Het Grote GameCube Topic Deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.041 views sinds 30-01-2008

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Topicstarter
Hiya, welkom bij het grote GC topic op GoT.

Hier wordt vooral over de cube gepraat, af en toe wat over je vertrouwde SNESje of NESje mag best, maar probeer zo veel mogelijk ontopic te blijven !

HF in deel 22 al weer =)

De historie van het GC topic :
=[ Het Grote GameCube Topic ]= 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

Leuke nieuwtjes :
Freeloader werkt !
Met versie 1.06b van de freeloader werken de meeste import spellen prima op de cube. Hier een site waar gekeken wordt welke spellen werken met 1.04/1.06b
http://www.chrismarshall.net/freeloader/

Players choice games :
Jaja, we krijgen goedkopere games ! =)
Vanaf 4 april -> Luigi's Mansion, Super Smash Bros Melee en Pikmin voor 30 euro.

Veel IDGA nominaties voor Nintendo !
International Game Developers Association (IGDA) heeft een lijst nominaties bekend gemaakt. Metroid Prime 6x genomineerd .. w000h00 =)

Release dates :
De wat belangrijkere games die eraan zitten te komen. Eigenlijk de games waar iedereen op zit te w8en dus :

Maart :

Super Monkey Ball 2 (Sega) 6 maart
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~yamauchi/cube/oppost/smb2_072402_19.jpg
Phantasy Star Online: Episode I & II (Sega) 7 maart
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~yamauchi/cube/oppost/psogc_1101rev_bev1.jpg
Resident Evil Zero (Capcom) 7 maart
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~yamauchi/cube/oppost/re0revin5.jpg
Sonic Mega Collection (Sega) 7 maart
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~yamauchi/cube/oppost/sonic3_07.jpg
SpongeBob SquarePants: Revenge of the Flying Dutchman (THQ) 14 maart
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~yamauchi/cube/oppost/spongebob.jpg
Metroid Prime (Nintendo) 21 maart
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~yamauchi/cube/oppost/metroidrev_111102_in2x.jpg

April :
Ikaruga (Infogrames) 25 apri
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~yamauchi/cube/oppost/cube_ikarugavid_cube2.jpg

Mei :
The Legend of Zelda: The Wind Waker (Nintendo) 3 mei
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~yamauchi/cube/oppost/0206_zelda_zap.jpg
Gladius (Lucas Arts)

Voor meer games / meer maanden verwijs ik naar de links hier beneden. Dit zijn toch wel voor de komende maanden de big-hitters (vooral spongebob .. ja.. denk het wel)

Handige Links :
GameCube topic search
GameCube Party
GameFaqs

Cube Sites :

Planet GameCube
NintendoPhiles
IGN
Nintendo Fire
Nintendojo
GameSpot
GameZone

Alles wat je moet weten over importeren

Online Shops :

DVDBoxOffice Geen verzend en import kosten bij spellen en Dvd's en bij klein hardware. 8 dagen verzend tijd
GoblinDirect Geen import kosten maar wel verzend kosten. Binnen 1 week verzendtijd
Lik-Sang Wel verzendkosten en ook importeer kosten. 3 dagen / 3 weken verzendtijd
DvdCrave Wel verzendkosten. Verzendtijd nog onbekend

Stuff over import cube :
(even shamefully gec/p'ed =)
maar is handige info dus hop erin :
Online Shops :

DVDBoxOffice Geen verzend en import kosten bij spellen en Dvd's en bij klein hardware. 8 dagen verzend tijd
GoblinDirect Geen import kosten maar wel verzend kosten. Binnen 1 week verzendtijd
Lik-Sang Wel verzendkosten en ook importeer kosten. 3 dagen / 3 weken verzendtijd
DvdCrave Wel verzendkosten. Verzendtijd nog onbekend

• De US cube werkt op NTSC en je TV ( scart aansluiting ) moet NTSC ondersteunen om kleur beeld te krijgen.
• Je kan de cube niet meteen in het stopcontact stoppen want je hebt eerst een stepdown converter nodig omdat ze in de US op 110V/60Hz werken.
• Om het beste kwaliteit beeld te krijgen zal je een gemodifiseerde RGB kabel moeten kopen. Normale RBG kabels werken niet.
In deze shop kan je die kopen.
Daarna komt S-video beeld en als slechts beeld is de standaard kabel die je erbij krijgt.

En dan nog wat :
- Op http://yamauchi.selwerd.nl/~yamauchi/cube/ staan nog wat filmpjes voor mensen die geinteresseerd zijn in FF-CC / F-Zero / Ikaruga / Zelda

- Er wordt gewerkt aan een cube-review site. Verw8 hier het eerste nieuws

- Paarse GC's zijn mooi, Spice GC's zijn nog mooier though =)

- De maand maart wordt duur voor veel mensen -> meer dan 2 titels die je _moet_ hebben komen er toch wel uit (en dan tel ik spongebob niet eens mee !)

- HF met posten, and you all know ! -> keep it clean !

[ Voor 1% gewijzigd door yamAUchi op 14-02-2003 03:01 . Reden: flauw toch nog moeten edit'en ]

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Anoniem: 68858

Mooie first post weer. _/-\o_
Dat deze topic weer net zo hard mag gaan als de vorige. :Y)

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-05 15:01

Phydomir

Dennis

Net dat filmpje van Viewtiful Joe gekeken en dat heeft m'n mening toch wel verander tov alleen de screenshots die ik gezien had.

Wat een vet spel, Matrix Style slowdwn, ultiem vet camera werk. Super kewl.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-04 10:46
Ja ziet er idd heel erg leuk uit, maar of het ook echt leuk is en blijft.. ik weet het niet :)

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:24

Tarin

Just plain weird.

Goeie inkomer, ik heb alleen een kleine aanmerking op DVDBoxoffice: de levertijd van 8 dagen is erg positief; reken op 8 dagen tot 3/4 weken!
En zwarte cubes zijn ook mooi; staan leuk bij je n64.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Must....... have.... SpongeBob SquarePant

NOW >:)

Wat is Ikarura voor een spel? Want daar is dan weer geen ingame screenshot van... Helaas wordt het net een week eerder dan Zelda uitgebracht..

hmm.. net gekeken.. Het is een soort van Tyrian... Maar om daar nu 55-60 euro voor te betalen?

je hebt trouwens nog wat A(A)(A) titels "vergeten" bijna onmogelijk het aanbod is alleen super groot er komen echt een heleboel games aan het de eerste 2-3 maanden, met een heleboel toppers:
Summoner: A Goddess Reborn (THQ) 21 maart
Skies of Arcadia: Legends (Sega)
Lost Kingdoms II (Activision) 18 april
Gladius (Lucas Arts)

[ Voor 53% gewijzigd door RareGast op 13-02-2003 09:43 ]

Anoniem: 51765

Mooi mooi mooi yam, monkey ball 2 als 1e :)
en sonic collection ertussen, metroid prime, ikaruga en zelda, precies de spellen die ik wil gaan kopen (mits de portemonnee het toestaat). Spongebob durf ik niet aan, als ik die koop speel ik vast geen zelda en metroid meer!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Maart wordt idd duur. Even een rekensommetje:

- Super Monkey ball 2 (€ 60,-)
- Resident Evil Zero (€ 60,-)
- Phantasy Star online episode I&II (€ 60,-)
- Modem of BB adapter (€ 50,-)
- Metroid Prime (€ 60,-)

Komt op 290 (!) euro

Als je importer bent kun je al een aantal van deze titels hebben. Maar dan krijg je ook nog de release van Zelda te verwerken...Gameboy liefhebbers voelen wellicht dan ook nog de release van de GBA SP in hun zak branden!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Mooie first post yam! Lekker objectief ook ;)

Ik zit alleen nog maar te wachten op Metroid en Zelda. Voor de rest moet ik het nog maar even zien. Voorlopig zit ik nog helemaal in Eternal Darkness!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-05 15:01

Phydomir

Dennis

RareGast schreef op 13 February 2003 @ 09:21:
Must....... have.... SpongeBob SquarePant

NOW >:)
Ik hoop dat dit sarcastisch bedoelt is....

net ook Nightfire op de deurmat gevallen :D

[ Voor 13% gewijzigd door Phydomir op 13-02-2003 10:30 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Dat Spongebob spel lijkt me stiekem best leuk... :D

Raregast: Ikaruga is een top-down shooter. Ik had 'm vroeger op de Dreamcast en het spel is ubermoeilijk, maar wel erg cool.

Afbeeldingslocatie: http://www.triggerzone.de/IKARU05.jpg

[ Voor 61% gewijzigd door ilyc op 13-02-2003 10:38 ]

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:57
van ign.com
February 12, 2003 - Though the game won't come out until later this year, Nintendo's 1080: Avalanche is finished. Now, for the first time since Cube Clubs several months ago, you can see new videos and screenshots of the game in motion.
Developed by NST, 1080: Avalanche features an updated look from the original N64 game, all new tracks, and a comprehensive 'avalanche' mode in which level geometry breaks and crumbles after riders as they soar along on their boards. The game's visuals have in the past been criticized as being barely changed from the outdated cartridge title.
1080 is af? release die shit en laat ons niet nog langer wachten... hehe
avalanche mode klinkt wel vet
ff snel die insider movie bekijken

ow en er is ook een hires warioworld movie op ign voor de insiders

[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 13-02-2003 10:37 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Anoniem: 75923

Wie weet er wanneer Soul Calibur 2 uitkomt?
Ik hoor van verschillende bronnen, verschillende data :/
Dat lijkt me pas vet...
Of die Zelda, niet die cartoon.. maar die andere, die er komt.

• ilyc
Phusebox schreef op 13 February 2003 @ 10:36:
van ign.com

[...]
Wario World ziet er wel cool uit, afgaande op dat filmpje, doch verwacht geen Mario Sunshine beater, eerder een actievollere versie van Luigi's Mansion. Hopelijk is Wario World wat langer houdbaar, het concept (beuken en smijten) leent zich in elk geval wel voor wat leuke multiplayer spelletjes. Nintendo: Take note...

Kan iemand dat Wario filmpje posten? Ik ben heel benieuwd

• ilyc
Ik heb helaas geen webspace ;( Ik snap niks van dat Chello gedoe...

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Nog ff een vraagje mensen.

In topic nr 21 stond dat Smugglers run voor 15 € was.
Maar bij welke winkel was dit??

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• ilyc
Bart Smit geloof ik.

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-03 14:07

RSP

.Default. schreef op 13 February 2003 @ 11:57:
Nog ff een vraagje mensen.

In topic nr 21 stond dat Smugglers run voor 15 € was.
Maar bij welke winkel was dit??
idd Bart smit... bij de free record shop kan je XG3 en THPS3 ook krijgen voor 15 en 25 euro volgens mij :)

• DarkChylde
  • Laatst online: 01-05 13:23
xg3 is 20 euro bij de frs

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 13 February 2003 @ 10:36:
van ign.com

[...]

1080 is af? release die shit en laat ons niet nog langer wachten... hehe
avalanche mode klinkt wel vet
ff snel die insider movie bekijken

en hoe ziet 1080 avalanche er nu uit dan? Want idd het spel zag er een tijdje geleden niet echt super uit.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Topicstarter
February 12, 2003 - Nintendo's little-known platformer Wario World hits the GameCube later this year, but that hasn't stopped the company from keeping it very top-secret. The Big N showcased the game for the first time at last year's Electronics Entertainment Expo and received mixed receptions from those on hand.
Wario World which stars Mario nemesis Wario and highlights the mascot character's foul sense of humor and mood as he advances, has once again reared its head, and it looks marginally improved since we last saw it.

In the video below, which we've presented in 320x240 QuickTime for everyone and 640x480 MPEG for Insiders, players can see all-new levels, a first-person-like behind-the-back view, multiple combat scenarios with enemies, and good old fashioned platforming elements. Wario himself even has a few things to say.
Wario world filmpje, 19mb, mpeg
February 12, 2003 - Though the game won't come out until later this year, Nintendo's 1080: Avalanche is finished. Now, for the first time since Cube Clubs several months ago, you can see new videos and screenshots of the game in motion.
Developed by NST, 1080: Avalanche features an updated look from the original N64 game, all new tracks, and a comprehensive 'avalanche' mode in which level geometry breaks and crumbles after riders as they soar along on their boards. The game's visuals have in the past been criticized as being barely changed from the outdated cartridge title.

In the video below, which we've presented in 320x240 QuickTime for everyone or 640x480 QuickTime for Insiders, you'll see footage of new courses, riders and tricks, not to mention flashes of some avalanches in the game. Simply click on our media section below for the 320x240 version plus nearly 20 new screens, or click here for the 640x480 high-res video. Note that the bigger move is approximately 25MBs in size.
1080 filmpje, mov, 25mb

ga ze nu even zelf kijken, weet niet echt wat ik van wario world moet verw8en =0)

[ Voor 3% gewijzigd door yamAUchi op 13-02-2003 13:46 ]

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

de url is fout kun je die even fixen? :)

edit: laat maar. :P Ik vind Wario World er best lekker uitzien. :)

3 nieuwe Starcraft: Ghost screens

[ Voor 83% gewijzigd door schnumi op 13-02-2003 13:51 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Anoniem: 5577

Hmm starcraft ghost lijkt me een erg goede game worden en ikaruga is gewoon vet ik heb em voor mijn dreamcast je blijft er echt eeuwig mee bezig en is echt rete moeilijk spel. :P

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:31

spaceboy

Op grote hoogte

Hello dan. Ik kom hier dan wel niet vaak meer (ik heb 't opgegeven met die ouwe NES/SNES discussie), maar even de melding: MORTAL KOMBAT IS UIT!!!!!!

Heb 'm zojuist opgehaald (53,nogwat bij de FRS), wat een bruut lekker spel! Beetje vaag dat de control stick niet standaard werkt, maar verder subliem. Goeie details ook. Ik ben nog niet helemaal achter de manier van vechten (je hebt ver fighter verschillende modi ofzo?) maar het ziet er lekker uit (zelfs de bewegende borsten van Sonya en Li Mei zijn leuke details) :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
RSP schreef op 13 February 2003 @ 12:15:
[...]

idd Bart smit... bij de free record shop kan je XG3 en THPS3 ook krijgen voor 15 en 25 euro volgens mij :)
Thanx.
Dat wordt weer shoppen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Anoniem: 69726

Ik heb net van dimension plus de freeloader binnen gehad, dacht dat ik versie 1.06 zou krijgen zoals er op de site staat, nu heb ik 1.04 gehad van ze, maar op de rekening staat dat ze over een week ongeveer nog is gratis 1.06 zullen opsturen.

Iemand anders dit ook gehad? vreemd dat je er dan 2 krijgt van ze eigelijk..

• DarkChylde
  • Laatst online: 01-05 13:23
oh, kom net van frs terug om micro machines te ruilen (echt een shitspel) voor ed.
wat blijkt ed is nu 40 euro (met cjp-korting 36 euro dus)...
echt een zacht prijsje :P
nu hopen dat ze SFA ook in de aanbieding gooien.. ben ik voorlopig wel zoet... (tot robotech eindelijk uitkomt)

iemand beachspikers in de aanbieding gezien... wil die ook wel hebben voor mijn multiplayer collectie :P

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:27

NoTimeRemains

I know

spaceboy schreef op 13 februari 2003 @ 14:53:
Hello dan. Ik kom hier dan wel niet vaak meer (ik heb 't opgegeven met die ouwe NES/SNES discussie), maar even de melding: MORTAL KOMBAT IS UIT!!!!!!

Heb 'm zojuist opgehaald (53,nogwat bij de FRS), wat een bruut lekker spel! Beetje vaag dat de control stick niet standaard werkt, maar verder subliem. Goeie details ook. Ik ben nog niet helemaal achter de manier van vechten (je hebt ver fighter verschillende modi ofzo?) maar het ziet er lekker uit (zelfs de bewegende borsten van Sonya en Li Mei zijn leuke details) :)
kan je ze dan wel aanzetten?

This is the Way.

spaceboy schreef op 13 February 2003 @ 14:53:
Die NES/SNES discussie is flink ingezakt weer hoor, nu er weer gamecube nieuws is (zoals een hoop mensen al voorspelden)

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

HIValicious schreef op 13 februari 2003 @ 15:19:
[...]

kan je ze dan wel aanzetten?
Nee dat is echt verrot. Dat dacht ik wel even te doen, maar dat kan dus gewoon niet. De control stick is gewoon compleet onbruikbaar! Het is even wennen, tot nu heb ik alleen maar die control stick gebruikt, moet je nu opeens overstappen op die grijze 4-punts-knop. (of ligt 't aan mij?)

Neemt niet weg dat dit tot nu toe mijn mooiste Cube-game is!

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• ilyc
DarkChylde schreef op 13 februari 2003 @ 15:18:

iemand beachspikers in de aanbieding gezien... wil die ook wel hebben voor mijn multiplayer collectie :P
39.95 bij Bart Smit/E Plaza.

En het feit dat MK geen gebruik maakt van de 3D stick doet me waarschijnlijk beslissen de PS2 versie aan te schaffen, aangezien ik de D Pad van de Dual Shock 2 toch echt een stuk prettiger vind.

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Daar hadden ze toch die vage extra SNES-achtige controller voor verzonnen? Enig idee of (en wanneer) die nog uit komt?

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 30-04 21:45
Heeft FRS nog steeds een 10% korting actie? Die cola pas actie is allang verlopen, en die pas die daarna kwam toch bij einde van 2002? Welke actie is er nu weer dan aangezien die 10% korting altijd wel fijn was.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Koffiezuiper schreef op 13 February 2003 @ 16:10:
Heeft FRS nog steeds een 10% korting actie? Die cola pas actie is allang verlopen, en die pas die daarna kwam toch bij einde van 2002? Welke actie is er nu weer dan aangezien die 10% korting altijd wel fijn was.
Hehe, ja dat vroeg ik me ook af. Dat pasje die na de cola pas kwam is inderdaad tot eind 2002 geldig. Maar ik gaf 'm af, hij ging langs de scanner. Bliep. -10%. En dan hoor je mij niet klagen... :)

Maaruh: niemand dus met een WEL werkende control stick in Mortal Kombat?

• ilyc
Control Sticks werken niet in MK:DA (volgens mij had d3 of een andere importer dat enkele maanden geleden al verteld), helaas.

Denk dat als ik mk:da nog ga halen het wel de x-box versie zal worden (is die lompe x-type controller toch nog ergens goed voor :P ;) )

• Gamegod
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-06-2020

Gamegod

af en toe online

ilyc schreef op 13 februari 2003 @ 16:16:
Control Sticks werken niet in MK:DA (volgens mij had d3 of een andere importer dat enkele maanden geleden al verteld), helaas.
Was Elroy volgens mij :Y)

De geen control stick is voor mij de redenen om het spel niet te kopen

Anoniem: 75923

Anoniem: 75923 schreef op 13 February 2003 @ 10:39:
Wie weet er wanneer Soul Calibur 2 uitkomt?
Ik hoor van verschillende bronnen, verschillende data :/
Dat lijkt me pas vet...
Of die Zelda, niet die cartoon.. maar die andere, die er komt.

• ilyc
Gamegod schreef op 13 February 2003 @ 16:25:
[...]

Thou standst correct, me lad, het was Elroy (Y)

Ik heb wel een Dual Shock 2 converter voor m'n Cube, dus misschien is dat nog een optie (was 10 Euro, 'Cube versie is 60 Euro, 10+60=70, dus voor 3 Euro meer dan de PS2 versie heb je de 'Cube versie die normaal te bespelen is).

Anoniem: 59687

Hey alweer nummer 22 het gaat steeds sneller.

Alleen nog wachten op D3 met zijn stats :P

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Gamegod schreef op 13 februari 2003 @ 16:25:
[...]

WAT? You're kidding!? Het spel is echt erg gaaf! Qua cijfers (van een echte MK-fanboy):

Mortal Kombat 1 (PC) = 8.0
Mortal Kombat 2 (PC) = 6.5
Mortal Kombat 3 (PC) = 7.5
Mortal Kombat 4 (PC) = 6.5 (ja, ik ben een van de weinigen)
Mortal Kombat 5 (GC) = 9.0

Lijkt me duidelijk... :) (als de control stick 't had gedaan was 't een 9.2 geweest)

Anoniem: 59687

Mijn verlang lijstje :P
Nog uitkomden spellen:

Super Monkey Ball 2 (Sega) 6 maart
Vexx (Acclaim) 7 maart
Phantasy Star Online: Episode I & II (Sega) 7 maart
Metroid Prime (Nintendo) 21 maart
The Legend of Zelda: The Wind Waker (Nintendo) 3 mei
Soul Calibur 2 (Namco) 19 augustus

Spellen die al uit zijn:
Timesplitters 2

Ander stuff:
LCD scherm.

edit:
Ook de GBplayer _/-\o_ , maar waneer komt die uit en prijs?
toon volledige bericht
Of zegt iemand : "Ben je gek? Die moet je hebben!"
Antwoorden graag :D

//offtopic:
Heeft iemand nog een PHP site voor me om mijn random icons te kunnen begruiken :?

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 59687 op 13-02-2003 18:48 ]

Miyamoto werkt aan 'opmerkelijke' nieuwe game

Gepost door Douwe de Vries - donderdag 13 februari 2003 - Bron: Games_are_Fun
Creatieve geest Shigeru Miyamoto laat weer eens van zich horen via het Japanse tijdschrift Famitsu. De bedenker van Mario, Zelda en Donkey Kong zegt namelijk op de komende E3 gamebeurs (tussen 12 en 14 mei in Los Angeles) een 'opmerkelijke' game te gaan tonen. Wat het wordt wil de beste man niet verklappen, het enige dat we te weten krijgen is dat de game volledig gebruik gaat maken tussen de linkmogelijkheid van de GameCube en de Gameboy Advance. Miyamoto is namelijk van mening dat er nog geen games zijn die deze linkoptie een echte meerwaarde geven.
Miyamoto verklaarde eerder al het leuk te vinden om aan een nieuwe Zelda te gaan werken, naast Mario 128 en Pikmin 2. Of dit bericht iets met een 'nieuwe Zelda' te maken heeft is niet bekend.

Nintendo brengt vandaag naar buiten dat er in China beslag is gelegd op 300.000 illegale kopieën van Nintendo games. Het gaat hierbij voornamelijk om Nintendo games. Ook denkt Nintendo over het nemen van acties tegen de populaire online gameshop Lik-Sang. Deze winkel verkoopt namelijk apparatuur waarmee het bijvoorbeeld mogelijk is je Gameboy (Advance) spelletjes te downloaden en vervolgens op cartridge op te slaan.
Nintendo zegt dat er ieder jaar rond de €650 miljoen aan illegale kopieën wordt verloren. Om dit tegen te gaan zal Nintendo in de rest van dit jaar haar oog goed blijven richten op China, waar veel illegale kopieeër praktijken plaatshebben.

bron van beide artikelen gamers.nl

Oftewel ff naar china want daar kun je echt alles illegaal krijgen :P
(nintendo maakt het er met de GBA ook wel een beetje naar vind ik want laten we eerlijk zijn 50 euro voor een portable game heb ik er niet voor over voor 5 euro meer heb ik al een cube game.)

• blakez
  • Laatst online: 20-01 14:20
Wederom een mooie opening!! :)

Ben eindelijk ook weer eens aan het cuben.. ben maar weer eens verder gegaan met starfox adventures.. Heb nu rond de 80% van het spel voltooid, maar nu ben ik echt op een punt waar ik zeer gefrustreerd van raak, namelijk op dragon rock al die projectielen en torens neerhalen, wanneer je op de rug van die vogel zit.. Wat is dat moeilijk zeg.. |:( Ik wordt echt elke keer van die vogel geschoten en na een paar keer achter elkaar geprobeerd te hebben, heb ik kramp in m'n duim niet normaal.. :) Maar goed, laten we zeggen dat dat de speelduur van het spel alleen maar verlengt.. ooit zal 't me wel eens lukken.. >:)

Nou morgen weer een nieuwe game: "Mortal Kombat: Deadly alliances" en dan kan ik er weer voor even tegen aan.. Nog een maandje en dan "Metroid Prime" en vanaf dan nog 2 maandjes en dan "Zelda: The Wind waker"!! Dit worden nog mooie tijden.. dat weet ik zeker.. _/-\o_

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:03

jOzh

Sweet dude!

Voor degenen die Winning Eleven 6: Final Evolution van plan zijn te importeren of dit al gedaan hebben, check dit topic op het Edge Forum, erg handig! Some GC Wining Eleven 6 - FE Impressions
Er is op GameFaqs ook een faq voor WE6:FE te vinden, tis wel de PS2 versie maar de menu opbouw ed schijnen identiek te zijn. Hier de link: WE6:FE FAQ (Save as)

Grab shell dude!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Trouwens, ik heb volgens mij ooit langs zien komen dat iemand de guide van IGN over Mortal Kombat DA online heeft gezet? Of heb ik dat gedroomd? :) (hij zit helaas weer wachter die subscriber pagina)

• ilyc
Ik geloof het niet ;)

Geef maar even een linkje, dat is iets overzichtelijker. :P

[ Voor 100% gewijzigd door The Will op 13-02-2003 19:53 ]

• blakez
Hoe zit het nu precies met de fatalities in mk:da? Ik meen dat ik gelezen heb dat die een stuk minder zijn geworden dan in de vorige Mortal Kombat's.. Wat moet ik me daar precies bij voorstellen? Zijn ze niet meer zo 'gruwelijk' en 'bloederig' dan voorheen of wat? :)

ps. Yamauchi, je link naar het 21ste topic in je openingspost werkt niet.. :)

[ Voor 19% gewijzigd door blakez op 13-02-2003 19:56 ]

• GZ
  • Laatst online: 09-04 13:36

GZ

!!

Hallelujah, wat dacht je ilyc? Ik quote ff wat. Kanonnen :D

Nou, ik heb vandaag ook een Freeloader gekocht bij de Futurezone. w00t en zo... Nu nog een game om te testen. Mooie opening ook :)

Maar idd, er komen mooie tijden aan. MK:DA, RE0, MP, Zelda... En dan te bedenken dat ik nog steeds ED, SFA, TS2 en Smuggler's Run moet uitspelen. Waar moet ik de tijd vandaan halen.

Ik zie trouwens dat spaceboy deel 2 in MK het slechtste vond... Vreemd, in mijn ogen, en ik denk vele anderen met mij, vond ik dit juist het beste deel! :)

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Doe gewoon ff een link als je zo'n turboverhaal heb, ik zie een grote scrollbalk en verheug me al op vele fijne berichtjes, is het alleen maar een heel verhaal voor een spel dat ik toch niet wil ;)

• ilyc
GolbeZeromus schreef op 13 februari 2003 @ 19:47:
Hallelujah, wat dacht je ilyc? Ik quote ff wat. Kanonnen :D
:P

Ik heb geen webspace e.d. en wilde de MK: DA bezitters toch even de guide geven... :)
Nou, ik heb vandaag ook een Freeloader gekocht bij de Futurezone. w00t en zo... Nu nog een game om te testen. Mooie opening ook :)
Was-ie daar goedkoper dan bij MediaMarkt?
Ik zie trouwens dat spaceboy deel 2 in MK het slechtste vond... Vreemd, in mijn ogen, en ik denk vele anderen met mij, vond ik dit juist het beste deel! :)
Inderdaad! MK2 vond ik briljant, beste deel ooit :)

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:18
MK2 vond ik idd net als deel 1 een van de betere, 3 en 4 waren echt zwaar bout. Is MK:DA het wel waard om die aan te schaffen? MK1 en 2 vond ik toentertijd wel vet cool, maar nu vind ik ze niet echt meer wat hebben. En aangezien ik niet meer zo veel multiplay als eerst, lijkt het me een beetje een miskoop van 50 euro.

• GZ

GZ

!!

Was-ie daar goedkoper dan bij MediaMarkt?
Zelfde prijs. Volgens mij kun je hem toch niet goedkoper krijgen dan 30 Euro. Ik heb daarentegen wat meer vertrouwen in de kennis van de Futurezone (is het versie 1.04 of 1.06) dan bij de MM.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• blakez
Kan iemand misschien nog ff wat linkjes posten naar mk:da filmpjes? Ja ik heb gezocht (op got en google) maar kan zo direct nix vinden.. Dus om alvast in de stemming te komen zou ik nog ff wat filmpjes willen bekijken.. :D

Waar zit ds eigenlijk? Wij willen stats zien!! :)

[ Voor 11% gewijzigd door blakez op 13-02-2003 20:30 ]

• ilyc
blakez schreef op 13 February 2003 @ 20:06:
Kan iemand misschien nog ff wat linkjes posten naar mk:da filmpjes? Ja ik heb gezocht (op got en google) maar kan zo direct nix vinden.. Dus om alvast in de stemming te komen zou ik nog ff wat filmpjes willen bekijken.. :D
Hier staan filmpjes: http://mediaviewer.ign.co...mbat:%20Deadly%20Alliance

[ Voor 6% gewijzigd door ilyc op 13-02-2003 20:09 ]

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Die guide moet hier staan: http://guides.ign.com/guides/17208/index.html (maar ja, zonder IGN Subscriber kom je hier niet echt verder mee).

MK2 beste MK ooit? Nee joh! Part 3 was juist gaaf! (maar goed, omdat ik 4 ook gaaf vond zal ik wel gek zijn) :)

Wat is trouwens jullie favoriete karakter tot zover? Ik kan niet echt kiezen, vind Kenshi wel prettig (en Sonya omdat het er wel geinig uitziet) ;)

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 00:26
Nog even een opmerking m.b.t. de openingspost, bij dvdcrave.com kun je géén import spellen/cubes aanschaffen, 't is alleen maar PAL (maar wel goedkoop ;) )

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Fighters: Kenshi

Status: Swordsman
Alignment: Unknown
Weight: 185
Height: 6' 11"
Styles: Tai Chi, San Shou, Katana

Sensing the cries of his captured ancestors, Kenshi made a vow to slay Shang Tsung in order to free them from his grasp. When he learned of Shang Tsung's escape to Outworld, Kenshi agreed to help the Special Forces search for the missing agent Cyrax as a means of gaining access to that realm, which allowed him to act both as rescue party and spy. Shortly after discovering the sorcerer's wherabouts, the Agency was destroyed and with it his only means for a return to Earth. Kenshi now finds himself facing the Deadly Alliance on his own.

Special Moves
Name Command Notes
Telekenetic Slam b, d, b+1
Telekenetic Toss d, b+4
Tetlekenetic Push ff+2

Tai Chi
Name Command Notes
Palm strike 1
Rising Spade Hand b+1 L
Pushing Hands f+1 KD
Dual Fist Strike d+1
Chopping Strike 2
Quick Uppercut b+2
Rising Uppercut d+2
Straight Kick 3
Low Lean Kick d+3
Spinning Roundhouse 4 KD
Low Spin Kick d+4
Standing Sweep b+4 KD
Taunt 5
Empty & Full 11
Blind Justice b+2, 3 KD
Play By Ear 2223
Dark Fists 22211
Fading Light 222, b+1 L
Nightfall 222 CS 13
Out of Sight 222 CS 1 CS L
See No Evil 222 CS 1, b+3

San Shou
Name Command Notes
Hook Punch 1
Long Range Fist b+1 L
Low Jab d+2
Face Strike 2
Knee Knocker f+2
Rising Elbow d+2
Side Kick 3
Low Sweep d+3
Propelling Hook Kick b+3
Rising Toe Kick f+3 L
Snapping Roundhouse 4
Spinning Roundhouse b+4 KD
Shin Kick d+4
Neijin 5
Don't Blink 44
Natural Way 213
Near Sight 21 CS L
All Ears 21, b+3 KD

Katana
Name Command Notes
Spinning Slash 1
Upward Slash d+1
Reverse Stab 2
Edge Slash d+2
Rising Slash 3 L
Charging Slash f+3
Piercing Blade d+3
Crescent Blade Strike 4
Sweeping Blade d+4
Sidestep Swing 5
Day Break 12
Rising Dragon 13 L
Blind Slice 43 L
Moon Strike 44
Edge of Pain 4113 L

This is the Way.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Waar haal je dit? :*)

• Fubaruba
mortal kombat 3 is echt GEEN buttonbasher trouwens zoals veel mensen denken.
2 vrienden van mijn zijn mk3 masters en die doen echt niks anders dan combo's en counterattacks enzo... het is echt kunst om die twee te zien mk'en.

Anoniem: 42873

Doen er mensen van jullie mee aan de NGC contests? ik ben nu van SSB:M de 100-man melee aan het oefenen. Mijn beste is 4:09min |:( Sptijgi dat het met mario moet zijn, metroid speel ik het best...

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

IGN Insider

This is the Way.

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
daFubar schreef op 13 February 2003 @ 21:29:
2 vrienden van mijn zijn mk3 masters en die doen echt niks anders dan combo's en counterattacks enzo... het is echt kunst om die twee te zien mk'en.
Het zelfde heb ik met een neefje van mij, die wint Soul calibur nu met z'n ogen dicht van mij...

Anoniem: 42873

February 13, 2003 - Nintendo of America today announced that more than 250,000 gamers in the US have already pre-ordered its anticipated action-adventure Legend of Zelda: The Wind Waker. That figure is made all the more impressive, according to the publisher, because it's official pre-sell program for the game has yet to start.
Legend of Zelda: Wind Waker follows child hero Link on an all-new epic quest, this time to rescue his kidnapped sister. The game's unique cel-shaded style mingles with traditional play mechanics and never-before-seen additions to the franchise. Wind Waker has repeatedly garnered high praise by the press and Japanese importers alike and is considered to be one of the most important releases of the year.

Nintendo said that on February 16 it would kick off the official pre-sell program for the next chapter in the Zelda series. The firm reiterated that with a deposit for the game at participating retailers, consumers would immediately receive a bonus disc that includes both Ocarina of Time and Master Quest Zelda games free of charge to "keep them busy" until the March 24 release of Legend of Zelda: The Wind Waker.

"This truly is Zelda cubed! Two impressive Zelda games, leading to the highly anticipated new Zelda adventure, for the price of one and only for Nintendo GameCube," said George Harrison, senior vice president, marketing and corporate communications, Nintendo of America. "What better way to celebrate the forthcoming release of The Legend of Zelda: The Wind Waker than to give Zelda fans a collectors item that will provide a nostalgic or for some, a classic introduction to the series."

bron: cube.ign.com

De Gamecube modem zal 3 weken later uitkomen dan verwacht.Normaal was de release van de modem gepland voor 7 maart, samen met het spel Phantasy Star Online. We zullen dus PSO na aankoop nog 3 weekjes offline moeten spelen. De nieuwe datum voor de modem is 27 maart. Voor Nintendo gamers is dit weeral een uitstel waar ze geduld voor mogen trainen. Gelukkig gaat het hier maar om 3 weken ipv een langere tijd.

www.begn.be

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 42873 op 13-02-2003 21:51 ]

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Dat zouden ze dan ook maar in EU moeten doen, direct bij preorder de bonusdiscs geven :Y).

• Tetsuo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-04 11:02
Tarin schreef op 13 February 2003 @ 22:01:
Dat zouden ze dan ook maar in EU moeten doen, direct bij preorder de bonusdiscs geven :Y).
Hehe dan is Dimension Plus al 3 weken te laat met het versturen van die disc naar mij ;). Maar wie weet misschien gebeurt dat ook wel hier, ik neem aan dat de "officiële" preorder datum van Nintendo dan ook hier nog niet begonnen is.

[ Voor 9% gewijzigd door Tetsuo op 13-02-2003 22:18 ]

• ilyc
spaceboy schreef op 13 februari 2003 @ 20:48:
Wat is trouwens jullie favoriete karakter tot zover? Ik kan niet echt kiezen, vind Kenshi wel prettig (en Sonya omdat het er wel geinig uitziet) ;)
Baraka, Malvado en Scorpion denk ik :)

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:32

SD5k

>4&X

daFubar schreef op 13 februari 2003 @ 21:29:
ik kende ook alle mogelijke combo's, moves en fatalities van mn favoriete characters op de SNES.. meesterlijk spel inderdaad... helaas niet erg uitgebreid.

(is Ultimate Mortal Kombat 3 ooit voor de snes uitgekomen?? ik wil brutalities!!)

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:32

SD5k

>4&X

Gamecube modem uitgesteld!
ComputerAndVideogames.com meldt zojuist dat de hardware die nodig is om met de GameCube online te gaan, niet meer op 7 maart aanstaande uit zal komen.

Retailers hebben tegenover de site bevestigd dat beide stukjes hardware niet voor 28 maart in de winkels zullen liggen. Dit betekent dus een uitstel van maar liefst 3 weken.

Phantasy Star Online, de eerste game die online kan gaan op de GameCube, komt volgens distributeur Infogrames wel nog gewoon op 7 maart uit. Ook al heeft het spel de titel 'Online', het spel kan je toch nog offline plezier bezorgen met een uitgebreide single player mode.

bron: Cubezone.nl

Anoniem: 58392

jOzh schreef op 13 February 2003 @ 19:09:
Voor degenen die Winning Eleven 6: Final Evolution van plan zijn te importeren of dit al gedaan hebben, check dit topic op het Edge Forum, erg handig! Some GC Wining Eleven 6 - FE Impressions
Er is op GameFaqs ook een faq voor WE6:FE te vinden, tis wel de PS2 versie maar de menu opbouw ed schijnen identiek te zijn. Hier de link: WE6:FE FAQ (Save as)
Wow thnx..lange thread zeg! :D Die faq had ik btw al een paar dagen op m'n HD staan! :) Ik hoop dat mijn exemplaar snel komt! :D

Ik kom hier ook weer ff zeiken op dvdboxoffice hoor, kvind het erg jammer dat het een meer dan een week moet duren om 2 games te shippen. Still waiting for shipment confirmation.. :(

• ilyc
Thelema schreef op 13 februari 2003 @ 22:26:
[...]
(is Ultimate Mortal Kombat 3 ooit voor de snes uitgekomen?? ik wil brutalities!!)
Ja, die is uitgekomen, doch beperkt, evenals Street Fighter Alpha 2.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Hmm... ik durf 't bijna niet te vragen... :*)
(er is toch ook een PDF-dinges van? ik weet 't, het is te erg voor woorden om hiervoor te bedelen eigenlijk)

• ilyc
spaceboy schreef op 13 februari 2003 @ 22:34:
[...]

Hmm... ik durf 't bijna niet te vragen... :*)
(er is toch ook een PDF-dinges van? ik weet 't, het is te erg voor woorden om hiervoor te bedelen eigenlijk)
Ik heb de gehele guide op de vorige pagina gepost :?

EDIT: Doh, heeft the Will 'm weggehaald. Handig zeg :z

[ Voor 11% gewijzigd door ilyc op 13-02-2003 22:37 ]

• Phusebox
Anoniem: 58392 schreef op 13 februari 2003 @ 22:31:
[...]

Wow thnx..lange thread zeg! :D Die faq had ik btw al een paar dagen op m'n HD staan! :) Ik hoop dat mijn exemplaar snel komt! :D

Ik kom hier ook weer ff zeiken op dvdboxoffice hoor, kvind het erg jammer dat het een meer dan een week moet duren om 2 games te shippen. Still waiting for shipment confirmation.. :(
laat ff weten wat je van winning eleven vindt
wat mij er momenteel nog vanaf houdt is de japanse interface en commentaar

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

ilyc schreef op 13 February 2003 @ 22:36:
[...]

Ik heb de gehele guide op de vorige pagina gepost :?

EDIT: Doh, heeft the Will 'm weggehaald. Handig zeg :z
Ow crap. Ik snapte die reactie toen al niet precies. In elk geval toch bedankt voor de moeite... :'( Ik wil 'm wel effe hosten ofzo? Als er meer mensen dat ding willen? Is hij "mailbaar"?

• ilyc
Ik mail 'm wel even ja. Wat is je adres? :)

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

ilyc schreef op 13 February 2003 @ 22:46:
Ik mail 'm wel even ja. Wat is je adres? :)
OW! Echt super als je dat wilt doen!
Mijn adres staat nu in m'n profile als 't goed is. :)

Alvast enorm bedankt, ilyc!! (alvast: nog mensen waarvoor een tijdelijke host handig is?)

• ilyc
Duurt nog even, ik moet per character even alles kopieeren :)

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

ilyc schreef op 13 februari 2003 @ 22:51:
Duurt nog even, ik moet per character even alles kopieeren :)
Holy moly. Ik dacht dat 't een downloadable guide was (a la Smash Bros Melee) in PDF formaat. Sorry, als 't echt superveel werk is: dan snap ik dat je er geen trek in hebt. Hoe dan ook wel mega-bedankt!! (take your time) ;)

• Tetsuo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-04 11:02
Hey waar blijven eigenlijk de topic stats van D³?? Is altijd wel leuk om te bekijken :)

• ilyc
spaceboy schreef op 13 februari 2003 @ 22:56:
[...]

Holy moly. Ik dacht dat 't een downloadable guide was (a la Smash Bros Melee) in PDF formaat. Sorry, als 't echt superveel werk is: dan snap ik dat je er geen trek in hebt. Hoe dan ook wel mega-bedankt!! (take your time) ;)
Mail sent ;)

Phusebox schreef op 13 February 2003 @ 22:37:
[...]

laat ff weten wat je van winning eleven vindt
wat mij er momenteel nog vanaf houdt is de japanse interface en commentaar
Ik zal wel even een reviewtje posten met mijn impressies als ik hem binnenheb. Hopelijk komt ie in de vakantie binnen zodat ik hem eerst uitgebreid kan testen. :)
PES 2 vind ik ook een geweldig spel, ik speel het vaak bij eem vriend van me. Geen goal is hetzelfde, iets wat je bij FIFA nog wel eens tegenkomt.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Op verzoek zal ik hier niet voor bedanken... :*)
Nog mensen interesse dat ik 'm effe host? (dit gaat dus over de IGN guide van MK:DA met dank aan ilyc)

• GZ

GZ

!!

Even een kleine opmerking wat betreft een user...

WAAR IS FRED PERRY????????

Die is al lang niet geweest. Waar hangt die gozer uit? Weet jij dat Phuse?

• ilyc
FAMITSU SCORE GET

This week's Famitsu features another pretty little model on its cover. Meet the 17-year-old Megumi Okada, an up and coming talent who, on her days off, takes walks with her mommy. If you want to win her heart, you'll have to win her mom's heart first.

Featured in the issue are a few first looks, including the likes of Necchu! Pro Baseball 2003 (update to the biggest Japanese baseball game from last year) and what seems to be Japan's first peak at Dragon Ball Z on the PS2 and the new Tomb Raider for PS2. This week Devil May Cry 2, Pocket Monsters Ruby & Sapphire and Nintendo Puzzle Collection get the guide treatment.

Generations of Chaos, Idea Factory, GC: 7,7,6,6
Lord of the Rings: The Two Towers, EA-Square, GC: 8,7,7,7
Spiderman, Capcom, GC: 6,7,7,7
Disney Sports Motocross, Konami, GBA: 7,5,5,6
Lord of the Rings: The Two Towers, EA-Square, GBA: 7,7,6,6
Final Fantasy Tactics Advance, Square, GBA: 8,9,8,9
Metroid Fusion, Nintendo, GBA: 8,9,8,9

The DENGEKI CHART for 1/27 to 2/2 can be seen below. The information contained in the charts represents data pulled from 2000 game stores throughout Japan, along with sales data from convenience stores. The data doesn't represent the exact number of games that was sold, but it seems to be pretty close.
1. Devil May Cry 2, Capcom, PS2: 299,317 (new - 1/30)
2. Nobunaga's Ambition Soutenroku, Koei, PS2: 57,012 (new - 1/30)
3. Makai Senki Disgaia, Nippon Software, PS2: 50,213 (new - 1/30)
4. 007 Nightfire, EA-Square, PS2: 32,175 (new - 1/30)
5. Taiko no Tatsujin Tatakon de Dodon ga don, Namco, PS2: 30,697 (384,316 since 10/24)
6. Pocket Monsters Ruby, Nintendo, GBA: 27,960 (1,901,365 since 11/21)
7. Pocket Monsters Sapphire, Nintendo, GBA: 27,960 (1,942,350 since 11/21)
8. Power Pro Ken Pocket 5, Konami, GBA: 27,411 (104,955 since 1/23)
9. Armored Core 3 Silent Line, From, PS2: 27,411 (104,955 since 1/23)
10. Rachet & Clank, SCE, PS2: 16,929 (470,698 since 12/3)
11. Operator's Side, SCE, PS2: 15,800 (new - 1/30)
12. Winning Eleven 6 Final Evolution, Konami, PS2: 13,914 (562,850 since 12/12)
13. Bakusou Decotora Densetsu, Spike, PS2: 12,562 (43,399 since 1/23)
14. Dead or Alive Xtreme Beach Volleyball, Tecmo, Xbox: 11,270 (89,841 since 1/23)
15. Jissen Pachisuro, Sammy, PS2: 10,679 (251,534 since 12/19)
16. Jikkyu Powerful Pro Baseball Premium, Konami, PSX: 10,346 (21,732 since 1/23)
17. Momotarou Dentetsu 11, Hudson, PS2: 8,705 (363,411 since 12/5)
18. Zelda: Kaze no Takuto, Nintendo, GCN: 8,313 (595,863 since 12/13)
19. Kingdom Hearts Final Mix, Square, PS2: 8,247 (331,587 since 12/26)
20. Inuyashi, Avex, GBA: 7,810 (22,400 since 1/23)
21. Winning Eleven 6 Final Evolution, Konami, GCN: 7,043 (new - 1/30)
22. Final Fantasy X: MegaHits!, Square, PS2: 6,857 (23,653 since 1/16)
23. The House of the Dead III, Sega, Xbox: 6,256 (new - 1/30)
24. Whistle! Fukinukeru Kaze, Konami, PSX: 6,166 (new - 1/30)
25. Kirby, Nintendo, GBA: 5,942 (603,601 since 10/25)
26. Unlimited Saga, Square, PS2: 5,924 (387,146 since 12/19)
27. Miriongoddo, Nippon Amusement Housou, PS2: 5,727 (76,862 since 12/26)
28. Wind - a breath of heart -, Alchemist, DC: 5,513 (76,862 since 12/26)
29. My Marry May, Kidd, PS2: 5,338 (new - 1/30)
30. Mario Party 4, Nintendo, GCN: 4,970 (736,521 since 11/8)
toon volledige bericht
TOP TEN ARCADES

1. World Club Championship Football - Sega
2. Sega Yonnin Uchi Mahjong MJ - Sega
3. Initial D Arcade Stage Ver. 2 - Sega
4. Virtua Fighter 4 Evolution - Sega
5. Taiko no Tatsujin 4 - Namco
6. Gundam: Federation vs Geon DX - Banpresto
7. Race On - Namco
8. Virtua Striker 2002 - Sega
9. Soul Calibur 2 - Namco
10. The King of Fighters 2002 - Sega

MOST WANTED

1. Final Fantasy X-2 - Square, PS2
2. Dragon Quest VIII - Enix, PS2
3. Star Ocean 3: Till the End of Time - Enix, PS2
4. Shin Sangoku Musou III - Koei, PS2
5. Biohazard 4 - Capcom, GCN
6. Final Fantasy Tactics Advance - Square, GBA
7. 2nd Super Robot Wars Alpha - Bandai, PS2
8. Shin Megamitensei III Nocturne - Atlus, PS2
9. Dragon Ball Z - Bandai, PS2
10. Sakura Wars 5 - Sega, PS2
11. Sakura Taisen - Sega, PS2
12. Soul Calibur II - Namco, PS2
13. Final Fantasy Crystal Chronicles - Nintendo, GCN
14. Metroid Prime - Nintendo, GCN
15. Final Fantasy III - Square, Wonder Swan
16. Arc the Lad - SCE, PS2
17. Shinyaku Seiken Densetsu - Square, GBA
18. Dragon Quest Monsters Caravan - Enix, GBA
19. Anubis Zone of the Enders - Konami, PS2
20. Animal Forest 2 (tentative) - Nintendo, GCN
21. Gran Turismo 4 - SCE, PS2
22. J.League Pro Soccer Club wo Tusukrou 3 - Sega, PS2
23. Viewtiful Joe - Capcom, GCN
24. Pro Yakkyu Team wo Tsukurou! 2 - Sega, PS2
25. Metroid Fusion - Nintendo, GBA
26. Chaos Legion - Capcom, PS2
27. Soul Calibur II - Namco, GCN
28. Killer 7 - Capcom, GCN
29. Tenchu - From Software, PS2
30. Zelda: Link to the Past - Nintendo, GBA

Wellicht al gepost, desalniettemin een leuke Japan Update met wat aardige lijstjes, leuk voor degenen die het nog niet gezien hebben :)

Anoniem: 60967

Zijn hier ook mensen die timesplitters2 hebben en vrij veel gedaan hebben?
Ben wel eens benieuwd naar hoeveel golden medals jullie hebben. Ik loop zelf een beetje vast bij die 2de league (er is nog een lastigere, wil ik even niet aan denken geloof ik)

Vooral outnumbered but not outpunned is echt niet te doen imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
GolbeZeromus schreef op 13 February 2003 @ 23:13:
Even een kleine opmerking wat betreft een user...

WAAR IS FRED PERRY????????

Die is al lang niet geweest. Waar hangt die gozer uit? Weet jij dat Phuse?
geen idee
weet alleen dat ie stage heeft
maar waarom ie hier niet meer verschijnt... keine ahnung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Oki, ik heb net ook WE6:FE besteld bij therage, ben benieuwd hoe snel ze leveren... Damn, ik zit wel met geld te smijten de laatste week, heb de Freeloader besteld, Animal Crossing, 251 blocks memory card, gister SSX Tricky gehaald, nu dus weer WE6, pffff beetje overkill eigenlijk. Waar haal ik de tijd vandaan om al die games te gaan spelen? :? En ondertussen heb ik nog steeds geen RGB kabel, die staat als sinds zomer vorig jaar in de planning :D
Heb amper tijd gehad om Metroid Fusion en Zelda: LttP te spelen. |:( En dan heb ik ook nog C&C: Generals liggen...
Meer mensen met dit probleem toevallig? Misschien kunnen we er een praatgroep voor oprichten ofzo :P

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jOzh schreef op 14 February 2003 @ 00:19:
Oki, ik heb net ook WE6:FE besteld bij therage, ben benieuwd hoe snel ze leveren... Damn, ik zit wel met geld te smijten de laatste week, heb de Freeloader besteld, Animal Crossing, 251 blocks memory card, gister SSX Tricky gehaald, nu dus weer WE6, pffff beetje overkill eigenlijk. Waar haal ik de tijd vandaan om al die games te gaan spelen? :? En ondertussen heb ik nog steeds geen RGB kabel, die staat als sinds zomer vorig jaar in de planning :D
Heb amper tijd gehad om Metroid Fusion en Zelda: LttP te spelen. |:( En dan heb ik ook nog C&C: Generals liggen...
Meer mensen met dit probleem toevallig? Misschien kunnen we er een praatgroep voor oprichten ofzo :P
Lol ik heb psies etzelfde AC + MP bij dvdboxoffice besteld (die ik volgend jaar juni verwacht als ze zo doorgaan :P ) W6:FE , de FL en nog een aparte 251 Memcard voor Japanse Saves. :/ En dan zal je nog zien dat ik al die games tegelijk binnenkrijg zodat ik ook nog eens in tijdnood kom om ze allemaal goed te spelen! ;) Zucht, het leven van een Cuber gaat niet over rozen! ;)
Maak daar maar drie weken van.. :(

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 58392 op 14-02-2003 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-04 12:47
www.therage.com is hartstikke goed voor je import games!

Op het gameforum doen 1 iemand daar altijd zijn import bestellingen, altijd op tijd, heel goed dus.

Nintendo doet het maar slecht in Japan..
Zeer slecht, in ieder geval met de GameCube.
GBA gaat erg goed met Pokémon!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Aangezien ik ze toch niet meer ga spelen, verkoop ik maar een paar spellen:
Resident Evil €40
ISS 2 €25
Samen voor €60
Prijzen inclusief verzenden. Mail staat in m'n profile

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Soul Calibur 2 boxshots
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/sc2covers.jpg

ps. er staat ook een winning eleven video op ign insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik ben naarstig op zoek naar een site waar ik de bonusdisc van Zelda erbij krijg. Dit valt alles behalve mee. Maar ik heb er een aantal gevonden. Als je de bonusdisc meteen wilt hebben kun je kijken op www.gamestop.com alleen kost dit grapje je dan $ 59.99 (!). Ik zelf heb hem nu in bestelling staan bij www.dvd.com die hebben nl. verzendkosten van $ 3,- en ze zeggen dat op basis van first com first serve (niet alleen voor amerikaanse klanten zoals DVDBO) de bonusdiscs meeleveren met Zelda:TWW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Hey Unforgiven, heb je al iets in die WE6:FE thread @ Edge gelezen? Het schijnt dat het editten van de spelersnamen en shirtjes ed ongelooflijk veel tijd kost. Er wordt daar zelfs al een soort handeltje gedreven. Een gozer heeft alles ge-edit en nu verkoopt ie de save-file dus aan anderen :)
Ben benieuwd of het echt zulk kutwerk is, moet er niet aan denken om de spelersnamen in het Japans te hebben :/

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
net de preview movie van IGN over winning eleven 6 gekeken.... damn damn
en nog eens DAMN
wat een ultravette game... echt zo jammer dat ie japans is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
WE6:FE is wellicht een game die eerder naar Europa zou kunnen komen dan naar de states... Aangezien voetbal het hier nog steeds beter doet dan waar dan ook. Ik koester iig een goede hoop op een PAL release. Can't wait!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Het is valentijn!!! en wat doen we dan?
Dan gaan we onze gamecube eens lekker in het zonnetje zetten.

Als ik klaar ben met school ga ik mijn cube eerst eens lekker schoonmaken en kusjes geven. Hierna gaan we een lekker potje Eternal Darknessen...

Geen Mario Sunshine vandaag want dat is slecht voor de controllers...

O+ I luv me Cube O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
daFubar schreef op 14 February 2003 @ 10:55:
Het is valentijn!!! en wat doen we dan?
Dan gaan we onze gamecube eens lekker in het zonnetje zetten.

Als ik klaar ben met school ga ik mijn cube eerst eens lekker schoonmaken en kusjes geven. Hierna gaan we een lekker potje Eternal Darknessen...

Geen Mario Sunshine vandaag want dat is slecht voor de controllers...

O+ I luv me Cube O+
sick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Piepels!

Mijn 2e Freeloader is vandaag beinnen gekomen en het is inderdaad versie 1.06b! Deze willik graag verkopen. Ik hoorde hier verschillende mensen interesse tonen. Dus maak je kenbaar dan kunnen we iets afspreken. Anders gaat ie terug naar Play.com!

[ Voor 7% gewijzigd door Deddiekoel op 14-02-2003 11:15 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.