ZE!!!!!!!!

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Pfff.... ongelooflijk.... sprakeloos, echt niet normaal. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Verwijderd schreef op 22 april 2003 @ 23:08:
Ik wel :>

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Verwijderd schreef op 22 april 2003 @ 23:08:
Dat zal de PCGamer vast ook wel doen, krijg je vast een brief met daarbij de copyright papieren :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg hier nu ook een stijve piepie van zeg O_O! Was me niet echt opgevallen omdat ik bezig was de post te maken. Maar dat water is geweldig en dat vuur, CINEMATIC! OMG

Ahahahaha ja maar ik heb 't ook maar van een website afgehaald :) Ik krijg ze via iemand anders binnen die ze weer via een IRC kanaal krijgt etc etc :) Dus ze zijn niet van mij, mocht ik willen.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2003 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
wttttttttttttttttttfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
MaRc0 schreef op 22 April 2003 @ 23:09:
[...]

Dat zal de PCGamer vast ook wel doen, krijg je vast een brief met daarbij de copyright papieren :Y)
Damn kerel, stfu, ga slapen ofzo, en laat de die-hards ff op de plaatjes kwijlen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Ik ben ondertussen toch lichtjes nieuwsgierig naar hl2 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
vacuumcleaner schreef op 22 april 2003 @ 23:10:
[...]

Damn kerel, stfu, ga slapen ofzo, en laat de die-hards ff op de plaatjes kwijlen
uhm :? Ik zeg niet dat ik die screenies niet mooi vind ofzo, ik kwijl er ook op, maar er zit copyright op en om hier op te gaan zitten kwijlen zorg je alleen maar voor nog een grotere hype. En een hype is geen goed teken, het zorgt er 99% van de tijd voor dat het spel tegen zal vallen, maar als jullie dat willen, ga je gang hoor...

En wie zegt dat ik geen die-hard ben :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
MaRc0 schreef op 22 april 2003 @ 23:12:
[...]

uhm :? Ik zeg niet dat ik die screenies niet mooi vind ofzo, ik kwijl er ook op, maar er zit copyright op en om hier op te gaan zitten kwijlen zorg je alleen maar voor nog een grotere hype. En een hype is geen goed teken, het zorgt er 99% van de tijd voor dat het spel tegen zal vallen, maar als jullie dat willen, ga je gang hoor...

owkay, sorry, ik kreeg een beetje het idee dat je anti HL was. In plaats van commentaar of iets nuttigs te zeggen over deze plaatjes ga je je zorgen maken over de copyrights....

En over dat hype ben ik het helaas met je eens. Ik hoop gewoon dat valve mijn stoutste dromen overtreft en dat ze het goed hebben aangepakt doormiddel van het al die jaren stil houden over HL2

[ Voor 13% gewijzigd door vacuumcleaner op 22-04-2003 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

denk je echt dat dit spel tegenvalt? lees de text die erbij staat, kijk naar de graphics! alleen de graphics maken dit spel tot een success! check wat erbij staat

"they're smart enough to use objects like these barrels to throw at you" - Jezus tering wat een AI! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
--------------------------------------------------------------------------------
[...]

uhm Ik zeg niet dat ik die screenies niet mooi vind ofzo, ik kwijl er ook op, maar er zit copyright op en om hier op te gaan zitten kwijlen zorg je alleen maar voor nog een grotere hype. En een hype is geen goed teken, het zorgt er 99% van de tijd voor dat het spel tegen zal vallen, maar als jullie dat willen, ga je gang hoor...

En wie zegt dat ik geen die-hard ben
Ga slapen kerel :{

[ Voor 94% gewijzigd door Trancentral op 22-04-2003 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-- edit ok lama, sorry --

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2003 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Afbeeldingslocatie: http://www.personal.psu.edu/users/j/m/jmm546/hl2/3.jpg

With ships scullted and men an other boats waving to catch your attention, you may miss the amazing water technology.
Afbeeldingslocatie: http://www.personal.psu.edu/users/j/m/jmm546/hl2/hl1.jpg

The deadly headcrabs are back to zomblify the human race. These creatures are dumb, but they're smart enough to use objects in the envoirment, like picking up these barrels and throwing them at you.

The Strider struts through a dilapidated section of City 17. These soldiers are running like sissies because it's also shooting laser beams of them, wusses.
Kunnen wat typo's in zitten. zo leest het makkelijker, hoef je niet een loep erbij te pakken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
bedankt voor de screenies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Verwijderd schreef op 22 April 2003 @ 23:13:
"they're smart enough to use objects like these barrels to throw at you" - Jezus tering wat een AI! :D
Dat deed Donkey Kong ook al man ;)

Enne wow:

Afbeeldingslocatie: http://www.personal.psu.edu/users/j/m/jmm546/hl2/building.jpg

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
vacuumcleaner schreef op 22 April 2003 @ 23:13:
[...]

owkay, sorry, ik kreeg een beetje het idee dat je anti HL was. In plaats van commentaar of iets nuttigs te zeggen over deze plaatjes ga je je zorgen maken over de copyrights....
Ik ben totaal niet tegen HL, HL heeft me lange tijd vermaakt, ook met de mods, maar het gaat me meer om de hype en om de bladen etcetera, mensen gaan er alleen maar de dupe van worden...
Verwijderd schreef op 22 april 2003 @ 23:13:
[...]

denk je echt dat dit spel tegenvalt? lees de text die erbij staat, kijk naar de graphics! alleen de graphics maken dit spel tot een success! check wat erbij staat
Graphics alleen maken de game niet. En als iedereen zo door gaat zal het (al is het lichtjes) toch wel tegen gaan vallen. Unreal 2 werd ook gehyped en veel van verwacht, bij Half-Life 2 is het nog eens drie keer erger.
Dat was al eens gezegd en jeej wat voegt dat wat toe aan de discussie zeg |:(
Ik ben niet zo snel onaardig/boos/chagrijnig oid, maar dit soort replies vind ik gewoonweg dom...

Even voor de duidelijkheid: ik wil niemand z'n plezier verpesten of wat dan ook, maar ik probeer gewoon mensen een teleurstelling te besparen. Als je niks verwacht van een spel zal het altijd meevallen. Een spel dat een erg goed eerste deel heeft gehad wordt natuurlijk gehyped voor het tweede deel, maar dat loopt bijna nooit goed af, spellen vallen vrijwel altijd tegen als ze gehyped zijn. Bespaar jezelf dus ook de teleurstelling en ga nu niet van alles zitten fantaseren/verwachten/onderzoeken/wat dan ook, maar wacht gewoon af zonder al te hoge verwachtingen, het zal je alleen maar aangenaam kunnen verrassen op die manier.

[ Voor 20% gewijzigd door Hahn op 22-04-2003 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D³ schreef op 22 April 2003 @ 23:16:
[...]
Dat deed Donkey Kong ook al man ;)

Enne wow:

[afbeelding]
rofl :D ok ok, maar niet met zulk detail en gericht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ie zo goed wordt(of zelfs beter >:) ) als Half-Life dan wordt dit een lekker game :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
[...]

denk je echt dat dit spel tegenvalt? lees de text die erbij staat, kijk naar de graphics! alleen de graphics maken dit spel tot een success!
Alleen? dacht het niet, dan zou UT2003 miljoenen gamers moeten tellen en Half-Life tientallen. Maar het tegendeel is waar, Half-Life + mods heeft meer online gamers dan welke online fps bij elkaar, vermenigvuldig met 2, en dan kom je er nog niet aan. En de graphics kunnen een game ook (laten) floppen. Half-Life 2 moet wel goed kunnen draaien op mensen hun Pc's zonder dat ze super veel geld ervoor hoeven uit te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burban
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-07-2023
D3 even ongelooflijk offtopic en sorry voor dat maar je link (via mijn broer's site) gaat heel het inet zowaar over en dat is niet de bedoeling :) zou je die misschien weg kunnen halen ?

gaarne

voor de rest natuurlijk ongelooflijk stoer dat het uit komt maar ik wacht nog even op de complete verhalen en de iets betere scans want ik wordt hier niet echt geil van

Als we het weten zijn we versleten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar bij UT2003 zat geen verhaal. HL wel, maar goed, i stand corrected.

----

anyway, tot nu toe hebben we gezien:
- een stad - City 17
- een haven
- een gordon ergens in een sneeuwig iets
- een soort van kasteel of paleis dat er alien uit ziet

Heeft iemand ideeen hoe het allemaal aan elkaar aansluit?

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2003 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Check dit, wat ik al eerder meldde,

War of the worlds
Afbeeldingslocatie: http://www.blueopal.com.au/products/catalog/jigsaw/fantasy/war.gif

en HL2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 April 2003 @ 23:22:
Zal ik je een geheimpje vertellen?

Alle verhalen in games zijn verschrikkelijk slecht.. FACT!

Voor een goed verhaal moet je niet een spel gaan spelen maar een film kijken.. of beter.. een leuk boek kopen..

En MaRc0, ik ben het helemaal met je eens. Sommige mensen hier doen echt of HL2 heilig is en het einde van de wereld is..

IT'S JUST A GAME!! sjezus :/

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2003 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:15
Even voor de duidelijkheid: ik wil niemand z'n plezier verpesten of wat dan ook, maar ik probeer gewoon mensen een teleurstelling te besparen. Als je niks verwacht van een spel zal het altijd meevallen. Een spel dat een erg goed eerste deel heeft gehad wordt natuurlijk gehyped voor het tweede deel, maar dat loopt bijna nooit goed af, spellen vallen vrijwel altijd tegen als ze gehyped zijn. Bespaar jezelf dus ook de teleurstelling en ga nu niet van alles zitten fantaseren/verwachten/onderzoeken/wat dan ook, maar wacht gewoon af zonder al te hoge verwachtingen, het zal je alleen maar aangenaam kunnen verrassen op die manier.
Take it easy man. Eerste screenshots van het lang verwachtste spel ooit en jij gaat een beetje de partycrusher spelen.

Dat spel gaat echt wel cool worden. 'Hype' is iets wat mensen voor zichzelf maken, daar verander je toch niks aan. Ik vind het er wel cool uitzien, maar ik wacht het hele zaakje wel af.

[het zal toch wel waardeloos lopen op mijn pc...]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Verwijderd schreef op 22 April 2003 @ 23:22:
Uhm nou dat zat er wel bij, maar niet echt lang ofzo. Maar zo moet je ook niet tellen. Je kan nooit tellen hoeveel mensen een game spelen dat single player is omdat iedereen alles wat los en vast zit kopieert tegenwoordig. Ik ga dus uit van de multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me spaart voor een Radeon 9700 op z'n minst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Dr. Strangelove schreef op 22 april 2003 @ 23:25:
[...]

Take it easy man. Eerste screenshots van het lang verwachtste spel ooit en jij gaat een beetje de partycrusher spelen.

Dat spel gaat echt wel cool worden. 'Hype' is iets wat mensen voor zichzelf maken, daar verander je toch niks aan. Ik vind het er wel cool uitzien, maar ik wacht het hele zaakje wel af.

[het zal toch wel waardeloos lopen op mijn pc...]
In wat je hebt gequote staat genoeg wat jouw post onderuit haalt hoor... Ik wil niemand z'n plezier vergallen, maar je kan die hype ook achterwegen laten en het mag nog wel eens heel plezierig uitpakken.
Als mensen er een hype van willen maken best, maar dat zal het spel er niet beter op maken iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Burban schreef op 22 April 2003 @ 23:21:
D3 even ongelooflijk offtopic en sorry voor dat maar je link (via mijn broer's site) gaat heel het inet zowaar over en dat is niet de bedoeling :) zou je die misschien weg kunnen halen ?
Gaat over de pics @ yam's server neem ik aan? Heb ze weggehaald. Sorry als het wat te hard ging :) Half-Life 2 hype is crazy zo te zien :)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Verwijderd schreef op 22 april 2003 @ 23:24:
Zou ik je een geheimpje vertellen?

Alle verhalen in games zijn verschrikkelijk slecht..

Voor een goed verhaal moet je niet een spel gaan spelen maar een film kijken.. of beter.. een leuk boek kopen..

En MaRc0, ik ben het helemaal met je eens. Sommige mensen hier doen echt of HL2 heilig is en het einde van de wereld is..

Its just a game?

Mag ik misschien hier ff op inhaken. Een game is naar mijn mening beter dan een film en een boek.

Teneerste omdat JIJ de gene bent die de hoofdrol speelt en geen clint Eastwood ofzo. Interactie dus.

Ten tweede is het bewezen dat je door het spelen van games meer je hersenen ontwikkeld dan het kijken van een film en zelfs bij het lezen van een boek. Denk maar een eens aan RTS spellen en tegenwoordig ook fps spellen. Er worden steeds meer eisen aan de speler gesteld op het gebied van nadenken, dat kan je bij een film niet zeggen, daar is het kijken, popcorn eten, film over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ey MaRcO ga slapen kerel ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:29

Gotiniens

Fairly odd Tim

ow damn, wat vliegen er nu een stel geile verhalen door mijn hoofd zeg!
en die sfeer die die city 17 uitstraald, echt wel vet. :9~ :9~

http://zipper.ileet.net/screenshots/hl2/ <--- link met verzameling pics _/-\o_

/me Goti denkt weer aan die donkere avonden half-life :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Verwijderd schreef op 22 April 2003 @ 23:34:
ey MaRcO ga slapen kerel ...
Kap eens met het geflame naar mijn kant en ga maar weer verder met het gehype...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door Novah - 22-04-2003 23:26

Uhm nou dat zat er wel bij, maar niet echt lang ofzo. Maar zo moet je ook niet tellen. Je kan nooit tellen hoeveel mensen een game spelen dat single player is omdat iedereen alles wat los en vast zit kopieert tegenwoordig. Ik ga dus uit van de multiplayer.
Mja ik weet niet maar ik vond HL een stevig verhaal hebbe :? Heb er toch Ettelijke uren plezier aan gehad, en dan SINGLEPLAYER ook nog :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
MaRc0 schreef op 22 april 2003 @ 23:35:
[...]

Kap eens met het geflame naar mijn kant en ga maar weer verder met het gehype...
Ik denk dat het verstandig is dat we allemaal gaan slapen, flames zijn hier niet de bedoeling en over dat gehype, ach iedereen hier zit al enkele jaren op HL2 te wachten, tis niet zo gek dat sommige mensen wat overenthausiast reageren (o.a. ik :))

slapen nu, morgen weer nieuwe pics om over te discussieren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaRcO slaap ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Ben het wel met vacuumcleaner eens, gamen is beleven, ik ben ook wel een grote filmliefhebber maar toch... in een game heb je zelf de keuzes, het is gewoon beleven, je bent iemand anders gewoon. En de verhalen in games zijn slecht... jah... das misschien wel o maar kan ook niet anders. Een goede film: The Shawnshank Redemption. Wat kan je nou doen met zon verhaal, iemand laten leven in de gevangenis ofzo, daar is toch niets aan, der moet actie inzitten. Een andere goede film, Shindlers List, wat kan je daarmee als game... niets :S

Games moeten gewoon pure actie zijn, je moet bezig gehouden worden, net als bij vette actie films en daar zijn dan ook meestal de verhalen wat minder.

BTW, kben wel beetje bang dat toch modje moet ingrijpen aangezien het off topic en flame geblaat beetje toeneemt. Hopelijk kunnen we vrolijk verder discussieren over de game zonder dit.

[ Voor 13% gewijzigd door Novah op 22-04-2003 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-07 09:16
Afbeeldingslocatie: http://dynamic.gamespy.com/~hostileintent/ikonboard/iB_html/uploads/post-2-45492-hl2_10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dynamic.gamespy.com/~hostileintent/ikonboard/iB_html/uploads/post-2-45532-hl2_11.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dynamic.gamespy.com/~hostileintent/ikonboard/iB_html/uploads/post-2-45577-hl2_12.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dynamic.gamespy.com/~hostileintent/ikonboard/iB_html/uploads/post-2-45616-hl2_13.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dynamic.gamespy.com/~hostileintent/ikonboard/iB_html/uploads/post-2-45656-hl2_14.jpg

[ Voor 82% gewijzigd door Grijns op 22-04-2003 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Jaha, nu weten we het wel... (Het is trouwens met een nul, niet met een O :X)
vacuumcleaner schreef op 22 april 2003 @ 23:37:
[...]

Ik denk dat het verstandig is dat we allemaal gaan slapen, flames zijn hier niet de bedoeling en over dat gehype, ach iedereen hier zit al enkele jaren op HL2 te wachten, tis niet zo gek dat sommige mensen wat overenthausiast reageren (o.a. ik :))
Daar ben ik het mee eens, maar waarom mensen dan de hele tijd mij commanderen om te gaan slapen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar ben ik het mee eens, maar waarom mensen dan de hele tijd mij commanderen om te gaan slapen?
Je zal vast wel wat moeite hebben met slapen. Het lijkt erop alsof adrenaline overal door je lijf pompt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miss_bleu
  • Laatst online: 12-02 14:43
screenies zien er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
:9~ :9~ :9~

Ongelooflijk....
Afbeeldingslocatie: http://dynamic.gamespy.com/~hostileintent/ikonboard/iB_html/uploads/post-2-45577-hl2_12.jpg

Who knows what to expect, but this screenshot was titled "Teleport."
Afbeeldingslocatie: http://dynamic.gamespy.com/~hostileintent/ikonboard/iB_html/uploads/post-2-45656-hl2_14.jpg

This ship was modeled plank-for-plank on a actual verssel (?). During the scouting process Valve found out that members of the crew are Half-Life fans.
Afbeeldingslocatie: http://dynamic.gamespy.com/~hostileintent/ikonboard/iB_html/uploads/post-2-45492-hl2_10.jpg

In a scripted sequence set in the sewers, a Hydra inadvertently saves Alyx and Hordon by reaching out and impaling the bad guy.
Pff.... echt niet normaal :|

[ Voor 13% gewijzigd door Novah op 22-04-2003 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
sesamstraat is al geweest hoor >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vacuumcleaner schreef op 22 April 2003 @ 23:30:
[...]Its jusst a game?

Mag ik misschien hier ff op inhaken. Een game is naar mijn mening beter dan een film en een boek.
Vandaar dat ik ook zoveel games speel ;)

Begrijp me niet verkeerd, het ging namelijk over verhalen in spellen en laten we eerlijk wezen: verhalen in games stellen geen zak voor.

Het verhaal in Half-life was aardig, niks spectaculairs of zo.. Nee, wacht.. Eigenlijk was het verhaal in Half-life waardeloos. Het kon zo uit een B-film zijn gejat. :P. Bovendien had HL het slechtste einde aller tijden..

Nee, wat half-life zo goed maakte is de sfeer, de manier hoe je bepaalde momenten beleefde. Dat was het sterke punt van Half-life. Je werd helemaal meegezogen in Freeman's 'ongelukje'. Bovendien zijn militaire commando's stoer :).

Verhaal speelt hier wel een rol maar als je het verhaal zou samenvatten dan slaat het werkelijk nergens op. Nee, de ervaring, dat maakt HL zo speciaal. Niet de graphics, niet de vijanden die tonnen op je kunnen gooien..

edit: laat ik zo zeggen:
qua verhaallijnen in spellen staat half-life hoog. Maar om nou te zeggen dat het verhaal geweldig was.. Nee.

Toch ben ik van mening dat het verhaal een belangrijk aspect moet gaan worden van de volgende generatie games. Verhaal = de toekomst ;)

Het 'verhaal' is het enige onderdeel dat gamedevelopers nooit volledig hebben benut. Tijd voor verandering dus. Misschien dat HL 2 wel een leuk verhaaltje heeft :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2003 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Verwijderd schreef op 22 April 2003 @ 23:41:
[...]

Je zal vast wel wat moeite hebben met slapen. Het lijkt erop alsof adrenaline overal door je lijf pompt.
:? Ik ben niet zo hype(r)actief als de meeste mensen hier hoor. Ik probeer mensen alleen maar af te koelen, dat mensen daar weer op gaan reageren/flamen en ik daar weer op reageer kan ik ook niks aan doen...

Maar ja, ik ga nu maar echt slapen, misschien koelen alle hype(r)actieve mensen dan af en valt er tenminste hier iets normaal te praten...

[ Voor 15% gewijzigd door Hahn op 22-04-2003 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trustte en droom maar allemaal over HL 2 :P ikke over mooie vrouw...... >:) MZZL !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kus Marc0 ?(k) :)

By Novah: This ship was modeled plank-for-plank on a actual verssel (?). << vessel = boot

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2003 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
Marc0000000000 we love you >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk wordt het niet zo'n dikke afgang als Unreal 2 :| had ik me vet veel meer van verw8 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Popole_de_Grote, met 5 posts op got... je bent net nieuw hier en volgensmij heb jij NIET de Faq's gelezen, zou je dat even willen doen voordat jij weer gaat posten, dit gaat namenlijk de verkeerde kant op. Dat jij over vrouwen droomt (wat ik trouwens ook doe :)) moet jij weten, maar dat voegt niets toe aan het Half-Life 2 topic dus misschien een hint om de off topic opmerkingen voor je te houden voor je een modje voor je deur heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben niet zo hype(r)actief als de meeste mensen hier hoor. Ik probeer mensen alleen maar af te koelen, dat mensen daar weer op gaan reageren/flamen en ik daar weer op reageer kan ik ook niks aan doen...
Oh noeo!11
Komop zeg. Je maakt je druk over elke post tegen jou en probeert dat te verbergen met smilies en uiteenlopende puntjes. Koel af en probeer even van het post knopje af te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
Unreal2 was echt een afgang :( maar ik denk echt dat dit een mega knaller word :)
ik zie al cs2 met deze beelden voor me :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

ik ben verliefd...

edit: geweldig ook hoelang ze het stil hebben weten te houden en hoe ver ze blijkbaar dus al zijn!

[ Voor 74% gewijzigd door itsgreen op 22-04-2003 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:33
Zullen we nu weer even allemaal lief doen tegen elkaar? Mooi zo. :)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
The Will schreef op 22 April 2003 @ 23:52:
Zullen we nu weer even allemaal lief doen tegen elkaar? Mooi zo. :)
-----------------------------------------------------
Similis sum folio, de quo ludunt venti.
Jotti is een held!
[@MaRc0]: waarom vind ik The_Willie zo leuk :+

nog een marc0 fan? :+ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 01:41

Reefer

madness

damn, dat ziet er vet uit.. ik kan niet wachten ;)

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm hiero een bijdragen dan(denk ik)

De vrouw op de PCgameplay cover ziet er een beetje uit als Gina, de vrouw die je in het oorspronkelijke Half Life door de Hazard Course leidde. Check hier maar

http://games.telenet.be/index.php?view=classic&page=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

even de hype nog wat uitbreiden >:)
The story assumes Gordon Freeman (yes, you play Gordon) decided to go with the G-Man at the end of Half-Life as opposed to allowing himself to be annihilated by a horde of marauding aliens as was the other choice. Apparently it takes place in a fictional location in Europe known as City 17 and one of the important characters appears to be the daughter of one of the scientists whose name is Alyx

My Half Life 2 PC Gamer came in the mail today. Some interesting quick things I've read so far:

- Girl character is not playable
- Same author of story as the first Half Life
- Interactive scripted scenes
- Barney and the G-Man both get face lifts of sorts
- There will be a Half Life 3
- Half Life 2 comes out Sept. 30
- The Plot: There is a new alien invasion and some of the Xen aliens are now your allies.
- The game takes place in a Eastern European city.
- The game supposedly will be able to run on a DX6-compatible TNT card
- Mentions a more robust mod making expierence
- Cool in-game psychics
lijkt de inquirer wel hiero :P

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 April 2003 @ 23:56:
Hmm hiero een bijdragen dan(denk ik)

De vrouw op de PCgameplay cover ziet er een beetje uit als Gina, de vrouw die je in het oorspronkelijke Half Life door de Hazard Course leidde. Check hier maar

http://games.telenet.be/index.php?view=classic&page=2
Maar ze is het niet :P
Ze heet waarschijnlijk Alyx Vance volgens de scans, maar de tijd zal het leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 12-09 14:15
Het zal wel aan mij liggen, maar ik ben niet zo onder de indruk van die screenshots :/

Waar is de per-pixel lightning? de bumpmaps? hoge poly-counts?

Hopelijk ligt 't aan de scans :)

Maar gfx is niet alles, als de gameplay maar goed is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja 28 april PC Gameplay kope zou k zegge voor de geinterreseerden :)
dan zal er wel weer een tipje opgelicht worden hopelijk !!

http://www.pcgameplay.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Als mensen er een hype van willen maken best, maar dat zal het spel er niet beter op maken iig.
Ook niet slechter, door de hype zal het spel niet veranderen. Als jij er niks van wil verwachten, ga je gang. Ik heb wel hoge verwachtingen van wat Valve gaat presteren, en als jij vindt dat ik daarom meehype, ga je gang. Het interesseert me geen *** wat de rest van de wereld van dit spel vindt, ik denk dat er een goede kans dat het erg goed gaat worden.

Dus ga nou niet met het vingertje omhoog iedereen waarschuwen dat ze er maar beter niks van kunnen verwachten. Daar wordt het in dit topic nl. niet gezelliger op. Een beetje fantaseren hoort erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 18:15
[...]

:Z :O :Z

Tja verhalen kunnen game designers heel goed maken, maar of het ook wat is zien we wel als er een demo/spel uit komt :)

En over geweldige AI, dat heb ik ondertussen wel zo vaak gehoord.
Eerst zien dan geloven.
[...]
Zal ik je een geheimpje vertellen?

Alle verhalen in games zijn verschrikkelijk slecht.. FACT!

Moet je eens MGS spelen , en zeker MGS2, dat is meer verhaal dan menig gamer wil :P
[...]En MaRc0, ik ben het helemaal met je eens. Sommige mensen hier doen echt of HL2 heilig is en het einde van de wereld is..

En hier sluit ik me wel bij aan. :)

[ Voor 38% gewijzigd door Albinoraptor op 23-04-2003 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
"they're smart enough to use objects like these barrels to throw at you" - Jezus tering wat een AI!
Donkey Kong gooide ook barrels naar je :+

[ Voor 63% gewijzigd door Dr. Strangelove op 23-04-2003 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Trancentral schreef op 22 April 2003 @ 23:53:
[...]

-----------------------------------------------------
Similis sum folio, de quo ludunt venti.
Jotti is een held!
[@MaRc0]: waarom vind ik The_Willie zo leuk :+

nog een marc0 fan? :+ 8)
Laat zulke berichtjes nou gewoon weg.
1) Heeft niks met de hele HL2 discussie te maken (offtopic)
2) Je gooit alleen maar extra kolen op het vuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 11:21

Eijkb

Zo.

Over de releasedate, een pagina (of pagina´s) terug stond toch een scan van een of andere inkoopapplicatie waar HL2 voor halverwege Juni stond? Vet. En jammer. Ben nu thuis met knieblessure maar tegen die tijd huppel ik weer op het werk rond. Blessures komen nooit op het goede moment zie je maar weer...

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Jah nou die release dat moet ik nog maar zien hoor, 'nog voor het eind van 2003!' dat kan erg veel zijn. September zegt de een, Juni zegt de ander. Info van de bladen + valve + e3 zal wel meer duidelijkheid geven over de status van het project. Hopenlijk maken ze ons nu niet lekker met Half-Life 2 en vervolgens brengen ze hem pas in September uit. Dat zou wel lullig zijn. Ik vind Juni/Juli een mooie tijd, in de vakantie, veel tijd. Is ie ook mooi up and running met de eerste patches en zijn de eerste modteams al bezig met vette mods als Campzone voor de deur staat. Maarjah... meestal is het niet zo rozengeur en zonneschijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:26

m0nk

16-09-2003 15.15

ach novah, met geduld kom je heel ver..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Okay, wat kunnen we tot nu toe zeggen over HL2?

- Het speelt zich deels af in City 17

- Alyx Vance (naam zo goed?) maakt haar intrede, dit is een non-playable character

Afbeeldingslocatie: http://www.halflife2.net/pics2/alyx.jpg

- Je bent in dienst van de G-man

- Aan de screens te zien zijn de headcrap zombies terug maar ik zie verder geen andere "bekende" aliens

- Die alien uit starshiptroopers heeft duidelijk gesolliciteerd naar een baan binnen HL2 want op de pics komt hij wel erg overeen.

Starshiptroopers:
Afbeeldingslocatie: http://www.trudang.com/critter/images/troop1.jpg

HL2:
Afbeeldingslocatie: http://dynamic.gamespy.com/~hostileintent/ikonboard/iB_html/uploads/post-2-45532-hl2_11.jpg

- De game-engine is nieuw. Of het is misschien een opgepoetste/ aangepaste engine net zoals HL1 met de Q1/2 engine

- Kogels blijven overal te zien, dus ook in je tegenstanders :)

Heeft iemand nog iets toe te voegen?

[ Voor 4% gewijzigd door vacuumcleaner op 23-04-2003 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
• je werkt ook samen met sommige aliens van Xen

• Barney is back

• tot nu to geen spoor van Black Mesa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 15:38
Ok hier komt ie, enjoy :)

-edit-
hmm kan ze niet goed linken
naja dan kun je met de bron wel terecht

bron: http://www.megaone.com/hl2/index.html

kwijlze :9~

[ Voor 109% gewijzigd door [J.d.I.] DirtyHarry op 23-04-2003 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Dat samenwerken met aliens kwam ook al eens voor in de HL1 mod, "peaces like us" 1 van de beste SP mods die ik gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 23 April 2003 @ 08:28:
Ok hier komt ie, enjoy :)

-edit-
hmm kan ze niet goed linken
naja dan kun je met de bron wel terecht

bron: http://www.megaone.com/hl2/index.html

kwijlze :9~
Hierin staat dat het spel optimaal zal lopen op een 2 GHz met een GF4 kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
OMG, ik keek naar dat plaatje met die scientist van Half-Life 1 en 2 erop, ik dacht dat de rechtste gewoon een foto was waarmee de linkse was nagebouwd :P

Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/HL/scientist.jpg

Dat ziet er een stuk beter uit, ook die muur erachter is niet zo pixelig meer :)
En wat mij nog het meeste opviel was dat je echt door z'n bril heen kon kijken en dat je z'n ogen zag. Zoals je op het plaatje ziet heeft een HL1 scientist witte brilglazen :D

[ Voor 24% gewijzigd door Hahn op 23-04-2003 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwartjuh schreef op 23 april 2003 @ 08:26:
• tot nu to geen spoor van Black Mesa
Aangezien Black Mesa is genuked in Opposing Force lijkt het me moeilijk om daar wat van terug te zien.

Tenzij Freeman teruggaat en je enkele levels in een grote krater hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

MaRc0 schreef op 23 april 2003 @ 08:56:
OMG, ik keek naar dat plaatje met die scientist van Half-Life 1 en 2 erop, ik dacht dat de rechtste gewoon een foto was waarmee de linkse was nagebouwd :P

[afbeelding]

Dat ziet er een stuk beter uit, ook die muur erachter is niet zo pixelig meer :)
En wat mij nog het meeste opviel was dat je echt door z'n bril heen kon kijken en dat je z'n ogen zag. Zoals je op het plaatje ziet heeft een HL1 scientist witte brilglazen :D
Dat ziet er idd een stuk beter uit :9~.

Trouwens wat ik zo vernieuwend aan Half-life 1 vond was de AI. Die is met HL1 echt met een sprong vooruit gegaan. Half-life was het eerste spel waarbij de AI echt op de player lette :) (Misschien was half-life niet het eerste spel, maar voor mij wel ;)).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
De scientists zijn trouwens niet de enige die verbeterd zijn zie ik net:

Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/HL/barney.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/HL/suitman.jpg

The Man in the Suit (G-Man) vind ik er een stuk beter uitzien, in Half-Life 1 zag ie er nogal langwerpig en wit uit :) Barney vind ik helaas wat minder, vooral z'n pak en helm vond ik leuk en die hebben ze nu vervangen door een ander pak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

MaRc0 schreef op 23 April 2003 @ 09:22:
De scientists zijn trouwens niet de enige die verbeterd zijn zie ik net:

[afbeelding] [afbeelding]

The Man in the Suit (G-Man) vind ik er een stuk beter uitzien, in Half-Life 1 zag ie er nogal langwerpig en wit uit :) Barney vind ik helaas wat minder, vooral z'n pak en helm vond ik leuk en die hebben ze nu vervangen door een ander pak.
De G-man vind ik er nu lekker sinister uitzien >:). Komt mede door die donkere ogen :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Mr_UnAnimouS schreef op 23 april 2003 @ 09:24:
[...]

De G-man vind ik er nu lekker sinister uitzien >:). Komt mede door die donkere ogen :).
Yup inderdaad, hij heeft nu zelfs wallen onder z'n ogen :P
Onder dat plaatje staat trouwens in dat blad:
The Man in the Suit aka The G-Man is your boss in Half-Life 2. His new look (right) is a little more rounded, but he's voiced by the same actor as in Half-Life
Dat is wel cool, een 'vijand' uit deel 1 is je baas in deel 2 :)
Ook dat z'n stem hetzelfde zal zijn voegt toch weer iets toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

[afbeelding]

Echt stoer, zoooo mooi. Mijn beste single player game ? Half-Life withouth competition :) !

Ja echt hoor, ik zat een half uur na te staren op mijn beeld na de originele Half-Life, daarna nog opposing force gespeeld, was ook heel gaaf, maar niet zo. Ik ga deze game dus origineel kopen he, klaar uit :) !

[ Voor 3% gewijzigd door Cassius op 23-04-2003 09:34 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
De G-man had altijd zo'n toffe stem, helaas zal ie nu niet zomaar op plekken rondlopen waar je hem niet kan raken ;( [zoals in HL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/wj.ravensbergen/10.jpg

_/-\o_ _/-\o_

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_UnAnimouS schreef op 23 april 2003 @ 09:17:
[...]

Dat ziet er idd een stuk beter uit :9~.

Trouwens wat ik zo vernieuwend aan Half-life 1 vond was de AI. Die is met HL1 echt met een sprong vooruit gegaan. Half-life was het eerste spel waarbij de AI echt op de player lette :) (Misschien was half-life niet het eerste spel, maar voor mij wel ;)).
niet alleen de AI, maar vooral die scripting / triggers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op 23 April 2003 @ 09:37:
[...]

niet alleen de AI, maar vooral die scripting / triggers :)
Juist. De scripting sequences waren echt geweldig gedaan :).
Dit was trouwens ook het eerste spel waarbij de NPC's je aankeken terwijl je tegen ze praatte ;) (HL1 bedoel ik dan uiteraard :P).

[ Voor 6% gewijzigd door Jerry op 23-04-2003 09:48 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_UnAnimouS schreef op 23 April 2003 @ 09:48:
[...]

Juist. De scripting sequences waren echt geweldig gedaan :).
Dit was trouwens ook het eerste spel waarbij de NPC's je aankeken terwijl je tegen ze praatte ;) (HL1 bedoel ik dan uiteraard :P).
en MET lipsync :P
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.