Het Grote World of Warcraft Topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.923 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Zoals ze zeggen in hun channel:

* Now talking in #warforge
* Topic is 'WE ARE NOT WOWFORGE! THIS IS A SERVER NOT A SANDBOX'

Ze zeggen zelf dat het een server is en geen sandbox, vraag het me af hoor :). Ik wacht intussen voor meer screenies, zal ze uppen zodra ik ze heb :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38690

ik geloof er eigenlijk niks van :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
VEEL nieuwe screenies :).

<Screens weggehaald>

[ Voor 97% gewijzigd door Switch op 07-01-2004 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42783

Nice very nice !!!! Ik kan echt niet meer wachten onderhand :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82495

Ziet er goed uit @ screenies :D , krijg echt zin om dit spel te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 15:08
Als er een speelbare versie komt ga ik hem wel spelen denk ik. Duurt nog zo lang voordat de beta hier in europa gaat draaien :S , alleen al om te zien hoe alles eruit ziet en speelt. Ik weet toch al dat ik het spel ga spelen en gewoon de maandelijkse kosten ga betalen. Alhoewel ik in het begin (introductie van mmorpg's) heel erg tegen de monthly fee was, na het spelen van RO op wat grote private servers en helemaal in de ban ben gegrepen van het hele mmorpg gebeuren, toch maar besloten om er 1 heel veelbelovende mmorpg uit te pikken en die te gaan spelen. Aangezien Blizzards reputatie en de screenshots werd dit WoW :) .

Wat me wel tegenviel van de login/charselect filmpjes was dat je toch een stuk minder aan je char kunt veranderen dan ik gehoopt had, en dat je dus niet meteen kunt beginnen met een heel unieke charlook (maar wat later dus wel weer kan).
PS: ik wordt dus geen female troll hunter, die wijfen zien er niet uit :P .
ps2: er zijn ook weer 48 nieuwe screenies! Zijn van gencon, maar waren nog niet gepost omdat ze een beetje vaag zijn. http://www.wowcentral.com...ame=Gallery&Collection=g1 .

[ Voor 10% gewijzigd door DeepSeven op 06-01-2004 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Hmm, op die screenies zie ik geen 2e speler, of iets als chat ofzo :| Kan dus net zo goed een sandbox zijn (local). Die ook al uit schijnt te zijn, maar waar je dus al helemaal niks aan hebt :P ;).

Als er dus een server van Warforge komt, zullen ze zelf alles moeten plaatsen. Dit zal echt niks zijn in vergelijking met Blizzard :). Toch leuk om te zien imho.

edit
Nieuwe screenies, quite nutteloos dus dit zijn de laatste die ik post.

<Screens weggehaald>

Don't get your hopes up, het kan nog een HOAX zijn hé :).

[ Voor 70% gewijzigd door Switch op 07-01-2004 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:9~ Krijg echt zin in het spel... moet alleen nog ff berekenen of ik genoeg geld over houd als ik maandelijks ± 10 euro betaal... :(

[ Voor 82% gewijzigd door Anoniem: 82495 op 06-01-2004 21:37 . Reden: niet goed de vorige post gelezen :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98517

de juiste term = 1 dag voor de release voor de winkel gaan liggen in je slaapzakkie :+

Heil WoW _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog ff een vraagje: Hoe kan je dit spel eigenlijk kopen? Komt het gewoon in de winkel te liggen? of moet je het via internet bestellen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Je koopt het gewoon in de winkel, en in de handleiding staat dan hoe je de monthly fee kunt betalen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-06 22:34
Nog meer info leaked over de WoW Alpha. Staat het een en ander in over patchnotes :)

http://pensador.org/wow/leaked_info.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

link is down? ( ik krijg iig 404..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:22
Anoniem: 82495 schreef op 06 januari 2004 @ 22:38:
Nog ff een vraagje: Hoe kan je dit spel eigenlijk kopen? Komt het gewoon in de winkel te liggen? of moet je het via internet bestellen ofzo?
Yup koopt het gewoon in de winkel, installeert het, sluit online een abonnement af (meestal alleen met creditcard, maar ze zijn andere betaalmethodes aan het onderzoeken, al verwacht ik daar weinig van, zeker niet bij release).

Voor het registreren voor een abonnement heb je de unieke registratiekey nodig die bij het gekochte exemplaar zit. Illegaal valt er dus altijd weinig mee te beginnen :)

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 07-01-2004 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Anoniem: 82495 schreef op 06 januari 2004 @ 21:34:
:9~ Krijg echt zin in het spel... moet alleen nog ff berekenen of ik genoeg geld over houd als ik maandelijks ± 10 euro betaal... :(
10 euro per maand kun je niet betalen :? Ga es werken luiwammes :P

Heb je trouwens ook schepen in WoW of komen die later pas?

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:07
Marruk schreef op 07 januari 2004 @ 11:05:
[...]

schepen in Wow zijn er wel, maar die kun je niet zelf besturen dacht ik. Is gewoon een soort overzet systeem waar je mee naar de andere wereld kunt gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
As many of you know, we are currently conducting an internal Alpha test for World of Warcraft. Our goal for this Alpha test is to provide the best possible experience for players when the Beta launches in early 2004.

In order to accelerate the testing process, we recently allowed a small group of external testers to play the game. During this process, a collection of files was leaked to the Internet. While these files contain alpha content from the game, they are not fully playable and therefore do not convey the experience that World of Warcraft will provide when it is released.

We are currently investigating this matter and will take serious action against those involved.

As always, we appreciate the interest and enthusiasm that players around the world have for World of Warcraft, and we look forward to delivering a massively multiplayer game unlike any you have ever experienced. Until then, we ask that you refrain from sharing any content that doesn't come directly from Blizzard Entertainment.

Lastly, we would like to announce that sign-ups for the World of Warcraft Beta test will begin at the end of this month. Stay tuned to www.blizzard.com for further details.
Oftewel.. weg met die screenshots ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Omdat het Blizzard is, zal ik ze even weghalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98940

Marruk schreef op 07 januari 2004 @ 11:05:
[...]

hij werkt ook }:O

maarre. als je dan in de game bent.. je loopt een uur je moet stoppen(sluit het spel af)maar dan wil je weer beginnen.. en dan :? moet je weer helemaal opnieuw beginnen.. ? of kan je een soort van saven in de game ?

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 98940 op 07-01-2004 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Laatst online: 09-09-2023
Anoniem: 98940 schreef op 07 januari 2004 @ 15:31:
[...]

maarre. als je dan in de game bent.. je loopt een uur je moet stoppen(sluit het spel af)maar dan wil je weer beginnen.. en dan :? moet je weer helemaal opnieuw beginnen.. ? of kan je een soort van saven in de game ?
Dan moet ie maar wat vaker werken dan 3 uurtjes folders lopen want 10 euro kan je zelfs nog wel veroorloven als je in de ww zit.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-06 22:55

Jumpiefox

Hoi ?

Anoniem: 98940 schreef op 07 januari 2004 @ 15:31:
[...]

Je stats worden allemaal op de server gesaved als je ut spel sluit en je logt weer in dan begin je gewoon op het punt waar je gestopt was.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Alpha-xp schreef op 07 januari 2004 @ 15:36:
[...]

Je stats worden allemaal op de server gesaved als je ut spel sluit en je logt weer in dan begin je gewoon op het punt waar je gestopt was.
Ik denk eerder dat je in de uiteindelijke versie dan terugkomt op een bepaald beginpunt, ken eigenlijk geen mmorpg's waar je direct weer op de plek staat waar je weg ging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
  • Laatst online: 30-06-2006
johnnyv.nl schreef op 07 januari 2004 @ 15:48:
[...]

Ik denk eerder dat je in de uiteindelijke versie dan terugkomt op een bepaald beginpunt, ken eigenlijk geen mmorpg's waar je direct weer op de plek staat waar je weg ging...
Ik ken eigenlijk geen MMORPG's waar je terug geplaatst wordt naar een bepaald punt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Ghostie schreef op 07 januari 2004 @ 15:49:
[...]

Ik ken eigenlijk geen MMORPG's waar je terug geplaatst wordt naar een bepaald punt..
Blijkbaar spelen we dan verschillende mmorpg's :)

Ik vind het concept van beginnen waar je was nogal onlogisch, ik vind het logischer als je een centrale plek hebt (bijvoorbeeld je huis of een thuisbasis) waar je weer terecht komt. Nogal weird als ik in the middle of nowhere loop en ineens iemand in beeld verschijnt die begint te spelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Laatst online: 25-06 15:21

Belgar

Archmaster ranzige code..

[...]

Eh. Asherons call, neocron, Planetside....

Volgens mij kom je normaal altijd terug op de plaats waar je er uit ging, behalve als je langere tijd niet teruglogt wanneer je in een 'dungeon' bent. Dit is ook meer in verband met cheaten dan onmacht om daar op te slaan

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98940

mwah... dus is het nou saven of steeds op begin plek.. steeds op zelfde plek beginnen lijkt me beetje onlogisch omdat niet iedereen 1 uur en 40 minuten speel tijd heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mja ik denk idd ook dat er een aantal spawnpoints in de wereld zijn... ik zag op een aantal screenshots een steen (dezelfde steen als de respawn stenen in de RPG levels van orc campaign (TFT). En die stenen stonden ook in plekken waar het logisch is om te spawnen (bijvoorbeeld hoofdgebouw v/d undead).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hmm.. ik heb al enkele tientallen MMORPG's en soortgelijken voorbij zien komen in de jaren, maar nog geen enkele gezien waar je terugging naar een specifiek punt. Je komt altijd in de wereld waar je was en zo hoort het ook.

Ook nogal lullig als je crasht of verbinding verliest in een locatie waar je net een uur mee bezig bent geweest om te komen je ineens weer terug in de stad staat :P

WoW heeft waarschijnlijk wel lifestones of iets dergelijks, maar die zijn voor teleporting of voor als je doodgaat (kom je daar weer terecht). En dus absoluut NIET voor het inloggen.

Ik wil niet arrogant overkomen, maar als je nog nooit een MMORPG gespeeld hebt, doe dan geen mededelingen over hoe dingen werken :/

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 07-01-2004 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
En, ik schrijf me denk ik in voor de Beta, maar ik ga geen leaked Alpha spelen. Meestal zijn die leaks nul comma niks waard. Wat ik belangrijk vind aan de Beta's is je ziet alles ontwikkelen en je kan mee helpen met ontwikkelen/bugs vinden.

[ Voor 31% gewijzigd door Vincentio op 07-01-2004 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
VinnieWeiss schreef op 07 januari 2004 @ 16:45:
En, ik schrijf me denk ik in voor de Beta, maar ik ga geen leaked Alpha spelen. Meestal zijn die leaks nul comma niks waard. Wat ik belangrijk vind aan de Beta's is je ziet alles ontwikkelen en je kan mee helpen met ontwikkelen/bugs vinden.
Wat dan ook vervelend is aan dit soort 'massive' spellen, je komt haast nooiti n de béta's ;). Het is iig heel erg lastig om uitgekozen te worden tussen die miljoenen users, wat jammer is :).

Ik ben van mening dat ze de béta gewoon open moeten maken, geen gezeur met leaks, warforge etc. en iedereen kan gewoon lekker spelen. Kunnen ze meteen kijken of hun servers de belasting aankunnen ;)

Zal wel de enige zijn met die mening neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24527

[...]

Fung Wan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-06 22:55

Jumpiefox

Hoi ?

Ragnarok online - Lineage 2 ook ^__^

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Punt is nu wel duidelijk. Met 99% van alle mmorpg kom je gewoon precies terug op het punt waar je het laatst was toen je uitlogde, en net als bosmonster al zei zou het belachelijk zijn als dit niet zo is.

Van wat ik over de beta heb gelezen op behoorlijk wat forums is dat er veel denken dat er geen open beta komt of maar voor een heel korte periode, en dat ook europa pas op het allerlaatst zal worden toegevoegt :'( ! Maar met het positieve nieuws dat beta signups eind deze maand al beginnen, verwacht ik de beta nu al wel veel vroeger dan ik eerst deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

DeepSeven schreef op 07 januari 2004 @ 19:15:

Van wat ik over de beta heb gelezen op behoorlijk wat forums is dat er veel denken dat er geen open beta komt of maar voor een heel korte periode, en dat ook europa pas op het allerlaatst zal worden toegevoegt :'( !
Dit is al een redelijke tijd bekend. Voornamelijk Friends of Blizzard hebben de mogelijk om de beta te 'testen' en daarnaast misschien nog enkele sign up's. Waarschijnlijk komt er wel ooit een stress test om te kijken of de server veel mensen aankunnen, dan heb je misschien meer kans. Maar zo'n stress test zal niet al te lang duren lijkt me. En idd het is nog niet bekend of de europese gamers ook mee doen met de beta test. Blizzard zegt van wel, maar ik denk dat we alleen een stress test zullen krijgen helaas. Ik verwacht er iig niet te veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97943

Shadowbane

Als je langer dan 10 minuten bent uitgelogd, dan kom je terug bij je bind punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Fung Wan, Ragnarok, Lineage..

In Azie komen ze liever op 1 punt terug blijkbaar :) Ik ben geen groot fan van de tientallen (of honderden) Aziatische MMORPG'tjes.

Blizzard heeft volgens mij ergens gezegd dat de eerste beta alleen voor US en Korea zou zijn overigens. Europa zou mogelijk later wel een stresstest voor hun eigen server-locatie krijgen, maar geen uitgebreide software-beta.

[ Voor 42% gewijzigd door Bosmonster op 08-01-2004 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Warforge heeft een kleine FAQ gemaakt, betreffende hun server.
Q: What features is the server going to provide?
A: Even if there are different rumours spreading around, the original wow server source code has not been stolen and most probably never will be. Therefore a huge deal of features has to be implemented from scratch. Do better not expect the Warforge server to ever reach the same "quality" as the official servers, unlike in war3(x) beta. In its current state of development the (non-public!) WF "server" basically allows to log in and walk around in an empty (in terms of NPCs, items, quests...) world.
Dus nogal een kale wereld, voor de rest staat er niet zo veel boeiends in :)

[ Voor 6% gewijzigd door Switch op 08-01-2004 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
hehe.. Blizzard is der al een jaartje of 3 mee bezig (veel van het werk zit m in de server-software, niet in de client), dus zou het knap vinden als zij het met als input alleen een gecompileerd alpha-clientje sneller kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Wat meer info ;)
<@Archang3l> I find it very interesting though that the map is client set
<+Nishu> Archang3l: isn't that highly open to map hacks?
<@Archang3l> nishu: its not my design, its blizzards :)
<@Archang3l> and to be honest, its not what I expected as design
<+Nishu> Archang3l: haha well I know that, I'm just saying, seems like a bad move
<@Warren> Nishu: no because the server has to tell you hat's on the map
<@Warren> you can see the entire map but not what's on it
<@Warren> server woudl stream whats around you to you as you need it
<@Archang3l> well you people don't know how large the world really is
<@Archang3l> sofar we have seen over 500 unique locations

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Beetje dom, natuurlijk heb je de map in de client, anders loopt het voor geen meter :P

Maar de server heeft ook een versie van de map en controleert constant of je wel op geldige locaties staat. Dit is de belangrijkste veroorzaker van het zogenaamde 'rubberbanding'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102236

Oh en nog iets te zeggen. DE BETA WORDT NIET IN EUROPE GETEST. in iedereen geval niet 'early stages' van de beta. Lees anders de FAQ eens op de blizzard site.
Dus het wordt toch maar alpha spelen :D en later retail.

[ Voor 110% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 10-01-2004 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26793

Anoniem: 102236 schreef op 09 januari 2004 @ 20:25:
Oh en nog iets te zeggen. DE BETA WORDT NIET IN EUROPE GETEST. in iedereen geval niet 'early stages' van de beta. Lees anders de FAQ eens op de blizzard site.
Dus het wordt toch maar alpha spelen :D en later retail.
Indeed, however, je kan wachten tot de open-beta, waarin je wel kan spelen, en waarschijnlijk word Europe anders toch wel included in een latere phase van de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die horde character zien er allemaal wel kewl uit, vind die alliance nog een beetje dorky overkomen. Beter fixxn ze dat want ik ga dus 100% zeker wel voor alliance :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26232

Heeft iemand de sandbox al draaiende met een radeon? Ik zie alleen maar een handje en voor de rest zwart beeld :(

[edit] lamaar ik had wat fout gedaan. Ziet er verdomd goed uit voor een alpha zeg. Jammer dat ik stormwind zo snel niet kon bereiken, dat schijnt erg mooi te zijn[edit]

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 26232 op 10-01-2004 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Zo, zitten de mensen hier de leak te bespreken? Hmmm .... dat mag blijkbaar hier? Dat 'ie er is ok, maar volgens mij hoort dit niet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:58

xiD

12345

Anoniem: 86074 schreef op 10 januari 2004 @ 11:21:
Zo, zitten de mensen hier de leak te bespreken? Hmmm .... dat mag blijkbaar hier? Dat 'ie er is ok, maar volgens mij hoort dit niet hoor.
waarom zou je dat niet mogen bespreken?
hij is nou eenmaal geleaked....

67890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

x1dje schreef op 10 januari 2004 @ 11:23:
[...]

waarom zou je dat niet mogen bespreken?
hij is nou eenmaal geleaked....
Een beetje forum verbiedt zoeits dacht ik hoor, maar ga je gang ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Anoniem: 86074 schreef op 10 januari 2004 @ 11:21:
Bespreken? Waarom niet. Iedereen wilt op de hoogte blijven en wilt zijn mening erover geven.

Mensen die problemen hebben met de Sandbox en om hulp vragen, dat is iets wat we niet willen hebben. Het is duidelijk een probleem omdat het een alpha/beta/illegale versie is, dus is het gewoon jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Overigens waarom zouden er geen Europeanen in de Beta mee mogen doen. Dat vind ik best wel vreemd eigenlijk ondanks dat ze het zeggen. Ik snap dat ze geen Europese server kunnen/willen opzetten, maar toch.

Meeste MMORPGs zijn er ook Europeanen in de Beta en spelen dan gewoon op een Amerikaanse server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Blizzard heeft gevraagd geen on-officiele footage rond te spreiden, zou het erg op prijs stellen als jullie je screenies etc. weghalen (Hoewel ze erg intressant zijn) :)

<+TerrWEG> Switch> als men ze niet weg wil halen, zeg dan maar dat ze anders problemen met mij krijgen :P

Alvast gewaarschuwd dus :)

[ Voor 30% gewijzigd door Switch op 10-01-2004 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

de hele gameindustrie vraagt ook geen spellen te kopieren. Hou jij je daar aan Switch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zie weinig problemen in het posten van screenshots, blizzard zelf is er niet al te gortig mee dus als deze uit een alpha komen waarom niet? Ik vind het alleen maar mooi om te zien wat ze allemaal op het scherm weten te toveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316 schreef op 10 januari 2004 @ 12:43:
Mensen die problemen hebben met de Sandbox en om hulp vragen, dat is iets wat we niet willen hebben. Het is duidelijk een probleem omdat het een alpha/beta/illegale versie is, dus is het gewoon jammer.
Kom op zeg, voordat de officiele release van elke game is zijn er hier altijd al topics te vinden van een gedownloade game. En nu inenen mag het niet? pfft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:25

MaDLiVe

.-Observer-.

Anoniem: 24527 schreef op 10 januari 2004 @ 14:46:
Ik zie weinig problemen in het posten van screenshots, blizzard zelf is er niet al te gortig mee dus als deze uit een alpha komen waarom niet? Ik vind het alleen maar mooi om te zien wat ze allemaal op het scherm weten te toveren.
Same here, vind het ook erg mooi om ingame footage te zien. Blizzard heeft gevraagd. Blizzard eist niets ;) Ze kunnen ook vrij weinig eisen.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967 schreef op 10 januari 2004 @ 14:38:
de hele gameindustrie vraagt ook geen spellen te kopieren. Hou jij je daar aan Switch?
Er zit toch wel een verschil tussen mensen die soms een gekopieerd spel hebben, en mensen die het standaard kopieren. Niemand .... echt niemand heeft geen gekopieerde CDs/Games, maar er zit ECHT wel een verschil tussen al die gastjes die echt ALLES downloaden, en geen enkel officieel spel hebben staan, behalve als ze moeten (online). Maar de vruchten daarvan worden zowieso wel afgeworpen, alleen de grote gamecompanies kunnen zich staande houden, ik zie toch veel kleine en midden bedrijfjes ten onder gaan. En maar zeggen dat we niet moeten zeuren! Maar ooit komt er wel een klapper denk ik. Het is erg makkelijk met argumenten te komen 'dus jij hebt nooit een spel gekopieerd' .... maar dat wil niet zeggen dat alles maar klakkeloos kopieren/downloaden daardoor een vrijweg biedt. Ikzelf heb meer officiele dan kopieen, ik koop tegenwoordig ook echt alleen wat ik wil hebben, dat was vroeger anders.

Maar de eerste de beste gast die een vraag stelt over een modchip voor een Xbox wordt de laan verwezen, en besprekingen van illegale troep kan wel. Beetje apart! JE stopt het niet, maar ik vind het wel vreemd. Of alles toelaten, of niets, niet een beetje van het een wel, en het andere niet.

Ikzelf zit ook al lang te wachten op het spel. Ik wil zoweiso de officiele release spelen en hou nog een beetje geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Anoniem: 26232 schreef op 10 januari 2004 @ 14:48:
[...]
Kom op zeg, voordat de officiele release van elke game is zijn er hier altijd al topics te vinden van een gedownloade game. En nu inenen mag het niet? pfft.
Jij leest niet goed. Het gaat om _problemen_ die er duidelijk aan liggen aan het feit dat het alpha/beta/illegale versies zijn (verkeerde cracks, missende files etc). Deze sandbox noem ik alles behalve legaal, dus is het gewoonweg 'jammer' als het niet werkt.

Ik heb verder alle screenshots hier weggehaald, met de rede dat Blizzard hier (hoewel niet direct aan ons) om gevraagd heeft. Ik denk niet dat het onredelijk is om dat verzoek op te volgen.

Discussies over dit spel, zolang het niet offtopic gaat, zijn prima natuurlijk :)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 10-01-2004 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
MaDLiVe schreef op 10 januari 2004 @ 15:17:
[...]

Same here, vind het ook erg mooi om ingame footage te zien. Blizzard heeft gevraagd. Blizzard eist niets ;) Ze kunnen ook vrij weinig eisen.
Ik neem aan dat er Copyright op de content zit, dus ja ze kunnen eisen...
Zelfs Tweakers aanklagen, daarom zal je ook bijvoorbeeld op gamers.nl niet zo vaak onofficiele screenies en filmpjes tegenkomen. Hier is het nog iets lastiger te vinden.

edit:
Moet wat vaker op F5 rammen

[ Voor 5% gewijzigd door Vincentio op 10-01-2004 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 03:10
na een dag zoeken hadt ik de game om 01.00 uur gevonden, i love IRC :P met XS4ALL basic abbo in de nacht constant 107 kb per seconde :P
Ik heb gezien dat ik geen screenies mocht postten, jammer, ik heb een paar hele mooie :)

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Vindt het niet echt leuk eigenlijk, enige wat je kunt doen is rondrennen :). Wordt na een tijdje wel saai. Het is alleen prachtig om te zien dat een spel in alpha-fase al zo compleet is...Erg mooie omgevingen, spel loopt zeer soepel op 1024x768 alles op highest, terwijl Horizons bij mij niet eens liep op 1024x768-low/medium, en WoW ziet er gewoon 10x beter uit...Hulde Blizzard _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Hi-Sintar schreef op 11 januari 2004 @ 09:34:
Vindt het niet echt leuk eigenlijk, enige wat je kunt doen is rondrennen :). Wordt na een tijdje wel saai. Het is alleen prachtig om te zien dat een spel in alpha-fase al zo compleet is...Erg mooie omgevingen, spel loopt zeer soepel op 1024x768 alles op highest, terwijl Horizons bij mij niet eens liep op 1024x768-low/medium, en WoW ziet er gewoon 10x beter uit...Hulde Blizzard _/-\o_
Dat is erg goed nieuws, ik weet niet wat je systeem specs zijn, maar meestal lopen alpha's heel bagger op pc's met hoge specs. Hiermee hoop ik dus ook dat de systeem eisen niet te hoog zullen liggen (heb zelf geen super pc, al ga ik wel een betere grafische kaart aanschaffen voor wow) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
ik heb um op ook op 1024x768 alles high jeezz wat een beeld voor een alpha echt aso :P
Voor de rest, moet Warforge nog ff met een server uitkomen, Skullhacksite is er ook mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Eigenlijk is het wel logisch dat deze Alpha zo ver gevorderd is. Vergeet niet dat bij de Beta de game zelf heel erg getest moet worden, zoals de gameplay enzo. De dingen eromheen moeten dan gewoon zo goed als af zijn, want anders bevordert dat het Beta testen niet echt. (MMORPG is dit algemeen voor)

Andere games is de beta toch anders, ook minder beschikbaar voor buitenstaanders, daar is de beta eigenlijk meer een vervolg op de Alpha, alleen krijgen ze nu een klein beetje input van anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
DeepSeven schreef op 11 januari 2004 @ 12:51:
[...]

Dat is erg goed nieuws, ik weet niet wat je systeem specs zijn, maar meestal lopen alpha's heel bagger op pc's met hoge specs. Hiermee hoop ik dus ook dat de systeem eisen niet te hoog zullen liggen (heb zelf geen super pc, al ga ik wel een betere grafische kaart aanschaffen voor wow) .
Ik heb een Xp 2000+, 512Mb DDR, Geforce 4 Ti 4400. Ik moet toegeven dat WoW er vele malen beter uitziet dan Dark Age of Camelot (heb ik ook een jaartje gespeeld) en zelfs (veel) soepeler loopt! Had eerst 2x AA aan staan en zelfs toen waren de haperingen minimaal, alles op high :)

Een van de ontwikkelaars bij Blizzard heeft trouwens gezegd dat hij WoW thuis op een P4 1.8 ghz. speelt met alles op high, en geen enkele hapering heeft. Ook heeft hij het spel gespeeld op een PIII 800mhz met een Geforce 2 Mx videokaart en zelfs daarop draaide het spel zeer goed (natuurlijk met een mindere grafische kwaliteit).

[ Voor 22% gewijzigd door Hi-Sintar op 11-01-2004 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

caspergt schreef op 11 januari 2004 @ 13:10:
Voor de rest, moet Warforge nog ff met een server uitkomen, Skullhacksite is er ook mee bezig.
Zoals eerder gezegt, ain't gonna happen, en al zeker niet voordat de beta uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij mij hapert ie alleen behoorlijk als ik me speed op 50 zet. Niet zo vreemd dan natuurlijk :) Maar ik denk dat Blizzard niet veel te vrezen heeft van deze leak, iedereen die ik erover hoor is het erover eens dat deze de rest van de mmorpg wegvaagd gewoon qua gfx. Nu al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 26232 schreef op 12 januari 2004 @ 12:31:
Bij mij hapert ie alleen behoorlijk als ik me speed op 50 zet. Niet zo vreemd dan natuurlijk :) Maar ik denk dat Blizzard niet veel te vrezen heeft van deze leak, iedereen die ik erover hoor is het erover eens dat deze de rest van de mmorpg wegvaagd gewoon qua gfx. Nu al.
Om een Asheron's Call 2 weg te vagen qua graphics moet ie van goede huizen komen :) (blijft een van de mooiste spellen van het moment, ondanks dat het een jaar oud is en een MMORPG). Gelukkig is de rest van dat spel veel te beperkt (al is het ook nogal combat-gericht).

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 12-01-2004 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het mooie van WoW vind ik dat hij in plaats van realisme een cartoon achtige stijl behouden. Dan krijg je niet een mislukte poging to realisme, maar een gelukte poging tot gecontroleerde en bedoelde imperfectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Laatst online: 08:36
Anoniem: 26793 schreef op 12 januari 2004 @ 14:52:
Het mooie van WoW vind ik dat hij in plaats van realisme een cartoon achtige stijl behouden. Dan krijg je niet een mislukte poging to realisme, maar een gelukte poging tot gecontroleerde en bedoelde imperfectie.
Vergeet niet dat er dan een ENORME sfeer onstaat. Moet je maar eens binnen in IronForge rondlopen, nou toen viel me bek dus wel ff open. Zo'n sfeer heb ik echt nog nooit gezien in een spel, en speel toch al spellen sinds commodore uit was. Echt, die sfeer, die valt echt niet te beschrijven gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op 12 januari 2004 @ 12:36:
[...]

Om een Asheron's Call 2 weg te vagen qua graphics moet ie van goede huizen komen :) (blijft een van de mooiste spellen van het moment, ondanks dat het een jaar oud is en een MMORPG). Gelukkig is de rest van dat spel veel te beperkt (al is het ook nogal combat-gericht).
Misschien was wegvagen wat overdreven ja ;), maar de gfx in elke Blizzard game zijn altijd zo goed en dragen enorm bij aan de sfeer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
WoW is opzettelijk heel hoekig. Heb al veel mensen horen zeggen dat het lelijk was enzo, maar tis juist zo bedoeld. Een beetje Warcraft 3 ingezoomd zeg maar :P Bijkomend voordeel is dat het vrij weinig polygonen telt en dus lekker soepel kan lopen (en er dus meer ruimte is voor ander grafisch fraais :)).

Van wat ik gezien heb ben ik erg onder de indruk van het grafische aspect iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het ziet er inderdaad allemaal erg goed uit... maar imho moet er nog aardig wat aan de game play veranderen... (zou ook kunnen liggen aan dat de character die je nu ziet niet kan sprien en zwemmen etc...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
hmm ik speel nu Sandbox :P haha maar ik krijg met een Radeon 9700 pro @ 400/351 maar 29 FPS in grote situaties maar hij speelt soepel hoe kan dit eigenlijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59974

Anoniem: 82495 schreef op 12 januari 2004 @ 19:02:
Het ziet er inderdaad allemaal erg goed uit... maar imho moet er nog aardig wat aan de game play veranderen... (zou ook kunnen liggen aan dat de character die je nu ziet niet kan sprien en zwemmen etc...)
Dan moet je ff de andere sandbox downloaden, ik weet niet of ik hier de naam of de URL mag geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:03
Anoniem: 59974 schreef op 12 januari 2004 @ 20:41:
[...]

Dan moet je ff de andere sandbox downloaden, ik weet niet of ik hier de naam of de URL mag geven...
Nee, dat mag je niet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
heey dit wordt geen warezz topic heh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38690

Bosmonster schreef op 12 januari 2004 @ 18:02:
WoW is opzettelijk heel hoekig. Heb al veel mensen horen zeggen dat het lelijk was enzo, maar tis juist zo bedoeld. Een beetje Warcraft 3 ingezoomd zeg maar :P Bijkomend voordeel is dat het vrij weinig polygonen telt en dus lekker soepel kan lopen (en er dus meer ruimte is voor ander grafisch fraais :)).

Van wat ik gezien heb ben ik erg onder de indruk van het grafische aspect iig :)
Aan de filmpje die ik gezien heb leek mij dit spel nou juist helemaal niet hoekig :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68425

zet hem eens op 1600x1200 en alles op de hoogste detail ..

grafische pracht, vooral strangelthorn vale .. fleurige groene bossen ^^

en als je geen zin hebt om lang te wachten met het renne, zet dan de gamespeed, speed en swimspeed op 60 :) gaat een stuk sneller .. maar voor het echte ontedekkerswerk zou ik m toch wat lager zetten

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 68425 op 12-01-2004 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is trouwens ook best geinig gedaan dat de wereld zegmaar na warcraft 3 is, je ziet bijvoorbeeld steden van mensen in puin liggen met allemaal wrakken van meatwaggons (in wcr 3 hadden de undead de humans verslagen).
Hehe ergens in trouwens easterwaste land bij die paddestoelen is een stad waar in het kasteel nog helemaal niets is... alleen muren zonder textures... naam v/d stad staat er niet eens :)

oja, nog even een vraag. Is dit zo'n spel waar je bijna constant zit te trainen... en dan (vooral in het begin) de hele tijd tegen dezelfde saaie wezens moet vechten. Of is het al meteen iets in de richting van gevechten met de tegenpartij en quests etc.?

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 82495 op 13-01-2004 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Anoniem: 82495 schreef op 13 januari 2004 @ 20:33:
Het is trouwens ook best geinig gedaan dat de wereld zegmaar na warcraft 3 is, je ziet bijvoorbeeld steden van mensen in puin liggen met allemaal wrakken van meatwaggons (in wcr 3 hadden de undead de humans verslagen).
Hehe ergens in trouwens easterwaste land bij die paddestoelen is een stad waar in het kasteel nog helemaal niets is... alleen muren zonder textures... naam v/d stad staat er niet eens :)

oja, nog even een vraag. Is dit zo'n spel waar je bijna constant zit te trainen... en dan (vooral in het begin) de hele tijd tegen dezelfde saaie wezens moet vechten. Of is het al meteen iets in de richting van gevechten met de tegenpartij en quests etc.?
Dat is wat ze proberen te voorkomen iig :P. Ze hebben veel quests. Als je veel in de wereld rondloopt zie je ook overal kleine grotjes en dungeons, waar waarschijnlijk quests gedaan kunnen worden :). Daarnast zullen er denk ik veel verschillende beesten zijn en zullen de beesten intelligenter zijn dan in D2 denk ik. Over vechten met de tegenpartij weet ik eigenlijk vrij weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Roet schreef op 13 januari 2004 @ 22:46:
[...]

Dat is wat ze proberen te voorkomen iig :P. Ze hebben veel quests. Als je veel in de wereld rondloopt zie je ook overal kleine grotjes en dungeons, waar waarschijnlijk quests gedaan kunnen worden :). Daarnast zullen er denk ik veel verschillende beesten zijn en zullen de beesten intelligenter zijn dan in D2 denk ik. Over vechten met de tegenpartij weet ik eigenlijk vrij weinig.
D'r zal Horde vs. Alliance combat zijn. Also, Blizzard heeft nu nog vacatures open staan voor questmakers, dus quests zullen er genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Anoniem: 26793 schreef op 14 januari 2004 @ 07:56:
[...]

D'r zal Horde vs. Alliance combat zijn. Also, Blizzard heeft nu nog vacatures open staan voor questmakers, dus quests zullen er genoeg zijn.
Jep quests zat. Paar van die alpha testers hadden er nog wat over gezegd. Eentje was het niet gelukt om gedurende een paar weken zijn questbook leeg te krijgen, hij had er altijd minimaal 2 active quests in staan. Blizzard zal ervoor proberen te zorgen dat je altijd wel iets te doen hebt. Dit is ook wel nodig want anders word het spel een stuk saaier, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-03 15:22
Roet schreef op 14 januari 2004 @ 08:09:
[...]

Jep quests zat. Paar van die alpha testers hadden er nog wat over gezegd. Eentje was het niet gelukt om gedurende een paar weken zijn questbook leeg te krijgen, hij had er altijd minimaal 2 active quests in staan. Blizzard zal ervoor proberen te zorgen dat je altijd wel iets te doen hebt. Dit is ook wel nodig want anders word het spel een stuk saaier, vind ik.
k hoop niet dat het alleen maar puur de quests worden waar het spel het van moet gaan hebben. Een goede MMORPG is ook standaard leuk zonder deze hapklare quests. Maar daar zal Blizzard ongetwijfeld wel voor zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91753

dag mensen, mijn interesse voor WoW is in korte tijd gegroeid dus heb ik besloten dit topic te gaan volgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Bernaar schreef op 14 januari 2004 @ 09:45:
[...]

k hoop niet dat het alleen maar puur de quests worden waar het spel het van moet gaan hebben. Een goede MMORPG is ook standaard leuk zonder deze hapklare quests. Maar daar zal Blizzard ongetwijfeld wel voor zorgen.
Er valt zeker wel meer te doen kan je vertellen. Zo zijn er zelfs hengelshops waar je dus hengels kan kopen om vissen te vagen voor geld waarschijnlijk :D. Wel humor toen ik het zag, zo'n uithangbord met een vishaakje erop. Daarnaast kan je craften en van dat soort dingen. Blizzard ziet een MMORPG ook meer als een spel dat je speelt om mensen te ontmoeten, niet enkel om quests te doen of mensen te hakken. Vergeet de sfeervolle bars niet :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weet iemand wanneer de beta live gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Anoniem: 91753 schreef op 14 januari 2004 @ 10:36:
Beta inschrijvingen beginnen eind deze maand, meer is er eigenlijk niet bekend. geeft je wel een beeld van wanneer de beta begint. Wat wel bijna zeker is is dat de beta niet in europa komt, iig niet tegelijk met amerika dus...
Lastly, we would like to announce that sign-ups for the World of Warcraft Beta test will begin at the end of this month. Stay tuned to www.blizzard.com for further details.

[ Voor 48% gewijzigd door Roet op 14-01-2004 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oja bedankt, hopelijk krijg ik ook een key. We zijn namelijk met www.wc3addicts.com officiele Blizzard fan site. Voor zover ik weet krijgen wij dus 3 keys voor de beta's. Tevens zouden wij ook de mogelijkheid moeten hebben om mensen van Blizzard te interviewen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernaar
Roet schreef op 14 januari 2004 @ 09:52:
[...]

Er valt zeker wel meer te doen kan je vertellen. Zo zijn er zelfs hengelshops waar je dus hengels kan kopen om vissen te vagen voor geld waarschijnlijk :D. Wel humor toen ik het zag, zo'n uithangbord met een vishaakje erop. Daarnaast kan je craften en van dat soort dingen.
Vissen met hengels die je kon kopen... dat doet me denken aan Tibia... :)
Roet schreef op 14 januari 2004 @ 09:52:
Blizzard ziet een MMORPG ook meer als een spel dat je speelt om mensen te ontmoeten, niet enkel om quests te doen of mensen te hakken. Vergeet de sfeervolle bars niet :P.
Ah ok. Dus toekomstige familiefeestjes kan ik voortaan gewoon op mijn zolderkamertje achter mijn pc-tje vieren; in een orkse pub.

[ Voor 4% gewijzigd door Bernaar op 14-01-2004 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daar zit je dan, naast je oma die tauren heeft gekozen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68425

niets reusachtig veel vernieuwends ... toch leuk om te lezen

http://www.gamespy.com/previews/january04/wowpc/index.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Bij Blizzard hadden ze er een keer een stuk over geschreven, "World as a toy" daarmee bedoelen ze eigenlijk gewoon wat het betekent, dat WoW ook meer te gebruiken is als speelgoed en niet enkel als serieus spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernaar
Leuk om te lezen alleen hier was ik dus bang voor, wat ik bedoelde in mijn vorige post:
"You don't have to follow the quests, of course," Kaplan said. "You can just run around, exploring new areas, become a crafter, run a guild, and all the other things players expect in an MMO. The thing is, all of those things are enhanced by taking on quests. You can discover new lands on your own, kill monsters, and get a few experience points and some basic treasures, or do the same things on a quest and get great experience points and the best stuff."

[ Voor 3% gewijzigd door Bernaar op 14-01-2004 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm dit spel wordt waarschijnlijk dus alleen een ladder?

Op lan spelen, of onderlinge competities houden kan dus alleen door middel van een ranking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:07
Anoniem: 91753 schreef op 14 januari 2004 @ 14:21:

Op lan spelen, of onderlinge competities houden kan dus alleen door middel van een ranking?
heh, wat bedoel je hier mee?

een mmorpg op lan spelen??
onderlinge competities??
ranking??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 24-06 22:18

PromWarMachine

Forsaken Archer

Anoniem: 91753 schreef op 14 januari 2004 @ 09:50:
dag mensen, mijn interesse voor WoW is in korte tijd gegroeid dus heb ik besloten dit topic te gaan volgen ;)
Fijn? :?
Als iedereen dat ging melden...
Anoniem: 91753 schreef op 14 januari 2004 @ 10:36:
Dat weet niemand... eind van de maand is de inschrijving voor de closed USA/Canada/Korea bèta. Lees het topic en de Blizzard FAQ.
Anoniem: 91753 schreef op 14 januari 2004 @ 10:52:
oja bedankt, hopelijk krijg ik ook een key. We zijn namelijk met www.wc3addicts.com officiele Blizzard fan site. Voor zover ik weet krijgen wij dus 3 keys voor de beta's. Tevens zouden wij ook de mogelijkheid moeten hebben om mensen van Blizzard te interviewen.
?
Anoniem: 91753 schreef op 14 januari 2004 @ 11:41:
daar zit je dan, naast je oma die tauren heeft gekozen _/-\o_
HUH?
Anoniem: 91753 schreef op 14 januari 2004 @ 14:21:

"Jouw site", kan het volgens mij beter houden bij WarCraft III. ;)
Hoe denk je een ladder te kunnen houden bij een MMORPG? Ranking? LAN? LOL!

Je posts zijn niet erg constructief en dragen ook niet echt bij aan 't topic. :X

Ontopic:
De screenshots die bij die Gamespy review zitten, zijn ook niet erg slecht... :9

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/21395/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/21394/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/21396/thumb.jpg

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Bernaar schreef op 14 januari 2004 @ 14:13:
[...]
Leuk om te lezen alleen hier was ik dus bang voor, wat ik bedoelde in mijn vorige post:
[...]
Dit is maar goed ook, bij de meeste mmorpg's zijn er niet voor alle levels quests, en moet je daarvoor @ random veel creeps gaan slopen [en campen] voor de beste experience. Door quests krijg je goede experience/items en kun je nog wat andere dingen doen ipv in een gebied rondhangen omdat je daar experience krijgt.

Natuurlijk zijn er nog veel meer dingen zoals tradeskills, pvp en crafting, maar nog niet alles is bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oops 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernaar
agentorangina schreef op 14 januari 2004 @ 15:20:
[...]

Dit is maar goed ook, bij de meeste mmorpg's zijn er niet voor alle levels quests, en moet je daarvoor @ random veel creeps gaan slopen [en campen] voor de beste experience. Door quests krijg je goede experience/items en kun je nog wat andere dingen doen ipv in een gebied rondhangen omdat je daar experience krijgt.

Natuurlijk zijn er nog veel meer dingen zoals tradeskills, pvp en crafting, maar nog niet alles is bekend.
Maar ik vind het juist zo jammer dat je MEER experience points krijgt bij een voorgeprogrammeerde missie. Dan heb ik toch het idee verplicht te zijn om deze missie's te doen wil ik met redelijk tempo groeien. En ik wil juist de vrijheid hebben om zelf op jacht te gaan en toch ook flink te groeien afgewisseld met een missie. Maar dan niet dat 'voorgeprogrammeerde' missie's meer opleveren dan het 'dagelijkse' jagen in WoW.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.