Het Grote GameCube Topic Deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.221 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:'( Jammer voor de raceliefhebbers
Zelf zit ik er niet zo mee maar het is toch jammer
Weer een developher die nix meer maakt voor de GC

Nintendo maak eens wat meer marketing en maak de console nog goedkoper want in dit tempo halen jullie het niet !!
Ze zouden ook op Trance Energy staan maar ik heb ze helemaal niet gezien :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ik wou net zeggen maar voor de mensen onder ons: Colin McRae rally 3.0 komt waaschijnlijk dus ook niet op de cube.

Idd zwaar klote want de cube kan wel een paar goede racegames gebruiken.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:08
Posters FF:CC

Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_Final_Fantasy_Crystal_Chronicles_34.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_Final_Fantasy_Crystal_Chronicles_35.jpg

8)

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 februari 2003 @ 12:05:

[afbeelding]
Dan vind ik dit een mooiere 7(8)7
[...]
de nieuwe nes :? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

zo te zien word het weer een heel sfeervol spel een beetje in de oude FF trant.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
schnumi schreef op 17 February 2003 @ 14:23:
Ik wou net zeggen maar voor de mensen onder ons: Colin McRae rally 3.0 komt waaschijnlijk dus ook niet op de cube.

Idd zwaar klote want de cube kan wel een paar goede racegames gebruiken.
F-Zero, MarioKart O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
Das niet genoeg. ;(
schnumi schreef op 17 February 2003 @ 14:40:
[...]

Jah maar ik heb het over de "iets" meer realistische race/rally games. Ik wil ook gewoon een game zoals Sega GT2002 of Grand Tourismo of MSR.

Dat soort games vind ik best leuk maar zie je helaas veel te weinig of helemaal niet op een Nintendo console. :)
EXACTLY WHAT I MEAN!!

[ Voor 56% gewijzigd door BloodKnight op 17-02-2003 14:46 ]

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Voor mij wel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Jah maar ik heb het over de "iets" meer realistische race/rally games. Ik wil ook gewoon een game zoals Sega GT2002 of Grand Tourismo of MSR.

Dat soort games vind ik best leuk maar zie je helaas veel te weinig of helemaal niet op een Nintendo console. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
schnumi schreef op 17 februari 2003 @ 14:40:
[...]

Daarom heb ik juist een GC en geen Xdoos/PS2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

RedruM schreef op 17 February 2003 @ 14:46:
[...]

Daarom heb ik juist een GC en geen Xdoos/PS2 :D
jah maar begrijp me goed: Ik vind F-zero enz ook heel vet maar ik zou graag nog zo'n game op de cube zien.

Ik hoef het niet maar het zou een zeer welkome toevoeging zijn en het zou ook meer gamers over de streep halen om een cube te halen in plaats van een PS2/Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin langzamerhand de stats te missen, maarja.

Ik ga nu voor het eerst wat kopen via een site, ja......
Ik ga metroid Pre-oderen bij dvdcrave.com en ik hoef er maar 46 euro voor te betalen en ligt hij hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 16:49
Yeah! kreeg een mailtje van dvdcrave; Mortal Kombat is geshipped :D
Gamecube - Mortal Kombat NGMKDAL 1 87.71
Deadly Alliance
(Shipped)
Subtotal 87.71
Discount -7.97
Shipping 5.50
Total 85.24

This completes your order. Thank you for shopping with us.

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 16:17

RSP

Crashman schreef op 17 February 2003 @ 16:32:
Ga je nu nog MK (pre)orderen? NTSC dan denk ik want hij ligt hier
PAL gewoon in de winkels voor een dikke 50 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
RSP schreef op 17 February 2003 @ 16:51:
[...]

Ga je nu nog MK (pre)orderen? NTSC dan denk ik want hij ligt hier
PAL gewoon in de winkels voor een dikke 50 euro.
Hoezo preorderen? Heb heb hem nu gewoon besteld daar...€47,82  incl verzendskosten :) 5 tot 10 daagjes wachten, precies op tijd voor mijn verjaardag :)

edit:

En 't is gewoon PAL

[ Voor 5% gewijzigd door Crashman op 17-02-2003 17:00 ]

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Crashman schreef op 17 februari 2003 @ 16:59:
[...]

Hoezo preorderen? Heb heb hem nu gewoon besteld daar...€47,82  incl verzendskosten :) 5 tot 10 daagjes wachten, precies op tijd voor mijn verjaardag :)
Canadian dollars 8)7 ik d8 dat je 80 dollar voor een import game ging betalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
RSP schreef op 17 February 2003 @ 17:00:
[...]

Canadian dollars 8)7 ik d8 dat je 80 dollar voor een import game ging betalen :P
nee :D Australische :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

kan ook, geen USD iig zoals ik d8 :)
valt nog redelijk mee met die shipping kosten btw.
de release date is daar gelijk aan die van ons eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:35

Phydomir

Dennis

wtf.. een race game die naar de cube sluit zonder dat ik er ooit wat van heb gehoord? Het klinkt iig goed:
MOTORS, MUSIC, MISSIONS AND MILES OF RACING EXCITEMENT
TDK gets ready to go,go,go with next-gen racing spectacular World Racing

Are you a racing fanatic with staying power who's up to the challenge of becoming the Number one test driver?

TDK Mediactive Europe, a leading entertainment software publisher, announced today the imminent release of its action-packed 3D racing-simulation game 'World Racing'. Developed in close cooperation with Mercedes-Benz, 'World Racing' is a virtual driving experience offering an extensive range of current, vintage, racing and even prototype cars - some shown here for the very first time in the public domain.

'World Racing' will speed into retail in first place for the XboxTM video game system from Microsoft on February 28th 2003. After a short development pit stop it will also race in for the Sony PlayStation®2 computer entertainment system and the Nintendo GameCubeTM video game system. A PC release is also anticipated at the end of the first quarter 2003.

Barry Stearns, National Account Manager for TDK, said: "Excitement is mounting as we prepare for the launch of our highly anticipated World Racing title across the next generation platforms. Do you have nerves of steel and the stamina to take on the 'wall-of-death' in the ultimate test of endurance? or the racing lines and skill to burn up your opponents? If so, pull on your driving gloves and get the stop clocks ready as you prepare to enter this visually stunning driving spectacular. "

'World Racing' features a revolutionary 3D Landscape Engine, which not only creates separate race tracks but facilitates the creation of kilometre long 3D sceneries allowing a 'virtually realistic' full driving experience on the race tracks and also off the road. The player can select his favourite model car from a nearly complete current range of cars from Mercedes-Benz. Each model is sculptured based on original data from Mercedes-Benz.

'World Racing' offers training missions, race and championship modes and also mission based play. Advanced technologies allow each driver to develop its own character and driving history to enable them to master and accomplish different skills and missions successfully.

Key features of 'World Racing' will include:

A new dimension to graphical display: The new 3D Landscape Engine, developed especially for this game, combines the excellent spatial representation of complete scenarios of up to 6 km2, tracks up to 46 km long, and variations in altitude of up to 400 m, with a high-resolution vehicle display. Canyons and mountain ranges, deserts and river courses, weather effects and seasons: each vehicle can be tested under different conditions in 7 scenarios from all over the world.

Virtual reality simulation: Over 150 different variables allow players to develop a highly complex simulation of the whole driving experience, or to create fast fun runs in arcade mode. Mercedes-Benz has provided original technical data for the game. There is also a complex car
damage model integrated, displaying all damages in many different levels.

An exciting drive: The quality of the 3D graphics, top-quality landscape display and the realistic car handling simulation combine to create a whole new experience in the car racing genre. Levels of difficulty that can be set to any level, three different game modes in single-player
mode, plus a multi-player mode (4 Players Splitscreen), bring virtual driving to life.

Fascinating game design: The mission-based structure of the game provides more than a sequence of race tracks. Players can develop their own character, from Rookie to the Mercedes-Benz works driver to No° 1. As they master the different tasks, they gain access to new vehicles.

Unique original cars: World Racing offers for the first time the almost complete range of its current production line, and many classic cars and racing cars (e.g. CLK GTR, C-Class DTM, C 112). All the cars are drawn with around 15,000 polygons and modelled on original data. Players can choose from some 109 car variants.

Multiplayer 4 Players Splitscreen

'World Racing' also features soundtracks which have been specially written and adapted for the game by the Ministry of Sound including a breakbeat track and a vocal trance. In Germany the hit single "Explode!" which was written for the game by DJs Jordan & Baker will also be featured on the Ministry of Sound Germany Annual Album for 2003.

'World Racing' is being developed by Synetic, Gütersloh, Germany.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hihihi

ik heb mortal kombat op cubezone gewonnen :)

ik was niet van plan 'm te kopen maar heb maar ingestuurd, ben benieuwd offie leuk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crashman schreef op 17 February 2003 @ 16:32:

Gamecube - Mortal Kombat NGMKDAL 1 87.71
Deadly Alliance
(Shipped)
Subtotal 87.71
Discount -7.97
Shipping 5.50
Total 85.24

This completes your order. Thank you for shopping with us.
Waar is die "Discount" van :?
Ben namelijk zelf van plan op 7 maart Metroid bij Crave te kopen/orderen daarom misschien ook korting :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:33
fuck codemasters
colin mcrae 3 sucks anyway

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

vandaag bij bartje smit langs geweest..

...en er zijn nu al prijs verlagingen :D eternal darknes.. 40 luigion mansion ook 40.. wave race ook 40... tony hakw 3 (25 maar da was al zo)... en nog wat goedkope zooi...

kzag geen SMB:M staan... maar de games zijn dus al afgeprijst :D

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 12:35
Hoi ,
ik ben nieuw hier en het lijkt me wel een leuke bende ;)

ik hoop hier nog leuke Cube momenten te beleven 8) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 16:25

jOzh

Sweet dude!

geemfriek schreef op 17 February 2003 @ 19:33:
Hoi ,
ik ben nieuw hier en het lijkt me wel een leuke bende ;)

ik hoop hier nog leuke Cube momenten te beleven 8) !
Welcome dude :Y)
Vertel ff, hoe lang heb je je Cube al, welke spellen heb je tot nog toe, waar zit je op te wachten, heb je net zo'n hekel aan M$ en $ony als ons (;)) enz, enz.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

welkom m8. goed dat je hier zit.. want die billgates freaks van de xbox zitten nog maar op deel2...

heel interresant is die xbox ;) NoT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
jOzh schreef op 17 februari 2003 @ 19:47:

Welcome dude :Y)
Vertel ff, hoe lang heb je je Cube al, welke spellen heb je tot nog toe, waar zit je op te wachten, heb je net zo'n hekel aan M$ en $ony als ons (;)) enz, enz.
das net het grappige : ik krijg em volgende week (kan al nimeer wachten :X )

favo games : FinalFantasy : Crystal Chronicles
Zelda:TWW
Metroid Prime
Ethernal Darkness
SuperMonkeyBall 2
Resident Evil X en 0
...
(de cube only games ;) )

voor de rest : Fifa2003
Harry Potter (k i know its "kiddy stuff" ... )

das alles wat ik zo even kan bedenken ,oh ja BurnOut2 en F-Zero gaan ook rulen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
Yohann!s schreef op 17 februari 2003 @ 19:51:
welkom m8. goed dat je hier zit.. want die billgates freaks van de xbox zitten nog maar op deel2...

hehe ,moet toch zeggen dat ik lang heb zitten twijfelen :p

maar ja -->FF:CC en TWW en Metroid (need to say moree?? ;) )

kan die "vette" Xbox qua gameplay niet tegenop (voor mij dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm wie gebruikt hier allemaal dvdcrave.com want als je je aanmeld komzen ze op eens van of je een verzkerd iets wil erbij doen, ja dan begin je toch te twijfelen als het nou kwijt is zomer 50 euro naarde klote.
En dan waas dus mijn vraag wie er gebruikt maakt van dvdcrave en of die alles binen heeft gehad :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohann!s schreef op 17 February 2003 @ 19:51:

ik heb ook een gamecube en een week geleden heb ik een xbox gehaald :)
zelf vind ik de xbox 100x zo leuker :) (mijn gamecube is inmiddels grijs geworden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohann!s schreef op 17 februari 2003 @ 19:51:

Het is wel Xdoos voor ons he :+ and zeker NOT :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 februari 2003 @ 20:27:
[...]

ik heb ook een gamecube en een week geleden heb ik een xbox gehaald :)
zelf vind ik de xbox 100x zo leuker :) (mijn gamecube is inmiddels grijs geworden)
OMG! Overloper in de zaal :D
Haal de ME erbij.

Nee hoor grapje, want iedereen heeft zo zijn redenen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
Verwijderd schreef op 17 February 2003 @ 20:30:
[...]

OMG! Overloper in de zaal :D
Haal de ME erbij.

Nee hoor grapje, want iedereen heeft zo zijn redenen :+
yep, respect voor de keuzes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geemfriek schreef op 17 February 2003 @ 20:34:
[...]

yep, respect voor de keuzes ;)
Zekerz.

Maar ben ik hier de enige ofzo die alleen aan PAL ( O-) )doet en ben het sukkeltje.
Of lijkt dat maar :?
Fatality : Help me (bij ondertekst)
En Fatality: Hebben je ouders dan geen creditcard of een vriend ofzo.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2003 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
Verwijderd schreef op 17 February 2003 @ 20:39:
[...]

Zekerz.

Maar ben ik hier de enige ofzo die alleen aan PAL ( O-) )doet en ben het sukkeltje.
Of lijkt dat maar :?
Me is goin to be PAL too :)
ik heb geduld ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand filmpjes van Def Jam Vendetta?
Die 2 trailers op de site zijn niet echt lang en zijn een beetje klein....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zen ook pal jong, en naarstig op zoek naar een goedkope PAL winkel, tot nu toe lijkt Bart Smit de beste keuze, maar is dat ook zo goedkoop in België?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
Ik doe ook alleen aan PAL.
DVDtjes verwisselen met de FL lijkt me iritant en importeren is soms wel moeilijk.
Maar sommige shops maken het makkelijkers, zoals de IGshop.
Maar toch, er gaat niets boven een topgame in je lokale gameshop kopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 February 2003 @ 20:44:
Heeft er iemand filmpjes van Def Jam Vendetta?
Die 2 trailers op de site zijn niet echt lang en zijn een beetje klein....
Ik had er ergens 1 van 30 MB, moet je anders ff kijken in het gumecube topic deel search. /me Darth Maul heeft gezocht
Ik heb hem helaas weggedaan. Sorry :/
Verwijderd schreef op 17 februari 2003 @ 20:50:
Ik zen ook pal jong, en naarstig op zoek naar een goedkope PAL winkel, tot nu toe lijkt Bart Smit de beste keuze, maar is dat ook zo goedkoop in België?
Ik heb hier geen Bart smit :(
Maar kan anders iemand me op de hoogte houden van aanbiedingen daar dat ik misschien een keer een eindje kan touren en winkelen :X 8)7
Hidde schreef op 17 February 2003 @ 20:55:
Ik doe ook alleen aan PAL.
DVDtjes verwisselen met de FL lijkt me iritant en importeren is soms wel moeilijk.
Maar sommige shops maken het makkelijkers, zoals de IGshop.
Maar toch, er gaat niets boven een topgame in je lokale gameshop kopen. :P
Ik heb hier alleen maar een stomme intertoys die nog nooit heeft gehoord van buitenaf: die heeft zelfs Worms blast voor 60 8)7
Dus helemaal geen aanbiedingen :(

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2003 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag sega soccer slam gekocht
al paar keer gespeelt lijkt me wel een vet spel als je al die truuckjes en zo kent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 February 2003 @ 21:00:
Ik heb vandaag sega soccer slam gekocht
al paar keer gespeelt lijkt me wel een vet spel als je al die truuckjes en zo kent
Ja ik heb trouwens een keer de doos gezien zag er wel lachen uit heeft iemand misschien er de trailer van :?
Heb net even genoeg gezocht voor dat def jam.... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 February 2003 @ 21:03:
[...]

Ja ik heb trouwens een keer de doos gezien zag er wel lachen uit heeft iemand misschien er de trailer van :?
Heb net even genoeg gezocht voor dat def jam.... :*)
moet je ff op cubezone.nl kijken
ik geloof dat daar een trailer van het spel op staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Errr.. voor zover ik weet heeft Codemasters alleen Pro Race Driver gecancelled. Colin McRae etc liggen nog steeds op schema voor de cube.

Oh well.. /me gaat weer verder op zijn NTSC cube. ff metroid spelen en zo :z :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Topicstarter
soccer slam is zeker weten een leuk spel, vooral als je het een beetje door hebt is het erg leuk om met of tegen vrienden te spelen =)

zeker aan te raden, en voor 39 euro te koop bij de bart smit.. ook beach spikers daar voor 39 euro, ook erg aan te raden, heel leuk multiplayer spel voor met 4 of minder ;)

en ssx tricky voor 35 euro is ook een koopje, dat is echt een leuk spel, je kan veel unlocken, en het is leuk om te doen (alleen de lastigere banen zijn allemaal een beetje flauw =0)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 15-09 10:53
Ik moet toch even zeggen dat ik vind dat midway een dikke pluim heeft verdient met wat er allemaal op het mk:da schijfje staat! Veel extra's zoals "the making off" en "the history of mk" geven toch wel een meerwaarde aan zo'n spel.. 't lijkt wel een dvd film uitgave met al die extra's erop.. :D

Oja, weten jullie toevallig niet ergens waar fifa2003 goedkoop te bestellen is? Of misschien ergens een aanbieding van Bart Smit ofzo, want ik zou dat spel best graag willen hebben om zomaar eens een potje te voetballen tegen m'n maten, maar om er nu € 54,- aan uit te geven.. dah vind ik net iets te veel van het goede... :)

[ Voor 51% gewijzigd door blakez op 17-02-2003 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Sega Soccer Slam is inderdaad een leuke game..

beetje spam: op www.futuregaming.nl kan je mijn review ervan lezen :P

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:37

spaceboy

Op grote hoogte

blakez schreef op 17 February 2003 @ 21:55:
Ik moet toch even zeggen dat ik vind dat midway een dikke pluim heeft verdient met wat er allemaal op het mk:da schijfje staat! Veel extra's zoals "the making off" en "the history of mk" geven toch wel een meerwaarde aan zo'n spel.. 't lijkt wel een dvd film uitgave met al die extra's erop.. :D

Oja, weten jullie toevallig niet ergens waar fifa2003 goedkoop te bestellen is? Of misschien ergens een aanbieding van Bart Smit ofzo, want ik zou dat spel best graag willen hebben om zomaar eens een potje te voetballen tegen m'n maten, maar om er nu € 54,- aan uit te geven.. dah vind ik net iets te veel van het goede... :)
Helemaal met je eens. MK:DA is echt een toppertje. Ik heb dit weekend helaas weinig tijd gehad voor 't spel, maar is echt een heerlijke game.

Over dat voetbal-spel. Voor 25E incl. verzendkosten heb ik ISS2 wel voor je.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
denk da'k maar eens waverace ga aanschaffen

komt nintendovip ook nog met free gba sp's?
of willen ze alleen hun oude crap dumpen via die site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Maar ik ben er ook pas net (week of 2).
En ik heb me helemaal niet voorgesteld ( 8)7 8)7 8)7 8)7 schaam schaam).

Nou bij deze dan (damn wat officieel ;) )

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
Verwijderd schreef op 17 februari 2003 @ 19:02:
[...]

Waar is die "Discount" van :?
Ben namelijk zelf van plan op 7 maart Metroid bij Crave te kopen/orderen daarom misschien ook korting :D
Weet ik eerlijk gezegd niet :D maar ik heb een keer eerder Nightfire voor de cube daar besteld (dat was de 1e keer) misschien daarvan ofzo :? :+

En dat bijverzekeren heb ik nooit gedaan, dus ik weet niet hoeveel duurder dat is.

[ Voor 14% gewijzigd door Crashman op 17-02-2003 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Ik heb dit even geqoute van cubezone.nl
Nintendo of Europe heeft bevestigd morgen een aankondiging te doen omtrent de bonusdisc bij The Legend of Zelda: The Wind Waker.

Verwacht wordt dat Nintendo of Europe bekend gaat maken dat ze de actie, die in de VS en Japan al zo'n succes blijkt te zijn, ook naar Europa brengt. Deze actie houdt feitelijk in dat je bij een reservering van Nintendo's The Legend of Zelda: The Wind Waker een gratis disc krijgt meegeleverd, met daarop The Legend of Zelda: Ocarina of Time en The Legend of Zelda: Masterquest (Een geremixte versie van Ocarina of Time, waarbij de puzzels in de kerkers wat veranderd zijn, en de vijanden lastiger te verslaan.) plus een boel filmpjes van andere, nieuwe GameCube games. Helemaal zeker is dit overigens nog niet, omdat de vertaling van Master Quest naar andere Europese talen als het Engels misschien wat teveel werk kost voor een dergelijke actie. Wij verwachten echter dat Master Quest wel aanwezig zal zijn op de disc, aangezien we uit de Japanse en Amerikaanse impressies hebben begrepen dat er aan het verhaal, en daarmee dus de tekst, niets veranderd is.

Verwacht morgen bevestiging van dit nieuws.
Ik dacht dat dit allang officieel bevestigd was? Nou we zullen het morgen wel zien dan wat NoE van plan is hier.. Hopelijk sturen ze de bonus-disc ook eerder op, net als dat ze in Japan (of was het de VS?) gedaan hebben, zodat we van te voren alvast The Legend of Zelda: Ocarina of Time kunnen spelen! Ik heb The Wind Waker iig al gepre-ordered bij dimension plus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

blakez schreef op 17 februari 2003 @ 22:38:

[...]

Ik dacht dat dit allang officieel bevestigd was? Nou we zullen het morgen wel zien dan wat NoE van plan is hier.. Hopelijk sturen ze de bonus-disc ook eerder op, net als dat ze in Japan (of was het de VS?) gedaan hebben, zodat we van te voren alvast The Legend of Zelda: Ocarina of Time kunnen spelen! Ik heb The Wind Waker iig al gepre-ordered bij dimension plus..
Nope, is nog niet officieel bevestigd. Ze hebben gezegt dat er zeer waarschijnlijk ook een bonus disc bij zou zitten, wat daar op zou staan lieten ze in het midden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
blakez schreef op 17 February 2003 @ 22:38:

[...]

Same here :) En 't leuke is dat ik OOT nooit gespeeld heb (wel eventjes 't begin op een emulator, maar dat speelde niet lekker.) Dus eigenlijk 2 'nieuwe' games voor 1 prijs ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Crashman op 17-02-2003 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Knakkers... voor de Smugglers Run-ners onder ons.... IK daag U uit...

missie 27..mijn beste tijd is: 2:52:80

bewijs:
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/jporeel/3dmax/zooi/smugglersrun.jpg

ik denk zelf dat ik een goede tijd heb gezet.... try to beat me ! (nu maar hopen dat niemand ut lukt :D)

edit: http:// erbij jah :+

edit: sorry voor de baggere pic.. heb maar een lompe webcam dus jah :| 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Dutchie! op 17-02-2003 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Yohann!s schreef op 17 februari 2003 @ 22:46:
Knakkers... voor de Smugglers Run-ners onder ons.... IK daag U uit...

missie 27..mijn beste tijd is: 2:52:80

bewijs:
[afbeelding]

ik denk zelf dat ik een goede tijd heb gezet.... try to beat me ! (nu maar hopen dat niemand ut lukt :D)
htttp:// would help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

rustig :P
tis al gedaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
http:// >:)

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Anders gaan we ff snel!!
Sjezus jammer dat ik weinig tijd heb voor te forummen :(

Is MKDA al uit?

[ Voor 1% gewijzigd door ReCreator op 17-02-2003 22:59 . Reden: ik=is ]

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 February 2003 @ 20:39:
[...]

En Fatality: Hebben je ouders dan geen creditcard of een vriend ofzo.
Nope ... maar iemand uit thailand heeft me al geholpen :D
(maar ik speel het spel al een paar dagen niet meer, want hij/ik kon niet re-registeren)

is al een oude ondertext :+
kheb nooit zin om me sig/ondertext te veranderen

toch vind ik de xbox leuker ... (ik zal nooit mijn gamecube verkopen)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2003 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

ReCreator schreef op 17 February 2003 @ 22:59:
Anders gaan we ff snel!!
Sjezus jammer dat ik weinig tijd heb voor te forummen :(

Is MKDA al uit?
Jep vanaf afgelopen vrijdag.

Net weer eens SFA in m'n Cube gehad. Was bijna vergeten hoe mooi deze game eigenlijk is. Toch maar weer eens verder spelen. Zit nu op 50%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Phydomir schreef op 17 February 2003 @ 23:07:
[...]

Jep vanaf afgelopen vrijdag.

Net weer eens SFA in m'n Cube gehad. Was bijna vergeten hoe mooi deze game eigenlijk is. Toch maar weer eens verder spelen. Zit nu op 50%
Ow!!!
was ik weer te laat... kijken of ik em morgen ff snel kan halen.. anders donderdag maar....

FRS zal em wel hebben...

tnx voor de info....

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57

Sagat

Is pappa x2!

cm3 gaat dus nog wel komen? Ik heb speciaal op de cube versie gewacht omdat ik dacht de gfx beter zouden zijn dan de ps2 versie, en voor mogelijk enhancements. Ik zou het echt vervelend vinden als ie gescrapt zou worden.

Sega soccerslam was afgelopen donderdag bij 'mijn' bart smit nog steed 60 pleuro trouwens en voor dat bedrag wilde ik hem eigenlijk al meenemen. Voor 40 euro gaat hij zeker eternal darkness vergezellen in een bart smit tas :)

Die joystick voor soul calibur 2 lijkt trouwens ontzettend veel op de officiële dreamcast joystick zeg. Het is echt een genot om daarmee te soul caliburren. En mocht hij met mk4 werken dan geld voor mij ook dat ik de cube versie overweeg (nadat ik hem heb kunnen huren dan, 'mijn' filmclub had welgeteld 0 cube games, en ook niet de ps2 versie van mk4)

Amersfoort ruleT :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:47

admiral866

The King Personality Disorder

Hoop toch echt dat metroid prime eerder van dvdbo wordt verzonden dan hij hier in europa in de winkels ligt ;) Net een shipping confirmation mailtje. Ik dus jeeee. Bleek dat alleen de 251 memory card geshipped is.
Heb zelda trouwens maar naar courier geswitched, is ie er toch een paar dagen eerder dan normaal :)

Maar hoe zit het nu met die bonusdisc bij pre-order? Krijg je em eerder gestuurd las ik net. Of is dat alleen voor amerikanen ofzo, of gaat dat nog gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
dat gaan ze morgen vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:47

admiral866

The King Personality Disorder

daFubar schreef op 18 februari 2003 @ 00:38:
dat gaan ze morgen vertellen.
Ik bedoelde dus hoe het zit als je als europeaan eentje uit amerika importeert.
Of gaan ze dat ook vertellen? Want ik denk dat je de NOE bevestiging bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MK:DA extra's zijn erg mooi vooral de extra filmpjes die je kunt verdienen vriend van me heeft nu het filmpje "cooking with scorpion" echt te melig voor woorden als je hem ziet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

admiral schreef op 18 februari 2003 @ 08:44:
Ik bedoelde dus hoe het zit als je als europeaan eentje uit amerika importeert.
Of gaan ze dat ook vertellen? Want ik denk dat je de NOE bevestiging bedoeld?
Een quote van Phuse:
Phusebox schreef op 7 februari @ 20.57:
voor de importers onder ons (zijn er nu wel een hoop denk ik)

ik heb gemaild met DVDBoxOffice; en ze garanderen je geen Bonusdisc bij Zelda,

alleen de echte eerste pre-orders krijgen er een!!!! wat een bezeikte zooi.
maar wanneer hebben jullie gepre-ordered?

want als ik dus mijn URA discje misloop wordt ik helemaal bad
Ik hoop voor je dat je die bonusdisc krijgt maar ik ben bang dat je een probleem hebt... Tenminste, ervan uitgaande dat je em bij DVDBO besteld hebt.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 13:26
Phydomir schreef op 17 February 2003 @ 23:07:
[...]

Ik ben eergisteren ook maar eens begonnen met verder spelen, is af en toe best wel lastig om uit te zoeken wat je moet doen. Maar ik zit nu op 69% dus het einde komt in zicht :P. Ik snap niet hoe mensen kunnen zeggen dat dit spel zo snel is uit te spelen ik heb nu al dik 15 uur gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan lig je dus op schema (15/69)*100 = 21,73 dus zeg 22 uur om hem helemaal uit te spelen wat dus wel klopt met het gemiddelde van 20 uur wat je hoort.

/me heeft er 23 uur en 39 minuten over gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Ik las laatst op een of ander forum een interessante discussie over de toekomstige mogelijkheid om voor de GC backups te maken.
Belangrijkste punt was dat het Datel gelukt was zonder medewerking van Nintendo GC-mini-dvd's te maken, mogelijkerwijs zijn deze discs makkelijker te 'lezen' dan de officiele discs. 't Is natuurlijk ook mogelijk dat iemand binnen Datel een boekje open doet...
Wat denken jullie, zal het binnenkort net als voor de PS2 en Xbox mogelijk zijn back-ups te maken van GC-games?

[ Voor 3% gewijzigd door jOzh op 18-02-2003 09:59 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

ik heb 'm in krap 20 uur uitgespeeld... heb er een weekje over gedaan. het argument dat 't spel snel uitgespeeld is vind ik bij SFA niet van belang, heb er toch een week plezier van gehad :D das al een week langer dan met 't gemiddelde PC spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jOzh schreef op 18 February 2003 @ 09:58:
Ik las laatst op een of ander forum een interessante discussie over de toekomstige mogelijkheid om voor de GC backups te maken.
Belangrijkste punt was dat het Datel gelukt was zonder medewerking van Nintendo GC-mini-dvd's te maken, mogelijkerwijs zijn deze discs makkelijker te 'lezen' dan de officiele discs. 't Is natuurlijk ook mogelijk dat iemand binnen Datel een boekje open doet...
Wat denken jullie, zal het binnenkort net als voor de PS2 en Xbox mogelijk zijn back-ups te maken van GC-games?
Ik denk het niet want dan zullen die schijfjes eerst algemeen te koop moeten komen , zal er een brander moeten komen die "andersom " kan branden aangezien bij de cube de disc niet draait zoal in een normale cd-drive, en een manier moeten komen om ze te kunnen ripen.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Wie zegt trouwens dat de freeloader op een mini-dvd staat. Misschien is het wel een cd en kan de cube dat ook lezen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Phydomir schreef op 18 februari 2003 @ 10:19:
Wie zegt trouwens dat de freeloader op een mini-dvd staat. Misschien is het wel een cd en kan de cube dat ook lezen....
Ja precies, dat bedoel ik! De Freeloader-disc is niet op de officiele 'nintendo-manier' gemaakt, wie weet hebben ze het op een heel andere manier voor elkaar gekregen :?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 10:01:
[...]

Ik denk het niet want dan zullen die schijfjes eerst algemeen te koop moeten komen , zal er een brander moeten komen die "andersom " kan branden aangezien bij de cube de disc niet draait zoal in een normale cd-drive, en een manier moeten komen om ze te kunnen ripen.
puur gelul.
de gamecube disc draait gewoon dezelfde kant op.
Phydomir schreef op 18 February 2003 @ 10:19:
de freeloader staat zeker weten op een klein schijfje... een gewone cd past er niet eens in!
en als je mini cd'tjes bedoeld, dat is helemaal boelsjit, want daar gaat net 200 mb op ofzo, daar pleur je echt geen cube spel op hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

daFubar schreef op 18 February 2003 @ 10:43:
[...]
puur gelul.
de gamecube disc draait gewoon dezelfde kant op.
[...]
de freeloader staat zeker weten op een klein schijfje... een gewone cd past er niet eens in!
en als je mini cd'tjes bedoeld, dat is helemaal boelsjit, want daar gaat net 200 mb op ofzo, daar pleur je echt geen cube spel op hoor...
De Freeloader is geen spel, of ik moet het een en ander gemist hebben?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

jOzh schreef op 18 February 2003 @ 10:47:
[...]

De Freeloader is geen spel, of ik moet het een en ander gemist hebben?
Idd.. Het is niet meer dan een boot manager. Dat neemt echt geen 200 mb in beslag.

anyway..
Phantasy Star Online is ready to deliver the biggest RPG experience for NintendoTM GameCube
Format: NINTENDO GAMECUBE
Developer: SONIC TEAM
Distributor: Infogrames
Release date: 7th March 2003

The award-winning Phantasy Star Online sparked a worldwide gaming phenomenon. Now the world of Phantasy Star Online (PSO) is coming to NINTENDO GAMECUBE. Phantasy StarTM Online Episode I & II will feature all-new game-play modes and new content. New character classes, formidable weapons, enemies and challenging quests are just a small part of the awesome new content waiting to be discovered. Episode 1 includes all the original PSO and PSO ver.2, while Episode II brings an exclusive new full-length adventure to the NINTENDO GAMECUBE.

Phantasy Star Online Episode 1&2 will be the first online game available on NINTENDO GAMECUBE. To play online you will need to purchase a NINTENDO GAMECUBE Broadband adapter or Modem adapter priced at around 45-50 Euros and acquire a 'Hunters Licence', which can be purchased for £5.99 (€8.95) for 30 days – The first 30 days are free!

The new split-screen feature allows four friends to adventure together on the same NINTENDO GAMECUBE. Not only does PSO deliver the ultimate online gaming experience, but it also has one of the most addictive single player offline RPG experiences ever seen on a home console.

Experience single player... Experience multiplayer... Experience online... Experience the Phantasy...

Welcome to the future. Your star is ready to rise.

Game features & Online details:

Impressive offline single player adventure with over 100 hours of unbelievable gameplay.

New split-screen actions lets up to four gamer's team up, or compete, on the same NINTENDO GAMECUBE.

For never-ending adventures, up to four players can cooperate and compete online in normal gameplay modes or embark on exclusive downloadable quests.

All of the content of PSO and PSO ver.2, plus an exclusive new adventure.

Players can test their endurance with Challenge Mode, or reign as the supreme champion of player vs. player combat in Battle Mode.

Real-time combat against new, more powerful monsters.

New dungeons and areas to explore, new rare items to find and new quests to complete.

To play online you need to need to purchase a NINTENDO GAMECUBE Broadband Adapter or Modem Adapter priced at around 45 -50 Euro's and acquire a 'Hunters License' which can be purchased for £5.99 (€8.95) for 30 days – The first 30 days are free!

The evolution of the revolutionary gaming experience continues.
7th March 2003
Afbeeldingslocatie: http://www.vonk-ms.com/test/bba10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.vonk-ms.com/test/mod10.jpg

Zo, dan weten jullie ook weer hoe die eruit zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:12

SD5k

>4&X

kheb geen breedband, dus dit feestje gaat niet door voor mij... modem lijkt me nogal prijzig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
gelukkig heb ik nog een plekkie vrij op de router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Thelema schreef op 18 February 2003 @ 11:17:
kheb geen breedband, dus dit feestje gaat niet door voor mij... modem lijkt me nogal prijzig..
Tja, vooral als je die abo-kosten gaat meerekenen. Zelf zit ik ook nogal te twijfelen, wil eerst wel eens weten of er nog meer online games aankomen. Straks zit je met een modem van 50 euro voor 1 spel (voorlopig tenminste).
Weet ook niet zeker of het wel zo'n goeie move van Nintendo is om ook een dial-up modem uit te brengen, moet er niet aan denken dat ik straks voor 8-9 euro in de maand met gasten zit te gamen die alleen maar laggen, verpest het spel natuurlijk nogal...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdomme, NOE heeft het bericht over de bonusdisc nog niet gemaakt....
tussenuur is weer voorbij, ik ben naar logica, kzie vanmiddag wel wat het wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

1 vraagje trouwens.

Hoe moet je dat percies aansluiten? gewoon breedbandmodem onderin de cube en dan gewoon de stekker die je normaal in je netwerkkaart doet gewoon in de cube of moet het via je pc naar de cube?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Hoera, krijg net de Freeloader door de bus! Nu nog wachten op m'n import games :/ AC en WE6:FE zijn nog steeds niet geshipped :Z
Ow en DaFubar, het staat zelfs op de disc:"this is not a game" Sorry, flauw :P

Heb ook Smuggler's Run binnen, zometeen maar eens kijken what all the fuss is about.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:12

SD5k

>4&X

ik heb vandaag mn 2e freeloader ontvangen.. eerst een 1.04 en nu heb ik dus automatisch een 1.06b versie ontvangen.... hail dimplus!

Metroid Prime kon ik toch al spelen aangezien ik die al een maand heb liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Thelema schreef op 18 februari 2003 @ 11:41:
ik heb vandaag mn 2e freeloader ontvangen.. eerst een 1.04 en nu heb ik dus automatisch een 1.06b versie ontvangen.... hail dimplus!

Metroid Prime kon ik toch al spelen aangezien ik die al een maand heb liggen
Jij hebt nu 2 freeloaders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Laatst online: 16:12
Hij ging FuBar ook om het BACKUPPEN van games. :z Dus de GAMES nemen meer dan 200MB in beslag en hij bedoeld dus NIET de freeloader. Die nam hij als voorbeeld, dat die op een klein schijfje staan.
Zucht... lezen... het valt niet mee!
B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Mij gaat het om de manier waarop Datel die disc gemaakt heeft. Misschien hebben zij een andere manier gevonden om in de GC afspeelbare discs te maken, wie weet komt die info nog eens een keer naar buiten met alle gevolgen van dien. Ik heb het helemaal niet over een mini-cd gehad.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Warfare schreef op 18 februari 2003 @ 11:59:
Hij ging FuBar ook om het BACKUPPEN van games. :z Dus de GAMES nemen meer dan 200MB in beslag en hij bedoeld dus NIET de freeloader. Die nam hij als voorbeeld, dat die op een klein schijfje staan.
Zucht... lezen... het valt niet mee!
B)
heej! hij snapt het! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die nog een freeloader willen en in de omgeving van hengelo wonen.
Bij Gameshop Twente kun je de freeloader (1.06b) + eternal darkness of RE krijgen voor 70 euro.

/offtopic /me is blij ik heb net een Saturn binnen :P :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm hee waar was die waverace te koop voor 40 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Bonus disc naar Europa, en je hoeft niet eens te pre-orderen:
The Legend of Zelda: The Wind Waker Limited Edition Hits Europe
European Zelda fans will be able to get their hands on two additional classic Zelda games for the NINTENDO GAMECUBE

February 18 2003 - Nintendo today announce the eagerly anticipated news that a limited edition bonus disk will be included with The Legend of Zelda: The Wind Waker at launch on 3rd May.

The Legend of Zelda: The Wind Waker, will include a bonus disk containing two additional NINTENDO GAMECUBE games: The N64 Classic The Legend of Zelda: Ocarina of Time, and previously unreleased title The Legend of Zelda: Ocarina of Time Master Quest, which was originally designed for the N64DD. Also on the bonus disk will be additional gameplay footage including the all-new F-Zero, 1080° Avalanche, Time Splitters 2, Phantasy Star Online, Rayman 3 & Super Monkey Ball 2, all for NINTENDO GAMECUBE.

The Legend of Zelda: The Wind Waker is the latest in the Zelda series, which began in 1986 with The Legend of Zelda on Nintendo's NES console. Since then, over 36 million Zelda games have been sold worldwide for Nintendo's NES, SNES, N64, and Game Boy consoles.

The Legend of Zelda: The Wind Waker limited edition double disk set will be available from 3rd May 2003 priced around €60 whilst stocks last.

Click onto www.nintendo-europe.com for all of the most up to date official information on Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Phusebox schreef op 18 februari 2003 @ 13:22:
hmm hee waar was die waverace te koop voor 40 euro?
Dat was toch bij de Bart Smit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Jongens het is bevestigd! Ook Europa krijgt de Bonus disc bij hun pre-order van Zelda: The Wind Waker.. ole!! :) Geqoute van cubezone.nl:
Hetgeen we al een tijd verwachtten, is nu door Nintendo of Europe bevestigd: The Legend of Zelda: The Wind Waker zal ook in Europa geleverd worden met een bonus disc!

Gisteren meldden we dat de aankondiging vandaag verwacht kon worden, en zo is het dus ook gegaan. Vandaag maakte Nintendo of Europe officieel bekend dat de actie die ook al in Japan en Amerika wordt gehouden, naar Europa komt. Bij deze actie krijg je, bij aanschaf van The Legend of Zelda: The Wind Waker, een bonus disc met daarop de klassieker The Legend of Zelda: Ocarina of Time én Master Quest, een aangepaste versie van Ocarina of Time. En dat alles zonder extra kosten.

Het hele persbericht van Nintendo Benelux vind je hieronder:

Nintendo komt met het grote nieuws dat The Legend of Zelda: The Wind Waker vanaf de release op 3 mei in een gelimiteerde oplage een bonusdisk zal bevatten.

The Legend of Zelda: The Wind Waker bevat een bonusdisk met twee extra NINTENDO GAMECUBE-spellen: de N64-klassieker The Legend of Zelda: Ocarina of Time en de nooit eerder verschenen titel The Legend of Zelda: Ocarina of Time Master Quest, die oorspronkelijk werd ontworpen voor de N64DD. Op de bonusdisk vind je ook extra gameplay-materiaal, van onder andere het splinternieuwe F-Zero, 1080° Avalanche, Timesplitters 2, Phantasy Star Online, Rayman 3 & Super Monkey Ball 2, allemaal voor de NINTENDO GAMECUBE.

The Legend of Zelda: The Wind Waker is het nieuwste spel uit de Zelda-reeks, die in 1986 van start ging met The Legend of Zelda op Nintendo's NES-console. Vanaf dat moment zijn er wereldwijd 36 miljoen Zelda-spellen over de toonbank gegaan voor Nintendo’s NES, SNES, N64, en de Game Boy-consoles.

De gelimiteerde dubbele disk-uitgave van The Legend of Zelda: The Wind Waker is verkrijgbaar vanaf 3 mei 2003, zolang de voorraad strekt, voor een prijs van ongeveer €60,-.
Damn Phydomir! Je was net eerder! :)

[ Voor 5% gewijzigd door blakez op 18-02-2003 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Kreeg laatst nog een mail van nintendo.

=======

Beginning February 16, you can place a deposit and preorder a copy of The Legend of Zelda: The Wind Waker at any participating retailer (participation may vary from store to store, so be sure to ask before you order). The moment you place the order, you'll receive a FREE Nintendo GameCube disc that contains two games -- The Legend of Zelda: Ocarina of Time and The Legend of Zelda: Ocarina of Time Master Quest -- and interesting info on other Nintendo titles!

Originally released for the Nintendo 64, The Legend of Zelda: Ocarina of Time was honored as the 1999 Academy of Interactive Arts & Sciences "Game of the Year" and also named "Game of the Century" by Next Generation magazine. The Legend of Zelda: Ocarina of Time Master Quest is a special version of Ocarina of Time that wasn't released for N64 in North America. The game features more challenging dungeons, tougher puzzles and the familiar Ocarina storyline.

Stay tuned for a complete walkthrough of both titles, coming soon to Zelda.com!

Starting February 16, visit any of these participating retailers to preorder your copy of The Legend of Zelda: The Wind Waker while supplies last.

Wal-Mart
Circuit City
Target
Toys "R" Us
GameStop
Electronics Boutique
Best Buy
K Mart
KB Toys
Blockbuster
Fred Meyer
Sam Goody
Media Play
Transworld
CompUSA
Fry's
Hollywood Video (Game Crazy)
Nebraska Furniture Mart

========

Duz die disc zal dan ook wel hier uit komen, alleen dan op een andere datem.
Volgens mij is de enige Nederlandse zaak die meedoet toys r us.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:50

Tarin

Just plain weird.

Hehe.. 3 keer achter mekaar het zelfde nieuwe nieuws :)

In ieder geval mooi.. ik ga hem zeker 3 mei direct kopen (zou het, net als veel andere spellen, al 1-2 dagen vantevoren verkrijgbaar zijn?)

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Tarin schreef op 18 February 2003 @ 13:41:
Hehe.. 3 keer achter mekaar het zelfde nieuwe nieuws :)

In ieder geval mooi.. ik ga hem zeker 3 mei direct kopen (zou het, net als veel andere spellen, al 1-2 dagen vantevoren verkrijgbaar zijn?)
Damn, oeps 8)7 .
Volgende keer zal ik eerst ff lezen wat er al stond :+ .

Maarja ik heb het iig wel weer wat info gegeven ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

damn.. wat zo'n pers bericht doet met ons mooie topic :P

Direct 2 andere die hetzelfde posten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
In amerika kreeg je geloof ik je OoT meteen mee als je pre-orderde. Hier krijg je natuurlijk 3 spellen tijdens je aankoop...

achjah, ik ben allang blij dat we de hele zooi uberhaupt krijgen. Worden we een keer niet genaaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm wel leuk dat nieuws maar wat als je zelda al gepreorderd hebt? Krijg je de special edition dan wel of niet :?. Beetje vaag, khad liever gehad dat ze hem ook gewoon een paar maanden voor de release van TWW hadden uitgebracht voor de pre-orders.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.