Het Grote World of Warcraft Topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.024 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tidus schreef op 18 mei 2004 @ 04:38:
Valt me wederom tegen, hoe Europa dalijk weer achter de feiten aan kan gaan lopen. Helaas, ziet geen een game company genoeg potentiele klanten in Europa blijkt maar weer. :(

Tot mijn frustratie (bij o.a Lineage 2, Everquest, Dark Age of Camelot, etc..) zie ik ook dat ze maar weer weinig plannen hebben voor alternatieve betaling in het buitenland. Gametime cards? Dikke onzin, nergens te krijgen en zijn veel te duur. :/

Wordt dus maar geduldig wachten tot deze Winter :)
bij lineage2 en ook city of heroes, kon je toch online een key kopen met CC en de software ff downloaden. Je hebt danwel niet een mooi doosje enzo, maar wie boeit dat nou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Voor 40 euro wil ik toch echt wel wat meer dan een 16 cijferig getal.
DutchCommando schreef op 17 mei 2004 @ 15:06:
[...]

Het is aan de uitgever/developer om te beslissen hierover. Ik snap dan ook totaal niet waarom je dit triest vind? Omdat je het nu niet snel gratis kan spelen? Ik wil helemaal geen beta spelen en juist beginnen met een complete game.

EDIT: Roet: October in het Nederlands is oktober :).
Snel gratis spelen? Dat maak jij ervan. Ik ga de game zeker kopen, maar ik zit ook al geruime tijd te wachten op de beta. Triest? Mwah, teleurgesteld dan :). Ik had echt gehoopt op lekker relax in de zomervakantie wow te kunnen spelen, maar dat zit er dus niet meer in.

[ Voor 84% gewijzigd door DeepSeven op 18-05-2004 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog andere mensen die in de officiele beta zitten? Ik wel dus (ken mensen bij Blizzard), maar heb niet zo'n zin om 32 pagina's door te lezen. Zo verveeld ben ik nou ook weer niet. Ben momenteel als Orc Shaman met de naam Dominuz (level 39) vaak online. Stuur es een bericht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Laatst online: 08:02
Ik denk zelf dat er maar een handje vol nl spelers zijn. Er zijn in ieder geval weinig fan sites van NL kan die ze kunnen hebben gehad :P. Misschien wel met wat NL mensen erachter dat kan wel, maar ik denk niet veel. Ik zou ook graag wel een berichtje willen sturen, maar zit op een andere server denk ik ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is toch ook gewoon de WCIII engine? dat is namelijk een lekkere engine, niet zo zwaar en toch mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een zwaar aangepaste Warcraft 3 engine. Het spel ziet er in het algemeen goed uit, maar de characters en bomen zijn gewoon slecht, iets wat je verwacht van een 5 jaar oud spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het er juist erg goed uit zien voor een spel dat 5 jaar oud is.. (volgens mij nog lang niet 5 jaar maar goed..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet 5 jaar, ik bedoel dat de graphics eruit zien alsof ze 5 jaar oud zijn. Als je inzoomt op je eigen character is het vrij triest, en bij bomen moet je ver uit de buurt blijven. Ik hoop dat ze dat nog iets veranderen. De graphics zijn redelijk, maar ik heb geen zin om een jaar lang tegen de kont van een Orc met 2 polygons aan te kijken :)

Overigens zijn er veel beta testers met deze klacht, dus wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
In een recent intervie @ E3 heeft een level designer laten weten dat ze, of in de vorm van een exepsion of patch, van plan zijn een engine upgrade te doen. Alleen doen ze dit nu nog niet aangezien computers nu goed geschikt zjn voor deze engine. Straks worden compus sneller > betere enigne.

Deze engine is wel achterhaald, moet ik toegeven maar toch de sfeer in het spel is echt enorm goed als je het mij vraagt. Eigenlijk passen deze graphics wel. Ik zou ook niet te snel op screenshots gaan oordelen. Ik vond het ingame in ieder geval een tikkie anders :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezoe moet ik naar screenshots kijken als ik in de officiele beta ben :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Zeg ik dat dan? Ik zeg alleen dat als je alleen screenshots hebt gezien, je eigenlijk niet goed kan zien wat de graphics ingame met de sfeer doen. Ok, in jouw ligt het misschien anders, maar ik sprak ook tegen iedereen. Sommige vinden graphics gewoon belangrijker dan de ander, maar ik denk dat als je krijgt naar andere MMORPGs van deze tijd het nog best mee kan.

[ Voor 43% gewijzigd door Roet op 19-05-2004 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fr3aKER schreef op 25 april 2004 @ 16:53:
Is er nog nieuws of je site?
Oeps, het lag even stil. En dat kwam wel een beetje door mij. We zijn een beetje bang dat doordat de game nog niet uit is, er weinig over WoW te praten valt en de site stil valt voor het spel uit is. En dat is niet de bedoeling. Maar aan de andere kant maak je misschien meer kans op bèta testen als je een grote warcraft site hebt en dat is natuurlijk de moeite waard. Dus het werk moet maar weereens beginnen.
Roet schreef op 29 april 2004 @ 10:42:
[...]

Ik ben wel bereid om te helpen trouwens met die site, als je nog mensen nodig hebt. Help geheel vrijblijvend B). (je mail in je profiel werkt nml. niet)
ICQ me even: #7120283 en mailen werkt wel op havana@worldfora.com, :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Helaas is het uitdelen van keys via het fan site program al afgelopen. Misschien dat ze het nog een keer voor europeanen gaan doen maar ik denk het niet aangezien ook duitse en belgische sites keys hebben gehad. Het is natuurlijk wel de moeite waard. Ik denk zelf trouwens dat er nog wel redelijk druk zal blijven aangezien er dan maar 1 community site is in nederland, want ik ken er tot op heden nog geen een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:02
Misschien leuk als de url van die persoonlijke site ook bekent word? Kan hem namelijk in de afgelopen pagina's NIET vinden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchCommando schreef op 21 mei 2004 @ 20:30:
Misschien leuk als de url van die persoonlijke site ook bekent word? Kan hem namelijk in de afgelopen pagina's NIET vinden :).
Die maken we wel bekend als de site af is. Het is heel kut als de site steeds down is of under construction is en we daardoor members verliezen.. Maar als je mee wilt werken kan je altijd even contact met mij opnemen en verwijs ik je wel door, :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Wat vinden jullie eigenlijk dat de content moet worden? Engels of nederlands? of combo van beiden? Wel nuttig om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

Engels for sure

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Spellen in het nederlands :r .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Ik had het over de site, misschien was dat niet helemaal duidelijk ;). Dat het spel engels moet worden is een feit ja :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Ligt eraan hoe groot je de community wil maken. Ik denk dat er in nederland heel wat potentie is voor wow, dus ik zou hem nederlands maken, er zijn ook nog helemaal geen nederlandse wow sites dus ben je meteen de eerste :). Er zijn genoeg fansites voor engelse, duitse en franse, dus doe hem maar gewoon in het nederlands, houdt je hun buiten ;).

Edit: en ik zou hem niet zo maken zoals de meeste wow/blizzard fan sites, precies zoals de officiele wow site maar met een ander framepje en een ander lettertype. Die style kan ik inmiddels wel kotsen, zoveel als ik er daarvan heb gezien.

[ Voor 27% gewijzigd door DeepSeven op 25-05-2004 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Site Nederlands natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Een nederlandse commutiy site, is toch wel handig als ie in het nederlands is ja :p

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 21:06

PromWarMachine

Forsaken Archer

Wat is er vreemd aan een Nederlandse WoW site in 't Engels? :?

Het spel wordt ook niet Nederlands, bovendien kan je nooit alles verNederlandsen, omdat de namen van gebieden, spells, skills, units toch in 't Engels zijn.

Nederlands kan ook hoor, maar ik geloof dat ik de voorkeur aan Engels zou geven. :*

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 00:54
Gewoon site in het Nederlands maar de items/spells/zones/monsters etc in het Engels laten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee joh, items juist in het Nederlands!

Soldaten Vest van Sterkte
47 Verdediging
+10 Gezondheid
+1 Sterkte
Wanneer geraakt, lanceert het Soldaten Vest van Sterkte een giftig gas wat de tegenstander beschadigt voor 86 punten van pijn over 14 seconden

Ja joh, dat wordt het helemaal! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Ben jij nou helemaal van de pot gerukt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als een eventueel disccusie forum maar wel Nederlands talig word want dan kom je te minste een beetje in aanraking met ook Nederlandse spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Ik twijfel nog of de content ook nederlands moet worden, das toch wel een beetje knullig maarja aan de andere kant, als je engelstalig doet, waarom zou je dan een wow site bouwen? Engelstalige sites zijn er al veel. Dus ik denk gewoon alles NL. Het nieuws en het forum in ieder geval. Nederlanders verdienen toch ook een eigen site, nietwaar? Meeste mensen maakt de content toch niet zoveel uit. Het nieuws en het forum, die moeten goed zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Inderdaad. Een Nederlandstalige website over WoW is uniek. Een Engelstalige is verre van uniek. In ieder geval heel veel succes. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Net als deze site, alleen wel wat meer content :P.

[ Voor 24% gewijzigd door DeepSeven op 26-05-2004 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien voor de gene die het nog niet gelezen hebben, een preview van WoW, http://www.gamer.nl/viewdoc/1266

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick Brands
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 22:57
Ik zag net tot mijn verbazing dat Blizzard WoW niet wereldwijd gelijktijdig gaat uitbrengen maar eerst in de US en Korea. Bron: http://www.gamer.nl/nieuws/22214

Ik kan alleen nergens een bron op de gamer.nl artikel vinden. Er van uitgaande dat het klopt wat vinden jullie hier nou van?

Zelf vind ik dit wel heel jammer herft vind ik al lang duren maar 2005 is nog veel langer voor me gevoel. Voordeel is wel dat de kinderziektes er uit zijn maar zo erg is het bij Blizzard vaak niet kwa bugs.

[ Voor 3% gewijzigd door Rick Brands op 28-05-2004 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees het ook net. Je kan toch gewwon de US versie ook spelen? Ik neem aan dat je net als met Diablo en zo ook met US versie's later op het Europese netwerk kan spelen. Het is jammer, Blizzard blijft maar Europa benadelen, Geen Beta, games later uitbrengen, jammer zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Dus wij moeten weer wachten totdat het spel voor de Fransen en Duitsers is vertaald? _/-\o_ briljant..

Dat wordt dus weer importeren.. met als grote nadeel natuurlijk dat je dan later als je op een EU server wilt spelen misschien overnieuw moet beginnen. Ik ben geen die-hard MMORPG speler, dus ik weet niet hoe dat bij andere games zit, maar bij FF XI kon je in iedergeval je character niet naar een andere server overzetten :(

Ik was wel blij toen ik laatste las dat er ook auction houses komen, die waren in FF XI echt heel relaxt, kon je gewoon gaan slapen en de volgende ochtend was je stuff vaak verkocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Bij WoW kun je je character wel overzeten naar andere servers, maar ik denk niet dat je ook naar andere realms kan. Zou wel een uitvinding zijn. Als het zo doorgaat zie ik straks hele lege EU servers en te volle USA servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Van een paar vrienden heb ik gehoord dat hier een vrij grote discussie gaande is over World of Warcraft en omdat ik ook in de Beta zit dacht ik dat het wel vriendelijk zou zijn tegenover jullie om even een berichtje te posten.

Ik zit vanaf de eerste dag in de Beta van WoW. Zoals jullie waarschijnlijk al weten kon je in eerste instantie alleen met Alliance spelen. I maakte toen een Night Elf Warrior genaamd "Terenaz" die ik tot het toenmalige maximum level 30 heb gespeeld.
Bij de tweede beta "push" (die nu nog bezig is) kan je Alliance en Horde kiezen. Ik speel nu dan ook een Undead Warrior en heb die inmiddels (in ongeveer 11 dagen) ook naar het maximum level gebracht (39).
Ik zit op dit moment in een guild die "The Horde" heet, dit is een guild die opgeright is door Blizzard Medewerkers, de Guildmaster werkt dan ook daadwerkelijk bij Blizzard en omdat hij niet bang is het een en ander te vertellen voordat het officieel is uitgebracht komen wij guildmembers zeer snel aan de laatste informatie.

Omdat ik niet dit hele topic heb gevolgd weet ik niet precies wat jullie allemaal wel en niet weten, maar als jullie vragen hebben beantwoord ik die zeer graag. Ik ben op het moment bezig al mijn screenshots naar m'n website te uploaden als ik hiermee klaar ben zal ik de url geven zodat jullie ze even kunnen checken. Er zitten namelijk een hoop screenshots bij van gebugde en nog niet helemaal complete/toegankelijke gebieden wat altijd leuk is om te zien.

Nog een opmerking, toen ik met de Beta begon dacht ik dat ik ongeveer de enige Europeaan was die in de Beta zat, dit viel echter ontzettend mee. Sterker nog de allereerste persoon waarmee ik quests begon te doen in de eerste push (genaamd Valindar) bleek achteraf een Duitser te zijn, en niet zomaar een Duitser het was namelijk de Admin van www.WorldofWarcraft.de. Inmiddels is het zo erg dat ik met zekerheid durf te zeggen dat 1 op de 5 beta testers uit Europa komt.

Nogmaals als jullie iets specifieks willen weten vraag het! Als ik het antwoord weet zal ik antwoord geven of als ik het niet weet zal ik het voor jullie uitzoeken.

Groeten,

~Kolja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 20:59
Het is in ieder geval al erg cool dat de medewerkers zelf zo betrokken zijn bij de beta's dat ze het zelfs mee spelen. En ook erg leuk van je dat je bereid bent om vragen te beantwoorden, maak je borst maar alvast nat, want je zult er vast wel een paar krijgen ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koljah, bedankt voor het luik naar de info

weet je toevallig iets over heroes? vraag me echt af hoe dat is ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick Brands
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 22:57
Kolja het zou heel mooi zijn als jij iets meer info over WoW kan geven.

Mijn eerste vraag is of je al een indicatie kan geven hoe er in de US betaald moet gaan worden voor WoW en op welke manieren je kan betalen. Dit is namelijk voor mij persoonlijk de enige drempel voor het spelen van WoW. En dan niet zo zeer de prijs maar de manier waarop betaald kan worden.

Tweede vraag is of de systeemeisen al bekend zijn. Als deze nog niet bekend zijn kan je dan een indicatie geven van de systeemeisen. Misschien kan je vertellen op wat voor systeem jij de beta speelt en of je alles op max. detail hebt staan.

Alvast bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het zeker dat je met de US versie ook tzt op Europese servers kan spelen, ik hoorde namelijk links - en rechts dat dat misschien ook niet het geval zou zijn. Nou ja, dan koop ik het twee keer :), maar wil het wel ff weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rick Brands schreef op 28 mei 2004 @ 17:13:
Kolja het zou heel mooi zijn als jij iets meer info over WoW kan geven.

Mijn eerste vraag is of je al een indicatie kan geven hoe er in de US betaald moet gaan worden voor WoW en op welke manieren je kan betalen. Dit is namelijk voor mij persoonlijk de enige drempel voor het spelen van WoW. En dan niet zo zeer de prijs maar de manier waarop betaald kan worden.

Tweede vraag is of de systeemeisen al bekend zijn. Als deze nog niet bekend zijn kan je dan een indicatie geven van de systeemeisen. Misschien kan je vertellen op wat voor systeem jij de beta speelt en of je alles op max. detail hebt staan.

Alvast bedankt voor de info.
Maakt het uit wie die vragen beantwoord? Ben zelf ook een beta tester :)

Betaalmogelijkheden zijn nog niet bekend gemaakt.

De systeemeisen veranderen nog omdat het beta is, maar officieel zijn ze gezet op:
Pentium 1Ghz of beter
256MB Ram
32MB videokaart
56k modem of beter

Speel zelf met een AMD Athlon 2000+, 1024 MB SDRam en een Geforce 4 Ti 4200 128 MB. Heb alle details op het maximum staan, behalve Farclip (hoe ver weg je objecten ziet) en mijn Trilinear Filtering staat uit. Mijn framerate is altijd boven de 20. Het spel is goed speelbaar met een framerate van 15+. Het is wel erg alt-tab onstabiel, en de framerate gaat bij mij onder de 5 zitten na 2x tabben.
weet je toevallig iets over heroes? vraag me echt af hoe dat is ..
Zijn nog niet beschikbaar en is niets over bekend.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2004 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AgamemnonZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-06 16:25
Het betalen bij MMORPGs is vaak niet echt een probleem. Credit-card wordt het meest gebruikt maar Paypal is vaak ook een optie. Ook zijn er andere manieren zoals Gamecards. Die kaarten koop je voor het zelfde bedrag als 1/2/3/4/5 (hangt er vanaf) maanden en bevat een code, vul die code in voor je account en je kan voor respectievelijk 1/2/3/4/5 maanden spelen (net zoals je mobiel upwaarderen).

Het komt er vaak op naar dat als je een MMORPG echt wilt spelen er altijd wel manieren zijn om dat te verwezenlijken =D

PS: ben RL vriend van Kolja dus weet ook het een en andere van WoW. Nadeel, ik ga het niet spelen =D Lineage II staat voor mij bovenaan. Voordeel, omdat ik Lineage II al sinds de Koreaanse Open Beta speel en WoW ook sinds het begin van deze Closed Beta vaak gezien en gespeeld heb, kan ik goed de verschillen tussen deze 2 top-MMORPGs aanwijzen. Dus zijn er vergelijkings vragen tussen deze 2 (of andere MMORPGs in het algemeen) dan kan ik ook wel het een en andere beantwoorden =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Waarom speel je liever L2 dan WoW ?

En hoe zit het met de characters, ziet niet iedereen er in L2 zowat hetzelfde eruit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Ik heb gisternacht even het half uur durende ingame filmpje van WoW beta gekeken wat bij de PCGP zat. Mensen kinderen, hier leek de wereld nog eens 10x mooier dan in alle andere filmpjes. Niet te geloven. Ook zagen de gevechten en de spells er ontzettend gaaf uit. Het enige wat me opviel is dat de wereld gewoon zo ontzettend groot is dat alles in het begin een beetje onoverzichtelijk is. Maar dat zal wel veranderen als ik het zelf heb gespeeld :). Maar door dat filmpje verlang ik nog meer naar WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die hier nog Tichondrius Warcraft actionfigure new, nog nooit geopend wil hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apocrypha schreef op 29 mei 2004 @ 16:47:
Ik heb gisternacht even het half uur durende ingame filmpje van WoW beta gekeken wat bij de PCGP zat. Mensen kinderen, hier leek de wereld nog eens 10x mooier dan in alle andere filmpjes. Niet te geloven. Ook zagen de gevechten en de spells er ontzettend gaaf uit. Het enige wat me opviel is dat de wereld gewoon zo ontzettend groot is dat alles in het begin een beetje onoverzichtelijk is. Maar dat zal wel veranderen als ik het zelf heb gespeeld :). Maar door dat filmpje verlang ik nog meer naar WoW.
PCGP? Wat is dat? En kan ik dat filmpje ergens downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Verwijderd schreef op 29 mei 2004 @ 19:43:
[...]

PCGP? Wat is dat? En kan ik dat filmpje ergens downloaden?
PC Gameplay, en nee, niet downloadbaar. Zit bij de DVD editie van de PCGP. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06:12
Apocrypha schreef op 29 mei 2004 @ 16:47:
Heb em ook gekocht vandaag. Ziet er allemaal erg leuk uit. Toppie warcraft sfeertje. Wat me btw wel opvalt was dat die lvl 1 chars van em konden winnen van een lvl 6 monster (later toen andere races werden geshowd ipv de tauren) zij het met wat healing erbij :) das iig in andere MMORPGs weleens anders als newb.

Ja na 4 jaar UO, 5 jaar EQ wordt dit echt wel de nieuwe MMO die ik ga spelen. Ik hoop wat Nederlands terug te zien eind dit jaar als ie (hopelijk) uitkomt of wanneer was het _/-\o_

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Tr!gger schreef op 29 mei 2004 @ 21:13:
[...]

Heb em ook gekocht vandaag. Ziet er allemaal erg leuk uit. Toppie warcraft sfeertje. Wat me btw wel opvalt was dat die lvl 1 chars van em konden winnen van een lvl 6 monster (later toen andere races werden geshowd ipv de tauren) zij het met wat healing erbij :) das iig in andere MMORPGs weleens anders als newb.

Ja na 4 jaar UO, 5 jaar EQ wordt dit echt wel de nieuwe MMO die ik ga spelen. Ik hoop wat Nederlands terug te zien eind dit jaar als ie (hopelijk) uitkomt of wanneer was het _/-\o_
Wat heb je precies, wáár gekocht? :?

Volgens mij bedoel je dat je @ willekeurige grote Amerikaanse game site, WoW collecters edition hebt besteld, nietwaar? ;)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

PromWarMachine schreef op 30 mei 2004 @ 01:25:
[...]

Wat heb je precies, wáár gekocht? :?

Volgens mij bedoel je dat je @ willekeurige grote Amerikaanse game site, WoW collecters edition hebt besteld, nietwaar? ;)
Ik denk dat ie de PC GamePlay bedoelt, waar dat WoW filmpje bij zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Lees de quote he :P. Lijkt er wel op zo, maarja heeft gewoon een PCGP gekocht met dat filmpje :)

edit:sheisse te laat ;(

[ Voor 15% gewijzigd door Roet op 30-05-2004 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Roet schreef op 30 mei 2004 @ 01:34:
Lees de quote he :P. Lijkt er wel op zo, maarja heeft gewoon een PCGP gekocht met dat filmpje :)

edit:sheisse te laat ;(
En dat nog om half 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
Idd de PCgameplay ja. Leek me toch duidelijk aangezien ik Apocrypha had gequote die het over de PCgameplay had.

Posten om half 2 stelletje verslaafden })

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Bedankt voor de massale reacties, zelfs op dat tijdstip. Sorry hoor, dat ik het niet direct snapte. :P

Ik dacht dat PC Gameplay een Amerikaans blad was, waar dat filmpje bij zat, dat Apoc weer illegaal had gedownload. ;)
Net zoals die editie van een ander Amerikaans magazine, in oktober 2003. Daar zat een hoop nieuwe informatie bij en overal op 't net waren toen scans te vinden. :)

Maar als het een Nederlands blad is, of een blad dat in Nederland verkrijgbaar is bij de betere boekhandelaren, dan ga ik ook zeker even snuffelen. Zat er ook een (p)review bij?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

This movie contains 8,5 minutes of gameplay highlighted with the original soundtrack from the game. DivX Codec 5.02 is required. The video was cut by worldofwarcraft.de but NOT for commercial reasons. All content and sound of the video is under copyright of Blizzard Entertainment. To download the movie click on the server below.

Game : World of WarCraft

Naam : video_collection.zip

Grootte : 52.64 Mbyte

Kwaliteit : redelijk slecht
http://www.fragland.be/downloads.php?did=251

enjoy! :)

p.s. zoek nog goede server voor de BETA release

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2004 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AgamemnonZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-06 16:25
BladePHQ schreef op 29 mei 2004 @ 15:41:
Waarom speel je liever L2 dan WoW ?

En hoe zit het met de characters, ziet niet iedereen er in L2 zowat hetzelfde eruit ?
Een aantal verschillende redenen. Lineage II is veel meer gericht op PvP. WoW heeft op dit moment geen PvP (ja ik weet het, het is nog maar in de beta), maar wel zo'n beetje alles qua andere MMORPG elementen. Dit laat al zien dat ze niet veel met PvP bezig zijn bij Blizzard. De aankomende PvP patch schijnt volgens medewerkers van Blizzard zelf erg bagger te zijn, dus het gaat nog wel ff duren voordat ze daar iest leuks van maken. Daarentegen is Lineage II vanaf begin af aan op PvP gericht. Je bent nergens veilig behalve in towns, je clan kan wars hebben met andere clans. En uiteindelijk kun je kastelen van andere clans veroveren om vervolgens het gebied van het kasteel te besturen (en je kasteel te verdedigen als andere clans het willen veroveren).

Lineage II heeft inderdaad nog niet veel verschillende models voor je character. Dit vinden sommigen een nadeel (mij stoort het me totaal niet aangezien ik Lineage 1 heb gespeeld waar er al helemaal geen verschillende looks waren).
De graphics van de model zelf (en de rest van het hele spel) zijn daarnaast wel uitmuntend. En misschien komt er in de toekomst nog meer variatie in de character models. Maar ik vind et een beetje zwak argument om Lineage II te laten vallen voor WoW omdat mensen er iets meer hetzelfde uitzien. Het is toch altijd: Gameplay>Graphics =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Sorry voor de iets wat late reactie maar ik heb het nogal druk gehad met het spelen van WoW. :P

Over mijn graphics: Ik heb een (Dell) Pentium 4 2.4GHz 512MB ram en als graphische kaart een Ati Radeon 9800 Pro.
Naast die Windoos heb ik ook een Mac staan waarop ik ook WoW speel en die heeft een 800 Mhz Dual processor 1024 MG Ram en een nvidia Geforce3 Ti 500.

Op mn Dell draait Wow natuurlijk het best, als ik al mn settings op max zet heb ik in de "outdoor area's" ongeveer een FPS van 20-30. Indoor stijgt mn FPS al snel naar 50-60, behalve in grote steden als Undercity (hoodfstad van de Undead) waar mn FPS zakt naar iets van 5-8 fps. De nummers die ik net gaf zijn echter geconstateerd in situaties waarin ik stil sta. Als ik zwaar zit te vechten (binnen of buiten maakt niet uit) dan gaat mn FPS ontzettend snel naar beneden en zit ik vaak rond de 10-15 (Als ik in Undercity met iemand duelleer zit ik vaak rond de 1 FPS). Dit vond ik toch wel iets te extreem en daarom besloot ik ook een paar dagen geleden om al mn settings naar min te zetten. Hierdoor kreeg ik tijdens battles gemiddeld een FPS van 20-25 wat een stuk prettiger speelt. Het spel ziet er dan wel wat lelijker uit maar absoluut niet dat het onspeelbaar wordt door de lelijke graphics.
Op mn Mac is het een stuk makkelijker: Ik kan alleen goed spelen met alles op minimum, het is dan wel gewoon goed speelbaar en heb ik geen verdere problemen. Iets boven de minimum standen echter en de vertragingen en dergelijke problemen worden zeer irritant.
Het spel zelf is op mn Macintosh wel een stuk stabieler ik heb nooit zware crashes en het spel in windowed mode zetten gaat moeiteloos en zonder gedoe (zwak argument maar het is maar een voorbeeld). Bij mn Dell heb ik meer problemen, Alt-Tab werkt "half" (ik ben soms een paar minuten bezig om het spel te minimaliseren) en ik heb regelmatig (regelmatig bij blizzard spelen = 2 keer per dag) een crash. Verder is het allemaal hetzelfde.

Ok, over die hero's, zoals BlueNet al zei: Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. De "Hero's" uit Warcraft 3 staan wel in verschillende steden. Bijvoorbeeld Varimathras staat in Undercity (je krijgt ook op een gegeven moment een quest van hem) en Cairn Bloodhoof (Chieftain van de Tauren) staat in ThunderBluff (hoofdstad van de Tauren).

Ik ben nog een beetje aan het uitzoeken hoe het zit met de verschillende betaalmethodes, het enige wat tot nu toe officieel is, is dat je met de Credit Card kan betalen (wat niet echt zeer schokkend nieuws is).

Ik geloof dat dat het was qua vragen, wil je nog iets weten: Feel free to ask.!

~Kolja

P.S.
Vraag me niks over Lineage2, probeer me ook alsjeblieft niet te betrekken in de Lineage2 vs. World of Warcraft discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook van plan een paar ingame filmpjes te maken maar omdat dat officieel tegen de ToS is denk ik niet dat ik de link naar die filmpjes hier kan posten. Als ze er zijn zal ik dat nog wel posten. Hoe jullie ze te zien krijgen komen we dan wel weer achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Na lvl 40 kun je een hero class kiezen als het ware he. Dus als dwarf kun je bijv. mountain king worden, zodat je extra skills erbij krijgt. Het is trouwens ook wel handig om te weten in welke resolutie je draait. Standaard staat hij op 1024 als je hem installeerd maar het lijkt me stug dat je dan al zulke lage FPS hebt.

Ik heb er met phase 2 met een soortgelijk systeem namelijk meer :s. Kan ook komen omdat jij natuurlijk al een volle server hebt.

[ Voor 18% gewijzigd door Roet op 31-05-2004 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
wow ik heb laatst een half uur duurend filmpje van de PCgamplay gezien en ik moet zeggen het lijkt me echt een geweldig spel. die sfeer en die kleurrijke graphics :)
het doet me veel denken aan Morrowind, alleen is dat offline.

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Niet online
Kolja, aangezien jij in de closed beta zit, hoe vind je het combat systeem?

Heeft het bijvoorbeeld meer weg van DAoC, of toch meer van de Diablo-serie aangezien dit ook een Blizzard-game is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Nou beta testers het mag dan niet maar we snuiven natuurlijk graag wat meer informatie op door jullie ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

KeeZ schreef op 10 juni 2004 @ 10:50:
Nou beta testers het mag dan niet maar we snuiven natuurlijk graag wat meer informatie op door jullie ;)
Het mag wel... ;)
Er is geen NDA meer.

Je mag alleen geen eigen gemaakte filmpjes neerzetten, heb ik ooit ergens gelezen, maar misschien is dat ook alweer veranderd...

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

PromWarMachine schreef op 10 juni 2004 @ 11:04:
[...]

Het mag wel... ;)
Er is geen NDA meer.

Je mag alleen geen eigen gemaakte filmpjes neerzetten, heb ik ooit ergens gelezen, maar misschien is dat ook alweer veranderd...
*beam* die opmerking dan maar ;) Maar eventueel spannende momenten zou ik graag mee genieten met jullie..

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk, de Europese beta begint _/-\o_ _/-\o_
Op blizzards website hebben ze erover dat men zich binnenkort kan opgeven
Weliswaar een paar maanden laat, maar beter dan niks :)
http://www.blizzard.co.uk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
oeh oeh oeh.. snel ff doorgeven aan iedereen :P

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
Nou weer maar eens inschrijven dan als ie van start gaat en (weer) hopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha! Nou dan moeten we de site nu maar eens echt gaan afmaken. Misschien kunnen we aanspraak maken via het fansite program ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 14:28:
Aha! Nou dan moeten we de site nu maar eens echt gaan afmaken. Misschien kunnen we aanspraak maken via het fansite program ;).
Niet lullig bedoeld, maar tenzij je voor januari 2004 een e-mail hebt gestuurd kun je niet meer in het WoW Fansite Program terecht komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

maar goed in de gaten houden heb ik wel door ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kolja, kun je ons iets vertellen over de races en classes.
Wat speelt aan het begin van het spel het fijnste?
Wie wordt het sterkst en wie lvl-ed het makkelijkst?

etc.
Hopelijk heb je hier een antwoord op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Enigma, daar zijn al zat verhalen door andere beta testers over geschreven. De Warlock schijnt op papier de beste class te zijn (ook volgens blizz medewerkers zelf) maar zeiden ze, het is moeilijk om met de warlock te spelen en als andere classes net zoveel hun best doen dan kom je gelijk uit bijna. Natuurlijk is de ultieme balans niet haalbaar maar reken maar dat het zeer gebalanceerd is. Ook schijnt de rogue erg goed te zijn doordat hij veel dmg per sec can doen. Maar dat heeft dan natuurlijk ook weer zijn nadelen met de armor classes die je kan dragen. Ik denk dat het moelijk valt te zeggen welk ras nou echt het sterkste is en welke het snelste leveled. Ik denk dat het meer aan de speler ligt dan aan de class/race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
Hoe zit dan nou met het water/food dat je moet gebruiken om je hp/mana te regeneren. Ik bedoel stel dat je lvl 30 bent dan heb je al redelijk wat hp/mana. Hoe lang duurt het om dat zonder etenswaar te regeneren of regenereerd het uberhaupt wel?

Ik las iets over een mage die op lvl 39 een paar minuten (stuk of 5-6) afk moest om met drink z`n mana weer tot full te krijgen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tr!gger schreef op 23 juni 2004 @ 14:06:

Ik las iets over een mage die op lvl 39 een paar minuten (stuk of 5-6) afk moest om met drink z`n mana weer tot full te krijgen enzo.
Dat slaat nergens op. Met drinken ben je binnen 30 seconden weer op volledige mana, op elk level. Drinken wordt steeds beter naarmate je hogere levels haalt. Mijn eigen Mage moet hooguit 20 seconden wachten. Zonder drinken? Waarom zou ik dat testen, Mage kan gratis drinken en eten maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:06
Zonder drinken? Waarom zou ik dat testen, Mage kan gratis drinken en eten maken
Op jouw server wel ja :+
Ik hoop dat ik de kans krijg om mee te doen aan de European beta...
Een warlock lijkt me wel wat, ik heb altijd al iets gehad met spellcasters in MMORPGS.
Wel heb ik gehoord dat wizard erg moeilijk te levelen is, is dit met een warlock ook het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met mijn server? :?
Ik speel op de PvP server, en een Mage heeft Conjure Food en Conjure Water.

Mage is juist erg makkelijk te levelen. Het ligt eraan hoe je speelt. Soms zie je gastjes spell na spell gebruiken op een monster zonder te bewegen. Die nemen extreem veel damage, en "wtf mage sucks!"
Als je echter een Mage goed speelt is het overduidelijk een van de snelste levelers. Je moet veel strafen, gebruik maken van slow spells (Frostbolt, Frost Nova, Sleep) en je moet je 'goed voelen'. Warlock is iets anders. Ze hebben een pet die goed kan tanken, en ook aardig wat spells. Ze doen minder damage, maar meer damage-over-time. Ze hebben 3 DOT spells, en samen met een pet is dat al vrij veel damage per seconde. Gooi daar een aantal spells overheen, en warlock blijft erg sterk.

Mage is gewoon een enorm sterke class in PvE vanwege Sleep en Frost Nova. Je kan simpel 3 monsters tegelijk aan, iets waar een andere class enorm veel moeite mee heeft.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2004 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:06
Met mijn server? :?
Ik doelde op de officiële US Beta servers.

Bedankt voor de info! :)
Nu neig ik toch weer naar de wizard class, mijn 'roots' liggen toch echt daar. Dus het is net zoals bij vele andere MMORPGs dat de wizard class toch weer extreme damage doet met z'n spells en grotere groepen monsters aankan.

Nu alleen nog wachten op de European Beta :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

BLIZZARD ENTERTAINMENT® ANNOUNCES START DATE FOR
WORLD OF WARCRAFT™ EUROPEAN CLOSED BETA SIGNUPS
European beta signups to start on 5th July 2004

VELIZY, France – 28th June, 2004 – Blizzard Entertainment today announced the 5th July 2004 as the date players can start signing up for the European closed beta of its eagerly awaited MMORPG, World of Warcraft™. Potential testers will be able to register online through the official European Blizzard websites for the English, French and German speaking markets: www.blizzard.co.uk, www.blizzard.fr and www.blizzard.de. The final selection of testers will be chosen randomly to ensure a broad base of playing skills, locations and system requirements to address compatibility and game play issues. All submissions will receive equal consideration at anytime throughout the three-week sign up period.

In addition to game play and technical compatibility testing, the purpose of the beta test is to validate the distribution and hosting infrastructure in Europe and, in due time, to verify the localization of the game in French and German. This process will allow World of Warcraft™ to reach the high level of quality that has become the signature of every Blizzard product.

In Europe, Blizzard plans to host the game on local servers, with pan-European network management. Additionally, the game will be fully supported by Blizzard’s local World of Warcraft™ team, making it the first non-licensed MMORPG in Europe to have a dedicated regional team in place. The local team will be responsible for all aspects of game operation, including localized offline customer support, in-game support through game masters and community management for the game. With this team, Blizzard intends to affirm its commitment to the European game community by delivering an unparalleled massively multiplayer experience.

Building on the success of the Warcraft® series, Blizzard hopes to expand the MMORPG genre by creating a deep, immersive, user-friendly experience that will appeal to both veteran gamers and casual players alike. World of Warcraft™ takes place three years following the aftermath of Warcraft III: The Frozen Throne™, when a great tension has settled over the ravaged world of Azeroth. As the various races begin to rebuild their shattered kingdoms, new threats, both ancient and terrifying, have arisen to plague the world once again. Players must explore the lands of Azeroth, forge fellowships with other players, and build their strength in order to prevail. World of Warcraft™ will be fully localized into French, German, and English in Europe.
Hopelijk word ik uitgekozen :)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

VELIZY, France – 28th June, 2004 – Blizzard Entertainment today announced the 5th July 2004 as the date players can start signing up for the European closed beta of its eagerly awaited MMORPG, World of Warcraft™. Potential testers will be able to register online through the official European Blizzard websites for the English, French and German speaking markets: www.blizzard.co.uk, www.blizzard.fr and www.blizzard.de. The final selection of testers will be chosen randomly to ensure a broad base of playing skills, locations and system requirements to address compatibility and game play issues. All submissions will receive equal consideration at anytime throughout the three-week sign up period.
dat worden 3 damn lange weken :| :)

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

inderdaad ja :S wat een lang end zeg...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Ja g*dver, de 4e ga ik op vakantie :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Apocrypha schreef op 29 juni 2004 @ 00:36:
Ik heb wat dat betreft meer geluk, ga de 9de op vakantie en kom twee weken later terug. Dus dan nog enkele dagen wachten om hopelijk een mailtje te ontvangen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Ach je moet iedereen de tijd gunnen. Sommige mensen houden het niet echt zo bij als anderen en komen er misschien later achter. Denk dat het ook is om te voorkomen dat er teveel mensen tergelijkertijd inschrijven, alhoewel ik denk dat nog steeds 90% de eerste dag al inschrijft :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
Er zijn nu ook leuke lange filmpjes te downloaden (links staan op de bekendere sites) die de moeite zijn om te bekijken. 1 tester maakt footage van 40-60 minuten tot dusver das erg leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Apocrypha schreef op 29 juni 2004 @ 00:36:
Lijkt me erg moeilijk om een land te vinden zonder internet(cafes) dus zo'n probleem hoeft het ook weer niet te zijn lijkt me?

Ok, je kan niet om 23:59 F5-end achter je schermpje zitten zoals half europa :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Zie dit topic voor de eerste keer :) Was serieus van plan deze game te kopen, had er €50 voor weggelegd..

..

Tot ik hoorde dat je moest betalen voor online spelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Dat bedrag per maand staat wel in verhouding tot alle content en als je het even vergelijkt, het is iets van 8biertjes ofzo, dus drink er 2per week minder en je hebt het al :D
Maar even serieus, het is een game waar je veel tijd in zal gaan steken (als het goed is), dus dan is ~12eu (meer/minder?) per maand toch niks? Ik heb genoeg games die ik binnen een maand had uitgespeelt en nooit meer heb aangeraakt.
Maargoed het is natuurlijk allemaal persoonlijk

Beta inschrijvingen @ 5Juli = thx :D nou maar hopen dat de beta dan ook echt snel zal starten en ook dat ze niet alleen franse/duitse testers nemen ivm de franse en duitse verise die ze willen releasen.

[ Voor 16% gewijzigd door nioz op 29-06-2004 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
nioz schreef op 29 juni 2004 @ 01:28:
Beta inschrijvingen @ 5Juli = thx :D nou maar hopen dat de beta dan ook echt snel zal starten en ook dat ze niet alleen franse/duitse testers nemen ivm de franse en duitse verise die ze willen releasen.
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk daar ook op hun .co.uk site ingeschreven kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Tr!gger schreef op 29 juni 2004 @ 00:50:
Er zijn nu ook leuke lange filmpjes te downloaden (links staan op de bekendere sites) die de moeite zijn om te bekijken. 1 tester maakt footage van 40-60 minuten tot dusver das erg leuk :)
Euhmm ik zou niet weten welke sites je dan bedoeld :) (ben niet zo bekend met dingen in de games wereld die wél legaal zijn :P) Kun je misschien een linkje geven? Lijkt me wel vet namelijk!

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
McFlipp schreef op 29 juni 2004 @ 12:38:
[...]

Euhmm ik zou niet weten welke sites je dan bedoeld :) (ben niet zo bekend met dingen in de games wereld die wél legaal zijn :P) Kun je misschien een linkje geven? Lijkt me wel vet namelijk!
Op dit forum kun je de bittorrent (helaas ja :P ) vinden:

http://www.pwcs.ca/forum/...0422548536efaf72a2935b1c7

Zijn er tot nu toe 3..nl human warrior, tauren shaman en undead mage. Goed voor zon 2 1/2 uur kijktijd. De graphics zijn goed genoeg verwacht echter geen super gelikte kwaliteit :P tis maar en screencapture he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Thx voor die filmpjes link :)
Ben wel benieuwd naar die shaman :)

Als ik Wow ga spelen, maak ik een Shaman of een Mage, bevielen me in DAoC ook het meest :)
En ff 5 Juli in laten schrijven voor de Beta

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 10:31

Wub

Als ik in de europa beta zit (als als... :| ) dan neem ik als eerste een gnome warlock.

Een gnome zit er gewoon lache uit, en is ontzettend klein. En een warlock heeft ontzettend veel goede spells heb ik al wel gezien op de fansite's.

Wat nemen jullie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga me ook zeker weten inschrijven voor de beta. En ALS ik erin kom, neem ik denk ik een Orc, Warlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Human paladin. Ik heb een zwak voor het goede licht ;).

Al heb ik ook ergens gelezen dat de warlock idd de sterkste class is over het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Afhankelijk wat mijn broertje een beetje leuk lijkt ga ik met hem mee, voor night-elf of undead... dus warlock of druid..

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Night Elf Hunter of Druid, anders Tauren Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga waarschijnlijk voor de human-rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 13:39

Jumpiefox

Hoi ?

Ne hunter hier \o/ Maar dan wel een female :P

The first casualty in war is always the truth...

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.