och, ik zie het overal .. iedereen schreeuwt dat het over zes maanden is .. maar is dat wel zo?
ja , ze hebben op Gen Con Bevestigd dat ze de beta-release niet echt heel erg zullen missen .. ze gokte op december, en waarschijnlijk wordt het februari en dan alleen nog Amerika en Korea! ik weet niet wat jullie verwachten, maar als ik zo lees hoe lang blizzard over alles doet(en ook eigen ervaringen) dan zal ik niet uitgaan van een release date voor juni 2004.
ik ga ook niet zeggen wanneer ík het verwacht, maar wel verwacht ik dat de hele wereld af is als de beta gereleased wordt .. en daar bedoel ik dan mee dat de hele wereld ontworpen is(op wat kleine dingen na) en je dus gewoon kan rondlopen(hopend dat je geen bugs tegenkomt).
De game is nu dus nog in Alpha : blizzard-employees kunnen dus vanuit hun huis gewoon spelen en zeggen wat er allemaal fout is gegaan, en dus een eigen, goede mening geven(hey, het is blizzard), waardoor de grootste, ergste bugs eruit zijn, en waardoor de game ook playable wordt.. early beta wordt dus de machines testen en daarna de classes etc etc, maar dat hoef ik niet uit te leggen
om een lang verhaal kort te maken : er is geen release date, en niet onderbouwde release dates van posters zullen waarschijnlijk ook niet in de buurt komen..
imho is de kracht van blizzard dat ze geen release date geven, maar het releasen "when it's done" .. bij andere games is dat dodelijk gebleken en laten we hopen dat dit niet gebeurd bij dit prachtig mangifieke spel.
met vriendelijk groet(en nieuwjaarsgroet),
Sjoerd
PS
Roet, goed punt , ben het compleet met je eens
[
Voor 3% gewijzigd door
Anoniem: 68425 op 28-12-2003 22:10
. Reden: Toevoeging ]