Ik denk dat de levertijd in eerste instantie niet duidelijk is omdat er bijzonder veel vraag naar is en naar is geweest. Veel winkels in Nederland (en in het buitenland) bestellen nu veel meer van de kaarten bji hun leverancier dan normaal is. Is dan ook niet zo vreemd dat in deze redelijk uitzonderlijke situatie de levertijden niet precies bekent zijn.
Daarnaast kan ik mij ook bijna niet voorstellen dat productie lijnen worden aangepast om zodoende als het ware weer een hele nieuwe type kaart op de markt te brengen. (alhoewel dit bij de Sapphire en de Hercules wel het geval schijnt te zijn

)
Overigens kon ik hem afgelopen zaterdag in het
buitenland (via linkje van Connect 3D website) gewoon bestellen (Connect 3D 9500, 128mb Genuine FULL Retail Specification voor 200 euro incl. vat en verzendkosten). Bij mijn order status staat dat de kaart nu 'packed' is.
Overigens staat op die site van overclockingstore nog hetvolgende:
Note : The Radeon 9500 must be connected to the computer's power supply to meet its performance and high-speed memory requirements.
In order to supply the ATI Graphics Accelerator card with the necessary power, we have included the Power Extension Cable.
Is dit specifiek nodig voor OC'en of is dit per definitie nodig bij deze Radeon?
Op de site staat dat ze hem nog steeds in stock hebben.
[
Voor 52% gewijzigd door
Verwijderd op 04-03-2003 19:25
]