xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Anoniem: 23844
Zou je dan asjeblief nog een uitzondering willen maken?Delirium2001 schreef op 25 February 2003 @ 12:04:
Maar ik kan nog wel 1 uitzondering maken hoor...maar dan ben je samen met GolbeZeromus de laatste
Anoniem: 58392
Kzit eigenlijk ook wel te smachten naar AC en MP die vorige week woensdag geshipped zijn... hopelijk komen ze snel binnen.
Trouwens je kan makkelijk zien met welke speler je te maken hebt als je naar de achterkant van het shirt kijkt in de edit.
Mja die zat ook al in PES2, stoort me niet zo heel erg iig. Is wel een grappig deuntje!jOzh schreef op 25 February 2003 @ 13:01:
Maar 't irriteert me niet iig. Als je scoort krijg je wel een erg irritant muziekje te horen, soort van Japanse dance muziek ofzo
[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 58392 op 25-02-2003 13:38 ]
Nee, was dat maar waar. Er zijn nogal een hoop menu's, vooral het edit-gedeelte ziet er aardig ingewikkeld uit. Ik denk dat ik hier echt een weekend voor moet vrij maken om alles een beetje te begrijpen... Maar het is het zeker waard van wat ik er tot nog toe van heb gezien!Phusebox schreef op 25 February 2003 @ 13:11:
[...]
ah... niet dat ze dan ook ff de menu's in het engels maken...
of is dat wel zo?
Pff, niet van die lastige vragen stellen hoor! Ik ben al blij dat ik in het edit-gedeelte gekomen benAnoniem: 58392 schreef op 25 February 2003 @ 13:35:
Mooi J0zh, dan zal ik die van mij over een dag of 2 ook wel binnen hebben!
Kzit eigenlijk ook wel te smachten naar AC en MP die vorige week woensdag geshipped zijn... hopelijk komen ze snel binnen.![]()
Trouwens je kan makkelijk zien met welke speler je te maken hebt als je naar de achterkant van het shirt kijkt in de edit.
Grab shell dude!
(ps. normaal krijgt iedereen een gratis NES game op zijn memory card, ware het niet dat ik dus een productiefout op de memcard had... en dus geen NES game
woot welke game heb je gekregen dan?Phusebox schreef op 25 February 2003 @ 13:43:
ik heb net mijn eerste NES game gekregen in Animal Crossing... vet...
(ps. normaal krijgt iedereen een gratis NES game op zijn memory card, ware het niet dat ik dus een productiefout op de memcard had... en dus geen NES game)
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Want de enige NES game die ik nu heb is Metroid (met dank aan de MP MF verbinding). Ook moet AC nog binnen komen
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Volgens mij niet. Ik weet wel dat excitebike erin zit.Deddiekoel schreef op 25 February 2003 @ 13:54:
Zat de originele Zelda ook niet in AC?
Want de enige NES game die ik nu heb is Metroid (met dank aan de MP MF verbinding). Ook moet AC nog binnen komen
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
vet.Phydomir schreef op 25 februari 2003 @ 14:10:
Volgens geruchten zat Zelda 1 er wel in.
Ja, 100% zeker een topper. Geen geklooi meer met draden, ik vind het echt super. Enige probleem is dat je niet moet vergeten om em uit te zetten als je niet gamed vanwege de batterijen. Dat vergeet ik nog wel eensschnumi schreef op 25 februari 2003 @ 14:18:
Wie hebben er nu eigenlijk allemaal al een wavebird? En wat vinden jullie ervan echt een topper?

Grab shell dude!
Ik 'nog' niet..schnumi schreef op 25 February 2003 @ 14:18:
Wie hebben er nu eigenlijk allemaal al een wavebird? En wat vinden jullie ervan echt een topper?
Ik zit er nog over te twijfelen om een wavebird aan te schaffen.. maar ik ben er nog niet helemaal uit of ik de rumble functie wel kan missen..

Dus de batterijen gaan nog wel redelijk lang mee?jOzh schreef op 25 February 2003 @ 14:22:
[...]
Ja, 100% zeker een topper. Geen geklooi meer met draden, ik vind het echt super. Enige probleem is dat je niet moet vergeten om em uit te zetten als je niet gamed vanwege de batterijen. Dat vergeet ik nog wel eens
Ik ben namelijk wel van plan zo'n ding aan te schaffen lijkt mij ook heel relaxt.
Ik heb ze nog niet hoeven te vervangen. Ach, als je em aan laat staan zal ie weinig stroom verbruiken, 't enige wat ie hoeft te doen is een ledje brandende houden. Als je Nintendo mag geloven gaan ze rond de 100 uur mee als ik het me goed herinner...schnumi schreef op 25 February 2003 @ 14:26:
[...]
Dus de batterijen gaan nog wel redelijk lang mee?![]()
Ik ben namelijk wel van plan zo'n ding aan te schaffen lijkt mij ook heel relaxt.
Grab shell dude!
had al eerder gehoort dat die dingen idd heel lang meegingen.jOzh schreef op 25 February 2003 @ 14:30:
[...]
Ik heb ze nog niet hoeven te vervangen. Ach, als je em aan laat staan zal ie weinig stroom verbruiken, 't enige wat ie hoeft te doen is een ledje brandende houden. Als je Nintendo mag geloven gaan ze rond de 100 uur mee als ik het me goed herinner...
Mm denk dat ik binnenkort er ook maar 1tje aanschaf dan.
Anoniem: 51765
http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=9656
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Anoniem: 51765
Je staat al ingeschreven knakkerYohann!s schreef op 25 februari 2003 @ 15:08:
de GC party zit vol.. net nu als ik wilde komenhij word pas gehouden op 28maart..wrom kan ik me niet meer inschrijve dan..
kzie ut.. ik ben denk ik wel de jongste... boeiuuuh
geef maar webspaceschnumi schreef op 25 February 2003 @ 15:10:
mag ik misschien aan een IGN insider persoon vragen om de video review van Zelda: OOT/URA hier neer te zetten want dat lijkt mij best vet.
This is the Way.
jah dat was niet de bedoeling.
Nee sorry maar ik heb momenteel ook geen webspace.
Niemand anders?
Grab shell dude!
kijkt hem dan maar lief aan.
yamauchi.selwerd.nl/~yama...asterquest_review_400.mov
quicktime / 400xnogiets of nogietsx400
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
woot thnx a lot.yamAUchi schreef op 25 February 2003 @ 16:02:
sjeesj
quicktime / 400xnogiets of nogietsx400/ 42 mb
edit: haha vet filmpje vooral op het laatst met dat kleine meisje dat die kist opent en die geluidjes uit zelda erbij.
[ Voor 20% gewijzigd door schnumi op 25-02-2003 16:13 ]
Anoniem: 61283
thnxyamAUchi schreef op 25 februari 2003 @ 16:02:
sjeesj
quicktime / 400xnogiets of nogietsx400/ 42 mb
Anoniem: 51617
het is alleen nuttig als je ver van je cube afzit. Ik heb een wbird maar ik zit dicht genoeg bij de cube dat ik met een normaal pad al meer dan zat heb. Ik heb mijn wbird nog maar 1 keer gebruikt...schnumi schreef op 25 February 2003 @ 15:02:
[...]
had al eerder gehoort dat die dingen idd heel lang meegingen.![]()
Mm denk dat ik binnenkort er ook maar 1tje aanschaf dan.
Dus koop em als je er daadwerkelijk nut aan hebt.. Beetje

Ik ben trouwens weer overnieuw begonnen met Resident Evil.. Ik was voorheen steeds begonnen op 'normal', terwijl ik dacht dat dat easy was.. Maar ik kwam maar niet verder.. Nu dus op 'easy' begonnen en het gaat al een stuk beter.. (Ik ben trouwens geen Resident Evil veteraan, dus niet zeuren dat ik op 'easy' begin hè
[ Voor 58% gewijzigd door blakez op 25-02-2003 18:15 ]
Anoniem: 34169
Heyhey... Ik wil ook komen! Waarom denken jullie dat ik naar die pass vroeg! Ik was er eerder mee dan jijAnoniem: 23844 schreef op 25 februari 2003 @ 13:25:
[...]
Zou je dan asjeblief nog een uitzondering willen maken?Ik wil geen gamecube party missen!!
Waar is die Elroy !@$#%!!!!
Anoniem: 60967
I present to you THE BANES OF NINTENDO (A list of how people complain regardless of what they do)
BANE 1) Showing games: If they don't show games early, they get called to secretive. When they do, people complain that the games look like crap, even though they are early builds.
BANE 2) Delays. If Nintendo delays a game, there is general anger and disgust towards them. If they don't, and get the game out on time, the get accused of rushing, and putting out low quality games.
BANE 3) Advertising. IF they don't advertise, people say they aren't competiting. When they do advertise, remarkably you hear people say they see the commercial TOO often ?!?
BANE 4) : GBA/GCN link. People complain that the link is worthless and a scam. So, NIntendo likely tries to find new, amazing ways to use it, which may make it a necessary thing in the game, and people then complain it is worthless and a scam.
Anoniem: 5577
Kan ik mezelf wel redelijk in terug zienAnoniem: 60967 schreef op 25 February 2003 @ 18:23:
zag dit staan op ign boards, vond het wel toepasselijk om hier te posten omdat het betrekking heeft op de meeste van jullie.
I present to you THE BANES OF NINTENDO (A list of how people complain regardless of what they do)
BANE 1) Showing games: If they don't show games early, they get called to secretive. When they do, people complain that the games look like crap, even though they are early builds.
BANE 2) Delays. If Nintendo delays a game, there is general anger and disgust towards them. If they don't, and get the game out on time, the get accused of rushing, and putting out low quality games.
BANE 3) Advertising. IF they don't advertise, people say they aren't competiting. When they do advertise, remarkably you hear people say they see the commercial TOO often ?!?
BANE 4) : GBA/GCN link. People complain that the link is worthless and a scam. So, NIntendo likely tries to find new, amazing ways to use it, which may make it a necessary thing in the game, and people then complain it is worthless and a scam.
Ok bedankt dan RedruM.RedruM schreef op 25 februari 2003 @ 09:55:
[...]
zoiets?
Beste [107 kb]
[afbeelding]
Iets minder [94 kb]
[afbeelding]
Slechtste [65 kb]
[afbeelding]
En je kan em wel gewoon op mijn webspace houden van chello..
Maar als je em zelf wilt uploaden moet je op de upc/chello site kijken hoe dat moet.
Doe dan maar die eerste (beter kwaliteit )
Plus nog 3
Omae wa mō shindeiru.
mooie lighting effects

Nintend-elay
F-Zero uitgesteld tot eind zomer (Japan)
Starfox Armada nog niet speelbaar op E3... release pas 2004 (Japan)
Krijgen wij dan em ook laterPhusebox schreef op 25 februari 2003 @ 19:24:
damn...
Nintend-elay
F-Zero uitgesteld tot eind zomer (Japan)
Starfox Armada nog niet speelbaar op E3... release pas 2004 (Japan)
Omae wa mō shindeiru.
ehm... duh
Ja deur op je hoofd
Ik bedoel we kregen em sowieso al later, en het gebeurt in japan.
Omae wa mō shindeiru.
Na een paar keer gehuurd te hebben wil ik em toch wel een keer helemaal uitspelen eigenlijk
Anoniem: 34169
Denk ut wel, of ze moeten de conversie JAP-->NTSC-->PAL gaan rushen... Iets waar we ook niet blij mee zijn. Zie die Nintendo BanesBloodKnight schreef op 25 February 2003 @ 19:44:
[...]
Ja deur op je hoofd![]()
Ik bedoel we kregen em sowieso al later, en het gebeurt in japan.
Trouwens ik heb zelda tww met courier gedaan bij dvdboxoffice. Hopelijk heb ik em dan ook eerder , anders vind ik het wel zuur.. hehe
Oh en yamauchi. Hoeveel bandbreedte trekt zo'n filmpje nu eigenlijk?
Of haal je em na een tijdje weer eraf? Maar dan nog wat trekt dat nu?
ben ik gewoon nieuwsgierig naar
[ Voor 35% gewijzigd door admiral866 op 25-02-2003 19:51 ]
kan de stats wel weer is maken.. maar niet zo'n zin in nog
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
hehe, k danyamAUchi schreef op 25 februari 2003 @ 19:59:
weet niet .. merk er iig niet zo heel veel van .. ben nu 2x in 3 jaar deslashdot .. 1x bij de castle wolfenstein multiplayer demo (die ik als een van de weinigen had.. en die kwam toen als mirror op gamers.nl / tweakers te staan .. en een keer bij een cs release d8 ik .. maar weet niet meer welke)
kan de stats wel weer is maken.. maar niet zo'n zin in nog
Schnumi:
Ik heb trouwens ook een wavebird. Heb 1 gewone paarse contr en een wavebird. Zeker dat ik nog 2 wavebirds erbij ga halen.
Ik zit/lig 2 a 3 meter van de tv. Maar het is gewoon lekker relaxed. Geen poep draadje meer dat altijd in de weg zit. Moest er in het begin wel aan wennen zo'n draadloze. Elke keer als ik op stond bewoog ik de controller zo zodat het draadje niet in de weg zat. Dat heeft wel een leuk effect
Ik zou et dus wel doen
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik weet dat er een GBA topic is maar ik wil het toch ff hier melden..
Ik heb vandaag de GBA SP in the flesh gezien... ooo...
[ Voor 99% gewijzigd door admiral866 op 25-02-2003 21:06 ]
This is the Way.
Anoniem: 60967
Heb al wel de reset geprobeerd. x+y+a+start indrukken dus.
Als we de cube dan resetten dan is het weer goed.
Nouja weet iemand oplossing?
Is Rayman 3 z'n geld waard op de cube? (dat zegt een Rayman 2 fan)
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Bizzarro schreef op 23 February 2003 @ 23:03:
w00t, zit ik hier in spanje (canarische eilanden), overal nintendo, elke hoek van de straat, maar nergens, maar dan ook nergens iets van de xbox ofzo te bekennen, schandalig, wou hier ff goedkope games halen, je ken hier nogal afdingen
damn zeg. zou et dan aan NOE, NON of NOS liggen
europe, nederland, spanje
think again
dus kleinere omzet maar MEER WINSTIn a 600 page report released by DFC Intelligence entitled "Market Leaders in the Video Game and Interactive Entertainment Industry", they calculate the gross profit each of the video game powerhouses has made, and how much went into the bottom line. While Nintendo has made close to half of what Sony has in revenue, Nintendo has pocketed more money by keeping careful tabs on the bottom line.
tja wat is belangrijker?
ik geef geen fuk om t feit dat er minder cubes dan ps2's zijn...
en nintendo haalt bakken met geld binnen, dus nintendo zal ook niet snel verdwijnen
Ow en The_Unforgiven, je kunt idd bij in het editscherm goed zien aan de shirts wat de namen zijn. Alleen bij de Nederlandse spelers werkt dat niet, die namen zijn in het spel helemaal niet te vinden. Check dit topic ff om erachter te komen wie wie is van de Hollanders.
Grab shell dude!
Anoniem: 19566
Is WE6 volledig Japans, chinees of whatever? Of alleen de menu's?jOzh schreef op 25 februari 2003 @ 23:27:
Nou, ik ben ff bezig geweest met het editten van de spelersnamen (WE6), heb nu het Nederlands elftal en PSV gehad maar damn, daar gaat wel een hoop tijd inzitten zeg! Je wordt er ook een beetje para van, constant dat staren naar het scherm. Morgenavond maar verder...
Ow en The_Unforgiven, je kunt idd bij in het editscherm goed zien aan de shirts wat de namen zijn. Alleen bij de Nederlandse spelers werkt dat niet, die namen zijn in het spel helemaal niet te vinden. Check dit topic ff om erachter te komen wie wie is van de Hollanders.
kon ut niet zo 1..2..3.. vinden met de search

en wie opent ut volgende deeeeel ?
tja best jammer dat die pc-memory cards niet net wat eerder er zijn hejOzh schreef op 25 February 2003 @ 23:27:
Nou, ik ben ff bezig geweest met het editten van de spelersnamen (WE6), heb nu het Nederlands elftal en PSV gehad maar damn, daar gaat wel een hoop tijd inzitten zeg! Je wordt er ook een beetje para van, constant dat staren naar het scherm. Morgenavond maar verder...
had de playernamen gewoon kunnen downloaden hehe
Anoniem: 58392
Mja tis jammer dat er zoveel tijd in gaat zitten. Bedankt voor de link btw zou wel eens handig kunnen zijn.jOzh schreef op 25 February 2003 @ 23:27:
Of ik wacht gewoon tot die memory cards binnen zijn en copy de save file van j0zh

Anoniem: 59687
Hey Cubie's ik ben eindelijk terug van een reis uit schotland (heb een internet cafe gevonden waar door ik alles heb kunnen volgen
Ik heb daar dit lkkre dingetje gekocht

en Star wars: clone wars (vet kewl spel)

en dat beide voor 47 pond (ongeveer 70 euro)
Ik denk dat er een knop vastzit bij het opstarten ofzo. Dat staat in elk boekje: "Don't press any button when start up,........"admiral schreef op 25 February 2003 @ 22:34:
hey ik heb eigenlijk al een tijdje een probleem met smash brothers. (US versie). Bij starten van de game/cube is het optie scherm naar beneden gebogen. Zeg maar het effect dat je krijgt als je de c-stick naar boven drukt. Maar nu vind ie dat de standaard positie ofzo.
Heb al wel de reset geprobeerd. x+y+a+start indrukken dus.
Als we de cube dan resetten dan is het weer goed.
Nouja weet iemand oplossing?
www.dvdcrave.comYohann!s schreef op 26 February 2003 @ 00:11:
welke sites waren het nu ookal weer, waar je PAl games kon kopen ?
kon ut niet zo 1..2..3.. vinden met de search
en wie opent ut volgende deeeeel ?
www.play.com
Zijn de enige 2 die ik ken

Als Rayman 3 beter is dan 2 zou ik zeggen kopen.spaceboy schreef op 25 February 2003 @ 23:04:
Omdat ik 'r zo ontzettend weinig over kan vinden: zijn er ondertussen al meer mensen met Rayman 3? Ik ga 'm morgen denk ik ECHT kopen.Ik las ook ergens iets over een mogelijke optie tussen GBA en Gamecube met Rayman. Iemand info hierover?
Is Rayman 3 z'n geld waard op de cube? (dat zegt een Rayman 2 fan)
Maar dat ligt aan jezelf. En als je wil weten van GBA link moet je eerst zelf het GBA spel hebben en ff achter op de doos chekuh of het wel kan.
BeterPhusebox schreef op 25 February 2003 @ 23:09:
hehe uit het xbox topic:
[blablablabla (gamecube games in spanje)]
[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 59687 op 26-02-2003 08:57 ]
Hmmm, erg leuk voor Nintendo maar hoe zit het met andere third parties? Maken die ook winst? Voor hen lijkt het me wel van belang hoeveel Cubes er rond zwerven...
Maar op deze manier lijkt de opvolger de Cube er iig zeker te komen
Nope, wat ik weet nog nietRedruM schreef op 25 februari 2003 @ 19:48:
Is resident evil al afgeprijsd ofzo? Of wil iemand er vanaf voor 20 euro ofzo?
Na een paar keer gehuurd te hebben wil ik em toch wel een keer helemaal uitspelen eigenlijk
Eh ik denk gewoon normaal 60 euroWeet iemand trouwens wat de prijs van RE 2&3 gaat worden? Ik heb ze al besteld in de steets maar ik vroeg het me toch af...
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 59687 op 26-02-2003 09:08 ]
Volledig Japans, er is geen PAL of US release gepland.Anoniem: 19566 schreef op 25 February 2003 @ 23:56:
Is WE6 volledig Japans, chinees of whatever? Of alleen de menu's?
Ik heb er wel naar gezocht maar nog niks downloadbaars kunnen vinden...admiral schreef op 26 February 2003 @ 00:28:
tja best jammer dat die pc-memory cards niet net wat eerder er zijn he
had de playernamen gewoon kunnen downloaden hehe
Ik zat al te wachten op een reply als dezeAnoniem: 58392 schreef op 26 February 2003 @ 00:59:
Of ik wacht gewoon tot die memory cards binnen zijn en copy de save file van j0zh![]()
Nee, pas bij 1000 postsAnoniem: 59687 schreef op 26 February 2003 @ 09:29:
Nou die ene het vraagt moeten we niet bij pagina 40 met ene nieuw topic beginnen
(Ik niet nee!)
Grab shell dude!
Anoniem: 5577
argh waarom is de cube dan weer in het japans? en bovendien zijn er voor de ps2 'english' patches... bleghNot too much to say here. It's a soccer game after all, plus the commentaries are in english
Ah, THANKS Phuse!! (ik stap NU in de auto om 'm te gaan halen, mijn "review" volgt...)Phusebox schreef op 26 February 2003 @ 09:42:
voor diegene die vroeg naar Rayman 3 :
Rayman 3 hands-on @ IGN
[ Voor 13% gewijzigd door spaceboy op 26-02-2003 10:03 ]
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Strategy Analytics: Nintendo Likely to Lose GameCube Gamble
Microsoft's XBox Will Gain Ground In This Year's 36 Million Unit Console Market
LONDON--(BUSINESS WIRE)--Feb. 25, 2003 - The number of users of advanced games consoles soared by 128 percent in 2002, reaching 56.3 million worldwide, according to the latest research from Strategy Analytics' Broadband Entertainment Strategies service. 75 percent of users own Sony's PlayStation 2, compared to 13 percent with Nintendo's GameCube, and 12 percent with Microsoft's XBox. Forecasts suggest GameCube will lose ground during 2003. According to the analysts, Nintendo could build a leading position in the $12 billion software market, but it must first abandon its present console strategy.
Global sales of advanced 128-bit consoles reached 32.9 million units in 2002, according to the research. PS2 was the choice of nearly 70 percent of buyers, while the remainder was split evenly between GameCube and XBox. Total sales of all platforms in 2003 are predicted to reach 36.2 million units, but GameCube's sales are expected to fall by 4 percent in 2003, while XBox sales will rise by 12 percent. Key drivers of this trend are XBox's growing software library, its clearly defined online gaming strategy, and Microsoft's substantial investments in the platform. By contrast, the GameCube's online strategy is unclear, and its support from publishers appears to waning.
Strategy Analytics recommends that Nintendo abandon its traditional console-exclusive software publishing strategy and publishes its games across multiple platforms. The company stands to lose relatively little, while gaining access to an additional 77 million console owners during 2003.
"Nintendo is missing out on the current generation of games players," says David Mercer, VP of the Strategy Analytics Global Broadband Practice. "Culturally it will be difficult for the company to change course, but it must do so in order to secure its long-term position as a leading games publisher."
[ Voor 3% gewijzigd door schnumi op 26-02-2003 10:33 ]

Ik weet het rare spellen.
Zegt iemand dat spel mis je

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 59687 op 26-02-2003 10:43 ]
euhmm de andere 60 games?Anoniem: 59687 schreef op 26 February 2003 @ 10:40:
Mijn collectie:
[afbeelding]
Ik weet het rare spellen.
Zegt iemand dat spel mis jeGraag
En heb alles zelf moeten betalen. (heeft erg lang geduurd

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 59687 op 26-02-2003 10:48 ]
Tsja dat is idd klote. Het was ook maar als grapje bedoelt hoor.Anoniem: 59687 schreef op 26 February 2003 @ 10:46:
Kijk dat bedoel ik heb weinig games want ben nog maar 13 en heb nog geen baan alleen maar per week 4 euro zakgeld
Worms blast had ik van een vriendje gekregen omdat ik hem had geholpen ergens mee
de examinator zei dat ze zeker wist dat ik het kon
This is the Way.
klote man.HIValicious schreef op 26 February 2003 @ 10:50:
en ja hoor ik ben gezakt voor me rijbewijswas te ziek om me fatsoenlijk te concentreren
de examinator zei dat ze zeker wist dat ik het konwhy geeft ze het me dan niet

hmm 2badHIValicious schreef op 26 February 2003 @ 10:50:
en ja hoor ik ben gezakt voor me rijbewijswas te ziek om me fatsoenlijk te concentreren
de examinator zei dat ze zeker wist dat ik het konwhy geeft ze het me dan niet
better luck next time
en ik heb geen cube om me mee te troosten
ps deel 23?
[ Voor 10% gewijzigd door NoTimeRemains op 26-02-2003 10:52 ]
This is the Way.
Ja ik bedoel HGGT deel 23 ja

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 59687 op 26-02-2003 10:53 ]
Mijn zegen heb jeAnoniem: 19566 schreef op 26 februari 2003 @ 10:57:
Mag ik deel 23 maken???
Sucks HIValicious, ik weet hoe je je voelt
Grab shell dude!
tyfus lijers all over the world
[ Voor 61% gewijzigd door NoTimeRemains op 26-02-2003 11:00 ]
This is the Way.
Anoniem: 19566
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Pff, als je daarop moet wachten duurt het nog wel ff voor het nieuwe topic er is... Ik wacht nog steeds op toestemming van m'n inkoopactieAnoniem: 19566 schreef op 26 February 2003 @ 11:14:
Kan ik gewoon het nieuwe topic openen. Of moet ik eerst ff een modje doorgeven dat er een nieuw topic word geopend.
Grab shell dude!
Dit topic is gesloten.