Idd ja. Volgens mij is dat deel 4 in de Seiken Densetsu (zo heet het in Japan).
RSP schreef op 18 February 2003 @ 22:03:
[...]
Vervolg op Lufia volgens mij

maar wat hierboven gezegd wordt is wel waar. als ninty nou een soort gba / nes / snes player maakt wordt dat ding onstelbaar veel verkocht dat durf ik zo wel te zeggen, terwijl het relatief goedkoop is om zo'n apparaat te maken...
Ik zal zeker zo'n ding kopen. Hoe relaxed is het om je GBA games op je TV te spelen. Maar ik denk dat Nintendo niet veel winst zal maken op het ding zelf, maar meer op de games, zoals altijd.
Wat ik me trouwens afvroeg. Waarom was het in het NES tijdperk niet moeilijk om een NES met 2 controllers, een Zapper en TWEE games te releasen voor 299 gulden en sinds het 3D-tijdperk je ineens meer betaalt (500 gulden voor N64 en 440 voor de GC) zonder ook maar iets erbij, behalve één controller. OK, we hebben inflatie, maar dat zal toch zeker niet zo zijn dat we daar zoveel op moeten inleveren
Zoals blakez al zei, heeft Midway inderdaad een pluim verdient met al die extra opties die zich herbergen in MK: DA. Drie hoeraatjes voor the Big M
Nou, ik ga weer verder het verdriet verwerken

, vandaag mijn auto total loss gereden

.
Nog een edit: Wie o wie gaat er allemaal gelijk op de 7de maart online met zijn GC. Ik niet in ieder geval. PSO vond ik op de DC ook niet zo spectaculair (sorry Phuse). Ik wacht wel op F-Zero (lets pray for online support) of Mario Kart.
Idd ilyc. Zulke games maken toch echt wel de aanschaf van een GBx player waard. GB(C) games konden er trouwens toch ook op?
[
Voor 103% gewijzigd door
GZ op 18-02-2003 22:16
]