Het Grote World of Warcraft Topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.026 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
The beta tests for certain languages in Europe and some additional languages in the Asia–Pacific regions will take place at a later date. Please stay tuned to www.blizzard.com for more information.
Zitten wij er dan wel uberhaupt bij? Want ze zeiden ook, beta test for some countries in Europe. En waarom moet voor die eigenwijze fransen en duitsers weer alles vertaalt worden :( !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
http://wc3.ogresnet.com/html/wow/betaview.php

Zo'n 400 beta screenshots daar. Meeste van talents, voor wie zich verveelt vandaag ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeepSeven schreef op 19 maart 2004 @ 10:02:
http://wc3.ogresnet.com/html/wow/betaview.php

Zo'n 400 beta screenshots daar. Meeste van talents, voor wie zich verveelt vandaag ;).
Ik :) Thnx! (werk hehe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Deze zijn wat vetter, alpha screenshots :) :
http://wc3.ogresnet.com/html/wow/view.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Dit lijkt me een zeer cool spel, enigste MMRPG die ik gespeeld heb is DAoC, maar wordt wel een beetje saai na 2 jaar spelen :Z

Maakt het trouwens uit of je Warcraft nooit hebt gespeeld? Mensen die Warcraft hebben gespeeld zullen wel dingen herkennen enzo, toch maar ff aanschaffen binnenkort :)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Vette filmpjes!

Als je WCIII speelt en TFT ken je het achtergrond verhaal wat beter, en ben al bekent met heel wat monsters, maar voor de rest maakt het niet echt uit.

En na filmpje 2 gezien te hebben ga ik zeker weten een Tauren hunter met rifle maken :*) .

[ Voor 22% gewijzigd door DeepSeven op 19-03-2004 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
mmorpg.com komt met deze release date

Development (est. release 06/14/04)

hoe serieus mag je dat nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Laatst online: 10:25
loona35 schreef op 20 maart 2004 @ 16:17:
mmorpg.com komt met deze release date

Development (est. release 06/14/04)

hoe serieus mag je dat nemen?
Je mag het zien als een zeer positieve schatting :).

How long will the beta test last?
Historically, beta tests last approximately 2-3 months. Due to the depth and magnitude of the World of Warcraft beta, we expect the beta test to last at least this long. We will notify participants when the beta test is nearing completion.

Als je hier van uitgaat lijkt het me zeer stug dat hij dan uitkomt. Ze geven aan dat de beta zeker langer dan 2 tot 3 maanden gaat duren. Dat zou dus betekenen dat de release meteen na het stoppen van de beta uit zal komen. Zie ik wenig in eerlijk gezegd :p.

Ik denk dat hij ongv. in October uitkomt dit jaar.

[ Voor 3% gewijzigd door Roet op 20-03-2004 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:00

Jumpiefox

Hoi ?

coole filmpies ^__^ als er meer dudes zijn met links naar ingame filmpjes ( non blizzard) wel posten he :P

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Roet schreef op 20 maart 2004 @ 16:27:
[...]

Je mag het zien als een zeer positieve schatting :).

How long will the beta test last?
Historically, beta tests last approximately 2-3 months. Due to the depth and magnitude of the World of Warcraft beta, we expect the beta test to last at least this long. We will notify participants when the beta test is nearing completion.

Als je hier van uitgaat lijkt het me zeer stug dat hij dan uitkomt. Ze geven aan dat de beta zeker langer dan 2 tot 3 maanden gaat duren. Dat zou dus betekenen dat de release meteen na het stoppen van de beta uit zal komen. Zie ik wenig in eerlijk gezegd :p.

Oh.. dan ga ik ff andere leuke MMORPG zoeken :D Vond het wachten van 2 maanden wel kunnen maar langer word me teveel :)

/edit
Ik vind trouwens die screenshots van Beta-testers er een stuk minder mooi uitzien dan de screenshots @ blizzard site. Kan ik hieruit concluderen dat die beta-testers wat mindere hardware hebben of dat de game er gewoon wat minder uitziet dan dat blizzard je doet denken?

[ Voor 14% gewijzigd door Loona35 op 20-03-2004 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:00

Jumpiefox

Hoi ?

Volgens mij ligt het aan de hardware van de testers :P kheb een paar screens gezien van een andere dude en die zagen er gewoon mooi uit ^^

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Ik heb zelf screenies gemaakt, 1024 met alles high @ 9700 > *klik*
Deze zijn wel van de alpha, maarja misschien dat het toch nog te vergelijken valt.

[ Voor 27% gewijzigd door Roet op 21-03-2004 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niets speciaal eigenlijk .. niet zo leuk om te zien!

plaatjes kijken is leuker ;)

maar goed, die nieuwe horde plaatjes die er nu zijn maken me nogal gek van jaloersheid/verlangen/andere dingen.. IK MOET DIE GAME SPELEN!

enfin, moge de europe beta snel komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 20:37:
niets speciaal eigenlijk .. niet zo leuk om te zien!

plaatjes kijken is leuker ;)

maar goed, die nieuwe horde plaatjes die er nu zijn maken me nogal gek van jaloersheid/verlangen/andere dingen.. IK MOET DIE GAME SPELEN!

enfin, moge de europe beta snel komen!
Niet speciaal?? Overal lees ik dat de screenshots WoW helemaal geen recht aan doen, omdat het er ingame 100x beter uitziet, en jij zegt dat de screenshots specialer zijn dan de filmpjes? :P .
En zoveel nieuwe horde plaatjes zijn er niet. Alleen wat van de alpha, maar van de beta lijkt me een beetje moeilijk omdat die nog geen horde kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
wat is horde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/Quote wat is horde?

Orcs, Tauren en dat soort rassen, daartegenover heb je de "Alliance", de mensen, elven en dwergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 06:57

Stronkie

Where wind is Trouble

Vraagje

Wie kan me helpen met een custom map , waarin je een weerwolf bent, hoe je die uitspeeld. Het is een kleine city map. Met twee steden (een weerwolfen en de andere mensen).

Jij als held bent vervloekt met het weerwolf vloek. Overdag moet je uitkijken voor monster en kun je in de mensestad dingen kopen. In de nacht (ben je wolf) kun je in het weerwolf kamp dingen doen. Het is taak op uit te kijken dat je niet als wolf in de mensen stad komt en niet als mens in de wolfenstad.

Maar alleen ik kan het dus niet uitspelen.

Grrr

Wie kan me helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik denk dat je de vraag beter kan stellen in het war3 topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 21:06

PromWarMachine

Forsaken Archer

DeepSeven schreef op 22 maart 2004 @ 09:15:
[...]

Niet speciaal?? Overal lees ik dat de screenshots WoW helemaal geen recht aan doen, omdat het er ingame 100x beter uitziet, en jij zegt dat de screenshots specialer zijn dan de filmpjes? :P .
En zoveel nieuwe horde plaatjes zijn er niet. Alleen wat van de alpha, maar van de beta lijkt me een beetje moeilijk omdat die nog geen horde kunnen spelen.
Beter al ga jij even kijken op WarCry, daar staan 3700+ screenshots. Onder andere van de Horde! Bèta screens, wel te verstaan. :Y)

Directe link

Je moet wel registreren.
4 invulvelden en een activatiemailtje - that's it... it's worth it! Ook heel veel quests enzo.

[ Voor 13% gewijzigd door PromWarMachine op 22-03-2004 12:46 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Jammer, eerst hoefde je daar niet te registreren. Maar ik heb al zat beta screenshots gezien, en geloof me, na er 50+ gezien te hebben wordt het echt saai hoor :O . Hoe interressant quests, talents en monsters ook zijn, stilstaande beelden hebben nou niet het zelfde effect als die filmpjes (zeker die met gevechten) :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

Ik heb meerdere beta's van MMORPG's gespeeld, en bij degene die ik heb gespeeld viel het einde van de beta meestal gelijk met het begin van het spel. Dit is op zich ook wel logisch, want als de beta goed draait is het spel af. CD's van het spel kunnen al geperst zijn, en de distributie kan al beginnen als het spel bijna af is, aangezien je de patches toch automatisch via het spel binnenkrijgt. Als de beta dus goed verloopt kan het goed zijn dat WOW dus rond de geplande datum uitkomt. Bij veel problemen tijdens de beta zal dit natuurlijk wel uit gaan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunksmd
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-06 12:17
Ik ben een van de gelukkigen geweest, die de alpha versie een tijd heeft kunnen spelen. (don't ask how 8) ) Aangezien de beta versie een vooruitgang is, kan ik alleen maar zeggen, de werelden zijn adembenemend mooi. Vergelijk het met lord of the rings (de film) maar dan blizzard stijl. Ik heb eens in een stad gelopen (kompleet verlaten natuurlijk), waar standbeelden stonden, die zo uit lord of the rings konden komen.
Iedereen, die WCIII wel eens gespeeld heeft, kent wel die blizzard dragons (weet niet meer of de benaming correct is). Meestal level 6 tot 9, die met 3 of meer een bron bewaken. Ik ben er zo één eens in WoW op een veldslag tegengekomen. Ik weet niet waar die vandaan kwam (misschien door de Horde gesummoned?), maar als je zo'n creature tegenkomt (in Wow zijn ze 10 keer groter dan je eigen karakter), dan zul je wel even slikken. Enerzijds machtig mooi gemaakt. Anderzijds ben je blij, dat je niet alleen bent. Want alleen zul je hem niet gauw kapot krijgen. Diablo en WCIII waren leuk. Maar Wow heeft niet voor niets de afkorting WOW, want wauw is het wel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer die de beta al gedownload hebben? kwestie van er vroeg bij zijn mocht Blizzard de Europese ronde ingaan :D

Het hoofdmenu is best mooi.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Weet iemand misschien of WoW dual monitor gaat ondersteunen?
EVE doet dit wel, en tegen de tijd dat WoW uitkomt heb ik 2 TFT's naast elkaar, dus maximaal genieten van WoW (hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Hier nog een interressante link, kun je betatesters in realtime volgen:

http://www.taurentotem.com/cam.htm

Er wordt om de 10-15 sec een screenshot gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Trunksmd schreef op 23 maart 2004 @ 08:57:
Ik ben een van de gelukkigen geweest, die de alpha versie een tijd heeft kunnen spelen. (don't ask how 8) ) Aangezien de beta versie een vooruitgang is, kan ik alleen maar zeggen, de werelden zijn adembenemend mooi. Vergelijk het met lord of the rings (de film) maar dan blizzard stijl. Ik heb eens in een stad gelopen (kompleet verlaten natuurlijk), waar standbeelden stonden, die zo uit lord of the rings konden komen.
Iedereen, die WCIII wel eens gespeeld heeft, kent wel die blizzard dragons (weet niet meer of de benaming correct is). Meestal level 6 tot 9, die met 3 of meer een bron bewaken. Ik ben er zo één eens in WoW op een veldslag tegengekomen. Ik weet niet waar die vandaan kwam (misschien door de Horde gesummoned?), maar als je zo'n creature tegenkomt (in Wow zijn ze 10 keer groter dan je eigen karakter), dan zul je wel even slikken. Enerzijds machtig mooi gemaakt. Anderzijds ben je blij, dat je niet alleen bent. Want alleen zul je hem niet gauw kapot krijgen. Diablo en WCIII waren leuk. Maar Wow heeft niet voor niets de afkorting WOW, want wauw is het wel :9
Ik denk dat je naar deze refereert ;) :
Standbeelden
en
Dragon (vooral die 2de is zwaar lijp! )

[ Voor 3% gewijzigd door DeepSeven op 23-03-2004 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die draak die opeens uit het niets kwam is denk ik gewoon gespawnd door iemand met god-mode... heb ik ook ff gehad in een server :) echt kewl is dat, allemaal van die grote goblin zaagdingen en infernals spawnen etc :Y)
die link van die live beta cam werkt trouwens niet?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2004 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunksmd
  • Laatst online: 22-06 12:17
DeepSeven schreef op 23 maart 2004 @ 14:04:
[...]

Ik denk dat je naar deze refereert ;) :
Standbeelden
en
Dragon (vooral die 2de is zwaar lijp! )
Yep, dat waren de standbeelden, hoewel ik ze op mijn eigen monitor iets mooier vond uitzien (maar ja, dit zijn screenshots he)
Ik kan niet wachten voordat ik eens de beta kan spelen. Spijtig, dat we dat wel komen aan het doen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Zo, ff WCIII+TFT gekocht, voorbereiding op het echte werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
WOWTV van Warbucket, beetje saai, maar soms leuk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er allemaal erg leuk uit.

Hopelijk is het ook nog een beetje te genieten voor mensen met minder tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

Zo, vandaag een lang mailtje naar Blizzard gestuurd over het onderwerp 'Europa!'.
Mocht ik nou wat te horen krijgen dan ga ik het hier natuurlijk posten, bovendien moet ik zeggen dat ze Europa eeeerrug achterwege laten in alle opzichten! En het vertalings probleem vind ik maar bullshit. Ze releasen de Beta namelijk wel in Korea... ;(

Nu even afwachten op meel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Tidus schreef op 25 maart 2004 @ 00:24:
Zo, vandaag een lang mailtje naar Blizzard gestuurd over het onderwerp 'Europa!'.
Mocht ik nou wat te horen krijgen dan ga ik het hier natuurlijk posten, bovendien moet ik zeggen dat ze Europa eeeerrug achterwege laten in alle opzichten! En het vertalings probleem vind ik maar bullshit. Ze releasen de Beta namelijk wel in Korea... ;(

Nu even afwachten op meel! :)
Reken maar niet op een mail. Als je die wel krijgt, verwijzen ze je naar de stickies @ forum en naar de FAQ. Zo'n standaardmailtje dus.

Ze hebben namelijk al meerdere keren verteld dat ze gewoon geen servercapaciteit hebben nu. Zodra ze die wel hebben (er is niet voor niets een team gestationeerd in Frankrijk), komen wij in de picture en mogen we meedoen met de pret. :)

En Korea is een van de grootste afnemers van Blizzard producten... vandaar dat zij wel mee mogen doen. ;)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Je moest eens weten hoeveel Koreanen er starcraft spelen. Als je daar een groot internetcafe begint kun je volgens mij miljonair worden :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zal vast nog niet geprobeert zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 11:14:
Dat zal vast nog niet geprobeert zijn 8)7
Nope, die diablo-freaks die daar af en toe na 72 uur gamen dood neervallen zal een beetje afschrikken :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Check deze cam:

http://www.taurentotem.com/cam.htm

Wat voor character is die Misosmall? Hij heeft een of andere pet bij zich, ziet er wel cool uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had de beta van wow ook gekregen, maar omdat ik helemaal geen tijd had om het te gaan spelen heb ik hem maar aan iemand anders gegeven.. Binnenkort zal ik hier wel een link posten met een verslag ervan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 15:48:
ik had de beta van wow ook gekregen, maar omdat ik helemaal geen tijd had om het te gaan spelen heb ik hem maar aan iemand anders gegeven.. Binnenkort zal ik hier wel een link posten met een verslag ervan
Ack. Damn had ik toch maar ooit de wc3addicts crew gejoint ;). Fansite zijn heeft zo zijn voordelen zo te zien.
Mocht je er nog 1 hebben liggen; ik houd me aanbevolen :>. En dat verslag is altijd interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is het een leuk idee om alvast een nederlands world of warcraft forum te beginnen? Volgens mij is daar best animo voor en het is best handig om alvast een beetje op de hoogte te zijn als het spel uit komt. En als het spel bezig is, is het al helemaal leuk om een nederlandstalig forum te hebben.

Een Nederlandstalige guild of alliance kan in de toekomst natuurlijk ook niet uitblijven. Wat is het verschil tussen een guild en een alliance eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vragen of iemand je wilt mailen (of iets in die richting) om illegaal spul uit te wisselen, is NIET de bedoeling. Wacht gewoon totdat het spel uit is, of probeer eens ergens anders te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 20:21:
Vragen of iemand je wilt mailen (of iets in die richting) om illegaal spul uit te wisselen, is NIET de bedoeling. Wacht gewoon totdat het spel uit is, of probeer eens ergens anders te zoeken.
Ach, ik wil gewoon wat babbelen over World of Warcraft, bovendien begrijp ik niet dat er direct aanspraak wordt gemaakt op illegale uitwisseling van files. :Z

Bovendien heeft Theunage in z'n profiel geen mail staan dus vroeg ik het maar... :Z

Maar laten we een perfect topic niet verkrachten door gezeik! :)

[ Voor 16% gewijzigd door Mathizsias op 26-03-2004 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Duurt nog wel ff voordat WoW uitkomt:

"Definately not July. As you know, we never set release dates, but you can expect the beta to run for another 5+ months since we have lots of content to test.", aldus een medewerker van Blizzard

http://12.129.232.213/thr...P=1&ReplyCount=1#post6729

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Blizzard Medewerker Nathan L. schreef op 27 maart 2004:
Hello Roy,

We appreciate and value your interest in helping us test World of Warcraft; however, there are many factors we must consider before we can launch the beta in additional regions. Europe has indeed been a great market for our games, and we certainly do not mean to diminish the contributions of European testers and players.

Unlike the Warcraft strategy games, World of Warcraft requires that a complex regional server infrastructure and a local GM/support staff be in place to provide the excellent customer service and unparalleled gameplay experience that we intend to deliver. In addition, we must translate content for each region in which the game will be available so that players will be able to recognize the quest text and therefore be able to effectively test the game.

To meet these goals, we are taking a very thorough and measured approach to the World of Warcraft beta tests. Establishing a stable infrastructure for our current beta-test regions will help us evaluate the requirements for future regions where we might be conducting World of Warcraft beta tests. The current beta test will also help us to better determine not only where, but when we might be able to conduct additional beta tests.

We hope you will stay tuned to http://www.blizzard.com for further announcements regarding the World of Warcraft beta tests. In the months ahead, we will be expanding the current beta tests and eventually conducting beta tests for some additional languages around the world. Also, prior to World of Warcraft going live, we will have an open beta test period, during which anyone in the world who is interested can download the client and help us put the final polish on the game.

Regards,
Nathan L.
Online Support
Blizzard Entertainment
http://www.blizzard.com/support
Ik was al blij genoeg dat het geen automated message was. ;) Ik heb nog een mail gehad van Blizzard maar die hou ik voor mezelf als BlizzardInsider :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de Beta van WoW gespeeld. Moet zeggen dat hij verschikkelijk mooi is, alleen is het nog een beetje instabiel. Ik liep bijvoorbeeld een trap af in een townhall en hij had een crash.

Voor de geintresseerde kijk eens op http://www.gotwow.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 19:17:
Vandaag de Beta van WoW gespeeld. Moet zeggen dat hij verschikkelijk mooi is, alleen is het nog een beetje instabiel. Ik liep bijvoorbeeld een trap af in een townhall en hij had een crash.

/appeal? :)

T'is natuurlijk niet voor niets een beta ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze de eerste screenies ^_^
Meer gaan er zeker volgen
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bruyng/wowbeta/wowsmall1.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bruyng/wowbeta/wowsmall2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
He, een mede Feist fan. Ik wou de naam Caelis ook gebruiken, alleen dan voor een human paladin, iets bijpassender lijkt me zo ;) . Mag ik jou btw wel vragen om je email in je profiel te zetten? :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeepSeven schreef op 28 maart 2004 @ 23:22:
He, een mede Feist fan. Ik wou de naam Caelis ook gebruiken, alleen dan voor een human paladin, iets bijpassender lijkt me zo ;) . Mag ik jou btw wel vragen om je email in je profiel te zetten? :P .
Fixed.

Mja, ik heb gewoon even snel wat chars gecreate om te testen wat allemaal werkt:
Niet veel :D, skills etc werken maar half, npc's zijn er nog geen, monsters kunnen enkel door GameMasters gespawned worden maar deze zijn nog druk aant coden, etc..

Maar 't blijft gewoon fun om wat rond te hobbelen en te merken hoe ze het langzaam maar zeker aant verbeteren zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Tis allang mooi iets van de daadwerkelijke gameplay te zien in plaats van te geilen op filmpjes en screenshots...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Laatst online: 17-09 00:54
Er wordt hier als ik het goed heb gesproken over 2 verschillende beta's, 1 van stormcraft (illegaal) en de andere van blizzard zelf...Kan dus niet zijn dat iemand hier de officiele blizzard beta heeft gespeeld want Europese spelers kunnen dat op dit moment niet doen...Dus zeg er ff bij als je het hebt over de stormcraft versie, want die bugs etc die genoemd worden komen niet voor in de officiele beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Schiet allemaal niet op he... ;(

Jammer dat ze nog geen info hebben over de Open Beta.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier alvast een linkje naar een bescheiden character-poll http://renzan.ath.cx/wow/default.php

Afbeeldingslocatie: http://djchane.nl/forums/images/smiles/icon_rock.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Hm het aantal NE valt me nog mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is een NE als ik vragen mag? Afbeeldingslocatie: http://www.start2dance.com/forum/html//emoticons/huh.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Night Elf, een race uit WoW & Warcraft III & The Frozen Throne ;)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heheh, 8)7 !!

Snap trouwens de night elf hype niet zo.... vind ze een beetje suf eruit zien eigenlijk.

:Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat er al Nederlandse bèta spelers zijn? Toch benieuwd hoe jullie dat voor elkaar hebben gekregen.

Inmiddels ben ik met 4 andere mensen die ik al kende via online games begonnen een Nederlands WoWarcraft forum op te zetten. Het lijkt me leuk al een groepje mensen te hebben die elkaar kunnen helpen ingame zodra het spel uitkomt, en elkaar natuurlijk op de hoogte te houden over de release. Eigenlijk wil ik nu proberen in contact te komen met Nederlandse bèta spelers om te kijken of het ook de moeite waard is een bètaforum op te zetten. Iemand interesse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 00:25:
Ik zie dat er al Nederlandse bèta spelers zijn? Toch benieuwd hoe jullie dat voor elkaar hebben gekregen.

Inmiddels ben ik met 4 andere mensen die ik al kende via online games begonnen een Nederlands WoWarcraft forum op te zetten. Het lijkt me leuk al een groepje mensen te hebben die elkaar kunnen helpen ingame zodra het spel uitkomt, en elkaar natuurlijk op de hoogte te houden over de release. Eigenlijk wil ik nu proberen in contact te komen met Nederlandse bèta spelers om te kijken of het ook de moeite waard is een bètaforum op te zetten. Iemand interesse?
Er is helemaal geen beta waar Nederlanders in mee mogen doen. Zij kunnen enkel de beta spelen door de beta te downloaden en dan te cracken zodat ze op een illigale server kunnen spelen, of ze kunnen remote desktop doen (8>

Verder is het wel een leuk ID, aangezien ik nog weinig Nederlandse guilds heb zien onstaan.

Ikzelf twijfel er ook aan om een soort van guild te beginnen(/joinen als die er is). Maar dan niet met spelers die echt voor de gein maar wat spelen, maar mensen die er echt voor gaan, en gewoon veel willen levelen enzo. Eigenlijk zoek ik meer een soort van vaste party, waarmee je goed de loot kan delen, dingen mee kan overleggen en dat soort dingen. En aangezien niet iedereen altijd online is zou het toch wel handig zijn om een guild te gebruiken. Maar ik wil ook weer niet in een te grote guild waar je weer niemand kent en dus bijna nooit een goede party krijgt. Maarja, daar twijfel ik nog aan dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 00:25:

MR Tim Count me in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roet schreef op 12 april 2004 @ 11:04:
[...]

Er is helemaal geen beta waar Nederlanders in mee mogen doen. Zij kunnen enkel de beta spelen door de beta te downloaden en dan te cracken zodat ze op een illigale server kunnen spelen, of ze kunnen remote desktop doen (8>
Kunnen wij dat dan ook niet? Zou toch cool zijn als we alvast een beetje rond kunnen lopen.
Verder is het wel een leuk ID, aangezien ik nog weinig Nederlandse guilds heb zien onstaan.

Ikzelf twijfel er ook aan om een soort van guild te beginnen(/joinen als die er is). Maar dan niet met spelers die echt voor de gein maar wat spelen, maar mensen die er echt voor gaan, en gewoon veel willen levelen enzo. Eigenlijk zoek ik meer een soort van vaste party, waarmee je goed de loot kan delen, dingen mee kan overleggen en dat soort dingen. En aangezien niet iedereen altijd online is zou het toch wel handig zijn om een guild te gebruiken. Maar ik wil ook weer niet in een te grote guild waar je weer niemand kent en dus bijna nooit een goede party krijgt. Maarja, daar twijfel ik nog aan dus.
Natuurlijk gaat er serieus gespeeld worden. De bedoeling is een Nederlandse WoW site te maken met een open gedeelte voor iedereen en private subforums voor eventuele guilds.

In het verleden heb ik al vaker Roll Playing Games gespeeld en ik vind dat guilds echt georganiseerd moeten worden in de manier waarop je een spel speelt. Mensen die niet prestatiegericht spelen moeten niet samen spelen met mensen die dat wel doen, als dat onderlinge conflicten veroorzaakt. Maar dat is een manier van inrichten. Ik vind een Nederlandstalig forum vooral erg leuk, een guild is iets wat daaruit voort kan vloeien.
Afbeeldingslocatie: http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/14.gif.

We zijn ermee bezig :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 12:13:
[...]

Kunnen wij dat dan ook niet? Zou toch cool zijn als we alvast een beetje rond kunnen lopen.

[...]

Natuurlijk gaat er serieus gespeeld worden. De bedoeling is een Nederlandse WoW site te maken met een open gedeelte voor iedereen en private subforums voor eventuele guilds.

In het verleden heb ik al vaker Roll Playing Games gespeeld en ik vind dat guilds echt georganiseerd moeten worden in de manier waarop je een spel speelt. Mensen die niet prestatiegericht spelen moeten niet samen spelen met mensen die dat wel doen, als dat onderlinge conflicten veroorzaakt. Maar dat is een manier van inrichten. Ik vind een Nederlandstalig forum vooral erg leuk, een guild is iets wat daaruit voort kan vloeien.

[...]

[afbeelding].

We zijn ermee bezig :).
Heb je wel gelijk in. Maar als ik jou was zou ik je wel wat meer verdiepen in de wereld van warcraft, zodat er altijd mensen zijn die het antwoord weten op bepaalde vragen, want dat is ook vaak waarom mensen naar fora toe gaan. De beta is nu enkel in N.Amerika en Korea, en komt straks ook in Europe uit. Er zal uiteraard ook nog een open beta komen daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roet schreef op 12 april 2004 @ 14:38:
[...]

Heb je wel gelijk in. Maar als ik jou was zou ik je wel wat meer verdiepen in de wereld van warcraft, zodat er altijd mensen zijn die het antwoord weten op bepaalde vragen, want dat is ook vaak waarom mensen naar fora toe gaan. De beta is nu enkel in N.Amerika en Korea, en komt straks ook in Europe uit. Er zal uiteraard ook nog een open beta komen daarna.
Ja? Is het zo vanzelfsprekend dat er een open beta komt? Volgens mij ligt het inderdaad nog wel in de Blizzard planning dat ook Europa aan beta testen toekomt omdat alle servers overal getest moeten worden.

Wat betreft het verdiepen in WoW: Ik wil een site maken die iets toevoegt aan wat er al bestaat aan WoW sites. Als mensen echt iets willen weten wat betreft het spel gaan ze wel naar de officiele (oeps, leestekens werken niet op deze computer) Blizzard site. De site die ik in gedachte heb moet een basis zijn voor eventuele Nederlandse guilds en een nederlandstalig discussieforum. Het is leuk om samen op de eerste mogelijkheid van spelen te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ungarmax
  • Laatst online: 29-06-2021
Goed idee zeg!
count me in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook graag mee doen!

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Laatst online: 17-09 22:08
Is er nog nieuws of je site?

Ik ben ook "aardig" geintereseerd in World of Warcraft en het lijkt me leuk om samen met Nederlanders te spelen.

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uuh.. omdat ik te lui ben om te zoeken vraag ik het maar hier

weet iemand al wat WoW ongeveer per maand gaat kostyen? gaat dat in de tientallen euri's lopen of zal het echt €5,- per maand zijn oid.. ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 12:14:
Uuh.. omdat ik te lui ben om te zoeken vraag ik het maar hier

weet iemand al wat WoW ongeveer per maand gaat kostyen? gaat dat in de tientallen euri's lopen of zal het echt €5,- per maand zijn oid.. ben benieuwd..
Dat is nog niet bekent, maar waarschijnlijk wordt het zo'n 12 euro per maand.

Zelf ben ik aan het wachten op servers voor phase 2, hopen dat stormcraft of team python binnenkort met 1 komt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 13:45:
[...]

Ja? Is het zo vanzelfsprekend dat er een open beta komt? Volgens mij ligt het inderdaad nog wel in de Blizzard planning dat ook Europa aan beta testen toekomt omdat alle servers overal getest moeten worden.

Wat betreft het verdiepen in WoW: Ik wil een site maken die iets toevoegt aan wat er al bestaat aan WoW sites. Als mensen echt iets willen weten wat betreft het spel gaan ze wel naar de officiele (oeps, leestekens werken niet op deze computer) Blizzard site. De site die ik in gedachte heb moet een basis zijn voor eventuele Nederlandse guilds en een nederlandstalig discussieforum. Het is leuk om samen op de eerste mogelijkheid van spelen te wachten.
Ik ben wel bereid om te helpen trouwens met die site, als je nog mensen nodig hebt. Help geheel vrijblijvend B). (je mail in je profiel werkt nml. niet)

[ Voor 3% gewijzigd door Roet op 29-04-2004 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
9 nieuwe videos van diverse teams
Let vooral op het verschil tussen gnomes en trolls, LOL, wist niet dat het verschil zo groot was :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Ik had een keer op die Abbys phase 2 server een gnome gemaakt. Toen ik naast die tauren stond had ik echt zoets van DAMN, die is groot :P.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~roetje/ikisklein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd erg leuk als gnome te spelen, vooral in 1st person mode. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 01:14:
idd erg leuk als gnome te spelen, vooral in 1st person mode. ;)
Je kunt zo grapig over een gnome heen springen ;)

Ik heb beta2 gedaan op abyssx, en 0x90 server. echt wel vet! zonder twijfel weer een super game van blizard...

al de zoveelste blizzard verslaving voor mij (war2, war3, starcraft, diablo2+lod)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Beta 2 nog niet geinstalleerd, omdat de grootste en beste server "Stormcraft" nog steeds Beta 1 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:23
wat kun je in deze betas nu doen? zijn er al mobs enzo of kun je alleen alles een beetje verkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Alleen verkennen jah, iedereen rent ook in ze nakie rond :P. Meeste teams zijn nu met beta 2 bezig, en als die eenmaal af zijn kun je denk ik wel veel meer, ook quests enzo, hou vooral team python en stormcraft in de gaten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tenzij de beta legaal zonder eerst toestemming van blizzard te hebben te downloaden is, kan je denk ik beter die links weghalen ;) , bij team python staat een download link naar beta 2... (hij werkt dan wel niet momenteel maja)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Nee, bij team python staat een link naar hun irc channel (torrent werkt toch niet), en gotwow is geeft alleen support voor alle beta 1 en 2 teams ;).

[ Voor 10% gewijzigd door DeepSeven op 07-05-2004 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_CR0SS schreef op 07 mei 2004 @ 11:49:
wat kun je in deze betas nu doen? zijn er al mobs enzo of kun je alleen alles een beetje verkennen?
Jah er zijn mobs en winkels op de Beta 1 server. wacht ik zie nu net dat alle Beta 1 servers weg zijn.

Stormcraft: The server is closed because of confliction between server development crew, and loss of a primary developer. It is unknown when the server will reopen. :'(

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2004 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeepSeven schreef op 07 mei 2004 @ 13:18:
Nee, bij team python staat een link naar hun irc channel (torrent werkt toch niet), en gotwow is geeft alleen support voor alle beta 1 en 2 teams ;).
hehe srry :X ik heb nix gezegt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Het nieuws voor degene die het gemist hebben gister [als niemand het post doe ik het maar :P]
Can we get an update on the European beta?

There are many factors we must consider before we can launch the beta in additional regions. Unlike the Warcraft strategy games, World of Warcraft requires that a complex regional server infrastructure and a local GM/support staff be in place to provide the excellent customer service and unparalleled gameplay experience that we intend to deliver. In addition, we must translate content for each region in which the game will be available, so that players will be able to recognize the quest text and therefore be able to effectively test the game.

The European beta will be coming soon, please stay tuned to www.blizzard.com for further announcements regarding the World of Warcraft beta tests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 12:54:
tenzij de beta legaal zonder eerst toestemming van blizzard te hebben te downloaden is, kan je denk ik beter die links weghalen ;) , bij team python staat een download link naar beta 2... (hij werkt dan wel niet momenteel maja)...
euhm... als ik het goed begrijp speel je dan wow op de server van blizzard? :S

tzal wel niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roet schreef op 08 mei 2004 @ 17:07:
In addition, we must translate content for each region in which the game will be available, so that players will be able to recognize the quest text and therefore be able to effectively test the game.
]

[...]
Bah! ik wil geeneens translation! laat die fransen maar gewoon engels leren :'(

maar goed, ik heb de game enkele malen gespeeld(level 12 paladin nu) en ik kan jullie zeggen .. de game is gooooooooooeeeeeeeeeeed! het voelt fijn aan, de tijd vliegt(door het plezier uiteraard) en de community is gewoon goed!

verder eigenlijk niet veel meer te melden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 19:17:

Kwa bugs zou ik je dus echt niet zorgen maken , Blizzard zorgt er altijd wel voor dat het goed stabiel word _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Cyber_
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06-2021
Ik ben een van de weinige gelukkige Europeanen die zich officieel Beta tester mag noemen. Dus ja ze zijn er wel degelijk.
En ik kan jullie zeggen dat dit spel ECHT heel goed in elkaar zit... Er zitten nog wel wat kleine bugs in maar grotendeels draait het allemaal al behoorlijk gladjes. Dit is voor mij mijn eerste MMORPG dus ik kan geen vergelijking maken met andere MMOPRG maar ik kan wel zeggen dat dit bij verreweg het beste product is dat Blizzard af gaat leveren...

-=System Specs=- | Shit does not happen, it's made by an asshole.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
goed nieuws jongens..
"World of Warcraft," a massively multiplayer game from Blizzard Entertainment (makers of the "Diablo" games and "Starcraft") will be on display, trying to steal the thunder from archrival "EverQuest 2."

And developer Monolith will be showing an unannounced PC exclusive game behind closed doors.

"Half-Life 2," which was originally slated to be released last year, is "still realistic" for a 2004 launch, said O'Neil. "World of Warcraft," he said, will launch in North America in November and in Korea the following month.
}:O de E3 site van Blizzard is up met een press release en nieuwe screenshots. Helaas geen movie.
LOS ANGELES, California - May 12, 2004 - Today at the Electronic Entertainment Expo (E3), Blizzard Entertainment® showcased World of Warcraft™, its upcoming massively multiplayer online role-playing game set in the rich fiction of the Warcraft® universe. Additionally, visitors to the show had the opportunity to play the critically-acclaimed closed-beta version of the game and experience the vibrant world of Azeroth firsthand.

In World of Warcraft, players assume the roles of legendary Heroes and interact with thousands of other players online as they explore, adventure, and quest across a vast world. Whether journeying together or fighting against each other in epic battles, players will form friendships, forge alliances, and compete with enemies for power and glory. Scheduled for simultaneous release in both the United States and Korea at the end of 2004, the game is currently undergoing closed beta testing in both regions.

"We're pleased to announce that World of Warcraft is nearing completion," said Mike Morhaime, Blizzard Entertainment president and co-founder. "When we set out to create a massively multiplayer online role-playing game, our goal was to give players an incredibly dynamic online gaming experience filled with endless possibilities while expanding the scope of the Warcraft universe. We look forward to accomplishing this goal with the release of World of Warcraft later this year."

Building on the success of the Warcraft series, Blizzard plans to expand the MMORPG genre by offering a deep, immersive, user-friendly experience that will appeal to both veteran gamers and casual players alike

[ Voor 64% gewijzigd door Roet op 13-05-2004 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
We've been pressing and probing for nuggets of new info and we found out this morning that Blizzard have now shipped the Beta servers to Vivendi in Paris. So what does this mean? Well we have been told that the European Beta will be rolling out this summer, sometime around August. The European comunity and GM team is also now being assembled which means things are really moving along. Great news indeed for European fans.
Wiee eindelijk wat solide nieuws :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Laatst online: 17-09 22:08
als ze maar geen nederlandse vertaling gaan maken :/

(lijkt me ook veel teveel werk...gelukkig maar...)

[ Voor 35% gewijzigd door FreakR op 16-05-2004 15:11 ]

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 10:50:
[...]

Bah! ik wil geeneens translation! laat die fransen maar gewoon engels leren :'(
Wishfull thinking :).

Ik koop sowieso de US-versie, ik weiger te spelen met Fransen en Duitsers die weigeren zich aan te passen aan een taal die iedereen spreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
je kan ook gewoon de NL versie kopen, is ook engels. Die is altijd engels, net als alle andere blizzard spellen, overigens. Gewoon bij gateway US kiezen, moet lukken denk ik. En als het je niet bevalt heb je altijd nog de server transfer :).

Ik twijfel er ook nog aan om naar de US servers te gaan. Als het kwa ping goed te doen valt is het zeker het overwegen waard aangezien de europe servers toch vol zullen zitten met die ... duitsers en fransen.

[ Voor 12% gewijzigd door Roet op 16-05-2004 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Laatst online: 11:21
Roet schreef op 16 mei 2004 @ 16:59:
je kan ook gewoon de NL versie kopen, is ook engels. Die is altijd engels, net als alle andere blizzard spellen, overigens. Gewoon bij gateway US kiezen, moet lukken denk ik. En als het je niet bevalt heb je altijd nog de server transfer :).

Ik twijfel er ook nog aan om naar de US servers te gaan. Als het kwa ping goed te doen valt is het zeker het overwegen waard aangezien de europe servers toch vol zullen zitten met die ... duitsers en fransen.
Misschien maken ze wel English EU servers? En ook Franse en Duitse EU servers? (Net zoals met DAoC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Daar zit zeker wat in ja. Maar ik vraag me af of er wel animo voor is. Denk dat de meeste duitsers toch ook tegen andere nationaliteiten wilen spelen, maar wie weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm een vraagje aan de mensen die de moeite hebben genomen om het te spelen, is warcraft feitelijk niet gewoon everquest met nieuwe graphics en weinig player interaction (dat is wat ik eigenlijk altijd jammer vind aan de meeste fantasy rpgs, ultima online was hierop ooit een uitzondering...)? Kan je bijvoorbeeld oorlog voeren tegen andere guilds (ie. iedereen in het andere guild zo vaak mogelijk doden?) of is het enige wat je feitelijk doet lvl'en en geld verdienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Lvlen en items heb je ja. Maar heel wow draait eigenlijk om quests (1500+ !!!), en geen simpele quests, maar echt leuke. Guildwars ben ik niet zeker van (lijkt me wel) , maar hebt wel alliance vs horde en dat lijkt mij persoonlijk ook heel cool. Verder kan ik geen vergelijking met everquest geven want dat heb ik nooit gespeeld.

Ik heb trouwens de sandbox gespeeld, en het spel voelt heel goed aan, speelt lekker en muziek is heerlijk. Dat je kunt springen is ook erg geinig :). Wel vindt ik de chars blokkerriger dan ik had gedacht. Ze waren dus naakt, hopelijk zien ze er met armor aan enzo een stuk beter uit. Maar verder is er nog helemaal niks te doen, na 5 min spelen had ik het dan ook al gezien, sandboxen sucken :P. Hopelijk komt er binnenkort een server met combat en quests enzo :).

Edit: oh en nog iets. European beta pas in Augustus? Srry, maar dat vindt ik ECHT triest, de closed beta van US is ook al 2 maanden bezig. Zo ontzettend laat pas, en dan te bedenken dat ik begin 2004 nog hoopte de final te spelen in de zomer.

[ Voor 14% gewijzigd door DeepSeven op 17-05-2004 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Ik had je al gewaarschuwd! :p
[...]
Zat er niet ver naast :p. Hij staat nu op schema voor November ongeveer.

Dat ze het zo laat hier doen komt waarschijnlijk omdat ze het moeten vertalen, ze hier weinig mensen hebben en dus niet lokaal de servers kunnen opzetten maar deze moeten versturen, ze moeten nog een team opzetten (nu al redelijk onderweg), ze hebben hier een lagere afzet, ze zitten zelf in US. Dat zijn zo ongeveer wel de redenen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Laatst online: 11:21
DeepSeven schreef op 17 mei 2004 @ 11:53:
Edit: oh en nog iets. European beta pas in Augustus? Srry, maar dat vindt ik ECHT triest.
Het is aan de uitgever/developer om te beslissen hierover. Ik snap dan ook totaal niet waarom je dit triest vind? Omdat je het nu niet snel gratis kan spelen? Ik wil helemaal geen beta spelen en juist beginnen met een complete game.

EDIT: Roet: October in het Nederlands is oktober :).

[ Voor 8% gewijzigd door DutchCommando op 17-05-2004 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan maar import versie scoren .. geen probleem, wilde toch al de Collectors Edition hebben(ja fanboi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Valt me wederom tegen, hoe Europa dalijk weer achter de feiten aan kan gaan lopen. Helaas, ziet geen een game company genoeg potentiele klanten in Europa blijkt maar weer. :(

Tot mijn frustratie (bij o.a Lineage 2, Everquest, Dark Age of Camelot, etc..) zie ik ook dat ze maar weer weinig plannen hebben voor alternatieve betaling in het buitenland. Gametime cards? Dikke onzin, nergens te krijgen en zijn veel te duur. :/

Wordt dus maar geduldig wachten tot deze Winter :)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.