[PC] Half-Life 2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.412 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik geloof er weinig van ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh over Counter Strike 2 daar zijn ze al een tijdje mee bezig
sinds dat Counter Strike Retail ging (Augustus 2000) is Gooseman (De Maker van CS) meteen samen met Valve verder gegaan met de Counterstrike 2 gebaseerd op de Half-life 2 engine...

Niet CS Condition Zero die word door ritual gemaakt en is nog gebaseert op De originele Engine. over Condition Zero.. die komt zeker Binnenkort Uit rond juni denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
Vette cover!! Kan niet wachten :Y

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit zeg, ik wordt nu wel erg nieuwsgierig. Ik vroeg me al af of de PC Zone die niet was gekomen donderdag inderdaad uitgesteld zou zijn vanwege Half-Life 2. Op het forum van PCZone.nl gaf een admin al toelichting dat het magazine inderdaad uitgesteld was, en nu zijn de aanwijzingen compleet dat het om Half-Life 2 gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
hyperdehypehype :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Inderdaad en dat gaat meestal niet goed, de game komt later omdat het te slecht is of de game komt helemaal niet meer...

Remember Unreal Tournament 2003? Gehyped vanaf Mei 2001, met de eerste beta en screenshots maar toen... Mei 2002 (E3) begon het pas echt, Mark Rein was in elke gameshow te zien, enz enz enz... gehyped tot je scheel zag, hij zou in Juli komen dan, toen Augustus, toen September en het werd Oktober en het is toch wel beetje een flop. Vergeleken met wat ze er van hadden verwacht, qua verkoop enzo is het toch erg tegengevallen.

Remember Duke Nukem 4Ever? Gehyped na Duke3D en zou in April 1997 het daglicht zien, iedereen verwachtte er super veel van en de game werd uitgestelt naar kerst 1997. De game voldeed niet aan de verwachtingen en we weten allemaal wat er gebeurt is, 3DRealms heeft het geschapt en is met verschillende engines opnieuw begonnen en tot en met de dag van vandaag is er nog niets van verschenen. We kregen op de E3 in 2001 wel een spectaculair filmpje met de game gebaseert op de UT engine maar blijkbaar weer niets.... het is nu lente 2003 en we hebben nog niets.

Hopelijk valt de hype mee en releasen ze hem snel zodat iedereen maar zelf kan zien hoe de game is en niet iedereen ingame filmpjes 100x gaat bekijken en op elke screenshot kwijlt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:46

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 15:37
Hum, zijn de preorders pas geleden toegevoegd, of stonden die al langer beschikbaar??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Zo speciaal is dat niet, in de vorige zomer was er ook grote hype om het feit dat amazon Quake 4 en Doom 3 had toegevoegd terwijl deze games bijna een jaar later nog lang niet uit komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-07 09:16
phl:
Afbeeldingslocatie: http://www.planethalflife.com/images/screensnew/hl2_042003_2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben bang dat HL2 overhyped wordt en flink zal tegenvallen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Een crowbar, daar begon het mee. In de nieuwe editie van Edge magazine zou een game gepreviewd worden waar allen snakkend op zitten te wachten, is het half life 2? Dan begon PC Zone Benelux met de cover van haar magazine te tonen, maar veel duidelijkheid was er nog niet. Nu mag PC Zone Benelux van Valve haar uiteindelijke cover van de Mei editie van het blad tonen, en wat staat erop? Onze goede vriend Gordon met bijhorend Half Life 2 logo! It's Official, Half Life 2 is in de maak. Op 28 April kan je naar de krantenwinkel stormen om de 14 blz. lange preview te lezen van het vervolg op waarschijnlijk de waarschijnlijk populairste shooter in de geschiedenis, ja nog groter dan Doom, Half Life!

http://games.telenet.be/index.php?newsid=6457
Hmmm 14 pagina's :9 hoop dat pcgameplay er evenveel heeft :9

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hacku schreef op 21 april 2003 @ 09:59:
[...]

Hmmm 14 pagina's :9 hoop dat pcgameplay er evenveel heeft :9
[opschepmodus]Ik heb ze allebei :) nu mis ik zeker niks meer :P[/opschepmodus]
Dat wordt de hele vakantie dromen over Half-Life 2 :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 april 2003 @ 11:54:
[...]

[opschepmodus]Ik heb ze allebei :) nu mis ik zeker niks meer :P[/opschepmodus]
Dat wordt de hele vakantie dromen over Half-Life 2 :9~ :9~
Valve kennende heb je best kans dat je dan zelfs al kan spelen. Half-Life 1 is immers ook maar 1 maand voor de winkelrelease officieel aangekondigd. We can only hope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird
  • Laatst online: 14-08 03:28

srblackbird

ThinkGEEK

Check z'n haar :D (zou het in-game zijn ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Nah... denk het niet... kán natuurlijk wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, gewoon in elkaar geflanst voor/door PC Zone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Het spel is bijna af :D
Het was me het weekendje wel in gameland, allerlei geruchten deden de ronde over de nakende release van het vervolg op Half Life. Aangezien Half Life een mijlpaal was in de geschiedenis van computergames is het niet verwonderlijk dat deze geruchten nogal wat stof deden opwaaien. Tijd om de geruchten uit het venster te kieperen, en na een paar mailtjes met een insider in het project wist ik het volgende los te peuteren. Half Life 2 is effectief in ontwikkeling, meer zelfs het is eigenlijk al bijna af. Volledig opgebouwd rond een eigen gloednieuwe engine die op high end computers bijzonder kickass graphics kan forceren en toch nog vlot kan draaien op low end computers.
Op de E3 show in Mei ,waar wij natuurlijk weer zullen aanwezig zijn (voor de 4de keer!), zal er massa’s info over vrijgegeven worden. Maar da’s nog niet alles, Valve gaat op E3 ook nog een ander groot project aankondigen, veel hierover heb ik niet kunnen te pakken krijgen behalve dat het over een multiplayer game gaat. Team Fortress 2 of Counterstrike 2 vermoed ik.

Meer informatie over het spel zelf zal zeer binnenkort tevoorschijn piepen aangezien Valve op het punt staat om met een officieel persbericht op de proppen te komen, misschien zelfs met screenshots en een filmpje? Ik kijk er alvast met kwijl in de bek naar uit, het is wel waar dat het een haast onmogelijke taak is om het origineel te evenaren, maar de kans is redelijk groot dat Half Life 2 een kanjer van een game wordt. Laat ons bidden!
http://www.spelletjesgarnaal.be

[ Voor 3% gewijzigd door XWB op 21-04-2003 13:08 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, had ik ook gelezen op spelletjesgarnaal.be. Damnit zeg, dat zou mooi zijn als het spel in juli al uit zou komen! Als ze het maar niet eerder releasen, ik wil wel nog de tijd hebben om Vice City in mei en juni te kunnen spelen.

Ik ben trouwens zeer benieuwd of er vandaag een officieel persbericht zal volgen, wellicht al met een screenshot en een beetje info :9~.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2003 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 16:14
Hacku schreef op 21 April 2003 @ 13:06:
Valve gaat op E3 ook nog een ander groot project aankondigen, veel hierover heb ik niet kunnen te pakken krijgen behalve dat het over een multiplayer game gaat. Team Fortress 2 of Counterstrike 2 vermoed ik.
Ik denk eerder Team Fortress 2 want Counterstrike Condition Zero is eigelijk deel 2 lijkt mij

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timocos schreef op 21 April 2003 @ 13:52:
[...]

Ik denk eerder Team Fortress 2 want Counterstrike Condition Zero is eigelijk deel 2 lijkt mij
Nee, dat is niet waar. 2 jaar geleden zijn ze al waarschijnlijk begonnen met HL 2 want Gooseman had het erover dat hij bezig is met CS2. CS:CZ zijn andere models en een iets andere game mode en gaat buiten Gooseman om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 16:50

dawuss

gadgeteer

* dawuss kwijlt alvast :9~

hopelijk wel een beter einde nu.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Holy shit, ik kan het me niet voorstellen, Counter-Strike 2..... zal het weer zo'n succes worden? Misschien is het maar beter dat ze gewoon Counter-Strike (1) direct clonenen alleen dan natuurlijk met een dikke graphics upgrade. Veel veranderingen aan een superconcept kan slecht uitvallen en dan krijg je het UT2003-effect, mensen blijven UT(1) spelen.
Hopelijk maken ze de goede beslissingen.

En.... het kan bijna niet anders dan dat Valve heeft gewerkt aan anti-cheat in de engine, hopelijk kan dat het cheaten zwaar terugbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

Novah schreef op 21 April 2003 @ 15:06:
En.... het kan bijna niet anders dan dat Valve heeft gewerkt aan anti-cheat in de engine, hopelijk kan dat het cheaten zwaar terugbrengen.
Het hele cheat gebeuren is eigenlijk de "schuld" van de HL1 engine... kijk naar Quake 3 daar zijn 2 cheats voor uit gekomen de eerste was met een week ongedaan door een nieuwe point release en de 2e werkt alleen bij een bepaalde MOD... er is bij die engine al veel meer gelet op het gebruik van Cheats op internet, in de tijd van quake 1 (daar is de HL engine ook op gebaseerd) was dit minder aan de orde en waren er nog geen richtlijnen waar men naar moest zoeken. nu is men al langer bezig met het ontwikkelen voor games die nagenoeg cheatvrij zijn. zo heb ik ze bij UT2003 nog niet kunnen ontdekken...

wat HL2 betreft.. het gaat me eerst om 't verhaal... DAN de mods. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Ik probeer gewoon niks erover te lezen of screenies/movies te kijken, kan et alleen maar meevallen :D

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OGC voor Quake was er een half jaar ofzo, toen pas kwam er een nieuwe point release en er zijn volgens mij nog steeds cheats voor Urban Terror want ik kom nog wel eens wallhackers/aimbotters tegen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Yorick schreef op 21 April 2003 @ 12:40:
Check z'n haar :D (zou het in-game zijn ?)
Dat lijkt me niet, zie jij dat plaatje al in 3D? Ik vind het er nogal getekend uitzien :) Maar het is wel een cool plaatje.
Dat zal ook wel meevallen, misschien bijna klaar als in 'hij komt dit jaar', maar niet als in hij zal volgende maand uitkomen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
BioWEB schreef op 15 April 2003 @ 16:16:
CHILL MAN !!! Jesus...

(...)

En toen kwam jouw stoere NES tijd... NES PACK 3: 128 different games on 1 cartridge... Gameboy pack 77: 64 amazing Gameboy games on 1 cartridge... SNES Super Cartridge: 250 SNES games on 1 cartridge en ga zo maar door... WEER was ik jaloers dat anderen die dingen hadden...
Die had ik ook en ik speelde alle spellen stuk van A tot Z :)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /TheDuke\
  • Niet online
http://www.gamer.nl/nieuws/17395

Wh00t, release dit jaar !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
PC Gameplay heeft 11 pagina's

Afbeeldingslocatie: http://www.pcgameplay.com/images/body/nieuwnummer.jpg

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Hacku schreef op 21 April 2003 @ 18:13:

[afbeelding]
Holy shit, ik val flauw, maar voor het einde van het jaar...... hopelijk geen kerst ofzo. Dat duurt nog te lang :'(

Ik ben erg benieuwd, mijn computer is up to dat om Half-Life 2 te draaien als we de mannen van Valve mag geloven (AMD XP 2400+, 512mb pc2100 ddr, geforce 4 ti 4400.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk maar toch.. _/-\o_ Half-Life 2.. na 5 jaar *snif*

/me pinkt een traantje weg :'(

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2003 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt er ook een HL 2 based Counterstrike en Team-Fortress?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 16:10
Verwijderd schreef op 21 April 2003 @ 18:48:
Lees de draad voor je blaat :Z

Trouwens een vrouw erbij.... ik hoop dat we geen resident evil taferelen krijgen :(

edit:
als ze een buis heeft mag het wel O-)

[ Voor 10% gewijzigd door Freek op 21-04-2003 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Laatst online: 08-09 11:05
maw ze heeft een buis :+ ik denk dat we nog veel spanneds kunnen verwachten >:)

( ik hoop zelf dus dat we geen personage krijgen wat we heel de tijd moeten mee slepen, echt niet .... wil gewoon net zoals in deel 1 kunnen doen wat ik wil )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Verwijderd schreef op 21 April 2003 @ 18:48:
Counter-Strike lijkt me logisch, maar aangezien Team Fortress een op zichzelf staande game was en ook Team Fortress 2 in de maak is zal die niet zo snel als mod komen ;)
Hacku schreef op 21 April 2003 @ 18:13:

[afbeelding]
Ik vind dat hoofd zo nep van dit plaatje :? Bij de PCZone ziet ie er dan beter uit. Die vrouw wekt trouwens wel nieuwsgierigheid op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 12-09 15:56
SonyEricsson schreef op 16 April 2003 @ 05:24:
[...]

uhm... engine is wel antiek
maar shiny's Enter the matrix maakt er nog gebruik van :)
Klopt, maar die zullen er ook wel aan gepoetst hebben. Dat 007-spel heeft trouwens ook de HL-engine.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Voor Counter-Strike (2) gaan ze appart geld vragen ben ik bang (retail), dat zou fuck zijn, heb je Half-Life 2 en dan gaan ze ook nog eens geld vragen voor CS, zometeen ook nog wel voor Team Fortress 2 :/

Ik hoop ook dat de engine weer lekker tweakbaar is, voor preformance, of juist niet, en veel instellingen en configs, nieuwe models downen enzo. Is cheat gevoelig opzich maar zou wel heel cool zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het beste zou nog altijd zijn om co-op te kunnen doen met Half-Life 2.
Maar daar zal STALKER wel voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Verwijderd schreef op 21 April 2003 @ 20:14:
Het beste zou nog altijd zijn om co-op te kunnen doen met Half-Life 2.
Maar daar zal STALKER wel voor zijn.
Daar zie ik liever Sven Co-op voor :) Erg leuke mod waarmee je dus Half-Life (2?) in Co-op kan doen.
Waar haal je trouwens ineens Stalker vandaan :? Je doet alsof het een soort Unreal 2/Unreal Tournament 2003 debacle is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

?? Dat haal ik er niet uit hoor Marco ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Verwijderd schreef op 21 April 2003 @ 20:21:
?? Dat haal ik er niet uit hoor Marco ..
Hij zegt dat Stalker wel voor de co-op zal zijn en Half-Life 2 voor de rest, net zoals Unreal 2 voor de singleplayer was en UT2003 voor de multiplayer. Het ging niet zozeer om de modes, maar om de vergelijking, die dus ook niet opgaat, omdat Stalker en Half-Life 2 totaal niks met elkaar te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee hij zegt dat niet ... hij hoopt dat Half-Life net als STALKER een co-op mode zal hebben, maar denkt dat dat er niet van zal komen. Overige functies enz heeft hij het niet eens over. Ps: kijk eens naar onze naam .. zouden wij bij elkaar horen? Ik ken em.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Sow, zeg.. ik ga beide bladen écht wel kopen :P Maareh... hartstikke leuk, di chick... als ze de game er maar niet mee verneuken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hay misschien een domme vraag :P
Maaaaar heb jij halflife 2 dan ook nodig voor de nieuwe cs en al die andere dingen...?
Lijkt me opzich best wel een leuk spel maar wat voor een computer moet je ervoor nodig hebben.... heb nog maar een p3 733 :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Verwijderd schreef op 21 April 2003 @ 21:03:
Hay misschien een domme vraag :P
Maaaaar heb jij halflife 2 dan ook nodig voor de nieuwe cs en al die andere dingen...?
Lijkt me opzich best wel een leuk spel maar wat voor een computer moet je ervoor nodig hebben.... heb nog maar een p3 733 :z
Upgrade needed maar ik had op Spelletjesgarnaal gelezen dat die gasten een demo lieten zien op een P4 1.7Ghz pc met een Geforce 4 ti 4200. En dat de engine tweakable was zodat je alles kon downgraden als je wou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
1)In '99 was ik bij een vriend met een P1 133 en een voodoo 2 (!!!) waar ik voor de eerste keer half-life zag : Praten met professors,mensen die je bleven aankijken als je om hen heen liep,graphics die prachtig waren,onovertroffen geluid en sfeer.Dit spel had ALLES toen ik ernaar keek.Weken moeten wachten op Twilight 30 waar half-life opstond (ondertussen heb ik hem origineel hoor :+ ).
De Twilight-rip had een begin-geluidje waarbij ik nog steeds tranen van in de ogen krijg als ik het beluister.Ik heb toen maanden half-life gespeeld en vind het nog steeds mijn nr1 qua games.Half-life heeft mij doen gamen ! Er zijn maar enkele games die ik gewoon op ELK moment van de dag wou spelen,al was het maar voor 5 minuutjes (= half-life,max payne,omikron:nomad soul,silent hill 2,quake 2)

2)Tijdens het lezen van deze topic kreeg ik hetzelfde gevoel in mijn keel als wanneer ik half-life speel,maar toch kijk ik argwanend uit naar half-life 2. Valve heeft het game der games gemaakt,maar wat hebben ze naderhand gedaan ? Dat vraag ik me nog steeds af : Wat heeft valve nog gepresteerd na half-life ? Niet veel he !
Imo hebben ze :
-De Quake1/2 engine vroeger mooi aangepast naar half-life
-HET nummer 1 spel gemaakt
-Nog steeds geen besef van goede anti-cheat
-Ooit het geluk met CS gehad, dat ze eigenlijk alleen maar aant uitmelken zijn
-Het geluk dat Gearbox mooie uitbreidingen heeft gemaakt

Dus eerlijk gezegd is mijn vertrouwen in Valve niet zo groot,maar mits ze van Half-life 2 een pareltje maken dat in de buurt komt van HL1 is mijn vertrouwen in 1 klap terug

3) Het verhaal van HL1 ? Ooit het verhaal snel aan iemand proberen uit te leggen ? Ik wel en ik kan je verzekeren dat iedereen mij uitlachte."Ja,door een mislukt experiment komen er aliens op aarde en jij moet ze vermoorden terwijl het leger jou wil vermoorden.Ook is er een vreemde man met een aktetas en kom je in de ruimte terecht." Nee mensen,het is niet het verhaal,maar de manier WAAROP je het verhaal beleefd dat half-life maakt.Geen lame videos,maar echte cutscenes waar jij IN SPEELT.Half-life is gewoon 1 grote film waar je je ook echt in gaat INLEVEN.

Half-life.... Man dat is een game ! _/-\o_ Zal het ooit overtroffen worden ?

[ Voor 27% gewijzigd door Exe-cuter op 21-04-2003 21:28 . Reden: typos,info added ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04 20:42
EXE-cuter schreef op 21 April 2003 @ 21:10:
De Twilight-rip had een begin-geluidje waarbij ik nog steeds tranen van in de ogen krijg als ik het beluister.
welk geluidje was dat dan waar je tranen van in je ogen kreeg? dat wil ik nu dan wel eensch weten.

[ Voor 76% gewijzigd door Fubaruba op 21-04-2003 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Afbeeldingslocatie: http://www.planethalflife.com/nostalgia/halflife/screens/chopper_cliff.jpg
Deze tekening staat op de cd-cover,maar dat is toch niet iets dat je ingame tegenkomt he ? want ik heb het spel al meermaals op easy,medium en hard uitgespeeld :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
daFubar schreef op 21 April 2003 @ 21:19:
[...]
welk geluidje was dat dan waar je tranen van in je ogen kreeg? dat wil ik nu dan wel eensch weten.
Ik weet dat het in de soundtrack zit van "The rock" ,ik zal het eens ff knippen en uploaden.(eigenlijk is het niets speciaals,maar dat geluidje telkens horen net voordat je weer eens begon met half-life deed me toch iets)

[ Voor 2% gewijzigd door Exe-cuter op 21-04-2003 21:42 . Reden: t=d ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

daFubar schreef op 21 April 2003 @ 21:19:
[...]
Soundtrack, The Rock

Schitterende soundtrack.

Damn iemand was me voor. :)

[ Voor 9% gewijzigd door tec op 21-04-2003 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:38
EXE-cuter schreef op 21 April 2003 @ 21:22:
[afbeelding]
Deze tekening staat op de cd-cover,maar dat is toch niet iets dat je ingame tegenkomt he ? want ik heb het spel al meermaals op easy,medium en hard uitgespeeld :?
Da's gewoon ingame hoor.. in Half life 1 dan :P
Weet wel vrij zeker dat ik daar langs ben gelopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec

tec

TEC

Ik ben er ook langs gekomen :) zeker wel ingame dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
tec schreef op 21 april 2003 @ 21:29:
[...]

Soundtrack, The Rock

Schitterende soundtrack.

Damn iemand was me voor. :)
Hans Zimmer - The Rock theme.Fantastisch gewoon

btw,het is dit geluidje dat ik bedoel

http://users.skynet.be/executer/halflife_nostalgie.mp3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
EXE-cuter schreef op 21 april 2003 @ 21:34:
[...]

Ah thx dat liedje zocht ik ook heel lang maar ik kende de artiest niet _/-\o_

Dit spel ga ik dus kopen, niet een testen @ de "andere" release want die spel is gewoon super :+ ( daar ga ik teminste van uit :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben benieuwd naar de engine en naar de nieuwe level editor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er nou wel of geen hl2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Beetje domme vraag he? Vind je ook niet? :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

is er nou wel of geen BAMZII? >:) :/

[ Voor 3% gewijzigd door Tripp op 21-04-2003 22:34 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

SonyEricsson schreef op 16 april 2003 @ 05:24:
[...]

uhm... engine is wel antiek
maar shiny's Enter the matrix maakt er nog gebruik van :)
Nee hoor! Enter the Matrix heeft een hele eigen engine binnenshuis ontwikkeld door Shiny hoor, ik zou niet weten waar je die onzin vandaan hebt! Lees de preview in de PCGP nog maar eens door ;)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
McFlipp schreef op 21 april 2003 @ 22:51:
[...]

Nee hoor! Enter the Matrix heeft een hele eigen engine binnenshuis ontwikkeld door Shiny hoor, ik zou niet weten waar je die onzin vandaan hebt! Lees de preview in de PCGP nog maar eens door ;)
Ik heb dat artikel niet gelezen, maar volgens mij is toch écht de HL engine als basis gebruikt voor Enter The Matrix??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Laatst online: 09-09 15:38
Rhaaaaa ik wil screenies screenies en nog eens screenies!!! :9~ :9~
Kan niet wachten op 29 april :P

(sorry voor mijn wat nutteloze post :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scheelt dat even! De PCZone Benelux en PC Gameplay komen de 28e namelijk al uit :). Ik baal wel dat het spel waarschijnlijk pas eind dit jaar uit komt, ik had erop gehoopt dat ze nu ineens met een kant en klaar spel zouden komen, en de release deze zomer al was. Achja. Wel goed om te horen dat het spel in ieder geval de verwachtingen van de PC Gameplay redactie wist te overtreffen. Dat belooft wat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EXE-cuter schreef op 21 April 2003 @ 21:22:
[afbeelding]
Die scene is in elkaar geplakt ja. Daar kom je wel die groene helikopters tegen, maar zeker niet die grote (met die mannetjes). En volgens mij die groene niet op die specifieke punt, dus het plaatje bestaat uit drie afzonderlijke plaatjes: achtergrond, en de twee helicopters.

Maar euh, does it matter? :) Het geeft wel een goed indruk van hoe sommige scenes uitzagen (hoewel dus in dit specifieke geval het een beetje overdreven is). :)

offtopic:
ik kan maar beter gaan slapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04 20:42
EXE-cuter schreef op 21 April 2003 @ 21:34:
[...]

ehm... ben ik nou dom of zit dit nergens in het spel :)

nee, dit doet míj niks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
EXE-cuter schreef op 21 april 2003 @ 21:10:2)Tijdens het lezen van deze topic kreeg ik hetzelfde gevoel in mijn keel als wanneer ik half-life speel,maar toch kijk ik argwanend uit naar half-life 2. Valve heeft het game der games gemaakt,maar wat hebben ze naderhand gedaan ? Dat vraag ik me nog steeds af : Wat heeft valve nog gepresteerd na half-life ? Niet veel he !
Imo hebben ze :
-De Quake1/2 engine vroeger mooi aangepast naar half-life
-HET nummer 1 spel gemaakt
-Ooit het geluk met CS gehad, dat ze eigenlijk alleen maar aant uitmelken zijn
-Het geluk dat Gearbox mooie uitbreidingen heeft gemaakt
• Jah... gebeurt aan de lopende band dat game makers een engine gebruiken als basis voor hun eigen engine, dat heeft niets te maken met luiheid maar met geld, engine's zijn duur ja, maar het ontwikkelen van een eigen engine is peperduur omdat het veel tijd kost en veel mensen.

• Het nummer 1 spel inderdaad, hoeft ook niet beter, als het maar de zelfde sfeer en goede engine heeft, ik bedoel... wie speelt er nu nog Half-Life offline. Belangrijk is het MP platform, het verhaal is natuurlijk zeker de eerste maanden belangrijk maar daarna word alles gefocust op de mods die de game jaren lang speel plezier geven

• Valve geen besef van ani-cheat? In het begin misschien niet nee, maar toen was het ook de taak van het Counter-Strike team zelf. Daarna was het dwijlen met de kraan open, de engine was zo lek als een mandje en ik vind dat het ze nog super goed is gelukt het beetje terug te laten dringen.

• Geluk met CS? Nou... mods als Team Fortress, Day of Defeat, Existince en nog een zooi mods (vergeet ik bijna Sven Co-op) Die hadden de game ook wel in leven kunnen houden. En Counter-Strike werd pas echt een succes toen Valve zich ermee ging bemoeien, Valve kent de hele engine van voor tot achter uit hun hoofd, met hun hulp hebben ze een pracht pakketje gemaakt van Counter-Strike.

• Geluk? Gearbox was vroeger een deel van Valve en Gearbox heeft gewoon een deal gesloten voor geld met Valve. Geluk is dan een vreemd woord. Als Gearbox geen aanvullingen hadden gemaakt dan hadden ze het zelf wel gedaan maar hun waren te druk bezig met Half-Life 2, Counter-Strike, Day of Defeat retailen, Counter-Strike 2 en ook nog eens maanden tijd verpest met het werken aan Team Fortress 2 waar ze toen filmpies en screenies van hadden maar die game heeft nooit het daglicht gezien dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeeeeeh kan niet wachten totdat deel 2 uitkomt! ben sinds zaterdag weer bezig met hl1 :)
die zwarte vrouwtjes in die pakjes zijn vervelend :p ben dr gister alleen achter gekomen dat ik mn HL Generations 3 cd ding kwijt ben met alle originele ( HL, OP, BS, CD ) :'(

hier een "mooiere" ( door mij in elkaargeprutste ) versie van de teaser in het begin van t topic... leuk als achtergrond :Y)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/johnvanhensberg/got/halflife2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
Weet iemand wanneer de Computer Gaming World verschijnt?? Oftewel, wanneer kunnen de eerste ingescande artikels worden verwacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Mottebelke schreef op 22 April 2003 @ 09:28:
Weet iemand wanneer de Computer Gaming World verschijnt?? Oftewel, wanneer kunnen de eerste ingescande artikels worden verwacht :P
Jippie!!! check hier voor meer info!

Dat word straks lekker lezen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
Is het trouwens een Engels blad of een Amerikaans blad?? Want anders moeten we tot vanavond wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Mottebelke schreef op 22 April 2003 @ 10:41:
Is het trouwens een Engels blad of een Amerikaans blad?? Want anders moeten we tot vanavond wachten...
Amerikaans. Rechtsonderin op het voorblad staat: US $ en Canadian $ ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

Toen ik deze helicopter weer zag moest ik aan dit denken :)

Afbeeldingslocatie: http://www.bellhelicopter.com/GBU/aircraft/military/images/V22_large1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bellhelicopter.com/GBU/aircraft/military/images/V22_large9.jpg

http://www.bellhelicopter.com

:*)

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man man man, ik vind het zo geweldig dat Valve al die jaren dit project heeft kunnen stil houden!! Kijk naar ID die geeft 2 jaar terug de eerst doom3 beelden vrij (nvidea demo) maar doom3 zullen we pas begin volgend jaar kunnen spelen.... je wor dus 3 a 4 jaar lekker gehouden.

Bij valve doen ze hetzelfde als met Half Life, gewoon uit het niets een persbericht de wereld in sturen en vervolgends een half jaar later het beste spel uit de games history afleveren!! Das is cool, en nu weer, in de tijd dat geen beta, game info meer veilig is, hebben ze het grootste game spectakel kunnen stilhouden tot 6 maanden voordat het spel uitkomt!!! SUPER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec

tec

TEC

ik MOET die scans zien!!!!! en idd Gubbo, dat ze bij valve dit op deze manier kunnen doen is SUPER!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
De feature van CGW bestaat uit een interview, screenshots en impressies van de demo.
Die demo zal vast nog wel een keer lekken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

tec schreef op 22 april 2003 @ 11:37:
ik MOET die scans zien!!!!! en idd Gubbo, dat ze bij valve dit op deze manier kunnen doen is SUPER!! :D
Dat wordt nog even tot vanavond wachten ;).
Kwa marketing doen ze dit heel slim bij Valve. Eerst heel lang stil houden en dan gewoon de game uitgeven binnen 6 maanden, zodat iedereen zich nog zit te verlekkeren :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:39

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

EXE-cuter schreef op 21 april 2003 @ 21:10:
Om een server efficient te kunnen laten draaien zul je veel werk moeten laten doen door de client. Probleem met de client is dat je deze moeilijk in de hand hebt. Als de client bepaald of iets raak of mis is zou je het programma kunnen hacken dat ie een andere uitkomst naar de server en naar de rest kan sturen. Om een wallhack onmogelijk te maken zal de server moeten berekenen wie wie werkelijk kan zien en vervolgens alleen die informatie naar de betreffende client sturen.

In de tijd dat halflife uitkwam was online gaming veel kleiner dan dat het nu is. Er werd wel wat gelanned. De multiplayer code was er meer op gericht dat veel mensen makkelijk konden spelen en zelf servers op kunnen zetten, niet op een zo veilig mogenlijk niet cheatbare net code. Ze zijn toen net iets teveel uitgegaan van de goedheid van de mensen zelf en daar hebben ze nu last van.

Ze zullen hier vast wel van hebben geleerd (net als elk ander bedrijf) en daarom zal die fout nu (hopelijk) niet meer worden gemaakt, maar om een bedrijf te betichten van "geen besef voor anti cheat" vind ik wat ver gaan. We verwachten immers ook niet dat MS van win95 nog ff een super stabiel waterdicht OS maakt ;)..

[ Voor 8% gewijzigd door Janoz op 22-04-2003 12:17 ]

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec

tec

TEC

Janoz schreef op 22 April 2003 @ 12:15:
[...]

een hele lap text..
Het online gamen was toen al vrij groot te noemen alleen bestond de doelgroep toen uit personen die volwassener waren en die over het algemeen gebruik maakten van een 56K modem, deze mensen hadden simpelweg gewoon geen zin om veel te betalen om online te kunnen cheaten. Vandaar dat er toen niet zo gigantisch veel gecheat werd. (das mijn visie dan)

Tegenwoordig heeft elke 'kleuter' een kabelmodem tot zijn beschikking en is het online treiteren door middel van cheaten hetzelfde (zoniet leuker) voor hen als singleplayer cheaten.

[ Voor 48% gewijzigd door tec op 22-04-2003 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
HL was het eerste spel wat ik on-line speelde, eerst deathmatch zo'n 15 min per week [toen gebruikte ik internet bijna niet omdat ik dacht dat het erg snel duur zou worden met m'n 56k]. Toen TFC uitkwam speelde ik dat al snel 2 uurtjes elk weekeind, en tijdens de 2e beta versie van CS raakte ik daaraan gehooked. Helaas was CS niks meer en ik speel het al zeker 2 jaar niet meer.

Maar als ik Half Life deathmatch gewoon weer speel is het toch wel tof, ik heb er ook best veel replacement models & textures voor gemaakt en met bots is het ook best amusant [zeker als je alle botchats en instellingen van vroeger gewoon nog hebt..]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Laatst online: 11:46
die vrouw kwam ook in HL1 voor? :P

Afbeeldingslocatie: http://www.fusegaming.be/delaz/hl2.jpg

hier btw de grotere versie van de voorkantcover van computer gaming

http://www.andyburnes.clara.co.uk/CGWCover.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door jdiezrequejo op 22-04-2003 15:18 ]

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Weet iemand overigens hoe die muts heet? (of hoe haar skin heet?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Kwartjuh schreef op 22 April 2003 @ 15:23:
Weet iemand overigens hoe die muts heet? (of hoe haar skin heet?)
Ze heet Gina (dacht ik :P).
Skin weet ik effe niet ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec

tec

TEC

Gina idd. (effe jou gedachtens bevestigen) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 11:21

Eijkb

Zo.

Afgelopen weekend mulitplayer weekend gehouden met 9 vrienden. Voor het overgrote deel online CS gespeeld ([Wijzeman.nl] clan) maar als afsluiter altijd een geweldig potje Halflife deathmatch. Dat is zo hectisch dat als je dan daarna in bed ligt je nog de hele tijd schimmen ziet van het spel. Meerdere mensen hebben snachts dromen gehad over CS en Halflife. Persoonlijk was ik al op de hoogte van Half Life 2, dus had ik wat mooiere dromen :)

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

tec schreef op 22 April 2003 @ 15:30:
Gina idd. (effe jou gedachtens bevestigen) :P
:Y)

Pfff ik ben echt benieuwd naar de eerste ingame screens van HL2 :P. Hopelijk is er iemand uit Amerika zo helder om ons in Nederland een paar leuke screenshots te laten zien uit het blad :o :9.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

Die map met die bunker was ook altijd wel erg leuk op een lan :)
Altijd weer knokken als iemand "de knop" had ingedrukt :P

crossfire was dat dacht ik

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

WJP schreef op 22 April 2003 @ 15:43:

Crossfire idd. Die was altijd vet :D. Echt superveel gedaan op LAN.
Die knop indrukken en dan iedereen proberen naar binnen te komen :P.
Dit level was vooral leuk met een mod genaamd: Rocketcrowbar 8).
Hiermee kon je bv met de Gauss een teleporter bij die knop leggen >:).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Mr_UnAnimouS schreef op 22 April 2003 @ 15:47:
[...]

Crossfire idd. Die was altijd vet :D. Echt superveel gedaan op LAN.
Die knop indrukken en dan iedereen proberen naar binnen te komen :P.
Dit level was vooral leuk met een mod genaamd: Rocketcrowbar 8).
Hiermee kon je bv met de Gauss een teleporter bij die knop leggen >:).
Crossfire was idd gaaf! :P
DoubleCross leek daar ook een beetje op, had ook zo'n knop in een bunker. Vele uurtjes met onze [Just dU It!] huisclan gespeeld in deze mappies. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
we want the scans :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Inderdaad, die luie varkens in de VS zijn om 10:00 's ochtends nog niet hun bed uit gerot. Opstaan yankees >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venduran
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-01-2024
Hier volgt mijn zeer intellectuele reactie op dit nieuws :
Half-Life 2 :9 :9~ :*)
Valve _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Nu toch meer even iets meer inhoud.
Half-Life 2 voor het eind van het jaar, geweldig. Kan niet wachten.
Hopelijk wordt het niet helemaal eind dit jaar maar zelfs nog iets eerder.
Heb eigelijk liever dat ze het pas een korte tijd van te voren aankondigen en dat de kans is dat het binnen een eeuw gereleased wordt groot is dan dat het van die langlopende "geruchten" worden als Doom III en Duke Nukem Forever waar de echte gamers (zoals mij) het al jaren moeten doen met een paar screentjes, wat interviews en veel geruchten.

ps. zijn er mensen die in juli naar Drome gaan en zit potje CS ? (just like the good old days, terwijl we op HL2 wachten)

It's me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Verwijderd schreef op 21 April 2003 @ 21:57:
ben benieuwd naar de engine en naar de nieuwe level editor.
Ga je dan weer mappen ? ik d8 dat je stopte.

Btw waneer krijg ik die groeps foto tezien ? ( van het cs_costabrava testen )

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 22 april 2003 @ 11:41:
[...]

Die demo zal vast nog wel een keer lekken >:)
Hoop het niet, alpha/beta's sucken, je krijgt een fout beeld ervan en je word er te lekker mee gemaakt.
WJP schreef op 22 April 2003 @ 15:43:

Zo zeker wel, zodra die sirene af ging was het keihard vechten door de massa naar de bunker toe, en als je in de bunker was was het nog maar de vraag of je alleen was.... sommige bleven campen, andere gingen rondrennen.
Tuurlijk, wie niet! Maar volgens de GoT FAQ is dit een request van iets waar je voor moet betalen, als je het blad wil lezen moet je het kopen en niet een scan downen. Nu mag je dat natuurlijk zelf weten maar op GoT moet je je aan de regels houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Novah schreef op 22 April 2003 @ 16:44:
Tuurlijk, wie niet! Maar volgens de GoT FAQ is dit een request van iets waar je voor moet betalen, als je het blad wil lezen moet je het kopen en niet een scan downen. Nu mag je dat natuurlijk zelf weten maar op GoT moet je je aan de regels houden. :)
Zal moeilijk gaan he, met een amerikaans blad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
[CSC]Outlaw schreef op 22 april 2003 @ 16:45:
[...]

Bekende amerikaanse bladen zijn vast wel ergens in Nederland te verkrijgen hoor :)
Of anders even een weekje wachten en je hebt 25 bladzijdes om te lezen, namelijk PCGameplay en PCZone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NexuZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08 18:58
Dit spel wordt mooi. Kan nu al niet meer wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

MaRc0 schreef op 22 April 2003 @ 16:49:
[...]

Bekende amerikaanse bladen zijn vast wel ergens in Nederland te verkrijgen hoor :)
Of anders even een weekje wachten en je hebt 25 bladzijdes om te lezen, namelijk PCGameplay en PCZone.
Dat weet ik en die ga ik ook zeker kopen maar ik will alle info die over HL-2 bestaat hebben :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Ik wil pics zien en ik wil het NU :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
[CSC]Outlaw schreef op 22 April 2003 @ 16:45:
[...]

Dus... het internet is groter dan Nederland hoor, tok tok, hallo!

En Amerikanen hebben ook niet allemaal zat geld, weet 100% zeker dat er scans opduiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Laatst online: 20-08-2024
Dat oranje experimental wapen was ook supertof, ff opladen, en dan door meerdere mensen schieten :D.. je kon altijd van ver horen of er iemand mee bezig was :)

toen kon je ook je skins/models bij wonswap gooien, maar helaas is dat nu dood :(.. ik heb nog wel backups, maar niet van alles helaas..

[ Voor 31% gewijzigd door agentorangina op 22-04-2003 17:03 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.