Het Grote GameCube Topic Deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.222 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het nieuws is dubbel maar wel erg goed :)
het is dus niet exclusief voor preorderers maar wel in beperkte oplage, dus preorderen kan zeker geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, na lang te zijn weggeweest keer ik weder.
Zeker mooi dat ze die limited edition ook in europa uitbrengen.
Verder had ik nog een vraagje over dat online gamen op de cube. Ik heb dus gelezen dat je ook een abo voor het spel neemt, maar je kunt de cube dus gewoon op je router aansluiten en gamen zonder apart abonnement van nintendo? Vind het verder wel jammer dat ze voor het spelen van een game weer een maandelijkse bijdrage vragen. Ik bedoel, die betaal je toch al als je het spel koopt. Alsof het niet allemaal niet duur genoeg is. Zeer jammer dat ze dit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:35

Phydomir

Dennis

Vergeet niet dat er heel veel bij komt kijken om het online netwerk wat je aanbied draaiende te houden. Die 9 euro is meer dan gerechtvaardigt

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 14:22:
Zo, na lang te zijn weggeweest keer ik weder.
Zeker mooi dat ze die limited edition ook in europa uitbrengen.
Verder had ik nog een vraagje over dat online gamen op de cube. Ik heb dus gelezen dat je ook een abo voor het spel neemt, maar je kunt de cube dus gewoon op je router aansluiten en gamen zonder apart abonnement van nintendo? Vind het verder wel jammer dat ze voor het spelen van een game weer een maandelijkse bijdrage vragen. Ik bedoel, die betaal je toch al als je het spel koopt. Alsof het niet allemaal niet duur genoeg is. Zeer jammer dat ze dit doen.
Dit doen ze bij Xbox live dus ook en daar moet je dus nog extra kosten betalen voor het abbonement zelf.

Ik zie dus niet in waarom dit nou anders is als dat. :)

btw heeft iemand nog antwoord op mijn vraag:
schnumi schreef op 18 February 2003 @ 11:32:
1 vraagje trouwens.

Hoe moet je dat percies aansluiten? gewoon breedbandmodem onderin de cube en dan gewoon de stekker die je normaal in je netwerkkaart doet gewoon in de cube of moet het via je pc naar de cube?

[ Voor 20% gewijzigd door schnumi op 18-02-2003 15:07 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand voor mij wat leuke prijsjes van Bart Smit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Topicstarter
het is phantasy online (sega) die kosten voor de servers vraagt, misschien komt nintendo nog wel met een groot netwerk waar niet voor betaald hoeft te worden, maar aangezien phantasy het enige cube spel met online mogelijkheden is (tot nu toe) weten we dat niet =)

schnumi : het kan lijkt mij gewoon zo idd, of via je router-pc/router-adapter, misschien dat ie dhcp heeft of dat je een menuutje hebt om dingen in te stellen, misschien staat de handleiding online =)

[ Voor 29% gewijzigd door yamAUchi op 18-02-2003 15:09 ]

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:25

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 15:07:
Heeft iemand voor mij wat leuke prijsjes van Bart Smit?
Pikmin €40
Wave Race €40
Eternal Darkness €40
Sega Soccer Slam €40 (dacht ik)
Beach Spikers €35 (dacht ik)
SSX Tricky €35
Smugglers Run €15

Meer weet ik ff niet...

[ Voor 11% gewijzigd door jOzh op 18-02-2003 15:11 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

yamAUchi schreef op 18 February 2003 @ 15:08:
het is phantasy online (sega) die kosten voor de servers vraagt, misschien komt nintendo nog wel met een groot netwerk waar niet voor betaald hoeft te worden, maar aangezien phantasy het enige cube spel met online mogelijkheden is (tot nu toe) weten we dat niet =)

schnumi : het kan lijkt mij gewoon zo idd, of via je router-pc/router-adapter, misschien dat ie dhcp heeft of dat je een menuutje hebt om dingen in te stellen, misschien staat de handleiding online =)
hmm ben benieuwt want ik heb geen router hiero (1 pc dus) ben benieuwt. :)

btw: werken de EU adapters eigenlijk wel met een US cube? Volgens mij wel of niet? :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

schnumi schreef op 18 February 2003 @ 15:12:
[...]

hmm ben benieuwt want ik heb geen router hiero (1 pc dus) ben benieuwt. :)

btw: werken de EU adapters eigenlijk wel met een US cube? Volgens mij wel of niet? :)
Meeste extra hardware is "regio" vrij... Het zal dus gewoon werken.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phydomir schreef op 18 februari 2003 @ 15:15:
[...]

Meeste extra hardware is "regio" vrij... Het zal dus gewoon werken.
jah dacht ik eigenlijk al. :)

btw ik heb hiero wat gevonden over hoe het percies moet:

BBA informatie
blijkbaar kun je dus gewoon vanaf je modem in de meterkast (of waar dan ook) het draadje in je cube pluggen en dan alles automatisch instellen (mits je provider dat ondersteund) en dan werkt het gewoon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 18 February 2003 @ 13:22:
hmm hee waar was die waverace te koop voor 40 euro?
laatst was dat spel 25 euro :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:33
schnumi schreef op 18 februari 2003 @ 15:19:
[...]

BBA informatie
blijkbaar kun je dus gewoon vanaf je modem in de meterkast (of waar dan ook) het draadje in je cube pluggen en dan alles automatisch instellen (mits je provider dat ondersteund) en dan werkt het gewoon. :)
ja natuurlijk kan dat, alleen moet je dan de hele tijd ompluggen
is makkelijker als je een router hebt

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 15:25:
[...]

laatst?
waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 18 February 2003 @ 15:26:
[...]

ja natuurlijk kan dat, alleen moet je dan de hele tijd ompluggen
is makkelijker als je een router hebt
dat is waar. :) btw je kunt in zo'n pc winkel toch wel een UTP kabel kopen met plugjes aan beide kanten?? (domme vraag volgens mij maarja :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Topicstarter
schnumi schreef op 18 February 2003 @ 15:19:
[...]

BBA informatie
hehe, bijna zoals ik het zei, alleen het menuutje waar je ip/gateway invult als je manual connectie kiest zit in het spel zelf =)

maar is wel handig, kan vanaf hier ook makkelijk, eigenlijk zouden ze nog wat meer opties moeten hebben die cubes qua LAN mogelijkheden ofzo, maar dat komt vast nog wel =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
net een filmpje van de gba sp gezien op ign
en nu benik toch weer aan t twijfelen he
damn you nintendo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Phusebox schreef op 18 februari 2003 @ 15:44:
Maar jij haat de gba toch? :)

Nja, ik ga t denk ik niet doen (kkan me prob straks toch niet inhouden, hoor :P)
Kheb al 2 gba's (nja, die ene is niet van mij, hoor, maar is wel in dit huis :))
en dan ga ik niet extra geld uitgeven, voor enkel een backlight...

Maar ik ben echt blij dat die bonusdisc zeker is, kheb em gepreordered bij DP, dus ik heb over een maandje of 3 Zelda TWW en OoT(MQ) binnen >:)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm btw inkoopsprijs gba sp: 129 euro
dus ik denk dat de winkelprijs 139 wordt ongeveer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Phusebox schreef op 18 February 2003 @ 15:44:
Ik twijfel al niet meer, weet nu al zeker dat ik de verleiding niet kan weerstaan als ie eenmaal uit is. De laaste week heb ik vrij veel Mario Kart gespeeld, moest gewoon recht onder m'n bureaulamp zitten wil ik een beetje duidelijk beeld hebben. En het batterijenverbruik, dat vind ik ook zwaar irritant worden. Zo'n accu vind ik de perfecte oplossing eigenlijk.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:29

MaDLiVe

.-Observer-.

jOzh schreef op 18 February 2003 @ 15:52:
[...]

Ik twijfel al niet meer, weet nu al zeker dat ik de verleiding niet kan weerstaan als ie eenmaal uit is. De laaste week heb ik vrij veel Mario Kart gespeeld, moest gewoon recht onder m'n bureaulamp zitten wil ik een beetje duidelijk beeld hebben. En het batterijenverbruik, dat vind ik ook zwaar irritant worden. Zo'n accu vind ik de perfecte oplossing eigenlijk.
Uhu, dat is de mainreason waarom ik mijn GBA classic heb verkocht (hij lag al stof te happen :D maargoed) Die SP vind ik toch wat mooier/compacter en de backligt dat is een must voor mij.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 13-09 13:08
De GBA is op dit moment (imho natuurlijk) helemaal niet portable. Tenzij je een generator met lichtbron meesjouwd. Ik kan niet zeggen dat ik het niet netjes vind van Nintendo dat ze niet die 1,5 jaar geleden gewoon deze oplossing hebben gebruikt, maar daarenetegen kan ik gewoon geen nee zeggen tegen backlight en dat mooi poederdoos model ") Ik heb mijn GBA de laatste tijd niet zoveel gebruikt en toch zitten er krassen en vegen op het scherm die ik niet meer kan wegkrijgen. Nintendo doet het dus wel slim, want straks heb ik in een tijdsbestek van 2 jaar 2 GBA's gekocht. Als dat betekent dat ik dan wel de nieuwe Secret of Mana, Metroid Fusion, Advance Wars1 (en 2), Golden Sun, Tactics Ogre en etc overal kan spellen met een goede lichtbron then so be it. Take me for the sucker that I am, GBA SP here I come!

[ Voor 2% gewijzigd door dialMforMike op 18-02-2003 16:05 . Reden: CRISIS*&%! ]

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Aristagon schreef op 18 February 2003 @ 16:01:
De GBA is op dit moment (imho natuurlijk) helemaal niet portable. Tenzij je een generator met lichtbron meesjouwd. Ik kan niet zeggen dat ik het niet netjes vind van Nintendo dat ze niet die 1,5 jaar geleden gewoon deze oplossing hebben gebruikt, maar daarenetegen kan ik gewoon geen nee zeggen tegen backlight en dat mooi poederdoos model ") Ik heb mijn GBA de laatste tijd niet zoveel gebruikt en toch zitten er krassen en vegen op het scherm die ik niet meer kan wegkrijgen. Nintendo doet het dus wel slim, want straks heb ik in een tijdsbestek van 2 jaar 2 GBA's gekocht. Als dat betekent dat ik dan wel de nieuwe Secret of Mana, Metroid Fusion, Advance Wars1 (en 2), Golden Sun, Tactics Ogre en etc overal kan spellen met een goede lichtbron then so be it. Take me for the sucker that I am, GBA SP here I come!
ja voor mij wordt het dan mijn derde gba... maar ik heb in de tijd dat ik de gba heb slechts 1 spel gekocht
omdat ik het gewoon niet te doen vindt zonder front/back-light
dus ik heb nog heel wat in te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Toch wel handig zo'n router, straks gewoon lekker online gamen zonder steeds de stekker te hoeven wisselen. Alleen nog ff een extra switch erbij kopen want m'n huidge router zit vol (4 poorts)

En ja je kan bij iedere zichzelf respecterende pc winkel UTP kabel kopen die al helemaal klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Time Master Quest is toch gewoon precies hetzelfde als Ocarina of Time, maar dan met iets andere puzzeltjes erin??!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thelema schreef op 18 februari 2003 @ 11:41:
ik heb vandaag mn 2e freeloader ontvangen.. eerst een 1.04 en nu heb ik dus automatisch een 1.06b versie ontvangen.... hail dimplus!

Metroid Prime kon ik toch al spelen aangezien ik die al een maand heb liggen
WTF!??!?! Voordat ik dit bericht gelezen heb, had ik met dimplus gebeld (rond 12.30) Nee ze hadden 1.06 nog niet binnen, we verwachten em ieder moment..
En jij hebt em al binnen van hun via de post?! :X
jOzh schreef op 18 February 2003 @ 11:35:
Hoera, krijg net de Freeloader door de bus! Nu nog wachten op m'n import games :/ AC en WE6:FE zijn nog steeds niet geshipped :Z
Ow en DaFubar, het staat zelfs op de disc:"this is not a game" Sorry, flauw :P

Heb ook Smuggler's Run binnen, zometeen maar eens kijken what all the fuss is about.
Ook van dimplus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 16:16:
Die Time Master Quest is toch gewoon precies hetzelfde als Ocarina of Time, maar dan met iets andere puzzeltjes erin??!
Jup, en het zou grafisch wat beter moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

zijn er trouwens al winkels waar je de nieuwe zelda kan pre orderen en je bonus disc van ocarina of time kan vastleggen?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 16:17

RSP

rajackar schreef op 18 February 2003 @ 16:46:
zijn er trouwens al winkels waar je de nieuwe zelda kan pre orderen en je bonus disc van ocarina of time kan vastleggen?
www.dimensionplus.nl
shop.insidegamer.nl
nog meer?

edit: je krijgt dus bij elke kopie van the wind waker in europa de Bonus games erbij :)

[ Voor 15% gewijzigd door RSP op 18-02-2003 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo
  • Laatst online: 16-09 13:26
Heb net mijn Freeloader binnen van Play.com die ik twee weken geleden gepreordered had. Het is de 1.06b versie (gelukkig :)). Nu is het wachten op DVD BoxOffice voor Animal Crossing en dat duurt wel erg lang, helemaal omdat nu mijn freeloader ligt te niksen in mijn boekenkast :P.

Heb de Freeloader nog even getest met een PAL game, die laad ie zonder problemen :D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ja mensen schiet op met die animal crossings want ik wil wel eens een ander dorp bezoeken dan mijn eigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 15-09 10:53
Phusebox schreef op 18 februari 2003 @ 17:17:
ja mensen schiet op met die animal crossings want ik wil wel eens een ander dorp bezoeken dan mijn eigen
Hoe is het eigenlijk met Animal Crossing? Is dit nu het meest gespeelde spel wat je hebt? :? Vertel ons eens wat meer ervaringen over het spel.. Haal me over om het ook aan te schaffen!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Nee, Play.com

DVDBO is trouwens wel f*cking langzaam zeg, echt vervelend ;( Maarja, half GameCubend Europa besteld nu ineens Animal Crossing bij hun, viel te verwachten dat het ff gaat duren...

[ Voor 41% gewijzigd door jOzh op 18-02-2003 17:35 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

RSP schreef op 18 February 2003 @ 16:53:
[...]

www.dimensionplus.nl
shop.insidegamer.nl
nog meer?

edit: je krijgt dus bij elke kopie van the wind waker in europa de Bonus games erbij :)
tnx, heb em zojuist ge preordered

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu moet je eens kijken op de site van Bart Smit, daar staan aanbiedingen als GC + Fifa + Eternal Darkness voor slecht 240€!!! als je echter tot bestellen wilt overgaan verschijnt er allesbvalve wat je wilt, kijk zelf maar eens. Ik vraag me af, zijn er in de Bart Smit winkels dezelfde aanbiedingen? Want GC + 2 games voor 240€ is werkelijk supergoedkoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
ja een lekker aanbieding, je kan zelf kiezen welke game je erbij wilt (games van 40 euro allen) ik heb ook mij cg bij deze aanbieding gekocht

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jOzh schreef op 18 February 2003 @ 17:32:
[...]

Nee, Play.com

DVDBO is trouwens wel f*cking langzaam zeg, echt vervelend ;( Maarja, half GameCubend Europa besteld nu ineens Animal Crossing bij hun, viel te verwachten dat het ff gaat duren...
Mja ik zit ook al een tijd te wachten op een bericht van DVDBO. Waarschijnlijk gaat het nog wel even duren voordat ze geshipped worden. Mja ik ben iig niet de enige die zit te wachten tot ie eindelijk z'n freeloader kan gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 12:35
jOzh schreef op 18 February 2003 @ 15:10:
[...]

Pikmin €40
Wave Race €40
Eternal Darkness €40
Sega Soccer Slam €40 (dacht ik)
Beach Spikers €35 (dacht ik)
SSX Tricky €35
Smugglers Run €15

Meer weet ik ff niet...
lol schandalig goedkoop !! :9~ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Ff mezelf quoten dan maar :+
EA Sports heeft vandaag bekend gemaakt dat men bezig is met de ontwikkeling van een nieuw formule 1 spel voor alle consoles.
In F1 Career Challenge, zoals de game voorlopig heet, zal men in de huid kunnen kruipen van een rookie die zich een weg zal moeten banen door het zware formule 1 kampioenschap. Beginnend zonder super licentie zal je de training moeten voltooien om mee te mogen doen aan een 4 jarige strijd om de wereld titel formule 1.

Je zult per jaar je moeten bewijzen. Resultaten neer zetten om verder te komen en om de top te bereiken. Je begint in 1999, daarna werk je, je een weg door de volgende 4 jaar. Ieder jaar heeft een eigen licentie waardoor het jaar perfect zal kloppen, niet alleen de rijders en teams zullen authentiek zijn maar ook de gebeurtenissen zullen verlopen zoals in de jaren zelf. Zo zul je bijvoorbeeld merken dat Mika Salo in 1999 na de grand prix van Silverstone het stuur over zal nemen van de geblesseerde Michael Schumacher.

"Consumer feedback told us that real innovation was needed in the Formula One space."," verteld Executive Producer Matt Webster. "In our desire to deliver the strongest Formula One experience to date, we have stepped up to the mark and are now developing the first ever multi year licensed Formula One game where you can build your racing career across four seasons."

Ons klinkt dit allemaal zeer goed in de oren. EA Sports heeft al een aantal jaar een zeer degelijke formule 1 game afgeleverd, en dat we nu eindelijk eens de kans krijgen om te spelen zoals de echte mannen het ook hebben moeten doen klink mij als muziek in de oren.

F1 Career Challenge staat gepland voor 9 mei 2003 en zal op de Playstation 2, X-Box en Gamecube verschijnen. Wij hebben nu in ieder geval al de eerste screenshots voor de ps2 versie van F1 Career Challenge, deze kan je bekijken door hier onder op de link te klikken.
bron: futuregaming.nl

Klinkt goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

effe een vraagje zijn er ook een soort platinum games?
net zo als de PS2 heeft maar dan voor de cube?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

nope zijn volgens mij gewoon afgeprijst. :) Nintendo komt wel met de "players choice" dat is wel zoiets als de platinum spellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 19:45:
effe een vraagje zijn er ook een soort platinum games?
net zo als de PS2 heeft maar dan voor de cube?
Pikmin €40
Wave Race €40
Eternal Darkness €40

Kwamen er dacht ik nog een aantal bij in arpil ofzow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 15:25:
[...]

sorry voor de late reply...
ongeveer een maandje geleden @ mediamarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat me eigenlijk het meeste om monkey ball :P
weet iemand hoeveel die ongeveer kost bij intertoys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 19:56:
Het gaat me eigenlijk het meeste om monkey ball :P
weet iemand hoeveel die ongeveer kost bij intertoys?
Gewoon 60 euro, doch binnenkort verschijnt Monkey Ball 2, kan je beter daarop wachten.

[ Voor 16% gewijzigd door ilyc op 18-02-2003 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
GDVRRRRRRR!!!!!

ik heb net het meest frustrerende game-moment ooit gehad.
Ik zat met Mario in Noki Bay in die schelp... daar heb je een penisgroot retro level... ik was helemaal aan het einde... je had alleen nog het ronddraaiende stuk hout waarover je schuin naar de shine liep... die haalde ik perfect... ik moest alleen nog maar van het stuk hout op het platform van de shine springen... VAL IK ERTUSSEN!!!! GDVRDKNKRDKGDVRRRR!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daFubar schreef op 18 February 2003 @ 20:03:
GDVRRRRRRR!!!!!

Ik zat met Mario in Noki Bay in die schelp... daar heb je een penisgroot retro level... ik was helemaal aan het einde... je had alleen nog het ronddraaiende stuk hout waarover je schuin naar de shine liep... die haalde ik perfect... ik moest alleen nog maar van het stuk hout op het platform van de shine springen... VAL IK ERTUSSEN!!!! GDVRDKNKRDKGDVRRRR!!!!!!!
das klote :+ >:) :P :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:37

spaceboy

Op grote hoogte

daFubar schreef op 18 februari 2003 @ 20:03:
GDVRRRRRRR!!!!!

Hehe... dejavu. Hoevaak ik niet met gekromde vingers van ellende voor de 30e keer zo'n retro-level heb gedaan... Maar ALS het dan lukt heb je ook echt zoiets van "YES, IK RULE!" >:) Succes. Mijn werkwijze was trouwens wel altijd 30+ levens hebben voor zo'n level. (in dat level dat je het strand schoon moet spuiten kun je steeds 5 levens ophalen, het zesde level geloof ik dat 't was van die wereld op het dak)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 18:13:
Nu moet je eens kijken op de site van Bart Smit, daar staan aanbiedingen als GC + Fifa + Eternal Darkness voor slecht 240€!!! als je echter tot bestellen wilt overgaan verschijnt er allesbvalve wat je wilt, kijk zelf maar eens. Ik vraag me af, zijn er in de Bart Smit winkels dezelfde aanbiedingen? Want GC + 2 games voor 240€ is werkelijk supergoedkoop!
lol idd

* geemfriek rent naar bartsmit als de vakantie begint :) *

leuk nieuws zo'n prijsverlaging :) terwijl de PS2 schandalig duur blijft 8)7

kannek meteen ethernal darkness spelen 8) :9~

[ Voor 6% gewijzigd door geemfriek op 18-02-2003 20:37 . Reden: iets vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
spaceboy schreef op 18 February 2003 @ 20:15:
[...]

Hehe... dejavu. Hoevaak ik niet met gekromde vingers van ellende voor de 30e keer zo'n retro-level heb gedaan... Maar ALS het dan lukt heb je ook echt zoiets van "YES, IK RULE!" >:) Succes. Mijn werkwijze was trouwens wel altijd 30+ levens hebben voor zo'n level. (in dat level dat je het strand schoon moet spuiten kun je steeds 5 levens ophalen, het zesde level geloof ik dat 't was van die wereld op het dak)
Ehh.. bedoel je Pianta village?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:10

NoTimeRemains

I know

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 18:13:
waar zie je dat staan dan?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
weet je wat de max zou zijn? Secret of Mana op de Cube >:)

is er al zoiets aangekondigd of is Square voorgoed gekapt met SoM :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
geemfriek schreef op 18 februari 2003 @ 21:44:
weet je wat de max zou zijn? Secret of Mana op de Cube >:)

is er al zoiets aangekondigd of is Square voorgoed gekapt met SoM :?
Volgens mij is er een vervolg op SoM in ontwikkeling voor de GBA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 19-09 16:17

RSP

ilyc schreef op 18 februari 2003 @ 22:01:
[...]

Volgens mij is er een vervolg op SoM in ontwikkeling voor de GBA.
Vervolg op Lufia volgens mij :)
maar wat hierboven gezegd wordt is wel waar. als ninty nou een soort gba / nes / snes player maakt wordt dat ding onstelbaar veel verkocht dat durf ik zo wel te zeggen, terwijl het relatief goedkoop is om zo'n apparaat te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Idd ja. Volgens mij is dat deel 4 in de Seiken Densetsu (zo heet het in Japan).
RSP schreef op 18 February 2003 @ 22:03:
[...]

maar wat hierboven gezegd wordt is wel waar. als ninty nou een soort gba / nes / snes player maakt wordt dat ding onstelbaar veel verkocht dat durf ik zo wel te zeggen, terwijl het relatief goedkoop is om zo'n apparaat te maken...
Ik zal zeker zo'n ding kopen. Hoe relaxed is het om je GBA games op je TV te spelen. Maar ik denk dat Nintendo niet veel winst zal maken op het ding zelf, maar meer op de games, zoals altijd.

Wat ik me trouwens afvroeg. Waarom was het in het NES tijdperk niet moeilijk om een NES met 2 controllers, een Zapper en TWEE games te releasen voor 299 gulden en sinds het 3D-tijdperk je ineens meer betaalt (500 gulden voor N64 en 440 voor de GC) zonder ook maar iets erbij, behalve één controller. OK, we hebben inflatie, maar dat zal toch zeker niet zo zijn dat we daar zoveel op moeten inleveren :?

Zoals blakez al zei, heeft Midway inderdaad een pluim verdient met al die extra opties die zich herbergen in MK: DA. Drie hoeraatjes voor the Big M :P _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Nou, ik ga weer verder het verdriet verwerken :'( , vandaag mijn auto total loss gereden :( :( :(.

Nog een edit: Wie o wie gaat er allemaal gelijk op de 7de maart online met zijn GC. Ik niet in ieder geval. PSO vond ik op de DC ook niet zo spectaculair (sorry Phuse). Ik wacht wel op F-Zero (lets pray for online support) of Mario Kart.

Idd ilyc. Zulke games maken toch echt wel de aanschaf van een GBx player waard. GB(C) games konden er trouwens toch ook op?

[ Voor 103% gewijzigd door GZ op 18-02-2003 22:16 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
RSP schreef op 18 februari 2003 @ 22:03:
[...]

Lufia EN SoM ;)

maar ik wil ze ook op Cube :'( :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
RSP schreef op 18 februari 2003 @ 22:03:
[...]

Beiden dan.

Zoals Golbe al zei, een nieuw deel in de Seiken Densetsu reeks is reeds aangekondigd. Can't wait!

EDIT: Plaatjes, jawel!

Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20030109/seiken01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20030109/seiken02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20030109/seiken03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20030109/seiken05.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20030109/seiken04.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20030109/seiken07.jpg

Het wordt dus een action RPG, net zoals Zelda: A Link to the Past. Erg, erg tof dus verwacht ik :)

[ Voor 54% gewijzigd door ilyc op 18-02-2003 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
ilyc schreef op 18 February 2003 @ 22:07:
[...]

Beiden dan.

Zoals Golbe al zei, een nieuw deel in de Seiken Densetsu reeks is reeds aangekondigd. Can't wait!

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Het wordt dus een action RPG, net zoals Zelda: A Link to the Past. Erg, erg tof dus verwacht ik :)
* geemfriek herinnert zich de tijd dat hij samen met vrienden SoM speelde op SNES

DAT waren tijden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon op de site van Bart Smit, HIValicious, je ziet het direct.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 22:25:
gewoon op de site van Bart Smit, HIValicious, je ziet het direct.
hee Blauwe , ben ook belg ...
het kan dus aan het feit liggen dat ze de prijs enkel in belgie verlagen (omdat GC hier niet zo goed verkoopt :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
geemfriek schreef op 18 February 2003 @ 22:26:
[...]

hee Blauwe , ben ook belg >:) ...
het kan dus aan het feit liggen dat ze de prijs enkel in belgie verlagen (omdat GC hier niet zo goed verkoopt :? )
srry ,op quote ipv edit gedrukt :X

[ Voor 8% gewijzigd door geemfriek op 18-02-2003 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kool, maar jij hebt zeker nog geen gamecube? Dan kan jeme wellicht nog niet zeggen waar jij je games koopt. Ga je dan volgende week deze aanbieding kopen?

--> Ben jij trouwens het lief van de zus van een zeker Kristien?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
GolbeZeromus schreef op 18 februari 2003 @ 22:04:
Nou, ik ga weer verder het verdriet verwerken :'( , vandaag mijn auto total loss gereden :( :( :(.
Sjs das minder :( Je bolide in barrels. What happened? Je kunt nog posten zo te zien dus zelf geen ernstig letsel gelukkig :)

PS Ik rijd volgende keer niet met je mee denk ik GZ ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Dyxtra op 18-02-2003 23:10 ]

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Phydomir schreef op 18 February 2003 @ 19:36:
Ff mezelf quoten dan maar :+

[...]

bron: futuregaming.nl

Klinkt goed...
damn eindelijk luistert er iemand naar me... hehe
ik heb rond 1996 al eens een keer meegedaan aan een gaming contest
waarin ik een spel had ontwikkeld (tussen " " ) met schetsen en al
waarin je begon als karter en je moest opwerken naar de F1
nu begint dit spel van EA er eindelijk op te lijken

Afbeeldingslocatie: http://www.planetgamecube.com/media/092711573.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 18-02-2003 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ilyc schreef op 18 February 2003 @ 22:07:
[...]

Beiden dan.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

daaaaamnnnn vet vet vet vet kwijl!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Phusebox schreef op 18 februari 2003 @ 23:13:
[...]

[afbeelding]
Ik had ook al jaren zo'n idee, waarom niemand ooit aan een career mode voor F1 spellen had gedacht is me nu nog een raadsel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

niemand reageert op mijn Smugglers Run Uitdaging...

...niemand die me probeert te verslaan ?? ;( jmmr :?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Laatst online: 13:58

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Goed nieuws voor alle zelda liefhebbers:
Gelimiteerde uitgave van The Legend of Zelda: The Wind Waker komt naar Europa

Binnenkort kunnen Europese Zelda-fans genieten van twee extra klassieke Zelda-games voor de NINTENDO GAMECUBE

18 Februari 2003 Nintendo komt met het grote nieuws dat The Legend of Zelda: The Wind Waker vanaf de release op 3 mei in een gelimiteerde oplage een bonusdisk zal bevatten.

The Legend of Zelda: The Wind Waker bevat een bonusdisk met twee extra NINTENDO GAMECUBE-spellen: de N64-klassieker The Legend of Zelda: Ocarina of Time en de nooit eerder verschenen titel The Legend of Zelda: Ocarina of Time Master Quest, die oorspronkelijk werd ontworpen voor de N64DD. Op de bonusdisk vind je ook extra gameplay-materiaal, van onder andere het splinternieuwe F-Zero, 1080° Avalanche, Timesplitters 2, Phantasy Star Online, Rayman 3 & Super Monkey Ball 2, allemaal voor de NINTENDO GAMECUBE.

The Legend of Zelda: The Wind Waker is het nieuwste spel uit de Zelda-reeks, die in 1986 van start ging met The Legend of Zelda op Nintendo's NES-console. Vanaf dat moment zijn er wereldwijd 36 miljoen Zelda-spellen over de toonbank gegaan voor Nintendos NES, SNES, N64, en de Game Boy-consoles.

De gelimiteerde dubbele disk-uitgave van The Legend of Zelda: The Wind Waker is verkrijgbaar vanaf 3 mei 2003, zolang de voorraad strekt, voor een prijs van ongeveer €60,-.
Bron: Nintendo Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
sebastius schreef op 19 februari 2003 @ 00:13:
Goed nieuws voor alle zelda liefhebbers:

[...]

Bron: Nintendo Benelux
ehm oud nieuws...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Laatst online: 17:44
Phusebox schreef op 18 February 2003 @ 23:13:
[...]

[afbeelding]
Hey, kijk een race spel :*)

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Laatst online: 13:58

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ik zag het hier nog niet staan en ik denk: Goh, laat ik de tweakers dit heugdelijke nieuws niet onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ilyc schreef op 18 februari 2003 @ 22:07:
[...]

Beiden dan.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

OMG

shit!
Nou moet ik ook nog een gba kopen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Topicstarter
neh lamsh,

gewoon winnen bij cubezone ! =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een GameCube een een GBA.

Ik heb deze gekocht omdat mede vrienden er al 1 hadden dus spellen wissellen met elkaar.
Maar tot vandaag hebben we de zelfde games dit omdat er GEWOON GEEN ANDERE leuke games zijn.

Ik ben zeer terleur gesteld in de GAMECUBE. De gameboy heb ik gekocht voor warioland maar naar die uitgespeelt te hebben is die nooit meer aangeweest.

Ik vind dat erg jammer ik heb er nu 6 games voor en heb zelf mario shunsine gekocht omdat ik geen andere leuke konden vinden.

Ik heb nu
Super SmashBros Melee - Leuk, vooral met zijn 4ren. Speel ik nog steeds

James Bond 007 Agent under Fire - In het begin een erg goede game en heeft me wat slapelooze nachten gekost. MP valt wat tegen maar met zijn 2en goed te doen. Speel ik nu niet meer

Tony Hawk 3 - Deze gekocht voor 20euro in de op = op bak. Ik had deze al veel gespeelt op de PSX en moest daarom erg wennen aan de controlle maar leuke game voor op een saaie zondag.

Star Wars Clone atack - Goede game, erg grote gevechten, kwa graphics valt die wat tegen maar gameplay maakt dat allemaal weer goed. Speel deze game nog steeds vooral MP tegen me broertje.

Medal Of Horner - Alied asault - Mooi game, mikken moet je effe aanwennen. Leuke MP vooral met zijn 4ren op een grote tv. Speel deze dagelijks

Mario ShuneSine - Gave game, ziet er goed uit en heeft leuke grappen in de game en is echt goed, maar het is soms wel wat moeilijk. Speel ik eigelijk zoveel mogelijk.

Maar echt de games zoals mario kart heb ik nog niet gezien.
Nu maar hopen of er leukere games binnen kort komen die de moeite waard zijn anders heb ik binnen kort me cube te koop staan met de games er bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Topicstarter
urm..

je hebt niet echt de allerbeste spellen die er zijn =)

probeer een super monkey ball (; , of een mario party 4 (zo te zien speel je vaak multiplayer), of een ssx tricky (net gekocht, is goedkoop, en erg leuk), of een beach spikers/soccer slam/timesplitters 2

en dan komen er volgende maand een zooi pareltjes uit die je zeker niet mag missen

ik noem een super monkey ball 2 ! (; , ik noem metroid prime, ik noem spongebob squarepants ! ..

en dan in mei zelda .. en dan later wario world, en dan later mario kart en f-zero .. en dan later mario 128 en dan later mario 256, en dan later mario .. uhm .. 512 (=

en je zegt dat je teleurgesteld bent, maar je vind de spellen wel goed en leuk en alles .. nou ja .. het komt allemaal goed hoor met die GC van je (=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Idd, je hebt niet de meest goede titels als ik heel eerlijk ben.

Als je van race games houd zou ik ook zeker een Wave Race gaan bekijken.

Verder zijn natuurlijk Timesplitters 2, Starfox Adverntures, Pikmin en Resident Evil prachtige games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

En waarom zegt niemand: MORTAL KOMBAAAAAAAT!? :) Ik heb deze game op mijn favorietenlijstje boven Mario Sunshine en Smash Bros Melee staan.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yamAUchi schreef op 19 February 2003 @ 02:55:
neh lamsh,

gewoon winnen bij cubezone ! =)
Ik doe wel mee aan de cube-europe gba contest dus wie weet :)
spaceboy schreef op 19 February 2003 @ 08:43:
En waarom zegt niemand: MORTAL KOMBAAAAAAAT!? :) Ik heb deze game op mijn favorietenlijstje boven Mario Sunshine en Smash Bros Melee staan.
heb ik net gewonnen bij cubezone.nl, krijg ik dus al van de week :)

je hoort er trouwens wel veel over hoor, maar dat was vooral toen die net uit was

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2003 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garoth
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-10-2024
Even een vraagje tussendoor.
Ik heb gisteren bij de mediamarkt gezien dat je Zelda daar kan Pre-orderen alleen hebben zij geen idee of Ura en oot erbij zitten. Weet iemand waar je kunt pre-orderen, en waar die wel erbij zitten?
Thnx alvast.

Als blikken konden doden, waarom doen ze er dan erwten in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Garoth schreef op 19 February 2003 @ 09:37:
Even een vraagje tussendoor.
Ik heb gisteren bij de mediamarkt gezien dat je Zelda daar kan Pre-orderen alleen hebben zij geen idee of Ura en oot erbij zitten. Weet iemand waar je kunt pre-orderen, en waar die wel erbij zitten?
Thnx alvast.
er is hier gister 3x gepost dat je de bonus disc in beperkte oplage overal erbij krijgt, preorder of niet ;)

preorderen kan oa bij www.dimplus.nl als je dat wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04 20:42
spaceboy schreef op 19 February 2003 @ 08:43:
Waarom zegt niemand Eternal Darkness: Sanity's Requiem wat mijns inziens een van de beste Cube spellen van het moment is...

* Fubaruba heeft hem na een week weer terug moeten brengen naar de videotheek en is nu te vinden op de keileweg in een strak jurkje om zo een exemplaar te kunnen bekostigen

[ Voor 21% gewijzigd door Fubaruba op 19-02-2003 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Laatst online: 17:44
daFubar schreef op 19 February 2003 @ 11:31:
[...]
Waarom zegt niemand Eternal Darkness: Sanity's Requiem wat mijns inziens een van de beste Cube spellen van het moment is...

* BloodKnight heeft hem na een week weer terug moeten brengen naar de videotheek en is nu te vinden op de keileweg in een strak jurkje om zo een exemplaar te kunnen bekostigen
Je probeert ook alles om ED te krijgen. :P

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
daFubar schreef op 19 February 2003 @ 11:31:
[...]

* Phusebox heeft hem na een week weer terug moeten brengen naar de videotheek en is nu te vinden op de keileweg in een strak jurkje om zo een exemplaar te kunnen bekostigen
hehe ik heb nog een ED liggen, onuitgespeeld, ergens halverwege werd t me wat te saai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Phusebox schreef op 19 February 2003 @ 11:43:
[...]

hehe ik heb nog een ED liggen, onuitgespeeld, ergens halverwege werd t me wat te saai
Ik durf het niet aan, om ED te proberen. Destijds Resident Evil gekocht, maar zelden zo'n verrot spel gespeeld. Het ziet er misschien leuk uit, maar de playability is "near-zero". Misschien toch maar 's ED bij een aanbiedinkje op de kop tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:12

SD5k

>4&X

ED is 100x beter dan RE, tis maar dat je het weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Thelema schreef op 19 February 2003 @ 12:23:
ED is 100x beter dan RE, tis maar dat je het weet...
Pff, wat een onzin! RE is een van de beste games op de GC tot nog toe.
Ik heb toevallig nog een exemplaartje over, iemand interesse misschien? Voor €35 mag ie weg! ;) :P

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:12

SD5k

>4&X

ik overdreef misschien een beetje ja :) maar ik vind ED toch echt stukken beter, meer een adventure feel dan bij RE... voor mij is de keuze in ieder geval niet moeilijk.. de combinatie van puzzels, spells, oude omgevingen en af en toe lekker hakken vind ik gewoon geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 16-09 13:10
Ik heb RE gespeeld bij een vriend van me en vond er geen ruk aan.
maar heb sinds een weekkie ED en vindt die echt super (40 euro bij frs).
het begin is best makkelijk. maar hij wordt steeds moeilijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm ja iedereen staart zih wel blind op die aanbiedingen van Bart Smit (dus ook E-Plaza en de winkels wat voorheen Gamen Enzo was) maar loop eens de Free Record Shop binnen voor de gein. Kheb er net Sega Soccer Slam gekocht die daar voor 19,99 in de rekken ligt. Ook zijn ED , Wave race enzo ook allemaal 39,95 en met de FRS pas krijg je nog 10% korting ook! Mja ik ga ff SSS uitproberen. Heb ik weer wat te doen in de tussetijd dat ik op m'n importgames zit te wachten! :+

Ow ook nog een (standaard :X ) mailtje van DVDBO terug ontvangen:
Hello,

We do our very best to stock every available item that we list for sale.
Sometimes certain items do go out of stock.
We do receive new stock in everyday. We do our best to fulfill your order
as quickly as possible.
Unfortunately, we can not estimate the time of arrival.
You will be e-mailed by our system as soon as the item becomes available
and ships.

We apologize for the wait.
Jeuj, ik krijg in ieder geval mail terug! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 18 February 2003 @ 23:13:
[...]

[afbeelding]
Ik vind het eigenlijk ook heel dom van developers dat ze nu pas op zo'n idee komen.

btw: die BAR uit 99 is mooi. :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op 19 February 2003 @ 13:14:
Dat mailtje komt me heel bekend voor..
Oh ja, die kreeg ik nadat ik mailde waar m'n WaveBird bleef! :+

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 19 February 2003 @ 13:14:
Uhm ja iedereen staart zih wel blind op die aanbiedingen van Bart Smit (dus ook E-Plaza en de winkels wat voorheen Gamen Enzo was) maar loop eens de Free Record Shop binnen voor de gein. Kheb er net Sega Soccer Slam gekocht die daar voor 19,99 in de rekken ligt. Ook zijn ED , Wave race enzo ook allemaal 39,95 en met de FRS pas krijg je nog 10% korting ook! Mja ik ga ff SSS uitproberen. Heb ik weer wat te doen in de tussetijd dat ik op m'n importgames zit te wachten! :+

Ow ook nog een (standaard :X ) mailtje van DVDBO terug ontvangen:

[...]

hoe kom je eigenlijk aan zo'n FRS pasje?
want ik heb overal gezocht in de winkels en op internet maar kon er geen info over vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 19 February 2003 @ 13:40:
[...]

hoe kom je eigenlijk aan zo'n FRS pasje?
want ik heb overal gezocht in de winkels en op internet maar kon er geen info over vinden
Als het goed is kan je hem gewoon @ de kassa aanvragen, zo heb ik hem tenminste gekregen....

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2003 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook chips eten en 4 euro korting bij de frs krijgen :)
cjp korting hebben ze zelfs ook nog geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

hmmz, ik dacht dat de Sega Sports titels niet meer voro de Cube zouden uitkomen.

Afbeeldingslocatie: http://www.vonk-ms.com/test/Box-art0.jpg

:/ :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sega Happy Meals bij McDonalds in amerika deze zomer!
dat wordt happy meals importeren voor monkey ball aapjes yam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
dan ga ik vanmiddag maar eens bij de FRS WaveRace halen, heb em net al ff opzij laten leggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Hey, heeft iemand dit al eens gezien? Memory Card + USB aansluiting
Met dat apparaat kun je je savegames via internet versturen. Lijkt me een erg handig ding voor Animal Crossing en vooral Winning Eleven!

/Edit
Hmm, heb net ff gezocht met HGT-search, dit was idd al bekend :P
Maar goed, blijft een erg handig ding! En bij lik-sang krijg je korting als je er 5 of meer besteld, dus IA anyone?

[ Voor 27% gewijzigd door jOzh op 19-02-2003 14:26 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ik heb er ooit hier een berichtje over neergezet maar wist niet dat het al uit was. :) Dat is idd zeer interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
jOzh schreef op 19 February 2003 @ 14:20:
Hey, heeft iemand dit al eens gezien? Memory Card + USB aansluiting
Met dat apparaat kun je je savegames via internet versturen. Lijkt me een erg handig ding voor Animal Crossing en vooral Winning Eleven!

/Edit
Hmm, heb net ff gezocht met HGT-search, dit was idd al bekend :P
Maar goed, blijft een erg handig ding! En bij lik-sang krijg je korting als je er 5 of meer besteld, dus IA anyone?
hmm ja bij 5+ kostie:

5+ 23.61% korting 30.55 28.32

28.32 euro... daar wil ik er ook wel een voor hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 19 februari 2003 @ 14:33:
[...]

hmm ja bij 5+ kostie:

5+ 23.61% korting 30.55 28.32

28.32 euro... daar wil ik er ook wel een voor hebben...
30 euro dus ong. Hmm even over na denken maar is natuurlijk wel vet kun je je cube saves gewoon opslaan op je pc + ruilen met anderen. :)

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.