Het Grote GameCube Topic Deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.146 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:49
jOzh schreef op 25 February 2003 @ 13:10:
[...]

Ja, je kan 'lettertype' naar Romeins zetten, moet alleen nog ff zoeken waar precies...
ah... niet dat ze dan ook ff de menu's in het engels maken...
of is dat wel zo?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

Delirium2001 schreef op 25 February 2003 @ 12:04:
Maar ik kan nog wel 1 uitzondering maken hoor...maar dan ben je samen met GolbeZeromus de laatste ;)
Zou je dan asjeblief nog een uitzondering willen maken? :) Ik wil geen gamecube party missen!! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58392

Mooi J0zh, dan zal ik die van mij over een dag of 2 ook wel binnen hebben! :D
Kzit eigenlijk ook wel te smachten naar AC en MP die vorige week woensdag geshipped zijn... hopelijk komen ze snel binnen. :D

Trouwens je kan makkelijk zien met welke speler je te maken hebt als je naar de achterkant van het shirt kijkt in de edit.
jOzh schreef op 25 February 2003 @ 13:01:
Maar 't irriteert me niet iig. Als je scoort krijg je wel een erg irritant muziekje te horen, soort van Japanse dance muziek ofzo :?
Mja die zat ook al in PES2, stoort me niet zo heel erg iig. Is wel een grappig deuntje! :P

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 58392 op 25-02-2003 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:37

jOzh

Sweet dude!

Phusebox schreef op 25 February 2003 @ 13:11:
[...]

ah... niet dat ze dan ook ff de menu's in het engels maken...
of is dat wel zo?
Nee, was dat maar waar. Er zijn nogal een hoop menu's, vooral het edit-gedeelte ziet er aardig ingewikkeld uit. Ik denk dat ik hier echt een weekend voor moet vrij maken om alles een beetje te begrijpen... Maar het is het zeker waard van wat ik er tot nog toe van heb gezien!
Anoniem: 58392 schreef op 25 February 2003 @ 13:35:
Mooi J0zh, dan zal ik die van mij over een dag of 2 ook wel binnen hebben! :D
Kzit eigenlijk ook wel te smachten naar AC en MP die vorige week woensdag geshipped zijn... hopelijk komen ze snel binnen. :D

Trouwens je kan makkelijk zien met welke speler je te maken hebt als je naar de achterkant van het shirt kijkt in de edit.
Pff, niet van die lastige vragen stellen hoor! Ik ben al blij dat ik in het edit-gedeelte gekomen ben ;)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik heb net mijn eerste NES game gekregen in Animal Crossing... vet...

(ps. normaal krijgt iedereen een gratis NES game op zijn memory card, ware het niet dat ik dus een productiefout op de memcard had... en dus geen NES game :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 25 February 2003 @ 13:43:
ik heb net mijn eerste NES game gekregen in Animal Crossing... vet...

(ps. normaal krijgt iedereen een gratis NES game op zijn memory card, ware het niet dat ik dus een productiefout op de memcard had... en dus geen NES game :'( )
woot welke game heb je gekregen dan? :*)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Zat de originele Zelda ook niet in AC?

Want de enige NES game die ik nu heb is Metroid (met dank aan de MP MF verbinding). Ook moet AC nog binnen komen ;)

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Deddiekoel schreef op 25 February 2003 @ 13:54:
Zat de originele Zelda ook niet in AC?

Want de enige NES game die ik nu heb is Metroid (met dank aan de MP MF verbinding). Ook moet AC nog binnen komen ;)
Volgens mij niet. Ik weet wel dat excitebike erin zit. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:22

Phydomir

Dennis

Volgens geruchten zat Zelda 1 er wel in.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phydomir schreef op 25 februari 2003 @ 14:10:
Volgens geruchten zat Zelda 1 er wel in.
vet. :) Ben benieuwt maar dan zul je natuurlijk wel superveel moeten doen voordat je zo'n topper krijgt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Wie hebben er nu eigenlijk allemaal al een wavebird? En wat vinden jullie ervan echt een topper? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

schnumi schreef op 25 februari 2003 @ 14:18:
Wie hebben er nu eigenlijk allemaal al een wavebird? En wat vinden jullie ervan echt een topper? :)
Ja, 100% zeker een topper. Geen geklooi meer met draden, ik vind het echt super. Enige probleem is dat je niet moet vergeten om em uit te zetten als je niet gamed vanwege de batterijen. Dat vergeet ik nog wel eens 8)7

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-06 16:34
schnumi schreef op 25 February 2003 @ 14:18:
Ik 'nog' niet.. :P Ik heb nu 2 officïele controllers (een zwarte en een paarse) waarvoor ik allebei een verlengsnoer heb en dat werkt ook best wel makkelijk.. Daarnaast heb ik nog een 3de controller die ik gratis gekregen heb bij de FRS toen ik m'n gamecube aanschafte.. Maar dat ding wordt eigenlijk nooit gebruikt.. Veels te gaar.. :)
Ik zit er nog over te twijfelen om een wavebird aan te schaffen.. maar ik ben er nog niet helemaal uit of ik de rumble functie wel kan missen.. :) Alhoewel ik bij MK:DA er pas na 3 dagen achter kwam dat de rumble functie standaart uit stond in de opties.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

jOzh schreef op 25 February 2003 @ 14:22:
[...]

Ja, 100% zeker een topper. Geen geklooi meer met draden, ik vind het echt super. Enige probleem is dat je niet moet vergeten om em uit te zetten als je niet gamed vanwege de batterijen. Dat vergeet ik nog wel eens 8)7
Dus de batterijen gaan nog wel redelijk lang mee? :)

Ik ben namelijk wel van plan zo'n ding aan te schaffen lijkt mij ook heel relaxt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

schnumi schreef op 25 February 2003 @ 14:26:
[...]

Dus de batterijen gaan nog wel redelijk lang mee? :)

Ik ben namelijk wel van plan zo'n ding aan te schaffen lijkt mij ook heel relaxt. :)
Ik heb ze nog niet hoeven te vervangen. Ach, als je em aan laat staan zal ie weinig stroom verbruiken, 't enige wat ie hoeft te doen is een ledje brandende houden. Als je Nintendo mag geloven gaan ze rond de 100 uur mee als ik het me goed herinner...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

jOzh schreef op 25 February 2003 @ 14:30:
[...]

Ik heb ze nog niet hoeven te vervangen. Ach, als je em aan laat staan zal ie weinig stroom verbruiken, 't enige wat ie hoeft te doen is een ledje brandende houden. Als je Nintendo mag geloven gaan ze rond de 100 uur mee als ik het me goed herinner...
had al eerder gehoort dat die dingen idd heel lang meegingen. :)

Mm denk dat ik binnenkort er ook maar 1tje aanschaf dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

Hier een hele stapel nieuwe FF:CC screenshots. Ik zie moogles! :)
http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=9656

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

de GC party zit vol.. net nu als ik wilde komen :( hij word pas gehouden op 28maart..wrom kan ik me niet meer inschrijve dan.. :|

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

Yohann!s schreef op 25 februari 2003 @ 15:08:
de GC party zit vol.. net nu als ik wilde komen :( hij word pas gehouden op 28maart..wrom kan ik me niet meer inschrijve dan.. :|
Je staat al ingeschreven knakker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

mag ik misschien aan een IGN insider persoon vragen om de video review van Zelda: OOT/URA hier neer te zetten want dat lijkt mij best vet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

wil het best voor je doen maar heb een upload van 16kb/s en geen webspace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Anoniem: 51765 schreef op 25 February 2003 @ 15:09:
[...]

Je staat al ingeschreven knakker :)
kzie ut.. ik ben denk ik wel de jongste... boeiuuuh :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:47

NoTimeRemains

I know

schnumi schreef op 25 February 2003 @ 15:10:
mag ik misschien aan een IGN insider persoon vragen om de video review van Zelda: OOT/URA hier neer te zetten want dat lijkt mij best vet. :)
geef maar webspace

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

jah dat was niet de bedoeling. :+ :)

Nee sorry maar ik heb momenteel ook geen webspace. ;(

Niemand anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
nope sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Moeten we yamAUchi weer lief aankijken waarschijnlijk ;)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

jOzh schreef op 25 February 2003 @ 15:47:
Moeten we yamAUchi weer lief aankijken waarschijnlijk ;)
kijkt hem dan maar lief aan. :> ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Topicstarter
sjeesj

yamauchi.selwerd.nl/~yama...asterquest_review_400.mov

quicktime / 400xnogiets of nogietsx400 ;) / 42 mb

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

woot thnx a lot. _/-\o_

edit: haha vet filmpje vooral op het laatst met dat kleine meisje dat die kist opent en die geluidjes uit zelda erbij. :D

[ Voor 20% gewijzigd door schnumi op 25-02-2003 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm en nu maar hopen dat dvdboxoffice me ook daadwerkelijk een URA dvd'tje bezorgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pas bij verzending van tww zeiden ze tegen mij, best zuur dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617

schnumi schreef op 25 February 2003 @ 15:02:
[...]

had al eerder gehoort dat die dingen idd heel lang meegingen. :)

Mm denk dat ik binnenkort er ook maar 1tje aanschaf dan. :)
het is alleen nuttig als je ver van je cube afzit. Ik heb een wbird maar ik zit dicht genoeg bij de cube dat ik met een normaal pad al meer dan zat heb. Ik heb mijn wbird nog maar 1 keer gebruikt...
Dus koop em als je er daadwerkelijk nut aan hebt.. Beetje |:( van mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 23-06 16:34
Sjeess.. Nog maar 50 replys en dit topic is ook weeral vol.. 8)7 Niet normaal hoe snel het gaat.. Is er al iemand die een mooie openingspost in elkaar heeft geflanst voor het 23 deel van HGCT? :)

Ik ben trouwens weer overnieuw begonnen met Resident Evil.. Ik was voorheen steeds begonnen op 'normal', terwijl ik dacht dat dat easy was.. Maar ik kwam maar niet verder.. Nu dus op 'easy' begonnen en het gaat al een stuk beter.. (Ik ben trouwens geen Resident Evil veteraan, dus niet zeuren dat ik op 'easy' begin hè ;))

[ Voor 58% gewijzigd door blakez op 25-02-2003 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Anoniem: 23844 schreef op 25 februari 2003 @ 13:25:
[...]
Zou je dan asjeblief nog een uitzondering willen maken? :) Ik wil geen gamecube party missen!! :'(
Heyhey... Ik wil ook komen! Waarom denken jullie dat ik naar die pass vroeg! Ik was er eerder mee dan jij :P Dus ik mag wel komen vind ik!
Waar is die Elroy !@$#%!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zag dit staan op ign boards, vond het wel toepasselijk om hier te posten omdat het betrekking heeft op de meeste van jullie.

I present to you THE BANES OF NINTENDO (A list of how people complain regardless of what they do)

BANE 1) Showing games: If they don't show games early, they get called to secretive. When they do, people complain that the games look like crap, even though they are early builds.

BANE 2) Delays. If Nintendo delays a game, there is general anger and disgust towards them. If they don't, and get the game out on time, the get accused of rushing, and putting out low quality games.

BANE 3) Advertising. IF they don't advertise, people say they aren't competiting. When they do advertise, remarkably you hear people say they see the commercial TOO often ?!?

BANE 4) : GBA/GCN link. People complain that the link is worthless and a scam. So, NIntendo likely tries to find new, amazing ways to use it, which may make it a necessary thing in the game, and people then complain it is worthless and a scam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Anoniem: 60967 schreef op 25 February 2003 @ 18:23:
zag dit staan op ign boards, vond het wel toepasselijk om hier te posten omdat het betrekking heeft op de meeste van jullie.

I present to you THE BANES OF NINTENDO (A list of how people complain regardless of what they do)

BANE 1) Showing games: If they don't show games early, they get called to secretive. When they do, people complain that the games look like crap, even though they are early builds.

BANE 2) Delays. If Nintendo delays a game, there is general anger and disgust towards them. If they don't, and get the game out on time, the get accused of rushing, and putting out low quality games.

BANE 3) Advertising. IF they don't advertise, people say they aren't competiting. When they do advertise, remarkably you hear people say they see the commercial TOO often ?!?

BANE 4) : GBA/GCN link. People complain that the link is worthless and a scam. So, NIntendo likely tries to find new, amazing ways to use it, which may make it a necessary thing in the game, and people then complain it is worthless and a scam.
Kan ik mezelf wel redelijk in terug zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Laatst online: 13:07
RedruM schreef op 25 februari 2003 @ 09:55:
[...]

zoiets?

Beste [107 kb]
[afbeelding]

Iets minder [94 kb]
[afbeelding]

Slechtste [65 kb]
[afbeelding]

En je kan em wel gewoon op mijn webspace houden van chello..
Maar als je em zelf wilt uploaden moet je op de upc/chello site kijken hoe dat moet.
Ok bedankt dan RedruM.
Doe dan maar die eerste (beter kwaliteit ) >:)
Plus nog 3 _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ .

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
kan niet wachten op FF:CC

mooie lighting effects
Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/games/ffcc/18.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
damn...

Nintend-elay
F-Zero uitgesteld tot eind zomer (Japan)
Starfox Armada nog niet speelbaar op E3... release pas 2004 (Japan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
Phusebox schreef op 25 februari 2003 @ 19:24:
damn...

Nintend-elay
F-Zero uitgesteld tot eind zomer (Japan)
Starfox Armada nog niet speelbaar op E3... release pas 2004 (Japan)
Krijgen wij dan em ook later :?

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
BloodKnight schreef op 25 februari 2003 @ 19:36:
[...]

Krijgen wij dan em ook later :?
ehm... duh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
Ja deur op je hoofd })

Ik bedoel we kregen em sowieso al later, en het gebeurt in japan.

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-05 22:56
Is resident evil al afgeprijsd ofzo? Of wil iemand er vanaf voor 20 euro ofzo? :D
Na een paar keer gehuurd te hebben wil ik em toch wel een keer helemaal uitspelen eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

BloodKnight schreef op 25 February 2003 @ 19:44:
[...]

Ja deur op je hoofd })

Ik bedoel we kregen em sowieso al later, en het gebeurt in japan.
Denk ut wel, of ze moeten de conversie JAP-->NTSC-->PAL gaan rushen... Iets waar we ook niet blij mee zijn. Zie die Nintendo Banes >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-06 12:28

admiral866

The King Personality Disorder

die BANE van advertising kan ik me niet in vinden.
Trouwens ik heb zelda tww met courier gedaan bij dvdboxoffice. Hopelijk heb ik em dan ook eerder , anders vind ik het wel zuur.. hehe

Oh en yamauchi. Hoeveel bandbreedte trekt zo'n filmpje nu eigenlijk?
Of haal je em na een tijdje weer eraf? Maar dan nog wat trekt dat nu?
ben ik gewoon nieuwsgierig naar :)

[ Voor 35% gewijzigd door admiral866 op 25-02-2003 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Topicstarter
weet niet .. merk er iig niet zo heel veel van .. ben nu 2x in 3 jaar deslashdot .. 1x bij de castle wolfenstein multiplayer demo (die ik als een van de weinigen had.. en die kwam toen als mirror op gamers.nl / tweakers te staan .. en een keer bij een cs release d8 ik .. maar weet niet meer welke)

kan de stats wel weer is maken.. maar niet zo'n zin in nog ;)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

yamAUchi schreef op 25 februari 2003 @ 19:59:
weet niet .. merk er iig niet zo heel veel van .. ben nu 2x in 3 jaar deslashdot .. 1x bij de castle wolfenstein multiplayer demo (die ik als een van de weinigen had.. en die kwam toen als mirror op gamers.nl / tweakers te staan .. en een keer bij een cs release d8 ik .. maar weet niet meer welke)

kan de stats wel weer is maken.. maar niet zo'n zin in nog ;)
hehe, k dan :)

Schnumi:
Ik heb trouwens ook een wavebird. Heb 1 gewone paarse contr en een wavebird. Zeker dat ik nog 2 wavebirds erbij ga halen.
Ik zit/lig 2 a 3 meter van de tv. Maar het is gewoon lekker relaxed. Geen poep draadje meer dat altijd in de weg zit. Moest er in het begin wel aan wennen zo'n draadloze. Elke keer als ik op stond bewoog ik de controller zo zodat het draadje niet in de weg zat. Dat heeft wel een leuk effect :P
Ik zou et dus wel doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Ow, trouwens...

Ik weet dat er een GBA topic is maar ik wil het toch ff hier melden..

Ik heb vandaag de GBA SP in the flesh gezien... ooo... O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

/del this

[ Voor 99% gewijzigd door admiral866 op 25-02-2003 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

MP met WB aan te raden?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maak ik net zo'n mooie post over delays en andere dingen komt phusebox met zn nintendelay... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

hey ik heb eigenlijk al een tijdje een probleem met smash brothers. (US versie). Bij starten van de game/cube is het optie scherm naar beneden gebogen. Zeg maar het effect dat je krijgt als je de c-stick naar boven drukt. Maar nu vind ie dat de standaard positie ofzo.
Heb al wel de reset geprobeerd. x+y+a+start indrukken dus.
Als we de cube dan resetten dan is het weer goed.
Nouja weet iemand oplossing? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 20:41

spaceboy

Op grote hoogte

Omdat ik 'r zo ontzettend weinig over kan vinden: zijn er ondertussen al meer mensen met Rayman 3? Ik ga 'm morgen denk ik ECHT kopen. :) Ik las ook ergens iets over een mogelijke optie tussen GBA en Gamecube met Rayman. Iemand info hierover?

Is Rayman 3 z'n geld waard op de cube? (dat zegt een Rayman 2 fan)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hehe uit het xbox topic:
Bizzarro schreef op 23 February 2003 @ 23:03:
w00t, zit ik hier in spanje (canarische eilanden), overal nintendo, elke hoek van de straat, maar nergens, maar dan ook nergens iets van de xbox ofzo te bekennen, schandalig, wou hier ff goedkope games halen, je ken hier nogal afdingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

Phusebox schreef op 25 February 2003 @ 23:09:
hehe uit het xbox topic:

[...]
damn zeg. zou et dan aan NOE, NON of NOS liggen
europe, nederland, spanje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ow enne het gaat slecht met Nintendo?
think again
In a 600 page report released by DFC Intelligence entitled "Market Leaders in the Video Game and Interactive Entertainment Industry", they calculate the gross profit each of the video game powerhouses has made, and how much went into the bottom line. While Nintendo has made close to half of what Sony has in revenue, Nintendo has pocketed more money by keeping careful tabs on the bottom line.
dus kleinere omzet maar MEER WINST

tja wat is belangrijker?
ik geef geen fuk om t feit dat er minder cubes dan ps2's zijn...
en nintendo haalt bakken met geld binnen, dus nintendo zal ook niet snel verdwijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Nou, ik ben ff bezig geweest met het editten van de spelersnamen (WE6), heb nu het Nederlands elftal en PSV gehad maar damn, daar gaat wel een hoop tijd inzitten zeg! Je wordt er ook een beetje para van, constant dat staren naar het scherm. Morgenavond maar verder...

Ow en The_Unforgiven, je kunt idd bij in het editscherm goed zien aan de shirts wat de namen zijn. Alleen bij de Nederlandse spelers werkt dat niet, die namen zijn in het spel helemaal niet te vinden. Check dit topic ff om erachter te komen wie wie is van de Hollanders.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19566

jOzh schreef op 25 februari 2003 @ 23:27:
Nou, ik ben ff bezig geweest met het editten van de spelersnamen (WE6), heb nu het Nederlands elftal en PSV gehad maar damn, daar gaat wel een hoop tijd inzitten zeg! Je wordt er ook een beetje para van, constant dat staren naar het scherm. Morgenavond maar verder...

Ow en The_Unforgiven, je kunt idd bij in het editscherm goed zien aan de shirts wat de namen zijn. Alleen bij de Nederlandse spelers werkt dat niet, die namen zijn in het spel helemaal niet te vinden. Check dit topic ff om erachter te komen wie wie is van de Hollanders.
Is WE6 volledig Japans, chinees of whatever? Of alleen de menu's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

welke sites waren het nu ookal weer, waar je PAl games kon kopen ?

kon ut niet zo 1..2..3.. vinden met de search 8)7

en wie opent ut volgende deeeeel ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

jOzh schreef op 25 February 2003 @ 23:27:

tja best jammer dat die pc-memory cards niet net wat eerder er zijn he :P
had de playernamen gewoon kunnen downloaden hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58392

jOzh schreef op 25 February 2003 @ 23:27:

Mja tis jammer dat er zoveel tijd in gaat zitten. Bedankt voor de link btw zou wel eens handig kunnen zijn.

Of ik wacht gewoon tot die memory cards binnen zijn en copy de save file van j0zh ;) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59687

/me Darth Maul is back })

Hey Cubie's ik ben eindelijk terug van een reis uit schotland (heb een internet cafe gevonden waar door ik alles heb kunnen volgen :P)
Ik heb daar dit lkkre dingetje gekocht Afbeeldingslocatie: http://www.final-level.com/general/ss3speakers/images/0001.jpg
_/-\o_ 200 Watt _/-\o_

en Star wars: clone wars (vet kewl spel)
Afbeeldingslocatie: http://www.wiredlounge.com/images/items/gc/starwars/i_swtheclonewars.jpg
en dat beide voor 47 pond (ongeveer 70 euro)
admiral schreef op 25 February 2003 @ 22:34:
hey ik heb eigenlijk al een tijdje een probleem met smash brothers. (US versie). Bij starten van de game/cube is het optie scherm naar beneden gebogen. Zeg maar het effect dat je krijgt als je de c-stick naar boven drukt. Maar nu vind ie dat de standaard positie ofzo.
Heb al wel de reset geprobeerd. x+y+a+start indrukken dus.
Als we de cube dan resetten dan is het weer goed.
Nouja weet iemand oplossing? :)
Ik denk dat er een knop vastzit bij het opstarten ofzo. Dat staat in elk boekje: "Don't press any button when start up,........"
Yohann!s schreef op 26 February 2003 @ 00:11:
welke sites waren het nu ookal weer, waar je PAl games kon kopen ?

kon ut niet zo 1..2..3.. vinden met de search 8)7

en wie opent ut volgende deeeeel ? :D
www.dvdcrave.com
www.play.com
Zijn de enige 2 die ik ken 8)7 :X
spaceboy schreef op 25 February 2003 @ 23:04:
Omdat ik 'r zo ontzettend weinig over kan vinden: zijn er ondertussen al meer mensen met Rayman 3? Ik ga 'm morgen denk ik ECHT kopen. :) Ik las ook ergens iets over een mogelijke optie tussen GBA en Gamecube met Rayman. Iemand info hierover?

Is Rayman 3 z'n geld waard op de cube? (dat zegt een Rayman 2 fan)
Als Rayman 3 beter is dan 2 zou ik zeggen kopen.
Maar dat ligt aan jezelf. En als je wil weten van GBA link moet je eerst zelf het GBA spel hebben en ff achter op de doos chekuh of het wel kan.
Phusebox schreef op 25 February 2003 @ 23:09:
hehe uit het xbox topic:

[blablablabla (gamecube games in spanje)]
Beter :D had ik in schotland minder, maar was wel een zaak met alleen gamecube dingen :D (jammergenoeg niet zo groot :*) )

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 59687 op 26-02-2003 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Phusebox schreef op 25 februari 2003 @ 23:25:

dus kleinere omzet maar MEER WINST
Hmmm, erg leuk voor Nintendo maar hoe zit het met andere third parties? Maken die ook winst? Voor hen lijkt het me wel van belang hoeveel Cubes er rond zwerven...
Maar op deze manier lijkt de opvolger de Cube er iig zeker te komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RedruM schreef op 25 februari 2003 @ 19:48:
Is resident evil al afgeprijsd ofzo? Of wil iemand er vanaf voor 20 euro ofzo? :D
Na een paar keer gehuurd te hebben wil ik em toch wel een keer helemaal uitspelen eigenlijk :)
Nope, wat ik weet nog niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Weet iemand trouwens wat de prijs van RE 2&3 gaat worden? Ik heb ze al besteld in de steets maar ik vroeg het me toch af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand trouwens wat de prijs van RE 2&3 gaat worden? Ik heb ze al besteld in de steets maar ik vroeg het me toch af...
Eh ik denk gewoon normaal 60 euro :?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 59687 op 26-02-2003 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou die ene het vraagt moeten we niet bij pagina 40 met ene nieuw topic beginnen :?
(Ik niet nee!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik geloof dat ze rond de 40 euro gaan kosten, veel te duur nog voor ps ports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Anoniem: 19566 schreef op 25 February 2003 @ 23:56:
Is WE6 volledig Japans, chinees of whatever? Of alleen de menu's?
Volledig Japans, er is geen PAL of US release gepland.
admiral schreef op 26 February 2003 @ 00:28:
tja best jammer dat die pc-memory cards niet net wat eerder er zijn he :P
had de playernamen gewoon kunnen downloaden hehe
Ik heb er wel naar gezocht maar nog niks downloadbaars kunnen vinden...
Anoniem: 58392 schreef op 26 February 2003 @ 00:59:
Of ik wacht gewoon tot die memory cards binnen zijn en copy de save file van j0zh ;) :X
Ik zat al te wachten op een reply als deze ;) Heb er geen probleem mee hoor, maar 't duurt waarschijnlijk nog wel even voordat ik alles ge-edit heb. Maar ik zal em tezijnertijd wel online zetten.
Anoniem: 59687 schreef op 26 February 2003 @ 09:29:
Nou die ene het vraagt moeten we niet bij pagina 40 met ene nieuw topic beginnen :?
(Ik niet nee!)
Nee, pas bij 1000 posts

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
voor diegene die vroeg naar Rayman 3 :

Rayman 3 hands-on @ IGN

en een paar nieuwe zelda shots:

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/0225_zeldawindbreaker9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/0225_zeldawindbreaker6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/0225_zeldawindbreaker5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/0225_zeldawindbreaker21.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Kan niet wachten totdat zelda uit is (en hopelijk ook de bonus disc bij mijn pre-order :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hier een stukje van een site over de PS2 versie van WE6:
Not too much to say here. It's a soccer game after all, plus the commentaries are in english
argh waarom is de cube dan weer in het japans? en bovendien zijn er voor de ps2 'english' patches... blegh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 20:41

spaceboy

Op grote hoogte

Ah, THANKS Phuse!! (ik stap NU in de auto om 'm te gaan halen, mijn "review" volgt...) :)

[ Voor 13% gewijzigd door spaceboy op 26-02-2003 10:03 ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Zie dit dan Nintendo word aanbevolen om multi platform titels te gaan maken 8)7
Strategy Analytics: Nintendo Likely to Lose GameCube Gamble

Microsoft's XBox Will Gain Ground In This Year's 36 Million Unit Console Market

LONDON--(BUSINESS WIRE)--Feb. 25, 2003 - The number of users of advanced games consoles soared by 128 percent in 2002, reaching 56.3 million worldwide, according to the latest research from Strategy Analytics' Broadband Entertainment Strategies service. 75 percent of users own Sony's PlayStation 2, compared to 13 percent with Nintendo's GameCube, and 12 percent with Microsoft's XBox. Forecasts suggest GameCube will lose ground during 2003. According to the analysts, Nintendo could build a leading position in the $12 billion software market, but it must first abandon its present console strategy.

Global sales of advanced 128-bit consoles reached 32.9 million units in 2002, according to the research. PS2 was the choice of nearly 70 percent of buyers, while the remainder was split evenly between GameCube and XBox. Total sales of all platforms in 2003 are predicted to reach 36.2 million units, but GameCube's sales are expected to fall by 4 percent in 2003, while XBox sales will rise by 12 percent. Key drivers of this trend are XBox's growing software library, its clearly defined online gaming strategy, and Microsoft's substantial investments in the platform. By contrast, the GameCube's online strategy is unclear, and its support from publishers appears to waning.

Strategy Analytics recommends that Nintendo abandon its traditional console-exclusive software publishing strategy and publishes its games across multiple platforms. The company stands to lose relatively little, while gaining access to an additional 77 million console owners during 2003.

"Nintendo is missing out on the current generation of games players," says David Mercer, VP of the Strategy Analytics Global Broadband Practice. "Culturally it will be difficult for the company to change course, but it must do so in order to secure its long-term position as a leading games publisher."

[ Voor 3% gewijzigd door schnumi op 26-02-2003 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn collectie:
Afbeeldingslocatie: http://62.177.158.136/jeroen/collectie.gif
Ik weet het rare spellen.

Zegt iemand dat spel mis je :? Graag O-)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 59687 op 26-02-2003 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 59687 schreef op 26 February 2003 @ 10:40:
Mijn collectie:
[afbeelding]
Ik weet het rare spellen.

Zegt iemand dat spel mis je :? Graag O-)
euhmm de andere 60 games? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kijk dat bedoel ik heb weinig games want ben nog maar 13 en heb nog geen baan alleen maar per week 4 euro zakgeld :'(

En heb alles zelf moeten betalen. (heeft erg lang geduurd :X )

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 59687 op 26-02-2003 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 59687 schreef op 26 February 2003 @ 10:46:
Kijk dat bedoel ik heb weinig games want ben nog maar 13 en heb nog geen baan alleen maar per week 4 euro zakgeld :'(
Tsja dat is idd klote. Het was ook maar als grapje bedoelt hoor. :) je hebt alleen een paar games er tussen zitten die ik niet zou kopen maar dat is jou keuze. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zoals :?

Worms blast had ik van een vriendje gekregen omdat ik hem had geholpen ergens mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

en ja hoor ik ben gezakt voor me rijbewijs :( was te ziek om me fatsoenlijk te concentreren :(
de examinator zei dat ze zeker wist dat ik het kon :( why geeft ze het me dan niet :(

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

O ja en we zitten nu op de 1000 post zoals ik al zei die komt in pagina 40, Soooo who's gonna do it :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

HIValicious schreef op 26 February 2003 @ 10:50:
en ja hoor ik ben gezakt voor me rijbewijs :( was te ziek om me fatsoenlijk te concentreren :(
de examinator zei dat ze zeker wist dat ik het kon :( why geeft ze het me dan niet :(
klote man. :/ IK heb morgen mijn 1ste rijles ben benieuwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
HIValicious schreef op 26 February 2003 @ 10:50:
hmm 2bad
better luck next time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

:( :( :( tyfus :( :( :(

en ik heb geen cube om me mee te troosten :(

ps deel 23?

[ Voor 10% gewijzigd door NoTimeRemains op 26-02-2003 10:52 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eh auto of scooter anders mag ik jullei nog gaan aanspereken met U :+

Ja ik bedoel HGGT deel 23 ja O-)

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 59687 op 26-02-2003 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

de auto

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mag ik deel 23 maken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36087

Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Mijn zegen heb je ;)

Sucks HIValicious, ik weet hoe je je voelt ;(

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ROFLMAOPIMP!

tyfus lijers all over the world

[ Voor 61% gewijzigd door NoTimeRemains op 26-02-2003 11:00 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jOzh schreef op 26 February 2003 @ 10:59:
[...]

Mijn zegen heb je ;)

...
Work in progress.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Go hitpoit go hitpoint yeee!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan ik gewoon het nieuwe topic openen. Of moet ik eerst ff een modje doorgeven dat er een nieuw topic word geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Nee dat hoeft niet. Succes met openen iig.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Anoniem: 19566 schreef op 26 February 2003 @ 11:14:
Kan ik gewoon het nieuwe topic openen. Of moet ik eerst ff een modje doorgeven dat er een nieuw topic word geopend.
Pff, als je daarop moet wachten duurt het nog wel ff voor het nieuwe topic er is... Ik wacht nog steeds op toestemming van m'n inkoopactie :?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En ze zeggen altijd die jeugd van etegnwoordig jeez :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001