Als je em in fatality mode zet dan hoef je niet op een bepaalde afstand te staan van je tegenstander. Ik heb btw van iedereen de fatality gedaan en er zitten wel een paar leuke bij
.
Verwijderd
Zou je dat voor mij kunnen doenCrashman schreef op 15 February 2003 @ 12:59:
[...]
Wel verzendskosten (zo'n 4 a 5 euro geloof ik, moet ik mijn creditcard afschriften voor bekijken).

Verwijderd
Die fatality's van Shang Tsung en Cyrax vind ik tot nu toe wel bruut.
Wie had hier nou PHP ruimte nodig? Ik kan het wel op de mijne zetten.
Wie had hier nou PHP ruimte nodig? Ik kan het wel op de mijne zetten.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2003 13:47 ]
winning eleven filmpje -> yamauchi.selwerd.nl/~yama...nning115fevid_preview.mov
ja.. staat al tijdje 03.2003 op nintendo.nl site =\ .. beetje suf.
heb gister btw ssx tricky gekocht voor 35 euro bij bart smit, is best wel cool spel, beetje tony hawk achtig, je kan van alles unlocken enzo =) .. wel stoer
heb gister btw ssx tricky gekocht voor 35 euro bij bart smit, is best wel cool spel, beetje tony hawk achtig, je kan van alles unlocken enzo =) .. wel stoer
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Verwijderd
Damn een WE6:FE filmpie van 41 mb....dat moet wat zijn geweest. 
Net trouwens een mailtje gestuurd naar dvdboxoffice wtf mijn bestelling blijft....'
yamauchi
Net trouwens een mailtje gestuurd naar dvdboxoffice wtf mijn bestelling blijft....'
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2003 14:24 ]
Scorpion is echt cool..
Alleen jammer dat z'n harpoen niet echt snel is en goed te blocken
De PI GUA style maakt echter alles weer goed.. superhard en snel in 1 klap of trap de tegenstander op de grond smakken
Ook die special move dat je zo'n soort vuursalto maakt roelz
Combo's ken ik nog niet echt.. moet eerst ff die d-pad goed onder de knie krijgen..
enneh Kung Lao en Kenshi zijn hella fast..irritant :d
Alleen jammer dat z'n harpoen niet echt snel is en goed te blocken
De PI GUA style maakt echter alles weer goed.. superhard en snel in 1 klap of trap de tegenstander op de grond smakken
Ook die special move dat je zo'n soort vuursalto maakt roelz
Combo's ken ik nog niet echt.. moet eerst ff die d-pad goed onder de knie krijgen..
enneh Kung Lao en Kenshi zijn hella fast..irritant :d
[ Voor 10% gewijzigd door RedruM op 15-02-2003 14:30 ]
Thanks yamAUchi!!!yamAUchi schreef op 15 February 2003 @ 14:03:
winning eleven filmpje -> yamauchi.selwerd.nl/~yama...nning115fevid_preview.mov
SSX Tricky vind ik zelf een van de leukste spellen die ik nu heb voor de Cube denk ik, en dat voor maar €35, goeie shit.
Grab shell dude!
Verwijderd
Ik zal je 1 tip geven: Quan Chi is de beste en sterkste van allemaal. Serieus. Ik speel MK al een maand ofzo (elke avond met vriende multiplayer). En quan chi is echt lijp met 2 zwaarden.
Verwijderd
Damn dat WE filmpje is zoooo gaaf. Al die moves gewoon echt geweldig en ze zijn zelfs voor ons niet japanssprekende gamers te volgen door de duidelijke iconen. Dit filmpje blijft op m'n HD staan want het kan best handig zijn als reference!
Ja speelde gister ook tegen een n00b.. nouja ik ben ook n00b natuurlijk en hij ging alleen maar met Quan Chi en z'n zwaardjes, kan je weinig tegen doen geloof ikVerwijderd schreef op 15 February 2003 @ 14:38:
Ik zal je 1 tip geven: Quan Chi is de beste en sterkste van allemaal. Serieus. Ik speel MK al een maand ofzo (elke avond met vriende multiplayer). En quan chi is echt lijp met 2 zwaarden.
BalletVerwijderd schreef op 15 February 2003 @ 10:03:
[...]
LOL raar filmpje... graphics zijn wel ok. Maar Why The Hell moet ze zo raar bewegen?! What happend to her gun?! Ze hebben een best coole character vern**kt (vind ik)
US boxart.
Omae wa mō shindeiru.
Ja goeie tip, ik ben nu ook effe met Quan Chi begonnen en da's vrij dodelijk wat die gozer met z'n 2 zwaardjes kan...Verwijderd schreef op 15 February 2003 @ 14:38:
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Zekerste weten, ik heb je ook al een mail gestuurd. Stuur jij anders een mail naar mij: deddiekoel at hotmailVerwijderd schreef op 15 February 2003 @ 10:16:
Deddiekoel, wil je die Freeloader nou nog verkopen?
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
hey
kan er iemand een lijst vinden met release games.... zo eentje van het hele jaar ongeveer....
wario world ziet er cool uit... tzal zeker wel 1player-only zijn
kan er iemand een lijst vinden met release games.... zo eentje van het hele jaar ongeveer....

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Woei. Vandaag m'n nieuwe tv gekocht. RGB kabel erbij..
Wat een verschil met dat 15 jaar oude dingetje wat ik hier had...
Zo nog maar es een potje fifa doen
Wat een verschil met dat 15 jaar oude dingetje wat ik hier had...
Zo nog maar es een potje fifa doen
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Dat zal idd wel een verschil zijn jah.
Had ik ook toen wij een nieuwe TV kregen het verschil was idd verbazingwekkend groot.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Wheee man, schnumi. Waarom speel je in hemelsnaam Secret of Mana ipv Metroid Prime
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
?GolbeZeromus schreef op 15 February 2003 @ 19:27:
Wheee man, schnumi. Waarom speel je in hemelsnaam Secret of Mana ipv Metroid Prime
btw: secret of mana is echt teringmoeilijk hoor.

[ Voor 4% gewijzigd door schnumi op 15-02-2003 19:32 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=9161Yohann!s schreef op 15 februari 2003 @ 19:02:
hey
volgens mij ben ik toch echt de enige die gewoon geen ene fuck geeft om Metroid Prime
ik bedoel, de game spreekt mij totaal niet aan... ok de graphics zijn phat
maar that's it
heb net nightfire zitten spelen die ik van iemand heb geleend
maar ik blijf er bij
1st person shooters (of ja noem het maar een adventure in MP's geval...
) zijn niet leuk op een console
heb Timesplitters 2 al verkocht om die reden... de controls sucken gewoon, hoe je ze ook instelt...
maar ja... dan ben ik tenminste de enige persoon op aarde met 2 cubes en 0 metroid primes!
en daar zal ik trots op zijn
overhypete shit
ik bedoel, de game spreekt mij totaal niet aan... ok de graphics zijn phat
maar that's it
heb net nightfire zitten spelen die ik van iemand heb geleend
maar ik blijf er bij
1st person shooters (of ja noem het maar een adventure in MP's geval...
heb Timesplitters 2 al verkocht om die reden... de controls sucken gewoon, hoe je ze ook instelt...
maar ja... dan ben ik tenminste de enige persoon op aarde met 2 cubes en 0 metroid primes!
en daar zal ik trots op zijn
overhypete shit
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Je staat niet alleen Phuse. Ik heb dan slechts 1 Cube (vinnik zat), maar FPS'en hoef ik ook ECHT niet op m'n Cube. Als ik wil fraggen start ik UT(2003) op m'n pc op. Ik kan niet zonder muis. M'n Cube is trouwens voorlopig toch Mortal-Kombat-only...
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
vraagje.. ik heb dus een kist geopend die 666 ruby coins kostte..... toen kreeg ik een Hint stond er.. en daaronder stond 'Unleach Hell' of iets in die trant........ maar wat the fuck heb ik daar aan??? ohja, het was zo;n gouden coffin trouwens
Verwijderd
SoM rulet echtGolbeZeromus schreef op 15 februari 2003 @ 19:27:
zalige gameplay ,lekker met zen tweeen op de snes
Verwijderd
over welke game gaat het?Thelema schreef op 15 February 2003 @ 20:00:
vraagje.. ik heb dus een kist geopend die 666 ruby coins kostte..... toen kreeg ik een Hint stond er.. en daaronder stond 'Unleach Hell' of iets in die trant........ maar wat the fuck heb ik daar aan??? ohja, het was zo;n gouden coffin trouwens
rulet schrijf je zo: ruledVerwijderd schreef op 15 February 2003 @ 20:01:
[...]
SoM rulet echt
zalige gameplay ,lekker met zen tweeen op de snes
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2003 20:03 ]
Verwijderd
http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=9161
is die lijst juist? daarin staat dat enorm veel games op hetzelfde moment uitkomen in de USA als in Europa. Batman, RTX red rock, ....
Resident 2 & 3 staan dan weer bij: 'nog geen echte datum', hmm....
is die lijst juist? daarin staat dat enorm veel games op hetzelfde moment uitkomen in de USA als in Europa. Batman, RTX red rock, ....
Resident 2 & 3 staan dan weer bij: 'nog geen echte datum', hmm....
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2003 20:06 ]
Verwijderd
hmm das de verleden tijd meneerrulet schrijf je zo: ruled
en in het nederlands : rule+ t uitgang
Verwijderd
Vind het raar dat we al weer op 10 pagina's zitten en nog steeds geen stats van d3 hebben gezien is ie ziek ofzo
Verwijderd
Hij heeft het te druk met Mario kart recordsVerwijderd schreef op 15 February 2003 @ 20:25:
Vind het raar dat we al weer op 10 pagina's zitten en nog steeds geen stats van d3 hebben gezien is ie ziek ofzo
jaja wat is nu belangerijker Mario Kart records verbreken of de Stats?
Waar heb je WE dan besteld?Verwijderd schreef op 13 February 2003 @ 22:31:
[...]
Wow thnx..lange thread zeg!Die faq had ik btw al een paar dagen op m'n HD staan!
Ik hoop dat mijn exemplaar snel komt!
ik heb een probleempje met Mortal Kombat: DA..
als mn cube aanzet met het spel erin krijg ik na het gamecube logo een zwart scherm, het spel spel start dan niet op, zodra ik de controller die in de eerste poort zit er even uithaal start het spel meteen op... ik vind dit behoorlijk raar, en heb er bij niemand anders nog iets over gehoord..
eerst dacht ik dat het eraan lag dat het in 60Hz ofzo stond, maar dit blijkt niet eens te gaan..
iemand enig idee wat het dan wel is???
als mn cube aanzet met het spel erin krijg ik na het gamecube logo een zwart scherm, het spel spel start dan niet op, zodra ik de controller die in de eerste poort zit er even uithaal start het spel meteen op... ik vind dit behoorlijk raar, en heb er bij niemand anders nog iets over gehoord..
eerst dacht ik dat het eraan lag dat het in 60Hz ofzo stond, maar dit blijkt niet eens te gaan..
pfff...retro..retro...dit is pas retro:Noisy schreef op 15 februari 2003 @ 23:40:
Voor de Retro gamer!
Game & Watch: Donkey Kong JR.
Groeten,
Noisy

En ja, dit is mijn eigen
Nee tuurlijk niet! 't is een plaatje daarom! Ik ga em toch niet aan iedereen uitlenen? Dalijk issie kapot :\
Dan moet ik eerst 2x LR44 batterijtjes kopen, maar hij werkt echt wel hoor, maak je daar maar geen zorgen overNoisy schreef op 16 February 2003 @ 00:04:
Het gaat ook niet om het plaatje!
Het gaat hier om een Game en Watch die playable is!
Druk voor de aardigheid eens op Game A of B en dat zie ik die van jou nog niet doen!
[ Voor 51% gewijzigd door Crashman op 16-02-2003 02:27 ]
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Het gaat ook niet om het plaatje!
Druk voor de aardigheid eens op Game A of B en dat zie ik die van jou nog niet doen!
[ Voor 116% gewijzigd door Noisy op 16-02-2003 00:13 ]
hmm net even gekeken op www.dvd.com Weet iemand of je daar invoer rechten moet betalen?
Want
Dacht misschien om daar te bestellen omdat dvdboxoffice zo lang duurt
Want
EnCustoms: Customers are responsible for paying any duties, customs charges, or tariffs on products shipped to them. Customs declarations will indicate the full value of the order in US dollars.
Doen mij denken van wel. En als dat zo is, dan is dvd.com beetje duur.Q: On international orders, does the final amount charged to my account reflect the applicable customs charges and taxes for my country?
A: No. It is your responsibility to pay all applicable customs fees and taxes for your country. Please note there is a 15% restocking fee if you refuse a shipment. See our Returns Policy for additional information.
hey goed plan!
hmm toch maar wat toevoegen
trouwens iemand die dave mirra bmx2 heeft?
Zit al erg lang te kloten bij die stunt van 5 grinds achterelkaar zonder dat je op de grond mag komen. Geloof 525ft. grinden.
Iemand die gehaald?
[ Voor 48% gewijzigd door admiral866 op 16-02-2003 03:38 ]
170 meter ...admiral schreef op 16 February 2003 @ 03:37:
[...]
hey goed plan!
hmm toch maar wat toevoegen
trouwens iemand die dave mirra bmx2 heeft?
Zit al erg lang te kloten bij die stunt van 5 grinds achterelkaar zonder dat je op de grond mag komen. Geloof 525ft. grinden.
Iemand die gehaald?
mij nog niet gelukt, maar je kan ook manuals of hoe die dingen in DM2 ook alweer heten doen
Kheb wel al 2x 180 meter gehaald ofzo, schijnt dat je ook andere rail mag gebruiken maar denk dat begin en eindpunt op een van die rails moeten zitten
hmm mijn hoogste is 275 ongeveer, cube staat nu ff uit.KeRsTmAnNeKe schreef op 16 February 2003 @ 03:40:
[...]
170 meter ...
mij nog niet gelukt, maar je kan ook manuals of hoe die dingen in DM2 ook alweer heten doen
Kheb wel al 2x 180 meter gehaald ofzo, schijnt dat je ook andere rail mag gebruiken maar denk dat begin en eindpunt op een van die rails moeten zitten
Morgen maar weer es proberen.
Ja, ik heb Dave Mirra BMX 2. Over welk level heb je het eigenlijk?
Assumption is the mother of all fuckups|Check out The Boondocks|
Verwijderd
Ik weet niet meer hoe die baas ging, maar kan me nog herinneren dat meestal alleen leveluppen hielp als 't te moeilijk werd, ff zorgen dat je met al je soorten magic goed bent enzoschnumi schreef op 15 February 2003 @ 19:29:
[...]
?![]()
Ik ben bezig ik heb het idd al een tijdje niet meer gespeelt maar ik ben sinds eergisteren weer bezig moet nog 3 artifacts halen voordat ik weer verder kan.
![]()
btw: secret of mana is echt teringmoeilijk hoor.Ik ben nu bij zo'n katachtige eindbaas maar ik krijg het maar niet voor elkaar. Iemand nog tips daarvoor?
magic waar?Verwijderd schreef op 16 February 2003 @ 05:41:
[...]
Ik weet niet meer hoe die baas ging, maar kan me nog herinneren dat meestal alleen leveluppen hielp als 't te moeilijk werd, ff zorgen dat je met al je soorten magic goed bent enzo

Heeft iemand hier al alle Mortal Kombat characters geunlocked?
Ik heb alleen nog maar Frost, Raiden en Jax erbij
Cyrax lijkt me verder wel erg cool, 1 van mijn helden uit de eerdere MK's
Nee, ik nog geen eentje!RedruM schreef op 16 February 2003 @ 10:39:
Heeft iemand hier al alle Mortal Kombat characters geunlocked?
Trouwens, over die "FATALITY MODE", volgens mij maakt het echt niet uit. Zelfs de afstand tot de tegenstander maakt niet uit, of je wel of niet in fatality mode staat.
Unforgiven, is jouw WE6:FE ondertussen al geshipped?
Grab shell dude!
Ik heb nog 2 Game and Watch te koop...LifeBoat en Donkey Kong Jr...drop me a mail als je interesse hebt.
woei, net 4-1 gewonnen in Fifa 2k3 op semi-prof. Daarvoor was het meeste aantal doelpunten 2
Best leuk spelleke
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Zojuist ook Mortal Kombat gekocht en de eerste indrukken zijn zeker wel ok! Kan er natuurlijk nog helemaal nix van, maar 't speelt wel lekker.. Alleen kan ik me niet voorstellen dat er iemand is die na een half uurtje intensief mk'en geen kramp in z'n linkerpoot (duim) heeft.. Want dat je alleen maar de vierpuntsdruktoets kan gebruiken vind ik toch wel een groot minpunt..
dat schijnt te wennen.blakez schreef op 16 februari 2003 @ 12:54:
Zojuist ook Mortal Kombat gekocht en de eerste indrukken zijn zeker wel ok! Kan er natuurlijk nog helemaal nix van, maar 't speelt wel lekker.. Alleen kan ik me niet voorstellen dat er iemand is die na een half uurtje intensief mk'en geen kramp in z'n linkerpoot (duim) heeft.. Want dat je alleen maar de vierpuntsdruktoets kan gebruiken vind ik toch wel een groot minpunt..
Die Fatality mode is alleen bedacht om de noobs te leren omgaan met Fatalitiesspaceboy schreef op 16 February 2003 @ 11:39:
[...]
Nee, ik nog geen eentje!Aargh. Maar ik verrek het om van te voren gaan bekijken welke coffins de extra karakters hebben. Ik ga gewoon elke coffin openen.
Ik heb trouwens ook nog maar 5 karakters Konquest uitgespeeld.
Trouwens, over die "FATALITY MODE", volgens mij maakt het echt niet uit. Zelfs de afstand tot de tegenstander maakt niet uit, of je wel of niet in fatality mode staat.
This is the Way.
Verwijderd
Ach, vroeger deden we het allemaal met de vierpuntsdruktoets, en we hebben er niets aan over gehouden(nouja...)
Verwijderd
Ah, nog geen magicschnumi schreef op 16 February 2003 @ 10:01:
[...]
magic waar?![]()
Ik heb wel dat vrouwtje bij me die zou magic moeten kunnen maar die kan geen spells niks dus.
Maar dan kan je nog wel leveluppen, en beste wapens en armour enzo kopen.
Verwijderd
maar deze vierpuntsdruktoets is veel te klein.Verwijderd schreef op 16 February 2003 @ 13:50:
Ach, vroeger deden we het allemaal met de vierpuntsdruktoets, en we hebben er niets aan over gehouden(nouja...)
Hoezo dan? Is dat makkelijker? Kun je nog iets speciaals als je in Fatality Mode zit?HIValicious schreef op 16 February 2003 @ 13:17:
[...]
Die Fatality mode is alleen bedacht om de noobs te leren omgaan met Fatalities
Neej maar dan sta je gewoon precies goed zeg maar...
This is the Way.
Verwijderd
Via een aardige dude die ging bestellen bij www.therage.com en ik daarbij een order kon plaatsen!
Geen id, zoals ik al eerder zei, de mailtjes komen niet bij mij terecht.Unforgiven, is jouw WE6:FE ondertussen al geshipped?
Even voor de liefhebbers nog een zooi WE:FE shots.. http://gamecube.insidegam...ntent.asp?ContentID=12322
En na gisteren weer een hele avond (+een halve nacht
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2003 14:51 ]
toch maar ff quoten aangezien ik nog geen antwoord heb gehad:
Thelema schreef op 15 February 2003 @ 23:43:
ik heb een probleempje met Mortal Kombat: DA..
Hmm wat betekent de difficulty als je Arcade doet en een character selecteert..
Sub-Zero heeft bv difficulty 5 en Scorpion difficulty 1..
Sub-Zero heeft bv difficulty 5 en Scorpion difficulty 1..
dat betekent volgens mij hoe moeilijk het is om dat karakter te besturen.. en om bepaalde moves uit te voeren...
al vind ik sub-zero eigenlijk niet zo moeilijk..
al vind ik sub-zero eigenlijk niet zo moeilijk..
Verwijderd
Is het een third party controller? Want ik had ergens gelezen dat MKDA daar moeilijk mee doet.Thelema schreef op 16 februari 2003 @ 15:01:
toch maar ff quoten aangezien ik nog geen antwoord heb gehad:
[...]
nee, ik heb het zowel bij de standaart controller als bij de wavebirdVerwijderd schreef op 16 februari 2003 @ 15:34:
[...]
Is het een third party controller? Want ik had ergens gelezen dat MKDA daar moeilijk mee doet.
Enter The Matrix is dacht ik een PC Only spelVerwijderd schreef op 16 februari 2003 @ 16:56:
filmpje The Matrix:
http://66.221.38.242/exclusives.html
The devil is in the details.
Dit is gequote van de site van het spel:
Dus het komt wel degelijk op de gamecube uit! Wordt volgens mij ook best wel een vet spel!"Enter The Matrix" launches on all platforms
(XBOX, PS2, GameCube, and PC)
on May 13th !
Je springt bijv. niet als je een deathmove uitvoert met 'up' erin. Is dus erg handig em op fatality-mode te zettenspaceboy schreef op 16 February 2003 @ 14:23:
[...]
Hoezo dan? Is dat makkelijker? Kun je nog iets speciaals als je in Fatality Mode zit?
" Play the violent strings of my symphony "
Ooh, ik had alleen nog maar gelezen/gehoord van de PC versie dus ik dacht dat ie alleen voor de PC zou komen. Maar in dat filmpje zie je trouwens alleen maar de PC versieblakez schreef op 16 February 2003 @ 17:22:
[...]
Dit is gequote van de site van het spel:
[...]
Dus het komt wel degelijk op de gamecube uit! Wordt volgens mij ook best wel een vet spel!
The devil is in the details.
Sweeet.blakez schreef op 16 February 2003 @ 17:22:
Dus het komt wel degelijk op de gamecube uit! Wordt volgens mij ook best wel een vet spel!
Hopelijk maken ze er wat moois van.
Zoals dat wall-walking enzo.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Die matrix game ziet er echt super dope uit, kan niet w88 om die op m'n 82cm flatscreen te gaan spelen
Show-offRSP schreef op 16 February 2003 @ 20:13:
Die matrix game ziet er echt super dope uit, kan niet w88 om die op m'n 82cm flatscreen te gaan spelen
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
i like it, i like it a lot
Maar om ff van onderwerp te switchen. maakt het nou heel veel uit of ik met of zonder RGB kabel speel? eigenlijk zou ik het gewoon moeten proberen maar is zo'n stukje snoer die 30 euro waard?
100% zijn geld waard.
Dubbel en dwars zeker op zo'n grote tv zal het beeld heel
worden.
Koop dus wel de originele Nintendo RGB kabel geen 3th party kabel.
Koop dus wel de originele Nintendo RGB kabel geen 3th party kabel.
[ Voor 31% gewijzigd door schnumi op 16-02-2003 20:39 ]
Verwijderd
volgend nummer van de NGC kan je een hands-on v The Matrix voor de GC verwachten. KOPEN DUS
Verwijderd
Hoe krijg je eigenlijk die andere characters in MK:DA? Zoals Jax, Rayden, etc... Zitten ze allemaal verborgen in een coffin? Of moet je bijvoorbeeld de konquest mode helemaal uitspelen??
beide d8 ik ...
This is the Way.
Verwijderd
Volgens mij zitten ze allemaal in een koffin. Alleen voor Blaze en Mokap moet je konquest met iedereen uitspelen.
Verwijderd
mss kan je ze in allebei unlocken, zoals in SSB:M, daaran kan je zowel met VS matschen als met arcade unlocken
woei dat filmpje van the matrix ziet er errug vet uit! coole moves!
dat met die controller en mortal kombat is wel vaag zeg. misschien nintendo ff mailen of bellen ofzo?
dat met die controller en mortal kombat is wel vaag zeg. misschien nintendo ff mailen of bellen ofzo?
dat matrix lijkt me nou weer complete bullshit
ik bedoel, die moves zien er wel vet uit, maar je hebt in dat soort games toch nooit 'total freedom' dus het zal wel leuk klinken, maar niet goed geimplementeerd worden...
net zoals deel 2 van de film, is denk ik ook straks een veel te overhypte B-film...
maar goed, ik zou zeer aangenaam verrast zijn als ze het tegendeel bewijzen
ik bedoel, die moves zien er wel vet uit, maar je hebt in dat soort games toch nooit 'total freedom' dus het zal wel leuk klinken, maar niet goed geimplementeerd worden...
net zoals deel 2 van de film, is denk ik ook straks een veel te overhypte B-film...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
je bent een bevooroordeelde pessimist, phuse.Phusebox schreef op 16 February 2003 @ 23:07:
OMFG ik heb net een insider movie gezien van Ikaruga: wat een kewl spel man! super mooi en dan ook nog eens super kewl om te spele WOW
This is the Way.
Als ze het zo aanpakken als bijvoorbeeld met Max Payne dan bennik erg benieuwd. De game is al vrij lang in ontwikkeling dus ik heb positieve verwachtingen. Zeker ook voor de films, want "The Matrix" is altijd al bedoeld als trilogie. Maar omdat de Wachovski's pas 1 film hadden gemaakt (Bound) wilde studios niet meteen 3 films financieren. Maar aangezien deel 1 het wel aardig deedPhusebox schreef op 16 februari 2003 @ 23:07:
Je moet bij DVDBO ook invoerrechten betalen. Alleen versturen ze daar alles apart en dus zijn je pakketjes minder waard en hoef je meestal geen invoerrechten te betalen. Bij DVD.com is dit hetzelfde (al kon je vroeger wel aangeven dat het om een kadootje ging) maar daar betaal je wel verzendkosten apart en dan willen mensen nog wel eens veel dingen tegelijk bestellen waardoor je pakket (veel) te duur wordt.admiral schreef op 16 February 2003 @ 02:45:
hmm net even gekeken op www.dvd.com Weet iemand of je daar invoer rechten moet betalen?
Want
[...]
En
[...]
Doen mij denken van wel. En als dat zo is, dan is dvd.com beetje duur.
[ Voor 30% gewijzigd door Deddiekoel op 17-02-2003 06:55 ]
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
Hmmm ze hadden al wel meer films gemaakt dacht ik...
Kweet niet meer hoe ze heten echter... Maar goed Bound was dus niet hun enige film voor The Matrix.
Verder moet D3 echt eens met z'n stats komen, anders breek ik z'n MK:SC cassette
Kweet niet meer hoe ze heten echter... Maar goed Bound was dus niet hun enige film voor The Matrix.
Verder moet D3 echt eens met z'n stats komen, anders breek ik z'n MK:SC cassette
Dit klopt niet. DVDBO verstuurd z'n stuff naar 'distributiecentra' in Europa en vandaar uit wordt het naar de klant gestuurd. Vandaar dus geen invoerrechten.Deddiekoel schreef op 17 February 2003 @ 06:53:
Je moet bij DVDBO ook invoerrechten betalen. Alleen versturen ze daar alles apart en dus zijn je pakketjes minder waard en hoef je meestal geen invoerrechten te betalen. Bij DVD.com is dit hetzelfde (al kon je vroeger wel aangeven dat het om een kadootje ging) maar daar betaal je wel verzendkosten apart en dan willen mensen nog wel eens veel dingen tegelijk bestellen waardoor je pakket (veel) te duur wordt.
Grab shell dude!
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Damn, mooie hoax specs.
Maar het ding zelf ziet er niet uit.
Maar het ding zelf ziet er niet uit.
Verwijderd
bronSpeciale SC2 arcade stick!
In Japan komt binnenkort een geinige accessoire uit voor de Cube, die van pas kan komen tijdens het spelen van Soul Calibur 2.
Naar het schijnt komt op 27 maart deze Soul Calibur II Stick uit in Japan. Met deze arcade pad haal je in feite de arcade in huis, omdat het geen normale controller is. Het ding heeft een grote pook en de A, B, X, Y, L en R knoppen allezes even groot naast elkaar. Het ding is gecrëerd in de stijl van Soul Calibur II, dus is ook zeker weten bedoeld voor dit spel. Of deze arcade pad ooit buiten Japan uit gaat komen en of hij nog van pas gaat komen voor andere spellen is nog niet bekend.
Voor mensen die klagen over de Cube controller is dit geval een uitkomst. Hoewel wij geen hinder ondervonden van de ietwat te kleine vierpuntsdruktoets op de Cube controller, schijnen sommige mensen hier toch last van te hebben en lijkt bijvoorbeeld de Playstation 2 versie van Mortal Kombat (nog) beter te spelen te zijn. Check hieronder het eerste plaatje van de Soul Calibur II Stick.
Hmm lijkt me wel een gaaf dingetje
Als ie ook met MK:DA werkt dan koop ik zelfs MK nog eens
BronTwee games van Universal Interactive
Twee bekende figuren krijgen allebei een nieuwe game. Spyro en Crash Bandicoot zijn de gelukkige.
Nintendo heeft op haar website deze twee nieuwe games aan de releaselijst toegevoegd. Spyro is een van de twee die een nieuwe game krijgt. Spyro was al te zien in een game op de GameCube maar krijgt er een nieuw deel bij. Spyro: Season of Wind zal eind dit jaar op de Cube moeten uitkomen.
Crash Bandicoot is de tweede. Ook hij was al eerder te bewonderen in Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex, maar krijgt nu ook een nieuw deel. Crash Nitro Cart zal net als Spyro ook eind dit jaar uitkomen op de Nintendo GameCube.
Nu hopen dat die wel een goede Spyro wordt
De vorige werd afgekraakt (anders had ik hem misschien wel gekocht
Zou die Crash soms een soort Mario Kart worden
BronGBA SP is zeker speciaal!
Terwijl in de VS Zelda als een speer gaat is aan de andere kant van de wereld de GBA SP die alles op zijn kop zet. Op de eerste dag van de release zijn er 300.000 stuks van verkocht.
Op de eerste dag 300.000 stuks? Nee, in de eerste paar uur en toen waren ze op. Voor diegenen die er nog geen hebben kunnen scoren...wachten dus op de volgende levering van Nintendo.
Ja en wat doe je dan als Japanner om zo'n lekker dingetje in je bezit te krijgen? Je gaat urenlang in de rij staan. Er zijn zelfs Japannertjes die zich hadden opgerold in een slaapzak om toch vooral maar niet nummer 300.001 in de rij te zijn. Tegelijkertijd met de nieuwe GBA Special Edition zijn ook de nieuwe games Final Fantasy Tactics Advance en Metroid Fusion uitgekomen. En deze games vliegen ook als warme broodjes over de toonbank. Dat belooft weer topcijfers voor Nintendo volgende week in de charts.
Hier zullen we nog even moeten wachten en wel tot 28 maart. Maarre dat dingetje ziet er toch wel verdomde geil uit. Sparen dan maar!
pffff gaat weer super snel
Rare jongens die japanners

BronBurnout 2 ziet verbeteringen
We weten dat Burnout 2 ook een Cube versie krijgt en de makers van de game, Criterion, hadden gezegd dat de Cube versie geen verbeteringen zou hebben ten opzichte van de PS2 versie. Looks like they changed their minds...
Burnout 2 was zeker één van de beste racers die vorig jaar op de PS2 verscheen. En wij Cube-owners mogen straks ook gaan genieten van de verslavende racer...met improvements over de PS2 versie!
In de eerste instantie had Criterion gezegd dat de Cube en Xbox versies niet meer dan ports (zonder extra features) zouden worden van de PS2. Maar iets heeft hen van gedachten veranderd. De beide versies van Burnout 2 krijgen toch wat extra features! Hoorrayy!
De beide versies hebben 15 meer crash situaties, 6 nieuwe lokaties in Amerika (zoals Miami, Los Angeles, de Rocky Mountains, en een international airport om maar ff een paar te noemen), een aantal gameplay tweaks en verbeteringen in de graphics. Ook qua audio zal het wel goed gaan zitten, want de Cube zal Dolby Pro Logic II gaan ondersteunen. Wat wil een Burnout freak nog meer?
Burnout 2 voor de Cube wordt in mei in de US verwacht.
Voor de race fans
BronDuidelijkheid graag!?
En dan heb ik het over de race game Colin McRae Rally 4.
Deel 3 heeft het daglicht nog niet gezien op Nintendo's next gen console en deel 4 is blijkbaar al in de maak. Of deel 3 nog uit gaat komen op de GameCube is nog niet bekend. Eerst werd deze GameCube versie wel degelijk aangekondigd, maar op het moment wordt er met geen woord meer over gerept.
Deel 4 is blijkbaar wel in de maak, of toch niet? Op de Codemaster forums werd bekend gemaakt dat deel 4 wel degelijk in de maak is.
"Colin Mcrae 4 is currently in planning.", werd ons eerst verteld door een vertegenwoordiger van het Codemasters forum. Maar nu blijken ze opeens iets heel anders te zeggen.
"We have no plans at the moment for Colin McRae Rally 4, although we would, of course, never rule out a new version of this title."
Heeft deze man zijn mond voorbij gepraat? Het is dus voorlopig even rustig afwachten over het hoe en wat met deel 4 en over de aankomende release van deel 3. Meer informatie volgt.
Nog eentje voor de racefans
Super post Gamegod.
Zo mogen er wel meer komen
Zo mogen er wel meer komen
Netjes.
Trouwens leuke HOAX idd.
Vooral omdat IBM er bij staat en IBM gaat samenwerken aan de nieuwe PS3 processor en niet meer met Nintendo.
Verwijderd

Dan vind ik dit een mooiere

Was mijn eerste post in dit topic na 3 pagina's dus ik had wat in te halen
Plus ik vond wat nieuws dat ik nog niet eerder in dit topic zag
bound was wel hun enige film voor the matrix... hun enige grote dus.Verwijderd schreef op 17 February 2003 @ 10:10:
Hmmm ze hadden al wel meer films gemaakt dacht ik...
hiervoor waren ze striptekenaars.
ze houden zich ook als co-director bezig met het verloop van het spel, dus ze zullen er wel lekkere eisen enzo aan stellen. ik denk dat het wel goed komt.
het zal iig geen buttproduct worden.
Def Jam Vendetta box-art

Ziet er leuk uit
Ziet er leuk uit
Verwijderd
The ultra NESVerwijderd schreef op 17 February 2003 @ 12:05:
[...]
[afbeelding]
Dan vind ik dit een mooiere
[...]
Was mijn eerste post in dit topic na 3 pagina's dus ik had wat in te halen
Plus ik vond wat nieuws dat ik nog niet eerder in dit topic zag
Haha, die UltraNES ziet er wel errug koel uit. Zo zou Nintendo het moeten doen.
Of je gaat natuurlijk je GameCube dusdanig modden dat hij in je NES kast past
Of je gaat natuurlijk je GameCube dusdanig modden dat hij in je NES kast past
Mooi kruisje.Phydomir schreef op 17 February 2003 @ 12:35:
Def Jam Vendetta box-art
[afbeelding]
Ziet er leuk uit
Please log in
[ Voor 7% gewijzigd door BloodKnight op 17-02-2003 13:55 ]
Omae wa mō shindeiru.
Dit topic is gesloten.