Het Grote GameCube Topic Deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.151 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
daFubar schreef op 14 februari 2003 @ 10:55:
Het is valentijn!!! en wat doen we dan?
Dan gaan we onze gamecube eens lekker in het zonnetje zetten.

Als ik klaar ben met school ga ik mijn cube eerst eens lekker schoonmaken en kusjes geven. Hierna gaan we een lekker potje Eternal Darknessen...

Geen Mario Sunshine vandaag want dat is slecht voor de controllers...

O+ I luv me Cube O+
Vanavond misschien weer eens Pikminnen....

De boxshots van SC II zien er wel leuk uit...

[ Voor 5% gewijzigd door RareGast op 14-02-2003 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:14

Tarin

Just plain weird.

daFubar schreef op 14 February 2003 @ 10:55:
[...]
[...]
Hmz.. hoezo? frustraties door de (supergave) secrets?

(ik heb gister de 2e extra secret-shine van level 1 gehaald.. na 10 keer ofzo. Uiteindelijk kwam het er op neer dat je, als je rustig aan doet, 20 sec. over houdt :) En ik maar haasten..)

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58392

jOzh schreef op 14 February 2003 @ 10:14:
Hey Unforgiven, heb je al iets in die WE6:FE thread @ Edge gelezen? Het schijnt dat het editten van de spelersnamen en shirtjes ed ongelooflijk veel tijd kost. Er wordt daar zelfs al een soort handeltje gedreven. Een gozer heeft alles ge-edit en nu verkoopt ie de save-file dus aan anderen :)
Ben benieuwd of het echt zulk kutwerk is, moet er niet aan denken om de spelersnamen in het Japans te hebben :/
Ik heb die 15 pagina's allemaal gelezen, en dat editten blijkt idd zeer veel tijd te kosten. Eerst edit ik wel alle teamnamen zodat ik tenminste meteen kan zien met welk team ik speel! :P Dit zou dus een perfecte game zijn voor die speciale memory card die je op je pc kan aansluiten. Even save binnenhalen en klaar!
net de preview movie van IGN over winning eleven 6 gekeken.... damn damn
en nog eens DAMN
wat een ultravette game... echt zo jammer dat ie japans is...
Ik hoop dat er over heen te komen is, want een paar japanse lettertjes weerhouden mij niet om de beste footie van het moment thuis te kunnen spelen (zonder een ps2 te kopen :P ). Japans commentaar lijkt me trouwens wel grappig, er stonden laatst ook wat andere filmpjes op ign, en dat klonk wel leuk. Het is weer eens wat anders. GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL! :P
WE6:FE is wellicht een game die eerder naar Europa zou kunnen komen dan naar de states... Aangezien voetbal het hier nog steeds beter doet dan waar dan ook. Ik koester iig een goede hoop op een PAL release. Can't wait!
Reken er maar niet op. De cube versie van de game verkoopt erg slecht in japan vergeleken met de ps2 versie. Ook heeft Sony waarschijnlijk een contract met konami dat PES (winning eleven) gewoon ps2 exclusive blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Hoeveel shines zijn er nou bij SMS.
De een zet 125 en de andere weer 120???

Ik zit zelf nu op 101 shines.

het enige level dat ik niet kan halen is in Ricco Harbor.
Dat laatste level waar je met die dino ( hoe heet die ook alweer??) platformpjes moet maken om dan naar de shine te springen.

Dit level kan ik gewoon niet halen, elke keer val ik weer in het water. :( :(

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 09:57
yoshi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59687

.Default. schreef op:
Hoeveel shines zijn er nou bij SMS.
De een zet 125 en de andere weer 120???

Ik zit zelf nu op 101 shines.

het enige level dat ik niet kan halen is in Ricco Harbor.
Dat laatste level waar je met die dino ( hoe heet die ook alweer??) platformpjes moet maken om dan naar de shine te springen.

Dit level kan ik gewoon niet halen, elke keer val ik weer in het water. :( :(
Ik begrijp niet waarom iedereen zo moeite had met SMS en SFA, ik vonde ze erg tegen vallen.

En nog steeds wachten op D3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:38

Phydomir

Dennis

Volgens mij zijn er 120 shines in SMS.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:33
daFubar schreef op:
Het is valentijn!!! en wat doen we dan?
Dan gaan we onze gamecube eens lekker in het zonnetje zetten.

Als ik klaar ben met school ga ik mijn cube eerst eens lekker schoonmaken en kusjes geven. Hierna gaan we een lekker potje Eternal Darknessen...

O+ I luv me Cube O+
LOL.

Maar even iets anders, waar blijven de fatalities? >:)

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-06 16:40

Sagat

Is pappa x2!

Net de filmpjes van mk:da, bekeken en het eerste wat opviel was de gfx. Ik vind deze echt mooi. Had ze toch minder verwacht (misschien mk4 nog in mijn hoofd). Maar de gameplay, ik weet niet waarom maar zoals ik het nu zie lijkt deze mij niet echt super. Ik ben echter wel geïnterreseerd geraakt en ga zeker kijken of ik de game kan huren (waarschijnlijk wel de ps2 versie :'( )

Ook het filmpje van Wario bekeken, deze verraste me behoorlijk. De game doet me gewoon denken aan final fight met platform elementen. Ik wacht met smart de reviews af voor de game.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-06 11:26
Phydomir schreef op:
Volgens mij zijn er 120 shines in SMS.
Jup.

Verwacht trouwens geen spectaculere dingen als je ze allemaal hebt gehaald :(

Want er gebeurt dan....

- Het eindfilmpje heeft een ander vakantiekaartje
- Er staat een kringeltje bij je save game

Ja inderdaad dat is alles! :(

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

Ik heb er 92 ofzo. Dat level met yoshi in rico harbor is idd erg moeilijk, maar wel te doen. Je hoeft niet helemaal bij het laatste platform te komen, probeer vanaf elk platform of je het al haalt met spuiten op dat ding over de shine. Als je dat gehaald hebt kan je van yoshi afspringen en fijn weer je hover gebruiken om de shine te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 23:36

jOzh

Sweet dude!

Bweh, krijg net een mailtje van therage, ze moeten een fax/scan van m'n credit card afschrift hebben, waarschijnlijk om dezelfde reden als wat schnumi toen had.
Maar ik heb hier natuurlijk weer geen fax of scanner staan ;( Hopelijk vinden ze een digi-foto ook goed :/

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Topicstarter
waren er nou ook aanbiedingen bij de free record shop ? of alleen bij de bart smit ? (free record shop is wat dichter bij.. )

anders ga ik even naar de bart smit, voor ssx tricky ofzo.. of smugglers run.. even wat goedkopere games scoren

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 10:12
Oops verkeerd 8)7

[ Voor 95% gewijzigd door Tetsuo op 14-02-2003 16:41 . Reden: ging iets fout :s ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19566

Eindelijk MK:DA gekocht :) Ik had het al gespeeld in zwart/wit op de GC party, en was al zeer tevreden over de gameplay etc.. MAar in kleur is ie echt om te smullen.
Ik heb nu alle MK's origineel behalve dan degene die op de N64 uit zijn gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 10:12
jOzh schreef op 14 februari 2003 @ 14:14:
Bweh, krijg net een mailtje van therage, ze moeten een fax/scan van m'n credit card afschrift hebben, waarschijnlijk om dezelfde reden als wat schnumi toen had.
Maar ik heb hier natuurlijk weer geen fax of scanner staan ;( Hopelijk vinden ze een digi-foto ook goed :/
Dit heb ik ook weleens gehad bij een andere webshop. Heb toen maar niet daar besteld, vind het niet zo'n goed idee om onbeveiligd mijn CC gegevens over het net te sturen.

Edit: Oh ik zie dat het om een afschrift gaat, staan daar je gegevens ook niet op?? Ik zou dat zoiezo niet kunnen doen, tenzij ze een screenshot van mijn E-go creditcard overzicht goed vinden, die kan je namelijk alleen webbased bekijken :)

[ Voor 22% gewijzigd door Tetsuo op 14-02-2003 15:01 . Reden: leesfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Ik kon de verleiding van een nieuwe MK niet weerstaan >:) Weer lekker ouderwets raggen.

Tevens stonden er in de gameshop in Dordrecht nog een flink aantal games voor 35Euro. Maar dat zijn meestal titels die ik niet hoef.

Tevens ook even Metroid Prime gespeeld op een demodisc die die man daar had staan. Kippevel van dat deuntje als je begint. Tralalalalalalalalalalalalaaaaaaaaa. Brrrr.

Ook even het filmpje gezien van Zelda. Maar dat ziet er mooier uit dan die fimlpjes die ik tot nu toe heb gezien. Leve de GC _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-05 22:56
Ik heb ook MK:DA gehaald, lekkere harde moves weer :) Veel bloed en veel vechtstijlen :D
Maareh er zit geen vip code bij, klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:14

Tarin

Just plain weird.

Kan kloppen: het is geen first party-titel (is ook op xbox/pc/ps2).

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Deddiekoel schreef op 14 February 2003 @ 11:13:
Piepels!

Mijn 2e Freeloader is vandaag beinnen gekomen en het is inderdaad versie 1.06b! Deze willik graag verkopen. Ik hoorde hier verschillende mensen interesse tonen. Dus maak je kenbaar dan kunnen we iets afspreken. Anders gaat ie terug naar Play.com!
Ja! Hier! Mail graag naar hendrikjanpot AT hotmail DOT com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Phusebox schreef op 14 February 2003 @ 10:31:
net de preview movie van IGN over winning eleven 6 gekeken.... damn damn
en nog eens DAMN
wat een ultravette game... echt zo jammer dat ie japans is...
Is er iemand die dit filmpje kan hosten? Ben errug benieuwd.... Thanks alvast :Y)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-06 12:32
He, voor de mensen die de Freeloader hebben en geen creditcard hebben, kijk hier eens :

http://shop.insidegamer.nl/

Klik links op GameCube >> import.
Het is nu pre-order, maar volgende week krijgt de shop de games binnen.
60 euro voor Metroid Prime! import!!Dit is dé uitkomst voor vrijwel iedereen.
En vertrouw me, binnen 3 dagen is 'ie binnen als je het geld snel overmaakt!

[ Voor 42% gewijzigd door Hidde op 14-02-2003 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Laatst online: 22:33
Hidde schreef op 14 februari 2003 @ 17:02:
He, voor de mensen die de Freeloader hebben en geen creditcard hebben, kijk hier eens :

http://shop.insidegamer.nl/

Klik links op GameCube >> import.
Het is nu pre-order, maar volgende week krijgt de shop de games binnen.
60 euro voor Metroid Prime! import!!Dit is dé uitkomst voor vrijwel iedereen.
En vertrouw me, binnen 3 dagen is 'ie binnen als je het geld snel overmaakt!
Wat zie ik daar.... AC ook voor €59,95,- :9

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

das onwijs duur vergeleken met dvdboxoffice, daar betaal je 50 dollar voor een spel. Met de huidige wisselkoers is dat echt heel goedkoop, geen verzendkosten. Het duurt alleen even totdat je het spel binnenkrijgt.. maar heb je daar echt die extra 10-15 euro voor over??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:00

NoTimeRemains

I know

En ja hoor net als ik me centjes bij elkaar heb en een rit naar de MediaMarkt beginnen ze hiero te zeiken dat ik toch een goede PC heb en dat ik daar toch mijn "spelletjes" op kan spelen...
Dat heb ik weer he :( :( :(

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

BloodKnight schreef op 14 februari 2003 @ 17:18:
[...]

Wat zie ik daar.... AC ook voor €59,95,- :9
Ik zie btw alleen dat overall Pre-order achterstaat? :?

Hebben ze die spellen dan al of moet je alsnog wachten?
HIValicious schreef op 14 February 2003 @ 17:45:
En ja hoor net als ik me centjes bij elkaar heb en een rit naar de MediaMarkt beginnen ze hiero te zeiken dat ik toch een goede PC heb en dat ik daar toch mijn "spelletjes" op kan spelen...
Dat heb ik weer he :( :( :(
bedoel je je ouders? Tsja je moet het toch zelf weten? Jij weet het het beste lijkt mij daar kunnen hun niet over oordelen. :)

[ Voor 45% gewijzigd door schnumi op 14-02-2003 17:50 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Ja idd maar als zij zeggen het gebeurt niet dan gebeurt t niet :(

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

HIValicious schreef op 14 February 2003 @ 17:53:
Ja idd maar als zij zeggen het gebeurt niet dan gebeurt t niet :(
Weet je het zeker? Kun je ze ook niet overtuigen of hebben ze totaal geen verstand van computers en vinden ze een P1 ook nog ok? :)

10 nieuwe The Sims screens

Veel nieuwe: LOTR: TTT screens

[ Voor 12% gewijzigd door schnumi op 14-02-2003 17:58 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42873

zijn er GC spellen in mediamarkt??? Zoja, hoe duur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 42873 schreef op 14 February 2003 @ 17:59:
zijn er GC spellen in mediamarkt??? Zoja, hoe duur?
Die zijn er wel volgens mij en volgens mij kosten ze gewoon: €59,99 behalve de meeste EA spellen of course. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Smugglers Run was toch bij Bart Smit in de aanbieding? Want hier zag ik niks liggen... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 20:41

spaceboy

Op grote hoogte

ilyc schreef op 14 February 2003 @ 18:05:
Smugglers Run was toch bij Bart Smit in de aanbieding? Want hier zag ik niks liggen... ;(
Je mag mijn SR wel overnemen. 20E inclusief verzendkosten. Ik heb er wel voor 5E lol aan gehad maar ik hoef 'm niet in m'n definitive collectie. (Mario Sunshine, Smash Bros Melee en Mortal Kombat zijn van die titels die daar wel inhoren)

Het was trouwens wel Bart Smit waar hij te koop was. (heb 'm een maandje gehad ofzo, en uiteraard in nieuwstaat, als je interesse hebt: drop a mail, je weet m'n adres) :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58392

jOzh schreef op 14 February 2003 @ 16:39:
[...]

Is er iemand die dit filmpje kan hosten? Ben errug benieuwd.... Thanks alvast :Y)
Ja dat zou mooi zijn :P

En die importgames op igshop.nl zijn wel al besteld maar nog niet binnen, daarom staan ze op pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 58392 schreef op 14 February 2003 @ 18:42:
[...]

Ja dat zou mooi zijn :P

En die importgames op igshop.nl zijn wel al besteld maar nog niet binnen, daarom staan ze op pre-order.
thnx voor de info en idd heel interessant. Vooral omdat je geen CC nodig hebt en je het eerder in huis hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Effe over MK:DA (wat blijft dit een meesterlijk spel!), ik ben met nu wat aan 't "specializeren" in Sub-Zero. Die gast heeft ook een "impale" move waarbij hij zijn zwaard in de tegenstander rost. Hoe krijg je dat zwaard terug? :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

NIET

spaceboy meel me dan stuur ik je die insider guide als je wilt

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
spaceboy schreef op 14 februari 2003 @ 18:40:
[...]

Je mag mijn SR wel overnemen. 20E inclusief verzendkosten. Ik heb er wel voor 5E lol aan gehad maar ik hoef 'm niet in m'n definitive collectie. (Mario Sunshine, Smash Bros Melee en Mortal Kombat zijn van die titels die daar wel inhoren)

Het was trouwens wel Bart Smit waar hij te koop was. (heb 'm een maandje gehad ofzo, en uiteraard in nieuwstaat, als je interesse hebt: drop a mail, je weet m'n adres) :)
Dank! Ik wacht even tot ik mijn geld binnen heb en dan zal ik eens kijken of er nog 20 Euro vanaf kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

waarom nou weer sick?? doe eens vrolijk... Één keer per jaar mag het toch wel :Y)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

HIValicious schreef op 14 februari 2003 @ 18:58:
NIET

spaceboy meel me dan stuur ik je die insider guide als je wilt
Thanks, ik heb alleen gisteren van ilyc al de guide gekregen (tenzij jij ergens de pdf-versie hebt gevonden, maar eigenlijk volstaat die guide van ilyc prima -in html formaat bij elkaar geplakt-, enige wat ik mis zijn de fatalities)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemadn een import sites voor PAL spellen :?
www.dvdcrave.com is toch PAL :?
En die heeft toch geen verzend kosten :?

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 59687 op 14-02-2003 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42873

yup, zo PAL als een PALing

edit: BTW supercheape site, als ik vandaar zonder verzendkosten thps4 voor de gc kan kopen, hoef ik geen 2 keer na te denken.

[ Voor 72% gewijzigd door Anoniem: 42873 op 14-02-2003 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Modem toch niet uitgesteld?
Is the delayed modem news just a false rumour?

Yesterday C-E reported that the modems for the Gamecube have been delayed for three weeks, but today we have been informed its still on.

A PSO website has contacted many Nintendo sources, such as Nintendo Official Magazine, Nintendo and Infogrames (publisher of PSO in Europe) and they have all said both PSO and the two modems are still set for a March 7th release.

For the moment it seems that PSO and the modems are to be released on March 7th in Europe, sorry for any confusion during the last two days.
Trouwens ben nu bij de 2de "eindbaas" in Secret Of Mana zo'n grote kat en die vind ik best lastig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69694

Thelema schreef op 13 February 2003 @ 22:29:
Gamecube modem uitgesteld!
ComputerAndVideogames.com meldt zojuist dat de hardware die nodig is om met de GameCube online te gaan, niet meer op 7 maart aanstaande uit zal komen.

Retailers hebben tegenover de site bevestigd dat beide stukjes hardware niet voor 28 maart in de winkels zullen liggen. Dit betekent dus een uitstel van maar liefst 3 weken.

Phantasy Star Online, de eerste game die online kan gaan op de GameCube, komt volgens distributeur Infogrames wel nog gewoon op 7 maart uit. Ook al heeft het spel de titel 'Online', het spel kan je toch nog offline plezier bezorgen met een uitgebreide single player mode.

bron: Cubezone.nl
PhantasyStar Online ,gaat dat 8€ per maand kosten ??
en deze is goedkoper dan op xbox niet?
Xbox: maandgeld XboxLive! + maandelijks kost PSO
bij NGC enkel maandelijkse kost PSO :?

correct me if im wrong ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
schnumi schreef op 14 February 2003 @ 17:49:
[...]

Ik zie btw alleen dat overall Pre-order achterstaat? :?

Hebben ze die spellen dan al of moet je alsnog wachten?

[...]

bedoel je je ouders? Tsja je moet het toch zelf weten? Jij weet het het beste lijkt mij daar kunnen hun niet over oordelen. :)
Ze staan in pre-order inderdaad, had ik zal gezegd, die shop was ermee bezig, ze krijgen alle games volgende week binnen.
Als je nu bestelt, en meteen betaalt wordt 'ie de dag dat ze binnen zijn meteen verstuurd.
Dan kan je em dus als donderdag hebben.
Het is dan wel niet goedkoper dan DVDboxoffice, maar het is wel sneller, en je hebt geen CC nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
Anoniem: 69694 schreef op 14 februari 2003 @ 19:48:
[...]

PhantasyStar Online ,gaat dat 8€ per maand kosten ??
en deze is goedkoper dan op xbox niet?
Xbox: maandgeld XboxLive! + maandelijks kost PSO
bij NGC enkel maandelijkse kost PSO :?

correct me if im wrong ;)
PSO voor xbox vereist geen X-live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42873 schreef op 14 February 2003 @ 19:26:
yup, zo PAL als een PALing

edit: BTW supercheape site, als ik vandaar zonder verzendkosten thps4 voor de gc kan kopen, hoef ik geen 2 keer na te denken.
Dus hij heeft geen verzned kosten, geen import kosten en is PAL: IDEAAL _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:28
[FrEEzEr] schreef op 14 February 2003 @ 19:49:
[...]

PSO voor xbox vereist geen X-live
Maar PSO heet niet voor niks Phantasy Star Online, het is dus de bedoeling dat je het spel dus online speelt ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
Ja maar dat vereist geen xbox live |:(

d8 ik :)

[ Voor 24% gewijzigd door [FrEEzEr] op 14-02-2003 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dus dvdcrave.com hij heeft geen verzned kosten, geen import kosten en is PAL: IDEAAL _/-\o_

Klopt dat wat ik zeg :?

Want ik wil voor het eerst iets gaan orderen/pre-orderen, omdat het goekoper is.
Heeft iemand me nog wat belijngrijks over te vertellen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
--------------------------------------
- KEY
     Xbox  GCN    PS2
A1 -  X     B    Square     U - Up
A2 -  Y     Y    Triangle   D - Down
A3 -  A     A    X          B - Back
A4 -  B     X    Circle     F - Forward

Shang Tsung: U, D, U, D, A2
Bo Rai' Cho: B, B, B, D, A4
Quan Chi: B, B, F, B, A3
Li Mei: F, F, D, F, A4
Scorpion: B, B, D, B, A4
Johnny Cage: B, F, F, D, A2
Kenshi: F, B, F, D, A3
Mavado: B, B, U, U, A1
Sonya: B, F, F, D, A2
Hsu Hao: F, B, D, D, A2
Kung Lao: D, U, B, A3
Raiden: B, F, F, F, A3
Reptile: U, U, U, F, A3
Cyrax: F, F, U, A2
Kitana: D, U, F, F, A2
Nitara: U, U, F, A1
Jax: D, F, F, D, A2
Kano: F, U, U, D, A1
Drahmin: B, F, F, D, A3
Frost: F, B, U, D, A1
Sub-Zero: B, F, F, D, A3

zo goed spaceboy?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

wat gebeurd hier veel.
waneer komt d3 nou met de stats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ja idd :( dat duurt zo lang he :(

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 11:20

SD5k

>4&X

jezus, stelletje stat-geilers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

O ja, heeft iemand nog een PHP site voor mijn icons :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thelema schreef op 14 februari 2003 @ 21:28:
jezus, stelletje stat-geilers
jij bent gewoon jaloers omdat je nooit in de stats staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2368

Anoniem: 59687 schreef op 14 februari 2003 @ 20:02:
Dus dvdcrave.com hij heeft geen verzned kosten, geen import kosten en is PAL: IDEAAL _/-\o_

Want ik wil voor het eerst iets gaan orderen/pre-orderen, omdat het goekoper is.
International Orders
Please note: Our system is configured to give the correct amount for shipping at time of processing.
INTERNATIONAL AIRMAIL - 4 - 10 DAY DELIVERY

Shipping charges are:
1 Disc: $5.50
2 Disc: $10.00
3 Disc: $15.00
4 Disc: $20.00
5 Disc: $24.00
6 - 8 Discs are $3.00 extra per disc from the 5 discs charge of $24.00
8 Discs or more are $2.00 per disc after the 8 disc charge of $33.00

[/code]

Wel verzendkosten dus, door ~2 delen voor euro's. Blijft wel goedkoop natuurlijk

[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 2368 op 14-02-2003 21:55 . Reden: layout :r ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Anoniem: 61283 schreef op 14 februari 2003 @ 21:40:
[...]

jij bent gewoon jaloers omdat je nooit in de stats staat!
ik was de smile vergeten....

ohja, check eerst de vorige stats ns voordat je wat zegt...
zie plaats 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Thelema schreef op 14 February 2003 @ 21:55:
[...]

oei. :+ :) Maar normaal zijn de stats er idd een stuk eerder. :) Misschien heeft D³ het druk? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

kunnen die stats niet gewoon op een bepaalde site, das wel zo makkelijk...

niet als commentaar bedoeld hoor, D3 doet erg goed werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thelema schreef op 14 februari 2003 @ 21:55:
[...]

de vorige topic poste ik erg weinig. die topic daarvoor. sta ik er een paar keer in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

HIValicious schreef op 14 februari 2003 @ 20:03:

<< lijst met FATALITY-moves >>

zo goed spaceboy?
JA!! Thanks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die Fatality's zijn verdomde moeilijk met die kleine toetsen van de controller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Anoniem: 19566 schreef op 14 februari 2003 @ 23:18:
Das ook al een nadeel bij THPS4, als je die trick moet volgen wil het nog wel es gebeuren dat je net ff een andere truckje doet dan dat je wil doen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

nog nooit last van gehad in THPS3

ik zit nu een beetje te twijfelen:
Half life (GOTY editon)+een vette dvd/cd/nog iets

of Mortal Kombat : DA ?

tis samen namelijk even duur
en ik heb net een vette PC ( Daarom haal ik HL voor CS, de rest download ik wel ;) )

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

DA !

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

D³ heeft het te druk met Mario Kart voor de GBA :P

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ja echt fijn is anders. De fatality van Sub-Zero heb ik nu wel onder de knie, maar als je die Konquest doet en je moet de uiteindelijke combo's doen... PFFFF... Kijk, als ik 't zo op de tv zie wat ik in moet drukken lukt het nog net, maar zoiets kun je toch niet out-of-the-blue in een match reproduceren?? Argh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nieuw Project Number 3 (een van de Capcom 5) filmpje:
http://www.capcom.co.jp/pn03/images/download/pn03_2_14.mpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55194

Mortel Kombat Characters:
Cyrax (3003 Platinum Koins) - CN
Drahmin (6500 Sapphire Koins) - UR
Frost (208 Ruby Koins) - IV
Hsu Hao (3317 Jade Koins) - MW
Jax (3780 Ruby Koins) - SA
Kitana (2931 Sapphire) - KI
Nitara (4022 Gold Koins) - TI
Raiden (3116 Jade Koins) - XG
Reptile (3822 Gold Koins) - LL
Extra geld:
Links is wat je krijgt. Rechts is wat je betaald.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
0001 Ruby Koins    RO 0027 Gold 
0102 Onyx Koins    MF 0058 Jade 
1056 Platinum K    PD 0451 Ruby 
0107 Ruby Koins    UZ 0078 Onyx 
0108 Gold Koins    PO 0071 Ruby 
0116 Onyx Koins    NK 0077 Jade 
0116 Ruby Koins    ZV 0182 Onyx 
0120 Jade Koins    BF 0263 Platinum 
0125 Gold Koins    OP 0024 Jade 
0143 Ruby Koins    CS 0089 Sapphire 
0147 Gold Koins    QN 0096 Gold 
0015 Gold Koins    KN 0007 Sapphire 
0159 Onyx Koins    RL 0005 Ruby 
0164 Sapphire K    ZK 0216 Ruby 
0165 Platinum K    WS 0044 Onyx 
0177 Jade Koins    OM 0088 Ruby 
0018 Jade Koins    DN 0234 Sapphire 
0018 Ruby Koins    WH 0024 Sapphire 
0018 Sapphire K    DA 0072 Ruby 
0180 Gold Koins    TW 0129 Ruby 
1800 Jade Koins    FN 0093 Jade 
0208 Gold Koins    RN 0203 Platinum 
0216 Jade Koins    KS 0503 Platinum 
0221 Onyx Koins    DO 0039 Gold 
0222 Onyx Koins    OT 0047 Onyx 
0227 Sapphire K    YT 0384 Sapphire 
0023 Gold Koins    YN 0061 Ruby 
0242 Ruby Koins    YX 0083 Gold 
0243 Platinum K    FV 0083 Platinum 
0245 Onyx Koins    UG 0067 Platinum 
0248 Sapphire K    JJ 0165 Gold 
0025 Onyx Koins    PR 0011 Platinum 
0252 Platnium K    NG 0063 Sapphire 
0256 Platinum K    RT 0357 Gold  
0267 Oynx Koins    PU 0175 Sapphire 
0028 Jade Koins    RI 0061 Onyx 
0294 Onyx Koins    XE 0147 Onyx 
0003 Ruby Koins    XL 0843 Onyx 
0032 Sapphire K    US 0072 Platinum 
0320 Onyx Koins    UC 0003 Sapphire 
0322 Platinum K    KU 0219 Jade 
0352 Gold Koins    OX 0352 Ruby 
0355 Ruby Koins    ZZ 0254 Gold 
0036 Sapphire K    SV 0145 Ruby 
0038 Gold Koins    AJ 0026 Jade 
0038 Jade Koins    HX 0238 Onyx 
0412 Jade Koins    MQ 0278 Gold 
0044 Jade Koins    WL 0022 Gold 
0045 Platinum K    UK 0035 Onyx 
0473 Gold Koins    RZ 0317 Sapphire 
0475 Platinum K    PK 00157 Platinum 
0492 Onyx Koins    CL 0332 Gold 
0050 Gold Koins    UM 0033 Platinum 
0520 Sapphire K    UV 0256 Jade 
0057 Gold Koins    IN 0037 Sapphire 
0057 Sapphire K    AO 0105 Platinum 
0579 Ruby Koins    DX 0292 Jade 
0059 Ruby Koins    JE 0082 Platinum 
0006 Platinum K    PB 0012 Gold 
0600 Gold Koins    ZR 0244 Onyx 
0638 Onyx Koins    QH 0342 Jade 
0064 Platinum K    YF 0016 Platinum 
0071 Jade Koins    CV 0121 Sapphire 
0772 Sapphire K    JJ 0402 Gold 
0078 Onyx Koins    WQ 0151 Sapphire 
0082 Sapphire K    YH 0078 Jade 
0086 Ruby Koins    DJ 0186 Platinum 
0088 Ruby Koins    AW 0076 Onyx 
0091 Sapphire K    IR 0055 Jade 
0092 Gold Koins    JL 0168 Onyx 
0092 Sapphire K    CH 0048 Jade 
0949 Platinum K    ED 0633 Platinum 
0097 Jade Koins    WV 0424 Jade 
0097 Platinum K    SG 0094 Ruby 
0098 Onyx Koins    TU 0197 Gold

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 55194 op 15-02-2003 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand misschien een soort vergelijk site voor import sites :?
Want DVD crave kwam toch nog rond de 53 euro :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheEvilCuber schreef op 14 februari 2003 @ 23:31:

en ik heb net een vette PC ( Daarom haal ik HL voor CS, de rest download ik wel ;) )
Ik zou toch voor CS gaan :P
Sorry voor de MK: DA fans :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheEvilCuber schreef op 14 February 2003 @ 23:31:

koop Half-life en houd de rest van het geld appart om later Mortal Kombat : DA te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is DVD box office ook PAL :?
En moet je ook het verschil van CAD naar EUR betaln ofzo :?

En heeft misschien iemand een site waar PAL spellen te koop zijn (en lkkr goedkoop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D3 heeft het denk ik te druk met het verbreken van mijn MK:SC tijden op de GBA :D
Maar DVDBoxOffice is als ik het goed heb alleen NTSC...
En als je een CC hebt hoef je volgens mij niet omwisselkosten te betalen. Maar dat weten anderen hier beter dan ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Anoniem: 34169 schreef op 15 February 2003 @ 09:41:
D3 heeft het denk ik te druk met het verbreken van mijn MK:SC tijden op de GBA :D
Maar DVDBoxOffice is als ik het goed heb alleen NTSC...
En als je een CC hebt hoef je volgens mij niet omwisselkosten te betalen. Maar dat weten anderen hier beter dan ik.
Volgens mij worden die automatisch betaald door je bank waar je je CC hebt. Maar het is veel minder dan dat je moet betalen bij bv een GWK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617

LOL raar filmpje... graphics zijn wel ok. Maar Why The Hell moet ze zo raar bewegen?! What happend to her gun?! Ze hebben een best coole character vern**kt (vind ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Sites die PAL games verkopen:
www.dvdcrave.com (wel verzendkosten maar erg schappelijk)
www.play.com (geen verzendkosten en soms goeie aanbiedingen)

NTSC sites:
www.dvdboxoffice.com (geen verzendkosten)
www.dvd.com (lage verzendkosten ($3,-) )

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deddiekoel schreef op 15 februari 2003 @ 10:05:

NTSC sites:
our price: £32.99 Delivered

availability: Due for release on 31/03/2003
RRP: £39.99 You save: £7.00 (17%)

staat er bij play dan hoef ik alleen dat bedrag te betealen?
geen import/geen verzend kosten en ombetaling (of zoeiets) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deddiekoel schreef op 15 February 2003 @ 10:05:

NTSC sites:
Deddiekoel, wil je die Freeloader nou nog verkopen?
Anoniem: 59687 schreef op 15 February 2003 @ 10:15:
[...]

our price: £32.99 Delivered

availability: Due for release on 31/03/2003
RRP: £39.99 You save: £7.00 (17%)

staat er bij play dan hoef ik alleen dat bedrag te betealen?
geen import/geen verzend kosten en ombetaling (of zoeiets) :?
Play zit in Engeland, dus ik dacht vandaar geen importkosten.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 15-02-2003 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmz wordt allemaal wel ingewikkeld :'(

We kunne denk beter nog een "het grote import topic" maken ofzo :+

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 59687 op 15-02-2003 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
No shit, alleen die van scorpion is me tot nu toe gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RedruM schreef op 15 February 2003 @ 10:45:
[...]

No shit, alleen die van scorpion is me tot nu toe gelukt :)
Maakt het nog wat uiy of je verweg staat of dichtbij? Bij die andere MK's stond er altijd bij hoe ver je er af moest staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Anoniem: 19566 schreef op 15 februari 2003 @ 10:50:
[...]

Maakt het nog wat uiy of je verweg staat of dichtbij? Bij die andere MK's stond er altijd bij hoe ver je er af moest staan.
Ik speel nu steeds met Sub-Zero, maar da's echt heel simpel, de fatality is nog nooit mislukt. Afstand tot tegenstander maakt volgens mij niet uit (Sub-Zero loopt ook gewoon naar achter de tegenstander om z'n skelet uit z'n body te rippen) >:).

Wat ik NIET snap, is dat als je "FINISH HIM/HER" hoort je met L kunt kiezen voor de fighting mode "FATALITY". Ook zonder dat je dat doet, werkt die fatality. Weet iemand waar die fatality-mode voor is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Pff het unlocken lijkt me iig een stuk sneller gaan dan bij SSB:M..
Naja kheb nu alleen nog maar Frost geunlocked maar ok :)
Ik denk alleen dat de wapens een beetje overpowered zijn :?
Elke keer als het niet lukt pak ik m'n zwaard met Scorpion en dan maak je die ander zo af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:49
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/scarioworld_021403_gcn_boxlg.jpg

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mooie boxart :)
is dat officieel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Denk 't wel, ziet er redelijk 'genuine' uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Tijdje geleden nog andere boxart. :)
Die was lelijk.
Deze doet me denken aan Mario Party 4.

Maarja, Wario World was weer eens uitgesteld.
Typisch Nintendo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Niemand die het WE6:FE filmpje van IGN kan hosten? Pretty please?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57029

Ik heb ook MK:DA gehaald. Het is wel leuk, alleen ben ik niet echt onder de indruk van de graphics. De arena's zijn gewoon een beetje saai. Bovendien heb ik nog geen mogelijkheid gezien om iemand in de pits te slaan of een verdieping omhoog of naar beneden. Dat was wel stoer geweest. En ik vind combo systeem niet echt handig. Bij Killer Instinct kon je ze gewoon een beetje zelf verzinnen. Hier moet ik de hele tijd de moves list erbij pakken om er een leuke combo uit te gooien. Ja na een tijdje leer je ze wel uit je hoofd, maar toch. Kung loa is mijn favoriete karakter tot nu toe.

p.s: guides kan je gewoon van gamefaqs.com halen. Heel veel mensen vragen van een spel hoe moet dit, hoe moet dat, terwijl je gewoon even naar gamefaqs kan gaan en de guide erbij pakken. Moet je natuurlijk niet gelijk de hele faq lezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
waar benne d3 en ds?

en dix huit, het is Eternal Darkness, niet Enternal Darkness in je sig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
jOzh schreef op 15 February 2003 @ 12:19:
Niemand die het WE6:FE filmpje van IGN kan hosten? Pretty please?
sorry hij is 41 mb... dat gaat niet passen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Phusebox schreef op 15 februari 2003 @ 12:37:
[...]

Helaas... Moet ik maar wachten tot ie binnen is. Nog een weekje ofzo :Z Dan nog een weekje editten :Z En dan spelen!!! 8)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69694

binnen 2 weken heeft theelepel zijn zwarte cube !!! :*) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daFubar schreef op 15 February 2003 @ 12:33:
waar benne d3 en ds?

en dix huit, het is Eternal Darkness, niet Enternal Darkness in je sig.
oke, ik ga het nu ff veranderen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Phusebox schreef op 15 februari 2003 @ 12:37:
[...]

D00d, maar even een lycos account van 100 MB, dan doe je ook iemand een plezier.
Ik kan em wel hosten, maar heb het filmpje niet..
Sorry, ik zou het wel voor je willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hidde schreef op 15 februari 2003 @ 12:55:
[...]

D00d, maar even een lycos account van 100 MB, dan doe je ook iemand een plezier.
Ik kan em wel hosten, maar heb het filmpje niet..
Sorry, ik zou het wel voor je willen doen.
hmm ja maar heb ff ook geen bandbreedte om de 41 mb te uppen
anders gaat mijn downstream helemaal naar de kl*ten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op 15 February 2003 @ 12:57:
[...]

hmm ja maar heb ff ook geen bandbreedte om de 41 mb te uppen
anders gaat mijn downstream helemaal naar de kl*ten
dan geef je iemand je password voor je IGN insider ding en dan kan iemand anders hem uppen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-05 00:37
Anoniem: 59687 schreef op 14 February 2003 @ 20:02:

Wel verzendskosten (zo'n 4 a 5 euro geloof ik, moet ik mijn creditcard afschriften voor bekijken).

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yam: Monkey Ball 2 nieuws!
goede nieuws: Monkey Ball 2 wordt eindelijk genoemd op nintendo.nl
slechte nieuws: er staat niet 7 maart 2003 maar maart 2003, kweet niet of die 7 nog doorgaat dus :\
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.