[PC] Half-Life 2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.414 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Novah schreef op 22 April 2003 @ 17:02:
[...]
Dus... het internet is groter dan Nederland hoor, tok tok, hallo!

En Amerikanen hebben ook niet allemaal zat geld, weet 100% zeker dat er scans opduiken.
Duh... ik bedoelde dat het moeilijk zal zijn om dat amerikaanse blad in nederland te kopen smarty |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
[CSC]Outlaw schreef op 22 April 2003 @ 17:03:
[...]

Duh... ik bedoelde dat het moeilijk zal zijn om dat amerikaanse blad in nederland te kopen smarty |:(
Smarty? Jij maakt hier de domme post... als iemand links gaat posten naar scans hoeft hij die niet zelf gemaakt te hebben.
Als iemand vraag naar een vette game ga jij toch niet die game in de winkel kopen en voor hem uppen? Nee, als je al een request zou fille dan down of fxp je het spel voor diegene. Lekker snuggere beredenatie maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 15:38
agentorangina schreef op 22 april 2003 @ 17:02:
Dat oranje experimental wapen was ook supertof, ff opladen, en dan door meerdere mensen schieten :D.. je kon altijd van ver horen of er iemand mee bezig was :)
De Gauss gun heet dat ding geloof ik :)
Kon je ook leuk mee door muren heen schieten, en in multiplayer mode kon je jezelf er ook leuk mee lanceren 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 22 April 2003 @ 17:12:
[...]

Kon je ook leuk mee door muren heen schieten, en in multiplayer mode kon je jezelf er ook leuk mee lanceren 8)
Jah sort van rocketjump, maar ik vond hem altijd lame, gasten zaten er massaal mensen mee door de muur neer te knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Novah schreef op 22 April 2003 @ 17:09:
[...]
Smarty? Jij maakt hier de domme post... als iemand links gaat posten naar scans hoeft hij die niet zelf gemaakt te hebben.
Als iemand vraag naar een vette game ga jij toch niet die game in de winkel kopen en voor hem uppen? Nee, als je al een request zou fille dan down of fxp je het spel voor diegene. Lekker snuggere beredenatie maargoed.
[CSC]Outlaw bedoelde meer dat het moeilijk is om een amerikaans computerblad te krijgen in Nederland om het zelf te lezen, het ging hem niet om de scans :)
[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 22 April 2003 @ 17:12:
[...]

Gauss Canon was het toch? Ik heb Half-Life nooit echt in multiplayer gespeeld, wel de mods, maar ik heb wel verhalen gehoord over die Gauss Canon :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GIAS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07-2020

GIAS

Grandpa In A String

Novah schreef op 22 april 2003 @ 17:13:
[...]
Jah sort van rocketjump, maar ik vond hem altijd lame, gasten zaten er massaal mensen mee door de muur neer te knallen.
jah duh :P daar wastie toch ook voor ?

vooral in crossfire istie vet. en al die lui maar roepen dat je cheat...
het mooie was dat je er eignlijk niet mee hoefde te aimen, als er iemand achter de muur stond had je uhm altijd neer.

jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Novah schreef op 22 April 2003 @ 17:13:
[...]
Dat vond ik juist wel grappig, als iemand achter je aan zat dan ergens tactisch in de muur schieten en SPLUT :). Maar je hebt ook wel gelijk, want sommige mensen schoten gewoon lukraak door muren heen...

Shotgun, das pas een wapen voor bikkels >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik weet nog goed de eerste keer dat ik een custom model gebruikte.. ik had geen idee dat iedereen die moest hebben om hem te zien [anders was je het standaard HEV suit met helm figuur.] Ik heb toen iets van een uur zitten roepen ' CAN SOMEONE SEE MY CLOWN MODEL ??'
en dat dus voor niks..

ik had iets van een clown reskin gemaakt voor de scientist, ik meteen blij :D .. Het was ook wel leuk dat ze extra models bij de patches gooiden, zoals die zombie en G-man, want die zaten in de eerste versie er nog niet standaard in. Het was toen ook een zwaar geklooi de hele tijd met patches, met 56k duurde dat ages...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Btw. nu we het toch over wapens hebben. De snark-gun (of hoe heet dat ding) dat van die 'vliegjes' schoot, dat was pas een baggerwapen. De grootste fout van heel halflife. Allemaal van die mietjes die ermee rondlopen knallen. Loop je zelf een heel eind verderop met 10 of 20 health rond, bzzzt bzzt splut dood. Dat was altijd erg slecht :(

Maar dat is het enige slechte punt van Half-Life :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Ik vond het altijd juist een leuke gun omdat het nooit opging. Maarjah... thats me, ik hoop dat ze de shotgun weer terugbrengen in HL met de style zoals hij was in HL1.

Hier lekkere grote versie van de cover:
http://www.gamer.nl/image...e/200304/1050990843_0.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Novah op 22-04-2003 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Laatst online: 20-08-2024
Hornet gun was dat ofzo volgens mij.. snarks waren wel tof, zeker in bijv. 'snark pit'

Als je wist dat er veel mensen waren gewoon de knop induwen :D en hoppa snarks away !! [satchels mochten er ook achterna.] Maar het plezier was zo weer over als iemand weer het 'Gluon Gun' had gepakt en daarmee iedereen uit elkaar knalde.

offtopic:
Trouwens, ik wil het blad nu niet eens alleen voor HL 2, maar ook voor de WoW / Full Throttle 2 preview !!..

[ Voor 28% gewijzigd door agentorangina op 22-04-2003 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
Mwoa, is wel jammer... ik moet zo werken tot 8 uur... ik hoop dat we dan wat scans online zijn O-)

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

MaRc0 schreef op 22 April 2003 @ 17:15:
[...]

[CSC]Outlaw bedoelde meer dat het moeilijk is om een amerikaans computerblad te krijgen in Nederland om het zelf te lezen, het ging hem niet om de scans :)
Precies dat bedoelde ik, vond ook dat het redelijk duidelijk was :)

en als je geintresseerd bent ik houd hier eigenlijk alles bij wat er vrij komt:

http://vulcanus.its.tudel...8&perpage=30&pagenumber=2

[ Voor 26% gewijzigd door [CSC]Outlaw op 22-04-2003 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/h.altepping/hl2pic.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
wat denk je zelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Doet me beetje denken aan Starship Troopers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er best indrukwekkend uit :9

Nou je het zegt (over Starship Troopers) die spinachtige alien lijkt behoorlijk op die dingen uit ST :)

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2003 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ziet er niet echt ingame uit :?

Ik kan het ook mis hebben natuurlijk :P. Wel een mooie cutscene :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Meer plaatjes meer plaatjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ik vind het eerlijk gezegd niet indrukwekkend, eerder nep. Dat monster en het pistool die je ziet kan zo uit Half-Life 1 komen, het ventje wat je in beeld ziet lijkt gewoon uit een foto geknipt en erbij geplakt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Je ziet trouwens ook geen crosshair ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je weer met van die mensen die je onderweg ontmoet mee laten gaan omdat het het hier 2 zijn. weet iemand eigenlijk wat het verhaal is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaRc0 schreef op 22 April 2003 @ 18:22:
Ik vind het eerlijk gezegd niet indrukwekkend, eerder nep. Dat monster en het pistool die je ziet kan zo uit Half-Life 1 komen, het ventje wat je in beeld ziet lijkt gewoon uit een foto geknipt en erbij geplakt te zijn.
Wel indrukwekkend maar ook nep ja... dat geweer (geen pistool) kan onmogelijk uit Half-Life komen en dat monster-texture (om er maar van uit te gaan dat het wel een texture is) is ook te strak om uit Half-Life te komen :P
Maar dat ventje (vooral die helm) is wel heel nep en er is ook geen HUD...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Laatst online: 10-09 14:40

Frits Flits

SOUND! Designer

Gordon moet Gina redden? :+

In dat artikel wilde ze niet zeggen wat het verhaal wordt, ik wil het eerlijk gezegd ook nog niet weten. Dus als iemand het weet en het wilt zeggen, wil dan diegene een waarschuwing vooraf geven? ;)

Dat plaatje is ingescand, dat zie je ook. Ik vind het niet eens zo slecht uitzien. Die tralies!

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
is dit niet te snel conclusies trekken? >:)

[ Voor 7% gewijzigd door Trancentral op 22-04-2003 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Zien jullie die tekst onder aan de foto?

Half Life 2 leven designen ofzo

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Frits Flits schreef op 22 april 2003 @ 18:29:
Zien jullie die tekst onder aan de foto?

Half Life 2 leven designen ofzo
Half-Life 2's level designing staat er (gok ik :P)

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Yup, maar scans zien er niet uit, je kan nouwelijks wat zien, geen hud, ik vind het er iig vet uitzien, die alien ziet eruit als zon archnoid uit Startship Troopers :D
[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 22 April 2003 @ 18:20:
Doet me beetje denken aan Starship Troopers :)
Verwijderd schreef op 22 April 2003 @ 18:20:
Ziet er best indrukwekkend uit :9

Nou je het zegt (over Starship Troopers) die spinachtige alien lijkt behoorlijk op die dingen uit ST :)
Kben blijkbaar niet de enige die daar zo over denkt :)

[ Voor 44% gewijzigd door Novah op 22-04-2003 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey Novah .. je zegt scans psst: waar zijn de andere ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een HUD zie je niet vaak bij screenshots. Kijk maar eens naar de oude Half-Life 1 screenshots. Ik hoop niet dat die screenshot echt is. Het wapen en de alien zien er naar mijn mening prima uit, maar de omgeving en dat SWAT mannetje zien er veel te echt uit. Het spel moet ook weer niet zó echt worden dat het veel te eng is om te spelen :). Overigens ziet het er inderdaad voor de andere kant ook een beetje nep uit doordat het een combinatie lijkt (of is?) van een foto met computer-graphics.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2003 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op 22 April 2003 @ 18:39:
Ey Novah .. je zegt scans psst: waar zijn de andere ;)
Er zullen er vast wel meer komen bedoelt ie ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Verwijderd schreef op 22 april 2003 @ 18:26:
[...]

Wel indrukwekkend maar ook nep ja... dat geweer (geen pistool) kan onmogelijk uit Half-Life komen en dat monster-texture (om er maar van uit te gaan dat het wel een texture is) is ook te strak om uit Half-Life te komen :P
Maar dat ventje (vooral die helm) is wel heel nep en er is ook geen HUD...
Pff uit Half-Life 1 ? Jahoor, check die gast voor je die schiet, die jas die die aanheeft, die texture van die tralie, ik weet niet of je Half-Life 1 kent maar daar was een trailie 1 pixel ofzo (bij wijze van dan, duh :P)
Check ook die poligronen waaruit die alien bestaat, ziet er echt mooi uit. Niet zo mooi als Doom 3, gelukkig niet, dan kon niemand het draaien, het gaat om de gameplay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En Frits Flits had het over een artikel .. welk artikel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 07-09 22:20
[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 22 april 2003 @ 17:20:
Btw. nu we het toch over wapens hebben. De snark-gun (of hoe heet dat ding) dat van die 'vliegjes' schoot, dat was pas een baggerwapen. De grootste fout van heel halflife. Allemaal van die mietjes die ermee rondlopen knallen. Loop je zelf een heel eind verderop met 10 of 20 health rond, bzzzt bzzt splut dood. Dat was altijd erg slecht :(

Maar dat is het enige slechte punt van Half-Life :)
ABSOLUUT NIET!!!

Heb je dat vliegjesgun wel eens gebruikt bij een "pilaar-gun" die op je schiet als je door die rode laser loopt? Die gun volgt dan je vliegjes zodat jij alle tijd hebt die gun onschadelijk te maken!!

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

vacuumcleaner schreef op 22 April 2003 @ 18:43:
[...]

ABSOLUUT NIET!!!

Heb je dat vliegjesgun wel eens gebruikt bij een "pilaar-gun" die op je schiet als je door die rode laser loopt? Die gun volgt dan je vliegjes zodat jij alle tijd hebt die gun onschadelijk te maken!!
lol dat wist ik niet eens :D :P. Handig trucje.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Novah schreef op 22 April 2003 @ 18:41:
[...]
Pff uit Half-Life 1 ? Jahoor, check die gast voor je die schiet, die jas die die aanheeft, die texture van die tralie, ik weet niet of je Half-Life 1 kent maar daar was een trailie 1 pixel ofzo (bij wijze van dan, duh :P)
Check ook die poligronen waaruit die alien bestaat, ziet er echt mooi uit. Niet zo mooi als Doom 3, gelukkig niet, dan kon niemand het draaien, het gaat om de gameplay!
Liquid_Lizard quotte mij, ik had het niet over de tralies, maar over het monster en het wapen. Die zouden best (misschien met een beetje photoshop) uit Half-Life 1 kunnen komen. En het ventje vind ik té realistisch, volgens mij komt dat gewoon uit een foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Mr_UnAnimouS schreef op 22 April 2003 @ 18:44:
[...]

lol dat wist ik niet eens :D :P. Handig trucje.
Kwam er ook pas achter na de 11de keer uitspelen B)

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
MaRc0 schreef op 22 April 2003 @ 18:46:
[...]

Liquid_Lizard quotte mij, ik had het niet over de tralies, maar over het monster en het wapen. Die zouden best (misschien met een beetje photoshop) uit Half-Life 1 kunnen komen. En het ventje vind ik té realistisch, volgens mij komt dat gewoon uit een foto.
Nah marco, ik vind niet dat je dat goed uit die wazige scan kan halen, maarjah... iig staat er op deze site iets over de release van Half-Life 2 ook op de XBOX:
http://www2.hawaii.edu/~n...ntolinXboxReleaseDate.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-08 16:25
Ik krijg gewoon een brok in mijn keel als ik dit topic doorlees. ;(

Ik denk vol melancholie aan de vele uren die ik aan het spel besteedt heb, en dan bedoel ik ook VELE uren. Uitspelen op easy, medium en Hard.. Een keer van m'n stoel gevallen van schrik (fuckin' headcrab in vents). Honderden guldens aan telefoontikken voor half-life deathmatch online te spelen. En dat alles op een P166MMX met 2 MB videokaart 320x240 @ 20 fps.. :)

Ik denk gewoon dat ik Halflife 2 NIET ga kopen, zo'n legende als Half-life moet gewoon in stand blijven, die prachtige herinneringen die ik er aan heb wil ik in stand houden..

(Ik ben bang dat ik op de releasedatum toch s'morgens voor de winkel lig ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Cereal schreef op 22 April 2003 @ 19:05:
Ik krijg gewoon een brok in mijn keel als ik dit topic doorlees. ;(

Ik denk vol melancholie aan de vele uren die ik aan het spel besteedt heb, en dan bedoel ik ook VELE uren. Uitspelen op easy, medium en Hard.. Een keer van m'n stoel gevallen van schrik (fuckin' headcrab in vents). Honderden guldens aan telefoontikken voor half-life deathmatch online te spelen. En dat alles op een P166MMX met 2 MB videokaart 320x240 @ 20 fps.. :)

Ik denk gewoon dat ik Halflife 2 NIET ga kopen, zo'n legende als Half-life moet gewoon in stand blijven, die prachtige herinneringen die ik er aan heb wil ik in stand houden..

(Ik ben bang dat ik op de releasedatum toch s'morgens voor de winkel lig ;) )
Jah dat heb ik ook maarjah... de modcommunity waardoor Half-Life nog actief online gespeelt word (en hoe, Half-Life + mods heeft meer spelers dan alle online fps schooters bij elkaar, maal 3) en jah... die willen toch een mooiere mod, nieuw leven in de brouwerij.

Ik zeg een gebedje op om Half-Life 2 een goed vervolg te laten zijn en geen UT2003 achtige tafarelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:12
Heheh, ach.....of je hem koopt of niet.....of HL2 nou geweldig is of niet.......HL1 kan je altijd blijven spelen en het blijft altijd een geweldig spel :)

[ Voor 8% gewijzigd door spokje op 22-04-2003 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Verwijderd schreef op 22 April 2003 @ 18:42:
En Frits Flits had het over een artikel .. welk artikel?
Deze:

http://vulcanus.its.tudel...8&perpage=30&pagenumber=2

Dat plaatjes (hl2.jpg ofzo) staat al op dit forum. Pagina terug.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cereal
Ik ben in ieder geval nog geen enkele game tegengekomen die zo'n vette singleplayer heeft, of het nu een FPS of RPG of RTS was, allemaal konden ze halflife 1 niet overtreffen.
Ik hoop dat Valve zichzelf gaat overtreffen dit keer.

Ik kan me nog herinneren dat ik een maat van mij nog uitgelachen heb dat ie Half-life gekocht had ipv SIN (ivm. systeemspecs)..
SIN werdt gewoon veel beter gepromoot dan half-life.
Ik hoop dat half-life deze keer door z'n kwaliteiten gaat uitgroeien tot een supergame, ipv. door de marketingkwaliteiten van de marketeers..

*verheugt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:15
Het kan idd niet veel beter... al was Marathon op de Mac way back in 1994 voor mij een grotere openbaring (een game waar Half Life wel het een en ander aan te danken heeft vind ik).

De screenie... vind het wat vaag. De hal lijkt zo kaal... lichteffecten erg mooi (achterin de hal)... monster wat flauw, saai design... en dat mannetje ziet er TE goed uit, en lijkt niet bij de rest van het screenie te passen... en waarom alleen deze foto? Waar zijn de rest van de scans???

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gremen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 21:54
Krijg gewoon rillingen over me rug als ik dit topic lees. HL is zo VET!!!!

Als HL2 maar de helft van de spanning, sensaties en fun van HL1 zou hebben, ownt die al.

[ Voor 3% gewijzigd door Gremen op 22-04-2003 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cereal
MaRc0 schreef op 22 april 2003 @ 18:46:
[...]

Het wapen blijft gewoon de Franchi Spas-12, zal iets 'opgepoetst' zijn (letterlijk en figuurlijk) en dat kereltje links voor, ik mag hopen dat alle units in dat spel zo super-gedetailleerd zijn.. Ik ben serieus aan het overwegen om mijn comp te upgraden voor deze game alleen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cereal
Hmm, ben nu de Half-life soundtrack aan't luisteren... meesterlijk gewoon (gewoon de game-cd in m'n audio-cd player geduwd, en vanaf track 2 zie je de headcrabs weer rondkruipen, en klem je je klamme handen om die koud-stalen crowbar, niet wetende wat zich om het om het volgende hoekje bevind..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Laatst online: 12-09 15:37
Hum, al iemand die meer scans heeft ontdekt?? Ik ben het internet aan het afspeuren, maar ik kan nog niets vinden (behalve die bovenste hier).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novah schreef op 22 april 2003 @ 18:41:
[...]
Hmm.. lees de quote eens door
Marco beweerde dat het wapen en die alien zo uit Half-Life (1 dus) zouden kunnen komen met wat oppoetswerk en ik ging daar tegenin :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2003 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Hier nog een plaatje, lijkt me niet ingame. Lelijke licht effecten trouwens :D (bij die vent die vuurt)

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/hl-2.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Dyxtra op 22-04-2003 19:46 ]

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon
  • Laatst online: 14-08 07:51

Mon

Maaruh als ik het zo bekijk heeft iedereen hier goede herinneringen aan HL-DM. Dus wat dachten de heren (dames?) ervan? Ik wil nog wel een keer lekker stressen in Crossfire en stalkyard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
En nog een scan: [plaatje weggehaald i.v.m. bandbreedte]

Ik weet wel niet of dit ingame is, maar anders is het wel ubersjiek.

[edit] te laat!! :D

[ Voor 45% gewijzigd door Mottebelke op 22-04-2003 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is echt wel ingame. Als ik zo kijk naar die lightmap op de muur... als dat prerendered was dan hadden ze dat wel beter gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
BTW, is het al iemand opgevallen dat de scan uit PC Gamer komt?? Ik dacht dat vandaag alleen Computer Gaming World met een artikel zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Verwijderd schreef op 22 April 2003 @ 19:48:
Dat is echt wel ingame. Als ik zo kijk naar die lightmap op de muur... als dat prerendered was dan hadden ze dat wel beter gedaan...
Nou ja ik bedoelde niet echt de graphics, maar meer de scene zelf. Ziet er echt uit als een promo shotje.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
Hum, idd, want de verklarende tekstjes zijn wel toevallig in 1 screenshot te vinden, en er is geen HUD of wapen aanwezig, dat duidt op een first person view.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Mijn mening is dat valve al geruime tijd bezig is met HL2 maar dit alles doet in hun top-secret black-mesa research facility. Het spel is bijna af dus nodigde valve een groot aantal gamesbladen uit om de lezers daarvan met kwijlpics en droom teksten te voeren. Het spel zal op vele fronten erg vernieuwend zijn. Het is dus niet meer headcrap-knal-dood-headcrap. Doormiddel van de compleet vernieuwde features, de toevoeging van realisme de adembenemende graphics zal dit geen spel worden maar een ervaring....

Samen met de g-man is het valve team een uitgekookte game + plot aan het maken waarin meneer Freeman voor de G-man gaat werken. Door het vernietigen van de portal op Xen hebben zij een nog grotere kracht opgewekt die uiteraard weer gesloten moet worden. Ook zal het spel vele subplotten bevatten en er zullen veel meer interacties zijn tussen Freeman en de vernieude bijrollen. Dit spel wordt enorm, the hype has just begun........

En toen werd ik wakker......... Broek nat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
En voor de cover-freaks:

Afbeeldingslocatie: http://www.cscentral.com/forums/attachment.php?s=bdac530a38d1afa7df12498d2bb9211f&postid=193294

Bedankbriefjes voor de scanner kunnen worden gestuurd naar het adres onderaan de scan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
_Mon_ schreef op 22 April 2003 @ 19:46:
Maaruh als ik het zo bekijk heeft iedereen hier goede herinneringen aan HL-DM. Dus wat dachten de heren (dames?) ervan? Ik wil nog wel een keer lekker stressen in Crossfire en stalkyard...
Is goed!!!

Wie start er een server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
vacuumcleaner schreef op 22 April 2003 @ 19:59:
[...]

Is goed!!!

Wie start er een server?
Doe ff via GoT om, start een channel! #Half-Life @ irc.tweakers.net, lijkt me goed id, hij bestaat (nog) niet :)
Mottebelke schreef op 22 April 2003 @ 19:57:
En voor de cover-freaks:

[afbeelding]

Bedankbriefjes voor de scanner kunnen worden gestuurd naar het adres onderaan de scan :D
Pfff wat een sukkel, dat vergeet je toch niet :P Maarjah.... engelsman he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
Mottebelke schreef op 22 april 2003 @ 19:46:
En nog een scan: [plaatje weggehaald i.v.m. bandbreedte]

Ik weet wel niet of dit ingame is, maar anders is het wel ubersjiek.

[edit] te laat!! :D
repost ff })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk zelfde pic als boven aan deze page ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
What we know for sure is that:
• Half-Life 2 is definitely in development.
• Half-Life 2 will be shown at E3
• Information on HL2 will be officially released next monday.

What we're almost completely sure of is:
• These are real pictures from the next issue of PC Gamer (this will obviously be confirmed or denied once the issue is released.)
• HL2 will run on a new engine built from the ground up.

What we know nothing about so far, yet do want to know:
• Release date? (though it is said to be "surprising")
• Who's the girl?
• Plot?
• What about Team Fortress 2?
• Mods/Multiplayer?

I wish this guy had taken more pictures. The suspense is killing me.
Vond ik wel netjes om even te melden zo, net overzicht. Ik zou ook welles willen weten wie die vrouw is en of dat toevallig die vrouw uit de hazardcourse is.... we zullen het hopelijk 28 April allemaal lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peternator
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 19:06

peternator

Shoop da whoop.

Moet ik deze scan geloven :r ? Als je een beetje met photoshop werkt o.i.d, zie je gelijk dat dit fake is. Van die andere screenie zoou ik het nog kunnen geloven... maar deze niet.. Alleen al die proporties van de alien, klopt van geen kant (en de alien lijkt idd verdraait veel op die uit Starship Troopers) Ook is het kwaliteitsverschil tussen de alien en de gast links te groot. Ook de licht inval komt niet geloofwaardig over. Kortom, met een kritische blik valt er te concluderen, dat dit geen HL2 screenie is.... eerder een plaksel van een iets te fanatieke HL speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
PTR schreef op 22 April 2003 @ 20:53:
Moet ik deze scan geloven :r ? Als je een beetje met photoshop werkt o.i.d, zie je gelijk dat dit fake is. Van die andere screenie zoou ik het nog kunnen geloven... maar deze niet.. Alleen al die proporties van de alien, klopt van geen kant (en de alien lijkt idd verdraait veel op die uit Starship Troopers) Ook is het kwaliteitsverschil tussen de alien en de gast links te groot. Ook de licht inval komt niet geloofwaardig over. Kortom, met een kritische blik valt er te concluderen, dat dit geen HL2 screenie is.... eerder een plaksel van een iets te fanatieke HL speler
Ik ga je HARD uitlachen als het plaatje echt blijkt :+ >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LMD
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

LMD

Complex Minded

Voorlopig is het wachten tot er meer wordt vrijgegeven over de game.

Wachten tot hij wordt geshowd op de E3 en tot er gewoon meer wordt vrijgegeven.

Nothing more to say...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peternator
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 19:06

peternator

Shoop da whoop.

Kwartjuh schreef op 22 april 2003 @ 20:58:
[...]

PLZ ERG HARD, stel je voor.... 8)7 :P

ps. Je weet toch wel over welke screenie ik het heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird
  • Laatst online: 14-08 03:28

srblackbird

ThinkGEEK

Kwartjuh schreef op 22 April 2003 @ 20:58:
[...]

_/-\o_

Ik denk eerlijk gezegt dat ze wel echt zijn... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
PTR schreef op 22 April 2003 @ 21:02:
[...]

PLZ ERG HARD, stel je voor.... 8)7 :P

ps. Je weet toch wel over welke screenie ik het heb?
hl2pic.jpg? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Ach, al die plaatjes ik weet niet wat ik ervan moet maken en geloven.
Ik hoop natuurlijk dat alles er zo mooi uit gaat zien, maar ik weer niet of m'n computer het kan trekken.

Die vrouw zou wel gewoon een extra speelbaar karakter zijn ( net als bij Deus-Ex 2). Dus je kan hem 2 keer uitspelen (doe ik zonder ook wel) en dan wordt het verhaal natuurlijk helemaal duidelijk.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
Dat zou helemaal mooi zijn; 2 verschillende plots, met 2 verschillende eindes.

Stel je voor: je begint met z'n tweeen en op een gegeven moment gaat ieder een eigen weg. Oftwel, het karakter dat je niet speelt gaat een andere richting uit. En die richting kun je dan weer spelen als je voor dat andere karakter kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kouwe_Arie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 11:01
vaag dat er june 2003 bij staat rechtsonderaan

release date?

[ Voor 22% gewijzigd door Kouwe_Arie op 22-04-2003 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
PTR schreef op 22 april 2003 @ 20:53:
Goh..... 21 gametijdschriften over de hele wereld plaatsen een supergroot artikel over een game die bij elkaar gefotosoept zou zijn. Dude... de pers is echt bij Valve geweest! Waarom zou Valve fake screens meegeven of waarom zou de pers fake screens maken?
Kouwe_Arie schreef op 22 April 2003 @ 21:29:

release date?
Was het maar zon feest, volgensmij is dat het nummer van de maand Juni, waarom geen Mei snap ik ook ff nie :P

[ Voor 13% gewijzigd door Novah op 22-04-2003 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

Kouwe_Arie schreef op 22 April 2003 @ 21:29:

release date?
Nope is gewoon het June exemplaar(althans dat denk ik).

[ Voor 61% gewijzigd door [CSC]Outlaw op 22-04-2003 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Mottebelke schreef op 22 april 2003 @ 21:27:
Dat zou helemaal mooi zijn; 2 verschillende plots, met 2 verschillende eindes.

Stel je voor: je begint met z'n tweeen en op een gegeven moment gaat ieder een eigen weg. Oftwel, het karakter dat je niet speelt gaat een andere richting uit. En die richting kun je dan weer spelen als je voor dat andere karakter kiest.
Het lijkt me eerder logischer dat je haar later tegenkomt, je ging immer alleen weg in de tram met de kerel in het blauwe pak in HL 1. Of dat zij bij hem hoort en je gaat helpen. Alleen lijkt me dit niet zo leuk, ik werk liever alleen zonder dat ik voor iemand anders moet gaan zorgen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
Wie zegt dat het plot gelijktijdig aan HL1 speelt?? Misschien zijn er weer jaren verstreken na het vorige spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Mottebelke schreef op 22 April 2003 @ 21:40:
Wie zegt dat het plot gelijktijdig aan HL1 speelt?? Misschien zijn er weer jaren verstreken na het vorige spel...
Sterker nog: Dat lijkt mij het meest logische... dat geeft veel meer een 'verassings-sfeer', en zou de vreemde 'ST-aliens' verklaren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oooooh mensjes, jullie moeten wel BIJBLIJVEN met de ontwikkelingen op het gebied van illegale fotos en scans van PC Gamer:
Afbeeldingslocatie: http://www.broadbandreports.com/r0/download/335177~4e6dcba4106374feb58045bc7cc6bd7e/hl1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.broadbandreports.com/r0/download/335178~24cfa917ffa562c0b1230f2cbff48b1c/hl2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.broadbandreports.com/r0/download/335179~940c998b7de0abee09638efd713c5f8a/hl3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.broadbandreports.com/r0/download/335180~56770c86091b328d32a9dc221c1288e2/hl4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.broadbandreports.com/r0/download/335181~8e00ac363c39ec66da496812242fdfce/hl5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.broadbandreports.com/r0/download/335182~6846b59965b60ed2218d17aa23b70143/hl6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.broadbandreports.com/r0/download/335183~de7f798f7d4f02f2f236aa758091455c/hl7.jpg

Ik weet het, ik ben goed.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:26
Ziet er cool uit. Als het maar geen Silenthill/Residentevil clone ofzo wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Laatst online: 13-09 05:50
ziet er nu al goed uit :D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

damn wat word ik hier gejeukt zeg :P

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
nu nog de high resolution scan's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmidsY
  • Laatst online: 13-09 15:25

SmidsY

hallo!?.............

oke geef toe de screens zijn niet van uber kwaliteit maar het beloofd genoeg, ik ga voor het eerst in lange tijd weer eens een pc gamer halen :P

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
the gman is your boss in hl2 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Tering! check the G-Man! Dat ziet er flex uit!!!!

Edit: Ik ga ff de teksten ontijferen (zo goed als dat gaat)
In the game ****** period of time has passed since **** Half-life 2 though judging from Gordons picture on page 48 ****
And you have abandoned you research duties tow ork for G-Man ***
Thats the man in the Suit aka Cigarette Smoking aka That Amazing ***
Wich offered you a job at the government at the conclusion of Half-life.
Glad you didnt take the teleport back to Xen

This time, you partened with lovely Alys Vamice, a non-**** sidekick who is the *** some of those ga***
WTF? Dus ze heet Alys Vamice? :Y)

3e plaatje... ben nog bezig

[ Voor 121% gewijzigd door Kwartjuh op 22-04-2003 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Gman ziet er zo "kalm" uit. Dat maakt hem eng. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cereal
ik zie ze niet meer ;(

(ik kan ze wel hosten op 100 mbit ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cereal
Ow, nu werken ze :)

Man, wat krijg ik hier een harde van... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In the game, an indeterminate period of time has passed since the...
Half-life through judging from Gordon's picture on page 49, not to mu...
and you've abandoned your research duties to go to work for the G-Man...
That's the man in the Suit aka Cigarette Man aka That Annoy...
who offered you a job with the government at the conclusion of Half-...
you glad you didn't teleport back to Xen instead!
This time, you've partnered with the lovely Alys Vance, a non-playable sidekick who is the daughter of one of those generic placed scientists that populated Black Mesa(??)........
Arg, over toeval gesproken, nah ja....vertaalfouten voorbehouden dan maar.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2003 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
http://www.gamers.nl/ < ligt bijna plat door alle aandacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Heb er eentje wat vergroot, text is redelijk te lezen. oa:
This time, you're partnered with the lovely Alys (Vance?), a non-playable (?) sidekick
en
You're holed up somewhere (?) in City 12 [..] there's the invasion by[...] more organized aliens
Zoiets :P

Have a looksee:

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/hl4.jpg

//edit

Er waren er al meer bezig zie ik :+

[ Voor 9% gewijzigd door Dyxtra op 22-04-2003 22:13 ]

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Cereal schreef op 22 april 2003 @ 22:05:
Ow, nu werken ze :)

Man, wat krijg ik hier een harde van... ;)
Nah ik nog niet :P
Ik ben bang dat ik deze week veel geld kwijt raak, te kopen:
PC Gameplay
PC Gamer
en... eventuele andere tijdschriften met hun verhaal/mening over het tripje naar Valve.

PC Zone heb ik abbo op dus das geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:15
Yay lekker "geilen" op niets zegende blurry fototjes.
Als het een ander spel was dan werd er niet eens gekeken naar dit soort foto's :)

Wacht wel op normale scans, en wordt dan voor 2e keer geintereseerd, eerst keer was toen ik las dat het 'binnenkort' uitkwam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmm heerschend, Gordon werkt voor Gman :D Misschien moet Gordon dit keer de "evil" klusjes opknappen?? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
D³ schreef op 22 april 2003 @ 22:12:
Heb er eentje wat vergroot, text is redelijk te lezen. oa:

[...]
en
[...]

Zoiets :P

Have a looksee:

[afbeelding]

//edit

Er waren er al meer bezig zie ik :+
Het is city 17...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

City 17 zie ik, maar wat is City 17 dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoeveel kost de pc gamer hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van mijn part kost het 15 euro, ik koop hem!

Gerucht:
De dame is het spel, is de dochter van de Scientist Walter. Je weet wel, die met het brilletje :)

Kweenie of het waar is, zou goed kunnen.
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.