Het Grote World of Warcraft Topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.027 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

is er eigelijk al iets meer bekend over hoeveel en hoe we moeten gaan betalen?

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
FrostXL schreef op 28 januari 2004 @ 19:29:
is er eigelijk al iets meer bekend over hoeveel en hoe we moeten gaan betalen?
Nee, is nog niet bekend. Het zal in ieder geval een bedrag van tussen de $10 en $15 dollar worden.

Lijkt me een redelijke prijs, als je het mij vraagt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 20:59
Ik moet zeggen dat ik de variatie in creatures, of je ze nou kan spelen of niet, echt meesterlijk vind:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/WoW1.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/WoW2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/WoW3.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/WoW4.jpg

Al ziet het er allemaal wel flink donker uit, ook de screenshot van overdag. Vandaar dat ik de thumbnails even wat lichter heb gemaakt :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
What are the system requirements for the World of Warcraft® beta?
NOTE: World of Warcraft has NOT yet been optimized for many hardware configurations. The system requirements are expected to be lower for the final shipping version of the game, specifically in regards to processor speed and video card memory requirements. The system specifications listed below are for the World of Warcraft® beta only.
The World of Warcraft® Beta test has the following requirements:

• A 56K or higher modem with an internet connection.

Windows® System/OS:

• 800 Mhz or higher CPU.
• 256 Megabytes or more of RAM.
• Geforce 2 Graphics Card or better.
• 3 Gigabytes or more of available hard drive space.
• DirectX® 9.0 or above.

Mac® System/OS:

• 1.0 GHz or higher, G4 or G5 processor.
• 512 Megabytes RAM or higher. DDR RAM recommended.
• ATI or NVIDIA video hardware with 64 MB VRAM or more.
• MacOS X 10.3 ("Panther") or better

netjes zeg :) .

[ Voor 7% gewijzigd door DeepSeven op 29-01-2004 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

DeepSeven schreef op 29 januari 2004 @ 17:18:
NOTE: World of Warcraft has NOT yet been optimized for many hardware configurations. The system requirements are expected to be lower for the final shipping version of the game, specifically in regards to processor speed and video card memory requirements. The system specifications listed below are for the World of Warcraft® beta only.
The World of Warcraft® Beta test has the following requirements:

• A 56K or higher modem with an internet connection.

Windows® System/OS:

• 800 Mhz or higher CPU.
• 256 Megabytes or more of RAM.
• Geforce 2 Graphics Card or better.
• DirectX® 9.0 or above.

Mac® System/OS:

• 1.0 GHz or higher, G4 or G5 processor.
• 512 Megabytes RAM or higher. DDR RAM recommended.
• ATI or NVIDIA video hardware with 64 MB VRAM or more.
• MacOS X 10.3 ("Panther") or better

netjes zeg :) .
Dat is dus echt het laagste van het laagste lijkt me :). Dan kan je hem op 320 x 200 en alles op low nog met 1 fps draaien :+

[ Voor 3% gewijzigd door Apocrypha op 29-01-2004 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apocrypha schreef op 29 januari 2004 @ 22:44:
[...]

Dat is dus echt het laagste van het laagste lijkt me :). Dan kan je hem op 320 x 200 en alles op low nog met 1 fps draaien :+
zal nog wel meevallen denk ik, zo uber zwaar ziet dit spel er ook weer niet uit.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2004 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:40
Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 22:56:
[...]

zal nog wel meevallen denk ik, zo uber zwaar ziet dit spel er ook weer niet uit.
nee, maar als er dadelijk meer als 100 personen tegelijk op je beeld staat krijgt hij het toch zeker moeilijk.

heb me trouwens aangemeld voor de beta :P
met een op google gevonden amerikaans adres :)

[ Voor 14% gewijzigd door Crysania op 29-01-2004 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
THE_CR0SS schreef op 29 januari 2004 @ 22:58:
[...]

nee, maar als er dadelijk meer als 100 personen tegelijk op je beeld staat krijgt hij het toch zeker moeilijk.

heb me trouwens aangemeld voor de beta :P
met een op google gevonden amerikaans adres :)
Leuk voor die persoon als hij de CD's krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
DutchCommando schreef op 30 januari 2004 @ 07:40:
[...]

Leuk voor die persoon als hij de CD's krijgt.
denk niet dat er cd's opgestuurd gaan worden. meestal is het gewoon downloaden hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

THE_CR0SS schreef op 30 januari 2004 @ 12:06:
[...]

denk niet dat er cd's opgestuurd gaan worden. meestal is het gewoon downloaden hoor.
Dan pakken ze het niet slim aan. Ze doen niks voor niks Amerika, Canada en Korea only. Ze zullen echt wel een manier hebben om er achter te komen wie wel echt in die landen woont en wei niet. Dus cd's lijkt me niet eens zo'n heel raar idee. Want 56kers doen wel mee me tde beta, maar kunnen moeilijk 2 gig downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:00

Jumpiefox

Hoi ?

Jah volgens mij gaan ze de cd's naar de dudes versturen :/ dus heb ik een m8 gevraagd of ik zijn gegevens mocht gebruiken \o/ dan stuurt ie me gewoon de iso's en log in gegevens als ie wordt gkozen :+

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

PromWarMachine

Forsaken Archer

Apocrypha schreef op 30 januari 2004 @ 13:08:
[...]

Dan pakken ze het niet slim aan. Ze doen niks voor niks Amerika, Canada en Korea only. Ze zullen echt wel een manier hebben om er achter te komen wie wel echt in die landen woont en wei niet. Dus cd's lijkt me niet eens zo'n heel raar idee. Want 56kers doen wel mee me tde beta, maar kunnen moeilijk 2 gig downloaden
In de bèta FAQ op 't forum staat dat breedband gebruikers de beta kunnen downloaden. 56k6ers kunnen hem opgestuurd krijgen. Ze weten ook wel dat iedere breedbandter de beta wil downloaden, dan heb je hem immers sneller.

Wat betreft beveiliging: Waarschijnlijk wordt de NDA opgestuurd of je serial, bijvoorbeeld. Ze hebben in ieder geval echt wel een manier. :)

offtopic:
'k Ben sinds een paar maanden lid van een Amerikaanse America's Army clan. Daar zitten een stuk of 40 Amerikanen. Ik probeer eerst de personal approach bij degenen waar ik het meest mee speel, lukt dat niet, dan voel ik mij genoodzaakt semi-spam berichten te versturen naar hun ICQ's ofzo. Misschien een tip voor meerdere verslaafden? :+ :X

[ Voor 26% gewijzigd door PromWarMachine op 30-01-2004 15:54 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Niet online
Hmm, zou er i.v.m. fraude niet gefilterd worden op alleen maar Amerikaanse IP's als de Amerikaanse WoW-servers eenmaal up-and-running zijn? Da's in principe helemaal niet moeilijk, gewoon alle niet-Amerikaanse IP's blocken.

Ik zou het wel weten als ik Blizzard was in ieder geval :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Nu online

PromWarMachine

Forsaken Archer

Genghis Khan schreef op 30 januari 2004 @ 17:21:
Hmm, zou er i.v.m. fraude niet gefilterd worden op alleen maar Amerikaanse IP's als de Amerikaanse WoW-servers eenmaal up-and-running zijn? Da's in principe helemaal niet moeilijk, gewoon alle niet-Amerikaanse IP's blocken.

Ik zou het wel weten als ik Blizzard was in ieder geval :).
muwhaha, enig idee om hoeveel IP's dat gaat? :X :D

Gaat echt niet werken, op geen enkele manier. Je kan natuurlijk segmenten gaan filteren, maar dan moet je wel weten welke IP's allemaal Amerikaans zijn. Enig idee hoeveel ISP's USA heeft? :+

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mennootje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-07 13:40
Helemaal niet zo moeilijk...

http://www.maxmind.com/app/country is precies daarvoor gemaakt.

En als Blizzard in een slechte bui is bannen ze alle illegale betagebruikers ook nog es voor de final dus ik ga het risico niet lopen :) Gewoon beetje geduld opbrengen en in juli overdonderd worden door het fantastische eindproduct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Niet online
PromWarMachine schreef op 30 januari 2004 @ 18:43:
[...]

muwhaha, enig idee om hoeveel IP's dat gaat? :X :D

Gaat echt niet werken, op geen enkele manier. Je kan natuurlijk segmenten gaan filteren, maar dan moet je wel weten welke IP's allemaal Amerikaans zijn. Enig idee hoeveel ISP's USA heeft? :+
Dat is gewoon een kwestie van IP's blocken die niet Amerikaans zijn. Zie inderdaad de link van Menno hieronder. Volgens mij is dat niet zo gecompliceerd als het lijkt hoor. Per land worden er alleen bepaalde ranges afgegeven.
Mennootje schreef op 30 januari 2004 @ 20:21:
Helemaal niet zo moeilijk...

http://www.maxmind.com/app/country is precies daarvoor gemaakt.

En als Blizzard in een slechte bui is bannen ze alle illegale betagebruikers ook nog es voor de final dus ik ga het risico niet lopen :) Gewoon beetje geduld opbrengen en in juli overdonderd worden door het fantastische eindproduct.
Ja, dat dacht ik dus ook, als Blizzard voorlopig écht geen Europeanen in de beta wilt zullen ze wel zoiets proberen. Maar ik denk niet dat ze zo ver zullen gaan. Het feit dat een Amerikaan eerst een NDA tekent en vervolgens zijn beta doorspeelt naar een derde persoon is op zich natuurlijk al contractbreuk en dus strafbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_Os
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-11-2014

Def_Os

Erjuh!

Na dit topic doorgespit te hebben, moet ik zeggen dat ik zeer enthousiast begin te worden over WoW. Blizzard staat nog steeds in een goed boekje na Diablo II en ik kies daarom 'blind' voor WoW, ipv Middle Earth Online (een wereld die me stiekem meer aanspreekt).

Maar: Warcraft heb ik nog nooit gespeeld! Ik zoek daarom een manier om me bekend te maken met de rassen/wereld/historie. Welke spellen uit de serie zijn 'musts' om dit doel te bereiken? Ik heb nog tot juli om de oude spellen te bekijken, maar is het echt noodzakelijk om het verhaal van Warcraft I en alle expansions van Warcraft II te bekijken? Of volstaan Reign of Chaos en The Frozen Throne?

[ Voor 3% gewijzigd door Def_Os op 01-02-2004 18:22 . Reden: The [b]Frozen[/b] Throne bedoelde ik :P ]

Anyone who's ever played a part // They wouldn't turn around and hate it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het leuke aan warcraft is dat je de sfeer zo te pakken hebt dus echt een spel ervoor gaan spelen hoeft niet echt. Hoewel alle warcrafts wel erg leuk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

def_os ..

om echt in het verhaal te komen, moet je RoC en TFT(the frozen throne) spelen .. warcraft 1 en 2 zijn ook leuk, maar das denk ik om sommige quests wat meer background te geven .. RoC en TFT zijn dus een must(vind ik!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja het enige wat je echt moet spelen (om in WoW sfeer te raken) is RoC en TFT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Nu online

PromWarMachine

Forsaken Archer

Def_Os schreef op 01 februari 2004 @ 11:21:
Na dit topic doorgespit te hebben, moet ik zeggen dat ik zeer enthousiast begin te worden over WoW. Blizzard staat nog steeds in een goed boekje na Diablo II en ik kies daarom 'blind' voor WoW, ipv Middle Earth Online (een wereld die me stiekem meer aanspreekt).

Maar: Warcraft heb ik nog nooit gespeeld! Ik zoek daarom een manier om me bekend te maken met de rassen/wereld/historie. Welke spellen uit de serie zijn 'musts' om dit doel te bereiken? Ik heb nog tot juli om de oude spellen te bekijken, maar is het echt noodzakelijk om het verhaal van Warcraft I en alle expansions van Warcraft II te bekijken? Of volstaan Reign of Chaos en The Frozen Throne?
Als je in detail alles wilt weten, dan raad ik je aan de boeken te lezen en te herlezen. :Y) Persoonlijk vind ik dit een overkill... ;)

Ik speel WarCraft vanaf deel II, daarna de expansion, daarna kwam de grote verbetering in Reign of Chaos en nu zijn we aanbeland bij Frozen Throne en speel ik amper meer. Wel heb ik het idee dat ik een aardig beeld van het verhaal heb.

Het is niet noodzakelijk om alle games te spelen. RoC & TFT is in principe wel genoeg, denk ik.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_Os
  • Laatst online: 25-11-2014

Def_Os

Erjuh!

Da's duidelijk. RoC en TFT gaan tot juli zwaar gespeeld worden en voor de gein werp ik ook even een blik op deel I en II.

Als ik aan de boeken ben begonnen, laat ik het jullie weten. ;)

Anyone who's ever played a part // They wouldn't turn around and hate it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Def_Os schreef op 01 februari 2004 @ 23:04:
Da's duidelijk. RoC en TFT gaan tot juli zwaar gespeeld worden en voor de gein werp ik ook even een blik op deel I en II.

Als ik aan de boeken ben begonnen, laat ik het jullie weten. ;)
http://www.lunarfalls.com/WarCraft/index.html <-- dit is ook wel een aardige site om eens wat bij te lezen. Staat best veel verzameld, gewoon bij het begin beginnen en dan krijg je er al heel wat meer gevoel voor.

En WCII kan je gewoon voor 5 euro bij een beetje winkel kopen, en anders online ergens bestellen. al bevatten RoC en TFT idd veel meer verhaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of wat ik net gehoord/geleest heb nou waar is of niet... maar ik las dus net dat blizzard van plan is om het mogelijk te maken dat je kan trouwen in dit spel :? opzich natuurlijk wel leuk/grappig idee, maar ik heb zo'n gevoel dat er veel niet sirrieuze homo/lesbie huwelijken komen dan :P

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2004 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben benieuwd hoeveel huwelijksaanzoeken ik krijg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:18

inXs

known as inXs

Weet iemand hoeveel het ongeveer zal gaan kosten per maand?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is nog niet bekend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Nu online

PromWarMachine

Forsaken Archer

inXs schreef op 04 februari 2004 @ 10:41:
Weet iemand hoeveel het ongeveer zal gaan kosten per maand?
Lees de draad voor je blaat :z

Aardige modus: Tussen de $9,95 en 15$, maar ga niet zeuren als 't 17,50$ wordt ;)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 21:39:
Ik weet niet of wat ik net gehoord/geleest heb nou waar is of niet... maar ik las dus net dat blizzard van plan is om het mogelijk te maken dat je kan trouwen in dit spel :? opzich natuurlijk wel leuk/grappig idee, maar ik heb zo'n gevoel dat er veel niet sirrieuze homo/lesbie huwelijken komen dan :P
:X ;)

Maar goed, over deze issue was dus een hele thread op battle.net, nogal overtrokken want er waren echt mensen die niet wouden dat er huwelijken in het spel zaten omdat ze tegen homo's waren... Blijkbaar best een controversiele issue dus, al zou ik het wel een grappige feature vinden als het ook iets met achternamen doet. Alleen bij een scheiding, wie krijgt de items ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 16:28
Trouwen kan ik heel veel MMORPG's al lang, dus snap de ophef niet zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Laatst online: 10:09
Ik heb 3 jaar lang everquest(een van de grootste mmorpg tot nu toe)gespeelt en daar kon je ook trouwen.Geen idee of je daar homo huwelijken had,ik weet alleen wel dat het over het algemeen wel een semi serieus iets was.Er moest ook altijd een GM bij aanwezig zijn,dat garandeerd de serieusheid wel een beetje.Mischien ga ze hier ook zoiets invoeren?

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Volgens Shacknews zal de WoW beta op een gegeven moment in een 'Open Beta' veranderen, dat is wel goed nieuws :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah dat is idd erg goed nieuws :D ik wil het spel eerst geprobeerd hebben voor ik het ga kopen namelijk ;)

en nog meer goed nieuws, blizzard is er achter gekomen dat europa tog belangrijk is om de beta in te testen. Ze gaan de beta op europese "local servers" hosten, en hij word in ieder geval toegangkelijk voor duitsers, fransen en engelse, ik hoop dat wij dan ook mee mogen doen :). Voor meer info : http://gamershell.com/news_NewBWorldofWarcraftBTeam.shtml
(of is dit nou die open beta waar je het over had 8)7 ?)

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2004 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Nu online

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 18:04:
jah dat is idd erg goed nieuws :D ik wil het spel eerst geprobeerd hebben voor ik het ga kopen namelijk ;)

en nog meer goed nieuws, blizzard is er achter gekomen dat europa tog belangrijk is om de beta in te testen. Ze gaan de beta op europese "local servers" hosten, en hij word in ieder geval toegangkelijk voor duitsers, fransen en engelse, ik hoop dat wij dan ook mee mogen doen :). Voor meer info : http://gamershell.com/news_NewBWorldofWarcraftBTeam.shtml
(of is dit nou die open beta waar je het over had 8)7 ?)
Nee dit is iets anders. Er is een European WoW-team gestationeerd in Frankrijk die de hosting van European servers gaat verzorgen 8)

Dat is briljant!
Het mindere aan dit nieuws is wel dat ze voor die eigenwijze Fransen (en Duitsers) een hele freakin' MMORPG gaan vertalen in het Frans en Duits :/

Ik heb gelezen dat men wil proberen een seamless overgang tussen de USA/Canada/Korean bèta, naar een USA/Canada/Korea/Europe/... bèta en vervolgens van daar naar een open bèta te gaan.

We zullen zien, dit is in ieder geval erg positief nieuws :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door PromWarMachine op 05-02-2004 18:37 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 00:54
Nou ik weet niet hoe positief het is dat een Franse bedrijf in Europa de servers gaat hosten. Als je Dar Age of Camelot (EU version) hebt gespeeld/speelt dan weet je wat ik bedoel :| (lees: patches die 3 maanden later uitkomen dan in de US door vertalingen naar het Duits/Frans, slechte support, geen in-game crs etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten die arrogante Duitsers en Fransen maar eens Engels leren, zoals ieder zichzelfrespecterend land doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 05:23:
Laten die arrogante Duitsers en Fransen maar eens Engels leren, zoals ieder zichzelfrespecterend land doet.
Ik denk juist dat ze geen engels willen leren om dat ze zichzelf juist respecteren ;), maargoed dat terzijde. Ik ben wel weer blij dat Blizzard nu iig met het idee gekomen is om servers op te zetten in Europa, nu nog afwachten wanneer dat is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
http://www.battle.net/for...ReplyCount=76#post1163014

400.000 inschrijvingen (min de dubbele schat GFraizer het op 275.000 ), in 1 week tijd voor alleen USA, Korea en Canada _/-\o_ _/-\o_ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Nu online

PromWarMachine

Forsaken Archer

Laat die _o_ maar weg...

275.000... 10.000 plaatsen... kans op 1:27,5 dat mijn Amerikaanse 'vriend' er bij zit... :P
Beetje jammer! Maar goed, er komen meer plaatsen bij as time passes, dus we hebben nog maar gewoon wat geduld he? :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://worldofwar.net/articles/visit2004/index.php

recente update van het bezoek van worldofwar.net .. 4 nieuwe artikelen!

enjoy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed, 2e post die ik dan maar neerzet(achter mekaar)

Kat heeft gisteren gezegd dat er een nieuwe movie komt van WoW .. ergens eind deze week of volgende week .. benieuwd wat er in zit!

linkje naar thread :

http://www.battle.net/for...ral&t=1184349#post1184349

^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand van mij vertellen wat het leukste character wordt om mee te spelen
welke het snelste lvl-ed en welke uiteindelijk het sterkste wordt?

of is dit informatie die maar moet blijken zodra we het spel spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 februari 2004 @ 13:35:
Kan iemand van mij vertellen wat het leukste character wordt om mee te spelen
welke het snelste lvl-ed en welke uiteindelijk het sterkste wordt?

of is dit informatie die maar moet blijken zodra we het spel spelen?
ja, en zal voor een deel ook afhangen van persoonlijke voorkeur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
  • Laatst online: 21-04 03:10
Lol, k`heb vandaag meegedaan aan de inmiddels vrij bekende Unstopabble tour, waarbij we met Unstopabble (GM) door het land van WoW gingen touren in een groepje, quests doen enzo, en wie de quest als eerste klaar hadt kreeg een reward :P
Was echt lache

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quakerix
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-09 20:30
ik hoorde dat die gameplay movie uit was, iemand links?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm... er zijn al 3 "gameplay previeuws" op de site www.blizzard.com/wow. Er zijn ook al een paar ingame filmpjes... maar die zijn voor zover ik weet niet erg legaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
caspergt schreef op 15 februari 2004 @ 01:30:
Lol, k`heb vandaag meegedaan aan de inmiddels vrij bekende Unstopabble tour, waarbij we met Unstopabble (GM) door het land van WoW gingen touren in een groepje, quests doen enzo, en wie de quest als eerste klaar hadt kreeg een reward :P
Was echt lache
1. Er is nog geen beta.
2. GM's spelen geen alpha?
3. Er is geen alpha met quests...

So, wtf? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
  • Laatst online: 21-04 03:10
1: Nee het is Alpha
2:WTF ? hallo Stormcraft ? ooit van gehoord ;)
3:WTF ? wel dus :P

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook wel leuk om ff te lezen: http://wc3.ogresnet.com/html/interviews/katinterview.php
is weer een intervieuw. Ik weet niet in hoeverre de deathpenalty origineel is, maar ik vind het wel een leuke/goede oplossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-03 15:22
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat je niet echt gestraft wordt als je af gaat. Dat neemt een beetje spanning weg naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Laatst online: 13:07
Ligt eraan hoever de stones van elkaar staan, en hoe lang het dus duurt voordat je bij je lijk bent denk ik. De deathpenalty is altijd een probleem, het moet hinderlijk zijn maar niet frustrerend. Dusja ik vind het wel een goede oplossing. Je kaar er tijd mee kwijt en dat zie ik toch wel als hinder. Maar vraag me af hoe dat dan gaat als je in een party zit. Moet je hele party wachten op je maar ik zie wel hoe dat gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zover ik het heb begrepen zou je ook naar een of ander gastje kunnen gaan, die voor een beetje experience je gewoon weer in je lijk zet, ik weet alleen niet of je lichaam dan naar die bindstone gaat, of dat jij naar je lichaam word getransporteerd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick Brands
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 22:57
Wat vinden jullie eigenlijk van de vervoer methodes die er zijn binnen World of Warcraft. Over dit onderwerp heeft Blizzard pas een tweetal pagina's geopend. Misschien dat jullie er meer info over hebben.

http://www.blizzard.com/wow/townhall/airtransportation.shtml
http://www.blizzard.com/wow/townhall/mounts.shtml

Ook is er een nieuw filmpje te vinden van het lucht vervoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Yup gelezen. Wat dingen die ik me afvraag:
- heb je ook gevechten in de lucht of is het puur voor transport?
- Hoe sterk zouden de mounts zijn? het lijkt me heel stoer om met mounts te vechten, maar als iedereen dit gaat doen omdat ze gewoonweg veel meer voordelen hebben tov zonder mount te vechten lijkt me dat ook een beetje saai.
- Kan een druid in bijv. Bear form ook op een mount? lijkt me niet maar toch (zou wel vet zijn, beer op een paard :P )
Using one requires the riding talent, and with extensive training, riding specialists will be able to use mounts not generally available to their particular race.
Hiermee mag ik aannemen dat ieder ras op alle mounts kan van andere rassen, zolang je de skills maar hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
DeepSeven schreef op 03 maart 2004 @ 12:17:
Nope, je kan die gryphon nieteens besturen. :)
- Hoe sterk zouden de mounts zijn? het lijkt me heel stoer om met mounts te vechten, maar als iedereen dit gaat doen omdat ze gewoonweg veel meer voordelen hebben tov zonder mount te vechten lijkt me dat ook een beetje saai.
NVT? :P
- Kan een druid in bijv. Bear form ook op een mount? lijkt me niet maar toch (zou wel vet zijn, beer op een paard :P )
Denk het niet ;).

[...]

Hiermee mag ik aannemen dat ieder ras op alle mounts kan van andere rassen, zolang je de skills maar hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick Brands
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 22:57
DeepSeven schreef op 03 maart 2004 @ 12:17:

[...]

Zoals ik het lees kan je niet vechten tijdens vervoer ook niet bij vervoer op de grond (paard, wolf enzo).
Staat ook in de text geloof ik dat je pas op hogere levels een vervoer op de grond kan hebben. Dat je alle mounts kan krijgen staat er volgens mij niet in maar kan je denk wel aannemen als je skill maar hoog genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Nu online

PromWarMachine

Forsaken Archer

Er is een nieuw filmpje uit!

Hij duurt 4 minuten. De uiteindelijke AVI is 68.2 MB en kan gedownload worden via Bittorrent. De file waar ik hier onder naar link, is het nieuwe distributieprogramma van Blizzard Entertainment, hiermee kan je het bestand snel (75+ kb/sec atm) binnen halen.

Distributie progsel [3 MB]

URL 404?
Try here

Enjoy :9

[ Voor 8% gewijzigd door PromWarMachine op 06-03-2004 04:20 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er wel geinig uit :) vooral die comba aanval @ orc :Y) . Maar ik snap niet echt helemaal waarom ze ook laten zien van een nightelf die zonder hoofd door een bos rent/springt :? .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:47
Dat doen ze waarschijnlijk om te laten zien hoe de bewegingen van een model eruit zien als deze rent, net als de puma/tijger of wat het dan ook moge zijn die rond rent.

Ik ben dus zeer zeker onder de indrukt van dit filmpje misschien dan wel niet door het filmpje zelf maar door de muziek.. MAN wat een gave muziek zit er bij.

real Blizzard Quality zullen we maar zeggen .

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja die muziekjes zijn idd wel goed :) je kan ze ook downloaden van de site (staan onder het stukje van de films)
http://www.blizzard.com/wow/movies/
De 1ste mp 3 is die uit dat filmpje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Idd, muziek is erg goed. Wat lotr achtig op sommige stukken met de bekende zware warcraft drums erachter, en het loopt allemaal perfect in elkaar over. Fimpje zelf is op zijn minst natuurlijk indrukwekkend te noemen. Als je die facial textures ziet van die human, dwarf en die orc, en dat haar, en dan nog eens die animaties, kun je wel raden dat de wow filmpjes weer zo'n diablo 2 filmpjes effect krijgen, dat de cinematics voor nog maanden/jaren als de mooiste worden beschouwt :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heel veel Beta rumoer .. BFN(Blizzard Friends Network) zei dat hij het zeker wist dat de beta maandag komt .. wellicht niet belangrijk voor ons europeanen maar het is wel weer een stap dichterbij voor ons :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Zet er dan ook gelijk wat links bij :) .

Blizzard's Friends Network
http://www.blizzardsfriends.net/

Nieuwe Q&A
http://www.battle.net/for...ReplyCount=58#post1374614

Hij wordt door iedereen binnen nu en 2 weken zeker verwacht, omdat Katricia zei, beta coming very very soon. Hoe snel denken jullie dat Europa na Amerika volgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

DeepSeven schreef op 11 maart 2004 @ 12:05:
Zet er dan ook gelijk wat links bij :) .

Blizzard's Friends Network
http://www.blizzardsfriends.net/

Nieuwe Q&A
http://www.battle.net/for...ReplyCount=58#post1374614

Hij wordt door iedereen binnen nu en 2 weken zeker verwacht, omdat Katricia zei, beta coming very very soon. Hoe snel denken jullie dat Europa na Amerika volgt?
Maand op z'n minst, zoals was bij iedere MMORPG, of het had erger kunnen wezen als ze Square/Enix hadden geheten :X

[ Voor 3% gewijzigd door Mathizsias op 13-03-2004 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry deepseven, zat op school, geen tijd ;)

enfin, nu word het weer overal ontkend, maar toen kwam GF met een post over "imposters" ( http://www.battle.net/for...eplyCount=125#post1383091 ) waarin het dus ontkend word dat hij heeft ontkend (ofzoiets ja)

enfin .. ik wacht met smart op de komende week omdat we dan weten of het allemaal rumours waren of niet

en over beta van europa ..

geen idee .. het heeft ze een lange tijd gekost om de servers op te zetten in amerika (maand ofzo) en daar hadden ze al een server ... geen idee hoe lang het hier gaat duren

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2004 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Heb net van een gozer uit Canada, goede vriend van me, wat info gehad over de Beta, hij kan als het goed is makkelijk aan een beta versie komen en is bereid mij er een versie van te sturen. (Dit persoon heeft een familie-lid werken bij Blizzard)

Nu maar hopen dat dat werken gaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
We’re in the process of setting up our new World of Warcraft Community Beta site and would like to invite each of you to stop by and check it out. To visit the site, go to http://www.worldofwarcraft.com or http://12.129.232.213/ where you will find a variety of game play guides and information.*

You can read more detailed information on the basics of the game, specific classes, and some of the trade skills. We'll continue to update that info guide throughout the beta and beyond. Check back there once a day Monday - Friday for any updates

Currently, no one can post in the Beta Forums. After Beta emails go out (very soon now) those with Beta Accounts will gain access to both post and read the forums.

Those of you that are not Beta Testers will still be able to read posts but will not be able to write posts in the beta forums. You will still be able to post in this public World of Warcraft forum.

Only Beta Testers will be able to create an account or log into the site.

Thanks and see many of yas soon in Azeroth!

~Kat :)

* Please note that this site will not be active until your Internet Service Provider (ISP) updates their DNS entry for our new site. This time can vary depending on how often your ISP updates their list. A common time is 24-48 hours. A maximum estimate is 5 business days. We encourage you to check back later if you do not yet see the new web site yet.
Despite the World of Warcraft community site going up, the beta hasn't officially started yet.

We'll let you know when the emails go out! =]

I hope you enjoy the community site until that happens.
(mogelijke) Beta download screen!
http://www.blizzardsfriends.net/misc/bdl.gif

_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:41
Ik speel nu Dark Age of Camelot en ik vraag me eigenlijk af of het rvr gedeelte ook in World of Warcraft zit. Of is het meer pve & pvp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Heb Dark Age of Camelot nooit gespeeld. rvr?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
RvR = Realm vs Realm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Euh... er zullen wel World Events plaats vinden, maar realm tegen realm denk ik niet. Weet het niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Laatst online: 20-08-2024
RvR zit er zeker wel in, want dat is natuurlijk de Horde vs Alliance..

Het is nu nog niet duidelijk of je bij alle twee de factions een character kan aanmaken, [zoals in DAoC] maar ze kunnen in ieder geval niet samenwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Horde & Alliance zitten toch gewoon op 1 realm of niet?

btw,
Horde vs. Alliance Split
The Horde is battling the Alliance in the World of Azeroth. Horde and Alliance players are unable to group/party with each other, trade, create guilds together, or even talk to each other unless both players have learned a common language. If you wish to play with other friends, make sure you select races that are allied with each other. You can have characters on your account of either Horde or Alliance faction. You and your friends must choose whether you all will create Alliance or Horde characters to play together.

[ Voor 87% gewijzigd door DeepSeven op 16-03-2004 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
DeepSeven schreef op 16 maart 2004 @ 10:45:
Horde & Alliance zitten toch gewoon op 1 realm of niet?

btw,

[...]
ja, je hebt niet echt realms bij wow volgens mij.

je hebt alleen horde of alliance die tegen elkaar vechten. daarbinnen heb je weer rassen, maar volgens mij is het niet de bedoeling dat humans de dwarves aanvallen bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Volgens mij gaat het zo. Je hebt servers met laten we zeggen elk 5000 man. Op zo'n server zitten EN horde spelers EN alliance spelers. Uiteraard worden de aantallen beetje tegen elkaar uitgebalanceerd. World Events kunnen dan battles bevatten waarbij 1000 horde tegen 1000 aliance vechten. Ik weet niet of het zo ook is, alleen zo kijk ik erop neer.
Wat voor chars zijn jullie van plan te maken? Ik d8 zelf aan de volgende:
- Begin met een human Paladin
- Tauren Druid
- Night Elf Warrior
- Orc Hunter
- Tauren Shaman

Wat voor trade skills elk in gaat specialiseren weet ik nog niet. Rest van de chars zie ik nog wel :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

DeepSeven schreef op 16 maart 2004 @ 12:09:
Volgens mij gaat het zo. Je hebt servers met laten we zeggen elk 5000 man. Op zo'n server zitten EN horde spelers EN alliance spelers. Uiteraard worden de aantallen beetje tegen elkaar uitgebalanceerd. World Events kunnen dan battles bevatten waarbij 1000 horde tegen 1000 aliance vechten. Ik weet niet of het zo ook is, alleen zo kijk ik erop neer.
- Tauren Druid
- Night Elf Warrior
- Orc Hunter
- Tauren Shaman

Wat voor trade skills elk in gaat specialiseren weet ik nog niet. Rest van de chars zie ik nog wel :) .
Je kan volgens mij niet en een Alliance Character hebben en een Horde Character. Het is of het 1 of het ander. Maar dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Zie 3 posts boven de jouwe :) .

Edit: hmmzz, nu ik die zin nog eens lees weet ik het ook niet meer zeker :P .

[ Voor 56% gewijzigd door DeepSeven op 16-03-2004 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
DeepSeven schreef op 16 maart 2004 @ 12:45:
Zie 3 posts boven de jouwe :) .

Edit: hmmzz, nu ik die zin nog eens lees weet ik het ook niet meer zeker :P .
als je die zin leest, haal ik er uit dat je alleen characters van 1 zijde kan hebben tegelijkertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
DeepSeven schreef op 16 maart 2004 @ 12:09:
- Tauren Druid
- Night Elf Warrior
- Orc Hunter
- Tauren Shaman

Mja, denk dat ik maar een poll ga bouwen met alle kiesbare chars, voordat iedereen zich gaat afvragen wat de rest wordt. Lijkt me eigenlijk ook wel intressant om te zien wat de mensen gaan kiezen. Alhoewel het wel voorspelbaar is dat de NE de grootste zal worden.

Probleem wat ik nu dus heb is dat ik tauren wil zijn, maar dan wel aan de andere Horde rassen vast zit. En die andere horde rassen vind ik dus totaal niets. Daarom denk ik dat ik toch maar een ander (Alliance) ras word, simpelweg omdat de tauren aan de horde vast zit.

Vraag me trouwens wel af hoe Blizzard deze imbalance zal gaan fixen aangezien ik denk dat veel mensen voor Alliance races gaan. Maak vanaaf die poll wel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Nu online

PromWarMachine

Forsaken Archer

Apocrypha schreef op 16 maart 2004 @ 12:12:
[...]

Je kan volgens mij niet en een Alliance Character hebben en een Horde Character. Het is of het 1 of het ander. Maar dat weet ik niet zeker.
Gelukkig wel zeg!

In totaal kun je 8 willekeurige characters op 1 account maken. Zo kun je alle races spelen, maar niet alle classes.

Of er Realms komen waar alleen alliance of alleen horde players komen, is nog niet beslist. Zelf denk ik van wel.
• Can the same account have both a Horde & Alliance character on the same server?
This is still being looked at and is one of the many things that will be tested during the beta.

[ Voor 23% gewijzigd door PromWarMachine op 16-03-2004 13:10 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
THE_CR0SS schreef op 16 maart 2004 @ 12:53:
[...]

als je die zin leest, haal ik er uit dat je alleen characters van 1 zijde kan hebben tegelijkertijd.
Lijkt mij wel, anders worden die onverwachte aanvallen ook zo onverwacht :o.
Mja dat is dan ook weer een beetje saai om op verschillende realms tegelijk te zitten.

[ Voor 14% gewijzigd door Roet op 16-03-2004 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien beetje domme vraag, maar wat houd een realm nou precies in 8)7 , ik heb nog nooit een mmorpg gespeeld oid dus ik weet niet wat er nou precies mee word bedoeld :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Nu online

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 13:13:
misschien beetje domme vraag, maar wat houd een realm nou precies in 8)7 , ik heb nog nooit een mmorpg gespeeld oid dus ik weet niet wat er nou precies mee word bedoeld :) .
Een realm is eigenlijk een ander woord voor een server. :)

Als je WarCraft III wel kent: Northerend, Lordaeron & Kalimdor zijn realms, maar eigenlijk gewoon servers.

Hoewel een realm waarschijnlijk uit meerdere servers kan betaan...

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, dankje :)
In dat geval zullen er denk ik wel verschillende realms zijn, aangezien je in de alpha iig een realmlist had (stom dat ik daar niet eerder aan dacht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Can the same account have both a Horde & Alliance character on the same server?
This is still being looked at and is one of the many things that will be tested during the beta.
Probleem wat ik nu dus heb is dat ik tauren wil zijn, maar dan wel aan de andere Horde rassen vast zit. En die andere horde rassen vind ik dus totaal niets. Daarom denk ik dat ik toch maar een ander (Alliance) ras word, simpelweg omdat de tauren aan de horde vast zit.
Ik mag toch wel hopen dat je Horde & Alliance chars op je account mag, anders zou dat natuurlijk wel erg belachelijk zijn :( . Opscheppen dat ze 8 races en 9 classes hebben, en dan blijkt dat je maar de helft kunt spelen, of je moet dubbel willen betalen.
Maar als dat wel kan, maar dat ze dan elk op een andere server zitten lijkt mij persoonlijk niet zo'n probleem. Spreek je gewoon af met je guild/vrienden dat je met je horde chars bijv op europe #5 gaat, en met je Alliance op europe #7. Nadeel is dat je dan wel van te voren je guild/vrienden moet kennen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
DeepSeven schreef op 16 maart 2004 @ 13:45:
[...]

[...]

Ik mag toch wel hopen dat je Horde & Alliance chars op je account mag, anders zou dat natuurlijk wel erg belachelijk zijn :( . Opscheppen dat ze 8 races en 9 classes hebben, en dan blijkt dat je maar de helft kunt spelen, of je moet dubbel willen betalen.
Maar als dat wel kan, maar dat ze dan elk op een andere server zitten lijkt mij persoonlijk niet zo'n probleem. Spreek je gewoon af met je guild/vrienden dat je met je horde chars bijv op europe #5 gaat, en met je Alliance op europe #7. Nadeel is dat je dan wel van te voren je guild/vrienden moet kennen :) .
Juist, en dat is wel jammer, dat je account uit chars bestaat van verschillende realms. Das gewoon kut, dat heb ik liever niet. Denk dus dat ik gewoon een Alliance ras word :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Roet schreef op 16 maart 2004 @ 15:18:
[...]

Juist, en dat is wel jammer, dat je account uit chars bestaat van verschillende realms. Das gewoon kut, dat heb ik liever niet. Denk dus dat ik gewoon een Alliance ras word :).
Dus jij hebt liever 8 Alliance chars op 1 server, dan 4 alliance en 4 horde op 2 verschillende servers? Moet je zelf weten natuurlijk :) , je kunt altijd chars deleten dus niet zo'n super probleem.
FF gekeken. Alliance kunnen geen shaman, Horde kunnen geen Paladin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Laatst online: 20-08-2024
Realm in Warcraft is inderdaad de server, maar in DaoC zijn het verschillende factions, zoals de horde en alliance in WoW. Natuurlijk zijn ze hier nog mee bezig, dus het kan best dat je later maar een faction kan kiezen [als ze het niet mooi kunnen balancen ofzo..]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De link op 't plaatje werkt wel :X (jammer genoeg niet de goeie gegevens ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Ik kom tot stap 2, 3-6 duurt nog enkele weekjes denk ik voordat ik die kan invullen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan natuurlijk altijd nog proberen de gegevens te gokken O-) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Nu online

PromWarMachine

Forsaken Archer

En nu weten we het zeker :)
You can have different factioned characters on the same account.

~Kat :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
En nu nog of ze op dezelfde server kunnen of niet. Lijkt me sterk maar toch, misschien maken ze 1 of ander systeem dat toch niet zomaar tussen horde/alliance kunt switchen.
Btw, waar blijft die poll Roet ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Dit is NIET van een mod.
World of Warcraft Cross-Factional Spying FAQ 1.0

What is cross factional spying?
Cross-factional spying is using a secondary character to find out what the other faction on your server is doing.

Will spying be a problem in WoW?
Blizzard has not officially revealed the full Player vs Player system yet. Many people assume there will be a factional warfare system for guilds and players to participate in. Some people fear that spying will affect the ability to effectively wage battle in that sort of environment.

Does preventing people from making characters in both factions on a server, stop spying?
No. End of story. This is an attempt to solve a human problem, with a technical solution. In fact, it doesn't prevent spying at all, but just provides a false sense of security. It doesn't solve the problem, and causes far more problems for players.

Often, people are just chatty. They don't realize when they're letting out secrets.

It's very easy to use instant messages, IRC, or even the telephone to let a friend on the other side know about an attack. Often, friends have much more loyalty for each other, than their guilds or factions.

Some people play with multiple machines and accounts; the restriction wouldn't affect them at all.

Any relatively large or advanced guild would have players willing to be full time spies, or moles, who never switch sides. A faction restriction wouldn't stop them at all.

There's nothing a cross-factional spy can do, that cannot be done with any of these other spying methods. If spying can be accomplished in other ways, then placing limits on how people create their characters achieves nothing.

What are the negative consequences of preventing people from making characters in both factions on a server?

WoW is a game. It's about having fun. Being able to choose a server you like and create any character you can imagine is an important part of having fun, your own way. Blocking people from joining servers based on their other characters just harms their ability to have fun.

Players that have gone to a particular server with a group of friends (and who have joined both sides), are unable to join their friends in the opposing faction if they want to try a different race.

Some guilds have decided to split their members and play on both sides; this restriction would mean that players have to pick one side and stick with it, separating them from half their guild members unless they delete their original character.

A player familiar with the community on a server has to go to a server where they know no-one, if they want to try a race belonging to the other faction. They leave their friends, and enemies, behind.

Siblings or married people who share an account, and want to play on the same server, are restricted from playing on opposite sides for fun.

How can guilds prevent or reduce the impact of spying?

Be careful about who you share info with. Don't tell the "grunts" until you have to. Be sure you know and can trust your important members. And don't rely on surprise or secrecy, but on preparation and combat effectiveness.

What's the best option for WoW?

This issue is not about spying or PvP, but about player choice. Some players want to play with, and against their friends. They want to stick with the server community they're familiar with; or play on their favorite server, or the one with the best ping, or a special ruleset like Roleplaying. Placing restrictions on where people create their characters doesn't stop spies, doesn't improve the game, but limits player choice and is detrimental to people's ability to enjoy the game. It punishes ordinary players, for the sake of trying to stop a few spies, without accomplishing that at all. It's a bad idea.

-Zalya, Jan 16 2004
Zit wel wat in. Ook al mag je niet met horde & alliance op dezelfde server, het probleem blijft. Van die 5000 man op een server, zullen vast wel mafkezen zijn die 2 accounts hebben, wat wil zeggen dat ze nog kunnen spioneren. Of als jij iemand kent die bij de horde zit op dezelfde server en jij bij de alliance, kun je nog via msn info uitwisselen. Probleem blijft, dus hoogst waarschijnlijk kun je gewoon horde & alliance op 1 server. Wat blizzard dan aan het "spying" gaat doen, valt nog te bezien :) .

[ Voor 4% gewijzigd door DeepSeven op 17-03-2004 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand eeen id waar de syseisen van je systeem moeten liggen wil je dit fatsoenlijk kunnen spelen? :? En dan bedoel ik nie op lege stukjes maar ook tijdens die massa wars! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Nu online

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 09:44:
Heeft iemand eeen id waar de syseisen van je systeem moeten liggen wil je dit fatsoenlijk kunnen spelen? :? En dan bedoel ik nie op lege stukjes maar ook tijdens die massa wars! :P
NOTE: World of Warcraft has NOT yet been optimized for many hardware configurations. The system requirements are expected to be lower for the final shipping version of the game, specifically in regards to processor speed and video card memory requirements. The system specifications listed below are for the World of Warcraft® beta only. The World of Warcraft® Beta test has the following requirements:

A 56K or higher modem with an internet connection.

Windows® System/OS:

* 800 Mhz or higher CPU.
* 256 Megabytes or more of RAM.
* Geforce 2 Graphics Card or better.
* 3 Gigabytes or more of available hard drive space.
* DirectX® 9.0 or above.

Mac® System/OS:

* 1.0 GHz or higher, G4 or G5 processor.
* 512 Megabytes RAM or higher. DDR RAM recommended.
* ATI or NVIDIA video hardware with 64 MB VRAM or more.
* 3 Gigabytes or more of available hard drive space.
* MacOS X 10.3 ("Panther") or better
:Y)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Kreeg een 60min duurde xvid van een maat binnen, helaas is het ONMOGELIJK om in Europa de US beta te spelen. Tot nu toe..

En, goddamn, Blizzard done it again! :)

Het ziet er echt strak uit, het groep vormen gaat enorm makkelijk en in het filmpje speelt die gozer nog op een kleine server ook. Combat is stoer, snel en niet te veel bullshit, wel valt op dat er echt een stormloop van Paladins is... :p

Graphics subliem, spells zien er echt super uit en als healer ben je niet completely lost solo zoals in de 300 andere mmorpg's... Ze kunnen het nou natuurlijk ook niet zo goed als andere classes maar kan zich staande voet houden.

Even iets anders, het RvR element komt er wel in, no doubt abou that naar mijn mening, ze willen niet voor niets de continenten afsluiten van elkaar... Ik denk dat dit komt in een expansion of een patch. Nu maar hopen dat er niet massaal cheats worden uitgevonden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezee mensen, de BETA has arrived! >:).

Check blizzard (zojuist geupdate) en de community site voor alle info.

Jammer dat we voor een Europese release moeten wachten op de vertalingen naar de vele wonderschone manieren van spreken die dit continent rijk is. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 03:06:
Hoezee mensen, de BETA has arrived! >:).

Check blizzard (zojuist geupdate) en de community site voor alle info.

Jammer dat we voor een Europese release moeten wachten op de vertalingen naar de vele wonderschone manieren van spreken die dit continent rijk is. :(
Wat ik ook nog steeds niet snap, want Canada is van origine ook Frans en daar is ook nog geen aparte vertaling voor... Bovendien vindt ik het maar gezeik dat er weer een extra taal moet worden toegevoegd, vetraagd eigenlijk alles maar en kost nog een aardige duit ook... ;(
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.